Nou ik hoop het niet, Javalins waren echt zo veel cooler dan een boog. Al zou ik nog best eens een glass canon met een boog willen maken.Angeloonie schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 18:54:
De Amazon wordt waarschijnlijk een soort van Rogue oid. Een combinatie van de Amazon en de Assassin.
Een boogschutter met traps vermoed ik.
Anoniem: 130680
Jij bent zeker geen Diablo fanRedHat schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 19:17:
[...]
Vaak is het zo hoe harder je gaat fantaseren hoe harder het tegen gaat vallen
Daarnaast maakt Blizzard games die ook voor wat oudere PC systemen nog goed te spelen zijn, dus niet zoals als Cryteck, waar je voor Crysis het nieuwste van het nieuwste nodig hebt om het enigzins fatsoenlijk te kunnen spelen.
Hehe cool ik zag net dat de stem van de barbarian uit Diablo 2 dezelfde stem is als van Blade uit de tv serie Teknoman wat mijn favo tekenfilm is
Ik hoop dat hij (David Thomas) ook in Diablo 3 de barbarian in gaat spreken.
GTA VI - All aboard the hype train!!
Je kunt de stem van de Barbarian al horen in de demo-video die van de site te downloaden is. Of het dezelfde stem is, kan ik me niet meer heugen, daarvoor zal ik eerst D2 weer eens moeten installeren en spelen. Deckard Cain heeft in ieder geval hetzelfde stemgeluid behouden.
Deckard Cain is inderdaad ingesproken door dezelfde als voorheen!
Zouden ze op korte termijn al met de system specs komen? Heb ze echt nodig voor m'n nieuwe laptop...
Zouden ze op korte termijn al met de system specs komen? Heb ze echt nodig voor m'n nieuwe laptop...
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
Een verdacht goede Sean Connery-imitatie...OneUp schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 22:24:
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Die zullen pas komen zodra er eigenlijk alleen nog gebalanced moet worden anders krijg je van die rumors van systemspecs ed. al zal dat minder a la crysis zijn want D3 zal daarentegen wel speelbaar zijnOneUp schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 22:24:
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
http://www.blizzard.com/diablo3/faq/#1_7Mythrill schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 15:07:
[...]
Ja klinkt inderdaad aannemelijk dat het deze 5 character worden. Alleen?.. bestaat er ook zoiets als mannelijke Amazones?
Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H
Waar doel je precies op?
Bekend is inderdaad dat er 5 classes gaan komen maar nog even afwachten welke 3 de barb en doc gaan versterken maarja hoogst waarschijnlijk wel zoiets zoals op de vorige pagina meerdere malen is gezegd.
Dat alle classes man en vrouw zullen zijn dus indien er een amazon zou zijn deze ook mannelijk zou kunnen zijn
, de vraag was wel gesteld, maar er was nog geen antwoord op geweest.
Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H
Er is wel een antwoord gegeven. Het antwoord was dat feitenlijk er geen mannelijke Amazone bestaat, dat is juist wat het de Amazones maakt. Anders is het gewoon een warrior/barbarian etc.
Er is een hele goede kans dat de Amazone vervangen wordt door de Rogue, die ook in deel 1 aanwezig was. Er is namelijk ook al aangegeven dat de hoofdstad van de rogues bezocht wordt in Diablo 3.
Er is een hele goede kans dat de Amazone vervangen wordt door de Rogue, die ook in deel 1 aanwezig was. Er is namelijk ook al aangegeven dat de hoofdstad van de rogues bezocht wordt in Diablo 3.
True maar daar was op de vorige pagina ook al een discussie, amazones zijn uitsluitend "vrouwlijke" strijders. Dus daar zullen ze mss iets anders op moeten vindenMetalfanBlackness schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 23:56:
Dat alle classes man en vrouw zullen zijn dus indien er een amazon zou zijn deze ook mannelijk zou kunnen zijn, de vraag was wel gesteld, maar er was nog geen antwoord op geweest.
Hmmm geen amazone zou ik toch wel erg missen...
Wat ik ook wel jammer vind is dat ze de health potions nu zo veranderd hebben in die health "oplaadballen". In die presentatie van die lead designer heeft die man het erover dat hij het maar saai vond dat je in D2 alsmaar healthpotions kon drinken in een zwaar gevecht. Hij zei dat je nu werd gedwongen om door te blijven vechten om aan die oplaadballen te komen. Ik vond het altijd wel spannend met die potions. Heb je genoeg bij je? Drink je ze op tijd? Druk ik op tijd op 1 bij mijn dochter als ik zie dat ze tenonder aan het gaan is? (Papa help! ik ga dood! Hopsa "1" en pappa heeft haar weer gered...
)
Ben benieuwd... (van mij mochten ze dat potionsysteem gewoon behouden)
Wat ik ook wel jammer vind is dat ze de health potions nu zo veranderd hebben in die health "oplaadballen". In die presentatie van die lead designer heeft die man het erover dat hij het maar saai vond dat je in D2 alsmaar healthpotions kon drinken in een zwaar gevecht. Hij zei dat je nu werd gedwongen om door te blijven vechten om aan die oplaadballen te komen. Ik vond het altijd wel spannend met die potions. Heb je genoeg bij je? Drink je ze op tijd? Druk ik op tijd op 1 bij mijn dochter als ik zie dat ze tenonder aan het gaan is? (Papa help! ik ga dood! Hopsa "1" en pappa heeft haar weer gered...
Ben benieuwd... (van mij mochten ze dat potionsysteem gewoon behouden)
[ Voor 5% gewijzigd door The_Sukkel op 02-07-2008 00:22 ]
Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450
Volgens mij is dat nieuwe health systeem naast het potionsysteem. Ik kan me niet voorstellen dat het zonder potions zou moeten. Wat doe je dan met bossfights? Dan kan je gewoon niet healen..
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
zelf denk ik dat sorc en barb de enige echte classic chars nog zullen zijn worden. zoals we ze kennen bedoel ik dan. wel nieuwe skills natuurlijk.
amazone zal denk ik inderdaad nog wel een aantal oude skills hebben maar geen echte amazone meer zijn. meer een mix tussen 2 classes amazone en assassin achtig kan goed.
hoewel de paladin natuurlijk reuze popi is,.... mede omdat hij gewoon overpowerd is
(flaming starts here?) anyhow. denk niet dat het echt nog een pala word die we krijgen. meer warrior/knight denk ik vast ook een aantal skills richting aura's en melee wie weet ook shapeshift iets?
ben zelf erg druid fan, altijd al druid fan geweest
vind de witchdoc wel gaaf wegens pet. grote kans dat ik daarmee ga spelen. tenzij er nog een andere pet like class met shapeshift komt
dan word het moeilijk.
amazone zal denk ik inderdaad nog wel een aantal oude skills hebben maar geen echte amazone meer zijn. meer een mix tussen 2 classes amazone en assassin achtig kan goed.
hoewel de paladin natuurlijk reuze popi is,.... mede omdat hij gewoon overpowerd is
ben zelf erg druid fan, altijd al druid fan geweest
heel erg goed opassen zo dat je niet zoals die barb eindigt?Angeloonie schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 00:23:
Volgens mij is dat nieuwe health systeem naast het potionsysteem. Ik kan me niet voorstellen dat het zonder potions zou moeten. Wat doe je dan met bossfights? Dan kan je gewoon niet healen..
[ Voor 18% gewijzigd door daves2hd op 02-07-2008 00:30 ]
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Anoniem: 211380
Volgens mij komt er een druid in; kijk maar eens naar de artwork trailer; op een gegeven moment zie je daar een karakter met een dierenhuid over zijn hoofd en dit deed me direct denken aan een druid..
Bah Diablo 3.... daar gaat weer een paar maanden van m'n leven, en ze releasen 'm vast niet precies als m'n vriendin 3 maanden naar het buitenland gaat

Ik denk dat Blizzard daar rekening mee heeft gehouden curry, speciaal voor jou 
Hoe zal dat zitten met TCP/IP zoals met Diablo II? Zal het mogelijk zijn om dit gewoon over het netwerk te spelen zonder battle.net?Will Diablo III be playable over Battle.net? What new features can we expect?
Yes, Diablo III will be playable over Battle.net, and Battle.net will offer some exciting new features to enhance players' Diablo III experience. We'll announce specifics and go into much more detail at a later date.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Dat kan ook gewoon een helm achtig iets zijn denk ik.Anoniem: 211380 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 00:41:
Volgens mij komt er een druid in; kijk maar eens naar de artwork trailer; op een gegeven moment zie je daar een karakter met een dierenhuid over zijn hoofd en dit deed me direct denken aan een druid..
Mij juist aan een barb, eigenlijk.Anoniem: 211380 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 00:41:
Nee, die komen nog niet. SC2 is ook nog niet bekend. Gezien er havoc in zit zal een dual core wel lekker zijn, ga ik even vanuit. Of een Nvidia kaart met GPU enhancement, maar ik weet niet of ze die drivers ook voor laptopkaartjes uit gaan brengen/uitgebracht zijnOneUp schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 22:24:
Tegen die tijd koop ik wel een nieuw macbookje, daar draait het vast ook prima op
Hier zou je nog eens groot gelijk in kunnen hebben, zo'n vermoede had ik ook al.. Zeker als ze de aantal classes van 7 naar 5 aanpassen, in principe is het niet zo'n probleem, ik heb namelijk wel het idee dat er veel skills zijn in D3 dan. en zo kun je weer fijn varieren met skills, pure trap. of Hybrid etc. krijg der weer eens zin in..Angeloonie schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 18:54:
De Amazon wordt waarschijnlijk een soort van Rogue oid. Een combinatie van de Amazon en de Assassin.
Een boogschutter met traps vermoed ik.
Er zijn nu maar 7 classes hoor. Ik denk dat er later nog wel 2 bij zullen komen met een eventuele expansion.
Sorry typo, ja dat denk ik ook, maar de overstap van D2 naar D3 zou je denken dat je kwa classes ook normaal erop vooruit moet gaan en niet achteruit.TrailBlazer schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 09:13:
Er zijn nu maar 7 classes hoor. Ik denk dat er later nog wel 2 bij zullen komen met een eventuele expansion.
Misschien, maar dan waarschijnlijk wel 2 compleet vernieuwende classes, en niet degene die je terug kan vinden in diablo 2 en menig ander RPG.TrailBlazer schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 09:13:
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Ja dat wordt ook gezegd ergens, het nieuwe orbsysteem tijdens de gevechten waar vele hordes mobs op je afkomen maar daarnaast ook pots.Angeloonie schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 00:23:
Welke trailer bedoel je precies? Tussen de Artwork pics zie ik in ieder geval niemand met een pelt op z'n bol.Anoniem: 211380 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 00:41:
hopelijk blijft men gebruik maken van synergies of wat de naam ook alweer was
want voordat die patch uitkwam was het gewoon cowlvl'n totdat je punten kon geven aan fatsoenlijke skills
of men moet respecs toe laten maar iets staat mij bij dat ze daar tegenstander van waren
want voordat die patch uitkwam was het gewoon cowlvl'n totdat je punten kon geven aan fatsoenlijke skills
of men moet respecs toe laten maar iets staat mij bij dat ze daar tegenstander van waren
[ Voor 20% gewijzigd door Pensmaster-B op 02-07-2008 09:45 ]
Anoniem: 82860
ik vind het juist wel leuk om dezelfde class te levellen met een andere spec. Verschillende chars aanhouden dus. Bij Diablo is het ook niet te bedoeling dat je char er 2 maanden over doet om een respectabel level te bereiken denk ik, dus zoveel boeit het ook niet.
Al wat bekend over Physical Immunity of MF items?
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 02-07-2008 10:09 ]
Waarom zou dat al bekend zijn? Als er nu iets bekend wordt gemaakt, dan is het via de diablo3 site. Middels tekst of blizcast.Anoniem: 82860 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 10:08:
Over unique items zijn ze duidelijk, mensen willen toffe items, sets e.d. Ze willen nog niets loslaten over het lootsysteem, dus het is afwachten.
Synergies zijn idd echt tof maar respeccen? Nee denk het niet dat ze dat zullen inbouwen.Pensmaster-B schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 09:45:
hopelijk blijft men gebruik maken van synergies of wat de naam ook alweer was
Ja vind ik ook, maar dat staat niet de synergies in de weg. Deze maken de weg naar een geaimde build wat leuker omdat je dan al skillspoints kan verdelen in skills die synergies geven aan de geaimde primary skill. Het snelle lvlen zit hopelijk wel weer ingebakken dat is ook een leuk stuk van diablo, je kan of zelf al dan niet met een groepje jezelf een paar dagen omhoog werken of gerushed worden door een hoog lvl en het veel sneller doenAnoniem: 82860 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 10:08:
ik vind het juist wel leuk om dezelfde class te levellen met een andere spec. Verschillende chars aanhouden dus. Bij Diablo is het ook niet te bedoeling dat je char er 2 maanden over doet om een respectabel level te bereiken denk ik, dus zoveel boeit het ook niet.
Als je het nu over die insane boosts in D2 hebt, dat is een glitch en niet intended. Misbruik maken van bugs heet zoiets, en er is niks leuks aan om een level 1 in een avondje tijd level 75 te zien worden omdat een hoog level ff wat bugs heeft misbruikt om die lowbie te rushen.psychoclown schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 10:18:
of gerushed worden door een hoog lvl en het veel sneller doen
ja inderdaad, binnen een dag moet je toch zeker wel richting Baal op NM kunnen komen, dus leveltje 60 a 65? Er zullen vast mensen zijn die het veel sneller doen, maar gemiddeld iig.
Ik hoop eerlijk gezegd wel dat het even duurt voordat mensen er achter komen waar nu die grote xp zo snel te verdienen is. Het moet niet weer zo zijn dat de eerste 60 a 70 levels voorbij vliegen en de helft van de mensen de helft van de content geskipped heeft vind ik.
Ik ga de eerste keer echt alle dungeons en maps helemaal verkennen (ja weet ik nu al) krijg je tenminste echt een 'band' met en kennis van de game. Was bij Diablo 2 ook zo.
Bij ons in de WoW/AoC guild is al een ware Diablo 3 hype ontstaan, inmiddels hebben ca 7 a 8 mensen Diablo 2 alw eer opnieuw geinstalleerd!
Ik hoop eerlijk gezegd wel dat het even duurt voordat mensen er achter komen waar nu die grote xp zo snel te verdienen is. Het moet niet weer zo zijn dat de eerste 60 a 70 levels voorbij vliegen en de helft van de mensen de helft van de content geskipped heeft vind ik.
Ik ga de eerste keer echt alle dungeons en maps helemaal verkennen (ja weet ik nu al) krijg je tenminste echt een 'band' met en kennis van de game. Was bij Diablo 2 ook zo.
Bij ons in de WoW/AoC guild is al een ware Diablo 3 hype ontstaan, inmiddels hebben ca 7 a 8 mensen Diablo 2 alw eer opnieuw geinstalleerd!
Iedereen weet waar je snel die xp kan halen: ubertrist. En ja, dat is saai, je hoeft zelf alleen af en toe naar town lopen, in een uur ben je level 80. Het rushen naar ubertrist kost misschien ook nog een uur of anderhalf. Erg boring iig, en juist de partyplay gaat er aan kapot. Ik mag dan ook hopen dat rushen op de een of andere manier onmogelijk wordt gemaakt, anders krijgen we straks weer tig solo games op bnet ipv leuke partygames.
Bestaat normal/nm/hell ook weer? En hardcore?
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Ik kan gewoon niet wachten totdat ik weer items kan traden op D2jsp, heerlijk vond ik dat. Lekker sleutelen aan je charachter. Runewards maken in dat perfecte armor, en dan hopen op perf stats.
