Even een update op het volgende:
Ik zit met een probleem.
Sinds gisteren zit ik met een streep 'onder' mijn scherm in het midden van ongeveer 2cm in lengte.
Als men scherm opligt op een donkere kleur (zoals men menu achtergrond) is die streep zeer duidelijk te zien als een witte kleur. Is men scherm licht opgelicht is die streep donker.
Er is niets met mijn toestel gebeurt dat dit zou kunnen verklaren...
Wat denken jullie, enkeltje garantie?
Intussen al een heel verloop gehad. Eerst gebeld met HTC waar ik vervolgens iemand aan de lijn kreeg die amper een zin vloeiend Nederlands kon spreken. Ik moest alles tot de letter spellen wat enorm irritant was en dan nog waren er fouten ingekropen.
Gelukkig via HTC support chat alles kunnen rechtzetten. En deze week dinsdag kwam ze om mijn toestel. Tot mijn verbazing stonden ze hier woensdag terug, terug met de mededeling dat ze mijn toestel kwamen afhalen. Na wat getelefoneer erachter gekomen dat die persoon van HTC ook daarin een fout had gemaakt. Enfin ja...
Momenteel ziet de status van mijn toestel er nu zo uit:
Order - Volledig ingevoerd 13-8-2011 12:36:15
Order - Bevestigd 13-8-2011 12:36:16
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 17-8-2011 3:34:54
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 17-8-2011 3:34:55
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 17-8-2011 10:55:05
Reparatie repair center - In behandeling 18-8-2011 14:43:35
Reparatie Intern - Wacht op onderdelen 18-8-2011 14:44:50
Dus zoals ik het zie amper een minuut om te constateren dat er een nieuw onderdeel in moest (had ik zelf ookal gezien hoor, kon ze gerust de moeite besparen...)
Verder nog even melden dat Dynafix que support zeer amateuristisch is... Op de help chat kom je niet verder dan enkele standaard antwoorden waar je niets aan hebt... Hopelijk heb ik hem snel terug want om van een sensation terug te keren naar een nokia 3310 is niet echt aan te raden
MS100D | Deep Blue | Black > Bestelling: 19/01 | RN 19/01 | Prep for delivery 23/01 | VIN 6/2/2020