Nee Steam houdt hier ook rekening mee, al zijn er soms een paar dagen tijdens de overgang van zomer naar wintertijd en omgekeerd. Dan kan de tijd dus een uur afwijken.Gropah schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 11:00:
[...]
In de winter is het toch 6 uur ivm wintertijd?
Niet zozeer Steam houdt hier rekening mee alswel dat zomer/wintertijd in Europa en USA redelijk gelijk overgaan. Het scheelt ca. een week dat ze een uur uit de pas lopen.
Dus het is 2x per jaar dat je er 'last' van hebt dat aanbiedingen niet om 19:00 zijn (en iig niet met de sales).
Vooruit, dacht dat het volledig gelijk was
Dus het is 2x per jaar dat je er 'last' van hebt dat aanbiedingen niet om 19:00 zijn (en iig niet met de sales).
Vooruit, dacht dat het volledig gelijk was
Verwijderd
Het lijkt me niet dat het vanavond begint, de actie van la noir loopt tot en met vrijdag namelijk. En anders overlapt dat elkaar?
Hmm, het tijdstip waarop de deal eindigd is wel apart. Tenzij ik me heel erg vergis eindigen ook de weekdeals altijd om 19:00 (vrijdag). L.A. Noire duurt maar tot 01:00 vrijdagnacht.Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 13:39:
Het lijkt me niet dat het vanavond begint, de actie van la noir loopt tot en met vrijdag namelijk. En anders overlapt dat elkaar?
De enige keer dat ik me zulke tijdstippen kan herinneren was (jawel) met de vorige sale waarbij je de daily deals ook langer dan een dag kon kopen (volgens mij 4 of 6 uur langer dus tot 23:00 of 01:00).
Dat zou me eerder wat hoop geven dat het vanavond los gaat
Verwijderd
Ah, dat is mooi. De tijd stond eerst wel op 19:00 meen ik, maar is gisteren volgens mij opeens naar 01:00 gegaan wat nooit zo is. Ik dacht even dat het aan mijn werkpc zit die op een aparte internetlijn zit waardoor bijv. google denkt dat ik in Engeland op een pc zit wat niet zo is.IceStorm schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 13:54:
De enige keer dat ik me zulke tijdstippen kan herinneren was (jawel) met de vorige sale waarbij je de daily deals ook langer dan een dag kon kopen (volgens mij 4 of 6 uur langer dus tot 23:00 of 01:00).
Het is altijd een paar uur na 19:00 dat de midweek pas eindigt als ik me niet vergis dus daar is niets bijzonders aan.
Hoop dat het vanavond is maar behalve dat ze publisher packs aan het toevoegen zijn en TF2 summer crates toegevoegd worden wijst er nog weinig naar dat het vandaag zou zijn. En een developer had 'maybe' gelekt dat het 12 Juni pas zou zijn, maar daarna zei hij dat het een gok was.
Hoop dat het vanavond is maar behalve dat ze publisher packs aan het toevoegen zijn en TF2 summer crates toegevoegd worden wijst er nog weinig naar dat het vandaag zou zijn. En een developer had 'maybe' gelekt dat het 12 Juni pas zou zijn, maar daarna zei hij dat het een gok was.
Treasure hat is geen drol waard, HOUWAR is degene waar zwaar betaald voor wordt.GAMEKINGZ schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 09:19:
[...]
Hoe bedoel je?
[...]
Hehe ja klopt helaas had ik er niet genoeg games voor om die te behalen, maar goed ik heb wel die mooie treasure hat.
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Wel waar maar echt geen 350 euro... meer ~320 dollar.kKaltUu schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 14:21:
[...]
Treasure hat is geen drol waard, HOUWAR is degene waar zwaar betaald voor wordt.
Verwijderd
12 juni 2013?Pheace schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 14:18:
En een developer had 'maybe' gelekt dat het 12 Juni pas zou zijn, maar daarna zei hij dat het een gok was.