Of een 4 socket shield of deflecting vinden, en dan vendoren omdat je nog n00b was, en bij nader inzien realiseren wat je gedaan hebt
Of een 4 socket shield of deflecting vinden, en dan vendoren omdat je nog n00b was, en bij nader inzien realiseren wat je gedaan hebt
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Gewoon 10 a 20 levels verschil maximaal in de party en anders geen XP voor monsters? Zoiets zou wel mooi uitkomen. En dan een soort van apprentice-systeem zoals in CoH of AoC.Pheno79 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 10:35:
Iedereen weet waar je snel die xp kan halen: ubertrist. En ja, dat is saai, je hoeft zelf alleen af en toe naar town lopen, in een uur ben je level 80. Het rushen naar ubertrist kost misschien ook nog een uur of anderhalf. Erg boring iig, en juist de partyplay gaat er aan kapot. Ik mag dan ook hopen dat rushen op de een of andere manier onmogelijk wordt gemaakt, anders krijgen we straks weer tig solo games op bnet ipv leuke partygames.
Even in de glazen bol kijken. Alles wat in de OP staat is bekend, meer niet imho.Cthulhu schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 10:36:
Ik verheug me weer op powerplay met mijn teleporting sorc. Wat was dat mooi zeg op zijn tijd. Dan moest je vrienden helpen om een quest te doen. als een gek teleporten op normal ofzo met mijn lvl 80 sorceres en dan als een gek alle monsters slopen. Ik was vaak sneller met portal zetten dan dat zij de verhaaltjes van die quest geluisterd hadden.
Ik hoop dat boosten onmogelijk gemaakt gaat worden.TrailBlazer schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 10:53:
Ik verheug me weer op powerplay met mijn teleporting sorc. Wat was dat mooi zeg op zijn tijd. Dan moest je vrienden helpen om een quest te doen. als een gek teleporten op normal ofzo met mijn lvl 80 sorceres en dan als een gek alle monsters slopen. Ik was vaak sneller met portal zetten dan dat zij de verhaaltjes van die quest geluisterd hadden.
Ben het daar niet helemaal mee eens. Uiteraard is het leuker om weer vanaf 0 te beginnen en jezelf een weg naar het eind te meppen, maar dat gaat uiteraard na een tijdje ook vervelen. Misschien dat ze het boosten wat langer moeten maken, meer quest voltooien totdat je weer in hell zit. Niet net zoals in diablo II dat je in 15-20 min bij baal Hell zit. Het is dus even afwachten wat ze gaan doen.kaluro2 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 11:00:
[...]
Ik hoop dat boosten onmogelijk gemaakt gaat worden.
En dan? Dan kost het 30 minuten, ook niet leuk. Boosten is gewoon boring, als rusher en als rushee.Nyazzin schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 11:09:
[...]
Ben het daar niet helemaal mee eens. Uiteraard is het leuker om weer vanaf 0 te beginnen en jezelf een weg naar het eind te meppen, maar dat gaat uiteraard na een tijdje ook vervelen. Misschien dat ze het boosten wat langer moeten maken, meer quest voltooien totdat je weer in hell zit. Niet net zoals in diablo II dat je in 15-20 min bij baal Hell zit. Het is dus even afwachten wat ze gaan doen.
het is zoiets als in godmode doom uitspelen, koop het spel dan niet als je dat wilt
Kun je nagaan wat er gebeurd als DIII echt gelanceerd word, een massale leegloop bij de huidige MMORPG's. Iederen is weer Diablo addicted.Anoniem: 82860 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 10:29:
ja inderdaad, binnen een dag moet je toch zeker wel richting Baal op NM kunnen komen, dus leveltje Bij ons in de WoW/AoC guild is al een ware Diablo 3 hype ontstaan, inmiddels hebben ca 7 a 8 mensen Diablo 2 alw eer opnieuw geinstalleerd!
Zo hoort dat ook!Anoniem: 130680 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 11:43:
[...]
Kun je nagaan wat er gebeurd als DIII echt gelanceerd word, een massale leegloop bij de huidige MMORPG's. Iederen is weer Diablo addicted.
Reken jaar/anderhalf jaar. Plus balancing issues, dus nog een jaar erbijReflow schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 11:54:
[...]
Zo hoort dat ook!, Hoop alleen dat blizzard ons iet te lang in spanning houd met de release, aangezien ze er al 4 jaar mee bezig zijn.
In het interview zegt een medewerker van Blizzard dat ook.
Reken maar gewoon jaar/anderhalf jaar hoorPheno79 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 12:05:
[...]
Reken jaar/anderhalf jaar. Plus balancing issues, dus nog een jaar erbij
In het interview zegt een medewerker van Blizzard dat ook.
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Rushes over het algemeen dus bijv door normal rushen en lvlen daarna gerushed worden in nm etc of gewoon gelijk door naar hell en csrunnen of utleechen.kaluro2 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 10:23:
[...]
Als je het nu over die insane boosts in D2 hebt, dat is een glitch en niet intended. Misbruik maken van bugs heet zoiets, en er is niks leuks aan om een level 1 in een avondje tijd level 75 te zien worden omdat een hoog level ff wat bugs heeft misbruikt om die lowbie te rushen.
Vertel mij dan eens waarom er veel mensen het wel doen? Ze kiezen er zelf voor, ik ook, vinden het handig en ik moet zeggen tis wel eens leuk om een nieuwe char even flink te zien lvlen in een paar uur. Maarja zoals altijd smaken verschillen.
Zoals Pheno al zei.. bekijk de TS of diablo3.com daar staat alles wat je nodig hebt zodra er iets nieuws komt zal ik de TS updatenCthulhu schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 10:36:
Dat jij er geen lol aan beleefd betekend niet dat tig anderen dat niet mogen. Ik vind dat de optie open gehouden moet worden zodat degene die het willen ook kunnen. Tuurlijk is partyplay ook leuk maar als je al met je 6e char bezig bent kan ik het me goed voorstellen dat je ff alles wil skippen en gewoon je nieuwe build zo snel mogelijk wil uitproberen.kaluro2 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 11:00:
[...]
Ik hoop dat boosten onmogelijk gemaakt gaat worden.
Precies zoals in TQ duurde het rushen stukken langer omdat je bij meer Quests bepaald lvl moest zijn maar de optie zat er wel zin. Heb met TQ stuk of 8 verschillende builds ik kan je verzekeren dat ik na de 5e keer alles gezien te hebben het wel echt gehad had. Dan moet je het ook nog vermeninvuldigen met 3. Lijkt me meer dan genoeg.Nyazzin schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 11:09:
[...]
Ben het daar niet helemaal mee eens. Uiteraard is het leuker om weer vanaf 0 te beginnen en jezelf een weg naar het eind te meppen, maar dat gaat uiteraard na een tijdje ook vervelen. Misschien dat ze het boosten wat langer moeten maken, meer quest voltooien totdat je weer in hell zit. Niet net zoals in diablo II dat je in 15-20 min bij baal Hell zit. Het is dus even afwachten wat ze gaan doen.
Ik vond het eigenlijk een voorwaarde om überhaupt te blijven spelen. Wat heeft het anders voor zin, altijd maar sappelen en doodgaan op laag level, of op safe spelen...
Rushen moet echt kunnen!
Sommige mensen hebben nog een leven naast het gamen zeg. Althans dat pretendeer ik nog altijd
Rushen moet echt kunnen!
Sommige mensen hebben nog een leven naast het gamen zeg. Althans dat pretendeer ik nog altijd
[ Voor 20% gewijzigd door Ramzzz op 02-07-2008 12:30 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Het feit dat je met je 6e char bezig bent geeft je nog niet het recht om easymode hoog level te wordenpsychoclown schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 12:25:
Dat jij er geen lol aan beleefd betekend niet dat tig anderen dat niet mogen. Ik vind dat de optie open gehouden moet worden zodat degene die het willen ook kunnen. Tuurlijk is partyplay ook leuk maar als je al met je 6e char bezig bent kan ik het me goed voorstellen dat je ff alles wil skippen en gewoon je nieuwe build zo snel mogelijk wil uitproberen.
Als je al met je 6e character bezig bent, dan moet je ondertussen ook al wel aardig weten waar je sneller xp behaalt, waardoor je dus beter gefocussed kan levelen als dat je enige doel is.
Ben ik het niet helemaal mee eens.kaluro2 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 12:32:
[...]
Het feit dat je met je 6e char bezig bent geeft je nog niet het recht om easymode hoog level te wordenwerken voor je character en items heet zoiets. Al was het je 100e character, naar mijn mening maakt dat geen veschil, en zou het nooit easy moeten zijn om gerushed te worden.
Ik denk dat rushen zeker een optie moet zijn. Stel je eens voor dat je niet meer snel een mid-high level character kunt bouwen, hoeveel mensen zouden er dan nu nog spelen?
Juits in de hogere levels begint de uitdaging pas, en de hunt voor items. Waarom dan niet even wat hulp om daar snel te komen?
Het is natuurlijk persoonlijk. Toen ik Diablo II voor het eerst speelde. (volgens mij hadden we toen net electra
Anyway, ieder zijn ding denk ik dan. Je kunt er zelf voor kiezen
Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M
Anoniem: 57485
Rushen ben ik ook een voorstander van.
Als hier beveiliging tegen wordt ingebouwd, kun je bijvoorbeeld niet meer met een level 80 char in dezelfde game als iemand van level 20, dat lijkt me niks. Het is juist leuk om af en toe even de hulp te kunnen inschakelen van één van je vrienden met een high level char.
Als hier beveiliging tegen wordt ingebouwd, kun je bijvoorbeeld niet meer met een level 80 char in dezelfde game als iemand van level 20, dat lijkt me niks. Het is juist leuk om af en toe even de hulp te kunnen inschakelen van één van je vrienden met een high level char.
Het ligt ook erg aan het character waarmee je speelt vind ik in D2. Een sorc is ubersaai om te lvlen, omdat alle leuke skills hoog zitten en het geen nut heeft de low lvl skills te maxen. Hierdoor ben je op low lvl zeer in het nadeel.
Neem nu een pally met might en full sigon. Dat is toch heerlijk om mee te spelen op low lvl? Dat vind ik iig wel. Daarmee speel ik graag zelf, ipv me te laten rushen.
Of een amazone met 3 sox bow met gems erin + inventory van small dmg charms. Dat speelt intens fijn op low lvl en laat ik dus niet rushen.
Mijn punt is dat er eigenlijk maar een paar builds zijn die te saai voor woorden zijn in het begin. Maak alle builds in DIII van begin tot eind leuk om te spelen en heel het rushen zal niet eens meer nodig zijn. En dit mag best enigszins gear-dependant zijn.
Neem nu een pally met might en full sigon. Dat is toch heerlijk om mee te spelen op low lvl? Dat vind ik iig wel. Daarmee speel ik graag zelf, ipv me te laten rushen.
Of een amazone met 3 sox bow met gems erin + inventory van small dmg charms. Dat speelt intens fijn op low lvl en laat ik dus niet rushen.
Mijn punt is dat er eigenlijk maar een paar builds zijn die te saai voor woorden zijn in het begin. Maak alle builds in DIII van begin tot eind leuk om te spelen en heel het rushen zal niet eens meer nodig zijn. En dit mag best enigszins gear-dependant zijn.
Bij een sorc zijn de low level skills net zo nuttig als bij ander chars hoor.. ik heb ook nog wel eens een maxed lighting bolt sorc gezien die flink wat dmg deed op NM. Daarnaast zijn veel level 18/24 skills ook erg interessant om te maxen voor een sorc: remember de firewall, meteor, nova sorcs?Sensei_D schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 13:03:
Het ligt ook erg aan het character waarmee je speelt vind ik in D2. Een sorc is ubersaai om te lvlen, omdat alle leuke skills hoog zitten en het geen nut heeft de low lvl skills te maxen. Hierdoor ben je op low lvl zeer in het nadeel.
Imo mag rushen wel wat worden bemoeilijkt, maar daar waren ze al goed mee op weg doordat ej bijv. gewoon bijna geen exp krijgt in hogere acts of moeilijkheidsgraden als je low level bent, en pas een bepaalde quest oid mag doen als je minimaal level x bent etc.
[ Voor 18% gewijzigd door Frenkpie op 02-07-2008 13:37 ]
Welk recht bedoel je dan? Ieder mag het spelen zoals die zelf wil (except voor cheating/duping ofc) en laat daar nou juist de meningen in 2 groepen te verdelen zijn. Blijkbaar houd jij en pheno en nog een handvol in dit topic er niet van. Aan de andere kant heb je mensen waaronder Zteever, ramzz en een handvol anderen wel van de optie tot rushen. Ieder zijn ding lijkt me en daarbij werk je nog steeds voor je char (items zijn een geval apart dat doe je eigenlijk alleen maar op highlvl > betere bossdrops) alleen op een andere manier, een manier die jij fijn vindt spelenkaluro2 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 12:32:
[...]
Het feit dat je met je 6e char bezig bent geeft je nog niet het recht om easymode hoog level te wordenwerken voor je character en items heet zoiets. Al was het je 100e character, naar mijn mening maakt dat geen veschil, en zou het nooit easy moeten zijn om gerushed te worden.
is ook maar subjectief, ik vind de balans over t algemeen wel goed. Alleen tja voor PVP is een low level bar toch wat sterker dan een sorc ja. Iederen char heeft z'n sterke en zwakke kanten op verschillende gebieden. Maar ik heb geen een char gevonden die op low level echt een stuk nuttelozer was dan de andere, dit is imo veel meer afhankelijk van welke items je hebt en wat voor eens soort char je wilt gaan maken dan dat het specifiek aan die char ligt. Er zijn imo zoveel beinvloedbare variabelen dat je niet zo'n kort door de bocht uitspraak over kunt doen.Sensei_D schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 13:03:
Dat is 't 'm nou juist, Rushen is net zo min een optie als dupen.psychoclown schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 13:32:
[...]
Welk recht bedoel je dan? Ieder mag het spelen zoals die zelf wil (except voor cheating/duping ofc) en laat daar nou juist de meningen in 2 groepen te verdelen zijn. Blijkbaar houd jij en pheno en nog een handvol in dit topic er niet van. Aan de andere kant heb je mensen waaronder Zteever, ramzz en een handvol anderen wel van de optie tot rushen. Ieder zijn ding lijkt me en daarbij werk je nog steeds voor je char (items zijn een geval apart dat doe je eigenlijk alleen maar op highlvl > betere bossdrops) alleen op een andere manier, een manier die jij fijn vindt spelen
Rushen gaat door middel van exploits, het is niet intended. Binnen een uurtje op baal hell zitten anyone?
Zelfde geld voor dupen, het gaat door middel van exploits.
Dus dat "rushen" van jou is het omhoog exploiten van een character. Dus elke char die jij gerushed hebt, is hoog level geworden door exploits, daar heb ik geen respect voor..
Dat een hoog level je ff helpt om de horadric cube te krijgen of staff of kings ofzo, niks mis mee, maar exploiten = zwak, zeer zwak.
Zeker ga ik het spel kopenPheno79 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 11:14:
[...]
En dan? Dan kost het 30 minuten, ook niet leuk. Boosten is gewoon boring, als rusher en als rushee.
het is zoiets als in godmode doom uitspelen, koop het spel dan niet als je dat wilt![]()
Jullie praten over rushen alsof het een feature is, terwijl het simpelweg hard exploiten is.
Ik denk dat boosten goed kan worden vergeleken met optionele cheats in Doom of andere spellen. Je kan/mag het doen, maar je weet gewoon dat het eigenlijk de echte fun van het spel daardoor min of meer wordt 'verkracht'.
Dus het is imo geen eerlijke vergelijking als je boosten vergelijkt met dupen van items of andere hacks gebruikt. Hack <> cheat
Dus het is imo geen eerlijke vergelijking als je boosten vergelijkt met dupen van items of andere hacks gebruikt. Hack <> cheat
Hulp vragen om een onmogelijke immune te slopen (Duriel NM als coldsorc bv ) is anders dan vragen: ik ben level 1, kun je me rushen naar hell baal level 80 in twee uur?Anoniem: 57485 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 12:56:
Rushen ben ik ook een voorstander van.
Ik zie trouwens niet hoe je bij Baal op Hell kan komen in 30 minuten. Je moet nog steeds minimaal lvl 60 zijn om langs de ancients te komen op Hell. Dan zou je 2 lvls per minuut doen.
[ Voor 11% gewijzigd door TrailBlazer op 02-07-2008 13:45 ]
Ik heb nu ik speel(diablo2) wel een hardcore hack geinstalleerd, heb geen zin om op normal eerst Baal te killen
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Wie zeg dat ik het over exploits heb? Als een high lvl mij rushed tot aan a5 normal is het nog steeds rushen en geen exploit. Dus wat je zegt is niet helemaal waar.kaluro2 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 13:38:
[...]
Dat is 't 'm nou juist, Rushen is net zo min een optie als dupen.
Rushen gaat door middel van exploits, het is niet intended. Binnen een uurtje op baal hell zitten anyone?
Zelfde geld voor dupen, het gaat door middel van exploits.
Dus dat "rushen" van jou is het omhoog exploiten van een character. Dus elke char die jij gerushed hebt, is hoog level geworden door exploits, daar heb ik geen respect voor..
Dat een hoog level je ff helpt om de horadric cube te krijgen of staff of kings ofzo, niks mis mee, maar exploiten = zwak, zeer zwak.
Trouwens vind ik het altijd wel interessant te discussieren over dit soort onderwerpen, even ter info jij vind je bijv. strafen in quake-engine based games ook exploiten? Het is zeer discutabel maar als de functie van bijv. een gerushte char op classic daarna convert naar exp heb je ook een gerushte char op hell zonder exploits.
Baalbug of zoals ik hierboven al uitgelegd heb.TrailBlazer schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 13:44:
Ik zie trouwens niet hoe je bij Baal op Hell kan komen in 30 minuten. Je moet nog steeds minimaal lvl 60 zijn om langs de ancients te komen op Hell. Dan zou je 2 lvls per minuut doen.
[ Voor 13% gewijzigd door psychoclown op 02-07-2008 13:46 ]
gezien Blizzard het zo gemaakt heeft dat je level 40 moet zijn om de ancients in nm te kunnen doen is het een exploit ja, als je als lowlevel in act 5 hell staat, klaar om een saaie UT leveljob te krijgenpsychoclown schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 13:45:
[...]
Wie zeg dat ik het over exploits heb? Als een high lvl mij rushed tot aan a5 normal is het nog steeds rushen en geen exploit. Dus wat je zegt is niet helemaal waar.
Trouwens vind ik het altijd wel interessant te discussieren over dit soort onderwerpen, even ter info jij vind je bijv. strafen in quake-engine based games ook exploiten? Het is zeer discutabel maar als de functie van bijv. een gerushte char op classic daarna convert naar exp heb je ook een gerushte char op hell zonder exploits.
[...]
Baalbug of zoals ik hierboven al uitgelegd heb.
Ja klopt maar als je goed leest heb ik daar niet over baalbug toepassenPheno79 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 13:53:
[...]
gezien Blizzard het zo gemaakt heeft dat je level 40 moet zijn om de ancients in nm te kunnen doen is het een exploit ja, als je als lowlevel in act 5 hell staat, klaar om een saaie UT leveljob te krijgen.
En jij alsof iedereen nog D2 zou spelen als het niet had gekund...kaluro2 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 13:40:
Jullie praten over rushen alsof het een feature is, terwijl het simpelweg hard exploiten is.
Ik ook niet, ik heb het over het converterenpsychoclown schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 13:54:
[...]
Ja klopt maar als je goed leest heb ik daar niet over baalbug toepassen
maar goed, dit is het D3 topic, niet de zie mij D2 spelen.
Anoniem: 51661
Ik weet niet of hier al over gediscussieerd is (heb t topic deels doorgelezen);
Vinden jullie de graphics van DIII niet erg in de richting van warcraft / WoW gaan? Het ziet er naar mijn idee allemaal erg vet uit maar als ik op de graphics let en de wensen/hoop van de mensen op het forum zou waarheid worden dan gaat DIII een hack n slash, (deels) single player variant van WoW worden (lees: Bind on pickup, auction house, etc.)
Uiteraard is dit allemaal speculeren maar ik ben wel benieuwd naar wat de rest hiervan zou vinden. Persoonlijk zit ik daar helemaal niet op te wachten. DII had een duistere 'feel' waar DIII meer cartoony lijkt. Ook het BoE en BoP systeem voelde voor mij onwennig omdat ik het item systeem in DII gewend was en dit erg fijn vond.
Ik las ook ergens over een eventueel item-splitsing in mutiplayer? B.v. Geen items kunnen oppakken die voor een andere class zijn in je party. Mijn insziens is dit meer dan genoeg 'beveiliging' en mag dat BoE / BoP systeem eruit.
Wat ik me ook afvraag, battlenet, zou dit gratis blijven? Als auction houses en meer van die WoW onzin erin zou komen dan kan ik me dat bijna niet voorstellen. DIII mag van mij lekker low-key hack n slash zijn die meer naar DII neight wat multiplayer betreft dan WoW!
Vinden jullie de graphics van DIII niet erg in de richting van warcraft / WoW gaan? Het ziet er naar mijn idee allemaal erg vet uit maar als ik op de graphics let en de wensen/hoop van de mensen op het forum zou waarheid worden dan gaat DIII een hack n slash, (deels) single player variant van WoW worden (lees: Bind on pickup, auction house, etc.)
Uiteraard is dit allemaal speculeren maar ik ben wel benieuwd naar wat de rest hiervan zou vinden. Persoonlijk zit ik daar helemaal niet op te wachten. DII had een duistere 'feel' waar DIII meer cartoony lijkt. Ook het BoE en BoP systeem voelde voor mij onwennig omdat ik het item systeem in DII gewend was en dit erg fijn vond.
Ik las ook ergens over een eventueel item-splitsing in mutiplayer? B.v. Geen items kunnen oppakken die voor een andere class zijn in je party. Mijn insziens is dit meer dan genoeg 'beveiliging' en mag dat BoE / BoP systeem eruit.
Wat ik me ook afvraag, battlenet, zou dit gratis blijven? Als auction houses en meer van die WoW onzin erin zou komen dan kan ik me dat bijna niet voorstellen. DIII mag van mij lekker low-key hack n slash zijn die meer naar DII neight wat multiplayer betreft dan WoW!
Ik zou me niet te druk maken over ideeën die een fan bedacht heeft, waar een paar andere op verder zijn gegaan, en waar vervolgens de halve Diablo comunitie zijn eigen idee/versie van heeft.
-- edit --
Ik heb er alle vertrouwen in dat Blizz weet waar ze mee bezig zijn, en dat ze Diablo III niet te veel op WoW zullen laten lijken, maar vooral verder gaan in de Diablo 2 stijl. Bedenk ook dat dit nog maar een aller eerste preview was, wat nog voor een Beta zit. En als je ziet hoeveel wijzigingen er vaak nog aan een Beta gedaan worden door Blizz, is niets nog zeker.
-- edit --
Ik heb er alle vertrouwen in dat Blizz weet waar ze mee bezig zijn, en dat ze Diablo III niet te veel op WoW zullen laten lijken, maar vooral verder gaan in de Diablo 2 stijl. Bedenk ook dat dit nog maar een aller eerste preview was, wat nog voor een Beta zit. En als je ziet hoeveel wijzigingen er vaak nog aan een Beta gedaan worden door Blizz, is niets nog zeker.
[ Voor 51% gewijzigd door OkkE op 02-07-2008 16:07 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Ah okPheno79 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 14:21:
[...]
Ik ook niet, ik heb het over het converteren
maar goed, dit is het D3 topic, niet de zie mij D2 spelen.
Maar goed ben het met je eens dat dit het D3 topic is (ohja?
Dat is zelfs al heel uitgebreid besproken en ook weer op pauze gezetAnoniem: 51661 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 15:49:
Ik weet niet of hier al over gediscussieerd is (heb t topic deels doorgelezen);
We weten niet wat gaat komen of wat er veranderd zal worden, ook hier zijn weer de meningen verdeeld check ook pagina's 5-9, ergens in die buurt. Bind on pickup mag er van mij echt uitblijven maar daar is volgens mij driekwart het wel mee eens, onzinnig systeem wat je niet wilt in een fastpaced action rpg zoals diablo
Auction houses lijken me wel cool maar dan alleen als het gold ingame ook value gaat krijgen. Kan niet zo bedenken wat je met dat geld kan doen maar daar kan vast wel iets op bedacht worden.
Trouwens verwacht men dropsplitsing waarbij de items random vallen en niet per classe want dit zou het itemfinden behoorlijk in de weg staan.
Ah, ik ga me eens inlezen. Excuses hiervoor dan maar ik begon me een beetje zorgen te makenpsychoclown schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 16:06:
Dat is zelfs al heel uitgebreid besproken en ook weer op pauze gezet
We weten niet wat gaat komen of wat er veranderd zal worden, ook hier zijn weer de meningen verdeeld check ook pagina's 5-9, ergens in die buurt. Bind on pickup mag er van mij echt uitblijven maar daar is volgens mij driekwart het wel mee eens, onzinnig systeem wat je niet wilt in een fastpaced action rpg zoals diablo![]()
Auction houses lijken me wel cool maar dan alleen als het gold ingame ook value gaat krijgen. Kan niet zo bedenken wat je met dat geld kan doen maar daar kan vast wel iets op bedacht worden.
Trouwens verwacht men dropsplitsing waarbij de items random vallen en niet per classe want dit zou het itemfinden behoorlijk in de weg staan.
Wat dat dropsysteem betreft, daar ben ik het helemaal mee eens. En daarnaast, het is idd nog veel te vroeg om bezig te zijn met dergelijke 'details', het ging me ook meer om de algehele feel van DIII, wat anderen daarvan verwachten
Auctionhouses klinken leuk, hoewel het met D2 prima ging in externe AH's waar je ook feedback op elkaar kon geven. Bind on pickup, n/t. In een eerder gepostte interview willen ze tradability minstens net zo goed houden als in D2 het geval was, dus ik denk niet dat ze dan BoP erin stoppen, dat werkt alleen maar tegen.
Zolang de economie maar niet om Sojs draait.
Ik heb Diablo nooit gespeeld, dus de sfeer etc. vergeleken met de voorgaande delen is voor mij erg lastig.Anoniem: 51661 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 16:14:
[...] het ging me ook meer om de algehele feel van DIII, wat anderen daarvan verwachten
Wat ik tot nu toe gezien heb van de Ingame trailer, ziet het er erg vet uit. De sfeer, animaties, enemies, etc. alles vond ik er super uit zien. Maar ik moet wel zeggen dat ik die Photoshopped versie (rauwer, harder, ..) er net iets beter bij vond passen. Zou het daarom ook wel goed vinden als ze het iets minder zacht/vriendelijk maken - maar zou goed kunnen dat het nu zo leek door low-res textures, niet juiste belichting of wat-dan-ook.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Dat is allang niet meer zoRedox schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 16:21:
Auctionhouses klinken leuk, hoewel het met D2 prima ging in externe AH's waar je ook feedback op elkaar kon geven. Bind on pickup, n/t. In een eerder gepostte interview willen ze tradability minstens net zo goed houden als in D2 het geval was, dus ik denk niet dat ze dan BoP erin stoppen, dat werkt alleen maar tegen.
Maar snap je punt, ingame gold met value zou geweldig zijn alleen waar zou je dat "nuttig" aan kunnen besteden in D3?
-Additional Quests
-Events starten (soort van pandemonium event/ubertrist maar dan meer dan een event waarvoor je flink moet dokken)
-Upgrades? (denk aan armor upgrades ipv cubeformula)
-Ingame Pretpark met 14 rollercoasters?
Nouja, als je het gold systeem in WoW bekijkt, daar is gold (mede door BoE en BoP natuurlijk) toch het main-trade materiaal. Het is lastig te vergelijken door de vele jobs die er zijn etcetc maar op sommige punten zou DIII het kunnen 'afkijken'.psychoclown schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 16:33:
[...]
Dat is allang niet meer zo
Maar snap je punt, ingame gold met value zou geweldig zijn alleen waar zou je dat "nuttig" aan kunnen besteden in D3?
-Additional Quests
-Events starten (soort van pandemonium event/ubertrist maar dan meer dan een event waarvoor je flink moet dokken)
-Upgrades? (denk aan armor upgrades ipv cubeformula)
-Ingame Pretpark met 14 rollercoasters?![]()
Neem bijvoorbeeld de, vergeleken met DII, relatief lage inkomsten door grinden, hoge kosten voor potions, geld betalen voor (side-)quests met flinke rewards, unieke items bijvoorbeeld. Misschien zelfs mounts (?), skills die daarvoor nodig zouden zijn, etcetcetc.
Overigens vind ik het niet erg als geld minder waarde gaat hebben in DIII, ruilhandel is erg interessant. Daarnaast is er inmiddels zon community met forum-gold ontstaan dat er genoeg informatie beschikbaar is waarmee blizzard zijn economie kan bemiddelen...
Daarnaast wil ik graag nog deze melding maken: Waarom hebben ze nu al nieuws uitgebracht... ik zit nu weer uit te kijken naar meer info / release data etcetc terwijl ik hiervoor nergens last van had. Ik ben zo iemand die na zulk nieuws niet kan wachten
Ander puntje, waaorm denkt iedereen toch dat het spel zo zwaar wordt? Ik zie meldingen over tijwfels of het draait op een macbook pro ed. maar zo grafisch geavanceerd lijkt het allemaal niet... Schaduwen en lichtinval zijn niet erg dynamisch, er zijn weinig reflecties te vinden, geen geavanceerde, diep in detail uitgewerkte bewegende onderdelen (zoals b.v. gezichten). Het enige wat ik me kan voorstellen wat echt zwaar wordt is een scherm vol met beweging en grote aantallen npc's.. Naar mijn idee zou een nu gemiddelde PC dit (wat we gezien hebben) best moeten kunnen trekken...
Externe AH's geven eerder een probleem aan met het spel zelf imho. Net zoals het gebruik van een editor om in single player items te kunnen overzetten op een mule. Het geeft gewoon aan dat zaken ontbreken of niet goed werken.Redox schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 16:21:
Ik vermoed dat BoP en BoE items in WoW net een gevolg zijn van wat Blizzard heeft geleerd uit Diablo 2, het zou me dan ook niet verbazen moesten ze dit in D3 integreren. Waar ik ook op hoop is dat Blizzard items minder lang houdbaar maakt (zoals in WoW dus), zodanig dat boven een bepaald level er toch nog upgrades te vinden zijn. Ik meen mij te herinneren dat mijn level 60+ javazone rondliep in een level 20 unique harnas omdat dat het beste was in zijn soort, zoiets kan dus niet in WoW want dan presteert je char onvoldoende op die hogere levels.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
D'er viel me iets op tijdens het kijken van de cinematic teaser van Diablo III. Dat meisje, die leek erg op iemand...en opeens had ik het. Ze lijkt op de vrouw die Jessica redt in Hellgate London (intro); hehe ook ex-Blizzard mensen
[ Voor 6% gewijzigd door Darkvater op 02-07-2008 16:54 ]
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
BoE doet weinig aan de tradeability (als het voor jezelf is gebruik je het toch zelf en ruil je het niet), maar zorgt er wel voor dat je economie niet zo snel om items gaat draaien, maar je monetaire middelen (gold) een kans blijven hebben. Zonder BoE blijft de item-economie eindeloos toenomen, aangezien gebruikte items gewoon weer terug de economie in gaan.Redox schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 16:21:
Daarnaast moeten je monetaire middelen wel waarde blijven houden en dit kan alleen met genoeg money-sinks, zoals repairs, pots, etc.
Persoonlijk vind ik BoE/BoP een hele goede oplossing voor het probleem en hoop ik dat ze dit ook toe gaan passen in Diablo3. Dit verandert dus, zoals eerder gezegd, niks aan tradeability. Het maakt je zeldzame items alleen maar waardevoller (er zijn er minder).
Je spreekt jezelf in ieder geval een beetje tegen in ieder geval. Aan de ene kant wil je niet dat de economie om Sojs gaat draaien, maar je wilt ook geen oplossingen accepteren zoals BoE.
[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 02-07-2008 17:01 ]
Dat meisje lijkt op ieder perfect computer-modelDarkvater schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 16:51:
D'er viel me iets op tijdens het kijken van de cinematic teaser van Diablo III. Dat meisje, die leek erg op iemand...en opeens had ik het. Ze lijkt op de vrouw die Jessica redt in Hellgate London (intro); hehe ook ex-Blizzard mensen
Ja dat probeerde ik ook een beetje naar voren laten komen zie ook mijn lijstje. Maar mounts zullen sowieso niet komen en dat past ook echt niet in de lijn van een action rpg vind ikAnoniem: 51661 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 16:45:
[...]
Nouja, als je het gold systeem in WoW bekijkt, daar is gold (mede door BoE en BoP natuurlijk) toch het main-trade materiaal. Het is lastig te vergelijken door de vele jobs die er zijn etcetc maar op sommige punten zou DIII het kunnen 'afkijken'.
Neem bijvoorbeeld de, vergeleken met DII, relatief lage inkomsten door grinden, hoge kosten voor potions, geld betalen voor (side-)quests met flinke rewards, unieke items bijvoorbeeld. Misschien zelfs mounts (?), skills die daarvoor nodig zouden zijn, etcetcetc.
Overigens vind ik het niet erg als geld minder waarde gaat hebben in DIII, ruilhandel is erg interessant. Daarnaast is er inmiddels zon community met forum-gold ontstaan dat er genoeg informatie beschikbaar is waarmee blizzard zijn economie kan bemiddelen...
Daarnaast wil ik graag nog deze melding maken: Waarom hebben ze nu al nieuws uitgebracht... ik zit nu weer uit te kijken naar meer info / release data etcetc terwijl ik hiervoor nergens last van had. Ik ben zo iemand die na zulk nieuws niet kan wachten
Ander puntje, waaorm denkt iedereen toch dat het spel zo zwaar wordt? Ik zie meldingen over tijwfels of het draait op een macbook pro ed. maar zo grafisch geavanceerd lijkt het allemaal niet... Schaduwen en lichtinval zijn niet erg dynamisch, er zijn weinig reflecties te vinden, geen geavanceerde, diep in detail uitgewerkte bewegende onderdelen (zoals b.v. gezichten). Het enige wat ik me kan voorstellen wat echt zwaar wordt is een scherm vol met beweging en grote aantallen npc's.. Naar mijn idee zou een nu gemiddelde PC dit (wat we gezien hebben) best moeten kunnen trekken...
Mja dat vraag ik me ook af, tuurlijk zal het wat zwaarder zijn met Dx10.1 enabled (bijv.) maar er bestaat ook altijd nog zoiets als Low Details / Low Textures noem maar op en blizzard kennende zal het speelbaar zijn voor 10k keer meer configs dan Crysis (even het uiterste genomen maar dat spel is zo bagger daar kan niks tegen op). Daarbij zijn de system reqs er nog lang niet dus om daar nu zorgen over te maken is nutteloos.
Ben ik het niet mee eens, het kan zoals ik aangaf en r2dGeert ook op veel andere leuke manieren en BoE/BoP geeft mij daar het tegenovergestelde gevoel van. Zoals je zelf zegt moeten daarvoor genoeg money-sinks zijn, zolang er leuke / nodige money-sinks gecreeerd worden is er niks aan de hand.Bosmonster schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 16:58:
[...]
BoE doet weinig aan de tradeability (als het voor jezelf is gebruik je het toch zelf en ruil je het niet), maar zorgt er wel voor dat je economie niet zo snel om items gaat draaien, maar je monetaire middelen (gold) een kans blijven hebben. Zonder BoE blijft de item-economie eindeloos toenomen, aangezien gebruikte items gewoon weer terug de economie in gaan.
Daarnaast moeten je monetaire middelen wel waarde blijven houden en dit kan alleen met genoeg money-sinks, zoals repairs, pots, etc.
Persoonlijk vind ik BoE/BoP een hele goede oplossing voor het probleem en hoop ik dat ze dit ook toe gaan passen in Diablo3. Dit verandert dus, zoals eerder gezegd, niks aan tradeability. Het maakt je zeldzame items alleen maar waardevoller (er zijn er minder).
Zoals ik al zei, is money-sinks maar 1 kant van de medaille en is dat geen totale oplossing.psychoclown schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 17:03:
[...]
Ben ik het niet mee eens, het kan zoals ik aangaf en r2dGeert ook op veel andere leuke manieren en BoE/BoP geeft mij daar het tegenovergestelde gevoel van. Zoals je zelf zegt moeten daarvoor genoeg money-sinks zijn, zolang er leuke / nodige money-sinks gecreeerd worden is er niks aan de hand.
Het andere probleem is de continue stroom van items de economie in, waardoor deze overbelast raakt.
Overigens denk ik dat je de effecten van BoE nogal overdrijft. Het betekent alleen dat items die je zelf gebruikt niet later weer door kunt verkopen. Alles dat je vindt (en niet zelf gebruikt) kun je net als normaal gewoon doorverkopen. Maar de oneindig groeiende hoop items stopt.
Andere manier die ze kunnen hanteren is zoals Ultima Online dat doet. En dat is wel een manier die ik persoonlijk niet prettig zou vinden, omdat die ook je eigen spelwijze beinvloedt. In UO beschadigen items en moet je deze repairen. Hoe vaker de gerepaired worden hoe brozer ze worden en ze kunnen dus definitief kapot gaan. Dat is ook een manier om items uit de economie te krijgen, maar dan heb ik toch echt 10x liever BoE.
[ Voor 19% gewijzigd door Bosmonster op 02-07-2008 17:56 ]
al het geld in diablo 2 ging toch op aan potions kopen bij een boss of je merc met uniques rezzen
Niet eens. Ik had altijd een overschot, dus ging je gamblen
Ik denk ook dat je het "probleem" te groot ziet. In het begin zijn low lvl items ook nog gewild omdat zo'n beetje nog iedereen low lvl is. Later zullen de low lvl items hun waarde verliezen (behalve de echt goede voor LLD en MLD). Ook zullen er vast wel redelijk nutteloze high lvl items tussen zitten die ook snel hun waarde zullen verliezen. Alleen de goede/superuniques zullen dan over blijven tuurlijk zullen die in getalen toenemen maar wat dacht je van de chars zelf? Blijf je altijd maar 1 char spelen? Waarschijnlijk niet en na verloop van tijd zal iedereen ook wel van elke classe een high lvl hebben, niet classspecific items kunnen daarnaast ook nog eens gebruikt worden op meerdere charsBosmonster schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 17:53:
[...]
Zoals ik al zei, is money-sinks maar 1 kant van de medaille en is dat geen totale oplossing.
Het andere probleem is de continue stroom van items de economie in, waardoor deze overbelast raakt.
Overigens denk ik dat je de effecten van BoE nogal overdrijft. Het betekent alleen dat items die je zelf gebruikt niet later weer door kunt verkopen. Alles dat je vindt (en niet zelf gebruikt) kun je net als normaal gewoon doorverkopen. Maar de oneindig groeiende hoop items stopt.
Andere manier die ze kunnen hanteren is zoals Ultima Online dat doet. En dat is wel een manier die ik persoonlijk niet prettig zou vinden, omdat die ook je eigen spelwijze beinvloedt. In UO beschadigen items en moet je deze repairen. Hoe vaker de gerepaired worden hoe brozer ze worden en ze kunnen dus definitief kapot gaan. Dat is ook een manier om items uit de economie te krijgen, maar dan heb ik toch echt 10x liever BoE.
Blizzard heeft vast wel geleerd van D2 en WoW en ze zullen vast wel D2 trouw blijven (zelf zeggen ze ook de tradeability van D2 te willen handhaven) en aan de hand van ingame gold met value de economie beter kunnen balanceren. Maarja zoals bijna alles hier in dit topic is eigenlijk tot noch toe speculatie en we moeten gewoon afwachten wat het zal worden en wat Blizzard er mee gaat doen.
Zo vroeg in de ladder niet, stomme mercsPheno79 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 18:59:
Niet eens. Ik had altijd een overschot, dus ging je gamblen
[ Voor 6% gewijzigd door psychoclown op 02-07-2008 19:12 ]
hoop dat set items geen lvl restrictie hebben, vaak had je sets pas compleet op een hoog lvl
dan kon je ze mooi geven aan je low lvl chars, vaak had je net niet genoeg strenght voor bonecrusher<3 ( ja i know unique item maar kon je al behoorlijk snel dragen ) maar met men +11 strenght amulet dan net wel weer
aaah good times
dan kon je ze mooi geven aan je low lvl chars, vaak had je net niet genoeg strenght voor bonecrusher<3 ( ja i know unique item maar kon je al behoorlijk snel dragen ) maar met men +11 strenght amulet dan net wel weer
aaah good times
Dat maakt me niet eens zo uit, ik hoop alleen op goede sets ipv compleet nutteloze sets of deels nutteloosPensmaster-B schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 19:11:
hoop dat set items geen lvl restrictie hebben, vaak had je sets pas compleet op een hoog lvl
aaah good times
Dat is toch part of the diablo game? Als er geen restricties op sets zit dan loopt iedereen er mee rond, dan is de spanning ook wegPensmaster-B schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 19:11:
aaah good times
Idd en de str/dex reqs zijn ook echt wel nodig anders krijg je TQ taferelen via str bugs zat je op lvl 20 al met DE gear voor sorc bijv.Pheno79 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 19:49:
[...]
Dat is toch part of the diablo game? Als er geen restricties op sets zit dan loopt iedereen er mee rond, dan is de spanning ook weg
Bah, helaas is het verder weer stil rond Diablo 3 van Blizzards kant. Need more info!
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Wat had jij dan verwacht, dat ze nu op eens dagelijks met nieuwsfeitjes gaan komen. Dat komt geleidelijk. Have patience my friendMorax schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 22:59:
Bah, helaas is het verder weer stil rond Diablo 3 van Blizzards kant. Need more info!
Ach ik heb WOW ook een hele tijd gespeeld en wacht met smart op WofTLK ( een mooie uitbreiding om te wachten voor DIII), maar soms zijn sets niet altijd heilig. Een combo van losse epics en crafted items kan soms nog effectiever zijn qua dammage of healing output, dan set items.psychoclown schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 19:15:
[...]
Dat maakt me niet eens zo uit, ik hoop alleen op goede sets ipv compleet nutteloze sets of deels nutteloosDikke sets zoals in WoW zie ik dan ook graag terug komen, tuurlijk moet de balans tussen uniques en sets wel lekker zijn maar niet uniques >>>> (meeste) sets.
Vooruitkijkend op nog 1,5 jaar ontwikkeltijd en 3 onaangekondigde classes, schat ik dat we over een half jaar de 3e class aangekondigd krijgen. Nog even geduld dusMorax schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 22:59:
Ja dat denk ik ook wel alleen heb maar kort gespeeld, vanaf de releasedag 8 maanden ofzo. Dus dat zal jij ongetwijfeld beter weten, alleen ik doelde meer op het feit dat er goede sets in WoW zitten. 99% van de sets in D2 is zwaar inferior to losse parts / uniques en dat is opzich wel jammerAnoniem: 130680 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 23:18:
[...]
Ach ik heb WOW ook een hele tijd gespeeld en wacht met smart op WofTLK ( een mooie uitbreiding om te wachten voor DIII), maar soms zijn sets niet altijd heilig. Een combo van losse epics en crafted items kan soms nog effectiever zijn qua dammage of healing output, dan set items.
Met eerst classic (waar de sets wel tof zijn: iratha is toch echt heerlijk om te hebben in hell) valt het met de oude sets in LoD erg tegen natuurlijk.psychoclown schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 23:55:
[...]
Ja dat denk ik ook wel alleen heb maar kort gespeeld, vanaf de releasedag 8 maanden ofzo. Dus dat zal jij ongetwijfeld beter weten, alleen ik doelde meer op het feit dat er goede sets in WoW zitten. 99% van de sets in D2 is zwaar inferior to losse parts / uniques en dat is opzich wel jammer
Waar komt het vandaan dat iedereen nog minimaal 1 jaar ontwikkeltijd verwacht? Is dat een ruwe gok of is daar informatie over?Anoniem: 57485 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 23:19:
[...]
Vooruitkijkend op nog 1,5 jaar ontwikkeltijd en 3 onaangekondigde classes, schat ik dat we over een half jaar de 3e class aangekondigd krijgen. Nog even geduld dus
(ik neem ook aan dat het zoiets is maar vraag me af waarop mensen het baseren)
director (of een blizz rep) heeft in een interview gezegd dat ze games typisch 1 tot 1,5 jaar voor release aankondigen.
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 03-07-2008 09:24 ]
Dat heeft Rob Pardo (vice-president game design) zelf gezegd.Anoniem: 51661 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 09:20:
[...]
Waar komt het vandaan dat iedereen nog minimaal 1 jaar ontwikkeltijd verwacht? Is dat een ruwe gok of is daar informatie over?
(ik neem ook aan dat het zoiets is maar vraag me af waarop mensen het baseren)
http://pc.ign.com/articles/885/885139p1.html"This project has been going for a while and it finally got to the point where it felt like it's time to announce the game. We kind of have this rule of, ideally, we announce a game a year to a year and a half before the game comes out."
Daar heb je zeker een punt en natuurlijk zul je dat altijd blijven houden maar ook de meeste sets van LoD zijn gewoon bagger om ze helemaal te equippen. Zo zou ik het graag zien:Pheno79 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 09:16:
[...]
Met eerst classic (waar de sets wel tof zijn: iratha is toch echt heerlijk om te hebben in hell) valt het met de oude sets in LoD erg tegen natuurlijk.
Sets | ||
Varianten | Rarity | Vergelijkbaar met D2 |
Low Sets | Magical | Sigons/Iratha ed. |
Mid Sets | Rare | Trang-Ouls/Aldurs ed. |
High Sets | unique | Zaka/Arach/Bk5 ed. |
Very High Sets | Superunique | Bk5/Mara/CoA/High Runes ed. |
Veel dankAnoniem: 57485 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 09:25:
[...]
Dat heeft Rob Pardo (vice-president game design) zelf gezegd.
[...]
http://pc.ign.com/articles/885/885139p1.html
Topics als deze zijn niet bedoeld om te slowchatten
[ Voor 88% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 04-07-2008 23:36 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Dit topic is gesloten.