Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het mogelijk om een soort uittreksel te maken over alle accesoires ? vooral de screenprotectors zodat je makkelijk kan zien welke ok zijn en welke niet ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 14:09
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 19:47:
is het mogelijk om een soort uittreksel te maken over alle accesoires ? vooral de screenprotectors zodat je makkelijk kan zien welke ok zijn en welke niet ??
Dat is inderdaad de bedoeling. Er wordt nog aan gewerkt;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben op zoek naar een car holder. Twijfel tussen de originele HTC of de Brodit actieve holder.
Past de Sensation met SP en hoesje (TP C620 TPU Case) in deze car holders ??

Wie heeft hiermee ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de originele HTC houder is best buigzaam en zonder housje heb je zelfs wat ruimte over...ik weet alleen niet of dan de aansluiting voor de batterij groot genoeg is om te passen...deze aansluiting veert wat naar binnen en naar buiten..
houd er wel rekening mee dat de originele houder heel erg beperkt is in het ronddraaien !! door de aansluiting in de voet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yakutemre1995 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 21:27:
[...]

htc sensation heeft toch een gorilla glas? hoe komt er dan zo snel een kras erop?
Ik heb werkelijk geen idee. Ik hield 'm even in mijn jaszak, zonder dat iets erin zat. Het volgende wat ik zag was een krasje. Jammer van het regenboog effect bij een licht achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenTimes
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-09 12:27
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 11:45:
Ik heb dit topic even doorgenomen omdat ik op zoek was naar een leren hoesje voor mijn Sensation.

In de openingspost wordt een Valenta 11 neergezet, de luxe versie daarvan zou 21 euro kosten.
Daarnet ben ik naar the Phonehouse geweest om die valenta 11 te proberen en ik moet eerlijk zeggen, deze past niet lekker. Het is net te wijd waardoor de telefoon er makkelijk uitvalt als je een beetje schud ondersteboven. Laat staan als je de hoes een tijdje hebt en het leer nog soepeler is.

Ik heb ook de Valenta Pocket Luxe Black Loop 15 geprobeert en deze past gewoon een stuk beter, de telefoon zit er nu gewoon strak in, maar niet te strak. Hij steekt er ook niet teveel uit, zo'n 5 a 6mm schat ik waardoor de luidspreker echt precies erboven uitkomt. De luxe versie kost ook maar 16 euro ipv 21.
Ik heb zelf nog geen HTC Sensation, en ik had hem nog niet in mijn winkel, maar ik ging uit van een 4,3" scherm en de Valenta nr 11 is gemaakt voor 4,3" schermen. (zoals desire HD) Door de veranderde schermverhouding is de 11 te breed., maar na een test kwam ik er achter dat de 15 veel beter past dan de 11. Ik vond het uitsteken van de telefoon heel erg meevallen, dus ik denk dat het deze hoes wordt als ik mijn Sensation binnen heb.
Ik vindt die prijzen trouwens wel wat aan de hoge kant, want ik zie die bij ons in de winkel voor rondt de 16 euro voor elke variant.

Do Android phones dream of electric iSheep? - D3 Hero: http://eu.battle.net/d3/en/profile/TenTimes-2313/hero/1848749

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

iemand toevallig deze al geprobeerd?
Kan de afmetingen niet vinden...

http://www.accessoires4al...olm_Mobile_Pouch_XXL.aspx

EDIT: Zojuist besteld:)

[ Voor 7% gewijzigd door donvalentino op 15-06-2011 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeXter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:06
Ik heb deze besteld. Morgen krijg ik 'm thuis. Ik zal hierover ervaringen en foto's melden.

'n Trotsen Tukker op Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zelf de KRUSELL Vinga Luxe Leather Pouch maat XL voor mijn Sensation. Past perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand al een screenprotector gevonde die wel volledig past.. mijn screenprotector past perfect qua verhouding met het scherm maar door het 'gebogen' scherm of hoe je het wil noemen heb ik overal toch een rand van dik een halve cm 'lucht' als ik dit wegduw komt het langzaam terug.. ben benieuwd of er een SP komt waar het volledig mooi past..anders loop ik wel zonder rond :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Laatst online: 20-07 17:01
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 12:24:
iemand al een screenprotector gevonde die wel volledig past.. mijn screenprotector past perfect qua verhouding met het scherm maar door het 'gebogen' scherm of hoe je het wil noemen heb ik overal toch een rand van dik een halve cm 'lucht' als ik dit wegduw komt het langzaam terug.. ben benieuwd of er een SP komt waar het volledig mooi past..anders loop ik wel zonder rond :D
Als je de sites wegstreept die in dit topic al worden genoemd en waar de ervaringen dus ronduit slecht bij zijn, dan nee... Ik check deze site nog regelmatig http://mobile.brando.com.hk/ maar ook daar is er nog geen te vinden. Tot nu toe gaat het prima bij mij, geen krasjes of dergelijks, heb 'm wel gewoon in m'n broekzak. Maar ik wil liever ook gewoon een protector om dat wel zo te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tiroz schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 14:16:
[...]

Als je de sites wegstreept die in dit topic al worden genoemd en waar de ervaringen dus ronduit slecht bij zijn, dan nee... Ik check deze site nog regelmatig http://mobile.brando.com.hk/ maar ook daar is er nog geen te vinden. Tot nu toe gaat het prima bij mij, geen krasjes of dergelijks, heb 'm wel gewoon in m'n broekzak. Maar ik wil liever ook gewoon een protector om dat wel zo te houden.
jammer, had dan toch liever gewoon 'glad' glas gehad ^^ gorilla glass allemaal goed en wel, het voelt gewoon niet goed om mijn gloednieuwe sensation zonder bescherming in mn zak te steke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djjef85
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-09-2020
Heb navraag gedaan bij Brodit wanneer de (active) houder beschikbaar is:

ze hopen eind juni - begin juli

[ Voor 4% gewijzigd door djjef85 op 16-06-2011 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 11:40
Leeuw070 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 16:59:
[afbeelding]

[afbeelding]

Zoals te zien is op de foto zit er rondom een randje van 1 mm .

En een stofje |:( die gaat er we onderuit bij de 2e sp :+
Ziet er niet slecht uit... Heb je al getest of een cover erop hebben een verschil maakt ivm de deathgrip voor wifi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Laatst online: 20-07 17:01
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 17:15:
[...]

jammer, had dan toch liever gewoon 'glad' glas gehad ^^ gorilla glass allemaal goed en wel, het voelt gewoon niet goed om mijn gloednieuwe sensation zonder bescherming in mn zak te steke
Helemaal mee eens :P ik check dit topic ook elke dag maar tot nu toe nog zonder resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een persoonlijk ervaring met de screenprotectors..

originele htc: het gehele glas is bedekt, plakken slecht en laten los aan de kanten

Adapt: bedekken alleen het gedeelte oplicht oftwel alleen het lcd scherm !!

muvit : bedekken het gehele scherm plakken beter dan die van HTC maar nog steeds last van een beetje lucht aan de zijkanten (mijn persoonlijke favoriet !)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• promo-1
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-07-2022
Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2011 @ 15:54:
de originele HTC houder is best buigzaam en zonder housje heb je zelfs wat ruimte over...ik weet alleen niet of dan de aansluiting voor de batterij groot genoeg is om te passen...deze aansluiting veert wat naar binnen en naar buiten..
houd er wel rekening mee dat de originele houder heel erg beperkt is in het ronddraaien !! door de aansluiting in de voet
Ik zit zelf te kijken voor de originele HTC houder alleen zie ik overal bij de webshops dat de afbeelding die gebruikt word ter illustratie is en kan afwijken van het echte product, is de houder echt zo anders dan op de foto's?

En waar heb jij jouw HTC houder besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drekonai
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09-2023
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 22:08:

originele htc: het gehele glas is bedekt, plakken slecht en laten los aan de kanten

muvit : bedekken het gehele scherm plakken beter dan die van HTC maar nog steeds last van een beetje lucht aan de zijkanten (mijn persoonlijke favoriet !)
Bedankt voor je feedback, ik zal het plaatsen in de TS.

Zijn er nog bepaalde (goede, kwalitatieve) accessoires opgevallen door mijn mede-tweakers? Heb je een product die je graag wilt delen omdat .... IK HOOR HET GRAAG! Ik kan het beste een topic start maken met accessoires die populair zijn, dus als iemand een goede tip(s) heeft, alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Drekonai schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 11:24:
[...]

Bedankt voor je feedback, ik zal het plaatsen in de TS.

Zijn er nog bepaalde (goede, kwalitatieve) accessoires opgevallen door mijn mede-tweakers? Heb je een product die je graag wilt delen omdat .... IK HOOR HET GRAAG! Ik kan het beste een topic start maken met accessoires die populair zijn, dus als iemand een goede tip(s) heeft, alvast bedankt!
Ik zou dit product willen aanraden voor de TS:
Krusell pouch/case
Ik vind hem nog steeds ideaal. Tevens is de winkel (zie link in post) waar ik hem heb gekocht het aanraden waard (ik zag dat er ook winkels werden vermeld in TS)

PS: compliment voor de TS, die is erg mooi geworden!

PS2: brambram72 heeft ook ervaring met deze case, zie Ervaring brambram

[ Voor 8% gewijzigd door ralph075 op 17-06-2011 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drekonai
ralph075 schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 11:59:
[...]

Krusell pouch/case
Ik vind hem nog steeds ideaal. Tevens is de winkel (zie link in post) waar ik hem heb gekocht het aanraden waard (ik zag dat er ook winkels werden vermeld in TS)

Bedankt voor je reactie en het compliment!

Ik zal meteen die case verwerken in de TS! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10:01
Dan wil ik deze graag aanraden. Heb hem nu een week in gebruik en bevalt prima.

- Goede bescherming.
- (Volume) knoppen nog prima in te drukken en goed te bereiken.
- De mooie achterkant van de Sensation is er ook nog goed door te bewonderen. ;)

Een ware aanvulling voor de, nu ook al, mooie en overzichtelijke TS!

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drekonai
JKratos schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 12:06:
Dan wil ik deze graag aanraden. Heb hem nu een week in gebruik en bevalt prima.

- Goede bescherming.
- (Volume) knoppen nog prima in te drukken en goed te bereiken.
- De mooie achterkant van de Sensation is er ook nog goed door te bewonderen. ;)

Een ware aanvulling voor de, nu ook al, mooie en overzichtelijke TS!
Ik heb het toegevoegd aan de TS en nog bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeXter
ralph075 schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 11:59:
[...]