Gerucht: 'Steam summer sale is July 12th -> July 23rd'
http://forums.steampowere...p?p=31268454#post31268454
Blijkbaar zou de nieuwe crate key verlopen op 11 Juli, wat normaal het einde van de sale zou aankondigen, dus dat hint dan weer op vandaag... agghhhh

Die datum zou mij niet uitkomen... ben dan op vakantie
Zou commercieel gezien ook niet handig zijn aangezien er dan meer mensen op vakantie zijn dan de aankomende 11 dagen
[ Voor 50% gewijzigd door Gropah op 28-06-2012 15:45 ]
Het is gewoon vandaag ga ik nog steeds vanuit. De (niet toegelichte) woorden van 1 kleine developer neem ik voor lief. Pas over 2 weken starten is gewoon niet handig, zeker commercieel niet zoals Gropah al aangaf.
En mensen zijn gewoontedieren, Steam heeft er niks aan om heel wispelturig te gaan worden opeens qua startdata. Er staan een paar duizend posts op het Steamforum van mensen die geld in hun zak hebben branden. Als je die geen mogelijkheden koopt gaat een aantal gewoon naar Amazon of de lokale gameshop verwacht ik.
En mensen zijn gewoontedieren, Steam heeft er niks aan om heel wispelturig te gaan worden opeens qua startdata. Er staan een paar duizend posts op het Steamforum van mensen die geld in hun zak hebben branden. Als je die geen mogelijkheden koopt gaat een aantal gewoon naar Amazon of de lokale gameshop verwacht ik.
[ Voor 3% gewijzigd door IceStorm op 28-06-2012 15:53 ]
Ik neem aan dat overal op de wereld in het algemeen de salaris einde van de maand wordt gestort toch? Beste moment om een sale te beginnen zou ik zeggen.
Zijn allemaal goeie argumenten, ik ga er ook van uit dat het vandaag is. Ik hoop het in ieder geval 
Korting op GTA en OrangeBox pls
Korting op GTA en OrangeBox pls
Je zou kunnen beargumenteren dat de andere digital retailers hun sales om de Summer Sale aan het plannen zijn als je het elke keer op hetzelfde moment doet op Steam, dus dat het handig kan zijn om het soms wat om te gooien, maar twee weken later lijkt me wel wat lastig om daar voordeel uit te halen met die taktiek.
Nope. Ik krijg mijn salaris om de 4 wekenshenr schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 15:59:
Ik neem aan dat overal op de wereld in het algemeen de salaris einde van de maand wordt gestort toch? Beste moment om een sale te beginnen zou ik zeggen.
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Idd gerucht gelukkigVinnocchio schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 15:20:
Gerucht: 'Steam summer sale is July 12th -> July 23rd'
Well I am just guess too as I haven't been told. But another dev told me July. I could be totally wrong.
Ik ga hem halen ivm mijn clan dat ik met hun kan meedoen.MrVegeta schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 11:39:
[...]
Veel over gehoord onderhand, zeker in de gaten houden.
nog paar minuten hopelijk trappen ze dan de summer sale af
Warhammer Franchise -75% blijkbaar 
WEEKEND DEAL! Offer ends 2 July

WEEKEND DEAL! Offer ends 2 July
[ Voor 30% gewijzigd door Pheace op 28-06-2012 19:02 ]
Ik zie alles nog van gisteren staan, misschien een paar minuutjes om alles in te schakelen?
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Er is nog geen nieuwe daily deal jongens, dus het kan nog gebeuren? fingers crossed
Bleh daily is er, analoge a hate story
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
http://store.steampowered.com/app/209370/Gropah schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 19:05:
Er is nog geen nieuwe daily deal jongens, dus het kan nog gebeuren? fingers crossed
Analogue a Hate Story DAILY DEAL! Offer ends in 23:56:04
Analogue: A Hate Story is daily geworden dus helaas. Hate to be wrongGropah schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 19:05:
Dan gebeurt het volgende week dinsdag omdat het vorig jaar ook op 30 juni begon dus ... still hate it...
Jammer... Had erop gehoopt dat de summer sale op deze zwoele zomeravond los zou gaan. Dan zal het inderdaad wel dinsdag de 30e worden.
Zo stom eigenlijk: ik heb een spelletje van € 12,99 op het oog en ik wel per se wachten tot de sale begint. Want als dan blijkt dat ik het ook voor pak hem beet € 4,26 (66% off) had kunnen krijgen, voel ik me bekocht, ook al is het zelfs die € 12,99 meer dan waard. U ziet het: gierige Nederlander hier zo.
Zo stom eigenlijk: ik heb een spelletje van € 12,99 op het oog en ik wel per se wachten tot de sale begint. Want als dan blijkt dat ik het ook voor pak hem beet € 4,26 (66% off) had kunnen krijgen, voel ik me bekocht, ook al is het zelfs die € 12,99 meer dan waard. U ziet het: gierige Nederlander hier zo.
Je hoeft jezelf nu niet aan te geven bij de politie, want je bent nu geen dief van je eigen portemonnee.TomAtTweakers schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 20:22:
We zijn gewoon koopjesjagers hier, toch vreemd dat ze niet vandaag van start zijn gegaan. Immers zoals anderen al opmerkten salaris net gestort en men weet dat het eraan komt.
Zojuist op Reddit:
The real reason for no summer sale.
It's the third one of the series.
Ohja, want bij Reddit hebben ze er verstand van.
Alles behalve van Valve is speculatie.
Alles behalve van Valve is speculatie.
edit:
derp
derp
[ Voor 37% gewijzigd door frickY op 28-06-2012 23:18 ]
It's a joke
omdat Valve nergens een 3e van maakt (HL, Portal, TF)
Verwijderd
And here we are - no summersale. Ik zie mensen met 30 juni en dinsdag, maar 30 juni is op een zaterdag. Right?IceStorm schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 15:53:
Het is gewoon vandaag ga ik nog steeds vanuit. De (niet toegelichte) woorden van 1 kleine developer neem ik voor lief. Pas over 2 weken starten is gewoon niet handig, zeker commercieel niet zoals Gropah al aangaf.
Dat was ik me dus gisteren ook aan het afvragen. Ik was meteen aan het kijken of ik niet aan het begin van het topic zat ofzo omdat het gisteren de 28e was. Maar de 30e is inderdaad morgen (zaterdag).Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 02:08:
[...]
And here we are - no summersale. Ik zie mensen met 30 juni en dinsdag, maar 30 juni is op een zaterdag. Right?
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
En het jaar daarvoor op de 24e.GAMEKINGZ schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 19:06:
Dan gebeurt het volgende week dinsdag omdat het vorig jaar ook op 30 juni begon dus ... still hate it...
* anandus wil sale
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ik vind 12 juli toch steeds waarschijnlijker lijken nu. Als de sale vandaag niet begint of zo dan loopt het TF2 scorched key/crate event dus ook niet gelijk aan de sale, dus dan is de kans redelijk dat hij daarna pas begint. En de Scorched crates/keys eindigen 11 Juli, terwijl de gast van cubemen had laten vallen dat het de 12de zou beginnen.
Hopen dat hij niet gelijk heeft, anders is het nog twee weken
Hopen dat hij niet gelijk heeft, anders is het nog twee weken

Shaaa... dat Valve niet snapt dat wij geld willen uitgevennoud schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 11:26:
***** bah. Nog langer wachten.
Dat ben ik niet gewend van Valvenoud schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 11:26:
***** bah. Nog langer wachten.
Het is commercieel gezien van Valve niet handig, op zijn zachtst gezegd... Zoals ik al aangaf ben ik dan op vakantie, maar ik ben heus niet de enige. Dat is ongeveer bouwvak-vakantie, waarin de meeste mensen gewoon weg zijn, en dit is ongeveer in heel (west)-Europa zo. Ik weet natuurlijk niet hoe het in de VS zit, maar daar zullen waarschijnlijk ook genoeg mensen op vakantie zijn.
