Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:16
Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:46:
[...]

Nee, natuurlijk niet. Maar hij is er wel op gebaseerd. Denk je nou echt dat HTC je zelf een tool geeft om te overklokken of wat wil je nou eigenlijk? Er is in principe maar één orginele ROM voor de sensation die HTC zelf uitbrengt en die kun je pas updaten wanneer HTC een nieuwe versie uitbrengt. Lijkt me vrij logisch?
Dat was dan ook mijn enige vraag. Kan je de stock rom van de XE flashen op de gewone Sensation. Ik wil geen custom ROM want ik wil updates van HTC zelf kunnen ontvangen. En nee natuurlijk denk ik niet dat HTC zelf een rom uitgeeft die je kan flashen op de gewone Sensation, maar er is altijd wel iemand die er wat op vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01:08
Ik heb sinds een tijdje ook last van het feit dat de Sensation uit zichzelf uitvalt en het pas weer doet nadat de batterij los is geweest. En de laatste dagen gewoon 3-4 of zelfs meer keer dan genoemd per dag dat die ermee stopt. Is toch bizar eigenlijk. Nou las ik iets van een HTC RepairCentre, gewoon garantie via HTC zelf maar waar kan je dat vinden? Als je hem bij een T-Mobile shop brengt ben je hem denk ik veel langer kwijt, op dat hele traject zit ik eigenlijk niet te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie360
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-03-2024
Heb zojuist ook de Senesation XE gehaald ter vervanging van mijn 1 jaar oude Desire HD. Weet iemand een goede manier om alle apps en derglijke over te nemen naar mijn nieuwe toestel? Of moet ik alles handmatig gaan downloaden? En bijvoorbeeld mijn savegame in Coin Dozer kan ik ook niet overnemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nismod
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 14:03
Even voor degenen met een XE en de Beats oortjes; kun je hier ook mee bellen of moet je ze ontkoppelen voordat je opneemt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lambocars83
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-08 20:26
Oei nu begrijp ik dat de XE dus geen 4 GB intern geheugen heeft maar ook gewoon 1 GB zoals bij de standaard sensation?

Dit was voor mij samen met de accu de reden om voor de sensation XE te gaan in plaats van de samsung SII. Ik ben namelijk heel erg bang dat 1 GB echt te weinig is na verloop van tijd (moet met deze wel weer 2 jaar doen voor mijn volgende abbo verlenging...) Ik weet wel dat er ook gewoon een SD kaartje in zit maar ik las hier een daar dat er diverse apps zijn die niet goed werken als ze op de SD kaart staan en je allemaal snelkoppelingen krijgt in menu zonder de afbeeling van het programma.

Edit:

Op de Nederlandse site van HTC staat de XE niet vermeld dus heb net nog even verder gezocht en op de .com site staat:

Total storage: 4 GB
Available storage: up to 1 GB
RAM: 768 MB
The actual available internal storage may differ depending on the software configuration of your phone.

Ik snap niet waar de andere 3 GB is gebleven???

[ Voor 22% gewijzigd door lambocars83 op 12-10-2011 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu 2 weken de Sensation en hij bevalt me prima.
Weinig last van snel leeglopende accu's, draait soepel, geen storingen, dode pixels of stof.

Enige minpunt is de bijgeleverde headset, de hardplastic dopjes zijn te groot en zitten niet fijn.
Gebruik nu Senheisser in-ear, maar daarvan vind ik het nadeel dat er geen remote/mic in zit.
Ik heb meerdere headsets gezien waarmee je kunt bellen, maar vraag me af of er ook een in-ear headset is met afstandbediening voor skippen in tracks en evt. volume.
Zag bij de Saturn een setje hangen van Elecom voor €39.95, maar daar staat niet expliciet op dat de afstandbediening gaat werken bij een HTC (wel iPod/iPhone). Ruilen/Proberen mag helaas niet ivm hygiëne.

Iemand ervaring met een remote+mic headset die volledig werkt bij de HTC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
lambocars83 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 00:01:
Oei nu begrijp ik dat de XE dus geen 4 GB intern geheugen heeft maar ook gewoon 1 GB zoals bij de standaard sensation?

Dit was voor mij samen met de accu de reden om voor de sensation XE te gaan in plaats van de samsung SII. Ik ben namelijk heel erg bang dat 1 GB echt te weinig is na verloop van tijd (moet met deze wel weer 2 jaar doen voor mijn volgende abbo verlenging...) Ik weet wel dat er ook gewoon een SD kaartje in zit maar ik las hier een daar dat er diverse apps zijn die niet goed werken als ze op de SD kaart staan en je allemaal snelkoppelingen krijgt in menu zonder de afbeeling van het programma.

Edit:

Op de Nederlandse site van HTC staat de XE niet vermeld dus heb net nog even verder gezocht en op de .com site staat:

The actual available internal storage may differ depending on the software configuration of your phone.

Ik had ook gedacht dat 1GB niet genoeg zou zijn maar het is echt genoeg! Wel in combinatie met een SD kaart ja. Ik heb 69 apps uit de Market, plus wat andere van GetJar e.d. en ik heb nog iets van bijna 800MB over. En geen last van snelkoppelingen zonder afbeeldingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 00:57:
Ik heb nu 2 weken de Sensation en hij bevalt me prima.
Weinig last van snel leeglopende accu's, draait soepel, geen storingen, dode pixels of stof.

Enige minpunt is de bijgeleverde headset, de hardplastic dopjes zijn te groot en zitten niet fijn.
Gebruik nu Senheisser in-ear, maar daarvan vind ik het nadeel dat er geen remote/mic in zit.
Ik heb meerdere headsets gezien waarmee je kunt bellen, maar vraag me af of er ook een in-ear headset is met afstandbediening voor skippen in tracks en evt. volume.
Zag bij de Saturn een setje hangen van Elecom voor €39.95, maar daar staat niet expliciet op dat de afstandbediening gaat werken bij een HTC (wel iPod/iPhone). Ruilen/Proberen mag helaas niet ivm hygiëne.

Iemand ervaring met een remote+mic headset die volledig werkt bij de HTC?
Ik heb vorige week een nieuwe in-ear set gekocht voor 20 euro bij de Mediamarkt. Werkt volledig met de Sensation. Kan zo even niet vinden welke het is maar als je nog geïnteresseerd ben in een budget headset kan ik thuis wel even kijken?
tiguan schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 17:06:
[...]

Dat was dan ook mijn enige vraag. Kan je de stock rom van de XE flashen op de gewone Sensation. Ik wil geen custom ROM want ik wil updates van HTC zelf kunnen ontvangen. En nee natuurlijk denk ik niet dat HTC zelf een rom uitgeeft die je kan flashen op de gewone Sensation, maar er is altijd wel iemand die er wat op vind.
Oke mijn fout. Zonder te rooten is dit dus niet mogelijk. De ROM van ARHD is bijna hetzelfde als de originele. Het enige nadeel is inderdaad dat je moet rooten. Dit zal ook moeten als je de stock ROM van de XE erop wil zetten dus eigenlijk kan het niet wat jij wil. Andere ROM dan stock = geen OTA updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
lambocars83 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 00:01:

Edit:

1GB is echt meer dan genoeg. Je hebt ook nog apps2sd, en dan kun je er een grotere SD kaart in prikken. Je praat dan echter over honderden apps..
Het grootste verschil tussen SGSII en Sensation (als je niet wilt rooten in ieder geval) zit hem vooral in de software wat je prettig vindt. Daar zou ik op beslissen en niet op geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konani
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-03-2024
heb mijn sensation weer terug van reparatie.
lag aan de accu zijden ze. en hebben voor de rest niets gedaan.
maar even kijken hoelang hij het vol houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Ik kreeg net een systeemupdate aangeboden van 9,21MB. Iemand anders ook al? Ik heb hem geprobeerd uit te voeren, maar na het opstarten krijg ik een witte driehoek met een oranje uitroepteken. Is ie dan nog wat aan het doen, of betekent dat foute boel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
tiguan schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 13:22:
Ik kreeg net een systeemupdate aangeboden van 9,21MB. Iemand anders ook al? Ik heb hem geprobeerd uit te voeren, maar na het opstarten krijg ik een witte driehoek met een oranje uitroepteken. Is ie dan nog wat aan het doen, of betekent dat foute boel?
Hier ook ja, maar na jouw ervaring durf ik het niet te installeren :/

Edit: Bedoel je dit?

Afbeeldingslocatie: http://www.liquidsilver.org/wp-content/uploads/2010/07/triangle-257x300.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Upbeat op 12-10-2011 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Ja alleen staat er bij mij een android robotje ipv een telefoon bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23
Bovenstaande teken is dat hij nog aan het installeren is....
Overigens is de betreffende update de security update

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1299792

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Ok dat stelt me wel wat gerust, het duurt alleen ontzettend lang en er is geen progressbar. Wel heel toevallig dat dit net uitkomt net nadat ik m'n telefoon geroot heb. Ik denk, straks gaat het fout juist daardoor.

[ Voor 12% gewijzigd door tiguan op 12-10-2011 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
tiguan schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 13:30:
Ok dat stelt me wel wat gerust, het duurt alleen ontzettend lang en er is geen progressbar. Wel heel toevallig dat dit net uitkomt net nadat ik m'n telefoon geroot heb.
Op welke manier geroot? en je hebt toevallig geen custom rom draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Volgens mij hoor je wat anders op je scherm te krijgen als ie aan het installeren is. En ik meen gelezen te hebben als je geroot hebt en een custom rom hebt draaien dat je de officiele updates niet kan instelleren? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Nee alleen geroot, volgens de instructies op XDA en CWM geinstalleerd, verder geen custom rom.

[ Voor 19% gewijzigd door tiguan op 12-10-2011 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Hmmm, de CWM kan inderdaad het probleem zijn, je kan wel in de recovery mode komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Dat denk ik wel, ben nu de update nog een keer aan 't proberen. Heb net de batterij er uit gehaald en opnieuw opgestart. Dat gaat wel goed, dus ik ben niks kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-04-2024

Xurk

Burnside

Heeft iemand de update al probleemloos kunnen installeren? Ik kan 'm ook zien, maar durf het ook nog niet door bovenstaande posts :P

Mitsubishi Trium Galaxy - Nokia 3330 - Nokia 3510 - Motorola V525 - Samsung E730 - HTC Touch - HTC Touch HD - HTC Desire - HTC Sensation - HTC One X+ - LG Nexus 5 - LG Nexus 5X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Xurk schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 13:49:
Heeft iemand de update al probleemloos kunnen installeren? Ik kan 'm ook zien, maar durf het ook nog niet door bovenstaande posts :P
Ja hier :D toch maar geprobeerd! Ging vlekkeloos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook even paar vraagjes tussendoor omdat ik erover denk om de XE te halen:

Wanneer ik op de htc en de htcbeats site de specs van sensation en de xe vergelijk staat er bij de xe iets over een MHL HDMI aansluiting, die de sensation niet zou hebben, weet iemand hier iets meer over?

En zijn er inmiddels al meer mensen die stof onder hun scherm hebben gekregen bij de XE?

Want als deze ook stof onder het scherm krijgt vind ik dat toch wel een groot min punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 13:58:
Ik heb ook even paar vraagjes tussendoor omdat ik erover denk om de XE te halen:

Wanneer ik op de htc en de htcbeats site de specs van sensation en de xe vergelijk staat er bij de xe iets over een MHL HDMI aansluiting, die de sensation niet zou hebben, weet iemand hier iets meer over?

En zijn er inmiddels al meer mensen die stof onder hun scherm hebben gekregen bij de XE?

Want als deze ook stof onder het scherm krijgt vind ik dat toch wel een groot min punt.
MHL werkt ook gewoon op de normale sensation.. gisteren via splashtop computerscherm op m'n telefoon en telefoon aan tv via MHL en dus computer scherm op 3 schermen tegelijk, afspelen van films gaat probleemloos op 3 schermen tegelijk!

Stof komt heel af en toe voor en niet bij iedereen. Als het voorkomt is het garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Upbeat schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 13:51:
[...]

Heb je vermoedelijk geen root..of een custom-rom draaien. Volgens mij gaat die update niet lukken op een geroot toestel. Hij zal m wel binnen halen, maar installeren is dan denk ik het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 14:02:
[...]

Heb je vermoedelijk geen root..of een custom-rom draaien. Volgens mij gaat die update niet lukken op een geroot toestel. Hij zal m wel binnen halen, maar installeren is dan denk ik het probleem.
Hier ook zonder problemen gelukt. Idd niet geroot en geen custom-rom.

[This is what you get when you mess with us]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 14:02:
[...]

Danku! Dan ga ik toch maar binnenkort de XE bestellen en hopen dat het stof niet voorkomt. Zou jammer zijn als ik hem weer 2 weken moet inleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-04-2024

Xurk

Burnside

Upbeat schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 13:51:
Fjiew! Thanks ;) Hier ook niet geroot dus dat zou goed moeten gaan dan.

Mitsubishi Trium Galaxy - Nokia 3330 - Nokia 3510 - Motorola V525 - Samsung E730 - HTC Touch - HTC Touch HD - HTC Desire - HTC Sensation - HTC One X+ - LG Nexus 5 - LG Nexus 5X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Ik heb de stock recovery er weer opgezet en nu doet de update het wel. Geroot maakt dus niet uit, als je maar wel de stock recovery er op hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand trouwens bevestigen dat de processors in de XE en de normale Sensation hetzelfde zijn. Ik lees overal verschillende verhalen, maar het meest voorkomende is dat de processor normaal op 1,5 draait en was underclocked op de Sensation?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 16:21:
Kan iemand trouwens bevestigen dat de processors in de XE en de normale Sensation hetzelfde zijn. Ik lees overal verschillende verhalen, maar het meest voorkomende is dat de processor normaal op 1,5 draait en was underclocked op de Sensation?
Klopt, er zit exact de zelfde CPU in de Sensation of Sensation XE, het enige verschil is dat hij in de Sensation underclockt is. De standaard snelheid van de CPU is 1.5Ghz.....
Ik vermoed dat HTC dit uit marketing overwegingen heeft gedaan.

[ Voor 5% gewijzigd door Bullet NL op 12-10-2011 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 00:38
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 16:21:
Hardware is hetzelfde, alleen de looks niet en inderdaad de normale is underclocked en heeft iets kleinere batterij.

Zat trouwens even op zo'n chinese site te zoeken naar android.

http://ahappydeal.com/products/product_50562.htm

Kijk die! staat op backcover (with htc sense) haha

[ Voor 23% gewijzigd door Minaaj op 12-10-2011 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Towser
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-09 13:01

Towser

ondertitel

Ik heb vandaag even getest met iemand die een HTC sensation XE heeft of zijn accu in mijn normale sensation past. Dat blijkt exact hetzelfde formaat te zijn, hij heeft dus alleen meer capaciteit.

Ik zou toch verwachten van een toestel in deze prijsklasse dat ze dan ook meteen de accu met grotere capaciteit erbij doen. Maar dat zal dan wel weer marketing zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 14:09
Minaaj schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 16:40:
[...]

Hardware is hetzelfde, alleen de looks niet en inderdaad de normale is underclocked en heeft iets kleinere batterij.

Zat trouwens even op zo'n chinese site te zoeken naar android.

http://ahappydeal.com/products/product_50562.htm

Kijk die! staat op backcover (with htc sense) haha
Nuttig linkje in het Sensation topic?
Die chinese prut is meer een Desire HD dan een Sensation ;(

Afbeeldingslocatie: http://ahappydeal.com/bookpic/201110/1318275987574-P-79237.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Dur3x schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 17:28:
Ik heb vandaag even getest met iemand die een HTC sensation XE heeft of zijn accu in mijn normale sensation past. Dat blijkt exact hetzelfde formaat te zijn, hij heeft dus alleen meer capaciteit.

Ik zou toch verwachten van een toestel in deze prijsklasse dat ze dan ook meteen de accu met grotere capaciteit erbij doen. Maar dat zal dan wel weer marketing zijn.
Hoezo? de XE heeft ook een grote accu dan de normale Sensation, de Accu uit XE is vervolgens weer het zelfde uit de Evo 3D en kunnen prima worden gebruikt in de "normale" Sensation.

Je zou dus een EVO 3D / XE Accu voor je Sensation kunnen bestellen, er zijn echter ook al accu's op de markt van "goede" merken met een capaciteit van rond de 2100mA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 08:14
tiguan schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 14:23:
Ik heb de stock recovery er weer opgezet en nu doet de update het wel. Geroot maakt dus niet uit, als je maar wel de stock recovery er op hebt staan.
En wat zijn dan de veranderingen??

