Brothers en Metro last light heb ik al eerder gespeeld via Playstation Plus en het zijn best leuke spellen. Maar je moet er wel allebei van houden.
Waar koop je die dan?Loev schreef op maandag 30 juni 2014 @ 11:16:
Euro Truck Simulator 2 Gold Version
Payday 2
Fallout New Vegas Ultimate
En een heleboel nieuwe steam vriendjes
Zonde dat je het zo ziet. Geweldig verhaal en fantastische atmosfeer. Gewoon een zeer geslaagde game, zeker als je weet onder wat voor soort omstandigheden 4A heeft moeten werken, en hun beperkte budget dat ze van THQ kregen.lanerios schreef op maandag 30 juni 2014 @ 11:19:
Metro zou ik niet doen.. Ze proberen heel schattig stealth te doen in het spel, maar het faalt aan alle kanten. het is echt letterlijk een lineare tunnel shooter geworden
Mijn persoonlijke waardering: 9/10, maar daarmee zit ik wel hoger dan het gemiddelde omdat ik graag games met een sterk verhaal wil (zoals BioShock etc.)
Verhaal is zeker goed, dat ga ik niet ontkennen (Boeken zijn net iets beter, maar voor een game versie zeker goed). Maar ik vind het net iets te linear allemaal.
Wel apart, want als je kijkt naar linear, vond ik Bioshock echt stukken beter. Misschien omdat het verhaal me toch meer aansprak? (of omdat ik Ayn Rand geweldig blijf vinden)
Wel apart, want als je kijkt naar linear, vond ik Bioshock echt stukken beter. Misschien omdat het verhaal me toch meer aansprak? (of omdat ik Ayn Rand geweldig blijf vinden)
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Heb het deze sale ook weer rustig aan gedaan, mede omdat ik de vorige summersale al voldoende games gescoord had, waarvan ik nauwelijks de helft echt gespeeld heb tot nu toe.
Mijn schade:
Mijn schade:
- BioShock Triple pack - 10.19 eur
- Jack Keane - 1.79 eur
- Deadfall Adventures - 19.99 eur
- Captain Morgane and the Golden Turtle - 0.94 eur
- Goat Simulator - 5.99 eur
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Ik heb zo'n 64 euro uitgegeven, maar daar zit een 4-pack bij, waarvan ik al 1 key heb doorverkocht aan een vriend, en de andere 2 nog moet zien kwijt te raken (Age of Mythology, in een zeldzame handeling van het kopen van een Windows game, maar teveel goede herinneringen aan dit spel).
Ik ga ervan uit dat ik in de praktijk zo'n 25,70 kwijt zal zijn, als ik nog 2 slachtoffers vind om AoM aan door te verkopen voor een euro of 12. Andere spel is zoals eerder gezegd Civ 5+DLC.
Ik ga ervan uit dat ik in de praktijk zo'n 25,70 kwijt zal zijn, als ik nog 2 slachtoffers vind om AoM aan door te verkopen voor een euro of 12. Andere spel is zoals eerder gezegd Civ 5+DLC.
[ Voor 5% gewijzigd door Amanoo op 30-06-2014 11:35 ]
Humm ja, ik kan me jouw mening wel voorstellen. Ik heb er dan zelf (totaal) geen last van gehad. Ik heb de game 2x uitgespeeld en beide met een ander einde. Het moraalsysteem vind ik zelf wel een mooie toevoeging in de game, en dat miste ik helaas wel bij de laatste BioShock. Daar hadden de keuzes geen effect op het eind (i.t.t. de eerdere BioShock game(s))lanerios schreef op maandag 30 juni 2014 @ 11:27:
Verhaal is zeker goed, dat ga ik niet ontkennen (Boeken zijn net iets beter, maar voor een game versie zeker goed). Maar ik vind het net iets te linear allemaal.
Boek is inderdaad geweldig
Die zullen wel langs zijn gekomen in de community choice...had er ook wel een paar willen kopen als de prijs goed was
Infinite wil ik dan ook niet zien als een echte Bioshock. Het was een goed spel, maar het werktte niet. Er zat teveel in waarvan ik zoiets had van "Nee, het is niet hetzelfde niveau"The Inquisitor schreef op maandag 30 juni 2014 @ 11:32:
[...]
Humm ja, ik kan me jouw mening wel voorstellen. Ik heb er dan zelf (totaal) geen last van gehad. Ik heb de game 2x uitgespeeld en beide met een ander einde. Het moraalsysteem vind ik zelf wel een mooie toevoeging in de game, en dat miste ik helaas wel bij de laatste BioShock. Daar hadden de keuzes geen effect op het eind (i.t.t. de eerdere BioShock game(s))
Boek is inderdaad geweldig
Gister begonnen met Shadowrun weer.
En wat een geweldig spel!
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Hoeveel kreeg je ervoor? Ik heb namelijk nog zo'n 2 euro in m'n Wallet zitten
Zelf gisteren Metro: Last Light uitgespeeld. Vond het een zeer vermakelijk spel, vooral de atmosfeer is erg sterk en de graphics helpen daarbij enorm (met name belichting). Verhaal vond ik ook goed uitgewerkt. Heb het spel bijna aan een stuk door uitgespeeld.
Ik ben het wel eens met de kritiek dat het spel erg lineair is en weinig ruimte geeft voor exploratie. Je zit wel heel vaak vast in rechte tunnels of moet achter een NPC aan hobbelen. Links en rechts zijn er wel kamertjes of plekjes waar je wat extra kan ontdekken of looten, maar het is vrij beperkt. Het heeft me echter niet gestoord; het helpt ook wel om de vaart in het verhaal te houden.
Gunplay vond ik wel goed in Metro LL, alleen het systeem met wapens is wat beperkt. Je raapt maar op wat je vindt en waar je de ammo voor hebt op dat moment. Het upgrade systeem was leuk, maar niet heel uitgebreid of noodzakelijk (op normal). Stealth vond ik inderdaad ook wat onrealistisch en inconsistent. Soms zagen vijanden je niet terwijl je bijna voor hun neus stond en een maat van ze afmaakte en op andere momenten hadden ze je meteen in de gaten. AI had dus wel wat sterker gekund, maar er was goed mee te leven.
