Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-07 09:12
CharlieFox schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 21:57:
Iemand enig idee waar ik een HTC Sensation Vanilla kan krijgen i.c.m. een Vodafone bel-sms-web 200 abonnement? (verlenging) En dan uiteraard om en nabij de deal die Vodafone met mij gesloten had (€ 30,00) maar wat achteraf een luchtkasteel bleek te zijn ...

In de VF winkels liggen ze niet. Loyalty heeft 'm ook niet meer, zo zeggen zij. Onbekend wanneer ze binnen komen. Belnu heeft op zich ook een redelijke aanbieding voor € 59,00 verlenging 2 jaar. Maar die hebben 'm ook niet op voorraad.
Wanneer je een HTC Sensation wil krijgen zonder Vodafone branding zal je bij een onafhankelijke winkel moeten zijn. Alle partijen die aan Vodafone zijn gelieerd voeren de Vodafone versie van de HTC Sensation, denk aan de Vodafone webshop, winkels en verlening afdeling. Maar ook het bedrijf Belcompany maakt gebruik (gezien dit eigendom wordt van Vodafone) van de branded versie.

Voor succes moet je dus zijn bij een Phonehouse, de onafhankelijken, of webshops als gsmweb, belnu, gsm.nl enz enz.
NASUM schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 10:03:
[...]

Is de hardware zelf ook voorzien van een Vodafone logo of is het enkel de software?
Ik heb namelijk ook specifiek aangegeven een Vanilla te willen maar nu de Sensation toch ge-root kan worden heb ik niet zo heel veel bezwaar tegen die branded software, die kick ik er gewoon vanaf. Het toestel zelf daarentegen zou ik erg vervelend vinden met logo.

Ik heb gevraagd aan de servicedesk of dit het geval was en die wist mij te vertellen dat er niets op de orderbon stond over een logo op telefoon 8)7 .. alsof je dat los op de bon bijbesteld (Sensation met Logo jippie).
Ik ben hier dus niet veel wijzer uit geworden, zou iemand mij kunnen vertellen of de branded versie is voorzien van Vodafone logo op het toestel zelf?

Alvast bedankt!
Nee er zit geen logo van Vodafone op het toestel zelf. De branded versie heeft een Vodafone load-screen (splash) tijdens het opstarten en diverse Vodafone apps.

Overigens ga jij er vanuit dat ook voor de Vodafone versie een boot-unlock gaat komen. Dit is nog allerminst zeker. HTC zelf zegt igg dat dit niet door HTC gedaan gaat worden. Als het al gedaan wordt dan moet dit dus door Vodafone zelf gebeuren. Gezien het beleid bij andere HTC toestellen met een Vodafone rom valt overigens niet te verwachten dat Vodafone de ROM een boot-unlock gaat geven. Dit zou overigens ook niet passen in het hele marketing verhaal om een iegen ROM te ontwikkelen....

[ Voor 26% gewijzigd door Bullet NL op 21-07-2011 10:39 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NASUM
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 27-05 22:19
Bullet NL schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 10:33:
[...]

Nee er zit geen logo van Vodafone op het toestel zelf. De branded versie heeft een Vodafone load-screen (splash) tijdens het opstarten en diverse Vodafone apps.

Overigens ga jij er vanuit dat ook voor de Vodafone versie een boot-unlock gaat komen. Dit is nog allerminst zeker. HTC zelf zegt igg dat dit niet door HTC gedaan gaat worden. Als het al gedaan wordt dan moet dit dus door Vodafone zelf gebeuren. Gezien het beleid bij andere HTC toestellen met een Vodafone rom valt overigens niet te verwachten dat Vodafone de ROM een boot-unlock gaat geven. Dit zou overigens ook niet passen in het hele marketing verhaal om een iegen ROM te ontwikkelen....
Ah, super om te weten! thanks.
Waar ik met de root eigenlijk op doelde was de onderstaande:
http://androidandme.com/2...der-unofficially-unlocked

Hij is via XDA unofficially unlocked en zal opgenomen worden in de eerstvolgende Unrevoked (een one-click root script). Het is dus niet meer van belang wat Vodafone wil, we zijn binnenkort vrij om te doen en laten wat we willen, dus ook de branding weghalen. Ben erg blij te horen dat er niet met het toestel zelf geklooid is.

Je hebt overigens wel gelijk dat het te betwijfelen valt of de officiële unlock door Vodafone verspreid gaat worden, maar dit is dus niet meer van toepassing met de laatste berichten van XDA devs.

Bedankt voor je reply.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michieas
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10:16
pawarana schreef op zondag 10 juli 2011 @ 11:52:
na een belletje met donderdag met Hi, telefoon vrijdag binnen gehad 2 jaar abbo nu met kpn voor 6 mnd voor €30 1500 min/pm naar een half jaar omzetten naar een goedkoper abbo naar keuze (100min) incl internet ook voor €30, dus 2 jaar lang voor €30/pm met de eerste 6 mnd 1500 min/pmnd.
toestel gratis.
bij het uitpakken zat een 8gb kaartje er in te zitten en apart een 16gb kaartje er los bij te zitten _/-\o_ hebben meer mensen deze "mazzel" bij KPN?
Hoe heb je dit voor elkaar gekregen? Kan dat altijd? Ik zit nu bij Hi en mijn abbo loopt in augustus af. Dit vind ik wel een leuke deal moet ik zeggen. Kan je me hier wat informatie over geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koesie
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
pawarana schreef op zondag 10 juli 2011 @ 11:52:
na een belletje met donderdag met Hi, telefoon vrijdag binnen gehad 2 jaar abbo nu met kpn voor 6 mnd voor €30 1500 min/pm naar een half jaar omzetten naar een goedkoper abbo naar keuze (100min) incl internet ook voor €30, dus 2 jaar lang voor €30/pm met de eerste 6 mnd 1500 min/pmnd.
toestel gratis.
bij het uitpakken zat een 8gb kaartje er in te zitten en apart een 16gb kaartje er los bij te zitten _/-\o_ hebben meer mensen deze "mazzel" bij KPN?
Wat ik me afvraag bij deze constructie, naar welk abonnement kan je overstappen over 6 maanden?
Mag je nog kiezen uit de huidige abonnementen of moet je kiezen uit de abonnementen van de nieuwe structuur? In het laatste geval lijkt me dat niet echt aantrekkelijk.

Dat dit kon bij KPN wist ik al ze adverteren er ook mee, maar bij Hi had ik er nog niet van gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michieas
http://www.gsmeasy.nl/com...delid_1=&f_id=636&callme=

Actie van GSMEASY. De Sensation al gratis bij €30 t-mobile i-abbo waarvan de 1ste 3 maanden geen kosten. En nog normaal internet erbij. Betalen per seconde (of er eerst 1 volledige minuut wordt gerekend kan ik niet terugvinden)
Ik denk dat ik deze maar ga bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-10-2022
Michiel Arndts schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 12:27:

Actie van GSMEASY. De Sensation al gratis bij €30 t-mobile i-abbo waarvan de 1ste 3 maanden geen kosten. En nog normaal internet erbij. Betalen per seconde (of er eerst 1 volledige minuut wordt gerekend kan ik niet terugvinden)
Bedankt. Erg goeie tip. Ik heb nog gekeken bij vodafone verlengen en nieuw bij kpn, maar dat is en blijft bijbetalen. Goedkoopste abo van t-mobile en gratis, goeie deal! Ik heb m besteld, eens zien of ik m idd binnen 24 uur heb.
Liever dit dan bij kpn een duur abo afsluiten en m over een paar maand naar beneden willen zetten met nieuwe tarieven. (en ik vermoed dat dit t geval zal worden) Dan maar zo zonder risico.

[ Voor 10% gewijzigd door Xiliath op 22-07-2011 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdie25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-07 00:13
Ik heb gebruik gemaakt van deze aanbieding bij studentmobiel, eigenlijk hetzelfde bij GSMEASY.

http://www.studentmobiel....on_id=918#bestelformulier

Verwacht hem morgen! :)

http://specs.tweak.to/18230

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-05 20:18

_Christiaan_

Master of SOG

Ik heb em besteld bij Vodafone op 14 juli (8 dagen geleden dus), telefonisch via Loyalty, maar nog steeds geen orderbevestiging ontvangen. Op belletjes en e-mails wordt niet gereageerd.

Slechte zaak van Vodafone! Helaas moest ik hem wel daar bestellen omdat ik zelf een nummer wou kiezen, maar ik raad iedereen af om bij Vodafone zelf je abonnement te verlengen.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:27
Nou wat dat betreft heb ik geen probleem gehad met Vodafone. Heb de aanvraag ingediend op 21 juni, overstap van Hi met nummerbehoud, op 28 juni had ik het toestel in huis. Dit had ook al op 27 juni gekunt maar toen was ik nog op vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doltishDuke
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:06
Ik heb er ook een besteld! :D

Eigenlijk loopt mijn Vodafone abonnement pas 4 oktober af en kan ik 4 augustus verlengen. En laat nou net 1 augustus die belachelijke prijzen in gaan. Ik heb er in totaal 6 a 7 uur voor aan de telefoon gehangen, maar met wat hulp van Studentmobiel en de nodige krachttermen richting Vodafone heb ik mijn abbo voortijdig kunnen verlengen zonder te hoeven afkopen. Bij Studentmobiel nog wel, dus naar alle waarschijnljkheid gewoon de HTC versie en niet die Vodafone meuk. Ik ben vanaf maandag twee weken op vakantie, dus kan helaas niet steeds melden hoe het ervoor staat. Maar voortijdig verlengen bij Vodafone is dus mogelijk.

Me happy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-01 13:37
birdie25 schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 14:39:
Ik heb gebruik gemaakt van deze aanbieding bij studentmobiel, eigenlijk hetzelfde bij GSMEASY.

http://www.studentmobiel....on_id=918#bestelformulier

Verwacht hem morgen! :)
Is de 2-jarige deal van Vodafone dan niet beter? Dan betaal je het eerste jaar 17,25 en het tweede jaar 34,50. Gemiddeld betaal je dan 25,875 maandelijks over 2 jaar. Ik zit eraan te denken om hem op deze manier te bestellen, voordat de prijzen omhoog gaan. Al twijfel ik nog, omdat het voor mij best wel veel geld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-06 05:32
Gisteren mn htc sensation gehaald bij vodafone, middels verlenging van abbo...en toestel gratis..19,95 per maand 1 gig datalimiet etc etc...goeie deal zeker voor wat dr komen gaat met die prijzen voor dataverkeer :-)

Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdie25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-07 00:13
nWo_Riot schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 18:01:
[...]