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 18:34:
[...]

Hoezo? de XE heeft ook een grote accu dan de normale Sensation, de Accu uit XE is vervolgens weer het zelfde uit de Evo 3D en kunnen prima worden gebruikt in de "normale" Sensation.

Je zou dus een EVO 3D / XE Accu voor je Sensation kunnen bestellen, er zijn echter ook al accu's op de markt van "goede" merken met een capaciteit van rond de 2100mA.
Ik heb zelf sinds afgelopen maandag een Anker 1900 mAh na een tip op dit forum en die kostte me, inclusief verzendkosten, 14,01 euro bij Amazon.uk! Een originele 1500 mAh kost bijna 3 keer zoveel.
Het is mij een raadsel waarom HTC dan niet meteen standaard een iets grotere batterij installeert. Dan kunnen ze een half jaar later weer een iets grotere baterij installeren maar ze hebben dan toch alvast een goede batterijduur.
Ik ben een gemiddelde gebruiker (een enkel telefoontje, wat youtube, mailen, whatsapp en internetten) en heb de afgelopen twee dagen ongeveer 35% acculading per dag verloren. Met hetzelfde gebruik moest ik de originele batterij (voor deze kapot ging) 's avonds aan de lader hangen om de volgende dag door te komen. Dit lijkt me voor HTC positieve reclame als ze meteen een goede batterij meeleveren, de kosten zijn het duidelijk niet.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2011 21:35 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queros
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 07:16
Nou goed nieuws denk ik.. Mijn sensation komt terug van reparatie.. oplossing: nieuw moederbord..
Ik hoor verhalen dat dit slecht nieuws is:p kan iemand dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosManz
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
tiguan schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 14:23:
Hoi!

Zou je aan kunnen geven hoe je dat hebt gedaan? Bij mij wil de update namelijk ook niet installeren. Ik heb een custom recovery en root, maar geen custom rom. Ik wil root eigenlijk behouden, kan dat?

Ik vindt via Google wel een aantal topics, maar daarin wordt de recovery terug naar root gezet samen met de gehele rom.. Dat is me iets teveel van het goede :P Kun je alleen de recovery naar stock zetten?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lambocars83
dangerousp schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 11:21:
[...]

1GB is echt meer dan genoeg. Je hebt ook nog apps2sd, en dan kun je er een grotere SD kaart in prikken. Je praat dan echter over honderden apps..
Het grootste verschil tussen SGSII en Sensation (als je niet wilt rooten in ieder geval) zit hem vooral in de software wat je prettig vindt. Daar zou ik op beslissen en niet op geheugen.
Ow kijk eens aan. Rooten en custom Rom wil ik nog niet aan beginnen. Dat ga ik eerst eens uitproberen op mijn oude G1 dan zit ik iig niet zomaar zonder telefoon als het ineens fout gaat ;) O-)

Nu hopen dat ze de XE zo hebben liggen en niet dat hij dan ook nog besteld moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 16:50
Ik heb een probleem met mijn GPS op mijn sensation

Ik kan geen verbinding krijgen met een gps satelliet.
Mijn GPS staat aan, in de instellingen kan ik niks vreemds vinden.
weten jullie hier raad mee

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
@vosManz: In dit draadje op XDA staat hoe je de stock recovery er weer op moet zetten. Let wel, na de update is je telefoon weer ge-unroot, maar ik neem aan dat je weet hoe je hem dan weer moet rooten.

@dave1972: geen flauw idee :P Heeft waarschijnlijk te maken met de logging functie waarmee HTC laatst in het nieuws kwam. Dat schijnt er nu uitgehaald te zijn.

[ Voor 24% gewijzigd door tiguan op 13-10-2011 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Supsooi schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 10:45:
Ik heb een probleem met mijn GPS op mijn sensation

Ik kan geen verbinding krijgen met een gps satelliet.
Mijn GPS staat aan, in de instellingen kan ik niks vreemds vinden.
weten jullie hier raad mee
Lastig om daar echt wat zinnigs over te zeggen. Als het geen hardwarematig probleem is, zou je met GPS-status je agps data kunnen resetten. Met FasterFix zou je de ntp-pool kunnen veranderen. Als dat allemaal niet lukt als laatste optie een fabrieks-reset doen.

Heb je dan nog geen GPS, dan lijkt het een hardware probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M009
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-06-2023
Hallo, Sinds kort aantal problemen met mijn htc sensation,

Wanneer ik gebeld wordt en ik opneem hoor ik niks, als ik dan ophang en wordt weer teruggebeld dan hoor ik die persoon wel.

Ook lukt het met regelmaat niet dat mijn sms die ik verstuur aankom bij de geadresseerde?

Software die er op staat:
Android versie 2.3.4
Softwarenr: 1.45.162.1

Orginele software (vodafone)

Hebben er meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-07 17:01
Ik weet niet of het met de update te maken heeft, maar ik verloor opeens maar weer 2% vannacht met WiFi aan en autosync uit. Fijn :D anders altijd 1% per uur wat ik niet kon plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 13:31

_Christiaan_

Master of SOG

Ik heb zojuist een service call laten aanmaken bij HTC vanwege het volgende:

Afbeeldingslocatie: http://cevertse.nl/dump/bat.png

De telefoon valt ook uit bij zo'n 'jump'. Hij wordt morgen opgehaald.

Nu stond HTC erop dat ik de telefoon 'kaal' in moet leveren. Dus ook zonder batterij. Volgens mij ligt het gewoon aan de batterij :S Nu hoop ik niet dat ik de telefoon straks weer terugkrijg met "we kunnen niks vinden"... Of kan je de batterij er toch gewoon bij proppen als je dat wil?

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
hard reset al geprobeerd?

http://www.engadget.com/2...-with-beats-audio-review/ 80 euro besparen en de gewone sensation halen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Ik heb al 'terug naar fabrieksinstellingen' gedaan, maar hij deed het 1 cycle goed en vandaag valt hij weer 1000 keer uit.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M009
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-06-2023
Ik heb dat mijn htc sensation uitvalt wanneer ik een foto wil maken. Dit gebeurt regelmatig maar niet altijd, meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
_Christiaan_ schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 17:02:
Ik heb al 'terug naar fabrieksinstellingen' gedaan, maar hij deed het 1 cycle goed en vandaag valt hij weer 1000 keer uit.
Lijkt inderdaad batterij probleem,of connectie daarvan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 00:38
Ik zag zojuist iemand op een ander forum een OEM Sensation cover posten voor rond de 30 euro. En zag toen ook de Sensation XE cover staan.

http://www.ebay.com/itm/O...Tools&hash=item3cbd1a9f5c

Indien je deze en het scherm vervangt (als je helemaal gek wil doen(voor rode knopjes) kan je eigenlijk van je Sensation een XE maken, en ook qua software en batterij van XE.

Zit zelf nog te twijfelen of ik dit wel wil :p (alleen de backcover er op wellicht een beetje fake opzich)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NokNok12
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-08 20:42
Net een nieuwe update geinstalleerd heb nu versie 1.45.401.3

HTC Sensation, Samsung Galaxy Tab 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de update vanmiddag erop gezet, het kan verbeelding zijn, maar het lijkt of de batterij veel sneller leeg trekt, hebben meer mensen deze ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lambocars83
Telefoon is gereserveerd voor mij. Dinsdag kan ik verlengen en ga ik hem halen.

Wat een verschil in verzekeringen trouwens... daar ga ik me nog maar even verder in verdiepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 00:47:
Ik heb de update vanmiddag erop gezet, het kan verbeelding zijn, maar het lijkt of de batterij veel sneller leeg trekt, hebben meer mensen deze ervaring?
Hmm, mijne lijkt juist of hij langer meegaat, eind van de avond namelijk nog 3kwart over (sinds 10 u sochtends).
Moet wel zeggen dat ik niet actief spelletjes heb gespeeld ofzo enkel mail en watsapp/ browsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Ik doe er nu standaard 2 dagen mee.. gemiddeld half uur/uur bellen en flink whatsappen en half uur internetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Wow dat haal ik echt niet, misschien mijn synchronisatie interval eens wat langer zetten. Live achtergrond vervangen voor een normale heeft ook nog niet echt bijgedragen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Joster schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 09:15:
Wow dat haal ik echt niet, misschien mijn synchronisatie interval eens wat langer zetten. Live achtergrond vervangen voor een normale heeft ook nog niet echt bijgedragen..
Wel met custom rom, maar standaard kernel. Geen live achtergrond en redelijk lage helderheid. Gmail en Whatsapp en viber op push.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

dangerousp schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 19:30:
[...]

Lijkt inderdaad batterij probleem,of connectie daarvan
Inmiddels mailtje verstuurd naar HTC en weer antwoord terug omtrent dit. Ze blijven bij hun punt, de batterij kan niet nagestuurd worden.

Ik vraag me af hoe je garantie kan claimen als je batterij stuk gaat na 2 maanden.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-09 17:12
dangerousp schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 08:54:
Ik doe er nu standaard 2 dagen mee.. gemiddeld half uur/uur bellen en flink whatsappen en half uur internetten.
Idd hier. Mijn batterij gaat ook zo'n 2 dagen mee. Standaard ROM en kernel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queros
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 07:16
Ik heb sinds vanochtend ook de nieuwe update..was na een uur al 5% kwijt..terwijl de phone in idle stond..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ook de update gekregen op mijn vodafone branded, versie 1.45.162.2 (9.06 MB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hymnir
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-08 09:46
dangerousp schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 11:30:
[...]

Wel met custom rom, maar standaard kernel. Geen live achtergrond en redelijk lage helderheid. Gmail en Whatsapp en viber op push.
Gmail op push , hoe doe je dat juist? Ik krijg het maar niet voor elkaar. Net ook de update binnen , eens kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Hee, ik heb hier iets raars. Het toestel lag aan de lader, met ca 30% capaciteit in de accu. Ik had mijn gmail open staan. Even later pak ik mijn toestel en voel dat hij best wel warm is, warmer dan normaal tijdens laden. Tot mijn verbazing staat de accu op 8% !?!
Ik kijk even naar de grafiek van battery graph, laat die aan een collega zien (dus even van de lader af) en ondertussen gaat het scherm uit. Ik dacht, scherm time-out, dus druk op de power-button, maar er gebeurt helemaal niets. OK, dan issie dus helemaal leeg. Ding even af laten koelen, en weer aan de lader. Nu gaat het rode lampje even aan, en begint daarna te knipperen. De telefoon wil niet meer aan. Het maakt niet uit of ik een usb poort (500mA) of AC-lader gebruik.
Weet iemand wat dat knipperen inhoudt ? Ik heb het wel eens eerder gezien, toen leek het de temperatuur van de telefoon of accu te zijn, waardoor er ook niet meer geladen werd. Maar nu is mijn telefoon afgekoeld dus dat zal het niet zijn.

