Steam/XBL: Avioto
Verwijderd
zijn dat prijzen van voor de sale ofzo? Komop, 100 dollar Duke Nukem Forever en weet ik niet wat voor hoge prijzen, indie bundels voor 40 dollar?Frerix schreef op maandag 09 juli 2012 @ 15:45:
De Steam Summer Sale lijst is mogelijk gelekt;
http://www.eurogamer.net/...s-summer-sale-list-leaked
Hij is NIET bevestigd, ik herhaal NIET bevestigd!
Wel leuke stardock set, maar wederom 40 dollar?
Ik haak dan af hoor, maar volgens mij klopt er geen hout van. Je ziet een kleine paradox lijst en ik had in de autumn sale alle paradox games voor 100 euro, niet maar een paar.
die komen elke sale wel voorbij, dus je kan je slag slaan.Avioto schreef op maandag 09 juli 2012 @ 16:21:
Anno, Civ, Deus Ex, Tropico en Hitman. Allemaal games die ik nog wil kopen, dus dit zou echt tof zijn
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2012 17:30 ]
Er staat niet voor niets "placeholder" achter de prijs.Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2012 @ 17:29:
[...]
zijn dat prijzen van voor de sale ofzo? Komop, 100 dollar Duke Nukem Forever en weet ik niet wat voor hoge prijzen, indie bundels voor 40 dollar?
Wel leuke stardock set, maar wederom 40 dollar?
Ik haak dan af hoor, maar volgens mij klopt er geen hout van. Je ziet een kleine paradox lijst en ik had in de autumn sale alle paradox games voor 100 euro, niet maar een paar.
[...]
die komen elke sale wel voorbij, dus je kan je slag slaan.
Desalniettemin een leuke lijst om mee te speculeren. De prijsstelling kan ik niet zoveel mee, we zullen wel zien wat er komt.
Jammer om alvast te zien dat de nieuwe civV add-on er niet bijgezet wordt, maar ik blijf tegen beter weten in hopen.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
hij was volgens mij al -33% in de christmas sell van vorig jaar (maand na release) dus die kun je denk ik wel in je zak stekenAsgaro schreef op maandag 09 juli 2012 @ 19:39:
Ik kijk wel uit naar een aantal games, maar ben vooral benieuwd voor Skyrim: zou die -25, -33, -50 of -75% worden?Die game is nog relatief nieuw en verkoopt sowieso nog steeds goed dus het is moeilijk in te schatten.
Verder, die lijst is echt nutteloos. Die indie packs waren al bekend en die publisher/special packs kon je ook op je klompen aanvoelen. Zonder prijzen heb je er niet veel aan verder.
Ik zie het donderdag wel

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Vorig jaar kon je tickets bij elkaar sparen door bepaalde achievements te halen en met deze tickets kon je bepaalde DLC krijgen of je kon ze opsparen om mee te doen met een loterij.
Als ik het me goed herinner.
[ Voor 62% gewijzigd door anandus op 09-07-2012 21:40 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Het is voor mij dubbelmooi want ik ben op een lanparty dus genoeg mensen om achievements te jagen!anandus schreef op maandag 09 juli 2012 @ 21:39:
Ik hoop zeer zeker dat er weer iets te doen is, leuk altijd
Vorig jaar kon je tickets bij elkaar sparen door bepaalde achievements te halen en met deze tickets kon je bepaalde DLC krijgen of je kon ze opsparen om mee te doen met een loterij.
Als ik het me goed herinner.
Geld heb ik jammer genoeg niet genoeg voor games dus die gaan hem niet worden
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
zou mooi zijn, skyrim staat nog steeds op mijn "todo" listGropah schreef op maandag 09 juli 2012 @ 20:02:
[...]
hij was volgens mij al -33% in de christmas sell van vorig jaar (maand na release) dus die kun je denk ik wel in je zak steken
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Asus N551JK-CN157H
zit er dan geen steam activation code bij?Avioto schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 14:15:
Ik ben een achievement hoer, ik heb liever de steam versieMaar thanks
vaak is dat wel zo tegenwoordig, kan je 'm gewoon via steam downloaden
Ik heb geen flauw idee..Weet iemand dit?godofal schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 19:14:
[...]
zit er dan geen steam activation code bij?
