• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

aotholland schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 12:34:
Ik heb afgelopen week voor HTC Sensation aangevraagd bij gsmweb.nl
over twee dagen heb ik een email ontvangt, daarin staat dat deze telefoon niet op voorraad is terwijl mijn abonnement aangesloten.
Ik had gebeld voordat ik het besteld en ben ik geïnformeerd dat binnen 2 dagen telefoon binnen is. Nu zit ik zonder telefoon maar betaal ik abonnement kosten?
Ik heb gebeld en wilde ik bestelling annuleren maar zei telefoniste van gsmweb dat is niet meer mogelijk wegen het abonnement aangesloten is.
is het annuleren mogelijk? weet iemand daarvoor iets?
Je betaald iets wat niet naar wens is. Ze kunnen hoog en laag springen maar dat hoef je dus niet te pikken, rechter stelt je in het gelijk.

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
de tip van vandaag: www.thephonehouse.nl/bellenvoorjeclub

Heb je Sensation voor 42,50 keer 10 is 425 plus 30 euro is 455 euro in totaal en toestel gratis. Plus 300 belminuten en 1GB!

De aanbieding van dit moment!! :) :) _/-\o_ :D :9~

1 jarig contract

[ Voor 7% gewijzigd door alwaysleft op 01-09-2011 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:24
alwaysleft schreef op donderdag 01 september 2011 @ 17:02:
de tip van vandaag: www.thephonehouse.nl/bellenvoorjeclub

Heb je Sensation voor 42,50 keer 10 is 425 plus 30 euro is 455 euro in totaal en toestel gratis. Plus 300 belminuten en 1GB!

De aanbieding van dit moment!! :) :) _/-\o_ :D :9~

1 jarig contract
Oei.. dat is wel een hele mooie deal! Alleen jammer van die 300 belminuten. Heb zelf wel genoeg aan 200. :9

* Ryan_ gaat er eens over na denken

Edit:
Toch maar besteld. Ben benieuwd wanneer ik een telefoontje krijg van de koerier.
Had hem eigenlijk willen ophalen in een 'The Phone House' winkel maar kon die optie nergens aanvinken wanneer ik bestelde. Wel gek, aangezien ze er wel mee adverteren.
Met deze nieuwe service van The Phone House kun je ervoor kiezen jouw bestelling op te halen in een van onze winkels. Uiteraard bepaal je zelf welke winkel dat is. De eventuele betaling doe je online. Wij houden je op de hoogte middels e-mail en sms. Zodra je de bestelling op kunt halen dien je de ontvangen orderbevestiging mee te nemen naar de door jou opgegeven winkel.

[ Voor 37% gewijzigd door Ryan_ op 02-09-2011 20:04 . Reden: Telefoon besteld :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
Ryan_ schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 08:42:
[...]

Oei.. dat is wel een hele mooie deal! Alleen jammer van die 300 belminuten. Heb zelf wel genoeg aan 200. :9

* Ryan_ gaat er eens over na denken

Edit:
Toch maar besteld. Ben benieuwd wanneer ik een telefoontje krijg van de koerier.
Had hem eigenlijk willen ophalen in een 'The Phone House' winkel maar kon die optie nergens aanvinken wanneer ik bestelde. Wel gek, aangezien ze er wel mee adverteren.

[...]
Is dat met abonnement ? Ik heb gister mijn sensation bij TPH besteld en kreeg daarna een bevestiging dat hij niet op voorraad was, levertijd 1 a 2 weken. Telefoontje gepleegd naar TPH en aangeven of ik hem daar niet kan ophalen, nee dat kan dus niet. Ik kan hem daar wel krijgen met het zelfde abonnement maar dan mag ik 120,- bij betalen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Vanmiddag gebeld door amp-logistics en een bezorg afspraak kunnen maken. Kon m'n telefoon vanaf een woensdag laten bezorgen. Ik heb voor a.s zaterdag gekozen ivm werk. Ben benieuwd!
xeple schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 11:25:
[...]
Is dat met abonnement ? Ik heb gister mijn sensation bij TPH besteld en kreeg daarna een bevestiging dat hij niet op voorraad was, levertijd 1 a 2 weken. Telefoontje gepleegd naar TPH en aangeven of ik hem daar niet kan ophalen, nee dat kan dus niet. Ik kan hem daar wel krijgen met het zelfde abonnement maar dan mag ik 120,- bij betalen. 8)7
Ik heb contact opgenomen met het Webcare team en die vertelde mij het volgende:
Ryan_,