Ik heb een (of eigenlijk 2) reseve accu (s) maar die heb ik niet bij me, en kan ik vanavond pas proberen.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:54

The_Worst

Unox

Een rood knipperend ledje betekent dat er iets mis is met de accu. Meestal lost dit zich vanzelf op door de accu even een half uur te ontkoppelen en daarna weer gewoon op te laden. Heb dit zelf eenmaal gehad met de Hero maar na dit verschijnsel nooit geen problemen meer gehad.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
The_Worst schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:42:
Een rood knipperend ledje betekent dat er iets mis is met de accu. Meestal lost dit zich vanzelf op door de accu even een half uur te ontkoppelen en daarna weer gewoon op te laden. Heb dit zelf eenmaal gehad met de Hero maar na dit verschijnsel nooit geen problemen meer gehad.
Misschien heb ik te weinig geduld, maar ook na een half uurtje wilde de accu niet laden in de telefoon. Maar ik heb hier ook een lader waar je de accu's direct in kan stoppen, dus de accu maar even daar in gedaan. Blijkbaar lukte het daarin wel om de accu weer iets op te laden, want nu laadt hij ook via de telefoon weer normaal op.

Mijn voorlopige conclusie: Accu was te diep ontladen om door de telefoon weer opgeladen te worden. De losse lader is iets minder critisch en die "pakte" wel.
Nu maar even afwachten en hopen dat de capaciteit van de accu nog in orde is.

Edit: Meh. Toch niet helemaal blijkbaar. Het knipperen is er dan wel niet meer, dus nu wel continue rood ledje, maar opladen lijkt nog niet te werken: tijdens het laden loopt het accupercentage terug !

Het lijkt er dus meer op dat het laadcircuit in mijn telefoon fubar is, en dat is minder goed nieuws. :(

Edit2:

Gevonden ! Ik had er niet bij stilgestaan dat ik laatst een extra usb-kabeltje gekocht had. Kostte nog 10 euro ook. De signalling die over de datalijnen loopt werkt wel, hij detecteert netjes of het USB- of AC-lader is die aangesloten is. Maar bij laden zelf zie ik niet het voltage omhoog gaan, wat wel zou moeten, en in een bepaald geval leek de accu zelfs heel snel leeggetrokken te worden. Ik vermoed een aarde-issue maar het kan me niet meer schelen, ik ga dat kabeltje vermoorden. En liefst een beetje gewelddadig, want voor 10 focking euro wil ik wel een beetje waar voor m'n geld >:)

[ Voor 33% gewijzigd door u_nix_we_all op 14-10-2011 20:12 ]

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
Ik heb even Extended Controls geïnstalleerd, maar het is bij de Sensation blijkbaar niet mogelijk een widget te hebben om Mobiele data in één keer uit te zetten? Kom steeds in dat menuutje waar je het niet eens kan uitzetten. Alleen via de statusbar lukt het in één keer, maar zou natuurlijk leuk zijn om dat via een homescreen te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
Tiroz,

Je hebt toch gewoon de HTC widget voor Mobiel Netwerk ? Of snap ik iets niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anoshky
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-05 12:35
Tiroz schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 20:07:
Ik heb even Extended Controls geïnstalleerd, maar het is bij de Sensation blijkbaar niet mogelijk een widget te hebben om Mobiele data in één keer uit te zetten? Kom steeds in dat menuutje waar je het niet eens kan uitzetten. Alleen via de statusbar lukt het in één keer, maar zou natuurlijk leuk zijn om dat via een homescreen te kunnen.
Euh ja,
Gewoon de standaard HTC widget...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
Ha owja, daar kan het dus wel mee! Maar dat ziet er helaas niet uit bij mijn layout nu ;) in Extended Controls zit een knopje met 2 pijltjes, maar als ik daar op klik worden de instellingen van Mobiele netwerken geopend, niet gewoon de dataverbinding uitgezet. Aan de andere kant gebruik zet ik mobiele data ook eigenlijk nooit uit, dus dit is ook wel prima.

[ Voor 16% gewijzigd door Tiroz op 14-10-2011 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:11
Ik meld mij ook maar eens even in dit topic. Vandaag mijn HTC Sensation XE binnen gekregen. Komend vanaf een Desire is dit toch weer een vooruit gang. Heb er nog niet ontzettend veel mee kunnen spelen, maar de eerste indruk is weer goed.

Reden voor mij om voor de XE te gaan is de rode accenten, de 1.5Ghz processor en de beats voor de leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hymnir schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:29:
[...]

Gmail op push , hoe doe je dat juist? Ik krijg het maar niet voor elkaar. Net ook de update binnen , eens kijken :)
Gmail staat van huis uit altijd al op push. Het enige wat je kan doen is sync uit zetten en handmatig syncen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r132546e
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:21
Bedankt voor de link, goede review daar m.b.t. de Beats marketing!

Iemand die het gekraak in zijn toestel inmiddels helemaal verholpen heeft door slechts een andere cover te gebruiken? Of is dit simpelweg niet mogelijk door hoe het toestel ontworpen is welke afkomstig is van een bepaalde (een van de eerste) batch? O-)

Sorry voor dit gezeur weer maar het liefst wil ik nog steeds een product wat ik dagelijks zo vaak gebruik kraakvrij hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiGirl
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-10-2011
Queros schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 11:23:
Fabrieksinstellingen terugzetten?
Heb ik al gedaan, terwijl ik hem tevens echt nét nieuw heb
Upbeat schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 11:34:
Ads onder elk menu? :? In het menu van de telefoon of in de apps?
In de apps, zelfs als ik roaming en wifi uit zet, terwijl dit met de iPod niet het geval is, zodra er geen internet verbinding gemaakt werd met de iPod, waren de apps weg.
Da's nu met de Sensation niet het geval. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afiso
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-09 18:49
Heeft er iemand ergens al wat gelezen of gehoord van HTC zelf over het stof onder het scherm probleem?
Is toch raar als je googled en leest hoeveel mensen over de hele wereld er last van hebben.
Zoals Auto's moeten de telefoons ook massaal worden terug geroepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 14:09
Afiso schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 14:17:
Zoals Auto's moeten de telefoons ook massaal worden terug geroepen.
Tsja, alleen bij auto's is het vaak gevaarlijk, de veiligheid komt in gevaar.
Bij een telefoon niet (of de accu's moeten ontploffen etc.)...

