Nou.. Ik heb de Sensation nu ongeveer 2 maanden..
Kan niks anders zeggen dan; dat ik er tevreden mee ben. Vanaf het begn tot nu geen rare, vage of vreemde problemen met het toestel.. Hij is nu 3 keer vanaf ongeveer 1/1,5 meter gevallen, waarvan 1 keer direct plat op het scherm. Kreeg zowat een hartverlamming op de dansschool toen, maar geen krasje! (Go Gorilla!)
Het enige wat ik op kan merken is het volgende; zo nu en dan blijkt dat de Sensation zichzelf ge-reboot heeft en ik er via m'n code weer in kom, waardoor ik in die tussenliggende periode (re-boot - ontdekking ervan) niet bereikbaar ben (geweest).
Verder ook géén stof
onder het scherm, maar aan de onderkant alleen wel in het spleetje
tussen het scherm en de behuizing (als ik dat zo goed zeg) wat spul.. Valt amper op en denk dat het met een naald en wat geduld wel weg te halen is.
Daarnet ook de update gedaan. En ik heb 1 gefixed bugje ontdekt:
Ik had de grote widget van Friendstream, en elke keer als ik mijn status wilde updaten met Swype, dan begonnen de letters te knipperen en heel spastisch te doen, wat alleen op de lossen was door weer de Standaard invoer te selecteren daarvoor. Dit is nu verholpen.. Kan het lekker Swypen
Voorheen kon ik prima de carrousel laten draaien, en dat lijkt nu nog iets makkelijker geworden.