Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 20:07:
Zoals u_nix_we_all terecht schrijft, we gaan in toestel topics (zoals dit topic) "geen" Android software bespreken. Hier hebben we inderdaad algemene topics voor lopen. Dit geld natuurlijk niet op het moment dat er een specifieke vraag is voor stock Sensation software.
Herlees je post eens.... ;)

Bedankt, toch wel een essentieel woordje ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Bullet NL op 10-08-2011 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny96
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-03 10:25
Ik heb vandaag ook de Sensation aangeschaft na lang twijfelen tussen deze en de SGS2, maar wat een geweldig ding is dit zeg! Tot nu toe ook nog helemaal geen problemen tegen gekomen :)

Dannybuurmans.nl/

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06:34

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Nu het toestel een maand in bezit, en ben er super tevreden mee. Ik ergerde me in het begin aan het feit dat de batterij max 24 uur meegaat, maar nu zet ik af en toe mobiel netwerk uit, en dan gaat de batterij rustig 2,5 dag mee!

Ik zie echter dat mijn sensation behoorlijk wat stroom (24%) kwijt is aan Mobiel Stand-by. Maar wat houdt dit precies in? Er staat bij: "Accu gebruikt door radio". Wat wordt hiermee bedoeld?

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 01:30
Odysseus253 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 00:05:

Ik zie echter dat mijn sensation behoorlijk wat stroom (24%) kwijt is aan Mobiel Stand-by. Maar wat houdt dit precies in? Er staat bij: "Accu gebruikt door radio". Wat wordt hiermee bedoeld?
Volgens mij het accu gebruik van het echte telefoonsignaal (radio) het gsm-netwerk dus :)

Verwijderd

ik hoop echt dat htc nog wat aan het batterij gebruik gaat doen sterkere batterij ofzo want 24u zit er zo op maar verder Top toestel

• ThomasVdBerge
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-09-2024
Zit een beetje met een vervelend probleem.

Sinds de upgrade naar die nieuwere versie heb ik het probleem dat berichten niet in de juiste volgorde meer worden weergegeven tijdens een 'conversatie'.

Berichten die ik bijvoorbeeld om 08.15 ontvang geeft het toestel ze zomaar een andere tijd (zoals 08.09) waardoor ze bij een intensief sms gesprek nietmeer op volgorde staan en ik soms moet scrollen om het laatste bericht te vinden.

Iemand enig idee hoe dit te fixen?

MS100D | Deep Blue | Black > Bestelling: 19/01 | RN 19/01 | Prep for delivery 23/01 | VIN 6/2/2020

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
ThomasVdBerge schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 08:52:
Zit een beetje met een vervelend probleem.

Sinds de upgrade naar die nieuwere versie heb ik het probleem dat berichten niet in de juiste volgorde meer worden weergegeven tijdens een 'conversatie'.

Berichten die ik bijvoorbeeld om 08.15 ontvang geeft het toestel ze zomaar een andere tijd (zoals 08.09) waardoor ze bij een intensief sms gesprek nietmeer op volgorde staan en ik soms moet scrollen om het laatste bericht te vinden.

Iemand enig idee hoe dit te fixen?
Dit kan ook een probleem van de provider zijn, die geeft een timestamp mee aan een bericht.

Of het ligt aan de telefoon van de ander die de verkeerde tijd meestuurt?

• ThomasVdBerge
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-09-2024
dangerousp schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 09:13:
[...]

Dit kan ook een probleem van de provider zijn, die geeft een timestamp mee aan een bericht.

Of het ligt aan de telefoon van de ander die de verkeerde tijd meestuurt?
Ik heb het bij elke contactpersoon en die hebben zelf allemaal andere providers.
Het kan inderdaad aan mijn provider liggen, maar met een progje zoals handcent sms heb ik er geen last van dus lijkt me eerder iets dat mis is met de standaard berichten applicatie? Of denk ik hier verkeerd?

Ik heb de HTC oplossing (dit deed zich volgens google ook voor op andere HTC's) uitgeprobeerd (automatic time uitgezet) en hielp ook niet echt.

Het is dus echt zo dat, als mijn vriendin twee berichten na elkaar stuurd de ene een verschil kan hebben van timestamp van soms wel 10 minuten.

[ Voor 0% gewijzigd door ThomasVdBerge op 11-08-2011 09:27 . Reden: Typo :-) ]

MS100D | Deep Blue | Black > Bestelling: 19/01 | RN 19/01 | Prep for delivery 23/01 | VIN 6/2/2020

Verwijderd

voor de mensen die het batterij verbruik echt een probleem vinden er is een 1700 mAh batterij voor de sensation.

Deze is hier te vinden.
http://bit.ly/nNGIiz

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 09:43:
voor de mensen die het batterij verbruik echt een probleem vinden er is een 1700 mAh batterij voor de sensation.

Deze is hier te vinden.
http://bit.ly/nNGIiz
Wie probeert hem uit? Het is tot nu toe gebleken dat grotere accu's voor andere HTC Toestellen veelal een broodje aap waren. Ik hoop niet dat deze accu in de zelfde categorie kan worden ingedeeld.

Cogitationis poenam nemo patitur

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Bullet NL schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 09:51:
[...]

Wie probeert hem uit? Het is tot nu toe gebleken dat grotere accu's voor andere HTC Toestellen veelal een broodje aap waren. Ik hoop niet dat deze accu in de zelfde categorie kan worden ingedeeld.
Ik vermoed dat het wederom een broodje aap is, neemt niet weg dat een extra batterij voor onderweg nooit verkeerd is (alhoewel je ook een auto oplader o.i.d. zult hebben:))

• dangerousp
De originele batterij uit de Evo 3d past ook, dus wil je meer en geen honkytonky spul, kun je altijd de Evo 3d batterij proberen.

Verwijderd

dangerousp schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 10:16:
De originele batterij uit de Evo 3d past ook, dus wil je meer en geen honkytonky spul, kun je altijd de Evo 3d batterij proberen.
Bedankt voor de tip! Weet je dit 100% zeker?

• dangerousp
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 10:18:
[...]

Bedankt voor de tip! Weet je dit 100% zeker?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1162787
Hier staat van wel.

Daarbij staan er op XDA veel verhalen over Anker, chichitec en andere b merk batterijen http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=1111

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
dangerousp schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 10:16:
Een punt hierbij, de Evo 3d batterij levert wel 0.1v meer dan de Sensation batterij.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• dangerousp
Puc van S. schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 10:25:
[...]

Een punt hierbij, de Evo 3d batterij levert wel 0.1v meer dan de Sensation batterij.
Als mijn beetje technische kennis mij niet in de steek laat, maakt 0,1V niet uit, als het aantal A maar gelijk blijft.

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
dangerousp schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 10:26:
[...]

Als mijn beetje technische kennis mij niet in de steek laat, maakt 0,1V niet uit, als het aantal A maar gelijk blijft.
lees het idd ook net dat het niets uitmaakt
That 3.7/3.8 nominal voltage is a non issue as well, both batteries charge to 4.2 volts and deplete to 3.0volts.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• SilencerNL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 21:00

SilencerNL

No remorse

dangerousp schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 10:26:
[...]

precies andersom ;)

Don't dream your life, live your dreams!

Verwijderd

de batterij van de evo 3d kan dus geen kwaad aanrichten met de sensation als ik het goed begrijp?

• doltishDuke
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:05
In theorie niet maar ik denk niet dat HTC het je zou aanraden. Er zijn meerdere mensen die het doen dus het lijkt me geen probleem. Zou zo alleen niet weten of die ook een betere batterijduur ervaren..

Verwijderd

doltishDuke schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 12:27:
In theorie niet maar ik denk niet dat HTC het je zou aanraden. Er zijn meerdere mensen die het doen dus het lijkt me geen probleem. Zou zo alleen niet weten of die ook een betere batterijduur ervaren..
dat zou ik inderdaad ook niet weten.

Weet iemand of het de batterijduur verbeterd?

• dangerousp
Uit mijn hoofd heeft de Sensation een capaciteit 1530 mAh en de Evo 3d 1730 -> 13% meer capaciteit. Dus als je nu 20 uur met de batterij doet, zal hij dan ongeveer 23 uur met de batterij doen.

• paulklooster
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 14:36
Goed nieuws dat de HTC evo 3d batterij er ook in past! Ik snap sowieso niet waarom ze niet een sterkere batterij aanbieden voor mensen die die paar grammen extra niet deren..

Ik heb zelf een groot probleem. Het glas van mijn HTC Sensation is gebarsten. Ik wil het laten repareren, maar HTC weigert mij van te voren ook maar een brede prijsindicatie te geven. Wat denken jullie dat het slimst is? Even rondkijken bij de telefoonboeren in de stad? Ik las eerder op dit forum dat ze in een vodafone winkel stelden dat het 230 euro kon kosten, dat lijkt me toch wel erg veel voor een officiele reparatie?
(het scherm doet het trouwens nog, het glas is alleen gebarsten)

• dangerousp
paulklooster schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 12:55:
Goed nieuws dat de HTC evo 3d batterij er ook in past! Ik snap sowieso niet waarom ze niet een sterkere batterij aanbieden voor mensen die die paar grammen extra niet deren..

Ik heb zelf een groot probleem. Het glas van mijn HTC Sensation is gebarsten. Ik wil het laten repareren, maar HTC weigert mij van te voren ook maar een brede prijsindicatie te geven. Wat denken jullie dat het slimst is? Even rondkijken bij de telefoonboeren in de stad? Ik las eerder op dit forum dat ze in een vodafone winkel stelden dat het 230 euro kon kosten, dat lijkt me toch wel erg veel voor een officiele reparatie?
Heb je hem op een specifieke plek laten vallen? Ik ben benieuwd wat de weak spots zijn!

Voor een iPhone kun je volgens mij voor een paar tientjes laten repareren, misschien doen ze ook wel sensations.

• Bullet NL

Dat HTC daar geen standaard prijzen voor heeft kan ik me wel voorstellen, straks is er meer met het toestel stuk dan alleen het glas. 230 euro voor een reparatie is helemaal niet zo duur denk ik wanneer je de tijd dat iemand daar mee bezig is ook moet berekenen, daarbij zullen ze ook wel wat marge maken op de componenten die moeten worden vervangen...

• paulklooster
dangerousp schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 13:06:
[...]

Heb je hem op een specifieke plek laten vallen? Ik ben benieuwd wat de weak spots zijn!

Voor een iPhone kun je volgens mij voor een paar tientjes laten repareren, misschien doen ze ook wel sensations.
Hij is neergekomen op de rechteronderhoek, en van daaruit verder gebarsten tot 3 kwart..
Bullet NL schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 13:08:
[...]

Dat HTC daar geen standaard prijzen voor heeft kan ik me wel voorstellen, straks is er meer met het toestel stuk dan alleen het glas. 230 euro voor een reparatie is helemaal niet zo duur denk ik wanneer je de tijd dat iemand daar mee bezig is ook moet berekenen, daarbij zullen ze ook wel wat marge maken op de componenten die moeten worden vervangen...
Het gaat niet om standaardprijzen, ik vraag gewoon wat het ongeveer kost om een scherm te laten vervangen, ik neem aan dat ze dat wel ongeveer weten. Ik ontleen er geen rechten aan, en accepteer als na onderzoek blijkt dat het duurder is. Dan heb ik dan nog de keuze om m terug te laten sturen, laten weggooien of laten repareren. Nu kost het me 50 euro om er achter te komen hoeveel het gaat kosten, dat vind ik wel veel.

Verder stelt een scherm vervangen volgens mij niet zo heel veel voor. Zelf kan ik het qHD scherm online ook bestellen voor 90 euro, lijkt me sterk als HTC dat zelf niet goedkoper kan. Ik vind 230 euro voor een reparatie flink wat, waarom zou de telefoonboer het 2x zo goedkoop kunnen (terwijl hij nog marges aan HTC moet betalen voor het scherm dat hij koopt)

• Raymond P
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:34
Raymond P schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 22:20:
Inmiddels bericht gehad van Dynafix.
Het gebarsten scherm repareren kost 196.35 Euro inclusief BTW.
Je betaalt meer omdat je garantie verder behouden blijft.

- knip -

• doltishDuke
Ik snap dat sowieso niet. Alles moet maar dunner. Ten eerste vind ik een dunne telefoon niet fijn en ten tweede gaan ze te kort mee. Maak dan alsjeblieft die telefoons 2mm dikker. Dan liggen ze prettiger in de hand (al is dat persoonlijk natuurlijk) en kan er een dikkere batterij in. Ik denk dat er maar heel weinig mensen zijn die die tradeoff niet willen maken voor een paar uur extra.

Overigens heb ik ook her en der gehoord dat het vervangen van een scherm van een Sensation zo tegen de 200 euro aan loopt. Veel geld, maar het is natuurlijk een kutwerk daar de telefoon helemaal vast zit aan het scherm, daarnaast is het een 4,3" qHD scherm, niet het goedkoopste type.

• paulklooster
Raymond P schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 13:28:
[...]

Je betaalt meer omdat je garantie verder behouden blijft.
Kijk hier heb ik wat aan! Dan weet ik dus inderdaad dat de prijs rond de 200 euro zal liggen.
Zucht, moet maar.. Wel meteen even zeggen dat ze naar het kraken kijken..

• Bullet NL
paulklooster schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 13:18:
[...]

Verder stelt een scherm vervangen volgens mij niet zo heel veel voor. Zelf kan ik het qHD scherm online ook bestellen voor 90 euro, lijkt me sterk als HTC dat zelf niet goedkoper kan. Ik vind 230 euro voor een reparatie flink wat, waarom zou de telefoonboer het 2x zo goedkoop kunnen (terwijl hij nog marges aan HTC moet betalen voor het scherm dat hij koopt)
Ik begrijp je helemaal, Alleen.... Wie geeft jou de garantie dat het scherm wat een telefoon boer inkoopt het zelfde scherm is als dat HTC gebruikt? (misschien is het scherm wel goedkoper omdat het van een afgekeurde serie is) Daarbij is het natuurlijk helemaal niet gezegd dat de telefoonboer het scherm bij HTC inkoopt, er zijn genoeg (buitenlandse) partijen die dergelijke schermen leveren.

Daarbij, wat doet het met je garantie op moment dat een telefoon boer je telefoon openmaakt? Bij HTC heb je fabrieksgarantie.

• Raymond P
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:34
paulklooster schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 13:31:
[...]

Kijk hier heb ik wat aan! Dan weet ik dus inderdaad dat de prijs rond de 200 euro zal liggen.
Zucht, moet maar.. Wel meteen even zeggen dat ze naar het kraken kijken..
Hou er rekening mee dat je 'm wel een tijd kwijt bent.
De dame bij Dynafix kon me tussen neus en lippen door vertellen dat 'als ze op onderdelen moesten wachten, de reparatietijd veel langer zou duren dan twee weken'.

Verbazingwekkend wat ze je allemaal niet mogen vertellen daar.

[ Voor 0% gewijzigd door Raymond P op 11-08-2011 13:44 . Reden: typo ]

- knip -

• donvalentino

donvalentino

Raymond P schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 13:42:
[...]

Hou er rekening mee dat je 'm wel een tijd kwijt bent.
De dame bij Dynafix kon me tussen neus en lippen door vertellen dat 'als ze op onderdelen moesten wachten, de reparatietijd veel langer zou duren dan twee weken'.

Verbazingwekkend wat ze je allemaal niet mogen vertellen daar.
Inderdaad, mijn reparatie van het toestel duurde ook 4 weken terwijl ze er ong ander halve dag mee bezig zijn geweest (board swap).
Die leveranciers leveren blijkbaar niet zo snel.

• dangerousp
Maar dan is 1 keer scherm vervangen nog steeds goedkoper als een verzekering in mijn geval (200 euro / 48 maanden is 4 euro per maand.)

• paulklooster
Zojuist naar de telefoonboer gegaan. Hij zegt dat omdat het LCD eronder niet kapot is alleen het glas hoeft vervangen te worden. Dat kan hij doen voor 75e

Heeft iemand ervaring met onofficiele reperateurs? Iemands scherm ooit vervangen?

Voordelen:
- Scheelt ca 125 euro
- maar één dag kwijt

Nadelen:
- De garantie vervalt..

• doltishDuke
God gloeiend, ik had hier even een momentje hartslag 220. Mijn Sensation donderde 1,5 meter naar beneden van tafel af, op een stenen vloer. Met het scherm naar beneden.

Het gorilla glass heeft zijn naam in ieder geval waargemaakt, ik heb nog geen krasje!

Even bijkomen hoor :|

• Bullet NL
doltishDuke schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 16:02:
God gloeiend, ik had hier even een momentje hartslag 220. Mijn Sensation donderde 1,5 meter naar beneden van tafel af, op een stenen vloer. Met het scherm naar beneden.

Het gorilla glass heeft zijn naam in ieder geval waargemaakt, ik heb nog geen krasje!

Even bijkomen hoor :|
1.5 meter? Wat heb jij een hoge tafel :P
Fijn voor je dat hij nog heel is. Ook geen andere beschadigingen?

• doltishDuke
Bullet NL schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 16:25:
[...]

1.5 meter? Wat heb jij een hoge tafel :P
Fijn voor je dat hij nog heel is. Ook geen andere beschadigingen?
Het was een keuken/sta tafel, die halen de 1,5 meter wel.

Ik heb nog eens goed gekeken en een klein stukje van het bovenste rubber deel heeft duidelijk ergens langs gezeten, beetje afgeschaafd. Verder dit er achterop links naast het HTC logo een klein putje en voorop links van de lichtsensor. Volgens mij heb ik nog ergens een lakstift liggen in deze kleur, dan kan ik het misschien wat bijwerken. In ieder geval, alle beschadigingen zitten op de buitenkant, dus ik zou die eventueel nog kunnen vervangen.

[ Voor 4% gewijzigd door doltishDuke op 11-08-2011 16:53 ]

• donvalentino

donvalentino

overigens wel jammer dat ik een vodafone garant verzekering heb afgesloten, zij gaven destijds aan dat hij bij diefstal en gebreken van glas e.d. allemaal vergoed werden.

Echter, wanneer je e.e.a. uitzoekt blijkt daar maar de helft van waar..:(

Verwijderd

Gister ook mijn Sensation in ontvangst genomen (kom van een Desire), moet zeggen dat ik het een mooi telefoontje vind. Wel jammer dat ik voor mijn beleving niet echt een nieuwe telefoon heb (vormgeving, merk, Sense is toch allemaal een beetje hetzelfde), verder is hij wel lekker snel ;)

Naja, genoeg over mijn ervaringen.
Mijn vraag is: bestaat er een programma waarmee ik apps over kan zetten van mijn Desire naar mijn Sensation? Ik bedoel dan voornamelijk mijn spelletjes, aangezien ik echt geen zin heb om van sommige games weer alle levels te gaan spelen tot het niveau waar ik gebleven was op mijn desire.

• Danny96
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-03 10:25
Ik heb nu een probleem met WhatsApp. Als ik een audio bericht naar iemand met een iPhone stuur kan diegene het bericht niet afspelen, weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen?

Dannybuurmans.nl/

• doltishDuke
Titanium Backup werkt daar goed voor. Moet je wel op beide toestellen root hebben, maar dat is tegenwoordig ook niet moeilijk meer. De Sensation is sowieso ook goed te temprooten zodat je niks permanent kraakt.

Verder heb ik al mijn bestanden overgezet via FTP. Als server SwiFTP en als client AndFTP. Werkt prima, en dan hoef je niet te klooien met een computer.

Verwijderd

Danny96 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 18:16:
Ik heb nu een probleem met WhatsApp. Als ik een audio bericht naar iemand met een iPhone stuur kan diegene het bericht niet afspelen, weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen?
Ik heb wel vaker het probleem dat ik een videobestand verstuur naar een iSukkel :+ dat hij mijn video helemaal niet kan afspelen. Ik moet dramatisch kort videobestandje versturen en dan lukt het wel. Zeg maar 5 sec video of zo.... Ik neem aan dat dit ook voor audio zal gelden.

(ben doof dus audio of bellen doe ik helemaal niks mee...)

• erickov
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:41
Heb zojuist de HTC Evo 3D batterij besteld via expensys. Ik ben erg benieuwd :) Zodra ik m binnen heb zal ik een update geven over battery life :)

Uncomfortable silence can be so loud...

Verwijderd

erickov schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:19:
Heb zojuist de HTC Evo 3D batterij besteld via expensys. Ik ben erg benieuwd :) Zodra ik m binnen heb zal ik een update geven over battery life :)
oké ben benieuwd :)

• erickov
Hij schijnt ook 1mm dikker te zijn, dus wellicht vult het de ruime een beetje op in die unibody tegen het gekraak..

• paulklooster
erickov schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:19:
Ik ook ontzettend!
Is er niet een batteryeater programma ofzo? dat we ook daadwerkelijk een volledig goede vergelijking krijgen?

• erickov
paulklooster schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 21:01:
[...]

Ik ook ontzettend!
Is er niet een batteryeater programma ofzo? dat we ook daadwerkelijk een volledig goede vergelijking krijgen?
Zouden even een protocol moeten maken om volledig goed te kunnen vergelijken :P
Als iemand een programma heeft/weet om goed te meten, wil ik best volgend weekend daar voor zitten :)

• RielN
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-08 23:57
speel gewoon een hd film af op volle brightness?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 19:21

_Christiaan_

Master of SOG

Danny96 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 18:16:
Ah, die iPhones kunnen echt niet overweg met Whatsapp. Ik ken 3 mensen die zo'n onding hebben, en bij alledrie komen mijn berichtjes nooit aan, of pas dagen later (als de gebruiker toevallig handmatig Whatsapp eens opent). Komt denk ik omdat die dingen niet echt kunnen multitasken.

Maar je kan proberen om in het programma 'spraakopname' de versleutelingsindeling eens op een andere te zetten. Ik raad sowieso AAC_LC aan, omdat dit veel betere geluidskwaliteit is. Als je vervolgens in Whatsapp een spraakopname maakt d.m.v. het gelijknamige programma (dus geen geluidsrecorder ofzo), dan gebruikt whatsapp ook deze goede kwaliteit opname.

Zonet weer wat anders:

Afbeeldingslocatie: http://cevertse.nl/dump/IMG_0728.JPG

Als je de opname bekijkt, zie je dit:

Afbeeldingslocatie: http://cevertse.nl/dump/IMAG0012.jpg

Dat laatste is dus nog gekker. Er gaat dus iets goed mis als dit gebeurt... Had het al eerder gelezen in dit topic, een reboot deed wonderen. Lijkt mij een softwarefoutje.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doltishDuke
RielN schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 23:53:
speel gewoon een hd film af op volle brightness?
En dan dus wel je apps uninstallen, accounts afmelden en internet uitschakelen.

@hierboven, met de camera: Bekend probleem. Vreselijk irritant. Voorlopig is de enige oplossing een reboot..
Edit: Nevermind, dat had je zelf ook al gevonden. Men twijfelt er nog sterk aan of dit software of hardware is, sommige mensen kunnen het namelijk alleen fixen door de batterij er langer uit te halen of naar een andere ruimte te gaan. Slordig hoe dan ook.

[ Voor 26% gewijzigd door doltishDuke op 12-08-2011 02:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 23:45
_Christiaan_ schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 00:44:
[...]

Ah, die iPhones kunnen echt niet overweg met Whatsapp. Ik ken 3 mensen die zo'n onding hebben, en bij alledrie komen mijn berichtjes nooit aan, of pas dagen later (als de gebruiker toevallig handmatig Whatsapp eens opent). Komt denk ik omdat die dingen niet echt kunnen multitasken.

Maar je kan proberen om in het programma 'spraakopname' de versleutelingsindeling eens op een andere te zetten. Ik raad sowieso AAC_LC aan, omdat dit veel betere geluidskwaliteit is. Als je vervolgens in Whatsapp een spraakopname maakt d.m.v. het gelijknamige programma (dus geen geluidsrecorder ofzo), dan gebruikt whatsapp ook deze goede kwaliteit opname.
Dat met die berichtjes in Whatsapp die later aankomen heb ik ook met de Sensation hoor. Maar volgens mij alleen in groepsgesprekken.
En bedoel je met aac_lc een instelling?

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Monda schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 08:43:
[...]

Dat met die berichtjes in Whatsapp die later aankomen heb ik ook met de Sensation hoor. Maar volgens mij alleen in groepsgesprekken.
Dit ligt volgens mij niet aan het type toestel maar aan Watsapp zelf...(hebben wel is vertraging heb ik gemerkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Monda schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 08:43:
[...]

Soms komen mijn berichtjes bij een iPhone pas weken later binnen, als de gebruiker eens whatsapp opent. Volgens mij gebeurt dat bij Android nooit...

AAC_LC is idd een instelling die je in het programma Spraakopname kan maken.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:21

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Las op XDA dat iemand een OTA update had voor 2.3.4 en dacht dat ga ik eens controleren en jawel toen ik handmatig controleerde op een update kreeg ik de melding dat ik kan upgraden naar 2.3.4.
Heb een unbranded Sensation via VF.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Rubman schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 12:01:
Las op XDA dat iemand een OTA update had voor 2.3.4 en dacht dat ga ik eens controleren en jawel toen ik handmatig controleerde op een update kreeg ik de melding dat ik kan upgraden naar 2.3.4.
Heb een unbranded Sensation via VF.
Heb 2.3.4 nu met Insertcoin. Merk je ook verschil met 2.3.3? Sneller?

(zag trouwens je post op XDA ook al :) )

[ Voor 5% gewijzigd door dangerousp op 12-08-2011 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Waar op XDA heb je dit gezien dan? Ik krijg geen update binnen, heb een zelf-debranded Vodafone toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmotaX
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 08:52

AmotaX

Developer

Ik ben nu ook de Android 2.3.4 update (41.25MB) aan het downloaden OTA. :D
Handmatig gechecked, unbranded (stock) Sensation op Vodafone netwerk.

Edit 1:
Download is binnen, maar moet wachten tot batterij boven 35% zit voordat de update kan beginnen.
Wel raar dat je niet gewoon kan updaten als hij toch al aan de lader hangt, maar zal wel extra beveiliging zijn...

Edit 2:
Update is goed gegaan en telefoon kan weer gebruikt worden. Wel jammer dat er niet even een lijst met veranderingen bij zit, want ik zie nu niet echt wat er anders is.

Android version: 2.3.4
Software number: 1.45.401.2

[ Voor 73% gewijzigd door AmotaX op 12-08-2011 12:34 . Reden: Updates ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roydriguez
  • Laatst online: 27-11-2023
tiguan schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 12:04:
Waar op XDA heb je dit gezien dan? Ik krijg geen update binnen, heb een zelf-debranded Vodafone toestel.
Is inderdaad een update beschikbaar als ik handmatig check op updates Android 2.3.4 update en systeem optimalisatie zegt ie. 41.25 MB.

Ff wachten tot ik thuis ben aangezien ik hier geen WIFI tot mijn beschikking heb.

9000-serie LCD-TV 42 inch 1080p Full HD digitale TV 42PFL9664H/12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Geprobeerd te instaleren, helaas doet hij het niet.
Ik denk dat dit ligt aan het feit dat ik hem geroot heb en clockworkmod erop heb staan krijg een blauw android logo (CWM) met uitroepteken. dus tel even unrooten en terug naar stock voordat ik het opnieuw probeer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Ah shit dat meen je niet. Dus hij moet eerst weer op S-ON staan en je moet de originele recovery terug zetten voordat je deze update kan installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

denk het wel, of alleen de recovery verwijderen (nog geen idee hoe) ben het nu aan het uitzoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-08 15:07
Ik heb de update geinstalleerd (unbranded + handmatige check). Op dit moment zie ik nog geen verbeteringen maar als ik iets tegenkom laat ik dat zeker nog even weten.

www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmotaX

AmotaX

Developer

Ik heb tot nu toe alleen een verandering gezien in Google Talk.
Ziet er een beetje anders uit en je kan nu videochatten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook de update geïnstalleerd (unbranded en handmatig gecheckt). Eerste keer zat er een fout in het gedownloade bestand maar 2e keer ging het gelukkig goed. Merk niet dat hij sneller geworden is, heb zelfs eerder het idee dat hij langzamer dan sneller is geworden maar dat kan aan mij liggen. Heeft iemand anders ook dit idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 12:52:
Ook de update geïnstalleerd (unbranded en handmatig gecheckt). Eerste keer zat er een fout in het gedownloade bestand maar 2e keer ging het gelukkig goed. Merk niet dat hij sneller geworden is, heb zelfs eerder het idee dat hij langzamer dan sneller is geworden maar dat kan aan mij liggen. Heeft iemand anders ook dit idee?
Ik ervaar de zelfde snelheid (al dan niet sneller), zijn voornamelijk wat bugs/ vertraging in de interface gefixed...
1 ding is zeker, die carroucel gaat nu echt makkelijk!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmotaX

AmotaX

Developer

Ik heb het idee dat het een tikje soepeler geworden is. Vooral het sliden naar verschillende homescreens.
Hij is sowieso niet trager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AmotaX schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 12:58:
Ik heb het idee dat het een tikje soepeler geworden is. Vooral het sliden naar verschillende homescreens.
Hij is sowieso niet trager.
Sluit ik me bij aan, carrousel ook als de brandweer :) (niet dat het ook maar iets toevoegd, maar goed 't is een gadget :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartuS89
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Niets gevonden nog..

Heb branded Tmobile versie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

BartuS89 schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 13:21:
Niets gevonden nog..

Heb branded Tmobile versie..
Logisch, branded versies lopen vaak iets achter...(doordat ze eigen meuk erop zetten/ updaten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doltishDuke
@Mensen hierboven: Als jullie slim zijn ga je niet terug naar stock met S-ON. Het zit er namelijk zeer dik in dat HTC de exploit die we hebben gebruikt om S-OFF te krijgen gefixed heeft in de update. Beter wacht je even, en ik gok dat het een paar uur duurt, tot iemand op XDA de nieuwe ROM even stript van de beveiligde bootloader en beschikbaar maakt als zip update. Zo houdt je je S-OFF. Anders zit het er dik in dat je nog heel lang kunt wachten voor je weer een custom ROM kunt installeren.

De mijne biedt hem ook aan, maar ik weiger hem voorlopig nog even.

[ Voor 6% gewijzigd door doltishDuke op 12-08-2011 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Wanneer je een Vodafone of T-Mobile versie van de Sensation moest je vast nog even wachten, deze ROMs worden door de providers vrij gegeven, je zal vast begrijpen dat HTC hier niet op zal wachten.

Dit (plus de providers software in een rom) is precies voor mij het nadeel van een branded rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Mijn collega had dit topic per ongeluk gesloten, ik heb het maar weer geopend. :*)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-09 20:19

Grudgie

PSN: Grudgie7

Update ook aan het binnenhalen en installeren! Ben benieuwd! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Bij mij is hij ook beschikbaar (unbranded, unrooted), maar ik wacht nog even met downloaden. In het verleden wel eens meer updates binnengehaald, waar irritante bugs in zaten (bijvoorbeeld met de Legend dat bij de sms'jes de sms-browser bovenaan begon).

Dus ik wacht eerst even de ervaringen rustig af :P

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 07:26

E-Rick

I love it :7

Zou dit misschien de update zijn die het openzetten van de bootloader voorbereidt?
Rest assured we're making progress toward our goal to roll out the first software updates in August to support unlocking for the global HTC Sensation

[ Voor 34% gewijzigd door E-Rick op 12-08-2011 13:54 ]

Choose life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasperNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 08:06
update net even binnengehaald, moet inderdaad toegeven dat de interface ( en dan vooral de overgang van de homescreens) een stuk smoother is. Voor de rest niet hele grote veranderingen voor het oog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13-09 23:46
Zojuist ook geïnstalleerd. Volgens mij niks schokkends.. Heb wel het idee dat ie weer nét iets soepeler is, maar verschil is niet echt heel groot.

Wel fijn om te zien dat HTC redelijk snel is met alle updates!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doltishDuke
Verhelpt de update ook het kraken? :+

Zou iemand die de update al heeft (ik wacht nog even ivm S-OFF in Insertcoin 1.7) kunnen kijken of die vreselijk kansloze groene strepen op de camera nog steeds voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 23:11
doltishDuke schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:00:
Verhelpt de update ook het kraken? :+

Zou iemand die de update al heeft (ik wacht nog even ivm S-OFF in Insertcoin 1.7) kunnen kijken of die vreselijk kansloze groene strepen op de camera nog steeds voorkomen?
Nog nooit gehad, zonder root niet en met root ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil toch eigenlijk ook wel mijn ervaring kwijt met de HTC Sensation (denk unbranded).
Ik ben afkomstig van een iPhone 3G en ik moet zeggen dat de HTC Sensation me verrast in snelheid en bedieningsgemak.
Ook ik heb gewikt en gewogen bij de aanschaf van een nieuwe telefoon (incluis bijpassend abonnement), zou het een Samsung Galaxy S2 worden of toch de HTC Sensation??
Heel veel fora, reviews, hands-on, you-tub filmjes en welke vergelijkingen er ook gemaakt zijn getracht te bekijken, en dan krijg je heel veel info naar je toe.
Alhoewel ik in eerste instantie koos voor de Samsung Galaxy S2 (omdat de SGS2 eigenlijk uit alle testen en reviews als beste te voorschijn komt t.o.v. de HTC Sensation).
Toch heb ik gekozen voor de HTC Sensation, je vraagt je natuurlijk nu meteen af....waarom???
Er zijn eigenlijk heel simpel gezegd 2 belangrijke redenen.
1ste reden is dat ik bijzonder slechte ervaringen heb met Samsung, ik vind de service van Samsung allerbelabberdst en met de TouchWizz bediening heb ik ook geen goede ervaringen, in het verleden eens een Samsung Jet (S8000) gehad en vond het 3x niks.
2de reden is het bijzonder fragiele "aanvoelen" van de telefoon, een telefoon van rond de € 500,= die aanvoelt als plastic en speelgoed gaf mij geen goed gevoel, hoe goed de testen ook waren van de SGS2!!
De HTC Sensation voelt goed aan, de interface (Sense 3.0) vind ik bijzonder mooi (kwestie van smaak natuurlijk) degelijk gebouwd, voelt goed als je hem in je hand heb, en daar is de mobiele telefoon toch uiteindelijk voor bedoeld.
Ook kwa bedienig ben ik onder de indruk van de HTC Sensation, makkelijk, overzichtelijk niet echt een gebruiksaanwijzing nodig om de basis (telefoneren, berichten) functies te kunnen gebruiken.
Minpuntjes zijn er ook in mijn ervaring
Ben inmiddels aan de 3de HTC Sensation bezig in 12 dagen tijd.
De eerste HTC Sensation gaf na 5 dagen volledig de geest nadat het apparaatje zo ongeveer 63,5 graden was geworden (geloof me dat is heet), daarvoor al diverse crashes meegemaakt, wat toch ook vreemd is voor een fonkel nagel neues mobieltje van nog geen 5 dagen oud!
De tweede HTC Sensation hield het bekant nog korter uit deze gaf na 3 dagen al pixel loss, en moest herstellen van een "bijzonder ernstige syteem fout", vreemd want het apparaat stond nog geen 24 uur aan!
Ben nu dus inmiddels aan de derde HTC Sensation bezig en voorals nog houdt deze HTC Sensation het goed uit nog geen systeem crash gehad, wel een keer erg heet geworden (55,5 Graden C) maar kwam waarschijnlijk door het gebruik van GPS terwijl er nog maar voor 3% batterij inzat!! (Dat was/is de uitleg van HTC)
Nu ook de nieuwe update erop gezet (2.3.4 --> 1.45.401.1)

Ter informatie:
De beide HTC Sensation telefoons die zijn omgeruild is allemaal op advies van HTC Nederland en BelCompany gebeurd, heb dit dus zelf niet bedacht.
Ook even hulde voor de BelCompany die zonder morren tot 2 maal toe de telefoon omruilde voor een verse!!

Provider:
Hi (nog 3 weken, dan Vodafone Bel+SMS+Web 275)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doltishDuke
Je kunt inderdaad goed zien dat de Sensation er veel te gehaast uitgewerkt is bij HTC uit angst voor de Galaxy S II. Er zitten echt onacceptabel veel schoonheidsfoutjes in voor zo'n enorm duur stukje hardware. Het kraakt, er komt stof onder de schermen, hij heeft een flinke death grip, de camera bokt, de software lagged en ga zo maar door. Wat dat betreft heeft HTC mij wel teleur gesteld met de Sensation, gelukkig is met een custom ROM al veel van deze ellende te verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Ik heb nu ook al een dikke maand mijn HTC Sensation en al die problemen die jullie opnoemen heb ik nog nooit gehad tot nu toe! En sowieso lijkt het gras groener bij de buurman (SGS2), maar als je daar topic doorleest, lees je ook genoeg problemen die daar voorkomen.

Je ontkomt er nooit aan dat een product 100% foutloos is gemaakt, zo zijn er nog zat andere telefoons, tv, etc die fouten hebben of whatever. Het belangrijkste is dan toch wel, als er iets is met het product dat het door de fabrikant goed wordt verholpen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Grudgie schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:12:
Ik heb nu ook al een dikke maand mijn HTC Sensation en al die problemen die jullie opnoemen heb ik nog nooit gehad tot nu toe! En sowieso lijkt het gras groener bij de buurman (SGS2), maar als je daar topic doorleest, lees je ook genoeg problemen die daar voorkomen.

Je ontkomt er nooit aan dat een product 100% foutloos is gemaakt, zo zijn er nog zat andere telefoons, tv, etc die fouten hebben of whatever. Het belangrijkste is dan toch wel, als er iets is met het product dat het door de fabrikant goed wordt verholpen! :)
Inderdaad, HTC heeft nu al 2 updates gegeven wat een hoop irritaties bij mij heeft weggewerkt.
Hulde wat mij betreft aan hen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doltishDuke schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:08:
Je kunt inderdaad goed zien dat de Sensation er veel te gehaast uitgewerkt is bij HTC uit angst voor de Galaxy S II. Er zitten echt onacceptabel veel schoonheidsfoutjes in voor zo'n enorm duur stukje hardware. Het kraakt, er komt stof onder de schermen, hij heeft een flinke death grip, de camera bokt, de software lagged en ga zo maar door. Wat dat betreft heeft HTC mij wel teleur gesteld met de Sensation, gelukkig is met een custom ROM al veel van deze ellende te verhelpen.
Al die negatieve punten die jij opnoemt heb ik geen last van gelukkig! :P
Ik heb dus geen krakend scherm, er zit geen stof onder het scherm, geen death grip, er is niks mis met de camera, en de software werkt uitstekend.

Ik zie dus het probleem niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doltishDuke
Het probleem ligt echter voornamelijk bij de hardware problemen. Zo mist de camera wat protectie tegen EMC (vandaar de groene strepen), kraakt de backcover en is de death grip echt onacceptabel. Dat is niet te fixen met software updates.

Het is hier niet een telefoontje van €25 bij een prepaid kaart waar we het over hebben. Ik vind echt dat HTC zwaar onder de maat gepresteerd heeft met de Sensation. Niet dat ik het geen goed toestel vind, ik vind de afwerken van HTC bijzonder slordig.

@Hierboven: Hoe lang heb je hem al? Problemen treden na een week ongeveer op. En ook al heeft jouw telefoon het niet, het barst hier van de mensen met deze problemen. Dat kan gewoon écht niet.

[ Voor 16% gewijzigd door doltishDuke op 12-08-2011 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
donvalentino schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:14:
[...]

Inderdaad, HTC heeft nu al 2 updates gegeven wat een hoop irritaties bij mij heeft weggewerkt.
Hulde wat mij betreft aan hen.
HTC heeft mij laten zien dat ze erg snel zijn met het patchen van problemen, ook de support is gewoon rond uit goed...... Die is nu al de 2e update voor de Senation, ook met de Desire HD hebben ze laten zien software fouten snel te patchen. Natuurlijk ze horen er niet in te zitten...... maar zelfs in een TV van rond de 3000 euro zitten tegenwoordig software fouten......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doltishDuke schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:17:
Het probleem ligt echter voornamelijk bij de hardware problemen. Zo mist de camera wat protectie tegen EMC (vandaar de groene strepen), kraakt de backcover en is de death grip echt onacceptabel. Dat is niet te fixen met software updates.

Het is hier niet een telefoontje van €25 bij een prepaid kaart waar we het over hebben. Ik vind echt dat HTC zwaar onder de maat gepresteerd heeft met de Sensation. Niet dat ik het geen goed toestel vind, ik vind de afwerken van HTC bijzonder slordig.

@Hierboven: Hoe lang heb je hem al? Problemen treden na een week ongeveer op. En ook al heeft jouw telefoon het niet, het barst hier van de mensen met deze problemen. Dat kan gewoon écht niet.
Over welke groene strepen bij de camera heb jij het in vredesnaam?
Volgens mij heeft jouw htc sensation een aantal productiefouten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:16
Klopt het dat 2.3.4 geoptimaliseerd is voor dualcore?
Of was dit al het geval bij 2.3.3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doltishDuke
Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:20:
[...]

Over welke groene strepen bij de camera heb jij het in vredesnaam?
Volgens mij heeft jouw htc sensation een aantal productiefouten?
Klopt, mijn Sensation heeft productiefouten. Dat zeg ik net, dat kan gewoon echt niet voor zo'n duur apparaat. De mijne is overigens niet de enige..

Dat jouw Sensation (vooralsnog) goed werkt wil niet zeggen dat alle Sensations dat doen natuurlijk.

@Hierboven: 2.3.4 heeft inderdaad een (klein) aantal dualcore optimalisaties. Echt leuk gaat het pas worden bij Ice Cream Sandwich, die wordt ervoor gebouwd.

[ Voor 11% gewijzigd door doltishDuke op 12-08-2011 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
ChiMan schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:20:
Klopt het dat 2.3.4 geoptimaliseerd is voor dualcore?
Of was dit al het geval bij 2.3.3?
Klopt , 2.3.4 zou ook maar zo wat zuiniger met stoom kunnen omgaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 23:11
doltishDuke schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:21:
[...]

Klopt, mijn Sensation heeft productiefouten. Dat zeg ik net, dat kan gewoon echt niet voor zo'n duur apparaat. De mijne is overigens niet de enige..

Dat jouw Sensation (vooralsnog) goed werkt wil niet zeggen dat alle Sensations dat doen natuurlijk.

@Hierboven: 2.3.4 heeft inderdaad een (klein) aantal dualcore optimalisaties. Echt leuk gaat het pas worden bij Ice Cream Sandwich, die wordt ervoor gebouwd.
Praat dan voor jezelf, het lijkt nu net of elke Sensation groene strepen heeft, een krakende backcover en stof onder het scherm.. dat is niet zo. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doltishDuke
J0ey schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:29:
[...]

Praat dan voor jezelf, het lijkt nu net of elke Sensation groene strepen heeft, een krakende backcover en stof onder het scherm.. dat is niet zo. ;)
Ik erken notabene nadrukkelijk dat er ook Sensations zonder probleem zijn. Het is echter een significant aantal en het zijn niet de minste problemen. Overigens heb ik ook geen stof onder het scherm, maar het komt weldegelijk voor. En nogmaals, nee, niet op allemaal. Maar ook niet alleen de mijne. Voor de vierde keer, zulke fouten in dit soort getale kunnen gewoon niet en ben ik zeker niet gewend van HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

doltishDuke schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:21:
[...]

Dat jouw Sensation niet goed werkt wil niet zeggen dat alle Sensation dat doen natuurlijk!

Ik weet dat er genoeg mensen in dit topic hebben laten merken dat ze problemen hebben met de Sensation, maar ontkent HTC dat? Nee, ze lossen dat op.

Maar er zijn ook mensen met een HTC Sensation (like me) die totaal geen problemen hebben met de Sensation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doltishDuke
Ja? Dat zeg ik toch ook heel de tijd.

Nogmaals dan. Er is een aanzienlijk aantal Sensations (dwz: het zijn er veel, maar ze hebben het niet allemaal) die een aantal problemen (in de zin van: stof, kraken, camera en scherm problemen) vertonen die deels softwarematig (dwz: door HTC te fixen via software) als hardwarematig (dwz: niet door HTC te fixen via software) zijn. De Sensation kost zo'n 500 euro (maw: erg veel geld) en HTC als A-merk (dwz: kwaliteit!) heeft vind ik (persoonlijke mening!) flinke steken laten vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11-2017

Sh4wn

Bio-informatica

Ik heb het toestel nu bijna een week, en heb zelf ook nog geen enkel probleem meegemaakt. De meeste mensen zonder problemen zullen ook niet zo snel iets plaatsen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Bullet NL schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 13:34:
Wanneer je een Vodafone of T-Mobile versie van de Sensation moest je vast nog even wachten, deze ROMs worden door de providers vrij gegeven, je zal vast begrijpen dat HTC hier niet op zal wachten.

Dit (plus de providers software in een rom) is precies voor mij het nadeel van een branded rom.
Het blijkt dat de eerste batch Vodafone toestellen (die eerder door jou als branded op serial nummer en niet software matig en waarvan je zei dat ze aanvankelijk alleen door Vodafone geupdate zouden worden) ook gewoon de standaard HTC updates krijgen.

Groene strepen of stof heb ik ook nog niet ervaren (inmiddels 2,5 maand in gebruik). Enige probleem (wat volgens mij ieder Android toestel heeft) is dat whatsapp langzaam scrollt. En 1 fc met buienradar.

Het blijkt wel dat als je vaak de cover eraf haalt dat het kraken meer wordt. Laat de cover dus zoveel mogelijk zitten. Over een tijd zullen die dingen via ebay voor een appel en een ei verkocht gaan worden, dus mocht het je overkomen.

[ Voor 25% gewijzigd door dangerousp op 12-08-2011 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
doltishDuke schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:43:
Ja? Dat zeg ik toch ook heel de tijd.

Nogmaals dan. Er is een aanzienlijk aantal Sensations (dwz: het zijn er veel, maar ze hebben het niet allemaal) die een aantal problemen (in de zin van: stof, kraken, camera en scherm problemen) vertonen die deels softwarematig (dwz: door HTC te fixen via software) als hardwarematig (dwz: niet door HTC te fixen via software) zijn. De Sensation kost zo'n 500 euro (maw: erg veel geld) en HTC als A-merk (dwz: kwaliteit!) heeft vind ik (persoonlijke mening!) flinke steken laten vallen.
Bij vele introductie van nieuwe producten zijn er gebreken tegenwoordig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doltishDuke
ChiMan schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:47:
[...]

Bij vele introductie van nieuwe producten zijn er gebreken tegenwoordig!
Echter zijn die bij de Sensation net wat ernstiger en wat frequenter dan bij andere toestellen van HTC, en ik denk dat dat komt door de hete adem van de Galaxy S II.

Maargoed, I rest my case, er worden mij hier teveel worden in de mond gelegd, daar hou ik niet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Batterij trouwens met Insercoin 1.4 gecalibreerd en vanmorgen half 8 van de lader en nu nog 94%!!! over! Met zeer licht gebruik.

@MartijnGP ik denk niet dat ze gehaast hebben gewerkt, het merendeel heeft namelijk geen enkel probleem. Het is gewoon altijd mogelijk dat er foutjes tussen de vele scriptregels zitten. De enige probleem zit misschien voor de hardware in het productieproces en zijn niet structureel bij iedereen, (zoals de GPS bij de eerste Galaxy S) maar incidenteel door slechte bouw (scherm iets scheef, waardoor er stof onder kan komen)

[ Voor 62% gewijzigd door dangerousp op 12-08-2011 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
doltishDuke schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:49:
[...]

Echter zijn die bij de Sensation net wat ernstiger en wat frequenter dan bij andere toestellen van HTC, en ik denk dat dat komt door de hete adem van de Galaxy S II.

Maargoed, I rest my case, er worden mij hier teveel worden in de mond gelegd, daar hou ik niet van.
Ik begrijp je frustraties, ik had het met mijn HTC Incredible S!
Feit is dat tegenwoordig alles snel snel snel uitgebracht moet worden om concurrentie voor te zijn.
Wanneer je een hebt vergelijk je vaak met de concurrerende product. Waarschijnlijk zijn er mensen met een GSII die zeuren om updates.

[ Voor 10% gewijzigd door ChiMan op 12-08-2011 14:54 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over: Levertijden, Beschikbaarheid en abonnementen mogen hier:

HTC Sensation levertijden- en abonnemententopic.

Post over accessoires voor deze telefoon mogen hier

Alles over rooten en custom ROM's hoort in het [HTC Sensation] Rooten en Custom ROM's.