• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:58
Inhoudsopgave
Inleiding
Dit topic is bedoeld voor ervaringen en discussies over de nieuwe HTC Sensation. Deze TS is nog in de maak, dus als er verbeterpunten zijn, of heb je nog nuttige info DM me. Deze TS is nu zo goed als af, misschien ga ik nog eens een FAQ ofzo erbij maken, maar voor het grootste gedeelte is dit zijn uiteindelijke vorm! _/-\o_
Specificaties

Afmetingen126.1mm X 65.4mm X 11.3mm
(12.61cm X 6.54cm X 1.13cm)
Gewicht148 gram, inclusief accu
Scherm4.3" (109mm) touch-screen
qHD resolutie (540X960) pixels
logo CPUCPU 1.2GHz, dual core
logo storageStorageIntern geheugen: 1GB
RAM: 768MB
Uitbreiding: microSD-kaartje, tot 32GB (SD 2.0 compatible)
logo connectors
Connectors3.5 mm stereo audio jack
micro-USB 2.0 (5-pin) met Mobile Highdefinition video Link (MHL), voor USB of HDMI
logo platformPlatformAndroid met HTC Sense
logo storageCamera8 megapixel color camera: auto focus en dual LED flits
Front camera: fixed focus VGA colr camera
Video-opname:1080P HD video-opname
logo multimediaMultimediaMusic, Gallery, FM-radio. SRS voor koptelefoon, DLNA voor streamen naar tv
Audio-formaten: Afspelen: .aac .amr .ogg .m4a .mid .mp3 .wav .wma Opnemen: .amr
Video-formaten: Afspelen: .3gp .3g2 .mp4 .wmv .avi .xvid Opnemen: .3gp
logo power&batteryPower & BatteryOplaadbare lithium-ion battery, capacity: 1520mAh
Gesprekstijd: Tot 495 minuten via GSM
Standby-tijd: Tot 350 uur, met GSM
logo sensorsSensorsGyrosensor, G-sensor, Digital compass, proximity sensor, ambient light sensor
logo internetInternet3G: Download: tot 14.4Mbit/s, Upload: tot 5.76 Mbit/s
GPRS: tot 114 Kb/s, EDGE: tot 560 Kb/s
Wi-Fi: IEEE 802.11 b/g/n
logo bluetoothBluetoothBluetooth 3.0, met AD2P, FTP en OPP, PBAP
logo social networkingSocial NetworkingFacebook en Twitter voor HTC Sense, Friendstream
Deel foto's via Twitter, Facebook, Flickr en YouTube
logo networkNetworkHSDPA/WCDMA: Europe: 900/AWS/2100 MHz
Quadband GSM/GPRS/EDGE: 850/900/1800/1900 MHz
logo tetheringTetheringUSB en Wi-Fi tethering is mogelijk
logo locationLocationInterne GPS-antenne
Geen data-roaming, geen dead-spots
logo system req.Recommended Windows System RequirementsWindows 7, Windows Vista of Windows XP
HTC Sync installeren op je pc
Foto's
Inhoud van de doos
Onderstaande foto's komen van de review van Engadget, alle credits zijn voor hen!
HTC Sensation van SlashGear.com
Onderstaande foto's komen van de review van SlashGear, alle credits zijn voor hen!
HTC Sensation van Kolonel_E
Onderstaande foto's zijn gemaakt door [b]Kolonel_E[/b], alle credits zijn voor hem! Hier wordt de HTC Sensation ook vergeleken met een iPhone 3G.
Vergelijking met de HTC Desire HD
Vergelijking met Samsung Galaxy SII
Vergelijking met de Desire, Wildfire en iPhone 3G
Foto's gemaakt met de HTC Sensation
Klik hier voor nog meer samples die in Parijs gemaakt zijn, met de HTC Sensation
Overige foto's van de HTC Sensation
Onderstaande afbeeldingen zijn de saaie renders van de HTC-site, door de goede foto's van SlashGear zijn deze eigenlijk niet meer nodig.
HTC Sensation 1HTC Sensation 2HTC Sensation 3HTC Sensation 4HTC Sensation 5HTC Sensation 6
Video's
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=aN_ch48mGac]

(P)Reviews
Previews
HTCsensation.nl: HTC Sensation vs. iPhone 4
reviews: Hands-on: HTC Sensation - snelle vooruitgang
Vergelijking: HTC Sensation vs. Samsung Galaxy SII
SlashGear: Unboxing en first impressions

Reviews
SlashGear.com: Review HTC Sensation
Electricpig.co.uk: HTC Sensation Review
reviews: Shootout: dualcore-smartphones tegenover elkaar
TechRadar.com: Review HTC Sensation
Engadget: Review HTC Sensation (inclusief veel foto's!)
PhoneArena.com: Review HTC Sensation
Review HTC Sensation Anandtech.com
HTC Sensation in het nieuws
Handige en nuttige links

HTC Sensation.nl
Verwachte leverdatum, bij verschillende winkels/webshops, overzicht
HTC.com: Nederlandstalige handleiding
Galaxy S 2 vs. HTC Sensation
[HTC Sensation] levertijden- en abonnemententopic
Accessoires voor de HTC Sensation
[HTC Sensation] Rooten en Custom ROM's
pricewatch: HTC Sensation Zwart
Prijs:

Frequently Asked Questions
:? Wat kan ik het beste met mijn batterij doen?
d:)b Zie: yannickie111 in "HTC Sensation: Ervaringen & Discussie (Deel 2)"

:? Help! Ik heb een zwarte rand op een deel van mijn scherm bij een bepaalde app
d:)b Meld dit aan de ontwikkelaar van de app. Dit komt omdat de Sensation een hogere resolutie heeft.

:? Help! Mijn icoontjes van mijn app's zijn allemaal groene poppetjes? Hoe komt dit!?
d:)b Waarschijnlijk heb je de betreffende app's verplaatst naar je SD-Kaart, hierdoor kunnen de icoontjes niet correct getoond worden. Om de icoontjes terug te krijgen moet je de Apps weer terugzetten naar je telefoon geheugen.

:? Is het mogelijk om een meescrollende wallpaper te gebruiken, i.c.m. Sense?
d:)b Nee, dit is niet mogelijk in Sense. Zie dangerousp in "HTC Sensation: Ervaringen & Discussie (D..."

:? Help! Mijn Sensation kraakt!
d:)b Probeer de telefoon zo min mogelijk open te maken, na een aantal keer sluit hij (soms) niet meer helemaal lekker. Het is eventueel met wat papier op te lossen:

:? Als ik de Sensation in de carkit stop, start hij automatisch de navigatie op! Hoe stop ik dit?
d:)b Een echt antwoord is er nog niet. Case HTC mbt carkit issue navigatie
:? Wat zijn de meest voorkomende problemen met de Sensation?
d:)b Dit zijn de krakende behuizing en stof onder het scherm. Ze komen bij (lang) niet iedereen voor uiteraard, en je kunt je Sensation gewoon opsturen naar HTC, dit mag niet bij een telefoon van 500 euro.

:? Mijn RAM-geheugen loopt vol, dit wil ik niet :(
d:)b Dit is heel normaal bij Android, je zult er niks van merken, dus blijf af van die taskkiller!
Zie ook: FAQ: Why You Shouldn't Be Using A Task-killer With Android

• yannickie111
*Welkom in deel 4 van dit topic*

Er is sinds kort een (onofficiële) update. En het andere topic had weer meer dan 1000 posts, dus een nieuw deeltje.

Een kleine beschrijving van de update is hier te vinden.

Happy Posting!

[Voor 24% gewijzigd door yannickie111 op 06-07-2011 16:17]

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:57
Ik heb nu wel weer iets nieuws. :/

Links in het scherm precies tussen de zwarte rand en het scherm zit iets wat lijkt op een kras maar dat is het niet. De bovenkant van het glas is puntgaaf. Mocht het toch een kras zijn, aan de andere kant van het scherm, rechts dus, komt ineens exact hetzelfde euvel voor. Of is dit het bekende stof onder het scherm?

Als je met een lamp op het scherm zijwaarts tegen het zwarte aankijkt zie je het oplichten, rand van het glas of electronica. Ik zie dit nu als ik gewoon recht op het scherm kijk, alsof het zwarte iets is teruggetrokken.

Edit: gelukkig, omdat het toestel 2 dagen oud is mag ik het als DOA melden. :)

[Voor 30% gewijzigd door The_Worst op 06-07-2011 17:09]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:51

• yannickie111
Staat erbij :)
Is deze foto niet vreemd, een Sensation met T-mobile erop? Of ligt dat aan het feit dat het de 4g-versie is?

• Xurk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-04-2019

Xurk

Burnside

Dat is geloof ik inderdaad de Sensation 4G AKA de T-Mobile (USA) versie.

Mitsubishi Trium Galaxy - Nokia 3330 - Nokia 3510 - Motorola V525 - Samsung E730 - HTC Touch - HTC Touch HD - HTC Desire - HTC Sensation - HTC One X+ - LG Nexus 5 - LG Nexus 5X

• Bergdwerg
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-02 21:09
De software update is er ook voor Vodafone! Ik heb een branded toestel (Vodafone logo bij boot + alle apps enz). De eerste keer dat ik op 'update zoeken' klikte vond hij niks maar de twee keer wel!
Edit: softwareversie is nu trouwens 135.162.1

[Voor 13% gewijzigd door Bergdwerg op 06-07-2011 17:26]

Ondoenlijk is ook doenlijk, want onweer is ook weer. ~ H.F.V.M. Finkers

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:48
Oh da's snel geregeld dan bij Vodafone, petje af :)

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:12
GRRRRR!!!. Vandaag mijn sensation binnen gekregen, zit er een dode pixel in, direct terug gestuurd als DOA..... nu weer wachten

Het de dode pixel zat precies in de androidbalk boven in het scherm, maar was bij het splashscreen en bijvoorbeeld lichte foto's heel goed te zien.

Cogitationis poenam nemo patitur

• GJ123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-03-2019
EDIT: Sorry mijn fout

[Voor 90% gewijzigd door GJ123 op 06-07-2011 18:04]

• The_Worst
GJ123 schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 17:56:
Weet iemand een betrouwbare site voor de Sensation?
Met snelle levering enzovoorts?
Ook simlockvrij?
Bij voorbaat dank!
Je zit in het verkeerde topic, zie topicwaarschuwing. :> Overigens is de HTC Sensation nu overal leverbaar volgens mij.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• jOnAt
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-05 14:10
Nog maar een keer mijn vraag in het nieuwe deel :)

Ik heb mijn sensation na 3 weken eindelijk weer terug van de reparatie. Nieuw scherm erin (zat stof onder) en een software update hebben de meeste problemen opgelost, zo lijkt nu.

Andere vraag nu, ik heb pas een 32gb geheugenkaart aangeschaft en mijn toestel ziet hem ook 29,1gb c.a.

Als ik vervolgens een foto maak is deze ook te zien in mijn galerij. Sluit ik dan vervolgens mijn sensation aan op de pc (als massa-opslag) dan geeft hij aan dat de sd-kaart geheel leeg is. Ook alle mappen die ik eerst op mijn oude 8gb kaar had staan (tmp, download, Android, LOST.DIR, DCIM) zijn niet te vinden. Moet ik iets opnieuw initialiseren, of heb ik iets anders over het hoofd gezien?

Alvast bedankt

• ChiMan
The_Worst schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 16:27:
Ik heb nu wel weer iets nieuws. :/

Links in het scherm precies tussen de zwarte rand en het scherm zit iets wat lijkt op een kras maar dat is het niet. De bovenkant van het glas is puntgaaf. Mocht het toch een kras zijn, aan de andere kant van het scherm, rechts dus, komt ineens exact hetzelfde euvel voor. Of is dit het bekende stof onder het scherm?

Als je met een lamp op het scherm zijwaarts tegen het zwarte aankijkt zie je het oplichten, rand van het glas of electronica. Ik zie dit nu als ik gewoon recht op het scherm kijk, alsof het zwarte iets is teruggetrokken.

Edit: gelukkig, omdat het toestel 2 dagen oud is mag ik het als DOA melden. :)
Is dit niet delichtsensor waarover je hebt?
Zie plaatje (iets boven de HTC logo)

[Voor 6% gewijzigd door ChiMan op 06-07-2011 19:21]

• 207800
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Even een kort vraagje over die update, wist het nou al je bestaande gegevens, contacten etc ?

Ik wil eigenlijk ook mijn contacten bewerken, is het mogelijk om je contacten van je telefoon naar je outlook te zetten, alle gegevens erin zetten, en ze vervolgens weer terug te zetten naar je telefoon ?

• mauricedb
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:12
Davidian- schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 19:18:
Even een kort vraagje over die update, wist het nou al je bestaande gegevens, contacten etc ?

Ik wil eigenlijk ook mijn contacten bewerken, is het mogelijk om je contacten van je telefoon naar je outlook te zetten, alle gegevens erin zetten, en ze vervolgens weer terug te zetten naar je telefoon ?
Bij mij heeft die alles laten staan, dus alle apps, berichten en ga zo maar door. Echt een update dus (hij is ook maar 30mb)

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-05 13:53
Gisteren kwam de postbode mijn HTC Sensation afleveren die ik kreeg bij verlenging van mijn Telfort abbo. Gelukkig twee weken geleden verlengd, dus was nét op tijd voordat ze ineens met datalimieten aankwamen.

Wat een wreed toestel zeg! Ik heb geen last van dode pixels of gekraak en heb na een uur of twee spelen meteen de XDA update erop gezet. Ik ontdekte tijdens het spelen een bug in het lockscreen icm de camera-app, maar die is na de update verdwenen.

Ondanks dat het toestel niet groot en lomp aanvoelt, is 4,3" natuurlijk wel een hele unit. Ik heb vrij kleine handen en kom van een HTC Legend, dus ik vind het af en toe wel vervelend dat ik niet overal bij kan met mn duim...

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

• pawarana
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
kan er sygic al geïnstalleerd worden ? en zo ja welke versie

Anoniem: 404512

Vraagje... ik zou ontzettend graag willen dat het woord m'n wordt voorspelt als ik mn intyp. Het is zo'n omweg om de ' in te moeten tikken. Hetzelfde geldt natuurlijk voor z'n. Intypen van zn zou voldoende moeten zijn, maar instellen lukt het me niet! Zijn er alternatieve methodes of oplossingen?

• MartijnA3
  • Laatst online: 04-05 09:56
Ja, typ "mijn". :)

[Voor 5% gewijzigd door MartijnA3 op 06-07-2011 21:38]

iRacing Profiel

• erickov
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-05 22:02
Iedereen begrijpt het ook wel als je zn of zon of dr etc intypt. Tenzij je OCD hebt en alles dwangmatig met een ' wilt typen :P

Uncomfortable silence can be so loud...

• weid1374
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-12-2020

weid1374

Levensgenieter

Ook de update binnen. Lijkt inderdaad allemaal wat vloeiender te werken. :)

Heb trouwens versie 1.35.162,1 nu.

[Voor 20% gewijzigd door weid1374 op 06-07-2011 22:41]

HTC Sensation ✞ --> Motorola Defy+ --> Lumia 920 --> Lumia 930 --> Lumia 950 XL

Anoniem: 408886

Ik moet eigenlijk zeggen dat ik weinig verschil merk nu ik de update heb geïnstalleerd (1.35.401.1). Mijn telefoon deed het eigenlijk al gewoon goed en na het installeren van de update werkt hij eigenlijk gewoon hetzelfde. Merk niet echt dat het veel soepeler gaat ofzo, het ging eigenlijk al soepel.

Heb nu ook maar 2 kleine stukjes tape aan de binnenkant geplakt om het kraken te verhelpen. Geen zin om mijn telefoon een tijdje kwijt te zijn aan de reparatie en vind het eigenlijk niet erg dat tape...je ziet er toch niks van als de cover erop zit. 2 kleine stukjes zijn al voldoende om het kraken te verhelpen.

Ik heb nu dus eigenlijk geen problemen (meer) met de tel en alles werkt gewoon goed. Ben er nog steeds erg blij mee. Morgen komt me 32GB kaartje binnen en dan is het alleen nog wachten op me Android hoesje uit China :)..die moet nu zo ongeveer ook wel geleverd worden en dan nog lang genieten van het toestel!

erickov schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 21:39:
[...]

Iedereen begrijpt het ook wel als je zn of zon of dr etc intypt. Tenzij je OCD hebt en alles dwangmatig met een ' wilt typen :P
Ga jij smsjes die taalcorrect moeten zijn dan maar mooi op jouw manier sturen. Je knut nmaeiljk gwoeon lzeen wat er saatt.

Ik heb nog altijd geen oplossing voor mijn probleem.
Flauw en inderdaad sneller dan m'n typen, maar toch moet hier een oplossing voor zijn!

• The_Worst
ChiMan schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 19:04:
[...]

Is dit niet delichtsensor waarover je hebt?
Zie plaatje (iets boven de HTC logo)

[afbeelding]
Nee, bij mij zit het aan de linker- en rechterkant halverwege het scherm. Het is net een kras maar het valt alleen op als er licht opvalt van bovenaf. Het bevindt zich ook achter het glas want met mijn nagel voel ik niks. Aan de rechterkant zit een vergelijkbaar iets, alleen tweederde korter. Hoe dan ook, het toestel gaat morgen terug naar Hi en hopelijk heb ik begin volgende week een nieuw toestel.

• RielN
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-05 10:43
Wat een meevaller van Vodafone!

Ik heb zowaar óók de update beschikbaar!

Ben benieuwd wat erin zit :p

1.35.162.1

@hierboven, lijkt wel lijm wat niet netjes zit.

[Voor 23% gewijzigd door RielN op 06-07-2011 23:11]

• d0cter
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-02 01:52
Anoniem: 404512 schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 22:50:
[...]

Ga jij smsjes die taalcorrect moeten zijn dan maar mooi op jouw manier sturen. Je knut nmaeiljk gwoeon lzeen wat er saatt.

Ik heb nog altijd geen oplossing voor mijn probleem.

[...]

Flauw en inderdaad sneller dan m'n typen, maar toch moet hier een oplossing voor zijn!
een optie is je aanmelden voor de public beta van Swype en dan kun je m'n z'n etc gewoon toevoegen in het woordenboek.

ik zou zeggen probeer het eens.

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-05 23:59
Een jaar geleden is 2 maal mijn HTC gestolen. Ik heb geen verzekering meer afgesloten omdat ik 2 maal niets uitgekeerd heb gekregen. Ik ben nu erg zuinig en voorzichtig met mn Sensation. Vroeg me af of jullie een app gebruiken die bij diefstal in werking gesteld kan worden. Sorry als deze vraag hier niet thuis hoort...

PSN: Mondaatje

• Redshark
  • Laatst online: 18:22
HTC heeft hier zelf toch mogelijkheden voor via htcsense.com? Voldoen die niet?

• The_Worst
Ik heb 1½ jaar Wavesecure gebruikt omdat ik er vroeg bij was kreeg ik een gratis licentie voor de huidige telefoon. Nu gebruik ik de anti-diefstal van HTC Hub/Sense. Sense kan vanaf afstand GPS inschakelen en andere los geinstalleerde programma's kunnen dit niet.

• M. Dahlhaus
  • Laatst online: 05-04 10:37
Vandaag de update geinstalleerd en ben nog niet helemaal onder de indruk... het lijkt wat soepeler te gaan, maar kijk het nog even aan (ik had ook al die touch-issues).

Maar kom vanavond een ander probleem tegen. Ik gebruik My data manager om in de gaten te houden waar mijn data heen gaat. En ik zie ineens met stip bovenaan staan: 'Agenda opslag: 49,9 MB'. Via wifi heeft dit ook nog eens 35 MB verstookt. Iemand enig idee waar dit vandaan komt? Heb het zelf nog nooit gezien... en heb bij mijn weten niks bijzonders met mijn agenda uitgespookt.

Martino

d0cter schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 23:28:
[...]

een optie is je aanmelden voor de public beta van Swype en dan kun je m'n z'n etc gewoon toevoegen in het woordenboek.

ik zou zeggen probeer het eens.
Bedankt, ik ga het eens proberen!

• Monda
The_Worst schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 23:40:
Ik heb 1½ jaar Wavesecure gebruikt omdat ik er vroeg bij was kreeg ik een gratis licentie voor de huidige telefoon. Nu gebruik ik de anti-diefstal van HTC Hub/Sense. Sense kan vanaf afstand GPS inschakelen en andere los geinstalleerde programma's kunnen dit niet.
Oke bedankt ik ga dit even verder uitzoeken. Ik zag trouwens na de update dat mijn icoontjes na opnieuw opstarten (of batterij leeg en tel uitgevallen), nog steeds verkeerd worden weergegeven.

EDIT: Net ingelogd, maar krijg op htcsens.com een melding te zien dat "apparaatzoeker momenteel is uitgeschakeld". Maar deze staat aan. GPS stond uit, maar aangezet.
Heb wel een nieuwe SD kaart geplaatst dus voor de zekerheid ook Lokatie bestanden (incl NL map) gedownload.
Ondanks dit nog steeds melding dat telefoonzoeker uit staat. Iemand die raad weet?

[Voor 22% gewijzigd door Monda op 07-07-2011 08:46]

• Xurk

Xurk

Burnside

M. Dahlhaus schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 00:02:
Vandaag de update geinstalleerd en ben nog niet helemaal onder de indruk... het lijkt wat soepeler te gaan, maar kijk het nog even aan (ik had ook al die touch-issues).
Bij jou zijn de touch-problemen opgelost? Dus als het toestel ligt reageert-ie altijd goed op aanrakingen, lockscreen ringetje doet niet raar en typen op het toetsenbord gaat "als een tierelier"?

Ik heb namelijk na de update daar nog steeds allemaal last van ;( Dus ik ben benieuwd naar anderen die last hadden van deze problemen en nu de update hebben geïnstalleerd!

Mitsubishi Trium Galaxy - Nokia 3330 - Nokia 3510 - Motorola V525 - Samsung E730 - HTC Touch - HTC Touch HD - HTC Desire - HTC Sensation - HTC One X+ - LG Nexus 5 - LG Nexus 5X

• M. Dahlhaus
  • Laatst online: 05-04 10:37
Xurk schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 09:56:
[...]

Ik heb namelijk na de update daar nog steeds allemaal last van ;( Dus ik ben benieuwd naar anderen die last hadden van deze problemen en nu de update hebben geïnstalleerd!
Sommige wel, sommige niet. De lock ring hapert nog steeds. Maar ik krijg nu wel de carroussel simpel op gang. Meteen na de update lukte dat nog niet. En aangezien die lock ring soms ook goed reageert is het niet echt een 'consequente fout'. Dus ik blijf matig tevreden ;-)

Martino

• The_Worst
Monda schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 08:14:
[...]

Oke bedankt ik ga dit even verder uitzoeken. Ik zag trouwens na de update dat mijn icoontjes na opnieuw opstarten (of batterij leeg en tel uitgevallen), nog steeds verkeerd worden weergegeven.

EDIT: Net ingelogd, maar krijg op htcsens.com een melding te zien dat "apparaatzoeker momenteel is uitgeschakeld". Maar deze staat aan. GPS stond uit, maar aangezet.
Heb wel een nieuwe SD kaart geplaatst dus voor de zekerheid ook Lokatie bestanden (incl NL map) gedownload.
Ondanks dit nog steeds melding dat telefoonzoeker uit staat. Iemand die raad weet?
Ben je ook al ingelogd op je telefoon? Indien niet, moet je even HTC Hub opstarten, deze vraagt dan of je wil inloggen en als je dat doet zal je telefoon gesynchroniseerd worden met de website.

• r-vos
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-04-2020
Ik heb mijn Sensation twee dagen terug ook binnen gekregen en ik moet zeggen dat hij enorm goed bevalt! Hiervoor had ik een Hero.. Wat een verschil in snelheid!
En dikke thumbs up voor Sense 3.0! Echt een enorme verbetering ten opzichte van stock android. :)

• Monda
The_Worst schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 10:02:
[...]

Ben je ook al ingelogd op je telefoon? Indien niet, moet je even HTC Hub opstarten, deze vraagt dan of je wil inloggen en als je dat doet zal je telefoon gesynchroniseerd worden met de website.
Ja ik heb HTC Hub opgestart daar zie ik dan bij instellingen: Account synchroniseren. Hier heb ik HTC Sense en HTC Hub beiden handmatig gesynchroniseerd. Tevens heb ik bij Locations de lokatie geupdate. Maar nog steeds de melding dat Teefoonzoeker uit staat...

[Voor 42% gewijzigd door Monda op 07-07-2011 10:40]

• TheKerremenke
  • Nu online
pawarana schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 20:56:
kan er sygic al geïnstalleerd worden ? en zo ja welke versie
Ja dat kan, versie 11.0.1 werkt niet, versie 11.0.2 is de juuste die wel werkt ;)

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 14 Pro Zilver  Apple Watch Series 6 Product Red  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePod Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

• ChiMan
Er schijnt 2 leveranciers te zijn voor de displays van de Sensation.

- Sharp
- AUO

Misschien komt het door de leverancier dat sommige forum leden problemen hebben?

• Xurk

Xurk

Burnside

Goeie :) Is er een manier om achter je type scherm te komen?

• SonnyBBQ
  • Laatst online: 17:56
Xurk schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 09:56:
[...]

Bij jou zijn de touch-problemen opgelost? Dus als het toestel ligt reageert-ie altijd goed op aanrakingen, lockscreen ringetje doet niet raar en typen op het toetsenbord gaat "als een tierelier"?

Het meeste lijkt voor mij opgelost te zijn. Alhoewel de lock ring nog af en toe eventjes slecht reageerd.
De carrousel is bij mij echter volledig verdwenen.

Grootste verschil bij mij is het batterijverbruik. Voor de update had ik gemiddeld 11-15 uur nodig om tot 10-5% te geraken. Nu zit ik 24u verder en nog steeds 35% over. Met zelfs iets zwaarder gebruik.

• The_Worst
Xurk schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 10:44:
Goeie :) Is er een manier om achter je type scherm te komen?
Terminal emulator installeren en dan 'dmesg' (zonder aanhalingstekens) uitvoeren. Er verschijnt een flinke lap tekst en achter PANEL_TYPE staat AUO of SHARP. Omdat het een grote lap tekst is, is het makkelijker om deze naar jezelf te e-mailen. Scherm indrukken en dan kiezen voor 'copy all'

Ik heb overigens AUO.

Interessant nieuws en hopelijk ook nog van toepassing op ons: nieuws: HTC laat gebruikers voorgeïnstalleerde apps verwijderen

[Voor 17% gewijzigd door The_Worst op 07-07-2011 11:05]

• SonnyBBQ
Same here... AUO.

Je kan het ook zien bij enkele van de brightness lijnen, die worden bij mij ook vooraf gegaan door AUO

• ChiMan
Mijn display is van SHARP (Panel Type = PANEL_ID_PYD_SHARP)

• Xurk

Xurk

Burnside

SonnyBBQ schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 11:03:
Het meeste lijkt voor mij opgelost te zijn. Alhoewel de lock ring nog af en toe eventjes slecht reageerd.
De carrousel is bij mij echter volledig verdwenen.

Grootste verschil bij mij is het batterijverbruik. Voor de update had ik gemiddeld 11-15 uur nodig om tot 10-5% te geraken. Nu zit ik 24u verder en nog steeds 35% over. Met zelfs iets zwaarder gebruik.
Thanks voor je reactie! "Goed" om te horen dat ik niet de enige ben waarbij de carrousel wel verwijderd lijkt te zijn. Nogmaals, zo boeiend is dat ding niet - maar dat betekent niet dat het zomaar weg mag zijn ineens :P

Nu je het zegt, volgens mij is bij mij ook het batterijverbruik verbeterd! Tot vandaag had ik 'm iedere dag op dezelfde tijdstip ongeveer aan de oplader moeten leggen en die is nu al gepasseerd en het hoeft nog steeds niet d:)b

Trouwens, ik heb het idee dat wanneer je de telefoon in landscape modus houdt, het scherm wel beter reageert met het typen van tekst... maar het kan ook gewoon toeval zijn.
The_Worst schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 11:04:
Terminal emulator installeren en dan 'dmesg' (zonder aanhalingstekens) uitvoeren. Er verschijnt een flinke lap tekst en achter PANEL_TYPE staat AUO of SHARP. Omdat het een grote lap tekst is, is het makkelijker om deze naar jezelf te e-mailen. Scherm indrukken en dan kiezen voor 'copy all'

Ik heb overigens AUO.
Geweldig _/-\o_ Ik heb trouwens ook AUO, aangezien er dit staat: "Panel Type = PANEL_ID_PYD_AUO_NT". Aangezien jij de touch-problemen niet ervaart(?), ligt het daar niet aan denk ik. Misschien maar beter ook aangezien het dan hardware-matig zou zijn.

• SonnyBBQ
Wel vreemd dat er op de site van AUO geen 4.3inch met qHD resolutie staat:
http://www.auo.com/?sn=113&lang=zh-TW&c=26

• ChiMan
Heb het gevoel dat schermen van AUO wat problemen hebben.
The_Worst met een bartje/krasje
SonnyBBQ en Xurk met display die niet optimaal reageert.

Zijn er nog meer leden met display problemen?

• Antonv9
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-05 17:47
Nou nergens om, maar wat bedoelen jullie met carrousel?

• matvkeulen
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-07-2021
Valt te zeggen dat de branded toestellen allemaal hetzelfde type scherm hebben en de unbranded het andere scherm?

Het is mij namelijk opgevallen dat vooral de branded toestellen nogal wat problemen met de schermgevoeligheid hebben.

• The_Worst
Ik heb, naast de 2 krasjes, helemaal geen problemen met de gevoeligheid van het scherm. Overigens ook geen andere problemen. De body heeft wel wat speling maar deze kraakt niet.

• Engineer Stewie
  • Laatst online: 12:40
<6>[ 7540.388211] Panel Type = PANEL_ID_PYD_SHARP

Unbranded toestel. Geen problemen met touchscreen.

Ben supertevreden van mijn phone :D

• SonnyBBQ
matvkeulen schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 11:33:
Valt te zeggen dat de branded toestellen allemaal hetzelfde type scherm hebben en de unbranded het andere scherm?

Het is mij namelijk opgevallen dat vooral de branded toestellen nogal wat problemen met de schermgevoeligheid hebben.
Mijn is unbranded en toch problemen gehad. Fingers crossed maar de update lijkt verbetering te hebben gebracht.

verschil tussen de 2 schermen:
http://forum.xda-develope...?p=14907662&postcount=104

• Xurk

Xurk

Burnside

matvkeulen schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 11:33:

Mijn telefoon is unbranded dus volgens mij is er geen verband daar tussen...

@Antonv9: met carrousel bedoelen we het effect wat optreedt (of in mijn geval: hóórt op te treden) wanneer je snel meer dan 1x door je homescreens aan het swipen gaat. Dat lijkt namelijk erg op een carrousel oftewel een draaimolen ;)

Anoniem: 256185

Xurk schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 11:20:
[...]

Thanks voor je reactie! "Goed" om te horen dat ik niet de enige ben waarbij de carrousel wel verwijderd lijkt te zijn. Nogmaals, zo boeiend is dat ding niet - maar dat betekent niet dat het zomaar weg mag zijn ineens :P
De carrousel werkt hier nog steeds, na de update. Ik heb wel het idee dat je wat harder sneller moet vegen om 'm opgestart te krijgen. Dat is handig, want hij startte vóór de update wel eens te snel.

[Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 256185 op 07-07-2011 11:45]

• ChiMan
SonnyBBQ schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 11:39:
[...]

Mijn is unbranded en toch problemen gehad. Fingers crossed maar de update lijkt verbetering te hebben gebracht.

verschil tussen de 2 schermen:
http://forum.xda-develope...?p=14907662&postcount=104
Ik vind de foto niet reprensatief. De rechter (sharp) staat waarschijnlijk op Power Saving mode wat de scherm brightness kan beinvloeden.

• SonnyBBQ
ChiMan schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 11:44:
[...]

Ik vind de foto niet reprensatief. De rechter (sharp) staat waarschijnlijk op Power Saving mode wat de scherm brightness kan beinvloeden.
Zou kunnen, maar weten we nooit totdat iemand de screen settings ook bevestigd. De hoek lijkt ook niet helemaal loodrecht. Was het beste dat ik tot nu kon vinden (lazy 5min search). :z

Anoniem: 414123

Hoi,

Ik heb sinds een paar dagen een HTC Sensation, ben er erg blij mee. Maar nu zit ik al een paar dagen met een probleemp(je). Sommige apps wil ik downloaden, maar dat lukt niet erg goed.

Bijv. de "AppBrain Fast Web Installer" telkens als ik dus AppBrain wil installeren krijg ik de volgende melding;

"Het aangevraagde item is niet gevonden."

Ik heb al lopen zoek via Google, hier op de site, maar na een paar dagen lopen pielen heb ik de moed een beetje opgegeven. (Ben al niet zo een ongelooflijke held met techniek). Weet iemand misschien waar dit aan kan leggen, of dat iemand misschien een omweg weet om AppBrain toch te installeren.

Deze melding "Het aangevraagde item is niet gevonden" komt regelmatig voor bij me, als ik iets via QR Code wil installen ook.

Excuses als deze vraag al eerder is geweest, ik heb het niet kunnen vinden. En alvast bedankt mocht een van jullie een oplossing weten.

Grt,

• Bapawe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:10
Even gechecked wat voor type scherm ik heb:
Panel Type = PANEL_ID_PYD_SHARP

Mijn toestel is unbranded en ik heb geen problemen met touchscreen.

www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:05

donvalentino

psn: Walllie-G

Trivian schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 11:52:
Even gechecked wat voor type scherm ik heb:
Panel Type = PANEL_ID_PYD_SHARP

Mijn toestel is unbranded en ik heb geen problemen met touchscreen.
Idem, tevens geen problemen.

Anoniem: 408886

donvalentino schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 11:54:
[...]

Idem, tevens geen problemen.
Ik heb ook SHARP en ook geen problemen. Ook nooit gehad met lockscreen of de carrousel.

• SonnyBBQ
is er misschien een manier om de resolutie te checken?

• weid1374
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-12-2020

weid1374

Levensgenieter

Net mijn schermtype gechecked.
Heb een AUO, gelukkig nog geen van de genoemde problemen op mijn branded Sensation.

HTC Sensation ✞ --> Motorola Defy+ --> Lumia 920 --> Lumia 930 --> Lumia 950 XL

• BB72
  • Nu online
weid1374 schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 12:06:
Net mijn schermtype gechecked.
Heb een AUO, gelukkig nog geen van de genoemde problemen op mijn branded Sensation.
SHARP, unbranded Sensation (1e batch). Geen touchscreen-problemen.

• RielN
ChiMan schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 11:44:
[...]

Het verschil is erg groot. Mijn broertje heeft een Sharp scherm. Wat uiteraard ook gigantisch strak scherm is, maar de AUO van mij is toch helderder, wit is witter.

AUO hier, en totaal geen problemen.

[Voor 4% gewijzigd door RielN op 07-07-2011 13:23]

Anoniem: 149100

Ik heb mijn Sensation sinds eind mei, rechstreeks via Vodafone, maar wel unbranded; sotware versie 28.401.
Gelukkig geen van de problemen die hier veel worden genoemd.

Mijn vorige pda was de HTC Touch HD met een Win 6.53 ROM van Energy; die was eigenlijk te zwaar voor het toestel, want dat werd behoorlijk traag. De Sensation is dus een hele vooruitgang en verademing.

Het carrousel effect was niet echt denderend, maar werkte wel met wat oefening.
Gisteren de updat 35.401 geInstalleerd, maar nu is het carrouseleffect volledig verdwenen, max 1 pagina per veeg. Ik vind het niet heel storend, maar wel wat raar.

Verder geen merkbare veranderingen.

Hoop dus maar dat het snel mogelijk wordt om cooked ROM's erop te kunnen zetten.
Dan kan ik ook allerlei toepassingen die ik nooit gebruik eraf gooien.

• RielN
Hier carousselt hij prima ...

• Bullet NL
Ik heb het idee dat er los van het scherm 2 hardware versies rond gaan van de Sensation, het kan maar zo dat de update er voor gezorgt heeft dat bij versie A (waar problemen met het 3d deel van Sense was) de 3d functie nu helemaal is uitgeschakeld. Versie B waar dit niet het geval lijkt te zijn heeft dan mogelijk andere updates gekregen.

• ChiMan
Bullet NL schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 14:03:
Ik heb het idee dat er los van het scherm 2 hardware versies rond gaan van de Sensation, het kan maar zo dat de update er voor gezorgt heeft dat bij versie A (waar problemen met het 3d deel van Sense was) de 3d functie nu helemaal is uitgeschakeld. Versie B waar dit niet het geval lijkt te zijn heeft dan mogelijk andere updates gekregen.
Klopt!

Op XDA is te lezen dat sommige een Made in Taiwan hebben en andere Made in China.
Die van mijn komt uit Taiwan.

• Bergdwerg
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-02 21:09
Heb hier AUO, maar heb ook geen problemen ook niet met carrousel.

Ondoenlijk is ook doenlijk, want onweer is ook weer. ~ H.F.V.M. Finkers

• Bullet NL
Bergdwerg schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 14:16:
Heb hier AUO, maar heb ook geen problemen ook niet met carrousel.
Het scherm hoeft niet de oorzaak van de 3D problemen te zijn, de oorzaak hiervan kan ook dieper in de telefoon liggen.

• donvalentino

donvalentino

jammer dat overigens in de update geen fix zit voor het automatisch starten van google maps / Navigatie wanneer je de autolader aansluit.

Het lukt me tevens niet om muziek via USB op de radio af te luisteren, me radio ziet dan geen device..
Is iemand het al wel gelukt?

• SonnyBBQ
Bullet NL schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 14:03:
Ik heb bij mij toch de carrousel aan de gang gekregen, maar het werkt misschien 1 keer van de 10.
Lijkt me dat de 3d functie nog openstaat. Volgens mij is er een probleem met de aanraakgevoeligheid...

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:13

Whuzz

Dodgeball!

Hmm, hoe werkt die carrousel dan? Ik heb een unbranded phone, nog geen updates up gedaan, maar ik kan nooit meer dan één scherm per "swipe" verdraaien :?

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• Odysseus253
  • Laatst online: 23-05 10:19

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

ChiMan schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 14:12:
[...]

Klopt!

Op XDA is te lezen dat sommige een Made in Taiwan hebben en andere Made in China.
Die van mijn komt uit Taiwan.
Made in china, en carousel werkt perfect!

• BB72
  • Nu online
Odysseus253 schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 14:38:
[...]

Made in china, en carousel werkt perfect!
Sensation, unbranded (1e batch), SHARP-scherm, made in Taiwan, full install 1.35.401.1 rom (XDA-variant, dus geen OTA-update)

Geen bugs. Carrousel werkt prima.

• TheKerremenke
  • Nu online
donvalentino schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 14:20:
jammer dat overigens in de update geen fix zit voor het automatisch starten van google maps / Navigatie wanneer je de autolader aansluit.

Het lukt me tevens niet om muziek via USB op de radio af te luisteren, me radio ziet dan geen device..
Voor het automatisch starten van google maps / navigatie zou je het programma Tasker kunnen gebruiken.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 14 Pro Zilver  Apple Watch Series 6 Product Red  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePod Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

• donvalentino

donvalentino

TheKerremenke schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 15:11:
[...]

Voor het automatisch starten van google maps / navigatie zou je het programma Tasker kunnen gebruiken.
Ik wil het juist disabelen:)
Zwaar irritant namelijk.

• RielN
TheKerremenke schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 15:11:
[...]

Hij wil het juist niet starten.
Enige mogelijkheid:
Via de temproot. Zie topic 'rooten sensation' voor instructies. Werkt prima (Y)

• Antonv9
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-05 17:47
Hmm ik heb volgens mij de homesreens nog nooit in een carrousel gehad hoe hard ik ooit swype van de een naar de ander... Waarom zou je dat willen? ik snap het punt niet.

• ChiMan
donvalentino schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 14:20:

Dock Nothingness
https://market.android.co...ess&feature=search_result

• MrJD36
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-03 21:05
Ik heb afgelopen zaterdag mijn telefoon terug gekregen na 3,5 week reparatietijd vanwege stof onder het scherm. LCD unit vervangen en software opnieuw geinstalleerd, echt begint zich nu alweer stof onder het scherm te verzamelen :(

Vodafone winkel had als enige opties weer repareren of contact opnemen met HTC, dus dat straks maar even doen :/

• Mr_Big
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Wat betreft die carrousel: ik heb 'um net binnen en als ik snel achter elkaar dezelfde kant op sleept, komt die carrousel vanzelf te voorschijn. Net alsof je een zware boomstronk voortduwt o.i.d. Misschien helpt dat de mensen een beetje om anderen te verbazen met wat eye-candy ;-)

• Xurk

Xurk

Burnside

Ik weet hoe je de carrousel aan de praat moet krijgen normaal gesproken, want de eerste drie dagen dat ik het toestel had lukte het mij ook iedere keer. Sindsdien echter maar één of twee keer en sinds de update gisteren helemaal niet meer, ook al swipen de homescreens nu super vloeiend en zonder haperingen, hoe snel ik ook swipe.

Nog iets wat gefixt is met de update wat me opviel: het vergroot-popupje als je door tekst navigeert (vinger ingedrukt houden op tekst). Dat was ook één van de dingen die bij mij na een paar dagen ineens kapot ging. Ik kreeg namelijk altijd één regel boven de regel waar ik op dat moment met de cursor inzat te zien in het popupje. Nu gelukkig niet meer, heb ik er tenminste nog wat aan :P

• donvalentino

donvalentino

Xurk schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 17:19:
Ik weet hoe je de carrousel aan de praat moet krijgen normaal gesproken, want de eerste drie dagen dat ik het toestel had lukte het mij ook iedere keer. Sindsdien echter maar één of twee keer en sinds de update gisteren helemaal niet meer, ook al swipen de homescreens nu super vloeiend en zonder haperingen, hoe snel ik ook swipe.

