Acties:
  • 0Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:15
Mede-auteur:
  • Drekonai
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-01-2021

Drekonai

Welkom in het HTC Sensation Accessoires-topic!
Inhoudsopgave
Inleiding
Dit topic is bedoeld om te discussieren over accessoires voor de HTC Sensation.
Men kan elkaar hier ook wijzen op aanbiedingen / accessoires voor de HTC Sensation.
Ook kunnen hier vragen gesteld worden over de desbetreffende accessoires en gebruikerservaringen.
Afmetingen
Afmetingen126.1mm X 65.4mm X 11.3mm
(12.61cm X 6.54cm X 1.13cm)
Gewicht148 gram, inclusief accu
Scherm4.3" (109mm) touch-screen
qHD resolutie (540X960) pixels
Verwante topics
Voor TechTalk / specificaties / reviews / gebruikerservaringen en andere posts
die niet direct te maken hebben met accessoires en dergelijke moet je hier zijn: HTC Sensation: Ervaringen & Discussie (Deel 3)
Voor vragen over abbo's en losse prijzen kun je hier terecht:
[HTC Sensation] levertijden- en abonnemententopic
Verkooppunten
Er zijn nog maar weinig accessoires voor de HTC Sensation, dus ook nog weinig gebruikerservaringen hiermee. Maar hieronder staan vast wat links waar je ze kunt bestellen:

Nationaal (NL)

PDA Shop
Android World
Mobiel Bereikbaar
Smartphone World

Internationaal

Mobilefun.co: HTC Sensation (Accessoires)
HTC Accessory Store
E-bay HTC Sensation

Overzicht accessoires
Cases
AfbeeldingNaamOmschrijvingPrijsErvaringen
Krusell Leather Case Vinga Black Extra LargeKrusell Leather Case Vinga Black Extra Large Functionaliteit en uitstraling. Deze Krusell Vinga Case heeft een nette en moderne uitstraling en past bij zowel zakelijk als privé gebruik. 19,-euro Ralph075
BramBram72
Valenta Pocket Luxe Black Loop 15Valenta Pocket Luxe Black Loop 15Dit zou een betere pasvorm moet hebben dan de pocket 11 serie. De telefoon steekt alleen zo'n 5-6 mm uit waardoor de speaker deels onbeschermd is. 14,94 euro Davidian-
Valenta Pocket Luxe Black Loop 11Valenta Pocket Luxe Black Loop 11Dit is een luxe versie van de Valenta Pocket Black 11 , in deze versie is er ruimte om het te bevestigen op een gesp, ook kan het koort vast "geklikt" worden door middel van een magneet. 21,- euroErnie89 Drekonai
HTC Sensation Skin CaseHTC Sensation Skin Case Deze Skin Case beschermt de smartphone tegen stoten, krassen en vuil. Doordat de skin doorzichtig is blijft het mooie design origineel. 9,95 euro JKratos
TuneBelt AB83TuneBelt AB83 Voor de sportende tweakers onder ons. Een instelbare sportband voor om de arm die de smartphone beschermt tegen krassen en stof. 19,95 euroWhuzz
Screen Protectors (* Er is tot op heden nog geen enkele SP die echt perfect op de telefoon past, hier zijn een aantal beoordelingen te vinden!)
Muvit ScreenprotectorMuvit Screenprotector HTC Sensation In dit topic lijkt dit de best passende screenprotector voor deze smartphone, er zitten 2 SP's in.9,95 euroLeeuw070 1 en 2
SD-kaarten (opslag)
Naar mijn mening is het niet rendabel om een Class 2 SD kaart aan te schaffen dit omdat snelheid niet optimaal is en het prijsverschil miniem. Een hogere Class dan 4 zal de snelheid van de smartphone niet verbeteren en is alleen maar prijziger.
Sandisk MicroSDHC 16GB Class 4Sandisk microSDHC 16GB Class 4 Dit is de beste keuze voor het filmen in 1080p en het laden van apps. Ook verkrijgbaar in 32GB.22,90 euro...

[Voor 151% gewijzigd door yannickie111 op 24-06-2011 14:32]

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 404512

De eerste vraag in dit topic betreft de micro SD kaart voor de HTC Sensation. Aangezien het interne geheugen dat beschikbaar is voor de gebruiker slechts 1Gb zal bedragen is additioneel geheugen hard nodig!
Volgens de nederlandse HTC site betreft het hier 'microSD™ geheugenkaart (SD 2.0 compatible)'.
Hoe groot de te kopen kaart moet zijn is natuurlijk persoonsgebonden. Het is immers afhankelijk van je bedoelingen. Wil je er veel films, muziek etc op zetten of blijft het bijvoorbeeld bij apps, smsjes en mailtjes.
In mijn geval wil ik alles erop kunnen zetten, maar is 32Gb mij te duur! Dus ik kies voor de 16Gb variant.
Nu zit ik met de volgende vragen:

1. Welke class van micro SD moet ik hebben?
Ik wil voornamelijk gewoon dat al mijn apps, muziek en films snel en zonder lags werken vanaf de micro sd kaart. Als dat goed werkt ben ik in principe tevreden. Maar in verband met de 1080p HD video-opname, is dan class 6 vereist of...?

2. Zit er tegenwoordig nog verschil in merken micro-SD kaart of is het kwaliteitsverschil tussen merken vrij klein?

Mijn oog was namelijk gevallen op de volgende goed betaalbare Lexar 16Gb class 6 micro-SD kaart. Is dit een goede keuze?

[Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 404512 op 17-05-2011 14:48]

Acties:
  • 0Henk 'm!
Anoniem: 404512 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:43:
De eerste vraag in dit topic betreft de micro SD kaart voor de HTC Sensation. Aangezien het interne geheugen dat beschikbaar is voor de gebruiker slechts 1Gb zal bedragen is additioneel geheugen hard nodig!
Volgens de nederlandse HTC site betreft het hier 'microSD™ geheugenkaart (SD 2.0 compatible)'.
Hoe groot de te kopen kaart moet zijn is natuurlijk persoonsgebonden. Het is immers afhankelijk van je bedoelingen. Wil je er veel films, muziek etc op zetten of blijft het bijvoorbeeld bij apps, smsjes en mailtjes.
In mijn geval wil ik alles erop kunnen zetten, maar is 32Gb mij te duur! Dus ik kies voor de 16Gb variant.
Nu zit ik met de volgende vragen:

1. Welke class van micro SD moet ik hebben?
Ik wil voornamelijk gewoon dat al mijn apps, muziek en films snel en zonder lags werken vanaf de micro sd kaart. Als dat goed werkt ben ik in principe tevreden. Maar in verband met de 1080p HD video-opname, is dan class 6 vereist of...?

2. Zit er tegenwoordig nog verschil in merken micro-SD kaart of is het kwaliteitsverschil tussen merken vrij klein?

Mijn oog was namelijk gevallen op de volgende goed betaalbare Lexar 16Gb class 6 micro-SD kaart. Is dit een goede keuze?
Pas in ieder geval op met ebay en marktplaats of lees de reacties goed door. Er zijn veel kaartjes in omloop die minder groot zijn dan wat er op staat en waarvan bij het opslaan een loop herhaald wordt, maar er uiteindelijk niets op de kaart zelf geschreven wordt!

Acties:
  • 0Henk 'm!

dangerousp schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:50:
[...]
Pas in ieder geval op met ebay en marktplaats of lees de reacties goed door. Er zijn veel kaartjes in omloop die minder groot zijn dan wat er op staat en waarvan bij het opslaan een loop herhaald wordt, maar er uiteindelijk niets op de kaart zelf geschreven wordt!
Ja klopt, daar ben ik van op de hoogte. Heb dat al eens gelezen over een externe harde schijf van 1 Tb waar een baksteen en een SD kaartje in zat die loopte haha. Stelletje oplichters.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-04 12:44
Hier alvast 2 links voor (on)officiële Sensation accessoires, zoals hoesjes en kabels e.d.

http://www.mobilefun.co.uk/cat/HTC-Sensation.htm

http://www.htcaccessoryst...p_htc_phone.aspx?i=217480

Acties:
  • 0Henk 'm!

• yannickie111
Ik heb ze toegevoegd, en ook de TS war verder aangekleed.
Ik meld het ook hier maar even: als iemand zin heeft om straks met mij een mooie lijst in elkaar te zetten, stuur me een DM dan kun je mede-auteur worden.

Acties:
  • 0Henk 'm!
http://shop.ebay.nl/?_fro..._sacat=See-All-Categories

staat op ebay ook al wat, hoop dat dit snel meer wordt!

edit: denk deze maar eens aanschaffen.. http://cgi.ebay.nl/BLACK-...m19c50619c1#ht_2547wt_905

[Voor 41% gewijzigd door dangerousp op 17-05-2011 17:25]

Acties:
  • 0Henk 'm!

dangerousp schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 16:30:
edit: denk deze maar eens aanschaffen..
Waarom niet één met zo'n handig trekkoord erin? Want volgens mij heeft deze dat niet... of wel?

• AdnanKananda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-05 22:42
Anoniem: 404512 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 23:55:
[...]

Waarom niet één met zo'n handig trekkoord erin? Want volgens mij heeft deze dat niet... of wel?
Op de afbeelding van het product staat in ieder geval wel groot 'with pull up cord', dus ik neem aan van wel :P
AdnanKananda schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 07:22:
[...]

Op de afbeelding van het product staat in ieder geval wel groot 'with pull up cord', dus ik neem aan van wel :P
Ging er inderdaad van uit dat deze dat heeft:)

Dan heb ik niks gezegd... was zeker te moe om nog goed te kunnen lezen... xD

• TenTimes
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-02 21:55
Je kunt een SD HC (klasse 4) gebruiken. Deze zijn voor smartphones snel genoeg. Het is geen DSLR dus je hoeft niet heel erg op de snelheid van je SD kaart te letten. Deze is in ieder geval snel genoeg zodat je geen lag krijgt.

De HTC sensation ondersteunt niet meer dan 32 GB SD kaartjes, dus je hoeft niet te gaan voor meer opslag. Koop dus geen SD XC kaart voor de hoge snelhied, want je hebt er niets aan omdat deze van 32 GB tot 2 TB gaan.

Die telefoonhoesjes kun je bij elke goede telefoonwinkel vinden. Je hebt een goede kwaliteit in de hoesjes van Valenta. http://www.valenta.eu/

Do Android phones dream of electric iSheep? - D3 Hero: http://eu.battle.net/d3/en/profile/TenTimes-2313/hero/1848749

Metalslave666 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 10:39:
Je kunt een SD HC (klasse 4) gebruiken. Deze zijn voor smartphones snel genoeg.
Thanks voor je antwoord. Het verschil tussen class 4 en class 6 is dus geheel niet merkbaar? Ook niet met filmen op de HD stand?
Want dan ben ik gek als ik een hogere class neem dat meer geld kost. :P

• TenTimes
Dat maakt niet uit, omdat de doorvoersnelheid van mobiele camera chips niet hoog genoeg om hier gebruik van te maken.
Klasse 4 heeft een doorvoersnelheid van 32 Mbit/s (meen ik) en om je een idee te geven, heeft de panasonic Lumix GH1 (semi-prof fotocamera) een doorvoer van 24 Mbit/s bij 1080p video.
De SDHC is dus snel genoeg. De limiterende factor is hier dus de telefoon.

Do Android phones dream of electric iSheep? - D3 Hero: http://eu.battle.net/d3/en/profile/TenTimes-2313/hero/1848749

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rolands
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-03 12:44
Weet nog niet of ik een siliconen case wil of een leren hoesje. Heb nu een leren hoesje waar je de telefoon in schuift, maar dat heeft als nadeel dat hij nog wel eens eruit wil glijden. Voordeel is wel dat je hele telefoon erin zit. Zou dit iets zijn: klik

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
@Metalslave666
Thanks voor de uitleg, ben zo een heel stuk wijzer geworden!
Prijs voor 16GB kaartjes vallen me mee en twijfel of ik wel een 32GB kaartje wil.

Qua hoesje lijkt het mij handiger om iets te nemen waarbij het scherm is afgedekt, want is vooral als ik de telefoon in mn broekzak heb zitten. Dus moet ook weer niet te dik worden, moet nog even goed gaan zoeken zodra de telefoon uit is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Upbeat
Waar ik nog op zoek ben als accessoire, is een goede headset. Wat ik heb gezien wordt de Sensation geleverd met de standaard HTC headset maar ik zou toch iets meer willen. Ik luister vrij veel muziek :)

De eisen voor een headset:
- in-ear
- knoppen voor pauzeren en vooruit spoelen (volume zou ook mooi zijn maar hoeft niet perse)

Iemand een goede suggestie?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rolands
Upbeat schreef op zondag 22 mei 2011 @ 12:01:
Waar ik nog op zoek ben als accessoire, is een goede headset. Wat ik heb gezien wordt de Sensation geleverd met de standaard HTC headset maar ik zou toch iets meer willen. Ik luister vrij veel muziek :)

- in-ear
- knoppen voor pauzeren en vooruit spoelen (volume zou ook mooi zijn maar hoeft niet perse)

Als je zoiets gebruikt kun je alle in ear headsetjes gebruiken: klik

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Upbeat
rolands schreef op zondag 22 mei 2011 @ 12:05:
[...]

Als je zoiets gebruikt kun je alle in ear headsetjes gebruiken: klik
Een Bluetooth headset??

Edit: Ja nu zie ik wat het is! :+
Blijft de kwaliteit wel behouden met zoiets? Nadeel vind ik wel dat BT altijd aan moet staan, dus ook accu vreet.

[Voor 20% gewijzigd door Upbeat op 22-05-2011 12:11]

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 341111

Waar ik naar op zoek ben, is dalijk een Brodit houder voor in de auto, en een Sennheiser koptelefoon.
En een hoesje voor als ie in de broek/jas zit.

Iemand al ergens iets gezien ?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Upbeat
Ik ga dit hoesje bestellen:

http://www.mobilefun.co.u...h-bulk-po-s621-p29371.htm

Jammer dat de meeste officiële accessoires pas half juni uitkomen :/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• yannickie111

- in-ear

In principe is volgens mij elke 3.5MM jack headset geschikt.

Nog niemand die zich geroepen voelt om straks een mooi overzichtje van alle accessoires te maken in de TS? O-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

Voor mij wordt het één van deze twee lederen beschermhoesjes met strap:

Optie 1
Optie 2

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 407396

iemand nog andere nederlandse sites die accesoires verkopen ? want ik heb geen creditcard...dus ik moet ideal gebruiken..

zou zonde zijn om geen bescherming te hebben om mijn nieuwe htc

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Upbeat
yannickie111 schreef op zondag 22 mei 2011 @ 14:12:
[...]

In principe is volgens mij elke 3.5MM jack headset geschikt.
Nou ik kan weinig headsetjes vinden die aan die eigenschappen voldoen. De enige die ik vind zijn voor iPod, iPhone etc. Ik weet niet of wel werken op een Android telefoon (en met werken bedoel ik dat de controls werken).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rolands
Upbeat schreef op zondag 22 mei 2011 @ 12:09:
[...]

Een Bluetooth headset??

Edit: Ja nu zie ik wat het is! :+
Blijft de kwaliteit wel behouden met zoiets? Nadeel vind ik wel dat BT altijd aan moet staan, dus ook accu vreet.
Geen idee of dit een handig iets is qua kwaliteit, maar je bent niet afhankelijk van welke in ear headset je gebruikt, alle headsetjes met 3.5 mm jack passen erop. Er staan wel reviews van op internet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TenTimes
Qua hoesjes zou ik kiezen voor de valenta hoesjes. Deze zijn te koop bij veel nederlandse telefoonwinkels (iig phone house) en zijn hele goede kwaliteit. Voor de sensation heb je waarschijnlijk de pocket 11 nodig.
( http://www.pdashop.nl/pro...ta-leather-pocket-11.html )
Dit hoesje is gemaakt voor 4,3" scherm smartphones en waarschijnlijk voor de sensation. Hier is ook een luxe variant van met magneet.

@ kid_stevie & ernie 89

Graag gedaan

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Drekonai
Metalslave666 schreef op maandag 23 mei 2011 @ 09:26:
Qua hoesjes zou ik kiezen voor de valenta hoesjes. Deze zijn te koop bij veel nederlandse telefoonwinkels (iig phone house) en zijn hele goede kwaliteit. Voor de sensation heb je waarschijnlijk de pocket 11 nodig.
( http://www.pdashop.nl/pro...ta-leather-pocket-11.html )
Dit hoesje is gemaakt voor 4,3" scherm smartphones en waarschijnlijk voor de sensation. Hier is ook een luxe variant van met magneet.

@ kid_stevie & ernie 89

Graag gedaan
Ziet er inderdaad erg strak uit, krijgt ook goed reviews op PDAshop. Ik wil daar alleen even op inhaken omdat Dixons hem namelijk een STUK goedkoper aanbied. (Zonder verzendkosten trouwens)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TenTimes
Dat is zeker niet duur. Ik weet uit ervaring dat deze cases vaak gewoon 2 jaar meegaan. Ze hebben als voordeel dat ze wat sugger zijn dan de luxe varianten waardoor je telefoon ook wat beschermt is tegen drukpunt schade.

Voor een moderne smartphone is een case en een screenprotector tegenwoordig echt een must. Als je je toestel in je broekzak houdt, zorg dan altijd dat het scherm naar je been gericht is, want dan is deze beter beschermt tegen drukpunt schade.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Drekonai
Metalslave666 schreef op maandag 23 mei 2011 @ 12:33:
Dat is zeker niet duur. Ik weet uit ervaring dat deze cases vaak gewoon 2 jaar meegaan. Ze hebben als voordeel dat ze wat sugger zijn dan de luxe varianten waardoor je telefoon ook wat beschermt is tegen drukpunt schade.

Voor een moderne smartphone is een case en een screenprotector tegenwoordig echt een must. Als je je toestel in je broekzak houdt, zorg dan altijd dat het scherm naar je been gericht is, want dan is deze beter beschermt tegen drukpunt schade.
Screen protector zojuist gekocht, ik zal ook meteen een micro sd kopen op jou aanbeveling. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TenTimes
Als je het niet te duur vindt, zou ik meteen voor zo groot mogelijk gaan. Dit is namelijk prijstechnisch het goedkoopst. 16 GB heb je tegenwoordig voor €35,- van sandisk terwijl je 32 GB voor €50,- moet kunnen kopen. Door voor een grote SDHC te kiezen, krijg je een lagere prijs per GB.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:49

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Metalslave666 schreef op maandag 23 mei 2011 @ 13:57:
Als je het niet te duur vindt, zou ik meteen voor zo groot mogelijk gaan. Dit is namelijk prijstechnisch het goedkoopst. 16 GB heb je tegenwoordig voor €35,- van sandisk terwijl je 32 GB voor €50,- moet kunnen kopen. Door voor een grote SDHC te kiezen, krijg je een lagere prijs per GB.
€35,- is een beetje duur voor 16 GB volgens de pricewatch kan het al vanaf de €20,-
Pricewatch 16GB SDHC
Naar gelang je een hogere class wil hebben zal je wel iets duurde zitten, maar las dat class 4 al voldoende is.

Werk hard!, zeur niet!, verwacht niets!!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TenTimes
Die prijzen zijn de prijzen in de winkel waar ik werk. Die zijn altijd een stuk hoger dan online. Dit was meer ter illustratie van het verschil in prijs per GB.
Wel zou ik altijd voor een sandisk gaan vanwege de kwaliteit en die is classe 4 dus je zit in ieder geval goed qua snelheid.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Drekonai
Metalslave666 schreef op maandag 23 mei 2011 @ 14:07:
Die prijzen zijn de prijzen in de winkel waar ik werk. Die zijn altijd een stuk hoger dan online. Dit was meer ter illustratie van het verschil in prijs per GB.
Wel zou ik altijd voor een sandisk gaan vanwege de kwaliteit en die is classe 4 dus je zit in ieder geval goed qua snelheid.
Ik ga voor de 16 GB van Sandisk. Ik vind het zonde van mijn geld omdat ik namelijk weet dat ik geen 32 GB ga gebruiken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• assasinbats
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:06
Hallo allemaal,

Ik heb nu de top-of-the-line Samsung Star, welke ik vervoer in een Valenta (inclusief trekkoord) hoesje. Nu ik eindelijk een echte telefoon ga bestellen, vroeg ik me af wat voor accessoires een 'must' zijn.

Ik vind het hoesje behoorlijk irritant inmiddels, maar ik wil wel graag dat het scherm beschermd is. Het is nogal een prijzige telefoon namelijk.
Wat is dan aan te raden? Een bumper, of een case, of een beschermfolietje?

En qua opslag: Wat is raadzaam? Voor muziek blijf ik mijn 160GB iPod gebruiken, maar ik wil niet in de knoop komen met de opslag. Is 16GB aan te raden, vanwege de HD videomogelijkheden?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• yannickie111
assasinbats schreef op maandag 23 mei 2011 @ 17:33:
Hallo allemaal,

Ik heb nu de top-of-the-line Samsung Star, welke ik vervoer in een Valenta (inclusief trekkoord) hoesje. Nu ik eindelijk een echte telefoon ga bestellen, vroeg ik me af wat voor accessoires een 'must' zijn.

Ik vind het hoesje behoorlijk irritant inmiddels, maar ik wil wel graag dat het scherm beschermd is. Het is nogal een prijzige telefoon namelijk.
Wat is dan aan te raden? Een bumper, of een case, of een beschermfolietje?

En qua opslag: Wat is raadzaam? Voor muziek blijf ik mijn 160GB iPod gebruiken, maar ik wil niet in de knoop komen met de opslag. Is 16GB aan te raden, vanwege de HD videomogelijkheden?
Ik heb zelf sinds een dikke maand een Desire HD. (deze is, zeker qua accessoires, natuurlijk goed te vergelijken met de sensation)
Ik heb deze op internet besteld, en hier kon ik meteen een pakketje erbij bestellen, met twee stevige plastics casejes (hoe schrijf je dat :?) en een auto-oplader. Deze kostte toen 4 euro, de autolader alleen was al duurder, dus zeker doen natuurlijk.
Ik heb nog zitten twijfelen of ik zo'n leren valenta hoesje zou kopen, maar dit heeft ook nadelen.
Bij het valaneta-hoesje is hij helemaal beschermd, ook het scherm, maar als de telefoon in gebruik is is hij helemaal niet beschermd.
Bij het plastic hoesje dat ik nu heb, zit er altijd omheen, is het scherm nooit beschermd, maar als je hem gebruikt is hij toch bescherm tegen vallen, en als je hem op tafel legt ligt hij niet op het scherm, het hoesje zorgt voor een randje. Het scherm heb ik beschermd met een normale screenprotector, dus tsja, kiezen....

Edit: en ik heb zelf gewoon het meegeleverde 8 GB kaartje, vind ik voorlopig voldoende, maar ook dit is persoonlijk...

[Voor 3% gewijzigd door yannickie111 op 23-05-2011 17:44]

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 407396

even voor de koper van het display folie ? misschien een link ? want ik wil uiteraard er gelijk een folie opdoen....net als op mijn hd2 die nog steeds daardoor helemaal nieuw is

Acties:
  • 0Henk 'm!

• yannickie111
Anoniem: 407396 schreef op maandag 23 mei 2011 @ 17:58:
even voor de koper van het display folie ?
Wat bedoel je? :?

Acties:
  • 0Henk 'm!

Hij bedoelt een screenprotector. Ikzelf had een Brando protector voor mijn n97 en dat beviel prima, maar ze zijn er nog niet voor de Sensation zag ik. Voor andere protectors moet je even googlen op: screenprotector htc sensation

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TenTimes
Het merk van een screen protector maakt meestal geen verschil. Wel raad ik aan om een screen protector specifiek voor de Sensation te kopen, want een universele screenprotector bijsnijden kan ik niet aan raden.

Die backcovers (cases of casejes voor sommige) zullen je toestel niet bewschermen tegen vallen. Toevallig is net de galaxy s van mijn collega gevallen met een backcover er om heen, en deze heeft toch wat schade. Misschien dat er een stevige rubber backcover komt, maar zacht of hard plastic en sileconen beschermt niet echt tegen vallen.

Natuurlijk kun je je telefoon het best niet laten vallen :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Drekonai
Ik ben nu ook bezig met het zoeken naar Accessoires.

Ik heb de Sandisk 16 GB Class 4 al aangeschaft, dit bij DigitalsOnline.
De Valenta leather pocket 11 heb ik aangeschaft bij Dixons.
Nu ben ik alleen nog op zoek naar een screenprotector, dit is wat ik gevonden heb: TelecomTelecom, PDAshop en op AndroidWorld.

Het zijn 3 verschillende type's iemand een tip ? Er zal zoals Metalsave zegt weinig verschil in zitten maar ik denk dat het ene merk net wat beter is als het anders ook al gaat het om een stukje plastic..

[Voor 21% gewijzigd door Drekonai op 24-05-2011 09:22]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vassie18
  • Laatst online: 08-05 20:29
Ik lees dat men een screenprotector wil gaan gebruiken?

Is het scherm van de Sensation niet net zo als die van de htc legend gemaakt van gorilla glas?
Dan is die als je er niets raars mee doet sowiezo beschermt tegen krassen en is een protector overbodig.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Drekonai
Vassie18 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 09:16:
Ik lees dat men een screenprotector wil gaan gebruiken?

Is het scherm van de Sensation niet net zo als die van de htc legend gemaakt van gorilla glas?
Dan is die als je er niets raars mee doet sowiezo beschermt tegen krassen en is een protector overbodig.
Het zou best kunnen hoor, die schermer worden steeds sterker. Maar weet je wat het is, ik geef liever 10-20 Euro extra uit zodat ik zeker weet dat er geen kras op komt, anders vergeef ik het mezelf niet. 8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vassie18
  • Laatst online: 08-05 20:29
Drekonai schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 09:21:
[...]

Het zou best kunnen hoor, die schermer worden steeds sterker. Maar weet je wat het is, ik geef liever 10-20 Euro extra uit zodat ik zeker weet dat er geen kras op komt, anders vergeef ik het mezelf niet. 8)7
Ik heb al jaren een smartphone en daarvoor zelfs een pda gehad. Altijd screenprotectors gebruikt en daar zag je echt altijd wel slijtage op die protectors.

Inmiddels heb ik nu 2 jaar een htc legend zonder screenprotector en die telefoon is gewoon nog als nieuw zo mooi is het scherm nog(en natuurlijk de rest van de telefoon).

Een screenprotector vind ik met dit type glas niet nodig als je zuinig bent op je spullen en je dus niet sleutels in dezelfde broekzak doet als waar je telefoon in zit :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TenTimes
Als je hem altijd in je valenta hoesje hebt zitten, heb je een screenprotector niet per se nodig.

Acties:
  • 0Henk 'm!

@Drekonai, laat je even weten hoe die Valenta pocket 11 bevalt? Aangezien het geschikt is voor meerdere producten vraag ik me af hoe stevig de Sensation in dat hoesje zit... hij moet er niet uitglijden als je hem op de kop houdt. :P En erin persen is ook niet de bedoeling. Kortom... hij is niet specifiek voor de Sensation gemaakt en daarom heb ik zo mijn twijfels...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Drekonai
Anoniem: 404512 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 12:00:
@Drekonai, laat je even weten hoe die Valenta pocket 11 bevalt? Aangezien het geschikt is voor meerdere producten vraag ik me af hoe stevig de Sensation in dat hoesje zit... hij moet er niet uitglijden als je hem op de kop houdt. :P En erin persen is ook niet de bedoeling. Kortom... hij is niet specifiek voor de Sensation gemaakt en daarom heb ik zo mijn twijfels...
I'll keep that in mind, ik zal hier wel een korte ervaring ervan plaatsen. Helaas is het hoesje eerder binnen dan de telefoon :9 Ach, ik stop m'n HD2 er tijdelijk wel in.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Upbeat
Voor de mensen die in de toekomst een nieuw achterkantje willen bestellen ;) :

http://www.mobilefun.co.u...cement-housing-p29823.htm

• Drekonai
Anoniem: 404512 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 12:00:
Ik heb mijn HD2 er tijdelijk in gedaan en ben er tevreden over. Waarom vind ik het niet goed? nou natuurlijk omdat mijn nieuwe telefoon er nog niet ingezeten heeft. De HD2 is namelijk 2mm breder, mocht ik deze nog een aantal dagen in het hoesje laten zitten dan past die zich aan naar die breedte en vorm en dat wil ik natuurlijk niet.

Ik begin al wel te merken dat na een aantal uur de pasvorm al verbeterd is. Hij zat nog wel wat strak erin, maar ik kreeg hem al redelijk goed uit het hoesje. Vrienden van mij hebben ook zo'n type hoesje maar die zeggen dat die er niet zo van de kwaliteit uitziet/voelt als het hoesje dat ik heb. Ik wil nog wel een keer een ervaring geven na een week gebruik van m'n Sensation alleen als men 't wilt.

Okay, thanks! Ja ik denk dat je na 3 dagen Sesation al wel een goede mening kunt geven, dus als je dat nog zou willen doen, super! :D
Ik hoor inderdaad veel goeds over de kwaliteit van Valenta... dus dat is al een grote plus. Maar zoals gezegd vroeg ik me gewoon af hoe zo'n uni hoesje zich verhoudt ten opzichte van een hoesje dat speciaal gemaakt is voor de Sensation. Als de sensation net zo past als je huidige phone dan is dat prima en bestel ik hem ook even. Als ie vanaf het begin maar strak erin zit dan rekt dat later wel wat op.

[Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 404512 op 25-05-2011 09:52]

• Drekonai
Anoniem: 404512 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 09:51:
Okay, thanks! Ja ik denk dat je na 3 dagen Sesation al wel een goede mening kunt geven, dus als je dat nog zou willen doen, super! :D
Ik hoor inderdaad veel goeds over de kwaliteit van Valenta... dus dat is al een grote plus. Maar zoals gezegd vroeg ik me gewoon af hoe zo'n uni hoesje zich verhoudt ten opzichte van een hoesje dat speciaal gemaakt is voor de Sensation. Als de sensation net zo past als je huidige phone dan is dat prima en bestel ik hem ook even. Als ie vanaf het begin maar strak erin zit dan rekt dat later wel wat op.
Geloof me, die zat GOED strak. Maar na een aantal uur merk je al dat het beter gaat. Ik laat het je wel weten, haha ik sta hier helemaal klaar met Hoesje en SD kaart, het enige probleem is dat ik nog steeds geen Sensation binnen heb gekregen :X.

• TenTimes
De DHD mag dan misschien wel 2 mm breder zijn, ik heb het idee dat de sensation iets dikker gaat zijn en hierdoor kan het hoesje weer helemaal goed zitten.

Eerst het toestel binnen krijgen en dan even testen.

Anoniem: 395727

http://www.htcaccessorystore.com/nl/p_htc_item.aspx?i=218017

hier zijn de prijzen hoger, maar dan krijg je wel de juiste producten

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:50

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

Zijn mensen toevallig bekend met de kwaliteit van Bugatti tasjes?

Hier zijn namelijk universele Bugatti tasjes te krijgen waar de HTC Sensation in past.

http://www.mobielbereikba...ten/htc/sensation/hoesjes

Weet alleen niet of de kwaliteit ok is.

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-05 22:24
Iemand zon zelfde soort hoesje al gevonden? Heb deze nog steeds voor mijn Nexus one. Erg fijn hoesje :)
Hoop dat er zo iets voor de Sensation komt.

Edit:
Net besteld : http://www.mobielbereikba...se-2011-sl-shadow-b-black

[Voor 35% gewijzigd door dunn0w op 25-05-2011 20:31]

• dunn0w
MaakmeGek schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 16:05:
Zijn mensen toevallig bekend met de kwaliteit van Bugatti tasjes?

