Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-05 09:49
Top dat het is opgelost, je ziet toch vaak dat batterij-"problemen" naar een bepaalde app/instelling zijn terug te voeren ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 411339

paulklooster schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:14:
[...]

Ik vind de standaard videoplayer van HTC prima werken, speelt tot nu toe alle formaten af!
Probleem is dat het menu eruit ziet als plaatjes. Ik wil graag titel zien.

@ _Christiaan_ : welke app gebruik je voor die batterij test. Wil zelf vanavond ook wel even testen.
@ Chiman: Pwerknop en home toets doet het bij mij niet voor screenshot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-04 12:10

_Christiaan_

Master of SOG

De batterijgrafiek kan je zelf in Android openen: instellingen --> Over de telefoon --> Accu --> Accugebruik --> op het grafiekje klikken. Je kan je telefoon hier ook kantelen, zo kan je het detail wat beter zien. Normaal moet het balkje "ingeschakeld" redelijk gelijk lopen met "Scherm aan". Als hij echt veel meer is ingeschakeld dan dat het scherm aan is geweest, dan is er iets mis. Met BetterBatteryStats checken welk programma/service de grootste partial wakelocks veroorzaakt. (in dropdown menu 'Partial wakelocks' selecteren.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:54
Anoniem: 411339 schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 11:56:
Hebben jullie al een goeie videoplayer voor de sensation. Via topic android apps zie ik in de top 5 Vplayer staan.
Je kan Diceplayer proberen, deze speelt ook zonder problemen 720p/1080p af. Linkje: https://market.android.co....inisoft.mediaplayer.dice

Of anders heb je ook nog Rockplayer, linkje: https://market.android.co...ite&feature=search_result

Verder zal je er nog wel meer hebben, maar zeker Diceplayer is wel een veel gebruikte, omdat deze de eerste was welke hardware acceleratie leverde op de Sensation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renevdeertwegh
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-04 11:57
Anoniem: 411339 schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 11:56:
Hebben jullie al een goeie videoplayer voor de sensation. Via topic android apps zie ik in de top 5 Vplayer staan.
QQ-player is echt top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:59

BPP

Mijn broer heeft een probleempje met zijn Sensation. Heb dit probleem volgens mij nog niet eerder langs zien komen.

Het probleem is dat hij geen foto's meer kan maken. In het camera menu blijft het beeld zeg maar aan en uit ''flikkeren''. De sluiterknop op het scherm aandrukken resulteerd in niets. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:13
Anoniem: 411339 schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:48:
[...]

Probleem is dat het menu eruit ziet als plaatjes. Ik wil graag titel zien.

@ Chiman: Pwerknop en home toets doet het bij mij niet voor screenshot.
Werkt alleen met 2.3.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt iedereen voor snelle reactie...wat een top forum hier.
Bedankt voor die videospeler opties. Ga ik proberen.
@_Christiaan_ : ik krijg helaas niet hetzelfde grafiek te zien. Maar wellicht komt het doordat ik geen 2.3.4 heb
@ ChiMan : ik keek net even bij updates. Daar staat dat ik inderdaad 2.3.4. kan pakken. Gewoon doen toch? Ik lees ook wel dat er sommige zijn die iets negatiefs zeggen na die update. Maar kan incidenteel zijn.

Oja,...om htc apps te verwijderen zoals twitter icoontjes etc die ik niet gebruik moet ik zeker rooten?

Moet nog veel lezen merk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Ik heb 2.3.3 en ik kan de grafiek ook gewoon bekijken. Staat gewoon bij instellingen zoals eerder aangegeven.

edit: maat van mij had hetzelfde wakelock probleem, alleen bij hem lag het niet aan HTC Watch maar aan Mail van HTC. Daar was blijkbaar iets vastgelopen, want hij ontving geen mailtjes, terwijl het wel de telefoon wakker hield. Het veranderen van de mail sync loste het probleem op.

[ Voor 56% gewijzigd door _Christiaan_ op 19-08-2011 15:22 ]

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
En ja, de update zeker installeren, maakt de telefoon in gebruik nog soepeler :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klopping
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:51
Ik krijg met mijn zakelijke vodafone sim het internet niet werkend op mijn Sensation. APN aangemaakt met de volgende gegevens:
Naam: Vodafone NL
APN:office.vodafone.nl
Proxy: leeg laten
Port: leeg laten
Gebruikersnaam: vodafone
Wachtwoord: vodafone
Server: leeg laten
MMSC: http://mmsc.mms.vodafone.nl
MMS proxy: 192.168.251.150
MMS poort: 8799
MCC: 204
MNC: 04
Verificatietype: PAP
APN type: Internet + MMS
Gegevensverbinding geeft aan: Telefoon voor gegevensverbinding gebruiken als Wi-Fi niet beschikbaar is.
Dit geeft mij het gevoel dat de gegevens geaccepteerd zijn maar ik zie geen 3g en internet werkt ook niet. Iemand nog ideeën hoe ik het wel werken zal kunnen krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tienuien
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-04 07:38
Heb je mobiel netwerk wel aanstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klopping
Waarschijnlijk domme vraag, maar waar kan ik dit zien cq aanzetten. Ik hoefde dit namelijk niet met mijn prive T-mobile abo te doen. SMS van T-mobile was voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omeg
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-07-2018
Ik heb de HTC Sensation nu een week. En het werkt prima. Alleen de HTC trace woordenboek lijkt naar mijn mening klein. Veel nederlandse woorden vindt ie niet bij ''tracen''. Werkt niet echt bepaald lekker zoals swype bij mijn SG1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
klopping schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 19:53:
Waarschijnlijk domme vraag, maar waar kan ik dit zien cq aanzetten. Ik hoefde dit namelijk niet met mijn prive T-mobile abo te doen. SMS van T-mobile was voldoende.
Op het tabblad "snel instellen" welke je kunt vinden door het meldingenscherm naar beneden te slepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Ik heb mijn Sensation bijna 2 maanden en heb verschillende resultaten m.b.t. batterij duur.

Wat ik wel merk is dat bij sommige apps zoals Angry Birds veel batterij consumptie kost.
Bij 5 minuten spelen kost het behoorlijk wat energie (-5%), zie foto.

Afbeeldingslocatie: http://img26.imageshack.us/img26/3577/batterij.jpg

Iemand die dit probleem ook heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164762

Zware apps vragen veel van de batterij, dat is toch logisch. Ik heb van de week 5 van mn laatst geinstalleerde apps verwijderd en mn batterij doet nu weer normaal (ingeschakeld staat niet meer continu aan en mn batterij staat na 13 uur op 70%).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmotaX
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-05 12:56

AmotaX

Developer

ChiMan schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 20:48:
Ik heb mijn Sensation bijna 2 maanden en heb verschillende resultaten m.b.t. batterij duur.

Wat ik wel merk is dat bij sommige apps zoals Angry Birds veel batterij consumptie kost.

[afbeelding]

Ja, games (zoals Angry Birds) slurpen mijn batterij ook leeg. Is helaas niet anders.
Van mij mogen ze telefoons wel een paar milimeter dikker maken zodat er een sterkere batterij in kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klopping
Mobiel internetten staat aan helaas was het dus niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
klopping schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 21:01:
Weet je zeker dat jouw apn-instellingen kloppen (m.a.w. heb je dit exact zo overgenomen van VF-documentatie)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tienuien
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-04 07:38
klopping schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 21:01:
En als je nou de "gewone" instellingen neemt ipv de zakelijke?

Name: Vodafone Internet
APN: live.vodafone.com
Proxy: 192.168.251.150
Port: 8799
Username: vodafone
Password: vodafone
Server: <Not set>
MMSC: mmsc.mms.vodafone.nl
MMS proxy: <Not set>
MMS port: <Not set>
APN type: default

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
tienuien schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 21:10:
[...]

En als je nou de "gewone" instellingen neemt ipv de zakelijke?

Name: Vodafone Internet
APN: live.vodafone.com
Proxy: 192.168.251.150
Port: 8799
Username: vodafone
Password: vodafone
Server: <Not set>
MMSC: mmsc.mms.vodafone.nl
MMS proxy: <Not set>
MMS port: <Not set>
APN type: default
Mijn vraag (zie hierboven) was ook hierop gebasseerd. Als je de zakelijke instellingen van klopping ziet en deze van de "normale", dan staan er bij de zakelijke instellingen dezelfde gegevens op de mms-velden.
Ik vermoed dat het met de door jou genoemde instellingen en dan gewoon office.vodafone.nl bij het apn-veld ook al werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGP
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:26
ChiMan schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 20:48:

[afbeelding]

Logisch, gamen vergt nou eenmaal meer stroom dan bijvoorbeeld rustig de NU.nl app doorlezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

ChiMan schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:22:
[...]

Hou ons op de hoogte :)

BTW, je kan heel makkelijk screenshots maken van je scherm. Powerknop + home button en klaar is kees.
Telefoon is zojuist uitgeschakeld, na 20 uur. Ik heb daarmee een half uur gebeld vandaag en op geen enkele manier energie bespaard, alleen hij heeft dan wel weer 8 uur van mijn slaap meegepakt waarin ik de telefoon niet heb gebruikt :P Dus een hele verdubbeling, want de telefoon ging voorheen iets van 10 tot 12 uur mee.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
MartijnGP schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 21:23:
[...]

Logisch, gamen vergt nou eenmaal meer stroom dan bijvoorbeeld rustig de NU.nl app doorlezen.
Dat begrijp ik. Maar op mijn vorige toestel (HTC Incredible S) was het energie verbruik minder bij gamen. Dat de scherm groter is begrijp ik maar ff gamen en mijn batterij is bijna leeg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxACxx
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-03 20:38
Zo juist heb ik een ota 2.3.4 binnen en geinstalleerd. 1e bug die ik in deze ota update constateer is dat ik op geen enkele wijze mijn klok- of dergelijke lockscreen kan instellen.

Edit:

Never mind, it works again after a factory reset...

[ Voor 36% gewijzigd door xxACxx op 20-08-2011 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 417260

na 4 uur en 10 minuten constant gebruik is de batterij 8% .....

Dan maar die tip opvolgen uit de TS, moet ik hem dan steeds leeg laten lopen totdat hij zichzelf afsluit of tot een procent of 5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-05 15:40
Omeg schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 19:56:
Ik heb de HTC Sensation nu een week. En het werkt prima. Alleen de HTC trace woordenboek lijkt naar mijn mening klein. Veel nederlandse woorden vindt ie niet bij ''tracen''. Werkt niet echt bepaald lekker zoals swype bij mijn SG1
Klopt trace is bagger, tip: swype werkt ook op qhd met nl woordenboek inmiddels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-05 12:36
Anoniem: 417260 schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:29:
na 4 uur en 10 minuten constant gebruik is de batterij 8% .....

Dan maar die tip opvolgen uit de TS, moet ik hem dan steeds leeg laten lopen totdat hij zichzelf afsluit of tot een procent of 5?
Niet leeg laten lopen. Gewoon precies de stappen volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 417260

yannickie111 schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:54:
[...]

Niet leeg laten lopen. Gewoon precies de stappen volgen.
Daarom vraag ik het juist, er staat namelijk: •De eerste paar keren volledig opladen, en volledig leeg laten gaan voordat je hem opnieuw oplaadt.

en ik zou hem niet té leeg willen laten lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-05 12:36
Anoniem: 417260 schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 00:16:
[...]

Daarom vraag ik het juist, er staat namelijk: •De eerste paar keren volledig opladen, en volledig leeg laten gaan voordat je hem opnieuw oplaadt.

Volledig leeg lijkt me volledig leeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGP
Anoniem: 417260 schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 00:16:
[...]

Kan geen kwaad hoor, de telefoon schakelt ruim op tijd uit. Als de batterij onder de 3,2V komt om precies te zijn. Voor de batterij zelf wordt het pas rond de 0,2V echt riskant.

Inderdaad opladen, als het lampje groen wordt nog even een uur eraan laten, en dan leeg laten lopen (met normaal gebruik!) tot de telefoon zichzelf uitschakelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemDD
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:33
Weet iemand al of usb host mode in de standaard ROM ondersteund word en zo ja, hoe je deze gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-05 02:52
Ik ben opzoek naar het Sense 3.0 standaard thema waarbij de menubalk onder in met de 3 knoppen wat beter is afgewerkt (ronder) dan het origineel.... Ik heb het ergens voorbij zien komen maar ik weet niet meer waar...

