Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze heb ik al eens eerder genoemd, ik wil toch graag de meningen van anderen horen:

In de huidige wereld van online gaming, monthly fees, de verwachting van de online functionaliteiten en kwaliteit; Zou Blizzard battle.net gratis (kunnen) houden?

Maw: Verwachten jullie extra kosten naast de aanschafprijs om online te kunnen spelen of zou blizzard zijn online systemen gratis houden voor DIII?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Ik denk dat het gratis blijft. B.net is altijd gratis geweest. Daarnaast is het enige spel van Blizzard waar nu een online fee voor moet worden betaald WoW. Laat dat nou ook net het enige spel zijn dat niet via B.net gespeeld wordt...
Aangezien DIII wel weer via B.net gespeeld gaat worden, ga ik ervan uit dat er geen fee zal moeten worden betaald.

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 10:27:
Deze heb ik al eens eerder genoemd, ik wil toch graag de meningen van anderen horen:

In de huidige wereld van online gaming, monthly fees, de verwachting van de online functionaliteiten en kwaliteit; Zou Blizzard battle.net gratis (kunnen) houden?

Maw: Verwachten jullie extra kosten naast de aanschafprijs om online te kunnen spelen of zou blizzard zijn online systemen gratis houden voor DIII?
Mja mijn "mening" heb ik gegeven en durf het echt niet te zeggen ;).
Met bnet 2 in het vooruitzicht en kijkend naar hoeveel players in een game, I know staat niet vast maar wrs zit het rond de 5-8, denk ik niet dat het echt goed te rechtvaardigen is. Een MMO is anders je speelt met duizenden op een grote server, bij diablo maar met een handvol. Mss als ze om de zoveel tijd speciale events op alle servers gooien en meer dan 8 spelers en lage maandelijkse kosten maar zelfs dan vind ik het twijfelachtig.
Wat het ook zal worden D3 wil ik sowieso spelen dus komt er een maandelijks bedrag dan doe ik dat wel zolang het ook echt iets bied en niet te hoog is.
Afwachten geblazen denk ik maar zo maar ik verwacht van niet :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09

Ik zou een kleine fee niet zo'n ramp vinden als betekent dat m'n characters onbeperkt bewaard zouden blijven. Het grootste minpunt aan Battle.net is de korte tijd waarbinnen je steeds weer in moet loggen om je characters bewaard te houden.

Maar dan iets van 5E-maand ofzo, niet de prijs van een MMO, want je kunt een systeem als battlenet ook niet echt vergelijken met een volledige MMO kwa servers/complexiteit.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zontar
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-09 14:26
wat ik me altijd heb afgevraagd is, of battle.net ook de games zelf host. M.a.w: is battle.net een server die alleen track houdt wie een game heeft gehost, of host het deze spellen zelf ook? in het tweede geval kan ik me voorstellen dat ze wel een maandelijkse bijdrage nu willen.

Ik hoop natuurlijk dat diablo3 niet per maand extra gaat kosten, maar aan de andere kant hebben ze dan een extra manier om hackers/dupers/botters te bannen, via hun bankrekening/creditcardnummer. Ook geen waterdicht systeem, maar alles helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zontar schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 10:51:
wat ik me altijd heb afgevraagd is, of battle.net ook de games zelf host. M.a.w: is battle.net een server die alleen track houdt wie een game heeft gehost, of host het deze spellen zelf ook? in het tweede geval kan ik me voorstellen dat ze wel een maandelijkse bijdrage nu willen.

Ik hoop natuurlijk dat diablo3 niet per maand extra gaat kosten, maar aan de andere kant hebben ze dan een extra manier om hackers/dupers/botters te bannen, via hun bankrekening/creditcardnummer. Ook geen waterdicht systeem, maar alles helpt.
Sommige games hebben toch ook een systeem dat je een bankrekeningnummer moet doorgeven, daar vanaf 1 cent moet overmaken voor verificatie? Zo kan de bankrekening beveiliging er wel in maar hoeven er geen maandelijke kosten betaald te worden.

Volgens mij is battle.net alleen een soort diablo dedicated 'gamespy' zegmaar. Het kwam vaak voor dat de ene game veel meer lag had dan de ander en als battle.net de games hostte zou dit overal min of meer gelijk moeten zijn.
Als die insteek blijft neem ik aan dat het inderdaad gratis blijft. (hoewel gamespy nu ook betaald is geloof ik?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09

AFAIK werkt Battlenet voor Diablo 2 vooral als doorgeefluik. Je characters staan op de bnet servers opgeslagen, en in een game verloopt de communicatie via de BNet servers. Hoe 'zwaar' dat is weet ik niet.

Ik moet wel zeggen dat ik wel wat geld overheb voor cheatvrij kunnen spelen. Als die servers alles wat betreft itemcreate moeten kunnen checken heb je daar best wat capaciteit voor nodig.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

battle.net voor dialbo II had echter een server stuk van het spel.

Dit is namelijk de enige manier hoe je het cheatvrij kunt krijgen. Als het droppen van items op een cleint zou gebeuren dan is die client zo te patchen dat hij de zeldzame waardevolle items dropt (en daar is markt voor!)

In lan mode draaide het server stuk wel op de client en werden chars wel op de cleint opgeslagen. Daar kon je dus vrij je cheats/chareditors op draaien.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:45

In Diablo 2 was er zoiets als open en closed b.net. In de open versie werden de characters gebruikt die je lokaal in single player had gemaakt. Deze versie was dus enorm cheat gevoelig. Closed b.net gebruikte chars die op de servers van blizz zelf waren opgeslagen. Helaas was deze versie ook niet cheatvrij, er waren diverse hacks en dupe methodes verkrijgbaar :(

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kapoen schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 12:03:
[...]

In Diablo 2 was er zoiets als open en closed b.net. In de open versie werden de characters gebruikt die je lokaal in single player had gemaakt. Deze versie was dus enorm cheat gevoelig. Closed b.net gebruikte chars die op de servers van blizz zelf waren opgeslagen. Helaas was deze versie ook niet cheatvrij, er waren diverse hacks en dupe methodes verkrijgbaar :(
Ik denk dat ze inmiddels genoeg kennis in huis hebben bij Blizzard en B.NET om de hacks en dupes goed tegen te kunnen gaan. Of ze in ieder geval te kunnen detecteren, zodat het oninteressant wordt om te gebruiken.

Persoonlijk heb ik overigens geen bewaar tegen een betaalde service, zolang de prijs reeel is. Ik betaal graag voor de garantie van uptime, service en onderhoud en updates, etc.

Bij een gratis service trek je als gebruiker uiteindelijk toch altijd aan het kortste eind.

[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 03-07-2008 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topics als deze zijn niet bedoeld om te slowchatten

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2008 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Bosmonster schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 12:27:
[...]
Persoonlijk heb ik overigens geen bewaar tegen een betaalde service, zolang de prijs reeel is. Ik betaal graag voor de garantie van uptime, service en onderhoud en updates, etc.

Bij een gratis service trek je als gebruiker uiteindelijk toch altijd aan het kortste eind.
Ik zou in bepaalde mate ook bereid zijn te betalen, maar geen 10 euro per maand ofzo.
Het komt regelmatig voor dat ik een week of 2 a 3 helemaal geen tijd heb om te gamen.
Dan betaal je wel mooi voor jan l*l.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-08 08:24
M a r c o schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 13:54:
[...]

Ik zou in bepaalde mate ook bereid zijn te betalen, maar geen 10 euro per maand ofzo.
Het komt regelmatig voor dat ik een week of 2 a 3 helemaal geen tijd heb om te gamen.
Dan betaal je wel mooi voor jan l*l.
Kzou 10 euro per kwartaal mooi genoeg vinden! Dan valt het qua prijs nog te overzien en hebben ze voor zichzelf toch nog redelijk vaste inkomsten terwijl het ze eigenlijk ook nauwelijks wat kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flowmo schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 15:15:
[...]

