The Longest Journey nooit uitgespeeld als kind, nu ga ik er wel snel doorheen denk ik 
Aangeschaft alleen vanwege dat spel
Aangeschaft alleen vanwege dat spel
Ironisch genoeg ontving Groupees in de eerste instantie keys voor Dreamfall ipv The Longest journey. Daardoor duurde het wat langer dan gebruikelijk voor dat de bundle live was.
[ Voor 13% gewijzigd door MusicAddict op 03-06-2014 17:14 ]
Met een opmerking van mijzelf, zelf je region op NL voor je de 25 euro voucher claimt. Dit werkte bij mij gewoon via de app.vosManz schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 11:47:
Ik heb onlangs ook een Nokia 1020 gekocht, en ben er erg blij mee![]()
Ik heb enkele promoties gevonden. Ik weet niet of ze al eens gemeld zijn, in dat geval nog eens.
Allereerst is er de gratis charging cover, die zal wel bekend zijn (t/m 30 juni)
http://nokiapromotion.nl/lumia-1020-cover/home/4680/
Maar er is ook nog een World of Entertainment campagne: (voor de 1020 en 1520)
http://www.nokia.com/us-e...world-of-entertainment-x/
Met die campagne krijg je een aantal Gameloft games gratis (ter waarde van zo'n $40). Zitten een aantal erg leuke bij, zoals Modern Combat 4, Asphalt 7 Heat en Assasin's Creed.
Ander onderdeel van de actie is een voucher ter waarde van $25. Die zou je kunnen activeren via een app (http://www.windowsphone.c...7a-42e4-a2e1-1501b4863f74)
Echter, op mijn telefoon geeft de app aan dat deze niet beschikbaar was. Ik heb daarom zojuist met Nokia contact opgenomen (via de live chat) om te vragen of deze actie ook in Nederland geldt. Via de chat heb ik toen een voucher-code ter waarde van €25 (dus niet $) mogen ontvangen van de vriendelijke Nokia medewerker
![]()
Wellicht was het al bekend. Zo niet, bij deze
Verwijderd
tsjah, veel van die games zijn al op de Origin humble bundle geweest voor $1Verwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 21:34:
Nieuwe Origin sale is erg goed. Prijzen van heel veel EA games (waaronder BF3 DLC) liggen onder de 5 euro. (De meeste zelfs ver daaronder.)
https://www.origin.com/nl...ntyoff-playerappreciation
Minstens net zo veel niet. Er staan echt leuke aanbiedingen tussen hoor.SmokingCrop schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 03:03:
[...]
tsjah, veel van die games zijn al op de Origin humble bundle geweest voor $1
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
PSN/XBL: DarkTaufu
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Ik heb Max Payne 3 op 30 mei besteld met de mededeling voor 18:00u besteld, volgende dag in huis. Heb hem echter nog niet binnen. Meer mensen die dit hebben?Yorin schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 16:03:
[...]
Thanks heb hem via internet besteld en bij het filiaal hier in het dorp af laten leveren.
"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord
Ik heb hem ook besteld. Ik heb gemerkt dat de service van Bart Smit helaas wat te wensen over laat.Yorin schreef op zondag 08 juni 2014 @ 14:53:
[...]
Ik heb Max Payne 3 op 30 mei besteld met de mededeling voor 18:00u besteld, volgende dag in huis. Heb hem echter nog niet binnen. Meer mensen die dit hebben?
Ok, morgen dus even langs de lokale bart smit, ik zat ook te wachten op bericht dat mijn bestelling klaar lag. Dat schrijven ze notabene!!avec_style schreef op maandag 09 juni 2014 @ 17:24:
[...]
Ik heb hem ook besteld. Ik heb gemerkt dat de service van Bart Smit helaas wat te wensen over laat.
Ik koos destijds voor de optie om hem af te laten leveren bij een Bart Smit filiaal.
Na bijna een week wachten (er zat een weekend en wat feestdagen tussen) heb ik contact met ze opgenomen omdat ik nog niks vernomen had. Bleek achteraf dus dat ze de game wel verstuurd hadden, maar dat je als klant dus geen bericht krijgt wanneer je deze kunt afhalen bij de filiaal.
Als ik jou was zou ik dus even contact met ze opnemen. (bellen is sneller. Ze reageren niet altijd even snel op hun mail)
Tweakers Discord
[XBO/PSN: BroedersKolk]
Ik niet. pricewatch: Battlefield 4, PC (Windows)Confusius-nl schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 18:13:
BF4 kost in de US Store 48 dollar. 35.50€ , vind ik redelijk cheap
Sorry zag niet dat ik in PC budget poste.
[ Voor 12% gewijzigd door Confusius-nl op 11-06-2014 18:36 ]
Je zit dan in het verkeerde topic, want dit is het PC topic. Ik denk dat je hier moet zijn.Confusius-nl schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 18:35:
[...]
Sorry zag niet dat ik in PC budget poste.
Inderdaad. En kan zelfs nog goedkoper in Online Gamekeys kopen - Deel II
[ Voor 22% gewijzigd door Gropah op 12-06-2014 15:31 ]
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
The Rockstar Classics free download series is currently unavailable. - http://www.rockstargames.com/classics/nero355 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 19:00:
1 en 2 zijn al heel lang gratis te downloaden bij Rockstar zelf en GTA III is daar ook bij gekomen een paar jaar geleden geloof ik.
Op steam krijg je tegenwoordig 1 en 2 er ook niet meer bij. Tijdens steamsales (waarvan ik heb begrepen dat er volgende week weer een begint) is de prijs voor dit pakket vaak ook 9,99.eL_Jay schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 14:48:
http://www.greenmangaming...tion/complete-gta-bundle/
Gta 3, VC, SA , 4, LATD & TBOGT voor 9,99 (goedkoper dan ie op steam gaat zijn maar daar krijg je wel 1 en 2 bij, 2 is afaik al freeware)
[ Voor 93% gewijzigd door Gropah op 13-06-2014 09:31 ]
Ik heb hem 1,5 jaar terug voor 40 met 75% korting a 10 euro dus gekocht (alle gta's) tegenwoordig kost ie echter 49,99 met 75% korting maakt dat 12,50 (wat ie de meeste recente sales was) wat dus duurder is dan de 9,99 van GMG.MeltedForest schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 08:25:
[...]
Op steam krijg je tegenwoordig 1 en 2 er ook niet meer bij. Tijdens steamsales (waarvan ik heb begrepen dat er volgende week weer een begint) is de prijs voor dit pakket vaak ook 9,99.
Volgens verschillende geruchten op internet begint deze op de 19e.unfor schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 11:49:
Steam summer sale begint ook binnenkort weer. De badges kun je namelijk al terug vinden op je badge pagina.
[ Voor 13% gewijzigd door NoelMakers1 op 13-06-2014 12:58 ]
Snel vervroegd ivm met de Steam sale op de 19de waarschijnlijk. Bijna alles -50% en de hele dag door flash sales met nog lagere kortingen. Mocht je iets van GOG willen hebben is dit een goed moment.Lee245 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 15:30:
Bij GOG hebben ze nu ook een DRM-free Summer Sale tot 30 juni.
Zo heb ik bijvoorbeeld voor ongeveer 3 Euro The Witcher 2 gehaald.
PheacePheace schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 21:58:
[...]
Snel vervroegd ivm met de Steam sale op de 19de waarschijnlijk. Bijna alles -50% en de hele dag door flash sales met nog lagere kortingen. Mocht je iets van GOG willen hebben is dit een goed moment.
[ Voor 4% gewijzigd door MusicAddict op 14-06-2014 00:12 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Pheace op 18-06-2014 17:22 ]
Pheace schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 17:11:
De Steam Summer Sale Begint Morgen 19:00!
Nou, de weekly sales eindigen morgen (de 19de) in plaats van maandag. Paysafe had een tijdje geleden een leak dat de Steam Summer sale morgen de 19de zou beginnen.
[afbeelding]
Tijd om de Steam Summer Sale thread tot leven te roepen denk ik. Voelt iemand zich geroepen?
En wie is er klaar voor?!
[video]
[ Voor 169% gewijzigd door PeterPanda op 18-06-2014 18:11 ]
Mijn naam is niet Peter!
Dat filmpje is echt geniaal, heb direct maar even wat geld op mijn paypal gezetPheace schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 17:11:
Nou, de weekly sales eindigen morgen (de 19de) in plaats van maandag. Paysafe had een tijdje geleden een leak dat de Steam Summer sale morgen de 19de zou beginnen.
[afbeelding]
Tijd om de Steam Summer Sale thread tot leven te roepen denk ik. Voelt iemand zich geroepen?
[video]
Ik ben geen held in het opmaken/bijhouden van een TS.Pheace schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 17:11:
[afbeelding]
[video]
[ Voor 20% gewijzigd door Madstorm op 19-06-2014 09:55 ]
I'm an Ironman!
[ Voor 25% gewijzigd door eL_Jay op 19-06-2014 13:54 ]
[ Voor 122% gewijzigd door Gropah op 26-06-2014 18:26 ]
Uhh wat? Battlefield 4 moet tegenwoordig in het indie bundles topic? Oke prima joh
[ Voor 16% gewijzigd door Gropah op 26-06-2014 18:27 ]
[ Voor 20% gewijzigd door Beakzz op 24-06-2014 15:46 ]
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Speed limits are like herpes.
Napalm Racing Team Holland - @ STEAM aka NRTH
[ Voor 15% gewijzigd door eL_Jay op 07-07-2014 12:51 ]
Laat maar..
Got it heel erg bedankt!melk0r schreef op maandag 07 juli 2014 @ 12:35:
gratis steam key voor Dino D-Day day
http://www.pcgamer.com/2014/07/02/free-steam-key
Goede tip, dankjewel.melk0r schreef op maandag 07 juli 2014 @ 12:35:
gratis steam key voor Dino D-Day
http://www.pcgamer.com/2014/07/02/free-steam-key
In the land of the blind, the one-eyed man is king.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Voor onder 4 euro 6 goede games, whats not to loveVerwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 20:12:
Ik heb al te veel en nog te veel om te spelen om in te springen
Verwijderd
Dat is inderdaad een vuile naaistreek zeg. Alsof Steam drm nog niet genoeg is, smijten ze ook nog die gore securom troep op je pc. (Maakt niet uit of de limit 5 of 50 is, die rotzooi is overbodig geworden met Steam)eL_Jay schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 13:00:
Red Faction collection @ amazon.com (steam) $5,99
Bundlestart reboot 5.0 tijdelijk 1,99 (o.a. thunderwolves & mount&blade
Crysis maximum (1+WARHEAD) 4,99 @ steam
Edit: net crysis maximum aangeschaft wat blijkt: SecuRom
Verwijderd
Drie heb ik al, dus dat valt dan weer tegen. Over de kwaliteit van de andere twee durf ik niet zoveel te zeggen.MusicAddict schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 20:20:
Voor onder 4 euro 6 goede games, whats not to love?? Hoe groot je backlog ook is
Oeioeioei, uitstekende bundel! Die ga ik meteen binnenhalen! Maar niet de 20 dollar tier though, mij wat te veel voor die 2 games (infinite heb ik al), Maar beide eerdere bioshocks is wel leuk om te hebben, die heb ik nog niet op de pcMusicAddict schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 20:10:
En ja hoor, weer een mooiehumble bundle![]()
![]()
Humble 2K Bundle
Pay what you want voor:
- Bioshock
- Bureau: Excom Declassified
- The Darkness 2
meer dan het gemiddelde
- Bioshock 2
- Mafia 2
- Spec ops the line
- ????
Meer dan 20 dollar:
- Bioshock Infinite
- XCOM: Enemy Unknown
Beauty is in the eye of the beerholder
Dat is al een aantal weken zoHellBeast schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 20:39:
Vandaag Peggle gratis op Origin. Aanmelden en dan bij de reclame kijken en je kunt hem gratis krijgen!
Beauty is in the eye of the beerholder
Mooie bundleMusicAddict schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 20:10:
En ja hoor, weer een mooiehumble bundle![]()
![]()
Humble 2K Bundle
[ Voor 13% gewijzigd door anandus op 08-07-2014 21:36 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
anandus schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 21:35:
[...]
Mooie bundle
offtopic:
Oei, ik hoop dat het wel goed gaat met 2K, ik wil nog wel meer Civ en X-Com zien eigenlijk![]()
Vaak is een goede HB-deal van een uitgever een teken dat ze geld nodig hebben, zie THQ, zie Double Fine
[ Voor 4% gewijzigd door crizyz op 09-07-2014 04:30 ]
Als je de keys los hebt kan dat. Ik geloof dat het officieel niet mag maar dat is niet te controleren ;-)nielsvv schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 08:59:
Heb zelf $22 betaald. Zijn mijn eerste gekochte games op steam. Heb ze allemaal geredeemed op mijn account. Maar is het ook mogelijk om spellen niet te redeemen maar achter te houden om later te ruilen met iemand bijvoorbeeld?
Los te claimenNostordici schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 09:01:
Zijn deze keys allemaal apart te claimen of is het 1 bundel?
[ Voor 10% gewijzigd door eL_Jay op 09-07-2014 09:49 ]
Je krijgt de keys niet te zien, helaas.rikoos schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 09:00:
[...]
Als je de keys los hebt kan dat. Ik geloof dat het officieel niet mag maar dat is niet te controleren ;-)
Zit een gift knop rechtsvan de redeem knop
Dat was vroeger zo, nu mag het wel, vandaar dat er een speciale gift-knop zitrikoos schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 09:00:
[...]
Als je de keys los hebt kan dat. Ik geloof dat het officieel niet mag maar dat is niet te controleren ;-)
Nog niet gevonden, maar het vermoeden gaat om BL GOTY of BL2 en CIV5. Vooral die laatste 2 kunnen interessant zijn als ze de base game leveren, aangezien iedereen dan nog mooi DLC gaat zitten kopen (zeker met BL2). En BL is natuurlijk ook nog eens een mooie promotie voor de aankomende BL game.eL_Jay schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 09:46:
Er is nog geen leak over wat gaat unlocken? (heb zelf een beetje rondgeplozen in de source maar helaas)
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
An a day keeps the doctor away.
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
I reject your reality and substitute my own!!!
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Een moba genaamd StrifeeL_Jay schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 13:20:
Nieuwe humble weekly:
https://www.humblebundle.com/weekly
Met name paranautical activity vind ik een aanrader
Tweakers Discord
Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq