Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
Magua schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 02:18:
Ik overweeg een Sensation te gaan kopen als opvolger voor mijn HTC Desire. Maar als ik zie hoeveel problemen ik heb met de 512 MB telefoon ram van mijn Desire, dan vind ik de 800 MB die de Sensation mee brengt maar heel magertjes. Zeker vergeleken bij de 16 GB die er in een Samsung Galaxy zit. Toch gaat het daar in de reviews nooit over. Terwijl mij dit juist super belangrijk lijkt. Zie ik iets over het hoofd? Hoe zit dit nou precies? Kan iemand dit uitleggen?
Ik denk dat je niet ram maar rom bedoeld. Dit was totaal 512 mb op de desire en daarvan bleef nog 200 mb ofzo over voor apps.

Op de Sensation zit 4gb Rom waarvan 1 gb vrij is voor apps. Dit is dus ruim 5x zoveel als op de desire. Daarbij kun je apps naar de SD kaart zetten. Ik heb nog niemand gehoord over dit probleem bij de Sensation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
_Nick__ schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 10:34:
[...]

Als die led niet meteen opviel is het misschien handig om eens naar NoLed te kijken in de "Market"..
ik heb de telefoon nog niet, vandaar. ;) Ik hoop hem vanmiddag op te kunnen halen :*) inmiddels wel , wat een verbetering tov m'n N900 :')

[ Voor 9% gewijzigd door warhamstr op 24-10-2011 18:26 ]

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Lees net het volgende op twitter:

htcHTC

We’re proud to announce that we’ve partnered with @Dropbox, bringing 5GB of storage to all of our #Android phones.

Hier meer info:
http://venturebeat.com/20...x-android-sense-5gb-free/

[ Voor 20% gewijzigd door Dj-sannieboy op 24-10-2011 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bribrab
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:16
Dj-sannieboy schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 21:36:

htcHTC

We’re proud to announce that we’ve partnered with @Dropbox, bringing 5GB of storage to all of our #Android phones.

Hier meer info:
Was dat niet al heel lang bekend? Geldt alleen voor nieuwe telefoons toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M. Dahlhaus
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 19:37
bribrab schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 22:27:
[...]

Volgens mij wel... maar vorige week heb ik mijn sensation geroot en van een ROM met sense 3.5 voorzien (insertcoin). En nu heb ik dus 5 GB ruimte op Dropbox >:)

Martino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmani
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:18
Ik heb ook een rom met sense 3.5, maar als ik op mijn pc op het Dropbox logo in het systeemvak klik zie ik gewoon "xx% of 2GB used".

Is dit bij jou dus ook veranderd in 5GB ?

Science is stranger than fiction

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-09 16:16
Joster schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 15:18:
[...]

[...]

Zojuist trilde hij alsof het glas los zat of wat dan ook, nu is de werking weer amper tot niet aanwezig. Vage is ook dat hij het spontaan weer gaat doen dus hiermee terug naar de winkel (of HTC) is niet echt een optie aangezien ik het defect lang niet altijd kan aantonen.
Hebben meer mensen hier last van (gehad) en zo ja, hoe hebben jullie dit richting HTC gecommuniceerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu heb ik eigenlijk een hele andere soort vraag.. Gaat over de .flac playback..

Heeft iemand van jullie goede ervaringen met een app? Er zijn verschillende, maar tot nog toe ben ik niks tegengekomen hier op het forum. Wel een suggestie, verder niets.. (Maybe i'm blind or something.)

Anyway, m'n Sensation leeft nog steeds, na mijn vorige bericht nog 4 keer laten vallen op het scherm, hahaha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Wie trendy wil zijn.. na de witte Iphone en de witte SGS(2).. is nu ook de Sensation wit te krijgen of kan die wit gemaakt worden (Ebay)..

http://ow.ly/i/jQtS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

[...]

Ik wist er niet van en zag dat het gister door HTC werd getweet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Dj-sannieboy schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 21:36:

htcHTC

Hier meer info:
Ik heb door het inviten van andere mensen sowieso al 5GB ruimte op dropbox. Maar wel leuk initiatief dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
Ik breng 'm terug denkik, dit is gewoon zo snel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

agoNITE schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 09:52:
[...]

Ik heb door het inviten van andere mensen sowieso al 5GB ruimte op dropbox. Maar wel leuk initiatief dit!
Ik zit nu op 3GB, dus die 5GB is meer dan welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ook last van een niet werkende microfoon? Bij mij werkt hij op willekeurige momenten niet (voice search werkt nu bijvoorbeeld niet, en ik kan ook geen geluid opnemen) en soms valt hij tijdens een telefoongesprek zomaar uit. Opnieuw opstarten heeft verder ook geen zin, en soms werkt hij op magische wijze opeens weer, en dan urenlang weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 12:28:
Iemand ook last van een niet werkende microfoon? Bij mij werkt hij op willekeurige momenten niet (voice search werkt nu bijvoorbeeld niet, en ik kan ook geen geluid opnemen) en soms valt hij tijdens een telefoongesprek zomaar uit. Opnieuw opstarten heeft verder ook geen zin, en soms werkt hij op magische wijze opeens weer, en dan urenlang weer niet.
Nooit last van gehad, klinkt als opsturen onder garantie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenTimes
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-09 12:27
Voor de mensen die last hebben van het spontaan uitvallen van de Sensation:

Dit kan liggen aan een iets te strak hoesje waardoor de volumeknoppen beide worden ingedrukt. Op het moment dat je gaat zitten kan de powerknop in worden geduwd tegen je heup. Na 15 sec valt de telefoon uit en moet weer helemaal opstarten.

Zelf heb ik hier ook last van gehad en nu ik even (tijdenlijk) geen hoesje meer gebruik, heb ik hier helemaal geen last meer van. Ik kwam via vrienden er achter dat deze dit probleem ook allemaal hadden.

