Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-06 10:24
Flowmo schreef op maandag 30 juni 2008 @ 19:29:
Was dit interview al gepost?
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/235058.html

Interview waarbij hij ook ingaat op het kleurgebruik en ontwerp. Hij zegt ook al dat ze redelijk ver zijn in de ontwikkeling en dat ze nu voornamelijk content creation moeten doen.

Laten we maar hopen dat ie snel komt xD
laat content creation, character creation, skills en de balans van dat alles nou net ff niet snel gedaan zijn :P Zou niet minder dan 1 jaar verwachten voor de release date

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-06 09:49

DeX

PainkillA schreef op maandag 30 juni 2008 @ 19:41:
[...]

laat content creation, character creation, skills en de balans van dat alles nou net ff niet snel gedaan zijn :P Zou niet minder dan 1 jaar verwachten voor de release date
Dat dacht ik ook...

Maar aan de andere kant. Blizz is best gegroeid de laatste 5 jaar. Meer money = meer productie capaciteit? Of denk ik nu te EA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Anoniem: 172249 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 18:22:
Iedereen even snel op diablofans.com kijken :)

http://www.diablofans.com/forums/showthread.php?t=9887

Staat een filmpje over een gast van Youtube ( schijnt iemand te zijn die heel bekend is? ) welke een bepaalde vorm van kanker heeft waardoor hij waarschijnlijk niet lang meer te leven heeft ( net zoals dat jongetje bij WoW ) en via de "make a wish foundation" mag hij dus gewoon een beta van Diablo3 spelen.

Hij laat een paar beelden zien en verteld over hoe Blizzard een paar van zijn ideeen heeft geimplementeerd in de huidige vorm van Diablo3. Ook een heel klein deel van een 3e klas wordt gespoiled. Echt heel interessant en het wordt heel levendig verteld. Waarom hij dit zomaar mag laten zien en hoe hij nou uiteindelijk bij Blizzard terecht is gekomen etc. moet je zelf maar even bekijken, dit schijnt trouwens het eerste filmpje te zijn van een 3-delige reeks. De andere delen zullen zo wel geupload worden.

Wees dus snel want misschien wordt het er nog wel vanaf gehaald.
grappig dat die beelden die ik in het begin zie precies over een komen met die gameplay footage die ik heb staan ;)
DeX schreef op maandag 30 juni 2008 @ 19:43:
[...]

Dat dacht ik ook...

Maar aan de andere kant. Blizz is best gegroeid de laatste 5 jaar. Meer money = meer productie capaciteit? Of denk ik nu te EA?
mja diablo3 had niet zo een groot team geloof ik 40-50 man? hoop dat ze het nog wel een stuk uitbreiden zeker als het gaan om balancen en finetunen. klein team is belangrijk voor de opbouw van een game omdat zo een klein team met het zelfde idee een game opbouwd ipv 3 groepen die los van elkaar eigen dingen verzinnen. maar balancen en finetunnen kunnen ze toch wel tijd van af knijpen met meer menen :P (maar ja wie weet wil blizzard d3 helemaal niet asap af hebben wegens marketing ed en gaan ze rustig door op eigen gemak)

[ Voor 24% gewijzigd door daves2hd op 30-06-2008 19:46 ]

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:29
Dat zijn gewoon attention whore's, hele trieste mannetjes.

Jammer dat Blizzard niet aan releasedate's doen, of schattingen. Ben erg nieuwsgierig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-06 11:05
Wat er wel ergens gezegd werd door Blizzard is dat ze games "een jaar a anderhalf jaar voor release aankondigen". Bron moet ik je even schuldig blijven.

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 09:50

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Ach dat is gewoon wat de ervaring leert dus echt schokkend is dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op maandag 30 juni 2008 @ 19:36:
..knip..

Knutselen in PS voor een Topicstart is leuk :Y)

Helaas past hij hier niet :+
Hehe ja vind ik ook altijd wel alleen doe ik het niet zo uitgebreid als jij nu hebt gedaan ;)
Trouwens past het wel maar moet je de code wat anders doen, sowieso heb ik veel onnodige code erbij jou uitgehaald en is het gelijk een stuk overzichtelijker :)
Trouwens Angeloonie zou je die "Intro" en "Character classes" wat iets minder hoog en iets breder maken en dan voor alle Secties? :)
Kan je creatie wel sturen via DM als je wilt kun je kijken hoe ik dat gedaan heb :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-06 00:40
Ben echt benieuwd naar dit spel, heb diablo II echt helemaal kapot gespeeld! Heb het toen van 'ellende' maar eraf geknikkerd omdat ik het nogal te vaak speelde :X

Ik hoop in ieder geval op véél quests, en op echte PvP mogelijkheden!

[ Voor 18% gewijzigd door De_Bastaard op 30-06-2008 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redox
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21-06 01:16

Redox

Motion Design / VFX

De_Bastaard schreef op maandag 30 juni 2008 @ 20:05:
Ben echt benieuwd naar dit spel, heb diablo II echt helemaal kapot gespeeld! Heb het toen van 'ellende' maar eraf geknikkerd omdat ik het nogal te vaak speelde :X

D2 is de eerste game die mij en een maat van me tot 8uur sochtends op bnet heeft laten spelen :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:06

Frenkpie

"Crocs Rule !"

herkenbaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-06 15:48
ge-wel-dig!

diablo 2 heb ik helemaal grijsgespeeld! uren mephisto killen en dagenlang pindleskin afmaken. wat super!

hier kijk ik ook echt naar uit. hoop dat mn huidige laptop het trekt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-05 12:53
Morax schreef op maandag 30 juni 2008 @ 19:53:
Wat er wel ergens gezegd werd door Blizzard is dat ze games "een jaar a anderhalf jaar voor release aankondigen". Bron moet ik je even schuldig blijven.
De bron is de WWI, bij de vragenronde. En ook dit eerder geposte interview:
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/235058.html

[ Voor 13% gewijzigd door Pheno79 op 30-06-2008 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Ben benieuwd naar de specs, dan kan ik daar m'n nieuwe laptop op afstemmen!

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:41

Ik hoop dat de PvP mogelijkheden er een beetje sneller uitziet dan de gewone singleplayer. Als ik die Gameplay video bekijk ziet het er af en toe best traag uit.
Het is wel goed van ze dat ze er de tijd voor nemen..hopelijk ook weer niet te lang want kan nu al niet wachten na het zien van al die filmpjes :'(

[ Voor 5% gewijzigd door Nyazzin op 30-06-2008 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

Morax schreef op maandag 30 juni 2008 @ 19:53:
Nou, WOW is ook ergens in 2000 aangekondigd en het heeft zeker nog 4 jaar geduurd eer het daadwerkelijk op de markt is gekomen. Dus er valt geen zinnig woord over te zeggen. Maar dat ze misschien nu een stuk verder zijn met de basics van de game en dat het puur nog content toevoegen is en finetunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
If AMD has played its cards right, Blizzard is not only looking to implement DX10.1 support, and in best-AMD-case scenario, DX10.1-exclusive effects, with future games, but also patch current games with DX10.1 for additional performance and effects. If everything comes together for AMD, this means that StarCraft 2, Diablo 3, future World of WarCraft add-ons, and more games from Blizzard will sport DX10.1, something which NVIDIA is unable to handle hardware-wise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

Gezien 't feit dat Blizzard oudere pcs / zoveel mogelijk hardware wil ondersteunen zullen ze zeker niet exclusief DX10(.1) gaan ontwikkelen, ze zijn niet gek.

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nvidiot schreef op maandag 30 juni 2008 @ 22:57:
[...]

Gezien 't feit dat Blizzard oudere pcs / zoveel mogelijk hardware wil ondersteunen zullen ze zeker niet exclusief DX10(.1) gaan ontwikkelen, ze zijn niet gek.
Als je goed leest lees je dat ze dat het hebben over mogelijke implementatie van dx10.1 exclusive effects, nergens praten ze over exclusief dx10(.1). Sowieso zou blizzard dat nooit doen maar dat zou eigenlijk geen enkele gamedeveloper doen.. exclusief dx10 duurt nog wel een tijd voor we zoiets gaan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211380

Poll: Wie zou er een maandelijkse fee betalen om online te spelen en wie niet?

Ik denk ik niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Dat komt ook niet voor D3. Dus nutteloze poll.

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
McFlipp schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 00:03:
Dat komt ook niet voor D3. Dus nutteloze poll.
Het is niet geheel uitgesloten, of ze moeten inmiddels er niet meer aan denken.

Updates:
28-06-'08 - Opening tweede deel Diablo3 topic nog aan flinke updates onderhevig.
29-06-'08 - Sectie Content toegevoegd.
30-06-'08 - Sectie Algemene Info uitgebreid. Plaatje van Witch doctor gefixed. Sectie Aanvullende Info toegevoegd. Topic over 2 posts verdeeld.
31-06-'08 - TS Code opgeschoond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-04-2024

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

psychoclown schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 00:37:
[...]
Het is niet geheel uitgesloten, of ze moeten inmiddels er niet meer aan denken.
Is volgens mij idd nog niet geheel uitgesloten.
Daarom wellicht toch nuttig om zo'n poll te houden in de (buurt van de) startpost?

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-06 13:37
Anoniem: 211380 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 00:02:
Poll: Wie zou er een maandelijkse fee betalen om online te spelen en wie niet?

Ik denk ik niet..
Ik wel, omdat ik zo graag DIII online wil spelen :+. Maar eigenlijk denk ik niet dat er een fee komt, want het worden hoogstwaarschijnlijk toch wel weer 8 player parties in een eigen instance en die hoeven niets te kosten, wordt bewezen door Guild Wars.
Willen ze toch een fee, dan mag die imho niet erg hoog zijn.

