Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-05 15:40
Xurk schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:40:
Afgelopen weekend had ik iets engs met mijn Sensation :/ Even hier omschrijven voor het archief en om te kijken of anderen dit weleens meegemaakt hebben.

Zaterdagavond deed ik de telefoon uit 's avonds toen ik ging slapen, met ergens in de 50% resterende accu. Zondagochtend wilde ik de telefoon weer aandoen, maar er gebeurde echt he-le-maal niets met de telefoon. De powerknop werkte nog wel (fysiek) maar hoe lang of kort ik 'm ook indrukte, de telefoon gaf geen enkele teken van feedback. Dus ik heb (voor het eerst sinds juli om het kraak-probleem niet te krijgen) de backcover eraf gehaald en even goed gekeken (en maar het kilo stof weggehaald :+). Maar niets raars te zien. Accu eruit gehaald en even later er weer in geplaatst en de telefoon weer in de backcover geschoven.

Nog steeds werkte het niet. Dus ik deed de telefoon aan de oplader, maar het oranje lampje ging ook al niet branden. Hierna dacht ik dat de telefoon "dood" was, wat ik in dit topic volgens mij een paar keer van anderen heb gelezen. Dus ik zette de SIM-kaart over in mijn oude Desire en baalde flink, ik besloot om op de computer naar eventuele oplossingen te zoeken. Een half uur later probeerde ik nogmaals de telefoon aan de oplader te hangen en tot mijn verbazing ging het oranje lampje aan, al was het wel knipperend :?

De oplader eraf gehaald, de telefoon proberen aan te doen maar er gebeurde nog altijd niets. Dus even gewacht en de oplader er nogmaals in gedaan, nu bleef het oranje lampje wel aanstaan (in plaats van knipperen). Vervolgens heb ik maar even een paar uur gewacht om te kijken of het lampje groen zou worden (waardoor mijn conclusie zou zijn dat in ieder geval de accu niets mankeerde).

Na een aantal uur werd het lampje inderdaad groen, dus ik haalde de telefoon van de oplader en probeerde 'm aan te doen. En nu lukte het ineens wél meteen! Echt heel bizar dus. Ik weet zeker dat de telefoon zaterdagavond toen ik 'm uitdeed ergens in de 50% zat dus het kan niet op zijn geweest.

Iemand anders zoiets als dit ooit eerder gehad? Dat de telefoon "dood" leek te zijn maar vervolgens weer (om in het thema te blijven) uit de dood opstond? Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit weer een puntje vind wat knap waardeloos is mocht het zich vaker voordoen... de Sensation blijft een flagship telefoon die hartstikke duur is en ik moet er nog ruim zeven maanden mee doen.
Heb ik ook 1 keer gehad.. latitude bleek het probleem te zijn.. Dus ik denk dat bij jou ook een app alle energie opgeslokt heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-04-2024

Xurk

Burnside

Bedankt voor de reacties :)

Hmm, op zich wel een geruststelling dat het dan toch een lege accu moet zijn geweest. Maar wel raar dat-ie leeg was, want toen ik 'm uitzette (ook echt helemaal uit, want ik gebruik "Snel opstarten" niet) had ik meer dan de helft nog over qua accu. Dus eigenlijk is het leeggelopen terwijl de telefoon uitstond? :|

Mitsubishi Trium Galaxy - Nokia 3330 - Nokia 3510 - Motorola V525 - Samsung E730 - HTC Touch - HTC Touch HD - HTC Desire - HTC Sensation - HTC One X+ - LG Nexus 5 - LG Nexus 5X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

dit is wel vreemd inderdaad, dit zou toch niet mogen ook al heb je slechte apps o.i.d.?
Wellicht bij HTC neerleggen?

Als je toestel uit staat verwacht je toch dat hij niks meer kan doen zegmaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:51

Whuzz

Dodgeball!

Zojuist een reparatie-afspraak gemaakt, donderdag komen ze hem ophalen.

Ik heb een vlek in het midden van mijn scherm. Het lijkt op een "luie" of "stuck" pixel, maar dan een tig aantal aan elkaar. Het is echt een vlekje in het scherm. Bij een witte achtergrond lijkt het vlekje zwart of donkergrijs, bij een zwarte achtergrond juist lichtgrijs of wittig. :(

Nu maar hopen op vlotte reparatie.

