Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-06 00:55
Mede-auteur:
  • yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-06 17:46

yannickie111

HTC Sensation Levertijden+abo (header)
Welkom in het HTC Sensation Levertijden en Abonnementen-topic!
HTC Sensation idea

Dit is het HTC Sensation levertijden- en abonnementen topic

Hier kan discussie gevoerd worden en melding worden gemaakt over de levertijden, beschikbaarheid en abonnementen.

Zoals altijd zijn discussies over shops, toesteltechniek hier niet toegestaan. Het is natuurlijk mooi dat “jij” het toestel besteld hebt, maak hier wel een inhoudelijke melding van, geef andere Tweakers dan ook de mogelijkheid hier in mee te delen!

Waar is dit topic wel voor?
  • Discussie over mooie en/of verschillende aanbiedingen voor de HTC Sensation
  • Discussie over de al oude levertijden vraag, wanneer kunnen we de HTC Sensation in Nederland en/of Belgie in de winkels verwachten?
  • Andere vragen over de levertijd of beschikbaarheid van de HTC Sensation al dan niet in combinatie met een GSM abonnement.
Verwante topics:
HTC Sensation: Ervaringen & Discussie (Deel 3)
Accessoires voor de HTC Sensation
[HTC Sensation] Rooten en Custom ROM's

Succes en veel plezier!

[ Voor 30% gewijzigd door yannickie111 op 17-06-2011 10:19 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02:37

The_Worst

Unox

Volgens HTC is de Sensation vanaf 1 juni exclusief beschikbaar bij Vodafone. Een aantal weken later zal deze 'vrij' beschikbaar komen.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:29
Ik ben benieuwd of het ook Vodafone aangepast is, ik hoop van niet. Was bij de desire wel zo dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
jopie schreef op woensdag 13 april 2011 @ 00:18:
Ik ben benieuwd of het ook Vodafone aangepast is, ik hoop van niet. Was bij de desire wel zo dacht ik.
Dit was bij de eerste Desire HD's niet het geval.
Vodafone heeft destijds de eerste DHDs zonder enkele aanpassing verkocht.
Later is dit verandert, ik heb het idee dat dit nu met de Sensation net zo zal gaan.
HTC zal Vodafone de eerste verkoop gunnen, Vodafone zal van HTC wel de mogelijkheid krijgen om daarna goedkoop het toestel in te kopen met hun eigen "Vodafone" software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-06 14:37
Worden de prijzen icm een abonnement al wel eerder beschikbaar? Wil hem eigenlijk zo snel mogelijk bestellen ivm met mijn huidige abo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konani
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-03-2024
Nice :) wou m al icm met een vodafone abbonement dus komt mij heel goed uit :) de incredible verkoopt vodafone nog steeds niet omdat ze eerst hun eigen tests er overheen willen gooien voordat deze bij vodafone in de winkel komt :S erg slecht vindt ik dat, terwijl iedereen m al verkoopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-06 16:02
Konani schreef op woensdag 13 april 2011 @ 10:22:
Nice :) wou m al icm met een vodafone abbonement dus komt mij heel goed uit :) de incredible verkoopt vodafone nog steeds niet omdat ze eerst hun eigen tests er overheen willen gooien voordat deze bij vodafone in de winkel komt :S erg slecht vindt ik dat, terwijl iedereen m al verkoopt!
Ze bedoelen eigenlijk, ze willen nog Vodafone software maken om deze er op te zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morenoo91
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-06 15:31

Morenoo91

Flexible Mexican

Ik ben net aan de tel geweest met de klantenservice van KPN (Hi) en
er werd mij bevestigd dat hun die ook dit kwartaal zullen hebben (dus juni).
Ga 'm meteen kiezen bij het verlengen

PSN: MGFlexican.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 11:39
Morenoo91 schreef op woensdag 13 april 2011 @ 20:01:
Ik ben net aan de tel geweest met de klantenservice van KPN (Hi) en
er werd mij bevestigd dat hun die ook dit kwartaal zullen hebben (dus juni).
Ga 'm meteen kiezen bij het verlengen
Goed nieuws, ik ben ook aan het denken om deze telefoon aan te schaffen en ik zit ook bij Hi. Ik kan op dit moment al een nieuwe telefoon uitkiezen (en ga dus waarschijnlijk hiermee wachten tot juni), maar ik ben alleen bang dat deze erg duur gaat worden bij Hi... Enige ervaring hiermee? Ik heb tot nu toe alleen goedkopere telefoons (geen smartphones) gehad en nooit echt naar prijzen van smartphones gekeken, maar de HTC Desire bijvoorbeeld staat er nu op en is nog steeds duurder dan wat een vriend van me ervoor heeft betaald, en dat was 1,5 jaar geleden ofzo! Ik ben dus bang dat hij bij Hi wat duur gaat worden, maar als ik bij Hi stop moet ik natuurlijk 3 maanden nog wachten en daar heb ik ook geen zin in...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morenoo91
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-06 15:31

Morenoo91

Flexible Mexican

NickThissen schreef op woensdag 13 april 2011 @ 23:03:
[...]

Goed nieuws, ik ben ook aan het denken om deze telefoon aan te schaffen en ik zit ook bij Hi. Ik kan op dit moment al een nieuwe telefoon uitkiezen (en ga dus waarschijnlijk hiermee wachten tot juni), maar ik ben alleen bang dat deze erg duur gaat worden bij Hi... Enige ervaring hiermee? Ik heb tot nu toe alleen goedkopere telefoons (geen smartphones) gehad en nooit echt naar prijzen van smartphones gekeken, maar de HTC Desire bijvoorbeeld staat er nu op en is nog steeds duurder dan wat een vriend van me ervoor heeft betaald, en dat was 1,5 jaar geleden ofzo! Ik ben dus bang dat hij bij Hi wat duur gaat worden, maar als ik bij Hi stop moet ik natuurlijk 3 maanden nog wachten en daar heb ik ook geen zin in...
3 maanden afwachten? hoezo?
iig de meneer van de klantenservice zei dat hij nog geen idee heeft over de prijs want de inkoopprijs etc moet nog vastgesteld worden

PSN: MGFlexican.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-NuZ
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-05 12:04
NickThissen schreef op woensdag 13 april 2011 @ 23:03:
[...]

Wanneer je een telefoon kiest bij een nieuw abonnement is deze altijd goedkoper als wanneer je verlengd. Heb zelf als voorbeeld de Desire HD icm Hi Online 30 (€ 27,45) en Internet Extra (12,50)
Bij nieuw abonnement moet je € 109,95 bij betalen.
Bij het verlengen van het abbo moet je ineens € 209,95 bij betalen.
Wanneer je hetzelfde abonnement wil verlengen via een andere site, hoef je ineens maar € 118 bij te betalen. En voor die prijs krijg je er ook nog een autohouder bij :+

Dus beetje research, of evt. bellen met klantenservice voor korting, is wel aan te raden :)

/edit: shopnaam verwijderd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Hij is nog nergens in pre-order of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Morenoo91 schreef op donderdag 14 april 2011 @ 00:06:
[...]