Ik hoop dat iemand hier nu aan heeft, want ik heb hier zelf amper iets over kunnen vinden online.

Do Android phones dream of electric iSheep? - D3 Hero: http://eu.battle.net/d3/en/profile/TenTimes-2313/hero/1848749

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lambocars83
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-08 20:26
Zow eindelijk na een week heeft t-mobile de verlenging geannuleerd en uit het systeem gehaald. Nu kon ik dus eindelijk online verlengen.
De sensation XE is onderweg :) ik kon de normale en de XE gratis krijgen dus daarom voor de XE gekozen. En een mooi plus puntje vind ik toch de grotere accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje betreffende de standaard app 'Dockmodus' die in het programma-menu staat. Ik heb een Kidigi dock station en dacht al wel dat ie niet automatisch in dockmodus zou gaan (wat klopt), maar ik kan hem dus niet in landscape-mode krijgen! Er is geen knopje of instelling voor op de Sensation in de app Dockmodus. Iemand hier een oplossing voor? Of wellicht een applicatie van de market die het wel gewoon doet? Mij leek DockAwake! Dock Manager wel wat, maar dat is dus betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Als ik mijn telefoon op zijn zij houd, gaat ie vanzelf in landscape. Heb je auto-rotate soms uit staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DizzyWeb schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 11:08:
Als ik mijn telefoon op zijn zij houd, gaat ie vanzelf in landscape. Heb je auto-rotate soms uit staan?
DizzyWeb, je bent BRILJANT! Ik had inderdaad gisteravond auto-rotatie uitgezet in bed! Hij draait nu automatisch na het selecteren van 'Dockmodus', geweldig! Aangezien de homescreen nooit draait had ik dit niet in de gaten.

Voor geïnteresseerden, de Kidigi dock is echt het geld waard. Het is een dock van goede kwaliteit, met een goed gewicht en met erg goede pasvorm voor de Sensation. Het uiterlijk is ook zeer mooi en de enige opmerking die ik zou kunnen hebben is het brandende (blauwe) lampje aan de voorkant tijdens het laden dat 's nachts misschien irriteerd. En dat je dus zelf de 'Dockmodus' moet selecteren. Maar voor 9,99 pond hoor je mij niet klagen.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2011 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Laatst online: 20-07 17:01
Mmm ik was net een reactie aan het typen hoe tof het dock klinkt, maar ik heb altijd een siliconen hoesje om m'n Sensation zitten, die zou ik er dan elke keer af moeten halen om hem erin te plaatsen denk ik...maar voor 's nachts zou het aan de andere kant wel weer leuk zijn! Wordt het een soort wekkerradio ^^ Heb je het scherm dan bijvoorbeeld ook aanstaan 's nachts? Of kan je dat makkelijk via de Dock aanzetten? Ik begrijp dat je ook je dock standaard aangesloten kan hebben op je pc om zo bijvoorbeeld automatisch te syncen. Nice!

Waar heb je overigens die dock voor 10 pond besteld? Via de site van Kigidi is het minstens 27$ voor zover ik kan zien.

[ Voor 10% gewijzigd door Tiroz op 26-10-2011 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn bestelling pas zojuist binnen gekregen, dus ik kan er eigenlijk nog vrij weinig over vertellen. Je kunt zelf bij je applicaties de 'Dockmodus' wel eens aanklikken. Want zo ziet het er dus uit. En het scherm dimt na een ingestelde tijd. En je kunt natuurlijk zelf altijd je scherm aan/uit zetten met het standaard knopje. :P En je kunt de instellingen van de 'Dockmodus' ook nog wijzigen als je wil.

Voor m'n aankopen verwijs ik je even naar deze post.

En met een siliconen hoesje er omheen past het inderdaad niet, dus die zul je er dan af moeten halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slim_fan
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 22:49
Goed nieuws, we krijgen ICS op onze Sensations: http://www.androidplanet....-sandwich-update-krijgen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:42:
Ik heb mijn bestelling pas zojuist binnen gekregen, dus ik kan er eigenlijk nog vrij weinig over vertellen. Je kunt zelf bij je applicaties de 'Dockmodus' wel eens aanklikken. Want zo ziet het er dus uit. En het scherm dimt na een ingestelde tijd. En je kunt natuurlijk zelf altijd je scherm aan/uit zetten met het standaard knopje. :P En je kunt de instellingen van de 'Dockmodus' ook nog wijzigen als je wil.

Voor m'n aankopen verwijs ik je even naar deze post.

En met een siliconen hoesje er omheen past het inderdaad niet, dus die zul je er dan af moeten halen.
Dank voor de info! Had die post inderdaad gelezen maar had de link niet gelegd.

Met betrekking tot de ICS-update: had ook niet anders verwacht. Staan wel wat toestellen in die lijst waarvan het mij toch sterk lijkt dat ze deze update krijgen. Desire Z wel en de Desire niet, terwijl de Desire Z minder CPU en RAM heeft bijvoorbeeld. Daarnaast denk ik dat iedereen met enig common sense ook zelf zo'n lijstje in elkaar kan flansen. Ik wacht de officiële aankondiging in ieder geval af, waarbij ik vooral benieuwd ben naar wanneer de update staat gepland. Hoop dat de Sensation (XE) als eerste aan de beurt is omdat dit toch nu het toptoestel is!

En ik verwacht in november toch ook de 2.3.5 update met Sense 3.5..kan ook niet lang meer duren toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Tiroz schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:43:
[...]
En ik verwacht in november toch ook de 2.3.5 update met Sense 3.5..kan ook niet lang meer duren toch?
En dan is Android 4.0 met ICS daar weer de opvolger van of hoe moet ik dat zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 14:21:
[...]