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 415187

Whuzz schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 19:03:

Ik heb een vlek in het midden van mijn scherm. Het lijkt op een "luie" of "stuck" pixel, maar dan een tig aantal aan elkaar. Het is echt een vlekje in het scherm. Bij een witte achtergrond lijkt het vlekje zwart of donkergrijs, bij een zwarte achtergrond juist lichtgrijs of wittig. :(

Had ik ook aan de hand. Een klein verticaal streepje in het midden van het scherm. Op een witte achtergrond zag je dan een klein grijs streepje. HTC heeft dit al opgelost en alles werkt terug prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

voor diegene die niet kunnen wachten op de nieuwe market...
Installeer het volgende op je telefoon.

http://min.us/mbkcCQPLvP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:24
Damn, wat is die nieuwe market traag zeg :( Ik hoop dat ze daar toch serieus nog wat mee gaan doen, dit is echt te erg voor woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Laatst online: 23:44
Na het begeven van het touchscreen van mijn "Legend" heb ik een Sensation besteld.
Hoop dat hij snel binnen is :)

Ik heb bij mijn Nokia's altijd originele hoesjes gehad en die zijn gewoon super.
Maar er is zoveel bagger in de handel dat het bekende bomen/bos verhaal steeds weer naar voren komt.
Volgens iedere fabrikant is die van hun het beste... yeah right.....
Vandaar dus de vraag hier aan jullie welke zijn aan te raden? Gebruikers ervaringen kicks fabrikanten fairy tales.... toch......?

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:00
tiguan schreef op woensdag 02 november 2011 @ 13:46:
Damn, wat is die nieuwe market traag zeg :( Ik hoop dat ze daar toch serieus nog wat mee gaan doen, dit is echt te erg voor woorden.
Ik vind em juist sneller dan de voorgaande 3.x.x versies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

inderdaad, hij is ook veel sneller.
Tiguan zal wel een ander probleem hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
VieSix schreef op woensdag 02 november 2011 @ 14:14:
Na het begeven van het touchscreen van mijn "Legend" heb ik een Sensation besteld.
Hoop dat hij snel binnen is :)

Ik heb bij mijn Nokia's altijd originele hoesjes gehad en die zijn gewoon super.
Maar er is zoveel bagger in de handel dat het bekende bomen/bos verhaal steeds weer naar voren komt.
Volgens iedere fabrikant is die van hun het beste... yeah right.....
Vandaar dus de vraag hier aan jullie welke zijn aan te raden? Gebruikers ervaringen kicks fabrikanten fairy tales.... toch......?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1458099 :)

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Laatst online: 23:44
Damn, heb echt te lang in de zon gezeten de afgelopen week.... thnx _/-\o_

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-Heine-I
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-08-2024
Ik begin dat kraken van de behuizing nu echt flink zat te worden. Ik zit eraan te denken om de telefoon deze keer maar eens een tijdje bij HTC te laten doorbrengen, het opsturen van een nieuwe backcover hielp namelijk voor geen meter. Ik wil het probleem nu oplossen omdat ik binnenkort met custom roms aan de slag wil: als ik dan aanspraak op garantie wil maken moet de telefoon eerst weer helemaal terug naar stock.

Heeft er iemand ervaring met het laten repareren van dit euvel?, is het kraken na de reparatie niet meer teruggekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Laatst online: 09-05 09:49
Ik heb gewoon wat tape op de plekken waar het kraakt geplakt...nergens meer last van sindsdien. Tuurlijk hoort het niet zo, maar de telefoon voelt nu iig lekker stevig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
donvalentino schreef op woensdag 02 november 2011 @ 15:03:
inderdaad, hij is ook veel sneller.
Tiguan zal wel een ander probleem hebben..
Ik heb nooit deze market gehad, ik vergelijk het met de oude market. Was dat versie 2?

