Is wel duidelijk stock ROM, cm7 nog nooit gehad.Upbeat schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 23:43:
Pff, ik ben dat probleem met die power button echt zat!Steeds die screenshots...
Heeft de XE eigenlijk ook daar last van of niet? En op welke software versie draait ie?
Geen zware tests gedaan, maar waar de vorige batterij tegen 20.00 uur (losgekoppeld om 07.00 uur) toch wel rond de 20% zat en bij veel bellen, zelfs begon te piepen, blijft de Anker boven de 50% zelfs bij stevig gebruik..PhilipvD schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 17:29:
Hoor veel goede verhalen over die Anker batterij.Heeft iemand ervaring hoeveel bedrijfstijd je 'wint' met deze batterij?
En is het verder niet schadelijk voor de telefoon om een andere batterij dan bijgeleverd te gebruiken?
Wat mij wel opvalt, is dat de temperatuur van de batterij altijd rond de 24-25 graden blijft, terwijl de originele batterij wel eens tot 40 graden warm "liep"..
Had het ding besteld voor 14,24 euri bij amazon.co.uk (amazon.de is duurder?!)..Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 18:36:
[...]
Ik heb hem ook maar besteld als je verschil merkt, voor 27 euro. Hoe lang duurde het voordat je hem had ontvangen? Neem aan vanuit amazon.co.uk?
Zal ook laten horen naar mijn ervaring over de Ankers in dit topic.
Daarbij kwam dan wel nog 4,77 euri bezorgkosten..
De aanbieding kwam ik tegen toen ik voor een vriend ook zo'n batterij bestelde..
Als je de bestelling maandag gedaan hebt, zal de batterij morgen wel tussen de gewone post liggen..
De dubbele batterij met lader is een aangetekende bestelling en zal daarom een dag langer onderweg zijn..
Gisteren naar KPN winkel geweest om te vragen over stofprobleem. Verkoper wist van niks maar riep collega die net een nieuwe (twee weken) had. Uit z'n broekzak...Even kijken.... hele stofpluim linksboven bij het scherm. Ik ga hem pas kopen als ik weet dat en he het issue is opgelost in de XE...Afiso schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 20:24:
[...]
Zag 1 stofdeeltje na 3 dagen en dat was al genoeg voor mij om hem terug te sturen, want na 2 weken zou het zeker vol zitten met stof. Dus ja de XE is ook niet stofvrij.
Zie deze link waarom er stof onder het scherm terecht komt.
Is gewoon garantie en (als ik het goed heb) heeft hij het of heeft hij het niet. Ik heb hem nu 5 maanden en nog geen stofje te bekennen.Roost schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 08:41:
[...]
Gisteren naar KPN winkel geweest om te vragen over stofprobleem. Verkoper wist van niks maar riep collega die net een nieuwe (twee weken) had. Uit z'n broekzak...Even kijken.... hele stofpluim linksboven bij het scherm. Ik ga hem pas kopen als ik weet dat en he het issue is opgelost in de XE...
*Steekt hand op*
Hier ook nergens last. Heb mijn sensation sinds begin juni en geen stof, geen spacende aan/uit knop en ook geen strepen op mijn scherm oid. Happy gebruiker dus!
Hier ook nergens last. Heb mijn sensation sinds begin juni en geen stof, geen spacende aan/uit knop en ook geen strepen op mijn scherm oid. Happy gebruiker dus!
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Ja stock rom... ik snap niet waarom de een wel last van heeft en de ander nietMinaaj schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 00:52:
[...]
Is wel duidelijk stock ROM, cm7 nog nooit gehad.
Verwijderd
Hier ook een happy gebruiker. Ik heb m'n Sensation ook sinds juni en heb geen stof onder het scherm of last van de andere genoemde klachten. Dus niet elke Sensation hoeft 'slecht' te zijn.JKratos schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 10:40:
*Steekt hand op*
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2011 12:54 ]
Verwijderd
Ik heb nu ook stof onder het scherm. heb de sensation via een abbo bij sizz(vodafone).
kan ik gewoon htc bellen hiervoor?
kan ik gewoon htc bellen hiervoor?
Gewoon HTC bellen dat is het snelste + 31(0)20-715-7310
Mijn Sensation is vorige week vrijdag opgehaald en ligt nu alweer klaar om terug naar mij gestuurd te worden.
Mijn Sensation is vorige week vrijdag opgehaald en ligt nu alweer klaar om terug naar mij gestuurd te worden.
NOSIG
Verwijderd
Heb je nog iets van een leveringsbewijs ofzo nodig, of zien ze aan de telefoon of hij binnen de garantie valt?_Christiaan_ schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:01:
Gewoon HTC bellen dat is het snelste + 31(0)20-715-7310
ook stof probleem bij jou?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2011 16:05 ]
Geen leveringsbewijs nodig.. Ze weten productiedatum van telefoon op basis van imei. Over 2 jaar, bij het verlopen van garantie, kan dat nog wel 1 a 2 weken schelen ivm met transport duur etc.Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:04:
[...]
Heb je nog iets van een leveringsbewijs ofzo nodig, of zien ze aan de telefoon of hij binnen de garantie valt?
ook stof probleem bij jou?
Vandaag wilde ik verlengen bij the phone house en de XE mee nemen maar moest ondanks mijn dure abbo nog 160 euro bijbetalen voor de XE. Zelfs voor de normale moest ik 140 euro bijbetalen.
Helaas bij t-mobile hebben ze de XE niet dus nu bij T-mobile de normale sensation besteld. 20 euro bijbetalen en met een beetje geluk morgen of overmorgen binnen.
Helaas bij t-mobile hebben ze de XE niet dus nu bij T-mobile de normale sensation besteld. 20 euro bijbetalen en met een beetje geluk morgen of overmorgen binnen.
Ik ben een trotse bezitter van de XE. Nuja, zo trots ben ik al niet meer.
De belkwaliteit is redelijk slecht. Aan de andere kant hebben ze me nu al 10-tallen keren verteld het is net alsof je staat te roepen in je mobieltje. Wat echt zo niet is. Hoe stil je ook praat net aflos je luid roept.
Ik ben het mobieltje dan gaan omruilen bij pdashop, daarna nieuwe sim aangevraagd want ik had nog een micro-sim+adapter mssn lag het hier aan??? Maar nee, ook deze sim doet het niet.
Erg vervelend. Verder een top mobieltje! Kan hem nu al niet meer missen.
De belkwaliteit is redelijk slecht. Aan de andere kant hebben ze me nu al 10-tallen keren verteld het is net alsof je staat te roepen in je mobieltje. Wat echt zo niet is. Hoe stil je ook praat net aflos je luid roept.
Ik ben het mobieltje dan gaan omruilen bij pdashop, daarna nieuwe sim aangevraagd want ik had nog een micro-sim+adapter mssn lag het hier aan??? Maar nee, ook deze sim doet het niet.
Erg vervelend. Verder een top mobieltje! Kan hem nu al niet meer missen.
Dat lijkt me toch echt een probleem die ligt aan de telefoon Sim kaart of je provider.
Al eens een sim van iemand anders er in gehad?
Nu erachter gekomen dat via gsmwijzer.nl de XE wel gratis te bestellen is i.c.m. t-mobile verlenging.
Dit dus gedaan.
Bij t-mobile enkel nog via telefoon besteld en zou nog via mail bevestiging krijgen dus neem aan dat ik dit nog kan annuleren?? (iemand ervaring mee?)
Nu erachter gekomen dat via gsmwijzer.nl de XE wel gratis te bestellen is i.c.m. t-mobile verlenging.
Dit dus gedaan.
Bij t-mobile enkel nog via telefoon besteld en zou nog via mail bevestiging krijgen dus neem aan dat ik dit nog kan annuleren?? (iemand ervaring mee?)
[ Voor 50% gewijzigd door lambocars83 op 18-10-2011 22:35 ]
Na bijna 2 maanden met redelijke plezier de Sensation in bezit te hebben heb ik er van de week Android Revolution HD opgegooid in de hoop dat hij wat sneller werd, maar pfoe volgens mij is ie langzamer geworden.
Nu er weer een originele rom op zit is het ook niet veel soeps.
Heb vanaf het begin al dat andere launchers of sommige apps gewoon sloom zijn of gebruiken maken van de GSM chip i.p.v. de Dual-Core processor.
Grote kans dat hij eind deze maand op V&A beland.
Scherm is super, en de camera ook met een mod op XDA, maar de rest...
En de batterij ook ik zie hem gewoon letterlijk procenten dalen zodra het scherm aan staat, heb denk ik al 10 tallen radio's geprobeerd, maar helaas zonder succes.
Heb vanaf het begin al dat andere launchers of sommige apps gewoon sloom zijn of gebruiken maken van de GSM chip i.p.v. de Dual-Core processor.
En de batterij ook ik zie hem gewoon letterlijk procenten dalen zodra het scherm aan staat, heb denk ik al 10 tallen radio's geprobeerd, maar helaas zonder succes.
[ Voor 13% gewijzigd door SgtElPotato op 18-10-2011 23:34 ]
Zucht...
Grappig dat ik zo veel verschillen hoor over batterij verbruik... Dat las ik 2 jaar geleden ook toen ik voor de G1 ging die ik nu nog heb.
Veel verhalen dat ie het nog geen halve dag vol hield maar ik heb daar eigenlijk nooit echt last mee. Als ik hem aan de eind van de dag vergeet op te laden dan kan ik meestal de volgende dag ook nog wel door komen.
Veel verhalen dat ie het nog geen halve dag vol hield maar ik heb daar eigenlijk nooit echt last mee. Als ik hem aan de eind van de dag vergeet op te laden dan kan ik meestal de volgende dag ook nog wel door komen.
Neen.. Ik ben gestart met een micro-sim van mobistar (België). Daarna om een volwaardige sim gegaan van mobistar. Ik zal strax proximus nog eens testen.lambocars83 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 18:57:
Dat lijkt me toch echt een probleem die ligt aan de telefoon Sim kaart of je provider.
Dit dus gedaan.
Alvast bedankt.
Edit: Het probleem doet zich ook voor met een andere sim van Proximus.. Ben ten einde raad er is echt geen andere gsm die me momenteel kan bekoren
[ Voor 9% gewijzigd door tinbie op 19-10-2011 09:08 ]
Verwijderd
Wat bedoel je hiermee? er zit maar 1 cpu in de sensation. hij zal altijd de processor gebruiken. heb je hem al eens compleet leeg gemaakt doormiddel van het superwipe script?. van je gegevens en apps kun je een backup maken met titanium backup als je die niet kwijt wilt.SgtElPotato schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 23:32:
gebruiken maken van de GSM chip i.p.v. de Dual-Core processor.
Ik probeerde net deze batterij te bestellen: http://www.amazon.com/Ank...y-Sensation/dp/B0053EZJMC
Maar ik krijg telkens een foutmelding bij het verschepen, meerdere hier last van of vul ik mijn gegevens verkeerd in?
Maar ik krijg telkens een foutmelding bij het verschepen, meerdere hier last van of vul ik mijn gegevens verkeerd in?
Makkelijkste gaat het via www.amazon.co.ukkeisers schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 09:30:
Ik probeerde net deze batterij te bestellen: http://www.amazon.com/Ank...y-Sensation/dp/B0053EZJMC
Ik weet niet of dit in dit topic hoort, of in Android Market en applicaties - Deel 14.
Maar ik ben sinds gisteren in het bezit van een HTC Sensation. Viel mij op dat ik nog de 'oude' market heb (2.3.6). Op mijn DHD kreeg ik na een reset bv. meteen de nieuwste market gepushed. Duurt dit bij de Sensation langer?
Heb market cache en gegevens al gewist.
Ik weet dat ik de losse apk van versie 3.1.6 kan downloaden, maar ik vroeg me af waarom het zo lang duurt voordat hij naar mijn toestel gepushed wordt.
Maar ik ben sinds gisteren in het bezit van een HTC Sensation. Viel mij op dat ik nog de 'oude' market heb (2.3.6). Op mijn DHD kreeg ik na een reset bv. meteen de nieuwste market gepushed. Duurt dit bij de Sensation langer?
Ik weet dat ik de losse apk van versie 3.1.6 kan downloaden, maar ik vroeg me af waarom het zo lang duurt voordat hij naar mijn toestel gepushed wordt.
[ Voor 4% gewijzigd door agoNITE op 19-10-2011 10:11 ]
Verwijderd
Die update komt vanzelf wel. Is toch mooi als je morgen of overmorgen wakker wordt dat er ineens een andere market op staat.....
tnx heb hem besteld! Iemand nog tips hoe ik deze accu moet inwerken en trainen?_Nick__ schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 09:36:
[...]
Makkelijkste gaat het via www.amazon.co.uk
Op zich een onderwerp voor een ander topic... Maar ARHD bleek het voor mij ook niet te zijn. Heb nu Insertcoin erop staan en die draait super! Zeker ook stabieler dan de standaard HTC rom.SgtElPotato schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 23:32:
Na bijna 2 maanden met redelijke plezier de Sensation in bezit te hebben heb ik er van de week Android Revolution HD opgegooid in de hoop dat hij wat sneller werd, maar pfoe volgens mij is ie langzamer geworden.
Martino
Verwijderd
Volgens de site van Anker:keisers schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 10:37:
[...]
tnx heb hem besteld! Iemand nog tips hoe ik deze accu moet inwerken en trainen?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2011 10:50 ]
Verwijderd
Mijn HTC Sensation is nu binnen voor de behandeling van stof onder het scherm. Echt twee grote strepen en zelf kleine haartjes. Ik hoop natuurlijk dat alles is opgelost. Zijn er hier mensen die hem nog hebben opgestuurd? Blijft hij nadien stofvrij? Maw, lost HTC de oorzaak van het probleem op of halen ze gewoon het stof weg?
Verwijderd
Ik heb een vraag betreffende de garantie als je een alternatieve accu zoals die van 'Anker' gebruikt. Als deze gaat lekken en je mobiel beschadigd daardoor, hoe zit het dan met de garantie. HTC kan vast niet zien of jij een andere accu hebt gebruikt, maar indien je de kapotte accu mee moet sturen ben je natuurlijk de pineut omdat de originele HTC accu prima intact is.
Iemand enige informatie hierover?
Iemand enige informatie hierover?
Bij HTC kan je je accu niet meesturen. Je moet je telefoon 'kaal' opsturen dus zonder accu, sim, SD, zelfs de achterklep moet je houden.
NOSIG
Lekken de Anker accu's???? O jee. Nu ben ik echt huiverig.
Verwijderd
Waar lees je dat?
Alles kan uiteraard gaan lekken....ook HTC batterijen.
Het 'kan' natuurlijk wel, de accu meesturen...._Christiaan_ schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 13:05:
Bij HTC kan je je accu niet meesturen. [..]
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2011 13:17 ]
Verwijderd
Dat was slechts een voorbeeld. Ik volg diverse forums over de 'Anker' batterij, maar heb nog nergens wat gelezen over lekkende batterijen! Dus wees gerust.Dazsur schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 13:08:
Lekken de Anker accu's???? O jee. Nu ben ik echt huiverig.
Maar omdat het hier wel een alternatieve batterij betreft in een lage prijsklasse ben ik enigszins wantrouwend en wilde ik graag even weten hoe het zat qua garantie. Nogmaals... ik heb van niemand gehoord of gelezen dat deze batterijen lekken, ik heb dat sowieso nog nergens gelezen over welke gsm-batterij dan ook.
Het was zeer waarschijnlijk een reactie op mijn post die verkeerd geinterpreteerd was of misschien was ik niet duidelijk genoeg dat ik het als voorbeeld bedoelde.Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 13:16:
Waar lees je dat?
Okay, dat is dan ideaal! Een alternatieve accu is dan i.v.m. garantie geen enkel probleem._Christiaan_ schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 13:05:
Bij HTC kan je je accu niet meesturen. Je moet je telefoon 'kaal' opsturen dus zonder accu, sim, SD, zelfs de achterklep moet je houden.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2011 13:24 ]
Verwijderd
Naja, als jij aangeeft dat je batterij gelekt heeft, dan zullen ze m.i. vragen of je de lekkende batterij wil meesturen. Althans, als ik HTC was, zou ik dat wel vragen.Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 13:20:
[...]
[...]
[...]
Het was zeer waarschijnlijk een reactie op mijn post die verkeerd geinterpreteerd was of misschien was ik niet duidelijk genoeg in dat het een voorbeeld was, dat kan ook.
Beide..:-)
[...]
Okay, dat is dan ideaal! Een alternatieve accu is dan i.v.m. garantie geen enkel probleem.
Joster schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 18:14:
Spontaan doet de trilfunctie van mijn telefoon het amper tot niet, echt bizar. Heel vaag en laat bij smsjes of whatsapp en amper tot niet wanneer ik typ.. Meer mensen die dit probleem al hebben gehad?
Ik word hier echt schijtziek van gewoon. Zojuist trilde hij alsof het glas los zat of wat dan ook, nu is de werking weer amper tot niet aanwezig. Vage is ook dat hij het spontaan weer gaat doen dus hiermee terug naar de winkel (of HTC) is niet echt een optie aangezien ik het defect lang niet altijd kan aantonen.Joster schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 08:26:
Nu lijkt het er weer op dat hij het spontaan weer goed doet. Erg vaag.
En ik doe er echt niets geks mee ofzo. Ik vind dat je van een product als de Sensation toch echt meer mag verwachten dan dit soort perikelen. Tel daarbij nog wat mankementen op waar veel gebruikers mee te kampen hebben (trage software, accuduur, stof achter scherm, losse backcover en weet ik wat veel meer) dan vind ik dat een zeer treurige zaak.
[ Voor 9% gewijzigd door Joster op 19-10-2011 15:27 ]
Hoe hebben jullie die Anker batterij besteld? Op Amazon.com krijg ik de melding 'We're sorry. This item can't be shipped to your selected destination. You may either change the shipping address or delete the item from your order.'
Gewoon mijn eigen adres in Nederland ingevuld.
Gewoon mijn eigen adres in Nederland ingevuld.
De Amazon-vraag is al eerder aan de orde geweest.
Het antwoord: www.amazon.co.uk
De batterij is trouwens nu in de aanbieding als je er twee neemt met een reislader (kost dan maar 10 euri meer)..
Het antwoord: www.amazon.co.uk
De batterij is trouwens nu in de aanbieding als je er twee neemt met een reislader (kost dan maar 10 euri meer)..
[ Voor 41% gewijzigd door _Nick__ op 19-10-2011 21:56 ]
Ik had ook een vraag hier over. Bij mijn vorige HTC sensation kreeg ik de update wel, maar bij deze HTC sensation heb ik het al 2 weken geen update gekregen en dus heb ik nog steeds de oude android market.agoNITE schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 10:10:
Ik weet niet of dit in dit topic hoort, of in Android Market en applicaties - Deel 14.
Dus wanneer komt die update?
Bedoelt als grapje natuurlijk omdat hij af en toe zo langzaam kan zijn!Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 08:48:
[...]
Wat bedoel je hiermee? er zit maar 1 cpu in de sensation. hij zal altijd de processor gebruiken. heb je hem al eens compleet leeg gemaakt doormiddel van het superwipe script?. van je gegevens en apps kun je een backup maken met titanium backup als je die niet kwijt wilt.
Zal ik die eens flashen en kijken wat er gebeurt!M. Dahlhaus schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 10:40:
[...]
Op zich een onderwerp voor een ander topic... Maar ARHD bleek het voor mij ook niet te zijn. Heb nu Insertcoin erop staan en die draait super! Zeker ook stabieler dan de standaard HTC rom.
Zucht...
Verwijderd
Doe gewoon BulletProof, dan wil je nooit meer die rotzooi van die anderen...SgtElPotato schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 23:30:
[...]
Bedoelt als grapje natuurlijk omdat hij af en toe zo langzaam kan zijn!
[...]
Zal ik die eens flashen en kijken wat er gebeurt!
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1214023
Gewoon bellen met HTC voor garantie, komen ze hem ophalen en krijg je hem (meestal) binnen een week weer terug. Klacht goed omschrijven en dan repareren ze hem gewoon. Ik had met mijn Hero af en toe een probleem met het touchscreen en dat is ook netjes gerepareerd)Joster schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 15:18:
[...]
[...]
Ik word hier echt schijtziek van gewoon. Zojuist trilde hij alsof het glas los zat of wat dan ook, nu is de werking weer amper tot niet aanwezig. Vage is ook dat hij het spontaan weer gaat doen dus hiermee terug naar de winkel (of HTC) is niet echt een optie aangezien ik het defect lang niet altijd kan aantonen.
En ik doe er echt niets geks mee ofzo. Ik vind dat je van een product als de Sensation toch echt meer mag verwachten dan dit soort perikelen. Tel daarbij nog wat mankementen op waar veel gebruikers mee te kampen hebben (trage software, accuduur, stof achter scherm, losse backcover en weet ik wat veel meer) dan vind ik dat een zeer treurige zaak.
Elke telefoon kan mankementen hebben, en daar hoef je geen genoegen mee te nemen, maar ook niet een te groot punt van maken. Ik heb liever een telefoon die 2 keer kapot gaat en 2 keer goed gemaakt wordt dan 1 keer kapot en waar ze zeggen.. waterschade valt buiten garantie.
Batterij en traag is natuurlijk gewoon een mening, waar ik het overigens niet mee eens ben. (gemakkelijk 2 dagen en nooit enige lag (behalve in whatsapp lijst scrollen, maar dat wordt in ICS opgelost met hardware acceleratie))
Ik hoor veel en goede verhalen over de Anker batterij, echter hoor ik niets over de 2430mAh batterij die op ebay te vinden is voor €15 incl verzendkosten. Ik ben wel benieuwd hoe die batterij het doet (iemand ervaring?!) en twijfel sterk welke ik ga kopen....
[ Voor 4% gewijzigd door slim_fan op 20-10-2011 11:07 ]
Hehe, nu doet het trillen gewoon weer normaal, dus dat is een beetje lastig te omschrijven. Toch bedankt.dangerousp schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 09:25:
[...]
Gewoon bellen met HTC voor garantie, komen ze hem ophalen en krijg je hem (meestal) binnen een week weer terug. Klacht goed omschrijven en dan repareren ze hem gewoon. Ik had met mijn Hero af en toe een probleem met het touchscreen en dat is ook netjes gerepareerd)
Elke telefoon kan mankementen hebben, en daar hoef je geen genoegen mee te nemen, maar ook niet een te groot punt van maken. Ik heb liever een telefoon die 2 keer kapot gaat en 2 keer goed gemaakt wordt dan 1 keer kapot en waar ze zeggen.. waterschade valt buiten garantie.
Batterij en traag is natuurlijk gewoon een mening, waar ik het overigens niet mee eens ben. (gemakkelijk 2 dagen en nooit enige lag (behalve in whatsapp lijst scrollen, maar dat wordt in ICS opgelost met hardware acceleratie))
Wat betreft dat laatste, dan ben ik toch benieuwd wat jij er mee doet of gedaan hebt, hoe je synchronisatie schema's zijn ingericht, welke programma's je wel en niet draait en of je gebruik maakt van een custom launcher. Lag heb ik ook (met name na unlocken), batterij haal ik net één dag en dan doe ik niet echt veel geks ofzo (Wifi zoeken uit, beeldscherm op automatisch, synchronisatie van Twitter, Facebook, weer, en dergelijke op 4 uur, Gmail en WhatsApp is natuurlijk push).
Ik kreeg al meer dan een half uur geleden een melding dat er een systeem update beschikbaar was. Ik wilde deze installeren maar zit nu al 30 minuten naar een scherm met een uitroepteken en een blauw android mannetje te kijken.
Hebben andere mensen deze update ook binnen gehad?
Ik heb de Anker accu gekocht en deze heeft echt wat meer capaciteit dan de originele accu, hij is dan ook net iets dikker. Als een 2430 mAh accu gewoon in het toestel past en dus niet groter is dan zou ik de capaciteit met een korreltje zout nemen.slim_fan schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 11:07:
Ik hoor veel en goede verhalen over de Anker batterij, echter hoor ik niets over de 2430mAh batterij die op ebay te vinden is voor €15 incl verzendkosten. Ik ben wel benieuwd hoe die batterij het doet (iemand ervaring?!) en twijfel sterk welke ik ga kopen....
Ik heb trouwens ook een ebay setje van 8 euro besteld van 2 Chinese accu's en een lader. Deze accu's zijn volgens de specificatie 1800 mAh maar in de praktijk hebben ze minder capaciteit dan de originele 1520mAh accu.
Canon EOS 60D / 15-85 / 18-55IS / 55-250 / 50 1.8 II / 430EX II / Flickr... 500PX...
Hi guys,
Enig idee of en wanneer de ICS voor HTC Sensation zal komen?
Heb er al veel over gehoord maar twijfel toch of dit voor ons toestel er nog komt.
Enig idee of en wanneer de ICS voor HTC Sensation zal komen?
Heb er al veel over gehoord maar twijfel toch of dit voor ons toestel er nog komt.
Ik acht de kans niet te hoog in, omdat het voordeel van ICS op een Sense telefoon niet zo groot is (door Sense is de telefoon al compleet genoeg), en omdat het HTC teveel moeite zal kosten om Sense te porten naar ICS.
Ik zie eerder uit naar de custom ROM's voor de Sensation met ICS. Tot voor kort was ik er huiverig voor, maar ik heb ermee ge-experimenteerd op mn oude Legend en het blijkt echt wel stabiel te kunnen.
Uitspraak van HTC:
Ik zie eerder uit naar de custom ROM's voor de Sensation met ICS. Tot voor kort was ik er huiverig voor, maar ik heb ermee ge-experimenteerd op mn oude Legend en het blijkt echt wel stabiel te kunnen.
Uitspraak van HTC:
We are excited about the latest update for Android, Ice Cream Sandwich, and are currently reviewing its features and functionality to determine our upgrade plans. Our goal for Android updates is to give every customer an improved user experience, which means balancing each phone's unique hardware, HTC Sense experience and the Android kernel. While our goal is to upgrade as many of our recent devices as possible, we are committed to maintaining every phone's performance and usability first. Please stay tuned for more updates on specific device upgrade plans.
NOSIG
Verwijderd
Ik heb de 2 batterijen met oplader voor 27 euries inderdaad. Maandag besteld en naar verwachting morgen binnen zie ik nu op track en trace. Ben benieuwd!_Nick__ schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 08:38:
[...]
Had het ding besteld voor 14,24 euri bij amazon.co.uk (amazon.de is duurder?!)..
Daarbij kwam dan wel nog 4,77 euri bezorgkosten..
De aanbieding kwam ik tegen toen ik voor een vriend ook zo'n batterij bestelde..
Als je de bestelling maandag gedaan hebt, zal de batterij morgen wel tussen de gewone post liggen..
De dubbele batterij met lader is een aangetekende bestelling en zal daarom een dag langer onderweg zijn..
Gaat echt wel gebeuren hoor, heb je de Android notes wel doorgelezen?_Christiaan_ schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 12:11:
Ik acht de kans niet te hoog in, omdat het voordeel van ICS op een Sense telefoon niet zo groot is (door Sense is de telefoon al compleet genoeg), en omdat het HTC teveel moeite zal kosten om Sense te porten naar ICS.
Uitspraak van HTC:
[...]

Plus dat ze nog eens sowieso een contract hebben met google dat ze 1.6 jaar lang Android moeten updaten.
Zal wel pas eind december/januari komen denk ik tho.
Verwijderd
Je kunt veel zeggen over de sensationeel maar langzaam is hij toch echt niet. En zeker niet in combinatie met arhd na mijn ervaring. Ben bang dat er dan iets mis is met je telefoon. Welke apps zijn dat?SgtElPotato schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 23:32:
De batterij had van mij ook wel beter gemogen maar verder super toestel.
.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2011 12:50 ]
Ja die heb ik wel doorgelezenMinaaj schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 12:39:
[...]
Gaat echt wel gebeuren hoor, heb je de Android notes wel doorgelezen?hardware acceleration voor sense klinkt HTC echt wel goed in de oren hoor, en ook al die andere tweaks die gekomen zijn zijn interessant.
Plus dat ze nog eens sowieso een contract hebben met google dat ze 1.6 jaar lang Android moeten updaten.
Zal wel pas eind december/januari komen denk ik tho.
Van die belofte van 1.5 jaar geloof ik niet zoveel. HTC heeft wel vaker updates beloofd en niet nagekomen (was met de Hero geloof ik nog).
NOSIG
Die afspraken zijn begin dit jaar gemaakt. Als ik het mij goed kan herinneren dan is dit ergens in mei geweest. Toen heeft Google harde afspraken gemaakt met de fabrikanten dat 1,5 jaar lang updates uitgebracht moeten worden. De HTC Hero valt dus niet binnen deze afspraken..._Christiaan_ schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 12:51:
[...]
Ja die heb ik wel doorgelezenKlinkt mooi allemaal, maar als je ziet hoeveel moeite het HTC al kos om Sense te porten bij een minimale Android upgrade. Dan vraag ik me af of HTC echt zoveel moeite wil gaan steken in ICS.