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmotaX

AmotaX

Developer

Bullet NL schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 03:21:
Ik ben opzoek naar het Sense 3.0 standaard thema waarbij de menubalk onder in met de 3 knoppen wat beter is afgewerkt (ronder) dan het origineel.... Ik heb het ergens voorbij zien komen maar ik weet niet meer waar...
Ja ik vind dit ook zo raar hè. Standaard is het kartelig, maar als je een icoontje versleept om te bewerken of verwijderen dan is het wel smooth... |:(
Ik had gehoopt dat het met die update "gefixed" zou worden, maar helaas.

Is het ook mogelijk om een Sense 3 default thema te downloaden en te gebruiken als je toestel niet geroot is?
Bijvoorbeeld door een andere launcher te downloaden die een thema heeft met een exacte kopie van Sense 3?
Maar dan wil ik wel dat het helemaal soepel draait. Ik weet dat de app-drawer van ADW traag is op de Sensation (zelf geprobeerd) en dat Launcher Pro en GO Launcher EX het wel goed doen. (maar vind die looks niet mooi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmotaX

AmotaX

Developer

AmotaX schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 21:00:
[...]

Ja, games (zoals Angry Birds) slurpen mijn batterij ook leeg. Is helaas niet anders.
Van mij mogen ze telefoons wel een paar milimeter dikker maken zodat er een sterkere batterij in kan...
Om hier nog even op terug te komen...
Ik heb een "test" gedaan door Angry Birds Rio op een level open te laten staan, WiFi had ik aan en scherm op maximale helderheid en nooit uit:
Afbeeldingslocatie: http://www.herman-ostendorf.nl/_images/2011-08-20_12-19-14.jpg

Dit was mijn batterij verloop ;( (was begonnen op 98% ofzo):
Afbeeldingslocatie: http://www.herman-ostendorf.nl/_images/2011-08-20_12-55-27.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGP
Ja, ik vind dat dus echt slecht. Het is gewoon de MDPI skin. Ik was van plan er nog achter aan te gaan en dan wilde ik ook meteen de balk licht-transparant maken zoals op andere toestellen. Het probleem is dat de default skin helemaal is ingebouwd. Wil je die dus als skin modificeren moet je door heel /system op zoek naar die files, en die staan werkelijk overal.

Het meest irritante aan die balk vind ik overigens nog wel dat ik niet zelf de shortcuts kan aanpassen. Op mijn Hero had ik in de stijl van Sense een dock skin gemaakt voor Launcher Pro. Dat ga ik nu ook weer eens proberen, hold on :)

Edit: Het plaatje is 480x72 pixels. Komt gewoon recht uit Sense 2, beetje slordig.

[ Voor 18% gewijzigd door MartijnGP op 20-08-2011 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 412731

MartijnGP schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 13:43:
[...]

Het meest irritante aan die balk vind ik overigens nog wel dat ik niet zelf de shortcuts kan aanpassen. Op mijn Hero had ik in de stijl van Sense een dock skin gemaakt voor Launcher Pro. Dat ga ik nu ook weer eens proberen, hold on :)

Edit: Het plaatje is 480x72 pixels. Komt gewoon recht uit Sense 2, beetje slordig.
Je kan de meest rechter shortcut wel aanpassen met de launchkey app uit de volgende thread:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1224908

3de post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGP
Klaar :) Gebaseerd op LauncherPro:

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/1494nki.jpg

Meteen weg met die idiote appdrawer (en dan bedoel ik di slider, scrollen in bladzijdes is bij nader inzien toch wel fijn), die oversized phone knop, de overbodige caroussel en de hardcoded 7 schermen. Nu alleen de widgets nog even goed skinnen en dan ben ik tevreden :)

[ Voor 60% gewijzigd door MartijnGP op 20-08-2011 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat is nou precies het verschil van de apps Locations-Maps-Navigatie...en dan hebben we ook nog Latitude voor locaties. Volgens mij gebruiken ze dus allemaal google maps. Maar zitten er niet te veel van dit soort map-apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmotaX

AmotaX

Developer

MartijnGP schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 15:28:

[afbeelding]

Meteen weg met die idiote appdrawer (en dan bedoel ik di slider, scrollen in bladzijdes is bij nader inzien toch wel fijn), die oversized phone knop, de overbodige caroussel en de hardcoded 7 schermen. Nu alleen de widgets nog even goed skinnen en dan ben ik tevreden :)
Zou je ook willen vertellen wat je hiervoor gedownload / geïnstalleerd / geconfigureerd hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGP
AmotaX schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 16:36:
[...]

Zou je ook willen vertellen wat je hiervoor gedownload / geïnstalleerd / geconfigureerd hebt?
Gewoon LauncherPro, geskinned. Zal later vandaag eventueel wel de dock online zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-05 18:23
f een vraagje...als ik ga filmen met mn sensation dan is t geluid wat eruit komt niet om aan te horen...helemaal vervormd...net of t geluid rond zingt, is dit een standaard iets?, want bij het afspelen van een mp3 heeft ie nergens last van.

Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmotaX

AmotaX

Developer

Heeft iemand hier wel eens last van gehad?
Afbeeldingslocatie: http://www.herman-ostendorf.nl/_images/2011-08-13_10-06-57.jpg

Dit heb ik een paar keer gehad nadat het spel "Cordy" gecrashed was. (dat spel komt er hier dus niet meer op, want ik schrok me lam)
Gelukkig was het na een reboot weer normaal, maar vond het wel raar dat alles gescrambled was behalve de achtergrond en de notification bar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayo
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-04 17:39
AmotaX schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 18:57:
Heeft iemand hier wel eens last van gehad?
[afbeelding]

Dit heb ik een paar keer gehad nadat het spel "Cordy" gecrashed was. (dat spel komt er hier dus niet meer op, want ik schrok me lam)
Gelukkig was het na een reboot weer normaal, maar vond het wel raar dat alles gescrambled was behalve de achtergrond en de notification bar.
Dit is inderdaad heel herkenbaar, had dit ook met mijn eerste sensation die ik inmiddels teruggestuurd heb vanwege een stuck pixel. Het kwam inderdaad voor na het opstarten van Cordy en reboot verhielp het probleem. Misschien de ontwikkelaars van het spel maar even contacteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
dave1972 schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 18:50:
f een vraagje...als ik ga filmen met mn sensation dan is t geluid wat eruit komt niet om aan te horen...helemaal vervormd...net of t geluid rond zingt, is dit een standaard iets?, want bij het afspelen van een mp3 heeft ie nergens last van.
Volgens mij heeft het te maken met het feit dat de Sensations geluid veel te hard opneemt in stereo-mode.. ik heb er ook last van, heb stereo nu uitgezet maar moet nog testen of dat effect heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Tiroz schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 19:30:
[...]