[ Voor 3% gewijzigd door tiguan op 02-11-2011 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:23
I-Heine-I schreef op woensdag 02 november 2011 @ 16:25:
Ik begin dat kraken van de behuizing nu echt flink zat te worden. Ik zit eraan te denken om de telefoon deze keer maar eens een tijdje bij HTC te laten doorbrengen, het opsturen van een nieuwe backcover hielp namelijk voor geen meter. Ik wil het probleem nu oplossen omdat ik binnenkort met custom roms aan de slag wil: als ik dan aanspraak op garantie wil maken moet de telefoon eerst weer helemaal terug naar stock.

Heeft er iemand ervaring met het laten repareren van dit euvel?, is het kraken na de reparatie niet meer teruggekomen?
Hoeft niet naar stock hoor ;) ....je kan klooien wat je wil dr mee, had die van mij gebricked en gewoon gemaakt zonder problemen

Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghengel
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-02-2022
Whuzz schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 19:03:

Ik heb precies hetzelfde bij mijn bijna 4 maanden oude Sensation (ook precies in het midden). Bij een witte achtergrond lijkt het een lichtgrijs streepje en bij een zwarte achtergrond zie je dat het een grijs lichtgevend streepje is. Het lijkt mij geen stof, omdat het niet lijkt op de foto's die hier op het forum staan (het is ook niet uitgewaaierd). Ik denk dus dat het iets met de pixels te maken heeft. Daarnaast heb ik ook een dode pixel op een andere plek.

Die van mij ga ik dus ook maar over afzienbare tijd opsturen. Heb alleen niet echt een vervangende telefoon, want mijn oude Diamond 2 is doorgegaan naar mijn vriendin. En andere zijn dood of weg, heb nog wel een hele oude liggen die echt alleen kan bellen en sms'en. Dus dat wordt behelpen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159628

Ik heb het probleem dat de standaard reader van HTC steeds op de e-books duikt die op mijn geheugenkaart staan, en eindeloos blijft importeren, weet er iemand daar een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230001

Odysseus253 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:32:
Voor de mensen die nog twijfelen of de Anker wel de moeite waard is: mijn ervaring is erg goed. Met deze batterij redt ik twee volle dagen, waar mijn orginele batterij na 1 dag echt leeg was.
Idem hier. En dat voor 14 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:54
I-Heine-I schreef op woensdag 02 november 2011 @ 16:25:

Wanneer hoor je dat gekraak dan eigenlijk?
Als ik druk uitoefen aan de bovenkant van de backcover (naast de camera) hoor ik ook wel dat het een krakend geluid maakt. Maar dat is alleen als ik er echt op druk, anders hoor ik het echt nooit :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk

Xurk

Burnside

Volgens mij komt het gekraak het meest voor wanneer je het scherm aan de uiterste zijkanten "indrukt" en wanneer je op één van de vier touch-knoppen onder het scherm drukt (met name bij de twee buitenste knoppen). Ik heb er geen last van, maar had er in juli wel een weekje last van voordat het zichzelf weer oploste 8)7 Je kon toen in ieder geval iedere keer als ik op de home-knop drukte iets horen en aangezien je die regelmatig gebruikt wordt het wel storend.

Naar aanleiding van die link eerder op deze pagina heb ik nu ook de nieuwe Market APK geïnstalleerd. Ik vind het echt raar dat die nog niet standaard gepusht was, mijn vrouw heeft 'm op haar Galaxy S II bijvoorbeeld al ruim een maand. Ik moet er wel nog even aan wennen moet ik zeggen, het is wel erg donker / grijs allemaal, terwijl het groen met wit juist fris was.

Mitsubishi Trium Galaxy - Nokia 3330 - Nokia 3510 - Motorola V525 - Samsung E730 - HTC Touch - HTC Touch HD - HTC Desire - HTC Sensation - HTC One X+ - LG Nexus 5 - LG Nexus 5X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:03

DizzyWeb

Ondertiteld

Enige echte nadeel dat ik tot nu toe gevonden heb aan m'n Sensation is niet zo zeer iets in het toestel, maar een vage designkeuze van HTC. Het lijkt er op dat de HTC Calendar app de weergave van verschillende kalenders anders opslaat als de stock Android app. Gevolg: Launcher Pro calendar widget laat ten alle tijde alle calendars zien. Ook als ze uit staan. Dat is dus echt niet tof met mijn werk agenda, 99% daarvan hoef ik echt niet op mijn telefoon te zien.