Nog iets wat gefixt is met de update wat me opviel: het vergroot-popupje als je door tekst navigeert (vinger ingedrukt houden op tekst). Dat was ook één van de dingen die bij mij na een paar dagen ineens kapot ging. Ik kreeg namelijk altijd één regel boven de regel waar ik op dat moment met de cursor inzat te zien in het popupje. Nu gelukkig niet meer, heb ik er tenminste nog wat aan :P
Heb jij hem toevallig al een keer een Factory Reset gegeven? Ik heb dit wel gedaan op het begin en ik ervaar eigenlijk de meeste problemen niet die jij ervaart..

• Tiroz
  • Laatst online: 28-05 10:41
Mmm ik weet niet precies waar het aan ligt, maar heb sinds de update 2x gehad dat mijn Sensation uitviel en niet meer aankreeg zonder batterij eruit te halen...ook één spontane reboot. Verder nergens problemen mee, misschien een conflict met een app. Even afwachten hoe het de komende dagen gaat. Daarvoor werkte ie prima! Verwijdert een factory reset overigens ook de recente update?

[Voor 8% gewijzigd door Tiroz op 07-07-2011 17:29]

• 207800
  • Niet online
Davidian- schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 19:18:

Even een bump, worden nou alle gegevens gewist met die update of niet ?

• caspertje19
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
Ik had een made in china, scherm weet ik niet. Ik heb wel de problemen van het touch screen(niet reageren) en de unlock. Ik heb die van mij retour afzender gestuurd, ben benieuwd wat ik er straks voor terug ga krijgen.
Software gerelateerd lijkt me sterk, aangezien ik 3 x een harde reset heb gedaan. Of er zou wat op de SD kaart moeten zijn opgeslagen waardoor het optreedt

• DARKLORD
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-03 22:01
ik wil een parrot ck3100 kopen, maar werkt de htc sensation daar op? beetje zonde als het niet blijkt te lukken. zal vast wel iemand getest hebben :)

• Tiroz
  • Laatst online: 28-05 10:41
Davidian- schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 17:53:
[...]

Even een bump, worden nou alle gegevens gewist met die update of niet ?
Nee, alle gegevens en instellingen blijven bewaard bij deze update, ook al je gelinkte contacten.

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
DARKLORD schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 18:08:
ik wil een parrot ck3100 kopen, maar werkt de htc sensation daar op? beetje zonde als het niet blijkt te lukken. zal vast wel iemand getest hebben :)
Werkt bij mij prima.

Anoniem: 228488

DARKLORD schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 18:08:
Kijk eens hier forum.parrot.com/english/viewtopic.php?id=9795

O Jopie was me al voor

• 207800
  • Niet online
Tiroz schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 18:24:
[...]

Nee, alle gegevens en instellingen blijven bewaard bij deze update, ook al je gelinkte contacten.
Thanks, net geupdate en dat ging gewoon goed, heb idd al mijn gegevens nog, alleen is whatsapp ineens verdwenen, en ook nergens meer terug te vinden. zelfs op mijn google account is die weg, vreemd...

• Ralphfx
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:20
Nou, inmiddels is Sensation nummer 3 binnen gekomen. Ik moet zeggen dat ik nu even ben gaan twijfelen aan de kwaliteitscontrole op deze toestellen:

- 3 dode pixels
- stofjes onder het scherm

:@ :@ :@

Deze gaat dus ook weer retour naar studentmobiel onder DOA en op naar Sensation nummer 4...

• matvkeulen
Ralphfx schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 19:44:
Nou, inmiddels is Sensation nummer 3 binnen gekomen. Ik moet zeggen dat ik nu even ben gaan twijfelen aan de kwaliteitscontrole op deze toestellen:

- 3 dode pixels
- stofjes onder het scherm

:@ :@ :@

Deze gaat dus ook weer retour naar studentmobiel onder DOA en op naar Sensation nummer 4...
Zuur voor je.

Heb net een unbranded besteld. Morgen binnen ahgi. Hopelijk zonder troubles.

Anoniem: 153905

Trouwens over dat interngeheugen van de HTC toestellen zijn toch allemaal beperkt en zelfs de nieuwste HTC Sensation heeft toch ook maar 1 GB intern geheugen terwijl een IPhone & Samsung Galaxy s 8 GB en meer interngeheugen hebben ????
Als veel applicaties wilt downloaden dan is 1 GB intern geheugen toch veels te weing neem ik aan .
Zou het kunnen dat de beperkte HTC smartphone,s geheugen dat speciaal hebben vanwege de HTC Sence ???????

• RielN
Nee. Waarschijnlijk ook stukje stroomverbruik. EN 1 Gb is voor mij RUIM voldoende?

• matvkeulen
RielN schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 20:15:
Nee. Waarschijnlijk ook stukje stroomverbruik. EN 1 Gb is voor mij RUIM voldoende?
Zeker met de geheugenkaart erbij. Wat werkelijk telt is het werkgeheugen.

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:35

MueR

Moderator Devschuur®

is niet lief

Mijn Sensation is ook binnen *O*

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Breng nu uw applicatie naar de kloot. Dat is veel beter! Nu samen met klootopslag. Voor maar €9,95. Doei doei!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:20

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Ik krijg de mijne morgen. Ik zit alleen nog te twijfelen of ik een Screenprotector zal aanschaffen of een pouch/hoesje, of allebei. Tot nu toe doe ik het altijd met een screenprotector (mijn huidige en vorige telefoons). Maar zie steeds meer mensen zonder doen en met een pouch/hoesje. Wat is wijsheid in deze?

We've got that ring of confidence

• pall66
  • Laatst online: 31-12-2020
test
Pagina: 1 2 3 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over: Levertijden, Beschikbaarheid en abonnementen mogen hier:

HTC Sensation levertijden- en abonnemententopic.

Post over accessoires voor deze telefoon mogen hier

Alles over rooten en custom ROM's hoort in het [HTC Sensation] Rooten en Custom ROM's.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee