Index |
Summersale! |
Wat is dit topic |
Dit topic is bedoeld om al je steam summer-sale gerelateerde meuk te plaatsen. Je verlanglijstje, je nieuwste aankopen of je frustratie omdat je net te laat was Community Choice Deall Dit jaar is er de Community choice deal; deze deal betekend dat er elke 8 uur een nieuwe speciale deal komt die door de community bepaald wordt. M.a.w. wij kunnen invloed hebben op welke toptitel er in de sale gaat door 1 van de drie aangedragen spellen te kiezen. Mochten je downloads heel traag gaan, wat natuurlijk niet verwonderlijk is met een steam sale, dan kun je je download settings wijzigen en deze bijvoorbeeld naar Rusland (Steam->Settings->Downloads+Cloud->Download region) zetten om toch hoge download snelheden te halen en vanavond nog dat ene spel kunnen spelen |
Deals |
Active Deals ![]() http://store.steampowered.com/ |
Wat heb je gemist aan daily deals |
Summer-Sale Deals: 13 juliSummer-Sale Deals: 14 juliSummer-Sale Deals: 15 juliSummer-Sale Deals: 16 juliSummer-Sale Deals: 17 juliSummer-Sale Deals: 18 juliSummer-Sale Deals: 19 juliSummer-Sale Deals: 20 juliSummer-Sale Deals: 21 juliSummer-Sale Deals: 22 juli |
sale no more |
Tweakers, bedankt voor alle input, reacties en ongein Mede dankzij jullie is dit topic een groot succes geworden. Ik hoop voor de Winter/Kerst-sale eenzelfde topic aan te maken met een even groot succes Nogmaals bedankt voor jullie deelname aan dit topic en tot de volgende sale P.s. ik ga vrijdag verzoeken om een slotje voor dit topic aangezien de sale voorbij is. Voor alle andere PC budget gerelateerde talk verwijs ik jullie door naar PC Budget Gaming topic Voor het ruilen van steam-keys kunnen jullie terecht in Steam Trading Topic |
[ Voor 229% gewijzigd door eL_Jay op 24-07-2012 12:06 ]