Helaas is daar voorlopig geen oplossing voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-Heine-I
Tankiej schreef op donderdag 03 november 2011 @ 08:21:
[...]

Wanneer hoor je dat gekraak dan eigenlijk?
Als ik druk uitoefen aan de bovenkant van de backcover (naast de camera) hoor ik ook wel dat het een krakend geluid maakt. Maar dat is alleen als ik er echt op druk, anders hoor ik het echt nooit :o
Inderdaad op de plaatsen waar Xurk beschreef. Naast het gekraak kan ik mij ook storen aan de speling tussen het toestel en de behuizing, maar volgens mij is dit dan ook de oorzaak van het kraken. De Sensation heeft wel degelijk een prachtig uiterlijk, maar deze mankementen doen voor mij aardig af aan het gevoel van degelijkheid. Ik heb al eerder geëxperimenteerd met papier tussen de bezhuizing en het toestel, maar hierdoor kwam de USB poort hoger te liggen waardoor die lastig te gebruiken werd... ik ga het nog eens proberen met tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-05 14:10
Hoe is bij jullie het ontvangst van de fm radio? Bij mij is die slecht! Heb al verschillende headsets geprobeerd!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:35

Rubman

Retarded or just overjoyed!

ghengel schreef op woensdag 02 november 2011 @ 22:21:
[...]

Ik heb precies hetzelfde bij mijn bijna 4 maanden oude Sensation (ook precies in het midden). Bij een witte achtergrond lijkt het een lichtgrijs streepje en bij een zwarte achtergrond zie je dat het een grijs lichtgevend streepje is. Het lijkt mij geen stof, omdat het niet lijkt op de foto's die hier op het forum staan (het is ook niet uitgewaaierd). Ik denk dus dat het iets met de pixels te maken heeft. Daarnaast heb ik ook een dode pixel op een andere plek.

Die van mij ga ik dus ook maar over afzienbare tijd opsturen. Heb alleen niet echt een vervangende telefoon, want mijn oude Diamond 2 is doorgegaan naar mijn vriendin. En andere zijn dood of weg, heb nog wel een hele oude liggen die echt alleen kan bellen en sms'en. Dus dat wordt behelpen :-(
Ik dacht dus echt dat het aan mij lag en dat ik teveel druk op het scherm had geplaatst daar, maar heb dus exact hetzelfde. en zit ook met exact hetzelfde probleem dat ik geen backup tel heb.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 396639

Hoi Gentleman.

Ik mag een nieuw toestelleke uitzoeken, nou wou ik eerst de Samsung Galaxy Nexus. Puur voor ICS. Alleen nu wam ik deze tegen en na het lezen van wat posts hier ben ik toch wel erg benieuwd naar dit toestel.

Hoe is Sense, heb nu zelf een Galaxy S en vindt Touchwiz eigenlijk maar brak, heb daarom ook LauncherPro erop gezet.

Vinden jullie dat jullie een goede keuze hebben gemaakt, of toch liever een Galaxy S2 hadden gehad?(aangezien die kwa specs wel goed is maar ik het uiterlijk er van zo ******* lelijk vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:54
I-Heine-I schreef op donderdag 03 november 2011 @ 16:44:
[...]

Inderdaad op de plaatsen waar Xurk beschreef. Naast het gekraak kan ik mij ook storen aan de speling tussen het toestel en de behuizing, maar volgens mij is dit dan ook de oorzaak van het kraken. De Sensation heeft wel degelijk een prachtig uiterlijk, maar deze mankementen doen voor mij aardig af aan het gevoel van degelijkheid. Ik heb al eerder geëxperimenteerd met papier tussen de bezhuizing en het toestel, maar hierdoor kwam de USB poort hoger te liggen waardoor die lastig te gebruiken werd... ik ga het nog eens proberen met tape.
Hm oke, daar heb ik echt totaal geen last van. Hoor het ook niet als ik er expres op druk :o
Maar hopen dat dat zo blijft bij mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-05 21:33

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Anoniem: 396639 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 18:40:
Hoi Gentleman.