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-06 15:28
Is er al iets bekend over de a la diablo 2 gegenereerde landschappen weer terug komen? imho had dat best wel een leuke replaywaarde bij diablo2
anderzijds kan ik me voorstellen dat het met 3d een stuk moelijker wordt om zoiets te creeeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

net als dat ze geen hoge systeemeisen gaan stellen lijkt het mij funest dat ze geen fee gaan vereisen. Het is namelijk uiteindelijk toch een game met multiplayer optie, niet bij noodzaak een multiplayer game. De reden waarom Diablo 2 zo'n succes is geworden is omdat het eenmalig voor een 'prikkie' op de kop te tikken is en je niet heel je systeem hoeft te upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-06 17:23
De Gesnaakte schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 09:36:
Is er al iets bekend over de a la diablo 2 gegenereerde landschappen weer terug komen? imho had dat best wel een leuke replaywaarde bij diablo2
anderzijds kan ik me voorstellen dat het met 3d een stuk moelijker wordt om zoiets te creeeren
Ik dacht in de FAQ te hebben gelezen dat de outdoor-environment niet gegenereerd wordt, maar de dungeons wel.

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114186

Ik zou geen maandelijkse fee willen betalen, maar microtransacties (dat bepaalde runes & gems gekocht kunnen worden in de store, maar dat die niet exclusief zijn, dwz ze kunnen ook droppen) zou ik niet erg vinden, zeker als daardoor de aanschaf van het basis-spel goedkoper wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Laatst online: 10-05 20:21

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Ja, Dat wordt genoemd in de interviews en zelfs in de faq:

http://www.blizzard.com/diablo3/faq/#1_2
Also, Diablo III builds on the random environments of the previous Diablo games by introducing a host of new ways to create random scripted events throughout the game.
De reden waarom Diablo 2 zo'n succes is geworden is omdat het eenmalig voor een 'prikkie' op de kop te tikken is en je niet heel je systeem hoeft te upgraden.
Ik heb wel degelijk wat upgrade aan een systeem moeten doen om het goed te kunnen spelen. Memory vond diablo II namelijk wel fijn.

Vraag is of je een videokaart met SM 2.0 nodig hebt, of dat ouder nog zal werken.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-06 17:15
iedereen vindt precies dat de witch doctor op de necromancer lijkt
ik denk echter dat die evengoed op de druid kan lijken :)
die had pas leuke beestjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266358

Castor385 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 09:50:
[...]

Ik dacht in de FAQ te hebben gelezen dat de outdoor-environment niet gegenereerd wordt, maar de dungeons wel.
Denk het wel. Dit is namelijk niet zo moeilijk met de huidige technieken. 'Hard to be a god' en 'Sacred 2' hebben die ook en vooral Sacred is extreem groot (9x zo groot als Diablo 2+expansion), dus ik denk dat ze dit zeker doen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvdtillaart
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-11-2024
Castor385 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 09:50:
[...]

Ik dacht gelezen te hebben dat outdoor omgevingen in mindere mate dan voorheen willekeurig worden gegenereerd. Om zo meer controle te houden over hoe het er boven de grond uit ziet (en spelers nog een beetje op gevoel kunnen navigeren).

Een verdieping lager, onder de zoden, zou het wel net zo willekeurig kunnen zijn.

Edit: Psychoclown hieronder heeft de benodigde quotes. _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door frankvdtillaart op 01-07-2008 10:19 ]

Happy Blessings <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 266358 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 09:56:
[...]

Denk het wel. Dit is namelijk niet zo moeilijk met de huidige technieken. 'Hard to be a god' en 'Sacred 2' hebben die ook en vooral Sacred is extreem groot (9x zo groot als Diablo 2+expansion), dus ik denk dat ze dit zeker doen :).
RedSoniq schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 09:56:
[...]

Ik dacht gelezen te hebben dat outdoor omgevingen in mindere mate dan voorheen willekeurig worden gegenereerd. Om zo meer controle te houden over hoe het er boven de grond uit ziet (en spelers nog een beetje op gevoel kunnen navigeren).

Een verdieping lager, onder de zoden, zou het wel net zo willekeurig kunnen zijn.
RedSoniq heeft inderdaad gelijk ik zag dat ook steeds terugkomen in interviews:
There'll be above and underground sections of maps, though the outdoor environment won't be as randomized, as Blizzard wants to build more distinct personality into some of the game's sections. There still will be plenty of randomization though when it comes to items, monsters, and dungeons.
Right now Blizzard are experimenting with the level randomisation, nothing has been set in stone but they have looked at what worked in the previous games and want to improve on that so they are trying things out such as moving level entrances and exits. Some areas, like the previous games, will stay the same all the time but dungeon levels will be randomised as well as mobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-06 11:33
Anoniem: 82860 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 09:43:
net als dat ze geen hoge systeemeisen gaan stellen lijkt het mij funest dat ze geen fee gaan vereisen. Het is namelijk uiteindelijk toch een game met multiplayer optie, niet bij noodzaak een multiplayer game. De reden waarom Diablo 2 zo'n succes is geworden is omdat het eenmalig voor een 'prikkie' op de kop te tikken is en je niet heel je systeem hoeft te upgraden.
prikkie?

ik moest bij de release een nieuwe HD kopen, in die tijd was iets van 4 GB heel veel. Maar voor D2 had je toen al 1.5 GB ofzo nodig (bij full install),

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-06 17:23
Ah ja, Dat IGN stuk had ik inderdaad gelezen. De outside wordt dus 'in mindere mate' gerandomised. Had ik dus verkeerd onthouden. My bad.

