De sportarmband dan maar besteld van koopjesmarkt
Mag ik één keer raden?silvester6 schreef op maandag 04 juli 2011 @ 21:33:
[...]
Wel heel verleidelijk 40% meer power binnen 2-5 dagen geleverd laat ff weten of die het doet
bijna 2x zoveel power in dezelfde formfactor? Op sommige plekken mogen ze klooien met de specs, maar ga er vanuit dat deze net zo presteert als je originele batterij.
Ik heb net mijn Sensation opgehaalt en mijn oude telefoon geruild voor een Valenta pocket 15.
Ze hadden nog geen hoesje wat voor de telfoon gemaakt was, dus ik heb deze maar gekozen. Hij zit aan het begin erg strak (starte per ongeluk veilige modus op), maar merk nu na een paar uur al dat het toestel er makkelijker in en uit de hoes gaat. Er steekt een klein deel van de telefoon boven de hoes uit zodat je precies nog het notificatielampje kunt zien, handig!
Ik merkte dat af en toe een klein beetje lijm van het lint op het scherm en de achterkant zitten als ik het toestel er uit haal, maar dit wrijf je er redelijk makkelijk af zonder blijvende schade en dit zal waarschijnlijk niet lang duren. Dit is waarschijnlijk alleen overtollige lijm van de productie van de hoes en slijt bij gebruik van de hoes snel weg.
Het toestel hangt nu voor het eerst aan de lader, dus ik zal later de foto's even online zettern.
Edit: Foto's gemaakt met iPad (dus bagger kwaliteit) en geupload
Foto 1: https://lh3.googleusercon...dt6s0Q/s512/793858742.jpg
foto 2: https://lh3.googleusercon...EX5pY2c/s576/65584163.jpg
Foto 3: https://lh6.googleusercon...7n7_UU/s576/189500419.jpg
Ze hadden nog geen hoesje wat voor de telfoon gemaakt was, dus ik heb deze maar gekozen. Hij zit aan het begin erg strak (starte per ongeluk veilige modus op), maar merk nu na een paar uur al dat het toestel er makkelijker in en uit de hoes gaat. Er steekt een klein deel van de telefoon boven de hoes uit zodat je precies nog het notificatielampje kunt zien, handig!
Ik merkte dat af en toe een klein beetje lijm van het lint op het scherm en de achterkant zitten als ik het toestel er uit haal, maar dit wrijf je er redelijk makkelijk af zonder blijvende schade en dit zal waarschijnlijk niet lang duren. Dit is waarschijnlijk alleen overtollige lijm van de productie van de hoes en slijt bij gebruik van de hoes snel weg.
Het toestel hangt nu voor het eerst aan de lader, dus ik zal later de foto's even online zettern.
Edit: Foto's gemaakt met iPad (dus bagger kwaliteit) en geupload
Foto 1: https://lh3.googleusercon...dt6s0Q/s512/793858742.jpg
foto 2: https://lh3.googleusercon...EX5pY2c/s576/65584163.jpg
Foto 3: https://lh6.googleusercon...7n7_UU/s576/189500419.jpg
[ Voor 18% gewijzigd door TenTimes op 06-07-2011 08:47 . Reden: Foto's toegevoegd ]
Do Android phones dream of electric iSheep? - D3 Hero: http://eu.battle.net/d3/en/profile/TenTimes-2313/hero/1848749
Heb hem binnen. om mijn pols past die niet is die veel te groot voor.silvester6 schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 12:49:
De sportarmband dan maar besteld van koopjesmarkt
Om mijn boven arm past die goed maar moet ik hem naar buiten draaien en kan ik dus niets meer zien.
Denk dat ik een stuk isolatie buis pak wat om mijn stang van de fiets past kan ik hem daar op monteren.
Met een klip(speld) is die wel goed passent te maken voor om de pols en dan is het zeker weer handig.
De Brodit actieve houder voor de HTC Sensation wordt volgens Coolblue met uiterlijk 2 weken verwacht..... Ziet er goed uit!
Cogitationis poenam nemo patitur
Ik heb 'm deze week bij BroditCenter besteld (met ProClip voor m'n auto) en kreeg gisteren de melding dat ie opgestuurd is. Hopelijk is dat niet alleen de ProClip...Bullet NL schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 17:53:
De Brodit actieve houder voor de HTC Sensation wordt volgens Coolblue met uiterlijk 2 weken verwacht..... Ziet er goed uit!
En m'n phone zou ook vandaag of morgen geleverd worden. Dat wordt het komend weekend spelen!
Vandaag zowel de ZAGG screenprotector binnengekregen als de Brodit actieve houder (met sig. plug).
De ZAGG past goed, sluit bijna aan de zijkanten perfect aan (uiteraard weer iets scheef erop gedaan zelf, maar dat boeit me niet echt, je moet heel goed kijken om het te zien...).
De Brodit ziet er imho ook goed uit:

Kan ik eindelijk lekker navigeren en misschien af en toe een klein filmpje opzettten....
De ZAGG past goed, sluit bijna aan de zijkanten perfect aan (uiteraard weer iets scheef erop gedaan zelf, maar dat boeit me niet echt, je moet heel goed kijken om het te zien...).

Kan ik eindelijk lekker navigeren en misschien af en toe een klein filmpje opzettten....
Ik heb een vraagje over de actieve brodit houder. Zit het snoer daar aan vast of kun je dat ook vervangen door een ander snoer met een micro usb stekker die je in de houder kan pluggen?
De reden hiervoor is dat ik liever niet mijn sigarettenaansteker wil gebruiken omdat die ver naar achteren zit (tussen de stoelen, Skoda Octavia), maar wel een actieve houder wil. En ik heb een USB aansluiting vrij op mn Parrot MKi9200 Carkit waarmee ik de telefoon in de auto wil laden.
De reden hiervoor is dat ik liever niet mijn sigarettenaansteker wil gebruiken omdat die ver naar achteren zit (tussen de stoelen, Skoda Octavia), maar wel een actieve houder wil. En ik heb een USB aansluiting vrij op mn Parrot MKi9200 Carkit waarmee ik de telefoon in de auto wil laden.
Heb er niet heel erg op gelet, maar volgens mij zit het helemaal vast. Je maakt het iig niet zomaar los.
Om een smartphone fatsoenlijk te kunnen laden heb je min. een 1A aansluiting nodig. Als je geluk hebt, levert de Parrot max. 500mA. Betekent eigenlijk dat er weinig bijgeladen wordt en alleen de batterijcapaciteit in stand gehouden wordt.LameDog schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 15:19:
... En ik heb een USB aansluiting vrij op mn Parrot MKi9200 Carkit waarmee ik de telefoon in de auto wil laden.
Anders kun je kijken naar de actieve Molex versie. Als je handig bent, bouw je 'm zelf in. Anders door een Carcenter laten doen.
Ook als het display uitstaat? Mijn Touch Diamond II kan ik er in ieder geval mee opladen, ook met het display aan, maar die heeft misschien wat minder stroom nodig dan de Sensation.More-Is schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 16:42:
[...]
Om een smartphone fatsoenlijk te kunnen laden heb je min. een 1A aansluiting nodig. Als je geluk hebt, levert de Parrot max. 500mA. Betekent eigenlijk dat er weinig bijgeladen wordt en alleen de batterijcapaciteit in stand gehouden wordt.
Nou, dan moet het wel lukken. Heb zelf ooit uit Hong Kong zo'n USB-autolader besteld en dat ding is niet vooruit te branden icm Touch HD. Als je TDII het goed doet (ook tijdens navigeren?) dan kun je het zo laten.
Dan is het mss zelfs handiger (en goedkoper) een passieve houder te nemen en dan de meegeleverde USB-> microUSB kabel te gebruiken. Nadeel is wel dat je zelf elke keer het stekkertje erin moet doen...
PS Postbode is langsgeweest en mijn Brodit (en Sensation) zijn binnen!
Dan is het mss zelfs handiger (en goedkoper) een passieve houder te nemen en dan de meegeleverde USB-> microUSB kabel te gebruiken. Nadeel is wel dat je zelf elke keer het stekkertje erin moet doen...