Ik mag een nieuw toestelleke uitzoeken, nou wou ik eerst de Samsung Galaxy Nexus. Puur voor ICS. Alleen nu wam ik deze tegen en na het lezen van wat posts hier ben ik toch wel erg benieuwd naar dit toestel.

Hoe is Sense, heb nu zelf een Galaxy S en vindt Touchwiz eigenlijk maar brak, heb daarom ook LauncherPro erop gezet.

Vinden jullie dat jullie een goede keuze hebben gemaakt, of toch liever een Galaxy S2 hadden gehad?(aangezien die kwa specs wel goed is maar ik het uiterlijk er van zo ******* lelijk vindt.
Ik zou mijn Sensation voor geen goud willen inwisselen voor een S2, of een ander touchwiz toestel! Maar ik denk dat je niet heel veel andere reacties zult vinden in dit topic.

Eigenlijk geef je zelf al antwoord op je vraag: je vindt touchwiz brak, dus waarom is een S2 dan nog een optie :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoINC08
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21:33
Is dit ook het topic voor de Sensation XL? Of zoek ik niet goed en bestaat ie gewoon wel

Asus G501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Omdat je de launcher toch kunt wijzigen, ik ben alleen minder gecharmeerd van de S2 en meer van de Sensation, punt is dat ik nooit een HTC heb gehad, nou is het wel Android en moet het kwa tweaken, rooten, modden en dergelijke wel goed komen.

Hoe werkt de Beats By Dre software icm de in ear dopjes? Is het echt zo goed? Heb hier zelf een Philips SHB 9000 liggen en daar komt ook wel een geluidje uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

wat ik overigens ook vreemd vind is dat de case van de HTC sensation zeer snel krassen krijgt, wanneer je hem maar zachtjes laat vallen heeft hij al meteen schade...
Toch jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoNeZ99
  • Laatst online: 29-04 16:16
Weet iemand hier een oplossing voor het volgende:

Als ik mijn telefoon op USB alleen wil opladen verbindt ie toch als externe schijf en is mijn sd kaart niet meer te bereiken via de telefoon. Oftewel opladen en muziek luisteren kan niet tegelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk

Xurk

Burnside

Dat is wel vreemd inderdaad. Misschien helpt het als je in de taakbalk op de PC rechtermuisknop te doen en dan apparaat uitwerpen (o.i.d.)? Mits het icoontje daar staat natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoNeZ99
Al geprobeerd maar de sd kaart blijft geblokkeerd (en het rijmt ook nog)

[ Voor 19% gewijzigd door BoNeZ99 op 04-11-2011 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:23
SMAR schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 09:09:
Weet iemand hier een oplossing voor het volgende:

Als ik mijn telefoon op USB alleen wil opladen verbindt ie toch als externe schijf en is mijn sd kaart niet meer te bereiken via de telefoon. Oftewel opladen en muziek luisteren kan niet tegelijk.
Waarschijnlijk heb je standaard HDD bij USB connectie aangevinkt.
Dit kan je wijzigen via setting > USB Connection type.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoNeZ99
ChiMan schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 10:12:
[...]

Waarschijnlijk heb je standaard HDD bij USB connectie aangevinkt.
Dit kan je wijzigen via setting > USB Connection type.
Nee dan had ik het wel geweten, heb aanstaan dat ie het vraagt. Staat op alleen opladen.

[ Voor 4% gewijzigd door BoNeZ99 op 04-11-2011 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
donvalentino schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 07:33:
wat ik overigens ook vreemd vind is dat de case van de HTC sensation zeer snel krassen krijgt, wanneer je hem maar zachtjes laat vallen heeft hij al meteen schade...
Toch jammer.
Jha dat is met een auto ook, wat bedoel je precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Hoi Gentleman.

