Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Nefiorim schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 22:38:
Hmm ik heb een class 10 kaartje in m'n Sensation gestopt, maar de scores die ik krijg lijken me absurd laag. Eerst schiet deze omhoog naar 15mbyte/sec om vervolgens op 8.1 mbyte/sec write uit te komen en qua lezen haalt ie max 18.1 mbyte/sec.

De sustained write hoort toch veel hoger te liggen? Is hier een beperking bij de Sensation of heb ik een "rot" kaartje?
Ik haal ongeveer dezelfde scores, alleen schiet hij mij niet eerst naar 15MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Dj-sannieboy schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 22:49:
[...]

Ik haal ongeveer dezelfde scores, alleen schiet hij mij niet eerst naar 15MB.
Eerlijk is eerlijk dat is bij mij maar 2 van de 8 keer testen ;)

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Nefiorim schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 22:38:
Hmm ik heb een class 10 kaartje in m'n Sensation gestopt, maar de scores die ik krijg lijken me absurd laag. Eerst schiet deze omhoog naar 15mbyte/sec om vervolgens op 8.1 mbyte/sec write uit te komen en qua lezen haalt ie max 18.1 mbyte/sec.

De sustained write hoort toch veel hoger te liggen? Is hier een beperking bij de Sensation of heb ik een "rot" kaartje?
Class 10 hoort minimaal 10 MB/s te halen, maar dat is op een ongefragmenteerd filesystem. Dat kan misschien het verschil zijn, zeker gezien de terugval tijdens testen. Kaartje bijna vol ? ;)

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
u_nix_we_all schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 23:10:
[...]

Class 10 hoort minimaal 10 MB/s te halen, maar dat is op een ongefragmenteerd filesystem. Dat kan misschien het verschil zijn, zeker gezien de terugval tijdens testen. Kaartje bijna vol ? ;)
Kaartje zo goed als leeg... Heeft 32gb capaciteit :)

(Total Space: 29.97GB, Available Space: 29.03GB)

[ Voor 6% gewijzigd door Nefiorim op 04-08-2011 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Big
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Meer info over de Bootloader unlock-tool: http://www.anandtech.com/...ck-tool-for-htc-sensation
Deze is blijkbaar webbased en wordt gelukkig als eerste uitgegeven voor de Sensation. Helaas nog geen datum.

[ Voor 11% gewijzigd door Mr_Big op 05-08-2011 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cautje
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 14:17
Ik heb een vraag over het samenvoegen van contacten.

Bij mijn nieuwe sensation heb ik mijn bestaand google account ingegeven, hiervandaan worden netjes al mijn contacten ingelezen. Ook heb ik contacten op mijn sim staan. Deze staan nu door elkaar in het adressenbestand. Hiervoor heeft htc een mooie tool die het samenvoegen doet. Dit is zijn de 2 halve cirkeltjes die je kunt bevestigen. Nu heb ik dit proces afgebroken om dit later te hervatten. Allen nu komt er geen later... Hoe kun je dit proces weer opstarten? Dus om alle dubbele contacten samen te voegen? Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 23:11
Wat een klote streek zeg. Ik heb juist de Sensation gekozen omdat HTC de bootloaders gewoon zou opstellen, en nu komt je garantie te vervallen als je dat doet. Volgende keer geen HTC meer als ze zo doorgaan. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is toch niet zo'n grote probleem aangezien je het al zelf kan unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 11:53:
Het is toch niet zo'n grote probleem aangezien je het al zelf kan unlocken.
Ik hou graag mijn garantie, en ik neem aan dat als je 'm aan de PC hangt je IMEI wordt uitgelezen en zo je garantie komt te vervallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:23
quote van HTC: unlocking may void all or parts of your warranty.

Dus mogelijk vervalt je garantie, niet bij voorbaat.

Overigens geldt dat voor alle fabrikanten hoor, niet alleen bij HTC.

[ Voor 23% gewijzigd door tiguan op 05-08-2011 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
:) :P Ben blij dat ik voor de S2 ben gegaan na vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Je weet waar dat topic is? :P Verder is er nog wel een andere unlock methode, maar dit is toch wel erg slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Vind dit niet super erg, vaak is wanneer je een custom rom gaat draaien een hoop trammelant die erbij komt.
Ik ben zeer tevreden over de snelheid van het toestel e.d. dus ik hoef niet over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M. Dahlhaus
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 19:37
Ach, niet erg lijkt me. Ik ga pas zoiets doen als er geen updates van HTC zelf meer uitkomen. Tot die tijd ben ik prima tevreden met het toestel. En na die tijd loopt of is de garantie toch al op zijn eind.
En... ik neem aan dat stof, kraak of andere hardware problemen die los staan van het rooten altijd onder garantie blijven vallen.

Martino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 12:44
Ja want je koopt een product van x euro waarbij je een bepaald kwalitatief waardig product aan schaft. Ik vind extra garantie kopen of verzekeren (behalve voor diefstal / laten vallen natuurlijk) dan ook bull shit eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-Heine-I
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-09 21:39
Ligt het nou aan mij of was dit al bekend sinds HTC aankondigde de bootloaders naar keuze te gaan unlocken? Dit bericht zegt dat HTC nog steeds bootloaders gaat unlocken, je moet alleen wel akkoord gaan met verlies van je garantie. Volgens mij is dit exact hetzelfde als wat Sony Ericsson deed. Uiteindelijk verlies je op elke telefoon je garantie als je met custom firmware aan de slag gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
I-Heine-I schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 13:49:
[...]

Ligt het nou aan mij of was dit al bekend sinds HTC aankondigde de bootloaders naar keuze te gaan unlocken? Dit bericht zegt dat HTC nog steeds bootloaders gaat unlocken, je moet alleen wel akkoord gaan met verlies van je garantie. Volgens mij is dit exact hetzelfde als wat Sony Ericsson deed. Uiteindelijk verlies je op elke telefoon je garantie als je met custom firmware aan de slag gaat...
Ja ik vind het ook een erg kort-door-de-bocht titel. Je hebt de mogelijkheid te unlocken, dus HTC houdt zich aan zijn belofte. Je verliest een deel van je garantie, want de software die je er zelf opzet kan HTC geen garantie op geven natuurlijk. Overigens is dat bij Samsung niet anders als je een andere ROM installeert, daar gaan ze ook echt geen garantie op geven.
Uiteindelijk is het hele verschil dat bij Samsung de bootloader standaard open is, en bij HTC standaard dicht. Big deal.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDutch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 29-06-2024

McDutch

[N]ooitgedeugd

Ik heb sinds kort ook een HTC sensation, en ik vraag me af wat de 'must have' apps voor deze telefoon zijn.

Zelf heb ik apps voor Facebook, Twitter en Gmail, alsook Whatsapp, wat ik toch wel als must haves zie.

Wat betreft custom roms heb ik eigenlijk nog geen ervaring, de sense 3.0 interface bevalt me prima.

If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 12:58
Ik zou zeggen, kijk hier even rond.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Hermse
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 25-06 10:47
Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2011 @ 11:51:
Ik heb af en toe dat het lijkt alsof sense ermee op houdt en weer moet worden gestart, dan krijg ik bijvoorbeeld als ik internet afsluit een wit scherm met HTC te zien, en dan achtergrond met ronddraaiend dingetje, en even later weer m'n homescreen met alles. Ik kan wel statusbalk naar beneden schuiven en dingen starten vanuit daar, maar niet naar homescreen gaan.
Ik heb hier ook last van..
Hebben meer mensen hier last van of er misschien een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet ff niet of dit het juiste topic is maar goed.
Ik heb dus onlangs een Sensation gekocht, en uiteraard eBuddy geïnstalleerd.
Echter lijkt het alsof deze 1x gecrasht is, waardoor mensen mij nu altijd online zien.
Bij actieve apps staat eBuddy er niet bij en ook na het restarten van mijn telefoon blijf ik zitten met het zelfde probleem. Hebben meer mensen hier last van en valt dit op te lossen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Hi, ik heb een vraagje als je de Sensation uit het lockscreen haalt dus naar het startscherm gaat, krijg ik altijd een soort van startgeluidje te horen weet er iemand hoe je die kan uitzetten? Ik heb al op google gezocht maar niets gevonden..

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:21
mafiatounes schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 15:14:
Hi, ik heb een vraagje als je de Sensation uit het lockscreen haalt dus naar het startscherm gaat, krijg ik altijd een soort van startgeluidje te horen weet er iemand hoe je die kan uitzetten? Ik heb al op google gezocht maar niets gevonden..
Dit kan een onderdeel zijn van de weer animatie bij de flipklok. Deze moet je even weghalen en opnieuw aanmaken. Daarbij op instellen drukken, dan kan je het geluid uitzetten.

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
RunaR schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 15:38:
[...]

Dit kan een onderdeel zijn van de weer animatie bij de flipklok. Deze moet je even weghalen en opnieuw aanmaken. Daarbij op instellen drukken, dan kan je het geluid uitzetten.
Bedankt, heb het gevonden bij instelling van weer widget > geluidseffecten

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doltishDuke
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 02:42
Ik heb de mijne ook eindelijk aan kunnen zwengelen! Zeer tevreden.

Ik was bang dat ik hem te groot zou vinden na mijn ervaring met een Desire HD. De Sensation is smaller dus lijkt hij minder groot. HIj ligt mij in ieder geval perfect in de hand. Verder geen last van de hier genoemde problemen. Mijn firmware is volledig stock, mijn touchscreen reageert perfect, de camera geeft geen groene strepen, nog geen enkele FC gezien, geen gekraak van de case, death grip valt mee etc.

Ik kon de verleiding om alvast een temproot erop te zwengelen niet weerstaan. Voorlopig wil k Sense 3.0 nog even een kans geven maar ik heb al wel wat apps laten sneuvelen, waaronder Peep en Locations. Voor ik hem echt helemaal root wil ik eerst even kijken hoe hij de eerste maand door komt en of hij niet terug moet naar HTC.

Ben benieuwd!
Joster schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 08:19:
[...]

Wat ik bedoel is of je Facebook contacten weer geeft door middel van de losse Facebook app of via Facebook voor HTC Sense. Ik had het tweede (verjaardagen werden overgenomen naar contact én agenda) maar doordat ik over ben gegaan op LPP heb ik niets meer aan Facebook voor HTC Sense en daardoor gebruik ik nu de losse Facebook app. Probleem is echter dat hij hierbij geen verjaardagen mee neemt naar een contact en ik deze dus ook niet in de agenda zie.

Mocht jij nu ook de losse Facebook app gebruiken en wél verjaardagen zien dan was ik erg benieuwd hoe je dat voor elkaar hebt gekregen. Maar goed ik begrijp dat dat in ieder geval niet bewust is gebeurd dus dan weet ik genoeg eigenlijk :)
Ik heb dat ook uitgezet. Er zijn echter tools (in de vorm van een Facebook app) die de verjaardagen van je contacten in een Google calendar dumpt. Zoek er even op op Google, als je dan gewoon die calendar synchroniseert heb je alles meteen binnen.

Wat betreft unlocken, ik denk dat je beter af bent om ver weg te blijven van HTC's unlock methode en die van XDA aan te houden. Gegarendeerd dat HTC moeilijk gaat doen bij het eventueel repareren van je telefoon als je via hun methode de boel hebt open gesteld. 'Illegale' unlocks zijn vaak beter ongedaan te maken. En als je alleen root wilt en geen custom ROM, pak je gewoon een perm-temproot.

[ Voor 47% gewijzigd door doltishDuke op 06-08-2011 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:21

_Christiaan_

Master of SOG

Ik heb het toestel na een hoop gedoe nu ook eindelijk in bezit sinds gisteren. Ben er zeer tevreden over! Ik kwam van een Legend dus dit toestel had zeker wel een wow-effect :P Met name de resolutie... Ongekend. Ik kon zowat de hele tweakers homepage op het scherm laten zien, terwijl ik nog steeds de kleine lettertjes kon lezen. Het toestel is in vrijwel alle gevallen lekker vloeiend. Ik heb nog bijna geen haperingen gevoeld.

Aangezien de Legend een OLED scherm had, was ik bang dat de kleuren van de Sensation me tegen zouden vallen, maar dat is niet waar (AUO scherm). De kleuren zijn prima en het zwart is mooi donker. Niks te klagen!

Voor de rest nog geen gekkigheid gehad. Alleen kreeg ik in het begin om de haverklap van die linkjes in de meldingsbalk. Ik heb er in één keer 42 gelinkt, waarna ik nog een paar losse verzoekjes kreeg. Maar dat is nu klaar.

Ik laat het toestel voorlopig even zoals hij is, dus nog even geen root voor mij. Ik vind het eigenlijk wel handig dat alles voorgeïnstalleerd is en Sense bevalt me prima :) Ik vind ook niet dat het toestel traag aanvoelt ofzo, dus voor mij geen reden om te rooten.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat ik vooropstellen dat ik HEEL erg blij ben met mijn sensation en dat alles fantastisch werkt.
Uit nieuwsgierigheid heb ik de app AnTuTu een benchmark laten draaien en daaruit blijkt dat de sensation wel "wat" minder draait/
.Ik haal een totale score van 4551 terwijl als ik dit vergelijk met de andere 1,2 modellen op de markt een stuk minder is:

nummer 1 galaxy s2: 5600
nummer 2 lg optimus : 5000
nummer 3motorola xoom: 4600

Is dit iets wat blijft of maakt HTC nog geen optimaal gebruik van de beide kernen?

p.s. mijn beleving van de sensation bijft hetzelfde echter ik vraag het mij gewoon af.

Bedankt vast voor de reactie's!

Miko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 09:31:
Laat ik vooropstellen dat ik HEEL erg blij ben met mijn sensation en dat alles fantastisch werkt.
Uit nieuwsgierigheid heb ik de app AnTuTu een benchmark laten draaien en daaruit blijkt dat de sensation wel "wat" minder draait/
.Ik haal een totale score van 4551 terwijl als ik dit vergelijk met de andere 1,2 modellen op de markt een stuk minder is:

nummer 1 galaxy s2: 5600
nummer 2 lg optimus : 5000
nummer 3motorola xoom: 4600

Is dit iets wat blijft of maakt HTC nog geen optimaal gebruik van de beide kernen?

p.s. mijn beleving van de sensation bijft hetzelfde echter ik vraag het mij gewoon af.

Bedankt vast voor de reactie's!

Miko
Ik heb zelf een S2 en las dit toevallig.
Maar kan het er niet aan liggen dat de processor van de Sensation draait op 2 A8 gebaseerde cores?
Al die andere draaien op 2 A9 cores

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 10:28:
[...]

Ik heb zelf een S2 en las dit toevallig.
Maar kan het er niet aan liggen dat de processor van de Sensation draait op 2 A8 gebaseerde cores?
Al die andere draaien op 2 A9 cores
De sensation heeft (uit mijn hoofd) 30% meer pixels te verwerken. Dat kost ook kracht :)

http://www.mobiletechworl...s-coming-later-this-year/
Wat meer info over de modified A8 die in de Sensation zit. De Qualcomm 8660 is de CDMA variant van de 8260 in onze Sensation (verder geen performance verschil)

[ Voor 26% gewijzigd door Nefiorim op 07-08-2011 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doltishDuke
HTC is overigens ook nooit bijzonder goed geweest met optimalisatie. Het komt vaker voor dat HTC toestellen minder presteren dan vergelijkbare toestellen van andere merken. Dit komt deels door HTC Sense natuurlijk, wat loodzwaar is, maar wordt over het algemeen snel gefixt door de community. Ik weet niet of je je wilt branden aan custom ROMs, maar er zijn er nu al (de Sensation is een weekje geleden gekraakt) die wezenlijk sneller zijn dan de stock ROM en in de buurt komen van de SGS2. Lijkt me dus sterk software related.

Overiens is de processor van de Sensation inderdaad iets minder krachtig, maar hij heeft als gigantisch voordeel dat de kernel volledig asynchroon kunnen draaien. Iets wat met Android 2.3.3 nog niet veel uitmaakt, maar met 2.3.4 en zeker straks met Ice Cream Sandwich zeer zeker, wat betreft batterijduur.

Kijk bijvoorbeeld eens op XDA voor een temproot, en neem de build.prop tweaks thread even door. Het zijn hele simpele mods binnen de standaard ROM, maar maken al een gigantisch verschil. Beetje jammer dat HTC dit zelf niet recht zet.

[ Voor 12% gewijzigd door doltishDuke op 07-08-2011 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Hoe vinden jullie het bereik.van de Sensation? Ik heb.Vodafone, maar heb binnenshuis vaak geen bereik of slechts 1 streepje. Hiervoor had ik een Nokia N97 mini, waarvan ik dacht dat het slechte bereik aan het toestel lag. Echter is het met de Sensation niet veel beter. Ik woon in Almere, nieuwbouw uit 2000 dus gewapend beton zorgt voor minder bereik. Op zolder heb ik dan ook vol 3G bereik. Als ik mijn Sensation in mijn hand heb, heb ik vaak geen bereik binnen. Als ik hem ergens neerlegt springt hij vaak naar 1, soms 2 streepjes. Mijn vriendin heeft een iPhone 4 en heeft eigenlijk altijd bereik, ook binnen. Vodafone heeft me van de week een nieuwe simkaart gegeven, maar dat heeft het probleem niet opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakaroto
  • Registratie: Oktober 2001
Ik heb nu de HTC sensation twee weken in mijn bezit en constateer dat het toestel moeite heeft met het unlocken, omhoog trekken van de ring op het scherm en intoetsen van de pincode.
Ik heb dit meerdere malen geprobeerd en voor zover ik weet gebeurd dit alleen bij het unlocken en niet daarna.

Dit lijkt op een softwarematig probleem, alleen is hier nog geen echt duidelijkheid over.
Op deze forum hebben meerdere gebruikers last van dit probleem:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1129272

Wie van jullie heeft ook dezelfde problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z0bin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01:52
Kakaroto schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 14:22:
...
Wie van jullie heeft ook dezelfde problemen?
Toen ik mijn Sensation ontving had ik geen last van dit probleem.
Echter na een week of 1½ had ik ook moeite met de unlockring naarboven te slepen.
Na een verloop van tijd (dag of 5) werd dit probleem uit zichzelf opgelost. Door wat weet ik niet maar ik heb er sindsdien geen last meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakaroto
z0bin schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 14:35:
[...]

Toen ik mijn Sensation ontving had ik geen last van dit probleem.
Echter na een week of 1½ had ik ook moeite met de unlockring naarboven te slepen.
Na een verloop van tijd (dag of 5) werd dit probleem uit zichzelf opgelost. Door wat weet ik niet maar ik heb er sindsdien geen last meer van.
Heel vreemd is dit. Op de forum en ook andere websites komt dit probleem ook ter sprake.
Heb ook wat tips geprobeerd die op de site staan, zoals batterij eruit en hard reset, maar zonder resultaat.
De touchgevoeligheid vind ik daarnaast ook een stuk minder dan op de iPhone 4.

Het probleem is ook niet door HTC officieel erkend als issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z0bin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01:52
Kakaroto schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 15:38:
[...]

Heel vreemd is dit. Op de forum en ook andere websites komt dit probleem ook ter sprake.
Heb ook wat tips geprobeerd die op de site staan, zoals batterij eruit en hard reset, maar zonder resultaat.

Wat ik er erg vreemd aan vond is dat het zo heel spontaan kwam en en weer verdween.
Ik hoop voor je dat het ook bij jou uit zichzelf verdwijnt & anders zou ik ernaar laten kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

Euh, ik heb sinds 3 dagen de HTC Sensation, maar ik vind de telefoon over het algemeen erg warm, bij opladen en normaal gebruik is het 40 graden standaard.

Mijn vorige telefoon (HTC Hero) is bij hetzelfde gebruik 25 tot 30 graden ...

Is dit normaal voor de Sensation?

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doltishDuke schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 11:55:
Kijk bijvoorbeeld eens op XDA voor een temproot, en neem de build.prop tweaks thread even door. Het zijn hele simpele mods binnen de standaard ROM, maar maken al een gigantisch verschil. Beetje jammer dat HTC dit zelf niet recht zet.
Bedankt martijnGPvoor jouw uitgebreide reactie; ik ga zeker eens een kijkje nemen!

Groet, Miko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doltishDuke
Hmm, crap! Vanmiddag ook de groene strepen op de camera morgen ervaren. Heb ik verkeerd gezocht als ik tot de conclusie kom dat de enige fix een reboot is? Echt verschrikkelijk irritant.

Overigens heb ik de WiFi death grip een heel stuk kunnen verminderen door een klein stukje isolatietape over de connector van het onderste deel van de WiFi antenne aan de binnenkant van de backcover te plakken. Meerdere mensen met die ervaring? Kan hem nu vast houden hoe ik wil, ik blijf fatsoenlijk WiFi bereik hebben.

[ Voor 46% gewijzigd door doltishDuke op 07-08-2011 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiert.tweakers
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-09 20:41

wiert.tweakers

Makes software work correctly

Iemand al een goed heuptasje voor de HTC Sensation gevonden?
[heel overzicht, staat nu in het accesoires topic]

[ Voor 86% gewijzigd door wiert.tweakers op 08-08-2011 09:53 . Reden: verplaatst naar een ander topic ]

http://wiert.wordpress.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 01:30
wiert.tweakers schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 21:12:
Iemand al een goed heuptasje voor de HTC Sensation gevonden?

Ik kom niet veel tegen op internet in Nederland, dit is ongeveer de enige aardige: http://www.phonextra.nl/t...-broekriemclip-pdair.html

Nadeel: randen van de HTC zijn niet beschermd. En dat is precies waar die smart-phones altijd op landen :)

Op Amazon staan er al meer, maar ook de meeste met slechte bescherming van de randen (heeft wel het voordeel dat je dan beter bij de aansluitingen kunt):

http://www.amazon.com/Sen...er-T-Mobile/dp/B004XDMQKM
http://www.amazon.com/EMP...e-Sensation/dp/B0054LRVA2
http://www.amazon.com/Lea...e-Sensation/dp/B004YEHHOU
http://www.amazon.com/Hor...tic-Closing/dp/B0053UIOFU

Deze ziet er wel beter uit:
http://www.amazon.com/Hig...k-Sensation/dp/B004Y6AB0U

Amazon Duitsland:
http://www.amazon.de/Hand...e-PASSGENAU/dp/B0056GY05Y
http://www.amazon.de/Full...ard-ACHTUNG/dp/B00576TZ6W
http://www.amazon.de/Quer...itsschlaufe/dp/B004WYU8DO

Nog niet echt iets wat me super aanspreekt :)

--jeroen
Accessoires voor de HTC Sensation :) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond P
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:39
Raymond P schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 21:50:
[afbeelding]

2 weken oud, volgens mijn vriendin spontaan gebarsten.
Wordt maandag opgehaald, en ben benieuwd wat dat me gaat kosten.
Inmiddels bericht gehad van Dynafix.
Het gebarsten scherm repareren kost 196.35 Euro inclusief BTW.

- knip -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
doltishDuke schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 11:55:

[..]

Overiens is de processor van de Sensation inderdaad iets minder krachtig, maar hij heeft als gigantisch voordeel dat de kernel volledig asynchroon kunnen draaien. Iets wat met Android 2.3.3 nog niet veel uitmaakt, maar met 2.3.4 en zeker straks met Ice Cream Sandwich zeer zeker, wat betreft batterijduur.

[..]
Je vergeet dat de SGS2 met de Exynos processor er eerder was dan de Sensation en dat die processor kernen ook a-synchroon lopen als niet de maximale prestaties gevraagd worden ;)
Dus ten opzichte waarvan is het zo'n gigantisch voordeel dat de Sensation dat ook kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Raymond P schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 22:20:
[...]

Inmiddels bericht gehad van Dynafix.
Het gebarsten scherm repareren kost 196.35 Euro inclusief BTW.
geen verzekering afgesloten? of valt dit er niet onder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
doltishDuke schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 19:44:
Ik heb dat ook uitgezet. Er zijn echter tools (in de vorm van een Facebook app) die de verjaardagen van je contacten in een Google calendar dumpt. Zoek er even op op Google, als je dan gewoon die calendar synchroniseert heb je alles meteen binnen.
Die ken ik ja, probleem is dan alleen dat ie de verjaardagen niet mee kopieert naar een contact. De verjaardagen staan dan gewoon als "losse flodders" in je agenda ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-04-2024

Xurk

Burnside

Ik ben daar ook nog steeds in geïnteresseerd en als ze in de kalenderwidget komen als 'losse flodders' maakt dat me nog niet eens héél veel uit, zolang ik maar geen verjaardagen vergeet :P Waar moet je precies op zoeken op Google? Of kun je ook in de Market iets vinden hiervoor?

Ook zag ik dat er weer over het geluid van de weerwidget is gepost, dus daar wil ik ook even op inhaken O-) Ik heb namelijk in de widget zelf al het vinkje van geluidseffecten uitgezet, maar hoor nog steeds af en toe (zeker één keer per dag) het geluid van de weer widget, op willekeurige momenten - volgens mij het vaakst wanneer ik de telefoon unlock en het weer zichzelf update zonder dat ik naar 'zijn' homescreen ga en op de update-knop druk. Dit gebeurt ook weleens als ik in een stille omgeving zit of wanneer ik bijvoorbeeld in bed even snel wat doe en mijn vrouw slaapt... niet echt handig dus ;) Ik heb nu een tip opgevolgd die ik net hier las, namelijk de klokwidget weghalen en opnieuw toevoegen (omdat het weer daar ook ingebakken zit). Dit zou het geluid dus definitief uit moeten schakelen?
Kakaroto schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 15:38:

Heel vervelend dat ook jij hier last van hebt gekregen. Ik heb hier in de eerste weken (begin juli) ook veel over gepost in deze topicreeks. Ook ik had in eerste instantie nergens last van, maar na een dag of drie kreeg ik langzaam aan steeds meer last van problemen (vooral m.b.t. touch-responsiviteit), totdat ik na een week last van zo ongeveer alle problemen had die je maar kon hebben. Ik werd er behoorlijk wanhopig van, maar ineens hadden alle problemen zich opgelost - zelfs het kraken van het achterklepje 8)7

Een echte verklaring ervoor heb ik niet, maar ik hoop dat bij jou ook na een paar dagen de problemen gewoon 'weg' zijn. Volgens mij is het enige wat ik echt heb veranderd, het uitzetten van 'Fast boot' (in het NL 'Snel starten' misschien?), zodat de telefoon écht uitgaat wanneer je 'm uitzet. Wellicht dat dit geholpen heeft dorodat alle functionaliteiten en services bij iedere keer de telefoon aanzetten, een verse start krijgen en eventuele (tijdens het gebruiken voorgekomen) softwarefouten niet meer van toepassing zijn.

Over het niet meer kraken van het achterklepje heb ik ook een theorie inmiddels :P Toen ik 'm eraf haalde om de accu er even uit te halen na een vastloper begon het kraken dus. Maar ik zag toen ook dat er na vijf dagen al een enorme hoeveelheid stof en prut onder het klepje op de telefoon zat, wat ik allemaal wegveegde. Misschien dat er inmiddels weer zoveel stof / prut in zit dat dit dezelfde resultaat heeft als de stukjes-papier-plakken oplossing die anderen hiertegen hebben bedacht? ;)

Mitsubishi Trium Galaxy - Nokia 3330 - Nokia 3510 - Motorola V525 - Samsung E730 - HTC Touch - HTC Touch HD - HTC Desire - HTC Sensation - HTC One X+ - LG Nexus 5 - LG Nexus 5X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:10
Xurk schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 09:15:

Ook zag ik dat er weer over het geluid van de weerwidget is gepost, dus daar wil ik ook even op inhaken O-) Ik heb namelijk in de widget zelf al het vinkje van geluidseffecten uitgezet, maar hoor nog steeds af en toe (zeker één keer per dag) het geluid van de weer widget, op willekeurige momenten - volgens mij het vaakst wanneer ik de telefoon unlock en het weer zichzelf update zonder dat ik naar 'zijn' homescreen ga en op de update-knop druk. Dit gebeurt ook weleens als ik in een stille omgeving zit of wanneer ik bijvoorbeeld in bed even snel wat doe en mijn vrouw slaapt... niet echt handig dus ;) Ik heb nu een tip opgevolgd die ik net hier las, namelijk de klokwidget weghalen en opnieuw toevoegen (omdat het weer daar ook ingebakken zit). Dit zou het geluid dus definitief uit moeten schakelen?
Heb je toevallig de weer widget ook in combinatie met je lock screen?
Zo ja, dan kan ik me herinneren dat je dat ook moet uitvinken qua geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiert.tweakers
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-09 20:41

wiert.tweakers

Makes software work correctly

Ha, die had ik dus nog niet gevonden. Dank je wel!
--jeroen

http://wiert.wordpress.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Ik ben daar ook nog steeds in geïnteresseerd en als ze in de kalenderwidget komen als 'losse flodders' maakt dat me nog niet eens héél veel uit, zolang ik maar geen verjaardagen vergeet :P Waar moet je precies op zoeken op Google? Of kun je ook in de Market iets vinden hiervoor?
http://www.google.nl/sear...official&client=firefox-a

http://www.insidefacebook...nts-with-google-calendar/

Maar ik moet geen losse flodders, dat trek ik niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Tweakers,

Het scherm van mijn HD2 is gebarsten, daarom heb ik nu tijdelijk de Sensation van mijn vriendin in gebruik. Maar daar heb ik nu het probleem mee dat er geen gebruik wordt gemaakt van de 'gegevensverbinding' (3G/HSDPA), als ik de instellingen bekijk is de gegevensverbinding wel geselecteerd wanneer de wifi verbinding wordt verbroken.

Maar toch werkt het niet, ik had zelf op mijn HD2 ook android dus ben wel thuis in de instellingen maar mogelijk zie ik toch nog iets over het hoofd.
Wifi werkt overigens prima.

De telefoon rebooten en ook de batterij er uit halen en de telefoon opnieuw opstarten heeft geen resultaat.

EDIT: Inmiddels opgelost, het zat in de APN instellingen.

[ Voor 4% gewijzigd door Novadecasa op 08-08-2011 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk

Xurk

Burnside

ChiMan schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 09:42:
Heb je toevallig de weer widget ook in combinatie met je lock screen?
Zo ja, dan kan ik me herinneren dat je dat ook moet uitvinken qua geluid.
Dat heb ik inderdaad (de detailview van de weerwidget is mijn background en mijn background is mijn lockscreen-background)! Thanks voor de tip, ik zal het eens uitproberen :)
Thanks voor de links, ik zal het eens bekijken :)

Mitsubishi Trium Galaxy - Nokia 3330 - Nokia 3510 - Motorola V525 - Samsung E730 - HTC Touch - HTC Touch HD - HTC Desire - HTC Sensation - HTC One X+ - LG Nexus 5 - LG Nexus 5X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-05 18:09
catt4u schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 02:34:
[...]

Je vergeet dat de SGS2 met de Exynos processor er eerder was dan de Sensation en dat die processor kernen ook a-synchroon lopen als niet de maximale prestaties gevraagd worden ;)
Dus ten opzichte waarvan is het zo'n gigantisch voordeel dat de Sensation dat ook kan?
Standaard A9 loopt niet asynchroon volgens een post in het samsung galaxy topic:

''Cortex-A9 werkt standaard synchroon, alleen Qualcomm's dual-core's werken asynchroon. Dit omdat ze, net als bij Cortex-A8 (werd Scorpion), de architectuur zelf hebben aangepast.''

Dus ik ben wel benieuwd wat nou waarheid is, heb zelf al wat lopen googlen maar kan geen uitsluitsel vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk

Xurk

Burnside

Xurk schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 10:42:
Dat heb ik inderdaad (de detailview van de weerwidget is mijn background en mijn background is mijn lockscreen-background)! Thanks voor de tip, ik zal het eens uitproberen :)

[...]

Thanks voor de links, ik zal het eens bekijken :)
Bij mijn lockscreen instellingen staan geluidseffecten ook uit. Dus dat zal het niet geweest zijn, wellicht dat het opnieuw toevoegen van de klokwidget het nu opgelost heeft. Ik zal er in ieder geval de komende dag(en) op letten.

Wat betreft het syncen van verjaardagen: die ene link die je naast de Google-link had gegeven werkte helaas niet; nadat ik in Google Calendar via "Add URL" mijn geëxporteerde Facebook Events toevoegde gebeurde er verder niets meer. Ik heb het meerdere keren geprobeerd. Dus nu heb ik een andere link uit de zoekresultaten gepakt, namelijk deze. Het is wel vrij omslachtig want je moet er een app (EboBirthday) voor installeren, maar het werkt wel goed. Dus ik ben blij nu :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doltishDuke
Staffie666 schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 11:59:
[...]

Standaard A9 loopt niet asynchroon volgens een post in het samsung galaxy topic:

''Cortex-A9 werkt standaard synchroon, alleen Qualcomm's dual-core's werken asynchroon. Dit omdat ze, net als bij Cortex-A8 (werd Scorpion), de architectuur zelf hebben aangepast.''

Dus ik ben wel benieuwd wat nou waarheid is, heb zelf al wat lopen googlen maar kan geen uitsluitsel vinden.
Beide cores lopen asynchroon maar die van de SGS2 kan als de processor asynchroon loopt alleen maar schakelen tussen 25, 50, 75 en 100%. De cores van de Sensation kunnen volledig onafhankelijk schakelen.

Ik denk overigens dat de processoren van beide telefoons elkaar niet veel ontlopen. HTC heeft al bewezen slecht te zijn in het optimaliseren van hun software (Insertcoin 1.2 is bijvoorbeeld al beduidend veel sneller) en Sense is veel zwaarder dan Touchwiz. Probeer maar eens een AOSP Android ROM op de Sensation, ik ben er vrij zeker van dat de telefoons dan op hetzelfde niveau uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Dreanor schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 16:41:
Euh, ik heb sinds 3 dagen de HTC Sensation, maar ik vind de telefoon over het algemeen erg warm, bij opladen en normaal gebruik is het 40 graden standaard.

Mijn vorige telefoon (HTC Hero) is bij hetzelfde gebruik 25 tot 30 graden ...

Is dit normaal voor de Sensation?
Toch ff mijzelf quoten want volgens mij wordt er volledig overheen gekeken. Maar hoe zit het met de temperatuur van de Sensation? Zie mij quote. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doltishDuke
Dreanor schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 13:05:
[...]

Toch ff mijzelf quoten want volgens mij wordt er volledig overheen gekeken. Maar hoe zit het met de temperatuur van de Sensation? Zie mij quote. :)
Warm inderdaad, maar dat is al vaker geconstateerd. Ik kom ook van een Hero af en het verschil is duidelijk te merken, maar ik vind het niet hinderlijk.

Het kan natuurlijk zijn dat jouw Sensation te warm wordt, maar warmte is nogal moeilijk uit te drukken in woorden. Als je het niet vertrouwd zou je HTC even kunnen contacteren natuurlijk, maar dat de Sensation warmer wordt dan de Hero is inderdaad wel zo.

Ik heb voor de mijne overigens net de extra garantie van HTC afgesloten. De voorwaarden dekken niet alles, maar de meest belangrijke wel, en extra verzekering is wel een fijn gevoel voor een telefoon van €600+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Zoals ik mijn eigen quote zei ik dat hij tijdens opladen en normaal gebruik ongeveer 40 graden celcius wordt en dat is dan de constante temperatuur.

In vergelijking, mijn hero wordt bij hetzelfde gebruik 25 tot 30 graden celcius.

Ik merk het meeste dat de Sensation gewoon warm in de hand aanvoelt waar de hero altijd koel in de hand aanvoelt. Hij wordt ook niet echt warmer, maar ik merkte het gewoon tov de Hero dus vandaar dat ik het even navraag of 40 graden celcius voor de Sensation normaal is, of juist niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraonkel
  • Laatst online: 08-06 19:12
Het warm worden van de accu van de Sensation heeft heel veel te maken met apps. Als er veel gezocht moet worden op databases of op internet eist dat veel sap. Als een verbinding slecht/niet optimaal presteert vraagt dat veel energie. Als er veel gelurkt wordt aan de accu resulteert dit in warmte. Dat kan dus aan slechte software van HTC liggen, maar vooral aan instellingen, soorten apps enz. Dat is niet direct inherent aan de Sensation, toch?

Clevonotebook, Geekom 11t Oneplus Nord2 5G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn telefoon werd eigelijk alleen de eerste 2-3 weken echt warm (40+ graden celcius). Sindsdien kwam het nooit echt meer boven 35-36 graden.
Op XDA heb ik ook opgemerkt dat het aan de stock batterij ligt. Mensen geven aan dat de telefoon met bijv. een chichitec of anker nooit zo warm wordt als met de gewone batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M. Dahlhaus
Nou, ben benieuwd hoe hij het tijdens mijn vakantie gaat uithouden dan. Vorig jaar met mijn Hero raakte deze regelmatig oververhit tijdens het navigeren. Ok, ik reed toen onder andere door Death Valley :+
Maar de Sensation wordt wel heel snel warm, dus benieuwd of dat goed gaat als de zon er een tijd op staat. Dit jaar wordt het de Provence, ook niet koud over het algemeen.

Martino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doltishDuke
M. Dahlhaus schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 16:30:
Nou, ben benieuwd hoe hij het tijdens mijn vakantie gaat uithouden dan. Vorig jaar met mijn Hero raakte deze regelmatig oververhit tijdens het navigeren. Ok, ik reed toen onder andere door Death Valley :+
Maar de Sensation wordt wel heel snel warm, dus benieuwd of dat goed gaat als de zon er een tijd op staat. Dit jaar wordt het de Provence, ook niet koud over het algemeen.
Ik heb niet echt de indruk dat een Sensation moeilijk gaat doen. Ik ben afgelopen twee weken ook heel Frankrijk door gereden met mijn Hero met Navigon in de volle zon, en die werd ook werkelijk gloeiend heet. Het heeft me ook een accu gekost overigens, die is overleden.

Anyway, de Hero wordt er warm door omdat Navigon (in mijn geval) veel te zwaar ervoor is. Voor de Sensation stelt het niets voor, dus echt overtoeren zal hij niet gaan draaien. Ik heb het idee dat de Sensation tijdens gebruik gewoon wordt wordt, maar niet veel warmer zal worden dan tijdens een potje Angry Birds, om maar wat te noemen. Zal het zo ook eens proberen, eerst even Navigon er weer op knallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 22:38
foutje.

[ Voor 98% gewijzigd door Xmoo op 08-08-2011 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond P
donvalentino schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 07:29:
[...]

geen verzekering afgesloten? of valt dit er niet onder?
De verzekering dekt het gewoon ja.
Dit is overigens niet de verzekering die we af konden sluiten bij het kopen van de telefoon.

- knip -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doltishDuke
Aah, kijk eens aan. Met de InsertCoin 1.2 ROM loopt het toestel zoals je van een €500 kosten dualcore systeem mag verwachten :) Toch wel jammer dat HTC dat schijnbaar niet zelf kan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Laatst online: 14-03 14:33
Raymond P schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 16:46:
[...]

De verzekering dekt het gewoon ja.
Dit is overigens niet de verzekering die we af konden sluiten bij het kopen van de telefoon.
Hoezo valt het niet onder de verzekering die je kon afsluiten bij de telefoon? En welke verzekering dan nu, inboedel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
doltishDuke schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 16:40:
[...]
Ik heb het idee dat de Sensation tijdens gebruik gewoon wordt wordt, maar niet veel warmer zal worden dan tijdens een potje Angry Birds, om maar wat te noemen.
Ook als hij aan de lader ligt, wordt hij al een beetje warm. Als ik Angry Birds zit te spelen, met de telefoon aan de lader, wordt hij zo warm dat hij nauwelijks oplaadt (ca 45-48 graden). Laden is afhankelijk van temperatuur volgens mij, hoe warmer de telefoon, hoe minder hij bijlaadt. Zo erg zelfs, dat ik tijdens het spelen met Angry Birds met de telefoon aan de lader, toch van 20% terug ging naar 18%.

Als je hem voor navigatie gebruikt, kan het handig zijn om je houder zou te positioneren, dat je telefoon in de koude lucht van je airco kan hangen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M. Dahlhaus
u_nix_we_all schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 18:32:
[...]
Als je hem voor navigatie gebruikt, kan het handig zijn om je houder zou te positioneren, dat je telefoon in de koude lucht van je airco kan hangen :|
Dat lukt bij mij niet, ik gebruik een proclip die op een vaste plek zit. Wel vrij laag op het dashboard dus niet altijd vol in de zon. Maar de airco blaast er overheen ;-)
Om op MartijnGP terug te komen: ik heb de sensation in Nederland al meerdere keren gebruikt voor navigatie (copilot) en gemerkt dat het ding (in de zon) heel heet wordt. Moet zeggen dat ik toen ook Bluetooth aan had staan vanwege de carkit... én hij laadde natuurlijk op. Ik ga het vanzelf merken. Desnoods zet ik hem zo nu en dan uit, als de volgende afslag over 30 kilometer is of zo.
Positief is trouwens dat Copilot perfect draait nu. Dat was op mijn oude Hero wel anders, constant crashes of niet werkende stemmen e.d.

Martino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 323
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09-2023

323

Waar vind ik zon pogramma over temparatuur meten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Is dat niet dezelfde temperatuur zoals aangegeven in Battery indicator?

edit: waar staat trouwens dat Z710e voor? Is dat een productcode ofzo? Ik kan nergens echt terugvinden wat het betekent.

[ Voor 28% gewijzigd door _Christiaan_ op 08-08-2011 21:38 ]

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
_Christiaan_ schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 21:32:
Is dat niet dezelfde temperatuur zoals aangegeven in Battery indicator?

edit: waar staat trouwens dat Z710e voor? Is dat een productcode ofzo? Ik kan nergens echt terugvinden wat het betekent.
Typenummer.. kijk maar op de specificaties op de doos. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Ik gebruik zelf Battery Life (widget).

Foto
Afbeeldingslocatie: http://www.droidapps.org/wp-content/uploads/2010/01/batterylife-android-app.jpg

Kijk, om eerlijk te zijn vind ik 40 graden celcius niet heel zorgwekkend. Maar zoals ik zei valt het mij op omdat de gevoelstemperatuur warmer is dan met de Hero.

Als ik google dan vind ik vrij weinig over de gemiddelde (normale) temperaturen van de Sensation.

Hoe warm wordt de Sensation bij jullie mede-tweakers eigenlijk? :)

ps. Mijn hero werd in de zomer, in de auto, in de zon, met navigatie, gps, data/internet, bluetooth en muziek aan wel 70 graden Celsius en de Hero doet het nog perfect. Maar dat waren ook niet echt normale omstandigheden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond P
Novadecasa schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 18:30:
[...]

Hoezo valt het niet onder de verzekering die je kon afsluiten bij de telefoon? En welke verzekering dan nu, inboedel?
Of die het zou dekken of niet weet ik niet, ik heb die verzekering ook niet genomen. 7 Euro per maand om alleen een telefoon te verzekeren vond ik nogal aan de dure kant.

In dit geval is het de aansprakelijkheidsverzekering van mijn vriendin (en mij) die de schade dekt die ze veroorzaakt heeft aan mijn telefoon. Hier betalen we, uit mijn hoofd, 4 euro per maand voor.

- knip -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Ik heb mijnes net even gebruikt, terwijl hij in de oplader zat (maar batterij is al 100%). Temperatuur 33 graden als ik het mag geloven.

Vanmorgen tijdens het opladen was hij iets warmer, 35 ofzo.

De dock mode is trouwens mooi! Heb het daarnet pas uitgeprobeerd. Erg mooi met die bewegende wolkjes enzo :P Ik durf em alleen niet heel de nacht aan te laten staan, ben bang dat het ten koste gaat van de levensduur van de backlight.

Mijn batterij ging vandaag welgeteld 8 uur mee. Ik hoop dat dat nog beter wordt, want dit is wel erg weinig. Voor de rest ben ik nog steeds zeer tevreden over het toestel. Alles gaat zo soepel en snel, en die eyecandy, heerlijk. Enige kritiekpuntje is dus de batterijduur. Nu merk ik wel dat het percentage vrij weinig doet als je hem niet gebruikt. Maar zodra je het toestel gebruikt rent het percentage omlaag. Als ik 'Accugebruik' mag geloven, komt het vooral door het scherm.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakaroto
[...]

Heel vervelend dat ook jij hier last van hebt gekregen. Ik heb hier in de eerste weken (begin juli) ook veel over gepost in deze topicreeks. Ook ik had in eerste instantie nergens last van, maar na een dag of drie kreeg ik langzaam aan steeds meer last van problemen (vooral m.b.t. touch-responsiviteit), totdat ik na een week last van zo ongeveer alle problemen had die je maar kon hebben. Ik werd er behoorlijk wanhopig van, maar ineens hadden alle problemen zich opgelost - zelfs het kraken van het achterklepje 8)7

Een echte verklaring ervoor heb ik niet, maar ik hoop dat bij jou ook na een paar dagen de problemen gewoon 'weg' zijn. Volgens mij is het enige wat ik echt heb veranderd, het uitzetten van 'Fast boot' (in het NL 'Snel starten' misschien?), zodat de telefoon écht uitgaat wanneer je 'm uitzet. Wellicht dat dit geholpen heeft dorodat alle functionaliteiten en services bij iedere keer de telefoon aanzetten, een verse start krijgen en eventuele (tijdens het gebruiken voorgekomen) softwarefouten niet meer van toepassing zijn.

Over het niet meer kraken van het achterklepje heb ik ook een theorie inmiddels :P Toen ik 'm eraf haalde om de accu er even uit te halen na een vastloper begon het kraken dus. Maar ik zag toen ook dat er na vijf dagen al een enorme hoeveelheid stof en prut onder het klepje op de telefoon zat, wat ik allemaal wegveegde. Misschien dat er inmiddels weer zoveel stof / prut in zit dat dit dezelfde resultaat heeft als de stukjes-papier-plakken oplossing die anderen hiertegen hebben bedacht? ;)
Gisteravond heb ik de batterij eruit gehaald en na een uur de telefoon weer opgestart. De touchscreen werkt nu ineens wel naar behoren, de ring sleep ik nu in één keer goed naar boven. Ik heb "snel starten" ook uitgezet. Over de oorzaak ben ik nog steeds niet uit, hopelijk is het probleem nu voor altijd weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 23:45
Xurk schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 12:11:
[...]

Bij mijn lockscreen instellingen staan geluidseffecten ook uit. Dus dat zal het niet geweest zijn, wellicht dat het opnieuw toevoegen van de klokwidget het nu opgelost heeft. Ik zal er in ieder geval de komende dag(en) op letten.

Wat betreft het syncen van verjaardagen: die ene link die je naast de Google-link had gegeven werkte helaas niet; nadat ik in Google Calendar via "Add URL" mijn geëxporteerde Facebook Events toevoegde gebeurde er verder niets meer. Ik heb het meerdere keren geprobeerd. Dus nu heb ik een andere link uit de zoekresultaten gepakt, namelijk deze. Het is wel vrij omslachtig want je moet er een app (EboBirthday) voor installeren, maar het werkt wel goed. Dus ik ben blij nu :D
Thnx ik ga dit ook eens proberen. Wat ik alleen nog niet helemaal begrijp:

- Zelf toegevoegde verjaardagen worden niet weergegeven in de agenda

- Bij contacten > Weergeven, zie ik bij Telefoon 164 en bij Google 125 contacten. Misschien heeft het hiermee te maken? Hoe slaan jullie een nieuw contact op? Als Telefoon contact of Google contact (zoveel opties, soms beetje onoverzichtelijk).

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirius
  • Laatst online: 12-09 09:49
Aangezien het touchscreen van mijn HD2 de geest heeft gegeven, afgelopen vrijdag maar de Sensation gehaald. De verwachtingen waren hoog gespannen, maar eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat deze niet echt waar zijn gemaakt. Op de HD2 draaide Hyperdroid GBX v12 (met ADW Launcher) en ik heb op Sensation ook meteen ADW gezet en mn screens ook hetzelfde gezet. Vind de overgang tussen de homescreens vrij schokkerig (instellingen wijzigen helpt niet). Verder is het openen van de app-drawer op de Sensation ook trager en lijkt het soms alsof wat vertraging is bij openen van applicaties.

Daarnaast zou ik graag eens een gesprek aangaan met de persoon die het verzonnen heeft om de aansluiting van de lader aan de zijkant te maken. My god, hoe kom je erbij?? Zit nu te klooien om telefoon fatsoenlijk vast te houden terwijl hij aan de lader zit en te proberen om toch met 2 handen te typen. Valt nog niet mee.

De fysieke toetsen die niet meer aanwezig zijn en vervangen door touch is ook enorm wennen. Vrij snel raak ik ze aan en kan vrij irritant zijn. Daarbij is het trilsignaal ook erg matig. Ik gebruik bijna altijd de trilstand maar moet nu toch zorgen dat de Sensation niet op een stapeltje papier ligt ofzo, want dan merk ik niet als er iets binnen komt.

Neemt niet weg dat het een erg mooie telefoon is die bovendien een stuk beter in de hand ligt dan de HD2. Zal wel door de "rubberen" achterkant komen waardoor hij niet snel wegglijdt. Grafisch ziet het er gelikt uit en qua belkwaliteit ben ik ook niet ontevreden. Alleen dat gekke gekraak van de onderkant baart me enige zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik ben zelf ook van een HD2 (met Typhoon nog.wat ROM) naar de Sensation en dit is de eerste keer dat ik niet echt het gevoel heb dat ik een nieuwe telefoon in handen heb ;) De snelheid(sevaring) t.o.v. de HD2 met custom ROM is niet daverend veel beter.

Wel bevalt me het scherm erg goed, zowel qua kleurenweergave als qua resolutie. En hij ligt inderdaad een stuk fijner de in de hand dan de HD2.

Je problemen met de touchtoetsen i.p.v. hardware toetsen deel ik niet, dit was voor mij vooral een kwestie van wennen. En de plaatsing van de USB-stekker, volgens mij kunnen ze daar nooit een echt goede plek voor vinden want die zit altijd wel op de een of andere manier in de weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirius
bartbh schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 09:54:
Ik ben zelf ook van een HD2 (met Typhoon nog.wat ROM) naar de Sensation en dit is de eerste keer dat ik niet echt het gevoel heb dat ik een nieuwe telefoon in handen heb ;) De snelheid(sevaring) t.o.v. de HD2 met custom ROM is niet daverend veel beter.
Fijn om te horen dat er een medestander is. Je beschrijft het goed: niet echt het gevoel een nieuwe telefoon te hebben. Aparte ervaring... :9 Vanavond maar ns aan de slag via XDA om te kijken of één van de ROMS daar wel voor een jahoe-gevoel kunnen zorgen... :P
bartbh schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 09:54:
En de plaatsing van de USB-stekker, volgens mij kunnen ze daar nooit een echt goede plek voor vinden want die zit altijd wel op de een of andere manier in de weg.
De perfecte plek zou zijn dat er geen stekker is en dat je kunt opladen door de foon ergens dichtbij in de buurt te houden zonder dat fysieke kabel in de foon nodig is.... Maar deze oplossing vind ik wel heel apart. Ook als je al die cradles bekijkt, je wordt gewoon verplicht om je toestel in landscape te plaatsen en dat lijkt me toch niet de standaard-stand van een telefoon....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
Delirius schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 10:21:
[...]
De perfecte plek zou zijn dat er geen stekker is en dat je kunt opladen door de foon ergens dichtbij in de buurt te houden zonder dat fysieke kabel in de foon nodig is.... Maar deze oplossing vind ik wel heel apart. Ook als je al die cradles bekijkt, je wordt gewoon verplicht om je toestel in landscape te plaatsen en dat lijkt me toch niet de standaard-stand van een telefoon....
De Sensation is vanwege zijn resolutie en de toevoeging van Watch mede bedoeld om films op te kijken, en dan is het logisch om een cradle te maken waarin hij in landscape zit .....

Maar ik ben ook niet zo happy met die usb-/lader-aansluiting aan de zijkant, en ook de touch buttons raak ik nog wel eens terwijl ik dat niet wil. Vooral de home button is lachen, als je net midden in een spelletje zit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

u_nix_we_all schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 10:50:
[...]

De Sensation is vanwege zijn resolutie en de toevoeging van Watch mede bedoeld om films op te kijken, en dan is het logisch om een cradle te maken waarin hij in landscape zit .....

Maar ik ben ook niet zo happy met die usb-/lader-aansluiting aan de zijkant, en ook de touch buttons raak ik nog wel eens terwijl ik dat niet wil. Vooral de home button is lachen, als je net midden in een spelletje zit :(
Ach joh, een paar maanden verder en je bent eraan gewend.
Stelt allemaal niet zoveel voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirius
donvalentino schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 11:03:
[...]

Ach joh, een paar maanden verder en je bent eraan gewend.
Stelt allemaal niet zoveel voor.
Zei je dat ook bij Windows Mobile? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Delirius schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 11:07:
[...]

Zei je dat ook bij Windows Mobile? ;)
Plaatsing van knopjes vs een ander OS is niet echt een eerlijke vergelijking ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirius
Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 11:10:
[...]

Plaatsing van knopjes vs een ander OS is niet echt een eerlijke vergelijking ;)
Ook weer waar, moest t alleen ff kwijt... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erp833
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-08 01:13
hallo,
als ik bel of gebelt word staat mijn sensation altijd op de speaker,is dit uit te zetten of is dit een vaste instelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraonkel
  • Laatst online: 08-06 19:12
erp833 schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 12:50:
hallo,
als ik bel of gebelt word staat mijn sensation altijd op de speaker,is dit uit te zetten of is dit een vaste instelling.
Is natuurlijk geen vaste instelling! Sla ff de handleiding erop na (blz 47). Misschien de mogelijkheid uitzetten om luidspreker autom. aan te zetten bij kantelen.

[ Voor 12% gewijzigd door kraonkel op 09-08-2011 22:32 ]

Clevonotebook, Geekom 11t Oneplus Nord2 5G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Xurk schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 12:11:
[...]

Erg vaag, bij mij trok hij dit wel.

Maar goed zoals gezegd wil ik dit niet omdat ik verjaardagen ook bij een contact wil zien. Zodoende heb ik nu facebook voor htc sense voor contacten en agenda synchronisatie en de normale facebook app voor de updates synchronisatie in mijn facebook widget van lpp. Erg omslachtig 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk

Xurk

Burnside

Inderdaad omslachtig.. Maar goed, het werkt wel! :P Wel stom dat het syncen van contacten (met Facebook) op de Desire zo soepel ging en op de Sensation zo moeilijk is :?

Ik heb trouwens nog steeds op willekeurige momenten het geluid van de weerwidget, ondanks dat het overal uitgevinkt staat en ik de klokwidget nogmaals toegevoegd heb. Vanochtend toen ik de telefoon aandeed begon het geluid (wind) al bij het pincode intypen scherm. Echt raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Wohoo, na 4 weken eindelijk me toestel gemaakt van het niet opladen probleem!!
Ze hebben uiteindelijk een Boardswap gedaan....

hopelijk ontvang ik hem vandaag:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Xurk schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 08:20:
Inderdaad omslachtig.. Maar goed, het werkt wel! :P Wel stom dat het syncen van contacten (met Facebook) op de Desire zo soepel ging en op de Sensation zo moeilijk is :?
Ja het werkt, facebook profielen zijn nu niet dubbel en de facebook voor htc sense profielen heb ik gekoppeld (of laten koppelen) aan de profielen van de normale facebook app. Rrrright.

Nu zit ik nog met 2 dingen. Mijn google account valt niet te koppelen met mijn facebook account. Die facebook account ziet hij als eigenaar van mijn telefoon (en dat is een totaal ander contact dan de normale), de google account niet en die valt daar dus niet aan te linken. Ten tweede maakt de app Droidin een willekeurig contact "private" aan wat steeds een willekeurig Linkedin contact is. Hier kan je ook niets mee maar deze staat dus wel mooi tussen je contacten.

Beide zijn mij een doorn in het oog. Of moet ik een mier gaan zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
Joster schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 09:08:
[...]

Ja het werkt, facebook profielen zijn nu niet dubbel en de facebook voor htc sense profielen heb ik gekoppeld (of laten koppelen) aan de profielen van de normale facebook app. Rrrright.

Nu zit ik nog met 2 dingen. Mijn google account valt niet te koppelen met mijn facebook account. Die facebook account ziet hij als eigenaar van mijn telefoon (en dat is een totaal ander contact dan de normale), de google account niet en die valt daar dus niet aan te linken. Ten tweede maakt de app Droidin een willekeurig contact "private" aan wat steeds een willekeurig Linkedin contact is. Hier kan je ook niets mee maar deze staat dus wel mooi tussen je contacten.

Beide zijn mij een doorn in het oog. Of moet ik een mier gaan zoeken?
Ik ben blij dat ik al die social media niet gebruik..
Voor het welzijn van de mier, pak genoeg glijmiddel.

Voor degenen die net als ik DLNA niet op de (Panasonic) TV werkend kregen, ik heb hiervoor skifta gebruikt. Foto's werken goed, muziek matig en video niet (ligt volgens mij aan mijn tv).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doltishDuke
Even over die verjaardagen, ik heb even gekeken hoe ik het hier heb georganiseerd.

De verjaardagen in Facebook synchroniseer ik (handmatig, dat wel) via EdoBirthday op mijn telefoon. Ik sla ze op in het Google profiel van die persoon. In Google (desktop) abonneer je je dan op de speciale agenda Contacts birthdays and events (staat onder Other calendars). Verder abonneer je je nog op de RSS feed die je van Facebook af kunt halen, hier staan geen verjaardagen in. In de calendar op je telefoon synchroniseer je dan beide calenders van Google, en van Facebook niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
doltishDuke schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 12:12:
Even over die verjaardagen, ik heb even gekeken hoe ik het hier heb georganiseerd.

De verjaardagen in Facebook synchroniseer ik (handmatig, dat wel) via EdoBirthday op mijn telefoon. Ik sla ze op in het Google profiel van die persoon. In Google (desktop) abonneer je je dan op de speciale agenda Contacts birthdays and events (staat onder Other calendars). Verder abonneer je je nog op de RSS feed die je van Facebook af kunt halen, hier staan geen verjaardagen in. In de calendar op je telefoon synchroniseer je dan beide calenders van Google, en van Facebook niets.
Is mij toch nog wat omslachtiger dan 2 facebook's op mijn mobiel moet ik eerlijk zeggen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:23
Ik vraag me af of dit normaal is? Als je belt met de Sensation en je houdt 'm tegen je oor, dan gaat het scherm uit. Maar als je klaar bent met het gesprek en je houdt de telefoon weer voor je , dan zou het scherm toch weer aan moeten gaan? Of is het normaal dat ik eerst op de powerknop moet drukken om weer beeld te krijgen?

Bij de Desire ging het scherm volgens mij weer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
tiguan schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 12:52:
Ik vraag me af of dit normaal is? Als je belt met de Sensation en je houdt 'm tegen je oor, dan gaat het scherm uit. Maar als je klaar bent met het gesprek en je houdt de telefoon weer voor je , dan zou het scherm toch weer aan moeten gaan? Of is het normaal dat ik eerst op de powerknop moet drukken om weer beeld te krijgen?

Bij de Desire ging het scherm volgens mij weer aan.
Gaat bij mij weer aan, duurt alleen even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doltishDuke
Ik zit me redelijk te ergeren aan het volume van mijn Sensation. De laagste stand voor het notificatie volume vind ik toch een slag te hard. Een audio notificatie vind ik wel prettig, maar als ik bijvoorbeeld met iemand in gesprek ben via WhatsApp mag het allemaal best wat zachter. Het laagste niveau van de Sensation is ongeveer net zo hard als mijn Hero op 3/4e volume.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Tweakers,
Ik ben sinds vandaag de trotse en te blije eigenaar van een HRC Sensation.
Het is een beest! Beetje jammer van batterij gebruik als je een beeetje aan klooien bent.
heeft iemand hie al een soort van oplossing voor?

en wat zijn nou echt apps die elke tweaker op zijn htc moet hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doltishDuke
Ten eerste wordt de battery life van de Sensation de eerste drie weken steeds beter. Voor een betere battery life de batterij goed trainen (Google FTW) en een fatsoenlijke custom ROM installeren. Vrij veel te vinden op XDA.

Ik ben bijna klaar met de calibratie van InsertCoin 1.4. Ben benieuwd, stock gaat hij me net iets te kort mee. Alleen ben ik nu tot ergens vannacht weg en gaat mijn Sensation in die tijd overlijden. Beetje jammer, want als ik hem nu nog even een beetje oplaad kan ik direct weer opnieuw beginnen met calibreren. Dan maar even de Hero mee. Wat een drama, die langzame brol op dat mini scherm _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
Hoi djtimv, welkom op Tweakers.net
Ik ben sinds vandaag de trotse en te blije eigenaar van een HRC Sensation.
Het is een beest! Beetje jammer van batterij gebruik als je een beeetje aan klooien bent.
heeft iemand hie al een soort van oplossing voor?
Dat probleem heeft zo'n beetje iedere smartphone. Ik vind zelf de Sensation best meevallen, zeker na een paar keer helemaal leeg en dan weer helemaal opgeladen te zijn. Een hele dag zou goed te doen moeten zijn, tenzij je hem continue gebruikt. Een extra lader of zelfs een extra accu kan handig zijn :P
en wat zijn nou echt apps die elke tweaker op zijn htc moet hebben?
Dit topic is bedoeld voor dingen die specifiek over de Sensation gaan. Er is een mooi topic voor Android apps: Android Market en applicaties - Deel 13 en een apart topic voor games: Android Games - Discussie & Ervaringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ik ben zoiezo blij want ik kom van symbian os en android is toch iets beter voor development

en bedankt voor de tip gaak ik zeker kijken
u_nix_we_all schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 19:42:
[...]

Hoi djtimv, welkom op Tweakers.net

[...]

Dat probleem heeft zo'n beetje iedere smartphone. Ik vind zelf de Sensation best meevallen, zeker na een paar keer helemaal leeg en dan weer helemaal opgeladen te zijn. Een hele dag zou goed te doen moeten zijn, tenzij je hem continue gebruikt. Een extra lader of zelfs een extra accu kan handig zijn :P

[...]

Dit topic is bedoeld voor dingen die specifiek over de Sensation gaan. Er is een mooi topic voor Android apps: Android Market en applicaties - Deel 13 en een apart topic voor games: Android Games - Discussie & Ervaringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34
Zoals u_nix_we_all terecht schrijft, we gaan in toestel topics (zoals dit topic) "GEEN" Android software bespreken. Hier hebben we inderdaad algemene topics voor lopen. Dit geld natuurlijk niet op het moment dat er een specifieke vraag is voor stock Sensation software.

[ Voor 1% gewijzigd door Bullet NL op 10-08-2011 20:19 . Reden: Euhh.... Foutje, het woordje "geen" vergeten, toch wel belangrijk ;) ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over: Levertijden, Beschikbaarheid en abonnementen mogen hier:

HTC Sensation levertijden- en abonnemententopic.

Post over accessoires voor deze telefoon mogen hier

Alles over rooten en custom ROM's hoort in het [HTC Sensation] Rooten en Custom ROM's.