Ja dat kan wel. Het is wel een klein vinkje aan het einde van je bestelling. Misschien wel "te" klein.

Met vriendelijke groet,
<naam medewerker>
The Phone House
Ik vroeg of dit nog gewijzigd kon worden ivm de afspraak die ik gemaakt had met amp-logistics waarop ik dit antwoord kreeg:
Ryan_,

Dat zou kunnen maar ik raad het af. Dat moeten we je huidige order annuleren en moet je een nieuwe order indienen. Dat geeft weer een compleet nieuwe leverdatum.

Met vriendelijke groet,
<naam medewerker>
The Phone House
Heb het uiteindelijk zo maar gelaten. Is niet zo'n probleem. Ook wist de medewerker te vertellen dat het toestel 'unbranded' was. Wel heb ik geadviseerd om het vinkje wat groter te maken. De medewerker was het hier mee eens ;)

Ik moet zeggen, een hele goede service van 'The Phone House'. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -unknown
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 29-07 08:57
Ook maar gebruik gemaakt van deze actie. In de opmerking gezet of hij zo snel mogelijk opgestuurd kon worden omdat ik anders zonder telefoon zit (is niet zo, maar het proberen waard natuurlijk). Helaas kreeg ik vandaag een berichtje dat ik 1 a 2 weken levertijd heb... Wel apart dat jij vandaag gebeld bent en ik een berichtje vanochtend kreeg dat hij nabesteld moet worden. Achja, geduld is een schone zaak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
Ik had hem dus vrijdag besteld maar het toestel was niet op voorraad, vandaag gaf mijn order status aan dat deze nu wel op voorraad was en dat er met mij contact zou worden gezocht. Ongeduldig als ik ben toch maar even zelf gebeld. Er kon direct een aflever afspraak gemaakt worden en het kon morgen al geleverd worden. De medewerkster gaf aan dat het pakketje ook op het werk afgeleverd kon worden, super!. Rond 21:00 vanavond krijg een sms wanneer ik het pakketje ongv. kan verwachten. Het abonnement kan 2 a 3 werkdagen duren voordat deze in gaat (nieuw abbo zonder nummerbehoud) Al met al top geregeld daar bij de phone house.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
all killer schreef op maandag 05 september 2011 @ 18:46:
Wel apart dat jij vandaag gebeld bent en ik een berichtje vanochtend kreeg dat hij nabesteld moet worden. Achja, geduld is een schone zaak :)
Ik kreeg vrijdagavond precies hetzelfde bericht. Misschien dat jij deze week ook al gebeld gaat worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
xeple schreef op maandag 05 september 2011 @ 19:23:
Er kon direct een aflever afspraak gemaakt worden en het kon morgen al geleverd worden. De medewerkster gaf aan dat het pakketje ook op het werk afgeleverd kon worden, super!. Rond 21:00 vanavond krijg een sms wanneer ik het pakketje ongv. kan verwachten.
En? Heb je de telefoon ondertussen al binnen? :D

• xeple
Ryan_ schreef op woensdag 07 september 2011 @ 15:35:
[...]

En? Heb je de telefoon ondertussen al binnen? :D
Uiteraard :*) Kreeg maandag in de avond een sms met daarin een tijdsblok van 1,5 uur en het pakketje werd keurig netjes op de aangegeven tijd afgeleverd door AMP logistics. Ik heb de hele avond lopen klooien met mijn sensatie 8)

• tankforce
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:38
Bij gsmweb de sensation gezien,, kijk onderstaande link:
http://www.gsmweb.nl/forms/tmip026.htm
ik vraag me hierbij af of ik ook aansluitkostten zou moeten betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
.

