Afgelopen weekend had ik iets engs met mijn Sensation

Even hier omschrijven voor het archief en om te kijken of anderen dit weleens meegemaakt hebben.
Zaterdagavond deed ik de telefoon uit 's avonds toen ik ging slapen, met ergens in de 50% resterende accu. Zondagochtend wilde ik de telefoon weer aandoen, maar er gebeurde echt he-le-maal niets met de telefoon. De powerknop werkte nog wel (fysiek) maar hoe lang of kort ik 'm ook indrukte, de telefoon gaf geen enkele teken van feedback. Dus ik heb (voor het eerst sinds juli om het kraak-probleem niet te krijgen) de backcover eraf gehaald en even goed gekeken (en maar het kilo stof weggehaald

). Maar niets raars te zien. Accu eruit gehaald en even later er weer in geplaatst en de telefoon weer in de backcover geschoven.
Nog steeds werkte het niet. Dus ik deed de telefoon aan de oplader, maar het oranje lampje ging ook al niet branden. Hierna dacht ik dat de telefoon "dood" was, wat ik in dit topic volgens mij een paar keer van anderen heb gelezen. Dus ik zette de SIM-kaart over in mijn oude Desire en baalde flink, ik besloot om op de computer naar eventuele oplossingen te zoeken. Een half uur later probeerde ik nogmaals de telefoon aan de oplader te hangen en tot mijn verbazing ging het oranje lampje aan, al was het wel knipperend
De oplader eraf gehaald, de telefoon proberen aan te doen maar er gebeurde nog altijd niets. Dus even gewacht en de oplader er nogmaals in gedaan, nu bleef het oranje lampje wel aanstaan (in plaats van knipperen). Vervolgens heb ik maar even een paar uur gewacht om te kijken of het lampje groen zou worden (waardoor mijn conclusie zou zijn dat in ieder geval de accu niets mankeerde).
Na een aantal uur werd het lampje inderdaad groen, dus ik haalde de telefoon van de oplader en probeerde 'm aan te doen. En nu lukte het ineens wél meteen! Echt heel bizar dus. Ik weet zeker dat de telefoon zaterdagavond toen ik 'm uitdeed ergens in de 50% zat dus het kan niet op zijn geweest.
Iemand anders zoiets als dit ooit eerder gehad? Dat de telefoon "dood" leek te zijn maar vervolgens weer (om in het thema te blijven) uit de dood opstond? Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit weer een puntje vind wat knap waardeloos is mocht het zich vaker voordoen... de Sensation blijft een flagship telefoon die hartstikke duur is en ik moet er nog ruim zeven maanden mee doen.
Mitsubishi Trium Galaxy - Nokia 3330 - Nokia 3510 - Motorola V525 - Samsung E730 - HTC Touch - HTC Touch HD - HTC Desire - HTC Sensation - HTC One X+ - LG Nexus 5 - LG Nexus 5X