Kzou 10 euro per kwartaal mooi genoeg vinden! Dan valt het qua prijs nog te overzien en hebben ze voor zichzelf toch nog redelijk vaste inkomsten terwijl het ze eigenlijk ook nauwelijks wat kost.
Idd max 3-5 euro p/m maar liefst natuurlijk helemaal niks.

Heb trouwens even de sectie Aanvullende Info flink onderhanden genomen.. so check it out ;)

Updates:
28-06-'08 - Opening tweede deel Diablo3 topic nog aan flinke updates onderhevig.
29-06-'08 - Sectie Content toegevoegd.
30-06-'08 - Sectie Algemene Info uitgebreid. Plaatje van Witch doctor gefixed. Sectie Aanvullende Info toegevoegd. Topic over 2 posts verdeeld.
31-06-'08 - TS Code opgeschoond.
03-07-'08 - Aanvullende Info sectie vernieuwd/updated. Character Classes aangevuld.

Blijkbaar waren er heel veel mensen wat minder content met de kleuren van D3, er schijnt na de WWI een petitie te zijn gestart waar zich rond de 23000 mensen hadden getekend :o.

Diablo III Lead Producer Keith Lee had daar het volgende op te zeggen:
One of the things that we considered when we were working on the visuals for Diablo III is the fact that color is your friend. We feel that color actually helps to create a lot of highlights in the game so that there is contrast. A great analogy is like in Lord of the Rings. Not everything is dark. It allows you to see what a creepy dungeon can be like but if everything is dark it doesn't allow you to have a lot of contrast.

He continued: Diablo I and Diablo II are darker, and I think that the one of the main reasons why is the fact that in Diablo I, you're basically in a dungeon the whole time. And in contrast to Diablo III, you'll be exploring outdoors, you'll be in dungeons, you'll be experiencing so many different areas. We want to bring as much variety as we can when you're playing the game so that you're excited to check out new environments. We don't want everything to look the same and that's really what we're trying to aim for.

[ Voor 31% gewijzigd door psychoclown op 03-07-2008 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:50
Lekker bezig met de OP :9

Ik zou er ook idd niet meer dan 5 euro voor over hebben om online te kunnen spelen, het liefst ook geen vast maandelijkse betaling. Maargoed, daar hebben ze voor WoW ook al oplossingen voor zoals pre-paid cards.

Ik snap het probleem niet helemaal van de kleuren, de game is nog lang niet uit en we zijn tot nu toe getuige geweest van wel 2 gebieden, een dungeon en een buitengebied. Tuurlijk is het buiten kleurig, er lopen misschien wel zombies in het bos, naar mijn weten eten zombies nog altijd hersenen, geen bomen! 8)7 . Ik vind het wel mooi dat er een mooie mengeling van verschillende soorten dungeons is. Je kan een kleurrijk geboed ook spannender maken door er andere horror items in te plaatsen zoals er in DII bijvoorbeeld veel bloed en dooie guards in het paleis lagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvdtillaart
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 14:38
Mythrill schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 15:43:Ik snap het probleem niet helemaal van de kleuren, de game is nog lang niet uit en we zijn tot nu toe getuige geweest van wel 2 gebieden, een dungeon en een buitengebied. Tuurlijk is het buiten kleurig, er lopen misschien wel zombies in het bos, naar mijn weten eten zombies nog altijd hersenen, geen bomen! 8)7 . Ik vind het wel mooi dat er een mooie mengeling van verschillende soorten dungeons is. Je kan een kleurrijk geboed ook spannender maken door er andere horror items in te plaatsen zoals er in DII bijvoorbeeld veel bloed en dooie guards in het paleis lagen.
Bekijk de petitie maar, vooral de fan-art waarbij de lichtkrans rond de characters weer terug is ziet er wat mij betrefd heel overtuigend uit.

Ik heb dan ook getekend, ook al stond ik sceptisch tegenover het idee (Blizzard maakt het toch wel goed, toch?).

Happy Blessings <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mythrill schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 15:43:
Lekker bezig met de OP :9

Ik zou er ook idd niet meer dan 5 euro voor over hebben om online te kunnen spelen, het liefst ook geen vast maandelijkse betaling. Maargoed, daar hebben ze voor WoW ook al oplossingen voor zoals pre-paid cards.

Ik snap het probleem niet helemaal van de kleuren, de game is nog lang niet uit en we zijn tot nu toe getuige geweest van wel 2 gebieden, een dungeon en een buitengebied. Tuurlijk is het buiten kleurig, er lopen misschien wel zombies in het bos, naar mijn weten eten zombies nog altijd hersenen, geen bomen! 8)7 . Ik vind het wel mooi dat er een mooie mengeling van verschillende soorten dungeons is. Je kan een kleurrijk geboed ook spannender maken door er andere horror items in te plaatsen zoals er in DII bijvoorbeeld veel bloed en dooie guards in het paleis lagen.
Thanks ;)

Mja prepaid cards vind ik nou niet echt een oplossing, als je zou moeten gaan betalen voor D3 (zelfde gold toen ik nog speelde voor WoW) dat ik sowieso moet kunnen spelen wanneer ik wil / kan spelen en dan zijn prepaid cards nou niet echt ideaal moet ik zeggen :).

Je pakt precies het goede punt (dik gedrukt) want daar is waar veel mensen over struikelen, in de gameplay video zie je alleen sprookjesland (inclusief konijntjes :D) en nergens bloed / dode civilians of krijgers. Maarja die discussie hebben we al even achter ons gelaten, we wachten rustig af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 09:53
opzich is met een klein bedrag(5euro ofzo) per maand wel chil dat ze dan "verplicht" zijn om het goed in orde te houden.

Ze hoeven van mij geen grijze filter er over heen te doen, maar nu lopen de zombies in het zonnetje naast de bloementjes(overdrijf een beetje :9 ). Verwacht wel als hel de aarde overneemt dat het weer slecht wordt. Kom je dan in veilig gebied(bv Pandemonium Fortress) dan moet juist de zon tussen de wolken komen voor de sfeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwastie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 15:51

Kwastie

Awesomeness

Er schijnt een demo van Diablo 3 te zijn geleaked. Het is weliswaar een demo maar volgens mij valt het onder warez, dus ik post geen link. (mocht het wel mogen dan mag iemand anders dat doen).

Ik kan niet bevestigen dat het om een echte demo gaat of om een Hoax.

Dit is volgens hun het bewijs:
Afbeeldingslocatie: http://pc-games.multimedia.md/screens/diablo3DEMO.JPG

Maar als je goed naar het plaatje kijk zie je overal waar diablo staat het 'korrelig' is. (ik denk dus dat het fake is:))

[ Voor 34% gewijzigd door Kwastie op 03-07-2008 16:39 . Reden: Image toegevoegd ]

When I get sad i stop being sad and be awesome instead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:50
Zal wel een dikke trojan keylogger zijn om van een hoop blizzard fans van hun WoW verslaving af te helpen :+

[ Voor 14% gewijzigd door MonkeySandwich op 03-07-2008 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
Kwastie schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 16:01:
Er schijnt een demo van Diablo 3 te zijn geleaked. Het is weliswaar een demo maar volgens mij valt het onder warez, dus ik post geen link. (mocht het wel mogen dan mag iemand anders dat doen).

zal wel een hoax zijn, blizzard is wat dat betreft toch erg voorzichtig. Of die gast die eerder genoemd werd met z'n zielige verhaal heeft em gelekt xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er schijnt een demo van Diablo 3 te zijn geleaked.
False.

Dat er trouwens nog zoveel mensen zeiken over de graphics. Diezelfde mensen gaan Diablo 3 natuurlijk wel keihard spelen zodra hij uitkomt ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2008 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 16:34:
[...]