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DarkY schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 10:05:
[...]

prikkie?

ik moest bij de release een nieuwe HD kopen, in die tijd was iets van 4 GB heel veel. Maar voor D2 had je toen al 1.5 GB ofzo nodig (bij full install),
Ik denk dat het tegen de 10 gb gaat zijn. Dit is namelijk de omvang van de meeste huidige spellen :). Maar ik denk dat ik tegen die tijd een nieuwe pc koop met de nieuwste dingen en 2x 10.000rpm schijf in slade voor snelle buffering :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197066

messt briljante van dat gameplay filmpje, vind ik toch wel:
Deckard Cain: "Stay a while, and listen"
barbarian: "I want to fight" (of iets in die trant)
Deckard: "nobody ever listens...."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 266358 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 10:22:
[...]

Ik denk dat het tegen de 10 gb gaat zijn. Dit is namelijk de omvang van de meeste huidige spellen :). Maar ik denk dat ik tegen die tijd een nieuwe pc koop met de nieuwste dingen en 2x 10.000rpm schijf in slade voor snelle buffering :P.
Haal dan een ssd schijf nog sneller dan die 2x 10k rpm (outdated) raptors in raid 0 ;)
Trouwens 10GB is wel heel erg pessimistisch, meeste games zitten rond de 6-7GB dus denk eerder dat je dat mag verwachten. Overigens had Darky het over D2 toen die uit kwam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvdtillaart
Anoniem: 197066 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 10:22:
Deckard Cain: "Stay a while [...]"
Deckard: "Arhg, nobody ever listens to me...."
Slightly corrected, wellicht niet perfect.

Happy Blessings <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 25-04 07:11

Reflow

Bleb

Ben allang blij dat de meeste onderdele behouden blijven, heb scrolls gezien dus.., alleen denk ik dat de potion systeem wel aangepast is met die vallende potions waar hij het over heeft.., en ik ben bang dat de game speed anders is van skills..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tristram Cathedral _/-\o_
Leoric Highlands :?

Verder heb ik nog nix gezien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

Hier verscheen er wel een glimlach op m'n gezicht. Ik had voor mezelf de zin al afgemaakt, toen die barbarian er doorheen begon. Heerlijk herkenbaar zo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-06 15:11
Reflow schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 10:29:
Ben allang blij dat de meeste onderdele behouden blijven, heb scrolls gezien dus.., alleen denk ik dat de potion systeem wel aangepast is met die vallende potions waar hij het over heeft.., en ik ben bang dat de game speed anders is van skills..
Als je het filmpje goed bekijkt zie je ergens een minor health pot uit een kist komen vallen ;) Dus health pots zullen sowieso nog wel aanwezig zijn.

Ook die bewerkte plaatjes gezien en was het er toen wel mee eens dat ze er bewerkt veel beter uit zagen maar nadat ik het filmpje in 720p heb gezien mag het van mij wel zo blijven, vind het er prima uit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tuurlijk blijven er gewoon healthpots/manapots. Maar voor de continue grind is zijn dus de spheres toegevoegd die je op kunt pakken, zonder continu health/manapots te hoeven gebruiken. Die blijven voor de stress-gevallen dus.

Persoonlijk vind ik dat wel een goede toevoeging. Zo kun je fijn met 1 hand blijven grinden :P

[ Voor 17% gewijzigd door Bosmonster op 01-07-2008 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• increddibelly
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-06 23:19
vanaf nu elke dag iets ritueel offeren en hopen op snelle release
goed idee! ik ga denk ik vandaag mijn vrouw offeren; die heb ik toch niet meer nodig als dit spel eenmaal uit is >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Verxx schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 11:34:
[...]
Ook die bewerkte plaatjes gezien en was het er toen wel mee eens dat ze er bewerkt veel beter uit zagen maar nadat ik het filmpje in 720p heb gezien mag het van mij wel zo blijven, vind het er prima uit zien.
De game zit nog in zeer vroege stages, tijdens het maken van die gameplay movie waren de high res textures nog niet geïmplementeerd denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30579

Bosmonster schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 11:36:
Tuurlijk blijven er gewoon healthpots/manapots. Maar voor de continue grind is zijn dus de spheres toegevoegd die je op kunt pakken, zonder continu health/manapots te hoeven gebruiken. Die blijven voor de stress-gevallen dus.