Van die belofte van 1.5 jaar geloof ik niet zoveel. HTC heeft wel vaker updates beloofd en niet nagekomen (was met de Hero geloof ik nog).
edit http://www.gsminfo.nl/nie...es-voor-android-apparaten
[ Voor 6% gewijzigd door AndereKoekoek op 20-10-2011 13:04 ]
We gaan 't zien, ben wel benieuwd
NOSIG
Toch een apk van 3.1.3 geïnstalleerd, paar minuten later werd 3.1.5 gepushed...Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 10:25:
Die update komt vanzelf wel. Is toch mooi als je morgen of overmorgen wakker wordt dat er ineens een andere market op staat.....
Verwijderd
hier inmiddels ookJellert schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 11:45:
Ik kreeg al meer dan een half uur geleden een melding dat er een systeem update beschikbaar was. Ik wilde deze installeren maar zit nu al 30 minuten naar een scherm met een uitroepteken en een blauw android mannetje te kijken.
heb gereset door de accu eruit te halen nu werkt hij weer
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2011 13:19 ]
Jij hebt dus zelf zoals ze aangeven het apk bestand vervangen en daarna direct een update gekregen?agoNITE schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 13:06:
[...]
Toch een apk van 3.1.3 geïnstalleerd, paar minuten later werd 3.1.5 gepushed...
Dat is opzich wel vreemd.
Ik heb het zelfde gedaan.Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 13:11:
[...]
hier inmiddels ook
heb gereset door de accu eruit te halen nu werkt hij weer
Update is alleen nog niet geinstallerd nu. Ik ga het zometeen nogmaals proberen.
Ik denk dat jullie de vorige week verschenen security update bedoelenJellert schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 13:28:
[...]
Ik heb het zelfde gedaan.
Update is alleen nog niet geinstallerd nu. Ik ga het zometeen nogmaals proberen.
HTC gaat sowieso Sense porten naar 4.0 (want ze willen natuurlijk ook nog in de toekomst telefoons uitbrengen), en ik durf er best wel wat geld op te zetten dat HTC ook een update voor de Sensation geeft.
Voorgaande telefoons hebben ook bijna allemaal tenminste 1 update gehad, ik zie niet in waarom ze dat voor het huidige vlaggenschip (de sensation natuurlijk) niet zullen doen.
Vond ik dus ook. Versie onder instellingen was na het installeren van de apk 3.1.3. Nu is dit 3.1.5.donvalentino schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 13:27:
[...]
Jij hebt dus zelf zoals ze aangeven het apk bestand vervangen en daarna direct een update gekregen?
Dat is opzich wel vreemd.
Kreeg een melding van Folder Organizer dat er een app zonder label geïnstalleerd was. Dacht eerst dat dit nog van de installatie van 3.1.3 was, maar die had ik weggeklikt. Toen versienummer gechecked, staat toch echt 3.1.5
Edit: Wie bedoel je in 'Jij hebt dus zelf zoals ze aangeven het apk bestand vervangen' met ze?
[ Voor 8% gewijzigd door agoNITE op 20-10-2011 15:04 ]
Ik hoop het... Ik kan niet wachten om te spelen met de 2D hardware acceleration die ze nu ingebouwd hebben. Zojuist de review op tweakers.net gelezen en het zou dus echt veel uit moeten maken. Al vind ik de stock sensation al aardig in de buurt komen van de iOS feel, maar dat komt meer door de snelle proc volgens mij.Sh4wn schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 14:12:
[...]
HTC gaat sowieso Sense porten naar 4.0 (want ze willen natuurlijk ook nog in de toekomst telefoons uitbrengen), en ik durf er best wel wat geld op te zetten dat HTC ook een update voor de Sensation geeft.
Voorgaande telefoons hebben ook bijna allemaal tenminste 1 update gehad, ik zie niet in waarom ze dat voor het huidige vlaggenschip (de sensation natuurlijk) niet zullen doen.
NOSIG
Ik zit dus te denken om een deze dagen een Sensation XE te bestellen. Custom rom's draaien is met mijn huidige HD2 eigenlijk wel een beetje een hobby van me geworden, kan iemand mij vertellen of roms die voor de gewone Sensation ook op de XE zullen werken?
Dat moet gewoon werken, het is tenslotte dezelfde hardware
de mijne gaat morgen weg om dezelfde reden, ik hoop dat ze het dan goed oplossen. maar ik had nog een probleem, en dat is dat de accu niet goed blijft zitten waardoor die steeds "crasht". als je trouwens aangeeft dat je denkt dat dit het probleem is mag je die onderdelen meesturen (cover en accu) vraag me af of ze er wel wat mee doen.Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 12:27:
Mijn HTC Sensation is nu binnen voor de behandeling van stof onder het scherm. Echt twee grote strepen en zelf kleine haartjes. Ik hoop natuurlijk dat alles is opgelost. Zijn er hier mensen die hem nog hebben opgestuurd? Blijft hij nadien stofvrij? Maw, lost HTC de oorzaak van het probleem op of halen ze gewoon het stof weg?
Heb die van mij ook daarvoor terug gebracht voor rep, netjes gefixed, maar nu weer stof dr onderjeff032 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 21:16:
[...]
de mijne gaat morgen weg om dezelfde reden, ik hoop dat ze het dan goed oplossen. maar ik had nog een probleem, en dat is dat de accu niet goed blijft zitten waardoor die steeds "crasht". als je trouwens aangeeft dat je denkt dat dit het probleem is mag je die onderdelen meesturen (cover en accu) vraag me af of ze er wel wat mee doen.
Samsung Flip 7
Denken jullie dat de Sensation XE later een upgrade zou krijgen naar Ice Cream Sandwich?
We verwachten dat je zelf eerst zoekt voordat je een vraag stelt. Als de vraag al op dezelfde pagina wordt behandeld heb je niet erg je best gedaan of je bent erg slecht in zoeken.
We verwachten dat je zelf eerst zoekt voordat je een vraag stelt. Als de vraag al op dezelfde pagina wordt behandeld heb je niet erg je best gedaan of je bent erg slecht in zoeken.
[ Voor 52% gewijzigd door janvanduschoten op 21-10-2011 09:06 ]
Als je custom ROMs gaat draaien, waarom koop je dan een XE en niet de gewone sensation? Als je custom ROMs gaat gebruiken is eigenlijk het enige verschil de batterij. Voor €15 heb je een betere batterij dan die standaard in de XE zitten.Bas. schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 19:01:
Ik zit dus te denken om een deze dagen een Sensation XE te bestellen. Custom rom's draaien is met mijn huidige HD2 eigenlijk wel een beetje een hobby van me geworden, kan iemand mij vertellen of roms die voor de gewone Sensation ook op de XE zullen werken?
Omdat de XE op 1.5Ghz geclocked is en de Sensation het met 1.2Ghz moet doen? Omdat de kleuren van de XE een stuk gaver zijn dan de standaard Sensation (subjectief, ofc). Omdat de XE een stuk beter uit de benchmarks komt dan de standaard Sensation (kan naast de processor ook met ROM optimalisatie te maken hebben ofc, wat dus weer teniet gedaan wordt met een custom ROM)slim_fan schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:35:
[...]
Als je custom ROMs gaat draaien, waarom koop je dan een XE en niet de gewone sensation? Als je custom ROMs gaat gebruiken is eigenlijk het enige verschil de batterij. Voor €15 heb je een betere batterij dan die standaard in de XE zitten.
Vraagje over Sense 3.0. Op afbeeldingen op bv. google is te zien dat er transparante elementen in de skin(s) zitten, ook in de previews van de skins op het toestel is bv de dock ook deels transparant.
Vind dit echter niet terug op mijn homescreen, heeft HTC dit in de uiteindelijke versie van Sense 3.0 uitgeschekeld ofzo ?
Al gevonden, inderdaad aangepast door HTC. Jammer, vond het er erg mooi uitzien namelijk!
Vind dit echter niet terug op mijn homescreen, heeft HTC dit in de uiteindelijke versie van Sense 3.0 uitgeschekeld ofzo ?
Al gevonden, inderdaad aangepast door HTC. Jammer, vond het er erg mooi uitzien namelijk!
[ Voor 13% gewijzigd door agoNITE op 21-10-2011 12:56 ]
Verwijderd
Zojuist ook maar even de 'Anker' batterij besteld! Gezien de positieve resultaten die deze batterijen opleveren is het dat geld wel waard! Ik moet me nu gewoon vaak inhouden met het gebruik van de Sensation en heb ook veel dingen uitgezet/laag ingesteld om de accu te ontlasten. In feite is dat gewoon te gek voor woorden... Hopelijk komt daar met deze batterij verandering in... al is het natuurlijk maar de vraag hoe lang deze batterij mee zal gaan. Om die reden, het feit dat een tweede batterij + oplader slechts 6 pond meer kost en dat het voor onderweg (films kijken etc.) wel handig kan zijn heb ik het 2 accu's + oplader pakket besteld.
Tevens bleek je bij een besteding van 25 pond of meer een gratis verzending te krijgen, maar dan moesten jouw producten wel onder de FREE super saver verzending vallen! Verzendkosten zijn voor de accu's zo'n 5 pond dus voor dat geld kon ik beter wat leuks er bij aanschaffen! Een dockingstation leek mij dan nog wel een leuke toevoeging. Gekeken naar gratis bezorgen, reviews, uiterlijk en prijzen was er voor mij 1 mogelijkheid. Namelijk de dock van Kidigi (welke hier in NL al snel 25 euro kost en mij nu door die verzendkosten slechts 9,99 - 4,99 = 5 Pond kost). De Kidigi dock met extra oplader erin (14,99 pond) werkt niet voor de Anker batterijen aldus dit xda-topic.
Tevens zijn mijn HTC oordopjes binnenkort aan vervanging toe en deze zijn voor £4.78 ook aan te schaffen op Amazon en vallen onder de 'gratis verzending'. Mocht je nog op zoek zijn naar leren of siliconen beschermhoesjes e.d. Deze zijn ook erg goedkoop aan te schaffen via Amazon.co.uk! Let wel op de tekst die eronder moet staan: Eligible for FREE Super Saver Delivery.
Mijn bestelling:
- Anker 2 x 1900mAh Li-ion Batteries for HTC Sensation, G14, Z710E + Free USB Travel Charger(Black)/Anker Multi-purpose USB Travel Charger - £17.99
- KiDiGi USB desktop charger sync dock for HTC Sensation - £9,99
- HTC Sensation HTC Desire HD Desire Z HTC HD7 Trophy 7 HD2 HTC Incredible S Wildfire Smartphone Headphones / Handsfree Headset with Answer Button and Microphone - £4.78
VERGEET NIET dat dit in Pond is! Amazon.co.uk hanteert een koers van 1 Pond : 1.19 Euro.
En vergeet ook niet dat ze USA of UK AC-adapters gebruiken.
Voor mij geen probleem, want ik heb wel omzetters, maar dat je er even aan denkt. Maar waarschijnlijk kun je je eigen oplaadstekker wel gewoon op de cradle aansluiten. Of anders jouw ac-adapter op de USB aansluiting van de cradle.
Ik hoop dat mensen hier wat aan hebben, want door die gratis verzending kun je vrij goedkoop een dock aanschaffen... nou, dat is toch leuk!
Ernie
Tevens bleek je bij een besteding van 25 pond of meer een gratis verzending te krijgen, maar dan moesten jouw producten wel onder de FREE super saver verzending vallen! Verzendkosten zijn voor de accu's zo'n 5 pond dus voor dat geld kon ik beter wat leuks er bij aanschaffen! Een dockingstation leek mij dan nog wel een leuke toevoeging. Gekeken naar gratis bezorgen, reviews, uiterlijk en prijzen was er voor mij 1 mogelijkheid. Namelijk de dock van Kidigi (welke hier in NL al snel 25 euro kost en mij nu door die verzendkosten slechts 9,99 - 4,99 = 5 Pond kost). De Kidigi dock met extra oplader erin (14,99 pond) werkt niet voor de Anker batterijen aldus dit xda-topic.
Tevens zijn mijn HTC oordopjes binnenkort aan vervanging toe en deze zijn voor £4.78 ook aan te schaffen op Amazon en vallen onder de 'gratis verzending'. Mocht je nog op zoek zijn naar leren of siliconen beschermhoesjes e.d. Deze zijn ook erg goedkoop aan te schaffen via Amazon.co.uk! Let wel op de tekst die eronder moet staan: Eligible for FREE Super Saver Delivery.
Mijn bestelling:
- Anker 2 x 1900mAh Li-ion Batteries for HTC Sensation, G14, Z710E + Free USB Travel Charger(Black)/Anker Multi-purpose USB Travel Charger - £17.99
- KiDiGi USB desktop charger sync dock for HTC Sensation - £9,99
- HTC Sensation HTC Desire HD Desire Z HTC HD7 Trophy 7 HD2 HTC Incredible S Wildfire Smartphone Headphones / Handsfree Headset with Answer Button and Microphone - £4.78
VERGEET NIET dat dit in Pond is! Amazon.co.uk hanteert een koers van 1 Pond : 1.19 Euro.
En vergeet ook niet dat ze USA of UK AC-adapters gebruiken.
Ik hoop dat mensen hier wat aan hebben, want door die gratis verzending kun je vrij goedkoop een dock aanschaffen... nou, dat is toch leuk!
Ernie
Buiten de ledkleuren is er totaal maar dan ook totaal niks anders aan de xe, specs etc prcies t zelfde, ware t niet dat de sensation 1.2 draait en xe 1.5....maar wel pcies dezelfde processor, dus was de sensation gedownclocked ( of xe overclocked) heb xe draaien op sensation en loopt als een zonnetjeSoaDmaggot schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:39:
[...]
Omdat de XE op 1.5Ghz geclocked is en de Sensation het met 1.2Ghz moet doen? Omdat de kleuren van de XE een stuk gaver zijn dan de standaard Sensation (subjectief, ofc). Omdat de XE een stuk beter uit de benchmarks komt dan de standaard Sensation (kan naast de processor ook met ROM optimalisatie te maken hebben ofc, wat dus weer teniet gedaan wordt met een custom ROM)
Samsung Flip 7
Ik heb onlangs HTC Sensation gekocht met t-Mobile abbo.
Maar over twee weken heb ik gezien dat er onder het screen stof zit. Dat vind ik echt irritant
ik heb echt teleurgesteld over Sensation. Heeft iemand hetzelfde probleem gehad?
Trouwens my sensation heeft 2 jaar fabriek garantie.
http://imageshack.us/photo/my-images/829/stofw.jpg/
Maar over twee weken heb ik gezien dat er onder het screen stof zit. Dat vind ik echt irritant
ik heb echt teleurgesteld over Sensation. Heeft iemand hetzelfde probleem gehad?
[ Voor 33% gewijzigd door aotholland op 21-10-2011 12:57 ]
Ik zou zeggen, lees de topicstart eens door. Genoeg over te vinden daar, en in de rest van het topic (ook op google genoeg te vinden).aotholland schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:55:
Over twee weken krijgt hij stof onder het scherm?aotholland schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:55:
In ieder geval gewoon bellen voor garantie. Geen probleem.
De ledkleuren? Nee, de kleur van het toestel zelf, zwart-rooddave1972 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:34:
[...]
Buiten de ledkleuren is er totaal maar dan ook totaal niks anders aan de xe, specs etc prcies t zelfde, ware t niet dat de sensation 1.2 draait en xe 1.5....maar wel pcies dezelfde processor, dus was de sensation gedownclocked ( of xe overclocked) heb xe draaien op sensation en loopt als een zonnetje
De processorsnelheid is dus met de juiste custom ROM precies hetzelfde. De hardware van beide toestellen is ook precies gelijk dus de benchmarks zouden dan ook dezelfde resultaten moeten geven. Het enige argument die ik kan bedenken is dat je de beats oordoppen wilt of de rode accenten mooier vind, dat kan. Maar is dat het prijsverschil waard..?SoaDmaggot schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:39:
[...]
Omdat de XE op 1.5Ghz geclocked is en de Sensation het met 1.2Ghz moet doen? Omdat de kleuren van de XE een stuk gaver zijn dan de standaard Sensation (subjectief, ofc). Omdat de XE een stuk beter uit de benchmarks komt dan de standaard Sensation (kan naast de processor ook met ROM optimalisatie te maken hebben ofc, wat dus weer teniet gedaan wordt met een custom ROM)
Verwijderd
Heb zelf de Market maar geupdate aangezien je volgens mij anders maanden kan wachten...
APK van 3.1.3 gedownload, daarna market opstarten en weer afsluiten en vervolgens heeft ie al geupdate na 3.1.5
Wel vreemd dat hij van 2.x.x niet update en van 3.x.x wel
APK van 3.1.3 gedownload, daarna market opstarten en weer afsluiten en vervolgens heeft ie al geupdate na 3.1.5
Iemand ervaring met navigeren met deze telefoon in een auto met hittewerende voorruit?
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Navigeren werkt perfect (sygic), hij heeft ook snel een fix. Ook op bossige, bergachtige en bebouwde gebieden. specifieke ervaring met een hittewerend voorruit heb ik niet.
Onlangs ook gedaan, vond het ook erg vreemd!Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 14:16:
Heb zelf de Market maar geupdate aangezien je volgens mij anders maanden kan wachten...
Ik heb vandaag mijn anker batterij binnen gekregen hoe moet ik mijn oude accu bewaren? ontladen of opgeladen?
nagenoeg alle auto's vanaf jaren 80 hebben warmtewerend glas en dat zal geen probleem geven. Lang geleden dat ik een telefoon/gps apparaat had dat hier problemen mee had.warhamstr schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 14:25:
Iemand ervaring met navigeren met deze telefoon in een auto met hittewerende voorruit?
jha ik zou willen dat het zo was, maar mijn neef zijn SGS1 krijgt in mijn auto bijna geen fix. Mijn N900 heeft daar geen last van. Ik zit nu te dubben tussen een SGS2 en Sensation XE. Als iemand mij kan vertellen welke er het beste presteer op navigeren (fix maken) word ik heel blij
Met HTC heb ik daar iig nog nooit problemen mee gehad.
Met mijn huidige htc (g1) heb ik in no time een fix.Ik rij vaak in mijn zeer oude landrover waar geen werkende snelheidsmeter in zit dus pak vaak een snelheidsmeter app erbij en dat is enkel opstarten en geeft gelijk juiste snelheid weer.
Mijn bestelling + verlenging die ik besteld heb bij GSMwijzer.nl is geweigerd door T-mobile!
Reden de verlenging die ik eerst bij t-mobile zelf wilde doen en afgelopen woensdag geannuleerd heb staat nog in het systeem
Volgens de miep van de helpdesk kan het 2 weken duren tot de annulering verwerkt is... Iemand heir ervaring mee hoe lang dit in de praktijk duurt?
Met mijn huidige htc (g1) heb ik in no time een fix.Ik rij vaak in mijn zeer oude landrover waar geen werkende snelheidsmeter in zit dus pak vaak een snelheidsmeter app erbij en dat is enkel opstarten en geeft gelijk juiste snelheid weer.
Mijn bestelling + verlenging die ik besteld heb bij GSMwijzer.nl is geweigerd door T-mobile!
Reden de verlenging die ik eerst bij t-mobile zelf wilde doen en afgelopen woensdag geannuleerd heb staat nog in het systeem
Volgens de miep van de helpdesk kan het 2 weken duren tot de annulering verwerkt is... Iemand heir ervaring mee hoe lang dit in de praktijk duurt?
[ Voor 16% gewijzigd door lambocars83 op 21-10-2011 21:13 ]
Ik heb daar ervaring mee bij Vodafone. Botte ellende kan ik je vertellen. Ik heb zonder overdrijven 4 uur in 32 gesprekken met de klantenservice gezeten. En dan enkel om mijn oude verlenging uit het systeem te krijgen. Ellende.
Nu moet ik daarbij zeggen dat dat net was voordat de nieuwe tarieven in zouden gaan. Dus bij mij zou het kunnen dat Vodafone expres aan het kutten was om mij aan de nieuwe tarieven te binden (wat mooi niet is gelukt
)
Heel apart want toen ik em wegstuurde deed hij dat nog wel. Anyway, ze hebben de inmiddels bekende boardswap gedaan (ook nieuw serienummer nu) en nu gaan we het afwachten.
Trouwens wel 5-sterren service van HTC zeg. Alles gaat zo snel: 's avonds bellen is de volgende dag ophalen. Vervolgens duurt het maar een paar dagen voordat je hem terugkrijgt, netjes in een doosje met 'fixed' erop, met een soort excuusbriefje, een HTC schoonmaakdoekje en een HTC pen
Nog nooit zo'n nette service meegemaakt.
Nu moet ik daarbij zeggen dat dat net was voordat de nieuwe tarieven in zouden gaan. Dus bij mij zou het kunnen dat Vodafone expres aan het kutten was om mij aan de nieuwe tarieven te binden (wat mooi niet is gelukt
Afgelopen woensdag de telefoon weer terug gekregen. Probleem was dus dat hij af en toe uit viel. Nu kon de support het probleem niet vinden, maar wel een ander probleem: hij ging bij hun überhaupt niet meer aan_Christiaan_ schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 17:02:
Ik heb al 'terug naar fabrieksinstellingen' gedaan, maar hij deed het 1 cycle goed en vandaag valt hij weer 1000 keer uit.
Trouwens wel 5-sterren service van HTC zeg. Alles gaat zo snel: 's avonds bellen is de volgende dag ophalen. Vervolgens duurt het maar een paar dagen voordat je hem terugkrijgt, netjes in een doosje met 'fixed' erop, met een soort excuusbriefje, een HTC schoonmaakdoekje en een HTC pen
NOSIG
Wow word ik net gebeld door t-mobile om een bezorg afspraak te maken... !?!?!?