False.

Dat er trouwens nog zoveel mensen zeiken over de graphics. Diezelfde mensen gaan Diablo 3 natuurlijk wel keihard spelen zodra hij uitkomt ;)
Tuurlijk, die mensen gaan echt niet D3 laten liggen omdat er meer kleur in zit en de art style wat anders is xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redox
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-07 09:28

Redox

Motion Design / VFX

[...]

False.

Ik noem het een luxeprobleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Dit is volgens hun het bewijs:
[afbeelding]

Maar als je goed naar het plaatje kijk zie je overal waar diablo staat het 'korrelig' is. (ik denk dus dat het fake is:))
Goh, 568,9MB groot. Das precies 0,9MB kleiner dan de HD gameplaytrailer. Zou het niet gewoon een self-extracting ingepakt bestand zijn van dat filmpje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Miles Teg schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 17:22:
[...]

Goh, 568,9MB groot. Das precies 0,9MB kleiner dan de HD gameplaytrailer. Zou het niet gewoon een self-extracting ingepakt bestand zijn van dat filmpje?
Bedoel je niet 0.9MB groter?
Trouwens zien die screens en totaal fake uit, heel ander spel.
Ook de datum dat het aangemaakt is 6/3/2008... alsof dat niet geheim zou blijven. Dan zou je ook onderhand al wel x aantal torrents hebben ed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
en dan die rating, een 3.7/5? dit spel krijgt nou al op gametrailers.com de hoogste ranking zonder dat het spel uit is xD

edit: typo

[ Voor 6% gewijzigd door Flowmo op 03-07-2008 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:54
Tot nu toe vragen ze alleen maandelijks geld voor MMORPG"S. Ik denk niet dat blizzard met een al eerder prima werkend gratis battlenet de stap gaat zetten om ook andere genre's online betaald te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
psychoclown schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 17:40:
[...]

Bedoel je niet 0.9MB groter?
Trouwens zien die screens en totaal fake uit, heel ander spel.
Ook de datum dat het aangemaakt is 6/3/2008... alsof dat niet geheim zou blijven. Dan zou je ook onderhand al wel x aantal torrents hebben ed. :)
Groter, dat staat er toch? Door de door mij gebruikte spelling lijkt het woord heel erg op "kleiner", maar er staat toch echt groter. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Bosmonster schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 12:27:
[...]

Ik denk dat ze inmiddels genoeg kennis in huis hebben bij Blizzard en B.NET om de hacks en dupes goed tegen te kunnen gaan. Of ze in ieder geval te kunnen detecteren, zodat het oninteressant wordt om te gebruiken.

100% tegen gaan lukt toch nooit, maar inderdaad ze kunnen zo veel doen op het moment. een active anticheat systeem draaiend op de achtergrond om te beginnen, die kunnen ze elke keer los patchen dat scheelt weer. verder gewoon standaart manier he online server worden waardes ingevoerd hoeveel iets mag zijn enzo en dan word je van de server gemiept als info bij jou niet klopt. xze verzinnen er wel wat op, als diablo3 net zo popi word als d2 en even lange zelfs langere ondersteuning (inclusief extra's dus zie de uber bosses en nieuwe skill tree opbouw enzo). zou ik ook we een paar centjes er voor over hebben. maar geen WoW tarieven. dat is gewoon goudmijntje.

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Sowieso zal het een aardige poos duren vooraleer er hacks zullen zijn, het is compleet nieuwe code, daar schrijf je niet op 123 een nieuwe hack voor. :)
Het zal denk ik iig nooit zo erg worden als in d2 en dat is goed nieuws, is een hr eindelijk écht wat waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

False.

Nou, ik hoor dan niet tot die groep zeurders, hopelijk ;) Het gaat uiteindelijk om het totaalplaatje, graphics, sound, sfeer, gameplay en playability. Nou, daar hoeven we bij Blizzard totaal geen zorgen over te maken, want dat is bij hun games dik in orde :). Alle games van Blizzard die ik hier heb liggen Warcraft II, Warcraft III Reign of Chaos, Warcraft III the frozen throne, Diablo II en natuurlijk WoW en TBC daar heb ik mij kostelijk vermaakt. En vermaak ik mij nog steeds mee, ook al is het af en toe met pauzes. Dus zodra Diablo III in de pre-order fase terecht komt, bestel ik hem blindelings.

Blizzard kennende word dit gewoon weer een 9+ produkt. Als de review code word vrij gegeven. Het sterkste punt van Blizzard is dan ook om de game pas te releasen als het bijna 100% bugvrij is. Tuurlijk zullen er na de release nog wat patches komen om kleine dingetjes te verbeteren, Maar het is niet zoals bij sommige andere uitgevers dat je een schijfje vol met bugs en fouten op je HDD instaleerd. Ik heb ook wel eens games gekocht, dat was eigenlijk nog een ordinaire beta versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob_Dielemans
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-09 09:18

Ik gok dat het spelen op zich wel 100 procent gratis zal zijn. Echter in dat ene interview repte de blizzard medewerker over :"Exciting new features" voor Batlle.Net. Mijn verwachting is dat je moet betalen voor extra features misschien is er een limiet op het aantal karakters online,of misschien kun je onbeperkt opslagvermogen voor niet gebruikte items kopen/huren.

Dit is natuurlijk allemaal giswerk van mijn kant. Maar het business model is solide als ze het op deze manier doen èn je schopt niemand tegen de schenen èn je verdient er lekker doekoe mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
Het pay per month systeem is aardig op zijn retour in de VS. Men gaat daar meer en meer, in navolging van Korea over op Micro-credit systemen om games extra te financieren. Het zou me niet verbazen als ze met Diablo 3 daar ook een klein beetje gebruik van gaan maken. De tijd zal het echter moeten gaan uitwijzen of ze het nodig vinden om extra inkomsten te genereren naast de normale box-sales. Ik denk namelijk dat Diablo 3 een goede kans maakt om Sims/Sims 2 naar de kroon te gaan steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk ook wel dat Battle net gratis zal zijn, alhoewel ik niks tegen een kleine vergoeding heb voor bepaalde extra features, zoals meer chars opslaan op de server of exclusieve content kunnen downloaden.

Tenslotte betaal ik nu ook voor WoW mijn maandelijkse bijdrage, alhoewel dit nu op frozen staat. Maar het kan natuurlijk nooit zo zijn dat je het zelfde bedrag moet neerleggen om dat soort features te krijgen als bij WoW. Tenslotte gaat het bij WoW om vrij grote bestanden plus soms kleine downloads om de game in zijn algehele te scalen en nieuwe grootschalige content te voorzien. Plus het feit dat men een heel serverpark moet onderhouden voor al die miljoenen spelers.Ik heb geen flauw idee hoeveel mensen straks gebruik gaan maken van B-net met Starcraft II en Diablo III, Maar het zal toch niet zoveel zijn als dagelijks bij WoW. Maar ik kan mij goed voorstellen dat men toch een kleine vergoeding gaat vragen in de toekomst, omdat B-Net toch ook om een aanzienlijk serverpark vraagt. Maar wie weet sla ik hier de plank voledig mis en valt het allemaal reuze mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
Rob_Dielemans schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 20:03:
[...]

Ik gok dat het spelen op zich wel 100 procent gratis zal zijn. Echter in dat ene interview repte de blizzard medewerker over :"Exciting new features" voor Batlle.Net. Mijn verwachting is dat je moet betalen voor extra features misschien is er een limiet op het aantal karakters online,of misschien kun je onbeperkt opslagvermogen voor niet gebruikte items kopen/huren.