Alle toestellen hebben z'n voor en tegens. Ik moet zeggen dat ik nog geen moment spijt heb gehad van mijn keuze voor de Sensation. Deze krijgt natuurlijk ook gewoon ICS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, ik heb de knoop doorgehakt, voornamelijk omdat ik veel reis en dan altijd muziek luister, lees veel over Beats By Dre en dat de Bass echt op een nieuw niveau ligt, ook voor Sense, schijnt echt geweldig te zijn. Het punt nu is dat T-Mobile hem pas eind November gaat krijgen, The Phone House en dergelijke hebben hem al liggen.

Kan ik dan ook naar The Phone House gaan, daar mijn contract verlengen en met de Sensation XE weglopen? Dat ik hem daar als het ware verleng, of krijg ik dan 2 contracten?

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 396639 op 04-11-2011 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20:33
Als je huidige contract op zijn einde loopt dan is dat geen probleem nee. Kan gewoon.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hij loopt in Januari af, maar kan hem nu al via T-mobile.nl en de winkel zelf verlengen. Morgen of strakjes even de winkel in lopen dan maar!

Ben zeer benieuwd naar mijn nieuwe smartphone :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Ik heb sinds kort een Anker batterij en de eerste paar dagen had ik het gevoel dat de batterij veel langer mee ging dan de standaard batterij. Nu heb ik het gevoel dat hij wel langer mee gaat, maar niet veel langer. Ik moet 'm alsnog elke avond opladen. (anders haal ik de volgende dag niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-04 12:10

_Christiaan_

Master of SOG

Partial wakelock misschien? (zie eerder in dit topic)

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juulrutten
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-05 20:42
ik heb sinds kort een Sensation XE en had begrepen dat je dan ook verbinding kon maken met je tv maar hoe werkt dat zijn daar apps voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Anoniem: 396639 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 11:14:
Hij loopt in Januari af, maar kan hem nu al via T-mobile.nl en de winkel zelf verlengen. Morgen of strakjes even de winkel in lopen dan maar!

Ben zeer benieuwd naar mijn nieuwe smartphone :D
Dan zou ik idd ook gewoon ff een toko (bijvoorbeeld The Phone House) inlopen en ff laten checken of zij hem ook ook kunnen verlengen voor je. Kun je gelijk je telefoon meenemen!

Verlengen kan ongeveer 3 maanden van te voren dus je maakt zeker een kans.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231755

Hoi Gentleman.

Sense is toch wel 1 van de redenen waarom ik de Sensation heb gekozen, werkt gewoon prima! Verder voelt de telefoon verder erg goed, de S2 heb ik 1x in handen gehad maar dat was meer een speelgoedtoestel.

Ik ben er erg gelukkig mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
Anoniem: 396639 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 07:07:
...
Hoe werkt de Beats By Dre software icm de in ear dopjes? Is het echt zo goed? Heb hier zelf een Philips SHB 9000 liggen en daar komt ook wel een geluidje uit.
Wat is goed? Je hoort een heel duidelijk verschil als je het profiel inschakelt. Of het geluid er mooier of beter van word? Ik vind van wel...

En ik vind de XE qua design veel mooier dan de 'gewone'.

[ Voor 6% gewijzigd door warhamstr op 04-11-2011 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Is er verschil in design dan? Naast het verschil in de rode accenten dan uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-05 10:05
Ik heb sinds 3 dagen een HTC Sensation. Heb deze van een maat over genomen die naar de Iphone gegaan is.

Ik heb alleen het probleem dat de vibration motor soms niet meer werkt. Met het typen en bellen niet. De vorige eigenaar had dat meteen vanaf dag 1 uit staan dus of het altijd zo geweest is weet ik niet.

Ik ben er inmiddels achter dat het niet gebeurt als je de battery cover er af laat. En het alleen maar gebeurt als die er op zit. Ik heb ook dit al geprobeerd: http://www.addictivetips....e-screen-issue-diy-guide/

Wat heb ik getest:
1: papiertje tussen de zijconnector (silver) > geen effect in het begin doet hij het later trilt hij niet meer
2: papiertje tussen de onderste antenne connector (GPS) > lijkt het te verbeteren. Hij werkt langer en als i uitvalt komt het trillen soms weer terug.
3: papiertje tussen de bovenste connector (Wifi en GSM) > trilt hij helemaal niet
4: papiertje tussen de een na bovenste connector (geen idee wat die doet had wel ontvangst voor wifi en gsm) > trilt hij niet
5: zilver folie tussen die silvere zijconnector > probleem treed nog steeds op
6: 7 verschillende Roms geprobeerd om software problemen uit te sluiten (ook andere kernels getest)
7: andere radio software geprobeerd

Ik heb het idee dat het aan die cover ligt maar ik kom er niet achter wat het pressies is en wat hier aan te doen is. Zijn er meer mensen die hier last van hebben? En is er iets aan te doen?

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
juulrutten schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 12:27:
ik heb sinds kort een Sensation XE en had begrepen dat je dan ook verbinding kon maken met je tv maar hoe werkt dat zijn daar apps voor
Bedoel je via DLNA? Ja dat kan, er zit standaard een app op van HTC genaamd "verbonden media" waarmee je foto's, muziek en video's kan sturen naar je TV. Mijn Sony TV snapt alleen de foto's en de muziek, de video's speelt ie niet af :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-04 12:10

_Christiaan_

Master of SOG

Weet niet of het al gepost was hier, en zo ja dan is dit een repost :P
Technically all the Android powered devices capable of running of Android Gingerbread will be able to run Android 4.0 ICS but Practically all devices may not give an overall good user experience . So all the manufactures are reviewing ICS on their devices to check the user experience and will release the latest OS according to the results.

HTC's list of devices that will surely get ICS :
* HTC Sensation (XL,XE,Original)
* HTC EVO 3D
* HTC Incredible S
* HTC Desire HD
* HTC Flyer
* HTC Rhyme
* HTC Desire S
Bron (Sense developer en werkzaam bij Google)

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
Astennu schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 13:49:
Ik heb sinds 3 dagen een HTC Sensation. Heb deze van een maat over genomen die naar de Iphone gegaan is.

Ik heb alleen het probleem dat de vibration motor soms niet meer werkt. Met het typen en bellen niet. De vorige eigenaar had dat meteen vanaf dag 1 uit staan dus of het altijd zo geweest is weet ik niet.

Ik ben er inmiddels achter dat het niet gebeurt als je de battery cover er af laat. En het alleen maar gebeurt als die er op zit. Ik heb ook dit al geprobeerd: http://www.addictivetips....e-screen-issue-diy-guide/

Wat heb ik getest:
1: papiertje tussen de zijconnector (silver) > geen effect in het begin doet hij het later trilt hij niet meer
2: papiertje tussen de onderste antenne connector (GPS) > lijkt het te verbeteren. Hij werkt langer en als i uitvalt komt het trillen soms weer terug.
3: papiertje tussen de bovenste connector (Wifi en GSM) > trilt hij helemaal niet
4: papiertje tussen de een na bovenste connector (geen idee wat die doet had wel ontvangst voor wifi en gsm) > trilt hij niet
5: zilver folie tussen die silvere zijconnector > probleem treed nog steeds op
6: 7 verschillende Roms geprobeerd om software problemen uit te sluiten (ook andere kernels getest)
7: andere radio software geprobeerd

Ik heb het idee dat het aan die cover ligt maar ik kom er niet achter wat het pressies is en wat hier aan te doen is. Zijn er meer mensen die hier last van hebben? En is er iets aan te doen?
De trilmotor zit onder onder de verdikking onder de simkaart, mischien dat daar iets niet goed zit?
Afbeeldingslocatie: http://images.anandtech.com/galleries/1214/SensationGallery-1379_575px.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
RemcoINC08 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 21:29:
Is dit ook het topic voor de Sensation XL? Of zoek ik niet goed en bestaat ie gewoon wel
Ik weet niet of er al een topic is voor de XL, die is nog erg nieuw. Ik denk niet dat die ook in dit topic horen, de XL is echt een ander toestel. Ik snap zelfs niet dat ze dat ding ook Sensation genoemd hebben, zonder dual-core, met een WVGA scherm van 4,5" :X

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
warhamstr schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 14:12:
[...]