Vast wel. Ik zou me niet te veel op die lijst focussen en gewoon even 2 dagen wachten.
Kingdoms Of Amalur is geen Steamworks game dus helaas, dat gaat niet werken.godofal schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 19:14:
Steam heeft een lijstje met retail games waarvan je de key in Steam kunt proppen:
https://support.steampowe...le.php?ref=7480-wusf-3601
Niet extreem compleet overigens, bijv. Nuclear Dawn staat er nog steeds niet bij zie ik nu en die key gaat (ging) er iig prima in.
skyrim (met mods ziet het er erg goed uit)
verder lijkt max payne me wel leuk om te hebben, rockstar bundels worden wel meer verkocht op steam dus je hebt zeker een kast dat ie erbij zit.
[ Voor 10% gewijzigd door mrc4nl op 11-07-2012 00:22 ]
ora et labora
hmm, ik dacht dat dat altijd zo wasIceStorm schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 19:35:
[...]
Kingdoms Of Amalur is geen Steamworks game dus helaas, dat gaat niet werken.
Steam heeft een lijstje met retail games waarvan je de key in Steam kunt proppen:
https://support.steampowe...le.php?ref=7480-wusf-3601
Niet extreem compleet overigens, bijv. Nuclear Dawn staat er nog steeds niet bij zie ik nu en die key gaat (ging) er iig prima in.
naja, het is ook een tijdje geleden dat ik een doosje heb gekocht (lees: aantal jaar voor de PC)
ik ga iig ff fallout 3 en NV regelen, heb die 's geprobeerd en is toch wel érg verslavend, ziet er ook nog erg goed uit voor een game van 4 jaar oud
Het is een EA game, dus geen steam inderdaad zoals hierboven aangegeven, maar wel ORIGIN activeerbaar (zoals alle EA games tegenwoordig). Origin heeft volgens mij geen achievements, dus helaas. Maar als het je om digitaal kunnen downloaden gaat is het wel een optie.godofal schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 19:14:
[...]
EA heeft wel games op Steam hoor; http://store.steampowered.com/publisher/Electronic%20Artsshenr schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 10:41:
Het is een EA game, dus geen steam inderdaad zoals hierboven aangegeven, maar wel ORIGIN activeerbaar (zoals alle EA games tegenwoordig). Origin heeft volgens mij geen achievements, dus helaas. Maar als het je om digitaal kunnen downloaden gaat is het wel een optie.
Als uitgever athans, niet als ontwikkelstudio.
Steamworks is het platform voor micropayments, achievements, en cross-platform multiplayer. Maar non-steamworks games zijn net zo goed koop- en speelbaar op Steam.IceStorm schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 19:35:
Kingdoms Of Amalur is geen Steamworks game dus helaas, dat gaat niet werken.
[ Voor 25% gewijzigd door frickY op 11-07-2012 11:51 ]
Dat ontken ik ook helemaal niet, ik wil alleen zeggen dat er geen mogelijkheid is tot het proppen van non-steamkeys in Steam als het geen Steamwork games zijn.frickY schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 11:48:
Steamworks is het platform voor micropayments, achievements, en cross-platform multiplayer. Maar non-steamworks games zijn net zo goed koop- en speelbaar op Steam.
Steamworks is inderdaad groter dan enkel de DRM maar dat is wel wat hier van belang is (en in welke context het meetal gebruikt wordt).
Klopt, maar ik bedoel meer dat EA games over het algemeen geen steamworks hebben, maar wel activeerbaar zijn in origin. EA heeft zeker wel (veel) games op steam (sims 3, mass effect 1 + 2, etc.), maar sinds de komst van origin steeds minder en minder.frickY schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 11:48:
[...]
EA heeft wel games op Steam hoor; http://store.steampowered.com/publisher/Electronic%20Arts
Als uitgever athans, niet als ontwikkelstudio.