Dit is natuurlijk allemaal giswerk van mijn kant. Maar het business model is solide als ze het op deze manier doen èn je schopt niemand tegen de schenen èn je verdient er lekker doekoe mee.
Sowieso komt er speechsoftware bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob_Dielemans
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-09 09:18
Pheno79 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 21:37:
[...]

Dat zou mooi zijn, dat waren ze eigenlijk al van plan om te introduceren bij Diablo 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Laatst online: 12-09 15:50
Rob_Dielemans schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 21:54:
[...]

Dat zou mooi zijn, dat waren ze eigenlijk al van plan om te introduceren bij Diablo 2.
nou ze hebben dat al in WoW dus dat is gewoon copy paste en het zit in DIII.

Niet dat ik iemand ken die het gebruikt in WoW though. Ventrillo/teamspeak wordt nog steeds gebruikt door de mensen die ik ken .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die 2 programma's zijn ook beter van kwaliteit, vooral Ventrillo. Alleen jammer dat het nogal duur is om een abbo te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 21:37:
[...]

Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 22:29:
Die 2 programma's zijn ook beter van kwaliteit, vooral Ventrillo. Alleen jammer dat het nogal duur is om een abbo te hebben.
Huh Ventrilo-software is gratis. Client en server.

Volgens de license mag je dan maximaal 8 mensen tegelijk connecten, maar dat lijkt me voor iets als Diablo ruim voldoende. (en of dat een ingeprogrammeerde max is weet ik niet)

[ Voor 24% gewijzigd door Bosmonster op 04-07-2008 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
THE_CR0SS schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 22:15:
[...]

nou ze hebben dat al in WoW dus dat is gewoon copy paste en het zit in DIII.

Niet dat ik iemand ken die het gebruikt in WoW though. Ventrillo/teamspeak wordt nog steeds gebruikt door de mensen die ik ken .
Ze zijn bezig het ook in bnet te gooien. Bron: blizzcast #zoveel dit jaar.
Waarschijnlijk zal het een betere versie wezen zodat het ook gebruikt gaat worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Als ik elke bron moet onthouden die ik in deze jaren gelzen heb dan zou ik geen leven hebben. Oh wacht.....

Volgens mij een blizzcast dus, maar vraag me niet welke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 17:53

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

ik weet niet of het al gepost is, maar er is een petitie voor diablo 3 fans die tegen de huidige kleuren graphics zijn:
http://www.petitiononline.com/d3art/petition.html

al ondertekend door zo'n 30.000 mensen...

[ Voor 11% gewijzigd door DNA_Saint op 04-07-2008 12:52 ]

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 17:01

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Dank je wel DNA...ga ik ondertekenen.
Wellicht dat Blizzard ook mensen heeft die een beetje twijfelen...alle kleine beetjes helpen (misschien)...

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een beetje voorbarig om nu al een petitie te beginnen over de graphics van een spel dat nog een jaar tot anderhalf van de release verwijdert is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:02
Verwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 12:59:
Misschien een beetje voorbarig om nu al een petitie te beginnen over de graphics van een spel dat nog een jaar tot anderhalf van de release verwijdert is.
Eens!

Plus het feit dat ik Blizzard blindelings vertrouw op het uitgeven van een spel wat gewoon goed in elkaar zit. Als ze de keuze maken deze kleuren te houden, dan zullen ze dat zelf het beste weten of het goed is voor het spel, en dan vertrouw ik ze op het maken van die keuze :)

Ik kan er echt niet wakker van liggen!

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morax schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 13:01:
[...]

Eens!

Plus het feit dat ik Blizzard blindelings vertrouw op het uitgeven van een spel wat gewoon goed in elkaar zit. Als ze de keuze maken deze kleuren te houden, dan zullen ze dat zelf het beste weten of het goed is voor het spel, en dan vertrouw ik ze op het maken van die keuze :)

Inderdaad, Blizzard speelt het spel, zij zien wat het beste werkt. Die fans gaan alleen maar uit van een paar screenshots en een gameplay filmpje.

Aan de andere kant, als je dan toch een petitie start is nu wel het juiste ogenblik, omdat er nu nog tijd is voor eventuele aanpassingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Als ik de screenshots zo onderaan die petitie bekijk, vind ik de oude mooier. Goed, misschien past het iets minder bij de sfeer die mensen gewend zijn van Diablo 2, maar ik vind het te donker en te grauw. Ietsjes minder "sprookje" mag het wel worden, het is misschien nu op sommige plekken erg fris en vrolijk, maar de voorstellen vind ik niet mooi.

-- edit --

Ik zag trouwens op één van de bewerkte screenshots dat er o.a. ook regen etc. was toegevoegd. Het zou natuurlijk heel goed kunnen dat Blizzard zulke effecten ook nog gaat toevoegen, dat zal het geheel ook al iets minder vrolijk maken, meer righting Diablo 2 stijl.

[ Voor 28% gewijzigd door OkkE op 04-07-2008 13:16 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 00:42:
[...]

Huh Ventrilo-software is gratis. Client en server.

Volgens de license mag je dan maximaal 8 mensen tegelijk connecten, maar dat lijkt me voor iets als Diablo ruim voldoende. (en of dat een ingeprogrammeerde max is weet ik niet)
Ik weet alleen nog wel, dat een guildmate van mij in WoW ook een ventrillo server had staan, en die moest dan een x bedrag per jaar of halfjaar betalen. Maar goed in de gouden tijd van vanillia wow zaten we ook met 50 a 60 man online tijdens prime time. (lees raid time). En als er niet geraid werd zaten er altijd wel 20 man minimaal op de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Morax schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 13:01:
[...]

Eens!

Ik speel het iig toch wel, hell yeah 8) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moet zeggen (en dat had ik niet verwacht) dat ik de edits er best goed uit vind zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Verwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 12:59:
Niet mee eens! Het is juist nooit tevroeg om er iets aan te veranderen voordat de hele game al designed is in een bepaalde style. Als je hierover begint te zeuren wanneer hij al gold is ben je lang en breed telaat.

Aan één kant had ik al verwacht als D3 gemaakt zou worden dat het WoW graphics zou krijgen.
Misschien doen ze het om een breder publiek te trekken en het ook voor jongere gamers aantrekkelijk te maken. Maar Diablo is niets voor kindjes.

dit is mijn favoriet Afbeeldingslocatie: http://i99.photobucket.com/albums/l318/frostwake/Diablo31.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

DNA_Saint schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 12:52:
ik weet niet of het al gepost is, maar er is een petitie voor diablo 3 fans die tegen de huidige kleuren graphics zijn:
http://www.petitiononline.com/d3art/petition.html

al ondertekend door zo'n 30.000 mensen...
ik vind best dat het allemaal wat meer diablo2 mag inderdaad maar de d2 fans kopen toch wel en deze stijl trekt ook iets meer nieuwe mensen aan denk ik. gezien het al meerdere keren gebruikt is zo een lichte fantasy sfeer met evil monsters.
ook zijn die screens een beetje overdone :p iets donkerder en grauwer ok maar ze overdrijven wel een beetje en tja light radius... als je zulke grote 3d omgevingen maakt en dan een kleine light radius doet mis je alle extra afslagen of juist goede afslagen en monsters ook. zeker als ik soms die range zie van leap en cast range.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Ik ben oook van mening dat de sfeer wel wat grimmiger mag. Maar meedoen aan zo een petitie lijkt me vrij overbodig. Kom op jongens, we hebben het spel nog niet eens gezien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Imo zijn diablo 1 en 2 ook totaal verschillend qua sfeer en design. Diablo 1 was echt creepy. Erg donker.. realistische graphics.. fucking scary kerkmuziek en veel bloed etc. Diablo 2 vind ik al meer een 'arcade' feeling hebben. Ik vond de sfeer in deel 2 ten opzichte van deel 1 eigenlijk totaal verkracht. Diablo 2 is in geen enkel opzicht eng of spannend te noemen. Dit werd natuurlijk gecompenseerd door de enorm goede gameplay.. ik speelde het veel omdat het gewoon verslavend was en erg speelbaar, het verhaal boeide me daarentegen totaal niet in deel 2. Het grinden/collecten des te meer.