Was haar nog niet bekend dat het geannuleerd was! Dan vraag ik me toch af hoe moeilijk dat is om het uit het systeem te halen. Gelukkig wel binnen 5 minuten na ophangen het volgende mailtje:
Was haar nog niet bekend dat het geannuleerd was! Dan vraag ik me toch af hoe moeilijk dat is om het uit het systeem te halen. Gelukkig wel binnen 5 minuten na ophangen het volgende mailtje:
Beste W.A. de Jong,
Wij hebben uw bestelling retour gestuurd naar T-Mobile, uw bestelling wordt geannuleerd. Houdt u rekening met een verwerkingstijd van 1 à 2 werkdagen.
Als u opnieuw wilt bestellen dan kunt u dat doen via www.t-mobile.nl of via de T-Mobile Klantenservice 0800 - 7123 (gratis).
Met vriendelijke groet,
AMP Logistics
Verwijderd
Jep, soms als ik op de aan/uit knop duwde geen het scherm uit maar dan plots weer aan en van die toestanden. Dus heb ik hem opgestuurd. Ik zal mijn bevindingen hier posten volgende week!donvalentino schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 09:23:
Hoi,
Een collega van mij heeft ook een sensation en heeft het volgende probleem:
Een paar keer per dag "flikkert" zijn display. Vaak gebeurt dit wanneer hij aan het opladen is.
Wanneer je de uit/aan knop indrukt gaat het scherm aan maar ook weer direct uit en gaat dan een paar seconde uit en aan.
Heeft één van jullie dit ook is gehad?
Heb ik in 2010 ook al een keer mee gemaakt met HTC Hero, maandag kwamen ze hem ophalen en donderdag was hij terug. (kapotte digitizer)_Christiaan_ schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 01:26:
Ik heb daar ervaring mee bij Vodafone. Botte ellende kan ik je vertellen. Ik heb zonder overdrijven 4 uur in 32 gesprekken met de klantenservice gezeten. En dan enkel om mijn oude verlenging uit het systeem te krijgen. Ellende.
Nu moet ik daarbij zeggen dat dat net was voordat de nieuwe tarieven in zouden gaan. Dus bij mij zou het kunnen dat Vodafone expres aan het kutten was om mij aan de nieuwe tarieven te binden (wat mooi niet is gelukt)
[...]
Trouwens wel 5-sterren service van HTC zeg. Alles gaat zo snel: 's avonds bellen is de volgende dag ophalen. Vervolgens duurt het maar een paar dagen voordat je hem terugkrijgt, netjes in een doosje met 'fixed' erop, met een soort excuusbriefje, een HTC schoonmaakdoekje en een HTC penNog nooit zo'n nette service meegemaakt.
Kan iemand mij uitleggen waarom mijn telefoon 4 uur lang is ingeschakeld?
http://tweakimg.net/g/for...-23-34.jpg%3Fw%3D5c6033ec
Als ik kijk bij betterbatterystats dan zie je dat HTC sense bijna de hele tijd open stond. In niet eens 4 uur was mijn batterij van 100% naar 85% gegaan. Hoe kan ik ervoor zorgen dat dit niet meer gebeurt?
Als ik kijk bij betterbatterystats dan zie je dat HTC sense bijna de hele tijd open stond. In niet eens 4 uur was mijn batterij van 100% naar 85% gegaan. Hoe kan ik ervoor zorgen dat dit niet meer gebeurt?

[ Voor 6% gewijzigd door yeth3119 op 22-10-2011 17:59 ]
Je afbeelding doet het nietyakutemre1995 schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 17:56:
Kan iemand mij uitleggen hoe dit mogelijk is en hoe ik dit kan laten stoppen?
Installeer betterbatterystats en kijk welk programma de wakelocks maakt.yakutemre1995 schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 17:56:
Kan iemand mij uitleggen waarom mijn telefoon 4 uur lang is ingeschakeld?
[afbeelding]
dat heb ik ook. als ik bij betterbatterystats kijk dan zie je dat HTC Sense 4uur lang aan stond terwijl de scherm uit was. Dus hoe kan het gebeuren dat HTC Sense 4uur lang aan stond? En hoe stop ik dat?dangerousp schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 19:38:
[...]
Installeer betterbatterystats en kijk welk programma de wakelocks maakt.
De foto's
http://www.flickr.com/pho...6269950050/in/photostream
http://www.flickr.com/pho...6269423511/in/photostream
Probeer eens wat accounts te verwijderen van HTC sense (bijv. je htc sense account zelf of je htc Watch account).
Ik heb ook gelezen dat het weleens met wifi te maken kan hebben.
Heb je je telefoon al opnieuw opgestart?
NOSIG
Ik heb mijn telefoon daarna opnieuw gestart._Christiaan_ schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 13:29:
Probeer eens wat accounts te verwijderen van HTC sense (bijv. je htc sense account zelf of je htc Watch account).
Waar van log ik uit als ik van HTC sense uitlog buiten HTC hub.
Ik overweeg een Sensation te gaan kopen als opvolger voor mijn HTC Desire. Maar als ik zie hoeveel problemen ik heb met de 512 MB telefoon ram van mijn Desire, dan vind ik de 800 MB die de Sensation mee brengt maar heel magertjes. Zeker vergeleken bij de 16 GB die er in een Samsung Galaxy zit. Toch gaat het daar in de reviews nooit over. Terwijl mij dit juist super belangrijk lijkt. Zie ik iets over het hoofd? Hoe zit dit nou precies? Kan iemand dit uitleggen?
Magua wat zeg je nu? 16GB RAM in een Galaxy? Een Sensation heeft 768MB aan RAM en een Galaxy S2 heeft 1GB aan RAM. Verder heeft een Sensation 1GB interne opslag (apps) + 8GB of 16GB microSD als conventionele opslag (foto's en andere data), dit dus ook uit te breiden met grotere microSD kaarten. De S2 heeft 16GB interne opslag (apps + conv data) en kan ook uitgebreid worden met microSD kaarten.
Kortom... ik merk die dikke 200MB aan RAM verschil niet. Beide prima telefoons. De sensation is snel genoeg en mooier gebouwd dan de S2. Vind ik. S2 is zeker geen slechte keuze daarentegen.
Kortom... ik merk die dikke 200MB aan RAM verschil niet. Beide prima telefoons. De sensation is snel genoeg en mooier gebouwd dan de S2. Vind ik. S2 is zeker geen slechte keuze daarentegen.
[ Voor 19% gewijzigd door pathfinder2k op 24-10-2011 02:36 ]
Ik kan het niet vinden dan mar vragen aan de gebruikers:
Heeft de Sensation een notificatie led?
Jah hoor eerst posten dan topic doorzoeken...
Is het een RGB-led btw?
Jah hoor eerst posten dan topic doorzoeken...

[ Voor 29% gewijzigd door warhamstr op 24-10-2011 10:14 ]
Als die led niet meteen opviel is het misschien handig om eens naar NoLed te kijken in de "Market"..warhamstr schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 10:14:
Ik kan het niet vinden dan mar vragen aan de gebruikers:
Jah hoor eerst posten dan topic doorzoeken...Is het een RGB-led btw?
instellingen --> accountsyakutemre1995 schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 19:39:
[...]
Ik heb mijn telefoon daarna opnieuw gestart.
Waar van log ik uit als ik van HTC sense uitlog buiten HTC hub.
NOSIG
Dit topic is gesloten.