Krusell pouch/case

Ik wacht nog op mijn Krusell Donsö Pouch. Hopelijk ligt hij vanmiddag op de deurmat. Deze is gelijk aan de Venga, echter zonder pull-strap. Ik zal ervaringen mededelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berry eggens
  • Laatst online: 24-02-2021
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 22:08:

Dus voor de wissigheid. Deze screenprotector gaat over alles wat van glas is van boden de HTC tot onder de knoppen? Dat lucht onder het folie zal lastig worden om weg te krijgen omdat het scherm hol is.

[ Voor 5% gewijzigd door berry eggens op 17-06-2011 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

berry eggens schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 15:11:
[...]

Dus voor de wissigheid. Deze screenprotector gaat over alles wat van glas is van boden de HTC tot onder de knoppen? Dat lucht onder het folie zal lastig worden om weg te krijgen omdat het scherm hol is.
de muvit zit behoorlijk netjes, maar inderdaad die opstaande rand is killing voor elke SP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paar dagen geleden hoesje binnen gekregen die ik besteld had. De pasvorm van het hoesje is goed en zit er stevig in. Wat wel jammer is dat er geen trekkoordje bij aan zit, maar opzich is dat ook niet zo erg,
Ik heb er nog eentje over, dus als iemand nog interesse heeft in een hoesje.

Afbeeldingslocatie: http://im1.shutterfly.com/media/47a1dd31b3127ccefcc0ba4815e400000030O00AcNGzdw3ctWYPbz4C/cC/f%3D0/ps%3D50/r%3D0/rx%3D720/ry%3D480/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

das een hoesje van een hd2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Volgens mij is die telefoon die erin zit geen HD2, maar een Desire HD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt idd, dat er op de foto een andere telefoon inzit, die gebruikt hij bij elke type wat die verkoopt. Want hij heeft verschillende maten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 00:30
Kiff schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 14:05:
[...]

Ziet er niet slecht uit... Heb je al getest of een cover erop hebben een verschil maakt ivm de deathgrip voor wifi?
Nog geen verschil gemerkt , gebruik nu dagelijks wifi omdat ik in het buitenland zit en dit gaat tot nu toe gewoon goed . Geen last van uitval of wegvallend signaal gehad .

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal.

Ik ben ook op zoek naar een goed passende SP.
Ik heb veel gezocht en ben toch wat tegengekomen over de ZAGG Invisible SHIELD.
Ook op de site van ZAGG zelf.

http://www.zagg.com/invis...-covers-skins-shields.php

In nederland te koop bij mobielbereikbaar.nl

http://www.mobielbereikba...full-body-invisibleshield

Alleen verwachte levertijd 15 tot 20 werkdagen.
Zit er sterk over te denken om een bestelling te doen, omdat me dit toch de beste bescherming lijkt voor m'n Sensation.
Iemand al ervaring met dit produkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenTimes
Volgens mij is hier al eerder over de invisible shield gepost en waren de meningen niet echt positief. Wat ik tot nu toe heb gevonden is dat er geen SP is die perfecr past.

Do Android phones dream of electric iSheep? - D3 Hero: http://eu.battle.net/d3/en/profile/TenTimes-2313/hero/1848749

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Metalslave666 schreef op maandag 20 juni 2011 @ 08:54:
Volgens mij is hier al eerder over de invisible shield gepost en waren de meningen niet echt positief. Wat ik tot nu toe heb gevonden is dat er geen SP is die perfecr past.
Er zijn alleen maar lovende kritieken over de Zagg Invisible Shields in dit topic, alhoewel dat allemaal gebaseerd is op ervaringen met andere toestellen.
Ik ben zeer benieuwd naar de Zagg IS en overweeg zeker om deze aan te schaffen als extra bescherming voor wanneer de Sensation uit z'n pouch is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 17:23

Whuzz

Dodgeball!

Weet iemand een "armband" (het engelse woord, niet het nederlandse... dus een band voor om mijn ARM) voor de Sensation, zodat ik hem daar kan dragen tijdens hardlopen?

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Whuzz schreef op maandag 20 juni 2011 @ 11:14:
Weet iemand een "armband" (het engelse woord, niet het nederlandse... dus een band voor om mijn ARM) voor de Sensation, zodat ik hem daar kan dragen tijdens hardlopen?
Zoiets?

Afbeeldingslocatie: http://www.ipodhoes.nl/images/images_big/tune-belt-smartphone-sportband-ab83_2.jpg

hier

Edit:

Of deze hier staat specifiek bij dat hij (ook) voor de sensation is.

[ Voor 16% gewijzigd door yannickie111 op 20-06-2011 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

yannickie111 schreef op maandag 20 juni 2011 @ 11:29:
[...]

Zoiets?

[afbeelding]

hier

Edit:

Of deze hier staat specifiek bij dat hij (ook) voor de sensation is.
Yup, zoiets!
Sensation staat niet in het lijstje, maar gaat wel passen dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Whuzz schreef op maandag 20 juni 2011 @ 11:35:
[...]

Yup, zoiets!
Sensation staat niet in het lijstje, maar gaat wel passen dus?
De Desire HD, en de gewone Desire staat er wel in.
Ik _denk_ dat het wel gaat passen dus...

En er staat:
Mijn smartphone staat er niet bij, past deze toch in de Tune Belt AB83?
De maximale omtrek (2 x breedte + 2 x dikte) van je smartphone mag niet meer bedragen dan 165MM (16,5CM). Hij mag niet hoger zijn dan 127MM (12,7CM).
En dat past binnen de maten van de Senation, zie TS:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/N6QJsx1JdgmpIKOFL56Pm1yV/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Ah idd! Ik ge hem bestellen, tnx! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Whuzz schreef op maandag 20 juni 2011 @ 11:44:
Ah idd! Ik ge hem bestellen, tnx! :D
Aan deze uitspraak kunnen geen rechten worden ontleend, en is de disclaimer van kracht zoals weergegeven onderaan de pagina :+ :+ :+

Als de info klopt zou het gewoon moeten passen he.

Als je hem binnen hebt, post je je ervaringen dan, dan kunnen we hem opnemen in de TS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Zal ik doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBreak
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-09 20:16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Tip: Zie prijsverschil
(Is al eerder genoemd, maar ik herhaal het nog maar een keer ;) Alleen nog pre-order.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBreak
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-09 20:16
ja precies pre order:P
ik wil er nu eigenlijk wel eentje alleen wil zeker weten dat hij werkt. in het ervaringen topic zei iemand zojuist al dat hij er eentje had besteld en deze niet werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
MattyBomba schreef op maandag 20 juni 2011 @ 21:03:
ja precies pre order:P
ik wil er nu eigenlijk wel eentje alleen wil zeker weten dat hij werkt. in het ervaringen topic zei iemand zojuist al dat hij er eentje had besteld en deze niet werkte.
Dat was geen MHL-kabel, enkel een verloop.
MHL kan je vanuit gaan dat die gewoon werkt.

[ Voor 6% gewijzigd door ralph075 op 20-06-2011 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silvester6
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-09 12:55
Net een dock besteld via ebay levertijd 15-30 dagen van uit hongkong ben benieuwd wanneer die er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assasinbats
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:42
silvester6 schreef op maandag 20 juni 2011 @ 22:23:
Net een dock besteld via ebay levertijd 15-30 dagen van uit hongkong ben benieuwd wanneer die er is.
Ik hoop dat je meer succes hebt dan ik, eentje uit Engeland besteld via eBay, maar die stond niet mooi, had een permanent blauw lichtje, en laadde heel langzaam op. Netjes een refund gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-08 23:57
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 00:22:
Hallo allemaal.

Ik ben ook op zoek naar een goed passende SP.
Ik heb veel gezocht en ben toch wat tegengekomen over de ZAGG Invisible SHIELD.
Ook op de site van ZAGG zelf.

http://www.zagg.com/invis...-covers-skins-shields.php

In nederland te koop bij mobielbereikbaar.nl

http://www.mobielbereikba...full-body-invisibleshield

Alleen verwachte levertijd 15 tot 20 werkdagen.
Zit er sterk over te denken om een bestelling te doen, omdat me dit toch de beste bescherming lijkt voor m'n Sensation.
Iemand al ervaring met dit produkt?
Ik vind dit zagg spul het beste wat er is. Mijn desire heeft daar een jaar mee rondgehangen, en was daarna perfect nieuw. Heel fijn spul maar potverdikke, neem je tijd om het op te plakken, dat is niet makkelijk.

Ik denk ook weer aan een invisibleshield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

zijn er mensen die een goeie houder hebben voor de sensation?
Ik zat te denken aan HTC CU S490 Car Upgrade Kit..

Iemand toevallig ervaring met dit apparaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:36

Rubman

Retarded or just overjoyed!

silvester6 schreef op maandag 20 juni 2011 @ 22:23:
Welke als ik vragen mag? en graag een eerste ervaring zodra hij er is.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silvester6
Heb de goedkoopste gekozen wou is proberen wat de ervaring is met iets via ebay in het buitenland bestellen
link
Als die er is zal ik het laten weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Zojuist heb ik de Krussel Vinga Case binnen gekregen. Hier mijn ervaringen:
+
Mooie zwarte case.
Kwaliteit is goed, ruikt goed naar leer.
Fijne magneetklep.
HTC Sensation past zeker.

-
Buitenkant formaat (L = goed, D = veel B = teveel).
Binnenkant formaat (L = goed, D = veel B = teveel).
Koord wordt automatisch door elastiek omlaag getrokken (gsm eruit halen is daardoor moeilijker)

Conclusie;
Een mooie case, maar wel erg groot (persoonlijk te groot en dik). De HTC Sensation past er zeker in. Echter de binnen-afmetingen zijn niet passend (te ruim) De klep met magneet is wel fijn.. Het koord werkt goed, echter de elastiek erin is niet fijn (persoonlijke mening). De uitstraling is dus goed, maar de functionaliteit vind ik minder.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
donvalentino schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 10:18:
zijn er mensen die een goeie houder hebben voor de sensation?
Ik zat te denken aan HTC CU S490 Car Upgrade Kit..

Iemand toevallig ervaring met dit apparaat?
Jep, ik heb hem in de auto.
Prima apparaat. Ik vind m wat omslachtig met zijn zuignap en stangetje, en de ingewikkelde draaiconstructie (geen 360 graden maar 200 op het voetje en 300 op het houdertje en dan nog in een enkele lijn kantelen). Dat is vervelend met positioneren, ik wil hem namelijk niet aan mijn raam.

Na wat klooien toch gelukt. Ander irritant ding is dat constant de navigatie start als je hem erin zet en dit kun je *nog* niet uitzetten! HTC buigt zich erover en heb nog geen reactie, kwam er met de helpdesk niet uit.

MIsschien beter wachten op een brodit o.i.d.

(Qua houder is het wel top kwaliteit hoor, gaat er goed in zo zijwaarts en zit stabiel en stevig. Ook de losse kabel is praktisch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:52
Heb vandaag de Brodit besteld (via broditcenter.nl). Is nog niet voorradig, wel te reserveren. Als hij binnen is, zal ik ervaringen posten.

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
Heb een Terrapin lederen hoesje met magneetje en trekkoord. Hij zit er iets ruimer aan de zijkant, maar qua lengte past het precies. Kwaliteit is goed te noemen.

Ik heb er nog 1, dus als iemand interesse heeft, laat het maar weten. (ongeveer 10 euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bribrab
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:05
Voor mensen die overwegen om deze autohouder aan te schaffen. Ik heb even gemaild met PDAshop en ze geven aan dat hij, ondanks de melding op de site, toch niet geschikt is voor de Sensation. Wel jammer, ik was erg tevreden over m'n Haicom houder voor m'n Desire. Iemand al een goedkoop toestelspecifiek alternatief gevonden zonder laadfunctie?

[ Voor 1% gewijzigd door bribrab op 23-06-2011 13:07 . Reden: Verduidelijking ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23
bribrab schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 13:06:
Voor mensen die overwegen om deze autohouder aan te schaffen. Ik heb even gemaild met PDAshop en ze geven aan dat hij, ondanks de melding op de site, toch niet geschikt is voor de Sensation. Wel jammer, ik was erg tevreden over m'n Haicom houder voor m'n Desire. Iemand al een goedkoop toestelspecifiek alternatief gevonden zonder laadfunctie?
Brodit komt met een auto-houder voor de Sensation, een passieve en een active. Ik gebruik nu naar alle teverdenheid een Brodit icm mijn DHD, ik verwacht van de houder voor de Sensation de zelfde goeede kwaliteit, ondanks het oplaatpunt nu aan de zijkant van de telefoon zit.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Zoals gezegd, ik heb deze aangeschaft en het past prima. De armband zelf is ook goed, sluit stevig en voelt degelijk aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Whuzz schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 09:39:
[...]

Zoals gezegd, ik heb deze aangeschaft en het past prima. De armband zelf is ook goed, sluit stevig en voelt degelijk aan.
Ik zal hem vanmiddag ofzo even toevoegen aan de TS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drekonai
Whuzz schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 09:39:
[...]

Ik heb het toegevoegd aan de TS. Bedankt voor je toevoeging aan deze Topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bribrab
Bullet NL schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 13:13:
[...]
Brodit komt met een auto-houder voor de Sensation, een passieve en een active. Ik gebruik nu naar alle teverdenheid een Brodit icm mijn DHD, ik verwacht van de houder voor de Sensation de zelfde goeede kwaliteit, ondanks het oplaatpunt nu aan de zijkant van de telefoon zit.
Thanks, zal dat even in de gaten houden. Zodra ik iets gekocht heb zal ik m'n ervaringen even delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmania
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-09 21:37
Heb gisteren mijn Sensation binnen gekregen en ben nu op zoek naar een goed hoesje voor de telefoon, op Coolblue zag ik de "Valenta Leather Pocket 17" staan. Heeft iemand hier ervaringen mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
Filmpje en foto van de HTC Carkit :)

iemand XDA vroeg ernaar ik denk ik maak er gewoon een.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=1_B8OPw_JAI]

Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-UC7JU_TBUjE/TgSiTYkiZeI/AAAAAAAABhw/bu0O0o06pQo/s720/2011-06-24%25252012.30.44.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

nice nice !!
1 (stomme vraag wellicht) hoe heb jij die daar gemonteerd?
Is lijkt mij geen zuignap :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
wat een lelijk ding, hele dashboard is weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Brodit heeft mij vandaag laten weten dat ze ook een autohouder voor de Sensation zullen ontwikkelen.

Hij zal er ongeveer net zo uit gaat zien als die van de Desire S en Incredible S....

Afbeeldingslocatie: http://www.brodit.com/images/270/512264.jpg

Kosten +/- 50 euro....

Hij wordt leverbaar met sigarettenplug aansluiten & vaste montage, de voet is volgens het DIN principe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-08 11:28
RielN schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 16:48:
Filmpje en foto van de HTC Carkit :)

iemand XDA vroeg ernaar ik denk ik maak er gewoon een.
[video]

[afbeelding]
Thanks voor het filmpje, duidelijk. :)

Maar hoe zit hij bevestigd? Met schroeven?
Hij ziet er prima uit, maar ik wil geen gaten in mn dasboard oid...
Bullet NL schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 23:42:
de voet is volgens het DIN principe.
Wat is het DIN principe?

[ Voor 13% gewijzigd door Lennardnl op 26-06-2011 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Nu online
Wie o wie, weet welk formaat Gripis / Konkis case bij de sensation past.
Een zoektocht via google, levert allemaal nét niet resultaten op. M.a.w. hoezen voor andere telefoons...

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
Lennardnl schreef op zondag 26 juni 2011 @ 17:44:
[...]
Thanks voor het filmpje, duidelijk. :)

Maar hoe zit hij bevestigd? Met schroeven?
Hij ziet er prima uit, maar ik wil geen gaten in mn dasboard oid...

[...]
Wat is het DIN principe?
Nee, hij heeft een zuignap. Ik heb de plaat waar de zuignap op komt zelf gemaakt van een oude carkit. Hij is bedoelt voor bovenop het dash of aan de raam. Er zit een soort schijf bij een plakkant waar je een plekje voor de zuignap kunt maken op je dash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na aanschaf van me Sensation direct gekeken voor hoesje. Heb me oog laten vallen op het hoesje Valenta pocket 11 luxe. Bevalt me prima. Goeie kwaliteit! Telefoon valt echt niet uit het hoesje, met of zonder dat flap je erover! Ja, als je gaat schudden, maar dat ga je neem ik aan niet doen! Enigste wat misschien beter had gekund is de sterkte van het magneetje. Alom, goeie aanrader!

Edit: Heb hem gekocht voor 20 euro

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2011 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Lennardnl schreef op zondag 26 juni 2011 @ 17:44:

[...]
Wat is het DIN principe?
Afbeeldingslocatie: http://www.carkit.nl/img/130_130/dash-01.jpg

Standaard montage plaat carkit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:36

Rubman

Retarded or just overjoyed!

op XDA is er een thread aan de gang over een ANKER batterij van 1900mAh weet iemand een adres waar deze in nederland te koop is? aangezien ze hem niet naar NL versturen via amazon of ebay.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bribrab
Ik heb net een goedkope autohouder met oplader gevonden: 8 pond inclusief verzendkosten.

Ik heb hem net besteld, zal m'n ervaringen posten als ik hem binnen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Nu online
TheKerremenke schreef op maandag 27 juni 2011 @ 10:39:
Wie o wie, weet welk formaat Gripis / Konkis case bij de sensation past.
Een zoektocht via google, levert allemaal nét niet resultaten op. M.a.w. hoezen voor andere telefoons...
Heeft niemand hier ervaringen mee? Ik was aan het denken, dat misschien een gallaxy S2 case misschien zou kunnen passen... (afgezien van de dikte..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Rubman schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 10:26:
op XDA is er een thread aan de gang over een ANKER batterij van 1900mAh weet iemand een adres waar deze in nederland te koop is? aangezien ze hem niet naar NL versturen via amazon of ebay.
Hier een bedrijf die wel naar NL verstuurd, alleen geen anker batterij, maar een chichitec:
http://www.htcexpress.com/htc-battery/43-htc-sensation-battery-1900mah-battery-dock-usb-chgr.html

Edit: Toch geen bezorging naar NL... *zucht*

[ Voor 3% gewijzigd door ralph075 op 29-06-2011 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drekonai
Rubman schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 10:26:
Ik was er zelf ook benieuwd naar! Ik heb even rond gekeken maar kom alleen maar op sites uit het buitenland. Ik wacht er nog wel een even mee omdat er best veel mensen zijn op dit xda topic die de batterij net binnen hebben. Je kan nog geen goede review geven binnen een dag omdat de batterij zich namelijk nog aan moet passen, dit kost een aantal dagen van gebruik en laden. Dan pas werkt die echt naar toebehoren.

Ik ga het in de gaten houden, mochten er goede reviews komen van een bepaalde batterij dan stop ik dit in de TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marijn100
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-09 09:56
Als ik alles zo lees denk ik dat ik voor de Valenta Pocket Luxe Black Loop 11 ga als ik mijn Sensation binnen heb. Wat ik mij alleen afvraag is de gesp, als ik deze niet bevestig aan het hoesje zie ik er dan niks van?

Verder denk ik dat het meegeleverde 8GB kaartje voor even goed genoeg is.

edit: PDAshop.nl verteld mij dat ik de Valenta 17 moet hebben, ervaringen?
edit2: Valenta zelf geeft ook aan de "17" moet hebben, ik denk dat ik er wel uit ben :)

[ Voor 21% gewijzigd door Marijn100 op 29-06-2011 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marijn100 schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 17:48:
Als ik alles zo lees denk ik dat ik voor de Valenta Pocket Luxe Black Loop 11 ga als ik mijn Sensation binnen heb. Wat ik mij alleen afvraag is de gesp, als ik deze niet bevestig aan het hoesje zie ik er dan niks van?

Verder denk ik dat het meegeleverde 8GB kaartje voor even goed genoeg is.

edit: PDAshop.nl verteld mij dat ik de Valenta 17 moet hebben, ervaringen?
edit2: Valenta zelf geeft ook aan de "17" moet hebben, ik denk dat ik er wel uit ben :)
Ik weet zo niet hoeveel verschil er zit tussen de 11 en 17, maar bij mij voldoet de 11 meer dan prima. Toestel zit er goed in, niet strak. En dat wil ik ook niet. Op de kop houden glijdt ie er wel uit doordat het leer uitrekt na verloop van tijd. Toestel steekt hooguit 1mm uit, dus goed genoeg.
Ik heb ook de luxe versie dus zit je met die gesp inderdaad. Vond dit onhandig in de broekzak en heb dat er dus afgehaald met een tornmesje. Je ziet dan nog wel de gaatjes, maar dat is niet hinderlijk/goed zichtbaar. Het is tenslotte maar een hoesje, het hoeft niet de schoonheidsprijs te winnen. Magnetische strap is wel ideaal... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
bribrab schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 12:03:
Ik heb net een goedkope autohouder met oplader gevonden: 8 pond inclusief verzendkosten.

Ik heb hem net besteld, zal m'n ervaringen posten als ik hem binnen heb.
Da's een universele houder en universele lader. Moet je nog steeds zelf de kabel erin frotten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bribrab
RielN schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 20:31:
[...]

Da's een universele houder en universele lader. Moet je nog steeds zelf de kabel erin frotten :)
Het (al dan niet gephotoshopte) plaatje met de Sensation erin trok mij over de streep, universeel of niet ;) Zou jammer zijn als-ie niet goed past, maar voor die paar euro wil ik dat risico wel lopen. Zelf de kabel erin doen vind ik niet zo een big deal, dat was ik al gewend bij de Haicom houder van m'n Desire. Hij is vandaag verzonden, dus als-ie binnen is zal ik even laten weten of-ie goed past!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybjlus
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-11-2024
Heeft nog niemand een headset gevonden waar je je eigen oordopjes in kan doen en toch nog van track wisselen en gesprekken opnemen?

Heb wel het een en ander gevonden maar daar zit dan alleen een mic. in en een knop om het gesprek op te nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silvester6
Zelf heb ik deze http://www.gadgettastic.com/2008/06/02/jabra-bt3030/ en bevalt zeer goed
toen ik hem kocht jaar geleden waren er veel prijsverschillen tussen de 35-80 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
ybjlus schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 01:32:
Heeft nog niemand een headset gevonden waar je je eigen oordopjes in kan doen en toch nog van track wisselen en gesprekken opnemen?

Heb wel het een en ander gevonden maar daar zit dan alleen een mic. in en een knop om het gesprek op te nemen...
Een bluetooth connector waarbij de koptelefoon verwisselbaar is voor een eigen koptelefoon:
http://www.digitalsonline.nl/pagina/p/5/id/BHS-MW600/bhs-mw600.html
Deze heeft ook nog als voordeel dat er een FM-radio in de bluetooth-connector zit (aangezien die op je telefoon het niet doet als je geen bedrade koptelefoon aansluit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybjlus
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-11-2024
silvester6 schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 12:44:
Zelf heb ik deze http://www.gadgettastic.com/2008/06/02/jabra-bt3030/ en bevalt zeer goed
toen ik hem kocht jaar geleden waren er veel prijsverschillen tussen de 35-80 euro
Die jabra heb ik al, leuk apparaatje maar je zit toch met het opladen ervan, en de bart van je tel gaat snellerleeg. Dus ben eigenlijk opzoek naar een "non bluetooth" oplossing.

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-09 12:40

Melkaz

Melkazar

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 10:00:
Heb zelf de KRUSELL Vinga Luxe Leather Pouch maat XL voor mijn Sensation. Past perfect.
Sinds gisteren ook deze binnengekregen. Ik had in de MediaMarkt de verschillende valenta's geprobeerd maar deze paste toch niet helemaal geweldig. Hoewel de Krusell Vinga XL best log is in verhouding past de foon prima! Kortom, best tevreden :)

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeXter
Melkaz schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 08:27:
[...]
Sinds gisteren ook deze binnengekregen. Ik had in de MediaMarkt de verschillende valenta's geprobeerd maar deze paste toch niet helemaal geweldig. Hoewel de Krusell Vinga XL best log is in verhouding past de foon prima! Kortom, best tevreden :)
Heb je misschien de mogelijkheid om foto's te maken? Van de telefoon in de pouch wel te verstaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-09 12:40

Melkaz

Melkazar

MeXter schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 12:09:
[...]

Heb je misschien de mogelijkheid om foto's te maken? Van de telefoon in de pouch wel te verstaan. :)
Even de iPhone van m'n vriendin moeten "stelen" voor de volgende foto's
laat maar weten of je er meer wilt zien vanuit andere hoeken etc..

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/19637896/sensation1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/19637896/sensation2.JPG

Past perfect!

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djjef85
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-09-2020
De Brodit houder staat eindelijk op de Brodit site.

Zal dus wel niet meer lang duren...

http://brodit.se/productL...C&model=Sensation&pn=prod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
djjef85 schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 11:50:

Kijk aan, dat ziet er goed uit... ik kan vertellen dat de producten van Brodit prima zijn, ik heb nu een actieve houder van de Desire HD, deze gaat er dan ook vanaf zodra dit model van Brodit leverbaar is. Wel erg jammer dat HTC zo wisseld met de aansluitingen, dan weer onder dan weer aan de zijkant. Maar goed, mijn Desire HD gaat weg en de Brodit laders voor de HD gaan het internet op ;)

Laat de houder voor de Sensation maar komen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marijn100
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-09 09:56
Vandaag de Valenra Pocket Luxe Black 17 ontvangen, reactie: Mooi hoesje. Nu de Sensation nog
Alleen een beetje heel erg jammer dat toen ik mijn iPod touch erin deed deze er meteen weer uit viel plat op de tegels van de badkamer vloer... Gelukkig krijg ik maandag de vervanger maar het blijft toch héél erg zonde :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenTimes
Marijn100 schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 14:51:
Vandaag de Valenra Pocket Luxe Black 17 ontvangen, reactie: Mooi hoesje. Nu de Sensation nog
Alleen een beetje heel erg jammer dat toen ik mijn iPod touch erin deed deze er meteen weer uit viel plat op de tegels van de badkamer vloer... Gelukkig krijg ik maandag de vervanger maar het blijft toch héél erg zonde :(
Sorry dat ik dit zeg, want het is natuurlijk heel vervelend, maar: FAIL
Daarom is het natuurlijk om een hoesje te hebben die lekker strak om het toestel zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djjef85 schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 11:50:

weet iemand wat het verschil is tussen de 512268 Brodit houder/lader HTC Sensation sig.plug
en de 513268 Brodit houder/lader HTC Sensation MOLEX ?? Voor de afwerking lijkt me de Molex uitvoering wel fraai. Maar wat is het nut van de Molex connector??
Enig idee wanneer dit leverbaar gaat worden ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LittleKiller
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-09 14:11
Ik heb net een el cheapo screen protector gevonden van ezguardz.

http://www.ezguardz.com/E...tion_screen_protector.htm

5 protectors voor 2.70 euro.. vraag me af wat de kwaliteit is. maar voor 2.70 wil ik het best op de gok gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• More-Is
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-08 14:31
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 21:59:
weet iemand wat het verschil is tussen de 512268 Brodit houder/lader HTC Sensation sig.plug
en de 513268 Brodit houder/lader HTC Sensation MOLEX ?? Voor de afwerking lijkt me de Molex uitvoering wel fraai. Maar wat is het nut van de Molex connector??
Enig idee wanneer dit leverbaar gaat worden ??
Met de Molex kun je 'm officieel (laten) inbouwen. Hiermee wordt ie op de bekabeling achter het dashboard aangesloten en hou je je 12V sigaretten aansluiting vrij. Alles is dan mooi weggewerkt. Enige nadeel is dat je de Brodit minder makkelijk in een andere auto kunt zetten.

Bij de sig.plug zit er dus een vaste lader aan die je in je sigaretten aansluiting moet stoppen. Ben je dus je 12V aansluiting kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wroet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-09 11:49
Iemand al het lef gehad deze 2430mAh batterij te kopen?
(standaard is 1560MAh, de grote jongens zijn 1900mAh)

Twee vragen:

- Is het fake of écht 2430mAh? (dan zou dat een revolutie zijn)
- Past hij in de normale case of moet je er een dikke achterkant op zetten? (in de beschrijving onderaan staat dat hij hetzelfde formaat heeft als het origineel)

8)7

Thomas

Nevermind, voor €15 heb ik de gok gewaagd...

[ Voor 32% gewijzigd door wroet op 04-07-2011 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:02
wroet schreef op zondag 03 juli 2011 @ 23:59:
...
Laat maar even weten als dit een serieuze verbetering is...
Ik heb gisterenmorgen de Sensation volledig opgeladen. Gebruik:
- 5 foto's genomen
- 1 app gedownload
- 10min gebeld
- 15min internet gebruik
Bij niet gebruik van internet, WiFi uit. BT, 3G stonden ook allemaal constant uit. Na 11u heb ik dan nog maar 5% batterij over. Vind ik persoonlijk wel erg weinig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-08 11:28
Hou er rekening mee dat ie misschien je telefoon kan slopen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeXter
Melkaz schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 20:48:
[...]

Even de iPhone van m'n vriendin moeten "stelen" voor de volgende foto's
laat maar weten of je er meer wilt zien vanuit andere hoeken etc..

[afbeelding]

[afbeelding]

Past perfect!
Oké, ziet er erg goed uit. Ik denk dat ik 'm ook maar aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist de barely there case van case-mate binnengekregen.

Ziet er goed uit en inderdaad barely there... daardoor ook wel wat mindere bescherming. Vraag me af wat er gebeurd als ie met het scherm naar beneden op de grond terecht komt, maar wil ook niet zo'n grote rubberen bumper.

Erg snel geleverd door PDAshop trouwens, s'avonds net voor 22:00 besteld, volgende middag geleverd.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2011 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silvester6

Twee vragen:

- Is het fake of écht 2430mAh? (dan zou dat een revolutie zijn)
- Past hij in de normale case of moet je er een dikke achterkant op zetten? (in de beschrijving onderaan staat dat hij hetzelfde formaat heeft als het origineel)

8)7

Thomas

Wel heel verleidelijk 40% meer power binnen 2-5 dagen geleverd laat ff weten of die het doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergdwerg
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-09 13:54
Hier betaal je tot dinsdag 5 juli tot twaalf uur 's middags 7,50 inc verz. voor twee screenprotectors van mobipart. Iemand ervaring mee?

Ondoenlijk is ook doenlijk, want onweer is ook weer. ~ H.F.V.M. Finkers

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste

Let op:
Algemene toestel discussies mogen in het: HTC Sensation: Ervaringen & Discussie (Deel 1)

Discussie over: Levertijden, Beschikbaarheid en abonnementen mogen hier:
HTC Sensation levertijden- en abbonemententopic.