3 maanden afwachten? hoezo?
iig de meneer van de klantenservice zei dat hij nog geen idee heeft over de prijs want de inkoopprijs etc moet nog vastgesteld worden
Je moet toch 3 maanden vantevoren je contract stopzetten? Als ik nu zou stoppen zou ik nog 3 maanden moeten doorbetalen in m'n huidige contract. Tenminste dat heb ik altijd begrepen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:05
NickThissen schreef op donderdag 14 april 2011 @ 16:42:
[...]

Je moet toch 3 maanden vantevoren je contract stopzetten? Als ik nu zou stoppen zou ik nog 3 maanden moeten doorbetalen in m'n huidige contract. Tenminste dat heb ik altijd begrepen.
Als je contract is afgelopen wordt het (tegenwoordig) volgens mij maandelijks 'verlengt', vaak wel exclusief de kortingen welke je bedingt had. Zo werkt het bij de grote providers in ieder geval wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 281176

@FabianNL: Dat klopt inderdaad. Dat is sinds kort wettelijk vastgeleged. Je kunt nu binnen een maand opzeggen en je bent dus niet meer verplicht om dan 3 maanden te betalen. Stil zwijgend verlengen is niet meer toegestaan.

OT: Ik ben nu wel erg benieuwd over de kosten van het abbonement, aangezien mijn Desire abbo nu is afgelopen wacht ik op een nieuwe telefoon. Het gaat, zoals bij velen, tussen deze en de SGS II. Maar met die discussie wil ik het topic niet vervuilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
FabianNL schreef op donderdag 14 april 2011 @ 16:45:
[...]

Als je contract is afgelopen wordt het (tegenwoordig) volgens mij maandelijks 'verlengt', vaak wel exclusief de kortingen welke je bedingt had. Zo werkt het bij de grote providers in ieder geval wel.
Ah, dus ik zou nu gewoon tot juni met m'n (afgelopen) abbonement verder kunnen gaan en daarna naar een andere provider overstappen? Dat komt wel mooi uit dan.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 281176

Ja, dat is geen probleem. Als je abbonement nu is afgelopen wordt het elke maand gewoon met 1 maand verlengt. Je kunt dan dus zonder problemen overstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ijsklont
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06-06 16:27
Anoniem: 281176 schreef op donderdag 14 april 2011 @ 22:04:
Ja, dat is geen probleem. Als je abbonement nu is afgelopen wordt het elke maand gewoon met 1 maand verlengt. Je kunt dan dus zonder problemen overstappen.
Idd zo is mijn abbo in januari al afgelopen en heb nog steeds niet verlengt omdat ik nog een goede HD2 heb met android erop :D, maar als deze uit is dan ga ik em halen. (heb vodafone)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
Op de site van Vodafone is ie trouwens gewoon al te vinden, inclusief alle prijzen:
http://www.vodafone.nl/sh...tc-sensation/sku51860049/

/edit: week 19 wordt hier trouwens aangegeven. Oftewel, in de week van 9 t/m 15 mei! Twee weken eerder dan de verwachtte datum van 1 juni :)

[ Voor 29% gewijzigd door FabianNL op 15-04-2011 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 22:20
FabianNL schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 17:09:
Op de site van Vodafone is ie trouwens gewoon al te vinden, inclusief alle prijzen:

/edit: week 19 wordt hier trouwens aangegeven. Oftewel, in de week van 9 t/m 15 mei! Twee weken eerder dan de verwachtte datum van 1 juni :)
Dat zou echt snel zijn! Alleen maar beter! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
FabianNL schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 17:09:

Dan hoop ik wel dat ze nog iets aan die prijzen gaan doen, 270 euro voor 1 jaar bij Bel + SMS + Web 350 is me toch echt iets te gortig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
Maar je kunt hem na een jaar toch ook weer voor 200 verkopen? Lijdt je niet zo veel verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 22:39
Enige nadeel is, ik wil echt geen Vodafone rom. Yuck.

En inderdaad 4x28,50 + 8x39,50 + 270 = 700
Dat moet echt wel goedkoper kunnen, anders kan ik hem beter los kopen. Zodra de exclusiviteit voorbij is zakt de prijs zeker.

[ Voor 66% gewijzigd door Bullet NL op 16-04-2011 11:36 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
Ik denk dat dat goedkoper tegenvalt. Als ik de Desire vergelijk op vodafone met jouw abonnement en op 2call.nl scheelt dat 35 euro. Dat zul je waarschijnlijk ook goedkoper uit zijn op de Sensation, maar niet echt schokkend.
Voor de Sensation betaal je via Vodafone maar 100 euro meer dan voor de Desire, terwijl de Desire er al een jaar is.

Edit; Ik wil ook geen vodafone rom, snap niet dat een provider geld uitgeeft aan een aangepaste ROM.
En ook al doet HTC het gratis, ze geven waarschijnlijk meer korting als ze niets hoeven te doen.

[ Voor 22% gewijzigd door jopie op 15-04-2011 22:40 . Reden: ROM, typefoutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdj84nl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-03 09:03
jopie schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 22:32:
Ik denk dat dat goedkoper tegenvalt. Als ik de Desire vergelijk op vodafone met jouw abonnement en op 2call.nl scheelt dat 35 euro. Dat zul je waarschijnlijk ook goedkoper uit zijn op de Sensation, maar niet echt schokkend.
Voor de Sensation betaal je via Vodafone maar 100 euro meer dan voor de Sensation, terwijl de Desire er al een jaar is.

Edit; Ik wil ook geen vodafone rom, snap niet dat een provider geld uitgeeft aan een aangepaste ROM.
En ook al doet HTC het gratis, ze geven waarschijnlijk meer korting als ze niets hoeven te doen.
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Net besteld via vodafone. 35 euro bijbetalen bij 275 2jaar abo. Ze verwachte dat hij in de week van 9 mei zou worden geleverd, omdat ik wel 1 van de eerste was :) Er staat ook week 19 op de website(maximaal 15mei), dat is nog steeds sneller dan 1 juni!

[ Voor 20% gewijzigd door dangerousp op 16-04-2011 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
dangerousp schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 10:01:
Net besteld via vodafone. 35 euro bijbetalen bij 275 2jaar abo. Ze verwachte dat hij in de week van 9 mei zou worden geleverd, omdat ik wel 1 van de eerste was :) Er staat ook week 19 op de website(maximaal 15mei), dat is nog steeds sneller dan 1 juni!
Kaching, hoeveel korting op ABO krijg je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
1 jaar voor 30 euro en 1 jaar 40 euro incl 275 minuten en incl. Internet. De enige andere winkel waar ik hem kon vinden was algebeld.nl.. Duurder en pas vanaf 15 juni

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Phusebox schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 22:23:
Enige nadeel is, ik wil echt geen Vodafone rom. Yuck.

En inderdaad 4x28,50 + 8x39,50 + 270 = 700
Dat moet echt wel goedkoper kunnen, anders kan ik hem beter los kopen. Zodra de exclusiviteit voorbij is zakt de prijs zeker.
De eerste bestellers via Vodafone krijgen hoogwaarscheinlijk geen Vodafone maar stock-ROM.
Dit was met de Desire HD ook zo, pas na een aantal weken is Vodafone begonnen met het uitrollen van toestelen met hun eigen software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Net ook even gebeld maar ze konden me niet eens garanderen dat er geen Vodafone logo op de telefoon zelf zou zitten. Nee dank je, daar pas ik voor.
Bovendien los heb je hem vast wel voor 500, zo niet minder, en dan kan ik voor 200 makkelijk een simonly abo vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Phusebox schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 11:54:
Net ook even gebeld maar ze konden me niet eens garanderen dat er geen Vodafone logo op de telefoon zelf zou zitten. Nee dank je, daar pas ik voor.
Bovendien los heb je hem vast wel voor 500, zo niet minder, en dan kan ik voor 200 makkelijk een simonly abo vinden.
Dat konden ze ook niet met de Desire HD, Toch was het zo dat een Desire HD van oktober 2010 gewoon een HTC Stock toestel is/was..... Het is overigens wel begrijpenlijk dat de mederwerkers van vodafone dit niet weten, ze krijgen hun info pas op de zelfde dag of een dag voor ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Bullet NL schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 12:25:
[...]

Dat konden ze ook niet met de Desire HD, Toch was het zo dat een Desire HD van oktober 2010 gewoon een HTC Stock toestel is/was..... Het is overigens wel begrijpenlijk dat de mederwerkers van vodafone dit niet weten, ze krijgen hun info pas op de zelfde dag of een dag voor ons.
Tja maar ga je die gok van 700 euro nemen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-06 20:14
Hij staat nog niet bij de verlenging van Vodafone helaas. Zodra hij daar beschikbaar komt wordt het misschien wel de opvolgen van mijn HD2. Even afhankelijk wel nog of hij te rooten is... Dus, afwachten nog even!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 400042

Hoe staat Vodafone t.o.v. de andere aanbieders kwa snelheid van het internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:08
Camiel schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 13:07:
Hij staat nog niet bij de verlenging van Vodafone helaas. Zodra hij daar beschikbaar komt wordt het misschien wel de opvolgen van mijn HD2. Even afhankelijk wel nog of hij te rooten is... Dus, afwachten nog even!
Dit probleem heb ik ook ja. Ik moet voor het einde van april mijn abbo gaan verlengen, maar ik kan via de verlengingskeuze nog niet dit toestel selecteren. Wel kan ik via een nieuw abbonement kiezen voor dit toestel. Dit vind ik dus wat vreemd en irrirant over komen.

Wellicht dat ik morgen even bel om te vragen of dit telefonisch wel mogelijk is, bij een nieuw abbonement moet ik namelijk ook nog 25 euro aanmeld kosten betalen, vind ik een beetje overdreven als ik al een klant ben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
sn0x0r schreef op zondag 17 april 2011 @ 17:35:
[...]

Dit probleem heb ik ook ja. Ik moet voor het einde van april mijn abbo gaan verlengen, maar ik kan via de verlengingskeuze nog niet dit toestel selecteren. Wel kan ik via een nieuw abbonement kiezen voor dit toestel. Dit vind ik dus wat vreemd en irrirant over komen.

Wellicht dat ik morgen even bel om te vragen of dit telefonisch wel mogelijk is, bij een nieuw abbonement moet ik namelijk ook nog 25 euro aanmeld kosten betalen, vind ik een beetje overdreven als ik al een klant ben. :)
Je kunt telefonisch wel verlengen volgens mij. Alleen is het vaak dat een verlenging duurder is dan nieuw abo. Ik ben eigenlijk in de afgelopen 10 jaar nog elk jaar geswitched van provider om die reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
Hmm, dat ga ik ook even uitrekenen dan. Moet ik alleen ff via de telefoon achterhalen op wat voor totaalprijs ik dan kom enz enz. Houd jullie morgen daarvan wel ff op de hoogte.

Momenteel zou ik uitkomen op 700 euro. Een B+S+W 150 abbo + toestel is 696 euro. Hier komt dan nog wel dus die 25 euro aansluit kosten bij. (Dit is gewoon een nieuw abbo afsluiten)

Ook kan ik sim only me abbo verlengen. Dan krijg ik een B+S+W 170 abbo, en betaal ik 579 eu los voor het toestel. (Dit even als richtprijs genomen, maar je kan op verschillende webshops het toestel al voor 540 zien staan). Dan is mijn totaalprijs 798 eu. Kortom, het loont sowieso al opzich om abbo te verlengen incl. toestel en niet sim only.

Nu nog even kijken op wat voor totaalprijs ik kom als ik verleng + toestel.

[ Voor 63% gewijzigd door sn0x0r op 17-04-2011 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 351928

Phusebox schreef op zondag 17 april 2011 @ 17:37:
[...]

Je kunt telefonisch wel verlengen volgens mij. Alleen is het vaak dat een verlenging duurder is dan nieuw abo. Ik ben eigenlijk in de afgelopen 10 jaar nog elk jaar geswitched van provider om die reden.
Irritante is alleen dat de Sensation bij andere merken pas een paar weken later komt. Daarbij ben ik zeer tevreden over Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
Ow ik blijf zeker bij vodafone wat dat betreft. Nooit problemen gehad, af en toe (Soms, een enkele keer, zelden) ligt hij er wel is uit, maar waar het me vooral om gaat is dat ik hier op walcheren (zeeland) overal waar ik kom, goeie dekking heb en grotendeels het maximale uit me HSDPA aansluiting kan halen. Dit in tegenstelling tot me collega's die voor het merendeel met KPN rondfietsen. T-mobile heb ik hier geen idee van, maar ik heb vernomen dat dit niet veel beter is t.o.v. kpn hier in zeeland.

[ Voor 3% gewijzigd door sn0x0r op 17-04-2011 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Gisteren werd ik gebeld door een VF medewerker. Bij verlenging zou ik 270 euro moeten bijbetalen bij een 1 jarig BSW 350 abo. Het toestel zou uitkomen in week 19.

Offtopic: voor een SGS2 zou ik 375 moeten bijbetalen bij hetzelfde abo. Losse toestelprijs van de SGS2 is volgens het systeem 700 euro...

Binnenkort maar overstappen naar een andere provider waar 'turnover' wel een rol speelt bij de korting die je op een toestel krijgt bij vernieuwing, zoals Hi.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 351928

wilmundo schreef op zondag 17 april 2011 @ 18:42:
Gisteren werd ik gebeld door een VF medewerker. Bij verlenging zou ik 270 euro moeten bijbetalen bij een 1 jarig BSW 350 abo. Het toestel zou uitkomen in week 19.

Offtopic: voor een SGS2 zou ik 375 moeten bijbetalen bij hetzelfde abo. Losse toestelprijs van de SGS2 is volgens het systeem 700 euro...

Binnenkort maar overstappen naar een andere provider waar 'turnover' wel een rol speelt bij de korting die je op een toestel krijgt bij vernieuwing, zoals Hi.
Pfff 270 bij een 350 abonnement, schandalig zeg. Ik heb een 275 abonnement, dus zal ik 330 ofzo moeten bijbetalen. Kan mijn Galaxy S misschien nog wel voor 200 verkopen maar dan nog vind ik 130 aan de hoge kant dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 395727

Is ie vanaf 19 Mei ook simlock vrij los te koop bij Vodafone ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Alleen is die prijs van € 579 momenteel natuurlijk belachelijk. Als je kijkt naar wat de laatste nieuwe toestellen momenteel kosten, zoals de LG 2x Speed, de Incredible S en anderen; dan zit dat allemaal maximaal rond de € 450. Ik denk dat de Sensation straks voor €479 te krijgen zal zijn los, aangezien de Galaxy SII nu al voor € 540 te bestellen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:37
De Sensation kun je ook al voor 540 euro kopen. Deze is wel simlockvrij, dus waarschijnlijk zal de Sensation bij Vodafone ook simlockvrij zijn, maar dit weet ik niet zeker. Ik verwacht dat je de Sensation rond half juni voor 500 euro kan krijgen, omdat er toch meer concurrentie komt.

Op dit moment zit ik te kijken naar de HTC Sensation met abonnement bij Hi (Hi Online 20).

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
Bullet NL schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 12:25:
[...]

Was de Desire HD toen der tijd ook echt een normaal stock model, of alleen totdat de software zover was? Bij de Desire kregen de Vodafone versie later alsnog allemaal 'meuk' geïnstalleerd bij een software update. Was daarnaast de telefoon ook simlock vrij bij Vodafone (de eerste batch) of dat niet? Mocht dit allen zo zijn, dan durf ik die gok nu ook wel weer te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Anoniem: 400042 schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 19:31:
Hoe staat Vodafone t.o.v. de andere aanbieders kwa snelheid van het internet?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik zit nu bij KPN maar meerdere mensen in mijn omgeving zeggen dat Vodafone sneller is qua internet en dat ze de beloofde snelheid vaker halen dan KPN :)

Misschien een beetje offtopic hier nu, maar anders is het handig om een apart topic over te starten (?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kemphaas
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-05 12:42
Zojuist ook even vodafone gebeld om te vragen naar de custom rom en het logo.
Verkoper vertelde mij met 100% zkerheid het volgende:

GEEN LOGO
GEEN CUSTOM ROM
GEEN SIMLOCK

Het wordt gewoon het toestel zoals HTC dat overal gaat leveren, alleen dan paar weken eerder. Heb hem dus meteen telefonisch besteld bij deze man met de vodafone sms+bel+web 275, wat dus voor de komende twee jaar het volgende plaatje opleverd:

28,50 x 12 = 342,00
39,50 x 12 = 474,00
Toestel = 35,58
Aansluit = 24,50
Totaal = 876,08

Ik kom nu van Hi, en dat is goed bevallen, behalve het langzame internet, maar de abonnementen zijn nu toch heel anders dan 2 jaar geleden, dus ben benieuwd, maar hoor van vodafone-vrienden hier nooit echt klachten.

Werk hard als je tijd hebt, dan heb je tijd als je hard moet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Haha grapjassen bij Vodafone. Als ik verleng gaat het nieuwe abo meteen in, verlies ik mijn tegoeden, wordt er afgerekend per minuut ipv seconde en verlies ik elk recht bij koop op afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Phusebox schreef op maandag 18 april 2011 @ 12:43:
Haha grapjassen bij Vodafone. Als ik verleng gaat het nieuwe abo meteen in, verlies ik mijn tegoeden, wordt er afgerekend per minuut ipv seconde en verlies ik elk recht bij koop op afstand.
Is bij iedere provider zo, het afrekenen per minuut is bij iedere provider zo en het verliezen van je tegoed als je verlengt. Dus ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Upbeat schreef op maandag 18 april 2011 @ 12:11:
[...]

Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik zit nu bij KPN maar meerdere mensen in mijn omgeving zeggen dat Vodafone sneller is qua internet en dat ze de beloofde snelheid vaker halen dan KPN :)

Misschien een beetje offtopic hier nu, maar anders is het handig om een apart topic over te starten (?)
Ik heb zelf T Mobile en vriendin Vodafone, kan je zeggen dat het internet van Vodafone supernsel is. Ikj heb 2 mbit pakket, zei 3,6 mb. Bij Vodafone haal je gewoon goed je snelheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
alwaysleft schreef op maandag 18 april 2011 @ 12:45:
[...]

Is bij iedere provider zo, het afrekenen per minuut is bij iedere provider zo en het verliezen van je tegoed als je verlengt. Dus ja...
Volgens Europese regels is het verboden om per minuut af te rekenen. Ook vanmorgen nog in het nieuws dat men dit in Nederland dus ook gaat aanpakken.

Maar dat Vodafone je nieuwe abonnement per direct laat ingaan is natuurlijk belachelijk. Ik ga een verlenging aan met bijbehorende voorwaarden voor 12 maanden. Zij maken er zo vrolijk 14 maanden van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Ik heb zaterdag ook telefonisch besteld en ze vertelden dat per 01-01-2011 weer eerste minuut en daarna per seconde wordt afgerekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
dangerousp schreef op maandag 18 april 2011 @ 12:59:
Ik heb zaterdag ook telefonisch besteld en ze vertelden dat per 01-01-2011 weer eerste minuut en daarna per seconde wordt afgerekend!
Dan hebben ze je verkeerd geinformeerd. Alles wordt naar boven afgerond.

http://www.vodafone.nl/mo..._met_toestel/bel_sms_web/

Overigens ook leuk dat ze terloops ook nog even zeggen dat je geen onbeperkt internet meer hebt maar maximaal 1 gigabyte. De fair use policy is dus ook al niet meer van toepassing.

[ Voor 33% gewijzigd door Phusebox op 18-04-2011 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
kemphaas schreef op maandag 18 april 2011 @ 12:19:
Zojuist ook even vodafone gebeld om te vragen naar de custom rom en het logo.
Verkoper vertelde mij met 100% zkerheid het volgende:

GEEN LOGO
GEEN CUSTOM ROM
GEEN SIMLOCK

Het wordt gewoon het toestel zoals HTC dat overal gaat leveren, alleen dan paar weken eerder. Heb hem dus meteen telefonisch besteld bij deze man met de vodafone sms+bel+web 275, wat dus voor de komende twee jaar het volgende plaatje opleverd:

28,50 x 12 = 342,00
39,50 x 12 = 474,00
Toestel = 35,58
Aansluit = 24,50
Totaal = 876,08

Ik kom nu van Hi, en dat is goed bevallen, behalve het langzame internet, maar de abonnementen zijn nu toch heel anders dan 2 jaar geleden, dus ben benieuwd, maar hoor van vodafone-vrienden hier nooit echt klachten.
Wat ik alleen niet snap is dit.
Stel je wilt een nieuw abbo, wat kan je nou het beste doen?
- Naar de provider zelf bijv. de vodafone winkel
- Naar een 3rd party verkoper, belcompany/phonehouse

kan me voorstellen dat je via een belcompany extra korting krijgt, maar dan zit je weer met de situatie naar welke winkel moet je als de telefoon het niet meer doet.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
Op mijn vraag aan vodafone in hoeverre het toestel vrij of aangepast is kreeg ik het volgende antwoord:

Hartelijk dank voor uw e-mail. U informeert naar de HTC Sensation.

Op dit moment is deze informatie nog niet bekend. Ik zou u daarom willen adviseren voor de precieze specificaties van de HTC Sensation de Vodafone website in de gaten te blijven houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Phusebox schreef op maandag 18 april 2011 @ 13:01:
[...]

Dan hebben ze je verkeerd geinformeerd. Alles wordt naar boven afgerond.

http://www.vodafone.nl/mo..._met_toestel/bel_sms_web/

Overigens ook leuk dat ze terloops ook nog even zeggen dat je geen onbeperkt internet meer hebt maar maximaal 1 gigabyte. De fair use policy is dus ook al niet meer van toepassing.
Dat zijn de tarieven per september 2010, die van 2011 kan ik nergens vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
dangerousp schreef op maandag 18 april 2011 @ 14:11:
[...]

Dat zijn de tarieven per september 2010, die van 2011 kan ik nergens vinden..
Dat zijn de laatste nieuwe tarieven. Zo staat het op hun website als je op abonnementen klikt; er bestaat geen geheim abonnement ofzo.
Het enige abonnement dat per seconde werkt is het "Bellen" abo; waarbij je apart voor sms en internet moet betalen. Bij alle andere vormen wordt per minuut afgerekend.

Even naar mijn afgelopen rekeningen gekeken; 1 gigabyte ga ik dus elke maand overheen. Never nooit niet dat ik dus bij Vodafone blijf met hun harde limiet en bijbetalen per extra verbruik.

[ Voor 16% gewijzigd door Phusebox op 18-04-2011 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Phusebox schreef op maandag 18 april 2011 @ 14:18:
[...]

Even naar mijn afgelopen rekeningen gekeken; 1 gigabyte ga ik dus elke maand overheen. Never nooit niet dat ik dus bij Vodafone blijf met hun harde limiet en bijbetalen per extra verbruik.
En welke provider heeft volgens jou dan wel een FUP? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kemphaas
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-05 12:42
Wii4all schreef op maandag 18 april 2011 @ 13:32:
[...]

Wat ik alleen niet snap is dit.
Stel je wilt een nieuw abbo, wat kan je nou het beste doen?
- Naar de provider zelf bijv. de vodafone winkel
- Naar een 3rd party verkoper, belcompany/phonehouse

kan me voorstellen dat je via een belcompany extra korting krijgt, maar dan zit je weer met de situatie naar welke winkel moet je als de telefoon het niet meer doet.
Het is sowieso niet slim om toestellen te pre-orderen :P. Je betaalt altijd veel meer dan 2 maanden wachten, er zijn nog geen echt goede reviews beschikbaar omdat bij de huidige reviews niet echt gekeken kan worden naar bugs door "normaal gebruik" (voorbeeld: Iphone 4 antenne probleem kun je in een kwartier op de beursvloer niet ontdekken).

Ontopic: De telefoonwinkels zijn niet per se goedkoper dan de websites, en ook is er eigenlijk geen verschil tussen de originele winkel en de 3rd party-winkels. Die laatste groep is voornamelijk handig als je niet weet welke provider je wil, omdat die je goed het verschil tussen de verschillende abonnementen kunnen vertellen. Bij vodafone zelf krijg je alleen te horen dat de abonnementen van vodafone de beste zijn, dus daar heb je niet zo veel aan.

Ook qua service zit een vodafone-winkel niet dichter bij de bron dan een belcompany. De meeste problemen met telefoons gaan namelijk over het merk telefoon, en niet over de provider. En als een winkel er zelf niet uitkomt, dan belt de belcompany hetzelfde nummer als bij de vodafone winkel (bij wijze van spreken).

Als je voor goedkoop wil gaan kun je het beste wachten totdat de telefoon bij alle providers uit is, en dan simpelweg op internet of in het winkelcentrum de prijzen vergelijken per winkel.

Ik heb inmiddels al wat telefoons gehad, en gekocht via:
Belcompany + Studentmobiel.nl + PDAshop.nl + Orangewinkel, en het enige verschil wat ik kan bedenken is dat je bij garantie via een website contact op moet nemen via telefoon/email, en dat je misschien zelf je toestel op moet sturen, en dat gebeurt in een fysieke winkel door het personeel, maar daarvoor zou ik zelf geen fysieke winkel hoeven.

Werk hard als je tijd hebt, dan heb je tijd als je hard moet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-05 23:27
Hier staat ie al vermeld http://www.pdashop.nl/pro...c-sensation-vodafone.html .

Voor 539 euro , hopelijk zakt deze prijs nog een beetje maar vrees het niet ;)

Denk overigens wel dat hij zo`n vodafone boot logo krijgt . M`n HD2 die simlockvrij is maar via vodafone gekocht heeft dit ook .

[ Voor 59% gewijzigd door Leeuw070 op 18-04-2011 15:21 ]

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick7
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-09-2019
Hier is hij ook al te vinden: http://www.algebeld.nl/gs...ation&utm_content=gsm_los

deze is verwacht 15 juni, dus zal niet de vodafone versie zijn zoals bij pdashop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
kemphaas schreef op maandag 18 april 2011 @ 15:16:
[...]

Het is sowieso niet slim om toestellen te pre-orderen :P. Je betaalt altijd veel meer dan 2 maanden wachten, er zijn nog geen echt goede reviews beschikbaar omdat bij de huidige reviews niet echt gekeken kan worden naar bugs door "normaal gebruik" (voorbeeld: Iphone 4 antenne probleem kun je in een kwartier op de beursvloer niet ontdekken).

Ontopic: De telefoonwinkels zijn niet per se goedkoper dan de websites, en ook is er eigenlijk geen verschil tussen de originele winkel en de 3rd party-winkels. Die laatste groep is voornamelijk handig als je niet weet welke provider je wil, omdat die je goed het verschil tussen de verschillende abonnementen kunnen vertellen. Bij vodafone zelf krijg je alleen te horen dat de abonnementen van vodafone de beste zijn, dus daar heb je niet zo veel aan.

Ook qua service zit een vodafone-winkel niet dichter bij de bron dan een belcompany. De meeste problemen met telefoons gaan namelijk over het merk telefoon, en niet over de provider. En als een winkel er zelf niet uitkomt, dan belt de belcompany hetzelfde nummer als bij de vodafone winkel (bij wijze van spreken).

Als je voor goedkoop wil gaan kun je het beste wachten totdat de telefoon bij alle providers uit is, en dan simpelweg op internet of in het winkelcentrum de prijzen vergelijken per winkel.

Ik heb inmiddels al wat telefoons gehad, en gekocht via:
Belcompany + Studentmobiel.nl + PDAshop.nl + Orangewinkel, en het enige verschil wat ik kan bedenken is dat je bij garantie via een website contact op moet nemen via telefoon/email, en dat je misschien zelf je toestel op moet sturen, en dat gebeurt in een fysieke winkel door het personeel, maar daarvoor zou ik zelf geen fysieke winkel hoeven.
Voor garantie gewoon naar HTC bellen, dan wordt je toestel de volgende dag door een koerier opgehaald waar je maar wilt.. en daarna door TNT weer bezorgd.

Voor de belminuten staat dit in de FAQ van Vodafone en wordt dus helaas afgerond op hele minuten en is mij dus niet goed uitgelegd door de Vodafone medewerkster :( :
Ben je tevreden met dit antwoord?

JANEEE-mail Print Hoe worden gesprekskosten berekend?

Heb je een abonnement afgesloten of verlengd na 6 september 2010?
De gesprekskosten voor bellen in Nederland met een Bellen, Bel+Sms en Bel+Sms+Web abonnement worden naar boven afgerond op hele minuten.

Heb je een abonnement afgesloten of verlengd voor 6 september 2010?
De kosten voor bellen in Nederland berekenen we bij het Bellen, Bel+Sms en Bel+Sms+Web abonnement per seconde. Gesprekken korter dan een minuut worden berekend voor een hele minuut.

Heb je een Bellen abonnement afgesloten of verlengd na 3 januari 2011?
De gesprekskosten voor bellen in Nederland met een Bellen abonnement berekenen per seconde. Gesprekken korter dan een minuut worden berekend voor een hele minuut.

Heb je een Vodafone Scherp of SIM Only abonnement?
Bij een Vodafone Scherp abonnement en SIM Only abonnement worden de gesprekskosten naar boven afgerond op hele minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Upbeat schreef op maandag 18 april 2011 @ 14:39:
[...]

En welke provider heeft volgens jou dan wel een FUP? ;)
Geen idee, allemaal dacht ik. Sinds wanneer hebben wij in Nederland datalimieten, want met 1 gb kan ik dus niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Phusebox schreef op maandag 18 april 2011 @ 16:30:
[...]

Geen idee, allemaal dacht ik. Sinds wanneer hebben wij in Nederland datalimieten, want met 1 gb kan ik dus niks.
Verkeerd gedacht dus. Ze zitten allemaal op 1GB (ligt eraan welk abbo je hebt, soms is het lager), alleen gaan ze ieder anders mee om als je overheen gaat. De een verlaagd je snelheid en de ander moet je bijbetalen.

[ Voor 5% gewijzigd door Upbeat op 18-04-2011 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBreak
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-06 20:30
Afbeeldingslocatie: http://img848.imageshack.us/img848/8725/hiinet.png

Dit staat op de Hi-site dus het limiet is wel degelijk hoger, alleen betaal je dan iets meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
MattyBomba schreef op maandag 18 april 2011 @ 16:47:
[afbeelding]

Dit staat op de Hi-site dus het limiet is wel degelijk hoger, alleen betaal je dan iets meer.
Ik had aangenomen dat Hi en KPN dezelfde data limieten zouden hebben maar niet dus 8)7 . Maar €17,50 voor een data abbo vind ik wel duur :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hi is wel veel goedkoper als je over je bundel gaat.
Vodafone 0,30 per MB, Hi 0,05 per MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Phusebox schreef op maandag 18 april 2011 @ 16:51:
Hi is wel veel goedkoper als je over je bundel gaat.
Vodafone 0,30 per MB, Hi 0,05 per MB.
Niet, Internet op je mobiel buiten de bundel € 0,30 per 10 MB .. 0,03 per MB dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Net gebeld naar Vodafone om mijn abonnement te verlengen.
Toestel is Simlock/logo etc. vrij en is al op voorraad.
Krijg hem binnen één werkweek in huis.
Can't wait!! :)

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Switchie schreef op maandag 18 april 2011 @ 17:06:
Weet je zeker dat het om de HTC Sensation gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Switchie schreef op maandag 18 april 2011 @ 17:06:
Dit laat me denken aan de eerste mensen in het Desire HD topic die ook bestelden bij Vodafone, zeiden ook al op voorraad, bleken ze gewone Desire te krijgen =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Razer schreef op maandag 18 april 2011 @ 18:27:
[...]

Dit laat me denken aan de eerste mensen in het Desire HD topic die ook bestelden bij Vodafone, zeiden ook al op voorraad, bleken ze gewone Desire te krijgen =)
Dit lag toch iets anders, de fout die Vodafone mederwerkers maakte was Desire HD / Desire..... In mijn ogen is dit qua naam zeker verwarrend. de HTC Sensation heeft qua naam geen voorganger.

Overigens denk ik wel dat Vodafone die week levertijd niet waar gaat maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gallant
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-03-2022
alwaysleft schreef op maandag 18 april 2011 @ 12:48:
[...]

Ik heb zelf T Mobile en vriendin Vodafone, kan je zeggen dat het internet van Vodafone supernsel is. Ikj heb 2 mbit pakket, zei 3,6 mb. Bij Vodafone haal je gewoon goed je snelheid :)
Ligt er ook maar net aan waar je zit. En in mijn geval zelfs letterlijk waar ik in huis zit. Ik heb een tijdje(overgans periode) twee abbo,s gehad van t-mobile en vodafone en moest sim tijdje omwisselen voor optimaal data gebruik. Voor in huis had ik perfecte snelheid (ruim over 2mb )van vodafone maar achter (waar ik het meest zit) mag ik blij zijn met een half mb. Bij t-mobile was het vrij constant overal 1,5 mb. Ik zit nu alleen nog maar bij vodafone maar mijn voorkeur gaat uit de constante verbinding van t-mobile. Dat netwerk heeft ook minder fratsen heb ik het idee. Daarnaast is vodafone een horkerig bedrijf door haar spam smsjes en onbeschofte medewerkers van sogenaamde externe bedrijven. Huur die bedrijven dan niet in voor je sales afdeling. Ook op de klanten service zitten er een paar horken bij vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Ik heb zojuist mijn abonnement bij vodafone geannuleerd en opnieuw gemaakt... Telefoon is nu een tientje goedkoper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Upbeat schreef op maandag 18 april 2011 @ 17:18:
[...]

Weet je zeker dat het om de HTC Sensation gaat?
Ja, vrij zeker.
Ik begon over het feit dat het toestel wel in de lijst van 'nieuwe abonnementen' stond en niet in de lijst voor 'abonnement verlengen'. Dit bevestigde hij. Later heeft de medewerker meermalen de woorden 'htc sensation' en 'ja die hebben wij al op voorraad' laten vallen.
Lijkt mij dus geen kwestie van verspreken. Maar goed, afwachten dan maar. Mocht ik een ander toestel ontvangen dan gaat hij netjes retour. Heb momenteel een desire hd dus het is niet dat ik echt verlegen zit om een nieuw toestel 8)

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T i M
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-06 15:15
Ik ga vanmiddag contact opnemen met Vodafone voor een verlenging met de HTC Sensation. Begin mei loopt mijn contract af, mooie opvolger voor de HD2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We.are.cake
  • Laatst online: 21-04 12:52
Op het moment zit ik bij Telfort en mijn abonnement loopt af midden juni. Vanaf morgen kan ik al verlengen. Ik wil alleen niet lang wachten op een nieuwe telefoon.

Ik wil dus weten of het mogelijk is om tijdens de drie weken exclusiviteit bij een winkel als Phonehouse of Belcompany mijn abonnement te verlengen bij Telfort, en toch een HTC Sensation meekrijgen?

Heeft iemand ervaring met dit soort situaties? Provider-exclusieve telefoons via een andere winkel eerder krijgen op een ander netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
We.are.cake schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 17:59:
Op het moment zit ik bij Telfort en mijn abonnement loopt af midden juni. Vanaf morgen kan ik al verlengen. Ik wil alleen niet lang wachten op een nieuwe telefoon.

Ik wil dus weten of het mogelijk is om tijdens de drie weken exclusiviteit bij een winkel als Phonehouse of Belcompany mijn abonnement te verlengen bij Telfort, en toch een HTC Sensation meekrijgen?

Heeft iemand ervaring met dit soort situaties? Provider-exclusieve telefoons via een andere winkel eerder krijgen op een ander netwerk?
Nee, dat gaat je niet lukken, dat is juist het doel van een exclusiviteitsdeal, Vodafone heef een aantal weken het alleen recht op het toestel te verkopen. Bij de Desire HD was het zo dat ze het toestel ook los verkochten, zonder abonnement..... Het wordt dus lastig voor jou om met verlenging van je huidige Telfort abonnement het toestel tegen een gereduceerde prijs te krijgen tijdens de weken dat Vodafone exclusieve verkoop heeft.

Resume, wachten tot dat Telfort hem ook leverd of de volle mep voor het toestel betalen, als laatste zou je ook over kunnen stappen naar Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We.are.cake
Ik denk dat het dan wachten wordt tot 1 juni. Ik zie niks in het overstappen naar Vodafone door de datalimiet van 1GB die zij hanteren.

Ik heb trouwens net nog gebeld naar Belcompany. En de telefonist kon nog geen uitspraak doen over de datum dat zij de HTC Sensation zullen gaan verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
We.are.cake schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 18:12:
Ik denk dat het dan wachten wordt tot 1 juni. Ik zie niks in het overstappen naar Vodafone door de datalimiet van 1GB die zij hanteren.
Daarin tegen is de snelheid van internet bij Telfort echt laag :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
We.are.cake schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 18:12:

Ik heb trouwens net nog gebeld naar Belcompany. En de telefonist kon nog geen uitspraak doen over de datum dat zij de HTC Sensation zullen gaan verkopen.
Weet je zeker dat je huidige provider hun voorwaarden ook niet heeft aangepast? Bij een contractsverlening ga je vaak onder de huidige voorwaarden de (nieuwe) verlenging aan.

Het kan dus zijn dat je onder je huidige voorwaarden geen datalimiet hebt, maar na de verlenging dus wel.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We.are.cake
Over de voorwaarden van Telfort, Telfort hanteerd een FUP. Ik van. Verschillende mensen uit mijn omgeving begrepen dat zij ruim boven de 1.5GB zitten per maand en nog nooit een bericht hebben gekregen van Telfort dat ze teveel gebruiken.

En met de snelheid van Telfort zal ik dan maar moeten leven in ruil voor meer internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 400042

Hier wordt regelmatig gesproken over de snelheid van de mobiele internetverbinding. Welke aanbieder heeft dan het snelste internet? Heeft iemand toevallig een overzicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Anoniem: 400042 schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 22:19:
Hier wordt regelmatig gesproken over de snelheid van de mobiele internetverbinding. Welke aanbieder heeft dan het snelste internet? Heeft iemand toevallig een overzicht?
Het gaat niet alleen om de snelheid op papier maar ook om de snelheid in de praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
En de snelheid in praktijk is vooralsnog hoofdzakelijk afhankelijk van de dekking. Als jij een slecht ontvangst van het signaal hebt kom je niet aan je maximale download snelheid. Daarom is het ook niet te zeggen welke provider voor jou specifiek het beste internet gaat geven. Dit is echt iets wat je op moet zoeken met betrekking tot jouw omgeving.

Ik kan mensen die op Walcheren wonen / leven / werken verzekeren dat er praktisch overal goed bereik is met 3G. Er zijn zeker wel wat punten waar je volledig terug schakelt naar GSM/GPRS, maar gezien het feit we hier (voor de buitenstaander) nog in het stenen-tijdperk leven vind ik het best netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woksie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Woksie

Gone

Anoniem: 400042 schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 22:19:
Click!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T i M
Gister telefonisch besteld bij Vodafone. Levering vindt plaats over 5 tot maximaal 10 werkdagen. Telefoon is al op voorraad bij Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We.are.cake
T i M schreef op woensdag 20 april 2011 @ 12:17:
Gister telefonisch besteld bij Vodafone. Levering vindt plaats over 5 tot maximaal 10 werkdagen. Telefoon is al op voorraad bij Vodafone.
Vreemd, Vodafone zegt mij telkens dat ze nog van niks weten...

Misschien praat ik met de verkeerde mensen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T i M
We.are.cake schreef op woensdag 20 april 2011 @ 12:27:
[...]

Vreemd, Vodafone zegt mij telkens dat ze nog van niks weten...

Misschien praat ik met de verkeerde mensen dan.
Heb je gebeld naar de klantenservice of gebeld naar de "abonnement verlenging" (0800-020043) afdeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
@tim, ik gok dat je een htc (incredible) S krijgt ipv een sensation.

die telefoon is toch nog helemaal niet uit of wel?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We.are.cake
T i M schreef op woensdag 20 april 2011 @ 12:43:
[...]

Heb je gebeld naar de klantenservice of gebeld naar de "abonnement verlenging" (0800-020043) afdeling?
Ik bel telkens naar de klantenservice van de online winkel. Ik zit namelijk bij een andere provider. Maar ik probeer eens mijn lokale winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Wii4all schreef op woensdag 20 april 2011 @ 12:44:
@tim, ik gok dat je een htc (incredible) S krijgt ipv een sensation.

die telefoon is toch nog helemaal niet uit of wel?
Het lijkt mij ook sterk dat de telefoon al op voorraad is maar lijkt me best een grove fout als ze de Incredible bedoelen ipv de Sensation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Ik had een paar dagen geleden een twitter bericht aan Markmoons gestuurd en hij heeft daar op gereageerd dat het niet mogelijk was.. ik weet niet wie gelijk heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
dangerousp schreef op woensdag 20 april 2011 @ 12:54:
Ik had een paar dagen geleden een twitter bericht aan Markmoons gestuurd en hij heeft daar op gereageerd dat het niet mogelijk was.. ik weet niet wie gelijk heeft.
Dan geloof ik toch eerder Moons :) Wellicht een verkoop truc van VF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T i M
Ik krijg morgen per post een bevestiging van hetgeen dat ik heb besteld. De verkoopmedewerker heeft het woord voorradig en HTC Sensation in één zin genoemd. De levertijd bedraagt 5 tot 10 werkdagen, dat betekend dat het twee weken kan duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
T i M schreef op woensdag 20 april 2011 @ 13:39:
Ik krijg morgen per post een bevestiging van hetgeen dat ik heb besteld. De verkoopmedewerker heeft het woord voorradig en HTC Sensation in één zin genoemd. De levertijd bedraagt 5 tot 10 werkdagen, dat betekend dat het twee weken kan duren.
Als er een levertijd is van 5 tot 10 werkdagen is ie dan toch ook niet op voorraad? Anders zou de levertijd een stuk korter zijn... Ik geloof er dus weinig van. Bij de Desire zeidentoen der tijd ook veel mensen dat providers hem al op voorraad hadden, terwijl dat eigenlijk nooit kon en pas ook veel later geleverd werden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Bovenstaande verhaal dat ie op voorraad is wordt nu helemaal sterk. Op de Vodafone website is de levertijd van week 19 naar week 21 gegaan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Upbeat schreef op woensdag 20 april 2011 @ 14:49:
Bovenstaande verhaal dat ie op voorraad is wordt nu helemaal sterk. Op de Vodafone website is de levertijd van week 19 naar week 21 gegaan :/
Dat is ook de reden dat ik er net nog een telefoontje naar Vodafone heb uitgegooid.
Medewerker zei: "dat kan dat er nu vertraging opzit. Maar ik zal even kijken of die van jou vast apart gelegd is"
Toen moest ik mijn nummer opnoemen en verbrak halverwege de verbinding :?
Zal direct nog maar een keer bellen.

Edit 1: maar natuurlijk.... nu is elke medewerker in gesprek. Al 6 minuten aan het luisteren naar een rustgevend deuntje.

[ Voor 9% gewijzigd door Switchie op 20-04-2011 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We.are.cake
Switchie schreef op woensdag 20 april 2011 @ 15:35:
[...]

Dat is ook de reden dat ik er net nog een telefoontje naar Vodafone heb uitgegooid.
Medewerker zei: "dat kan dat er nu vertraging opzit. Maar ik zal even kijken of die van jou vast apart gelegd is"
Toen moest ik mijn nummer opnoemen en verbrak halverwege de verbinding :?
Zal direct nog maar een keer bellen.

Edit 1: maar natuurlijk.... nu is elke medewerker in gesprek. Al 6 minuten aan het luisteren naar een rustgevend deuntje.
Het klinkt wel allemaal wat typisch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

We.are.cake schreef op woensdag 20 april 2011 @ 15:42:
[...]

Het klinkt wel allemaal wat typisch :P
Na ruim 6 minuten werd ik het deuntje zat dus heb ik op gehangen en direct opnieuw gebeld. Dit keer had ik binnen 5 sec. een medewerker aan de lijn. Anyway.
De medewerker die ik ditmaal aan de lijn had bood zijn verontschuldigingen aan voor de uitspraken die zijn collega eerder deze week gedaan had. Het toestel was uiteraard nog niet op voorraad. Verder kon hij mij niet zeggen of ik het toestel nou week 19 of week 21 zou krijgen.
Er waren namelijk 2 mogelijke scenarios:
1. toestellen van week 19 waren al uitverkocht en week 21 zou er pas een nieuwe lading komen, of
2. leverancier kan eerder gedane belofte niet waarmaken dus eerste levering komt pas in week 21.

Goed, niets aan te doen. Maar misschien dat ik er - wegens het niet nakomen van gemaakte afspraken - gratis een maandje abonnement van af kan snoepen oid? Iemand hier ervaring mee?

Pagina: 1 2 ... 32 Laatste

Let op:
Dit topic is GEEN vergaarbak voor van alles en nog wat, Ook hier verwachten we een zeker inhoud van de replies.

Berichten zoals:

-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb hem ook" of "ik heb hem besteld".

Worden zonder melding verwijderd.