Persoonlijk vind ik dat wel een goede toevoeging. Zo kun je fijn met 1 hand blijven grinden :P
zo lang ze maar van mn manaleech en hp leech afblijven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-06 10:18
barbarian: "It is time for shedding our enemy's blood, not idle talk."
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
Deckard Cain: "Stay a while [...]"
barbarian: "It is time for shedding our enemy's blood, not idle talk."
Deckard: "Argh, nobody ever listens to me...."
;)

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

offtopic:
Leuk, 2 nutteloze knipoog posts achter elkaar met dezelfde quote, maar 't voegt vrij weinig toe aan het topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Houd het een beetje inhoudelijk aub we willen toch niet dat het topic gesloten wordt door slowchat/spam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er valt nog te weinig te melden over Diablo III misschien. Ik zag bij IGN een hoop filmpjes staan die ik nog nergens anders gepost zeg. Misschien allemaal dus even checken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 82860 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 12:34:
Er valt nog te weinig te melden over Diablo III misschien. Ik zag bij IGN een hoop filmpjes staan die ik nog nergens anders gepost zeg. Misschien allemaal dus even checken!
Uhm welke daarvan zijn nieuw als ik vragen mag?
Het zijn allemaal korte stukjes uit de gameplay video niks nieuws helaas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 21:29
Ik hoop dat volgende zaken verbeterd zijn tov Diablo 2:
- in D2 was goud waardeloos omdat het gelimiteerd was
- respeccen was niet mogelijk (tenzij met een externe editor)
- te weinig bag/bankspace, zeker na het invoeren van die 'charms' in LoD
- crafted items waren niet veel soeps

Wat er zeker terug in mag:
- Gheed: lekker gokken op items :)
- Horadric Cube in combinatie met betere crafted items
- Al die rare gimmick specs (bv. sorc met een speer)

Ondertussen hebben ze bij Blizzard veel ervaring opgedaan met WoW, dus ik ben er zeker van dat alles wel in orde zal komen.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kapoen schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 13:09:

Ondertussen hebben ze bij Blizzard veel ervaring opgedaan met WoW, dus ik ben er zeker van dat alles wel in orde zal komen.
Crafted items niet veel soeps? Dan heb jij zeker nog nooit goede crafted items gezien.
Ik geef toe dat vooral amu's, boots en gloves goed zijn crafted en in mindere mate belts maar er zijn wel degelijk goede crafted items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kapoen schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 13:09:

Geld in D2 was waardeloo, omdat je te veel vond met grinden. Daarom was het niks meer waard. Im hoop trouwens dat ze een auction house in diablo 3 doen....:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Anoniem: 266358 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 13:16:
[...]

Geld in D2 was waardeloo, omdat je te veel vond met grinden. Daarom was het niks meer waard. Im hoop trouwens dat ze een auction house in diablo 3 doen....:P
Omdat armor/weapons te veel waard waren in shop ;) 35k each?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Anoniem: 266358 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 13:16:
[...]

Het kwam toch echt door die limiet hoor. Vroeger of later zat je toch tegen het plafond, met of zonder +% gold find items. Gold was waardeloos als handelsmiddel op battle.net.

Wat er trouwens ook bij mag van mij: een betere manier om items uit te wisselen tussen je characters, zeker in single player was dat moeilijk. Of ze moeten zoals in WoW werken met een bind on pickup/equip systeem, eenmaal het item equipped kan je het niet meer uitwisselen.

[ Voor 3% gewijzigd door Kapoen op 01-07-2008 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow

Reflow

Bleb

Wat ik wel jammer vind is de inventory, vond de oude inventory wel wat hebben, dat somige items meer plek in beslag nam dan andere items, zover als ik in het filmpje heb gezien nemen weapons allemaal 2 of 3 slots in beslag, in het echt kun je toch ook maar bepaald iets mee nemen, omdat je rugzak te klein is.. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Reflow schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 13:32:
Wat ik wel jammer vind is de inventory, vond de oude inventory wel wat hebben, dat somige items meer plek in beslag nam dan andere items, zover als ik in het filmpje heb gezien nemen weapons allemaal 2 of 3 slots in beslag, in het echt kun je toch ook maar bepaald iets mee nemen, omdat je rugzak te klein is.. ?
Ik zou het echte leven toch niet durven te vergelijken met een computerspel :)

In World of Warcraft sleurt mijn char een paard mee in zijn rugzak ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Kapoen op 01-07-2008 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvdtillaart
Reflow schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 13:32:
Oftewel het is jammer dat wapens 2 of 3 slots in beslag nemen, net als vroeger (al waren het er toen tot 8 slots). Maar de variatie bestaat nog steeds.

Ik vind het een goed iets. Net als dat scrolls vanzelf stacken ipv dat je een tome nodig hebt. De tome voegde niets toe aan de game vond ik altijd. Hetzelfde heb ik met wapens die tot 8 slots in beslag nemen, variatie is leuk ... maar niet overdrijven. (Daar hebben we rasechte RPG games voor.)

Happy Blessings <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kapoen schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 13:24:
[...]

Het kwam toch echt door die limiet hoor. Vroeger of later zat je toch tegen het plafond, met of zonder +% gold find items. Gold was waardeloos als handelsmiddel op battle.net.