Volgens mij heeft het te maken met het feit dat de Sensations geluid veel te hard opneemt in stereo-mode.. ik heb er ook last van, heb stereo nu uitgezet maar moet nog testen of dat effect heeft.
En hoe zet je dat uit dan?

Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-05 00:00
Leuk en aardig die nieuwe screenshot functie maar ik heb zo vaak dat ik op de Home-toets druk en dat er een screenshot wordt gemaakt... Mijn hele gallery staat vol ermee! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmotaX

AmotaX

Developer

Upbeat schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 22:30:
Leuk en aardig die nieuwe screenshot functie maar ik heb zo vaak dat ik op de Home-toets druk en dat er een screenshot wordt gemaakt... Mijn hele gallery staat vol ermee! :(
Screenshot maken doe je met de power-button + home-button, niet met de home-button alleen... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Had ik gister ook. Alsof m'n power button ingedrukt bleef. Elke keer als ik op de home toets drukte, werd er een screenshot gemaakt. Toen ik op de power knop drukte was het weer weg. Kwam wellicht door m'n cover ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-05 07:37
Ik heb nou een raar probleempje, ik heb sinds een paar dagen mijn 2e Sensation. Eerste is teruggegaan nadat ik er binnen 6 dagen al een berg stof in had zitten. En deze weigert instellingen in de browser op te slaan. Bijvoorbeeld m.voetbalzone.nl standaard worden reacties niet weergegeven en moet je dat instellen dat je het wel ziet. Bij mijn vorige heb ik dit 1x gedaan en het bleef onthouden. Deze heb ik het al 15x verteld maar luisteren ho maar. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Heb ik ook f een keer gehad, daarna f reboot gegeven en niet meer gehad :-)

Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Zijn er trouwens meer mensen die gebruik maken van foursquare en waarbij dus je checkins ineens niet meer aangeeft op je facebook?

Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

beste,

Wat was de beste methode om je batterij het beste te laten presteren wanneer je net een nieuwe hebt gekregen?
Ik krijg namelijk binnenkort een nieuwe accu gezien die kappot is.

Was het zo dat je hem meteen eerst 8 uur moet opladen en daarna steeds leeg laten lopen of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Tiroz schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 19:30:
[...]

En idd via mono klinkt het al een heel stuk beter, hopen dat ze dit dan maar verhelpen met een update..............btw...heb via de wandelgangen gehoord dat htc weer bezig is met een update :P :9

Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGP
dave1972 schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 10:09:
[...]

En idd via mono klinkt het al een heel stuk beter, hopen dat ze dit dan maar verhelpen met een update..............btw...heb via de wandelgangen gehoord dat htc weer bezig is met een update :P :9
Dat mag ik hopen ja. :{

Hij is nog steeds niet in orde voor een telefoon van 600 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
MartijnGP schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 10:17:
[...]

Dat mag ik hopen ja. :{

Hij is nog steeds niet in orde voor een telefoon van 600 euro.
Dat is zo... maar goed dat is t nadeel als een telefoon steeds meer op een pc gaat lijken :P :9

Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 281176

donvalentino schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 10:07:
beste,

Wat was de beste methode om je batterij het beste te laten presteren wanneer je net een nieuwe hebt gekregen?
Ik krijg namelijk binnenkort een nieuwe accu gezien die kappot is.

Was het zo dat je hem meteen eerst 8 uur moet opladen en daarna steeds leeg laten lopen of?
Lees de TS nou eens een keer goed door. Daar wordt je vraag uitgebreid beantwoord.

-> yannickie111 in "HTC Sensation: Ervaringen & Discussie (D..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:54
Weet niet of je hem al gevonden had? Anders: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1194882

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-Heine-I
  • Laatst online: 26-08-2024
AmotaX schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 13:15:
[...]

Om hier nog even op terug te komen...
Ik heb een "test" gedaan door Angry Birds Rio op een level open te laten staan, WiFi had ik aan en scherm op maximale helderheid en nooit uit:
[afbeelding]

Dit was mijn batterij verloop ;( (was begonnen op 98% ofzo):
[afbeelding]
Bekend verhaal. 3 uur met games schijnt normaal te zijn op een smartphone anno 2011. Ik stoor me er niet zo erg aan: de meeste games op android zijn niet echt leuk om langer dan een kwartier te spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Ja dat was hem geloof ik, nu zie ik alleen dat hij toch iets anders is dat de standaard skin (waar HTC standaard gebruik maakt van groen, zijn hier rood/paarse accenten gebruikt. Nu maar eens kijken als ik een SKIN kan vinden die wel groen is...

Ik begrijp overigens ook niet dat HTC vast blijft houden aan het feit dat er maar 4 pictogramen naast elkaar op een homescreen kunnen. De resolutie van de Sensation bied toch zeker plek aan 5 pictogramen.

Ik maak nu gebruik van Launch-X-Pro om wel meer dan 5 pictogramen te gebruiken, dit gebreurd alleen op basis van een widget en laat het niet toe dat je andere widgets (1x1) gebruikt, tevens zijn je pictogramen niet meer interactief (in het geval van een mail of smsje) krijg je geen aantal meer te zien in het pictogram.

Heeft iemand hier al een andere oplossing in gevonden?

[ Voor 38% gewijzigd door Bullet NL op 21-08-2011 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 417222

Hoi allemaal,

Ik heb even een vraagje, de Sensation bevalt helemaal super, ben er echt heel blij mee. Ben net terug van een weekendje Bruggen en de camera van me telefoon heeft flink indruk gemaakt. Alleen stoorde ik me hierbij aan 1 ding:
Als de batterij nog maar een kwart van zn capaciteit heeft kan je de flitser niet meer gebruiken, omdat hij in energiebesparende modus springt. Is er een mogelijkheid om dit uit te zetten? Irriteer me hier behoorlijk aan. Heb al bij de instellingen bekeken van energiebesparing maar kon er daar niks over vinden.
Alvast bedankt,
Thomas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Anoniem: 417222 schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 19:00:
Alleen stoorde ik me hierbij aan 1 ding:
Als de batterij nog maar een kwart van zn capaciteit heeft kan je de flitser niet meer gebruiken, omdat hij in energiebesparende modus springt. Is er een mogelijkheid om dit uit te zetten? Irriteer me hier behoorlijk aan. Heb al bij de instellingen bekeken van energiebesparing maar kon er daar niks over vinden.
Je kan handmatig in energiebeheer aangeven wanneer je Sensation in de energiebesparende modus springt, sterker, je kan deze modus ook helemaal uitzetten.

Heeft HTC in de laatst OTA update de carpanel functie uit de Sensation gehaald? Ik kom heb iig niet meer tegen in mijn Sensation

[ Voor 71% gewijzigd door Bullet NL op 21-08-2011 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 257088

Had ook dat mijn sensation constant wakker bleef, tenminste bijna altijd. Ook wel eens niet en dan deed ik minstens twee keer zo lang met mijn accu.

Afgelopen week ging het heel goed met de accu, tot vandaag. Wat wil nou het feit, mijn zoontje viert zijn vierde verjaardag en het enige wat ik vanmorgen met mijn telefoon heb gedaan, is buienradar checken via de buienradarapp. Nog even gechecked door vanmiddag buienradar handmatig uit te zetten in de instellingen, applicaties, buienradar, nu stoppen, en mijn telefoon ging weer slapen. Nog een keer buienradar gestart, bleef weer wakker, na een uurtje weer via de zelfde manier afgesloten, toestel kon weer slapen.

Dit was niet terug te vinden bij actieve services, via de stroommeetprogrammaatjes was het niet te vinden, maar blijkbaar ging het hier toch mis.

Het staat wel in de machtigingen dat de app de telefoon uit de slaapstand kán houden, ik had echter niet verwacht dat hij het ook constant zou dóen. Voor mij scheelt het veel in het batterijverbruik, mocht het bij jullie ook zo zijn, doe er je voordeel mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Bullet NL schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 19:14:
[...]

Je kan handmatig in energiebeheer aangeven wanneer je Sensation in de energiebesparende modus springt, sterker, je kan deze modus ook helemaal uitzetten.

Heeft HTC in de laatst OTA update de carpanel functie uit de Sensation gehaald? Ik kom heb iig niet meer tegen in mijn Sensation
De energiebesparende modus heeft geen invloed op de beschikbaarheid van de LED, helaas. Heb me er ook al aan gestoord. Ik wil zelf wel bepalen of ik mn LED aan kan zetten. Dat ik daarmee minder lang met mn bat doe is mijn probleem :P Ik ben benieuwd of er een oplossing voor is.

De carpanel zit ook niet in mijn 2.3.3. Dus die heeft er nooit ingezeten denk ik.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
_Christiaan_ schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 21:15:
De carpanel zit ook niet in mijn 2.3.3. Dus die heeft er nooit ingezeten denk ik.
Voorzover ik weet heeft die er inderdaad nooit ingezeten (spijtig genoeg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellever
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22-03 13:41
Ik ben afgelopen vrijdag een klein minpuntje tegengekomen. Als ik in mijn agenda zit en ik heb bij een bepaalde afspraak een adres opgegeven komt er een knopje bij de afspraak om er naartoe te navigeren. Helaas opent die het adres constant in de "Locations" app ipv gewoon Google maps. Ik heb al zitten zoeken maar ik kan dit nergens veranderen?
http://imageshack.us/photo/my-images/690/locationsn.png/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fterheide
  • Laatst online: 28-11-2022
Ik ben al een tijdje aan het oriënteren op een nieuwe telefoon omdat ik mijn abonnement kan verlengen.
Na een bezoekje aan de KPN winkel wisten ze mij te vertellen dat een dual-core smartphone eigenlijk geen zin heeft om aan te schaffen. (Tenzij je in full-hd filmt of je telefoon als modem gebruikt).
Je kan namelijk niet multi-tasken op een smartphone en een dual-core is voor 99% marketing aldus de winkel.

De Desire S bijvoorbeeld zou precies hetzelfde doen als de Sensation, op de benchmarks nagelaten dan.

Mijn vraag is eigenlijk, wat is nou de 'echte' toegevoegde waarde van een dual core? Maakt Android hier gebruik van of komen er versies die dat wel doen? Welke apps hebben hier echt iets aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemDD
50% load op elke core ipv 100% load op 1 core. Moet je maar eens proberen bij je eigen werk het werk van je collega nog eens te doen. Kost je veel meer energie.
Klinkt heel gek misschien, maar die verkoper, die wil misschien gewoon die desire s verkopen? (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-Heine-I
Wat een heerlijke praatjes van die verkoper. Zou het iets te maken hebben met de recente prijsverhogingen? Ik zie opeens de providers minder reclame maken voor de high-end toestellen zoals de sensation en de galaxy s2, de goedkopere toestellen staan in de spotlight. En nog een tip: gebruik meer informatiebronnen dan alleen verkopers. Je zult er gauw achter komen dat ze liever jou met leugens en overdrijven naar de telefoon helpen die zij kwijt willen, dan je aan een telefoon te helpen die het best is voor Jou. Ik kan de sensation in elk geval aan iedereen aanraden, en multitasken doet ie hoor! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemDD
I-Heine-I schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 22:14:
Wat een heerlijke praatjes van die verkoper. Zou het iets te maken hebben met de recente prijsverhogingen? Ik zie opeens de providers minder reclame maken voor de high-end toestellen zoals de sensation en de galaxy s2, de goedkopere toestellen staan in de spotlight. En nog een tip: gebruik meer informatiebronnen dan alleen verkopers. Je zult er gauw achter komen dat ze liever jou met leugens en overdrijven naar de telefoon helpen die zij kwijt willen, dan je aan een telefoon te helpen die het best is voor Jou. Ik kan de sensation in elk geval aan iedereen aanraden, en multitasken doet ie hoor! ;)
Dat is ook weer overdreven. Verkopers zijn ook maar mensen en ze allemaal over 1 kam scheren vind ik nogal kort door de bocht. Er zijn ook zat websites die het profijt van dual core in twijfel trekken.
En waar denk je dat de KPN meer aan verdient? Een goedkoop toestel met een laag abonnement of een duur toestel met duur abonnement? 8)7 De Desire S kunnen ook zat mensen aanbevelen, omdat ze die zelf hebben. Dus zonder de verkoper te kennen weet je niet wat zijn motivatie is: lukraak oplichten zoals jij beweerd of welgemeend iemand behoeden van het kopen van een duurder toestel terwijl hij denkt dat het verschil niet merkbaar is.

Binnen dit forum zijn er zat mensen die al aangeven dat een Desire HD sneller aanvoelde.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb zelf de Sensation en zou niet anders willen maar de verkoper gelijk voor leugenaar uitmaken gaat mij te ver.

Toch vind ik het een goed advies om meer informatie in te winnen. Hoe meer je weer hoe beter je een beslissing kan nemen. Loop eens binnen bij concurrenten en vraag daar of ze het er mee eens zijn dat de desire s net zo goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Dit is ook apart: ik wil eindelijk gaan updaten naar 2.3.4, en nu zegt de telefoon "Er zijn geen updates beschikbaar op de telefoon."

Dat betekent dat òf de servers van HTC eruit liggen, of ze hebben de uitrol van de update geannuleerd (wellicht omdat er weer een nieuwere aankomt... Hebben ze bij de Legend ook al eens gedaan).

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGP
MartijnGP schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 15:28:

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/1494nki.jpg

Hier nog even de files van, dit kan met LauncherPro of ADW Launcher EX.

Je kunt dit doen door de dock file (lpdock.png) als achtergrond voor je homescreen dock in te stellen. De shortcuts stel je dan in zoals ze er staan (of je past de png file aan om je eigen shortcuts erin te zetten) en als icon voor die shortcuts gebruik je blank.png, een transparante image. Dit omdat de icons anders niet mooi paste.

http://www.multiupload.com/N9QZSNPBT6

Overigens ben ik nog aan het werken aan een hack om dit gewoon binnen de standaard HTC home voor elkaar te krijgen, (ik wil graag de widgets houden en LauncherPro en ADW hebben de margins net niet helemaal goed staan) maar ik vrees dat dat nog wel een paar dagen duurt en dat je daar een S-OFF root voor nodig gaat hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulklooster
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-05 13:38
WillemDD schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 22:43:
[...]

Dat is ook weer overdreven. Verkopers zijn ook maar mensen en ze allemaal over 1 kam scheren vind ik nogal kort door de bocht. Er zijn ook zat websites die het profijt van dual core in twijfel trekken.
En waar denk je dat de KPN meer aan verdient? Een goedkoop toestel met een laag abonnement of een duur toestel met duur abonnement? 8)7 De Desire S kunnen ook zat mensen aanbevelen, omdat ze die zelf hebben. Dus zonder de verkoper te kennen weet je niet wat zijn motivatie is: lukraak oplichten zoals jij beweerd of welgemeend iemand behoeden van het kopen van een duurder toestel terwijl hij denkt dat het verschil niet merkbaar is.

Binnen dit forum zijn er zat mensen die al aangeven dat een Desire HD sneller aanvoelde.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb zelf de Sensation en zou niet anders willen maar de verkoper gelijk voor leugenaar uitmaken gaat mij te ver.

Toch vind ik het een goed advies om meer informatie in te winnen. Hoe meer je weer hoe beter je een beslissing kan nemen. Loop eens binnen bij concurrenten en vraag daar of ze het er mee eens zijn dat de desire s net zo goed is.
Ik ben het hier helemaal mee eens!
Daarbij, ik moet zeggen dat ik veel met de Desire S bezig ben geweest. De Desire S is harstikke snel. Ik denk dat het echt ligt aan waar je je telefoon voor wilt gebruiken. In dagelijks gebruik is de Sensation evensnel als de Desire s (tenminste zo ervaar ik het). Dit komt bijvoorbeeld doordat de Desire s nog op de oude sense draait, terwijl de Sensation zijn handen redelijk vol heeft met het vlekkeloos laten verlopen van Sense 3.0..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGP
Mwa, dat ligt voornamelijk aan HTC. Het verschil tussen stock en werkelijk elke willekeurige custom ROM is echt gigantisch. HTC heeft volgens mij vrij hard gefaald met optimaliseren in dit geval. Onder InsertCoin blaast hij de Desire HD / S echt volledig van tafel bijvoorbeeld. Stock hapert het langs alle kanten inderdaad, beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yori1989
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-05 11:09
WillemDD schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 22:43:
[...]

Met 2.3.3 had ik idd het gevoel dat mijn désiré HD net zo snel was/en meer vloeiend.

Met 2.3.4 echter staat de sensation "on fire"en blaast hij de Desire HD weg.

(Vergeleek het met desire hd met rcmix 2.3.4 @ 1.4ghz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emzed
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-05 07:58

emzed

*

Ik heb ook het idee dat de Sensation in dagelijks gebruik niet sneller is dan mijn Desire (niet HD). Sterker nog, op beide telefoons draait Go Launcher Ex, en het scrollen en in- en uitzoomen gaat op de Desire simpelweg sneller. De Desire draait wel MIUI rom met android 2.3.5, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Geplaatst op donderdag 18 augustus 2011 15:09

[view][quote]
ThomasVdBerge
quote:
Order - Volledig ingevoerd 13-8-2011 12:36:15
Order - Bevestigd 13-8-2011 12:36:16
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 17-8-2011 3:34:54
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 17-8-2011 3:34:55
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 17-8-2011 10:55:05
Reparatie repair center - In behandeling 18-8-2011 14:43:35
Reparatie Intern - Wacht op onderdelen 18-8-2011 14:44:50
Helaas wacht ik ook sinds de 19e op onderdelen, na een boardswap nu me accu vervangen.
Hoop dat de levering niet weer 3 weken duurt!!

[ Voor 6% gewijzigd door donvalentino op 22-08-2011 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yori1989
emzed schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 08:17:
Ik heb ook het idee dat de Sensation in dagelijks gebruik niet sneller is dan mijn Desire (niet HD). Sterker nog, op beide telefoons draait Go Launcher Ex, en het scrollen en in- en uitzoomen gaat op de Desire simpelweg sneller. De Desire draait wel MIUI rom met android 2.3.5, maar toch.
Ga met beiden maar eens een sense 3.0 rom installeren. En vergelijk de custom rom an de desire met de stock van de sensation(+nieuwste update 2.3.4) sensation is echt on steroids :P

Edit: sorry las desire hd 8)7 er is geen (volledige) sense 3.0 rom voor de desire of wel?

[ Voor 7% gewijzigd door yori1989 op 22-08-2011 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emzed

emzed

*

yori1989 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 08:58:
[...]

Ga met beiden maar eens een sense 3.0 rom installeren. En vergelijk de custom rom an de desire met de stock van de sensation(+nieuwste update 2.3.4) sensation is echt on steroids :P

Edit: sorry las desire hd 8)7 er is geen (volledige) sense 3.0 rom voor de desire of wel?
Dat ga ik niet doen, ik ga mijn toestel proberen te verkopen. Ik heb nl dit probleem. Erg irritant. En ik kan het toestel ook niet terugsturen naar HTC omdat ik het scherm heb laten repareren. Als ik hem verkocht heb, ga ik waarschijnlijk voor SGS2. Sense heb ik eigenlijk niet zoveel mee, ik gebruik ook niet voor niets Go Launcher.

De Desire draait niet op 3.0 maar op MIUI.

[ Voor 7% gewijzigd door emzed op 22-08-2011 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:10

AndereKoekoek

Ping! Pong?

emzed schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 09:05:
[...]

Dat ga ik niet doen, ik ga mijn toestel proberen te verkopen. Ik heb nl dit probleem. Erg irritant.
Oh.. Ik heb mijn Sensation sinds woensdag en sinds dit weekend exact hetzelfde probleem. Het doet zich voornamelijk voor wanneer de telefoon in een hoesje / case zit of als ik wat vochtige vingers heb.
Als ik de telefoon zonder hoesje heb, dan reageert de telefoon eigenlijk wel altijd goed. Heb een rubberen case voor dagelijks gebruik en een hoesje met een klepje voor bijv. op stap. Hoop alleen niet dat dit nou erger gaat worden.

[ Voor 6% gewijzigd door AndereKoekoek op 22-08-2011 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-Heine-I
emzed schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 09:05:
[...]

Dat ga ik niet doen, ik ga mijn toestel proberen te verkopen. Ik heb nl dit probleem. Erg irritant. En ik kan het toestel ook niet terugsturen naar HTC omdat ik het scherm heb laten repareren. Als ik hem verkocht heb, ga ik waarschijnlijk voor SGS2. Sense heb ik eigenlijk niet zoveel mee, ik gebruik ook niet voor niets Go Launcher.

De Desire draait niet op 3.0 maar op MIUI.
Dat is inderdaad het enige echte probleem waar ik nog last van heb met mijn Sensation, HTC heeft goed gewerkt aan oplossingen voor andere bugs maar deze blijft helaas. Ik heb er in het settings menu en in de market (nieuwe market vind ik sowieso een ramp, maar dat ligt aan google) zo nu en dan last van. Voor de rest is de Sensation bliksemsnel en zou ik niet meer anders willen. Ohja: de muziekplayer zou wat vlotter mogen :P.

Nog over wat de providers willen verkopen: Als de provider inzet op een toestel door middel van groots inkopen en reclamecampagne's is het wel degelijk voor te stellen dat ze jou naar dat toestel willen krijgen. Ik zeg niet dat het zo is, maar het is mogelijk dat de winstmarge groter is. In elk geval was er toch niks onjuist van wat ik zei?, nooit enkel verkopers gebruiken bij de keuze voor een product. Dus wat hij nu doet (tweakers.net raadplegen) is toch zoals het hoort? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Ik heb hier een Desire HD en een Sensation, beide standaard, unbranded en met stock roms (2.2.3 Desire HS, 2.3.4 Sensation), wat opvalt; de Sensation is veel sneller dan de Desire HD. Daarbij voelt hij ook nog eens veel sneller aan. Ik heb het idee indien je dit anders ervaart je toch eens naar je software moet kijken.

Daarbij gaat de Sensation ook nog eens veel langer mee in standby in vergelijk met de Desire HD.

Nee, voor mij is de Sensation echt een verbetering t.o.v. de Desire HD (welke ik tot de komst van de Sensation altijd heb aanbeden ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emzed

emzed

*

Floris-K schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 09:11:
[...]

Oh.. Ik heb mijn Sensation sinds woensdag en sinds dit weekend exact hetzelfde probleem. Het doet zich voornamelijk voor wanneer de telefoon in een hoesje / case zit of als ik wat vochtige vingers heb.
Als ik de telefoon zonder hoesje heb, dan reageert de telefoon eigenlijk wel altijd goed. Heb een rubberen case voor dagelijks gebruik en een hoesje met een klepje voor bijv. op stap. Hoop alleen niet dat dit nou erger gaat worden.
Als je hem niet zoals ik heb laten vallen en bij een niet-officieel HTC reparatiebedrijf hebt laten maken, zou ik hem gewoon terugsturen naar HTC.

Het probleem is best wel groot, zoek maar eens op google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:45
Zojuist heb ik de 2.3.4 update melding gekregen en gelijk de update doorgevoerd. Ik moet zeggen dat de telefoon gelijk een stuk soepeler loopt alles ziet er vloeiend uit en de haperingen zijn er goed als compleet uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

@emzed

Ik heb er zelf echt alleen last van als mijn hoesje om de telefoon zit.
Zodra ik de telefoon uit het hoesje haal dan reageert wel alles naar behoren (tot nu toe).
En gisteren na het sporten met klamme handen werkte het ook niet helemaal lekker.

Verder werkt het gewoon als een trein tot nu toe, dus ik wacht denk ik nog even af.

Edit: Overigens werkt unlocken met de ring eigenlijk wel altijd. Alleen last met het openen van één van de 4 apps als mijn hoesje om de telefoon zit.

[ Voor 18% gewijzigd door AndereKoekoek op 22-08-2011 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0zz
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01-05 16:54

Sn0zz

Wait... what!?

jellever schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 21:40:
Ik ben afgelopen vrijdag een klein minpuntje tegengekomen. Als ik in mijn agenda zit en ik heb bij een bepaalde afspraak een adres opgegeven komt er een knopje bij de afspraak om er naartoe te navigeren. Helaas opent die het adres constant in de "Locations" app ipv gewoon Google maps. Ik heb al zitten zoeken maar ik kan dit nergens veranderen?
http://imageshack.us/photo/my-images/690/locationsn.png/
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Is het mogelijk om vanuit de 'default' agenda de locatie met Maps te openen ipv "Locations"? Zou wel fijn zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yori1989
Bullet NL schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 09:57:
Ik heb hier een Desire HD en een Sensation, beide standaard, unbranded en met stock roms (2.2.3 Desire HS, 2.3.4 Sensation), wat opvalt; de Sensation is veel sneller dan de Desire HD. Daarbij voelt hij ook nog eens veel sneller aan. Ik heb het idee indien je dit anders ervaart je toch eens naar je software moet kijken.

Daarbij gaat de Sensation ook nog eens veel langer mee in standby in vergelijk met de Desire HD.

Nee, voor mij is de Sensation echt een verbetering t.o.v. de Desire HD (welke ik tot de komst van de Sensation altijd heb aanbeden ;))
Electromonkey schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 11:13:
Zojuist heb ik de 2.3.4 update melding gekregen en gelijk de update doorgevoerd. Ik moet zeggen dat de telefoon gelijk een stuk soepeler loopt alles ziet er vloeiend uit en de haperingen zijn er goed als compleet uit!
Precies wat ik bedoel, na die 2.3.4 update is die echt ''on fire'' niet te stoppen. Waar hij bij 2.3.3 nog een beetje haperde is hij nu echt retesnel. Echt wel een verbetering tegenover mijn Desire HD :)
Ik denk dat wij elkaar wel snappen @ Bullet NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Electromonkey schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 11:13:
Heb je unbranded? Bij mijne unbranded kan hij de update niet meer vinden namelijk.

edit: nu weer wel, nevermind. Telefoon draait momenteel op 1.45.401.2.

[ Voor 7% gewijzigd door _Christiaan_ op 22-08-2011 13:36 ]

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:45
Ik heb de unbranded, maar je hebt hem al gevonden zie ik ;).
Toen de sensation net uit kwam las ik al iets over dat de software de dual core proc niet optimaal benutte, maar dit vind ik wel verbazingwekkend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Electromonkey schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:26:
Ik heb de unbranded, maar je hebt hem al gevonden zie ik ;).
Toen de sensation net uit kwam las ik al iets over dat de software de dual core proc niet optimaal benutte, maar dit vind ik wel verbazingwekkend!
En dr schijnt weer een update aan te komen _/-\o_

Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmotaX

AmotaX

Developer

dave1972 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:41:
[...]

En dr schijnt weer een update aan te komen _/-\o_
Bron, wanneer, wat zit erin?
Lijkt mij logisch dat er nog een update aan komt... Ik denk (/hoop) dat Ice Cream Sandwich er ook nog wel aan komt op de Sensation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
AmotaX schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:51:
[...]

Bron, wanneer, wat zit erin?
Lijkt mij logisch dat er nog een update aan komt... Ik denk (/hoop) dat Ice Cream Sandwich er ook nog wel aan komt op de Sensation.
Zal t is f opzoeken...stond op xda :)

Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Beginning August 18, the HTC Sensation 4G will receive a software update to Android 2.3.4, which improves performance and stability. The update will continue over the following weeks and not be complete until late September.

We cannot expedite how quickly you receive the update.

New Features & Improvements

The update to Android 2.3.4 / software version 1.45.531.1 has the following features and improvements.

New Features
Software stability
Improved battery life

Improvements
Improvements to Trace dictionary
Improvements to screen responsiveness
Improvements to video playback
Improvements regarding device reboot / power off
Improvements to icon pixilation
Improvements to Wi-Fi connection
Improvements to screen/photo resolution

Check for software update
You may check your phone settings to see if it has received the software update. To check for updates, follow these steps:

From the Home screen, press the Menu key.
Touch About phone.
Touch HTC software updates.
Touch Check.
Follow the on-screen prompts.
Wait as your phone restarts and updates to Android 2.3.4 / software version 1.45.531.1.

Download software update
After receiving a notification that you received the update, you may download the update. To download, follow these steps:

From the message Notification Screen, touch Download.
Touch Install Now.
Wait as your phone restarts and updates to Android 2.3.4 / software version 1.45.531.1.
Ik kwam het ook al tegen op XDA. Heb zelf namelijk ook wel 'last' van de deathgrip, omdat ik bijna altijd in landscape typ.

[ Voor 71% gewijzigd door AndereKoekoek op 22-08-2011 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
dave1972 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:52:
[...]

Zal t is f opzoeken...stond op xda :)
Ik ben benieuwd waar deze update voor zal dienen.... De afgelopen 2.3.4. update heeft mij iig erg veel snelheidswinst gegeven....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Homescreens switchen gaat inderdaad nu veel vloeiender. Ik vraag me echt af of ze daar nu de GPU voor gebruiken.

Sommige icoontjes op mn homescreen zijn nu in hogere resolutie (agenda, camera, camcorder).

Helaas gaat de statusbalk en het apps menu nog net zo als eerst. Op zich wel OK, maar als je goed kijkt zie je de afzonderlijke frames. Ik blijf me verbazen over het feit dat de iPhone 1 van meer dan 4 jaar de complete UI op 60 fps doet (zo veel fijner...) en dat de dualcores+GPU chipsets anno nu dit op android niet voor elkaar krijgen. Ik hoop dat hier serieus verbetering in komt met Ice cream sandwich (of we die update nu wel of niet krijgen op de Sensation). Als het goed is kan je met ICS en momenteel al met honeycomb de UI al laten renderen d.m.v. een simpel commando.

Wishful thinking :)

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
_Christiaan_ schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:02:
Homescreens switchen gaat inderdaad nu veel vloeiender. Ik vraag me echt af of ze daar nu de GPU voor gebruiken.

Sommige icoontjes op mn homescreen zijn nu in hogere resolutie (agenda, camera, camcorder).

Helaas gaat de statusbalk en het apps menu nog net zo als eerst. Op zich wel OK, maar als je goed kijkt zie je de afzonderlijke frames. Ik blijf me verbazen over het feit dat de iPhone 1 van meer dan 4 jaar de complete UI op 60 fps doet (zo veel fijner...) en dat de dualcores+GPU chipsets anno nu dit op android niet voor elkaar krijgen. Ik hoop dat hier serieus verbetering in komt met Ice cream sandwich (of we die update nu wel of niet krijgen op de Sensation). Als het goed is kan je met ICS en momenteel al met honeycomb de UI al laten renderen d.m.v. een simpel commando.

Wishful thinking :)
HTC heeft aangekondigt dat elke telefoon 1.5 jaar lang geupdate wordt met de nieuwste Android versies, de Sensation is nu een paar mand op de markt, als Google eind dit jaar ICS op de markt brengt ga ik er wel van uit dat de Sensation deze ook krijgt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Ik mag lijen van wel ja :P

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Floris-K schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:00:
[...]

Ik kwam het ook al tegen op XDA. Heb zelf namelijk ook wel 'last' van de deathgrip, omdat ik bijna altijd in landscape typ.
Volgens mij is dat de US firmware update.
Wij in EU hebben 14.45.401.2

Correct me if I am wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ja ik lees ook dat het hier om de T-mobile update gaat van de Sensation.
Pagina: 1 2 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.