Hier zijn namelijk universele Bugatti tasjes te krijgen waar de HTC Sensation in past.

http://www.mobielbereikba...ten/htc/sensation/hoesjes

Weet alleen niet of de kwaliteit ok is.

YouTube: ‪Bugatti SlimCase STN Golden b (Size M) & Nokia N8‬‏
Mtyn schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 00:54:
Ik heb zelf een Bugatti STN hoes gekocht. Erg tevreden mee, past perfect en beschermt hem goed in je broekzak. Ik vind hem fijner dan de sock die ik voor mijn Diamond gebruikte, dit is neopreen (ook wel duikpakstof) en stoft een stuk minder.

• TenTimes
Ik denk dat het hoesje van de nexus one alleen voor google (nexus) phonesd beschikbaar komt vanwege de kale android.

@Drekonai, heb je je phone al binnen toevallig? :P

• lenn2l
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-09-2022
Tip voor de mensen die een screenprotector gaan gebruiken: ga voor de Invisible Shields van Zagg, die dingen zijn echt geweldig! Laten overigens niet zo snel los als die Brando dingen van eBay! ;)

Mag hier nog wachten tot 10 Juni voor verlenging... :F

lenn2l schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 12:18:
Tip voor de mensen die een screenprotector gaan gebruiken: ga voor de Invisible Shields van Zagg, die dingen zijn echt geweldig! Laten overigens niet zo snel los als die Brando dingen van eBay! ;)

Mag hier nog wachten tot 10 Juni voor verlenging... :F
Omdat het scherm van de Sensation (en ook bij de galaxy ace merkte ik) van glas zijn en ik nog wel eens een stroeve ervaring heb met het touchscreen, zou dit dan opgelost zijn door een screenprotector? Warme handen, dus meer vocht en dus stroef... is mijn redenatie. :P

• TenTimes
Ik vond de ace zonder screen protector goed werken. Ik had geen last van een stroef gebruik. Ik dacht dat de sensation gorilla glass kreeg dus een screen protector hoeft niet ter bescherming, maar ik denk dat die curve in de randen ook een ramp gaat zijn voor het aanbrengen. Invisible shield led hier vaak op, maar dan nog wordt het lastig.
Ik denk dat een screen protector icm vochtige handen alleen maar stroever gaat zijn. Misschien sileconen spray? :+

• Drekonai
Anoniem: 404512 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:22:
@Drekonai, heb je je phone al binnen toevallig? :P
NEEEEE, helaas niet man :-( Ik wil hem nu steeds liever hebben, er zijn namelijk steeds meer mensen die hem al hebben. Achjah, er zit maar 1 ding op en dat is wachten wachten wachten. :-(

• MTBreak
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:10
Krijg je een MHL kabel erbij of moet je die los kopen?
http://www.htcaccessorystore.com/nl/p_htc_item.aspx?i=218634
€32,- beetje erg duur ofniet?

• yannickie111
MattyBomba schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 16:06:
Deze lijkt me ook prima, en kost maar 9 euro...
http://www.pdashop.nl/pro...tmicro-usb-naar-hdmi.html

• Impulzer
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2022
MattyBomba schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 16:06:
Moet je los kopen. Het enige wat er bij zit is een oplader, micro usb kabel (o.a. voor in de oplader) en oortjes.

Kratradio: Raveland TRX 69 - 6X9" Speakers // TA2024 Versterker (Modded) // hKS // 12v Loodgelaccu // Loodacculader AL 600 // USB/SD Mp3 Player

@Drekonai, ben vandaag even naar een winkel gelopen om zo'n Valenta pocket 11 te halen. Natuurlijk met de garantie dat niet goed geld terug mogelijk is. :P
Hij past op zich vrij goed in de pocket. Hij zit er zeker niet te strak in en ook niet te los. Op de kop gehouden is er wel een mogelijkheid dat ie eruit glijdt, maar ook dat gebeurt niet zo snel. Dus ik vind hem prima. De mijne heeft wel zo'n lelijke gespenhouderband aan één kant, weet niet of ze dat allemaal hebben, maar dat haal ik er nog even af... voor in de broekzak moet ik er geen pruttel op hebben zitten. Verder viel me op dat de trek strap magnetisch is haha, geniaal. Dan kun je hem over de bovenkant van je mobiel leggen en blijft ie aan de andere kant zitten.
Maargoed... laat je nog even weten hoe die van jou bevalt... wellicht zit er toch nog verschil in de hoesjes.

EDIT: Is er eigenlijk verschil tussen Valenta Pocket Black 11 en Valenta Pocket Luxe Black Loop 11?

Dat laatste staat op mijn huidig aangeschafte Valenta en het eerste staat op de Dixons site.

[Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 404512 op 26-05-2011 17:29]

• TenTimes
Die luxe versie heeft die magneet in het lint en een lus aan de achterkant voor aan de riem. De gewone versie heeft iets strakker leer en niet die extra's. Die luxe variant is vaak duurder, dus als je die hebt gekregen heb je mazzel gehad.

Bedoel je dat het hoesje strakker om de phone zit of het leer zelf dat wat strakker is?

En ik heb gewoon 20 euro betaald voor m'n hoesje in de winkel, maar toen zag ik opeens ook een normale op internet... achja...

• Kid_Stevie
  • Niet online
die 'Valenta pocket 11' ga ik morgen ook maar eens bekijken,
doe nog even 1dagje met mn oude telefoon en dan hopelijk morgen een mooi hoesje :D

Anoniem: 395727

heeft merk nog invloed op kwaliteit van een geheugenkaart?
Ik wil namelijk dit kaartje kopen: pricewatch: Sandisk microSDHC 16GB Class 4

• Kid_Stevie
  • Niet online
Anoniem: 395727 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 18:46:
heeft merk nog invloed op kwaliteit van een geheugenkaart?
Ik wil namelijk dit kaartje kopen: pricewatch: Sandisk microSDHC 16GB Class 4
scandisk is gewoon top,
weet niet hoe het zit met de andere merken,
http://www.alternate.nl/h...igital&l3=microSD%2FSDHC&

zit er ook aan te denken eentje te halen, twijfel alleen nog beetje tussen 16 & 32
morgen ook gelijk maar even de mediamarkt binnen rollen

• Masco
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-05 23:47
Gister op zoek gegaan naar een Desk Cradle, zodat ik hem mooi kan plaatsen als ik achter de computer zit.

Heb deze dus maar besteld: http://cgi.ebay.co.uk/ws/...iewItem&item=140554422641 en vandaag was ie verzonden.

hopelijk komt er ook nog 1 waar ie rechtop in kan staan

• rolands
Kid_Stevie schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 19:01:
[...]

scandisk is gewoon top,
weet niet hoe het zit met de andere merken,
http://www.alternate.nl/h...igital&l3=microSD%2FSDHC&

zit er ook aan te denken eentje te halen, twijfel alleen nog beetje tussen 16 & 32
morgen ook gelijk maar even de mediamarkt binnen rollen
Ik denk niet dat jij bij de MM moet zijn voor de prijs, ik was ook ff langs geweest vandaag, maar die prijzen voor een 32gb waren ruim boven de 100 euro, terwijl je via de pricewatch gekeken een stuk lager zit.

Ik twijfel ook nog, maar mijn voorkeur gaat toch naar 32 gb.

Qua hoesjes neig ik nu toch meer naar zoiets als de Krusell Orbit Flex Leather Case, die ziet er degelijk uit en ik denk dat dit beter is dan een siliconen hoesje. Nu heb ik een leren hoesje dat aan 1 kant open is, maar de telefoon kan daar makkelijk uit vallen na een tijdje gebruikt te zijn.

[Voor 6% gewijzigd door rolands op 26-05-2011 21:52]

• Kid_Stevie
  • Niet online
rolands schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 21:49:
[...]

Ik denk niet dat jij bij de MM moet zijn voor de prijs, ik was ook ff langs geweest vandaag, maar die prijzen voor een 32gb waren ruim boven de 100 euro, terwijl je via de pricewatch gekeken een stuk lager zit.

Ik twijfel ook nog, maar mijn voorkeur gaat toch naar 32 gb.

Qua hoesjes neig ik nu toch meer naar zoiets als de Krusell Orbit Flex Leather Case, die ziet er degelijk uit en ik denk dat dit beter is dan een siliconen hoesje. Nu heb ik een leren hoesje dat aan 1 kant open is, maar de telefoon kan daar makkelijk uit vallen na een tijdje gebruikt te zijn.
100?? zeker weten dat het een klasse 4, micro was??
want dan zouden het echt oplichters zijn!

mijn voorkeur gaat trouwens ook wel naar de 32,
beter gewoon in een keer goed dan later denken had-ik-maar

ook wel mooi hoesje idd
vind zelf leer ook wel beter dan siliconen,
maar morgen eens even bij de phonehouse en belcompany binnen wandelen,
vodafone heeft zelf niet zoveel hoesjes iig
iemand nog een andere goeie winkel voor hoesjes?

• rolands
Heb het idee dat je het beste online kunt kijken voor hoesjes, of hebben ze al wat liggen bij de telecom winkel qua hoesjes specifiek voor de sensation?

Acties:
  • 0Henk 'm!

Valenta pocket 11 is een redelijk goede optie. Verkrijgbaar in bijna alle telecomwinkels zoals belcompany e.d.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• assasinbats
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:06
Masco schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 20:28:
Gister op zoek gegaan naar een Desk Cradle, zodat ik hem mooi kan plaatsen als ik achter de computer zit.

Heb deze dus maar besteld: http://cgi.ebay.co.uk/ws/...iewItem&item=140554422641 en vandaag was ie verzonden.

hopelijk komt er ook nog 1 waar ie rechtop in kan staan
Mooi spul, laat je even weten hoe het bevalt?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ipazza
  • Laatst online: 30-05 11:51
Wat moet een screenprotector ongeveer kosten ?

Ik zie er hier voorbij komen van 10 euro en 18 euro en nog meer? Ik wil een screenprotector die zo min mogelijk de kwaliteit van het touchscreen verpest. Hij mag best wat kosten zolang hij maar goed is. Wat is aan te raden ?

I don't hate you, I nothing you

Acties:
  • 0Henk 'm!

• lenn2l
@ipazza: Zie mijn vorige posts over de Zagg Invisible Shields, zijn iets duurder dan normaal maar gaan veeel langer mee. En nooit problemen mee ondervonden icm touchscreens.

De Invisible Shield voor de Sensation is btw nog niet uitgebracht maar is "expected soon".

@Metalslave666: ja de gorilla glass is natuurlijk al een hele bescherming, maar als je werkt in een omgeving met veel zand dan kan je wel raden hoe dat glas er na een tijdje schuren uit komt te zien!

EDIT: nog een beetje gegoogled, er zijn mensen die het lastig vinden om invisible shields te gebruiken icm touchscreens, maar dat is een persoonlijke voorkeur!

[Voor 14% gewijzigd door lenn2l op 27-05-2011 12:15]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ipazza
  • Laatst online: 30-05 11:51
http://www.dealextreme.co...n-cable-1-5m-length-65401

Ik zit eraan te denken om maar meteen deze te bestellen. Iemand ervaring met deze soort kabels ?

I don't hate you, I nothing you

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 31-05 13:02
twijfel tussen de volgende twee cases, wil graag iets van siliconen gel. Nou lijkt de eerste daar perfect op, alleen de 2de lijkt meer een hard case, zo erg glimt hij. Iemand al 1 van deze besteld?

http://cgi.ebay.nl/NEW-HTC-SENSATION-BLACK-HYDRO-GEL-CASE-COVER-FILM-UK-/180666338102?pt=UK_MobilePhones_MobilePhonesCasesPouches&hash=item2a108d8b36

en

http://cgi.ebay.nl/BLACK-GEL-CASE-FOR-HTC-SENSATION-/380335526593?pt=UK_MobilePhones_MobilePhonesCasesPouches&hash=item588dc392c1

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zephaniah
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 24-05 21:18
dunn0w schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 20:18:
Iemand zon zelfde soort hoesje al gevonden? Heb deze nog steeds voor mijn Nexus one. Erg fijn hoesje :)
Hoop dat er zo iets voor de Sensation komt.
[afbeelding]

Edit:
Net besteld : http://www.mobielbereikba...se-2011-sl-shadow-b-black
[afbeelding]
Zo'n hoesje had ik voor mn Desire, inderdaad erg fijn. En erg goedkoop. Inmiddels ook voor de Sensation.
http://cgi.ebay.com/New-O...ories&hash=item4159e773d9

Acties:
  • 0Henk 'm!

• lenn2l
@bvbal79: In de beschrijving staat dat het om een gel case gaat, gewoon vragen aan de verkoper als je het zeker wilt weten!

