Kleine steam sales topic 2014 [Halloween]

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:36

mrc4nl

Procrastinatie expert

Topicstarter
Kleine steam sales topic 2014 [Halloween editie]
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/99dUPglU9Mzq2JKYhyrSizgA/full.png
Kleine introductie
Het lijkt mij niet echt zinvol om een hele topicstart te maken. Het is gewoon een discussietopic van het aanbod tijdens de kleine steam sales , Zoals de Halloween Sale Black Friday sale en wie weet nog wel meer.
Het was mijn bedoeling om bij een volgende [kleine]sale de titel gewoon aan te passen ipv een nieuw topic aan te maken.

Waar zijn die deals?

http://store.steampowered.com/search/?salepage=halloween2014

Wat zijn goede deals?

Nou dat kunnen wij niet bepalen, wel kunnen wij deals delen die wij interessant vinden.
Dus deel vooral je deals, wie weet breng je een ander op ideeën

Veel plezier met de koopjesjacht!
Einde startpost

[ Voor 35% gewijzigd door mrc4nl op 31-10-2014 00:53 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:36

mrc4nl

Procrastinatie expert

Topicstarter
Hier alvast 2 deals van de halloween sale die ik heb gekocht
Prison architect -67% http://store.steampowered.com/app/233450/
The Fall -50% http://store.steampowered.com/app/290770/

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-08 21:58

Krentenbol

Prutz0r

Ik zie zelf op dit moment niet zo veel spellen die mij aanspreken. Of ja, sommige wel, maar die heb ik al :+ Zit wel te twijfelen om de oudere STALKER's te kopen. Ik heb de laatste al, maar daar kom ik al niet aan toe :/

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04:18
De Fallouts zou ik best nog een keer willen spelen, maar mijn backlog is te groot om games 2x te spelen :p Een HD versie daarentegen zou ik wl instant kopen :)

Van mij mogen ze wel met elke actie gewoon een paar games per dag tonen, want door heel die lijst scrollen vind ik erg vervelend en dat weerhoudt me om de toppers uit te zoeken. Verder is het eigenlijk heel het jaar actie op Steam, want op maandag krijg je de weeksale, op dinsdag beginnen ze al aan de midweek sales en dan vanaf do/vr de weekenddeals. En dan nog elke dag om 7 uur 1 of 2 games in de aanbieding. Het is nu zoveel dat ik niet het gevoel meer heb dat ik iets mis als ik een game in de sale niet gelijk koop, want het komt toch wel weer een keer langs in afzienbare tijd.

Als je net een nieuwe pc hebt is het wel dikke fun, want dat had ik in de wintersale en toen heb ik behoorlijk ingekocht :)

[ Voor 3% gewijzigd door Beakzz op 31-10-2014 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhwerkman
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Oeh, Icewind Dale heeft nu ook enhanced edition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-07 06:21

TheAnthonyNL

PC Gamer

Koop pas vanaf -75 of hoger anders is de kans dat je game goedkoper wordt tijdens wintersale.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:45
Tot nu toe in the pocket:
• Outlast. :*)

Ik twijfel nog over games als Darksiders II, Dead Rising 2, DmC, Murdered: Souls Suspect. Toch wel toffe games, maar ik heb nu al zoveel. :P

Damn, damn the Steam Sales to Hell! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daan56666
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 04-10-2021
Ik heb Typing of the Dead maar gekocht, want die zie ik eigenlijk nooit in de sale. Dat spel ziet er zo verschrikkelijk melig uit. xD

Ook nog Brütal Legends meegepikt, had de demo op de Xbox 360 gedaan en leek me erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-07 20:29

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Het viel me op dat er weinig nieuws was, bij veel van de spellen kreeg ik nu dat extra icoontje 'already in library' wat wel handig is.

Daar komt ook bij dat ik een redelijk aantal games toen als 'gift' gekocht heb en deze nog in mijn inventory staan zou ik ze echt gaan spelen, nu kan ik ze nog traden.

Nog even afwachten misschien komen er nog leuke flash sales.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-08 16:06
Condemned gekocht voor € 2,49

Had hem ooit al eens op CD/DVD, maar nooit uitgespeeld. Bij een grote opruiming is de DVD echter (bewust) verloren gegaan, maar ik kon het gisteren toch niet over mijn hart krijgen om het spel niet in de collectie te hebben. Dus gekocht en nu dan toch echt maar een keer uitspelen.

spoiler:
Al zit ik nu al te huiveren voor de welbekende mannequins-die-spontaan-van-plek-veranderen-scene. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Oehh nice, en over een dikke maand de kert sale :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikwilwp8
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-08 09:20
Condemned gekocht voor € 2,49
Dat spel is niet goed voor je hart :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:40
Vanavond even kijken of er iets tussen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-08 17:40

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Mij spreekt alleen King's Bounty: Dark Side me aan. Pas uit (29 augustus) en nu 50% maar ik vermoed dat het vrij letterlijk meer van hetzelfde is. Dus waarschijnlijk wacht ik nog even tot 75% (of kan iemand me hier overhalen die het al gespeeld heeft? }) )

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:51

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Ik wacht gewoon even tot the wintersale, dan kan je ook nog wat leuks doen met badges. Horror-gerelateerde spellen spreken me toch ook niet echt aan en de rest heb ik al. :)

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-08 18:29
Beakzz schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 01:13:
De Fallouts zou ik best nog een keer willen spelen, maar mijn backlog is te groot om games 2x te spelen :p Een HD versie daarentegen zou ik wl instant kopen :)

Van mij mogen ze wel met elke actie gewoon een paar games per dag tonen, want door heel die lijst scrollen vind ik erg vervelend en dat weerhoudt me om de toppers uit te zoeken. Verder is het eigenlijk heel het jaar actie op Steam, want op maandag krijg je de weeksale, op dinsdag beginnen ze al aan de midweek sales en dan vanaf do/vr de weekenddeals. En dan nog elke dag om 7 uur 1 of 2 games in de aanbieding. Het is nu zoveel dat ik niet het gevoel meer heb dat ik iets mis als ik een game in de sale niet gelijk koop, want het komt toch wel weer een keer langs in afzienbare tijd.

Als je net een nieuwe pc hebt is het wel dikke fun, want dat had ik in de wintersale en toen heb ik behoorlijk ingekocht :)
Als je een HD versie wil... Check de mods! Hier een enorme graphic overhaul guide

Heb zojuist de GotY editie gekocht. Een van de beste spellen ooit gespeeld, maar nog in de tijd dat ik dingen download. Dit weekend de modlijst proberen geheel te installeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:10
daan56666 schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 09:56:

Ook nog Brütal Legends meegepikt, had de demo op de Xbox 360 gedaan en leek me erg leuk.
Maak overigens niet de fout om de deluxe edition te kopen. Alle muziektracks zijn uit de gamefiles te rippen.

[ Voor 17% gewijzigd door Flozem op 31-10-2014 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:45
Ik kon het niet laten, dus heb toch nog maar wat games gekocht. :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/QDlrcA5OFRUsg76Zq6pY2vz3/full.jpg

Voor het eerst ook wat leuke Indie-games op de kop weten te tikken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

O jee, daar gaan we weer. Benieuwd hoe hoog de schade deze dagen oploopt. :+

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_dr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-08 20:49
rockhopper schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 12:23:
Mij spreekt alleen King's Bounty: Dark Side me aan. Pas uit (29 augustus) en nu 50% maar ik vermoed dat het vrij letterlijk meer van hetzelfde is. Dus waarschijnlijk wacht ik nog even tot 75% (of kan iemand me hier overhalen die het al gespeeld heeft? }) )
Het is meer van hetzelfde. Wel grappig om nu eens als slechterik te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23:17
De sales zijn zo zwak dat ik maar Sniper Elite 3 van g2play heb gekocht. Ben nog aan het twijfelen over de season pass. Niks van mijn verlanglijst staat in sale op steam, gmg of gamersgate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:Het is de bedoeling om het hier over de steam sale te hebben. Alle ongerelateerde posts zijn dan ook verwijderd
Pagina: 1