Is de 2-jarige deal van Vodafone dan niet beter? Dan betaal je het eerste jaar 17,25 en het tweede jaar 34,50. Gemiddeld betaal je dan 25,875 maandelijks over 2 jaar. Ik zit eraan te denken om hem op deze manier te bestellen, voordat de prijzen omhoog gaan. Al twijfel ik nog, omdat het voor mij best wel veel geld is.
Ik gebruik meer internet als SMSjes of belminuten, toch wel fijn dat ik na 1GB niet hoef te betalen, maar dat mijn snelheid gewoon omlaag geschroefd wordt (bij T-Mobile).

http://specs.tweak.to/18230

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
dave1972 schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 10:33:
Gisteren mn htc sensation gehaald bij vodafone, middels verlenging van abbo...en toestel gratis..19,95 per maand 1 gig datalimiet etc etc...goeie deal zeker voor wat dr komen gaat met die prijzen voor dataverkeer :-)
Ik heb je een PM'etje gestuurd. Die 20 euro per maand is niet gedurende de hele contractsperiode neem ik aan? Anders zou ik graag horen waar je die deal vandaan hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doltishDuke
nWo_Riot schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 17:22:
[...]

Ik heb je een PM'etje gestuurd. Die 20 euro per maand is niet gedurende de hele contractsperiode neem ik aan? Anders zou ik graag horen waar je die deal vandaan hebt :)
Ik denk dat hij het BSW 275 abbo bedoeld. Die heb ik ook, in mijn geval is het tweede jaar 39,95 per maand. Persoonlijk heb ik genoeg aan een abbo van 20 euro met 150 belminuten (ik SMS nooit) en bij Vodafone kun je voor 20 euro je abonnement bijstellen. Wel vervallen dan alle kortingen. Ik ben van plan het eerste jaar 20 euro per maand te betalen, daarna eenmalig 20 euro en dan weer maandelijks 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318025

Kan dat zomaar wat jij zegt? Ik weet dat je bij KPN sowieso je bundel hoogte omlaag kan zetten want die constructie heb ik bij mijn HTC DHD gebruikt, maar wat jij wilt is eerst een jaar die 20 euro betalen en daarna je abonnement bijstellen voor 20 euro en dan zeker laagste bundel nemen.

Krijg je dan geen na rekening van het eerste jaar waar je van korting genoot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
Anoniem: 318025 schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 18:15:
Kan dat zomaar wat jij zegt? Ik weet dat je bij KPN sowieso je bundel hoogte omlaag kan zetten want die constructie heb ik bij mijn HTC DHD gebruikt, maar wat jij wilt is eerst een jaar die 20 euro betalen en daarna je abonnement bijstellen voor 20 euro en dan zeker laagste bundel nemen.

Krijg je dan geen na rekening van het eerste jaar waar je van korting genoot?
En je krijgt niet voor niets het toestel gratis bij een hoger abonnement... Als je dan het 2e jaar naar een lager abonnement gaat, dan krijgen ze de kosten van het toestel er toch niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou als je kijkt naar de prijs in de pricewatch wel, maar lijkt me stug dat je abonnement kunt verlagen zonder consequenties, waarom anders zouden ze hem dan 1 jaar korting geven en daarna gewoon de normale abonnement prijs.

Dat de telefoon gratis is okay, maar het is welbekend dat je toch nog een klein bedrag meer betaald, wel eens waar minder dan combinatie met simonly. De constructie die ik bij KPN gebruik werk trouwens wel, maar dan nog betaal ik € 100 meer dan wat hij los toen koste ( DHD ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technofreak1
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Bij vodafone kun je voor zover ik weet 1 stapje/abonnement lager gaan voor 20 euro. Wel vervallen dan kortingen op je huidige abo, weet niet of dat met terugwerkende kracht is.
Hier staat er meer over: http://help.vodafone.nl/c...=1&cat_lvl1=6&cat_lvl2=15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koesie
  • Niet online
Michiel Arndts schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 12:27:

voor de mensen die nu gebruik willen maken van deze leverancier en subiet hun toestel willen hebben.
Op dit moment hebben ze GEEN toestellen meer voorradig.
Volgens de mail die ik heb gehad hebben ze over enkele dagen weer voorraad.

Dus nu maar hopen dat ze snel maar weer wat hebben want mijn vingers jeuken al :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michieas
Als goed is gaan ze de mijne morgen bezorgen! Heb hem vrijdagavond besteld.

EDIT: Ze komen dus niet...

[ Voor 16% gewijzigd door Michieas op 26-07-2011 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stance
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-06 22:56
Wat ben ik blij dat ik nog even verder heb gezocht en dit tegenkwam, stond op het punt een Sensation met Vodafone B+S+W te nemen.

Echt een top actie van GSMeasy, gelijk maar besteld voordat 't niet meer kan. 2x sneller internet en geen zorgen om overschrijden 1GB limiet (enkel de snelheid dan), de mindere minuten/sms'jes t.o.v. Vodafone kunnen me gestolen worden. :)

Enkel een beetje jammer dat het T-Mobile is, maar zal vast niet al te veel in netwerkkwaliteit schelen hier in Rotterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
Stance schreef op maandag 25 juli 2011 @ 19:09:
Wat ben ik blij dat ik nog even verder heb gezocht en dit tegenkwam, stond op het punt een Sensation met Vodafone B+S+W te nemen.

Echt een top actie van GSMeasy, gelijk maar besteld voordat 't niet meer kan. 2x sneller internet en geen zorgen om overschrijden 1GB limiet (enkel de snelheid dan), de mindere minuten/sms'jes t.o.v. Vodafone kunnen me gestolen worden.
Ik dacht altijd dat men de internetconnectie/snelheid van Vodafone beter vond dan die van Tmobile? Daarnaast vraag ik me af hoe snel je over die 1Gb heen bent? (heb hier geen ervaring mee, vandaar dat ik eerder naar die Vodafone deal neig, die is toch nog een stukkie goedkoper)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stance
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-06 22:56
Ik dacht altijd dat men de internetconnectie/snelheid van Vodafone beter vond dan die van Tmobile?
Bij eenzelfde snelheid zal Vodafone netwerk inderdaad stukken sneller/stabieler zijn, maar ik had het over de 7,2mbps snelheid van T-Mobile vergeleken met de 3,6mbps die men bij VF krijgt. Dat + het feit dat je na de 1GB limiet zonder bijbetaling door kunt gaan bij T-Mobile waren voor mij de overtuigende punten.
Daarnaast vraag ik me af hoe snel je over die 1Gb heen bent? (heb hier geen ervaring mee, vandaar dat ik eerder naar die Vodafone deal neig, die is toch nog een stukkie goedkoper)
Dat is echt niet algemeen aan te geven, verschilt gewoon te veel van persoon tot persoon. Maar je kunt zelf wel raden wat er beter uitkomt; weet je zeker dat je zelden tegen de 1GB aankomt, dan neem je uiteraard de VF deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Zo, ik was/ben even flink link op Benu.nl

Ik heb op 28 juni 2011 een HTC Sensation (non branded) met Vodafone contract verlenging besteld via de Webshop van Belnu.nl Tijdens het bestellen was het toestel volgens de medewerkers & voorraadstatus website op voorraad. Ik heb hier specifiek naar vraagt! Na de bestelling krijg ik echter een bericht dat het toestel niet op voorraad is en een levertijd heeft. Prima, joh, kan een keer gebeuren.

Het toestel komt op 6 juli 2010 bij mij binnen, ik pak alleen het toestel uit, accu er in (al het andere zoals boekjes zitten nog gewoon netjes in het doosje) start het toestel op, dode pixels! Shit, denk ik… en bel HTC Nederland om te vragen wat de procedure is. Omdat het toestel direct na binnenkomst niet (goed) werkt krijg ik van HTC Nederland te horen dat het een DOA betreft. Ik kan hem rechtstreeks sturen naar HTC maar de HTC-man aan de telefoon maakt tevens duidelijk dat terug sturen/brengen naar de winkel misschien nog sneller gaat omdat ze hier misschien wel voorraad hebben liggen om te wisselen met mijn exemplaar.

Prima, denk ik… Als dit de snelste manier is om een ander toestel te krijgen waar ik recht op zou hebben, dan doe ik dat.

Dus ik bel Belnu.nl, en ik leg 10min nadat ik het toestel heb gekregen het zelfde verhaal weer uit, de vriendelijke mevrouw aan de telefoon maakt inderdaad duidelijk dat het een DOA betreft. Dat ik de retourpapieren van de website moet downloaden en in moet vullen en met het toestel moet terug sturen. Zo gezegd, zo gedaan naast het formulier van Belnu.nl zelf voeg ik nog een persoonlijk geschreven brief mee met de informatie die de HTC-man mij m.b.t. tot de DOA afhandeling van HTC.

Ik stuur (verzekerd en aangetekend) de telefoon dus binnen 2 uur nadat ik hem heb ontvangen terug naar Belnu.nl, de volgende dag krijg ik netjes een mail van Belnu.nl dat mijn toestel goed is ontvangen en wordt beoordeeld. Prima denk ik, dode pixels beoordelen kan nooit heel moeilijk zij, vooral als het zoals bij mij zeer duidelijk zichtbaar was/is.

Na een aantal dagen had ik nog steeds niets van Belnu.nl gehoord, ik klim dus weer in de telefoon om te vragen wat de status nu is, vraag specifiek naar mijn geval, immers ook van Belnu.nl heb ik gehoord dat het en DOA betrof. Prima, dan wachten we wel weer….

Zo’n beetje om de 5 werk dagen contact gehad tot vandaag… Steeds was het antwoord we weten het nog niet.