De trilmotor zit onder onder de verdikking onder de simkaart, mischien dat daar iets niet goed zit?
[afbeelding]
Inderdaad :S als ik daar druk dan stopt hij er mee. Dit zou het nog best wel eens kunnen zijn. Ik hoef niet eens hard te drukken om dat voor elkaar te krijgen. He bah dus het toestel is gewoon defect?

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
warhamstr schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 14:12:
[...]

[afbeelding]
Inderdaad :S als ik daar druk dan stopt hij er mee. Dit zou het nog best wel eens kunnen zijn. Ik hoef niet eens hard te drukken om dat voor elkaar te krijgen. He bah dus het toestel is gewoon defect?

Edit:

Als ik op bepaalde manieren druk gaat hij gewoon uit dus ik vermoed een contact breuk. Het heeft niet met hard drukken te maken. Maar gewoon op een bepaalde manier/plaats.
u_nix_we_all schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 14:26:
[...]

Ik weet niet of er al een topic is voor de XL, die is nog erg nieuw. Ik denk niet dat die ook in dit topic horen, de XL is echt een ander toestel. Ik snap zelfs niet dat ze dat ding ook Sensation genoemd hebben, zonder dual-core, met een WVGA scherm van 4,5" :X
Inderdaad absoluut niet Sensation waardig. Had em eerder Desire HD XL genoemd.

[ Voor 8% gewijzigd door Astennu op 04-11-2011 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Astennu schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 14:30:
[...]

Edit:

Als ik op bepaalde manieren druk gaat hij gewoon uit dus ik vermoed een contact breuk. Het heeft niet met hard drukken te maken. Maar gewoon op een bepaalde manier/plaats.

[...]

Inderdaad absoluut niet Sensation waardig. Had em eerder Desire HD XL genoemd.
Gevalletje garantie.. contact opnemen met HTC, dan komen ze hem ophalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 385605

Ook een tijdje de XE en erg blij mee!

Alleen vind ik dat als je bijv een spelletje speelt en hij is is aan het opladen (dat laatste hoeft niet eens het geval te zijn) dat hij erg warm, bijna heet wordt aan de onderkant bij de 4 knopjes. Zijn er nog meer mensen die dit vinden, of mag ik dit gewoon als normaal beschouwen?

Ik las er al een berichtje van iemand over maar zijn er meer mensen die als je met je duim van naast de telefoon naar het midden van het scherm gaat, de rechterkant veel scherper aanvoelt dan de linker kant? Het lijkt wel een beetje alsof die niet helemaal in de cover wil passen of iets dergelijks.

Verder las ik een berichtje van iemand die hem bij T-Mobile wou kopen. Hij staat al een tijdje op andere verkoopsite's icm een T-mobile abbo, dat heb ik gedaan (wel kreeg ik een T-mobile zakelijk abbonement).. Viel me inderdaad ook al op dat ie nog niet op de T-mobile site stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja dat laatste is bij mij ook een gigantisch raadsel. Wel icm met T-Mobile contract en je kan hem zelfs verlengen, maar bij T-Mobile wordt hij pas eind November verwacht :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-05 12:36
In overleg met een modje is er weer een nieuw deel.

Ik heb de TS een update gegeven, met foto's van de Sensation XE, nog wat nieuwsartikeltjes, specs van Sensation XE toegvoegd enz.

Hier dus verder:

HTC Sensation (XE): Ervaringen & Discussie (Deel 6)

slotje met tong gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-Heine-I
warhamstr schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 13:44:
[...]

Wat is goed? Je hoort een heel duidelijk verschil als je het profiel inschakelt. Of het geluid er mooier of beter van word? Ik vind van wel...

En ik vind de XE qua design veel mooier dan de 'gewone'.
Ligt er volgens mij erg aan naar wat voor je muziek je luistert; ik heb meer een classic rock smaak en ik moet huilen van elke softwarematige tweak die pretendeert de geluidskwaliteit te verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-05 02:52
Dit deel gaat dicht, we gaan hier: HTC Sensation (XE): Ervaringen & Discussie (Deel 6) verder....

Cogitationis poenam nemo patitur

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste

Dit topic is gesloten.