Helaas Anno 2070 gemist en voor Rise of nations was het blijkbaar nog wat te vroeg om on sale te gaan. Arma 3 laat ik ook nog maar even liggen. Voorlopig genoeg te spelen en ik moet in de wintersale ook nog wat kunnen kopen
Ik heb nog een fysieke versie van Anno 2070 liggen waar ik nu eigenlijk niks mee doe wegens dat ik hem in steam heb gekocht. Wel zonder de DLCBeakzz schreef op maandag 30 juni 2014 @ 16:00:
Helaas Anno 2070 gemist en voor Rise of nations was het blijkbaar nog wat te vroeg om on sale te gaan. Arma 3 laat ik ook nog maar even liggen. Voorlopig genoeg te spelen en ik moet in de wintersale ook nog wat kunnen kopen
Als je intresse hebt wil ik hem wel voor een zacht prijsje weg doen. (via DM even contacten)
- leeg -
Tnx voor het aanbod, maar ik wil hem juist digitaal en kan wel even wachten hoor. Moet zelfs de pc nog bouwen van de week
Verwijderd
Wanneer is de volgende STEAM SALE
?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2014 17:45 ]
de steam sale.. en december 2014, so enjoy!
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
autumn sale, halloween sale, thanksgiving (give and get) sale ...lanerios schreef op maandag 30 juni 2014 @ 16:44:
Was er vorig jaar ook niet een halloween sale van een paar dagen?lanerios schreef op maandag 30 juni 2014 @ 16:44:
Edit: en beantwoord
[ Voor 5% gewijzigd door Magic op 30-06-2014 16:47 ]
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Die echt kort zijn, en totaal niet het niveau halen. Ik bedoelde meer een echte sale. Niet een wat kortere, veel mindere saleTheAnthonyNL schreef op maandag 30 juni 2014 @ 16:47:
[...]
autumn sale, halloween sale, thanksgiving (give and get) sale ...
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Het is en blijft nog altijd een mini sale danlanerios schreef op maandag 30 juni 2014 @ 16:47:
[...]
Die echt kort zijn, en totaal niet het niveau halen. Ik bedoelde meer een echte sale. Niet een wat kortere, veel mindere sale
Dat is ook een punt
Ik dacht dat hij echt de grote sales bedoelde
Zit nog te twijfelen om Stanley Parable te kopen
Iemand die het spel al heeft gespeeld ?
Jep, en als je van echt bizarre mindfuck humor houdt, dan moet je het doen! anders niet
Ik vind state of decay nog wel aardig klinken, maar toen ik video's zag leek het alsnog je 9/10 lege straten hebt en lege huizen en wanneer je een horde zombies tegenkomt je gedoemd bent om dood te gaan. Maar dat kan een onjuiste conclusie zijn natuurlijk
Er is een demomprkooij schreef op maandag 30 juni 2014 @ 17:23:
Zit nog te twijfelen om Stanley Parable te kopenIemand die het spel al heeft gespeeld ?
Moeilijk, moeilijk, moeilijk. Zal ik nog snel Skyrim en Payday 2 aanschaffen? Of toch maar niet?
An a day keeps the doctor away.
Skyrim MOET je bijna voor dit geld aanschaffen. Payday 2...mwah... heb even gespeeld, ben nog niet overtuigd (ondanks ik 50+ uur in deel 1 heb zitten).
Iemand riep in dit topic dat de Trading Cards van de Summer Sale het laatste uur/anderhalf uur flink naar beneden zouden gaan qua prijs, maar ik vind dit nog vies tegenvallen! Een badge maken voor 60 cent zit er helaas niet in denk ik.
Succes met Max Payne 3... Heb deze een paar maanden geleden gekocht en nu nog steeds niet aan de praat. Tips van forum geprobeerd, Steam zelf.. Werkt niet op mijn pc. Balen!Mirved schreef op maandag 30 juni 2014 @ 16:45:
Stanley parable
Max payne 3
Endless space + expansion
Voor de rest weinig interessants gezien.
Ik vermoed dat je niet de enige bent, die nog ff een badge wil maken...msnguy schreef op maandag 30 juni 2014 @ 17:56:
Iemand riep in dit topic dat de Trading Cards van de Summer Sale het laatste uur/anderhalf uur flink naar beneden zouden gaan qua prijs, maar ik vind dit nog vies tegenvallen! Een badge maken voor 60 cent zit er helaas niet in denk ik.
