Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

T i M schreef op zondag 01 mei 2011 @ 12:10:
Volgens mijn orderbevestiging van twee weken terug komt mijn Sensation 4 mei! Ik ben benieuwd.
Mag ik vragen hoe jij je bevestiging hebt gehad?
Per mail of post?
En ging het bij jou om een verlenging of een nieuw abonnement?

Ik heb mijn abonnement 2 weken geleden telefonisch verlengd en mij werd ook een bevestiging toegezegd.
Zowel per mail als per post.
Heb echter nog geen van beide binnen.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-10 19:48
We.are.cake schreef op zondag 01 mei 2011 @ 14:11:
[...]

Dit is via Vodafone toch?

Oh, ik zie net een mail van Vodafone :D

Van Week 21 naar Week 20 terug gebracht.

[afbeelding]
Ik had dezelfde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09 16:40
Pff ik wil em ook in week 20 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We.are.cake
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 11:18
Upbeat schreef op zondag 01 mei 2011 @ 20:56:
[...]

Pff ik wil em ook in week 20 :(
Vodafone zegt wel dat ze natuurlijk wel de eerste bestelling als eerste zullen leveren. En dat het misschien later kan worden dan week 21. Dus alles kan nog gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Ik zag op het plaatje van de orderstatus pagina dat er stond dat het mogelijk is om de bestelling te annuleren of te wijzigen. Hoe ver is dat mogelijk bij een nieuw abonnement? Kan je dat nog annuleren achteraf? Ik ben niet zo gekend met mobiele abonnementen online afsluiten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We.are.cake
Ehm, ik weet het eigenlijk niet. Ik neem in iedergeval een nieuw abonnement bij Vodafone. Maar het staat bij mij dus in de mail dus ik denk dat het wel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
We.are.cake schreef op zondag 01 mei 2011 @ 21:23:
Ehm, ik weet het eigenlijk niet. Ik neem in iedergeval een nieuw abonnement bij Vodafone. Maar het staat bij mij dus in de mail dus ik denk dat het wel kan.
Ja misschien bedoelen ze de telefoon en niet het abonnement? :? Geen idee eigenlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Net mijn order geannuleerd.. aanbieding bij vodafone is 9 euro voor een jaar lang goedkoper geworden.. toch de moeite!

Edit: Had vodafone 275 bel sms en web 1 jaar voor 28,50 en 1 jaar 39,50 en 1 malig 23 euro = 839 euro
Nu 1 jaar voor 19,75 en 1 jaar 39,50 en 1 malig 23 euro = 734 euro

[ Voor 42% gewijzigd door dangerousp op 02-05-2011 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Kent iemand de prijzen in VF winkels? Zijn dat dezelfde als online? En krijg je daar ook de online korting op je abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Upbeat schreef op maandag 02 mei 2011 @ 18:14:
Kent iemand de prijzen in VF winkels? Zijn dat dezelfde als online? En krijg je daar ook de online korting op je abonnement?
De medewerkster aan de telefoon zei van niet.. prijzen toestel zijn hoger en geen korting op abonnement

Goedkoopste is volgens mij belnu.nl en daarna de vodafone website (scheelt op totale kosten iets van 15 euro vanwege toestelprijs, maar bij belnu betaal je 10 euro verzendkosten en weet je niet zeker of ze wel als eerste versturen via vodafone.nl wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We.are.cake
dangerousp schreef op maandag 02 mei 2011 @ 14:32:
Net mijn order geannuleerd.. aanbieding bij vodafone is 9 euro voor een jaar lang goedkoper geworden.. toch de moeite!

Edit: Had vodafone 275 bel sms en web 1 jaar voor 28,50 en 1 jaar 39,50 en 1 malig 23 euro = 839 euro
Nu 1 jaar voor 19,75 en 1 jaar 39,50 en 1 malig 23 euro = 734 euro
Waar zie jij deze gewijzigde prijzen? Ik zie het namelijk niet op de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
We.are.cake schreef op maandag 02 mei 2011 @ 19:27:
[...]

Waar zie jij deze gewijzigde prijzen? Ik zie het namelijk niet op de website.
Lijkt wel alsof ze het hebben terug gedraaid.. erg raar, de order die ik vanmiddag heb laten maken is nu ook half gewijzigd. Ze zijn aan het rommelen! Ik ga er wel vanuit dat ik het nog heb voor het lage tarief, heb ik hem immers op afgesloten!

Dit staat op mijn orderpagina:
+ Nu 12 maanden van € 39,50 voor € 28,50 € 19,75- € 0,00

Terwijl er vanmiddag nog stond:
+ Nu 12 maanden van € 39,50 voor € 19,75 € 19,75- € 0,00

op belnu.nl staat nog wel de lage prijs.. morgen nog maar eens bellen dan!

[ Voor 26% gewijzigd door dangerousp op 02-05-2011 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobverlinden
  • Laatst online: 08:44
Vandaag ook op tv reclame gezien dat op alle Vodafone abo's eerste jaar 50% korting zit, en die korting werd vanochtend ook inderdaad op de site vermeld. Nu zijn de prijzen inderdaad weer omhoog geschroefd. Beetje vreemd allemaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Ik heb vandaag met de online winkel gebeld van VF en de man aan de telefoon heeft mij ook die €19,75 gemeld. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We.are.cake
Upbeat schreef op maandag 02 mei 2011 @ 22:47:
Ik heb vandaag met de online winkel gebeld van VF en de man aan de telefoon heeft mij ook die €19,75 gemeld. :/
Dan ga ik morgen eens bellen. Kijken of ik misschien nog die korting kan krijgen, zonder mijn huidige bestelling te annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
We.are.cake schreef op maandag 02 mei 2011 @ 23:02:
[...]

Dan ga ik morgen eens bellen. Kijken of ik misschien nog die korting kan krijgen, zonder mijn huidige bestelling te annuleren.
Ja ik ga ook eens bellen, sowieso om de bestelling te plaatsen. Ik heb gelukkig de naam van de persoon die ik heb gesproken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
We.are.cake schreef op maandag 02 mei 2011 @ 23:02:
[...]

Volgens mij moet je altijd annuleren 0800 0200 043.. Maar dat kan zolang je nog niets hebt ontvangen! Daarna gewoon opnieuw bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We.are.cake
dangerousp schreef op maandag 02 mei 2011 @ 23:36:
[...]

Volgens mij moet je altijd annuleren 0800 0200 043.. Maar dat kan zolang je nog niets hebt ontvangen! Daarna gewoon opnieuw bestellen.
Dan geef ik waarschijnlijk wel mijn plek op in de wachtrij voor de levering van het toestel :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
We.are.cake schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 00:46:
[...]

Dan geef ik waarschijnlijk wel mijn plek op in de wachtrij voor de levering van het toestel :/
Datzelfde had ik, maar de medewerker zei dat het hard liep met de telefoon,maar niet zo hard dat de eerste batch al was uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We.are.cake
dangerousp schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 07:17:
[...]

Datzelfde had ik, maar de medewerker zei dat het hard liep met de telefoon,maar niet zo hard dat de eerste batch al was uitverkocht.
Leugens! Vodafone zei tegen mij dat ze al door de eerste lading/batch heen waren. Als het aan Vodafone ligt zou Pasen op Pinksteren vallen. En is Sinterklaas chinees :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Voor 105 euro wil ik best een weekje wachten.. hopelijk zegt iedereen op en vraagt weer opnieuw aan, zodat de eerste weer eerste zijn :P

Edit: Tarieven van gisteren staan er weer!!

[ Voor 14% gewijzigd door dangerousp op 03-05-2011 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:50
Prijzen zijn nu inderdaad een stuk lager! Iemand een idee hoe lang deze actie gaat duren?

/edit: Vodafone gaf aan dat deze actie nog wel een tijdje liep. Ik hoop het :)

[ Voor 31% gewijzigd door FabianNL op 03-05-2011 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
FabianNL schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 11:11:
Prijzen zijn nu inderdaad een stuk lager! Iemand een idee hoe lang deze actie gaat duren?
Ze zijn 1 mei gewijzigd en meestal tot eind van de maand. Op vodafone website zie ik het niet staan, maar op belnu.nl staat Actie geldig tot 30 Mei 2011 16:00 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07-10 20:22

BPP

Ben benieuwd wanneer de andere providers (mogen) adverteren met de Sensation. Ik heb geen behoefte om alleen hiervoor over te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
BPP schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 11:27:
Ben benieuwd wanneer de andere providers (mogen) adverteren met de Sensation. Ik heb geen behoefte om alleen hiervoor over te stappen.
Volgens mij na 1 juni?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T i M
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-10 07:02
Switchie schreef op zondag 01 mei 2011 @ 14:15:
[...]

Mag ik vragen hoe jij je bevestiging hebt gehad?
Per mail of post?
En ging het bij jou om een verlenging of een nieuw abonnement?

Ik heb mijn abonnement 2 weken geleden telefonisch verlengd en mij werd ook een bevestiging toegezegd.
Zowel per mail als per post.
Heb echter nog geen van beide binnen.
Schriftelijke bevestiging. Die heb ik 2 dagen na mijn telefonische verlenging ontvangen.

Edit:
Heb zojuist mijn order geannuleerd. Telefoon wordt nu aangeboden voor een veel interessantere prijs. Kan na 48 uur terugbellen om opnieuw te bestellen.

De Sensation gaat pas in week 21 uitgeleverd worden. Op de site van Centralpoint is de verwachte levertijd ook met 3 weken opgeschoven naar 24 mei.

[ Voor 23% gewijzigd door T i M op 03-05-2011 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
T i M schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 11:44:
[...]

Schriftelijke bevestiging. Die heb ik 2 dagen na mijn telefonische verlenging ontvangen.

Edit:
Heb zojuist mijn order geannuleerd. Telefoon wordt nu aangeboden voor een veel interessantere prijs. Kan na 48 uur terugbellen om opnieuw te bestellen.

De Sensation gaat pas in week 21 uitgeleverd worden. Op de site van Centralpoint is de verwachte levertijd ook met 3 weken opgeschoven naar 24 mei.
Bij Vodafone? Ik heb gewoon gelijk teruggebeld als je order is geannuleerd! Verwerking duurt blijkbaar wel even, want de status van mijn geannuleerde order is nog steeds actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de Sensation gisteren besteld via Belnu.nl

volgens de site wordt deze half mei geleverd, ben benieuwd (ik reken op begin juni, dan valt het altijd mee)

Eerste jaar 50% korting op abbo vond ik een mooie deal.
Verzend kosten zijn trouwens €4,95 ipv 10 euro een paar reacties naar boven.

Voor mijn vrouw de Desire S besteld, vandaag meteen in huis, service is wat dat betreft prima in orde tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 13:13:

volgens de site wordt deze half mei geleverd, ben benieuwd (ik reken op begin juni, dan valt het altijd mee)
Volgens mij staat er gewoon eind mei hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 13:13:

Eerste jaar 50% korting op abbo vond ik een mooie deal.
Verzend kosten zijn trouwens €4,95 ipv 10 euro een paar reacties naar boven.

Voor mijn vrouw de Desire S besteld, vandaag meteen in huis, service is wat dat betreft prima in orde tot nu toe.
Excuus, dan is deze waarschijnlijk gewijzigd. Is inderdaad 5 euro geworden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf volgend week kunnen abonnement verlengers hem ook gaan bestellen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link_mario
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-09 22:15

link_mario

Ofwa?

Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 13:24:
Vanaf volgend week kunnen abonnement verlengers hem ook gaan bestellen .
Bron? En vooral: bij welke provider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bron: had net iemand van online winkel( vodafone) aan de tel.. hij zei vanaf mid volgend week kunnen we ons abbotje met de htc sensation verlengen.... hij was zeer zeker dat het om een blanco phone ging en dus niet vf branded

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Net een medewerker weer aan de lijn gehad die zei dat het toestel pas in week 22 kwam. Daarbij had ze ook weer een ander verhaal over de procedures. (de vorige keer werd mij verteld dat het abonnement gelijk werd opgezegd en nu word mij verteld dat dit pas gebeurt zodra het toestel binnen is.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Upbeat schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 13:16:
[...]

Volgens mij staat er gewoon eind mei hoor ;)
inderdaad, dat is alweer aangepast dus...... nouja, begin juni haal ik dan nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
dangerousp schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 14:25:
Net een medewerker weer aan de lijn gehad die zei dat het toestel pas in week 22 kwam. Daarbij had ze ook weer een ander verhaal over de procedures. (de vorige keer werd mij verteld dat het abonnement gelijk werd opgezegd en nu word mij verteld dat dit pas gebeurt zodra het toestel binnen is.)
Pff daar bij VF vertellen ze volgens mij ook maar wat. Tegen mij is vandaag week 20-21 gezegd :/ Lekker betrouwbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

dangerousp schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 12:07:
[...]

Bij Vodafone? Ik heb gewoon gelijk teruggebeld als je order is geannuleerd! Verwerking duurt blijkbaar wel even, want de status van mijn geannuleerde order is nog steeds actief.
Bedankt voor je post.
Wist niet dat het mogelijk was.
Heb net ook mijn order geannuleerd.
Zou volgens de medewerker 3 dagen duren.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Switchie schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 14:49:
[...]

Bedankt voor je post.
Wist niet dat het mogelijk was.
Heb net ook mijn order geannuleerd.
Zou volgens de medewerker 3 dagen duren.
Gisteren geannuleerd en direct weer nieuwe aangemaakt en ik heb zojuist mijn order annulering bevestiging gekregen.. dus 1 dag later.

edit: order bevestiging krijg je natuurlijk wel weer direct!

[ Voor 7% gewijzigd door dangerousp op 03-05-2011 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

dangerousp schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 14:52:
[...]

Gisteren geannuleerd en direct weer nieuwe aangemaakt en ik heb zojuist mijn order annulering bevestiging gekregen.. dus 1 dag later.

edit: order bevestiging krijg je natuurlijk wel weer direct!
Gewoon via vodafone (online) opnieuw besteld of via een site als Belnu.nl?
Of maakt dat verder niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Switchie schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 15:04:
[...]

Gewoon via vodafone (online) opnieuw besteld of via een site als Belnu.nl?
Of maakt dat verder niet uit?
Ik heb gewoon gebeld met het 0800 nummer van Vodafone..
Belnu is geloof ik wel iets goedkoper (alles bij elkaar geloof ik 18 euro ivm toestelprijs en verzendkosten?) maar dat zal wel niet heel veel uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drekonai
  • Laatst online: 16-09-2023
Morenoo91 schreef op woensdag 13 april 2011 @ 20:01:
Ik ben net aan de tel geweest met de klantenservice van KPN (Hi) en
er werd mij bevestigd dat hun die ook dit kwartaal zullen hebben (dus juni).
Ga 'm meteen kiezen bij het verlengen
Maar dat vind ik dan wel erg vreemd, ik hoop wel dat je gelijkt hebt want ik moet dit toestel gewoon hebben!

Ik had namelijk gemaild naar Hi met de vraag wanneer het toestel uit kwam, ik kreeg dit antwoord:

Hi Romano,
Bedankt voor je e-mail.
De behandeling van je e-mail heeft vertraging opgelopen. Excuses voor het ongemak.
Momenteel is helaas nog niet bekend of (en per wanner) Hi de HTC Sensation gaat leveren. Mijn excuses.
Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Groeten van Hi,
Marieke

Ik wil graag bij Hi blijven omdat ik vaak over mijn bundel heen zit en ik las dat ze met een punten systeem werken, dan zal ik er namelijk wel heel wat hebben, haha 8)7.

M'n volgende abbo wordt gewoon wat duurder, is een stuk handiger. Nu ben ik alleen nog benieuwd wat Hi gaat doen met de extra internet abbonementen (denk aan Youtube, instant messaging etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06:59
Dan stuur ik ook maar een berichtje naar Hi, hoe meer mensen het vragen, hoe sneller ze geneigd zijn om het toestel in hun assortiment op te nemen lijkt mij. Ik wil ook graag bij Hi blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antonv9
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 04-10 14:43
Ik was vandaag even in de vodafonewinkel in drachten. Toevallig was er ook een vertegenwoordiger van HTC aanwezig. Ik begon gelijk over dat de sensation mijn volgende telefoon zou worden. Toen zei hij doodleuk dat ik dan waarschijnlijk nog wel even kon wachten want de levering zou volgens hem worden uitgesteld door software problemen.... Lekker is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Antonv9 schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 22:09:
Ik was vandaag even in de vodafonewinkel in drachten. Toevallig was er ook een vertegenwoordiger van HTC aanwezig. Ik begon gelijk over dat de sensation mijn volgende telefoon zou worden. Toen zei hij doodleuk dat ik dan waarschijnlijk nog wel even kon wachten want de levering zou volgens hem worden uitgesteld door software problemen.... Lekker is dat.
Hopelijk is dat de uitstel van week 19 naar 21..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We.are.cake
Als dit zo is. Dan zal ik mijn bestelling ook maar eens annuleren en opnieuw bestellen met de hogere korting. Want ik moet toch weer wachten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drekonai
tiguan schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 17:15:
Dan stuur ik ook maar een berichtje naar Hi, hoe meer mensen het vragen, hoe sneller ze geneigd zijn om het toestel in hun assortiment op te nemen lijkt mij. Ik wil ook graag bij Hi blijven.
Het zou inderdaad vreemd zijn als ze het niet zouden doen. En anders, jammer maar helaas, dan ga ik over naar Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

Zeer vervelend dat exclusiviteitsperiode voor Vodafone. Zeker voor ongeduldige mensen zoals ik. :'(

Er schijnt binnenkort een voorinschrijvingspagina te komen bij Hi.

https://twitter.com/#!/AanbiedingvanHi

[ Voor 35% gewijzigd door BPP op 04-05-2011 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drekonai
BPP schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 10:33:
Zeer vervelend dat exclusiviteitsperiode voor Vodafone. Zeker voor ongeduldige mensen zoals ik. :'(

Er schijnt binnenkort een voorinschrijvingspagina te komen bij Hi.

https://twitter.com/#!/AanbiedingvanHi
Wat gaaf, als het te reserveren is laat ik het hier meteen weten.

Ik hou deze nieuwe telefoons pagina van Hi even in de gaten de aankomende tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Hopelijk dan ook in Nederland *Fingers crossed*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
dangerousp schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 13:37:
Hopelijk dan ook in Nederland *Fingers crossed*
Engadget vermoed van wel en dat zou goed kloppen met de levertijd van VF in Nederland. Nog maar 2 weken wachten als het goed is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 11:31
Net de vertegenwoordiger van HTC hier in de winkel gehad. Deze wist mij te melden dat het toestel vanaf midden mei in Nederland komt. Vodafone heeft alleen de eerste maand het alleenrecht op het toestel. Dus als je het toestel zonder vodafone wil, zal je tot midden juni moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
wizzlewaxx schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 14:05:
Net de vertegenwoordiger van HTC hier in de winkel gehad. Deze wist mij te melden dat het toestel vanaf midden mei in Nederland komt. Vodafone heeft alleen de eerste maand het alleenrecht op het toestel. Dus als je het toestel zonder vodafone wil, zal je tot midden juni moeten wachten.
Dat is 16 mei, dus 12 dagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
wizzlewaxx schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 14:05:
Ok, nou mooi! Dan kunnen de verhalen over een uitstel ook de prullenbak in :)

Edit: Trouwens, nog steeds geen bevesteging gehad van VF over mijn telefonische bestelling :/ Duurt dat zo lang?

[ Voor 11% gewijzigd door Upbeat op 04-05-2011 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

Upbeat schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 16:17:
[...]

Edit: Trouwens, nog steeds geen bevesteging gehad van VF over mijn telefonische bestelling :/ Duurt dat zo lang?
Volgens iemand eerder in dit topic zei een andere HTC vertegenwoordiger dat die eind mei pas zou komen. Zegt helemaal niets dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Upbeat schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 16:17:
[...]

Bij mij duurde het 5 minuten voordat ik een mailtje kreeg met orderbevestiging en 's avonds een melding dat het een mobiel is die nog niet leverbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
dangerousp schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 16:46:
[...]

Bij mij duurde het 5 minuten voordat ik een mailtje kreeg met orderbevestiging en 's avonds een melding dat het een mobiel is die nog niet leverbaar is.
Nieuw abonnement of verlenging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-10 22:04
BPP schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 16:44:
[...]

Volgens iemand eerder in dit topic zei een andere HTC vertegenwoordiger dat die eind mei pas zou komen. Zegt helemaal niets dus.
In de UK schijnt de Sensation voor 19 Mei te zijn bevestigt door HTC.... De Desire HD zijn in de UK en Nederland op de zelfde dag uitgebracht. Het zou mij dus niet verbazen als dit nu met de Sensation weer zo zou zijn........

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Upbeat schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 16:51:
[...]

Nieuw abonnement of verlenging?
Nieuwe abonnement met nummerbehoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
dangerousp schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 16:52:
[...]

Nieuwe abonnement met nummerbehoud.
@#$% Ik ga meteen bellen!

GGgrr, ze hadden mijn achternaam verkeerd erin gezet, dus order moet worden geannuleerd :(

[ Voor 20% gewijzigd door Upbeat op 04-05-2011 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Upbeat schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 16:53:
[...]

@#$% Ik ga meteen bellen!

GGgrr, ze hadden mijn achternaam verkeerd erin gezet, dus order moet worden geannuleerd :(
Ze zijn allemaal best aardig daar bij Vodafone.. maar slim?

Nu allemaal goed gegaan hoop ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
dangerousp schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 17:31:
[...]

Ze zijn allemaal best aardig daar bij Vodafone.. maar slim?

Nu allemaal goed gegaan hoop ik?
Ik ben nu aan de telefoon voor een nieuwe bestelling! :(

Edit: Ik hoefde nu gelukkig niet de hele procedure weer te doorlopen alleen wijzigen en opnieuw bestellen... hopelijk heeft het geen gevolgen voor de levering van de telefoon!

[ Voor 24% gewijzigd door Upbeat op 04-05-2011 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We.are.cake
Upbeat schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 17:32:
[...]

Ik ben nu aan de telefoon voor een nieuwe bestelling! :(

Edit: Ik hoefde nu gelukkig niet de hele procedure weer te doorlopen alleen wijzigen en opnieuw bestellen... hopelijk heeft het geen gevolgen voor de levering van de telefoon!
Bij mij moest ik wel opnieuw bestellen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
We.are.cake schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 17:44:
[...]

Bij mij moest ik wel opnieuw bestellen :o
Ja ik ook uiteindelijk maar alle gegevens waren bekend... ppff lekker achteraan het rijtje aansluiten nu dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Upbeat schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 17:51:
[...]

Ja ik ook uiteindelijk maar alle gegevens waren bekend... ppff lekker achteraan het rijtje aansluiten nu dus :(
Hopelijk doet iedereen dat.. sta je zo weer vooraan ;)

En vast ook terug gebeld voor je sim kaart nummer.. want die zit dan net op de telefoon waar je mee belt

[ Voor 15% gewijzigd door dangerousp op 04-05-2011 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
dangerousp schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 18:16:
[...]

Hopelijk doet iedereen dat.. sta je zo weer vooraan ;)

En vast ook terug gebeld voor je sim kaart nummer.. want die zit dan net op de telefoon waar je mee belt
Als dat nou zou kunnen! :+

Haha nee, die hadden ze nog erin staat van de bestelling van gister... heb ik nog gevraagd maar was niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolands
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-12-2023
Mmm, wachten duurt nu wel lang hoor, ik wil 'm toch wel graag hebben :) Zal ik 'm toch maar via VF of Belnu gaan bestellen? Lastig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Ah ik vergeet nog een detail na mijn gebel met VF... de eerste medewerkster (waar ik mn bestelling bij moest annuleren) vertelde me dat het toestel rond de 20e mei geleverd gaat worden! :D Hopelijk klopt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masco
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-10 21:32
Upbeat schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 19:47:
Ah ik vergeet nog een detail na mijn gebel met VF... de eerste medewerkster (waar ik mn bestelling bij moet annuleren) vertelde me dat het toestel rond de 20e mei geleverd gaat worden! :D Hopelijk klopt het.
oeh! das op me verjaardag... komt goed uit, kan ik iedereen afbellen, want ben dan druk bezig met het genieten van me Sensation :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Masco schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 19:51:
[...]

oeh! das op me verjaardag... komt goed uit, kan ik iedereen afbellen, want ben dan druk bezig met het genieten van me Sensation :9~
Ja, ik heb wel een vermoeden dat het ongeveer klopt want ze bleef wel 4 minuten weg voordat ze met het antwoord kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Upbeat schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 19:56:
[...]

Ja, ik heb wel een vermoeden dat het ongeveer klopt want ze bleef wel 4 minuten weg voordat ze met het antwoord kwam.
heb wel meer verkeerde dingen gehoord nadat een medewerkster het had "nagevraagd".. maar hopelijk heb je gelijk. De meesten geven inderdaad week 20 aan, hopelijk blijft dat zo en is er geen uitstel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rolands schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 19:15:
Mmm, wachten duurt nu wel lang hoor, ik wil 'm toch wel graag hebben :) Zal ik 'm toch maar via VF of Belnu gaan bestellen? Lastig....
bij belnu.nl wordt het al eind mei. Had hem daar maandag besteld voor half mei, maar er staat nu eind mei. een mailtje naar de helpdesk resulteerde in het volgende:

Afgaande op de berichtgeving vanuit HTC hebben wij de verwachte leverdatum helaas moeten anpassen naar eind mei. Dit geldt dus ook voor u, spijtig genoeg. Zodra er meer bekend is krijgt u uiteraard direct bericht van ons.

Met vriendelijke groet,

Belnu.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister was ik in de vodafone winkel om te vragen hoelang het nog gaat duren. Daar werd mij verteld dat er eerst nog een forecast moet komen, een soort schatting hoeveel toestellen vodafone wil gaan afnemen oid, en dat er daarna pas geleverd kan worden. Het was sowieso niet op korte termijn dat de toestellen geleverd gaan worden, maar eerder week 21 en waarschijnlijk pas nog later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Hij staat ook op de HI site voor de kpn liefhebberd:)
http://shop.www.hi.nl/hi/...tion-16GB/THTSEN16gy.html

Wel raar dat hij 80 euro duurder is dan de SGSII terwijl de losse prijs van de Sensation lager is..

[ Voor 30% gewijzigd door dangerousp op 05-05-2011 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

:9~ :9~ :9~ :9~

Jammer dat die kutverlengpagina het niet doet.
En begin Juli??? :/

[ Voor 11% gewijzigd door BPP op 05-05-2011 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
BPP schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 11:21:
[...]

:9~ :9~ :9~ :9~

Jammer dat die kutverlengpagina het niet doet.
En begin Juli??? :/
Bovenaan heb je toch gewoon de knop verlengen?

Hij is in totaal bij HI 200 euro duurder in totaal (over hele periode met HI 30 abonnement in vergelijking tot Vodafone 275 bel sms web en bij vodafone krijg je dan 50 belminuten meer)

Hij heet trouwens de Sensation 16GB, dus zal er denk ik een 16GB kaartje in plaats van 8GB inzitten?

[ Voor 10% gewijzigd door dangerousp op 05-05-2011 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

dangerousp schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 11:31:
[...]

Bovenaan heb je toch gewoon de knop verlengen?

Hij is in totaal bij HI 200 euro duurder in totaal (over hele periode met HI 30 abonnement in vergelijking tot Vodafone 275 bel sms web en bij vodafone krijg je dan 50 belminuten meer)

Hij heet trouwens de Sensation 16GB, dus zal er denk ik een 16GB kaartje in plaats van 8GB inzitten?
Nee als ik op "abonnement verlengen" druk in mijn Hi, staat er dat deze pagina niet bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
BPP schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 11:45:
[...]

Nee als ik op "abonnement verlengen" druk in mijn Hi, staat er dat deze pagina niet bestaat.
Ik kreeg een inlogpagina, maar ben geen klant dus kan niet inloggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
dangerousp schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 11:31:
[...]
Viel mij ook op... maar de shop is nu down dus ik kan het niet checken!

Er staat niks over in de specs...

[ Voor 6% gewijzigd door Upbeat op 05-05-2011 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Bij Central Point is de datum nu ook vervroegd naar 19 mei :)

http://www.centralpoint.n...t-99hna034-00-num-618849/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-10 22:10

Tags NL

Harmful or Harmless?

BPP schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 11:45:
[...]

Hi gebeld en telefonisch verlengd, 157 euro bijbetalen in mijn geval en begin juli leverbaar

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

-={Fred_Perry}=- schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:23:
[...]

Hi gebeld en telefonisch verlengd, 157 euro bijbetalen in mijn geval en begin juli leverbaar
Wat voor abonnement? 1 of 2 jaar? Wat meer info please. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Nog geen bevestiging van mijn annulering maar als ik inlog op my vodafone is in ieder geval mijn 1000 mb internetbundel teruggedraaid en heb ik mijn goede oude blox er weer op:
Vodafone lol

Zo... dat wordt nog even flink downloaden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Switchie schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:50:
Zo... dat wordt nog even flink downloaden ;)
LOL :D Als ik inlog zie ik dat ook... VF gehackt? Foutje? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat was iets met x100 ofzo je gebruik gaat ook met x100 dus niks aan de hand. gwn een paar nulletjes te veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Nu online
http://shop.www.hi.nl/hi/...tion-16GB/THTSEN16gy.html

Exclusieve 16GB versie. Houd dit in dat er 16GB intern geheugen in deze Sensation zit? Dat wordt gemeld op HTCSensation.nl, maar het lijkt me eerder dat ze er 16GB bijleveren.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
RobinNL schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 14:56:
http://shop.www.hi.nl/hi/...tion-16GB/THTSEN16gy.html?

Exclusieve 16GB versie. Houd dit in dat er 16GB intern geheugen in deze Sensation zit? Dat wordt gemeld op HTCSensation.nl, maar het lijkt me eerder dat ze er 16GB bijleveren.
Ik las het ook ja! Moest wel erom lachen dat ze zeker weten dat er 16GB in zit en geen los SD-kaartje is... ik vermoed wel het laatste hoor, ik zou het raar vinden als het intern zou zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Upbeat schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 14:58:
[...]

Ik las het ook ja! Moest wel erom lachen dat ze zeker weten dat er 16GB in zit en geen los SD-kaartje is... ik vermoed wel het laatste hoor, ik zou het raar vinden als het intern zou zijn!
Je kunt het dan inderdaad net zo exclusief maken als je zelf wilt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-10 22:10

Tags NL

Harmful or Harmless?

BPP schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:26:
[...]

Wat voor abonnement? 1 of 2 jaar? Wat meer info please. :+
:) 1 jaar, Hi online 45, Internet Extreem en SMS bundel

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 07:36
Upbeat schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 14:58:
[...]

http://shop.www.hi.nl/hi/...cmp=TSAI9200bl,THTSEN16gy

Als je kijkt bij intern geheugen (ROM) zie je 1024 staan bij de Sensation. Je krijgt er dus een 16GB kaartje bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Framoes schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 11:38:
[...]

http://shop.www.hi.nl/hi/...cmp=TSAI9200bl,THTSEN16gy

Als je kijkt bij intern geheugen (ROM) zie je 1024 staan bij de Sensation. Je krijgt er dus een 16GB kaartje bij.
De vermoedens klopten dus ;) gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Voor degenen die niet kunnen wachten.. kun je hem alvast uitprinten en opvouwen!
http://www.smartphoneshop...phones/htc-sensation.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DimitryK
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-09 19:48
Vanmiddag toch even naar lokale telecomshop, dus meteen maar even afspraken maken over het pre-orderen van dit toestel voor volgende maand :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolands
Hebben ze nu wederom de toestel prijzen aangepast van de HTC Sensation bij VF? Ik zie nu dat bij een 2 jarige Bel + SMS + Web 200 het toestel €68,43 kost en dat was eerst €91,04.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
He.. bij 275 abonnement inderdaad ook! Ik moet 23 euro bijbetalen is nu nog maar 1 euro..

Zit te twijfelen om weer te annuleren en weer opnieuw aan te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
dangerousp schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 13:04:
He.. bij 275 abonnement inderdaad ook! Ik moet 23 euro bijbetalen is nu nog maar 1 euro..

Zit te twijfelen om weer te annuleren en weer opnieuw aan te maken.
Pfff dat meen je niet :/ schiet niet op steeds die prijsverlagingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Naja.. Nu is Vodafone wel weer de goedkoopste aanbieder :) Voor de 4e maal geannuleerd en weer opnieuw aangevraagd.. veel goedkoper zal het nu wel niet meer gaan worden! :)

16 april aangevraagd voor: 12*28,50 + 12*39,50 + 35,58 voor toestel = 851,58
Nu 12*19,75 +12*39,50 + 1,07 = 712,07

Scheelt toch 139,51 tussen mijn eerste bestelling en nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolands
Belnu is iets goedkoper, maar daar heb ik gisteren even mee op de chat gezeten, daar werd ik echter niet vrolijk van. Moest elke keer 5 minuten op een reactie wachten en dan kreeg ik ook nog en snel gemaakt antwoord, niet echt prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
rolands schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 13:28:
Belnu is iets goedkoper, maar daar heb ik gisteren even mee op de chat gezeten, daar werd ik echter niet vrolijk van. Moest elke keer 5 minuten op een reactie wachten en dan kreeg ik ook nog en snel gemaakt antwoord, niet echt prettig.
Nee is niet goedkoper, want je betaald daar verzendkosten en bij Vodafone niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
dangerousp schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 13:26:
Naja.. Nu is Vodafone wel weer de goedkoopste aanbieder :) Voor de 4e maal geannuleerd en weer opnieuw aangevraagd.. veel goedkoper zal het nu wel niet meer gaan worden! :)

16 april aangevraagd voor: 12*28,50 + 12*39,50 + 35,58 voor toestel = 851,58
Nu 12*19,75 +12*39,50 + 1,07 = 712,07

Scheelt toch 139,51 tussen mijn eerste bestelling en nu!
Ja scheelt behoorlijk ja! Voor mij scheelt het maar 22 euro... ik denk dat ik de bestelling lekker zo laat :)
Pagina: 1 ... 3 ... 32 Laatste

Let op:
Dit topic is GEEN vergaarbak voor van alles en nog wat, Ook hier verwachten we een zeker inhoud van de replies.

Berichten zoals:

-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb hem ook" of "ik heb hem besteld".

Worden zonder melding verwijderd.