Totdat ik vandaag een email binnen kreeg, de strekking was…. Het toestel is naar ons reparatiecentrum gestuurd en daar wordt een nieuw display in uw toestel gezet, helaas is het display niet op voorraad.

Ja hallo! Daar ga ik niet mee akkoord!

Direct naar deze mail weer in de telefoon met Belnu geklommen. Gewezen op hun eerdere uitspraken, nu komt het mooie, de medewerker die ik sprak gaf zelfs toe dat het toestel ook als DOA wordt gezien, echter toch reparatie. Maar daar ga ik niet mee akkoord! ik hoef als consument geen gerepareerd product te hebben. Via email laten weten dat ik of een nieuw toestel wel hebben omdat het eerste toestel stuk nieuw uit de doos is geleverd of dat ik gezien de wet kopen of afstand 7 dagen bedenkingstijd heb. Indien een nieuw toestel via Belnu.nl niet kan wil ik mijn volledige telefoon vergoed hebben.

Voor de zekerheid nog maals naar HTC Nederland gebeld, verhaal uitgelegd, het is volgens HTC toch echt een DOA en heb recht op een nieuw toestel.

Goed, Belnu laat mij vandaag weten wat ze gaan doen, het toestel gerepareerd terug sturen betekend dat ik gebruik ga maken op de wet kopen op afstand, met name het retour vragen van mijn centjes. En nieuw toestel is natuurlijk een nieuw toestel.

Afijn, ik wacht nog even de laatste reactie van Belnu.nl af, maar jullie zullen begrijpen dat het vertrouwen in Belnu.nl nu al bij mij een behoorlijke knauw gehad heeft. Ik hoop toch voor ze dat ze dit op een goede manier weten te herstellen.

Wanneer ze toch een gerepareerd toestel denken terug te kunnen sturen zal ik in een shopreview exact laten weten hoe de procedure m.b.t. reparaties bij belnu.nl is. Een ander moet dan zelf maar uitmaken alsof ze dan nog zaken met Belnu.nl willen doen.

Ik ben iig een maand verder heb hem nog steeds geen toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik weet dat je een moderator bent, maar volgens mij zijn zulke replies toch echt niet voor in topics als deze bedoeld
en zul je je frustraties toch echt in een shopreview kwijtmoeten. Ben ik zelf ook meerdere malen op geattendeerd :)

En dit soort meldingen zijn offtopic en horen eigenlijk in een TR :)

[ Voor 14% gewijzigd door BastiaanN op 27-07-2011 13:42 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens mij hoort het gedeeltelijk wel in dit topic, zijn eerste deel gaat immers over de lange levertijd en daarna heeft eigenlijk nog met levertijden te maken want omdat zijn telefoon DOA is hij nog wachten op zijn toestel.

Die shop verdient hier voor trouwens dikke onvoldoende voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Anoniem: 318025 schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 14:07:
Volgens mij hoort het gedeeltelijk wel in dit topic, zijn eerste deel gaat immers over de lange levertijd en daarna heeft eigenlijk nog met levertijden te maken want omdat zijn telefoon DOA is hij nog wachten op zijn toestel.

Die shop verdient hier voor trouwens dikke onvoldoende voor.
Je hebt gelijk, lange levertijd loopt door in een op z'n minst opmerkelijke aftersales, maar goed CLB heeft een punt wanneer hij zegt, Aftersales hoort niet in een levertijd topic, maar aan de andere kant.... Waarom zouden we hier niet over specifieke aftersales discussiëren. Ik bedoel, Aftersales is ook zeer zeker shop/product gerelateerd.

Ik ga toch eens na denken om te kijken als er naast het shoprevieuw deel van de website plaats is voor een plek op het forum waar mensen hun ellende kwijt kunnen zonder direct een SR aan te maken.
Ik heb op een of andere manier het idee dat veel telecom webwinkels (incl. de providers zelf) vaak niet helemaal waar maken met wat ze beloven. Is het niet de levertijd dan is het wel in mijn geval een stuk aftersales.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

_Christiaan_ schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 00:26:
Ik heb mijnes inmiddels besteld bij de helpdesk van Vodafone. Ik heb specifiek gevraagd naar de unbranded versie. Ze wisten mij te verzekeren dat er geen VF software op zat. Toen ze hem bestelde zei ze nog expliciet een paar keer "Vanilla Sensation". Ik sta toch raar te kijken als ik dan toch een branded toestel krijg. Maarja, je weet het nooit.

Één tip: als je al klant bent bij Vodafone, laat je helpen door de klantenservice/loyalty (1200, druk op 5) en niet door die mongolen van de sales. Ik ben geholpen door ene Melissa, en ik ben door haar goed op weg geholpen (i.t.t. de mensen van de sales).

Helaas is hij niet op voorraad, en zelfs de klantenservice kon mij niet vertellen hoe lang het normaliter duurt voordat het toestel op voorraad is (noch de branded, noch de vanilla waren op voorraad). Kan iemand vertellen uit ervaring hoe lang het duurt voordat de toestellen binnenkomen?
Hier wil ik even op terugkomen. Nochthans niks gehoord over de orderstatus. Ook na emails en diverse belletjes.

Vandaag tot het besluit gekomen om de order te annuleren. Dat kostte me letterlijk een uur en ik heb 6 (!) verschillende medewerkers aan de lijn gehad.

Ik ben klaar met dat Vodafone. Ik ben nog nooit zo slecht geholpen. Ik bestel mn toestel wel gewoon in een normale webwinkel. Weet ik ook zeker dat ik unbranded krijg :)

Bij deze raad ik iedereen af om bij Vodafone zelf je toestel te kopen!

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michieas
Vandaag even contact gehad met gsmeasy die NOG steeds adverteren met het toestel binnen 24u in huis. Het is iig nog niet bekend wanneer er weer toestellen geleverd gaan worden. Dus dat word rustig afwachten maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LameDog
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-02 15:57
Studentmobiel heeft dezelfde aanbieding als GSMeasy en voorraad. Die van mij is gisteren binnengekomen (afgelopen weekend besteld met een T-mobile I-plan abonnement).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixellBox
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01-04-2024
dit doen we hier niet

[ Voor 72% gewijzigd door Bullet NL op 28-07-2011 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 358534

Vraagje: Weet iemand of de T-Mobile shops ook de Sensation direct meegeven wanneer je daar een contract afsluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trivoty
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-07-2020
Ik wil graag een Sensation. Ik heb nu nog een Hero (met Hi).. abonnement verloopt eind september. Die aanbieding van t-mobile ziet er wel erg goed uit :9 150 min + 'onbeperkt' internet.. eigenlijk precies wat ik zoek. Wat moet ik doen? Nu bestellen en even dubbel betalen of wachten met als risico dat ik een verrot abonnement krijg? :|

hoe lang zal deze aanbieding nog duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Trivoty schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 21:47:
Ik wil graag een Sensation. Ik heb nu nog een Hero (met Hi).. abonnement verloopt eind september. Die aanbieding van t-mobile ziet er wel erg goed uit :9 150 min + 'onbeperkt' internet.. eigenlijk precies wat ik zoek. Wat moet ik doen? Nu bestellen en even dubbel betalen of wachten met als risico dat ik een verrot abonnement krijg? :|

hoe lang zal deze aanbieding nog duren?
Die T-Mobile abbo's zijn in april nog vernieuwd. Schat in dat ze nog wel even geldig zijn. Daarbij zou je nu alvast het abbo kunnen bestellen met nummerbehoud en aangeven dat je het abbo op een later moment in wil laten gaan. Geloof dat ik dat in ieder geval 2 jaar geleden zo heb gedaan.

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trivoty
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-07-2020
Nefiorim schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 23:07:
Die T-Mobile abbo's zijn in april nog vernieuwd. Schat in dat ze nog wel even geldig zijn. Daarbij zou je nu alvast het abbo kunnen bestellen met nummerbehoud en aangeven dat je het abbo op een later moment in wil laten gaan. Geloof dat ik dat in ieder geval 2 jaar geleden zo heb gedaan.
Ok thanks.. ff zien of dat mogelijk is :) Denk dat ik toch nog ff wacht op wat Hi me kan bieden (over een weekje) als ik verleng. Maar waarschijnlijk wel die T-mobile actie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Ik was vanmiddag even in een telefoonwinkel en daar werd gesproken over branded versies van T-Mobile m.b.t. de HTC Sensation, dit zou betekenen dat er naast de Non-branded, de Vodafone-branded nog een versie op de markt is/komt.... De T-Mobile-branded.

Kan iemand dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Even een update....

Belnu.nl laat helemaal niets meer van zich horen, ik zou afgelopen woensdag voor 18:00 terug gebeld worden. Dit is nooit gebeurd. Ik heb donderdag om 13:00 zelf maar eens gebeld. Ik kreeg wederom te horen dat ik terug gebeld zou worden.

Vandaag is er weer een dag vestreken. Ik heb tot nu toe elke dag een mail gestuurd met een terug-belverzoek naar aanleiding van hun belofte.

Ik heb BELNU eerder schriftelijk laten weten dat ik niet akkoord ga met een toestel wat nieuw uit de doos komt wat defect blijkt te zijn om hem vervolgens als nieuw te laten repareren. Op dat moment heb ik in mijn ogen nooit een nieuw toestel gehad. Tevens gezien het feit dat ik het toestel binnen 24uur heb geretourneerd heb ik recht op consumenten bescherming d.m.v. de wet kopen op afstand, indien ik geen nieuw toestel kan ontvangen wil ik dus mijn volledige toestel vergoed krijgen zodat ik elders een nieuw exemplaar kan aanschaffen.

Overigens heb ik schriftelijk op papier dat BELNU.nl mij heeft mede gedeeld dat het toestel DOA is en wordt opgestuurd naar HTC voor vervanging. Echter is staat in het vervolg mailtje naar vragen van mij waar het nieuwe toestel zou blijven dat het toestel is opgestuurd naar het reparatie centrum in Belgie, omdat het scherm niet voorradig is kan repartie blijkbaar nog even duren.

