Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adgjm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-05-2023
Het 'batterijprobleem' wordt meestal veroorzaakt door slecht geprogrammeerde apps. In mijn geval was het probleem direct opgeslost toen ik Skype verwijderde. Hierdoor kon ik opeens wel een hele dag met m'n Sensation gedaan.

De 2.3.4 update heb ik overigens net gedaan. Videobellen in Talk werkt prima! (Nog een reden om Skype te verwijderen haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Sh4wn schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:44:
Ik heb het toestel nu bijna een week, en heb zelf ook nog geen enkel probleem meegemaakt. De meeste mensen zonder problemen zullen ook niet zo snel iets plaatsen hier.
Ik heb hem nu een week of 6 en heb (of had) ook geen enkel probleem meegemaakt. Echter sinds gisteren weigert mijn scherm zo'n beetje als de telefoon op een tafel / bureau ligt én gelockt is. Ik kan mijn widget locker balk nu niet meer fatsoenlijk verschuiven als de telefoon voor me ligt. Is de telefoon niet gelockt dan werkt alles vanzelf. Erg vreemd want dat had ik voorheen nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0zz
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-08 15:07

Sn0zz

Wait... what!?

dangerousp schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:49:
Batterij trouwens met Insercoin 1.4 gecalibreerd en vanmorgen half 8 van de lader en nu nog 94%!!! over! Met zeer licht gebruik.
Dat vind ik sowieso nog een vaag dingetje van de Sensation: als ik mijn toestel 's ochtends van de lader af haal staat hij een aantal uur later (4 uur ofzo) nog steeds op 100%. En dan gebruik ik hem niet heel zwaar, maar heb toch echt wel wat zitten FaceBooken, Twitteren etc... Vervolgens gaat het in een uurtje of anderhalf naar de 90%. Schiet mij maar lek.

En ik ben niet snel iemand die klaagt, maar dat kraken is er bij mij ook heel snel ingekropen. Na 2 keer achterkan eraf (vermijd ik nu zoveel mogelijk) kraakt het bij mij ook. Was dus na een week of 2 begonnen. I vind het geen groot probleem maar ga er binnenkort denk ik wat tape tussen stoppen. Het is allemaal niet zo erg, maar wel net irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

dangerousp schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:44:
[...]

Het blijkt dat de eerste batch Vodafone toestellen (die eerder door jou als branded op serial nummer en niet software matig en waarvan je zei dat ze aanvankelijk alleen door Vodafone geupdate zouden worden) ook gewoon de standaard HTC updates krijgen.

Groene strepen of stof heb ik ook nog niet ervaren (inmiddels 2,5 maand in gebruik). Enige probleem (wat volgens mij ieder Android toestel heeft) is dat whatsapp langzaam scrollt. En 1 fc met buienradar.

Het blijkt wel dat als je vaak de cover eraf haalt dat het kraken meer wordt. Laat de cover dus zoveel mogelijk zitten. Over een tijd zullen die dingen via ebay voor een appel en een ei verkocht gaan worden, dus mocht het je overkomen.
Ik heb tevens een toestel van de 1e batch van Vodafone maar dit zijn UNBRANDED toestellen, vandaar dat je dus HTC updates krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M. Dahlhaus
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 19:37
Net de update geïnstalleerd. Of het sneller is weet ik niet, niet echt merkbaar in ieder geval. Wel is mijn issue met de picasa fotoalbums opgelost, die komen nu prima binnen (voorheen epileptisch geflikker) :)
Het kraken is niet opgelost :+

Martino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
donvalentino schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:02:
[...]

Ik heb tevens een toestel van de 1e batch van Vodafone maar dit zijn UNBRANDED toestellen, vandaar dat je dus HTC updates krijgt...
Dat weet ik, maar tig pagina's eerder werd door Bullet NL beweert dat dit niet voor deze toestellen zou gelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-04-2024

Xurk

Burnside

Ook geïnstalleerd. Ik merk ook wel dat de telefoon net iets soepeler is qua bewegen van één homescreen naar de ander en m.b.t. carrousel (zowel triggeren ervan als hoe het eruit ziet). Maar scrollen in (bijvoorbeeld) WhatsApp is helaas nog net zo stotterig.

Ik ben benieuwd of er nu ook wat veranderd is qua stroomverbruik :)

Mitsubishi Trium Galaxy - Nokia 3330 - Nokia 3510 - Motorola V525 - Samsung E730 - HTC Touch - HTC Touch HD - HTC Desire - HTC Sensation - HTC One X+ - LG Nexus 5 - LG Nexus 5X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Ik denk ff checken of ik de update kan binnen halen, maar helaas. Vodafone Branded toestel :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weid1374
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-04-2024

weid1374

Levensgenieter

Dj-sannieboy schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 17:02:
Ik denk ff checken of ik de update kan binnen halen, maar helaas. Vodafone Branded toestel
Vorige keer waren ze vrij snel.
Hoop dat ze dat nu weer zijn... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

weid1374 schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 17:05:
[...]

Vorige keer waren ze vrij snel.
Hoop dat ze dat nu weer zijn... :/
Hope so, maar eigenlijk ben ik liever van die Vodafone bende af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 23:11
Dj-sannieboy schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 17:08:
[...]

Hope so, maar eigenlijk ben ik liever van die Vodafone bende af :P
Rooten.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bribrab
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-08 12:55
Je kan sinds de update screenshots maken met de hometoets kom ik net toevallig achter! Cool dat het kan, alleen alleen wel even wennen als je de hometoets vaak gebruikt om vanuit een app naar je homescreen te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
bribrab schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 17:12:
Je kan sinds de update screenshots maken met de hometoets kom ik net toevallig achter! Cool dat het kan, alleen alleen wel even wennen als je de hometoets vaak gebruikt om vanuit een app naar je homescreen te gaan :)
Huh, hoe dan? Mij lukt het niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 07:26

E-Rick

I love it :7

screenshot: powerbutton + home-toets (moest ook ff prutsen) (offtopic: dit werkt ook met een ipad)

Choose life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
E-Rick schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 17:31:
screenshot: powerbutton + home-toets (moest ook ff prutsen) (offtopic: dit werkt ook met een ipad)
Thanks! Gelukt :) Leuke nieuwe functie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasperNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 08:06
Ergens al een volledige changelog opgedoken? Blijft een beetje gissen zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:17
Bij de applicaties Berichten is nu ook een optie om een back-up te maken (even op Menu drukken). Is dit ook een update van HTC of komt deze functie ergens anders op een wonderbaarlijke wijze vandaan? Of was deze er gewoon altijd al? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
FabianNL schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 17:50:
Bij de applicaties Berichten is nu ook een optie om een back-up te maken (even op Menu drukken). Is dit ook een update van HTC of komt deze functie ergens anders op een wonderbaarlijke wijze vandaan? Of was deze er gewoon altijd al? :)
Nooit opgevallen dus ook nieuw denk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die carrousel werkt inderdaad veel smoother, was me nog niet opgevallen.

Ik heb vanaf afgelopen zaterdag mijn sensation pas en ik ben er zeer tevreden over. Ik heb Launcher pro en go launcher geprobeerd. Maar toch mijn grote verbazing vond ik deze launchers een stuk minder smooth werken dan het normale Sense interface. Over het algemeen lees ik alleen maar dat het interface met een andere launcher sneller moet zijn. Iemand ervaringen met de launchers op de sensation? Ik zou namelijk graag go launcher willen gebruiken, maar wel zonder gestotter. Ik heb in de topics gezocht maar kon niet echt vinden wat ik zocht.

Ik heb nu weer Sense als standaard launcher ingesteld. Hoe kan ik de andere nog een keer proberen? Wel een keer de vraag in de topics kunnen vinden maar niet het antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roydriguez
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-11-2023
Loopt idd wat smoother, hier en daar wat kleine cosmetische veranderingen tegengekomen in de sense interface.

9000-serie LCD-TV 42 inch 1080p Full HD digitale TV 42PFL9664H/12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 323
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09-2023

323

Roydriguez schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 18:08:
Loopt idd wat smoother, hier en daar wat kleine cosmetische veranderingen tegengekomen in de sense interface.
Kan je ook zo vertellen wat het is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-09 22:41

Pos

En volgens mij heb ik 5mb meer RAM, joepie.

Van 558 naar 563 total RAM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doltishDuke
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:05
Pos schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 19:09:
En volgens mij heb ik 5mb meer RAM, joepie.

Van 558 naar 563 total RAM.
Available RAM misschien. Groot misverstand overigens dat Android sneller wordt als er meer RAM vrij is. Het is geen Windows maar Linux. RAM wat ongebruikt is doet ook gewoon helemaal niks, gewoon gebruiken dus die handel. Ik heb op mijn device nu nog 103 MB vrij.

[ Voor 15% gewijzigd door doltishDuke op 12-08-2011 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben vandaag ook de trotse eigenaar van een HTC Sensation. Hele dag al mee lopen spelen. Geweldig apparaat!

Zojuist ook maar even de update toegepast (is ie op dit moment mee bezig)

Hoe kun je overigens zien of je een branded of unbranded toestel hebt? Ik vermoed dat ik een unbranded heb maar wil dat graag 100% zeker weten.
(ik heb bijvoorbeeld gewoon een HTC opstart logo, geen merkje op de cover zitten en verder geen apps van een bepaalde provider)

owja nog een handige tip:

http://htcsensationblog.c...r-htc-sensation/#more-248

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
doltishDuke schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 19:15:
[...]

Available RAM misschien. Groot misverstand overigens dat Android sneller wordt als er meer RAM vrij is. Het is geen Windows maar Linux. RAM wat ongebruikt is doet ook gewoon helemaal niks, gewoon gebruiken dus die handel. Ik heb op mijn device nu nog 103 MB vrij.
sterker nog, "lege" ram is zelfs slecht voor Android aangezien het toch energie verbruikt en het dus zonde is als het leeg is.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roydriguez
323 schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 18:57:
[...]

Kan je ook zo vertellen wat het is
De aandelen app is lichtelijk aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Dat is zeker een handige tip, die heb ik een tijdje geleden toegepast. Tijdens speed tests (met Vodafone) zag je een rare snelheidsgrafiek. Na het toepassen loopt deze normaal! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:51
Ik wordt er niet goed van. Iedereen krijgt die update binnen, waarom ik niet dan? Heb een debranded Vodafone Sensation (1.35.401.1), nu ook weer met S-ON, dan zou die update toch moeten verschijnen?

/update

Woohoo het is gelukt. SuperCID is toch niet zo'n goeie keuze voor snelle updates geloof ik.

[ Voor 24% gewijzigd door tiguan op 12-08-2011 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roydriguez
tiguan schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 20:13:
Ik wordt er niet goed van. Iedereen krijgt die update binnen, waarom ik niet dan? Heb een debranded Vodafone Sensation (1.35.401.1), nu ook weer met S-ON, dan zou die update toch moeten verschijnen?
Omdat je met je toestel gekloot hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyrro
  • Laatst online: 25-11-2024
Ik heb sinds een week of twee een HTC Sensation. Werkt allemaal prima verder, alleen helaas VF-branded. Allleen de WiFi hotspot werkt niet. Ik heb geprobeerd mijn laptop eraan te hangen. Hij geeft wel 'verbonden', maar er is geen connectie met internet. Andere laptops werken ook niet, dus het lijkt aan mijn toestel te liggen. Iemand ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehm, laat vodafone tethering toe dan? Ik dacht dat dat niet ging?

http://forum.vodafone.nl/...ing-Vodafone-360/td-p/484

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 12:58
Ik gebruik het al ruim een jaar zonder problemen dus toestaan of niet, het gaat als tierelier.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyrro
  • Laatst online: 25-11-2024
Mensen om me heen gebruiken het ook gewoon met VF. Maargoed, dat is dan wel een teleurstelling zeg. Het ligt dus niet aan instellingen die ik gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 12:58
Kan me niet voorstellen nee maar je kunt je APN instellingen eens posten dan vergelijk ik ze met de mijne. Misschien zit er een verschil hoewel ik denk van niet..

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M. Dahlhaus
Misschien dan toch een bug in de nieuwe update ontdekt... Na de update geeft zowel Google navigatie als Copilot aan, als ik naar één van mijn contacten wil navigeren, dat ik géén contacten op mijn toestel heb staan. Maar die staan er allemaal nog keurig op natuurlijk. Ze worden ook nog gewoon gesynct en zo, maar de navigatiesoftware ziet ze niet meer |:(

Kunnen anderen dit bevestigen? En nog beter: iemand een oplossing?

Martino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasVdBerge
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-09-2024
Ik zit met een probleem.

Sinds gisteren zit ik met een streep 'onder' mijn scherm in het midden van ongeveer 2cm in lengte.
Als men scherm opligt op een donkere kleur (zoals men menu achtergrond) is die streep zeer duidelijk te zien als een witte kleur. Is men scherm licht opgelicht is die streep donker.

Er is niets met mijn toestel gebeurt dat dit zou kunnen verklaren...

Wat denken jullie, enkeltje garantie?

MS100D | Deep Blue | Black > Bestelling: 19/01 | RN 19/01 | Prep for delivery 23/01 | VIN 6/2/2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat de smtp server van T-mobile smtp.gprs.t-mobile.nl is?
Of is dit inmiddels alweer veranderd?

Ik wil vanaf mn htc ook mn ziggo email kunnen versturen en ik heb een t-moble abb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmotaX
  • Laatst online: 13-09 08:52

AmotaX

Developer

M. Dahlhaus schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 09:25:
Misschien dan toch een bug in de nieuwe update ontdekt... Na de update geeft zowel Google navigatie als Copilot aan, als ik naar één van mijn contacten wil navigeren, dat ik géén contacten op mijn toestel heb staan. Maar die staan er allemaal nog keurig op natuurlijk. Ze worden ook nog gewoon gesynct en zo, maar de navigatiesoftware ziet ze niet meer |:(

Ik gebruik Google navigatie nooit omdat ik een TomTom heb, maar ik heb even voor je gekeken en bij mij geeft hij hetzelfde aan (geen contacten met adressen) terwijl ik die toch echt wel heb.
Oplossing heb ik helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb even navigon gechecked, deze herkent de contacten gewoon (gelukkig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een snel vraagje lees op een heel aantal website's dat advanced task killer op de Sensation meer batterij gebruik dan bespaard. Is dit zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-09 17:13
Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 10:35:
Even een snel vraagje lees op een heel aantal website's dat advanced task killer op de Sensation meer batterij gebruik dan bespaard. Is dit zo?
Taskkiller zowiezo niet gebruiken???????????? hoeft toch niet met android :9 :P

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Ik weet niet hoe het voor de update was, maar ik zag dat HTC Watch het nu doet voor Nederland :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragongamer
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:47
ThomasVdBerge schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 09:28:
Ik zit met een probleem.

Sinds gisteren zit ik met een streep 'onder' mijn scherm in het midden van ongeveer 2cm in lengte.
Als men scherm opligt op een donkere kleur (zoals men menu achtergrond) is die streep zeer duidelijk te zien als een witte kleur. Is men scherm licht opgelicht is die streep donker.

Er is niets met mijn toestel gebeurt dat dit zou kunnen verklaren...

Wat denken jullie, enkeltje garantie?
Ik heb hetzelfde probleem maar dit kwam juist nadat ik mijn toestel na 1.5 (zware weken zonder smartphone) pas terug kreeg van het service center... Mijn toestel werd ''gerepareerd'' bij Dynafix in Nuth maar uiteindelijk hebben ze er gewoon geen zak aan gedaan. Behalve dan mijn scherm los maken om vervolgens dat vlekje in het midden te creëren (vermoed ik) en een duidelijke stof vlek maken aan de rand van mijn toestel :(

En raad eens wat voor reactie een vriendelijk berichtje naar Dynafix uitlokt? Het bekende ''bij ons moet u niet zijn'' verhaal en ''u zult opnieuw een ticket aanvraag moeten versturen''. :( Ik ga mijn toestel echt niet nog eens verliezen voor 1,5 week... Er stond nota bene op de tracking website dat hij na 2/3 werkdagen gerepareerd was maar de rest van die dagen moest ik gewoon wachten tot iemand zin/tijd had om het in hun busje te stoppen ter verzending.

Overal staan op internet negatieve berichten van dit bedrijf. Ik ben ook zeer aan het twijfelen of ik niet gewoon in vervolg voor een non-HTC smartphone ga kiezen. Misschien dat de bouwkwaliteit van het toestel daar beter is. Niet dat ik ontevreden ben over mijn eerste echte smarphone (de Sensation) maar voor 500piek (toen) verwachtte ik toch wel wat meer kwaliteit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
doltishDuke schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:08:
Je kunt inderdaad goed zien dat de Sensation er veel te gehaast uitgewerkt is bij HTC uit angst voor de Galaxy S II. Er zitten echt onacceptabel veel schoonheidsfoutjes in voor zo'n enorm duur stukje hardware. Het kraakt, er komt stof onder de schermen, hij heeft een flinke death grip, de camera bokt, de software lagged en ga zo maar door. Wat dat betreft heeft HTC mij wel teleur gesteld met de Sensation, gelukkig is met een custom ROM al veel van deze ellende te verhelpen.
Btw stof komt niet onder t scherm maar tussen de case en het scherm, ik haal elke dag mn case los om het te verwijderen, ok ben met je eens dat t niet echt jofel is, maar heb m nu al denk 100 keer uit elkaar gehaald, en nog geen kraakje te horen hoor, dus of jullie hebben net pech, of t komt doordat jullie of jij 1 van de eerste was met een sensation, ik persoonlijk heb niks anders dan lof over deze telefoon :P :9

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dave1972 schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 10:42:
[...]

Taskkiller zowiezo niet gebruiken???????????? hoeft toch niet met android :9 :P
hoe wou je dan je apps helemaal sluiten? Sorry ben niet zo bekend met android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 11:25:
[...]

hoe wou je dan je apps helemaal sluiten? Sorry ben niet zo bekend met android
Dat doet android dus vanzelf, de apps die je langer niet gebruikt sluit hij vanzelf af, bij mezelf kom ik dus nl nooit onder de 100 mb ram, wat ik ook gebruik :)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 13:55

BiLo

PSN: toiletcleaner

Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 19:19:
Ik ben vandaag ook de trotse eigenaar van een HTC Sensation. Hele dag al mee lopen spelen. Geweldig apparaat!

Zojuist ook maar even de update toegepast (is ie op dit moment mee bezig)

Hoe kun je overigens zien of je een branded of unbranded toestel hebt? Ik vermoed dat ik een unbranded heb maar wil dat graag 100% zeker weten.
(ik heb bijvoorbeeld gewoon een HTC opstart logo, geen merkje op de cover zitten en verder geen apps van een bepaalde provider)

owja nog een handige tip:

"Branded" betekent dat er ergens een logo van een provider opstaat, het hoeft niet perse te betekenen dat je toestel een simlock heeft, al kun je daar snel achter komen door een sim van een andere provider erin te steken.

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Hello,

Ik heb een vraagje, gebruiken jullie allemaal de officiele htc oplader?
Ik gebruik wel is een universele en vanochtend gaf hij aan dat deze niet compatible is.... Me tel ging niet meer aan... Batterij half uur eruit gehaald en hij ging gelukkig weer aan, echter blijft me oplaadt lampje branden....

Dit terwijl me toestel net terug is van RMA van 4 weken (boardswap gezien me tel niet kon opladen)...
Ik ben dus bang dat ik weer het zelfde ga krijgen.....

Kan iemand mij overigens vertellen wat nu onderstaande link precies fixed? Heb niet echt problemen dus vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 08:29
Heb net de update naar 2.3.4 gedaan en videobellen tussen 2 sensations uitgeprobeerd via Gtalk, maar helaas gooit hij nadat hij net een verbinding gemaakt heeft de chat eruit.
Niet echt bruikbaar nog bij mij.

Ook geprobeerd via Wifi.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dave1972 schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 10:52:
[...]

Btw stof komt niet onder t scherm maar tussen de case en het scherm, ik haal elke dag mn case los om het te verwijderen, ok ben met je eens dat t niet echt jofel is, maar heb m nu al denk 100 keer uit elkaar gehaald, en nog geen kraakje te horen hoor, dus of jullie hebben net pech, of t komt doordat jullie of jij 1 van de eerste was met een sensation, ik persoonlijk heb niks anders dan lof over deze telefoon :P :9
als je dit forum even doorspit, ook de overige delen, of even googlet, dan kun je lezen en ook op enkele fototjes zien dat het wel degelijk over stof onder het scherm gaat. Iets wat ik gelukkig nu niet heb, maar een paar htc's geleden (de hd2) wel heb meegemaakt. Het gaat hier dus niet om de stofjes/haartjes die tussen de achtercover en de rand van het scherm komen (al is dat inderdaad ook wel een beetje irritant)

Verder kan ik je lof over het toestel zeker delen, ik heb ook geen kraker of andere irritaties (even afkloppen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dave1972 schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 11:29:
[...]

Dat doet android dus vanzelf, de apps die je langer niet gebruikt sluit hij vanzelf af, bij mezelf kom ik dus nl nooit onder de 100 mb ram, wat ik ook gebruik :)
oke goed om te weten is er hier iemand die kan bevestigen dat advanced task killer idd meer gebruikt dan het bespaard? op de Sensation?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn sensation afgelopen maandag opgestuurd. Mijn battertij was helemaal vol toen wou ik hem uit mijn zak halen stond de telefoon uit en sinds dien valt hij om de haveklap gewoon. Ik had een van de eerste sensations meer mensen die hier last van hebben gehad?

Mvg Robert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 13:32:
Ik heb mijn sensation afgelopen maandag opgestuurd. Mijn battertij was helemaal vol toen wou ik hem uit mijn zak halen stond de telefoon uit en sinds dien valt hij om de haveklap gewoon. Ik had een van de eerste sensations meer mensen die hier last van hebben gehad?

Mvg Robert
Toevallig geroot en een custom rom erop gehad ?

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee toestel is helemaal origineel. Wel heb ik hetzelfde probleem gehad als een pagine terug staat heb een universel lader gebruikt ie deed het twee weken. Daarna begonnen die ook tezeggen dat ie niet compatitabel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 13:41:
Nee toestel is helemaal origineel. Wel heb ik hetzelfde probleem gehad als een pagine terug staat heb een universel lader gebruikt ie deed het twee weken. Daarna begonnen die ook tezeggen dat ie niet compatitabel is.
De vorige keer had je ook al die universel lader gebruikt? Zou het dan niet gewoon aan die lader kunnen liggen?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasVdBerge
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-09-2024
dragongamer schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 10:51:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem maar dit kwam juist nadat ik mijn toestel na 1.5 (zware weken zonder smartphone) pas terug kreeg van het service center... Mijn toestel werd ''gerepareerd'' bij Dynafix in Nuth maar uiteindelijk hebben ze er gewoon geen zak aan gedaan. Behalve dan mijn scherm los maken om vervolgens dat vlekje in het midden te creëren (vermoed ik) en een duidelijke stof vlek maken aan de rand van mijn toestel :(

En raad eens wat voor reactie een vriendelijk berichtje naar Dynafix uitlokt? Het bekende ''bij ons moet u niet zijn'' verhaal en ''u zult opnieuw een ticket aanvraag moeten versturen''. :( Ik ga mijn toestel echt niet nog eens verliezen voor 1,5 week... Er stond nota bene op de tracking website dat hij na 2/3 werkdagen gerepareerd was maar de rest van die dagen moest ik gewoon wachten tot iemand zin/tijd had om het in hun busje te stoppen ter verzending.

Overal staan op internet negatieve berichten van dit bedrijf. Ik ben ook zeer aan het twijfelen of ik niet gewoon in vervolg voor een non-HTC smartphone ga kiezen. Misschien dat de bouwkwaliteit van het toestel daar beter is. Niet dat ik ontevreden ben over mijn eerste echte smarphone (de Sensation) maar voor 500piek (toen) verwachtte ik toch wel wat meer kwaliteit. ;)
Daarnet dan maar htc gebeld. Natuurlijk kreeg ik iemand aan de lijn die amper een woord nederlands kan.. alles mogen spellen... Dinsdag om 9 uur komen ze hem halen. Ik ging nog een mailtje krijgen dat ik moet storingen en ondertekend meesturen... Natuurlijk nog geen mail gehad en ik vermoed dat die medewerker mijn gespeld mail address verkeerd genoteerd heeft... Zucht... Wordt dinsdag dus nog eens bellen...

[ Voor 5% gewijzigd door ThomasVdBerge op 13-08-2011 14:01 ]

MS100D | Deep Blue | Black > Bestelling: 19/01 | RN 19/01 | Prep for delivery 23/01 | VIN 6/2/2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-Heine-I
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-09 21:39
Bericht gehad van HTC dat een nieuwe backcover naar mij op weg is. Als dit het kraken oplost vind ik dat HTC op een goede manier gehandeld heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:06

_Christiaan_

Master of SOG

Als het daarmee is opgelost, denk ik dat HTC een revised model heeft van de backcover, want volgens mij komt het gekraak vooral voor bij de eerste Sensations. Het zou onzin zijn om iedereen elke maand een nieuwe backcover op te sturen :P

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 23:45
I-Heine-I schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 14:05:
Bericht gehad van HTC dat een nieuwe backcover naar mij op weg is. Als dit het kraken oplost vind ik dat HTC op een goede manier gehandeld heeft.
Heb jij gewoon een mailtje gestuurd dat je last had van kraken en nu krijg je een nieuwe backcover? Zo ja, dan ga ik dat ook doen, want irriteer me er flink aan...

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technics SA-DA8
  • Laatst online: 07-09 23:52
Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 12:50:
[...]

oke goed om te weten is er hier iemand die kan bevestigen dat advanced task killer idd meer gebruikt dan het bespaard? op de Sensation?
Heb advanced task killer al 'n half jaartje draaien op m'n desire hd en moet zeggen dat ie beter werkt dan andere task killers...ook kwa batterij besparing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Laatst online: 09-09 23:45
Sinds de update blijven eindelijk mijn icoontjes goed qua weergave :)

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan alleen melden dat deze "bug" er al was voor de update naar 2.3.4 (zelf namelijkl ondervonden afgelopen woensdag, nog ruim voor de update dus!! ( "er zijn geen contacten met adressen" )
Helaas heb ik (nog) geen oplossing voor deze "bug"

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2011 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Ik heb gister maar een HTC EVO 3D batterij besteld, vandaag binnen! Hij past perfect erin, hij moet alleen omgedraait erin (dus met het etiket naar boven). Nu opladen en kijken hoe de telefoon draait :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:02

The_Worst

Unox

Zojuist maar is gekeken in HTC Watch maar de prijzen zijn daar aan de hoge kant. Veel films kun je alleen kopen voor €13,99 (nieuwe films) en daarnaast kun je nog oudere films kopen voor €11,99 en €8,99. Sommige films kun je huren voor €3,99 en een aantal voor €2.99. Vind ik een hoop geld voor een film op je telefoon. :o

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erickov
  • Laatst online: 10:41
Upbeat schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 17:03:
Ik heb gister maar een HTC EVO 3D batterij besteld, vandaag binnen! Hij past perfect erin, hij moet alleen omgedraait erin (dus met het etiket naar boven). Nu opladen en kijken hoe de telefoon draait :*)
Waar heb je die besteld? Ik heb m eergisteren besteld, moet nog zeker 4 dagen wachten :(

Uncomfortable silence can be so loud...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-Heine-I
Monda schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 14:31:
[...]

Heb jij gewoon een mailtje gestuurd dat je last had van kraken en nu krijg je een nieuwe backcover? Zo ja, dan ga ik dat ook doen, want irriteer me er flink aan...
één mailtje was het zeker niet :P. Ik ben begonnen met bellen en toen werd mij gezegd dat ik een mail moest sturen met bewijs van mijn probleem. Ik heb dit in de vorm van een filmpje op youtube gedaan. Na mijn gegevens te hebben verzonden kreeg ik het goede nieuws.
Vind ik een hoop geld voor een film op je telefoon
klopt, maar vergeet niet dat de film op een grote scherm te bekijken is via een hdmi kabel ;)

[ Voor 12% gewijzigd door I-Heine-I op 13-08-2011 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Dat ligt niet aan de nieuwe software. Dat is namelijk in de oude versie ook, die ik erop heb staan.

Dit is een lelijke trick van HTC: ze leveren namelijk HTC navigatiesoftware mee, waarvoor je moet dokken als je er daadwerkelijk mee wil kunnen navigeren. Door het blokkeren van je adresboek voor non-HTC navigatie (Google maps, Copilot, etc.) móet je wel HTC navigatiesoftware gebruiken, waarvoor je lekker mag betalen (of je moet handmatig het adres overtypen, lame :/ ).

Zelfs op mn oude telefoon was het mogelijk om gewoon met Google maps te navigeren d.m.v. adresboek. Ik hoop dat iemand hier een fix voor weet te vinden (liefst zonder root).

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M. Dahlhaus
_Christiaan_ schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 17:28:
[...]

Dat ligt niet aan de nieuwe software. Dat is namelijk in de oude versie ook, die ik erop heb staan.
Zoals gezegd, bij mij werkte alles perfect vóór de update van gisteren... Lijkt me toch sterk dat HTC ineens mijn adresboek gaat blokkeren in toepassingen van derden.

Martino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M. Dahlhaus
In vervolg op mijn bug dat contacten in mijn navigatiesoftware niet meer worden weergegeven (google navigatie en copilot): Als ik via de market de updates van Google Maps verwijder, dan laat navigatie de contacten wél weer zien :) Als ik vervolgens de updates opnieuw installeer gaat het weer keurig... fout :(

Lijkt me dus geen HTC trucje, zoals gesuggereerd. Lijkt mij dat dit bij een update van Maps wordt opgelost.

Martino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LameDog
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-02 15:57
Ik heb gisteren de update op de telefoon gezet en sindsdien doet ie raar. Als ik een applicatie sluit, ofwel door op de terugpijl te drukken of op de homeknop lijkt het wel alsof sense iedere keer moet herstarten. Soms krijg ik eerst het witte scherm met HTC logo, soms mn achtergrond met een venstertje 'laden...'. De klok staat dan even op 12-uurstijd ingesteld. En deze dingen wisselen elkaar een aantal keer af totdat de telefoon weer 'normaal is'.
Een keer bleef ie in een loop hangen met de hiervoor genoemde dingen achter elkaar en heb ik de telefoon moeten herstarten.
Meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoundLab
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-03-2024
Ik maak ook gebruik van de advanced task killer, zodra ik alle taken gesloten heb en maar 1 x naar het menu ga, staan alle taken alweer geactiveerd in de task killer.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat de taken pas geactiveerd worden op het moment dat ik het zelf wil?

Bijv:

alle tasks behalve de taskkiller en taakbeheer zijn afgesloten.
ik ga vervolgens naar de market en open taskkiller weer, en daar staat ook Maps geopend, waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

M. Dahlhaus schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 17:49:
In vervolg op mijn bug dat contacten in mijn navigatiesoftware niet meer worden weergegeven (google navigatie en copilot): Als ik via de market de updates van Google Maps verwijder, dan laat navigatie de contacten wél weer zien :) Als ik vervolgens de updates opnieuw installeer gaat het weer keurig... fout :(

Lijkt me dus geen HTC trucje, zoals gesuggereerd. Lijkt mij dat dit bij een update van Maps wordt opgelost.
Ik heb dit ook gedaan, alleen dan is het nog steeds zo dat als ik in een contact op "Thuisadres weergeven" druk, dat hij naar de HTC kaarten gaat :( Lijkt me dus een strategische keus van HTC.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyoshi
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-09 12:05
Jep, ik heb hetzelfde. Erg vervelend als je in de auto zit en niet de mogelijkheid hebt om het adres zelf in te tikken. Als ik er via contacts heenga opent hij de HTC navigatie, en die wil ik juist niet gebruiken. Toch maar een Custom ROM installeren, denk ik maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Ik heb een andere shortcut/workaround gevonden: in je contactenlijst klikken op het logo voor het desbetreffende contact, dan krijg je een snelmenu. Vervolgens klik je op "Kaart" en dan opent hij em netjes in Maps :)

Kost je net zo veel 'clicks' als voorheen, enige nadeel is dat je het contact (en dus het adres) niet kan bekijken voordat je in Maps terechtkomt. En het is even wennen :P

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M. Dahlhaus
_Christiaan_ schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 20:29:
Ik heb een andere shortcut/workaround gevonden: in je contactenlijst klikken op het logo voor het desbetreffende contact, dan krijg je een snelmenu. Vervolgens klik je op "Kaart" en dan opent hij em netjes in Maps :)

Kost je net zo veel 'clicks' als voorheen, enige nadeel is dat je het contact (en dus het adres) niet kan bekijken voordat je in Maps terechtkomt. En het is even wennen :P
Thanks, dat is werkbaar. d:)b Al was ik gewend om gewoon de navigatieapp te openen en daar een contact uit te zoeken. Dat zijn nog minder clicks. Hoop dat dat nog opgelost wordt... Van copilot hoef ik dat niet te verwachten denk ik, die hebben inmiddels een 'premium' versie van hun software uitgebracht. Dus ik verwacht dat de oude geen updates meer krijgt. Maar goed, die is toch voor mijn buitenlandse tripjes.

Rare trucs van HTC als deze zorgen er idd wel voor dat ik eerder naar een custom rom ga omkijken :w

Martino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

In Google Maps kan ik ook gewoon een contact intypen. Misschien eerst de updates verwijderen via de Market. Nadeel is dat je moet gaan typen in het "zoeken" veldje. Ik scroll liever door mn contactenlijst om vervolgens naar het contact te navigeren met Maps :)

Maar idd wat je zegt, het is werkbaar zo, maar wel jammer van HTC.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het valt me op dat mijn wifi het vaak niet doet.
Ik ben dan met mn htc verbonden op mn eigen thuis wifi. Alles icoontjes staan voluit (perfecte ontvangst) maar als ik dan applicatie op start die internet nodig heeft krijg ik time outs of gewoon totaal geen data binnen.
je ziet dan alleen dat zandlopertje.. Moet dan vaak even de wifi uit en aan zetten en het werkt weer.
Erg irritant.
Ik heb het nog niet kunnen testen met een ander wifi netwerk.
Maar hebben meer mensen dit? Vol bereik maar er wordt geen data verstuurd/ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 01:30
Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 22:29:
Het valt me op dat mijn wifi het vaak niet doet.
Ik ben dan met mn htc verbonden op mn eigen thuis wifi. Alles icoontjes staan voluit (perfecte ontvangst) maar als ik dan applicatie op start die internet nodig heeft krijg ik time outs of gewoon totaal geen data binnen.
je ziet dan alleen dat zandlopertje.. Moet dan vaak even de wifi uit en aan zetten en het werkt weer.
Erg irritant.
Ik heb het nog niet kunnen testen met een ander wifi netwerk.
Maar hebben meer mensen dit? Vol bereik maar er wordt geen data verstuurd/ontvangen?
Ja, maar dan op de Desire HD. Sinds een week heb ik dit inderdaad af en toe.
Volgens mij heeft hij dan gewoon signaal, maar hij geeft inderdaad wel gewoon vol signaal aan :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
erickov schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 17:19:
[...]

Waar heb je die besteld? Ik heb m eergisteren besteld, moet nog zeker 4 dagen wachten :(
Op deze site! http://www.digitalsonline...id/BPO-HA18/bpo-ha18.html

Helemaal origineel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyoshi
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-09 12:05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat gisteren een beetje te klooien met apps op mijn sensation toen blijf hij opnieuw opstarten terug gezet naar fabrieksinstellingen dit lijkt het (tijdelijk) opgelost weet iemand hoe dit kan komen en wat een oplossing is?

En heb mij telefoon nu 4 dagen kan ik en is het verstandig als ik de battery extenf trick eerder vermeld in dit topic uitvoer?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2011 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeth3119
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:44
ik ben ook van plan een htc sensation te bestellen, maar ik wil het unbranded
waar hebben jullie je telefoon bestelt en is het ook unbranded

Dit soort vragen horen in het levertijden en abonnementen topic thuis, daarbij is je vraag ook nog eens uitstekend zelf uit te zoeken door met een (web)winkel te bellen die de verschillende modellen aanbied. Op GoT Houden we van eigen initiatief! ;)

Voor dat jij je bericht typte heb je de Topic Waarschuwing eigenlijk niet kunnen missen, de volgende keer hier graag rekening mee houden, wordt dit toch genegeerd dat krijgen wij als MOD's zo het idee dat ons werk niet wordt gewaardeerd! ;)

[ Voor 64% gewijzigd door Bullet NL op 14-08-2011 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmotaX
  • Laatst online: 13-09 08:52

AmotaX

Developer

yakutemre1995 schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 09:21:
ik ben ook van plan een htc sensation te bestellen, maar ik wil het unbranded
waar hebben jullie je telefoon bestelt en is het ook unbranded
Ik heb hem van BelCompany en is unbranded.

Via Vodafone of Vodafone winkels zijn ze vrijwel allemaal branded.
Mijn vrouw heeft een Desire S bij de Vodafone winkel gekocht en ik vroeg of die ook gebrand was, maar volgens hun was hij niet gebrand. Eenmaal thuis de telefoon opgestart en het eerste wat ik zag was een Vodafone logo :/ (Die lui dachten blijkbaar dat een telefoon alleen maar branded is als er een logo op de telefoon zit geplakt)

Je kan het beste vragen of je hem even mag opstarten en kijken of er een custom opstartscherm in zit en/of apps van de provider. Dan weet je het zeker. :)

De volgende keer graag naar het juist topic verwijzen, discussies over levertijd en uitvoeringen mogen hier: [HTC Sensation] levertijden- en abonnemententopic

O’ja? :Y … Waarom? Omdat we het toesteldiscussietopic dan schoonhouden van vragen over waar iemand z’n toestel kan aanschaffen, topics als deze kunnen dan worden gebruikt voor inhoudelijke (toestel)discussies, problemen of andere specifieke toestel onderwerpen.

[ Voor 21% gewijzigd door Bullet NL op 14-08-2011 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-Heine-I
Fijn, mijn sensation sloopt SD kaartjes... Dacht ik eerst nog dat het aan het kaartje lag; nu blijkt er ook een tweede gesloopt te zijn. Er is een opmerkelijk verband tussen een update installeren en het defect gaan van een kaartje. Als ik even Google blijkt het ook voor te komen op andere htc toestellen. Er gaat weer een mailtje naar htc...

EDIT: ok, SD kaartje in de pc en hij werkt weer. Toch wel mooi dat deze nog te redden was. Maar voortaan haal ik het kaartje eruit als ik ga updaten...

[ Voor 18% gewijzigd door I-Heine-I op 14-08-2011 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat gisteren een beetje te klooien met apps op mijn sensation toen blijf hij opnieuw opstarten terug gezet naar fabrieksinstellingen dit lijkt het (tijdelijk) opgelost weet iemand hoe dit kan komen en wat een oplossing is?

En heb mij telefoon nu 4 dagen kan ik en is het verstandig als ik de battery extenf trick eerder vermeld in dit topic uitvoer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou.. Ik heb de Sensation nu ongeveer 2 maanden..

Kan niks anders zeggen dan; dat ik er tevreden mee ben. Vanaf het begn tot nu geen rare, vage of vreemde problemen met het toestel.. Hij is nu 3 keer vanaf ongeveer 1/1,5 meter gevallen, waarvan 1 keer direct plat op het scherm. Kreeg zowat een hartverlamming op de dansschool toen, maar geen krasje! (Go Gorilla!)

Het enige wat ik op kan merken is het volgende; zo nu en dan blijkt dat de Sensation zichzelf ge-reboot heeft en ik er via m'n code weer in kom, waardoor ik in die tussenliggende periode (re-boot - ontdekking ervan) niet bereikbaar ben (geweest). :|

Verder ook géén stof onder het scherm, maar aan de onderkant alleen wel in het spleetje tussen het scherm en de behuizing (als ik dat zo goed zeg) wat spul.. Valt amper op en denk dat het met een naald en wat geduld wel weg te halen is.

Daarnet ook de update gedaan. En ik heb 1 gefixed bugje ontdekt:

Ik had de grote widget van Friendstream, en elke keer als ik mijn status wilde updaten met Swype, dan begonnen de letters te knipperen en heel spastisch te doen, wat alleen op de lossen was door weer de Standaard invoer te selecteren daarvoor. Dit is nu verholpen.. Kan het lekker Swypen 8)

Voorheen kon ik prima de carrousel laten draaien, en dat lijkt nu nog iets makkelijker geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grambombie
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 14:02
Mijn sensation doet vanaf gisteren erg vervelend.
Ik heb eergister de android 2.3.4 update gehad en nu valt hij telkens uit waarna ik hem niet meer zomaar aan kan zetten. Tot nu toe moest ik hem aan de lader leggen, los halen, accu eruit halen, accu er weer in doen en weer aan de lader leggen. Dan kon ik hem weer opstarten, maar nu werkt dit ook al niet! Ik krijg hem met geen mogelijkheid aan!

Erg vervelend dit, want ik ga over een paar dagen naar istanbul en was van plan wat foto's te maken met mijn sensation, nou mooi niet dus..!

Ik heb hem nu ongeveer 1.5 maand denk ik, verder weinig problemen gehad. Ontdekte alleen weekje terug stof onder het scherm, wat ik verder niet zo storend vind, en nu dit.

Heeft iemand hier hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwertyuio
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-03 14:28
Zo na ongeveer vanaf dag 1 van mijn Sensation te kunnen genieten is het feest nu over. Ik heb hem in een bezopen bui uit mijn handen glijden en nu is het glas gebarsten, lcd en touch doen het nog wel. Ik weet dat dat niet onder de garantie valt maar ik heb toevallig ook 1 dode pixel. Wat moet ik doen?

Zelf zat ik er aan te denken om mijn telefoon op te sturen naar HTC maar met de vraag alleen die dode pixel te repareren maar niet het glas. Met een beetje geluk vervangen ze het glas dan gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:06
Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 13:32:
Nou.. Ik heb de Sensation nu ongeveer 2 maanden..

Kan niks anders zeggen dan; dat ik er tevreden mee ben. Vanaf het begn tot nu geen rare, vage of vreemde problemen met het toestel.. Hij is nu 3 keer vanaf ongeveer 1/1,5 meter gevallen, waarvan 1 keer direct plat op het scherm. Kreeg zowat een hartverlamming op de dansschool toen, maar geen krasje! (Go Gorilla!)
Niet goed voor je hart idd zoiets. Ik heb 'm 1 keer uit m'n bed laten vallen, gelukkig ook geen beschadigingen. Verder viel ie 1x op een stenen vloer, maar zat ie thank god in het hoesje _/-\o_
Heb 'm nu iets meer dan een maandje in gebruik volgens mij. Bevalt nog steeds uitstekend, doe nu 2 dagen met de accu dus ik ben tevreden.

[ Voor 9% gewijzigd door Southern Sun op 14-08-2011 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

muziek klikt uitstekend hoop alleen dat me baterij snel gekalibreerd is heb hem nu 3 dagen en gaat niet langer dan 24u met 3g aan

kan ik deze methide al uitvoeren?
---------------------------------------------------------------------------------
To also help with Battery Life you can do these steps exactly:
1) Turn your device ON and Charge the device for 8 hours or more
2) Unplug the device and Turn the phone OFF and charge for 1 hour
3) Unplug the device Turn ON wait 2 minutes and Turn OFF and charge for another hour Your battery life should almost double, we have tested this on our devices and other agents have seen a major difference as well.

komt origineel van htc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dain Bramage
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-09 16:21
Grambombie schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 13:42:
Mijn sensation doet vanaf gisteren erg vervelend.
Ik heb eergister de android 2.3.4 update gehad en nu valt hij telkens uit waarna ik hem niet meer zomaar aan kan zetten. Tot nu toe moest ik hem aan de lader leggen, los halen, accu eruit halen, accu er weer in doen en weer aan de lader leggen. Dan kon ik hem weer opstarten, maar nu werkt dit ook al niet! Ik krijg hem met geen mogelijkheid aan!

Erg vervelend dit, want ik ga over een paar dagen naar istanbul en was van plan wat foto's te maken met mijn sensation, nou mooi niet dus..!

Ik heb hem nu ongeveer 1.5 maand denk ik, verder weinig problemen gehad. Ontdekte alleen weekje terug stof onder het scherm, wat ik verder niet zo storend vind, en nu dit.

Heeft iemand hier hetzelfde?
Lijkt wel of HTC tegen hetzelfde probleem aanloopt als de mensen op XDA. Je kan proberen als de RUU er is deze opnieuw te installeren.
Stof achter scherm is bekend probleem. De seal tussen het glas en het scherm schijnt bij sommige toestellen niet goed te zijn. Mijn Sensation had hier ook last van en heb hem dus terug gebracht voor reparatie. (Heb hem net terug, geheel kosteloos gerepareerd :))
Misschien erger je je er nu niet aan maar weet dat het alleen maar erger kan worden. Het is een fabricagefout dus het valt onder fabrieksgarantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulklooster
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 14:36
qwertyuio schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 14:47:
Zo na ongeveer vanaf dag 1 van mijn Sensation te kunnen genieten is het feest nu over. Ik heb hem in een bezopen bui uit mijn handen glijden en nu is het glas gebarsten, lcd en touch doen het nog wel. Ik weet dat dat niet onder de garantie valt maar ik heb toevallig ook 1 dode pixel. Wat moet ik doen?

Zelf zat ik er aan te denken om mijn telefoon op te sturen naar HTC maar met de vraag alleen die dode pixel te repareren maar niet het glas. Met een beetje geluk vervangen ze het glas dan gratis.
Ik denk niet dat ze dat doen.. Ik weet ook niet eens of je wel garantie hebt op een dode pixel (je moet zoveel dode pixels per mm hebben ofzo

Ik heb hetzelfde probleem, mijn glas is gebarsten. Verder doet het scherm het nog prima! Hier in Nijmegen zou het me 80 euro kosten, bij HTC waarschijnlijk 195 (werd me verteld dat HTC ook het LCD vervangt). Ik weet nog niet wat ik doe ivm verdere garantie. Wel heb ik al een afspraak, morgen komt HTC langs (kan het nog altijd afbellen..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 23:11
Als ze hem eenmaal hebben opgehaald kost het wel iets van 40 euro om het toestel terug te laten komen naar je.. (ongerepareerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doltishDuke
SoundLab schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 19:17:
Ik maak ook gebruik van de advanced task killer, zodra ik alle taken gesloten heb en maar 1 x naar het menu ga, staan alle taken alweer geactiveerd in de task killer.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat de taken pas geactiveerd worden op het moment dat ik het zelf wil?

Bijv:

alle tasks behalve de taskkiller en taakbeheer zijn afgesloten.
ik ga vervolgens naar de market en open taskkiller weer, en daar staat ook Maps geopend, waarom?
Nog maar een keer, bij Android moet je géén task killer gebruiken. Werkt averechts op stabiliteit, snelheid en energieverbruik. Voor het hoe en waarom, even Googlen op 'Android taskkillers'
Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 13:32:
[..]

Hij is nu 3 keer vanaf ongeveer 1/1,5 meter gevallen, waarvan 1 keer direct plat op het scherm. Kreeg zowat een hartverlamming op de dansschool toen, maar geen krasje! (Go Gorilla!)
[..]
.

Ja, dat heb ik dus ook gehad. Hartslag van 280 en krachttermen die door het hele dorp te horen waren, maar toen ik de moed op kon brengen om hem om te draaien zat er alleen een klein puntje in de buitenkant, het aluminium deel. Het scherm heeft gelukkig niks.

Gorilla glass _O_

Ik heb de update nu overigens ook in de vorm van Insertcoin 2.1. Moet gezegd dat het geheel weer een stap vloeiender gaat, hij bokt wat minder met Swype en de batterij houdt het nu zo'n 20 uur vol, gaat inderdaad steeds langer. Op was geneuk met het herkennen van touches na (softwarematig voor zover ik kan nagaan) vind ik het een wereldtoestel. Heerlijk!

Alleen heeft de update het kraken niet verholpen :|

[ Voor 41% gewijzigd door doltishDuke op 14-08-2011 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hup, ik zit met stof onder het scherm! Mensen die dit ook aan de hand hebben (gehad). Hebben jullie hem opgestuurd? Lossen ze het probleem op? en is er een blijvende oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Hebben jullie ook wel is als je hem heel de nacht oplaad daarna het led lampje blijft branden?
Heb het nu al een paar keer gehad, zelfs battery geeft aan dat hij aan het opladen is maar dat is niet zo.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:35

Shunt

Boe

doltishDuke schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 17:02:
[...]

Nog maar een keer, bij Android moet je géén task killer gebruiken. Werkt averechts op stabiliteit, snelheid en energieverbruik. Voor het hoe en waarom, even Googlen op 'Android taskkillers'

[...]
.

Ja, dat heb ik dus ook gehad. Hartslag van 280 en krachttermen die door het hele dorp te horen waren, maar toen ik de moed op kon brengen om hem om te draaien zat er alleen een klein puntje in de buitenkant, het aluminium deel. Het scherm heeft gelukkig niks.

Gorilla glass _O_

Ik heb de update nu overigens ook in de vorm van Insertcoin 2.1. Moet gezegd dat het geheel weer een stap vloeiender gaat, hij bokt wat minder met Swype en de batterij houdt het nu zo'n 20 uur vol, gaat inderdaad steeds langer. Op was geneuk met het herkennen van touches na (softwarematig voor zover ik kan nagaan) vind ik het een wereldtoestel. Heerlijk!

Alleen heeft de update het kraken niet verholpen :|
Alleen jammer dat dit zo zou zijn in een ideale wereld waar anrdoid app programmeurs niet zulke gare aps zouden maken die gewoon blijven hangen en geheugen vol blijven slurpen tot je android device totaal nutteloos is en alleen een hard reset nog helpt ;).

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doltishDuke
Shunt schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 17:20:
[...]

Alleen jammer dat dit zo zou zijn in een ideale wereld waar anrdoid app programmeurs niet zulke gare aps zouden maken die gewoon blijven hangen en geheugen vol blijven slurpen tot je android device totaal nutteloos is en alleen een hard reset nog helpt ;).
Precies. En daar komt Android om de hoek. Die heeft zijn eigen taskmanager die vele malen beter werkt.

Android loopt niet vol. Ik weet niet of je zelf wel eens voor Android ontwikkeld hebt, het kost verdomd veel moeite je app zo te maken dat Android hem niet killed bij het minste of geringste. Één thread iets te lang laten doorlopen en je hele app + service wordt per direct onderuit gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:35

Shunt

Boe

doltishDuke schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 17:23:
[...]

Precies. En daar komt Android om de hoek. Die heeft zijn eigen taskmanager die vele malen beter werkt.

Android loopt niet vol. Ik weet niet of je zelf wel eens voor Android ontwikkeld hebt, het kost verdomd veel moeite je app zo te maken dat Android hem niet killed bij het minste of geringste. Één thread iets te lang laten doorlopen en je hele app + service wordt per direct onderuit gehaald.
Zoals ik al zeg in een ideale wereld zou dit zo zijn maar jammergenoeg zijn er voldoende applicaties die ik heb verwijderd omdat ze gewoon de gehele telefoon geheugen vol laten lopen. Een aantal zijn er na een tijdje verbeterd maar naar de meeste kijk ik niet eens meer. En nee de taskmanager van android zelf kon hier niet mee omgaan kreeg ze alleen met taskkiller weg ;).

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doltishDuke
Shunt schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 17:38:
[...]

Zoals ik al zeg in een ideale wereld zou dit zo zijn maar jammergenoeg zijn er voldoende applicaties die ik heb verwijderd omdat ze gewoon de gehele telefoon geheugen vol laten lopen. Een aantal zijn er na een tijdje verbeterd maar naar de meeste kijk ik niet eens meer. En nee de taskmanager van android zelf kon hier niet mee omgaan kreeg ze alleen met taskkiller weg ;).
Goed, je weet vervolgens ook dat het geheugen pas weer vrij komt voor de rest van Android als Android zélf heeft besloten dat de app gekilled dient te worden, wat hoogstwaarschijnlijk niet snel zal gaan gebeuren omdat de app er niet meer is? Gevolg: veel geheugen wat wel leeg is maar wel gereserveerd.

Daarnaast is het Linux, daar wil je in principe je RAM zo vol mogelijk hebben zitten. Leeg RAM doet niks. Het wordt er niet sneller op, eigenlijk kost het alleen maar geld en stroom.
Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over: Levertijden, Beschikbaarheid en abonnementen mogen hier:

HTC Sensation levertijden- en abonnemententopic.

Post over accessoires voor deze telefoon mogen hier

Alles over rooten en custom ROM's hoort in het [HTC Sensation] Rooten en Custom ROM's.