Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capzilla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-05 14:11
Gisteren gewoon in de Vodafone winkel een Sensation gehaald bij een 1-jarig abonnement. Vast niet de beste keuze financieel gezien, en een branded toestel, maar de wens om volgend jaar weer te kunnen shoppen was overweldigend. Meteen een dode pixel en net omgeruild, deze is wel helemaal ok vooralsnog. :)

Wat een verademing ten opzichte van de Hero. ;)

Enige minpuntje dat ik tot nu toe kan ontdekken is dat horizontaal swipen iets te aggressief gaat, waar sommige mensen in demo's moeite hadden om de overbodige carousel te krijgen, heb ik er eerder moeite mee hem niet te krijgen. Zelfde "probleem" bij het browsen door sommige horizontale instellingmenuutjes, vaak gaat hij twee/drie schermpjes verder waar ik er maar eentje verder wil.

Op werk nog even vergeleken met de S2 die volop aanwezig is en dat heeft mijn keuze helemaal bevestigd, dat de telefoon veel lekkerder in de hand ligt maakt de iets mindere hardware features totaal onbelangrijk. Morgen komt het 32GB kaartje binnen dus vanavond maar alvast de gewenste foto's, muziek en Spotify synclijstjes samenstellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Ik kom na twee jaar een iPhone te hebben gehad weer terug bij htc.
Sinds vorige week een sensation in bezit en het bevalt me prima, vooral omdat ik lekker naar een 1 jarig abonnement ben gegaan.
Dit is de eerste keer Android en het valt me alles mee. Beetje alles uitvinden,maar dat is best leuk. Er Moët veel veranderen wil ik ooit weer terug gaan naar een iPhone.

Uiteraard vandaag nog even mijn iPhone ter reparatie aangeboden, 7 dagen voor het verstrijken van de garantie periode.
Nog even iedere euro uit Apple halen, daarbij verkoopt een refurbished toestel natuurlijk beter.

Door de hitte is er een scheurtje in de achterkant ontstaan. Hij werd vaak heel warm.
Ze gaan in goede staat toch rond de 200-250 opleveren als ik marktplaats moet geloven.

Het scherm van de sensation valt me alleen wat tegen. Had m.i. wel beter gekund.

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dfrenner schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 01:34:
[iPhone verhaal]

Het scherm van de sensation valt me alleen wat tegen. Had m.i. wel beter gekund.
Welk scherm heb je en wat valt er aan tegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 23:11
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 01:41:
[...]

Welk scherm heb je en wat valt er aan tegen?
Zwartweergave kan altijd beter natuurlijk. Als ik m'n telefoon gewoon gebruik merk ik het niet zo, maar als die naast een Galaxy S II ligt is het toch wel een stukje minder. Verder geen probleem bij dagelijks gebruik want de hogere resolutie is weer het voordeel van de Sensation! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:18
Dat vind ik wel irritant aan de autocorrect :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Southern Sun schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 09:33:
[...]

Gewoon Swype installeren..

Ook zonder Swype is het toetsenbord prettiger, maar
Swype is in snelheid vrijwel niet te evenaren (wel even
instructie-filmpjes op YouTube bekijken)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
_Nick__ schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 12:01:
[...]

Gewoon Swype installeren..

Ook zonder Swype is het toetsenbord prettiger, maar
Swype is in snelheid vrijwel niet te evenaren (wel even
instructie-filmpjes op YouTube bekijken)..
Swype snel weer eraf gehaald.. als je iets in het midden van een woord wil selecteren, dan gaat hij gelijk naar het begin of het eind.. werd er helemaal kriebelig van hoe vaak hij iets doet wat ik niet wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
[...]

Wat is er fout aan Moët?
Daar hoeft helemaal niks aan gecorrigeerd te worden!
Sterker nog: Af en toe op restaurant best lekker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:53
Het is toch belachelijk dat een of andere stomme champagne wordt verkozen boven een veel gebruikt Nederlands woord :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:31
Moning2 schreef op maandag 25 juli 2011 @ 16:49:
[...]

Andere roms (ook Sense) hebben zover ik het heb meegemaakt allemaal de optie om wifi uit te schakelen als het scherm uit gaat. Dit mis ik inderdaad ook op de Sensation, een rare keus van HTC.
Menu > Instellingen > Draadloos en Netwerken > Wi-Fi-instellingen > Menu > Geadvanceerd > Wi-Fi-slaapbeleid.

Als je deze op nooit zet, gaat je Wifi dus nooit uit. Zet je deze op nooit indien verbonden, blijft je Wifi alleen altijd aan als je verbonden bent. Zet je deze op 15 minuten, dan gaat deze 15min nadat je het scherm hebt uitgezet.

(zoals ik het begrijp in ieder geval...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolidD
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:20

SolidD

Ben ik dan de enige die de Sensation (en andere 4.3 inch schermen) echt lomp groot vind?
Heb nu een legend met afgelopen 1 jaar contact, en met het oog op de nieuwe data abbo' s binnenkort wil k eigenlijk nu verlengen... De legend begint soms wat traag te worden met maar 600 mhz, maar is verder prima. Elke update naar iets noemenswaardig snellers gaat ook meteen gepaard met flinke toenames in grootte heb ik het idee. Zit het niet heel naar in je broekzak? En, hoe kom je met je duim in de rechter bovenhoek van het scherm :p?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:30
SolidD schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 17:11:
Ben ik dan de enige die de Sensation (en andere 4.3 inch schermen) echt lomp groot vind?
Heb nu een legend met afgelopen 1 jaar contact, en met het oog op de nieuwe data abbo' s binnenkort wil k eigenlijk nu verlengen... De legend begint soms wat traag te worden met maar 600 mhz, maar is verder prima. Elke update naar iets noemenswaardig snellers gaat ook meteen gepaard met flinke toenames in grootte heb ik het idee. Zit het niet heel naar in je broekzak? En, hoe kom je met je duim in de rechter bovenhoek van het scherm :p?
Ik had dit idee ook voordat ik mijn Desire HD kocht (net zo groot als de Sensation).
Ik kwam van een (redelijk kleine) LG Coockie.

Maar ik heb (in een broek met een normale zak) er bijna nooit last van, in ieder geval zeker niet zoveel dat ik liever een kleiner scherm zou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34
Ik had een Desire HD, heb nu een Sensation, beide dus 4.3" en het formaat is voormij prima... Ja, ik kan heel gemakkelijk alle hoeken met mijn duim bereiken....

