Wanneer je een HTC Sensation wil krijgen zonder Vodafone branding zal je bij een onafhankelijke winkel moeten zijn. Alle partijen die aan Vodafone zijn gelieerd voeren de Vodafone versie van de HTC Sensation, denk aan de Vodafone webshop, winkels en verlening afdeling. Maar ook het bedrijf Belcompany maakt gebruik (gezien dit eigendom wordt van Vodafone) van de branded versie.CharlieFox schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 21:57:
Iemand enig idee waar ik een HTC Sensation Vanilla kan krijgen i.c.m. een Vodafone bel-sms-web 200 abonnement? (verlenging) En dan uiteraard om en nabij de deal die Vodafone met mij gesloten had (€ 30,00) maar wat achteraf een luchtkasteel bleek te zijn ...
In de VF winkels liggen ze niet. Loyalty heeft 'm ook niet meer, zo zeggen zij. Onbekend wanneer ze binnen komen. Belnu heeft op zich ook een redelijke aanbieding voor € 59,00 verlenging 2 jaar. Maar die hebben 'm ook niet op voorraad.
Voor succes moet je dus zijn bij een Phonehouse, de onafhankelijken, of webshops als gsmweb, belnu, gsm.nl enz enz.
Nee er zit geen logo van Vodafone op het toestel zelf. De branded versie heeft een Vodafone load-screen (splash) tijdens het opstarten en diverse Vodafone apps.NASUM schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 10:03:
[...]
Is de hardware zelf ook voorzien van een Vodafone logo of is het enkel de software?
Ik heb namelijk ook specifiek aangegeven een Vanilla te willen maar nu de Sensation toch ge-root kan worden heb ik niet zo heel veel bezwaar tegen die branded software, die kick ik er gewoon vanaf. Het toestel zelf daarentegen zou ik erg vervelend vinden met logo.
Ik heb gevraagd aan de servicedesk of dit het geval was en die wist mij te vertellen dat er niets op de orderbon stond over een logo op telefoon.. alsof je dat los op de bon bijbesteld (Sensation met Logo jippie).
Ik ben hier dus niet veel wijzer uit geworden, zou iemand mij kunnen vertellen of de branded versie is voorzien van Vodafone logo op het toestel zelf?
Alvast bedankt!
Overigens ga jij er vanuit dat ook voor de Vodafone versie een boot-unlock gaat komen. Dit is nog allerminst zeker. HTC zelf zegt igg dat dit niet door HTC gedaan gaat worden. Als het al gedaan wordt dan moet dit dus door Vodafone zelf gebeuren. Gezien het beleid bij andere HTC toestellen met een Vodafone rom valt overigens niet te verwachten dat Vodafone de ROM een boot-unlock gaat geven. Dit zou overigens ook niet passen in het hele marketing verhaal om een iegen ROM te ontwikkelen....
[ Voor 26% gewijzigd door Bullet NL op 21-07-2011 10:39 ]
Cogitationis poenam nemo patitur