Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
http://www.factoryprices....3518_Gsm_Tas_Lift_L_Zwart
Heb ik nu de volgende pouch van Krusell besteld:
https://www.telecomteleco...ch-extra-large-black.html
Helaas, want die van Hama ziet er toch strakker uit, maar die was net te klein (in de hoogte) waardoor het klepje niet goed dicht blijft zitten.
Ze hebben op het moment bij de Phonehouse een bluetooth stereo headset icm een autolader en een hoesje (te klein waarschijnlijk) van €115,- voor €20,-. De headset alleen kost normaal €70,- dus het is een mooie aankoop. Met dit headset kun je ook muziek luisteren, alleen gaat de batterij dan niet heel lang mee.jOnAt schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 12:26:
[...]
Ik weet niet of je al een headset hebt gekocht, maar je kan op de HTC site gewoon het microfoon gedeelte met afstandsbediening los kopen. Dan kan je gewoon je eigen headset gebruiken.
Do Android phones dream of electric iSheep? - D3 Hero: http://eu.battle.net/d3/en/profile/TenTimes-2313/hero/1848749
Is ie ook online te bestellen? Voor dit bedrag wil ik hem wel gelijk bestellen...Metalslave666 schreef op zondag 29 mei 2011 @ 13:20:
[...]
Ze hebben op het moment bij de Phonehouse een bluetooth stereo headset icm een autolader en een hoesje (te klein waarschijnlijk) van €115,- voor €20,-. De headset alleen kost normaal €70,- dus het is een mooie aankoop. Met dit headset kun je ook muziek luisteren, alleen gaat de batterij dan niet heel lang mee.
(had al even snel gekeken op phonehouse, maar kan geen accesoires vinden
[ Voor 22% gewijzigd door ralph075 op 29-05-2011 13:24 ]
http://www.bugatti-mobile...hide-black_6041_4761.html
En dit, wat ralph aangaf vind ik ook wel iets, namelijk https://www.telecomteleco...ch-extra-large-black.html
Lastig allemaal hoor
Ik kom op het grote internet maar één soort tegen (een met een zuignap voor aan het raam)
Ik wil hem eigenlijk monteren op de Telefoonsteun welke al aan de zijkant van mijn dashbord in de auto hangt.
Mijn Desire en Desire HD hadden de active Brodit houders, maar die hebben nog niets op de markt voor de Sensation, terwijl ze er met de Desire HD wel als de kippen bij waren.
Cogitationis poenam nemo patitur
Nee, maar ze zullen hem in de meeste winkels wel hebben. Als je hem niet ziet liggen of staan, gewoon even vragen naar de TPH (The Phone House) Gift Pack.ralph075 schreef op zondag 29 mei 2011 @ 13:24:
[...]
Is ie ook online te bestellen? Voor dit bedrag wil ik hem wel gelijk bestellen...
(had al even snel gekeken op phonehouse, maar kan geen accesoires vinden)
Do Android phones dream of electric iSheep? - D3 Hero: http://eu.battle.net/d3/en/profile/TenTimes-2313/hero/1848749
Ik heb zaterdag zelf deze besteld.Bullet NL schreef op maandag 30 mei 2011 @ 08:42:
Zijn er al mensen die actieve carholders hebben kunnen aanschaffen?
Ik kom op het grote internet maar één soort tegen (een met een zuignap voor aan het raam)
Ik wil hem eigenlijk monteren op de Telefoonsteun welke al aan de zijkant van mijn dashbord in de auto hangt.
Mijn Desire en Desire HD hadden de active Brodit houders, maar die hebben nog niets op de markt voor de Sensation, terwijl ze er met de Desire HD wel als de kippen bij waren.
En ik heb vanmiddag een mailtje gekregen dat m'n bestelling verzonden is (via DHL)
Zodra ik 'm binnen heb en tijd heb gehad om 'm uit te proberen laat ik meer weten
Hij is wel wat aan de prijzige kant, maar het was de beste die ik kon vinden. Al die dingen met die flappen en handige uittreksels vind ik NIKS
Zal als 'ie binnen is wel even mijn ervaringen posten, als daar interesse voor is.
Heb je ook op eBay gekeken. Best veel geld voor hoesKangaroeHenkie schreef op maandag 30 mei 2011 @ 21:11:
Ik heb zelf vanmiddag deze Besteld.
Hij is wel wat aan de prijzige kant, maar het was de beste die ik kon vinden. Al die dingen met die flappen en handige uittreksels vind ik NIKSGewoon een simpel, stevig hoesje. Staat niet bij of het echt leder is, ik neem aan van wel, voor deze prijs.
Zal als 'ie binnen is wel even mijn ervaringen posten, als daar interesse voor is.