Maar het zou wel netjes opgelost moeten worden, zoiets mag niet bij een telefoon van 500 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afiso
yannickie111 schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 14:24:
[...]

Tsja, alleen bij auto's is het vaak gevaarlijk, de veiligheid komt in gevaar.
Bij een telefoon niet (of de accu's moeten ontploffen etc.)...

Maar het zou wel netjes opgelost moeten worden, zoiets mag niet bij een telefoon van 500 euro...
Als HTC niet met een reactie komt en oplossing hoef ik nooit meer een product van ze.
Ze maken veels te veel verschillende telefoons in 1 jaar. Denk dat daarom dit probleem nu is ontstaan, want je hebt dan te weinig tijd voor het ontwerpen, testen, enz.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victorhemmings
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 26-09-2022
Weet iemand een goede batterij meter die altijd in de notificatie balk het batterijpercentage weergeeft?
Ik heb nu battery indicator. Deze werkte op de Desire perfect, maar op de Sensation klopt er niks van. Deze vraag post ik dus expres in dit topic en niet in het market apps-topic, omdat het specifiek om de sensation gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11-2017

Sh4wn

Bio-informatica

Hebben mensen ervaring met het laten repareren van een geroote Sensation? Ik kan wel de orginele ROM er even opzetten, maar S-OFF er af halen is weer zoveel werk..

Mijn Sensation valt nu zo vaak uit dat je het echt niet meer normaal kan gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Aangezien mijn batterij aan het eind van de dag vrijwel altijd leeg is, heb ik ook maar een Anker batterij vesteld. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
victorhemmings schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 19:50:
Weet iemand een goede batterij meter die altijd in de notificatie balk het batterijpercentage weergeeft?
Ik heb nu battery indicator. Deze werkte op de Desire perfect, maar op de Sensation klopt er niks van. Deze vraag post ik dus expres in dit topic en niet in het market apps-topic, omdat het specifiek om de sensation gaat.
Battery Monitor Widget, kan ook nog veel meer zoals batterij historie opslaan enzo, maar gebruik het zelf puur voor het percentage. Er staan verschillende iconpacks in de market

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Dj-sannieboy schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 21:28:
Aangezien mijn batterij aan het eind van de dag vrijwel altijd leeg is, heb ik ook maar een Anker batterij vesteld. Ben benieuwd!
Ben er heel tevreden over.. Merk duidelijk verschil..

Bij Amazon kost de batterij met verzending 16 euro, terwijl twee batterijen met reislader nu voor 27 euro in de aanbieding zijn (ook inclusief verzending)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:23
Is een case (leather of dergelijk) echt nog nodig voor de Sensation (XE) of is dit leuk verdienen voor de verkopende partij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 15:52

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik heb er zelf wel een hoesje omheen zitten en een zagg screen protector op mijn scherm. Het toestel slijt hoe dan ook bij gebruik en op deze manier kun je dat tot een minimum beperken. Heb vrijdag voor de eerste keer mijn toestel laten vallen en dankzij de case is er niks aan de hand.

In het accessoire topic is e.e.a. terug te vinden m.b.t. tips over de accessoires. Ik heb de case besteld die daar wordt genoemd voor 3 Euro ongeveer via Ebay. Sluit perfect aan en alle gaatjes voor het geluid etc zijn vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
Bij mijn vorige telefoon (Hero) had ik een hoesje, maar zonder hoesje vind ik toch fijner. Gewoon zorgen dat je een vrije broekzak hebt. Mijn Sensation is na 2 maanden nog helemaal als nieuw.
Over de krakende cover: Ik heb niet de indruk dat hij echt kraakt, maar wel dat er iets speling zit tussen toestel en cover. Ik heb aan de binnenkant hier en daar wat stukjes plakband geplakt om de speling te verminderen, dat werkt goed en bevalt me prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Hier ook, heb 'm sinds juni maar nooit een hoesje gebruikt. Hij zit altijd in m'n broekzak en ziet er nog prima uit, als nieuw. Alleen een kras op de bovenkant, vlakbij de powerknop, maar toen heb ik ongetwijfeld niet goed uitgekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:23
Hmm, welles nietes dus. Kan dus ook later.

[ Voor 20% gewijzigd door wvkreg op 17-10-2011 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martao
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-08 14:23
Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 05:27:
[...]
Gmail staat van huis uit altijd al op push. Het enige wat je kan doen is sync uit zetten en handmatig syncen.
Ik heb sinds een week de Sensation, maar auto-sync lijkt niet goed te werken voor mijn gmail, terwijl dit volgens mij op de Desire eerst wel prima werkte. Ik gebruik op dit moment de preinstalled GMail app en onder Accounts & Synchronisatie staat auto-sync aangevinkt. Toch komt mijn mail niet snel binnen. Soms moet ik uren later nog op vernieuwen kiezen binnen de GMail-app. Ik dacht eerst dat hij dit alleen deed tijdens WiFi-connectie, maar het lijkt erop dat het bij 3G hetzelfde probleem heeft.
Zijn er meer mensen die dit ervaren hebben, en er wellicht iets op gevonden hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:23
Afiso schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 14:42:
[...]

Als HTC niet met een reactie komt en oplossing hoef ik nooit meer een product van ze.
Ze maken veels te veel verschillende telefoons in 1 jaar. Denk dat daarom dit probleem nu is ontstaan, want je hebt dan te weinig tijd voor het ontwerpen, testen, enz.....
Heeft iemand al bevestiging dat de XE's (so far) stofvrij zijn, of zijn daar ook stofissues mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

_Nick__ schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 10:07:
[...]

Bij Amazon kost de batterij met verzending 16 euro, terwijl twee batterijen met reislader nu voor 27 euro in de aanbieding zijn (ook inclusief verzending)..
Heb 'm inderdaad bij Amazon besteld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkllrpim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-08 15:15
Heeft iemand al bevestiging dat de XE's (so far) stofvrij zijn, of zijn daar ook stofissues mee?
Ben ook erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martao schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 13:02:
[...]

Ik heb sinds een week de Sensation, maar auto-sync lijkt niet goed te werken voor mijn gmail, terwijl dit volgens mij op de Desire eerst wel prima werkte. Ik gebruik op dit moment de preinstalled GMail app en onder Accounts & Synchronisatie staat auto-sync aangevinkt. Toch komt mijn mail niet snel binnen. Soms moet ik uren later nog op vernieuwen kiezen binnen de GMail-app. Ik dacht eerst dat hij dit alleen deed tijdens WiFi-connectie, maar het lijkt erop dat het bij 3G hetzelfde probleem heeft.
Zijn er meer mensen die dit ervaren hebben, en er wellicht iets op gevonden hebben?
Lijkt mij eerder dat als je de settings goed hebt staan, dat het een probleem van je Telecom-provider is. Ik merk het zelf ook dat als ik een gmail-mail krijg het op mijn tablet [Vodafone] vaak later binnenkomt dan op mijn Sensation [KPN]. En soms ook andersom.

Zoals je zelf al aangeeft: "Soms moet ik uren later nog op vernieuwen kiezen binnen de GMail-app."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martao
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-08 14:23
Ik heb zelf ook Vodafone, maar op de Desire werkte het volgens mij wel goed, dus dat snap ik niet helemaal.

Zag ergens trouwens een tip de Mail-app in te stellen. Dat werkt wel, maar heeft bij mij vooralsnog geen gevolgen voor de synchronisatie binnen de GMail-app. Ik wil mijn gmail uiteraard niet in de gewone mail app lezen... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipvD
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04:59

PhilipvD

Ondertiteld

Hoor veel goede verhalen over die Anker batterij. :) Heeft iemand ervaring hoeveel bedrijfstijd je 'wint' met deze batterij?
En is het verder niet schadelijk voor de telefoon om een andere batterij dan bijgeleverd te gebruiken?

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmotaX
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 08:52

AmotaX

Developer

Voor de mensen die het nog niet wisten (want ik heb het nog niet in het nieuws gelezen, maar wel ingestuurd naar Tweakers.net) HTC heeft een paar dagen geleden de security update uitgebracht die het log-bestand-issue aanpakt door sowieso de logbestanden te verwijderen. (En waarschijnlijk dan ook er voor gezorgd dat ze niet meer aangemaakt worden.)
Settings --> About phone --> Software updates --> Check Now.
Ik heb nu "Software number" 1.45.401.3
HTC Sensation, stock, unbranded, via Vodafone netwerk.

[ Voor 5% gewijzigd door AmotaX op 17-10-2011 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Nick__ schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 10:07:
[...]

Ik heb hem ook maar besteld als je verschil merkt, voor 27 euro. Hoe lang duurde het voordat je hem had ontvangen? Neem aan vanuit amazon.co.uk?

Zal ook laten horen naar mijn ervaring over de Ankers in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
AmotaX schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 17:44:
Voor de mensen die het nog niet wisten (want ik heb het nog niet in het nieuws gelezen, maar wel ingestuurd naar Tweakers.net) HTC heeft een paar dagen geleden de security update uitgebracht die het log-bestand-issue aanpakt door sowieso de logbestanden te verwijderen. (En waarschijnlijk dan ook er voor gezorgd dat ze niet meer aangemaakt worden.)
Settings --> About phone --> Software updates --> Check Now.
Ik heb nu "Software number" 1.45.401.3
HTC Sensation, stock, unbranded, via Vodafone netwerk.
Dit was al bekend, maar van teweinig nieuwswaarde om op GoT te vermelden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lambocars83
Zelf ga ik zeker een hoesje gebruiken. Vroeger had ik dat nooit maar had altijd last van veel stof in de telefoon (achter bat. klepje en in usb aansluiting.) Sinds mijn huidige telefoon G1 Gebruik ik er wel 1 (bijgeleverd.) Maar merk veel verschil. Ik heb nu nagenoeg geen stof!

Ondertussen behoorlijk punten gespaard bij T-mobile en die kan je gewoon uitgeven bij de t-mobile shop dus dat ga ik doen met een hoesje en een oplader voor in de auto.(Erg jammer dat ik nu niks meer aan mijn mini usb kabels heb waar ik er ondertussen heel veel van heb door de vele HTC telefoons die ik heb gehad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afiso
Roost schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 13:35:
[...]

Zag 1 stofdeeltje na 3 dagen en dat was al genoeg voor mij om hem terug te sturen, want na 2 weken zou het zeker vol zitten met stof. Dus ja de XE is ook niet stofvrij.

Zie deze link waarom er stof onder het scherm terecht komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Pff, ik ben dat probleem met die power button echt zat! :/ Steeds die screenshots...

Heeft de XE eigenlijk ook daar last van of niet? En op welke software versie draait ie?
Pagina: 1 ... 11 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.