Vergelijking met Bioshock; tja waarom zou je die maken? Twee andere spellen wat mij betreft met beide sterke en zwakke punten, delen alleen het feit dat ze in hetzelfde genre vallen. Maar goed, zo zijn er wel meer.
Ik ben het wel eens met de kritiek dat het spel erg lineair is en weinig ruimte geeft voor exploratie. Je zit wel heel vaak vast in rechte tunnels of moet achter een NPC aan hobbelen. Links en rechts zijn er wel kamertjes of plekjes waar je wat extra kan ontdekken of looten, maar het is vrij beperkt. Het heeft me echter niet gestoord; het helpt ook wel om de vaart in het verhaal te houden.
Gunplay vond ik wel goed in Metro LL, alleen het systeem met wapens is wat beperkt. Je raapt maar op wat je vindt en waar je de ammo voor hebt op dat moment. Het upgrade systeem was leuk, maar niet heel uitgebreid of noodzakelijk (op normal). Stealth vond ik inderdaad ook wat onrealistisch en inconsistent. Soms zagen vijanden je niet terwijl je bijna voor hun neus stond en een maat van ze afmaakte en op andere momenten hadden ze je meteen in de gaten. AI had dus wel wat sterker gekund, maar er was goed mee te leven.
Vergelijking met Bioshock; tja waarom zou je die maken? Twee andere spellen wat mij betreft met beide sterke en zwakke punten, delen alleen het feit dat ze in hetzelfde genre vallen. Maar goed, zo zijn er wel meer.
Ik vergelijk Bioshock met Metro omdat het beide FPS zijn waarbij het verhaal en de atmosfeer er volledig toe doet. Wanneer die elementen je niet interesseren, zul je beide maar een middelmatige FPS vinden (en dat zie je ook terug bij sommige recensies van mensen).
Metro heeft de tunnels en het verwoeste Moskou bijvoorbeeld, en Bioshock Rapture en Columbia.
Dus nee, ik vergelijk ze niet zomaar omdat ze beide FPS zijn. De een doet me simpelweg aan de andere denken, en beide zijn mijn favoriete games.
Metro heeft de tunnels en het verwoeste Moskou bijvoorbeeld, en Bioshock Rapture en Columbia.
Dus nee, ik vergelijk ze niet zomaar omdat ze beide FPS zijn. De een doet me simpelweg aan de andere denken, en beide zijn mijn favoriete games.
Ik ben voornamelijk van de FPS (Call of Duty).
Echter Age of Empires en Mafia 2 (deels FPS) speel ik met veel plezier.
Nu zag ik Assassin's Creed 3 voor €10. Geen enkel vorig deel gespeeld.
Is dit een aanrader? PS: zwaar spel? Heb een laptop van 2,5 jaar oud.
Mijn lijstje:
Arma 3 | €22,49 |
Assetto Corsa | €17,49 |
Bastion | €2,24 |
Borderlands 2 GOTY | €11,24 |
DiRT 3 | €4,99 |
Far Cry 3 Deluxe | €7,49 |
Hotline Miami | €1,26 |
Killing Floor | €11,49 |
Portal 2: Two Pack | €8,74 |
The Witcher 2: Enhanced Edition | €3,99 |
Titan Quest Gold | €1,99 |
Torchlight II | €4,74 |
Totaal | €98,15 |
Valt mee!Roodey schreef op maandag 30 juni 2014 @ 12:35:
Rock of Ages | €1,99 |
Defy Gravety | €0.19 |
Banished | €9.49 |
The Witcher 2 | €3.99 |
Euro truck simulator 2 Gold | €7.42 |
Assetto Corsa | €17.49 |
Gary's mod | €2.49 |
Men of War : Assault Squad | €2.99 |
Tropico 4 Collector's bundle | €5.99 |
Company of Heroes 2 | € 8.74 |
Papers, Please | € 2.69 |
Can't stop laughing bundle | € 2.29 |
Craft the world | € 8.99 |
Age of empires II HD + The Forgotten Expansion | € 6.99 |
Prison Architect standard | € 9.51 |
Adventures of Shuggy retail | € 0.00 |
Totaal | €91,25 |
Iets meer dan van te voren de bedoeling was, maar ik heb de Steamsales dan ook minstens 4 jaar genegeerd en nu wil ik weer wat vaker op de pc gaan gamen. Ook de Gog sale heeft me nog iets van $30,- gekost gok ik dus ik moet wel wat te doen hebben tot de wintersale
Een gemiddelde van € 5,37 per game
Hier is mijn lijstje:
The Witcher 2
Sins of a Solar Empire Rebellion
XCOM: Complete
Payday 2
Defense Grid: Containment Bundle
Papers, Please
The Stanley Parable
AoE II HD + The Forgotten Expansion
Sanctum 2 Complete Pack
Mass Effect Collection
SimCity 4 Deluxe
Marlow Briggs
Castle Crashers
Battleblock Theater
Brothers - A tale of two sons
World of Goo
Bastion
Call of Juarez Gunslinger
Battlestations: Pacific
FTL: Faster Than Light
Rochard
Garry's Mod
Counter-Strike: Source
Orcs Must Die! 1+2 Franchise Pack
Totaal was ik 85,40 kwijt voor 26 games, ik heb me niet echt ingehouden
Dat betekent een gemiddelde prijs van 3,28 per game
Ik vond het persoonlijk wel een goeie sale, maar dit was dan ook pas mijn tweede sale. Iedereen bedankt voor de tips en het ruilen van de Summer cards!
PS: Voor mensen die me willen toevoegen (Voor Orcs must die 2, Monaco of Payday 2 bijvoorbeeld): tallstoi is mijn nick op steam
The Witcher 2
Sins of a Solar Empire Rebellion
XCOM: Complete
Payday 2
Defense Grid: Containment Bundle
Papers, Please
The Stanley Parable
AoE II HD + The Forgotten Expansion
Sanctum 2 Complete Pack
Mass Effect Collection
SimCity 4 Deluxe
Marlow Briggs
Castle Crashers
Battleblock Theater
Brothers - A tale of two sons
World of Goo
Bastion
Battlestations: Pacific
FTL: Faster Than Light
Rochard
Garry's Mod
Counter-Strike: Source
Orcs Must Die! 1+2 Franchise Pack
Totaal was ik 85,40 kwijt voor 26 games, ik heb me niet echt ingehouden
PS: Voor mensen die me willen toevoegen (Voor Orcs must die 2, Monaco of Payday 2 bijvoorbeeld): tallstoi is mijn nick op steam
Ikzelf heb deze spellen gekocht tijdens de SSS:
Arma III
Garry's Mod
Couter-Strike Source
Counter-Strike Global Offensive
Just Cause 2
Skyrim
Counter Strike
Cuunter Strike Zero Condition
Arma III
Garry's Mod
Couter-Strike Source
Counter-Strike Global Offensive
Just Cause 2
Skyrim
Counter Strike
Cuunter Strike Zero Condition
[ Voor 10% gewijzigd door Zombymario op 30-06-2014 12:54 ]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.
Doel je op de benodigde specs van mijn laptop of op de gameplay?
Ik lees het als "het valt wel mee hoe zwaar die benodigde specs zijn"Roodey schreef op maandag 30 juni 2014 @ 13:05:
[...]
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Als je met AC wil beginnen dan raad ik deel 2 aan, ook in de sale voor 2,49 euro. Deel 1 kun je goed overslaan, lees desnoods even de samenvatting online.Roodey schreef op maandag 30 juni 2014 @ 12:35:
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Rockhopper las het goedRoodey schreef op maandag 30 juni 2014 @ 13:05:
[...]
Mijn schade:
Valt heel goed mee
- gta4 - complete bundle
- They Bleed Pixels
- Giana sisters:Twisted dreams
- Mass Effect Collection
- Far Cry 3: Blood dragon
- Mount & Blade: Warband
Valt heel goed mee
[ Voor 6% gewijzigd door boe2 op 30-06-2014 13:58 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
mijn schade:
Rollercoaster 2 €4.99
totale schade €4.99
heel netjes
Rollercoaster 2 €4.99
totale schade €4.99
heel netjes
En als je dan bezig bent ook de opvolgers in dezelfde stijl Brotherhood en Revelations.... gewoon omdat het leuk isMagic schreef op maandag 30 juni 2014 @ 13:12:
[...]
Als je met AC wil beginnen dan raad ik deel 2 aan, ook in de sale voor 2,49 euro. Deel 1 kun je goed overslaan, lees desnoods even de samenvatting online.
De delen in italie zijn imo ook de beste delen. Black Flag nog niet gespeeld, maar 3 was gewoon heel erg meh, en 1 was wel leuk (maar het boek is beter
)
Het verbaast me dat de prijzen van de summer cards nog niet in elkaar zijn gestort. Ik had verwacht dat iedereen nadat de competitie was afgelopen er zo snel mogelijk van af zou willen, voordat ze verdwijnen.
Brotherhood vond ik ook erg goed (m.i. de beste uit de serie), revelations vond ik toch weer minder.gwystyl schreef op maandag 30 juni 2014 @ 14:04:
[...]
En als je dan bezig bent ook de opvolgers in dezelfde stijl Brotherhood en Revelations.... gewoon omdat het leuk is.
deel 3 heb ik nog niet eens uitgespeeld, zo af en toe start ik hem weer op en speel ik een paar uurtjes, maar 't kan me toch wat minder boeien.
[ Voor 17% gewijzigd door Magic op 30-06-2014 14:11 ]
Deze Summer Sale heeft Steam mij weinig bijzonders gebracht. Ben een eckte multiplayer gamer en veel games waren singleplayer only of inactief als het om de multiplayer ging.
Achteraf had ik wellicht Farming Simulator 2013, Assetto Corsa en Company of Heroes 2 kunnen meenemen.
The Elder Scrolls V: Skyrim | €3.74 |
Payday 2 DLC's
| €5.15 |
Euro Truck Simulator 2 + Euro Truck Simulator 2 - Going East! (Gold Bundle) | €4.45 |
Chivalry: Deadliest Warrior | €2.99 |
Totaal | €16.33 |
Achteraf had ik wellicht Farming Simulator 2013, Assetto Corsa en Company of Heroes 2 kunnen meenemen.
[ Voor 11% gewijzigd door Denniszx op 30-06-2014 14:22 ]
Of mensen die nog snel even hun badge willen afmaken...Lanfear89 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 14:06:
Het verbaast me dat de prijzen van de summer cards nog niet in elkaar zijn gestort. Ik had verwacht dat iedereen nadat de competitie was afgelopen er zo snel mogelijk van af zou willen, voordat ze verdwijnen.
1 is wel aardig (maar vooral niet 100% proberen te halen!), 2 is fantastisch, 3 is leuk (maar dan moet de omgeving en het achtergrond verhaal je wel liggen, denk ik), 4 vond ik tot nu toe het minst, gewoon omdat ik daar het assassin-zijn gevoel miste... (je kunt niet lekker over daken racen...)lanerios schreef op maandag 30 juni 2014 @ 14:05:
De delen in italie zijn imo ook de beste delen. Black Flag nog niet gespeeld, maar 3 was gewoon heel erg meh, en 1 was wel leuk (maar het boek is beter)
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Ja. Ze worden automatisch aan je bibliotheek toegevoegd. En ik heb nog niets gevonden hoe je ze kunt verwijderen...Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2014 @ 14:14:
Aankopen op steam gaan toch zonder Key en onverwijderbaar van je steam acc?
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Je krijgt overigens wel een key (kan je soms bijv ook op Origin gebruiken).
[ Voor 40% gewijzigd door anandus op 30-06-2014 14:16 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Dat ligt eraan hoe je ze koopt. Als je 'voor jezelf koopt' wordt het direct gekoppeld aan je account, als je koopt 'als geschenk' komen ze in je inventaris. Dan kun je ze ruilen, maar niet verwijderen.Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2014 @ 14:14:
-
Wat bedoel je?Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2014 @ 14:14:
Aankopen worden inderdaad gekoppeld aan je account als je ze voor jezelf koopt. Als je ze als gift koopt kan je ze doorgeven/verkopen aan anderen, maar dan kan je ze zelf niet spelen.
Sommige spellen laten bij het eerste keer opstarten een venstertje zien met een "CD-code" die je soms moet invullen om het spel nog ergens anders te registreren (ingame of bij Uplay oid).
Voor zover ik weet gaan spellen die je eenmaal gekocht hebt niet meer uit je Steam account tenzij je ze zelf verwijdert. Als je ze dan terug wil moet je ze opnieuw kopen.
De eerste steamsale waaran ik doe:
(De vorige steamsale ook meegemaakt, maar niet echt meegedaan durfde toen niet aan. Wel toen de gratis left 4 dead II meegenomen!).
Creeper World 3
MK komplete
Injustice
Kingdoms of Amalur+DLC versie
Infested Planet
Noir Syndrome
King Arthur's Gold
Rogue Legacy
Saints Row Ultimate Franchise Pack
Darksiders Franchise Pack
Dead Island Collection
Sleeping Dogs Collection
Craft The World
Unepic
Monaco
Terraria
Elder Scrolls V: Skyrim Legendary
The Witcher: Enhanced Edition
The Witcher 2
116€
(De vorige steamsale ook meegemaakt, maar niet echt meegedaan durfde toen niet aan. Wel toen de gratis left 4 dead II meegenomen!).
Creeper World 3
MK komplete
Injustice
Kingdoms of Amalur+DLC versie
Infested Planet
Noir Syndrome
King Arthur's Gold
Rogue Legacy
Saints Row Ultimate Franchise Pack
Darksiders Franchise Pack
Dead Island Collection
Sleeping Dogs Collection
Craft The World
Unepic
Monaco
Terraria
Elder Scrolls V: Skyrim Legendary
The Witcher: Enhanced Edition
The Witcher 2
116€
Mijn Summersale lijstje:
Banished € 9,49
BattleBlock Theather
BioShock Infinite
Car Mechanic Simulator 2014
Defy Gravity
The Elder Scrolls V: Skyrim
Far Cry 3
Farming Simulator 2013 Titanium
Marlow Briggs
Metro: Last Light
Papers, Please
Payday 2
Sid Meier's Civilization V
Sleeping Dogs
Tomb Raider
Banished € 9,49
BattleBlock Theather
BioShock Infinite
Car Mechanic Simulator 2014
Defy Gravity
The Elder Scrolls V: Skyrim
Far Cry 3
Farming Simulator 2013 Titanium
Marlow Briggs
Metro: Last Light
Papers, Please
Payday 2
Sid Meier's Civilization V
Sleeping Dogs
Tomb Raider
Een paar berichten naar Steam Support en ze verwijderen zo games van je account als je dat wilt. Nadat ze je eerst afschepen met 'je kunt ze van je pc verwijderen' en je ze vervolgens hebt gewezen op clausule 10B van de steam subscriber agreement (SSA).Wailing_Banshee schreef op maandag 30 juni 2014 @ 14:15:
[...]
Ja. Ze worden automatisch aan je bibliotheek toegevoegd. En ik heb nog niets gevonden hoe je ze kunt verwijderen...
(uit eigen ervaring, al hoef ik ze nu het alleen maar te vragen, die retarted responses krijg ik niet meer
[ Voor 14% gewijzigd door MusicAddict op 30-06-2014 14:27 ]
Mijn lijstje:
Shadowrun Returns
Tropico 4
Mars: War Logs
Kerbal Space Program
How to Survive
Space Pirates and Zombies(SPAZ)
Risen 2
Prime World: Defenders
XCOM: Enemy Unknown + The Bureau: XCOM Declassified
Totaal €47,35, valt nog reuze mee
Shadowrun Returns
Tropico 4
Mars: War Logs
Kerbal Space Program
How to Survive
Space Pirates and Zombies(SPAZ)
Risen 2
Prime World: Defenders
XCOM: Enemy Unknown + The Bureau: XCOM Declassified
Totaal €47,35, valt nog reuze mee
Is zeker net zo'n automated response als: herstart uw computer maar...MusicAddict schreef op maandag 30 juni 2014 @ 14:24:
[...]
Een paar berichten naar Steam Support en ze verwijderen zo games van je account als je dat wilt. Nadat ze je eerst afschepen met 'je kunt ze van je pc verwijderen' en je ze vervolgens hebt gewezen op clausule 10B van de steam subscriber agreement (SSA).
(uit eigen ervaring, al hoef ik ze nu het alleen maar te vragen, die retarted responses krijg ik niet meer)
Ik zou ze graag willen omhangen naar een ander account, maar dat gaat helaas niet (het gros van de spellen staan op mijn account, maar er zijn een aantal spellen die eigenlijk naar m'n partner's account zouden moeten...)
Mijn Summersale lijstje:
Banished € 9,49
BattleBlock Theather € 3,74
BioShock Infinite € 7,49
Car Mechanic Simulator 2014 € 6,59
Defy Gravity € 0,19 (uiteindelijk 30 cent toe door een boosterpack)
The Elder Scrolls V: Skyrim Legendary € 10,19
Far Cry 3 € 4,99
Farming Simulator 2013 Titanium € 6,24
Marlow Briggs € 0,99
Metro: Last Light € 6,79
Papers, Please € 2,69
Payday 2 Gratis, gekregen van een maat
Sid Meier's Civilization V Complete € 13,19
Sleeping Dogs €3,99
Tomb Raider €4,99
Totale schade
: € 81,56
Toch weer iets meer dan de bedoeling was, maar op een console had je voor dit bedrag net 2 of 3 games gehad, en ik heb er nu 15
Banished € 9,49
BattleBlock Theather € 3,74
BioShock Infinite € 7,49
Car Mechanic Simulator 2014 € 6,59
Defy Gravity € 0,19 (uiteindelijk 30 cent toe door een boosterpack)
The Elder Scrolls V: Skyrim Legendary € 10,19
Far Cry 3 € 4,99
Farming Simulator 2013 Titanium € 6,24
Marlow Briggs € 0,99
Metro: Last Light € 6,79
Papers, Please € 2,69
Payday 2 Gratis, gekregen van een maat
Sid Meier's Civilization V Complete € 13,19
Sleeping Dogs €3,99
Tomb Raider €4,99
Totale schade
Toch weer iets meer dan de bedoeling was, maar op een console had je voor dit bedrag net 2 of 3 games gehad, en ik heb er nu 15
Mijn schade van mijn 3de summer sale.
Ik vond echt hele leuke en scherpe deal voor wat nieuwe games een beetje tegenvallen.
Maar wel weer een aantal games erbij om te spelen en legaal te hebben
Anno 2070 + DLC € 11,23
Don't Starve + Reign of Giants € 10,79
RAGE € 4,99
Age of Empires II HD € 4,74
Elder Scrolls V: Skyrim Legendary € 10,19
Banished € 9,49
Garry's Mod € 2,49
Guacamelee! Gold Edition € 2,59
Brothers - A Tale of Two Sons € 2,99
Bioshock Infinite + Season Pass € 14,99
The witcher 2 € 3,99
vessel € 4,75
Totaal 83,23 voor 12 games.
met een gemiddelde van 6,94
Ik vond echt hele leuke en scherpe deal voor wat nieuwe games een beetje tegenvallen.
Maar wel weer een aantal games erbij om te spelen en legaal te hebben
Anno 2070 + DLC € 11,23
Don't Starve + Reign of Giants € 10,79
RAGE € 4,99
Age of Empires II HD € 4,74
Elder Scrolls V: Skyrim Legendary € 10,19
Banished € 9,49
Garry's Mod € 2,49
Guacamelee! Gold Edition € 2,59
Brothers - A Tale of Two Sons € 2,99
Bioshock Infinite + Season Pass € 14,99
The witcher 2 € 3,99
vessel € 4,75
Totaal 83,23 voor 12 games.
met een gemiddelde van 6,94
- leeg -
Ze hebben 'Steam Family Sharing', maar ondanks dat jij voor zowel (bijvoorbeeld) Farcry en voor Skyrim hebt betaald, en als je de DVD zou hebben dan kun je het probleemloos beiden tegelijk spelen, maar bij Steam mag dat niet...Wailing_Banshee schreef op maandag 30 juni 2014 @ 14:30:
Ik zou ze graag willen omhangen naar een ander account, maar dat gaat helaas niet (het gros van de spellen staan op mijn account, maar er zijn een aantal spellen die eigenlijk naar m'n partner's account zouden moeten...)
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Dat maken ze je ook wel duidelijk, weg is weg. Opnieuw kopen als je ze ooit weer wilt hebben. (en dan zelfs dan krijg je dezelfde keys als er een key bij zou zitten)Wailing_Banshee schreef op maandag 30 juni 2014 @ 14:30:
[...]
Is zeker net zo'n automated response als: herstart uw computer maar...
Maar hé altijd betere support dan Uplay. Daar krijg je na je verhaal in het Engels te doen in 1 Nederlandse zin een reactie terug.
Ik zal mijn lijstje ook eens gaan verzamelen, eerst nog even kijken wat ik van mn wishlist meepak
Verwijderd
Totale schade: € 5,48
Castle Crashers € 2,99
FlatOut 2 € 2,49
Ik heb bewust weinig gekocht in verband met minder vrije tijd en een behoorlijke backlog.
Castle Crashers € 2,99
FlatOut 2 € 2,49
Ik heb bewust weinig gekocht in verband met minder vrije tijd en een behoorlijke backlog.
Mijn summersale lijstje 
* The Witcher 2 €3,99
* Bioshock Triple Pack €10,19
* Batman Arkham Asylum €4,99
Op Amazon nog Age of Empire II + The forgotten gehaald naar aanleiding van een tip hier op het forum
* Age of empires II + The forgotten €1,86
En op gog.com nog Rayman Collection gekocht
* Rayman Collection €6,95
Totaal €27,98 voor 10 games dus gemiddeld €2,80 per game, dik tevreden mee!
* The Witcher 2 €3,99
* Bioshock Triple Pack €10,19
* Batman Arkham Asylum €4,99
Op Amazon nog Age of Empire II + The forgotten gehaald naar aanleiding van een tip hier op het forum
* Age of empires II + The forgotten €1,86
En op gog.com nog Rayman Collection gekocht
* Rayman Collection €6,95
Totaal €27,98 voor 10 games dus gemiddeld €2,80 per game, dik tevreden mee!
www.inthenapoftime.com - Bordspellen | Fan van koffie
Voor mij de tweede steam sale:
Bioshock Infinite Season Pass 9,99
Rayman Legends 7,49
Guacamelee! Gold Edition 2,59
BattleBlock Theater 3,74
Banished 9,49
Tomb Raider 4,99
Just Cause 2 2,99
Scribblenauts Unlimited 4,74
FORCED 4,75
Fallout 3 - Game of the Year 4,99
Fallout New Vegas Ultimate 6,79
Metro Last Light Complete 6,79
Terraria 1,99
Total damage: 71,33
Ik kan weer even vooruit in de vakantie
Bioshock Infinite Season Pass 9,99
Rayman Legends 7,49
Guacamelee! Gold Edition 2,59
BattleBlock Theater 3,74
Banished 9,49
Tomb Raider 4,99
Just Cause 2 2,99
Scribblenauts Unlimited 4,74
FORCED 4,75
Fallout 3 - Game of the Year 4,99
Fallout New Vegas Ultimate 6,79
Metro Last Light Complete 6,79
Terraria 1,99
Total damage: 71,33
Ik kan weer even vooruit in de vakantie
Mijn beperkte schade:
- Brothers: A Tale of Two Sons (2,99)
- Dark Souls: Prepare to Die (4,99)
- Metro Last Light: Complete (6,79)
Totale schade: 14,77 Euro
Verder niet echt games die ik zeer interessant vindt + het feit dat ik er nog genoeg niet uitgespeeld heb!
Heb nu 100 Games in m'n library
- Brothers: A Tale of Two Sons (2,99)
- Dark Souls: Prepare to Die (4,99)
- Metro Last Light: Complete (6,79)
Totale schade: 14,77 Euro
Verder niet echt games die ik zeer interessant vindt + het feit dat ik er nog genoeg niet uitgespeeld heb!
Heb nu 100 Games in m'n library
Tomb Raider: 4.99
Deadlight: 2.nogwat
xcom: complete: 9.89
Far cry 3: blood dragon: 3.nogwat
totaal: max 21 euro waarbij ik van xcom al wist dat ik het het geld waard zou vinden
Deadlight: 2.nogwat
xcom: complete: 9.89
Far cry 3: blood dragon: 3.nogwat
totaal: max 21 euro waarbij ik van xcom al wist dat ik het het geld waard zou vinden
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Dat had ik met Civ V. En Baldur's Gate. Ik zat maar te wachten tot ze in de aanbieding kwamen! (ik begreep dat Civ ook in de aanbieding is geweest in mei, maar toen was ik niet thuis en nogal internet-loos)superwashandje schreef op maandag 30 juni 2014 @ 15:27:
Hmmm, Age of Mythology nog niet kunnen scoren. Of heb ik hem gemist afgelopen weekend?
Me ingehouden tijdens de Summersale:
The Witcher 2
Command and Conquer: Red Alert 3
Prison Architect Standard
BattleBlock Theater
The Witcher 2
Command and Conquer: Red Alert 3
Prison Architect Standard
BattleBlock Theater
Ja hij kwam voorbij, maar met maar 40%, dus niet echt spannendTheNephilim schreef op maandag 30 juni 2014 @ 15:50:
Hmmm, Age of Mythology nog niet kunnen scoren. Of heb ik hem gemist afgelopen weekend?
Heb er 4 a 5 steam vriendjes voor gekregenFid3lity schreef op maandag 30 juni 2014 @ 11:39:
[...]
Hoeveel kreeg je ervoor? Ik heb namelijk nog zo'n 2 euro in m'n Wallet zitten
Helaas Anno 2070 gemist en voor Rise of nations was het blijkbaar nog wat te vroeg om on sale te gaan. Arma 3 laat ik ook nog maar even liggen. Voorlopig genoeg te spelen en ik moet in de wintersale ook nog wat kunnen kopen
Ik heb nog een fysieke versie van Anno 2070 liggen waar ik nu eigenlijk niks mee doe wegens dat ik hem in steam heb gekocht. Wel zonder de DLCBeakzz schreef op maandag 30 juni 2014 @ 16:00:
Helaas Anno 2070 gemist en voor Rise of nations was het blijkbaar nog wat te vroeg om on sale te gaan. Arma 3 laat ik ook nog maar even liggen. Voorlopig genoeg te spelen en ik moet in de wintersale ook nog wat kunnen kopen
Als je intresse hebt wil ik hem wel voor een zacht prijsje weg doen. (via DM even contacten)
- leeg -
Tnx voor het aanbod, maar ik wil hem juist digitaal en kan wel even wachten hoor. Moet zelfs de pc nog bouwen van de week
Verwijderd
Wanneer is de volgende STEAM SALE
?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2014 17:45 ]
de steam sale.. en december 2014, so enjoy!
Stanley parable
Max payne 3
Endless space + expansion
Voor de rest weinig interessants gezien.
Max payne 3
autumn sale, halloween sale, thanksgiving (give and get) sale ...lanerios schreef op maandag 30 juni 2014 @ 16:44:
Was er vorig jaar ook niet een halloween sale van een paar dagen?lanerios schreef op maandag 30 juni 2014 @ 16:44:
Edit: en beantwoord
[ Voor 5% gewijzigd door Magic op 30-06-2014 16:47 ]
Die echt kort zijn, en totaal niet het niveau halen. Ik bedoelde meer een echte sale. Niet een wat kortere, veel mindere saleTheAnthonyNL schreef op maandag 30 juni 2014 @ 16:47:
[...]
autumn sale, halloween sale, thanksgiving (give and get) sale ...
Het is en blijft nog altijd een mini sale danlanerios schreef op maandag 30 juni 2014 @ 16:47:
[...]
Die echt kort zijn, en totaal niet het niveau halen. Ik bedoelde meer een echte sale. Niet een wat kortere, veel mindere sale
Dat is ook een punt
Ik dacht dat hij echt de grote sales bedoelde
Zit nog te twijfelen om Stanley Parable te kopen
Iemand die het spel al heeft gespeeld ?
Jep, en als je van echt bizarre mindfuck humor houdt, dan moet je het doen! anders niet
Ik vind state of decay nog wel aardig klinken, maar toen ik video's zag leek het alsnog je 9/10 lege straten hebt en lege huizen en wanneer je een horde zombies tegenkomt je gedoemd bent om dood te gaan. Maar dat kan een onjuiste conclusie zijn natuurlijk
Er is een demomprkooij schreef op maandag 30 juni 2014 @ 17:23:
Zit nog te twijfelen om Stanley Parable te kopenIemand die het spel al heeft gespeeld ?
Moeilijk, moeilijk, moeilijk. Zal ik nog snel Skyrim en Payday 2 aanschaffen? Of toch maar niet?
An a day keeps the doctor away.
Skyrim MOET je bijna voor dit geld aanschaffen. Payday 2...mwah... heb even gespeeld, ben nog niet overtuigd (ondanks ik 50+ uur in deel 1 heb zitten).
Iemand riep in dit topic dat de Trading Cards van de Summer Sale het laatste uur/anderhalf uur flink naar beneden zouden gaan qua prijs, maar ik vind dit nog vies tegenvallen! Een badge maken voor 60 cent zit er helaas niet in denk ik.
Succes met Max Payne 3... Heb deze een paar maanden geleden gekocht en nu nog steeds niet aan de praat. Tips van forum geprobeerd, Steam zelf.. Werkt niet op mijn pc. Balen!Mirved schreef op maandag 30 juni 2014 @ 16:45:
Stanley parable
Max payne 3
Ik vermoed dat je niet de enige bent, die nog ff een badge wil maken...msnguy schreef op maandag 30 juni 2014 @ 17:56:
Iemand riep in dit topic dat de Trading Cards van de Summer Sale het laatste uur/anderhalf uur flink naar beneden zouden gaan qua prijs, maar ik vind dit nog vies tegenvallen! Een badge maken voor 60 cent zit er helaas niet in denk ik.
Toch op de valreep Payday 2 aangeschaft. Lijkt me wel leuk. Skyrim?.. ik weet niet. Ik ben nooit van de RPG's geweest.
Raar, zou gewoon moeten werken. Heb hm zelf ook nog liggen, maar nog niet gespeeld.TomvdG schreef op maandag 30 juni 2014 @ 17:57:
[...]
Succes met Max Payne 3... Heb deze een paar maanden geleden gekocht en nu nog steeds niet aan de praat. Tips van forum geprobeerd, Steam zelf.. Werkt niet op mijn pc. Balen!
Dat is gewoon zo helaas. De demo is erg kaas en alleen op de vooraf besloten plekken staan zombies.The Inquisitor schreef op maandag 30 juni 2014 @ 17:31:
Ik vind state of decay nog wel aardig klinken, maar toen ik video's zag leek het alsnog je 9/10 lege straten hebt en lege huizen en wanneer je een horde zombies tegenkomt je gedoemd bent om dood te gaan. Maar dat kan een onjuiste conclusie zijn natuurlijk
Is bij jullie het betalen vanuit je virtuele portemonnee ook down?
Krijg niks meer gekocht met bijna mijn eerste badge in zicht... zucht.
Krijg niks meer gekocht met bijna mijn eerste badge in zicht... zucht.
Heb het echt op, zover mij bekend, alle mogelijke manieren geprobeerd. Dus mocht het jou wel lukken, laat maar weten!The Inquisitor schreef op maandag 30 juni 2014 @ 17:58:
[...]
Raar, zou gewoon moeten werken. Heb hm zelf ook nog liggen, maar nog niet gespeeld.
Dit was in de vorige 2 sales (winter en summer 2013) ook het geval. Het aanbod nieuwe kaarten is beperkt omdat er niet heel veel meer aankopen worden gedaan. De reeds aangeboden kaarten worden niet in prijs verlaagd. Waarschijnlijk zijn mensen ze 'vergeten' of zoiets. De vraag blijft relatief hoog omdat veel mensen toch nog een badge willen maken.msnguy schreef op maandag 30 juni 2014 @ 17:56:
Op de eerste sale dag is de prijs het hoogst (+/- 40 cent per kaart), en op de laatste dag het laagst (+/- 12 cent).
Mijn lijstje. De meeste bekende titels had ik in de wintersale te pakken. Op mijn wishlist stonden Mass effect, Papers please en Bastion. De rest was mooie bijvangst :-)
Papers please | € 2,69 |
World of Goo | € 0,99 |
Bastion | € 2,24 |
Mass effect | € 1,99 |
To the moon | € 2,39 |
Deus ex GotYE | € 1,74 |
Trine 2 | € 2,54 |
Adventures of Shuggy | € 0,49 |
Defy Gravity | € 0,19 |
Totaal: 9 games | € 15,26 |
---|
Gemiddeld: € 1,70 per game
En € 0,87 verdient aan overtollige trading cards
Verwijderd
Net Just Cause 2 met alle DLC's binnen 
Had DEMO meer dan 7 uur gespeeld!
Had DEMO meer dan 7 uur gespeeld!
[ Voor 236% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2014 18:31 ]
Assassins's Creed 3 slechts €4.99! 
Raar maar ik zie het nu pas! En op de frontpage zie je er helemaal niets van, dus misschien wel handig voor anderen!
Ik zag het per toeval toen ik mijn wishlist sorteerde op prijs...
Raar maar ik zie het nu pas! En op de frontpage zie je er helemaal niets van, dus misschien wel handig voor anderen!
Ik zag het per toeval toen ik mijn wishlist sorteerde op prijs...
Kom jij er dan wel doorheen met afrekenen?
Heb hier de laatste order met +/- 60 euro aan games waar ik eerder over twijfelde voor mezelf en kom er totaal niet doorheen.
Anders moet ik weer een jaar wachten, niet dat ik nu niet te weinig te gamen heb hoor... iets van 18 games gekocht voor een eurootje of 125.
Heb hier de laatste order met +/- 60 euro aan games waar ik eerder over twijfelde voor mezelf en kom er totaal niet doorheen.
Anders moet ik weer een jaar wachten, niet dat ik nu niet te weinig te gamen heb hoor... iets van 18 games gekocht voor een eurootje of 125.
Zelfs met niks uit te geven heb ik nog een geweldige sale achter de rug
.
- Advent Rising
- Adventure Time: Finn and Jake's Epic Quest
- Age of Wonders Trilogy Pack
- Aliens versus Predator Classic 2000
- Barbie™ Dreamhouse Party™
- BloodRayne
- BloodRayne 2
- Call of Juarez Gunslinger
- DCS: Black Shark
- Dungeons and Dragons: Daggerdale
- F1 RACE STARS™
- F1 Race Stars - Canada Track
- F1 Race Stars - China Track
- F1 Race Stars - Christmas Accessory Pack
- F1 Race Stars - Europe Track DLC
- F1 Race Stars - Games Accessory Pack
- F1 Race Stars - Holiday Accessory Pack
- F1 Race Stars - India Track
- F1 Race Stars - Monster Accessory Pack
- F1 Race Stars - Music Accessory Pack
- F1 Race Stars - Nature Accessory Pack
- F1 Race Stars - Nautical Accessory Pack
- F1 Race Stars - Princess Accessory Pack
- F1 Race Stars - Science Accessory Pack
- Far Cry 3 - Blood Dragon
- Foosball - Street Edition
- GTGD S1: More Than a Gamer
- I-Fluid
- Joint Operations: Combined Arms Gold
- LEGO Marvel Super Heroes DLC: Asgard Pack
- LEGO Marvel Super Heroes DLC: Super Pack
- LEGO® The Hobbit™
- MUD Motocross World Championship
- Mashed
- Mass Effect Collection (2 games)
- Massive Assault Collection (3 games)
- Nicolas Eymerich - The Inquisitor - Book 1 : The Plague
- One Way Heroics
- PAC-MAN™ and the Ghostly Adventures
- State of Decay
- State of Decay - Breakdown
- The Club™
- The LEGO® Movie - Videogame
- The LEGO® Movie - Videogame DLC - Wild West Pack
- The Powerpuff Girls: Defenders of Townsville
- Urban Trial Freestyle
Deze sale weer bescheiden gehouden met maar twee aankopen: Dishonored & Skyrim voor €3,74 elk. Met de eerste sales waar ik aan meedeed, kocht ik van alles en nog wat maar die Indiegames zijn de moeite van het installeren vaak niet waard. Kan iemand mijn Steam-profiel eens doormeten op waarde en speelpercentage? Mijn naam is goddamage666, ik krijg het zelf niet voor elkaar op Steam calculator.
Dit ben jij in steam, http://steamcommunity.com/profiles/76561198044535547GodDamage schreef op maandag 30 juni 2014 @ 18:57:
Deze sale weer bescheiden gehouden met maar twee aankopen: Dishonored & Skyrim voor €3,74 elk. Met de eerste sales waar ik aan meedeed, kocht ik van alles en nog wat maar die Indiegames zijn de moeite van het installeren vaak niet waard. Kan iemand mijn Steam-profiel eens doormeten op waarde en speelpercentage? Mijn naam is goddamage666, ik krijg het zelf niet voor elkaar op Steam calculator.
Deze link klikken voor je kosten analyse.
http://steamdb.info/calcu...1198044535547¤cy=no
How do you save a random generator ?
Bladert door agenda.. Schikt november? Autumn sale? Anders wordt het december met de winter sale.
Dank je!enchion schreef op maandag 30 juni 2014 @ 19:01:
[...]
Dit ben jij in steam, http://steamcommunity.com/profiles/76561198044535547
Deze link klikken voor je kosten analyse.
http://steamdb.info/calcu...1198044535547¤cy=no
Voor anderen die ook hun kosten willen zien op Steamdb.
In steam op "Steam -> Settings" klikken daarna in het nieuwe window links op "Interface" klikken en daarna "Display Steam URL address bar when available" aanvinken.
Dan OK klikken.
En dan op je usernaam in Steam klikken (op de balk naast Community)
Dan zie je net onder de balk in de urlbalk je userID van 17 getallen "12345678910111213" wat je op steamdb kan gebruiken om je info te zien.
In steam op "Steam -> Settings" klikken daarna in het nieuwe window links op "Interface" klikken en daarna "Display Steam URL address bar when available" aanvinken.
Dan OK klikken.
Dan zie je net onder de balk in de urlbalk je userID van 17 getallen "12345678910111213" wat je op steamdb kan gebruiken om je info te zien.
How do you save a random generator ?
Met ''this account is worth $384.85'' doe ik het nog netjes, in 4 jaartjes maar 1.111 uurtjes gegamed. 
Oja, ik deel mijn account ook nog eens met een huisgenoot. lol
Oja, ik deel mijn account ook nog eens met een huisgenoot. lol

[ Voor 37% gewijzigd door iApp op 30-06-2014 19:24 ]
An a day keeps the doctor away.
Dat heb ik ook geprobeerd, maar toen klaagde hij dat m'n account niet public was. Dus ik mijn account op public gezet maar hij bleef klagen...enchion schreef op maandag 30 juni 2014 @ 19:20:
Voor anderen die ook hun kosten willen zien op Steamdb.
Dan OK klikken.
Ik vond het best wel evil dat Valve de steam teams tegen elkaar uitspeelde.
Deze wil ik jullie niet onthouden. Nu nog van Steam een MMO maken en de wereld vergaat.
Deze wil ik jullie niet onthouden. Nu nog van Steam een MMO maken en de wereld vergaat.

[ Voor 7% gewijzigd door Ketho op 30-06-2014 19:54 ]
Steam Simulator ... net wat we nog mistte op steamKetho schreef op maandag 30 juni 2014 @ 19:46:
Ik vond het best wel evil dat Valve de steam teams tegen elkaar uitspeelde.
Deze wil ik jullie niet onthouden. Nu nog van Steam een MMO maken en de wereld vergaat.![]()
[afbeelding]
En voor de onderbouwing:msnguy schreef op maandag 30 juni 2014 @ 17:56:
Summer Sale 2014 Trading card 1

Toch een hoop mensen die geld laten liggen door de prijs van aangeboden kaarten niet te laten dalen. Maar misschien zijn ze daar niet te Hollands genoeg voor
[ Voor 15% gewijzigd door Skyaero op 30-06-2014 20:08 ]
Wel apart om te zien dat je ze nu niet meer kan kopen/verkopen. Lekker fijn voor de mensen die nog hun badge af wilden maken.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Dat is absoluut niet zo, eerder andersom, dat maar 1 op de 10 straten en huizen leeg zijn. En een horde kun je nog wel makkelijk aan in je eentje, meerdere wordt moeilijk.The Inquisitor schreef op maandag 30 juni 2014 @ 17:31:
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Probeer de slowchat te beperken. Het regelen van 4-packs via het forum is niet toegestaan ivm problemen met eerdere samenkopen.
Rule of thumb: Wacht met kopen van spellen tot het daily of flash sales zijn. Als dat niet het geval is, koop het dan op de laatste dag. Spellen die buiten een daily/flash om al 75% of meer afgeprijst zijn, komen zeer waarschijnlijk niet nog in een daily/flash voor.
Voor backlog/time spent posts is er het volgende topic: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1595197">~~~[Steam / PC] Het TWS (Time Well Spent) & Backlog Topic</a>~~~[/html]
~~~[html]Probeer de slowchat te beperken. Het regelen van 4-packs via het forum is niet toegestaan ivm problemen met eerdere samenkopen.
Rule of thumb: Wacht met kopen van spellen tot het daily of flash sales zijn. Als dat niet het geval is, koop het dan op de laatste dag. Spellen die buiten een daily/flash om al 75% of meer afgeprijst zijn, komen zeer waarschijnlijk niet nog in een daily/flash voor.
Voor backlog/time spent posts is er het volgende topic: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1595197">~~~[Steam / PC] Het TWS (Time Well Spent) & Backlog Topic</a>~~~[/html]