Hij zit prima in mijn broekzak, ik heb normale spijkerboeken aan, en voel hem incl hoesje niet zitten...

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:53
@SolidD: Ik kom van een Hero af, volgens mij ongeveer net zo groot als een Legend? Ik voel de Sensation vaak niet eens zitten in m'n broekzak, dan moet ik nog even voelen ter bevestiging :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pathfinder2k
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-08 22:48

pathfinder2k

is hier...

Bullet NL schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 17:34:
[...]

Ik had een Desire HD, heb nu een Sensation, beide dus 4.3" en het formaat is voormij prima... Ja, ik kan heel gemakkelijk alle hoeken met mijn duim bereiken....

Hij zit prima in mijn broekzak, ik heb normale spijkerboeken aan, en voel hem incl hoesje niet zitten...
De Sensation heeft ook een mooie smalle bezel en het glas is gewoon... erg mooi. De DesireHD vond ik dan weer iets te bulky.

Heb trouwens vandaag een bureaulader, batterij, case protector en screen protector gehaald op ebay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Laatst online: 11:20

Melkaz

Melkazar

Zelfs met WIFI en sycing uit snacht's en JuiceDefender aan haal ik amper één dag op een volle batterij, niet zo'n ramp maar op vakantie vorige week heb ik me toch kapot geërgerd eraan, even Google Maps of Navigon gebruiken zat er niet in :(

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pathfinder2k

pathfinder2k

is hier...

Melkaz schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 21:37:
Zelfs met WIFI en sycing uit snacht's en JuiceDefender aan haal ik amper één dag op een volle batterij, niet zo'n ramp maar op vakantie vorige week heb ik me toch kapot geërgerd eraan, even Google Maps of Navigon gebruiken zat er niet in :(
Ik haal een krappe 10 uur... leef met mij mee :). Vandaar ff accu's gescoord op Ebay :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Laatst online: 11:20

Melkaz

Melkazar

pathfinder2k schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 21:39:
[...]

Ik haal een krappe 10 uur... leef met mij mee :). Vandaar ff accu's gescoord op Ebay :)
Dat haal ik ook wel hoor bij bovengemiddeld gebruik :9
ps: extra accu's is een oplossing maar zo graag haal ik de achterkant er niet vanaf met al die horrorverhalen van kraken.

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:18
Ik heb 'm vanmorgen om 7.30 van de lader gehaald en heb nu 54% over. Heb vandaag overdag niet veel er mee gedaan. 5x Paradise Island bijgewerkt, aantal whatsapp berichten verstuurd en een keer Nu.nl bekeken. Vanavond een Youtube filmpje bekeken, aantal e-mails verstuurd en nog wat berichtjes. E-mail sync staat op 1x per uur en verder sync ik zoveel mogelijk handmatig.
Haal er met matig gebruik dus 2 dagen uit en dat was met m'n Desire niet anders. Ben er blij mee :)
Melkaz schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 21:37:
Haal Juicedefender er eens af? Heb wel vaker gelezen dat zulke programma's juist de boosdoener waren.

[ Voor 40% gewijzigd door Southern Sun op 26-07-2011 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _sepulnation_
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 06:58
Mijn sensation heeft de laatste week zeer veel last van spontaan uitvallen.
Ik kan zo snel niet vinden wie dit probleem nog heeft en/of hier oplossingen voor zijn.
Er wordt geen foutmelding gegeven bij het opnieuw opstarten en de batterij is nog goed vol.
Updates heb ik gedaan, ook voor apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Big
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Had ik ook last van. Bleek dat als ik met mijn telefoon op mijn hand sloeg, de telefoon uitviel. Oftewel: het contact wordt kort verbroken.
Als dat het geval is: stop een enkel of dubbel stukje papier tussen de achterkant en de batterij.
(en dat bij een nieuwe telefoon van 500 Euri)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _sepulnation_
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 06:58
Mr_Big schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 09:26:
Had ik ook last van. Bleek dat als ik met mijn telefoon op mijn hand sloeg, de telefoon uitviel. Oftewel: het contact wordt kort verbroken.
Als dat het geval is: stop een enkel of dubbel stukje papier tussen de achterkant en de batterij.
(en dat bij een nieuwe telefoon van 500 Euri)
Dit gebeurt bij mij helaas ook (soms) als hij stil ligt. Misschien gebeurt het bij het oppakken of neerleggen dus dan zou het alsnog door dit kunnen gebeuren. Maar ik zal het eens testen. Vind het wel zeer belachelijk als dit het geval zou zijn! een telefoon duurder als een laptop en een laptop mag toch ook niet zomaar uitvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
tiguan schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 13:30:
Het is toch belachelijk dat een of andere stomme champagne wordt verkozen boven een veel gebruikt Nederlands woord :P
Misschien willen ze daarmee aangeven dat de Sensation een duur toestel is.. ;-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
  • Laatst online: 10:19
_Nick__ schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 09:48:
[...]

Misschien willen ze daarmee aangeven dat de Sensation een duur toestel is.. ;-))
Wat was de fix ook weer? Net zolang moet selecteren totdat Moët op de 2e plaats komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
KnoxNL schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 09:50:
[...]

Wat was de fix ook weer? Net zolang moet selecteren totdat Moët op de 2e plaats komt?
Volgens mij wel, hoewel ik voor Swype ben gegaan..

Na het kijken van de instructie-filmpjes kun je daar echt
snelheid mee halen (is van de uitvinder van T9)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henkyyyyyyy schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 21:37:
Mijn vriendin en ik hebben allebei de Sensation, maar nu is het al een paar keer voorgevallen dat de accu van mijn vriendin echt enorm snel leeg loopt.

Iemand bekend met dit probleem?
Yep, 1 keer gebeurd. Voor het slapen opgeladen en was ie 'ochtends helemaal leeg en deed dus de wekker het niet |:(
Maar is dus maar 1 keer voorgevallen gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit het niet heel naar in je broekzak? En, hoe kom je met je duim in de rechter bovenhoek van het scherm :p?
Was ook bang dattie te groot zou zijn, maar heb er inmiddels geen enkel probleem mee. Heb behoorlijk kleine handen, en haal zonder problemen met m'n duim de 4 hoekpunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dualdude schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 20:56:
Ik heb sinds vandaag een Sensation. Zodra ik het volume van de speaker waar je naar luistert tijdens het bellen ook maar 1 stapje harder doe dan het minimum dan begint het geluid te kraken. Is dit een bekend probleem of heb ik weer een maandag morgen exemplaar?
Ja!! Zeer herkenbaar!!!
Ik vraag me echt af of er mensen zijn, die wel fatsoenlijk kunnen telefoneren met het volume op 100%. Iemand??

Ik dacht dat 't een productiefoutje was of zoiets. Dus had 'm binnen een week weer teruggebracht en kreeg in de winkel direct een nieuwe mee.
Maar helaas, exact hetzelfde. Zolang ik het belvolume op halverwege houd, kraakt het niet, maar daarboven is het echt onacceptabel. Het geluid is al zo zacht en als ik ook nog eens 'm op halverwege moet zetten, word ik 'r niet echt blij van.
Heb het ook vergeleken met m'n vorige HTC Magic en die geeft wel een glashelder geluid.

Dus, iemand???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-09 20:11
Het geluid is inderdaad waardeloos, maar vind het voor bellen niet storend en muziek ga ik er niet op luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
  • Laatst online: 10:19
Ik heb een samsung p1000 tablet die dit out of the box heeft.
Ik zal het eens proberen op de sensation.

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-09 17:13
naaah die van mij gaat morgen ook trug en krijg een nieuwe volume down doet t wel maar als ik hem weer harder wil zetten dan gaat hij enkelt zachter en vervolgens niet meer harder..althans niet met de toetsen aan de zijkant...maar goed ik krijg direct een nieuwe mee dus no problem for me

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slim_fan
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:10
Ik heb eigenlijk qua geluid nergens last van, ook geen gekraak op maximaal bellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
Ruim een jaar gebruik ik nu de Desire, ben ik zeer tevreden mee en heb diverse roms erop gehad. Nu veelal Oxygen. Twijfel wel erg als ik nu die Sensation zo voorbij zie komen, vind het een leuk toestel maar misschien net iets te groot. Ook de snelheid is niet veel groter dan de Desire volgens mij. Maar goed de twijfel is er wel al :)

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-09 13:09

Tags NL

Harmful or Harmless?

lekzzz schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 10:42:
Ruim een jaar gebruik ik nu de Desire, ben ik zeer tevreden mee en heb diverse roms erop gehad. Nu veelal Oxygen. Twijfel wel erg als ik nu die Sensation zo voorbij zie komen, vind het een leuk toestel maar misschien net iets te groot. Ook de snelheid is niet veel groter dan de Desire volgens mij. Maar goed de twijfel is er wel al :)
Ik kom van de HTC Desire af en gebruikte veel Cyanogenmod versies erop. Hij is in diagonaal maar echt iets groter, niet veel dus, en de snelheid is duidelijk beter en het scherm qua resolutie werkt echt prettiger... *blij met zijn Sensation is*

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand de nieuwe Market al ontvangen op zijn Sensation? Met de compleet nieuwe indeling/layout? Volgens Engadget wordt ie automatisch bijgewerkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 11:09:
heeft iemand de nieuwe Market al ontvangen op zijn Sensation? Met de compleet nieuwe indeling/layout? Volgens Engadget wordt ie automatisch bijgewerkt...
Heb ik al een paar weken geleden geïnstalleerd.

Was bij Google te downloaden en kon "gewoon" (als market-app) geïnstalleerd worden.

Werkt prima. Blokkeert niet als niet-market-apps zijn geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 11:09:
Je kan hem hier gewoon downloaden en upgraden, werkt goed.

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-09 16:28

johnwoo

3S-GTE

Na de verhalen over korte batterijduur gelezen te hebben valt het mij eigenlijk best wel mee. Ik heb de telefoon sinds maandag en ben de batterij nog aan het trainen:
- Maandagavond uit de doos aan de lader, volledig opgeladen en 's nachts aan de lader gehouden.
- Dinsdagmorgen rond 8 uur van de lader en hele dag kunnen gebruiken, waarbij ik toch wel even ben bezig geweest om dingetjes in te stellen, apps te installeren etc. Toch moest ik 's avonds nog een uur "spelen" om hem rond middernacht compleet leeg te krijgen. De hele nacht weer aan de lader gehangen.
- Woensdagmorgen weer van de lader, en de telefoon "normaal" gebruikt (geen spelen of installeren meer). En nu (een uur of 28 later) heb ik nog een kleine 30% over.

Dat valt me alleszins mee; mijn oude Hero deed ongeveer even lang met een lading. Al valt mijn belgedrag nu wel mee (vakantieperiode), en ik heb WiFi meestal uitstaan (zet het alleen aan als ik het gebruik; 2 mail accounts worden ieder kwartier via 3G gesynct).

Ik laat hem nu nog een keer helemaal leeglopen, dan is hij tweemaal helemaal leeg en weer opgeladen geweest en moet de batterij wel ingereden zijn, zodat ik over kan op m'n normale procedure (de telefoon vaker tussentijds aan de lader hangen; gebeurt niet vaak dat hij onder de ~40% komt).

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09 13:13

daaan

Brandweer Zoutkamp

[...]

Arghhh, dat heb ik ook steeds. Heb al 100x moet moet moet moet moet getypt :(

Ook bij lol -> LOL, jou -> Jou. Krijg het niet goed...

One's never alone with a rubber duck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M. Dahlhaus
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 19:37
Of toppic: Ik moet helemaal niks! :+

Ander probleempje: mijn contactpersonen hebben meestal een foto bij hun naam staan. Dat is in de meeste gevallen hun facebook profielfoto. Nu heeft een vriend van mij een dermate lelijke foto op facebook geplaatst dat ik dacht: kom, ik verander de foto die ik te zien krijg bij contacten even. Dus ik heb hem veranderd in de foto die bij zijn Twitter profiel staat. So far so good, dat lukt allemaal prima. Maar... na een paar uur / de volgende dag heeft mijn phone hem weer keurig teruggezet op die lelijke Facebookfoto! Hij onthoudt het niet...

Iemand enig idee?

Martino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
M. Dahlhaus schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 16:41:

Ander probleempje: mijn contactpersonen hebben meestal een foto bij hun naam staan. Dat is in de meeste gevallen hun facebook profielfoto. Nu heeft een vriend van mij een dermate lelijke foto op facebook geplaatst dat ik dacht: kom, ik verander de foto die ik te zien krijg bij contacten even. Dus ik heb hem veranderd in de foto die bij zijn Twitter profiel staat. So far so good, dat lukt allemaal prima. Maar... na een paar uur / de volgende dag heeft mijn phone hem weer keurig teruggezet op die lelijke Facebookfoto! Hij onthoudt het niet...

Iemand enig idee?
Dit kan je veranderen als je zijn contact edit. Moet je kiezen dat jouw plaatje default is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M. Dahlhaus
lekzzz schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 17:12:
[...]

Dit kan je veranderen als je zijn contact edit. Moet je kiezen dat jouw plaatje default is
I know, dat heb ik al meerdere keren gedaan. Maar de volgende dag staat het Facebook fotootje weer als standaard ingesteld :?

Martino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterJD
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:55

MisterJD

PC - Gamertag MisterJD NL

Ik heb de Sensation ongeveer een maandje. En is in die periode een keer vast gelopen bij foto's schieten. waardoor hij dan opnieuw werdt opgestart. En een keer dat hij uitviel, hij wou dan niet aan. Ik dacht dat de accu leeg was en heb hem aan de lader gehangen en zelfs het lampje voor het opladen ging ook niet aan. Ik heb toen de accu eruit gehaald en opnieuw erin gedaan, en ging toen wel weer aan. Verder voor de rest een prima ding. En ik ben nog opzoek naar een case, iemand een idee. De htc sensation Case-Mate Tough leek me opzich wel een mooie.

AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:44
M. Dahlhaus schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 16:41:

Iemand enig idee?
Ik heb bij iemand die eveneens een google contact is een foto toegevoegd aan het google contact. Die foto onthoud hij wel. Volgend probleem is dan alleen dat ie die foto wil resizen tot 30x30 pixels ofzo dus als diegene je dan belt ziet het er echt crappy uit. Lijkt volgens mij op dit probleem:

http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=4147

(scroll vooral even naar onderen, reacties uit juni dit jaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErgoStijn
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 13:57
Ook ik ben sinds gisteren eigenaar van een HTC Sensation! top toestel, bevalt goed. Maar ik kom af van een Ipod touch, die alles kan buiten bellen en ik zo ook gebruikte. Ik mis aan de Sensation eigenlijk het volgende;

Push messages, mijn Ipod geeft binnen 10 sec. een melding bij nieuw FB/twitter bericht waar ik mee te maken heb, en whatsapp (jailbroken, maar betaald) komen ook sneller binnen. Heb ik een instelling over het hoofd gezien, waar ik dit nog moet instellen om het ook ''instant'' te maken? Is mijn eerste android device ooit, ben vooral goed bekend met ios.

Verder is het natuurlijk geen wereldramp, maar whatsapp zou ik wel graag instant willen ontvangen. FB/Twitter daar maken die 10 minuten verder niet zoveel uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
ErgoStijn schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 10:38:
Ook ik ben sinds gisteren eigenaar van een HTC Sensation! top toestel, bevalt goed. Maar ik kom af van een Ipod touch, die alles kan buiten bellen en ik zo ook gebruikte. Ik mis aan de Sensation eigenlijk het volgende;

Push messages, mijn Ipod geeft binnen 10 sec. een melding bij nieuw FB/twitter bericht waar ik mee te maken heb, en whatsapp (jailbroken, maar betaald) komen ook sneller binnen. Heb ik een instelling over het hoofd gezien, waar ik dit nog moet instellen om het ook ''instant'' te maken? Is mijn eerste android device ooit, ben vooral goed bekend met ios.

Verder is het natuurlijk geen wereldramp, maar whatsapp zou ik wel graag instant willen ontvangen. FB/Twitter daar maken die 10 minuten verder niet zoveel uit
Whatsapp is toch altijd instant? Dat is een pushservice. Op mijn Desire HD is het in ieder geval gewoon instant. Ik zou je instellingen eens goed nakijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
ErgoStijn schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 10:38:

Wat betreft Whatsapp kan ik je niet helpen, lijkt me in je instellingen te zitten. Ik gebruik voor FB en Twitter andere applicaties die eerder berichten laten zien. Friendcaster en Tweetcaster kan je tot een minuut instellen, geen push mogelijkheid op Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keisers
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-05 11:36
Mijn dataverbruik is abnormaal, gister is er ongeveer 150 mb verbruikt, als dat door gaat dan red ik de 1 gb per maand niet.

nu kan ik synchronisatie wel uitzetten maar ik vind het wel fijn als ik af en toe berichten krijg van facebook, whatsapp en e-mail. Hoe kan ik dit afzonderlijk instellen en de rest uit schakelen? Zijn er verder nog tips om het verbruik te beperken?

Verder had ik nog een vraag, ik kan niet op mijn wifi verbinding dus verbind ik mijn telefoon soms via de usb poort met internet, alleen als ik dan een app download, dan stopt hij met downloaden op de 99%.

mijn laatste vraag, hebben jullie er ook last van dat de achterkant en het onderste gedeelte van het scherm erg heet kunnen worden?

[ Voor 10% gewijzigd door keisers op 29-07-2011 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silvester6
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-09 20:17
Het onderste gedeelte wordt bij mij ook heet dit is bijna bij elke telefoon die ik heb gehad.
data verbruik 150 mb is niet door standaard dingen maar eerder door apps downloaden mijn normaal gebruik per dag is tussen de 10-20 mb beetje afhankelijk hoeveel ik hem gebruik.
updates van market doe ik trouwens alleen op wifi soms zijn er wel 10 updates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keisers
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-05 11:36
silvester6 schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 11:29:
Het onderste gedeelte wordt bij mij ook heet dit is bijna bij elke telefoon die ik heb gehad.
data verbruik 150 mb is niet door standaard dingen maar eerder door apps downloaden mijn normaal gebruik per dag is tussen de 10-20 mb beetje afhankelijk hoeveel ik hem gebruik.
updates van market doe ik trouwens alleen op wifi soms zijn er wel 10 updates
kan je ook instellen dat je mail 1x per uur word geupdate etc, of levert dit haast niks op.

nee ik heb ook 2 of 3 filmpjes gekeken en wat apps gedownload

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
keisers schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 12:09:
[...]

kan je ook instellen dat je mail 1x per uur word geupdate etc, of levert dit haast niks op.

nee ik heb ook 2 of 3 filmpjes gekeken en wat apps gedownload
filmpjes vreten snel al wat mb's en apps downloaden. Beperkt ook je hoeveelheid foto's binnen whatsapp. Als iemand je een foto appt dan kost dit al wat mb's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slim_fan
Zojuist een MHL-adapter aangeschaft via ebay voor 15€. Ben zeer benieuwd naar de mogelijkheden. Iemand al een dergelijke kabel in het bezit?
Nu wil ik ook een HDMI kabel aanschaffen voor de MHL adapter. Heeft iemand enig idee welke versie die kabel minimaal moet zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
slim_fan schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 14:26:
Zojuist een MHL-adapter aangeschaft via ebay voor 15€. Ben zeer benieuwd naar de mogelijkheden. Iemand al een dergelijke kabel in het bezit?
Nu wil ik ook een HDMI kabel aanschaffen voor de MHL adapter. Heeft iemand enig idee welke versie die kabel minimaal moet zijn?
Koop geen dure HDMI kabel, dat is echt onzin. Je kan ze bij de action al voor een paar euro halen. Geloof niet in gouden connectoren etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slim_fan
Nee inderdaad, die vergulde connectoren heb ik eigenlijk nooit in geloofd nadat ik een keer een vergulde scart had gekocht zonder enig verschil te merken. Maar het gaat mij om welke versie HDMI kabel omdat hogere versies meer bandbreedte aan kunnen. Versie 1.0 lijkt me sowieso ongeschikt aangezien deze alleen stereo geluid ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silvester6
gewoon 1,4 met ethernet halen het is backward compatible.

maar de adapter is toch een verloop van hdmi micro (verwerkt in micro usb) naar hdmi gewoon.
ook zorgt de adapter er voor dat je telefoon opgeladen wordt.

In de allernieuwste toestellen komt straks een hdmi aansluiting die 5v mee stuurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dain Bramage
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-09 16:21
http://revolutionary.io/

Ik hoop dat dit S-Off is en ik morgen een custom rom op mijn Sensation heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond P
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:52
Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-ktKdwuhC_BE/TjMOKjylBzI/AAAAAAAAA3Y/FRCrkm7eOYc/h301/IMG_20110729_214535.jpg

2 weken oud, volgens mijn vriendin spontaan gebarsten.
Wordt maandag opgehaald, en ben benieuwd wat dat me gaat kosten.

- knip -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Raymond P schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 21:50:
[afbeelding]

Ziet eruit alsof ie een op een scherpe rand is gedonderd of zo... Zo'n point of impact met een waaier aan scheuren eruit...

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond P
Nefiorim schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 23:09:
[...]

Ziet eruit alsof ie een op een scherpe rand is gedonderd of zo... Zo'n point of impact met een waaier aan scheuren eruit...
Ik gok zelf op iets puntigs in dezelfde zak van een erg strakke spijkerbroek.
Dat scherm zal echt niet vanzelf barsten ;)

- knip -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spontaan barst eyy ....*proest haha

ziet er ongeveer uit als mijn oude htctje die precies op een hoekje viel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net m'n Sensation open gemaakt om m'n serial nr. in te kunnen typen voor de Beta key van Revolutionary, nu is de achterkant nog verder kapot (zoals al te zien is op de foto van de FAQ van dit topic: "help mijn Sensation kraakt") zeg net dat de bovenste plastic gedeelte meegeeft als ik op de bovenkant van het scherm druk, was eerder nog niet (of niet opgevallen). Dus maar even wachten met rooten en eerst maar laten repareren :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12:35
Tip voor de volgende keer, je serial kun je uit je telefoon halen:
Instellingen > over de telefoon > telefoonidentiteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farg0
  • Laatst online: 12-09 11:38
Raymond P schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 21:50:

Een vriend van mij zijn Sensation is al sinds begin juli binnen bij Dynafix, ook voor een gebarsten scherm. 239 euro is de reparatieprijs en het toestel is nog steeds niet gemaakt. Dynafix wacht sinds 12 juli op onderdelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jopie schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 09:08:
Tip voor de volgende keer, je serial kun je uit je telefoon halen:
Instellingen > over de telefoon > telefoonidentiteit
Ja maar vroeg of laat was dit toch wel gebeurd, ik kan moeilijk 2 jaar lang de achterkant er op laten zitten, en dan had ik 'm weer moeten unrooten (geen idee of dat mogelijk is met Revolutionary) en alsnog moeten opsturen.

Zojuist HTC gebeld, zij zeggen dat ik naar een Vodafone winkel moet om daar te vragen of ik het even met een ander klepje mag testen, zodat zij weten of het de telefoon of de klep is en als het de klep is dan sturen zij mij gratis een nieuwe (vreemd, kan me herinneren dat een ander persoon een paar delen terug zijn Sensation voor dezelfde reden opgestuurd heeft naar HTC, en het was volgens de klantenservice niet mogelijk een andere klep toegestuurd te krijgen.). Vraag me af wat voor antwoord ik krijg in de Vodafone winkel, Vodafone kennende zeggen ze waarschijnlijk dat dat niet mogelijk is en dat ik het maar met HTC moet regelen. ;(

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2011 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond P
Farg0 schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 09:16:
[...]

Een vriend van mij zijn Sensation is al sinds begin juli binnen bij Dynafix, ook voor een gebarsten scherm. 239 euro is de reparatieprijs en het toestel is nog steeds niet gemaakt. Dynafix wacht sinds 12 juli op onderdelen...
Dank je.

- knip -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

helaas ben ik me toestel al een tijd kwijt.
me toestel laadde niet meer op dus kon niet meer aan.. helaas via dynafix trace maar wacht ook al 14 dagen op hardware..
dit is toch niet normaal, geen 1 leverancier laat zo lang wachten toch? echt amateurs wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Farg0 schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 09:16:
[...]

Glas + display kost 89,95 euro, dan een handig iemand vinden. Zie ook bij Androidworld.

http://shop.androidworld....ion-onderdelen-tools.html

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2011 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb vanmiddag nog mijn htc sensation gebruikt. ik kom net thuis wil bellen en hij doet niets meer.
gaat niet meer aan, opladen gaat niet en ook de ledjes geven niets meer aan. kortom hij doet helemaal niets meer. akn iemand mij ajb helpen .... hij is nog geen maand oud.
ik heb er geen andere roms oid opgezet hij is nog helemaal origineel vodafone

ik ben radeloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
Verwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 20:01:
ik heb vanmiddag nog mijn htc sensation gebruikt. ik kom net thuis wil bellen en hij doet niets meer.
gaat niet meer aan, opladen gaat niet en ook de ledjes geven niets meer aan. kortom hij doet helemaal niets meer. akn iemand mij ajb helpen .... hij is nog geen maand oud.

ik ben radeloos
Al de accu eruit gehaald en weer terug erin gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

ik ben radeloos
Zoals hier boven reeds is geschreven, haal de accu eens een paar minuten uit je Sensation.... Doet hij het dan nog niet, tja hij kan defect zijn...... Hier voor kan je of direct naar HTC stappen, (zie het telefoonnummer op htc.com of contact opnemen met de winkel die je hem heeft verkocht...

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iekozz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 20:21
Ben na drie jaar iPhone dan toch overgestapt op de Sensation maar het is nog wel even wennen. Paar puntjes die me opgevallen zijn:

1) Hij lijkt moeite te hebben om een signaal vast te houden binnenshuis. Maar dat kan ook komen omdat mijn huis nogal veel straling weerkaatst. Ook heeft hij een klein beetje last van het deathgrip probleem maar niet zoveel als bij de iPhone ;).

2) Ook lijkt hij af en toe vast te lopen. Het touchscreen reageeert dan gewoonweg niet meer en dan is het een kwestie van ~30 sec wachten totdat hij het weer doet,

Ook heb ik last van het volgende: Op random momenten veranderen de app icoontjes op een blad van icoon. (Zie afbeelding). Enig idee hoe ik dat kan verhelpen?

Afbeeldingslocatie: http://niekvr.nl/images/htcsensationappicons320px.png

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Eldariel schreef op zondag 31 juli 2011 @ 00:21:
Ben na drie jaar iPhone dan toch overgestapt op de Sensation maar het is nog wel even wennen. Paar puntjes die me opgevallen zijn:

1) Hij lijkt moeite te hebben om een signaal vast te houden binnenshuis. Maar dat kan ook komen omdat mijn huis nogal veel straling weerkaatst. Ook heeft hij een klein beetje last van het deathgrip probleem maar niet zoveel als bij de iPhone ;).

2) Ook lijkt hij af en toe vast te lopen. Het touchscreen reageeert dan gewoonweg niet meer en dan is het een kwestie van ~30 sec wachten totdat hij het weer doet,

Ook heb ik last van het volgende: Op random momenten veranderen de app icoontjes op een blad van icoon. (Zie afbeelding). Enig idee hoe ik dat kan verhelpen?

[afbeelding]
Ik kan de afbeelding niet zien.. maar als het een android icoontje is ipv app afbeelding dan moet je je app(s) naar het interne geheugen verplaatsen ipv sd geheugen.

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

mafiatounes schreef op zondag 31 juli 2011 @ 00:31:
[...]

Ik kan de afbeelding niet zien.. maar als het een android icoontje is ipv app afbeelding dan moet je je app(s) naar het interne geheugen verplaatsen ipv sd geheugen.
F5 dan mag je de afbeelding wel zien

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iekozz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 20:21
mafiatounes schreef op zondag 31 juli 2011 @ 00:31:
[...]

Ja dat is juist het probleem, ik heb alles op het telefoongeheugen staan.. Alleen mijn afbeeldingen van de camera staan op de SD-kaart.

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doppert
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-01-2022
Bij mij heeft het geholpen om even van skin te wisselen. Ik had ook mijn apps naar de sd gekopieerd en had toen ook die android iconen. Was daarna even de andere skins aan het bekijken. Daarna naar mijn eigen skin terug gegaan en toen stonden bij mij weer de juiste pictogrammen

http://raptr.com/Doppert/about

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pathfinder2k

pathfinder2k

is hier...

Kan iemand mij vertellen hoe ik een krasje voor elkaar heb gekregen op mijn gorilla glass?

Natuurlijk kan niemand je vertellen hoe jij een kras op je telefoonscherm hebt gekregen, overigens zijn dit soort “gemakkelijke” vragen niet de bedoeling op GoT, hier verwachten we vragen met enige inhoud en zeker eigen initiatief.
Het directe antwoord op je vraag kan niemand je exact geven, wat wel zo is; Gorrillaglas, wat de HTC Sensation heeft is glas wat sterker is dan normaal glas, maar het is zeker niet krasvrij!

[ Voor 117% gewijzigd door Bullet NL op 01-08-2011 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pathfinder2k

pathfinder2k

is hier...

Ik zit hier ff de youtube video's na te kijken ze gaan er vrolijk tegenaan met messen, hamers etc. D'r zit toch wel gorilla glass in? Het is me iig gelukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pathfinder2k schreef op zondag 31 juli 2011 @ 03:17:
Ik zit hier ff de youtube video's na te kijken ze gaan er vrolijk tegenaan met messen, hamers etc. D'r zit toch wel gorilla glass in? Het is me iig gelukt :)
Nou, dan weet je het antwoord dus :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silvester6
heb het zelf ook gehad op me acer iconia zo uit het niets een krasje op het gorilla glas.
het gebeurt gewoon maar echt een stuk minder snel dan op plastic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M. Dahlhaus
Weet iemand of je kan instellen dat bij foto's fatsoenlijke exif-data worden opgeslagen? Ik heb net foto's verplaatst naar mijn PC en het valt me op dat de opname tijd en datum niet bij de foto zijn opgeslagen. Op mijn ouwe HTC Hero gebeurde dat wel. Apart genoeg wordt de juiste datum en tijd wel getoond als ik de foto's op mijn telefoon gebruik.

Martino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

ik ben radeloos
ik had precies hetzelfde, ben hem nu al 2weken kwijt, zie mijn comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op zondag 31 juli 2011 @ 00:02:
[...]

Zoals hier boven reeds is geschreven, haal de accu eens een paar minuten uit je Sensation.... Doet hij het dan nog niet, tja hij kan defect zijn...... Hier voor kan je of direct naar HTC stappen, (zie het telefoonnummer op htc.com of contact opnemen met de winkel die je hem heeft verkocht...
accu de hele nacht eruit gelaten maar geen effect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dain Bramage
Heeft er al iemand een custom rom uitgeprobeerd en zo ja wat zijn je ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dain Bramage
Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2011 @ 12:17:
[...]

accu de hele nacht eruit gelaten maar geen effect
Als je VF abbo hebt kan je direct naar een VF winkel gaan, waar ze hem netjes voor je opsturen. Deden ze tenminste bij mijn Sensation die wazige netwerkproblemen (dan probleemloos, dan de hele tijd inkakken) + stof onder scherm had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluto
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-06 11:38
Heb sinds 2 dagen dat wanneer ik mijn (foto)camera aanzet,mijn beeld om de 5 seconden zwart wordt.
Heb mijn batterij al een keer eruit gehad,helemaal opgeladen,soft reset,maar hij blijft het doen.
Iemand dit ook al eens meegemaakt?
Wil nog geen hard reset uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Dain Bramage schreef op zondag 31 juli 2011 @ 19:18:
Heeft er al iemand een custom rom uitgeprobeerd en zo ja wat zijn je ervaringen?
[HTC Sensation] Rooten en Custom ROM's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dain Bramage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-05 18:09
Dain Bramage schreef op zondag 31 juli 2011 @ 19:28:
[...]

Als je VF abbo hebt kan je direct naar een VF winkel gaan, waar ze hem netjes voor je opsturen. Deden ze tenminste bij mijn Sensation die wazige netwerkproblemen (dan probleemloos, dan de hele tijd inkakken) + stof onder scherm had :)
Ik hoor erg veel mensen die problemen hebben, mijn broertje heeft een ''rotte'' speaker. En nog wat meer dingetjes. Nu heeft hij dat ding pas een week. Heb je dan niet gewoon recht op een nieuwe telefoon of moeten ze die per sé opsturen? Want ik zie de bui al hangen, slechte batch naar NL gestuurd net als met de desires toen.

Ik vind het gewoon onzin als je zo'n toestel koopt en direct problemen hebt je hem dan 2 weken moet missen. Bedoel als vf of htc beetje beter qc had hoefde dat allemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silvester6
bij belcompany kan je altijd binnen 2 weken ruilen
bij andere winkels weet ik niet.
vaak is 24 uur voor een DOA te melden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Xurk schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 15:25:
Facebook is de echte applicatie voor Android en Facebook voor HTC Sense is een uitgeklede versie die door HTC gemaakt is (als widget(s)) voor op de telefoons. Verder snap ik dat syncen ook niet helemaal. Op mijn Desire was het me gelukt om al mijn contactpersonen met Facebook te syncen wat geweldig was qua contactpersoon-foto's en verjaardagen, maar op de Sensation wil dit niet echt. Dus gisteren heb ik toch maar besloten om voor de belangrijkste personen dit zelf in te stellen (foto's en verjaardagen).
Ik zit hier nogsteeds constant mee te hannesen. Ik gebruik niet eens Sense meer dus ik denk dat ik die accounts maar weg mik en de normale Facebook (en Twitter / LinkedIn) ga gebruiken. Facebook update's zijn voor mij toch niet zo boeiend en als ik er op wil gebruik ik de app wel, veel te veel mensen daar ook dus die zooi hoef ik allemaal niet te weten. Twitter gebruik ik veel meer als nieuwsbron dus dat is de enige die op mijn homescreen terecht is gekomen. Nu heb ik alleen mijn contactpersonen met Facebook voor HTC Sense, LinkedIn voor HTC Sense en gewoon Twitter :P Wanneer ik nu Facebook in LPP op mijn homescreen zet herkent hij ook niets omdat ik bij de normale Facebook app nu niet ben aangemeld zeg maar.

Aangezien ik LPP mooier vind werken dan Sense heb ik in feite geen klote meer aan dat xxxx voor HTC Sense en kan ik die accounts beter gewoon leeg halen. Tot ik Sense weer wel ga gebruiken haha :D

Dat je eigen account van je telefoon niet gematched kan worden met je LinkedIn profiel vind ik ronduit irritant. Je eigen "dit is mijn telefoon account" is zoals eerder gesteld een heel andere account die niet gelinkt kan worden :S

Edit: gedaan en voor Facebook werkt dit uitstekend (eerst toegevoegd, toen Facebook voor HTC Sense verwijderd pas natuurlijk). Echter de normale LinkedIn app is echt een vreemde eend in de bijt. Bij deze kun je alleen aanvinken dat hij data synct maar daar matcht hij dus geen enkele contactpersoon :S Dan zou ik daar dus wel weer LinkedIn voor HTC Sense voor moeten gebruiken, wat een crap.

[ Voor 10% gewijzigd door Joster op 01-08-2011 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Laatst online: 20-07 17:01
Ik gebruik DroidIn voor Linkedin wat volgens mij een betere app is dan de LinkedIn app zelf, en daar zit die optie wel in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Tiroz schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 14:08:
Ik gebruik DroidIn voor Linkedin wat volgens mij een betere app is dan de LinkedIn app zelf, en daar zit die optie wel in :)
Done, had hem inmiddels ook gevonden :) Werkt inderdaad beter! Alleen moet hij nog even op gang komen voor wat betreft het voorstellen van "connecties" maar dat gebeurt altijd op een wazige willekeurige manier heb ik het idee. Enig idee hoe je hem naar connecties kan laten zoeken zeg maar, hoe kan je dat forceren?

Ps. vaag dat LinkedIn niet gewoon 1 duidelijk app in gebruik heeft, of in ieder geval helder stelt wat de voors en tegens van verschillende apps zijn oid.

Edit: Ik merk dat de Sensation toch wel veel connecties mist! Soms Google - Facebook of Google - Whatsapp accounts, en haast altijd Google - LinkedIn accounts. Ik zou dit toch wel sneller willen kunnen aanpassen dan alles handmatig te gaan lopen linken :O

Edit2: Ook worden door Droidin lang niet alle foto's meegenomen naar mijn contacten boek, als dat de enige foto is die dat bewuste contact heeft....

[ Voor 38% gewijzigd door Joster op 01-08-2011 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r132546e
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 16:17
Verwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 09:46:
[...]Ja maar vroeg of laat was dit toch wel gebeurd, ik kan moeilijk 2 jaar lang de achterkant er op laten zitten, en dan had ik 'm weer moeten unrooten (geen idee of dat mogelijk is met Revolutionary) en alsnog moeten opsturen.