Nooit last van gehad, klinkt als opsturen onder garantie ;)
Hmm, ja, zit alleen tot januari in het buitenland, dus dat komt er nu even niet van. Tegen die tijd maar even contact opnemen met HTC dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
Joster schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:40:
[...]

En dan is Android 4.0 met ICS daar weer de opvolger van of hoe moet ik dat zien?
Dat idee heb ik wel ja, misschien dat er tussendoor dan nog een kleine update komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joster schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:40:
[...]

Android 4.0 is ICS.

http://developer.android....hlights.html#UserFeatures

Sense is de GUI van HTC. Nu 3.0 en ook al de gelekte 3.5. Maar dat staat geheel los van ICS

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2011 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:21
agoNITE schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 09:52:
[...]

Ik heb een custom rom er op gezet met Sense 3.5. Nadat ik ingelogd heb op dropbox vanaf mijn telefoon heb ik die 3GB er bij gekregen, boven op de bonussen die ik al had. Helaas stond er wel een melding bij dat het slechts voor 1 jaar is.

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmani
Grr waarom werkt die Dropbox upgrade bij mij niet :/

Hebben jullie ook wel de dropbox applicatie op de PC staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:02:
[...]

Android 4.0 is ICS.

http://developer.android....hlights.html#UserFeatures

Sense is de GUI van HTC. Nu 3.0 en ook al de gelekte 3.5. Maar dat staat geheel los van ICS
Dat snap ik maar ik was dus benieuwd of er dus eerst een update van de huidige Android versie komt (met de vernieuwde Sense 3.5) en dat daarna Android 4.0 komt (waar opnieuw Sense 3.5 op zit?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah ok, dan had ik de vraag niet goed begrepen. Maar dat is dus koffiedik kijken. Aangezien er een testbuild van HTC is met android 2.3.5 en Sense 3.5, verwacht ik dat deze eerst komt.

Of dat ze bij HTC denken: nah deze versie vergeten we gewoon, en rollen meteen ICS met sense 3.5 uit.

Gewoon even afwachten. En je weet, op XDA zijn ze vaak sneller dan HTC...:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
De optie dat gelijk ICS wordt uitgerold zie ik niet gebeuren, zal wss wel wat tijd overheen gaan voordat ICS en Sense zijn gecombineerd bij htc... Op Xda zijn ze er idd altijd eerder bij, ben erg benieuwd naar de eerste ROMs, hopelijk ook met Sense!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-09 17:26
Vanmiddag een Sensation XE gehaald, eerste ervaring met een (eigen) android telefoon. Bevalt tot nu toe heel goed! Maar het kan ook nogal snel beter na Windows Mobile.. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DraZ666
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-09 23:17
Iemand enig idee hoe ik word completion en spellcheck uit kan zetten op een Sensation XE??

Ik had het uit gezet toen ik hem net had en toen was het ook echt uit.
Toen kwam er een update voor de phone zelf en nu staat het in het menu nog steeds uit, maar in het echt blijft het gewoon aan. |:( Bij keyboard ->touch input ->text input staat gewoon alles uitgevinkt.

Heb android 2.3.4 met sense 3.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

zijn er overigens al mensen die muziek kunnen luisteren via de mini usb ingang?
Dus USB op radio?

Die stomme navigatie houdt het volgens mij tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
Ik gebruik mijn HTC Sensation nu een aantal weken.
Vandaag is mijn nieuwe (HI) abonnement ingegaan en dus mijn simkaart gewisseld ivm nummerbehoud.
Bij het opstarten vroeg mijn HTC of mijn nieuwe simkaar de instellingen aan mocht passen.
Helaas hebik toen gekozen voor Ja. Nu is dus mijn complete indeling en alles omgezet naar de basisinstellingen.
Is dit nog terug te halen? Met andere woorden; heeft de Sensation dit ergens opgeslagen als ‘profiel’ of setting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 07:36
Mijn vriendin heeft sinds vandaag een HTC Sensation en nou viel het me op dat het scherm aan de rechterkant niet helemaal goed is afgewerkt. Je ziet -niet heel erg- soms iets uitsteken tussen de buitenste laag en het beeldscherm zelf.

Weet iemand of je hier een vervangend toestel voor kan krijgen? Het is namelijk wel storend als je het ziet en duidt gewoon op een fout in de afwerking.

[ Voor 6% gewijzigd door Framoes op 27-10-2011 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
MauriX schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:14:
Ik gebruik mijn HTC Sensation nu een aantal weken.
Vandaag is mijn nieuwe (HI) abonnement ingegaan en dus mijn simkaart gewisseld ivm nummerbehoud.
Bij het opstarten vroeg mijn HTC of mijn nieuwe simkaar de instellingen aan mocht passen.
Helaas hebik toen gekozen voor Ja. Nu is dus mijn complete indeling en alles omgezet naar de basisinstellingen.
Is dit nog terug te halen? Met andere woorden; heeft de Sensation dit ergens opgeslagen als ‘profiel’ of setting?
Misschien nog even weer de oude sim-kaart erin doen? Ondanks dat deze niet meer actief is wordt dan misschien hetzelfde gevraagd... Ik weet het anders niet :P kut is dat, ik had in die situatie wel op 'Nee' gedrukt en alles werkte verder prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
Andere vraag over indelingen.
Ik zou graag op een van mijn ‘draaischermen’ een overzicht zien van mijn contacten.
Dus niet een snelkoppeling naar mijn contacten, ook niet die ‘hotkeys’ die je zelf in kunt delen, maar gewoon de lijst met al mijn contacten van mijn SIM (geen facebook koppelingen etc).
Iemand enig idee hoe ik dit doe?

Eigenlijk bedoel ik dit scherm:

Afbeeldingslocatie: http://static.trustedreviews.com/af8e8f%7Ce216_dialler.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Niet, daar is de people applicatie voor.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wihakayda
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-09 12:36

Wihakayda

Dracarys

Sensation Xe gebruiker meld zich met een vraag :+

Iemand een korte uitleg voor mij over hoe ATRO file m. werkt?
Het probleem is:
- Ik sluit mn tel op de pc aan in harde schijf modus (ofzo)
- Ik zet een programma op de schijf die erbij komt in mijn pc
- Kan het bestand niet terugvinden op mn tel met astro

Moet ik een speciaal mapje maken, of nog een andere stap nemen? Alvast bedankt :)

Kom met vuur, ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik je goed begrijp, sluit je je telefoon aan op de pc in diskdrive-mode. Dan zet je een bestand over van de pc op je telefoon en ziet dan met Astro de bestanden niet? Dat kan dan kloppen. Je zal ze pas weer zien als je je telefoon ontkoppeld van de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Laatst online: 25-08 16:37
Wihakayda schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 16:21:

Het probleem is:

Moet ik een speciaal mapje maken, of nog een andere stap nemen? Alvast bedankt :)
Inderdaad, je kunt de sd kaart pas weer gebruiken als hij niet meer op disk drive staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lambocars83
Gister mijn sensation XE binnen gekregen!
Bevalt zeer goed!

Echt zeer snel maar tja was ook de HTC dream gewend dus dit is een grote stap vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
Ik wil verdories ook 3gb extra in DropBox. 't Gaat alleen niet vanzelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
WTF? Volgens 'Software information' draait mijn XE Sense 3.0, maar er zijn geen updates? Oh 3,5 is een gelekte versie :?

[ Voor 18% gewijzigd door warhamstr op 28-10-2011 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldcard
  • Laatst online: 16-09 09:29
Ik overweeg de overstap van de HTC Desire naar de HTC Sensation XE te maken. Het formaat van de XE is eigenlijk het enige dat mij nog aan het twijfelen brengt. De telefoon is toch (weer) een slag groter. Hoe ervaren de gebruikers van de XE dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
goldcard schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:47:
Ik overweeg de overstap van de HTC Desire naar de HTC Sensation XE te maken. Het formaat van de XE is eigenlijk het enige dat mij nog aan het twijfelen brengt. De telefoon is toch (weer) een slag groter. Hoe ervaren de gebruikers van de XE dit?
Te klein :+ Nee voor mij is hij niets te groot, zit altijd gewoon los in mijn broekzak, al 4 dagen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 14:09
Ik heb zelf de Desire HD, en alleen de resolutie is anders, maar het formaat van het scherm is hetzelfde.

Ik heb er geen moment aan moeten wennen, behalve dat het typen op het onscreen toetsenbord wel goed werkt (in tegenstelling tot mijn lg cookie :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wihakayda
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-09 12:36

Wihakayda

Dracarys

Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 17:02:
Als ik je goed begrijp, sluit je je telefoon aan op de pc in diskdrive-mode. Dan zet je een bestand over van de pc op je telefoon en ziet dan met Astro de bestanden niet? Dat kan dan kloppen. Je zal ze pas weer zien als je je telefoon ontkoppeld van de pc.
dangerousp schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 19:05:
[...]

Inderdaad, je kunt de sd kaart pas weer gebruiken als hij niet meer op disk drive staat.
Aha! Dat zal het zijn, tnx! 8)7

Kom met vuur, ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Laatst online: 16-09 15:52

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Neem je Desire eens mee naar de winkel en leg hem naast een Sensation. Je zult zien dat het maar aan halve centimeter verschilt ongeveer.. Sensation is ten eerste in zijn geheel dunner en de randen om het scherm zijn ook veel dunner. Uiteindelijk maakt het qua grootte niet zo gek veel uit...

Altijd als mensen mijn scherm zien roepen dat ie zoveel groter is dan een iPhone of Desire S ofzo. Leg mijn telefoon vervolgens op de iPhone/Desire S en dan zijn ze allemaal verbaasd dat het vrij weinig scheelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wihakayda schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 16:21:

Het probleem is:

Ik gooide het altijd in de map download(s), maar je kan idd zelf een map maken en deze zoek je dan weer op in de app. Nooit problemen gehad dat ze verdwijnen ofzo, dus denk dat ze nog wel ergens in een mapje staan bij jou ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOnAt
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:34
Sinds deze week heb ik last van een partial wakelock: BTDiscoveryWakeLock en ik kan niet vinden welke applicatie deze veroorzaakt. Bluetooth ligt het meest voor de hand, maar die staat uit en bij actieve services staat ook niets wat met BT te maken heeft.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:42

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Is er al iemand uit (of met hetzelfde probleem) dat in de people widget de instellingen voor de keuze steeds wegvallen?
Dan bedoel ik dus dat ik sommige mensen direct wil bellen op bijvoorbeeld mobiel bij het klikken op hun foto in de widget en als ik dat instel word dat na 2 a 3 keer weer vergeten en knalt hij me gewoon naar het menu om te kiezen tussen verschillende nummers en smsen etc.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net de XE gekocht (zéér tevreden me :)), en bij het aansluiten op de pc vindt hij 14,8GB (~16GB), ondanks het feit dat naar mijn weten de XE maar 4GB intern geheugen heeft. Heb ik geluk gehad en meer opslag gekregen, of is dit een fout in windows? In beschikbaar geheugen staat wel nog ~1GB

Hopelijk is dit nog niet gevraagd, heb gezocht maar niets gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10:01
Twee woorden: Micro SD-card ;) Of zijn dat er drie..?

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JKratos schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 21:54:
Twee woorden: Micro SD-card ;) Of zijn dat er drie..?
vergeten te vermelden, maar leek mij logisch: er zit geen SD kaart in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet je zeker dat je geen xl hebt gekocht? daar zit wel 16 in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tasjesdief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-05 09:58
Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 03:51:
[...]

vergeten te vermelden, maar leek mij logisch: er zit geen SD kaart in ;)
Zit wel een micro sd-kaart in, je kijkt niet goed.

PSN: MojoR1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmani
Rubman schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 19:26:
Is er al iemand uit (of met hetzelfde probleem) dat in de people widget de instellingen voor de keuze steeds wegvallen?
Dat is het verschil tussen op de foto zelf klikken of op de naam die eronder staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lambocars83
In de XE zit standaard al een 16 GB sd kaartje in. Als je de telefoon aansluit op de pc dan zie je het sd geheugen niet het intern geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tasjesdief schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 10:09:
[...]
Zit wel een micro sd-kaart in, je kijkt niet goed.
inderdaad, dom van mij om hem niet open te maken. De eerste uren verscheen het kaartje niet in android, maar wel in Windows. Pas na een uurtje of 3 kon ik het ook benaderen vanaf android. raar :/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 13:48:
[...]

inderdaad, dom van mij om hem niet open te maken. De eerste uren verscheen het kaartje niet in android, maar wel in Windows. Pas na een uurtje of 3 kon ik het ook benaderen vanaf android. raar :/ .
Nee, niet raar. Als de SD kaart als schijf gemount is in Windows, kan Android er niet bij. Zodra jij je de usb kabel uit de telefoon trok, werd de kaart pas weer beschikbaar voor Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een paar weken stofvrij te zijn geweest ben ik nu ook de ..., aan beide kanten van het scherm zit halverwege nu stof :(

Blijkbaar zit het er al langer maar via kunstlicht zie je niks, bij daglicht zag ik opeens een berg stof :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Swiffer?!

YouTube: SWIFFER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds gister ook de Sensation XE. Wat een mooi toestel zeg, vooral heerlijk snel en een mooi scherm. Nu kwam ik ook van Windows Mobile, dus dat is natuurlijk ook makkelijk scoren :P

Het enige wat ik jammer vind is het beginscherm. Hier passen niet de standaard HTC klok widget, agenda widget en twee rijen met snelkoppelingen op. Het is dus kiezen tussen 1 rij snelkoppelingen of de klok of agenda wegdoen... Maar goed, daar leer ik vast wel mee leven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 13:31

_Christiaan_

Master of SOG

Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:32:
Zojuist ook maar even de 'Anker' batterij besteld! Gezien de positieve resultaten die deze batterijen opleveren is het dat geld wel waard!

<lang Amazon verhaal>

Ernie
Zojuist ook besteld. Wat een DRAMATISCHE website is dat Amazon toch. Je kan niet van tevoren zien hoe duur de verzendkosten zijn voor dat specifieke product. Dus als je meerdere dingen in je basket hebt, dan zie je niet waar de hoge verzendkosten vandaan komen.

Ik kon gratis inschrijven voor een trial van Amazon prime, waarmee je gratis kan verzenden. Heb ik gedaan, zie je pas bij check-out dat dat alleen geldt voor UK mainland.

Een paar items in mn basket gegooid. Zie je pas in stap 3 (van de 6 :') ) dat dat specifieke product niet naar jouw locatie beschikbaar is. Zonder opgaaf van reden.

2 uur bezig geweest om een batterijtje te bestellen. Wat een ELLENDE.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mylotec
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 07:00
Ik heb nu een poosje de HTC Sensation XE, dit is mijn allereerste HTC telefoon alsook mijn allereerste smartphone. Ben er uiterst tevreden over! Echter zit ik wel met een vraagje, in mijn agenda staan de verjaardagen van mijn contacten. Is het mogelijk dat de dag waarop iemand jarig is uit mijn agende, ik een melding of alarm krijg op mijn XE ?

Alvast bedankt !

mvg.
Mylotec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand help....

ik word gek van mijn htc (ori) als ik namelijk op mijn home toets druk dan gaattie screenshots maken en dat blijtie doen ook al ga ik naar de homepage....

iemand dit ook ?? en hoe kan ik het verhelpen ??

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:49

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 22:44:
iemand help....

ik word gek van mijn htc (ori) als ik namelijk op mijn home toets druk dan gaattie screenshots maken en dat blijtie doen ook al ga ik naar de homepage....

iemand dit ook ?? en hoe kan ik het verhelpen ??

bedankt
Maak hier eerst eens een duidelijk en leesbaar verhaal van.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mij HTC Sensation ook op reparatie gestuurd voor het verwijderen van stof. Het stof is netjes weg en ik zal dat ze precies een soort van silicone gespoten hadden aan de volume knop en aan de front-camera. Na wat research blijkt dat er via deze weg stof naar binnen dringt.

Laten we hopen dat ie nu stof vrij blijft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lambocars83
Mylotec schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 19:45:
Ik heb nu een poosje de HTC Sensation XE, dit is mijn allereerste HTC telefoon alsook mijn allereerste smartphone. Ben er uiterst tevreden over! Echter zit ik wel met een vraagje, in mijn agenda staan de verjaardagen van mijn contacten. Is het mogelijk dat de dag waarop iemand jarig is uit mijn agende, ik een melding of alarm krijg op mijn XE ?

Alvast bedankt !

mvg.
Mylotec
Als je de afspraak bewerkt en dan op het menu knopje drukt krijg je de optie om een hirinnering toe te voegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas.
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-09 11:43
Heb nu een tijdje HTC Sensation, draaien onder een bulletproof rom. Nu wil ik een nieuw SD kaartje bestellen. 32gb kaartjes zijn voor een euro of 35 te krijgen, dan heb je class 4. Voor class 10 moet je 60 euro neer tellen in 32gb. Is het raadzaam om voor Class 10 te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bas. schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 23:27:
Heb nu een tijdje HTC Sensation, draaien onder een bulletproof rom. Nu wil ik een nieuw SD kaartje bestellen. 32gb kaartjes zijn voor een euro of 35 te krijgen, dan heb je class 4. Voor class 10 moet je 60 euro neer tellen in 32gb. Is het raadzaam om voor Class 10 te gaan?
Ik heb daar destijds over nagedacht, maar heb besloten voor Class 4 te gaan. Ik merk geen nadelen of zo en het is dan ook gewoon snel genoeg. Heb tevens ook 32Gb. Kijk eens in het accessoires topic van de HTC Sensation, daar is toen ook al wel over gepost, door onder andere mijzelf.

Ik had toen zelf dacht ik deze kocht.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2011 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mylotec
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 07:00
[quote]lambocars83 schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 23:23:
[...]

Als je de afspraak bewerkt en dan op het menu knopje drukt krijg je de optie om een hirinnering toe te voegen
[/quote
Srry maar dit wist ik reeds. Ik heb nu 70 verjaardagen in mijn telefoon staan van op Facebook en mijn oude gsm van deze zou ik graag een melding krijgen. Misschien te onduidelijk geweest in m'n eerste post.

Maar toch bedankt voor je antwoord !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutwout
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-05 09:34
mmmm de volume 'toets' is losgekomen. Morgen HTC bellen.

Maar dat brengt me op een andere vraag: bestaan er alternatieve shells voor de Sensation? Ik bedoel dus de hele achterkant/de hele shell. Dus niet een apart op te klikken cover

EDIT: gevonden. Het toverwoord op ebay is "back case housing". Ik ga zo'n witte uit Hong Kong bestellen.

[ Voor 19% gewijzigd door woutwout op 30-10-2011 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:42

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Harmani schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 11:33:
[...]

Dat is het verschil tussen op de foto zelf klikken of op de naam die eronder staat ;)
Nee daar zit het verschil niet in, het telefoon icoontje verdwijnt namelijk ook gewoon uit de foto. Ik gebruik beide functies regelmatig en als ik op het balkje eronder klink kom ik gewoon op contact uit en bij foto dus op keuze voor standaardactie. Wat blijft gebeuren na het selecteren van deze actie.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 17:07:
Heb sinds gister ook de Sensation XE. Wat een mooi toestel zeg, vooral heerlijk snel en een mooi scherm. Nu kwam ik ook van Windows Mobile, dus dat is natuurlijk ook makkelijk scoren :P

Het enige wat ik jammer vind is het beginscherm. Hier passen niet de standaard HTC klok widget, agenda widget en twee rijen met snelkoppelingen op. Het is dus kiezen tussen 1 rij snelkoppelingen of de klok of agenda wegdoen... Maar goed, daar leer ik vast wel mee leven :)
Genoeg klokken te vinden in de Market die maar één rij innemen! Voor de agenda widget kan ik je nog Simple Calendar Widget aanraden; geeft meer afspraken weer en is mooi te customizen. Ik vind het ideaal voor een overzicht van je eerste 4 afspraken, die van HTC geeft er maar 1 weer. Wil je toch liever de look van de HTC widget maar wel meerdere afspraken, download dan Smooth Calendar Widget :)

[ Voor 25% gewijzigd door Tiroz op 30-10-2011 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afiso
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-09 18:49
Nadat ik mijn HTC Sensation XE terug had gestuurd vanwege een dode pixel en een stof deeltje, heb ik na 4 dagen een nieuwe terug gehad. Ben zeer tevreden met me XE die ik al 2 weken in bezit hebt. Die powerknop en volumeknop mochten ze wel aanhouden zoals het bij de HTC Desire was.

Ik zie me zelf de komende 2 jaar geen nieuwe tel kopen. Ben voor lang zoet met me HTC sensation XE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tiroz schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 13:54:
[...]

Genoeg klokken te vinden in de Market die maar één rij innemen! Voor de agenda widget kan ik je nog Simple Calendar Widget aanraden; geeft meer afspraken weer en is mooi te customizen. Ik vind het ideaal voor een overzicht van je eerste 4 afspraken, die van HTC geeft er maar 1 weer. Wil je toch liever de look van de HTC widget maar wel meerdere afspraken, download dan Smooth Calendar Widget :)
Thanks!
Heb inmiddels de World Weather Clock Widget erop staan. Neemt 4x1 in beslag en geeft toch dezelfde info weer als de HTC widget, nog meer zelfs, hier staat ook de regenkans en de dag vd week op :)
Agenda widget zal ik eens naar kijken, meer afspraken is inderdaad wel handig!

Die Beats by Dre oortjes zijn trouwens wel echt goed! Gebruik ze nu niet op mn Sensation, maar op mn Sony mp3 speler en das een super combi! De standaard Sony oortjes waren al erg goed, maar dit is nog beter. Alleen daarvoor zou je al de XE moeten halen.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2011 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo iedereen,

Ik heb het probleem dat zodra ik op de homebutton druk mijn telefoon een screenshot maakt,

iemand hier ook ervaring/last van ? en hoe los ik het op ??

thnks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Laatst online: 16-09 15:52

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 17:57:
hallo iedereen,

Ik heb het probleem dat zodra ik op de homebutton druk mijn telefoon een screenshot maakt,

iemand hier ook ervaring/last van ? en hoe los ik het op ??

thnks
Als je de zoekfunctie gebruikt rechts bovenin dan krijg je alleen al in dit topic, dit resultaat:
[HTC Sensation (XE)]: Ervaringen & Discussie (Deel 5)

[ Voor 9% gewijzigd door AndereKoekoek op 30-10-2011 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit nu te twijfelen om me telefoon op te sturen, heb aan beide kanten stof en wat ik zo lees is dat het alleen maar erger word :( Heb de telefoon van vodafone, kan ik dan het beste naar de VF winkel gaan of met htc zelf contact opnemen? 2 weken zonder android en terug naar me verotte LG vieuwty smart zal wel tot een depressie lijden in mijn geval ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 08:14
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:44:
Zit nu te twijfelen om me telefoon op te sturen, heb aan beide kanten stof en wat ik zo lees is dat het alleen maar erger word :( Heb de telefoon van vodafone, kan ik dan het beste naar de VF winkel gaan of met htc zelf contact opnemen? 2 weken zonder android en terug naar me verotte LG vieuwty smart zal wel tot een depressie lijden in mijn geval ;(
Kan beide, je kan ook zelf contact opnemen met htc dan halen ze hem de volgende dag op en meestal duurt t ongeveer een week dus valt op zich wel mee, heb die van mij ook op moeten sturen ivm stof, duurde ook een week, overigens na een week of twee weer stof, dus het zit mij nu best, en wacht nog wel een paar maanden totdat het euvel miss door htc is opgelost

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldcard
  • Laatst online: 16-09 09:29
dave1972 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:37:
[...]
...en wacht nog wel een paar maanden totdat het euvel miss door htc is opgelost
Weet iemand of HTC dit stofprobeem officieel al onderkent heeft en of er een nieuw geproduceerde versie/reeks van de XE zal komen?

[ Voor 30% gewijzigd door goldcard op 31-10-2011 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
goldcard schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:42:
[...]

Weet iemand of HTC dit stofprobeem officieel al onderkent heeft en of er een nieuw geproduceerde versie/reeks van de XE zal komen?
Ik heb daar eigenlijk nog niks officieel over gehoord maar je kan mij niet wijs maken dat als dr duizenden mensen last van hebben ze dr ondertussen niet mee bezig zijn om te kijken waar dat nu aan ligt, het zit nl altijd op de zelfde punten, links en rechts aan de zijkanten en dan in het midden ;)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat de gaatjes/gleuven/we werden dicht gekit met een soort siliconen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
warhamstr schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:49:
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat de gaatjes/gleuven/we werden dicht gekit met een soort siliconen?
Dan hebben ze dat bij mij niet goed gedaan hahaha

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben van plan om deze mobiel te gaan kopen. is dat slim? en werkt alles snel. weet een van jullie misschien of de sensation xe op android 4.0 gaat draaien????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

is dit sowieso nu? zit op de sensation xe al 5 gb???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 14:09
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 20:17:
ik ben van plan om deze mobiel te gaan kopen. is dat slim? en werkt alles snel. weet een van jullie misschien of de sensation xe op android 4.0 gaat draaien????
Is dat slim, dat mag je natuurlijk zelf bepalen.

Werkt alles snel, het is ongeveer de snelste telefoon van het moment.

En het moet wel heel gek gaan als er geen update naar android 4.0 komt voor de Sensation (XE).

Ik stel voor dat je eerst het topic een beetje leest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 13:31

_Christiaan_

Master of SOG

Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 20:17:
Slim?

Ik heb nu een tijdje de standaard Sensation in bezit. De Galaxy S2 is marginaal sneller, maar daar merk je te weinig van, waardoor het gebruiksgemak van Sense imo veel meer opweegt. De Sensation is gewoon keisnel.

De camera is simpelweg bagger:
  • Doordat de lens flink verzonken ligt, wordt de lens altijd vies en je komt er heel moeilijk bij om hem schoon te maken.
  • Ten tweede is de kwaliteit in het donker vrij matig, maar ik weet niet of dit bij de concurrent beter is.
  • Ten derde is de beeldhoek veel, en veel te klein. Ik moet bijna met mn phone op 1 km afstand gaan staan om alles erop te krijgen. M.a.w. het lijkt alsof hij standaard te ver is ingezoomd (niks aan te doen). Ongekend dat dit nergens is opgemerkt in de reviews.
  • Ten vierde (en grootste nadeel) is de microfoon. Zoals altijd weer met HTC zit er een kutmicrofoon in die geen bass opneemt en die op concerten alleen maar ruis opneemt. Zeer jammer weer van HTC.
Afgezien daarvan maak je redelijke opnames als het licht is, als het geluid niet te basserig en niet te hard is, als je lens schoon is en als je genoeg afstand kan nemen om alles erop te krijgen.

Voor problemen hoef je je geen zorgen te maken. De service van HTC is de beste die ik ooit heb meegemaakt. In mijn geval was het toestel na 3 werkdagen weer terug met een nieuwe board.

Voor de rest is het een puike telefoon. Snelheid, waarheidsgetrouw en superscherp scherm, zeer bruikbare software. Ik gebruik em nog elke dag met veel plezier.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 20:20:
[...]

is dit sowieso nu? zit op de sensation xe al 5 gb???
Nee! :(

Welke versie van Sense hoort er op de Sensationele te staan? Ik heb 3.0 nu maar in verschillende reviews lees ik 3.5?

[ Voor 24% gewijzigd door warhamstr op 01-11-2011 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dankjullie wel! ik heb net gelezen dat het waarschijnlijk na de kerst komt op de htc's
dit is misschien ook handig ookal weet ik niet of het werkt maar het kan een uurtje schelen.
kwa batterij duur dan hea.

1. Zet je HTC Sensation AAN en laadt vervolgens onafgebroken 8 UUR OP.

2. Haal na 8 uur de HTC Sensation van de lader af en zet het toestel vervolgens UIT. Laad nu nog een 1 UUR OP.

3. Haal de Sensation weer van de lader af en zet hem AAN. Wacht nu enkele minuten en zet het toestel weer UIT. Tot slot laadt je alsnog een 1 UUR OP.

En klaar is Kees, je hebt nu de accu van de HTC Sensation getraind om langer te presteren. Als het goed is merk je nu duidelijk verschil en kan je batterijduur zelfs verdubbelen als voor het uitvoeren van deze methode. Je kunt het best beginnen als de batterij al bijna leeg is van de Sensation en voordat je gaat slapen. Zo hoef je overdag niet de Sensation 8 uur lang te missen.

We zijn uiteraard benieuwd over deze methode voor een verbeterde batterijduur heeft gezorgd

dat is geschreven door htc zelf op hun site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:47
Sinds gisteren ook de sensation ter vervanging van mijn iPhone 4!
Erg vet toestel Moet ik zeggen! :)

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Laatst online: 14-09 19:33

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Voor de mensen die nog twijfelen of de Anker wel de moeite waard is: mijn ervaring is erg goed. Met deze batterij redt ik twee volle dagen, waar mijn orginele batterij na 1 dag echt leeg was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

warhamstr schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 23:50:
[...]

Nee! :(

Welke versie van Sense hoort er op de Sensationele te staan? Ik heb 3.0 nu maar in verschillende reviews lees ik 3.5?
Versie 3.0 van sense is te vinden op de Sensation. Alleen met custom rom is 3.5 op je sensation te krijgen. Al zal de "echte" sense 3.5 er wel anders uit gaan zien denk ik.

Ik heb inmiddels mijn Anker 1900 een beetje kunnen testen en moet zeggen dat ze het goed doen. Heb ze beide inmiddels 5 keer helemaal vol geladen en weer helemaal leeg laten lopen. In vergelijking met mijn standaard batterij houden ze het meer dan de dubbele tijd vol. Eerder was ik blij als ik vanaf 7u smorgen om 22u savonds nog batterij had. Met de anker batterij haal ik gemiddeld zo'n 30/35 uur. Laatst heeft hij het zelfs het hele weekend vol gehouden, van vrijdagavond 21u tot zondag 19u. En ja ik heb precies dezelfde instelling als eerder met de standaard batterij. Nog een zeer groot voordeel, ik heb geen last meer van een uitvallend toestel! Ik denk dat het dus lag aan de connectie tussen de standaard batterij en de telefoon. De anker batterijen zitten een stuk strakker in de telefoon. Dus hulde aan Anker. Kan iedereen deze batterijen aanraden voor 27 euro. Geen last meer van uitvallers en een dubbele accu duur.

Edit: Odysseus was me net voor zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-04-2024

Xurk

Burnside

Afgelopen weekend had ik iets engs met mijn Sensation :/ Even hier omschrijven voor het archief en om te kijken of anderen dit weleens meegemaakt hebben.

Zaterdagavond deed ik de telefoon uit 's avonds toen ik ging slapen, met ergens in de 50% resterende accu. Zondagochtend wilde ik de telefoon weer aandoen, maar er gebeurde echt he-le-maal niets met de telefoon. De powerknop werkte nog wel (fysiek) maar hoe lang of kort ik 'm ook indrukte, de telefoon gaf geen enkele teken van feedback. Dus ik heb (voor het eerst sinds juli om het kraak-probleem niet te krijgen) de backcover eraf gehaald en even goed gekeken (en maar het kilo stof weggehaald :+). Maar niets raars te zien. Accu eruit gehaald en even later er weer in geplaatst en de telefoon weer in de backcover geschoven.

Nog steeds werkte het niet. Dus ik deed de telefoon aan de oplader, maar het oranje lampje ging ook al niet branden. Hierna dacht ik dat de telefoon "dood" was, wat ik in dit topic volgens mij een paar keer van anderen heb gelezen. Dus ik zette de SIM-kaart over in mijn oude Desire en baalde flink, ik besloot om op de computer naar eventuele oplossingen te zoeken. Een half uur later probeerde ik nogmaals de telefoon aan de oplader te hangen en tot mijn verbazing ging het oranje lampje aan, al was het wel knipperend :?

De oplader eraf gehaald, de telefoon proberen aan te doen maar er gebeurde nog altijd niets. Dus even gewacht en de oplader er nogmaals in gedaan, nu bleef het oranje lampje wel aanstaan (in plaats van knipperen). Vervolgens heb ik maar even een paar uur gewacht om te kijken of het lampje groen zou worden (waardoor mijn conclusie zou zijn dat in ieder geval de accu niets mankeerde).

Na een aantal uur werd het lampje inderdaad groen, dus ik haalde de telefoon van de oplader en probeerde 'm aan te doen. En nu lukte het ineens wél meteen! Echt heel bizar dus. Ik weet zeker dat de telefoon zaterdagavond toen ik 'm uitdeed ergens in de 50% zat dus het kan niet op zijn geweest.

Iemand anders zoiets als dit ooit eerder gehad? Dat de telefoon "dood" leek te zijn maar vervolgens weer (om in het thema te blijven) uit de dood opstond? Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit weer een puntje vind wat knap waardeloos is mocht het zich vaker voordoen... de Sensation blijft een flagship telefoon die hartstikke duur is en ik moet er nog ruim zeven maanden mee doen.

Mitsubishi Trium Galaxy - Nokia 3330 - Nokia 3510 - Motorola V525 - Samsung E730 - HTC Touch - HTC Touch HD - HTC Desire - HTC Sensation - HTC One X+ - LG Nexus 5 - LG Nexus 5X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Laatst online: 14-09 19:33

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Ik vermoed dat je toestel toch echt helemaal leeg is geraakt, want het 'probleem' met het knipperende oranje lampje heb ik zelf ook gehad.

Dit doet die als je accu echt helemaal leeg is, waardoor hij eerst een korte periode wil opladen, alvorens je het toestel weer kan aanzetten. Volgens mij kan je het vergelijken met een Ipod die leeg is, en ook niet direct te gebruiken is als hij aan de stroom wordt gehangen (je krijgt dan eerst een melding: please wait, battery is very low o.d.).

Het knipperende oranje lampje is dus niets om je druk om te maken, maar is naar mijn idee wel een teken dat je accu echt helemaal leeg was.
Pagina: 1 ... 13 14 Laatste

Dit topic is gesloten.