M'n verwachting was dan ook laag wat betreft de sfeer van het aankomende deel. Ik was eigenlijk juist prettig verrast toen ik de high definition gameplay trailer zag. True: er is niks spannends of engs meer aan, maar het ziet er wel extreem gelikt en speelbaar uit. Ik ga dan ook Diablo 3 spelen vanwege de genoegdoening die ik haal uit het grinden van monsters in mooie omgevingen (zo efficient mogelijk) en het collecten van vet uitziende loot. Als ik scary/sfeervol/grim wil ga ik wel weer terug naar diablo 1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mayonaise
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-06 15:43
Ik heb nooit een Diablo game gespeeld. En aangezien ik 3 wil kopen, heb ik een vraag.

Zou het nodig zijn om Diablo 1 en/of Diablo 2/LoD te spelen om het verhaal te volgen? Ik zou graag die twee spelen maar een vriend zei, dat er geen connectie zit tussen 1 en 2 en dat ik het best 2 kan spelen.

Klopt dit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Laatst online: 20:23
Ik denk dat het ook te maken heeft met in welke act je zit hoor. act 1 in diablo 2 was ook vrij groen over het algemeen, net zoals act 3 (kurast, die jungle) zat bomvol met groen en andere frisse kleuren. acht 2 en 4/5 daarintegen waren weer donker en vuil. Niemand weet waar de huidige screenshots zich afspelen, mischien zit er al wel degelijk het echte donkere in , alleen hebben wij dit nog niet gezien. kan toch?

En trouwens, ik vind dat "how it should look" een beetje erg arrogant. die mensen die dat op touw gezet hebben zullen het wel even beter weten dan blizzard.. kom op zeg :O

[ Voor 17% gewijzigd door Visgek82 op 04-07-2008 19:10 ]

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulWar1
  • Laatst online: 22:11
Fatihtjuh schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 19:03:
Ik heb nooit een Diablo game gespeeld. En aangezien ik 3 wil kopen, heb ik een vraag.

Zou het nodig zijn om Diablo 1 en/of Diablo 2/LoD te spelen om het verhaal te volgen? Ik zou graag die twee spelen maar een vriend zei, dat er geen connectie zit tussen 1 en 2 en dat ik het best 2 kan spelen.

Klopt dit??
Er zit natuurlijk wel een connectie in het verhaal tussen deel 1 en 2. Als je dit boekje doorneemt (http://www.blizzard.com/diablo3/world/lore/journal.xml) en de filmpjes bekijkt dan weet je eigelijk alles wat je moet weten. Diablo 1 zou ik iig niet meer spelen, daar is het te oud voor. Diablo 2 (en expension) is wel leuk om uit de budgetbak te halen en al een beetje in de sfeer te komen. Maar voor het verhaal hoef je het iig niet te kopen.

Trouwens hier nog een leuk interview met Rob Pardo: http://blizzplanet.com/news/2501/

Know Thyself

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fatihtjuh schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 19:03:

Klopt dit??
Het verhaal is begonnen in D1 en is verder gegaan in D2 redelijk logisch lijkt me, denk ook dan dat die vriend van jou niet goed heeft opgelet :).
D1 heeft wel een super sfeer die het zeker waard is om geproefd te hebben. D2 heeft wel superieure gameplay vind ik maar maakt opzich niet zo uit wat je doet het verhaal is toch wel te volgen maar het verhaal gaat veeeeeel dieper dan je denkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Visgek24 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 19:07:
[...]En trouwens, ik vind dat "how it should look" een beetje erg arrogant. die mensen die dat op touw gezet hebben zullen het wel even beter weten dan blizzard.. kom op zeg :O
Erm... de mensen die D1 en D2 hebben gemaak - Blizzard North - zijn met ruzie vertrokken bij Blizzard nadat Blizzard was overgenomen door een grotere gamesuitgever (Vivendi oid?). Reden van de ruzie is (mij) niet bekend. Maar boze tongen beweren dat het o.a. om gamedesign/businessmodel/welke game voorrang krijgt etc. ging. Een klein beetje argwaan en een beetje minder "blind vertrouwen" is dus helemaal niet eens zo gek voor de oude fans.

Blizzard heeft daarna alles op WoW gegooid en Diablo heeeeeeeeeeeeeeel erg lang links laten liggen. Nu ze eindelijk weer iets met Diablo gaan doen mogen we hopen dat het iets heel ergs moois gaat worden zonder maandelijkse fees. Een klein beetje feedback van fans die de artwork een beetje meer richting de oude Diablo sfeer willen en iets minder de richting van WoW kan nooit kwaad.

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al dat gezeik over grauwe graphics. Bij sommimge voorbeelden van "how it should look" lijkt het wel dat je kan voldoen met een zwart-wit scherm want er is totaal geen kleur meer te ontdekken.

Verder kan het zo zijn dat de demo zich in de beginfase van het spel afspeelt en dat daar de wereld nog niet zo gecorrumpeerd is door het slechte en hoe verder je het spel in komt hoe akeliger en naargeestiger de omgeving er uit gaat zien, opbouwen van sfeer heet dat. Dat had TQ toch wel een beetje in zich, al ontwikkelde zich dat misschien iets te laat in het spel.

Om een petitie op te zetten omdat je twintig minuten gameplay hebt gezien vind ik toch zwaar overdreven. En ja, ik wil mezelf ook wel die hard fan noemen (telkens uninstallen omdat diablo teveel van je vrije tijd opslokt om vervolgens tot 4 of 5 keer weer terug te komen) maar ik kan me toch niet vinden in al dit gezeur.

Ik ben veel meer benieuwd naar het skill-systeem, de opzet van de items en hoe die weer via runes e.d. te verbeteren zijn. Ik wil gewoon weer die verslavende gameplay van Diablo II maar dat met wat nieuwe toefjes hier en daar. Daarom wellicht wat jammer dat ze exact dezelfde item-adhancers hebben gebruikt als bij Diablo II (gems en runes). Hoop dat ze nog met iets nieuws komen om items mee te modden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-09 13:43
jezus, hoe kunnen jullie al 2 topics volschrijven over een game die in 2012 ofzo pas uitkomt? :P :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
The_Sukkel schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 20:04:
[...]

Erm... de mensen die D1 en D2 hebben gemaak - Blizzard North - zijn met ruzie vertrokken bij Blizzard nadat Blizzard was overgenomen door een grotere gamesuitgever (Vivendi oid?). Reden van de ruzie is (mij) niet bekend. Maar boze tongen beweren dat het o.a. om gamedesign/businessmodel/welke game voorrang krijgt etc. ging. Een klein beetje argwaan en een beetje minder "blind vertrouwen" is dus helemaal niet eens zo gek voor de oude fans.

Blizzard heeft daarna alles op WoW gegooid en Diablo heeeeeeeeeeeeeeel erg lang links laten liggen. Nu ze eindelijk weer iets met Diablo gaan doen mogen we hopen dat het iets heel ergs moois gaat worden zonder maandelijkse fees. Een klein beetje feedback van fans die de artwork een beetje meer richting de oude Diablo sfeer willen en iets minder de richting van WoW kan nooit kwaad.
Dikke bullshit. D3 is al heel lang bezig, zie schetsen met data erin. Bill Roper en de zijne hadden gewoon zin in een nieuwe uitdaging en zijn vertrokken na D2 LoD. Als het ruzie was geweest dan was LoD niet zo netjes gepathed en wel afgeleverd hoor ;)

Als het onenigheid was geweest dan had het meer met "he, weer een vervolg maken" dan met Vivendi te maken. Blizzard heeft altijd tijd mogen nemen om hun games, daar heeft Vivendi niets aan kunnen veranderen. Ze hadden drie teams, dus ze hoefden niets met WoW te doen, ook geen voorrang geven. Ze hadden rustig met hun nieuwe project kunnen starten.SC2 is ook al na W3 aan de gang. WoW heeft zijn eigen team, die nu wel het grootst is, daar ben ik niet bang voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Game Error schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 20:43:
jezus, hoe kunnen jullie al 2 topics volschrijven over een game die in 2012 ofzo pas uitkomt? :P :D _/-\o_
Omdat het nu al GOTY is. Wat zeg ik GOTC!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedruM schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 18:09:

Ik ga dan ook Diablo 3 spelen vanwege de genoegdoening die ik haal uit het grinden van monsters in mooie omgevingen (zo efficient mogelijk) en het collecten van vet uitziende loot. Als ik scary/sfeervol/grim wil ga ik wel weer terug naar diablo 1 :)
Ergens doet mij dit denken aan WoW, daar moet je ook grinden voor rep. bijvoorbeeld om aan leuke items te komen of key's te halen voor heroic mode.

Maar ondanks de gelijkenissen lijkt het mij wel weer top om Diablo III te spelen, ik denk ook dat juist de herspeelbaarheid en makkelijke instap plus natuurlijk de itemkoorts, (Want je weet nooit wat voor items er dropten van unique mobs, sub-bosses en act-bosses.) deze game zo sterk maakt. Je blijft maar terug komen. Soms tot in den treuren toe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 10:00

buggienuk

lekker buggie

Verwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 21:38:
[...]

Ergens doet mij dit denken aan WoW, daar moet je ook grinden voor rep. bijvoorbeeld om aan leuke items te komen of key's te halen voor heroic mode.

Maar ondanks de gelijkenissen lijkt het mij wel weer top om Diablo III te spelen, ik denk ook dat juist de herspeelbaarheid en makkelijke instap plus natuurlijk de itemkoorts, (Want je weet nooit wat voor items er dropten van unique mobs, sub-bosses en act-bosses.) deze game zo sterk maakt. Je blijft maar terug komen. Soms tot in den treuren toe ;)
Ergens doet het me ook denken aan diablo 2, daar was het ook altijd grinden en looten. Ok, je kon natuurlijk ook wel baal runs doen maar na een tijdje moet je alsnog baal runs grinden om diep in de 90 te komen.

Ook bekend op XBL als buggienuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Pheno79 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 20:59:
[...]
Dikke bullshit. D3 is al heel lang bezig, zie schetsen met data erin. Bill Roper en de zijne hadden gewoon zin in een nieuwe uitdaging en zijn vertrokken na D2 LoD. Als het ruzie was geweest dan was LoD niet zo netjes gepathed en wel afgeleverd hoor ;)

Als het onenigheid was geweest dan had het meer met "he, weer een vervolg maken" dan met Vivendi te maken. Blizzard heeft altijd tijd mogen nemen om hun games, daar heeft Vivendi niets aan kunnen veranderen. Ze hadden drie teams, dus ze hoefden niets met WoW te doen, ook geen voorrang geven. Ze hadden rustig met hun nieuwe project kunnen starten.SC2 is ook al na W3 aan de gang. WoW heeft zijn eigen team, die nu wel het grootst is, daar ben ik niet bang voor.
Nou...helemaal "dikke bullshit" is het nu ook weer niet:
http://www.gamespot.com/p...lod/news.html?sid=6030882
According to a Reuters report, four key figures at Blizzard North have "resigned from the company to pursue other opportunities." Blizzard Entertainment told Reuters that the Blizzard North cofounders Erich Schaefer, Max Schaefer, and David Brevik, plus Blizzard vice president Bill Roper, recently left the company. The report also quotes a VU Games executive as saying that Vivendi Universal's public efforts to sell its game division, including Blizzard, has had some effect on employee morale.

Brevik and the Schaefer brothers founded a development company called Condor in 1993, and started developing Diablo for Blizzard in early 1995. The studio was renamed Blizzard North when Blizzard acquired Condor in February 1996.
http://www.answers.com/to...entertainment?cat=biz-fin
[...]
The next year, Blizzard acquired another California gaming company, Condor Inc., and renamed it Blizzard North. Blizzard North's programmers were principally responsible for Blizzard's next hit, Diablo.
[...]
Blizzard Entertainment became part of a unit within a much larger company whose principal businesses were in unrelated industries: hotels, realty, and shopping clubs. Working under this management umbrella apparently caused friction at Blizzard. A team of 11 software developers left Blizzard in 1998 to start their own company, citing a lack of creative freedom as their reason for leaving. The seceding designers also hinted at problems with Blizzard's parent. These sentiments were echoed a few years later when the founders of Blizzard North left the company. Yet despite some apparent chafing in its role as a small cog in a big conglomerate, Blizzard continued to turn out best-selling products which became increasingly profitable.
[...]http://en.wikipedia.org/wiki/Blizzard_North
Blizzard North was originally an independent company. It was established in 1993 under the name Condor, founded by Max Schaefer, Erich Schaefer, and David Brevik. The company was purchased and renamed by Blizzard about six months before the release of their hit PC game, Diablo, in 1996. Diablo proved to be incredibly successful, and their 2000 sequel Diablo II was more successful yet. An expansion pack followed the year after.

By June of 2003 two new games were in production. However on June 30, 2003, several key employees left Blizzard North to form the new companies Flagship Studios (8 moved here) and Castaway Entertainment (9 moved here). The Blizzard North exodus continued on with around 30 employees leaving the company in total.

The resignations were partly due to a conflict with Blizzard Entertainment's owner, Vivendi, and partly due to employees wishing to start something new. Back at Blizzard North, however, they would have a common effect; of the two unannounced games that were in production at the time, one was now forced to be canceled. Blizzard Entertainment has since said the canceled game was a "Blizzard North kind of game".
[...]
"Zin hebben in een nieuwe uitdaging" betekent in het zakenleven vaak dat er meer aan de hand is (er moet wel een reden zijn om zin te hebben in een nieuwe uitdaging... en die reden ging blijkbaar om meer dan alleen "oh... weer een vervolg"). Ik ben blij dat de plannen om Blizzard te verkopen niet zijn doorgegaan en dat er weer een vervolg op de Diablo-serie uitkomt, maar feit blijft dat de oprichters van het oorspronkelijke bedrijf en het hele team (30 man) achter en uitvinders van Diablo niet meer bij het huidige Blizzard zitten.

Kijk eens naar George Lucas: uitvinder en maker van Star Wars... vervolg erop totaal verknald...
Nu heb ik er goede hoop op dat Blizzard D3 niet gaat verknallen, maar een beetje feedback van oude fans kunnen ze best wel gebruiken (zonder dat ze daar in paniek van gaan raken) ... we moeten het toch ergens over hebben totdat het spel uitkomt mensen... en artwork is gewoon één van de aspecten die wordt besproken.

Persoonlijk maakt de artwork me niet zo vreselijk veel uit, zo lang het spel maar lekker speelbaar blijft (ik ben daarom kritisch op WoW-achtige veranderingen en ook op de verdwenen potionbelt). Wel ben ik bereid mee te doen met discussies en meedenken over de artwork en initiatieven van anderen al dan niet te steunen. Maar laten we niet onderling ruzie gaan maken en grote woorden gebruiken als "dikke bullshit", "gezeik", "gezeur". Dat is nergens voor nodig en verziekt de vreugde van de mooie aankondiging...

[ Voor 26% gewijzigd door The_Sukkel op 04-07-2008 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Game Error schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 20:43:
Haha gaat idd vlot hey :P hevige discussies onder D2 veteranen :D
Mja elk detail wordt uitgemolken zie ook de TS daar heb ik info in gezet die uit de gamplay video komen. Dat heeft een user van diablofans.com helemaal geanalyseerd :P

Hopelijk niet te snel want aankomende maandag ga ik voor 11dagen op vakantie dus kan ik pas 18 juni weer een nieuw topic aanmaken / TS aanvullen met evt. nieuwe info mocht dat nodig zijn :)

[ Voor 17% gewijzigd door psychoclown op 04-07-2008 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:49
Ach, gezien de interactie van Blizzard met zijn fans wat betreft StarCraft II, ben ik er van overtuigd dat er nog zat zal veranderen op grafisch gebied. :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bibosjakie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23-08 16:34
psychoclown schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 22:48

Hopelijk niet te snel want aankomende maandag ga ik voor 11dagen op vakantie dus kan ik pas 18 juni weer een nieuw topic aanmaken / TS aanvullen met evt. nieuwe info mocht dat nodig zijn :)
zo te lezen ben je wel wat langer dan 11 dagen op vakantie. Als je op 18 juni weer terug bent ..............
Effe tellen. ;)

Nou ja, alvast een prettige vakantie en bedankt voor je inzet op dit forum. Ik vind dat je een keurig topic in elkaar hebt gedraaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In ieder geval lijkt de sfeer van Diablo2 weer prima aanwezig te zijn.
Want laten we eerlijk zijn over Bill Roper met zijn Mythos, dit is zo cartoon dat het haast lijkt op dragonball Z. Maar het mana-health systeem, je skill levels en het hack/slashen heeft veel weg van D2. Nadeel van dit spel is dat het verhaal kompleet afwezig is, en daar lijkt D3 nu al een troef in handen te hebben, wat een sfeer en verhaal!!! Graphics zien er strak genoeg uit, in de video althans imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bibosjakie schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 23:23:
[...]

zo te lezen ben je wel wat langer dan 11 dagen op vakantie. Als je op 18 juni weer terug bent ..............
Effe tellen. ;)

Nou ja, alvast een prettige vakantie en bedankt voor je inzet op dit forum. Ik vind dat je een keurig topic in elkaar hebt gedraaid.
Haha ja daar heb ik me inderdaad even op berekend zeg.. :X hmm mss moet toch iemand anders de TS maar overnemen :P :+

Cool thanks, ik doe het graag en vind het leuk om te doen dus ik ben graag de topichost en probeer de boel een beetje up-to-date te houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Laatst online: 17-05 22:30
Kan wezen dat deze announce demo in een veredelde WOW engine draait en dat het helemaal niet met de uiteindelijke engine te vergelijken valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat raar dat de sfeer veel meer tot zijn recht komt in de trailer dan in de screenshots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 22:48:
Nou, ik zou ook zeggen prettige vakantie en tot over een paar weken.

Offtopic: ( Tja ik heb mijn 3 weken alweer gehad en kom pas in September weer in aanmerking, was in Mei 15 dagen in Andalucia)
Angeloonie schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 22:54:
Ach, gezien de interactie van Blizzard met zijn fans wat betreft StarCraft II, ben ik er van overtuigd dat er nog zat zal veranderen op grafisch gebied. :)
Nou, ik geloof ook wel dat Blizzard zonder Ed Roper en Co, weer een goed vervolg op hun eerdere Diablo hits voortzet. Iedereen is vervangbaar. :) Er zullen vast wel jonge talenten zijn die de Blizzard kwaliteit kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm86
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-09 10:40
Ik post het maar even hier? Zijn er mensen die op DIT moment zin hem om een nieuw character te beginnen in diablo 2? liefst met ventrilo voor de gezelligheid ik heb een server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best interessant wel dat bill roper van D2 iets eerder lijkt te zijn met zijn Mythos dan Blizzard met D3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 14:30

Wmm

Bulls schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 23:29:
Kan wezen dat deze announce demo in een veredelde WOW engine draait en dat het helemaal niet met de uiteindelijke engine te vergelijken valt.
Ze werken nu echt niet met twee engine's hoor, dat kost gewoon veel te veel tijd. Wat we nu gezien hebben is ook wel grotendeels zoals het nu is, maar dat kan altijd veranderen natuurlijk (bij Starcraft 2 hebben ze het terrein inmiddels ook iets minder cartoony gemaakt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
Wanner gaan mensen nu eens begrijpen dat de engine helemaal niet de bepalende factor is wanneer het gaat om het uiterlijk van een spel. Of het er 'cartoony' uitziet, of 'photorealistic', dat is allemaal een keuze van gamedesign/art. Ze kunnen dezelfde dingen tevoorschijn toveren op een UE 3.0 alswel de Sage engine van C&C, de source engine of ga zo maar door. Het uiterlijk is niets anders dan een ontwerp-keuze van het team.

Misschien hebben de 'azijnpissers' (sorry voor de term, maar het komt toch echt wel het dichtst bij de werkelijkheid) wel een punt waar het gaat om de licht-corona, maar het struikelen over een beetje kleurgebruik toont toch echt een bepaalde xenofobie aan die te ver gaat. In plaats van gewoon blij te zijn met een nieuwe Diablo, moet er gezeverd worden over kleurgebruik. Waarom er dan ook nog eens naar Warcraft gekeken moet worden, Starcraft is net zo kleurrijk, en Diablo II was zelfs erg kleurrijk. Het is gewoon iets wat bij de Blizzard games hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Verwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 23:27:
In ieder geval lijkt de sfeer van Diablo2 weer prima aanwezig te zijn.
Want laten we eerlijk zijn over Bill Roper met zijn Mythos, dit is zo cartoon dat het haast lijkt op dragonball Z. Maar het mana-health systeem, je skill levels en het hack/slashen heeft veel weg van D2. Nadeel van dit spel is dat het verhaal kompleet afwezig is, en daar lijkt D3 nu al een troef in handen te hebben, wat een sfeer en verhaal!!! Graphics zien er strak genoeg uit, in de video althans imho
Das waar, maar eigenlijk was het eerst helemaal niet de bedoeling om Mythos te maken. Mythos is ontstaan als platform om Hellgate mee te testen. Mythos gebruikt dezelfde engine en op deze manier kon de serverbase goed worden getest. Later bleek dat de game ook nog eens goed aansloeg en dat mensen die aan Hellgate werkten soms als verzetje tussendoor bezig gingen met Mythos. En dat is zijn eigen leven gaan leiden. Jammer dat Hellgate gewoon slecht uit de verf is gekomen uiteindelijk.

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Viper2k1 schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 00:44:
[...]

Das waar, maar eigenlijk was het eerst helemaal niet de bedoeling om Mythos te maken. Mythos is ontstaan als platform om Hellgate mee te testen. Mythos gebruikt dezelfde engine en op deze manier kon de serverbase goed worden getest. Later bleek dat de game ook nog eens goed aansloeg en dat mensen die aan Hellgate werkten soms als verzetje tussendoor bezig gingen met Mythos. En dat is zijn eigen leven gaan leiden. Jammer dat Hellgate gewoon slecht uit de verf is gekomen uiteindelijk.
Ik vind mythos best een grappig spelletje en speel het nog best regelmatig. Gewoon ff lekker knallen met mn gadgeteer en itempjes verzamelen of wat questjes afronden. Het speelt gewoon erg lekker weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 00:58:
[...]

Ik vind mythos best een grappig spelletje en speel het nog best regelmatig. Gewoon ff lekker knallen met mn gadgeteer en itempjes verzamelen of wat questjes afronden. Het speelt gewoon erg lekker weg.
Mythos speelt zeker wel lekker weg, ik speel het zelf ook zeer regelmatig. Het is tot nu toe 1 van de meest aardige hack/slash games met ingredienten van D2. Toch mis ik een verhaallijn, het lijkt vaak dat het allemaal kleine sub quests zijn aan elkaar gerijgt. Ook is de sfeer niet onwijs aanwezig.
Op 1600x1200 ziet het er aardig goed uit. voorlopig deze game dus lekker doorspelen tot D3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 19-06 07:47
Gamespot
GameSpot: What were you hoping from the Blizzard Invitational?

Andrew Park: I was hoping Blizzard would finally take the wraps off of Diablo III, and it happened. It wasn't exactly the best-kept secret in the game industry, but it's good to finally get that out there.

Diablo III is finally here.

GS: Do you feel Blizzard will be criticized for its conservative design approach with Starcraft II, Lich King, and Diablo III?

AP: I have yet to see any challenges leveled at Blizzard's conservative approach ever stick, and I include all remarks I myself have ever made in there, too. The company has been successful for as long as I can remember and has legions of loyal fans. Take Diablo III, for instance--if Blizzard had drastically altered the formula by making the sequel into, oh, I don't know, let's say a massively multiplayer game like World of Warcraft, that could've alienated a huge portion of the fans. Also, in the case of Diablo III, while I like the new art direction, I'm positive the game will scale well to lower-end hardware as pretty much all Blizzard games have, and because I know Blizzard is smart enough to realize that a great part of the Diablo series' longevity is due to laptop gaming.

GS: Based on what we learned at the event, how do you feel about Blizzard and its lineup in the future?

AP: Blizzard is a company that used to take the wraps off only one or two games at a time, so I think it's a very interesting development that we're now seeing what looks like an actual product lineup revealed publically--three games out in the open, plus a fourth one waiting in the wings. You could speculate that this change in approach might have something to do with the Activision merger. I hope this might be a sign of things to come--the start of a more candid approach for the traditionally tight-lipped studio to talk about its projects in the future.
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2008/features/blizzard/blizzard_screen002.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zie ik nou op Gamespot???

Afbeeldingslocatie: http://img77.imageshack.us/img77/7811/gamespotdiablo3releasedck2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
Natte vingerwerk, dat zie je.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahn schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 15:07:
Natte vingerwerk, dat zie je.
Goh zou het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 13-09 08:02
Anders zou het een beetje dom zijn. vlak NA de grootste kado-feestdag. en de dag voor dat bijna alle winkels gesloten zijn...

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Op een zwart vlak is het helemaal makkelijk photoshoppen

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm

Wmm

Dat jullie daar serieus op ingaan. Het is toch algemeen bekend dat zolang Blizzard ZELF geen releasedate geeft alles wat er aan releasedates voorbij komt grote onzin is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RocketKoen schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 17:23:
[...]

Anders zou het een beetje dom zijn. vlak NA de grootste kado-feestdag. en de dag voor dat bijna alle winkels gesloten zijn...
Idd gewoon iets ingevuld gewoon zodat er iets anders staat dan "tba" maar ze weten echt niet meer dan wij weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk ook dat het gewoon een fout is van gamespot. Of een grapje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 21:02:
Ik denk ook dat het gewoon een fout is van gamespot. Of een grapje. :)
Ze moeten gewoon een datumpje invullen in het systeem. Dus doen ze iets wat conservatief genomen redelijkerwijs mogelijk is.

Aangezien Blizzard heeft aangegeven dat ze 1 - 1,5 jaar van te voren aankondigen, is de conservatieve aanname dus eind 2009.

Ik zie niet in waarom dat een grap of fout zou zijn. Het is de gewoon de meest realistische schatting die momenteel mogelijk is.

[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 05-07-2008 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muah, gezien dat er al er een hele tijd 2 grote releases op de planning staan, denk ik dat het nog wel iets langer duurt voordat D3 uitkomt. Immers, het is na de release van een game niet over natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T!m0n schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 20:26:
[...]

Op een zwart vlak is het helemaal makkelijk photoshoppen
Zou een beetje triest zijn he om dit te gaan Photoshoppen. Kijk zelf maar op Gamespot.com (onderaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 21:42:
[...]

Ze moeten gewoon een datumpje invullen in het systeem. Dus doen ze iets wat conservatief genomen redelijkerwijs mogelijk is.

Aangezien Blizzard heeft aangegeven dat ze 1 - 1,5 jaar van te voren aankondigen, is de conservatieve aanname dus eind 2009.

Ik zie niet in waarom dat een grap of fout zou zijn. Het is de gewoon de meest realistische schatting die momenteel mogelijk is.
Ik kan mij wel vinden in jouw onderbouwing, maar bij Blizzard weet je het nooit. Met Starcraft II zijn ze ook al een hele tijd bezig en die game is vorig jaar aangekondigd. Je zou toch verwachten dat die game onderhand wel in de betafase is beland. En WoltK is ook alweer bijna een jaar aangekondigd, gelukkig zit daar nu schot in, omdat je je kan aanmelden om mee te doen in de laatste test fase. Ik hoop nu dat WoltK en Starcraft II nog dit jaar uitkomen. Want wachten duurt mij gewoon te lang, vooral als je iets leuk vind. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm

Wmm

Bosmonster schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 21:42:
[...]

Wat Puyol zegt idd. Starcraft 2 zou dan over max 3 maanden uit moeten komen, wat zou betekenen dat ze nu wel in beta zouden gaan + dat de releasedatum wel bekend zou zijn. We kunnen er dus wel vanuit gaan dat SC2 niet binnen 1 - 1.5 jaar na aankondigen uitgebracht wordt ;). En dan moet je ook nog meenemen dat Blizz best wel eens een releasedatum aankondigd maar deze gewoon weer verschuift. Die 1 - 1.5 jaar zegt dus helemaal niets. Meest reële schattig release D3 is dus ooit, when it's done, ergens in de toekomst ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebus
  • Laatst online: 10-09 10:20
Bosmonster schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 00:58:
[...]

heb jij soms een beta account? mythos is toch nog niet gereleased?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Zal eindeloos gokken blijven wat het nou echt word. Wel heb ik het gevoel dat diablo 3 verder af is dan toen scarcraft 2 voor het eerst werd aangekondigt. Die 1-1,5 jaar is natuurlijk ook maar een schatting. Elk project heeft altijd wel weer complicaties waar door het weer langer duren gaat. En het makkelijk tot 2 jaar kan uit lopen. Als sc2 en d3 in het zelfde jaar released zouden worden maakt het weinig uit hoor. Als er nou 2 weken verschil in zou zitten maakt het vast wel uit. Maar als de een in april komt en de andere in september kun je er van op aan dat de mensen die van plan waren te kopen allemaal zullen kopen ;P vergeet niet dat je met sc2 en d3 met compleet andere fanbases hebt te maken. Tuurlijk genoeg spelers die beide willen, gaan spelen en tijd moeten verdelen, maar de meerderheid zal toch het een of de ander kiezen van de fanbases.
Ik denk dat we release date speculaties en marketing weer lekker aan Blizzard moeten over laten. Zeiden ook genoeg mensen dat ze nu nooit d3 zouden aankondigen met wotlk en sc2 al onderweg. Hoop blabbla mensen met wijze woorden maar Blizzard heeft duidelijk z'n eigen schema ;).

Vraag me af of hardcore mode terug komt in diablo3. zeker gezien dat nieuwe health/mana systeem. Ook benieuwd welke stats we allemaal kunnen verdelen bij level up. Weet iemand of specials zoals in d2 terug komen? heb er niet echt iets over gezien of gelezen. Alleen die support units (summoners en shamans etc zoasl in de gameplay footage. Maar echt specials in een groep random monsters die er weer anders uit zien. Zou wel een beetje zonde en raar zijn als we die niet terug zien. Zijn altijd de leukste vijanden, zeker op Hell niv in d2 :p. Minimap is ook weer van z'n traditie gegaan zie ik :( vond het altijd wel mooi zo in het midden in beeld.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.