[ Voor 98% gewijzigd door vanpeltje op 24-09-2011 15:21 ]

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
.

[ Voor 99% gewijzigd door vanpeltje op 24-09-2011 15:21 ]

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:20

The Executer

Lekker belangrijk!

Zat zelf te kijken naar een aanbieding van StudentMobiel van de Sensation. Volgens de berekeningen in Excel zijn zij veruit de goedkoopste. De enige provider welke in de buurt komt is Hi, met een totaalprijs van € 631,85 tegenover € 619,5 van T-Mobile. Zal vanavond eens bellen met Hi wat er mogelijk is, ben al meer dan 2 jaar klant bij hun. Hopelijk krijg ik er dan nog wat af.

Edit: Deze komt dus overeen met de actie voor je club bij TPH. Dit abonnement is ook 2 jaar, en toestel is ook gratis.

[ Voor 11% gewijzigd door The Executer op 26-09-2011 15:09 ]

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:15
The Executer schreef op maandag 26 september 2011 @ 15:06:
Zat zelf te kijken naar een aanbieding van StudentMobiel van de Sensation. Volgens de berekeningen in Excel zijn zij veruit de goedkoopste. De enige provider welke in de buurt komt is Hi, met een totaalprijs van € 631,85 tegenover € 619,5 van T-Mobile. Zal vanavond eens bellen met Hi wat er mogelijk is, ben al meer dan 2 jaar klant bij hun. Hopelijk krijg ik er dan nog wat af.

Edit: Deze komt dus overeen met de actie voor je club bij TPH. Dit abonnement is ook 2 jaar, en toestel is ook gratis.
Heb je daarbij ook gekeken naar mobiel internet van Hi? Snelheden en datalimiet van Hi liggen ver achter tov T-mobile. Als je precies hetzelfde hebt dan ben je volgens mij bij Hi veel duurder uit? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Ik hink hier een beetje op 2 benen, enerzijds wil ik graag ingaan op de t-mobile I-smart 150 aanbieding met gratis sensation anderzijds zou ik ook wel de XE willen hebben.
Maar die XE komt pas 7 okt. en I-smart aanbieding verloopt op 30 sept. nu wachten op een aanbieding met de XE + bijbetalen, of toch de sensation nemen en een anker accu erbij bestellen?
Ik denk dat na kpn-voda sizz telfort enz.... het gratis telefoon feest voorbij is, zonder een dik abbo, hebben jullie dit gevoel ook?

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
The Executer schreef op maandag 26 september 2011 @ 15:06:

Hummm op pricewatch komt hij toch echt in totaal op 744 euro uit, icm. i-smart 150 2 jaar of heb ik iets gemist?
Zo ja wat dan :?

[ Voor 0% gewijzigd door Supertip op 28-09-2011 19:18 . Reden: prijs aanpassing ]

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Supertip schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 20:36:
[...]

Hummm op pricewatch komt hij toch echt in totaal op 758 euro uit, icm. i-smart 150 2 jaar of heb ik iets gemist?
Zo ja wat dan :?
Ik denk het wel? :P

Op die website van hem is de Sensation gratis bij een I-smart 150 2 jaar + eerste 3 maanden gratis. Dus 21 * 29.50 = 619.50. Misschien nog aansluitenkosten erbij, maar dan is het nog steeds ruim onder die 758 euro..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
Tankiej schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 20:59:
[...]

Ik denk het wel? :P

Op die website van hem is de Sensation gratis bij een I-smart 150 2 jaar + eerste 3 maanden gratis. Dus 21 * 29.50 = 619.50. Misschien nog aansluitenkosten erbij, maar dan is het nog steeds ruim onder die 758 euro..
1X per kwartaal 2,50 euro simkosten 30 euro aansluit kosten 6,95 verzendkosten en na 12mnd, de optie om onbeperkt 64kb internet voor 4,50 permnd voort te zetten na de 500mb bundel dus.

Dan ga je al aardig naar de 31 euro per maand lijkt mij.
Dan is die I smart 200 niet gek veel duurder met 1GB internet.

Ik heb mijn huiswerk gedaan >:)

• Tankiej
Supertip schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 21:39:
[...]

1X per kwartaal 2,50 euro simkosten 30 euro aansluit kosten 6,95 verzendkosten en na 12mnd, de optie om onbeperkt 64kb internet voor 4,50 permnd voort te zetten na de 500mb bundel dus.

Dan ga je al aardig naar de 31 euro per maand lijkt mij.
Dan is die I smart 200 niet gek veel duurder met 1GB internet.

Ik heb mijn huiswerk gedaan >:)
Hm, oke :o

Maar eh, als iemand de Sensation wil zonder T-mobile. Er is vandaag een Groupon aanbieding, voor 19 euro een waardebon bij Phone House twv 120 euro. Wordt ie ook al flink goedkoper van :D

http://www.groupon.nl/dea...D=NL_CRM_1_0_0_271&a=1646

• alwaysleft
Tankiej schreef op woensdag 28 september 2011 @ 11:20:
[...]

Maar eh, als iemand de Sensation wil zonder T-mobile. Er is vandaag een Groupon aanbieding, voor 19 euro een waardebon bij Phone House twv 120 euro. Wordt ie ook al flink goedkoper van :D

is alleen met abonnement( staat in de voorwaarden)

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:18

knakworst

Get more sats!

Bij 1-jarige abo's is het dan wel redelijk aantrekkelijk.

Bijvoorbeeld
T-mobile i-smart 200 abonnement
10*34,50 abo
30 aansluit
129 toestel (249-120)
Totaal 505 euro voor 1 jaar.

• The Executer

The Executer

Lekker belangrijk!

Tankiej schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 13:40:
[...]

Heb je daarbij ook gekeken naar mobiel internet van Hi? Snelheden en datalimiet van Hi liggen ver achter tov T-mobile. Als je precies hetzelfde hebt dan ben je volgens mij bij Hi veel duurder uit? :)
1 nadeel: Het bereik van T-Mobile wat bij ons nog wel eens wat problematisch is. Woon op het 3-provincieënpunt van Groningen/Friesland/Drenthe. Daarnaast, Hi bevalt me erg goed qua bereik (Logisch, via KPN-netwerk). Dan kan ik gewoon mijn huidige nummer houden.

Volgens mij had ik bij Hi het Messaging 37.50 abbo geselecteerd, maar dit weet ik niet zeker. Had alles in Excel staan qua berekeningen, maar ben net die regel kwijtgeraakt natuurlijk. Dit abbo heeft een snelheid van 14.4MB/s wat 2 keer zo snel is als T-Mobile.

Edit: Blijkt iets anders te zijn, en heb nu de volledige getallen ook weer: Blijkt dat je dan de eerste 9 maand korting hebt, wat verkeerd is gegaan in de berekeningen. Kom dan op een totaalprijs van 1011, waarbij T-Mobile dus alsnog het meest goedkoop is (€ 619). Daarna Hi met de Web 27.50, totaalprijs over 2 jaar 631.85.
Dat is dus ook gegaan in de berekening. Heb ergens op Hi zien staan dat de korting over de volledige looptijd gelde, maar vind het nergens meer terug.

[ Voor 22% gewijzigd door The Executer op 28-09-2011 13:04 ]

• alwaysleft
Tankiej schreef op woensdag 28 september 2011 @ 11:20:
[...]

Thanx voor de tip! Straks handig met een 1 jarig abo met de Iphone 5 :D :9~

• Tankiej
alwaysleft schreef op woensdag 28 september 2011 @ 11:40:
[...]
is alleen met abonnement( staat in de voorwaarden)
Klopt, staat er heel duidelijk :Y
The Executer schreef op woensdag 28 september 2011 @ 12:44:
[...]

1 nadeel: Het bereik van T-Mobile wat bij ons nog wel eens wat problematisch is. Woon op het 3-provincieënpunt van Groningen/Friesland/Drenthe. Daarnaast, Hi bevalt me erg goed qua bereik (Logisch, via KPN-netwerk). Dan kan ik gewoon mijn huidige nummer houden.

Volgens mij had ik bij Hi het Messaging 37.50 abbo geselecteerd, maar dit weet ik niet zeker. Had alles in Excel staan qua berekeningen, maar ben net die regel kwijtgeraakt natuurlijk. Dit abbo heeft een snelheid van 14.4MB/s wat 2 keer zo snel is als T-Mobile.

Edit: Blijkt iets anders te zijn, en heb nu de volledige getallen ook weer: Blijkt dat je dan de eerste 9 maand korting hebt, wat verkeerd is gegaan in de berekeningen. Kom dan op een totaalprijs van 1011, waarbij T-Mobile dus alsnog het meest goedkoop is (€ 619). Daarna Hi met de Web 27.50, totaalprijs over 2 jaar 631.85.
Dat is dus ook gegaan in de berekening. Heb ergens op Hi zien staan dat de korting over de volledige looptijd gelde, maar vind het nergens meer terug.
Ik woon in het uiterste noord-oosten van prov. Groningen. Volgens T-mobile zelf is het bereik uitstekend hier, maar vrienden die voorheen T-mobile hebben gehad zeggen dat het erg slecht was. Echter nu is bijna iedereen overgestapt hier, dus ik heb geen idee hoe het bereik van T-mobile hier nu is :o

Dat is voor mij ook een beetje wat mij doet twijfelen of ik wel T-mobile moet nemen. Zit nu bij Hi en het bereik is erg goed, maar die nieuwe internet abonnementen vind ik gewoon belachelijk duur. Telfort is wel goed te doen, ook het bereik is erg goed. Alleen is daarbij de prijs van de Sensation weer best hoog. Twijfels, twijfels.. Maarja, ik heb nog even. M'n huidige abonnement loopt eind november af :)

Oh en, als je overstapt op T-mobile kan je ook je huidige nummer behouden. Het kost misschien wat tijd, maar nummerbehoud is altijd mogelijk. Het is altijd alleen even het gekloot dat je huidige provider zegt dat het nummer al is vrijgegeven en dat het aan je nieuwe provider ligt. En je nieuwe provider zegt dat je huidige provider het nog niet heeft vrijgegeven :')

• The Executer

The Executer

Lekker belangrijk!

Tankiej schreef op woensdag 28 september 2011 @ 13:13:
[...]

Klopt, staat er heel duidelijk :Y

[...]

Ik woon in het uiterste noord-oosten van prov. Groningen. Volgens T-mobile zelf is het bereik uitstekend hier, maar vrienden die voorheen T-mobile hebben gehad zeggen dat het erg slecht was. Echter nu is bijna iedereen overgestapt hier, dus ik heb geen idee hoe het bereik van T-mobile hier nu is :o

Dat is voor mij ook een beetje wat mij doet twijfelen of ik wel T-mobile moet nemen. Zit nu bij Hi en het bereik is erg goed, maar die nieuwe internet abonnementen vind ik gewoon belachelijk duur. Telfort is wel goed te doen, ook het bereik is erg goed. Alleen is daarbij de prijs van de Sensation weer best hoog. Twijfels, twijfels.. Maarja, ik heb nog even. M'n huidige abonnement loopt eind november af :)

Oh en, als je overstapt op T-mobile kan je ook je huidige nummer behouden. Het kost misschien wat tijd, maar nummerbehoud is altijd mogelijk. Het is altijd alleen even het gekloot dat je huidige provider zegt dat het nummer al is vrijgegeven en dat het aan je nieuwe provider ligt. En je nieuwe provider zegt dat je huidige provider het nog niet heeft vrijgegeven :')
Mijn abbo is allang verlengbaar (sinds juni), maar kon de sensation destijds niet krijgen via Hi bijvoorbeeld. Denk dat in combinatie met die Groupon er wel leuke voordelen te halen zijn. Verder zijn er niet echt voordelen te behalen volgens mij (Op de duurdere abbo's na).

Edit: Wtf: Bij een nieuw abonnement is de telefoon goedkoper dan bij verlengen... Lijkt me dat je trouwe klanten juist wil stimuleren bij je te blijven?

[ Voor 4% gewijzigd door The Executer op 28-09-2011 13:38 ]

• Supertip
  • Niet online
The Executer schreef op woensdag 28 september 2011 @ 13:23:
[...]
Edit: Wtf: Bij een nieuw abonnement is de telefoon goedkoper dan bij verlengen... Lijkt me dat je trouwe klanten juist wil stimuleren bij je te blijven?
maar telecommer's denken heel vreemd, in onze ogen.

nieuwe klanten binnenhalen is belangrijker als bestaande behouden, ze houden niet van duurzame relaties blijkbaar 8)7

• Tankiej
The Executer schreef op woensdag 28 september 2011 @ 13:23:
[...]

Mijn abbo is allang verlengbaar (sinds juni), maar kon de sensation destijds niet krijgen via Hi bijvoorbeeld. Denk dat in combinatie met die Groupon er wel leuke voordelen te halen zijn. Verder zijn er niet echt voordelen te behalen volgens mij (Op de duurdere abbo's na).

Daar heb ik ook al een keer over geklaagd bij Hi. Toen kreeg ik de reactie dat ik dan niet genoeg gebruik zou maken van mijn abonnement :') :') :')

• Supertip
  • Niet online
Gisteren de sensation met T-Mobile I-Smart 150 besteld bij studentmobiel, order is onderweg naar mij.
Ik kom van prepaid af(telfort) en behoud mijn nr. zou dat nu ook al in orde zijn???? het zou wel supersnel zijn, als de t-m sim er bij zou zitten.

Ik ben er niet echt bekent mee want, prive' kocht ik altijd zelf mijn telefoons ivm. altijd prepaid gehad.
En die van mijn werk regelt de admin. vandaar dat ik geen ervaring heb met nr. behoud.

ps. de XE is bij studentmob. ook te pre-orderen met een t-mob, abbo.

Edit. 1okt sms van t_mobile gehad, per 7okt. Telfort nr over gezet.
Krijg ik dan ook weer een nieuwe sim kaart?

[ Voor 10% gewijzigd door Supertip op 02-10-2011 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
Oeps foutje

[ Voor 96% gewijzigd door Supertip op 02-10-2011 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Supertip schreef op donderdag 29 september 2011 @ 19:38:
Gisteren de sensation met T-Mobile I-Smart 150 besteld bij studentmobiel, order is onderweg naar mij.
Ik kom van prepaid af(telfort) en behoud mijn nr. zou dat nu ook al in orde zijn???? het zou wel supersnel zijn, als de t-m sim er bij zou zitten.

Ik ben er niet echt bekent mee want, prive' kocht ik altijd zelf mijn telefoons ivm. altijd prepaid gehad.
En die van mijn werk regelt de admin. vandaar dat ik geen ervaring heb met nr. behoud.

ps. de XE is bij studentmob. ook te pre-orderen met een t-mob, abbo.

Edit. 1okt sms van t_mobile gehad, per 7okt. Telfort nr over gezet.
Krijg ik dan ook weer een nieuwe sim kaart?
Je hebt nu toch een nieuwe simkaart van tmobile gekregen? Zo ja; nee, dan krijg je niet weer een nieuwe. Zo nee, ja dan krijg je nog één van tmobile :)
Pagina: 1 ... 31 32 Laatste

Let op:
Dit topic is GEEN vergaarbak voor van alles en nog wat, Ook hier verwachten we een zeker inhoud van de replies.

Berichten zoals:

-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb hem ook" of "ik heb hem besteld".

Worden zonder melding verwijderd.