Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doppert schreef op zondag 31 juli 2011 @ 01:25:
Bij mij heeft het geholpen om even van skin te wisselen. Ik had ook mijn apps naar de sd gekopieerd en had toen ook die android iconen. Was daarna even de andere skins aan het bekijken. Daarna naar mijn eigen skin terug gegaan en toen stonden bij mij weer de juiste pictogrammen
Beste Doppert; ik wil je graag bedanken voor jouw gouden tip; bij mij heeft deze absoluut geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-Heine-I
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-09 21:39
Is hier iemand die de Sensation heeft teruggestuurd voor het kraak-probleem buiten de periode van twee weken en kan die persoon mij zeggen hoe lang het ongeveer duurt voordat HTC dit gerepareerd heeft? Bij voorbaat dank :)

[ Voor 5% gewijzigd door I-Heine-I op 01-08-2011 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-07 17:01
Forceren van zoeken naar contacten heb ik echt geen idee van, misschien helpt geforceerd syncen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 23:11
I-Heine-I schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 21:48:
Is hier iemand die de Sensation heeft teruggestuurd voor het kraak-probleem buiten de periode van twee weken en kan die persoon mij zeggen hoe lang het ongeveer duurt voordat HTC dit gerepareerd heeft? Bij voorbaat dank :)
Even een mailtje naar HTC sturen/bellen, naar mij is als het goed is een klepje onderweg. Je hoeft je telefoon dus niet op te sturen of je oude terug te sturen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 23:45
J0ey schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 00:02:
[...]

Even een mailtje naar HTC sturen/bellen, naar mij is als het goed is een klepje onderweg. Je hoeft je telefoon dus niet op te sturen of je oude terug te sturen. ;)
Bedoel je dan krakende covers of als ze echt kapot zijn?

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r132546e
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 16:17
Monda schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 00:11:
[...]

Bedoel je dan krakende covers of als ze echt kapot zijn?
Wanneer I-Heine-I dat eerste bedoelt dan: http://gathering.tweakers...message/36288308#36288308

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pathfinder2k
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-08 22:48

pathfinder2k

is hier...

De mijne kraakt ook. Niet verschrikkelijk maar hij kraakt wel... Ik heb het idee dat mijn oude Desire beter gebouwd was. Lijkt bijna een haastklus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:44
Tiroz schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 21:54:
Forceren van zoeken naar contacten heb ik echt geen idee van, misschien helpt geforceerd syncen?
Nope, het lijkt wel of het gewoon een willekeurige tijd duurt voor hij te "linken" contacten ziet. Echter ziet hij ze dan ook niet allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 20:14:
[...]

Beste Doppert; ik wil je graag bedanken voor jouw gouden tip; bij mij heeft deze absoluut geholpen.
Toevallig je toestel ook al is herstart na de skin change? Volgens mij verdwijnen de icoontjes namelijk weer wanneer hij is opgestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Heb nog wel vage dingen met mn Sensation. Wanneer ik oplaad blijft het lampje altijd oranje, ook al is de batterij 100%. Als ik mn telefoon uitzet, sprint ie na een aantal seconden wel op groen.

Wanneer ik dit doe (uitzetten tijdens opladen), schakelt mijn telefoon uit, maar wanneer het scherm op zwart gaat, blijft het scherm nog aan. Dus het scherm is dan wel zwart, maar geeft nog licht. Enige oplossing is dan toch weer de cover los te maken en batterij los te halen...

EDIT: Daarnaast start mijn telefoon niet opnieuw op als ik voor opnieuw opstarten kies, maar gaat ie gewoon uit.

[ Voor 12% gewijzigd door Monda op 02-08-2011 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-04-2024

Xurk

Burnside

Joster schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 18:01:
Crap te vroeg gejuicht, hij heeft de Facebook verjaardagen die hij in mijn agenda dumpte er uitgehaald. Nu maar Facebook syncen met Google agenda (ipv op de Sensation) denk ik..
Om hierop door te gaan: is het eigenlijk ook mogelijk om verjaardagen die je binnen HTC Sense contacten hebt ingesteld, in je agenda terug te laten komen? Op mijn Desire had ik, zoals ik al eerder schreef, wel succesvol mijn FB aan de telefoon gekoppeld waardoor alle verjaardagen via FB in mijn Agenda widget verschenen. Súper handig want zo vergat ik nooit een verjaardag.
Nu heb ik van de belangrijkste personen zelf de verjaardagen in de telefoon gezet doordat het me niet lukt om FB te laten syncen op mijn Sensation en ook geen zin heb om er meer moeite voor te gaan doen dan dat ik al gedaan heb. Maar de verjaardagen komen nu niet in mijn Agenda widget te staan, wat ik erg jammer en onlogisch vind. Ik heb mijn Agenda widget wel gesynced met Google Calendar, ik weet niet of dit uitmaakt?

Mitsubishi Trium Galaxy - Nokia 3330 - Nokia 3510 - Motorola V525 - Samsung E730 - HTC Touch - HTC Touch HD - HTC Desire - HTC Sensation - HTC One X+ - LG Nexus 5 - LG Nexus 5X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Ik had even een andere scene geprobeerd bij instellingen. In dit geval "Social". Nu zag ik dat hier een tabblad bij zit met een mooie overzichtelijke agenda die ver vooruit afspraken laat zien. Alle afspraken staan onder elkaar.
Ik gebruik zelf het liefst de scene "htc", maar kan ik daar ook zo'n overzichtelijke agenda krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-10-2022
Monda schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 09:53:
Ik had even een andere scÚne geprobeerd bij instellingen. In dit geval "Social". Nu zag ik dat hier een tabblad bij zit met een mooie overzichtelijke agenda die ver vooruit afspraken laat zien. Alle afspraken staan onder elkaar.
Ik gebruik zelf het liefst de scÚne "htc", maar kan ik daar ook zo'n overzichtelijke agenda krijgen?
Dat is de 2e HTC Agenda widget, die kan je gewoon overal toevoegen. (een homescreen op een lege plaats ingedrukt houden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 323
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09-2023

323

Het homescreen heb ik met weer ingesteld
Daar krijg je geen geluid op
Dat had ik wel op mijn desire z dat de wolken er bij kwamen met geluid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Xiliath schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 10:12:
[...]