Ondanks dat mijn toestel dus al 1 keer is aangeboden is hij nog steeds in levering, op dit moment heb ik ook een advocaat op deze in mijn ogen zaak gezet. Ik laat mij niet meer dan een maand als een klein kind worden afgewimpeld. Geloof me, ik ben een makkelijke maar kritische consument, als consument ben ik goed voor 12 a 15 contract verleningen per jaar, weliswaar niet allemaal op mijn persoonlijke naam, maar wel direct betrokken bij de aanschaf.

Met name het niet terug reageren op mails en telefoonverzoeken ervaring is als zeer onbeschoft.
Belnu.nl mag dan wel een kleine webwinkel zijn, maar het zit wel in het zelfde pand als Mobitel, waarbij Mobitel volgens eigenzeggen een 50 man in dienst heeft.

Sta je nog op het punt om bij Belnu.nl een bestelling te doen dan zou ik me het afvragen om wel op het knopje bestellen te drukken. Verkopen willen ze wel, de voorraadstatus op de website is beslist niet actueel, en de after sales is ronduit beroerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:31
Ik heb de Sensation voor mijn zusje besteld via Studentmobiel vorige week. Heb de contract ontvangen en dezelfde avond nog gescand en een mailtje verstuurd. Ze heeft voor nummerbehoud gekozen. Hoewel de telefoon en de simkaart er nog niet zijn, gaat de abonnement in met de huidige voorwaarden toch? Of met de nieuwe voorwaarden per 1 augustus omdat de telefoon en simkaart er nog niet zijn? Heb ze gemaild, maar alleen een antwoord gekregen dat het ze een aanvraag hebben gedaan voor nummerbehoud...

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

Musta schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 09:26:
Ik heb de Sensation voor mijn zusje besteld via Studentmobiel vorige week. Heb de contract ontvangen en dezelfde avond nog gescand en een mailtje verstuurd. Ze heeft voor nummerbehoud gekozen. Hoewel de telefoon en de simkaart er nog niet zijn, gaat de abonnement in met de huidige voorwaarden toch? Of met de nieuwe voorwaarden per 1 augustus omdat de telefoon en simkaart er nog niet zijn? Heb ze gemaild, maar alleen een antwoord gekregen dat het ze een aanvraag hebben gedaan voor nummerbehoud...
Afaik gaat je contract met de voorwaarden in ten tijde van opsturen. Zo hebben ze het mij uitgelegd. Mijn Vodafone contract begint ivm nummerbehoud pas op 1 sept te lopen, met nog de oude voorwaarden.

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bullet NL schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 01:51:
Ondanks dat mijn toestel dus al 1 keer is aangeboden is hij nog steeds in levering, op dit moment heb ik ook een advocaat op deze in mijn ogen zaak gezet. Ik laat mij niet meer dan een maand als een klein kind worden afgewimpeld.
Is misschien offtopic maar een advocaat erop zetten is dat niet veel duurder dan waarde van de telefoon? Kun je recht niet behalen via consuwijzer ofzo? Of de koop gewoon ontbinden? Je kunt dat namelijk nog lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakaroto
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:53
Ik heb deze week ook een HTC Sensation en heb dat toestel bij de Mediamarkt gekocht.
Heb het toestel voor €475 kunnen kopen na onderhandeling, daarnaast kreeg ik nog stapelvoordeel mee. Uiteindelijk koste mij deze telefoon €405,00!

Dus degene die nog een toestel willen kopen is bij Mediamarkt op dit moment voordeliger dan op internet! :)

[ Voor 3% gewijzigd door Kakaroto op 30-07-2011 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michieas
Afgelopen vrijdag een week geleden de Sensation besteld bij Gsmeasy maar tot op heden nog niks ontvangen. Als ik zelf geen mail had gestuurd waarschijnlijk ook niks gehoord. Iemand nog wat informatie gekregen?
Vind t trouwens wel vreemd dat ze maar blijven adverteren met binnen 24u leverbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander1989
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 03-07 11:45
Zo nu kpn/vodafone per 1-8 stuk duurder zijn geworden met nieuwe voorwaarde, blijft alleen t mobile eigenlijk over als optie voor een nieuw abbo volgens mij.

Sensation met 1 jaar iPlan i-150 bij studentmobiel.nl
29.50X12= 354 euro
226 voor Sensation (unbranded al moet nog even checken)
30 aansluitkosten
6.95 verzendkosten
----------------
616.95 totaal.

Dit is het meest betaalbare wat ik tot nu toe gevonden heb met bel/sms/web abonnementen.

Als iemand een goedkopere optie weet hoor ik het graag.

............................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

2 jaar is € 619,50 exclusief aansluitkosten en verzendkosten bij studentmobiel.

Dus totaal voor 2 jaar is € 656,45

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 01-08-2011 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander1989
Lol waarom zou ik een 2 jaar abonnement nemen als een 1 jaar abonnement goedkoper is?
Als beetje netjes hou kan ik mijn HTC Sensation ook weer verkopen over 9/12 maanden voor 200 euro ofzo. :)
Al moet dan wel weer een beetje voordelig een nieuwe abonnement kunnen afsluiten voor een nieuwe telefoon. :z

[ Voor 192% gewijzigd door sander1989 op 01-08-2011 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

_Christiaan_ schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 19:58:
[...]

Hier wil ik even op terugkomen. Nochthans niks gehoord over de orderstatus. Ook na emails en diverse belletjes.

Vandaag tot het besluit gekomen om de order te annuleren. Dat kostte me letterlijk een uur en ik heb 6 (!) verschillende medewerkers aan de lijn gehad.

Ik ben klaar met dat Vodafone. Ik ben nog nooit zo slecht geholpen. Ik bestel mn toestel wel gewoon in een normale webwinkel. Weet ik ook zeker dat ik unbranded krijg :)

Bij deze raad ik iedereen af om bij Vodafone zelf je toestel te kopen!
Okee, ik kijk nu bij de orderstatus op gsmwijzer.nl. Staat er: geannuleerd :/ Geen mailtje ook, niks. Ik kan ook niet zien wanneer of waarom hij geannuleerd is.

Wat is dat toch met die telefoon? Het lijkt wel alsof dit gedoemd is te mislukken. Bah bah bah. Blijkbaar kan het gewoon niet goed gaan.

Ik hoop dat ik de order nog kan hervatten met de oude tarieven.

Bij deze ook gsmwijzer.nl afgeraden.

[ Voor 7% gewijzigd door _Christiaan_ op 01-08-2011 21:16 ]

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koesie
  • Niet online
ik heb net mijn bestelling bij GSMeasy geannuleerd.
Ik was het wachten zat en de middelmatige communicatie.

De annulering heb ik telefonisch doorgegeven en 5 minuten later had ik per mail een bevestiging.
Er werd mij ook gevraagd waarom ik de bestelling wilde annuleren:

-Jullie adverteren op jullie website met 24 uurs levering wat dus niet waar is, en dat het even erop staat kan ik mij voorstellen, maar ik heb mijn bestelling 22-07-2011 gedaan.
-Ik werd tussentijds niet op de hoogte gehouden.
-Op mails werd pas na 2-3 dagen gereageerd.

Ik heb nu een bestelling gedaan bij studentmobiel daar moet ik wel betalen voor de telefoon en verzendkosten. Maar dat is maar €20,- dat overleef ik wel :) Ik ben benieuwd, Ik had vooraf telefonisch geïnformeerd en ze vertelden mij dat hij ruim op voorraad was.

Edit: Heb gelijk alle papieren ingescand en terug gemaild, gisteravond kreeg ik de melding dat het toestel verstuurd wordt. Later op de avod kreeg ik een sms dat de nummerportering was aangevraagd door t-mobile en goed gekeurd. Ook kreeg ik de track en trace code en net zag ik dat de chauffeur op weg was.
Nu maar hopen dat mijn vriendin thuis is als ie aan de deur staat.

[ Voor 18% gewijzigd door koesie op 03-08-2011 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:31
Toestel is onderweg, had het contract 26 juli opgestuurd. Best wel snel dan van studentmobiel :)

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michieas
Net even contact gehad met GSMEASY. De betreffende persoon zei dat er vanaf vorige week 1 tot 2 weken levertijd was. Dus zal nog wel een weekje wachten worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Tot nu toe heb ik aardig wat gezeik gehad met het bestellen van dit toestel. In chronologische volgorde:

16 juli Order bij Vodafone zelf ingediend, inclusief nieuw nummer op mijn verzoek
16 juli Nieuw nummer gekregen (direct na beëindiging van telefoontje)
18 juli Nog geen orderbevestiging gekregen, mailtje verstuurd met vraag over orderstatus
27 juli Niks gehoord over order, veel gezeik, veel gebel met klantenservice, order bij Vodafone geannuleerd. Kreeg mondelinge bevestiging van annulering. Achteraf bleek de annulering niet goed doorgevoerd te zijn.
27 juli Nieuwe order ingediend bij externe dealer (in mijn geval gsmwijzer.nl)
28 juli Status-update dealer: "contract ontvangen en in behandeling bij provider"
30 juli Antwoord ontvangen van Vodafone op mijn e-mail van 18 juli (!). Oude order is opnieuw ingediend door Vodafone. :(
1 augustus: Order werd bij gsmwijzer geannuleerd omdat er kennelijk bij Vodafone nog een order in het systeem zit. :(
3 augustus: Order bij Vodafone geannuleerd. Just like that. (zeggen ze...)
3 augustus: Order hervat bij gsmwijzer.nl (onder oude tarieven). De order kan alleen in deze week voortgezet worden, i.m.v. nieuwe tarieven. Dat is dus wel interessant:
4 augustus: Krijg mailtje van Vodafone: huidige abonnement is verlengd in B+S+W 300. Nieuwe tarieven dus :(
4 augustus: Een belletje naar GSMwijzer klaarde wat op: door het achterlijke ordersysteem van Vodafone, kan een verlenging niet weergegeven worden met de oude abonnementen. Het wordt als het goed is met terugwerkende kracht goed gezet door GSMwijzer en Vodafone. Toestel is verzonden. :)

Ik heb dagelijks een half uur tot een uur aan de telefoon gezeten met de Vodafone klantenservice. Niet eens alle telefoontjes staan in bovenstaand overzicht.

Maar eerst eens afwachten of het abonnement goed wordt omgezet naar de oude tarieven...

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Anoniem: 318025 schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 12:26:
[...]

Is misschien offtopic maar een advocaat erop zetten is dat niet veel duurder dan waarde van de telefoon? Kun je recht niet behalen via consuwijzer ofzo? Of de koop gewoon ontbinden? Je kunt dat namelijk nog lijkt me.
offtopic:
Nee, advocaat kost me niets i.v.m. een verzekering hier voor.
Ik heb de hoop in partijen als Consuwijzer, Consumentenbond, Kassa, Radar e.d. al jaren geleden opgegeven.

Belnu.nl wil de koop niet ontbinden, ze willen mij een gerepareerd toestel terug sturen, voor een toestel wat nog nooit heeft gewerkt. Ze zeggen letterlijk, wij kunnen u geen ander toestel toesturen omdat wij dan zelf met dit exemplaar blijven zitten. Of te wel..... Ze willen het risico niet dragen wat je wel als winkel dient te dragen. Daarbij heb ik zwart op wit staan dat het toestel door Belnu als DOA wordt erkend en wordt opgestuurd naar HTC voor vervanging van een ander toestel.

Dat ik dit dit zwart op wit heb maakt mijn "zaak" zo sterk. Overigens geeft mijn advocaat Belnu.nl afgelopen dinsdag al een brief gestuurd met de sommatie tot levering van een nieuw toestel, doen ze dit niet binnen 2 weken dan worden ze daarna in gebreke gesteld. Tevens claimt de advocaat de eerste maand abonnementsgeld bij Belnu. Ik ben nu namelijk al meer dan 1 maand onderweg om een toestel te krijgen en betaal al wel gewoon mijn telecom abonnement. Overigens komt dit laatste helemaal bij de advocaat weg, die zegt me omdat het een combinatiepakket is (abonnement + toestel) heb ik daar recht op.

Nou jah, dan zal het wel zo zijn.... Het gaat mij vooral om het feit dat mij een nieuw toestel is toegezegd.... Wanneer een Winkel dingen beloofd moeten ze dit gewoon na komen, eerst met veel bombarie klanten binnen halen en vervolgens niet de juiste aftersales toepassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

offtopic:
Okay duidelijk, je hebt dus zo'n rechtsbijstand verzekering. Ze helpen je meestal pas als ze vrij zeker van je zaak zijn, maar goed je hebt gelijk ze moeten je gewoon een nieuw werkend toestel leveren en niet zo dom doen dat ze er anders mee blijven zitten.

Ik merk trouwens dat ze zich verschuilen achter e-mail en telefoon, bij de belbus van Kassa word juist altijd mooi de confrontatie aangegaan, ik heb overigens ook niet bijsters veel vertrouwen in deze partijen. Ik zou het overigens twitteren als ik jouw was, bezorgt hun slecht publiciteit en dat zal ze leren.

Overigens mijn DHD heb ik met abonnement bij Coolblue genomen zei hebben wel goeie service naar hun klanten toe, dus in review kun je beste je ervaring vermelden want de prijzen onder leveranciers verschillen niet zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
offtopic:
Over Coolblue ben ik ook erg positief, helaas kon Coolblue het toestel mij niet uit voorraad leveren (5 dagen levertijd) Belnu kon mij het toestel uitvoorraad leveren, dit is via hun website en in gesprekken via de telefoon aan mij bevestigt. Niet dus... Bij Belnu was het toestel "ook" niet op voorraad.

Beetje jammer dus, maar goed.... Wat ze me daarnaa flikken eerst dingen beloven en daarna niet na komen....Daar kan ik niet zo goed tegen, helemaal als ik een belofte zwart op wit heb.

Ik heb in het dagelijks leven alleen maar met dit soort momenten te maken. Wanneer accountmanagers bij ons beloven dat een defect omgeruild wordt voor een nieuw exemplaar dan gaat dit gewoon gebeuren. Sterker wij sturen het vervangende product vaak al eerder weg dan we het defecte retour hebben gekregen. Nu begrijp ik wel, dit ligt met mobile telefoons iets anders.

Maar dan nog, wanneer je iets beloofd in het zwart op wit dan moet je dit gewoon nakomen. Belnu houd zich dus niet aan de afspraken en daar kom ik tegen in het verweer. Bovendien, stel dat mijn toestel na een week stuk was gegaan, dan hadden ze een punt. Het toestel was dan alleen geen DOA meer maar normaal defect.

Het punt zit hem er in dat ik heb getekend voor ontvangst, niet voor een defect product wat uit de doos komt.
Een ander moet zelf maar bekijken als hij/zij met Belnu/Mobitel zaken wil doen, Ik geloof dat mijn mening zich wel laat raden......
Ze krijgen van mij iig geen aanbeveling ;) :P

En ja, de webwinkelreview komt er aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michieas
Even een rondje gemaakt bij verschillende zaken hier in het winkelcentrum. Phonehouse, T-mobile, Vodafone, Telefoonkopen.nl en Belcompagny. Allemaal telefoon voorradig maar geen goede aanbiedingen. Bij een vergelijkbaar i150 abbo van 170 tot 270 bijbetalen. Dus toch maar rustig afwachten op Gsmeasy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sander1989 schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 14:48:
Lol waarom zou ik een 2 jaar abonnement nemen als een 1 jaar abonnement goedkoper is?
Als beetje netjes hou kan ik mijn HTC Sensation ook weer verkopen over 9/12 maanden voor 200 euro ofzo. :)
Al moet dan wel weer een beetje voordelig een nieuwe abonnement kunnen afsluiten voor een nieuwe telefoon. :z
Omdat de nieuwe abbonementen veel duurder en je voor paar tientjes meer 2 jarige contract hebt, je kunt na een jaar nog altijd zeggen ik verkoop telefoon nu ofzo want je moet eigenlijk zo rekenen:

Laat we zeggen toestel kost gemiddeld € 500 op dit moment, dan haal je dat bedrag van die € 656,45 en hou je dus € 156,45 over en dat bedrag deel je door 24 en dat is € 6,51 per maand dan dus aan abbonements kosten want andere gedeelte wat je betaald zie ik als afbetaling van de GSM.

Dus als je totaal voor 1 jaar € 616.95 betaald dan moet je eerst die € 500 voor het toestel aftrekken en dan hou je € 116,95 over en dat deel je door 12 en dat is € 9,74 per maand.

Dan is mij duidelijk dat 2 jaar echt goedkoper is, bijna 30% a 40% en mocht je die gsm na 1 jaar toch willen verkopen of direct wanneer je hem krijgt dan heb je dus nog steeds goedkoop abonnement, maar goed er is nog maar weinig tijd of alle providers hebben al die nieuwe abonnementen in gevoerd waar data veel duurder is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 408891

Bullet NL schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 19:41:Het punt zit hem er in dat ik heb getekend voor ontvangst, niet voor een defect product wat uit de doos komt.
Een ander moet zelf maar bekijken als hij/zij met Belnu/Mobitel zaken wil doen, Ik geloof dat mijn mening zich wel laat raden......
Ze krijgen van mij iig geen aanbeveling ;) :P
En ja, de webwinkelreview komt er aan!
[/quote]

Beste bullet nl; Ik wil je heel veel sterkte in de strijd toewensen met belnu.
Ik heb ook een kwestie met ze gehad en wat een stelletje eikels zijn het daar.
Mij hebben ze ook een geintje proberen te flikken maar vanaf het begin alles ondergebracht bij mijn rechtsbijstand; op mijn aangetekende brief hebben ze nooit antwoord gegeven.
Het handelen voordat ze het contract hebben gaat heel snel maar daarna zijn het een stelletje leugenaars-bedriegers.
Hou vol en geef je niet zomaar gewonnen!

p.s. laat de webwinkelnominatie´s maar komen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michieas
Als goed is komen ze m morgen afleveren op t werk. Lijkt erop dat GSMEASY weer voorraad heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tw1light
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-07 15:54

tw1light

I'm alive

Levert Gsmeasy een tmobile branded Sensation? Omdat bij een iplan 150 bij studentmobiel ook een gratis branded sensation gekozen kan worden, of een unbranded voor €14.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scram
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-03-2021
Gisteren rond 12.00 uur heb ik via het web de Sensation besteld bij GSMwijzer. Dit in combinatie met een T-Mobile I-150 abbo. Ik heb gekozen voor de unbranded versie (14 euro bijbetalen). Vervolgens gekozen voor levering per koerier vandaag in de middag (12 euro kosten). Een half uur na mijn bestelling kreeg ik van GSMwijzer de bevestiging dat het pakket bij de koerier was. Gisteren om 21.00 (het afgesproken tijdstip) kreeg ik van de koerier het bericht dat de Sensation vandaag in de middag geleverd zou worden tussen 16.50 en 18.00 uur. Om 17.30 was de koerier hier. Top service !!!

• Hayo
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-06 20:27
Ik ben van plan om een Sensation aan te schaffen.
Als ik zo op de website van Studentmobiel kijk, zie ik dat ze twee versies leveren, de 'gewone' Black en de T-Mobile Black. Ik vraag me af of de gewone Black versie vodafone branded is. Zou iemand antwoord kunnen geven op mijn vraag.

Alvast bedankt!

• Bullet NL
Hayo schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 09:38:
Ik ben van plan om een Sensation aan te schaffen.
Als ik zo op de website van Studentmobiel kijk, zie ik dat ze twee versies leveren, de 'gewone' Black en de T-Mobile Black. Ik vraag me af of de gewone Black versie vodafone branded is. Zou iemand antwoord kunnen geven op mijn vraag.

Alvast bedankt!
Wat zegt de webshop zelf in dit geval? De vraag die jij op dit forum plaatst, is prima op te lossen door zelf een belletje of e-mail te sturen aan de betreffende webshop. Wanneer je goed had gezocht op GoT had je overigens ook op het antwoord van je vraag kunnen komen, Op GoT houden we van eigen initiatief! ;)

Black is de kleur, Daarnaast zijn er 3 versies van de HTC Sensation, een HTC Stock exemplaar en een T-Mobile of Vodafone variant. Op moment dat een website er specifiek bij zet uit welke versies er keus is, welke zal dan de stock en T-Mobile versie zijn?

p.s. op GoT groeten en bedanken we elkaar continu, het is daarom niet nodig een post hier mee af te sluiten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeth3119
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:35
Ik ben ook van plan om een HTC sensation te gaan bestellen, maar ik wil het graag unbranded.
Waar hebben jullie je telefoon bestelt en is het unbranded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander1989
Anoniem: 318025 schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 21:18:
[...]

Omdat de nieuwe abbonementen veel duurder en je voor paar tientjes meer 2 jarige contract hebt, je kunt na een jaar nog altijd zeggen ik verkoop telefoon nu ofzo want je moet eigenlijk zo rekenen:

Laat we zeggen toestel kost gemiddeld € 500 op dit moment, dan haal je dat bedrag van die € 656,45 en hou je dus € 156,45 over en dat bedrag deel je door 24 en dat is € 6,51 per maand dan dus aan abbonements kosten want andere gedeelte wat je betaald zie ik als afbetaling van de GSM.

Dus als je totaal voor 1 jaar € 616.95 betaald dan moet je eerst die € 500 voor het toestel aftrekken en dan hou je € 116,95 over en dat deel je door 12 en dat is € 9,74 per maand.

Dan is mij duidelijk dat 2 jaar echt goedkoper is, bijna 30% a 40% en mocht je die gsm na 1 jaar toch willen verkopen of direct wanneer je hem krijgt dan heb je dus nog steeds goedkoop abonnement, maar goed er is nog maar weinig tijd of alle providers hebben al die nieuwe abonnementen in gevoerd waar data veel duurder is geworden.
Ja je hebt gelijk, had even niet logische nagedacht.
Uiteindelijk na lang twijfelen ook 2 jaar abbo genomen met t-mobile iplan 150 29.50 per maand.
Hopelijk raakt het t-mobile netwerk niet meer zo overbelast, al zit die kans er wel in komende 2 jaar omdat t-mobile nu een stuk aantrekkelijker is voor die veel mb's verbruiken met hun mob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
offtopic:
Morgen verloopt de termijn die de advocaat heeft gesteld aan BELNU, er is helemaal geen reactie gekomen na aanleiding van de sommatie. Ik weet niet wat dat bedrijf heeft, maar het lijkt mij dat het goedkoper is om een nieuw toestel te leveren (ik ben nu al sinds 28 juli onderweg) dan een proces + advocaat kosten te moeten betalen.

Ik zou me een tweede keer bedenken om een abonnement & toestel bij Belnu te bestellen, ze willen wel graag een order tikken maar leveren en de bij behorende aftersales leveren ho maar…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neok_
  • Niet online
Via Studentmobiel.nl kom ik momenteel uit op de volgende aanbieding:

Hi+Web: €39,95/maand
225 minuten of 450 smsjes
Internet 3.6Mb/s, 1000MB limiet
Eerste 9 maanden 50% korting, toestel voor €12+€12,95 Express verzending

Nu bieden ze ook iets aan genaamd Hi Student+Web, waarbij de maandprijs zakt naar €36,45 (wat op 2 jaar tijd toch zo'n €75 scheelt). Op de Hi website staat dat je bij ontvangst van het toestel je OV jaarkaart (bestaat die nog?) of MBO/HBO/uni inschrijvingsbewijs moet laten zien. Sinds 2 jaar ben ik geen student meer, maar studentmobiel.nl noemt deze voorwaarde niet. Kan ik dus, als ex-student, dan alsnog gebruik maken van de kortingsactie voor studenten?

Gebeld, het antwoord is: bij het versturen van de benodigde documenten (paspoort, ondertekend contract) moet je ook een kopie OV jaarkaart / inschrijving hogeschool meesturen. Besteld zonder de studentenkorting dus.

[ Voor 13% gewijzigd door Neok_ op 19-08-2011 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Neok_ schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 03:12:
Via Studentmobiel.nl kom ik momenteel uit op de volgende aanbieding:

Hi+Web: €39,95/maand
225 minuten of 450 smsjes
Internet 3.6Mb/s, 1000MB limiet
Eerste 9 maanden 50% korting, toestel voor €12+€12,95 Express verzending

Nu bieden ze ook iets aan genaamd Hi Student+Web, waarbij de maandprijs zakt naar €36,45 (wat op 2 jaar tijd toch zo'n €75 scheelt). Op de Hi website staat dat je bij ontvangst van het toestel je OV jaarkaart (bestaat die nog?) of MBO/HBO/uni inschrijvingsbewijs moet laten zien. Sinds 2 jaar ben ik geen student meer, maar studentmobiel.nl noemt deze voorwaarde niet. Kan ik dus, als ex-student, dan alsnog gebruik maken van de kortingsactie voor studenten?

Gebeld, het antwoord is: bij het versturen van de benodigde documenten (paspoort, ondertekend contract) moet je ook een kopie OV jaarkaart / inschrijving hogeschool meesturen. Besteld zonder de studentenkorting dus.
Geen idee als je van de actie gebruik kan maken.

Maar bij Hi krijg je 9 maand korting, Vodafone 12. Geen idee hoe jou rekensom is bij het totaal bedrag. Maar bij belsimpel. Heb je dit.

Vodafone Bel+SMS+Web 250 2 jaar
U krijgt: 250 min of 250 sms + Mobiel internet 500 MB (3.6 Mb/s)
per maand €27.00, na 12 mnd €38.50
* Inclusief snel mobiel internet (3.6 Mb/s)!
* 12 maanden lang slechts € 27.00 (normaal € 38.50)
* Tijdelijk slechts € 30.00 aansluitkosten
* Tijdelijk Gratis dubbele databundel (dus het word 1GB)

Telefoon gratis, verzenden €4.95

Had deze aanbieding graag willen hebben (zover ik kunnen vinden, het goedkoopste aanbod), maar ik kan pas vanaf 15 sept verlengen grrr.

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aotholland
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 03-07 21:30
Ik heb afgelopen week voor HTC Sensation aangevraagd bij gsmweb.nl
over twee dagen heb ik een email ontvangt, daarin staat dat deze telefoon niet op voorraad is terwijl mijn abonnement aangesloten.
Ik had gebeld voordat ik het besteld en ben ik geïnformeerd dat binnen 2 dagen telefoon binnen is. Nu zit ik zonder telefoon maar betaal ik abonnement kosten?
Ik heb gebeld en wilde ik bestelling annuleren maar zei telefoniste van gsmweb dat is niet meer mogelijk wegen het abonnement aangesloten is.
is het annuleren mogelijk? weet iemand daarvoor iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231755

Vrijdags besteld via de KS van VF, maandags bevestiging via de mail en woensdag mail gekregen dat ze het verzonden hebben. Dag later via de postbode bezorgt, best snel dus.

Opmerking: HTC Sensation (was Pyramid) GRY VF stond op het bestellingsformulier dat ik via de mail kreeg, ondanks dat iemand hier eerder zei dat het niet branded was is hij het wel degelijk! Opstartlogo, 360 apps en demo spellen.

[ Voor 88% gewijzigd door Anoniem: 231755 op 01-09-2011 13:01 ]

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

aotholland schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 12:34:
Ik heb afgelopen week voor HTC Sensation aangevraagd bij gsmweb.nl
over twee dagen heb ik een email ontvangt, daarin staat dat deze telefoon niet op voorraad is terwijl mijn abonnement aangesloten.
Ik had gebeld voordat ik het besteld en ben ik geïnformeerd dat binnen 2 dagen telefoon binnen is. Nu zit ik zonder telefoon maar betaal ik abonnement kosten?
Ik heb gebeld en wilde ik bestelling annuleren maar zei telefoniste van gsmweb dat is niet meer mogelijk wegen het abonnement aangesloten is.
is het annuleren mogelijk? weet iemand daarvoor iets?
Je betaald iets wat niet naar wens is. Ze kunnen hoog en laag springen maar dat hoef je dus niet te pikken, rechter stelt je in het gelijk.

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
de tip van vandaag: www.thephonehouse.nl/bellenvoorjeclub

Heb je Sensation voor 42,50 keer 10 is 425 plus 30 euro is 455 euro in totaal en toestel gratis. Plus 300 belminuten en 1GB!

De aanbieding van dit moment!! :) :) _/-\o_ :D :9~

1 jarig contract

[ Voor 7% gewijzigd door alwaysleft op 01-09-2011 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Laatst online: 03-07 23:25
alwaysleft schreef op donderdag 01 september 2011 @ 17:02:
de tip van vandaag: www.thephonehouse.nl/bellenvoorjeclub

Heb je Sensation voor 42,50 keer 10 is 425 plus 30 euro is 455 euro in totaal en toestel gratis. Plus 300 belminuten en 1GB!

De aanbieding van dit moment!! :) :) _/-\o_ :D :9~

1 jarig contract
Oei.. dat is wel een hele mooie deal! Alleen jammer van die 300 belminuten. Heb zelf wel genoeg aan 200. :9

* Ryan_ gaat er eens over na denken

Edit:
Toch maar besteld. Ben benieuwd wanneer ik een telefoontje krijg van de koerier.
Had hem eigenlijk willen ophalen in een 'The Phone House' winkel maar kon die optie nergens aanvinken wanneer ik bestelde. Wel gek, aangezien ze er wel mee adverteren.
Met deze nieuwe service van The Phone House kun je ervoor kiezen jouw bestelling op te halen in een van onze winkels. Uiteraard bepaal je zelf welke winkel dat is. De eventuele betaling doe je online. Wij houden je op de hoogte middels e-mail en sms. Zodra je de bestelling op kunt halen dien je de ontvangen orderbevestiging mee te nemen naar de door jou opgegeven winkel.

[ Voor 37% gewijzigd door Ryan_ op 02-09-2011 20:04 . Reden: Telefoon besteld :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-06 22:07
Ryan_ schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 08:42:
[...]

Oei.. dat is wel een hele mooie deal! Alleen jammer van die 300 belminuten. Heb zelf wel genoeg aan 200. :9

* Ryan_ gaat er eens over na denken

Edit:
Toch maar besteld. Ben benieuwd wanneer ik een telefoontje krijg van de koerier.
Had hem eigenlijk willen ophalen in een 'The Phone House' winkel maar kon die optie nergens aanvinken wanneer ik bestelde. Wel gek, aangezien ze er wel mee adverteren.

[...]
Is dat met abonnement ? Ik heb gister mijn sensation bij TPH besteld en kreeg daarna een bevestiging dat hij niet op voorraad was, levertijd 1 a 2 weken. Telefoontje gepleegd naar TPH en aangeven of ik hem daar niet kan ophalen, nee dat kan dus niet. Ik kan hem daar wel krijgen met het zelfde abonnement maar dan mag ik 120,- bij betalen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Vanmiddag gebeld door amp-logistics en een bezorg afspraak kunnen maken. Kon m'n telefoon vanaf een woensdag laten bezorgen. Ik heb voor a.s zaterdag gekozen ivm werk. Ben benieuwd!
xeple schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 11:25:
[...]
Is dat met abonnement ? Ik heb gister mijn sensation bij TPH besteld en kreeg daarna een bevestiging dat hij niet op voorraad was, levertijd 1 a 2 weken. Telefoontje gepleegd naar TPH en aangeven of ik hem daar niet kan ophalen, nee dat kan dus niet. Ik kan hem daar wel krijgen met het zelfde abonnement maar dan mag ik 120,- bij betalen. 8)7
Ik heb contact opgenomen met het Webcare team en die vertelde mij het volgende:
Ryan_,

Ja dat kan wel. Het is wel een klein vinkje aan het einde van je bestelling. Misschien wel "te" klein.

Met vriendelijke groet,
<naam medewerker>
The Phone House
Ik vroeg of dit nog gewijzigd kon worden ivm de afspraak die ik gemaakt had met amp-logistics waarop ik dit antwoord kreeg:
Ryan_,

Dat zou kunnen maar ik raad het af. Dat moeten we je huidige order annuleren en moet je een nieuwe order indienen. Dat geeft weer een compleet nieuwe leverdatum.

Met vriendelijke groet,
<naam medewerker>
The Phone House
Heb het uiteindelijk zo maar gelaten. Is niet zo'n probleem. Ook wist de medewerker te vertellen dat het toestel 'unbranded' was. Wel heb ik geadviseerd om het vinkje wat groter te maken. De medewerker was het hier mee eens ;)

Ik moet zeggen, een hele goede service van 'The Phone House'. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -unknown
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-07 14:43
Ook maar gebruik gemaakt van deze actie. In de opmerking gezet of hij zo snel mogelijk opgestuurd kon worden omdat ik anders zonder telefoon zit (is niet zo, maar het proberen waard natuurlijk). Helaas kreeg ik vandaag een berichtje dat ik 1 a 2 weken levertijd heb... Wel apart dat jij vandaag gebeld bent en ik een berichtje vanochtend kreeg dat hij nabesteld moet worden. Achja, geduld is een schone zaak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
Ik had hem dus vrijdag besteld maar het toestel was niet op voorraad, vandaag gaf mijn order status aan dat deze nu wel op voorraad was en dat er met mij contact zou worden gezocht. Ongeduldig als ik ben toch maar even zelf gebeld. Er kon direct een aflever afspraak gemaakt worden en het kon morgen al geleverd worden. De medewerkster gaf aan dat het pakketje ook op het werk afgeleverd kon worden, super!. Rond 21:00 vanavond krijg een sms wanneer ik het pakketje ongv. kan verwachten. Het abonnement kan 2 a 3 werkdagen duren voordat deze in gaat (nieuw abbo zonder nummerbehoud) Al met al top geregeld daar bij de phone house.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
all killer schreef op maandag 05 september 2011 @ 18:46:
Wel apart dat jij vandaag gebeld bent en ik een berichtje vanochtend kreeg dat hij nabesteld moet worden. Achja, geduld is een schone zaak :)
Ik kreeg vrijdagavond precies hetzelfde bericht. Misschien dat jij deze week ook al gebeld gaat worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
xeple schreef op maandag 05 september 2011 @ 19:23:
Er kon direct een aflever afspraak gemaakt worden en het kon morgen al geleverd worden. De medewerkster gaf aan dat het pakketje ook op het werk afgeleverd kon worden, super!. Rond 21:00 vanavond krijg een sms wanneer ik het pakketje ongv. kan verwachten.
En? Heb je de telefoon ondertussen al binnen? :D

• xeple
Ryan_ schreef op woensdag 07 september 2011 @ 15:35:
[...]

En? Heb je de telefoon ondertussen al binnen? :D
Uiteraard :*) Kreeg maandag in de avond een sms met daarin een tijdsblok van 1,5 uur en het pakketje werd keurig netjes op de aangegeven tijd afgeleverd door AMP logistics. Ik heb de hele avond lopen klooien met mijn sensatie 8)

• tankforce
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-07 21:47
Bij gsmweb de sensation gezien,, kijk onderstaande link:
http://www.gsmweb.nl/forms/tmip026.htm
ik vraag me hierbij af of ik ook aansluitkostten zou moeten betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
.

[ Voor 98% gewijzigd door vanpeltje op 24-09-2011 15:21 ]

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
.

[ Voor 99% gewijzigd door vanpeltje op 24-09-2011 15:21 ]

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:31

The Executer

Lekker belangrijk!

Zat zelf te kijken naar een aanbieding van StudentMobiel van de Sensation. Volgens de berekeningen in Excel zijn zij veruit de goedkoopste. De enige provider welke in de buurt komt is Hi, met een totaalprijs van € 631,85 tegenover € 619,5 van T-Mobile. Zal vanavond eens bellen met Hi wat er mogelijk is, ben al meer dan 2 jaar klant bij hun. Hopelijk krijg ik er dan nog wat af.

Edit: Deze komt dus overeen met de actie voor je club bij TPH. Dit abonnement is ook 2 jaar, en toestel is ook gratis.

[ Voor 11% gewijzigd door The Executer op 26-09-2011 15:09 ]

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
The Executer schreef op maandag 26 september 2011 @ 15:06:
Zat zelf te kijken naar een aanbieding van StudentMobiel van de Sensation. Volgens de berekeningen in Excel zijn zij veruit de goedkoopste. De enige provider welke in de buurt komt is Hi, met een totaalprijs van € 631,85 tegenover € 619,5 van T-Mobile. Zal vanavond eens bellen met Hi wat er mogelijk is, ben al meer dan 2 jaar klant bij hun. Hopelijk krijg ik er dan nog wat af.

Edit: Deze komt dus overeen met de actie voor je club bij TPH. Dit abonnement is ook 2 jaar, en toestel is ook gratis.
Heb je daarbij ook gekeken naar mobiel internet van Hi? Snelheden en datalimiet van Hi liggen ver achter tov T-mobile. Als je precies hetzelfde hebt dan ben je volgens mij bij Hi veel duurder uit? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Ik hink hier een beetje op 2 benen, enerzijds wil ik graag ingaan op de t-mobile I-smart 150 aanbieding met gratis sensation anderzijds zou ik ook wel de XE willen hebben.
Maar die XE komt pas 7 okt. en I-smart aanbieding verloopt op 30 sept. nu wachten op een aanbieding met de XE + bijbetalen, of toch de sensation nemen en een anker accu erbij bestellen?
Ik denk dat na kpn-voda sizz telfort enz.... het gratis telefoon feest voorbij is, zonder een dik abbo, hebben jullie dit gevoel ook?

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
The Executer schreef op maandag 26 september 2011 @ 15:06:

Hummm op pricewatch komt hij toch echt in totaal op 744 euro uit, icm. i-smart 150 2 jaar of heb ik iets gemist?
Zo ja wat dan :?

[ Voor 0% gewijzigd door Supertip op 28-09-2011 19:18 . Reden: prijs aanpassing ]

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Supertip schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 20:36:
[...]

Hummm op pricewatch komt hij toch echt in totaal op 758 euro uit, icm. i-smart 150 2 jaar of heb ik iets gemist?
Zo ja wat dan :?
Ik denk het wel? :P

Op die website van hem is de Sensation gratis bij een I-smart 150 2 jaar + eerste 3 maanden gratis. Dus 21 * 29.50 = 619.50. Misschien nog aansluitenkosten erbij, maar dan is het nog steeds ruim onder die 758 euro..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
Tankiej schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 20:59:
[...]

Ik denk het wel? :P

Op die website van hem is de Sensation gratis bij een I-smart 150 2 jaar + eerste 3 maanden gratis. Dus 21 * 29.50 = 619.50. Misschien nog aansluitenkosten erbij, maar dan is het nog steeds ruim onder die 758 euro..
1X per kwartaal 2,50 euro simkosten 30 euro aansluit kosten 6,95 verzendkosten en na 12mnd, de optie om onbeperkt 64kb internet voor 4,50 permnd voort te zetten na de 500mb bundel dus.

Dan ga je al aardig naar de 31 euro per maand lijkt mij.
Dan is die I smart 200 niet gek veel duurder met 1GB internet.

Ik heb mijn huiswerk gedaan >:)

• Tankiej
Supertip schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 21:39:
[...]

1X per kwartaal 2,50 euro simkosten 30 euro aansluit kosten 6,95 verzendkosten en na 12mnd, de optie om onbeperkt 64kb internet voor 4,50 permnd voort te zetten na de 500mb bundel dus.

Dan ga je al aardig naar de 31 euro per maand lijkt mij.
Dan is die I smart 200 niet gek veel duurder met 1GB internet.

Ik heb mijn huiswerk gedaan >:)
Hm, oke :o

Maar eh, als iemand de Sensation wil zonder T-mobile. Er is vandaag een Groupon aanbieding, voor 19 euro een waardebon bij Phone House twv 120 euro. Wordt ie ook al flink goedkoper van :D

http://www.groupon.nl/dea...D=NL_CRM_1_0_0_271&a=1646

• alwaysleft
Tankiej schreef op woensdag 28 september 2011 @ 11:20:
[...]

Maar eh, als iemand de Sensation wil zonder T-mobile. Er is vandaag een Groupon aanbieding, voor 19 euro een waardebon bij Phone House twv 120 euro. Wordt ie ook al flink goedkoper van :D

is alleen met abonnement( staat in de voorwaarden)

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:24

knakworst

Get more sats!

Bij 1-jarige abo's is het dan wel redelijk aantrekkelijk.

Bijvoorbeeld
T-mobile i-smart 200 abonnement
10*34,50 abo
30 aansluit
129 toestel (249-120)
Totaal 505 euro voor 1 jaar.

• The Executer

The Executer

Lekker belangrijk!

Tankiej schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 13:40:
[...]

Heb je daarbij ook gekeken naar mobiel internet van Hi? Snelheden en datalimiet van Hi liggen ver achter tov T-mobile. Als je precies hetzelfde hebt dan ben je volgens mij bij Hi veel duurder uit? :)
1 nadeel: Het bereik van T-Mobile wat bij ons nog wel eens wat problematisch is. Woon op het 3-provincieënpunt van Groningen/Friesland/Drenthe. Daarnaast, Hi bevalt me erg goed qua bereik (Logisch, via KPN-netwerk). Dan kan ik gewoon mijn huidige nummer houden.

Volgens mij had ik bij Hi het Messaging 37.50 abbo geselecteerd, maar dit weet ik niet zeker. Had alles in Excel staan qua berekeningen, maar ben net die regel kwijtgeraakt natuurlijk. Dit abbo heeft een snelheid van 14.4MB/s wat 2 keer zo snel is als T-Mobile.

Edit: Blijkt iets anders te zijn, en heb nu de volledige getallen ook weer: Blijkt dat je dan de eerste 9 maand korting hebt, wat verkeerd is gegaan in de berekeningen. Kom dan op een totaalprijs van 1011, waarbij T-Mobile dus alsnog het meest goedkoop is (€ 619). Daarna Hi met de Web 27.50, totaalprijs over 2 jaar 631.85.
Dat is dus ook gegaan in de berekening. Heb ergens op Hi zien staan dat de korting over de volledige looptijd gelde, maar vind het nergens meer terug.

[ Voor 22% gewijzigd door The Executer op 28-09-2011 13:04 ]

• alwaysleft
Tankiej schreef op woensdag 28 september 2011 @ 11:20:
[...]

Thanx voor de tip! Straks handig met een 1 jarig abo met de Iphone 5 :D :9~

• Tankiej
alwaysleft schreef op woensdag 28 september 2011 @ 11:40:
[...]
is alleen met abonnement( staat in de voorwaarden)
Klopt, staat er heel duidelijk :Y
The Executer schreef op woensdag 28 september 2011 @ 12:44:
[...]

1 nadeel: Het bereik van T-Mobile wat bij ons nog wel eens wat problematisch is. Woon op het 3-provincieënpunt van Groningen/Friesland/Drenthe. Daarnaast, Hi bevalt me erg goed qua bereik (Logisch, via KPN-netwerk). Dan kan ik gewoon mijn huidige nummer houden.

Volgens mij had ik bij Hi het Messaging 37.50 abbo geselecteerd, maar dit weet ik niet zeker. Had alles in Excel staan qua berekeningen, maar ben net die regel kwijtgeraakt natuurlijk. Dit abbo heeft een snelheid van 14.4MB/s wat 2 keer zo snel is als T-Mobile.

Edit: Blijkt iets anders te zijn, en heb nu de volledige getallen ook weer: Blijkt dat je dan de eerste 9 maand korting hebt, wat verkeerd is gegaan in de berekeningen. Kom dan op een totaalprijs van 1011, waarbij T-Mobile dus alsnog het meest goedkoop is (€ 619). Daarna Hi met de Web 27.50, totaalprijs over 2 jaar 631.85.
Dat is dus ook gegaan in de berekening. Heb ergens op Hi zien staan dat de korting over de volledige looptijd gelde, maar vind het nergens meer terug.
Ik woon in het uiterste noord-oosten van prov. Groningen. Volgens T-mobile zelf is het bereik uitstekend hier, maar vrienden die voorheen T-mobile hebben gehad zeggen dat het erg slecht was. Echter nu is bijna iedereen overgestapt hier, dus ik heb geen idee hoe het bereik van T-mobile hier nu is :o

Dat is voor mij ook een beetje wat mij doet twijfelen of ik wel T-mobile moet nemen. Zit nu bij Hi en het bereik is erg goed, maar die nieuwe internet abonnementen vind ik gewoon belachelijk duur. Telfort is wel goed te doen, ook het bereik is erg goed. Alleen is daarbij de prijs van de Sensation weer best hoog. Twijfels, twijfels.. Maarja, ik heb nog even. M'n huidige abonnement loopt eind november af :)

Oh en, als je overstapt op T-mobile kan je ook je huidige nummer behouden. Het kost misschien wat tijd, maar nummerbehoud is altijd mogelijk. Het is altijd alleen even het gekloot dat je huidige provider zegt dat het nummer al is vrijgegeven en dat het aan je nieuwe provider ligt. En je nieuwe provider zegt dat je huidige provider het nog niet heeft vrijgegeven :')

• The Executer

The Executer

Lekker belangrijk!

Tankiej schreef op woensdag 28 september 2011 @ 13:13:
[...]

Klopt, staat er heel duidelijk :Y

[...]

Ik woon in het uiterste noord-oosten van prov. Groningen. Volgens T-mobile zelf is het bereik uitstekend hier, maar vrienden die voorheen T-mobile hebben gehad zeggen dat het erg slecht was. Echter nu is bijna iedereen overgestapt hier, dus ik heb geen idee hoe het bereik van T-mobile hier nu is :o

Dat is voor mij ook een beetje wat mij doet twijfelen of ik wel T-mobile moet nemen. Zit nu bij Hi en het bereik is erg goed, maar die nieuwe internet abonnementen vind ik gewoon belachelijk duur. Telfort is wel goed te doen, ook het bereik is erg goed. Alleen is daarbij de prijs van de Sensation weer best hoog. Twijfels, twijfels.. Maarja, ik heb nog even. M'n huidige abonnement loopt eind november af :)

Oh en, als je overstapt op T-mobile kan je ook je huidige nummer behouden. Het kost misschien wat tijd, maar nummerbehoud is altijd mogelijk. Het is altijd alleen even het gekloot dat je huidige provider zegt dat het nummer al is vrijgegeven en dat het aan je nieuwe provider ligt. En je nieuwe provider zegt dat je huidige provider het nog niet heeft vrijgegeven :')
Mijn abbo is allang verlengbaar (sinds juni), maar kon de sensation destijds niet krijgen via Hi bijvoorbeeld. Denk dat in combinatie met die Groupon er wel leuke voordelen te halen zijn. Verder zijn er niet echt voordelen te behalen volgens mij (Op de duurdere abbo's na).

Edit: Wtf: Bij een nieuw abonnement is de telefoon goedkoper dan bij verlengen... Lijkt me dat je trouwe klanten juist wil stimuleren bij je te blijven?

[ Voor 4% gewijzigd door The Executer op 28-09-2011 13:38 ]

• Supertip
  • Niet online
The Executer schreef op woensdag 28 september 2011 @ 13:23:
[...]
Edit: Wtf: Bij een nieuw abonnement is de telefoon goedkoper dan bij verlengen... Lijkt me dat je trouwe klanten juist wil stimuleren bij je te blijven?
maar telecommer's denken heel vreemd, in onze ogen.

nieuwe klanten binnenhalen is belangrijker als bestaande behouden, ze houden niet van duurzame relaties blijkbaar 8)7

• Tankiej
The Executer schreef op woensdag 28 september 2011 @ 13:23:
[...]

Mijn abbo is allang verlengbaar (sinds juni), maar kon de sensation destijds niet krijgen via Hi bijvoorbeeld. Denk dat in combinatie met die Groupon er wel leuke voordelen te halen zijn. Verder zijn er niet echt voordelen te behalen volgens mij (Op de duurdere abbo's na).

Daar heb ik ook al een keer over geklaagd bij Hi. Toen kreeg ik de reactie dat ik dan niet genoeg gebruik zou maken van mijn abonnement :') :') :')

• Supertip
  • Niet online
Gisteren de sensation met T-Mobile I-Smart 150 besteld bij studentmobiel, order is onderweg naar mij.
Ik kom van prepaid af(telfort) en behoud mijn nr. zou dat nu ook al in orde zijn???? het zou wel supersnel zijn, als de t-m sim er bij zou zitten.

Ik ben er niet echt bekent mee want, prive' kocht ik altijd zelf mijn telefoons ivm. altijd prepaid gehad.
En die van mijn werk regelt de admin. vandaar dat ik geen ervaring heb met nr. behoud.

ps. de XE is bij studentmob. ook te pre-orderen met een t-mob, abbo.

Edit. 1okt sms van t_mobile gehad, per 7okt. Telfort nr over gezet.
Krijg ik dan ook weer een nieuwe sim kaart?

[ Voor 10% gewijzigd door Supertip op 02-10-2011 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
Oeps foutje

[ Voor 96% gewijzigd door Supertip op 02-10-2011 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Supertip schreef op donderdag 29 september 2011 @ 19:38:
Gisteren de sensation met T-Mobile I-Smart 150 besteld bij studentmobiel, order is onderweg naar mij.
Ik kom van prepaid af(telfort) en behoud mijn nr. zou dat nu ook al in orde zijn???? het zou wel supersnel zijn, als de t-m sim er bij zou zitten.

Ik ben er niet echt bekent mee want, prive' kocht ik altijd zelf mijn telefoons ivm. altijd prepaid gehad.
En die van mijn werk regelt de admin. vandaar dat ik geen ervaring heb met nr. behoud.

ps. de XE is bij studentmob. ook te pre-orderen met een t-mob, abbo.

Edit. 1okt sms van t_mobile gehad, per 7okt. Telfort nr over gezet.
Krijg ik dan ook weer een nieuwe sim kaart?
Je hebt nu toch een nieuwe simkaart van tmobile gekregen? Zo ja; nee, dan krijg je niet weer een nieuwe. Zo nee, ja dan krijg je nog één van tmobile :)
Pagina: 1 ... 31 32 Laatste

Let op:
Dit topic is GEEN vergaarbak voor van alles en nog wat, Ook hier verwachten we een zeker inhoud van de replies.

Berichten zoals:

-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb hem ook" of "ik heb hem besteld".

Worden zonder melding verwijderd.