PS Postbode is langsgeweest en mijn Brodit (en Sensation) zijn binnen!
[ Voor 8% gewijzigd door More-Is op 08-07-2011 18:12 ]
Kun je een foto online zetten van de screenprotector zodat ik die misschien aan kan schaffen als die goed bij de randen aansluit.MasterMaceMichu schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 14:33:
Vandaag zowel de ZAGG screenprotector binnengekregen als de Brodit actieve houder (met sig. plug).
[afbeelding]
[afbeelding]
Do Android phones dream of electric iSheep? - D3 Hero: http://eu.battle.net/d3/en/profile/TenTimes-2313/hero/1848749
Genomen met mijn Blackberry, hoop dat het duidelijk genoeg is voor je:
1

2

3

4

Bij de laatste zie je rechts naast de zoekloupe ZAGG staan en als je goed kijkt, zie je tussen de 'list' en 'back' softtoetsen een begin van het schild van ZAGG, wat in de protector is 'geëtst'
Ik vind persoonlijk het scherm nu veel lekkerder aanvoelen, hou wel van die 'softe' touch die je krijgt van een ZAGG.
1

2

3

4

Bij de laatste zie je rechts naast de zoekloupe ZAGG staan en als je goed kijkt, zie je tussen de 'list' en 'back' softtoetsen een begin van het schild van ZAGG, wat in de protector is 'geëtst'
Ik vind persoonlijk het scherm nu veel lekkerder aanvoelen, hou wel van die 'softe' touch die je krijgt van een ZAGG.
Ziet er goed uit, heb je hem rechtstreeks bij Zagg besteld?MasterMaceMichu schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 20:18:
Heb hem hier ook al een week klaarliggen, moet alleen nog even opplakken...MasterMaceMichu schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 20:18:
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
4
[afbeelding]
Wat ik al dacht bij het bestellen, past deze prima, ook bij de randjes. Kon me al niet voorstellen dat Zagg een sp zou leveren die gaat opstaan bij de randjes, dus had hem blind besteld.
edit: dat wapen is toch niet geëtst? had zelf de indruk dat het een afdruk was door de verpakking waar de sp inzit en dat dit er na verloop van tijd weer afgaat (maar goed, mijn sp is nog niet van het papier afgeweest, dus jij kunt het vast beter beoordelen).
[ Voor 10% gewijzigd door ralph075 op 08-07-2011 21:17 ]
@Bullet: Ja, gewoon rechtstreeks bij ZAGG, is volgens mij net of zelfs goedkoper dan via NL shop en bovendien krijg je twee kortingscodes (25% /stuk) na je bestelling, die je hier op GOT weer kunt uitdelen... 
@Ralph: Weet niet of het geëtst is, je ziet het wel duidelijk als phone uit staat, heb de SP er net opzitten, dus wellicht trekt het nog weg...
@Ralph: Weet niet of het geëtst is, je ziet het wel duidelijk als phone uit staat, heb de SP er net opzitten, dus wellicht trekt het nog weg...
Ziet er goed uit, maar ik vraag me af of die ets niet vervelend er uit ziet. Blijft er daar geen lucht onder zitten of is de bovenkantdaar niet vlak?
Hij zit zo te zien overal goed. Blijft er echt geen lucht onder de gecurvede randen zitten.
Hij zit zo te zien overal goed. Blijft er echt geen lucht onder de gecurvede randen zitten.
Je voelt het niet zitten. Je ziet het alleen als je hem onder een bepaalde hoek houdt.
Tot nu toe sluit hij perfect aan overal.
Edit mbt Brodit Carkit:
Behoorlijk irritant dat HTC's Car Home niet start als je hem in de houder doet. Schijnt iets te maken te hebben (althans op andere HTC's) met de USB-charger: Ze hebben blijkbaar de draden aangepast (data draden bij elkaar gedaan en een extra draad op de data -), zodat Car Home het alleen doet bij eigen laders.....
Nu maar een paar gratis vervangers gedownload en kijken welke beste bevalt.
Irritant blijft dat SENSE nog steeds geen volledige landscape modus kent (heck, dat had zelfs mijn WiMo6.1 phone al....), waardoor je als je iemand wilt bellen in de auto, je eerst je carkit moet draaien.....Zo moeilijk kan dat toch niet zijn....
Tot nu toe sluit hij perfect aan overal.
Edit mbt Brodit Carkit:
Behoorlijk irritant dat HTC's Car Home niet start als je hem in de houder doet. Schijnt iets te maken te hebben (althans op andere HTC's) met de USB-charger: Ze hebben blijkbaar de draden aangepast (data draden bij elkaar gedaan en een extra draad op de data -), zodat Car Home het alleen doet bij eigen laders.....
Nu maar een paar gratis vervangers gedownload en kijken welke beste bevalt.
Irritant blijft dat SENSE nog steeds geen volledige landscape modus kent (heck, dat had zelfs mijn WiMo6.1 phone al....), waardoor je als je iemand wilt bellen in de auto, je eerst je carkit moet draaien.....Zo moeilijk kan dat toch niet zijn....
[ Voor 72% gewijzigd door MasterMaceMichu op 09-07-2011 20:50 ]
Niet het antwoord dat je misschien zoekt.
Maar Launcher Pro, kan wel landscape modus..
Maar Launcher Pro, kan wel landscape modus..
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Verwijderd
Iemand nog een soft/rubber case gevonden waar de 5 gaatjes van de backcover niet worden geblokkeerd?
Verwijderd
Het laadsnoer zit vast.LameDog schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 15:19:
Ik heb een vraagje over de actieve brodit houder. Zit het snoer daar aan vast of kun je dat ook vervangen door een ander snoer met een micro usb stekker die je in de houder kan pluggen?
Ik heb de Molex uitvoering besteld om dezelfde reden. Het snoer is ook netjes weg te werken.
BroditCenter leverde de volgende dag al !!
Met een Case.Mate case (die vrij dun is) past de telefoon NIET in de Brodit. Overweeg om nu een ZAG shield te kopen.
En daar is die dan.....silvester6 schreef op maandag 20 juni 2011 @ 22:23:
Net een dock besteld via ebay levertijd 15-30 dagen van uit hongkong ben benieuwd wanneer die er is.
Netjes verpakt in bubbeltjes envelop daar in zit een dock met een vaste usb kabel er aan.
los meegeleverd een 230v adapter na micro usb (vast)
Op de dock zit een vel blauw ledje waardoor je hem in het donker ook goed kan vinden.
Al met al zeker de 12 euro waard.
1 - puntje ze zijn een uitsparingkje vergeten voor de volumeknoppen als je nu boven op het toestel drukt veranderd de volume. dit neem ik voor lief en als het irritant wordt sleuf ik hem zelf wel uit.
Heb je toevallig enige pics? Ik ben namelijk wel geinteresseerd in een dock station voor het opladen 's nachts.silvester6 schreef op maandag 11 juli 2011 @ 18:34:
[...]
En daar is die dan.....
Netjes verpakt in bubbeltjes envelop daar in zit een dock met een vaste usb kabel er aan.
los meegeleverd een 230v adapter na micro usb (vast)
Op de dock zit een vel blauw ledje waardoor je hem in het donker ook goed kan vinden.
Al met al zeker de 12 euro waard.
1 - puntje ze zijn een uitsparingkje vergeten voor de volumeknoppen als je nu boven op het toestel drukt veranderd de volume. dit neem ik voor lief en als het irritant wordt sleuf ik hem zelf wel uit.
Vooral als ik zie hoe goed het oplaad station voor mij pager werkt. Echt ideaal.
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Hoe bevalt de accu? Heb hier niks meer over teruggezien:)wroet schreef op zondag 03 juli 2011 @ 23:59:
Iemand al het lef gehad deze 2430mAh batterij te kopen?
(standaard is 1560MAh, de grote jongens zijn 1900mAh)
Twee vragen:
- Is het fake of écht 2430mAh? (dan zou dat een revolutie zijn)
- Past hij in de normale case of moet je er een dikke achterkant op zetten? (in de beschrijving onderaan staat dat hij hetzelfde formaat heeft als het origineel)
![]()
Thomas
Nevermind, voor €15 heb ik de gok gewaagd...
Ik heb sinds vandaag de Valenta deluxe leather pocket black in gebruik. Sensation past er perfect in en met het koordje is ie er ook zo weer uit te halen. Ben er tevreden mee 
Alleen nog even afwachten of het hoesje ook af geeft, had hier met m'n Desire en een Valenta hoesje wel last van (regelmatig de achterkant schoonvegen hielp er wel tegen).
Alleen nog even afwachten of het hoesje ook af geeft, had hier met m'n Desire en een Valenta hoesje wel last van (regelmatig de achterkant schoonvegen hielp er wel tegen).
Ik heb sinds gisteren ook de screenprotector van Zagg op mijn Sensation zitten (voor 16,95 bij GSMPunt.nl: link). Valt me helemaal niet tegen! Van de 'ets' van een schildje die hierboven genoemd wordt zie ik helemaal niets. Behalve het Zagg logo dat rechts aan de zijkant zit (dus nergens in de weg) zie ik helemaal niets dat het beeld verstoort. Het was bij de anderen misschien toch de imprint van de verpakking?Metalslave666 schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 10:11:
Ziet er goed uit, maar ik vraag me af of die ets niet vervelend er uit ziet. Blijft er daar geen lucht onder zitten of is de bovenkantdaar niet vlak?
De sp was goed aan te brengen. Je krijgt een complete verpakking met protector, doekje, 'installation liquid' en kunststof (rubber?) aanbrengspatel. (<-- daar is vast een beter naam voor

Protector pellen, vochtig maken aan beide kanten, op je scherm plaatsen en met de spatel alle lucht / vochtbobbeltjes eruit werken. Kan / moet met redelijk wat druk gebeuren, maar het resultaat is dan ook heel netjes (wel even geduld hebben tot alles een beetje opgedroogd is, want sommige drukstrepen en microbobbeltjes hebben even tijd nodig om weg te trekken). De sp past prima over het hele scherm en valt nèt binnen de omhooggecurvde glasrand. Maatwerk!
Het is niet de meest strakke gladde screenprotector die ik ooit heb gehad: het voelt alsof je een dun laagje siliconen over je scherm hebt zitten en alsof je er met een nagel een afduk in kan zetten die na verloop wegtrekt. Dit is anders dan ik van eerdere sp's gewend was die als een soort doorzichtig dun hardplastic op je scherm zitten, maar verder niet echt negatief. Het beeld is prima en helder en ook de bediening van het scherm lijdt er niet onder.
Enige minpuntje wat ik tot nu toe ben tegengekomen is wat ik hierboven noemde: je scherm voelt en toont niet echt meer als strak glas aan (met strakke reflecties), maar als een laagje siliconen (met bijbehorend licht bobbelig oppervlak). Dit zie je trouwens eigenlijk alleen als de telefoon uitstaat en je de reflecties ziet. Als het toestel aanstaat merkt je hier niets van in beeldkwaliteit: het is nog steeds haarscherp en helder.
Wat mij betreft dus succes! Volgende keer waarschijnlijk weer een Zagg.
[ Voor 0% gewijzigd door Sn0zz op 14-07-2011 13:11 . Reden: typo ]
Is er al iets meer bekend over het verkrijgen van een anker of chicitec batterij in Nederland zonder ontzettende omwegen?
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Heeft iemand ervaring met dit hoesje?: http://www.gsmpunt.nl/acc...re-hd-pouch--po-s550.html
Origineel voor de Desire HD, en aangezien die overal net iets groter is (behalve de lengte, dus de Sensation zal ook iets uitsteken?) heb ik het idee dat de telefoon er al snel los in kan gaan zitten..
Sensation: 126.1x65.4x11.3
Desire HD: 123x68x11.8
Origineel voor de Desire HD, en aangezien die overal net iets groter is (behalve de lengte, dus de Sensation zal ook iets uitsteken?) heb ik het idee dat de telefoon er al snel los in kan gaan zitten..
Ik heb zowel een Desire HD als een Sensation en het betreffende hoesje (PO-S550)J0ey schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 00:02:
Heeft iemand ervaring met dit hoesje?: http://www.gsmpunt.nl/acc...re-hd-pouch--po-s550.html
De Sensation heeft echt een andere maat. De Desire HD past prima in het hoesje, steekt niet uit en zit goed vast. De Sensation valt er uit op moment dat je hem op zijn kop houd en is duidelijk langer dan het hoesje.
Ik zou deze HTC Desire HD hoes dus zeker niet aanraden voor een HTC Sensation.
Bedankt! Precies wat ik al dacht. Maar even wachten tot HTC een hoesje speciaal voor de Sensation uit brengt. Of zijn er al vergelijkbare hoesjes die geen strepen op je telefoon achterlaten zoals Valenta?Bullet NL schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 00:19:
[...]
Ik heb zowel een Desire HD als een Sensation en het betreffende hoesje (PO-S550)
De Sensation heeft echt een andere maat. De Desire HD past prima in het hoesje, steekt niet uit en zit goed vast. De Sensation valt er uit op moment dat je hem op zijn kop houd en is duidelijk langer dan het hoesje.
Ik zou deze HTC Desire HD hoes dus zeker niet aanraden voor een HTC Sensation.
Verwijderd
Ik ben van plan om de HTC Sensation te kopen en nu ben ik op zoek naar een hoesje. Aangezien ik hem in mijn handtas wil meenemen, ben ik op zoek naar een hoesje met een sluiting aan de bovenkant.
Ik heb al rondgekeken in dit topic. Ik kwam deze tegen: http://www.digitalsonline...-black-maat-xl-95531.html
Zoiets zoek ik. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik vroeg me namelijk af of het magneetje sterk genoeg is, zodat hij niet telkens los schiet e.d. Heeft dat magneetje trouwens geen invloed op de verbinding?
Of zijn er andere opties qua hoesjes met een dergelijke sluiting?
Alvast bedankt
Ik heb al rondgekeken in dit topic. Ik kwam deze tegen: http://www.digitalsonline...-black-maat-xl-95531.html
Zoiets zoek ik. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik vroeg me namelijk af of het magneetje sterk genoeg is, zodat hij niet telkens los schiet e.d. Heeft dat magneetje trouwens geen invloed op de verbinding?
Of zijn er andere opties qua hoesjes met een dergelijke sluiting?
Alvast bedankt
En? Bevalt de Valenta "Deluxe Leather Pocket 17" ??Marijn100 schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 17:48:
Als ik alles zo lees denk ik dat ik voor de Valenta Pocket Luxe Black Loop 11 ga als ik mijn Sensation binnen heb. Wat ik mij alleen afvraag is de gesp, als ik deze niet bevestig aan het hoesje zie ik er dan niks van?
Verder denk ik dat het meegeleverde 8GB kaartje voor even goed genoeg is.
edit: PDAshop.nl verteld mij dat ik de Valenta 17 moet hebben, ervaringen?
edit2: Valenta zelf geeft ook aan de "17" moet hebben, ik denk dat ik er wel uit ben
Past ie? (en dan bedoel ik 'PAST' ie? en niet zoals sommigen acceperen: 6mm uitsteken tbv de luidspreker)

Past perfect en steekt niet uit. Zit er zelfs een paar mm in. Ik ben er blij meewroet schreef op zondag 17 juli 2011 @ 18:50:
[...]
En? Bevalt de Valenta "Deluxe Leather Pocket 17" ??
Past ie? (en dan bedoel ik 'PAST' ie? en niet zoals sommigen acceperen: 6mm uitsteken tbv de luidspreker)
[ Voor 3% gewijzigd door Southern Sun op 17-07-2011 19:50 ]
Stanx! Bestelling staat!Southern Sun schreef op zondag 17 juli 2011 @ 19:49:
[...]
Past perfect en steekt niet uit. Zit er zelfs een paar mm in. Ik ben er blij mee
Hoelang heb je hem nu? Ik heb ook een Valenta hoesje gehad voor m'n Desire Z, maar daarmee kreeg ik echt een streep op de achterkant van het trekkoortje. Kan jij eens kijken of je hier last van hebt?Southern Sun schreef op zondag 17 juli 2011 @ 19:49:
[...]
Past perfect en steekt niet uit. Zit er zelfs een paar mm in. Ik ben er blij mee
Ik heb 'm nu een week in gebruik. Bij mijn Desire kreeg ik op een gegeven moment ook een streep op de achterkant, echter kon ik het voorkomen door de achterkant regelmatig even schoon te vegen.J0ey schreef op zondag 17 juli 2011 @ 22:32:
[...]
Hoelang heb je hem nu? Ik heb ook een Valenta hoesje gehad voor m'n Desire Z, maar daarmee kreeg ik echt een streep op de achterkant van het trekkoortje. Kan jij eens kijken of je hier last van hebt?
Tot nu toe is er op m'n Sensation nog niks te zien.
Ik gebruik de htc sensation tough case nu al een paar weken deze bevalt prima. Door deze case te gebruiken krijg je een opstaande rand om je scherm waardoor deze beter beschermt is.
Ook kun je alle aansluitingen goed gebruiken. De case moest ik in twee stappen aanbrengen, eerst de zachte binnenkant de harde case klik je hier dan omheen.
Hoop dat deze informatie je een beetje helpt. misschien nog wel een screen protector bij kopen.
Ook kun je alle aansluitingen goed gebruiken. De case moest ik in twee stappen aanbrengen, eerst de zachte binnenkant de harde case klik je hier dan omheen.
Hoop dat deze informatie je een beetje helpt. misschien nog wel een screen protector bij kopen.
Verwijderd
Relevante info, thanksgazeboo schreef op maandag 18 juli 2011 @ 15:32:
Ik gebruik de htc sensation tough case nu al een paar weken deze bevalt prima. Door deze case te gebruiken krijg je een opstaande rand om je scherm waardoor deze beter beschermt is.
Ondertussen had ik hem al besteld, want ongeduldig
Heeft iemand toevallig een kortingscode voor mij om een brodit houder te bestellen bij broditcenter.nl ??
Heb je voor mij een kortingscode voor ZAGG dan bestel ik ook een screenprotector.MasterMaceMichu schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 21:23:
@Bullet: Ja, gewoon rechtstreeks bij ZAGG, is volgens mij net of zelfs goedkoper dan via NL shop en bovendien krijg je twee kortingscodes (25% /stuk) na je bestelling, die je hier op GOT weer kunt uitdelen...
[ Voor 66% gewijzigd door Kohen op 19-07-2011 07:59 ]
Als je even Googelt op 'coupon Zagg' oid kom je bergen codes tegen die regelmatig ook werken. Kwestie van een proberen. Meestal is 20% eraf geen probleem. Uit mijn hoofd was ZAGG20 er een die werkte (mitss bij Zagg zelf besteld).Kohen schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 07:33:
[...]
Heb je voor mij een kortingscode voor ZAGG dan bestel ik ook een screenprotector.
Maar als je het zeker wil weten: link.
Ik heb dit hoesje ook en er komt idd een streep van het koortje op de achterkant van de telefoon. Gewoon iedere keer oppoetsen denk ikJ0ey schreef op zondag 17 juli 2011 @ 22:32:
[...]
Hoelang heb je hem nu? Ik heb ook een Valenta hoesje gehad voor m'n Desire Z, maar daarmee kreeg ik echt een streep op de achterkant van het trekkoortje. Kan jij eens kijken of je hier last van hebt?

Kijk even hier op GOTKohen schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 07:33:
[...]
Heb je voor mij een kortingscode voor ZAGG dan bestel ik ook een screenprotector.
Verwijderd
let wel op case mate heeft een zeer grote blunder gemaakt bij het maken van htc sensation cases..de 5 kleine gaatjes op de originele case moeten open blijven ..en al de cases van case mate op dit moment bedekken de gaatjesVerwijderd schreef op maandag 18 juli 2011 @ 08:01:
De HTC Sensation Tough Case spreekt mij wel erg aan. Iemand daar al ervaring mee?
[afbeelding]
Helaas zijn accu's van dezelfde grootte met meer capaciteit onzin. Er "past" maar zoveel energie in een bepaald volume of een stel Chinezen moet een geweldige ontdekking gedaan hebben. Wat ze doen is de batterij meer leeg trekken wat een stuk meer slijtage voor de batterij betekend.donvalentino schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 10:20:
[...]
Hoe bevalt de accu? Heb hier niks meer over teruggezien:)
Wat de bump-charge techniek doet is precies hetzelfde, de threshold voordat Android 0% batterij geeft verlagen. Je kan dit gebruiken om "meer" batterij te krijgen maar wat je doet is roofbouw zeker aangezien Android een energiezuiger is en je met zowel een "grotere" batterij als de bump-charge techniek evengoed na een dag moet opladen bij intensief gebruik.
Net een mooie Adata 32GB Class 10 microSDHC binnen gekregen. Mooi speelgoed, snelheid gemeten met SD Tools:

Nevermind. Thanx Dain Bramage.
[ Voor 80% gewijzigd door JKratos op 19-07-2011 23:58 ]
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Moeten?Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 23:42:
[...]
let wel op case mate heeft een zeer grote blunder gemaakt bij het maken van htc sensation cases..de 5 kleine gaatjes op de originele case moeten open blijven ..en al de cases van case mate op dit moment bedekken de gaatjes
Ik heb nu een case die ook alle gaatjes afdekt. Enige nadelen die ik kan bedenken zijn een mindere audio-kwaliteit bij video-opname, mindere filtering van omgevingsgeluid (nog geen negatief effect gemerkt/klachten gehad) en een minder helder geluid (voor tegenpartij) bij gebruik van telefoon speakerfunctie (? weet niet zeker of het gaatje naast de speaker een microfoon is voor luidsprekerstand en zo niet, waar die dan wel voor is).
Ik geef toe, persoonlijk vind ik het ook slordig, maar ik denk dat de overlast door het ontbreken van de gaatjes redelijk meevalt. Maar goed, dat hangt ook af van het gebruik van de telefoon. Zelf gebruik ik de video- en speakerfunctie niet, dus heb er ook weinig last van.
De cases die betreffende gaatjes wel openlaten zijn erg zeldzaam heb ik gemerkt.
Verwijderd
iemand een foto van de ZAGG ? en hoe lang duurde de levering van de bstelling bij ZAGG ??
Eén pagina terug in dit topic staan ze:Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 09:47:
iemand een foto van de ZAGG ? en hoe lang duurde de levering van de bstelling bij ZAGG ??
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/36371519#36371519
Bedankt voor de TIP! Ik ga dit ook aanschaffen en aanbrengen op mijn HTC Sensation. Ook als ik vandaag de tijd hebt zal ik het toevoegen aan de alweer veroudere TS. Druk druk druk!Sn0zz schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 12:33:
[...]
Ik heb sinds gisteren ook de screenprotector van Zagg op mijn Sensation zitten (voor 16,95 bij GSMPunt.nl: link). Valt me helemaal niet tegen! Van de 'ets' van een schildje die hierboven genoemd wordt zie ik helemaal niets. Behalve het Zagg logo dat rechts aan de zijkant zit (dus nergens in de weg) zie ik helemaal niets dat het beeld verstoort. Het was bij de anderen misschien toch de imprint van de verpakking?
De sp was goed aan te brengen. Je krijgt een complete verpakking met protector, doekje, 'installation liquid' en kunststof (rubber?) aanbrengspatel. (<-- daar is vast een beter naam voor)
Protector pellen, vochtig maken aan beide kanten, op je scherm plaatsen en met de spatel alle lucht / vochtbobbeltjes eruit werken. Kan / moet met redelijk wat druk gebeuren, maar het resultaat is dan ook heel netjes (wel even geduld hebben tot alles een beetje opgedroogd is, want sommige drukstrepen en microbobbeltjes hebben even tijd nodig om weg te trekken). De sp past prima over het hele scherm en valt nèt binnen de omhooggecurvde glasrand. Maatwerk!![]()
Het is niet de meest strakke gladde screenprotector die ik ooit heb gehad: het voelt alsof je een dun laagje siliconen over je scherm hebt zitten en alsof je er met een nagel een afduk in kan zetten die na verloop wegtrekt. Dit is anders dan ik van eerdere sp's gewend was die als een soort doorzichtig dun hardplastic op je scherm zitten, maar verder niet echt negatief. Het beeld is prima en helder en ook de bediening van het scherm lijdt er niet onder.
Enige minpuntje wat ik tot nu toe ben tegengekomen is wat ik hierboven noemde: je scherm voelt en toont niet echt meer als strak glas aan (met strakke reflecties), maar als een laagje siliconen (met bijbehorend licht bobbelig oppervlak). Dit zie je trouwens eigenlijk alleen als de telefoon uitstaat en je de reflecties ziet. Als het toestel aanstaat merkt je hier niets van in beeldkwaliteit: het is nog steeds haarscherp en helder.![]()
Wat mij betreft dus succes! Volgende keer waarschijnlijk weer een Zagg.
Thanks, dan ga ik deze niet halen. Bij de Desire/Sensation zal oppoetsen inderdaad wel werken, maar bij mijn Desire Z (grijs plastic) zat het er echt op, moest er echt weer afslijten..dnbo schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 13:31:
[...]
Ik heb dit hoesje ook en er komt idd een streep van het koortje op de achterkant van de telefoon. Gewoon iedere keer oppoetsen denk ik
Niet specifiek met Gripis, maar wel met Konkis. Een nagenoeg identiek merk als Gripis.Kohen schreef op maandag 25 juli 2011 @ 12:11:
Heeft iemand toevallig al een Gripis hoesje?
Die had ik voor mijn Desire en was echt super!
Dit hoesje pas perfect. Breedte en dikte zijn precies goed. Lengte net goed. Alhoewel steekt de gsm er zo'n 1 mm boven uit. (een gedeelte van de bovenste tand, net de zilvere standy knop is zichtbaar). Echter niet storend dus. Stiksel en leer zijn identiek aan Konkis.
Al met al, ben ik zeeer tevreden met deze aankoop.
I.t.t. de vorige aankoop, de Krusell Leather Case Vinga Black Extra Large.
Deze is te groot, breed en dik. Gebruik ik nu als ik thuis aan het werk ben, maar het blijft een lomp dik hoesje

Verwijderd
Hier is een erg positieve shop review vandaan gekomenVerwijderd schreef op maandag 18 juli 2011 @ 15:42:
[...]
Relevante info, thanks![]()
Ondertussen had ik hem al besteld, want ongeduldigScreen protector is idd een goed idee... daar kan ik iets mee. Dus nogmaals dank!
Kon voor mijn vraag geen passende topic vinden, dus probeer ik het maar in deze.
Ik ga proberen om wat dingen aan te passen aan de cover/batterijklep van mijn sensation. Maar mij kennende breek ik een deel van de cover of antennes, dus ben ik op zoek naar een reserve cover. Weet iemand zo een winkel/webshop waar deze te krijgen zijn?
Edit: Net bij Brando een spare casing gevonden voor de europese sensation, heeft iemand hier ervaring met dit bedrijf en verzenden ze originele onderdelen en geen crappy imitatie?
Ik ga proberen om wat dingen aan te passen aan de cover/batterijklep van mijn sensation. Maar mij kennende breek ik een deel van de cover of antennes, dus ben ik op zoek naar een reserve cover. Weet iemand zo een winkel/webshop waar deze te krijgen zijn?
Edit: Net bij Brando een spare casing gevonden voor de europese sensation, heeft iemand hier ervaring met dit bedrijf en verzenden ze originele onderdelen en geen crappy imitatie?
[ Voor 28% gewijzigd door lenn2l op 27-07-2011 13:38 . Reden: url toegevoegd ]
Het lijkt een fake (2430mAh):silvester6 schreef op maandag 04 juli 2011 @ 21:33:
[...]
Wel heel verleidelijk 40% meer power binnen 2-5 dagen geleverd laat ff weten of die het doet

- Binnen 2 dagen binnen (vanuit Japan!)
- Netjes verpakt en bezorgt per post
- Hij doet het prima, net zo lang als de standaard batterij
alleen de beloofde extra capaciteit zie ik niet terug in de gebruiksduur... helaas.
Gelukkig toch een nette reserve batterij (voor onderweg) voor €15...
Hogere capaciteit batterijen zijn op dit moment, mits ze hetzelfde volume hebben, allemaal fake.wroet schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 22:58:
[...]
Het lijkt een fake (2430mAh):![]()
- Binnen 2 dagen binnen (vanuit Japan!)
- Netjes verpakt en bezorgt per post
- Hij doet het prima, net zo lang als de standaard batterij
alleen de beloofde extra capaciteit zie ik niet terug in de gebruiksduur... helaas.
Gelukkig toch een nette reserve batterij (voor onderweg) voor €15...
Heeft iemand ervaring met andere frontjes voor de HTC?
Geen cases dus, maar echt frontjes...
Mijn zwager heeft bijvoorbeeld de iPhone 4 achterkant vervangen voor een leren achterkant i.p.v. glas.
Nu heeft de htc gewoon een afneembaar frontje. Weet iemand nog een plek waar je gave frontjes kunt kopen?
http://designskins.nl/nl/design-stickers/telefoon-skins/
Heeft helaas nog niets voor de Sensation...
Ik zie dit meer zitten dan een case. Beschadigt het frontje, dan koop je gewoon een nieuwe...
Geen cases dus, maar echt frontjes...
Mijn zwager heeft bijvoorbeeld de iPhone 4 achterkant vervangen voor een leren achterkant i.p.v. glas.
Nu heeft de htc gewoon een afneembaar frontje. Weet iemand nog een plek waar je gave frontjes kunt kopen?
Ik zie dit meer zitten dan een case. Beschadigt het frontje, dan koop je gewoon een nieuwe...
Ik heb voor mijn sensation de Haicom Car Holder Vent Mount gekocht. http://www.smartphoneshop...htc-sensation-vi-161.html
Wat mij betreft een afrader. Op zich gaat de telefoon er wel redelijk makkelijk in en uit, maar de houder zit niet echt stevig op het ventilatorroostertje en het inpluggen van de laadkabel is onhandig (vooral doordat de aansluiting aan de zijkant van de telefoon zit).
Ik aarzel nu of ik alsnog de originele HTC autohouder ga kopen. Maar die heeft ook weer nadelen: natuurlijk de prijs, maar ook het automatisch opstarten van apps, wat ik absoluut niet wil. En ik vraag me af of de telefoon daarin ook wel rechtop kan staan, ik wil m namelijk niet in landschapmodus hebben.
Wat mij betreft een afrader. Op zich gaat de telefoon er wel redelijk makkelijk in en uit, maar de houder zit niet echt stevig op het ventilatorroostertje en het inpluggen van de laadkabel is onhandig (vooral doordat de aansluiting aan de zijkant van de telefoon zit).
Ik aarzel nu of ik alsnog de originele HTC autohouder ga kopen. Maar die heeft ook weer nadelen: natuurlijk de prijs, maar ook het automatisch opstarten van apps, wat ik absoluut niet wil. En ik vraag me af of de telefoon daarin ook wel rechtop kan staan, ik wil m namelijk niet in landschapmodus hebben.
De originele HTC autohouder kan wel rechtop. Maar waarschijnlijk moet je hem dan wel op het dashboard bevestigen. In mijn golf 4, kan de houder, indien aan de ruit bevestigd, niet rechtop, enkel landschapmodus. Voor rechtop is de gsm namelijk te groot... Deze komt dan tegen de raam aan en wijst dan schuim omlaagLameDog schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 14:05:
Ik heb voor mijn sensation de Haicom Car Holder Vent Mount gekocht. http://www.smartphoneshop...htc-sensation-vi-161.html

Wat betreft het automatisch opstarten is dit inderdaad erg irritant. Dit ga ik nog proberen op te lossen met of tasker of een andere usb kabel te gebruiken. Dit schijnt namelijk tegen het automatisch opstarten van de navigatie app ook te helpen. (indien dit zo is, zal ik dit laten weten)
Ik ben op zoek naar een goede dock zodat ik de Sensation mooi op mijn bureau kan plaatsen. Tijdens mijn zoektocht op het internet ben ik langs 3 docks gekomen:

van Mobilefun.co.uk

Van Mytrendyphone.nl

Ook Ebay
Is er iemand die een van deze docks in zijn bezit heeft en zijn ervaringen kan delen?, is er een dock die niet tussen mijn selectie zit aan te raden? Ik hoef niet per se extra ruimte om losse batterijen op te laden. Ook moet de dock bij voorkeur mat zwart zijn.

van Mobilefun.co.uk

Van Mytrendyphone.nl
Ook Ebay
Is er iemand die een van deze docks in zijn bezit heeft en zijn ervaringen kan delen?, is er een dock die niet tussen mijn selectie zit aan te raden? Ik hoef niet per se extra ruimte om losse batterijen op te laden. Ook moet de dock bij voorkeur mat zwart zijn.
Ik had een dock besteld via eBay. Deze had ook een blauw lampje bovenop wat maar niet uit ging. Ik zal vanavond even opzoeken welke het was. Ik was er in ieder geval niet happy mee, en heb hem teruggestuurd.
Ik heb gehoord dat ze vanaf volgende week ook de Sensation toevoegen.dfrenner schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 11:56:
Heb dezelfde hier. Inderdaad exact die van op de foto uit eBay. Hij wordt te koop aangeboden vanuit Hong Kong en de UK. Heb hem zelf vanuit de UK besteld voor snellere verzending (nog geen 2eur duurder) en was na 4 dagen binnen.assasinbats schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 20:11:
Ik had een dock besteld via eBay. Deze had ook een blauw lampje bovenop wat maar niet uit ging. Ik zal vanavond even opzoeken welke het was. Ik was er in ieder geval niet happy mee, en heb hem teruggestuurd.
Het blauwe ledje zal altijd branden als de cradle stroom krijgt. Maar aangezien de telefoon ervoor staat is dit voor mij totaal niet storend. Laden kan via USB of indien je de originele lader aansluit ook via het stroomnet. Laadtijden zijn bij mij ook gelijk aan het normaal opladen via PC/oplader.
Hij doet wat hij moet doen en op zich is er voor dat geld niets te klagen.
Bedankt voor jullie feedback!, dan hebben we het dus over deze dock: (?)

Is ie inderdaad voor de prijs van 10 dollar mee te nemen?, en hoe geef je aan dat hij vanuit de UK verzonden moet worden? En als laatste: is het uiterlijk een beetje naar tevredenheid?
Ohja: iemand nog een tip voor een goedkope plek om een MHL (HDMI) adapter te bestellen voor de Sensation?, zijn ze er ook onder de 20 euro?
bedankt
Is ie inderdaad voor de prijs van 10 dollar mee te nemen?, en hoe geef je aan dat hij vanuit de UK verzonden moet worden? En als laatste: is het uiterlijk een beetje naar tevredenheid?
Ohja: iemand nog een tip voor een goedkope plek om een MHL (HDMI) adapter te bestellen voor de Sensation?, zijn ze er ook onder de 20 euro?
bedankt
Dat is inderdaad die cradle.
Verzending vanuit de UK gebeurd via een andere verkoper. Is nu ietsje duurder precies, maar komt op +- 14EUR.
Hier heb ik hem besteld:
http://cgi.benl.ebay.be/w...K:MEWNX:IT#ht_1498wt_1139
Tsja, het uiterlijk... what you see is what you get. Ziet er niet echt goed uit, maar ziet er ook niet slecht uit.
Het is een plastic behuizing. Het ledje bevindt zich op de schouder (datgene dat je toestel rechtop houdt) op ongeveer een cm van rechts. Verder heeft het 4 anti-slip voetjes, dus staat redelijk stabiel.
Verzending vanuit de UK gebeurd via een andere verkoper. Is nu ietsje duurder precies, maar komt op +- 14EUR.
Hier heb ik hem besteld:
Tsja, het uiterlijk... what you see is what you get. Ziet er niet echt goed uit, maar ziet er ook niet slecht uit.
Het is een plastic behuizing. Het ledje bevindt zich op de schouder (datgene dat je toestel rechtop houdt) op ongeveer een cm van rechts. Verder heeft het 4 anti-slip voetjes, dus staat redelijk stabiel.
Ziet er inderdaad goed uitMasterMaceMichu schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 14:33:
Ik heb opzich wel graag de HTC's Car Home maar dat werkt dan weer niet met de Brodit houder. Probleem van de HTC houder vind ik de prijs en het feit dat je hem ergens op / aan moet plakken terwijl ik gewoon een nette ProClip op mijn dashboard heb waar ik iedere houder in principe op kan schroeven
[ Voor 3% gewijzigd door Joster op 03-08-2011 13:28 ]
Nogmaals bedankt!, ik denk dat ik dan toch maar voor deze ga, die ziet er wat beter uit en hij is niet zo gek veel duurder.SonnyBBQ schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 13:06:
Dat is inderdaad die cradle.
Hier heb ik hem besteld:

Een MHL kabel is bij dezelfde winkel 15 pond, is dat een normale prijs?
Ziet er inderdaad leuker uit... en voor 20eur valt de prijs nog mee. Laat een ervaring achter indien je hen eenmaal hebt.
Dat zal ik inderdaad doen. Ik vraag me alleen nog af: werken al deze docks niet als het toestel in een beschermhoes zit?, met de dock die ik waarschijnlijk ga kopen is het vrij duidelijk: de Sensation past er net in. Is er bij jullie dock wel ruimte voor een hoesje dat het toestel wat breder maakt? Ik heb namelijk deze besteld op Ebay:

Voor die 2 dollar kon ik hem niet laten liggen, het is dan ook geen ramp als hij niet past met de dock, ik vroeg het me gewoon af
Voor die 2 dollar kon ik hem niet laten liggen, het is dan ook geen ramp als hij niet past met de dock, ik vroeg het me gewoon af
Verwijderd
Ik had mijn Sensation laten vallen en had ook een nieuwe backcover nodig. Deze heb ik gevonden via e-bay:lenn2l schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 13:22:
Kon voor mijn vraag geen passende topic vinden, dus probeer ik het maar in deze.
http://cgi.ebay.nl/ORIGIN...ories&hash=item2a11c00c9c
ongeveer €25,00 snelle afhandeling, levering (1 1/2 week vanuit china) en hij past als een tierelier.
Lijkt echt orgineel te zijn; ik heb werkelijk geen enkel verschil met het origineel kunnen ontdekken!
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2011 21:57 ]
(Verplaatst vanuit het HTC Sensation: Ervaringen & Discussie (Deel 4) topic)
Iemand al een goed heuptasje voor de HTC Sensation gevonden?
Ik kom niet veel tegen op internet in Nederland, dit is ongeveer de enige aardige: http://www.phonextra.nl/t...-broekriemclip-pdair.html
Nadeel: randen van de HTC zijn niet beschermd. En dat is precies waar die smart-phones altijd op landen
Op Amazon staan er al meer, maar ook de meeste met slechte bescherming van de randen (heeft wel het voordeel dat je dan beter bij de aansluitingen kunt):
http://www.amazon.com/Sen...er-T-Mobile/dp/B004XDMQKM
http://www.amazon.com/EMP...e-Sensation/dp/B0054LRVA2
http://www.amazon.com/Lea...e-Sensation/dp/B004YEHHOU
http://www.amazon.com/Hor...tic-Closing/dp/B0053UIOFU
Deze ziet er wel beter uit:
http://www.amazon.com/Hig...k-Sensation/dp/B004Y6AB0U
Amazon Duitsland:
http://www.amazon.de/Hand...e-PASSGENAU/dp/B0056GY05Y
http://www.amazon.de/Full...ard-ACHTUNG/dp/B00576TZ6W
http://www.amazon.de/Quer...itsschlaufe/dp/B004WYU8DO
Nog niet echt iets wat me super aanspreekt
--jeroen
Iemand al een goed heuptasje voor de HTC Sensation gevonden?
Ik kom niet veel tegen op internet in Nederland, dit is ongeveer de enige aardige: http://www.phonextra.nl/t...-broekriemclip-pdair.html
Nadeel: randen van de HTC zijn niet beschermd. En dat is precies waar die smart-phones altijd op landen
Op Amazon staan er al meer, maar ook de meeste met slechte bescherming van de randen (heeft wel het voordeel dat je dan beter bij de aansluitingen kunt):
http://www.amazon.com/Sen...er-T-Mobile/dp/B004XDMQKM
http://www.amazon.com/EMP...e-Sensation/dp/B0054LRVA2
http://www.amazon.com/Lea...e-Sensation/dp/B004YEHHOU
http://www.amazon.com/Hor...tic-Closing/dp/B0053UIOFU
Deze ziet er wel beter uit:
http://www.amazon.com/Hig...k-Sensation/dp/B004Y6AB0U
Amazon Duitsland:
http://www.amazon.de/Hand...e-PASSGENAU/dp/B0056GY05Y
http://www.amazon.de/Full...ard-ACHTUNG/dp/B00576TZ6W
http://www.amazon.de/Quer...itsschlaufe/dp/B004WYU8DO
Nog niet echt iets wat me super aanspreekt
--jeroen
http://wiert.wordpress.com
Jammer dat die cradles geen van allen meteen een HDMI aansluiting erop hebben. Dat kun je dus nooit tegelijk gebruiken, als je de micro-USB -> HDMI breakout cable gebruikt, kan hij natuurlijk niet meer in de cradle. Het lijkt me voor de hand liggen dat in de cradle in te bouwen
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Iemand ervaring met onderstaande slip pouch?
http://www.senacases.com/htc-cases/sensation-4g/ultraslim/
Ik vind eigenlijk dat er bizar weinig hoesjes nog beschikbaar zijn voor de HTC Sensation, gaat dit nog komen of blijft het hierbij?Michiel Arndts schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 19:50:
Iemand ervaring met onderstaande slip pouch?
Goed om te weten!Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 20:18:
[...]
Ik had mijn Sensation laten vallen en had ook een nieuwe backcover nodig. Deze heb ik gevonden via e-bay:
http://cgi.ebay.nl/ORIGIN...ories&hash=item2a11c00c9c
ongeveer €25,00 snelle afhandeling, levering (1 1/2 week vanuit china) en hij past als een tierelier.
Lijkt echt orgineel te zijn; ik heb werkelijk geen enkel verschil met het origineel kunnen ontdekken!
Is de andere erg kapot? anders kun je hem proberen te polijsten
Verwijderd
Hij is helaas dusdanig stuk (diepe pitten) dat polijsten er niet in zit.[b]Goed om te weten!
Is de andere erg kapot? anders kun je hem proberen te polijsten
Maar ach voor 25,- een nieuwe cover; dat was het wel waard ;-)
Zie dat hij inmiddels in het assortiment zit!dfrenner schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 11:56:
Heeft iemand toevallig een passive Brodit houder met HTC autolader? Dan kom ik op nagenoeg hetzelfde bedrag als de active Brodit houder maar dan ben ik benieuwd of ik wel in HTC's Car Home kan komen..?Joster schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 13:25:
[...]
Ziet er inderdaad goed uitHeb jij deze ook bij Broditcenter besteld of elders?
Ik heb opzich wel graag de HTC's Car Home maar dat werkt dan weer niet met de Brodit houder. Probleem van de HTC houder vind ik de prijs en het feit dat je hem ergens op / aan moet plakken terwijl ik gewoon een nette ProClip op mijn dashboard heb waar ik iedere houder in principe op kan schroevenDie wil ik dan ook het liefst gewoon blijven gebruiken maar dat zal niet gaan met de HTC houder.
Het zelf moeten insteken van het stekkertje neem ik dan voor lief aangezien ik wel een gewenste houder heb én dat Car Home menu krijg. In alle andere opties valt een van deze 2 af..
Zojuist HTC gebeld met dit voorstel maar van die lui wordt je ook niet wijzer zeg. Een man die amper verstaanbaar is en niet weet wat ik bedoel. En dan afsluiten met "het zijn vrijwel dezelfde laders"Joster schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 08:26:
[...]
Heeft iemand toevallig een passive Brodit houder met HTC autolader? Dan kom ik op nagenoeg hetzelfde bedrag als de active Brodit houder maar dan ben ik benieuwd of ik wel in HTC's Car Home kan komen..?
Het zelf moeten insteken van het stekkertje neem ik dan voor lief aangezien ik wel een gewenste houder heb én dat Car Home menu krijg. In alle andere opties valt een van deze 2 af..

Iemand al ervaring met een dock zoals deze? €15,- incl verzending. Het probleem met de volumeknoppen dat silvester6 beschrijft met een vergelijkbare dock lijkt me hierbij niet aanwezig als ik goed kijk.
Erg handig lijkt me dat je er gelijktijdig een 2e accu mee kan opladen. Welke reserve accu kan iemand mij aanraden? Moet vooral goedkoop zijn
Verder kwam ik ook ook nog deze case tegen. Kan dat wat zijn voor €3,50 incl verzending? Op de foto's is wel te zien dat de 5 gaatjes aan de achterzijde niet worden afgedekt, zoals eerder in dit topic besproken.
Erg handig lijkt me dat je er gelijktijdig een 2e accu mee kan opladen. Welke reserve accu kan iemand mij aanraden? Moet vooral goedkoop zijn
Verder kwam ik ook ook nog deze case tegen. Kan dat wat zijn voor €3,50 incl verzending? Op de foto's is wel te zien dat de 5 gaatjes aan de achterzijde niet worden afgedekt, zoals eerder in dit topic besproken.
Science is stranger than fiction
Voor goedkope accu's moet je ook op ebay zijn. Ik heb nu dit spul en was voor 10 euro klaar, incl. verzending. Die verkoper heeft overigens ook andere combi-aanbiedingen met o.a. hoesjes.Harmani schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 11:03:
Iemand al ervaring met een dock zoals deze? €15,- incl verzending. Het probleem met de volumeknoppen dat silvester6 beschrijft met een vergelijkbare dock lijkt me hierbij niet aanwezig als ik goed kijk.
Enige tegenvaller was dat die lader in mijn link niet de EU adapter erbij had, die heeft dus een US stekker. Wat wel weer meeviel, is dat de car-charger als snellader gezien wordt, en dus 1Ah laadt, en niet beperkt is tot 500mAh.
Maar je vraagt je wel af hoe ze het voor die prijzen kunnen doen ......
[ Voor 3% gewijzigd door u_nix_we_all op 16-08-2011 15:10 ]
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
http://www.accessoires4al...tector_HTC_Sensation.aspx
Edit: Heb het ontvangen en het blijkt dat de Screenprotector niet over de hele scherm past -_-
Past alleen op de middenstuk.
Edit2: Contact opgenomen. Het blijkt dat ze de teveel klachten ontvangen over de Muvit SP en hierdoor dus een andere opsturen bij de bestelling. De vervanging past dus niet op de HTC Sensation.
Krijg wel alsnog een Muvit of originele HTC SP( hangt welke ze nog hebben liggen) opgestuurd zonder kosten!
Edit: Heb het ontvangen en het blijkt dat de Screenprotector niet over de hele scherm past -_-
Past alleen op de middenstuk.
Edit2: Contact opgenomen. Het blijkt dat ze de teveel klachten ontvangen over de Muvit SP en hierdoor dus een andere opsturen bij de bestelling. De vervanging past dus niet op de HTC Sensation.
Krijg wel alsnog een Muvit of originele HTC SP( hangt welke ze nog hebben liggen) opgestuurd zonder kosten!
[ Voor 87% gewijzigd door Omeg op 17-08-2011 16:06 ]
Offtopic:u_nix_we_all schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 15:09:
[...]
Maar je vraagt je wel af hoe ze het voor die prijzen kunnen doen ......
Als je in Azie op straat die dingen koopt, dan betaal je nog veel minder. De dingen op bijvoorbeeld DealExtreme.com zijn erg goedkoop, maar sommige worden tegen het 4-5 voudige verkocht. En dan hebben zij zelf nog de mogelijkheid om grotere partijen, en dus nog goedkoper in te kopen.
[ Voor 44% gewijzigd door AndereKoekoek op 17-08-2011 14:46 ]
Deze case is prima, zeker voor dat geld. Is wat stugger rubber en denkt de randen goed af. Daardoor is er ook wat meer hoogteverschil tussen het scherm en de rand.Harmani schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 11:03:
Dank! Denk jij dat je de Sensation met deze cover nog past (en laadt) in deze dock?
Science is stranger than fiction
Nee.Harmani schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 16:53:
Dank! Denk jij dat je de Sensation met deze cover nog past (en laadt) in deze dock?
Denk het inderdaad ook niet. De zijkant is dikker met de case, dus hij zal te hoog liggen. Maar je kunt de case er wel makkelijk afhalen, dus dat is ook geen probleem.
Heb deze case ook maar is besteld ben er toch achter dat ik de telefoon iets meer moet beschermen dan nu
Weet iemand of de HTC Sensation ook compatible is met de Ultimate Ears 500vi. Deze headset heeft een 3.5mm aansluiting en ingebouwde microfoon, wordt dit laatste ondersteund door Android/HTC?
[ Voor 21% gewijzigd door HHoltman op 18-08-2011 08:43 ]
Verwijderd
Heeft het plaatsen van een SP invloed op het kijken van films? Vind het wel veilig maar ik kijk vaak filmpjes in de trein.
Op de 1e pagina in dit topic heb je al 3x antwoord gekregen...HHoltman schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 08:43:
Weet iemand of de HTC Sensation ook compatible is met de Ultimate Ears 500vi. Deze headset heeft een 3.5mm aansluiting en ingebouwde microfoon, wordt dit laatste ondersteund door Android/HTC?
Ik ben nog steeds op zoek naar een MHL cable, maar vind goedkopere alleen op Aliexpress, maar dat zijn er gelijk 10 (voor ongeveer 135 euro).
Op sites als dealextreme en focalprice staan ze nog niet.
Iemand nog een tip?
Iemand nog een tip?
Dit is de laagste prijs die ik kon vinden.dangerousp schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 10:02:
Ik ben nog steeds op zoek naar een MHL cable, maar vind goedkopere alleen op Aliexpress, maar dat zijn er gelijk 10 (voor ongeveer 135 euro).
Iemand nog een tip?
Trouwens het hoesje van ebay ontvangen, werkt uitstekend. Ga niet meer uitgeven want met 1,40 euro ben je er dus al
Verwijderd
Ik heb deze ook maar besteld. Mail gehad dat hij is verstuurd. Ben benieuwd. Thanks for the tip.silvester6 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 22:00:
Heb deze case ook maar is besteld ben er toch achter dat ik de telefoon iets meer moet beschermen dan nu
Ik vind dat ook wel een mooie dock. Heb je hem al binnen en zo ja hoe bevalt hij?I-Heine-I schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 13:34:
[...]
Nogmaals bedankt!, ik denk dat ik dan toch maar voor deze ga, die ziet er wat beter uit en hij is niet zo gek veel duurder.
Een MHL kabel is bij dezelfde winkel 15 pond, is dat een normale prijs?
Dan heb ik ook nog een algemene vraag v.w.b. de dock of cradle: Gaat de Sensation automatisch in Dock-modus als je hem in elke willekeurige eBay dock zet? Dat vind ik wel een zeer mooie feature namelijk.
NOSIG
Nee, ebay docks zijn gewoon een laad/pc kabel met stukje plastic, dus geen dock modus. Heb er zelf 1 gehad._Christiaan_ schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 18:31:
[...]
Ik vind dat ook wel een mooie dock. Heb je hem al binnen en zo ja hoe bevalt hij?
Dan heb ik ook nog een algemene vraag v.w.b. de dock of cradle: Gaat de Sensation automatisch in Dock-modus als je hem in elke willekeurige eBay dock zet? Dat vind ik wel een zeer mooie feature namelijk.
Let op:
Algemene toestel discussies mogen in het: HTC Sensation: Ervaringen & Discussie (Deel 1)
Discussie over: Levertijden, Beschikbaarheid en abonnementen mogen hier:
HTC Sensation levertijden- en abbonemententopic.
Algemene toestel discussies mogen in het: HTC Sensation: Ervaringen & Discussie (Deel 1)
Discussie over: Levertijden, Beschikbaarheid en abonnementen mogen hier:
HTC Sensation levertijden- en abbonemententopic.