Dat is de 2e HTC Agenda widget, die kan je gewoon overal toevoegen. (een homescreen op een lege plaats ingedrukt houden)
Als ik Agenda HTC selecteer, krijg ik een kalender te zien, dus al die vakjes met data en een groen driehoekje op een dag met een afspraak. Dit is anders als die lijst die ik bedoel bij de scene "social"... Of doe ik het verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:24
Monda schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 10:28:
[...]

Als ik Agenda HTC selecteer, krijg ik een kalender te zien, dus al die vakjes met data en een groen driehoekje op een dag met een afspraak. Dit is anders als die lijst die ik bedoel bij de scene "social"... Of doe ik het verkeerd?
Dan nog even naar rechts vegen ;)
Dan krijg je 2/3 en 3/3 te zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Xurk schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 09:41:
[...]

Om hierop door te gaan: is het eigenlijk ook mogelijk om verjaardagen die je binnen HTC Sense contacten hebt ingesteld, in je agenda terug te laten komen? Op mijn Desire had ik, zoals ik al eerder schreef, wel succesvol mijn FB aan de telefoon gekoppeld waardoor alle verjaardagen via FB in mijn Agenda widget verschenen. Súper handig want zo vergat ik nooit een verjaardag.
Nu heb ik van de belangrijkste personen zelf de verjaardagen in de telefoon gezet doordat het me niet lukt om FB te laten syncen op mijn Sensation en ook geen zin heb om er meer moeite voor te gaan doen dan dat ik al gedaan heb. Maar de verjaardagen komen nu niet in mijn Agenda widget te staan, wat ik erg jammer en onlogisch vind. Ik heb mijn Agenda widget wel gesynced met Google Calendar, ik weet niet of dit uitmaakt?
Bij mij ging dit wel. In eerste instantie had ik "Facebook voor HTC Sense" en "Google Calender" in mijn agenda staan. Verjaardagen van contactpersonen werden keurig toegevoegd aan het desbetreffende contactpersoon en de agenda. Toen had ik ook nog een sync gemaakt tussen mijn "Facebook Calender" en mijn "Google Calender" waarna alle verjaardagen dubbel tevoorschijn kwamen. Dat dus maar gelaten.

Nu gebruik ik echter Launcher Pro Plus met de "normale" Facebook applicatie (omdat je anders met de Friends widget van LPP geen facebook ziet). Deze synct de contactpersonen keurig, inclusief updates, maar deze neemt de verjaardagen helaas niet mee. Nu kan ik wel weer een sync maken tussen mijn "Facebook Calender" en mijn "Google Calender" maar dan komen de verjaardagen er als losse flodders in te staan. Ik wil dat de Facebook applicatie de verjaardagen mee neemt en toe voegt aan mijn contactpersonen én agenda.

Misschien moet ik nu wel "Facebook voor HTC Sense" laten syncen met mijn contactpersonen (zodat verjaardagen zoals voorheen netjes worden toegevoegd) en de losse Facebook applicatie gaan gebruiken voor de Friends widget van LPP. Eigenlijk vind ik dat maar een puinhoop zeg maar. Is er niets mogelijk met de normale Facebook applicatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Pittie schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 10:31:
[...]

Dan nog even naar rechts vegen ;)
Dan krijg je 2/3 en 3/3 te zien...
Ik begin sterk aan mijn intelligentie te twijfelen... Haha ik snap het nog niet! Ik heb die htc agenda widget op een scherm gezet. Nu zie ik een maand overzicht en geen lijst met afspraken. Als ik dan naar rechts veeg, ga ik naar het volgende homescherm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09 13:13

daaan

Brandweer Zoutkamp

Monda schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 11:19:
[...]

Ik begin sterk aan mijn intelligentie te twijfelen... Haha ik snap het nog niet! Ik heb die htc agenda widget op een scherm gezet. Nu zie ik een maand overzicht en geen lijst met afspraken. Als ik dan naar rechts veeg, ga ik naar het volgende homescherm...
Tijdens het plaatsen van de widget krijg je een voorbeeld te zien, voor je op akkoord drukt even naar links vegen :)

Dit zocht ik ook al een tijdje, thnx Pittie!

[ Voor 4% gewijzigd door daaan op 02-08-2011 11:31 ]

One's never alone with a rubber duck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Heeft iemand ervaring met andere frontjes voor de HTC?
Geen cases dus, maar echt frontjes...

Mijn zwager heeft bijvoorbeeld de iPhone 4 achterkant vervangen voor een leren achterkant i.p.v. glas.

Nu heeft de htc gewoon een afneembaar frontje. Weet iemand nog een plek waar je gave frontjes kunt kopen?

http://designskins.nl/nl/design-stickers/telefoon-skins/
Heeft helaas nog niets voor de Sensation...

Edit: Sorry, ik zie dat hier een apart toppic voor is

[ Voor 7% gewijzigd door BlakHawk op 02-08-2011 11:48 ]

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Lukt het iemand om zijn hyves contacten te 'linken' aan (exhange) contactpersonen?
Het linken van facebook contacten gaat goed en zelfs automatisch, maar hyves helemaal niet. Als ik een contact handmatig probeer te linken, en vervolgens hyves aan klik, dan staat er dat er geen contacten zijn gevonden. Dit terwijl ik in de hyves app heb aangegeven dat ik contacten wil synchroniseren.

Echter als ik bij instellingen -> accounts kijk, dan staat de hyves app niet aangemerkt voor automatisch synchroniseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazsur
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-09-2022
Is er al een oplossing voor de mailclient dat bij verzenden via WIFI (thuis, werk, ouders) de juiste smtp server (3x) gekozen zal worden?
En, dat bij verbinding via Telefoon provider ook de juiste smtp aangesproken zal worden?

Voorbeeld:
Als WIFI aan is, kiest de emailclient voor die verbinding en niet voor telefooninternet. Als de smtp van de telefoon provider ingesteld is, lukt verzenden niet.
-------------------------------
Zoekstring: multiple smtp servers android

De zoektocht gaat door .....

[ Voor 12% gewijzigd door Dazsur op 02-08-2011 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-Heine-I
Even gebeld met HTC en nu vragen ze mij om foto's op te sturen die mijn probleem aangeven. Dit kan nog eens vrij lastig worden aangezien het 'kraak-probleem' visueel niet echt duidelijk te maken is. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

donvalentino schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 07:31:
[...]
Toevallig je toestel ook al is herstart na de skin change? Volgens mij verdwijnen de icoontjes namelijk weer wanneer hij is opgestart.
Yes; ook na volledige herstart zijn alle icoontjes "gewoon" zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
I-Heine-I schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 12:10:
Even gebeld met HTC en nu vragen ze mij om foto's op te sturen die mijn probleem aangeven. Dit kan nog eens vrij lastig worden aangezien het 'kraak-probleem' visueel niet echt duidelijk te maken is. Iemand tips?
Filmpje maken, op youtube plaatsen en link naar HTC sturen?

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 12:48:
[...]

Yes; ook na volledige herstart zijn alle icoontjes "gewoon" zichtbaar.
Wat raar dat er dan verschil in zit! Bij mij niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
daaan schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 11:30:
[...]

Tijdens het plaatsen van de widget krijg je een voorbeeld te zien, voor je op akkoord drukt even naar links vegen :)

Yes idd bedankt! Veel beter zo dat overzicht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-08 23:57
Enkel mijn agenda van mijn hoofdaccount synct, de andere agenda's zie ik niet meer. Maar alle vinkjes staan overal aan...??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:24
daaan schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 11:30:
[...]

Dat dus inderdaad ;)
Monda schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 13:04:
[...]

Yes idd bedankt! Veel beter zo dat overzicht!
Graag gedaan iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
Dazsur schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 11:53:
Is er al een oplossing voor de mailclient dat bij verzenden via WIFI (thuis, werk, ouders) de juiste smtp server (3x) gekozen zal worden?
En, dat bij verbinding via Telefoon provider ook de juiste smtp aangesproken zal worden?

Voorbeeld:
Als WIFI aan is, kiest de emailclient voor die verbinding en niet voor telefooninternet. Als de smtp van de telefoon provider ingesteld is, lukt verzenden niet.
-------------------------------
Zoekstring: multiple smtp servers android

De zoektocht gaat door .....
Als WIFI beschikbaar is, zal je tel altijd die verbinding gebruiken ipv 3G/HSDPA
Ik gebruik Y5 - Battery Saver. Deze schakelt je WIFI in zodra je in de buurt van een bekend netwerk bent en uit als je daar niet bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slim_fan
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:10
Heeft iemand anders ook het probleem dat swype geen woorden onthoud? Ik heb geprobeerd om alles opnieuw in te stellen en swype opnieuw te installeren, geen resultaat helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Xiliath schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 16:04:
[...]

Als WIFI beschikbaar is, zal je tel altijd die verbinding gebruiken ipv 3G/HSDPA
Ik gebruik Y5 - Battery Saver. Deze schakelt je WIFI in zodra je in de buurt van een bekend netwerk bent en uit als je daar niet bent.
Het gaat er om dat hij de wifi verbinding gebruikt om mails te verzenden via de smtp server die is ingesteld. Maar de mail server voor uitgaande mails heb je ingesteld op de van je mobiele provider. Je kunt dan dus geen mails versturen, omdat je via je wifi verbonden bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weid1374
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-04-2024

weid1374

Levensgenieter

De laatste dagen merk ik een zeer positieve verandering op mijn Sensation. :)
Ik heb hem sinds 15 juni en in het begin haalde ik net een uur of 10 op één batterijlading.
Ben vrij snel JuiceDefender gaan gebruiken om in ieder geval ±16 uur te redden.

Echter de laatste tijd gaat mijn accu ineens veel langer mee. Heb vrijwel niets veranderd aan instellingen, gebruik wel nog steeds JuiceDefender. Maar haalde die vroeger een extra 50% of meer uit mijn accu, nu nog 'slechts' zo'n procent of 30.

Merken meer mensen dat na een kleine twee maanden de accu ineens sterker wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
Dj-sannieboy schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 16:23:
[...]

Het gaat er om dat hij de wifi verbinding gebruikt om mails te verzenden via de smtp server die is ingesteld. Maar de mail server voor uitgaande mails heb je ingesteld op de van je mobiele provider. Je kunt dan dus geen mails versturen, omdat je via je wifi verbonden bent.
Welke mail app hebben we het dan over? Mijn gmail en exchange activeSync mailen nl prima via wifi.
En ik kan nergens een smtp server instellen bij m'n APN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iekozz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 20:21
Heb inmiddels een week de Sensation in mijn bezit,maar merk toch dat het bereik nogal de wensen overlaat. Als hij gewoon op tafel ligt dan gaat hij soms van geen bereik naar vol bereik en weer terug.

Klinkt dat bekend? Of heeft mijn Sensation een antenne probleem? Hetzelfde gebeurd overigens als hij in mijn (broek)zak zit.

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Eldariel schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 17:08:
Heb inmiddels een week de Sensation in mijn bezit,maar merk toch dat het bereik nogal de wensen overlaat. Als hij gewoon op tafel ligt dan gaat hij soms van geen bereik naar vol bereik en weer terug.

Klinkt dat bekend? Of heeft mijn Sensation een antenne probleem? Hetzelfde gebeurd overigens als hij in mijn (broek)zak zit.
Wel knap dat je dat kan zien als 'ie in je broekzak zit _O-

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[Wat raar dat er dan verschil in zit! Bij mij niet...
Ik lieg echt niet tegen je ;-)

Ik weet niet of het hier aan ligt maar ik gebruik een app, met de naam apps organizer.Probeer deze eens uit!
https://market.android.co...zer&feature=search_result
Hopelijk lost dit jouw probleempje op!

Succes! Miko

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2011 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:43

aKra

Intentionally left blank.

Ik kon het met Google, en in de start post helaas niet vinden... Maar, ik heb net mijn HTC Sensation binnen en ik zou graag de 'standaard' mankementen willen weten waar je op dient te letten ;)

Tips? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vriezer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-07-2024
aKra schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 20:40:
Ik kon het met Google, en in de start post helaas niet vinden... Maar, ik heb net mijn HTC Sensation binnen en ik zou graag de 'standaard' mankementen willen weten waar je op dient te letten ;)

Tips? :+
stof onder het scherm en het kraken van de behuising. Dat zijn eigenlijk de punten waar problemen mee zijn.

[ Voor 1% gewijzigd door Vriezer op 02-08-2011 21:47 . Reden: grammar ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-09 13:55
Jip, hier ook opeens stof onder het scherm en kraken behuizing... maar even mee op vakans en dan opsturen.
Schandalig voor een vlaggenschip. Gemiste kans HTC!

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazsur
Dj-sannieboy schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 16:23:
[...]

Klopt als een bus.

Ik heb de SMTP standaard op de Telecom SMTP. Onderweg is het geen probleem. Thuis en elders waar ik op de WIFI zit, moet ik dan handmatig WIFI uitzetten, dan email verzenden via de Telecom SMTP en dan weer terug naar de WIFI.

Thunderbird heeft bijv. wel de mogelijkheid tot multiple SMTP, maar er is helaas geen Android mobile versie.

(O, het gaat dus niet om gmail of hotmail/ live of Yahoo, maar om POP mail.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:30
aKra schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 20:40:
Ik kon het met Google, en in de start post helaas niet vinden...
Lees maar eens onderin de FAQ ;)
:+
yannickie111 in "HTC Sensation: Ervaringen & Discussie (D..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazsur
Pfttt. Standaard navigatie gebruikt in een airco auto. Sensation gloeiend heet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:21
Dazsur schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 23:59:
[...]

Klopt als een bus.

Ik heb de SMTP standaard op de Telecom SMTP. Onderweg is het geen probleem. Thuis en elders waar ik op de WIFI zit, moet ik dan handmatig WIFI uitzetten, dan email verzenden via de Telecom SMTP en dan weer terug naar de WIFI.

Thunderbird heeft bijv. wel de mogelijkheid tot multiple SMTP, maar er is helaas geen Android mobile versie.

(O, het gaat dus niet om gmail of hotmail/ live of Yahoo, maar om POP mail.)
De oplossing is een smtp server gebruiken die via elk net werk te gebruiken is. Je bent niet verplicht de smtp van je provider te gebruiken. Ik gebruik die van gmail voor dit soort gevallen: link

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michieas
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10:13
RunaR schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 08:24:
[...]

De oplossing is een smtp server gebruiken die via elk net werk te gebruiken is. Je bent niet verplicht de smtp van je provider te gebruiken. Ik gebruik die van gmail voor dit soort gevallen: link
Je kan toch ook aanzetten dat je in moet loggen voor SMTP. Zelfde gegevens gebruiken als ontvangen en dan log je zeg maar eerst in op je server en dan pas versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:21
Michiel Arndts schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 08:37:
[...]

Je kan toch ook aanzetten dat je in moet loggen voor SMTP. Zelfde gegevens gebruiken als ontvangen en dan log je zeg maar eerst in op je server en dan pas versturen.
Dat kan, maar gaat niet altijd goed. Sommige providers staan het niet toe dat je vanaf een ander netwerk inlogt op hun smtp server.

T-mobile deed vroeger altijd moeilijk (geen idee of dit nog steeds zo is). Zij overschrijven alle verwijzingen naar smtp servers en schakelen alles door naar hun eigen smtp server. Helaas blokkeert deze alle email adressen die op iets anders eindigen dan .nl. Laat ik nou net een .net domein gebruiken. Via een secure verbinging naar de smtp server van gmail, werkte het volgens mij toen wel.

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
weid1374 schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 16:33:
De laatste dagen merk ik een zeer positieve verandering op mijn Sensation. :)
Ik heb hem sinds 15 juni en in het begin haalde ik net een uur of 10 op één batterijlading.
Ben vrij snel JuiceDefender gaan gebruiken om in ieder geval ±16 uur te redden.

Echter de laatste tijd gaat mijn accu ineens veel langer mee. Heb vrijwel niets veranderd aan instellingen, gebruik wel nog steeds JuiceDefender. Maar haalde die vroeger een extra 50% of meer uit mijn accu, nu nog 'slechts' zo'n procent of 30.

Merken meer mensen dat na een kleine twee maanden de accu ineens sterker wordt?
Ja ik merk dit ook heel duidelijk. Heb overigens wel beste prestaties voor WiFi uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 18:52:
[...]

Ik lieg echt niet tegen je ;-)

Ik weet niet of het hier aan ligt maar ik gebruik een app, met de naam apps organizer.Probeer deze eens uit!
https://market.android.co...zer&feature=search_result
Hopelijk lost dit jouw probleempje op!

Succes! Miko
Oh oké misschien is dat het. Ga het proberen thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Zo, alle contactpersonen zijn nu wel zo'n beetje gereed (exclusief verjaardagen van Facebook al zou ik die wel ingebakken willen hebben maar goed..). Alleen nu zie ik in mijn contactpersonen één iemand die "private private" heet. Hij of zij is afkomstig van Linkedin en is onbereikbaar vanaf mijn Sensation. Op het moment dat ik op het web naar Linkedin surf zie ik daar helemaal niemand in mijn connecties die zijn account heeft afgeschermd maar op mijn mobiel dus wel. Waar komt deze onverlaat vandaan? Ik kan nu dus niet zien wie het is waardoor ik ook niet kan linken, zelfs niet kan verwijderen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Tiroz schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 14:08:
Ik gebruik DroidIn voor Linkedin wat volgens mij een betere app is dan de LinkedIn app zelf, en daar zit die optie wel in :)
Wel eens problemen gehad dat de app bij willekeurige profielen (en ook ad random, dan de een, dan de ander) een extra profiel aanmaakt als zijnde "Private Profile"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Vraagje over de agenda. Ik zag dat alle verjaardagen van Facebook contacten nu in het overzicht van de HTC agenda staan. Is het ook mogelijk om de zelf toegevoegde verjaardagen te laten weergeven? (dus ook van mensen zonder Facebook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Heb je dit voor elkaar gekregen met Facebook voor HTC Sense of met de normale Facebook applicatie? Los toegevoegde verjaardagen zou hij volgens mij sowieso moeten doen.

Ik heb het idee dat ik alles dubbel moet doen:
  • Facebook los voor LPP widget
  • Facebook voor HTC Sense voor contacten met verjaardagen
  • Droidin los voor fatsoenlijke Linkedin app
  • LinkedIn voor HTC Sense voor fatsoenlijke contacten
En dat is crap toch? Dan zie je alles bij ieder contact dubbel.

[ Voor 16% gewijzigd door Joster op 03-08-2011 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11-2017

Sh4wn

Bio-informatica

Kan je als je aan het typen bent, en dat woord staat niet in het woordenboek, dat woord ook selecteren zonder dat die wordt opgeslagen in je woordenboek? Op mijn Hero had ik nog een trackball, op de sensation heb ik nog geen manier gevonden.

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazsur
RunaR schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 08:24:
[...]

Thx. Dit had ik al gelezen en met de uitleg is het nu wel gelukt.
Ben nu aan het testen of de instellingen goed zitten in Gmail zelf (ivm reply naar juiste emailadres)

Update:
Reply via bijv. Thunderbird, dan zie je inderdaad het juiste reply adres -> goed ingesteld in Gmail.
Een slimmerik ziet echter via 'berichtbron' en dan 'return-path' dat het via Gmail gaat! :?

[ Voor 14% gewijzigd door Dazsur op 03-08-2011 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-04-2024

Xurk

Burnside

Ik weet niet of ik het goed heb begrepen, maar als je bedoelt dat het woordje oranje wordt in de voorspellingsbalk en jij wilt die niet toevoegen: sowieso werkt het elders in de tekstvak klikken met je vinger want dan is het woordt niet meer "actief". Maar volgens mij wordt-ie ook niet opgeslagen als je gewoon spatie drukt en verder typt; echt alleen als je op het oranje hokje drukt slaat de telefoon het op toch?
Monda schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 13:17:
Vraagje over de agenda. Ik zag dat alle verjaardagen van Facebook contacten nu in het overzicht van de HTC agenda staan. Is het ook mogelijk om de zelf toegevoegde verjaardagen te laten weergeven? (dus ook van mensen zonder Facebook).
Precies wat ik ook wil en eerder deze week heb gevraagd hier :P Dus ik ben benieuwd of er iemand iets weet!

Mitsubishi Trium Galaxy - Nokia 3330 - Nokia 3510 - Motorola V525 - Samsung E730 - HTC Touch - HTC Touch HD - HTC Desire - HTC Sensation - HTC One X+ - LG Nexus 5 - LG Nexus 5X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11-2017

Sh4wn

Bio-informatica

Xurk schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 13:54:
Ik weet niet of ik het goed heb begrepen, maar als je bedoelt dat het woordje oranje wordt in de voorspellingsbalk en jij wilt die niet toevoegen: sowieso werkt het elders in de tekstvak klikken met je vinger want dan is het woordt niet meer "actief". Maar volgens mij wordt-ie ook niet opgeslagen als je gewoon spatie drukt en verder typt; echt alleen als je op het oranje hokje drukt slaat de telefoon het op toch?
Klopt, als je op spatie of enter drukt wordt die niet opgeslagen, maar soms geeft die een suggestie aan die je niet wil, en staat het woord wat je wil hebben helemaal links. Je moet dan eigenlijk de selectie veranderen zonder er op te klikken. Op mijn Hero kon dat dus met de trackbal, rolde je naar links, en dan selecteerde je het woord wat niet in je woordenboek staat, en drukte je dan op enter kreeg je dat woord, maar werd het niet opgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds gister de Sensation in mijn bezit, zag er allemaal goed uit.
Totdat ik vanochtend een soort lichtgevende pixel zag. Na het downloaden van een dead pixel test, zag ik niet 1 maar meerdere dode pixels.
1 Lijkt een beetje anders licht te geven (of dit is stof ONDER het scherm?)
2 Donkere puntjes, dus ik neem aan dat dit dode pixels zijn.
En dan nog eens 2 die kleiner lijken en ook alleen te zien zijn onder een bepaalde kijkhoek, en dus ook bijna tot niet opvallen.

Moet ik het hier maar bij laten en er tevreden mee zijn, of toch actie ondernemen... ?
Ik heb echter geen zin in al het geregel wat het met zich mee brengt (Omdat er meestal wel iets fout gaat), en ik zit dan weer een aantal dagen/weken zonder telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• realphoenikx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 20:55
Zijn er meer mensen die in de statusbalk de melding "Importeer boeken. Even geduld...." tegenkomen? Dit wordt schijnbaar veroorzaakt door Reader, omdat die moeite heeft met meer dan 500 boeken. Ik heb geprobeerd de service stop te zetten in Applicaties maar dat mag niet baten. Deze melding heb ik nu al vanaf het begin op mijn scherm en ik zou er graag vanaf willen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 23:05

The_Worst

Unox

Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 14:26:
Ik heb sinds gister de Sensation in mijn bezit, zag er allemaal goed uit.
Totdat ik vanochtend een soort lichtgevende pixel zag. Na het downloaden van een dead pixel test, zag ik niet 1 maar meerdere dode pixels.
1 Lijkt een beetje anders licht te geven (of dit is stof ONDER het scherm?)
2 Donkere puntjes, dus ik neem aan dat dit dode pixels zijn.
En dan nog eens 2 die kleiner lijken en ook alleen te zien zijn onder een bepaalde kijkhoek, en dus ook bijna tot niet opvallen.

Moet ik het hier maar bij laten en er tevreden mee zijn, of toch actie ondernemen... ?
Ik heb echter geen zin in al het geregel wat het met zich mee brengt (Omdat er meestal wel iets fout gaat), en ik zit dan weer een aantal dagen/weken zonder telefoon.
Of je er terug mee moet gaan moet je zelf weten maar bij een toestel van €500,- zou ik het wel weten. Aangezien je jouw toestel pas sinds gisteren hebt zou ik deze melden als DOA. Als je een fatsoenlijke verkoper hebt dan controleren ze de aangemelde defecten en sturen ze jouw direct een nieuw toestel op. Ik heb dit gedaan bij Hi en had binnen 5 dagen een nieuw toestel.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Worst schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 14:49:
[...]

Of je er terug mee moet gaan moet je zelf weten maar bij een toestel van €500,- zou ik het wel weten. Aangezien je jouw toestel pas sinds gisteren hebt zou ik deze melden als DOA. Als je een fatsoenlijke verkoper hebt dan controleren ze de aangemelde defecten en sturen ze jouw direct een nieuw toestel op. Ik heb dit gedaan bij Hi en had binnen 5 dagen een nieuw toestel.
Het is wel zo dat ik hem bij een zogenaamde '3e partij' heb gekocht. (Gsmwijzer.nl)
Hoe gaan deze bedrijven meestal te werk? Sturen ze hem eerst naar HTC voor hem te laten onderzoeken of dit idd het geval is, of onderzoeken ze de telefoon zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Vandaag m'n Patriot 16GB MicroSD class 10 kaartje ontvangen. Gelijk even getest met SD tools.