Dank je voor de tip trouwens, ga van de week die 2e maar eens bestellen, ziet er erg strak uit!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jOnAt
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-05 14:10

- in-ear

Ik weet niet of je al een headset hebt gekocht, maar je kan op de HTC site gewoon het microfoon gedeelte met afstandsbediening los kopen. Dan kan je gewoon je eigen headset gebruiken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Upbeat
jOnAt schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 12:26:
[...]

Ik weet niet of je al een headset hebt gekocht, maar je kan op de HTC site gewoon het microfoon gedeelte met afstandsbediening los kopen. Dan kan je gewoon je eigen headset gebruiken.
Ja, die had ik gezien, is het overwegen waard...

Je krijgt er alleen weer zo'n crappy headsetje erbij. Nouja eerst maar eerst het toestel binnenkrijgen :*)

Edit: na beter kijken, zie ik dat alleen een opneemknop opzit... hmm.

Ik heb wel dit gezien bij Nokia: http://shop.nokia.nl/weba..._10505_10110_-19_60000259

Geen idee of het werkt met Android.

[Voor 20% gewijzigd door Upbeat op 27-05-2011 12:45]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LeMerchant
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07-2020

LeMerchant

Da's tochnie normaaaaal!

Iemand al ervaring met (of iig van dit merk) deze case: http://www.smartphoneshop...r-case-htc-sensation.html

Verder las ik ook dat het scherm van de Sensation van Gorilla Glass is. Mijn voorkeur gaat dan alsnog wel uit naar een extra screen protector. Hoe denken jullie daarover?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 31-05 13:02
lenn2l schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 12:14:
@bvbal79: In de beschrijving staat dat het om een gel case gaat, gewoon vragen aan de verkoper als je het zeker wilt weten!

Dank je voor de tip trouwens, ga van de week die 2e maar eens bestellen, ziet er erg strak uit!
Heb die ook nu besteld.... 5 euro maar incl verzendkosten :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 249224

Ik heb me telefoon gister ook maar op gehaald. Net even dit hoesje besteld: http://cgi.ebay.de/ws/eBa...iewItem&item=140552105105

Hopelijk komt die en de screenprotector snel binnen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rolands
LeMerchant schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 12:40:
Iemand al ervaring met (of iig van dit merk) deze case: http://www.smartphoneshop...r-case-htc-sensation.html

Verder las ik ook dat het scherm van de Sensation van Gorilla Glass is. Mijn voorkeur gaat dan alsnog wel uit naar een extra screen protector. Hoe denken jullie daarover?
Nou ik was 'm aan het overwegen. Ben vanavond even bij coolblue (in Eindhoven) geweest waar smartphoneshop een onderdeel van is, maar ik vond dit hoesje echt verschrikkelijk. Hij zit er strak omheen, maar het ziet er niet uit naar mijn mening. Daarnaast is hij erg open aan de boven en zijkanten en ik vond het magneetje niet makkelijk gaan. Ik heb 'm maar weer terug laten leggen en ben met lege handen naar huis gegaan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dunn0w
Vandaag deze binnen gehad. http://www.mobielbereikba...se-2011-sl-shadow-b-black

Perfecte hoesje voor me telefoon :)

Als er iemand foto's wil zien hoe de Sensation in het hoesje zit laat maar weten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rolands
dunn0w schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 23:08:
Vandaag deze binnen gehad. http://www.mobielbereikba...se-2011-sl-shadow-b-black

Perfecte hoesje voor me telefoon :)

Als er iemand foto's wil zien hoe de Sensation in het hoesje zit laat maar weten.
Zit de telefoon hier goed vast in, of valt hij eruit wanneer je 'm ondersteboven hebt?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dunn0w
rolands schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 23:13:
[...]

Zit de telefoon hier goed vast in, of valt hij eruit wanneer je 'm ondersteboven hebt?
Ja die zit er vast in, als je hem aan de zijkant licht vast houd en er mee schud zit ie nog precies op dezelfde plek :)

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 31-05 23:44
heb ze allebei maar besteld. :P

• BB72
  • Laatst online: 20:06
Ik heb zelf de KRUSELL Luna Luxe Leather Pouch Tasje Black Size XXL besteld en inmiddels binnen. Erg mooi leer en zeer netjes afgewerkt met superzachte binnenzijde.

http://www.digitalsonline...k-size-xxl-%7C-95321.html

Formaat is als het goed is (bijna) perfect. Alleen de bovenkant zou er 1 mm uitsteken.

Specs Sensation: 126.1mm x 65.4mm x 11.3mm
Afmetingen van de binnenzijde van deze tas: 125 x 69 x 14 mm.

Hoop het vandaag te weten. Als T-Mobile gisteren (laat in de middag) nog netjes aan Vodafone heeft doorgegeven dat het nummerbehoud is goedgekeurd, dan kan ik vandaag mijn Sensation ophalen.

Anoniem: 103399

Bah net een kras op me scherm, redelijk goed te zien vooral met wit achtergrond. Had ook helemaal geen sleutels of kleingeild in me broekzak snap niet hoe het is gebeurt..

iemand die een goed merk voor een screen protector kan aanraden ?

Anoniem: 407980

Anoniem: 103399 schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 14:31:
Bah net een kras op me scherm, redelijk goed te zien vooral met wit achtergrond. Had ook helemaal geen sleutels of kleingeild in me broekzak snap niet hoe het is gebeurt..

iemand die een goed merk voor een screen protector kan aanraden ?
ik heb op mijn magic de screen protector van ZAGG gehad, echt onverwoestbaar, moet je nog wel even geduld hebben, ze zijn nog niet uit. Mocht je daar willen bestellen google eerst ff op ZAGG coupons, kan je tot 25% voordeel opleveren

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 31-05 23:44
Zephaniah schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 11:54:
[...]

Zo'n hoesje had ik voor mn Desire, inderdaad erg fijn. En erg goedkoop. Inmiddels ook voor de Sensation.
http://cgi.ebay.com/New-O...ories&hash=item4159e773d9
2,15 incl verzenden. Daar kan weinig fouts aan gaan lijkt mij. _/-\o_

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 341111

BPP schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 23:11:
[...]

2,15 incl verzenden. Daar kan weinig fouts aan gaan lijkt mij. _/-\o_
Ik heb er eentje besteld.
Als het niks is, pech. Als ie wel goed is ... :) mooie prijs :)
Pagina: 1 2 3 ... 6 Laatste

Let op:
Algemene toestel discussies mogen in het: HTC Sensation: Ervaringen & Discussie (Deel 1)

Discussie over: Levertijden, Beschikbaarheid en abonnementen mogen hier:
HTC Sensation levertijden- en abbonemententopic.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee