Vandaag tegen een probleem aangelopen dat ik nog niet eerder ben tegengekomen in dit topic, maar iemand moet de eerste zijn hè..!

Ik was vanmorgen via Google Reader wat artikelen aan het lezen en daarbij gebruik ik de volumetoets om naar het volgende artikel te gaan. Bij het indrukken van m'n volumetoets vloog deze er vervolgens uit. Heb al even gegoogled en er zijn op engelstalige forums meer mensen die er over posten, zelfs van mensen bij wie de knop er afgevallen is zonder dat ze het door hadden.
Het bijzondere is, dat ik gebeld heb met HTC en gevraagd heb of ze een nieuwe backcover toe willen sturen en dat ik de oude naar hen terugstuur (een procedure die ik op andere fora tegenkwam). De jongen die ik aan de telefoon kreeg bleef stug volhouden dat de volumeknop aan de telefoon vast zit, en niet in de backcover zit..

Ik kreeg dan ook niet echt het idee dat hij wist hoe een Sensation eruit ziet. Nu op zijn advies een mailtje sturen naar HTC met een foto erbij in de hoop dat ik dan een nieuwe backcover toegestuurd krijg en niet m'n telefoon op hoef te sturen. Ik moet zeggen dat het me wel een beetje tegenvalt, ik had de bouwkwaliteit van een HTC altijd wel hoog in het vaandel, maar als ik zie hoe knullig dat volumeknopje vast zat vind ik dat toch wel een minpuntje. Zodra ik een reactie van HTC heb laat ik het weten!