Patriot 16GB Class 10

[ Voor 3% gewijzigd door Dj-sannieboy op 03-08-2011 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuk dat SD tools. Mijn Kingston class 2 - 16 GB haalt toch nog 5,6 / 19,8
(leuke marketing-praat, die class)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slim_fan
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:10
Iemand?!
slim_fan schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 16:11:
Heeft iemand anders ook het probleem dat swype geen woorden onthoud? Ik heb geprobeerd om alles opnieuw in te stellen en swype opnieuw te installeren, geen resultaat helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• realphoenikx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 20:55
Is HTC Watch inmiddels voor iedereen opengesteld? Zo ja, waarom niet voor mij? :)

[ Voor 6% gewijzigd door realphoenikx op 03-08-2011 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:49
Bij mij doet Watch het prima, maar interessant vind ik het totaal niet, er staan maar 11 trailers in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
Heb de mijne net binnen... Eerste reactie, komende van een Palm Pre 2 (en daarvoor iPhone 3GS): Wat... een... lomp... ding...

(edit: Met lomp bedoel ik hier groot. Ik ga in het dagelijks gebruik nog wel zien of het me bevalt of niet. De Palm Pre 2 (slider met fysiek keyboard) was superfijn qua formaat namelijk, maar de software was me te buggy. Toch, als WebOS 2.3 uitkomt en voldoende verbeteringen meebrengt denk ik dat ik de Sensation weer verkoop. We zullen zien we zullen zien :))

Ben absoluut niet blij met het T-Mobile opstartriedeltje en andere bloat-ongein. WTB Cyanogen! :)

[ Voor 44% gewijzigd door Nefiorim op 03-08-2011 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Laatst online: 20-07 17:01
Mmm kom er net achter dat ik stof onder mn scherm heb. Na de vakantie maar even Htc bellen, dit moet toch niet kunnen. Heb t toestel 2 maanden en altijd een hoesje eromheen (niet om scherm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Nefiorim schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 16:55:
Heb de mijne net binnen... Eerste reactie, komende van een Palm Pre 2 (en daarvoor iPhone 3GS): Wat... een... lomp... ding...

(edit: Met lomp bedoel ik hier groot. Ik ga in het dagelijks gebruik nog wel zien of het me bevalt of niet. De Palm Pre 2 (slider met fysiek keyboard) was superfijn qua formaat namelijk, maar de software was me te buggy. Toch, als WebOS 2.3 uitkomt en voldoende verbeteringen meebrengt denk ik dat ik de Sensation weer verkoop. We zullen zien we zullen zien :))

Ben absoluut niet blij met het T-Mobile opstartriedeltje en andere bloat-ongein. WTB Cyanogen! :)
Je had ook even naar een willekeurige telefoon winkel of Mediamarkt kunnen lopen om het toestel even te testen en vast te houden. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
J0ey schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 20:38:
[...]

Je had ook even naar een willekeurige telefoon winkel of Mediamarkt kunnen lopen om het toestel even te testen en vast te houden. 8)7
Had gekund had gekund. Maar dan nog denk ik dat het me in eerste instantie niet was opgevallen. In het begin ging alles helemaal prima, maar nu ik er wat langer mee werk moet ik toch zeggen dat het net niet comfortabel in de hand ligt. Misschien heb ik gewoon nog niet de juiste methode van vasthouden ontdekt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Big
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Voor diegenen die geen mail via smtp kunnen versturen: T-mobile blokkeert poort 25, dus die kan je niet gebruiken. Ik gok dat andere providers dat ook doen.
Veel mailservers gebruiken echter ook poort 587 als alternatief voor 25. Probeer dat eens in te stellen, dan lukt het meestal wel en zowel via 3G als WiFi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem vandaag ook binnengekregen. Mooie telefoon, maar de koppeling met htcsense.com werkt niet. Hoe doe je dit? Een account aanmaken en e-mailadres bevestigen, dat lukt. Als ik dan het apparaat probeer te koppelen komt er na een paar minuten de melding 'Er wordt gewacht op een reactie van uw apparaat. Druk op de knop om opnieuw te proberen.'. Ik benader de site vanuit mijn laptop, zou dat vanuit de telefoon moeten ofzo? Of moet ik iets aanzetten op mijn telefoon? Of ligt de server eruit?
EDIT: laat maar, heb het al gevonden

Wel jammer dat de iconen van de programma's onscherp worden door de afwijkende resolutie. En kunnen ze nu nog steeds niet alles 100% vloeiend maken met een 1,2 Ghz dualcore processor, net zoals op de iPhone?

Verder mooi ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-09 15:05
realphoenikx schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 16:49:
Is HTC Watch inmiddels voor iedereen opengesteld? Zo ja, waarom niet voor mij? :)
Tijdje terug een mail naar HTC gestuurd ivm HTC watch en dit is wat ik terug kreeg.

Beste dunn0w,

Films kopen is alleen in bepaalde regio's beschikbaar. Films die gekocht kunnen
worden en andere premium inhoud komen in uw regio beschikbaar zodra dit klaar
is en dit wordt in Nederland na de zomer van 2011 verwacht.

Met vriendelijke groet,

Pieter

HTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Joster schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 13:30:
Heb je dit voor elkaar gekregen met Facebook voor HTC Sense of met de normale Facebook applicatie? Los toegevoegde verjaardagen zou hij volgens mij sowieso moeten doen.

Ik heb het idee dat ik alles dubbel moet doen:
  • Facebook los voor LPP widget
  • Facebook voor HTC Sense voor contacten met verjaardagen
  • Droidin los voor fatsoenlijke Linkedin app
  • LinkedIn voor HTC Sense voor fatsoenlijke contacten
En dat is crap toch? Dan zie je alles bij ieder contact dubbel.
Ik heb geen idee. Gewoon in de lijst van contacten 1 voor 1 koppelen aan hun Facebook account. Ik snap eigenlijk niet wat je bedoelt. Die verjaardagen die ik handmatig toevoeg aan een contact, krijg ik niet in de agenda te zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dj-sannieboy schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 15:52:
Vandaag m'n Patriot 16GB MicroSD class 10 kaartje ontvangen. Gelijk even getest met SD tools.

[afbeelding]
Dan heb ik met mijn trandscend class 10 een betere koop gedaan, ik scoor 12.1 MB/s write en 18,9 MB/s read (reeds submit gedaan). Ik had ook ff getwijfeld of ik de patriot zou nemen door de review ervan in pricewatch maar koos toch maar voor trandscend :P.....

Edit: als ik blijf herhalen blijf ik rond 15MB/s write en 20MB/s read zitten...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2011 02:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 16:03:
leuk dat SD tools. Mijn Kingston class 2 - 16 GB haalt toch nog 5,6 / 19,8
(leuke marketing-praat, die class)
Die class staat niet voor maximum maar minimum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Monda schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 23:35:
[...]

Ik heb geen idee. Gewoon in de lijst van contacten 1 voor 1 koppelen aan hun Facebook account. Ik snap eigenlijk niet wat je bedoelt. Die verjaardagen die ik handmatig toevoeg aan een contact, krijg ik niet in de agenda te zien...
Wat ik bedoel is of je Facebook contacten weer geeft door middel van de losse Facebook app of via Facebook voor HTC Sense. Ik had het tweede (verjaardagen werden overgenomen naar contact én agenda) maar doordat ik over ben gegaan op LPP heb ik niets meer aan Facebook voor HTC Sense en daardoor gebruik ik nu de losse Facebook app. Probleem is echter dat hij hierbij geen verjaardagen mee neemt naar een contact en ik deze dus ook niet in de agenda zie.

Mocht jij nu ook de losse Facebook app gebruiken en wél verjaardagen zien dan was ik erg benieuwd hoe je dat voor elkaar hebt gekregen. Maar goed ik begrijp dat dat in ieder geval niet bewust is gebeurd dus dan weet ik genoeg eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XENTiC
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08-2024
Heeft iemand ook problemen dat mobile.twitter.com niet werkt of je niet kan inloggen bij mijn.ing of runkeeper?

Waar kan dit aan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu sinds 1 week een Sensation, maar het batterij is binnen een uurtje of 6 leeg. ik kom er de dag niet mee door dus. De telefoon is dus op deze manier niet bruikbaar.

ik heb dit gelezen: yannickie111 in "HTC Sensation: Ervaringen & Discussie (D..."

Nu zal je misschien zeggen dan moet je niet zoveel aps moet installeren met GPS/Netwerk enz... toegang, maar daar heb ik deze telefoon toch voor gekozen. ik wil graag toeters en bellen.

Het is als een mooie Ferrari racewagen kopen met een 5 liter benzine tank, waarmee je de straat amper mee uit komt. En dan als oplossing dat je niet harder dan 50km/h mag rijden zodat je verder komt met je 5 liter.

De fabrikanten lijken verwikkeld in een idiote strijd om de dunste telefoon en de Sensation is een slachtoffer hiervan. Was de hij maar dubbel zo dik en kon ik er een paar dagen mee doen, dat heb ik veel liever gehad.

Dit is echt nutteloos. ik heb een enorm duur apparaat gekocht maar kan het niet gebruiken. Wat mij betreft is de HTC Sensation een afrader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 08:44:
Ik heb nu sinds 1 week een Sensation, maar het batterij is binnen een uurtje of 6 leeg. ik kom er de dag niet mee door dus. De telefoon is dus op deze manier niet bruikbaar.

ik heb dit gelezen: yannickie111 in "HTC Sensation: Ervaringen & Discussie (D..."

Nu zal je misschien zeggen dan moet je niet zoveel aps moet installeren met GPS/Netwerk enz... toegang, maar daar heb ik deze telefoon toch voor gekozen. ik wil graag toeters en bellen.

Het is als een mooie Ferrari racewagen kopen met een 5 liter benzine tank, waarmee je de straat amper mee uit komt. En dan als oplossing dat je niet harder dan 50km/h mag rijden zodat je verder komt met je 5 liter.

De fabrikanten lijken verwikkeld in een idiote strijd om de dunste telefoon en de Sensation is een slachtoffer hiervan. Was de hij maar dubbel zo dik en kon ik er een paar dagen mee doen, dat heb ik veel liever gehad.

Dit is echt nutteloos. ik heb een enorm duur apparaat gekocht maar kan het niet gebruiken. Wat mij betreft is de HTC Sensation een afrader
heb je het alleen gelezen of ook uitgevoerd?
Ik heb de mijne nu een paar weken en de batterij wordt steeds beter. Ik doe er nu makkelijk 2 dagen mee, en bij heavy gebruik haal ik een dag ook prima.

PS: De HELE dag nonstop youtube filmpjes kijken/games spelen gaat geen enkele telefoon volhouden.

[ Voor 3% gewijzigd door Xiliath op 04-08-2011 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-Heine-I
Xiliath schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 08:54:
[...]

heb je het alleen gelezen of ook uitgevoerd?
Ik heb de mijne nu een paar weken en de batterij wordt steeds beter. Ik doe er nu makkelijk 2 dagen mee, en bij heavy gebruik haal ik een dag ook prima.

PS: De HELE dag nonstop youtube filmpjes kijken/games spelen gaat geen enkele telefoon volhouden.
Kan ik het helemaal mee eens zijn. Toen ik de sensation net had liep ik er constant dingen mee te doen, toen haalde die net de dag niet, dat is onder zulk gebruik al zeer acceptabel. Nu gaat ie met standaard gebruik zomaar twee dagen mee, een unicum voor een smartphone anno 2011! Als het probleem aanhoudt zou ik gaan kijken of je geen defect hebt. Ik kan je nog één tip geven: probeer zaken die ook gewoon via je browser toegankelijk zijn (bijvoorbeeld tweakers.net, engadget.com) niet allemaal als app te downloaden. Naast batterij uitsparen hou je er ook meer overzicht door. Je zult zien dat je altijd wat apps hebt die overbodig zijn. Maar zelfs zonder deze maatregel vind ik de sensation zeer acceptabel wat betreft batterijduur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Wou je hiermee zeggen dat, hoe meer apps je op de phone hebt staan, hoe sneller de batterij leeg raakt? Ik heb dat nooit zo ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34
Het aantal apps heeft niet direct invloed op je accuduur, het type apps wel.... met name apps die de verbinding beheren, invloed hebben op geheugengebruik, in de achtergrond processen uitvoeren e.d. kunnen een negative invloed hebben op je accuduur....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFurioux
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-08 17:18
Ik heb trouwens ook een vraagje. Er zit natuurlijk zo'n NFC chip in he?
Is het mogenlijk om die als OV-Chipkaart te gebruiken? Of om mee te communiceren met andere telefoons met een NFC chip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 08:44:

Dat had je kunnen weten. :) Mijn Sensation gaat trouwens gewoon 1,5-2 dagen mee, met WiFi/ mobiel internet aan. Ik heb geen GPS de hele tijd aan natuurlijk, want dat is nergens voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
DrFurioux schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 11:40:
Ik heb trouwens ook een vraagje. Er zit natuurlijk zo'n NFC chip in he?
Er zit in de huidige Sensation geen NFC chip toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFurioux
tiguan schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 11:41:
[...]

Er zit in de huidige Sensation geen NFC chip toch?
http://www.htc.com/nl/product/sensation/specification.html
Er staat "Nabijheidssensor". Volgens mij is dat gewoon NFC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Nee. Dat is dat de telefoon een sensor heeft welke bepaald of jij je oor tegen het scherm aan hebt met bellen etc. De Sensation heeft geen NFC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFurioux
J0ey schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 11:47:
[...]
Nee. Dat is dat de telefoon een sensor heeft welke bepaald of jij je oor tegen het scherm aan hebt met bellen etc. De Sensation heeft geen NFC.
Heeft ie wel: http://areacellphone.com/...ery-and-petrol-pump-wait/
http://getandroidstuff.co...uccessor-arrives-q3-2011/
http://www.htcphones.net/...n-with-nfc-functionality/
http://techprezz.com/2011...-4g-variant-in-september/
http://news.softpedia.com...essor-for-Q3-197587.shtml

Genoeg bronnen denk ik zo :)

[ Voor 6% gewijzigd door DrFurioux op 04-08-2011 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFurioux
Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 12:04:
[...]
Lees die bronnen zelf nog even door ;)
Ja er staat overal waarschijnlijk :P
Maar ik dacht toch echt dat hij dat heeft XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lukt me maar niet om de telefoon te koppelen met htcsense.com. Eerst heb ik een account aangemaakt op htcsense.com. Daarna heb ik mijn e-mail bevestigd. Op htcsense.com werd stap 3 maar niet voltooid dus ben ik op mijn telefoon gaan zoeken. Toen heb ik me aangemeld op HTC hub op m'n Sensation. Als ik daar het wachtwoord invul krijg ik een melding 'beveiligingsvraag kan niet worden opgehaald'. Ik snapte er niks van. Toen heb ik mijn wachtwoord opnieuw opgevraagd via htcsense.com en toen ik dit wachtwoord invulde bij HTC hub kon ik inloggen. Voordat ik dat door had had ik al vaker mijn wachtwoord opnieuw opgevraagd. Als ik nu inlog op htcsense.com staat er 'ongeldige referentie'. Ik heb ook gezocht naar hoe je je account moet verwijderen, maar ik zie nergens een knop 'account' rechtsboven op htcsense.com als ik ingelogd ben. Nu kom ik er sowieso niet meer in.

Wat nu te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
DrFurioux schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 12:09:
[...]

Ja er staat overal waarschijnlijk :P
Maar ik dacht toch echt dat hij dat heeft XD
Toch niet.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Vanaf vandaag ondersteunt de officiële Skype voor Android-app ook videobellen voor de Sensation.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Hmm, ik heb hier een Sandisk Class 4, 8GB, werd met m'n sensation meegeleverd. Die haalt ook ruim 20MB/s readspeed. (20,7~21,3 volgens SD Tools). *O* Alleen de writespeed blijft steken op ca 5,5 MB/s -O-

Edit:
_Nick__ schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 12:32:
Vanaf vandaag ondersteunt de officiële Skype voor Android-app ook videobellen voor de Sensation.. :)
Meh, wat is dat een brakke app zeg, ik had me er ook op verheugd om mijn front-camera voor iets nuttigs in te zetten ipv een zit-m'n-haar-goed-appje. Onbruikbaar, net getest met een collega, die heeft hem op z'n Galaxy S2. Het lijkt op de S2 overigens nog brakker te werken, die bleef hangen terwijl hij bleef overgaan -> harde reset.

[ Voor 57% gewijzigd door u_nix_we_all op 04-08-2011 16:07 ]

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

u_nix_we_all schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 16:01:
Hmm, ik heb hier een Sandisk Class 4, 8GB, werd met m'n sensation meegeleverd. Die haalt ook ruim 20MB/s readspeed. (20,7~21,3 volgens SD Tools). *O* Alleen de writespeed blijft steken op ca 5,5 MB/s -O-
Dan klopt het wel aardig, class 4 (=minimumspeed write 4MB/s) en 5,5MB/s kunnen schrijven. Als je 10 MB/s kon schrijven had je een hele goeie card te pakken net zoals die reviewer met zijn patriot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Heeft iemand hier Google Voice toevallig kunnen activeren? Het lukt mij steeds niet... Hij zegt keer op keer na het kiezen van mijn voicemail PIN: "Your phone number could not be verified. Please try again.".

WiFi of 3G maakt niet uit :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 12:58
Idd. Hier exact hetzelfde. Probeer al de hele dag VIA mobiel als desktop ergens zo een nummer vandaan te halen. Snap er de ballen van.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
u_nix_we_all schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 16:01:
[...]

Meh, wat is dat een brakke app zeg, ik had me er ook op verheugd om mijn front-camera voor iets nuttigs in te zetten ipv een zit-m'n-haar-goed-appje. Onbruikbaar, net getest met een collega, die heeft hem op z'n Galaxy S2. Het lijkt op de S2 overigens nog brakker te werken, die bleef hangen terwijl hij bleef overgaan -> harde reset.
(Dit ging over de nieuwe skype met videobellen)

Hier nog even op terugkomen.... nu thuis nog even getest over WiFi, en dat werkte goed. Ook tussen telefoon en laptop skypen werkte goed. Enige probleem is overschakelen tussen Wifi en G3, terwijl je aangemeld bent, daar raakt hij enorm van in de war. Dat is wel een probleempje als je dat op automatisch hebt staan.
Ook op 3G werkte het (KPN netwerk) maar wel iets meer latency. Dus al met al toch wel blij mee :)

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
Hmm ik heb een class 10 kaartje in m'n Sensation gestopt, maar de scores die ik krijg lijken me absurd laag. Eerst schiet deze omhoog naar 15mbyte/sec om vervolgens op 8.1 mbyte/sec write uit te komen en qua lezen haalt ie max 18.1 mbyte/sec.

De sustained write hoort toch veel hoger te liggen? Is hier een beperking bij de Sensation of heb ik een "rot" kaartje?

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over: Levertijden, Beschikbaarheid en abonnementen mogen hier:

HTC Sensation levertijden- en abonnemententopic.

Post over accessoires voor deze telefoon mogen hier

Alles over rooten en custom ROM's hoort in het [HTC Sensation] Rooten en Custom ROM's.