Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
Bij mijn order wordt alleen vermeldt:
Orderstatus:
Binnenkort leverbaar

Laatst gewijzigd: 19-04-2011 07:14:40

Meer info:
Niet beschikbaar

edit: Net gebeld en hij is twee weken vertraagd! Week 21 worden ze pas uitgeleverd.

Edit 2: ik heb een mail waarin staat dat de leverdatum op de site staat vermeld en dat als deze wijzigd ik hier bericht van krijg.. Dit heb ik nog niet gekregen.

[ Voor 47% gewijzigd door dangerousp op 20-04-2011 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:51
dangerousp schreef op woensdag 20 april 2011 @ 16:51:
Bij mijn order wordt alleen vermeldt:
Orderstatus:
Binnenkort leverbaar

Laatst gewijzigd: 19-04-2011 07:14:40

Meer info:
Niet beschikbaar

edit: Net gebeld en hij is twee weken vertraagd! Week 21 worden ze pas uitgeleverd.

Edit 2: ik heb een mail waarin staat dat de leverdatum op de site staat vermeld en dat als deze wijzigd ik hier bericht van krijg.. Dit heb ik nog niet gekregen.
En zo neemt de exclusiviteitsperiode ook af, aangezien andere aanbieders vanaf week 23 kunnen gaan leveren.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:09

Pinobigbird

doesn't share food!

Phusebox schreef op woensdag 20 april 2011 @ 19:09:
[...]

En zo neemt de exclusiviteitsperiode ook af, aangezien andere aanbieders vanaf week 23 kunnen gaan leveren.
Vergeet niet dat er bij de aankondiging gemeld is dat Vodafone 'm vanaf 1 juni exclusief zou leveren; dat is dus week 22. Vooralsnog lijkt Vodafone dit na te kunnen komen, zelfs nog eerder dus waarschijnlijk. Maar natuurlijk is iedere week later dan gehoopt er eentje teveel ;)

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Zeg dat wel.. Het scherm van mijn hero is nu bezig voor de derde keer kapot te gaan.. Nu moet hij het nog langer uithouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We.are.cake
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 11:18
Ik heb de telefoon toch besteld bij Vodafone omdat ik niet tot na 1 juni wil wachten op de telefoon. Mij is verteld dat de telefoon in week 21 zal worden afgeleverd bij mij thuis.

Ik wacht wel even een maandje :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niocera
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-12-2024
Ik heb net even gebeld met coolblue exacte leverdatum kon de dame me niet geven..
heb ook even gevraagd of de vodafone versie nou eigen software heeft draaien en daarop zei ze dat dit wel het geval gaat zijn. Er zit geen vodafone simlock op maar wel eigen software dus..aldus deze dame
Dit maakt t voor mij niet interessant ook al zal ik overstappen op vodafone..ik wil gewoon een originele versie en niet naast htc ook nog eens moeten wachten op vodafone voor updates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Niocera schreef op donderdag 21 april 2011 @ 13:25:
Ik heb net even gebeld met coolblue exacte leverdatum kon de dame me niet geven..
heb ook even gevraagd of de vodafone versie nou eigen software heeft draaien en daarop zei ze dat dit wel het geval gaat zijn. Er zit geen vodafone simlock op maar wel eigen software dus..aldus deze dame
Dit maakt t voor mij niet interessant ook al zal ik overstappen op vodafone..ik wil gewoon een originele versie en niet naast htc ook nog eens moeten wachten op vodafone voor updates
Zo te horen geven ze allemaal hun eigen interpretatie. Ik geloof niets meer totdat ze bij mij aan de deur komen om een pakketje af te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Weet iemand hier hoe het uberhaupt zit met verlengen bij Vodafone?
Mijn huidige abonnement heeft nl. een einddatum van 30-12-2011, maar vorig jaar kon ik al een half jaar voor einde contract datum (30-12-2010) verlengen. Dus toen heb ik rond 12-07-2010 verlengd met een jaar. Was dat een eenmalige actie van Vodafone of is dat tegenwoordig standaard dat je 6 maanden voor einde contract weer kan verlengen?

Dat betekent nl. dat ik ook eind juni/begin juli voor een nieuwe verlenging bij Vodafone ga met deze HTC Sensation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Dr. Quipers schreef op donderdag 21 april 2011 @ 13:52:
Weet iemand hier hoe het uberhaupt zit met verlengen bij Vodafone?
Mijn huidige abonnement heeft nl. een einddatum van 30-12-2011, maar vorig jaar kon ik al een half jaar voor einde contract datum (30-12-2010) verlengen. Dus toen heb ik rond 12-07-2010 verlengd met een jaar. Was dat een eenmalige actie van Vodafone of is dat tegenwoordig standaard dat je 6 maanden voor einde contract weer kan verlengen?

Dat betekent nl. dat ik ook eind juni/begin juli voor een nieuwe verlenging bij Vodafone ga met deze HTC Sensation!
Tegenwoordig nog maar 2 maanden van tevoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Phusebox schreef op donderdag 21 april 2011 @ 13:56:
[...]

Tegenwoordig nog maar 2 maanden van tevoren.
Nee echt :| Dat is dan weer een domper 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Dr. Quipers schreef op donderdag 21 april 2011 @ 14:02:
[...]

Nee echt :| Dat is dan weer een domper 8)7
Ja, toen ik vorig jaar verlengde was het al naar 4 maanden terug, en nu sinds februari geloof ik weer 2 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niocera
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-12-2024
dangerousp schreef op donderdag 21 april 2011 @ 13:43:
[...]

Zo te horen geven ze allemaal hun eigen interpretatie. Ik geloof niets meer totdat ze bij mij aan de deur komen om een pakketje af te leveren.
Ja het is erg onduidelijk..waarschijnlijk weten de shops het zelf gewoon ook nog niet..ik wacht de eerste reacties af..zoals gezegd branded software hoef ik niet..behalve dan de HTC want die is functioneel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
Branded zullen je misschien niet zijn, maar grote kans dat het op Vodafone software draait, waardoor je wel afhankelijk bent van Vodafone voor updates e.d.

Ik hoop het eigenlijk niet, hoop dat het normale HTC toestellen zullen zijn (zit aan een VF abbotje te denken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBreak
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-09 20:16
http://tweakers.net/nieuw...rnet-komt-deze-zomer.html

hmmm, na dit nieuws toch maar even wachten wat de andere providers gaan doen... Was eigenlijk van plan bij Hi te verlengen met de Sensation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 21:15

The_Worst

Unox

Ik ben dus ook zeer benieuwd wat dit gaat worden met Hi. De enige mogelijkheid wordt T-Mobile als Hi met deze onzin gaat meedoen. Ik kan gelukkig pas eind juli verlengen (of opzeggen) en kan dus eerst rustig kijken wat alle providers gaan doen. Als deze telefoon tegend ie tijd geroot is dan wordt het Vodafone en anders mogelijk toch T-Mobile.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Als je een abo afsluit voordat ze dit gaan invoeren dan hoef je je hier niet druk over te maken. Als ze het dan al door willen drukken op een huidig abo kun je gewoon per direct opzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We.are.cake schreef op woensdag 20 april 2011 @ 20:34:
Ik heb de telefoon toch besteld bij Vodafone omdat ik niet tot na 1 juni wil wachten op de telefoon. Mij is verteld dat de telefoon in week 21 zal worden afgeleverd bij mij thuis.

Ik wacht wel even een maandje :p
Ik heb hem ook net besteld. De vodafone medewerker die ik aan de lijn had vertelde me dat ze op 5 mei de eerste levering van toestellen binnen krijgen en dat mijn toestel nog gewoon uit deze levering komt dus dat ik hem dan waarschijnlijk 10 of 11 mei in bezit heb. :)

Beetje tegenstrijdig met de gegevens van de Site en eerdere post's, maar ik ga er vanuit dat deze medewerker up-to-date is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We.are.cake
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2011 @ 22:23:
[...]

Ik heb hem ook net besteld. De vodafone medewerker die ik aan de lijn had vertelde me dat ze op 5 mei de eerste levering van toestellen binnen krijgen en dat mijn toestel nog gewoon uit deze levering komt dus dat ik hem dan waarschijnlijk 10 of 11 mei in bezit heb. :)

Beetje tegenstrijdig met de gegevens van de Site en eerdere post's, maar ik ga er vanuit dat deze medewerker up-to-date is.
Het gekke is dat alle Vodafone medewerkers iets anders zeggen :/

Sommigen zeggen dat ze al op voorraad zijn. Anderen houden zich aan Week 21 van de website. En nu zeg jij dat hij op 5 Mei binnen is.

Ik denk er maar niet meer veel aan. Zie wel waar de Sensation strand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Laatst online: 12-09 23:36
Ik denk dat je beter kan hopen op week 21, want anders kan het best wel tegen vallen. Veel werknemers zijn niet goed geïnformeerd over producten.

Offtopic: Maakt iemand hier gebruik van HTC TopGarantie? Ik zou dit wel willen nemen voor mijn Sensation.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

RobinNL schreef op donderdag 21 april 2011 @ 22:50:
Ik denk dat je beter kan hopen op week 21, want anders kan het best wel tegen vallen. Veel werknemers zijn niet goed geïnformeerd over producten.

Offtopic: Maakt iemand hier gebruik van HTC TopGarantie? Ik zou dit wel willen nemen voor mijn Sensation.
Heb even snel gekeken. Leek mij ansich wel interessant. Enig idee wat de kosten hiervan zijn?
Kon dit zo 1,2,3 niet vinden.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
http://www.htc-topgarantie.com/htc/Prijzen.aspx

Ik verwacht dat de HTC Sensation 8,95 of 9,95 per maand zal gaan kosten.

EDIT

Let op: deze versie van de HTC Sensation betreft de Vodafone-versie. Dit houdt in dat bij het opstarten een Vodafone-logo getoond wordt. Het toestel is echter geheel simlockvrij, en dus ook met simkaarten van andere providers te gebruiken.

http://www.smartphoneshop...129964/htc-sensation.html

[ Voor 56% gewijzigd door RobinNL op 21-04-2011 23:47 ]

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:02
RobinNL schreef op donderdag 21 april 2011 @ 23:39:
http://www.htc-topgarantie.com/htc/Prijzen.aspx

Ik verwacht dat de HTC Sensation 8,95 of 9,95 per maand zal gaan kosten.

EDIT

Let op: deze versie van de HTC Sensation betreft de Vodafone-versie. Dit houdt in dat bij het opstarten een Vodafone-logo getoond wordt. Het toestel is echter geheel simlockvrij, en dus ook met simkaarten van andere providers te gebruiken.

http://www.smartphoneshop...129964/htc-sensation.html
Oftewel gewoon Vodafone software, dus ook afhankelijk van Vodafone voor bijvoorbeeld updates. Als dat zou, wacht ik graag nog een twee weken extra!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We.are.cake
Wat zou ik mij moeten voorstellen bij Vodafone software?

En @FabianNL je kan toch zelf wel ergens een update vinden op het internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
FabianNL schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 00:03:
[...]

Oftewel gewoon Vodafone software, dus ook afhankelijk van Vodafone voor bijvoorbeeld updates. Als dat zou, wacht ik graag nog een twee weken extra!
Kun je niet die VF software/ROM gewoon vervangen door een standaard HTC ROM? Ik ben niet echt bekend mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
FabianNL schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 00:03:
[...]

Ok duidelijk dan wacht ik zeker nog langer. Je moet dan nl wachten tot Vodafone de nieuwe updates klaar heeft en je krijgt allerlei Vodafone rotzooi op je telefoon.

En zeker nu er een bootrom lock op zit en dus niet simpel kunt clashen, misschien wel helemaal nooit.

Nee dank je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Ik denk niet dat iedereen speciaal moet overstappen om de telefoon 1/2 weken eerder te willen.
Het is je eigen keus maar als dat de afweging is voor het kiezen van een provider vind ik dit vrij slap.
Je kan ook afwegingen maken als: Afrekenen per minuut, kosten, updates, etc.

Nog even over het KPN verhaal, dit klinkt natuurlijk als het duurder worden van het abonnement maar dat hoeft niet.

Als je databundles kan kopen gericht op jouw verbruik dan is het misschien wel goedkoper.
Mocht je altijd gebruik maken van youtube maar niet van whatsapp, dan kun je een goedkoper youtubeonly abbonementje afsluiten.
Maar er is ook kans dat KPN dit nog bovenop het huidige data-abbonement plakt.
Dan is het natuurlijk veel nadeliger.

Maar als je je abbonement voor ingang afsluit zal dit niet van toepassing voor je zijn want het gaat hoogstwaarschlijk om andere data abbonementen. Denk aan de situatie van de huidige data-abbonementen en het oude oneindig data abbonement maar met fair use policy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Tja, wat het nieuwe model voor data abonnementen gaat worden bij KPN weet niemand. Ik ben bang dat het als eerste soort basis abbo moet nemen en wil je chatten e.d. dan moet je een extra abbo bij nemen, maar ik kan me vergissen natuurlijk.

Ze hebben gezegd dat het in de zomer geintroduseerd ging worden dus hopelijk niet op 1 juni. Ik wil het liefst wel blijven bij KPN, bevalt goed maar als ze met zulke praktijken gaan komen dan stap ik wel over naar VF. Maar die VF software erop is wel een tegenvaller :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Upbeat schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 09:08:
Tja, wat het nieuwe model voor data abonnementen gaat worden bij KPN weet niemand. Ik ben bang dat het als eerste soort basis abbo moet nemen en wil je chatten e.d. dan moet je een extra abbo bij nemen, maar ik kan me vergissen natuurlijk.

Ze hebben gezegd dat het in de zomer geintroduseerd ging worden dus hopelijk niet op 1 juni. Ik wil het liefst wel blijven bij KPN, bevalt goed maar als ze met zulke praktijken gaan komen dan stap ik wel over naar VF. Maar die VF software erop is wel een tegenvaller :/
Dan wacht je toch even tot half juni en koop je hem bij een willekeurige winkel, met vodafone abo, maar zonder vf software en ook nog eens goedkoper waarschijnlijk.

Ik weiger iig die crap software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We.are.cake
Ik zie nu wat veel mensen bedoelen met de Vodafone software. Maar het kan ook zijn dat Vodafone de software verwijderd zoals hier:

http://www.electronista.com/articles/10/08/10/vodafone.htc.desire.update.to.froyo.to.clean.apps/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Trouwens ik zie iedereen het ook over HI hebben.

Maar HI is weliswaar een dochterbedrijf van KPN, maar heeft zijn eigen beleid en abbonementsvormen.
Dus HI zal niet zomaar hier ook op overgaan.
Zeker niet als KPN zijn klanten verliest hierdoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
We.are.cake schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 09:24:
Ik zie nu wat veel mensen bedoelen met de Vodafone software. Maar het kan ook zijn dat Vodafone de software verwijderd zoals hier:

http://www.electronista.com/articles/10/08/10/vodafone.htc.desire.update.to.froyo.to.clean.apps/
Ja kan zijn dat ze die 360 software eraf halen maar dan zit je nog met een VF rom en dan ben je dus afhankelijk van VF voor toekomstige updates. Ohja en een VF logo bij het opstarten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We.are.cake
Upbeat schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 09:55:
[...]

Ja kan zijn dat ze die 360 software eraf halen maar dan zit je nog met een VF rom en dan ben je dus afhankelijk van VF voor toekomstige updates. Ohja en een VF logo bij het opstarten ;)
Dan ga ik maar eens even bellen met Vodafone. Wat dit inhoud voor de Htc Sensation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
We.are.cake schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 09:56:
[...]

Dan ga ik maar eens even bellen met Vodafone. Wat dit inhoud voor de Htc Sensation.
Ik ben benieuwd of ze het weten, ik denk dat het nog te vroeg is. Hier boven werden er verschillende verhalen gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
We.are.cake schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 09:56:
[...]

Vodafone medewerkers weten dit niet. Ik loop wel de winkel in over een paar weken en check het toestel daar.

Overigens; dat er nu nog geen Vodafone apps en zo opstaan wil niet zeggen dat dat zo blijft. Het is ook al voorgekomen dat men deze troep er bij de eerste update aan toevoegde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We.are.cake
Vodafone verteld mij dat de HTC Sensation wel Vodafone 360 zal hebben. Maar dit is te verwijderen.

En over de levertijd kunnen ze nog niks zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DimitryK
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-09 19:48
T-NuZ schreef op donderdag 14 april 2011 @ 09:34:
[...]

Wanneer je een telefoon kiest bij een nieuw abonnement is deze altijd goedkoper als wanneer je verlengd. Heb zelf als voorbeeld de Desire HD icm Hi Online 30 (€ 27,45) en Internet Extra (12,50)
Bij nieuw abonnement moet je € 109,95 bij betalen.
Bij het verlengen van het abbo moet je ineens € 209,95 bij betalen.
Wanneer je hetzelfde abonnement wil verlengen via een andere site, hoef je ineens maar € 118 bij te betalen. En voor die prijs krijg je er ook nog een autohouder bij :+

Dus beetje research, of evt. bellen met klantenservice voor korting, is wel aan te raden :)
Bij Hi werken ze met een puntensysteem. Hoe langer je een abo bij Hi hebt en hoe meer extra's je hebt, waaronder 'Eindeloos Online' e.d. hoe meer punten je verzameld. Als je dan naar een winkel gaat die aangesloten is bij Hi, dan kunnen zij je precies vertellen welke score je momenteel hebt en hoeveel korting jij daarmee krijgt op je toestel. Alles is hier wel gebaseerd op geld, dus ook mensen die erg vaak buiten hun bundel bellen krijgen een hogere score omdat ze meer betalen per maand. Ook mensen die al langere tijd betalen voor eindeloos online e.d. krijgen meer punten. Het kan zo dus voor komen dat je, als je net als ik al 4 jaar bij Hi zit met mooi abo en eindeloos online, dat je je toestel, zelfs al is het 600 euro, helemaal gratis krijgt.

Buiten dat om, ik kan op dit moment al een nieuwe telefoon gaan halen, maar ik heb toch speciaal zitten wachten op dit juweeltje :O

Kan niet wachten tot deze in de winkels ligt, helaas nog steeds niks te zien op de Hi website, vraag me af wanneer zij daar een definitieve prijs hebben staan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:16
Ik zit ook te wachten op Hi. Ben benieuwd naar de prijs. Ik wist niet dat Hi met zo'n punten systeem werkte. Wat ik wel wist is dat als je vaak over je bundel gaat, je meer korting krijgt op toestel.

Even afwachten. Mag verlengen op 5 juni. maar wil zeer graag deze top telefoon. Dus kan nog wel even door met de Diamond2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Tweaker1987 schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 10:30:
Ik zit ook te wachten op Hi. Ben benieuwd naar de prijs. Ik wist niet dat Hi met zo'n punten systeem werkte. Wat ik wel wist is dat als je vaak over je bundel gaat, je meer korting krijgt op toestel.

Even afwachten. Mag verlengen op 5 juni. maar wil zeer graag deze top telefoon. Dus kan nog wel even door met de Diamond2.
Ook toevallig ik ga ook van een diamond2 naar deze of naar samsung zit nog sterk te dubben.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolands
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-12-2023
Mijn T-Mobile abo is opgezegd en stopt 29 Mei, nu wil ik graag deze nieuwe telefoon hebben via Vodafone, Vodafone eerste keer gebeld, zeggen ze dat ik gewoon moet bestellen en dat alles op tijd is, dag later (gisteren) weer gebeld, en nu zeggen ze dat ik beter nog even mijn abo van T-Mobile een maandje kan laten doorlopen ivm nummerbehoud.

Mmmm, lastig, ik snap het ff niet meer.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik denk dat ze dat zeggen ivm. de levering van de telefoon, als jij die telefoon op 20 mei krijgt kunnen hun niet garanderen dat de nummeromzetting ook geregeld is.

Je kan dan beter idd ergens rond de tijd dat het toestel uitkomt je abbo. aanvragen met nummerbehoud en dan regelen hun de hele boel in juni.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
rolands schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 10:47:
Mijn T-Mobile abo is opgezegd en stopt 29 Mei, nu wil ik graag deze nieuwe telefoon hebben via Vodafone, Vodafone eerste keer gebeld, zeggen ze dat ik gewoon moet bestellen en dat alles op tijd is, dag later (gisteren) weer gebeld, en nu zeggen ze dat ik beter nog even mijn abo van T-Mobile een maandje kan laten doorlopen ivm nummerbehoud.

Volgens hoef je voor je nummer niet te vrezen. Volgens onderstaande link is het nummer nog 1 maand 'houdbaar' bij je provider.
http://www.telecomvergeli...nog-1-maand-mogelijk.html
(is wel een oud artikel maar volgens mij geldt dat nog steeds, tenzij het alweer verandert is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolands
Ik ben ook niet bang dat het nummer ineens weg is, maar het is wel jammer als de overgang niet goed zou gaan. Ik ga misschien vanavond eens even langs een vodafone winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net gebeld, trutje aan gaf aan de telefoon dat ik nog niet mijn abonnement kan verlengen via de website omdat ze zelf de telefoon nog niet hebben. Maar ze beweerde wel dat de telefoon geen specifiek vodafone software ging draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Nogmaals; als je de gok wil wagen en vertrouwen op een helpdeskmedewerker moet je,het gewoon doen. Uk wacht dan liever nog twee weken langer. Bovendien zullen er dit haar niet zo'n tekorten zijn als vorig jaar met de vulkaanuitbarsting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T i M
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 12:11
rolands schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 10:47:

Heeft daar niets mee te maken. Zodra de nummer portering rond is krijg je de sim-kaart van vodafone thuis gestuurd. Zodra de telefoon op voorraad is krijg je die nageleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolands
T i M schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 10:47:
[...]

Heeft daar niets mee te maken. Zodra de nummer portering rond is krijg je de sim-kaart van vodafone thuis gestuurd. Zodra de telefoon op voorraad is krijg je die nageleverd.
Mja, was het maar zo makkelijk :-) Net even in de winkel geweest, die gaven dit inderdaad aan en dat ik even moest bellen met de verkoop afdeling van Vodafone (0800-0560) om dit te regelen, helaas dat was volgens degene aan de telefoon niet mogelijk, de bestelling kon pas door naar de backoffice wanneer de telefoon op voorraad zou zijn. Maar goed na wat aandringen gaat ze het dinsdag toch even navragen bij de backoffice. Misschien was er toch iets te regelen zodat het abonnement netjes over kon gaan en dat de telefoon dan eventueel zou worden nageleverd.

Het is wel jammer dat je via de diverse ingangen van Vodafone, verschillende antwoorden krijgt, maar goed, ik wacht dinsdag even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

rolands schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 13:17:
[...]
Het is wel jammer dat je via de diverse ingangen van Vodafone, verschillende antwoorden krijgt, maar goed, ik wacht dinsdag even af.
Callcentermedewerkers staan naar mijn weten ergens onder aan de trap, als het uberhaubt al geen extern bureau is die het callcenter werk voor Vodafone afhandelt. Vind het dus niet echt vreemd dat dit over het algemeen niet de best ingelichte personen zijn. En laten we wel wezen, Wij tweakers zijn natuurlijk wel een uitzondering door te gaan vragen naar een toestel die uberhaubt nog niet beschikbaar is in Nederland.
Ik denk ook dat het zinloos is om verder te gaan speculeren over mogelijke uitleverdata tot dat er daadwerkelijk een toestel bij een tweaker op de mat ligt, of dat vodafone zelf specifieke informatie naar buiten brengt.

Maw. ik denk dat we onderhand wel de conclusie kunnen trekken dat, informatie verkregen middels de helpdesk, volkomen niet representatief is.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We.are.cake
Switchie schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 16:11:
[...]

Callcentermedewerkers staan naar mijn weten ergens onder aan de trap, als het uberhaubt al geen extern bureau is die het callcenter werk voor Vodafone afhandelt. Vind het dus niet echt vreemd dat dit over het algemeen niet de best ingelichte personen zijn. En laten we wel wezen, Wij tweakers zijn natuurlijk wel een uitzondering door te gaan vragen naar een toestel die uberhaubt nog niet beschikbaar is in Nederland.
Ik denk ook dat het zinloos is om verder te gaan speculeren over mogelijke uitleverdata tot dat er daadwerkelijk een toestel bij een tweaker op de mat ligt, of dat vodafone zelf specifieke informatie naar buiten brengt.

Maw. ik denk dat we onderhand wel de conclusie kunnen trekken dat, informatie verkregen middels de helpdesk, volkomen niet representatief is.
Tja, zo is het bij de meeste bedrijven. Werknemers weten zelf niet wat er allemaal speelt in het bedrijf of de sector.

Ik krijg van Vodafone ook steeds verschillende antwoorden. Het enige wat wij kunnen doen is wachten. En nog meer praten en zeuren over Vodafone :D >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

We.are.cake schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 16:26:
[...]
Het enige wat wij kunnen doen is wachten.
Amen!
En nog meer praten en zeuren over Vodafone :D >:)
Nah oké... vooruit dan maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolands
Ach ja, inderdaad we zien wel hoe het loopt, als ze me dinsdag netjes bellen zoals afgesproken dan ben ik al blij, want zoiets is altijd afwachten. Maar goed, ik zit nu mezelf ook af te vragen of het misschien niet verstandiger is om toch nog even te wachten tot hij er daadwerkelijk is. In het ergste geval moet ik een nieuw nummer uitzoeken, en ik heb daar eigenlijk niet eens echt veel moeite mee. Bovendien zijn er dan aanbiedingen ook via andere telecom winkels/internet die mogelijk interessanter zijn.

Btw, in de winkel zag ik ook dat de toestelprijs hoger is dan wanneer je via vodafone op de website kijkt. In de winkel was het toesel iets van 104 euro bij een 2 jarig bel+sms+web 200 abonnement en via internet 91,04 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
rolands schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 19:25:
Ach ja, inderdaad we zien wel hoe het loopt, als ze me dinsdag netjes bellen zoals afgesproken dan ben ik al blij, want zoiets is altijd afwachten. Maar goed, ik zit nu mezelf ook af te vragen of het misschien niet verstandiger is om toch nog even te wachten tot hij er daadwerkelijk is. In het ergste geval moet ik een nieuw nummer uitzoeken, en ik heb daar eigenlijk niet eens echt veel moeite mee. Bovendien zijn er dan aanbiedingen ook via andere telecom winkels/internet die mogelijk interessanter zijn.

Btw, in de winkel zag ik ook dat de toestelprijs hoger is dan wanneer je via vodafone op de website kijkt. In de winkel was het toesel iets van 104 euro bij een 2 jarig bel+sms+web 200 abonnement en via internet 91,04 euro.
Klopt, en de winkel krijg je geen korting op het abonnement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14-09 18:31
Mensen, ik heb even zitten rekenen om de kosten voor mezelf even op een rijtje te zetten en het betreft hier een Vodafone Bel+Sms+Web 200 abonnement 2 jaar;
  • 12 maanden X € 24.50 = € 294.00
  • 12 maanden X € 34.50 = € 414.00
  • Eenmalige kosten telefoon = € 91.04
  • Eenmalige aansluitkosten = € 24.50
Maakt een totaal van = € 823.54 gespreid over 2 jaar.

Wie wil even met me meedenken en checken of mijn berekening klopt en of ik nog posten/kosten vergeten ben mee te nemen?

Edit; @hieronder. Yes, die 43.50 moet idd 34.50 zijn. Typfoutje is bijgewerkt.

[ Voor 14% gewijzigd door JKratos op 24-04-2011 17:09 . Reden: Typfoutje ]

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
JKratos schreef op zondag 24 april 2011 @ 15:45:
Mensen, ik heb even zitten rekenen om de kosten voor mezelf even op een rijtje te zetten en het betreft hier een Vodafone Bel+Sms+Web 200 abonnement 2 jaar;
  • 12 maanden X € 24.50 = € 294.00
  • 12 maanden X € 43.50 €34,50 = € 414.00
  • Eenmalige kosten telefoon = € 91.04
  • Eenmalige aansluitkosten = € 24.50
Maakt een totaal van = € 823.54 gespreid over 2 jaar.

Wie wil even met me meedenken en checken of mijn berekening klopt en of ik nog posten/kosten vergeten ben mee te nemen?
Zover ik zie is het goed uitgerekend, alleen heb je van 34,50 -> 43,50 gemaakt.

Ik zat ook al een beetje naar Vodafone te kijken. Kun je ook een normale Sensation nemen (geen Vodafone logo tijdens het opstarten) met een Vodafone abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
RobinNL schreef op zondag 24 april 2011 @ 16:56:
[...]

Zover ik zie is het goed uitgerekend, alleen heb je van 34,50 -> 43,50 gemaakt.

Ik zat ook al een beetje naar Vodafone te kijken. Kun je ook een normale Sensation nemen (geen Vodafone logo tijdens het opstarten) met een Vodafone abonnement?
Je kan een Sensation nemen met VF in een Mediamarkt, Phonehouse e.d. Dat zijn dan normale Sensation's zonder logo's enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolands
JKratos schreef op zondag 24 april 2011 @ 15:45:
Mensen, ik heb even zitten rekenen om de kosten voor mezelf even op een rijtje te zetten en het betreft hier een Vodafone Bel+Sms+Web 200 abonnement 2 jaar'......................................................
Ik had ook voor mezelf een overzichtje gemaakt en deze deel ik maar even hierbij. Degene waar als aanbieder Vodafone staat zijn de prijzen van de website van Vodafone, en bij Algebeld heb ik alleen gekeken naar de prijs voor het losse toestel, voor de rest gaat het dan om een bijbehorend sim only abo via de website van vodafone. De actie korting is de korting die je krijgt via Vodafone.

AanbiederAbonnementDuurP/M Abo totaal Toestel Aansluiten Actiekorting Totaal
AlgebeldBel/SMS/Web Sim Only 1701jr€ 21,95 € 263,40 € 525,00 € 9,50 € 44,00 € 753,90
AlgebeldBel/SMS/Web Sim Only 1902jr€ 21,95 € 526,80 € 525,00 € 9,50 € 132,00 € 929,30
VodafoneBel/SMS/Web Sim Only 1701jr€ 21,95 € 263,40 € 579,00 € 9,50 € 44,00 € 807,90
VodafoneBel/SMS/Web Sim Only 1902jr€ 21,95 € 526,80 € 579,00 € 9,50 € 132,00 € 983,30
VodafoneBel/SMS/Web 1501jr€ 29,50€ 354,00 € 364,74 € 24,50 € 34,00 € 709,24
VodafoneBel/SMS/Web 1502jr€ 29,50€ 708,00 € 186,24 € 24,50 € 102,00 € 816,74
VodafoneBel/SMS/Web 2001jr€ 34,50€ 414,00 € 329,04 € 24,50 € 40,00 € 727,54
VodafoneBel/SMS/Web 2002jr€ 34,50€ 828,00 € 91,04 € 24,50 € 120,00 € 823,54
VodafoneBel/SMS/Web 2751jr€ 39,50€ 474,00 € 305,24 € 24,50 € 44,00 € 759,74
VodafoneBel/SMS/Web 2752jr€ 39,50€ 948,00 € 23,68 € 24,50 € 132,00 € 864,18

[ Voor 0% gewijzigd door rolands op 24-04-2011 22:57 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03:33

BPP

Ik hoop dat Hi hem snel gaat verkopen. Wil deze nog liever hebben dan bij de release van de HTC Desire. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
@ rolands: Mooi overzichtje! Als ik Vodafone zal nemen, zal het vast Bel/SMS/Web 200 worden.

Trouwens... Is het niet handig om in de toekomst van elke provider zo'n overzicht te maken? Ik vind het erg handig om snel te kunnen zien wat voordeliger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Idd Rollands, erg handig schema. Bedankt!

Ja, voor mij wordt het waarschijnlijk ook bel, sms en web 200. Heb nu 270 maar bel vrij weinig meer. (Heb vaak meer dan de helft van men bundel nog over aan het eind van de maand..)

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolands
No problem, had het overzichtje toch al :)

Ik zit er zelf toch nog wel over te twijfelen. Misschien koop ik het toestel ook wel los en neem ik er een sim only abo bij. Ik vind het nog steeds geen prettig gevoel om 2 jaar aan een abo vast te zitten, maar goed, misschien zit dat alleen tussen mijn oren :)

@ pspfreaky, ja een overzichtje voor elke provider/aanbieder is natuurlijk erg handig, maar het probleem is dat je dit dan ook moet bijhouden, en dat is nogal wat werk. Ik heb het alleen gemaakt op basis van Vodafone, omdat ik toch wil overstappen van T-Mobile naar Vodafone. En bovendien zijn de prijzen bij de andere providers nog niet bekend icm abonnementen. Zal wel eens kijken op het moment dat er meer over de prijzen bekend is, maar ik beloof niks.

@jkratos, ik heb juist het omgekeerde, heb nu een i-150 abo via T-Mobile en ga vaak over m'n bundel heen

[ Voor 17% gewijzigd door rolands op 25-04-2011 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Dan komen we beide op de bel/sms/web 200 uit ;) Maar ook jij belt niet zo veel dan. Volgens mij is mijn 270min/maand al behoorlijk weinig vergeleken met andere mensen. Veel mensen lopen rond met 400 of meer minuten p/m. 150 minuten is 2.5 uur in de maand. Een beetje scholier/student knalt dat er in 1 week doorheen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amst3l
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 16:12
1 vraagje, ik wil deze mobiel binnenkort ook kopen icm. vodafone abbo. Stel dat er VF software opzet en een logotje bij het opstarten. Wat zijn dan de programma's precies? En is het te verwijderen? ( ik ben zelf nog redelijk nieuw in het abbo circuit:) )

De abbo's waar ik aan zat te denken:
Bel+Sms+Web 350 2 jaar - omdat de htc dan gratis is.
Bel+Sms+Web 275 2 jaar - wat je moet bij leggen is dan nog redelijk

Zelf ben ik niet zon beller, voornamelijk sms.

[ Voor 29% gewijzigd door amst3l op 25-04-2011 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolands
JKratos schreef op maandag 25 april 2011 @ 11:15:
Dan komen we beide op de bel/sms/web 200 uit ;) Maar ook jij belt niet zo veel dan. Volgens mij is mijn 270min/maand al behoorlijk weinig vergeleken met andere mensen. Veel mensen lopen rond met 400 of meer minuten p/m. 150 minuten is 2.5 uur in de maand. Een beetje scholier/student knalt dat er in 1 week doorheen :P
Zoveel bel ik inderdaad niet, dat valt wel mee in vergelijking met anderen. Maar ik vraag me af of de meeste niet kiezen voor een hoger abonnement dan dat ze nodig hebben. Volgens mij gaat het meestal er alleen om of ze een telefoon gratis kunnen krijgen, ik zou dat jammer vinden, ik kijk ook naar het abo dat bij mij past.

Maar goed, ieder zo z'n ding natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amst3l
ja natuurlijk, maar ik ben ook niet van plan flink extra te betalen om de sensation er bij te krijgen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolands
amst3l schreef op maandag 25 april 2011 @ 14:40:
ja natuurlijk, maar ik ben ook niet van plan flink extra te betalen om de sensation er bij te krijgen:)
Je kunt beter naar de totaalprijs kijken, over de duur van de gewenste contractperiode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Reden waarom ik voor een 270 ipv 200 abo heb gekozen omdat de meerprijs van 5 euro gering is. Buiten de bundel kost het namelijk 30cent per minuut.. En dat zit je al snel doordat er op hele minuten wordt afgerekend, ook na de eerste minuut.

Edit prijs verschil is 40/12=3,33 en dus 10 minuten per maand over de bundel

[ Voor 14% gewijzigd door dangerousp op 25-04-2011 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Zijn er nog berichten van andere providers over levertijden e.d. of andere online shops? Vind het redelijk rustig wat betreft dit toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk
  • Laatst online: 24-04-2024

Xurk

Burnside

Ik heb nog niet gepost in dit topic maar volg het wel op de voet om op de hoogte te blijven van waar en wanneer de Sensation te bestellen is. Een vriend van mij had de telefoon alvast besteld bij Vodafone, maar werd achterdochtig naar aanleiding van wisselende informatie wat mensen in dit topic van Vodafone-medewerkers kregen [ik heb hem verteld wat ik hier zoal las] en heeft zelf gemaild met Vodafone. Dit kreeg hij als reactie:
Geachte heer ****,

Hartelijk dank voor uw e-mail. U vraagt of de HTC Sensation Vodafone-branded is.

Ik heb navraag voor u gedaan en mijn collega gaf aan dat dit toestel Vodafone-branded is. Omdat u aangaf dat u de bestelling wilde annuleren als dat het geval was, heb ik ook dit meteen in orde laten maken door mijn collega. U ontvangt hiervan nog een bevestiging via e-mail.

Wilt u graag een ander toestel bestellen, dan adviseer ik u om contact op te nemen met onze verkoopafdeling via het gratis telefoonnummer 0800-0560. Zij kunnen u verder informeren over onze toestellen.
Wellicht is het de zoveelste reactie van een Vodafone-medewerker wat haaks staat op eerdere uitlatingen, maar toch, erg geruststellend is het niet. Niet dat ik zelf van plan ben bij Vodafone het toestel te bestellen [ik wacht liever twee weken langer met de wetenschap dat ik dan zeker weten geen branded toestel heb én bij mijn huidige provider kan blijven], maar misschien dat bovenstaande e-mail anderen helpt hier ;)

Mitsubishi Trium Galaxy - Nokia 3330 - Nokia 3510 - Motorola V525 - Samsung E730 - HTC Touch - HTC Touch HD - HTC Desire - HTC Sensation - HTC One X+ - LG Nexus 5 - LG Nexus 5X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolands
Ik zou gisteren worden gebeld door Vodafone over mijn mogelijke bestelling, maar helaas niks meer van vernomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
rolands schreef op woensdag 27 april 2011 @ 11:57:
Ik zou gisteren worden gebeld door Vodafone over mijn mogelijke bestelling, maar helaas niks meer van vernomen.
Gewoon lastig vallen, net zo lang dat je een antwoord hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:02
rolands schreef op woensdag 27 april 2011 @ 11:57:
Wil je ons op de hoogte houden aub. Ik bevind me namelijk redelijk in dezelfde situatie (momenteel bij T-Mobile, wil overstappen ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
FabianNL schreef op woensdag 27 april 2011 @ 13:45:
[...]

Wil je ons op de hoogte houden aub. Ik bevind me namelijk redelijk in dezelfde situatie (momenteel bij T-Mobile, wil overstappen ook)
Je kunt toch gewoon zelf bellen naar het 0800 nummer? Aardige mevrouw heeft me goed geholpen.. (alleen verkeerde informatie afgegeven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amst3l
Maar kan iemand even ophelderen wat de nadelen zijn van een branded telefoon? Dit is mij niet helemaal duidelijk, alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 05:45
Als grootste nadeel wordt gezien dat als HTC een update beschikbaar stelt, je moet wachten tot Vodafone die ook beschikbaar stelt in de aangepaste Vodafone versie. Is dit erg? Op zich niet, maar als je dagelijks tweakers checkt over info over je telefoon, dan is het vervelend als andere gebruikers een update binnenhalen, en je zelf weken wacht tot een provider dat ook voor je doet. Je loopt ook het risico dat een provider geen updates beschikbaar stelt. De overlast van een aangepaste softwareversie op zich zelf vallen wel mee. Laat 1% van de inhoud anders zijn, je weet niet beter. Heb zelf nooit last gehad van mijn T-Mobile versie van de Tytn 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:23
Xurk schreef op woensdag 27 april 2011 @ 09:07:
Ik heb nog niet gepost in dit topic maar volg het wel op de voet om op de hoogte te blijven van waar en wanneer de Sensation te bestellen is. Een vriend van mij had de telefoon alvast besteld bij Vodafone, maar werd achterdochtig naar aanleiding van wisselende informatie wat mensen in dit topic van Vodafone-medewerkers kregen [ik heb hem verteld wat ik hier zoal las] en heeft zelf gemaild met Vodafone. Dit kreeg hij als reactie:

[...]

Wellicht is het de zoveelste reactie van een Vodafone-medewerker wat haaks staat op eerdere uitlatingen, maar toch, erg geruststellend is het niet. Niet dat ik zelf van plan ben bij Vodafone het toestel te bestellen [ik wacht liever twee weken langer met de wetenschap dat ik dan zeker weten geen branded toestel heb én bij mijn huidige provider kan blijven], maar misschien dat bovenstaande e-mail anderen helpt hier ;)
Dit wisten de Vodafone medewerkers ook te vertellen bij de Desire HD...... Echter is het zo dat de medewerkers die vertelden dat de Desire HD in het begin van de levering geen Vodafone-ROM bezat het juist hadden.......

Zou mijn inziens raar zijn als dit bij de Sensation anders zou zijn....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
http://www.smartphoneshop...64&serviceplanproductid=0

Hier kun je een beetje rondkijken hoeveel alles een beetje gaat kosten. Met Vodafone Bel/SMS/Web 200 kom ik uit op €851,50.

Wat is eigenlijk goedkoper met bijvoorbeeld andere providers? Bij een webshop zoals Smartphoneshop of bij de provider zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
RobinNL schreef op woensdag 27 april 2011 @ 20:04:

Hier kun je een beetje rondkijken hoeveel alles een beetje gaat kosten. Met Vodafone Bel/SMS/Web 200 kom ik uit op €851,50.

Wat is eigenlijk goedkoper met bijvoorbeeld andere providers? Bij een webshop zoals Smartphoneshop of bij de provider zelf?
Dan is vodafone goedkoper zoals hierboven staat

Vodafone Bel/SMS/Web 200 2jr € 34,50 € 828,00 € 91,04 € 24,50 € 120,00 € 823,54

Bij belnu.nl is hij wel goedkoper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolands
FabianNL schreef op woensdag 27 april 2011 @ 13:45:
[...]

Zoals al aangegeven door dangerousp kun je zelf ook bellen met Vodafone, er zijn verschillende nummers die je kunt bellen, het verschil weet ik niet precies. Ik ga misschien nog wel even bellen deze week, maar ik heb er minder haast bij. Mijn hebberige gevoel zegt namelijk dat ik de telefoon wil hebben en dat ik 'm zsm moet bestellen via Vodafone, maar mijn verstand zegt dat ik beter even kan wachten tot er meer prijzen bekend zijn en ik bijvoorbeeld beter kan vergelijken met de abo's van KPN. En dat is met name nu gekomen doordat Vodafone niet de moeite neemt om mij op zijn minst even terug te bellen, zoals ze ook hadden beloofd.

Hopelijk neemt mijn hebberige gevoel het niet over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
rolands schreef op woensdag 27 april 2011 @ 22:51:
[...]

Zoals al aangegeven door dangerousp kun je zelf ook bellen met Vodafone, er zijn verschillende nummers die je kunt bellen, het verschil weet ik niet precies. Ik ga misschien nog wel even bellen deze week, maar ik heb er minder haast bij. Mijn hebberige gevoel zegt namelijk dat ik de telefoon wil hebben en dat ik 'm zsm moet bestellen via Vodafone, maar mijn verstand zegt dat ik beter even kan wachten tot er meer prijzen bekend zijn en ik bijvoorbeeld beter kan vergelijken met de abo's van KPN. En dat is met name nu gekomen doordat Vodafone niet de moeite neemt om mij op zijn minst even terug te bellen, zoals ze ook hadden beloofd.

Hopelijk neemt mijn hebberige gevoel het niet over :P
Ik wou dat ik dat had! Ik kon de eerste minuut al niet wachten om hem te bestellen en gelijk besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem dus ook meteen besteld bij vodafone. Het maakt mij niet uit dat er een vodafone logootje opstaat bij het opstarten wanneer deze dan 'branded' zou zijn. Maar heeft de branding van vodafone nog beperking op het draaien van je eigen software op de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2011 @ 10:06:
Ik heb hem dus ook meteen besteld bij vodafone. Het maakt mij niet uit dat er een vodafone logootje opstaat bij het opstarten wanneer deze dan 'branded' zou zijn. Maar heeft de branding van vodafone nog beperking op het draaien van je eigen software op de telefoon?
Nee, ze leggen geen beperkingen op wat je mag installeren of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dangerousp schreef op donderdag 28 april 2011 @ 10:15:
[...]

Nee, ze leggen geen beperkingen op wat je mag installeren of niet.
Ok, mooi! Ja, ik ben de iphone gewend, dus het had me niks verbaasd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2011 @ 10:37:
[...]

Ok, mooi! Ja, ik ben de iphone gewend, dus het had me niks verbaasd :)
Er gaat een wereld voor je open met Android ;)
Heb zelf een iPad en ken de beperkingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Ik zie nu opeens bij centralpoint dat de leveringsdatum op 3 mei staat... lijkt me wel wat vroeg!

http://www.centralpoint.n...tm_campaign=tweakersclick

Op PDAshop staat het op 3 juni... lijkt me meer kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0zz
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-08 15:07

Sn0zz

Wait... what!?

Upbeat schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 19:48:
Zijn er nog berichten van andere providers over levertijden e.d. of andere online shops? Vind het redelijk rustig wat betreft dit toestel.
Ik zit daar ook nog wat op te wachten. Het is weer tijd voor een nieuwe phone via mijn werk, en die zitten bij KPN.. Hoop dat hij daar ook snel beschikbaar komt, want dit is precies het toestel waar ik op zit te wachten na de Desire. (Op de HTC Evo 3D na, maar die schijnt voorlopig echt nog niet hierheen te komen.. :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobverlinden
  • Laatst online: 21-07 16:07
Even een vraagje, heeft iemand al een sensation besteld bij een verlenging bij Vodafone? Ik heb zojuist gebeld met de klantenservice, en volgens de medewerker kon hij hem nog niet selecteren en dus ook geen verlenging afsluiten met deze telefoon. De melding dat hij wel op hun site staat en ik van andere mensen heb gehoord dat zij hem al besteld hadden deed de verkoper vrij weinig, en hij kon me niet verder helpen.

De vraag dus: heeft iemand al een sensation besteld bij verlenging bij Vodafone? Als het bij anderen wel gewoon gelukt is kan ik het natuurlijk nog eens proberen met de hoop dat een andere medewerker me wel kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
bobverlinden schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 15:26:
Even een vraagje, heeft iemand al een sensation besteld bij een verlenging bij Vodafone? Ik heb zojuist gebeld met de klantenservice, en volgens de medewerker kon hij hem nog niet selecteren en dus ook geen verlenging afsluiten met deze telefoon. De melding dat hij wel op hun site staat en ik van andere mensen heb gehoord dat zij hem al besteld hadden deed de verkoper vrij weinig, en hij kon me niet verder helpen.

De vraag dus: heeft iemand al een sensation besteld bij verlenging bij Vodafone? Als het bij anderen wel gewoon gelukt is kan ik het natuurlijk nog eens proberen met de hoop dat een andere medewerker me wel kan helpen.
Je kunt al wel verlengen bij andere winkels icm Vodafone. Het is dan alleen niet bekend wanneer je hem krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Ik zag op een engelse website al verschillende officiele accessoires van HTC (hoesjes, batterij) voor de Sensation erop staan. Welliswaar niet op voorraad maar is een goed teken! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Upbeat schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 16:45:
Ik zag op een engelse website al verschillende officiele accessoires van HTC (hoesjes, batterij) voor de Sensation erop staan. Welliswaar niet op voorraad maar is een goed teken! ;)
Zou je kunnen zeggen waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
dangerousp schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 16:51:
[...]

Zou je kunnen zeggen waar?
Ohja sorry, link vergeten! ;)

http://www.mobilefun.co.uk/cat/HTC-Sensation.htm

Daar heb ik ook de accessoires voor mijn Desire besteld, goeie service en levering!

PS. Ze staan ook in de accessoireshop van HTC (expansys)

[ Voor 8% gewijzigd door Upbeat op 29-04-2011 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afiso
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-09 18:49
RobinNL schreef op woensdag 27 april 2011 @ 20:04:

What the fak!!!

Een jaartje terug 115 euro bij betaald voor me HTC desire 1 jarig abbo van 25euro p/m en nu als ik dezelfde abbo op die site bereken kom ik op 329euro!!!!
Ik geniet dan nog van me perfecte HTC Desire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

Afiso schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 16:59:
[...]

What the fak!!!

Een jaartje terug 115 euro bij betaald voor me HTC desire 1 jarig abbo van 25euro p/m en nu als ik dezelfde abbo op die site bereken kom ik op 329euro!!!!
Ik geniet dan nog van me perfecte HTC Desire.
Hier hetzelfde. Vorig jaar 100 euro bijbetalen bij een Hi25 ab. (1 jaar) Wel na zo'n 10 x bellen. :+
Dit jaar bij toestellen met ongeveer dezelfde prijs als de Desire vorig jaar moet ik bij dezelfde abo minimaal het dubbele bijbetalen. Dit jaar maar weer een mooie aanbieding te scoren via de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk
  • Laatst online: 24-04-2024

Xurk

Burnside

Ik snap ook niet goed waar die torenhoge prijzen vandaan komen. Vorig jaar heb ik ook de Desire gekocht meteen toen het uitgebracht is, destijds was het net als nu de Sensation, de "beste" HTC telefoon. En anderhalf jaar daarvoor hetzelfde, maar toen met de HTC Touch HD.

Beide keren heb ik voor een 1-jarig abonnement iets van 150 - 170 euro bijbetaald, dus ik snap niet goed waarom het voor de Sensation nu ineens iets van 270 - 300 is :? Hopelijk wordt het voordeliger straks als de telefoon vanaf 1 juni gewoon overal te bestellen is...

Mitsubishi Trium Galaxy - Nokia 3330 - Nokia 3510 - Motorola V525 - Samsung E730 - HTC Touch - HTC Touch HD - HTC Desire - HTC Sensation - HTC One X+ - LG Nexus 5 - LG Nexus 5X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Net een mailtje van Vodafone gekregen dat er vertraging zat op de levering en dat de eerste telefoons in week 20 uitgeleverd gaan worden (zeiden in eerste instantie week 19). Het kan zijn dat ik later heb besteld dan de eerste batch, maar week 20 is weer een week eerder dan de week 21 die op de site staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

Xurk schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 18:27:
Ik snap ook niet goed waar die torenhoge prijzen vandaan komen. Vorig jaar heb ik ook de Desire gekocht meteen toen het uitgebracht is, destijds was het net als nu de Sensation, de "beste" HTC telefoon. En anderhalf jaar daarvoor hetzelfde, maar toen met de HTC Touch HD.

Beide keren heb ik voor een 1-jarig abonnement iets van 150 - 170 euro bijbetaald, dus ik snap niet goed waarom het voor de Sensation nu ineens iets van 270 - 300 is :? Hopelijk wordt het voordeliger straks als de telefoon vanaf 1 juni gewoon overal te bestellen is...
Adviesprijs van de Desire was dan ook zo'n 450 euro ivg met de 599 euro van de Sensation. Ik verwacht overigens wel een (flinke) prijsdaling op het niveau van de Galaxy S 2 als alle providers hem mogen verkopen.

Edit: zie dat die bij algebeld al te koop is voor 525,- :+ , ja dan weet ik het ook niet. Weet wel dat ik vorig jaar bij mijn Desire een beste korting kreeg. (Hi)
dangerousp schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 18:35:
Net een mailtje van Vodafone gekregen dat er vertraging zat op de levering en dat de eerste telefoons in week 20 uitgeleverd gaan worden (zeiden in eerste instantie week 19). Het kan zijn dat ik later heb besteld dan de eerste batch, maar week 20 is weer een week eerder dan de week 21 die op de site staat.
Weet iemand hoelang die 'exclusiviteitsperiode' van Vodafone voor de Sensation is?

[ Voor 27% gewijzigd door BPP op 29-04-2011 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

foutje

[ Voor 98% gewijzigd door BPP op 29-04-2011 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We.are.cake
BPP schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 18:43:
[...]

Weet iemand hoelang die 'exclusiviteitsperiode' van Vodafone voor de Sensation is?
Dat zou ongeveer 1 maand moeten zijn. De vroegste levering van Vodafone zou week 19 zijn.

Vele andere winkels zeggen dat ze in week 23 zullen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Ok, ik heb de knoop doorgehakt. Ik ga naar Vodafone, mede door bepaalde telefoontjes vandaag naar de ks van KPN ;)

Ik hoop alleen niet dat ik op de 2e levering moet wachten. Ik zal maandag eens bellen met VF en even in de winkel langs gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolands
Ik denk dat je bij KPN geen uitzondering te pakken hebt, ik wacht ook nog steeds op een belletje van VF.

Vorige week zaterdag was ik even naar de winkel gegaan, toen wisten ze nog niks over leveringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T i M
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 12:11
Volgens mijn orderbevestiging van twee weken terug komt mijn Sensation 4 mei! Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We.are.cake
T i M schreef op zondag 01 mei 2011 @ 12:10:
Volgens mijn orderbevestiging van twee weken terug komt mijn Sensation 4 mei! Ik ben benieuwd.
Dit is via Vodafone toch?

Oh, ik zie net een mail van Vodafone :D

Van Week 21 naar Week 20 terug gebracht.

Afbeeldingslocatie: http://i986.photobucket.com/albums/ae346/Teerdaz/Naamloos.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door We.are.cake op 01-05-2011 14:17 ]

Pagina: 1 2 ... 32 Laatste

Let op:
Dit topic is GEEN vergaarbak voor van alles en nog wat, Ook hier verwachten we een zeker inhoud van de replies.

Berichten zoals:

-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb hem ook" of "ik heb hem besteld".

Worden zonder melding verwijderd.