Zojuist HTC gebeld, zij zeggen dat ik naar een Vodafone winkel moet om daar te vragen of ik het even met een ander klepje mag testen, zodat zij weten of het de telefoon of de klep is en als het de klep is dan sturen zij mij gratis een nieuwe (vreemd, kan me herinneren dat een ander persoon een paar delen terug zijn Sensation voor dezelfde reden opgestuurd heeft naar HTC, en het was volgens de klantenservice niet mogelijk een andere klep toegestuurd te krijgen.). Vraag me af wat voor antwoord ik krijg in de Vodafone winkel, Vodafone kennende zeggen ze waarschijnlijk dat dat niet mogelijk is en dat ik het maar met HTC moet regelen. ;(
Was ik diegene?

Ja, destijds werd ik meteen doorverwezen naar hun reparatie service. Waar ze toen een cover/klepje hebben vervangen. Wellicht hebben er inmiddels genoeg dit probleem gemeld en hebben ze besloten dat ze dit op deze manier sneller kunnen afhandelen? Maar zijn er nu andere covers in omloop?

Mijn "nieuwe" cover (nu een maand in gebruik) zit er nog steeds op zonder los te hebben gehaald. Pak hem goed vast op het scherm/achterkant en je hoort hem kraken. Rechtsonder veert hij ook nog steeds te veel in. Ben dus eigenlijk wel benieuwd of dit inmiddels verholpen is wanneer ze je er één toesturen WindowsUser112.

Ik moet wel bekennen dat ik me er na zo'n twee maanden vrijwel niet meer aan erger/stoor. Al neemt dit niet weg dat ik het slordig blijf vinden. Misschien waag ik er ook weer een belletje aan binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dain Bramage
Staffie666 schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 10:03:
[...]

Ik hoor erg veel mensen die problemen hebben, mijn broertje heeft een ''rotte'' speaker. En nog wat meer dingetjes. Nu heeft hij dat ding pas een week. Heb je dan niet gewoon recht op een nieuwe telefoon of moeten ze die per sé opsturen? Want ik zie de bui al hangen, slechte batch naar NL gestuurd net als met de desires toen.

Ik vind het gewoon onzin als je zo'n toestel koopt en direct problemen hebt je hem dan 2 weken moet missen. Bedoel als vf of htc beetje beter qc had hoefde dat allemaal niet.
Mensen met problemen zijn degene die zich laten horen en/of erkenning voor hun probleem/problemen zoeken. Ik vraag mij af hoeveel mensen er zijn die geen problemen met hun Sensation hebben.
Als het niet meer te repareren is (of als de reparatie te kostbaar is) dan krijg je een nieuw toestel. Ik wil geen devils advocate spelen maar jij gaat toch ook geen auto vervangen als een koplamp kapot is?

We kunnen er lang en kort over praten, als we geen inzicht hebben in de RMA/reparatie-cijfers, dan valt er niet zoveel zinnigs over te zeggen. Maakt niet uit hoe goed een QC proces is er zullen altijd rotte appels er tussen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

vind wel dat dynafix echt niet de beste partij is welke telefoons repareert.
Zojuist gechat met een medewerker, wacht al ruim 2 weken op onderdelen voor me toestel (zie ik via de trace).
Vroeg ik wanneer ze de onderdelen denken te verwachten, konden ze me er niks over vertellen, zelfs niet een indicatie.
Zelf lopen ze flink reclame te maken met hun snelle service enz. >> Alles behalve:(!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk je dat Dynafix de onderdelen zelf fabriceert? Zij zijn ook afhankelijk van externe leveranciers. Afgeven op Dynafix is dan makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-05 18:09
Dain Bramage schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 15:28:
[...]

Mensen met problemen zijn degene die zich laten horen en/of erkenning voor hun probleem/problemen zoeken. Ik vraag mij af hoeveel mensen er zijn die geen problemen met hun Sensation hebben.
Als het niet meer te repareren is (of als de reparatie te kostbaar is) dan krijg je een nieuw toestel. Ik wil geen devils advocate spelen maar jij gaat toch ook geen auto vervangen als een koplamp kapot is?

We kunnen er lang en kort over praten, als we geen inzicht hebben in de RMA/reparatie-cijfers, dan valt er niet zoveel zinnigs over te zeggen. Maakt niet uit hoe goed een QC proces is er zullen altijd rotte appels er tussen zitten.
Ik volg al even de meeste modellen van htc (nja volgen...), en ja er zijn altijd meer mensen die tevreden zijn dan die ontevreden zijn alleen melden die zich minder uiteraard.. Maar lijkt toch echt of er met de sensation meer problemen zijn dan met de hero of de desire of de legend of de hd. Kan zijn dat het voor mij zo lijkt omdat ik juist de sensation wil bestellen maar toch.

En ja als ik een 2 weken zou moeten wachten op een koplamp die vanaf dag 1 al kapot is pak ik hetzelfde model wat ernaast staat. Ik snap je wel maar gaat hier om een telefoon. Die voor veel mensen onmisbaar is (niet dat een auto dat niet is maar je snapt me denk ik wel) in mijn ogen is het dan onzin dat je 2 weken moet wachten op je net gekochte telefoon. Al helemaal als het problemen zijn die veelvoorkomend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Joster schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 13:35:
[...]

Edit: gedaan en voor Facebook werkt dit uitstekend (eerst toegevoegd, toen Facebook voor HTC Sense verwijderd pas natuurlijk).
Crap te vroeg gejuicht, hij heeft de Facebook verjaardagen die hij in mijn agenda dumpte er uitgehaald. Nu maar Facebook syncen met Google agenda (ipv op de Sensation) denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluto
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-06 11:38
Bluto schreef op zondag 31 juli 2011 @ 20:44:
Heb sinds 2 dagen dat wanneer ik mijn (foto)camera aanzet,mijn beeld om de 5 seconden zwart wordt.
Heb mijn batterij al een keer eruit gehad,helemaal opgeladen,soft reset,maar hij blijft het doen.
Iemand dit ook al eens meegemaakt?
Wil nog geen hard reset uitvoeren.
Even mezelf quoten...
Heb vandaag de HTC helpdesk hierover gebeld,en zij kennen dit probleem.
Afwachten op een update was het antwoord. :X
Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over: Levertijden, Beschikbaarheid en abonnementen mogen hier:

HTC Sensation levertijden- en abonnemententopic.

Post over accessoires voor deze telefoon mogen hier

Alles over rooten en custom ROM's hoort in het [HTC Sensation] Rooten en Custom ROM's.