Heb je die 2de al? Wil graag weten hoe die is, vind hem ook wel wat hebbenbvbal79 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 11:31:
twijfel tussen de volgende twee cases, wil graag iets van siliconen gel. Nou lijkt de eerste daar perfect op, alleen de 2de lijkt meer een hard case, zo erg glimt hij. Iemand al 1 van deze besteld?
http://cgi.ebay.nl/NEW-HTC-SENSATION-BLACK-HYDRO-GEL-CASE-COVER-FILM-UK-/180666338102?pt=UK_MobilePhones_MobilePhonesCasesPouches&hash=item2a108d8b36
en
http://cgi.ebay.nl/BLACK-GEL-CASE-FOR-HTC-SENSATION-/380335526593?pt=UK_MobilePhones_MobilePhonesCasesPouches&hash=item588dc392c1
Ik heb dus zojuist m'n bestelde carholder voor m'n sensation binnen gekregen.z0bin schreef op maandag 30 mei 2011 @ 16:42:
[...]
Ik heb zaterdag zelf deze besteld.
En ik heb vanmiddag een mailtje gekregen dat m'n bestelling verzonden is (via DHL)
Zodra ik 'm binnen heb en tijd heb gehad om 'm uit te proberen laat ik meer weten
In mijn ogen krijgt deze holder 9/10 punten.
Één nadeel en dat is de prijs, maar goed.
Telefoon zit goed stevig vast in de holder, schuift niet e.d.
Er zit een Plastic plakaatje bij voor het bevestigen op het dashboard en een sigarettenaansteker-lader (2 delen, adapter & usb-microusb kabel)
Bij bevestigen in de holder laadt de navigatie app automatisch op.
Wcht zelf maar op een Brodit, navraag leert dat hij tussen nu en drie weken leverbaar wordt....
Verwijderd
Ikzelf wacht ook op de Brodit.MasterMaceMichu schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 13:48:
Hmmm...als die op de ruit zit, zit de telefoon dan niet heel ver van je af?
Wcht zelf maar op een Brodit, navraag leert dat hij tussen nu en drie weken leverbaar wordt....
Altijd gehad met mijn N95, werkte goed.
Cogitationis poenam nemo patitur
Vanmiddag even naar school genavigeerd en ik vond de afstand meevallen hoor.MasterMaceMichu schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 13:48:
Verwijderd
kan je misschien een foto plaatsen van de houder omdat bij htc staat dat het niet dezelfde houder is ..MasterMaceMichu schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 13:48:
thanks
Verwijderd
ben net deze besteld :http://www.expansys.nl/htc-sensation-screen-protector-sp-p540-2-pieces-retail-pack-218032/
Verwijderd
WOOOT bijna 22 euro voor 2 screenprotectors ?Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 21:44:
godverdomme nog meer krasjes !! 2de al...
ben net deze besteld :http://www.expansys.nl/htc-sensation-screen-protector-sp-p540-2-pieces-retail-pack-218032/
dat kan toch niet ? wie weet er nog eeb betere link /winkel om deze te verkrijgen ?
Verwijderd
Ik heb ze besteld op die engelse site die in de TS staat voor €11,94 maar wel €4,20 verzendkosten.Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 21:51:
[...]
WOOOT bijna 22 euro voor 2 screenprotectors ?
dat kan toch niet ? wie weet er nog eeb betere link /winkel om deze te verkrijgen ?
http://bit.ly/j6SbNE
Voor €2,57 uit Hong-Kong ($3.69) besteld. Voor mijn Desire had ik ook zoiets en ik ben er echt over te spreken! Na een jaar heeft mijn Desire nog totaal géén krasje, ondanks dat ik hem een paar keer heb laten stuiteren, zelfs een keer op de fiets waarbij mijn telefoon een paar mooie springende koprollen over het asfalt maakte, geen krasje! Ik gebruikte dit hoesje in combinatie met een screenprotector bij de plaatstelijke telefoonboer (á €3,95)
Een maat van me heeft zo'n flubber siliconen ding, maar die zijn in vergelijking met deze hoesje erg slap. Zijn voorkeur ging dan ook meer uit naar een harde plasticken hoesje zoals deze dus.
Goed, nou maar wachten...
N.B. Ik heb expliciet voor deze gekozen, omdat bij de meeste andere hoesjes een behoorlijk grote opening bij de camera en de ledjes zit. Ik denk dat dit krasgevoeliger is, en dus minder beschermend dan deze. Hier zit namelijk nog een klein verbindingsstukje tussen de flits-ledjes en de camera-lens. Ennuh, zo'n hoesje went echt wel snel genoeg hoor!
[ Voor 16% gewijzigd door Gies333 op 01-06-2011 00:27 ]
Vrijdag verstuurd....maar nog niet binnen. Hoop dat hij vandaag komt!DivineNL schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 08:39:
[...]
Heb je die 2de al? Wil graag weten hoe die is, vind hem ook wel wat hebben
Oke thx, laat maar wat weten als je hem hebtbvbal79 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 07:02:
[...]
Vrijdag verstuurd....maar nog niet binnen. Hoop dat hij vandaag komt!
Verwijderd
Jij woont niet in NL?Gies333 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 00:22:
Zojuist op ebay dit hoesje gekocht:
http://bit.ly/j6SbNE
Voor €2,57 uit Hong-Kong ($3.69) besteld. Voor mijn Desire had ik ook zoiets en ik ben er echt over te spreken! Na een jaar heeft mijn Desire nog totaal géén krasje, ondanks dat ik hem een paar keer heb laten stuiteren, zelfs een keer op de fiets waarbij mijn telefoon een paar mooie springende koprollen over het asfalt maakte, geen krasje! Ik gebruikte dit hoesje in combinatie met een screenprotector bij de plaatstelijke telefoonboer (á €3,95)
Een maat van me heeft zo'n flubber siliconen ding, maar die zijn in vergelijking met deze hoesje erg slap. Zijn voorkeur ging dan ook meer uit naar een harde plasticken hoesje zoals deze dus.
Goed, nou maar wachten...
N.B. Ik heb expliciet voor deze gekozen, omdat bij de meeste andere hoesjes een behoorlijk grote opening bij de camera en de ledjes zit. Ik denk dat dit krasgevoeliger is, en dus minder beschermend dan deze. Hier zit namelijk nog een klein verbindingsstukje tussen de flits-ledjes en de camera-lens. Ennuh, zo'n hoesje went echt wel snel genoeg hoor!
Vanwege:
Ships to: United States, Canada, United Kingdom, Australia
Zat te kijken of ik hem zou bestellen, maar was snel klaar...
Ze schepen ook naar Nederland hoor. Staat ook in de gegevens trouwens. Ze zeggen dat ze direct naar United States, Canada, United Kingdom, Australia kunnen schepen, maar naar 'andere' landen kost ze alleen een extra handeling, en kost dan eventueel wat extra tijd, maar verschepen wel degelijk wereldwijd.
Ik heb m'n telefoon binnen sinds gisterenVerwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:22:
@Drekonai, heb je je phone al binnen toevallig?
En over het hoesje die ik had gekocht (Valenta Pocket Black 11):
Helaas als je het hoesje om de kop houdt glijd die er redelijk gemakkelijk uit niet dat die los zit maar dat die niet helemaal vast zit, ik ben alleen niet van plan om nog veel handstanden te gaan doen dus wat dat betreft is het prima. Voor de rest ben ik er erg tevreden over, het voelt solide aan en hij is tot de bovenkant beschermd, de telefoon steekt zo'n 3mm boven de hoes uit. Ik zou het een 8 geven omdat die er prima in zit, de kwaliteit er goed uit ziet en voelt. Het "uittrek bandje" werkt erg goed. Ik geef het geen hoger cijfer omdat de telefoon bij het verticaal houden er uit glijdt.
Nu ben ik zelf nog aan het twijfelen voor een screen protector. Het scherm is gemaakt van gorilla glas maar toch voelt het voor mij veiliger aan om een SP aan te schaffen. Ik hoorde dat er een goede screen protector aan komt, misschien daar even op wachten.
[ Voor 5% gewijzigd door Drekonai op 01-06-2011 15:29 ]
Jij hebt je telefoon ook binnen zie ikUpbeat schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 12:28:
De screenprotectors zijn binnen! Ik zal ze later op de dag erop zetten en dan mijn bevindingen hier plaatsen
OT: Laat het even weten, ik ben erg benieuwd namelijk! Ik wil ook nog een SP kopen. Kan je trouwens een link plaatsen van waar je de protector hebt gekocht ?
[ Voor 9% gewijzigd door Drekonai op 01-06-2011 15:50 ]
Haha ja 2 daagjes nu, helemaal happy!Drekonai schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 15:43:
[...]
Jij hebt je telefoon ook binnen zie ikMe 2, FINALLY!
OT: Laat het even weten, ik ben erg benieuwd namelijk! Ik wil ook nog een SP kopen. Kan je trouwens een link plaatsen van waar je de protector hebt gekocht ?

Hier heb ik ze besteld: http://www.mobilefun.co.u...p540-twin-pack-p29368.htm
Ok, dankje. Laat nog even weten hoe de SP is dan schaf ik hem ook meteen aan. Alvast bedankt!Upbeat schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 16:06:
[...]
Haha ja 2 daagjes nu, helemaal happy!![]()
Iemand die mij mee wil helpen?
Alle tips zijn sowieso welkom!
Verwijderd
Wat was je in totaal kwijt dan ?Upbeat schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 16:06:
[...]
Ik heb ze vorige week besteld voor €11,94. Verzendkosten waren €10,56 omdat ik ook andere dingen erbij had anders was het iets van 4 euro.
Wel online EZGuard gevonden, nog niet leverbaar maar voor wel een heel zacht prijdje (USD 3,99 voor 5!)
Iemand ervaring met andere SP van EZGuard?
Daar heb ik erg veel plezier van gehad met HD2, voornamelijk omdat je het spul bijna niet ziet.
Maar ik kan nog niks vinden voor de Sensation
Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity
Plakt de SP nog goed ondanks die curve aan de randen? Ik wil namelijk niet dat de SP net voor de curve stopt en die randen helemaal bekrast worden.Upbeat schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 16:06:
[...]
Op de verpakking : Handmade in Europe, 100% Leather.
Ziet er zeer goed uit. Goed afgewerkt, erg dik, mooi soort ''Wrinkled" achtig leer.
De Sensation past er goed in, hoewel de pouch wel een 2/3 mm langer had gemogen.
Eerste paar keer gaan wat stroef. Zit ook een handig "uittrekkoord" in, wat prima werkt!
Die 27,95 was het wel waard imo. Uiteraard zullen er hoesjes op Ebay staan die ook goed zijn, maar ik moest hem zo snel mogelijk hebben, wil geen dag zonder hoesje, ben zuinig op m'n spullen
[ Voor 13% gewijzigd door KangaroeHenkie op 02-06-2011 12:13 ]
Hij ziet er goed uit, is mooi afgewerkt en de Sensation past er prima in. Wat ik zelf een enorm voordeel vind is dat de pouch is afgeschermd met een klepje (met magnetische sluiting).
Al die feestdagen, zo word er natuurlijk niks bezorgd... nu maar hopen op morgen.DivineNL schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 08:48:
[...]
Oke thx, laat maar wat weten als je hem hebt
Verwijderd
maar na deze vraag gesteld te hebben verwees de medewerker mij naar de site van expansys, daar komen dus de spullen vandaan via HTC....dus welke is er goedkoper ???wie heeft hier ervaring mee ?
Door die opbollende rand van het scherm kan je een platte sp natuurlijk niet plakken... dus eentje is al verkl**t. Ik zal eens kijken of ik wel nummer 2 ga proberen....
Ik weet niet of het koord afgeeft of dat het beginnende slijtsporen zijn, maar ik krijg het iig niet weggepoetst. Misschien iets om even in het achterhoofd te houden als je zo'n hoesje wilt bestellen
Ik ga zelf iig op zoek naar een andere hoes.
[ Voor 5% gewijzigd door KangaroeHenkie op 03-06-2011 10:13 ]
Verwijderd
Ik heb voor 19,99 een Valenta Pocket 11 luxe gekocht en die bevalt echt prima. Te koop in de meeste phone winkels. De luxe heeft blijkbaar een lus voor je riem (zelf eraf gehaald haha) en is magnetisch aan het einde van de strap. Dan blijft ie zitten als je hem over de bovenkant van de mobiel doet. Aan de andere kant van het hoesje zit namelijk een stukje metaal verwerkt. De phone zit er niet strak in maar ook niet te los. Het hoesje/strap geeft tot nu toe geheel niet af en dat verwachtte ik ook niet, balen dat jouw hoesje dat wel deed! Ik ben erg tevreden over deze uni-hoes.KangaroeHenkie schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 10:12:
Mensen die onlangs een hoesje met een "uitrekkoord" hebben aangeschaft ; Dat ding veroorzaakt leuke sporen op de achterkant van je Sensation. Ik gebruik de mijne nu 2(!) dagen en nu al zie ik zwarte sporen verschijnen op de achterkant.
Ik weet niet of het koord afgeeft of dat het beginnende slijtsporen zijn, maar ik krijg het iig niet weggepoetst. Misschien iets om even in het achterhoofd te houden als je zo'n hoesje wilt bestellen
Ik ga zelf iig op zoek naar een andere hoes.
Mijn hoes zit er ook wel erg strak omheen... Zal ook wel niet meehelpen.
Verwijderd
wat een klote streek zeg, zeggen ze dat het speciaal voor de htc sensation is... maar dat screen protector past alleen op het actual screen zeg maar en niet de zwarte randjes en de soft-touch buttons... gaarne niet hetzelfde fout maken !!
18 euro voor een sp die niet eens past !
Terugsturen en geld retour krijgen en een andere, wel passende, kopen. Gaat toch werkelijk nergens overVerwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 11:38:
Nickname does not reflect reality
Was die SP ook gemaakt met speciale stukken voor de opbollende rand? Anders ga ik er niet eens een SP op plakken. Als het gewoon een vlakke SP is die alleen over het scherm zelf zit, laat ik het waarschijnlijk ook gewoon weg. Dan zie je de SP te goed en dat vindt ik zelf lelijk.Upbeat schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 23:01:
Zo, ik heb geprobeerd om screen protector nummer 1 te plakken... totale fail!
Door die opbollende rand van het scherm kan je een platte sp natuurlijk niet plakken... dus eentje is al verkl**t. Ik zal eens kijken of ik wel nummer 2 ga proberen....
Dan maar gewoon een goede hoes. Waarschijnlijk een valenta 11 met magnetische sluiting, want die zit volgens mij iets losser.
Ik heb deze besteld via eBay, zojuist binnen gekregen. Lekker recht toe recht aan. Ik zal na het weekend even mijn bevindingen posten.dunn0w schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 20:18:
Iemand zon zelfde soort hoesje al gevonden? Heb deze nog steeds voor mijn Nexus one. Erg fijn hoesje
Hoop dat er zo iets voor de Sensation komt.
[afbeelding]
Nee hij is helemaal vlak... ik snap het niet en dit is een product van HTC zelf!Metalslave666 schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 12:42:
[...]
Was die SP ook gemaakt met speciale stukken voor de opbollende rand? Anders ga ik er niet eens een SP op plakken. Als het gewoon een vlakke SP is die alleen over het scherm zelf zit, laat ik het waarschijnlijk ook gewoon weg. Dan zie je de SP te goed en dat vindt ik zelf lelijk.
Verwijderd
Die van HTC is dus net zo groot als het hele glas... hij gaat dus ook over de bolle randen en de knoppen. Maar plakt voor geen meter dusVerwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 16:25:
die wat van ik adapt had was ook een vlakke sp... gaat precies op beeld..de bolle randjes, de htc logo en de soft tocuh buttons worden niet bedekt !

Gewoon een simpele pouch. Ruime maar goede pasvorm, lijkt stevig genoeg, de telefoon blijft er prima inzitten, ook met (licht) schudden als je 'm op de kop houdt.
Voor 11,95 bij BC2 nu. lijkt me een prima alternatief voor de duurdere leren hoezen, die misschien wel wat meer bescherming bieden.
Erg vaag trouwens dat er nog geen goede screenprotectors zijn voor de Sensation. Ik wacht rustig af
[ Voor 11% gewijzigd door KangaroeHenkie op 04-06-2011 13:16 ]
Heb je ze al binnen... ik namelijk nog niet
OK, dat wordt dus geen screenprotector, maar alleen een hoesje. Als ik toch een SP er op zet, moet hij wel mooi zitten. Bedankt iig voor de waarschuwing.Upbeat schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 17:01:
[...]
Die van HTC is dus net zo groot als het hele glas... hij gaat dus ook over de bolle randen en de knoppen. Maar plakt voor geen meter dus
Heb 3 hoesjes besteld. (2 backcases vorige week zaterdag en een hoesje een dag later) die 2 backcase dingen uit Engeland als eerste besteld en dat hoesje uit Hong Kong een dag later en die heb ik vandaag binnen gekregen en die past perfect. Zeer snelle service uit Hong Kong dus. En hij past ook nog eens perfect. Heeft me 2,30 incl verzenden gekost.

Edit: Deze dus http://cgi.ebay.com/New-O...ories&hash=item4159e773d9
Echt een topding, zeker voor die prijs.
[ Voor 19% gewijzigd door BPP op 04-06-2011 19:59 ]
Ja Ralph, ik denk dat ik deze ook ga bestellen, dit lijkt tot nu toe het mooiste hoesje. De andere hoesjes met een clip bovenaan hebben volgens mij maar een relatief kleine clip, deze clip lijkt een stuk groter en daardoor meer bescherming te geven. Alleen zit er volgens mij geen uitrekkoord in, of wel? Krijg je 'm er wel makkelijk genoeg uit?ralph075 schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 12:16:
Dinsdag deze binnen gekregen voor slechts 19 euro.
Hij ziet er goed uit, is mooi afgewerkt en de Sensation past er prima in. Wat ik zelf een enorm voordeel vind is dat de pouch is afgeschermd met een klepje (met magnetische sluiting).
Jawel, er zit wel een uittrekkoord in, die zit verweven in de magnetische klep. Hij komt er goed uit.rolands schreef op zondag 05 juni 2011 @ 13:17:
[...]
Ja Ralph, ik denk dat ik deze ook ga bestellen, dit lijkt tot nu toe het mooiste hoesje. De andere hoesjes met een clip bovenaan hebben volgens mij maar een relatief kleine clip, deze clip lijkt een stuk groter en daardoor meer bescherming te geven. Alleen zit er volgens mij geen uitrekkoord in, of wel? Krijg je 'm er wel makkelijk genoeg uit?
Oh, je moet trouwens geen bankpasje tussen de magnetische sluiting bewaren..... (ben inmiddels ervaringsdeskundige)
Mmm, dat is wel vervelend dan, zal mij vast ook nog wel een keertje overkomenralph075 schreef op zondag 05 juni 2011 @ 13:43:
[...]
Jawel, er zit wel een uittrekkoord in, die zit verweven in de magnetische klep. Hij komt er goed uit.
Oh, je moet trouwens geen bankpasje tussen de magnetische sluiting bewaren..... (ben inmiddels ervaringsdeskundige)
Deze zien er best wel leuk uit, die met oranje vind ik niet verkeerd bijvoorbeeld. Het voordeel lijkt mij dat je makkelijk bij je telefoon kunt en 'm niet uit het hoesje hoeft te halen, daarnaast zitten er uitsparingen in voor bijvoorbeeld de speaker zodat je 'm ook goed hoort als je wordt gebeld. Maar goed, het nadeel is volgens mij de bescherming, ik vraag me af of dit voldoende bescherming geeft.
Twijfel twijfel........
Ach ja, ik doe het nu nooit meerrolands schreef op zondag 05 juni 2011 @ 13:49:
[...]
Mmm, dat is wel vervelend dan, zal mij vast ook nog wel een keertje overkomenIk twijfel toch nog, dit hoesje lijkt een goede bescherming te geven, maar die flip cases lijken mij ook wel handig in gebruik, vraag me alleen af of ze goed bescherming bieden. Die flip case van krussel is echt foeilelijk (sorry dat is mijn persoonelijke mening). Maar nu kwam ik zojuist nog deze tegen van Melkco: klik
Deze zien er best wel leuk uit, die met oranje vind ik niet verkeerd bijvoorbeeld. Het voordeel lijkt mij dat je makkelijk bij je telefoon kunt en 'm niet uit het hoesje hoeft te halen, daarnaast zitten er uitsparingen in voor bijvoorbeeld de speaker zodat je 'm ook goed hoort als je wordt gebeld. Maar goed, het nadeel is volgens mij de bescherming, ik vraag me af of dit voldoende bescherming geeft.
Twijfel twijfel........
Tja, is een kwestie van smaak, maar persoonlijk vind ik flipcases helemaal niks. Ik denk dat de bescherming wel goed zit.
Maar je hoesje bevalt je dus goed zo te horen, en hij past er netjes in? En bovenin aan de zijkanten is hij dus niet afgedekt door het hoesje?
Hoe meer ik er over na denk, des te meer ik dit hoesje wil hebben
Verwijderd
Hoesje bevalt prima (op het bankpasje-verhaal na danrolands schreef op zondag 05 juni 2011 @ 14:04:
Ja, ik twijfel nog wel, flip cases hebben ook qua uiterlijk niet mijn voorkeur, maar praktisch zijn ze volgens mij wel.
Maar je hoesje bevalt je dus goed zo te horen, en hij past er netjes in? En bovenin aan de zijkanten is hij dus niet afgedekt door het hoesje?
Hoe meer ik er over na denk, des te meer ik dit hoesje wil hebben
Verwijderd
las negatieve reviews op xda...hopen dat nou zaggs of brando met een goed kwaliteit sp komt... alhoewel dat niet zo makkelijk zal gaan daar de vorm van het glasVerwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:10:
iemand al de originele SP van htc gebruikt ? en is deze goed passend ? ?
Als je iets verder terug leestVerwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:10:
iemand al de originele SP van htc gebruikt ? en is deze goed passend ? ?
De orginele SP van HTC past niet goed ?! Dat is wel heel slecht zeg! Nou ik wacht het dus nog maar even af met de aankoop van een goede SP.
Zeker slecht, ik ga ook de webshop waar ik het besteld heb mailen. Ik ga geen 12 euro betalen voor een slecht productDrekonai schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:21:
[...]
De orginele SP van HTC past niet goed ?! Dat is wel heel slecht zeg! Nou ik wacht het dus nog maar even af met de aankoop van een goede SP.

Nog niet binnen, gemaild. Ze sturen een nieuwe. Hopelijk komt die wel aanBPP schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 19:57:
[...]
Heb 3 hoesjes besteld. (2 backcases vorige week zaterdag en een hoesje een dag later) die 2 backcase dingen uit Engeland als eerste besteld en dat hoesje uit Hong Kong een dag later en die heb ik vandaag binnen gekregen en die past perfect. Zeer snelle service uit Hong Kong dus. En hij past ook nog eens perfect. Heeft me 2,30 incl verzenden gekost.Wel een beetje raar dat iets uit Hong Kong sneller komt dan iets uit de UK.
Edit: Deze dus http://cgi.ebay.com/New-O...ories&hash=item4159e773d9
Echt een topding, zeker voor die prijs.
Kan je 'm niet terugsturen? Ze zijn in mijn ervaring vrij coulant meestal daar.Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 11:38:
ik kreeg net de screen protector binnen wat ik van pda shop had besteldv(http://www.pdashop.nl/pro...tector-htc-sensation.html)
wat een klote streek zeg, zeggen ze dat het speciaal voor de htc sensation is... maar dat screen protector past alleen op het actual screen zeg maar en niet de zwarte randjes en de soft-touch buttons... gaarne niet hetzelfde fout maken !!
Ik vrees voor hetzelfde met een car-holder. Volgens hun website is de "Haicom Car Holder HTC Incredible S HI-149" geschikt bevonden voor de Sensation. Ik vind dat wat raar, aangezien de Incredible een andere beeldschermdiagonaal heeft. Ik heb ze er over gemaild en ze zouden het uit gaan zoeken, maar heb nog geen reactie.
Iemand ondertussen al ergens een betaalbare MHL kabel gevonden?
Het goedkoopste vind ik er een bij Expansys, maar die is alleen te pre-orderen.
In dit topic heb ik er ergens 1 voor 9 euro voorbij zien komen, even terugzoeken dus....bribrab schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 22:07:
[...]Iemand ondertussen al ergens een betaalbare MHL kabel gevonden?
Het goedkoopste vind ik er een bij Expansys, maar die is alleen te pre-orderen.
Edit: Gevonden: http://gathering.tweakers...message/36110978#36110978
Ook alleen nog pre-order, maar wel 6 euro goedkoper...
[ Voor 26% gewijzigd door ralph075 op 07-06-2011 22:55 ]
Verwijderd
jup ik vandaag ookVerwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 14:31:
Bah net een kras op me scherm, redelijk goed te zien vooral met wit achtergrond. Had ook helemaal geen sleutels of kleingeild in me broekzak snap niet hoe het is gebeurt..
iemand die een goed merk voor een screen protector kan aanraden ?
iemand ideeën hoe ik zo krasje kan verwijderen?
ja, ik heb al gezocht op internet, ik vond dingen van displex (niet voor touchscreen) tot banenen. maar vond niets concreets
Verwijderd
het idee is dat de telefoon standaard in mijn broekzak zit en zodra ik hem eruit haal gelijk kan gebruiken.
dus geen klepjes op moet maken, uit een sleeve halen of iets openritsen.
Nu zit ik te kijken naar deze: http://www.htcaccessorystore.com/nl/p_htc_item.aspx?i=218017
of deze: http://www.htcaccessorystore.com/nl/p_htc_item.aspx?i=218026
Heeft iemand hier ervaring mee (of soortgelijk voor een andere HTC?) het moet niet te stroef in mijn broekzak zitten, wil hem er vrij makkelijk uit kunnen halen (of is die stroefheid een voordeel?)
Of weet iemand nog een alternatief wat het zelfde te bieden heeft?
Edit: waar biedt dit soort case precies bescherming tegen? direct krassen niet lijkt mij. maar het scherm raakt nu natuurlijk geen ondergrond met een opstaande rand.
Edit2: @ topicstarter: misschien is deze link ook nog wat: http://www.gsmpunt.nl/accessoires/htc/sensation/hoesjes
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2011 08:55 ]
[ Voor 94% gewijzigd door Drekonai op 08-06-2011 15:40 ]
Overzicht van UBB-codesDrekonai schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 09:19:
Dames & Heren, ik ben nou mede auteur van dit topic, ik wil graag een mooie TS (Topic Start) maken. Nou heb ik weinig verstand van bb code, ik stel me alleen wel hiervoor open en wil het graag gaan leren.
Case past perfect en ga nu de sp er proberen op te krijgen .
Gaat om deze 2 artikelen .
http://www.accessoires4al..._HTC_Sensation_Black.aspx
en
http://www.accessoires4al...tector_HTC_Sensation.aspx
zitten zelfs 2 sp`s in het pakje
binnen 2 dagen geleverd .
[ Voor 4% gewijzigd door Leeuw070 op 08-06-2011 15:05 ]
Heb de tweede ook binnen. Maar volgens mij heb ik twee keer hetzelfde besteld. In ieder geval lijkt die wat ik binnen heb gekregen totaal niet op het gene wat er op de foto stond. Hij past overigens wel perfect.
[ Voor 3% gewijzigd door BPP op 08-06-2011 15:32 ]
En hoe past de SP? Ben wel benieuwd na de eerdere ervaringen van andere mensen met andere merken.Leeuw070 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:03:
Ik heb vandaag een gel-case en screen protector van muvit binnen gekregen .
Case past perfect en ga nu de sp er proberen op te krijgen .
Gaat om deze 2 artikelen .
http://www.accessoires4al..._HTC_Sensation_Black.aspx
en
http://www.accessoires4al...tector_HTC_Sensation.aspx
zitten zelfs 2 sp`s in het pakje
binnen 2 dagen geleverd .
Maar het is gelukkig niet zo erg als op die foto`s die op XDA stonden met de originele sp van htc .
Denk dat als ze deze sp rondom 1 a 2 mm kleinder hadden gehouden hij helemaal perfect had gezeten .
Het is een mooi design met die ronding in het glas maar wel lastig om een goede sp er op te krijgen .
Heb vanmiddag de eerstgenoemde (de Skin Case) op de site besteld. Waarschijnlijk binnen! (Als ik de site mag geloven tenminste, maar dat zal wel).Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 08:38:
Edit2: @ topicstarter: misschien is deze link ook nog wat: http://www.gsmpunt.nl/accessoires/htc/sensation/hoesjes
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
htc sensation heeft toch een gorilla glas? hoe komt er dan zo snel een kras erop?Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 01:53:
[...]
jup ik vandaag ookzonder dat ik iets in mn zakken had.
iemand ideeën hoe ik zo krasje kan verwijderen?
ja, ik heb al gezocht op internet, ik vond dingen van displex (niet voor touchscreen) tot banenen. maar vond niets concreets
http://www.gsmpunt.nl/acc...21-meteor-slip-pouch.html
Ziet er strak uit alleen ben benieuwd hoeveel er "buiten" het hoesje valt.
Grtz
Als je alle bestanden van het kaartje over zet naar het nieuwe kaartje, inclusief verborgen bestanden, dan werkt het gewoon.Phasis schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 09:25:
Ik heb een meer algemeen Android vraagje. De HTC Sensation is besteld. Ik lees dat er een 8GB kaartje bijzit. Als ik die nu zou gebruiken, en hij zou met een half jaar volstaan. Kan ik deze dan gewoon vervangen zonder de geinstaleerde Apps opnieuw te hoeven zoeken en instaleren?
Owk bedankt, Dan weet ik dat alvast.yannickie111 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 09:31:
[...]
Als je alle bestanden van het kaartje over zet naar het nieuwe kaartje, inclusief verborgen bestanden, dan werkt het gewoon.
De officiële site van HTC heeft de pouch er ook niet bij staan.
Zowel de HD7 als de Desire HD zijn wat korter (respectievelijk 4 en 3 mm), dus ik vraag me dan ook af hoeveel de Sensation er buiten zal steken.
Een andere optie is de Donso. Hij lijkt op de Vinga, maar dan zonder extern lipje. Deze schijnt intern verwerkt te zijn?
[ Voor 34% gewijzigd door MeXter op 09-06-2011 13:38 ]
'n Trotsen Tukker op Tweakers
Verwijderd
USB Cradle
http://www.kidigi.com/product_lv2.php?pid=1301
hij ziet er veel beter uit dan die goedkoop uitziende cradles op ebay..nu even iemand vinden die naar NL bezorgt.
Die is zeker handig ben benieuwd of je hem vind en voor welke price uit eindelijk.Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 16:07:
ben van plan om deze te halen
USB Cradle
http://www.kidigi.com/product_lv2.php?pid=1301
hij ziet er veel beter uit dan die goedkoop uitziende cradles op ebay..nu even iemand vinden die naar NL bezorgt.
Vind nog steeds moeilijk om iets in het buitenland te bestellen.
Voor sd kaartje is het nu echt merkbaar of ik een klass 2-4of 6 ga halen? wil wel een 32gb maar max ong 40 euro betalen.
Ik heb die cardle ook al een tijde in de gaten &ik weet/lees dat expansys ze gaat verkopen vanaf waarschijnlijk een 22 Juli
Kidigi Cradle
Verwijderd
Klasse 4 is goed genoeg voor de Sensation. Het enige punt waar je echt die transfer snelheid nodig hebt, is bij HD filmen en de klasse 4 is snel genoeg daar voor.silvester6 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 16:28:
[...]
Voor sd kaartje is het nu echt merkbaar of ik een klass 2-4of 6 ga halen? wil wel een 32gb maar max ong 40 euro betalen.
Als je niet gaat filmen, volstaat klasse 2 ook, maar dan kan het wel zijn dat apps langzamer laden.
http://www.digitalsonline...crosd-kaart-t-flash-.html
Verwijderd
In de openingspost wordt een Valenta 11 neergezet, de luxe versie daarvan zou 21 euro kosten.
Daarnet ben ik naar the Phonehouse geweest om die valenta 11 te proberen en ik moet eerlijk zeggen, deze past niet lekker. Het is net te wijd waardoor de telefoon er makkelijk uitvalt als je een beetje schud ondersteboven. Laat staan als je de hoes een tijdje hebt en het leer nog soepeler is.
Ik heb ook de Valenta Pocket Luxe Black Loop 15 geprobeert en deze past gewoon een stuk beter, de telefoon zit er nu gewoon strak in, maar niet te strak. Hij steekt er ook niet teveel uit, zo'n 5 a 6mm schat ik waardoor de luidspreker echt precies erboven uitkomt. De luxe versie kost ook maar 16 euro ipv 21.
Algemene toestel discussies mogen in het: HTC Sensation: Ervaringen & Discussie (Deel 1)
Discussie over: Levertijden, Beschikbaarheid en abonnementen mogen hier:
HTC Sensation levertijden- en abbonemententopic.