Nu weet ik natuurlijk niet hoe de gemiddelde vakantieganger op vakantie gaat, maar op vakantie ga/kan ik echt niet elke dag de steam store checken op leuke sales. Ik zelf neem alleen mijn iPod touch mee op vakantie, dus dat is handig om even mijn mail op te checken en wat nieuws als ik al internet kan vinden, maar veel meer wordt het niet. Zal een hell worden om daadwerkelijk iets te kopen op zo'n ding...
Al met al dus niet handig van Valve om het niet in de komende 11 dagen te doen. Minder sales = minder omzet voor hun
Nu weet ik natuurlijk niet hoe de gemiddelde vakantieganger op vakantie gaat, maar op vakantie ga/kan ik echt niet elke dag de steam store checken op leuke sales. Ik zelf neem alleen mijn iPod touch mee op vakantie, dus dat is handig om even mijn mail op te checken en wat nieuws als ik al internet kan vinden, maar veel meer wordt het niet. Zal een hell worden om daadwerkelijk iets te kopen op zo'n ding...
Al met al dus niet handig van Valve om het niet in de komende 11 dagen te doen. Minder sales = minder omzet voor hun
Nergens voor nodig
[ Voor 105% gewijzigd door PWM op 30-06-2012 17:13 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Knip
[ Voor 98% gewijzigd door PWM op 30-06-2012 17:14 ]
Het is gewoon een feit dat mensen op vakantie gaan in de periode van 12 juni tot de 23e vrij hebben (zie wiki). En als mensen vrij hebben, gaan ze vaak op vakantie? Toch?
Haal daarbij dat lang niet iedereen dag in dag uit steam kan/wil checken op vakantie en je komt met 2e klas economie al bij het feit dat Valve minder omzet zal maken, in ieder geval van Nederland, wat dus al meteen zegt: minder omzet (ookal is het met alleen NL niet veel minder omzet). Nu is echter zo dat zo'n zelfde soort systeem aan de hand in meerdere landen, dus meer landen met minder omzet is flink wat minder omzet voor Valve.
En nu zie ik niet wat er fout is aan mijn onderbouwing dat jij er zo op los gaat ragen...
[ Voor 18% gewijzigd door PWM op 30-06-2012 17:14 ]
This post is obviously fake. Seriously /r/gaming, stop upvoting any GabeN mail. A guy even got to the front page explaining how to do this not long ago.
beep beep
oh my god what's going on
beep beep beep beep beep
My bullcrap meter is going CRAZY!
beep beep
oh my god what's going on
beep beep beep beep beep
My bullcrap meter is going CRAZY!
Ik dacht er niet bij na, maar ik realiseer me net ook dat het de oude GMail layout is
Ik zat helemaal verkeerd te kijken. 30 juni is inderdaad morgen (zaterdag) en aanstaande dinsdag is het 3 juli. We weten natuurlijk niets zeker maar ik begin ook steeds meer op 12 juli te rekenen. Het wordt in ieder geval niet eerder dan maandag 2 juli 19:00 uur want tot dat moment loopt de huidige weekend deal.Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 02:08:
And here we are - no summersale. Ik zie mensen met 30 juni en dinsdag, maar 30 juni is op een zaterdag. Right?
Ik denk dat ik tot dat moment wacht. Als de sale dan nog niet begint, koop ik gewoon het spel wat ik wil hebben voor de normale prijs en laat ik sale verder aan me voorbij gaan (al zal dat best lastig worden).
Verwijderd
Niet groot. Sales beginnen vrijwel altijd op donderdag (grote sales). En een game dev zou de datum van 11 - 23 genoemd hebben. Kan ook 12 zijn, weet niet wanneer het donderdag is.Verwijderd schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 20:52:
Hoe groot is de kans dat de summersales op 2juni zijn?
Aannemende dat je 2 juli (maandag) bedoeld, klein. Nou heb ik er al eerder naast gezeten maar als ze op maandag gaan beginnen doen ze echt alles anders dan ze ooit bij eerdere sales gedaan hebben. Zou er niet van uit gaan iig.Verwijderd schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 20:52:
Hoe groot is de kans dat de summersales op 2juni zijn?
CoD games zijn altijd al schandalig duur geweest op Steam. Vorige sale was Black Ops met 50% korting, zou me sterk verbazen als het komende sale 75% wordt. Zou uitgaan van max. 66% en dan ben je nog steeds € 20,- kwijt voor de vanilla game. Vind ik veel geld voor een spel van ruim 1,5 jaar oud maar ja. Maar je kunt altijd hopen op 75% of meerVerwijderd schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 21:27:zouden ze op black ops een serieuze korting geven denkje?
Waarom zou je die überhaupt willen kopen dan?
Verwijderd
Hij koopt zowieso op sale, maar veel korting zal het niet zijn. 50 - 66% max, en dan is retail halen even duur of zelfs nog goedkoper.Verwijderd schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 21:27:
zouden ze op black ops een serieuze korting geven denkje?
Ze zullen zich voornamelijk op de US richten dus rekening houden met onze 3 weken vakantie zullen ze wel niet doen. Bij mijn vorige werkgever kreeg ik mijn maandloon de 14e en bij mijn huidige op de 23e, beide grote werkgevers. In de US krijgen heel veel mensen volgens mij elke 2 weken hun loon. Starten op de eerste of laatste van de maand hoeft dus volgens mij niet specifiek voor het salaris moment.
Valve staat er om bekend dat ze expirementeren met online verkoopacties.
Als je weet dat er elk jaar op hetzelfde moment een grote uitverkoop is dan ga je niet een maand van te voren al een spel kopen, misschien zien ze dat terug in de verkoopcijfers en willen ze het verrassingselement van de sale terug brengen door hem eens te skippen.
Misschien dat we straks verrast worden met een na-zomersale?
Als je weet dat er elk jaar op hetzelfde moment een grote uitverkoop is dan ga je niet een maand van te voren al een spel kopen, misschien zien ze dat terug in de verkoopcijfers en willen ze het verrassingselement van de sale terug brengen door hem eens te skippen.
Misschien dat we straks verrast worden met een na-zomersale?
[ Voor 33% gewijzigd door Philip J. Dijkstra op 01-07-2012 22:05 ]
Over 7 uur toch nog maar eens kijken. Dan is het maandag in Amerika.
Vind het hele speculeren van wat en waarom eigenlijk wel grappig.
Het lijkt er bijna op dat wij vinden dat de summer sale MOET en zelfs op een vast tijdstip/periode.
Maar ze zijn dat natuurlijk helemaal niet verplicht. Then again......als ze het een jaartje zouden overslaan gaat dat flink wat nerd rage opleveren
Ook denk ik dat men zich eigenlijk niet te druk zal maken over het wannneer. Tuurijk zullen er vanwege vakanties mensen niet kopen, maar volgens mij zijn de sales doorgaans een zo groot succes dat ze er echt niet van wakker liggen dat een paar mensen niet kopen.
(zie het helemaal voor me.....
'hee * naam directeur van Valve* we hebben 100-1000-whatever emails van mensen die klagen dat ze de sale zijn misgelopen'
'not now, i'm ordering a new Veyron')
Het lijkt er bijna op dat wij vinden dat de summer sale MOET en zelfs op een vast tijdstip/periode.
Maar ze zijn dat natuurlijk helemaal niet verplicht. Then again......als ze het een jaartje zouden overslaan gaat dat flink wat nerd rage opleveren
Ook denk ik dat men zich eigenlijk niet te druk zal maken over het wannneer. Tuurijk zullen er vanwege vakanties mensen niet kopen, maar volgens mij zijn de sales doorgaans een zo groot succes dat ze er echt niet van wakker liggen dat een paar mensen niet kopen.
(zie het helemaal voor me.....
'hee * naam directeur van Valve* we hebben 100-1000-whatever emails van mensen die klagen dat ze de sale zijn misgelopen'
'not now, i'm ordering a new Veyron')
10 second ninja DONE
Ik ben het met de rest van je verhaal wel eens hoor maar deze snap ik niet? Waaruit blijkt dat de afgelopen jaren?Philip J. Dijkstra schreef op zondag 01 juli 2012 @ 22:01:
@Sagat, een vakantie heeft impact op je omzet, simpel. Ik zie dan ook niet in waarom (hopelijk) over 1,5 week een beter tijdstip is dan afgelopen donderdag. Tuurlijk, dat is met op zijn breedst behoorlijk met 'Europese' ogen maar toch.
Verwijderd
Why the summersale starts at 12 july:
- Cubemen dev slipped saying it's the 12th to 23rd then saying it was just a "guess" and he heard it from another dev aka CYA mode (topic dissapeared now)
- A Virus Named Tom dev saying the game would launch about a week after the sale -> Steam store release date changed from June to August
- Endless Space had a mid July release date now moved to July 4
- Team Fortress 2 Scorched keys expire July 11
- No massive flood/update of publisher packs in the Steam registry (only 4 so far out of the many publishers)
- No game updates with summer related achievements
- The Left 4 Dead blog updated to say July 24 is the big DLC update
- Nation Red dev says the summer update has been completed for two weeks but now has extra time to add more stuff
- Meet the Pyro buzz will transfer to the Summer Sale which will then shift to the L4D2 update, creating a month long spotlight for Valve
****taken from steamforums
- Cubemen dev slipped saying it's the 12th to 23rd then saying it was just a "guess" and he heard it from another dev aka CYA mode (topic dissapeared now)
- A Virus Named Tom dev saying the game would launch about a week after the sale -> Steam store release date changed from June to August
- Endless Space had a mid July release date now moved to July 4
- Team Fortress 2 Scorched keys expire July 11
- No massive flood/update of publisher packs in the Steam registry (only 4 so far out of the many publishers)
- No game updates with summer related achievements
- The Left 4 Dead blog updated to say July 24 is the big DLC update
- Nation Red dev says the summer update has been completed for two weeks but now has extra time to add more stuff
- Meet the Pyro buzz will transfer to the Summer Sale which will then shift to the L4D2 update, creating a month long spotlight for Valve
****taken from steamforums
http://www.facebook.com/Steam/posts/10150928363167339
We are planning to perform routine Steam server maintenance on Tuesday, July 3, 2012 around 2:00 PM PDT (GMT-0700) : http://bit.ly/GCu7aB
Huidige sale van C&C eindigt op donderdag. Ik hoop erop, maar ik denk het niet...
Het lijstje van Mostwanted1337 lijkt me toch wel overtuigend. Ik zet mijn geld definitief in op 12 juli. Figuurlijk dan, want geld uitgeven ga ik niet doen als de sale daadwerkelijk pas op 12 juli begint. En met mij zijn volgens mij veel andere Nederlanders.
Ik begrijp dat de Nederlandse markt relatief gezien klein is voor Valve maar toch blijf ik het geen slimme keus vinden als de sale daadwerkelijk zo laat begint. Ik zal in ieder geval niets kopen dan.
Ik begrijp dat de Nederlandse markt relatief gezien klein is voor Valve maar toch blijf ik het geen slimme keus vinden als de sale daadwerkelijk zo laat begint. Ik zal in ieder geval niets kopen dan.
Steam support antwoord op de vraag waarom de Steam Sale nog niet begonnen was 

Hahah, wel humor natuurlijk. De vraag is ook in semi-rijm dus steam dacht dat kunnen wij wel beter.
Obviously Fake, maar dat zal wel een mij liggen. Anyway er komt al een weekend sale aan dus ... het zal waarschijnlijk toch de 12de zijn wat sommige mensen beweren.Pheace schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 10:24:
Steam support antwoord op de vraag waarom de Steam Sale nog niet begonnen was
[afbeelding]
Ik ben maar begonnen met m'n geld elders te spenderen. Misschien dat ik volgende week nog de kop meepak van de sale-start, maw ik verwacht 'm vanavond niet meer. Maar stiekum denk ik gemiste kans steam en tot de xmas sale dan maar.
Right...en zodra de sale start spit je ongetwijfeld de hele steam store uitrockhopper schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 18:31:
Ik ben maar begonnen met m'n geld elders te spenderen. Misschien dat ik volgende week nog de kop meepak van de sale-start, maw ik verwacht 'm vanavond niet meer. Maar stiekum denk ik gemiste kans steam en tot de xmas sale dan maar.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Wat een drama zeg
Gewoon wachten, is het echt wel waard hoor. Dat weten jullie toch van vorig jaar?
Steam/XBL: Avioto
Waarom moet ie fake zijn?GAMEKINGZ schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 17:46:
[...]
Obviously Fake, maar dat zal wel een mij liggen. Anyway er komt al een weekend sale aan dus ... het zal waarschijnlijk toch de 12de zijn wat sommige mensen beweren.
Omdat steam support zo niet kan reageren (althans normaal gesproken zijn ze gewoon heel formeel met uitleg enzo...)
Misschien wel interessant: http://www.steamgifts.com...11-indie-bundles-revealed
Zelf hoop ik later op Dungeon Siege 3 (en 2, en 1), Torchlight (1, 2) en Colonization remake. De rest zie ik dan wel.
Zelf hoop ik later op Dungeon Siege 3 (en 2, en 1), Torchlight (1, 2) en Colonization remake. De rest zie ik dan wel.
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Verwijderd
toch jammer dat die gozer op het forum kennelijk alle sales acties heeft kunnen vinden ,maar ze niet gaat geven. I'am here until tomorrow... ja, nou en? posten die zaken, die indie games zijn niet zo boeiendTrinsec schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 08:05:
Misschien wel interessant: http://www.steamgifts.com...11-indie-bundles-revealed
Heel veel van die indie games heb ik al dankzij de indie bundles.
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Dan had de Steam-sale al afgelopen geweest, ik ga er daarom vanuit dat je 9 juli bedoeld. Ik denk dat het afwachten is wanneer de sale gaat beginnen, als er al een sale komt.
Natuurlijk hoop ik dat hij komt, maar we moeten er wel rekening mee houden dat het geen verplichting is van Valve / Steam.
Leuk al die indies maar ik heb geen idee welke leuk zijn en welke niet. Zijn er Tweakers met ervaringen over de indies? Wat zijn de ervaringen van Tweakers met de indies in de lijst?
//edit Vraag veranderd voor bijdehandjes...
[ Voor 32% gewijzigd door Loev op 06-07-2012 14:56 ]
JaLoev schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:35:
Leuk al die indies maar ik heb geen idee welke leuk zijn en welke niet. Zijn er Tweakers met ervaringen over de indies?
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
JaLoev schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:35:
Leuk al die indies maar ik heb geen idee welke leuk zijn en welke niet. Zijn er Tweakers met ervaringen over de indies?
Over het algemeen is het wel zo dat Indie Bundles als Humble Bundle en Indie Royale betere deals opleveren.
Ik was zelf erg gecharmeerd van Sword en Sworcery Ep+ (een beetje ouderwetse point&click achtige adventure game met aparte humor), machinarium (point&click puzzelspel, erg sfeervol) en bit trip runner (erg simpel spelletje, maar wel vermakelijk).Loev schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:35:
Leuk al die indies maar ik heb geen idee welke leuk zijn en welke niet. Zijn er Tweakers met ervaringen over de indies? Wat zijn de ervaringen van Tweakers met de indies in de lijst?
Het is zoals al eerder gezegd natuurlijk erg afhankelijk van de prijs of het de moeite waard is om een van die bundels te halen, maar als de prijs laag is is het vaak een leuke manier om veel verschillende spelletjes voor weinig geld op de kop te tikken.
Nah ik denk niet dat ik tijdens m'n vakantie steam ga checken. Ik zal misschien de eerste 2 dagen mee kunnen pakken, maar volgend weekend ben ik echt pleite. Maar dat is op zich ook niet ergBoeboe schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 19:30:
[...]
Right...en zodra de sale start spit je ongetwijfeld de hele steam store uit
Die indie bundles zijn inderdaad niet zo interessant meer, omdat er zoveel overlap is heb ik ook al een flink aantal. Verder laat ik het lekker op me afkomen of en wanneer er iets komt. Ik was wel een beetje teleurgesteld 'de laatste donderdag van juni' maar goed life goes on.
[ Voor 26% gewijzigd door rockhopper op 06-07-2012 17:54 ]
Nu is het officieel dat er wél een Summer Sale komt. 
http://www.vg247.com/2012...-steam-summer-sale-plans/
Veel mensen roepen 12 juli in dat forum, maar dat lijkt verder nergens op gebaseerd...Asgaro schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 18:02:
Nu is het officieel dat er wél een Summer Sale komt.
Helaas ben dan weg. Jammer had 2 spellen willen kopen 
Dan maar via de andere legale weg...
Edit: bv g2play
. Helaas is een andere vriend die over Steam beschikt ook al weg.
Edit: bv g2play
[ Voor 31% gewijzigd door noud op 06-07-2012 23:07 ]
g2play?noud schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 23:00:
Helaas ben dan weg. Jammer had 2 spellen willen kopen
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
ik heb nog wel geduld. Een spel nu kopen voor 20 euro, dat je binnen een maand misschien voor 5 kunt kopen. Dat is dief zijn van je eigen portemonnee!
De summersale duurt toch altijd 2 weken met op Zondag de recap?
Die summersale is zélf dief van je portemonnee, want al die games had ik anders niet eens gekochtTarkin schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 09:43:
ik heb nog wel geduld. Een spel nu kopen voor 20 euro, dat je binnen een maand misschien voor 5 kunt kopen. Dat is dief zijn van je eigen portemonnee!

[ Voor 11% gewijzigd door Compizfox op 07-07-2012 15:07 ]
11 dagen met op de laatste dag (wat meestal een zondag is) een recapRevenNL schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 13:58:
De summersale duurt toch altijd 2 weken met op Zondag de recap?
Verwijderd
Summer Sale lasts 11 days (http://cdr.thebronasium.c...te_updated/direction:desc), and the Killing Floor event ends on the 23rd. The two always coincide. So...the 12th. Boom. Done-zo.
Copy paste. Het begint dus de 12e, zoals we al verwachten.
Copy paste. Het begint dus de 12e, zoals we al verwachten.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2012 23:13 ]
Mooi, kijken of ik nog goedkoop de Call of Duty: War Chest kan scoren.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
De Steam Summer Sale lijst is mogelijk gelekt;
http://www.eurogamer.net/...s-summer-sale-list-leaked
Hij is NIET bevestigd, ik herhaal NIET bevestigd!
http://www.eurogamer.net/...s-summer-sale-list-leaked
Hij is NIET bevestigd, ik herhaal NIET bevestigd!
Let op:
De titel van dit topic is "Steam Summersale 2012", en dat is ook de enige titel. (Inhoudelijke) vragen over games of kwaliteit hiervan horen hier niet thuis. Niet om te pesten, maar om dit topic leesbaar te houden. Als je de hele dag in dit topic woont, valt het misschien niet op, maar als je 1x per dag kijkt, moet je berichten over de sale bijna zoeken.
En, excuus dat ik daar niet eerder een reactie op heb gegeven, handel is niet toegestaan, geen uitzondering. Dit geldt dus ook voor de 4-1 deals of het zoeken naar andere personen hiervoor.
Je mag DM gebruiken of zoekt andere kanalen.
De titel van dit topic is "Steam Summersale 2012", en dat is ook de enige titel. (Inhoudelijke) vragen over games of kwaliteit hiervan horen hier niet thuis. Niet om te pesten, maar om dit topic leesbaar te houden. Als je de hele dag in dit topic woont, valt het misschien niet op, maar als je 1x per dag kijkt, moet je berichten over de sale bijna zoeken.
En, excuus dat ik daar niet eerder een reactie op heb gegeven, handel is niet toegestaan, geen uitzondering. Dit geldt dus ook voor de 4-1 deals of het zoeken naar andere personen hiervoor.
Je mag DM gebruiken of zoekt andere kanalen.