Wat er trouwens ook bij mag van mij: een betere manier om items uit te wisselen tussen je characters, zeker in single player was dat moeilijk. Of ze moeten zoals in WoW werken met een bind on pickup/equip systeem, eenmaal het item equipped kan je het niet meer uitwisselen.
Dat systeem vind ik maar niks zo kan je nooit oude items verkopen/traden om bijv. een nieuwe char compleet uit te rusten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
psychoclown schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 13:49:
[...]

Dat systeem vind ik maar niks zo kan je nooit oude items verkopen/traden om bijv. een nieuwe char compleet uit te rusten.
Akkoord, daarom zou Blizzard een systeem moeten inbouwen om items door te kunnen geven zonder daarvoor een mule sessie te moeten starten of met een editor te moeten werken in single play.

Nuja sowieso heeft het oneindig doorgeven van items ook weer een nadelig effect voor de economie,
daardoor slinken de items weer in waarde. Deze factor + nutteloos goud maakte het traden in D2 niet leefbaar en een zaak van cheaters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Laatst online: 10-05 20:21

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Kapoen schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 14:03:
[...]
Akkoord, daarom zou Blizzard een systeem moeten inbouwen om items door te kunnen geven zonder daarvoor een mule sessie te moeten starten of met een editor te moeten werken in single play.
Voor diablo II (!) heb ik ook screens gezien voor een guild huis. uiteindelijk heeft het dit niet gered.

hier terug te vinden... echter geen screen.
http://www.firingsquad.co...blo2beta/dayone/page3.asp

Zoiets kan komen en gaan in pre-beta tijden.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-04 15:37
Voor singleplayer zijn die mule programma's trouwens wel ideal omdat je dan ook makkelijk een overzicht heb van welke items je hebt en welke niet. Dus bij DIII mogen ze iets dergelijks gelijk inbouwen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Laatst online: 22:03

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Ik heb Diablo 1+2 nooit gespeeld. Ik was echter wel lyrisch van Titan Quest. Is dit nou een beetje vergelijkbaar? Wat zullen de verschillen zijn? Als ik Titan Quest vet vond, zal ik Diablo 3 dan ook gegarandeerd vet vinden?

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Merovingian schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 14:28:
Ik heb Diablo 1+2 nooit gespeeld. Ik was echter wel lyrisch van Titan Quest. Is dit nou een beetje vergelijkbaar? Wat zullen de verschillen zijn? Als ik Titan Quest vet vond, zal ik Diablo 3 dan ook gegarandeerd vet vinden?
Hoe moeten wij beoordelen of jij een spel leuk gaat vinden, wat nog maar net aangekondigd is, en waarvan wij zelf niet eens weten hoe het spel precies gaat zijn ? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Goed nieuws :P
wordt weer een Paladin, ook grijs gespeeld in hardcore

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow

Reflow

Bleb

Cthulhu schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 14:33:
Goed nieuws :P
wordt weer een Paladin, ook grijs gespeeld in hardcore
Als deze terug komt ? O-) Daar is zover ik weet nog niks over bekent.., ik bedoel 5 classes zijn der niet veel om te beginnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Laatst online: 22:03

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Morax schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 14:31:
[...]

Hoe moeten wij beoordelen of jij een spel leuk gaat vinden, wat nog maar net aangekondigd is, en waarvan wij zelf niet eens weten hoe het spel precies gaat zijn ? :X
Aan de hand van Diablo 1+2 om maar wat te noemen... Of gaat het roer compleet omgegooid worden t.o.v. zijn voorgangers?

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Merovingian schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 14:42:
[...]

Aan de hand van Diablo 1+2 om maar wat te noemen... Of gaat het roer compleet omgegooid worden t.o.v. zijn voorgangers?
De sfeer/gameplay blijven praktisch hetzelfde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Paladin zal er wel inzitten, anders heb je alleen de barb vor close combat
En iemand moet toch aura's hebben :P

Denk

Barb
Pala
sorc
amazon
witch doctor

[ Voor 18% gewijzigd door Cthulhu op 01-07-2008 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow

Reflow

Bleb

Cthulhu schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 14:49:
Klopt, ben ik met je eens, maar ut kan zomaar vervangen worden, net als de necro, hoop dat pala er ook in blijft, was altijd een leuke class, ik ga in iig voor een sorce als die erin zit en nog altijd goed is in mf'en en een pala 'als' die erin zit _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Cthulhu schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 14:49:

Denk

Barb
Pala
sorc
amazon
witch doctor
Ja klinkt inderdaad aannemelijk dat het deze 5 character worden. Alleen?.. bestaat er ook zoiets als mannelijke Amazones? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow

Reflow

Bleb

Mythrill schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 15:07:
[...]

Ja klinkt inderdaad aannemelijk dat het deze 5 character worden. Alleen?.. bestaat er ook zoiets als mannelijke Amazones? :+
Grote kans dat de amazon dan ook een nieuwe naam krijgt met eventueel ander soorte skills ofzo.. want een mannelijke naam is er eigenlijk niet, dan kom je op een ranger of w/e terecht, maar dat klinkt voor geen meter :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Mythrill schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 15:07:
[...]

The Amazons (in Greek, Αμαζόνες) are a nation of all-female warriors in Greek mythology.

Female only volgens Wikipedia :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Vandaar ook de :+

Maar als ze het maar laten om de Amazone uit het spel te halen, dan moeten ze maar alleen male paladins toelaten ofzo.
Lighning Fury moet er ook zeker in zitten, man die Amazon skill is gaaf in DII :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow

Reflow

Bleb

Dat er een bow type inkomt is zeker(denk ik :P) Maar denk dat het dan Amazone / Ranger word, of een gehele nieuwe bow class, dus remade net als de witch doctor..
Zou idd erg zonde zijn als ze hem eruit laten, maar ik neem aan van niet, meeste rpg hack slash etc hebben wel een buffer / warrior / magic class / bow class , toch? ben benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Mythrill schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 15:21:
Maar als ze het maar laten om de Amazone uit het spel te halen, dan moeten ze maar alleen male paladins toelaten ofzo.
De blacksmith in act 2 is een female paladin O-)

[ Voor 15% gewijzigd door Pensmaster-B op 01-07-2008 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Merovingian schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 14:28:
De diablo games vind ik helemaal geweldig maar ook TQ echt super, zelf vind ik dan ook dat TQ DE action rpg is die het dichtst bij diablo 2 is gekomen in dat genre. Maar goed zoals we allemaal weten, smaken verschillen ;)
Reflow schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 14:52:
[...]

Klopt, ben ik met je eens, maar ut kan zomaar vervangen worden, net als de necro, hoop dat pala er ook in blijft, was altijd een leuke class, ik ga in iig voor een sorce als die erin zit en nog altijd goed is in mf'en en een pala 'als' die erin zit _/-\o_
Dat is niet zeker, ze zeggen zelf dat een nec makkelijk naast een witch doctor kan bestaan. Of ze het daadwerkelijk doe is een tweede natuurlijk ;)
Reflow schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 15:14:
[...]

Grote kans dat de amazon dan ook een nieuwe naam krijgt met eventueel ander soorte skills ofzo.. want een mannelijke naam is er eigenlijk niet, dan kom je op een ranger of w/e terecht, maar dat klinkt voor geen meter :9
Tracker/Hunter/Ranger, zat te verzinnen lijkt me ongetwijfeld zullen ze wel met iets leuks komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Ga weer ff Diablo2 installen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-06 12:59
Bol heeft net m'n bestelling verzonden ^^ Moet eerlijk toegeven dat ik D2 nog nooit heb gespeeld maar er wel heel erg geinteresseerd in ben :)

En voor die 2 tientjes kan je toch nie missen met zo'n klassieker!

Wie weet kom ik wel een paar medetweakers nog wel tegen online :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flowmo schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 15:58:
[...]

Bol heeft net m'n bestelling verzonden ^^ Moet eerlijk toegeven dat ik D2 nog nooit heb gespeeld maar er wel heel erg geinteresseerd in ben :)

Er spelen genoeg Gotters, en zeker na de aankondiging van D3 zijn er weer wat bijgekomen :)
Maar zie daarvoor het diablo 2 topic.

[ Voor 3% gewijzigd door psychoclown op 01-07-2008 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Flowmo schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 15:58:
[...]

Shame on you :P. Je bedoeld toch 2 tientjes foor normale en uitbreiding ga ik vanuit :P?. Jammer dat als je in het exe bestad de resolutie veranderd hih heel klein wordt :S. Weet iemand trouwens of het via Nhancer werkt om AA, anisotrophic etc aan te zetten (ziet er dan veel beter uit), want dit werk bijna altijd ook al hebben games ze zelf niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 266358 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 16:12:
[...]

Shame on you :P. Je bedoeld toch 2 tientjes foor normale en uitbreiding ga ik vanuit :P?. Jammer dat als je in het exe bestad de resolutie veranderd hih heel klein wordt :S. Weet iemand trouwens of het via Nhancer werkt om AA, anisotrophic etc aan te zetten (ziet er dan veel beter uit), want dit werk bijna altijd ook al hebben games ze zelf niet.
Niet dat ik weet tenminste heb het wel eens geprobeerd en had geen effect bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

psychoclown schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 16:14:
[...]

Niet dat ik weet tenminste heb het wel eens geprobeerd en had geen effect bij mij :)
Jammer :S ze zouden echt een patch moeten uitbrengen die de resolutie verhoogt tot 12..x10.. dan ziet het er al veeeeeel beter uit, zeker op 19", want het is nu echt niet te spelen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Anoniem: 266358 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 16:19:
[...]

Jammer :S ze zouden echt een patch moeten uitbrengen die de resolutie verhoogt tot 12..x10.. dan ziet het er al veeeeeel beter uit, zeker op 19", want het is nu echt niet te spelen :'(
Ik speelde op 21" en heb nergens last van gehad? En een patch kun je vergeten, die komt echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Pheno79 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 16:55:
[...]

Ik speelde op 21" en heb nergens last van gehad? En een patch kun je vergeten, die komt echt niet.
Blizz heeft laatst nog een patch uitgebracht voor Starcraft 2. Ze blijven dus er wel aan werken. Uiteraard is de populariteit van Diablo 2 nu weer erg omhoog geschoten, dus wie weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shammah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-05 02:54
DeX schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 17:01:
[...]

Blizz heeft laatst nog een patch uitgebracht voor Starcraft 2. Ze blijven dus er wel aan werken. Uiteraard is de populariteit van Diablo 2 nu weer erg omhoog geschoten, dus wie weet?
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 28-06 23:23
psychoclown schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 15:59:
[...]

Er spelen genoeg Gotters, en zeker na de aankondiging van D3 zijn er weer wat bijgekomen :)
Maar zie daarvoor het diablo 2 topic.
Forumgold verzamelen voor diablo3? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 266358 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 16:19:
[...]

Laat ze dan maar ook gelijk 1680x1050 doen ;) alhoewel ik aankomende tijd niet mijn pc in enschede ga gebruiken :)
[...]

Lijkt me sterk aangezien 2 nog niet eens uit is :P
Chefbierrr schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 17:20:
[...]

Forumgold verzamelen voor diablo3? :p
Hey chefje :w
Hehe meer om het gevoel weer terug te krijgen maarja als je dan een Zaka 197ed vind dan loop je wel even binnen :D

[ Voor 15% gewijzigd door psychoclown op 01-07-2008 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
[...]

Er komt geen patch die dingen als de graphics op gaat poetsen. Dat doet die van SC1 ook niet, dat was ook een nocd patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182205

Hehe....

zo'n 2 weken geleden al geannounced op www.diabloii.net!

Maar lijp die HQ intro filmpje.... en dan die barbarian dat effe uit elkaar gerukt wordt :X

can't wait

Afbeeldingslocatie: http://i25.tinypic.com/2s98u54.jpg

Dit lijkt me zo'n fukking vette map worden... en kijk de datum eens in de map :o

[ Voor 67% gewijzigd door Anoniem: 182205 op 01-07-2008 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:06
De Amazon wordt waarschijnlijk een soort van Rogue oid. Een combinatie van de Amazon en de Assassin.

Een boogschutter met traps vermoed ik.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197066

Anoniem: 182205 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 18:06:
Hehe....

zo'n 2 weken geleden al geannounced op www.diabloii.net!

Maar lijp die HQ intro filmpje.... en dan die barbarian dat effe uit elkaar gerukt wordt :X

can't wait

[afbeelding]

Dit lijkt me zo'n fukking vette map worden... en kijk de datum eens in de map :o
Datum valt nog mee voor een stuk game-art. Aan de hand van dat soort tekeningen word de gamewereld zeg maar gecreerd. Je moet immers wel enigszins een leidraad hebben om mee te werken. dus is het vrij logisch dat het vrij vroeg in het ontwikkelproces gemaakt word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182205

Anoniem: 197066 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 18:54:
[...]

Datum valt nog mee voor een stuk game-art. Aan de hand van dat soort tekeningen word de gamewereld zeg maar gecreerd. Je moet immers wel enigszins een leidraad hebben om mee te werken. dus is het vrij logisch dat het vrij vroeg in het ontwikkelproces gemaakt word
ja inderdaad...

ergens hoop ik dat ze ook moerassen levels gaan hebben... zie je overal wolkes uit deze putten komen :D

hmmm... kan al dromen van de einddungeon... :9~ lava overal :D metershoge rotsen, wanden die instorten... spikes uit de muren,, ghosts _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Laatst online: 19:29
Anoniem: 182205 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 19:11:
[...]

ja inderdaad...

ergens hoop ik dat ze ook moerassen levels gaan hebben... zie je overal wolkes uit deze putten komen :D

hmmm... kan al dromen van de einddungeon... :9~ lava overal :D metershoge rotsen, wanden die instorten... spikes uit de muren,, ghosts _/-\o_
Vaak is het zo hoe harder je gaat fantaseren hoe harder het tegen gaat vallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
Ik vraag me ook echt af hoe ze met zo'n game beginnen. Je moet toch een soort van opzet hebben? Maar hoe begin je daar aan?

Van zo'n soort schetsen als hierboven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OneUp schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 20:21:
Ik vraag me ook echt af hoe ze met zo'n game beginnen. Je moet toch een soort van opzet hebben? Maar hoe begin je daar aan?

Van zo'n soort schetsen als hierboven?
Net als ieder ander project:

Je begint met allen gewoon eens rond de tafel gaan zitten wat je nu eigenlijk wil maken. Als dat duidelijk en gedocumenteerd is kunnen de developers aan de slag met de engine. Tegelijkertijd kunnen de creatieven aan de slag met hun geteken, gemodel, gemix, etc.. En uit eindelijk kan dat in elkaar gehangen worden en gefinetuned.

Erg versimpeld natuurlijk, maar zo verloopt ongeveer ieder project, dus een game zal niet veel anders zijn.
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.