Toch op de valreep Payday 2 aangeschaft. Lijkt me wel leuk. Skyrim?.. ik weet niet. Ik ben nooit van de RPG's geweest.
Raar, zou gewoon moeten werken. Heb hm zelf ook nog liggen, maar nog niet gespeeld.TomvdG schreef op maandag 30 juni 2014 @ 17:57:
[...]
Succes met Max Payne 3... Heb deze een paar maanden geleden gekocht en nu nog steeds niet aan de praat. Tips van forum geprobeerd, Steam zelf.. Werkt niet op mijn pc. Balen!
Dat is gewoon zo helaas. De demo is erg kaas en alleen op de vooraf besloten plekken staan zombies.The Inquisitor schreef op maandag 30 juni 2014 @ 17:31:
Ik vind state of decay nog wel aardig klinken, maar toen ik video's zag leek het alsnog je 9/10 lege straten hebt en lege huizen en wanneer je een horde zombies tegenkomt je gedoemd bent om dood te gaan. Maar dat kan een onjuiste conclusie zijn natuurlijk
Is bij jullie het betalen vanuit je virtuele portemonnee ook down?
Krijg niks meer gekocht met bijna mijn eerste badge in zicht... zucht.
Krijg niks meer gekocht met bijna mijn eerste badge in zicht... zucht.
Heb het echt op, zover mij bekend, alle mogelijke manieren geprobeerd. Dus mocht het jou wel lukken, laat maar weten!The Inquisitor schreef op maandag 30 juni 2014 @ 17:58:
[...]
Raar, zou gewoon moeten werken. Heb hm zelf ook nog liggen, maar nog niet gespeeld.
Dit was in de vorige 2 sales (winter en summer 2013) ook het geval. Het aanbod nieuwe kaarten is beperkt omdat er niet heel veel meer aankopen worden gedaan. De reeds aangeboden kaarten worden niet in prijs verlaagd. Waarschijnlijk zijn mensen ze 'vergeten' of zoiets. De vraag blijft relatief hoog omdat veel mensen toch nog een badge willen maken.msnguy schreef op maandag 30 juni 2014 @ 17:56:
Op de eerste sale dag is de prijs het hoogst (+/- 40 cent per kaart), en op de laatste dag het laagst (+/- 12 cent).
Mijn lijstje. De meeste bekende titels had ik in de wintersale te pakken. Op mijn wishlist stonden Mass effect, Papers please en Bastion. De rest was mooie bijvangst :-)
Papers please | € 2,69 |
World of Goo | € 0,99 |
Bastion | € 2,24 |
Mass effect | € 1,99 |
To the moon | € 2,39 |
Deus ex GotYE | € 1,74 |
Trine 2 | € 2,54 |
Adventures of Shuggy | € 0,49 |
Defy Gravity | € 0,19 |
Totaal: 9 games | € 15,26 |
---|
Gemiddeld: € 1,70 per game
En € 0,87 verdient aan overtollige trading cards
Verwijderd
Net Just Cause 2 met alle DLC's binnen 
Had DEMO meer dan 7 uur gespeeld!
Had DEMO meer dan 7 uur gespeeld!
[ Voor 236% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2014 18:31 ]
Assassins's Creed 3 slechts €4.99! 
Raar maar ik zie het nu pas! En op de frontpage zie je er helemaal niets van, dus misschien wel handig voor anderen!
Ik zag het per toeval toen ik mijn wishlist sorteerde op prijs...
Raar maar ik zie het nu pas! En op de frontpage zie je er helemaal niets van, dus misschien wel handig voor anderen!
Ik zag het per toeval toen ik mijn wishlist sorteerde op prijs...
Kom jij er dan wel doorheen met afrekenen?
Heb hier de laatste order met +/- 60 euro aan games waar ik eerder over twijfelde voor mezelf en kom er totaal niet doorheen.
Anders moet ik weer een jaar wachten, niet dat ik nu niet te weinig te gamen heb hoor... iets van 18 games gekocht voor een eurootje of 125.
Heb hier de laatste order met +/- 60 euro aan games waar ik eerder over twijfelde voor mezelf en kom er totaal niet doorheen.
Anders moet ik weer een jaar wachten, niet dat ik nu niet te weinig te gamen heb hoor... iets van 18 games gekocht voor een eurootje of 125.
Zelfs met niks uit te geven heb ik nog een geweldige sale achter de rug
.
- Advent Rising
- Adventure Time: Finn and Jake's Epic Quest
- Age of Wonders Trilogy Pack
- Aliens versus Predator Classic 2000
- Barbie™ Dreamhouse Party™
- BloodRayne
- BloodRayne 2
- Call of Juarez Gunslinger
- DCS: Black Shark
- Dungeons and Dragons: Daggerdale
- F1 RACE STARS™
- F1 Race Stars - Canada Track
- F1 Race Stars - China Track
- F1 Race Stars - Christmas Accessory Pack
- F1 Race Stars - Europe Track DLC
- F1 Race Stars - Games Accessory Pack
- F1 Race Stars - Holiday Accessory Pack
- F1 Race Stars - India Track
- F1 Race Stars - Monster Accessory Pack
- F1 Race Stars - Music Accessory Pack
- F1 Race Stars - Nature Accessory Pack
- F1 Race Stars - Nautical Accessory Pack
- F1 Race Stars - Princess Accessory Pack
- F1 Race Stars - Science Accessory Pack
- Far Cry 3 - Blood Dragon
- Foosball - Street Edition
- GTGD S1: More Than a Gamer
- I-Fluid
- Joint Operations: Combined Arms Gold
- LEGO Marvel Super Heroes DLC: Asgard Pack
- LEGO Marvel Super Heroes DLC: Super Pack
- LEGO® The Hobbit™
- MUD Motocross World Championship
- Mashed
- Mass Effect Collection (2 games)
- Massive Assault Collection (3 games)
- Nicolas Eymerich - The Inquisitor - Book 1 : The Plague
- One Way Heroics
- PAC-MAN™ and the Ghostly Adventures
- State of Decay
- State of Decay - Breakdown
- The Club™
- The LEGO® Movie - Videogame
- The LEGO® Movie - Videogame DLC - Wild West Pack
- The Powerpuff Girls: Defenders of Townsville
- Urban Trial Freestyle
Deze sale weer bescheiden gehouden met maar twee aankopen: Dishonored & Skyrim voor €3,74 elk. Met de eerste sales waar ik aan meedeed, kocht ik van alles en nog wat maar die Indiegames zijn de moeite van het installeren vaak niet waard. Kan iemand mijn Steam-profiel eens doormeten op waarde en speelpercentage? Mijn naam is goddamage666, ik krijg het zelf niet voor elkaar op Steam calculator.
Dit ben jij in steam, http://steamcommunity.com/profiles/76561198044535547GodDamage schreef op maandag 30 juni 2014 @ 18:57:
Deze sale weer bescheiden gehouden met maar twee aankopen: Dishonored & Skyrim voor €3,74 elk. Met de eerste sales waar ik aan meedeed, kocht ik van alles en nog wat maar die Indiegames zijn de moeite van het installeren vaak niet waard. Kan iemand mijn Steam-profiel eens doormeten op waarde en speelpercentage? Mijn naam is goddamage666, ik krijg het zelf niet voor elkaar op Steam calculator.
Deze link klikken voor je kosten analyse.
http://steamdb.info/calcu...1198044535547¤cy=no
How do you save a random generator ?
Bladert door agenda.. Schikt november? Autumn sale? Anders wordt het december met de winter sale.
Dank je!enchion schreef op maandag 30 juni 2014 @ 19:01:
[...]
Dit ben jij in steam, http://steamcommunity.com/profiles/76561198044535547
Deze link klikken voor je kosten analyse.
http://steamdb.info/calcu...1198044535547¤cy=no
Voor anderen die ook hun kosten willen zien op Steamdb.
In steam op "Steam -> Settings" klikken daarna in het nieuwe window links op "Interface" klikken en daarna "Display Steam URL address bar when available" aanvinken.
Dan OK klikken.
En dan op je usernaam in Steam klikken (op de balk naast Community)
Dan zie je net onder de balk in de urlbalk je userID van 17 getallen "12345678910111213" wat je op steamdb kan gebruiken om je info te zien.
In steam op "Steam -> Settings" klikken daarna in het nieuwe window links op "Interface" klikken en daarna "Display Steam URL address bar when available" aanvinken.
Dan OK klikken.
Dan zie je net onder de balk in de urlbalk je userID van 17 getallen "12345678910111213" wat je op steamdb kan gebruiken om je info te zien.
How do you save a random generator ?
Met ''this account is worth $384.85'' doe ik het nog netjes, in 4 jaartjes maar 1.111 uurtjes gegamed. 
Oja, ik deel mijn account ook nog eens met een huisgenoot. lol
Oja, ik deel mijn account ook nog eens met een huisgenoot. lol

[ Voor 37% gewijzigd door iApp op 30-06-2014 19:24 ]
Dat heb ik ook geprobeerd, maar toen klaagde hij dat m'n account niet public was. Dus ik mijn account op public gezet maar hij bleef klagen...enchion schreef op maandag 30 juni 2014 @ 19:20:
Voor anderen die ook hun kosten willen zien op Steamdb.
Dan OK klikken.
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Ik vond het best wel evil dat Valve de steam teams tegen elkaar uitspeelde.
Deze wil ik jullie niet onthouden. Nu nog van Steam een MMO maken en de wereld vergaat.
Deze wil ik jullie niet onthouden. Nu nog van Steam een MMO maken en de wereld vergaat.

[ Voor 7% gewijzigd door Ketho op 30-06-2014 19:54 ]
Steam Simulator ... net wat we nog mistte op steamKetho schreef op maandag 30 juni 2014 @ 19:46:
Ik vond het best wel evil dat Valve de steam teams tegen elkaar uitspeelde.
Deze wil ik jullie niet onthouden. Nu nog van Steam een MMO maken en de wereld vergaat.![]()
[afbeelding]
En voor de onderbouwing:msnguy schreef op maandag 30 juni 2014 @ 17:56:
Summer Sale 2014 Trading card 1

Toch een hoop mensen die geld laten liggen door de prijs van aangeboden kaarten niet te laten dalen. Maar misschien zijn ze daar niet te Hollands genoeg voor
[ Voor 15% gewijzigd door Skyaero op 30-06-2014 20:08 ]
Wel apart om te zien dat je ze nu niet meer kan kopen/verkopen. Lekker fijn voor de mensen die nog hun badge af wilden maken.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Dat is absoluut niet zo, eerder andersom, dat maar 1 op de 10 straten en huizen leeg zijn. En een horde kun je nog wel makkelijk aan in je eentje, meerdere wordt moeilijk.The Inquisitor schreef op maandag 30 juni 2014 @ 17:31:
Daar had je in principe de hele sale voor + van zondag tot maandag was er niks speciaals. Maar inderdaad jammer dat ze verdwijnen, maar dat is niet anders.rockhopper schreef op maandag 30 juni 2014 @ 20:30:
Wel apart om te zien dat je ze nu niet meer kan kopen/verkopen. Lekker fijn voor de mensen die nog hun badge af wilden maken.
Zelfs nadat de sale is afgelopen (7 uur Nederlandse tijd), is er nog een uur om kaarten te verhandelen en badges te craften. Volgens mij is dat voldoende tijd om een stuk of 100 badges te kunnen maken, mocht je dat willen.rockhopper schreef op maandag 30 juni 2014 @ 20:30:
Gaap, gare sale. Waarschijnlijk omdat ik de meeste leuke games nu wel heb. Nu nog de tijd vinden om deze ook daadwerkelijk te spelen.
GOG sale was daarentegen wel goed:
-Stronghold Crusader HD (Humble Bundle gemist)
-Commandos+Desperados pack
-The Witcher 2
Dit alles voor zo'n 10 Euro.
GOG sale was daarentegen wel goed:
-Stronghold Crusader HD (Humble Bundle gemist)
-Commandos+Desperados pack
-The Witcher 2
Dit alles voor zo'n 10 Euro.
Dacht eindelijk eens een sale af te ronden zonder aankopen. Maar ben mijn GTA San Andreas schijf kwijt, dus maar de GTA collectie opgepikt.
Roller Coaster Tycoon 3: Platinum 3,99 op Greenmangaming in de 'mac' sale
. Op steam was ie.. 9,50, te duur dus.
Voor de liefhebbers, activeert gewoon de windows+mac versie zoals ik had verwacht. Was even de gok wagen, maar toch mooi bij nummertje 1 en 2 in de collectie
Voor de liefhebbers, activeert gewoon de windows+mac versie zoals ik had verwacht. Was even de gok wagen, maar toch mooi bij nummertje 1 en 2 in de collectie
[ Voor 13% gewijzigd door MusicAddict op 30-06-2014 21:02 ]
Gaap, loze post dus.Lee245 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 20:48:
Gaap, gare sale. Waarschijnlijk omdat ik de meeste leuke games nu wel heb. [...]
Ik vond het wel de moeite waard. Ik heb lang gewacht met GTA4 (wel illegaal al gespeeld) en FarCry 3, die heb ik nu beiden voor een acceptabel bedrag
[ Voor 27% gewijzigd door Room42 op 30-06-2014 21:28 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Wat een nutteloze lijstjes, sorry hoor maar volgens mij is het wel genoeg zo. De sale is voorbij, move on people? Laten we onze games gewoon gaan spelen..
Haha dat is een soort van "traditie" om te doen na een sale, en ik vind het wel leuk om te zien welke gems mensen hebben gevonden en die gaan op mijn lijstje!Jejking schreef op maandag 30 juni 2014 @ 21:31:
Wat een nutteloze lijstjes, sorry hoor maar volgens mij is het wel genoeg zo. De sale is voorbij, move on people? Laten we onze games gewoon gaan spelen..
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Papers Please! Heb me er al een aantal uur kostelijk mee geamuseerd!
Buiten 3 achtergronden, een paar crates van TF2 en nog wat verlopen Arma 3 Alpha invites niet zo heel veel...Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2014 @ 21:47:
Ik heb Portal 2 over, heeft iemand toevallig iets leuks te ruil?
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Precies de reden waarom ik had aangeven dit niet tijdens de sale te gaan doen, want dan wordt het irritant en het topic onleesbaar. Nu is het wel grappig om te zien hoeveel sommige mensen uitgeven en om bij sommige games meteen coop partners te vinden.Jejking schreef op maandag 30 juni 2014 @ 21:31:
Zo.. ik heb welgeteld 0,01 cent in mijn steam wallet over, maar mijn budget was €50 en daar ben ik NIET overheen gegaan. (schouderklopje voor mezelf) Ik ben 18 games rijker voor €46.73 oleeee. Voor de beste deals heb ik hier en daar buiten steam sale geshopped zo was Sine mora 50% goedkoper dan in de steamsale (waar het spel ook zogenaamd 80% korting had) en hier en daar keys geruild met steamusers. Als ik alles uit de steam shop had gekocht was ik bijna 1/3 duurder uit geweest.

Mijn doel was om op 75% korting uit te komen op de reguliere prijs (bron: pricewatch/budgetgaming/dlcompare), maar helaas met 74% net niet gehaald.
Ik vond het een geslaagde sale. Ik heb maar één badge gecraft voor ter nagedachtenis aan de summersale van 2014 en de rest ging zoals altijd lekker op de verkoop. Zo jammer dat Valve niet bekend maakt hoeveel omzet ze hebben gemaakt uit de sale en market en of developers nog wat hebben verdient. Zo ben ik ook benieuwd hoeveel keys er van Velvet Assassin is verkocht. Een middelmatig spel van een paar jaar geleden voor 50 cent.
Alleen jammer dat ik niet Evochron Mercenary heb gekocht.

Mijn doel was om op 75% korting uit te komen op de reguliere prijs (bron: pricewatch/budgetgaming/dlcompare), maar helaas met 74% net niet gehaald.
Ik vond het een geslaagde sale. Ik heb maar één badge gecraft voor ter nagedachtenis aan de summersale van 2014 en de rest ging zoals altijd lekker op de verkoop. Zo jammer dat Valve niet bekend maakt hoeveel omzet ze hebben gemaakt uit de sale en market en of developers nog wat hebben verdient. Zo ben ik ook benieuwd hoeveel keys er van Velvet Assassin is verkocht. Een middelmatig spel van een paar jaar geleden voor 50 cent.
maar,,,, maaar .. maaar ik heb juist gewacht op het einde van de sale. Sale shoppen voelt bijna net zo fijn als alle landen die op het wk afvallen met een dikke zwart stift van het lijstje door te strepen.Jejking schreef op maandag 30 juni 2014 @ 21:31:
Je kan toch ook gewoon dit topic niet meer lezen. Ik bedoel, we zijn toch klaar? Ga je spellen eens spelen?Jejking schreef op maandag 30 juni 2014 @ 21:31:
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Velvet Assassin is best goed, boven verwachtingseez schreef op maandag 30 juni 2014 @ 22:20:
..........
Zo ben ik ook benieuwd hoeveel keys er van Velvet Assassin is verkocht. Een middelmatig spel van een paar jaar geleden voor 50 cent.
Komt ook elke sale voorbij voor die prijs, zijn altijd leuk om mee te pakken.
Nieuwe manier om de aankoop van een Mac te verdedigen: Tijdens de Summer Sale koop je een stuk minder omdat bijna alles Windows-only is.
Ja maar, ach, dat geld ben je al kwijt geraakt aan je overpriced computerSmitovic schreef op maandag 30 juni 2014 @ 22:57:
Nieuwe manier om de aankoop van een Mac te verdedigen: Tijdens de Summer Sale koop je een stuk minder omdat bijna alles Windows-only is.
no flame intended
Ja, up-front is het duurder, daarna ben je jaren goedkoper uitThe Inquisitor schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:22:
[...]
Ja maar, ach, dat geld ben je al kwijt geraakt aan je overpriced computer
no flame intended
Goeie deal, even aangeschaft. Moet wel zeggen, wat een r*ksite. Als ik met PayPal betaal hoeven ze mijn adresgegevens toch niet te hebben? Mooi niet dat ik die daar ga achterlaten. Daarnaast, waarom zou mijn PayPal e-mail hetzelfde moeten zijn? Nuh-uhMusicAddict schreef op maandag 30 juni 2014 @ 21:00:
Roller Coaster Tycoon 3: Platinum 3,99 op Greenmangaming in de 'mac' sale. Op steam was ie.. 9,50, te duur dus.

[ Voor 55% gewijzigd door Smitovic op 30-06-2014 23:33 ]
Uhm ze moeten het toch aan iemand facturen? Met betrekking tot btw en dergelijke.Smitovic schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:25:
[...]
Ja, up-front is het duurder, daarna ben je jaren goedkoper uit
[...]
Goeie deal, even aangeschaft. Moet wel zeggen, wat een r*ksite. Als ik met PayPal betaal hoeven ze mijn adresgegevens toch niet te hebben? Mooi niet dat ik die daar ga achterlaten. Daarnaast, waarom zou mijn PayPal e-mail hetzelfde moeten zijn? Nuh-uh
En ik ben blij dat ze alleen maar aan de zelfde paypal adres het spel willen geven omtrent hackers enzo.
Dat emailadres paypal gelijk moet zijn aan bestel emailadres is echt op heel veel webshops tegenwoordig. Is inderdaad een anti-hackers maatregel.
(Gebeurd bij (dure?) uitgaven van creditcard ook heb ik eens ondervonden, maar dan op adres)
(Gebeurd bij (dure?) uitgaven van creditcard ook heb ik eens ondervonden, maar dan op adres)
[ Voor 4% gewijzigd door The Inquisitor op 30-06-2014 23:50 . Reden: toevoeging ]
Daar heb je wel weer een punt. Een goed punt zelfsThe Inquisitor schreef op maandag 30 juni 2014 @ 22:04:
[...]
Precies de reden waarom ik had aangeven dit niet tijdens de sale te gaan doen, want dan wordt het irritant en het topic onleesbaar. Nu is het wel grappig om te zien hoeveel sommige mensen uitgeven en om bij sommige games meteen coop partners te vinden.
Papers Please is wel een apart spel zeg, erg goed! Alleen mis ik graphics
Graag gedaanSmitovic schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:25:
[...]
Ja, up-front is het duurder, daarna ben je jaren goedkoper uit
[...]
Goeie deal, even aangeschaft. Moet wel zeggen, wat een r*ksite. Als ik met PayPal betaal hoeven ze mijn adresgegevens toch niet te hebben? Mooi niet dat ik die daar ga achterlaten. Daarnaast, waarom zou mijn PayPal e-mail hetzelfde moeten zijn? Nuh-uh
Is inderdaad tegen gehackte paypal/creditcards enzo. Net als je paypalmail hetzelfde moet zijn als je accountmail. Als je ergens je gegevens kunt achterlaten is het GMG wel, dat is een van de bekendere (officiële) verkooppunten. Moet ook zeggen dat ze daar vaak net wat betere deals maken dan op steam, maar dat zal er ook aan liggen dat de developers die 30% niet kwijt aan Valve kwijt zijn.
Als ze het achteraf gaan invoeren, zou ik bij heel veel webshops een probleem hebben. Aangezien ik meestal mijn gmail account gebruik bij webshops en een Nederlands account bij Paypal...The Inquisitor schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:50:
Dat emailadres paypal gelijk moet zijn aan bestel emailadres is echt op heel veel webshops tegenwoordig. Is inderdaad een anti-hackers maatregel.
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Hmm, dus ik kan zo'n 2 a 2,5 Steam vriendjes krijgen voor die 2 euro

Graag gedaan, Daarom heb ik hem ook in de steam sale gekocht.Beakzz schreef op maandag 30 juni 2014 @ 16:38:
Tnx voor het aanbod, maar ik wil hem juist digitaal en kan wel even wachten hoor. Moet zelfs de pc nog bouwen van de week
Is toch wel makkelijk zo een platform voor al je games.
- leeg -
Word een leuk factuur dan. Heb echt onzin ingevuld. Nog niet eerder gezien hoor dat ze adresgegevens wilden hebben, het kan blijkbaar anders.Xepos schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:42:
[...]
Uhm ze moeten het toch aan iemand facturen? Met betrekking tot btw en dergelijke.
En ik ben blij dat ze alleen maar aan de zelfde paypal adres het spel willen geven omtrent hackers enzo.
Wat betreft de e-mail, die heb ik niet hetzelfde ingevuld en kreeg wel netjes mijn key.
Steam heeft toch ook je gegevens? En verder elke keer als je met paypal betaald zien ze ook je gegevens hoorSmitovic schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 11:19:
[...]
Word een leuk factuur dan. Heb echt onzin ingevuld. Nog niet eerder gezien hoor dat ze adresgegevens wilden hebben, het kan blijkbaar anders.
Wat betreft de e-mail, die heb ik niet hetzelfde ingevuld en kreeg wel netjes mijn key.
Dat die grijze keysites daar laks in zijn is hun probleem, GMG moet het wel want anders krijgen ze problemen met de uitgevers (en belastingtechnish ook; dat ze in dit geval nooit 'echte' facturen sturen naar jou omdat het digitale aankopen zijn is bijzaak, de belastingdienst wil het wel graag op orde hebben)
Het zal de Amerikaanse belastingdienst een worst wezen, het maakt hun niks uit als je maar betaald.MusicAddict schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 11:31:
[...]
Steam heeft toch ook je gegevens? En verder elke keer als je met paypal betaald zien ze ook je gegevens hoorIs dus maar waar je je druk om maakt.
Dat die grijze keysites daar laks in zijn is hun probleem, GMG moet het wel want anders krijgen ze problemen met de uitgevers (en belastingtechnish ook; dat ze in dit geval nooit 'echte' facturen sturen naar jou omdat het digitale aankopen zijn is bijzaak, de belastingdienst wil het wel graag op orde hebben)
GMG = UK. Ik meen dat ze daar er meer om geven dan in de States.iApp schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 11:34:
[...]
Het zal de Amerikaanse belastingdienst een worst wezen, het maakt hun niks uit als je maar betaald.
Net als je daar gek wordt als je op een dag 10x gecontroleerd wordt op je nummerbord of je wel verzekerd bent en je anders een mooie prent krijgt. Dat je er niks van merkt omdat het automatisch gebeurt door die cams is een tweede
Nou ja, het heeft er natuurlijk ook me te maken wat voor persoonlijkheid je hebtFid3lity schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 08:04:
[...]
Hmm, dus ik kan zo'n 2 a 2,5 Steam vriendjes krijgen voor die 2 euro
Goed punt. In tegenstelling tot wat mensen denken is juist de UK het land waar je het meest gecontroleerd/gesurveilleerd wordt, zelfs meer dan in de US.MusicAddict schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 11:49:
[...]
GMG = UK. Ik meen dat ze daar er meer om geven dan in de States.
Net als je daar gek wordt als je op een dag 10x gecontroleerd wordt op je nummerbord of je wel verzekerd bent en je anders een mooie prent krijgt. Dat je er niks van merkt omdat het automatisch gebeurt door die cams is een tweede
GMG heeft wel nette support heb ik gemerkt. Die lui werken 24 uur per dag ofzo, want ik had dezelfde 'agent' voor mijn support call in de ochtend/middag en avond (of zelfs al nacht), er zat in ieder geval een hoop uur tussen.
Zeg dan maar 4 a 5Loev schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 11:50:
[...]
Nou ja, het heeft er natuurlijk ook me te maken wat voor persoonlijkheid je hebt
Dat is gewoon creepy.. what's next? Steam is Love, Steam is Life (als je dit niet kent, wees blij!)
Indeed, it never is
God, dit wordt fout en off topic.
Anywho!
Gister weer even Shadowrun gespeeld. Waarom is dat spel zo verslavend
God, dit wordt fout en off topic.
Anywho!
Gister weer even Shadowrun gespeeld. Waarom is dat spel zo verslavend
Zo zo meneer heeft een grote persoonlijkheid?
There is no need to be upset...lanerios schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 13:47:
Dat is gewoon creepy.. what's next? Steam is Love, Steam is Life (als je dit niet kent, wees blij!)

Just.. no, never.. just no
Echt hoe creepy kunnen mensen zijn.
lanerios schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 17:26:
Just.. no, never.. just no
Nee, nee, nee! Wacht tot een sale voordat je dat koopt.Chris Smoove schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 17:28:
Shut up and take my money.
[ Voor 33% gewijzigd door Dreanor op 01-07-2014 17:40 ]
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Gabe is gewoon nog een lichtbaken in deze donkere DLC-graai-game-industrie-tijden
This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.
Zei hij, met €3000 aan waarde in games op zijn account die altijd nog meer in bezit is van Valve dan van hemzelfZombymario schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 21:01:
Gabe is gewoon nog een lichtbaken in deze donkere DLC-graai-game-industrie-tijden
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
Ik heb maar even fallout Vegas ultimate edition gehaald
Niet groot en lang genoeg voor een topic. Halloween is niets vergeleken met summer/winter imo
Je kan deze misschien combineren met black friday sale? (dus halloween / black friday)?
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
iemand moest een topic maken, dus ik heb die vrijheid genomen
mrc4nl in "Kleine steam sales topic 2014 [Halloween]"
mrc4nl in "Kleine steam sales topic 2014 [Halloween]"
[ Voor 21% gewijzigd door mrc4nl op 31-10-2014 00:48 ]
ora et labora
Grappig! Dat is precies de game die ik ook net gekocht hebIrcghost schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 23:49:
Ik heb maar even fallout Vegas ultimate edition gehaald
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
hah, leuk om te lezen dat vanavond om 19:00 de steam summer sale start
Er is al een topic voor de nieuwe sale, deze sale is over, dus dit topic gaat op slot
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Probeer de slowchat te beperken. Het regelen van 4-packs via het forum is niet toegestaan ivm problemen met eerdere samenkopen.
Rule of thumb: Wacht met kopen van spellen tot het daily of flash sales zijn. Als dat niet het geval is, koop het dan op de laatste dag. Spellen die buiten een daily/flash om al 75% of meer afgeprijst zijn, komen zeer waarschijnlijk niet nog in een daily/flash voor.
Voor backlog/time spent posts is er het volgende topic: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1595197">~~~[Steam / PC] Het TWS (Time Well Spent) & Backlog Topic</a>~~~[/html]
~~~[html]Probeer de slowchat te beperken. Het regelen van 4-packs via het forum is niet toegestaan ivm problemen met eerdere samenkopen.
Rule of thumb: Wacht met kopen van spellen tot het daily of flash sales zijn. Als dat niet het geval is, koop het dan op de laatste dag. Spellen die buiten een daily/flash om al 75% of meer afgeprijst zijn, komen zeer waarschijnlijk niet nog in een daily/flash voor.
Voor backlog/time spent posts is er het volgende topic: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1595197">~~~[Steam / PC] Het TWS (Time Well Spent) & Backlog Topic</a>~~~[/html]