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Als daar iets ingezet wordt, dan verschijnt het over het algemeen binnen enkele dagen in de Store.
http://new.marlamin.com/cdr/view.php?pagenum=1&type=sub

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
idem hier, beiden op dvd schrijf. Maar die ga ik niet opnieuw kopen. Baal wel dat ik geen steamcodes heb, maar om nu iets van 10 euro voor beide games op steam te betalen (met wat geluk 7,50 euro) omdat ik ze dan daar heb gaat me ook te ver.Compizfox schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 17:04:
Zou wel mooi zijn als ze Bioshock en Bioshock 2 in de aanbieding doen. Bioshock 2 heb ik al in de Rapture Edition, maar die is GFWLen niet activeerbaar op Steam.
Ik hoop dat die lijst klopt, ik zat er namelijk al over te denken om deze game bij een keystore te kopen:Jason X schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 19:51:
Ja, die sale gaat gebeuren hoor. Kijk maar in de eerste pagina's van de apps-directory. Allemaal (Summer 2012) versies van games en collections.
Als daar iets ingezet wordt, dan verschijnt het over het algemeen binnen enkele dagen in de Store.
Sniper Elite Franchise Pack (Summer 2012)
Deze lijst klopt 100% want hij wordt onttrokken aan de database van Steam:
Steam uses a “Content Description Record” to distribute lists of their games and their information to the Steam clients across the world. It is also able to access these without actually having a Steam client, so I decided to make a parser for this. It downloads a XML file every hour of every day to and throws this into a database. The result is having an up to date database of Steam Apps and Subscriptions.
Zie ik daar Telltale staan..Jason X schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 19:51:
Ja, die sale gaat gebeuren hoor. Kijk maar in de eerste pagina's van de apps-directory. Allemaal (Summer 2012) versies van games en collections.
TellTale Collection (Summer 2012)

En nog vele andere! Laat het maar snel beginnen!
Asus N551JK-CN157H
Alleen jammer dat de prijzen nog als 99,99 staan aangegevenJason X schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 19:59:
[...]
Deze lijst klopt 100% want hij wordt onttrokken aan de database van Steam:
Steam uses a “Content Description Record” to distribute lists of their games and their information to the Steam clients across the world. It is also able to access these without actually having a Steam client, so I decided to make a parser for this. It downloads a XML file every hour of every day to and throws this into a database. The result is having an up to date database of Steam Apps and Subscriptions.

15380 Summer Sale Indie Bundle Day Three
15379 Summer Sale Indie Bundle Day Two
15383 Summer Sale Indie Bundle Day Four
15384 Summer Sale Indie Bundle Day Five
15385 Summer Sale Indie Bundle Day Six
15386 Summer Sale Indie Bundle Day Seven
15387 Summer Sale Indie Bundle Day Eight
15388 Summer Sale Indie Bundle Day Nine
15389 Summer Sale Indie Bundle Day Ten
15390 Summer Sale Indie Bundle Day Eleven
15378 Summer Sale Indie Bundle Day One
[ Voor 86% gewijzigd door anandus op 11-07-2012 20:49 ]
Nog niet bekend.ge-flopt schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 20:56:
Ik heb even het topic doorgekeken, maar misschien dat ik er overheen kijk, maar welke games (als het bekend is natuurlijk) komen in de summersale voorbij?
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Zijn er meer mensen die het gevoel hebben dat er dit keer geen achievement-hunt komt? Ik heb nog geen enkele game gehad met een update die daar op zou duiden.
En je hebt ook geen iOs of Android device tot je beschikking? De steam-app werkt namelijk ook prima. Gewoon nu alvast genoeg geld in je Steam Wallet storten.Gropah schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 21:26:
Ik hoop dat het er niet komt omdat ik geen toegang heb tot een PC in die tijd, maar het kan zijn dat Valve heeft geleerd en tegen alle ontwikkelaars met zo'n update heeft gezegd dat ze die pas mogen uitrollen op de dag dat de achievement gebeurd of als de sale is begonnen?
[ Voor 66% gewijzigd door frickY op 11-07-2012 21:41 ]
Ik heb een iPad tot mijn beschikking en daar ga ik ook aankopen op doen (mbv paypal, hou er niet van om geld op een medium te hebben waarvan ik niet weet waarneer ik het weer ga gebruiken, dus geen steam wallet voor mij) en daar kan ik gewoon via de webbrowser aan kopen (steam app laat paypal niet toe). Maar het punt is meer de ingame achievements waarmee je extra dingen kunt winnen/verdienen, die kan ik dan dus niet doenfrickY schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 21:40:
Ik wil helemaal niet weten welke games er komen. Het is juist deel van de lol om elke dag op tijd even te checken wat de daily deals zijn.
[...]
En je hebt ook geen iOs of Android device tot je beschikking? De steam-app werkt namelijk ook prima. Gewoon nu alvast genoeg geld in je Steam Wallet storten.
Volgens budgetgaming.nl zijn Bioshock 1+2 samen al te krijgen voor €9. Als ze dan een pack uitbrengen voor €5 of €7,5 zou ik het meteen kopen, ook als ik Bioshock 1 al retail had (wat niet het geval is, dus voor mij is het nog wat gunstiger dan voor jou).Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 19:56:
[...]
idem hier, beiden op dvd schrijf. Maar die ga ik niet opnieuw kopen. Baal wel dat ik geen steamcodes heb, maar om nu iets van 10 euro voor beide games op steam te betalen (met wat geluk 7,50 euro) omdat ik ze dan daar heb gaat me ook te ver.
Ik heb al vaker het uur 19:00 gezien maar heb er eigenlijk nooit aandacht aan besteed.
f251a3362191f14872ff368789dd3c1a220782a1c582fbb31fec609763dd2cef
Dan is de Steam versie toch ook GFWL...Compizfox schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 17:04:
Zou wel mooi zijn als ze Bioshock en Bioshock 2 in de aanbieding doen. Bioshock 2 heb ik al in de Rapture Edition, maar die is GFWLen niet activeerbaar op Steam.
Ergens hoop ik dat de Sale gaat beginnen vandaag; aan de andere kant, vanavond ga ik een weekend weg (morgen vrij van werk) en kan dan dus weinig naar die Sales kijken. Ik weet dat een dag later de sales qua korting gehalveerd is, dus nog altijd wel wát goedkoper...
Ach, aanbiedingen zijn sowieso een dag geldig en de packs gewoon de hele periode. Het zou me ook verbazen als alles om half 8 al soepeltjes loopt, normaal gesproken heeft Steam altijd even nodig om de toestroom een beetje aan te kunnenDeerDitch schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 09:22:
Dus ff het alarm op m'n telefoon instellen op 19.30 en maar eens kijken of er iets van mijn gading bij zit...
Steam summersale bestaat uit:
-dag aanbiedingen, die 24uur lang geldig zijn?
-pack aanbiedingen, die de hele week geldig zijn?
Basement Bios ---- Exo-S
Dat weet niemand.BioHazard schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 09:44:
Ik heb een stukje terug gelezen, of ik lees eroverheen, of het is verder terug. Gaat de sale nou vanavond beginnen?
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Oh oeps, my bad. Ik lees dat men alarmen gaat zetten voor 19.30 en weet ik het wat. En ik trok te snel mn conclusies denk ik.
Nou ja, dat weet niemand (hier) 100% zeker maar er zijn dit keer toch wel heel veel signalen die daar op wijzen.Yorin schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 09:44:
Dat weet niemand.
Hopelijk komt THPSHD nog tijdens de summer sale op steam uit
Dan zijn ze 30 minuten te laat, want volgens mij is de 'update' iedere dag om 19:00, en de verwachting is dan ook dat het vanavond om 19:00 losbarst. Maar zoals gezegd niemand weet het zeker, 2 weken geleden dachten ook veel mensen dat het zou beginnenBioHazard schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 09:46:
[...]
Oh oeps, my bad. Ik lees dat men alarmen gaat zetten voor 19.30 en weet ik het wat. En ik trok te snel mn conclusies denk ik.
Ik kan je op een briefje geven dat jij om 19:00 echt niks kunt zien van de aanbiedingenrockhopper schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 10:14:
Dan zijn ze 30 minuten te laat,
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Je hebt wel 24 uur de tijd dus op het eerste uur aanwezig zijn hoeft nou ook weer niet.
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Is het gebruikelijk dat ze dat ook met Summersales doen?Gropah schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 21:44:
Maar het punt is meer de ingame achievements waarmee je extra dingen kunt winnen/verdienen, die kan ik dan dus niet doen
Volgens mij alleen met events zoals de Treasure Hunt ed?
Deden ze afgelopen christmas sale en summersale toch ook? De treasure hunts zijn toch ingame achievements? Deze hunts leveren dan punten op welke je kunt inwisselen voor games, of opsparen om mee te doen aan de jackpot om alle games op steam of je top 10 van je verlangelijstje te krijgenfrickY schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 11:09:
[...]
Is het gebruikelijk dat ze dat ook met Summersales doen?
Volgens mij alleen met events zoals de Treasure Hunt ed?
Waarom heb ik die dingen nog nooit gezienGropah schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 11:12:
[...]
Deden ze afgelopen christmas sale en summersale toch ook? De treasure hunts zijn toch ingame achievements? Deze hunts leveren dan punten op welke je kunt inwisselen voor games, of opsparen om mee te doen aan de jackpot om alle games op steam of je top 10 van je verlangelijstje te krijgen
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
[ Voor 73% gewijzigd door Loev op 12-07-2012 11:54 ]
Check dit anders even voor Christmas sale achievements van afgelopen jaar.Oxigeon schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 11:26:
[...]
Waarom heb ik die dingen nog nooit gezien. Heb nog nooit een game of iets dergelijks gewonnen
Ziet er wel nice uit. Maar hoe groot is nu de kans dat je bij die duizend winnaars zit. Die kan is toch vrijwel zeer kleinGropah schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 12:03:
[...]
Check dit anders even voor Christmas sale achievements van afgelopen jaar.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
* Zeker gezien sommige mensen énorm hebben gecheat met de Humble Bundle
Persoonlijk vond ik de Summer Camp leuker, dat je gewoon DLC voor spelletjes kon winnen, in plaats van kans te maken op iets.
Niet dat de DLC veel voorstelde (extra map, dat soort dingen), maar dan wón je tenminste iets
Verwijderd
Nee joh, de kans op een game was veel leuker dan zo'n dlc dingetje! Wel of niet craften, coal sparen, traden etc. Dat had je allemaal niet bij de summersale en wel bij de wintersale.anandus schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 12:19:
Die kans was zeer klein*, maar het was gewoon leuk om te doen
* Zeker gezien sommige mensen énorm hebben gecheat met de Humble Bundle![]()
Persoonlijk vond ik de Summer Camp leuker, dat je gewoon DLC voor spelletjes kon winnen, in plaats van kans te maken op iets.
Niet dat de DLC veel voorstelde (extra map, dat soort dingen), maar dan wón je tenminste iets
Ik dacht dat er twee versies waren van Bioshock, die met GFWL en die met Steamworks. Het lijkt me sterk dat ze twee van dezelfde soort software gebruiken bij de versie die op Steam te koop is (Steamworks is namelijk een directe concurrent van GFWL)CptChaos schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 09:35:
[...]
Dan is de Steam versie toch ook GFWL...Dus daar kom je dan niet vanaf (AFAIK). Fable 3 heb ik op Steam, maar is ook met GFWL.
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Randomreader: Check!
Regen: Check!
Laat maar komen die summer sale.
Ik zeg, geld op de steam wallet, heb je tenminste ook nooit het probleem dat ideal net even niet zou werken...MrRobers schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 15:14:
Pinpas: Check!
Randomreader: Check!
Regen: Check!
Laat maar komen die summer sale.
Ja goed idee, nog niet gebruikt die steam wallet. Straks ff kijken hoe dat precies werkt.BLACKfm schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 15:15:
[...]
Ik zeg, geld op de steam wallet, heb je tenminste ook nooit het probleem dat ideal net even niet zou werken...
zoiezo lijkt het me sterk dat ideal down gaat 24 uur achter elkaar
laat staan ál die opties tegelijkertijd, tenzij judgement day begint
Nah, dan heb je op nóg een plek geld staan. Ik houd daar niet zo van, om geld/credits/whatever te hebben staan op heel veel plekken. Bioware en Atari hebben ook al zo'n vervelend verplicht systeem waarbij je credits moet storten op je 'wallet' voordat je daarmee DLC kunt kopen.BLACKfm schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 15:15:
[...]Ik zeg, geld op de steam wallet, heb je tenminste ook nooit het probleem dat ideal net even niet zou werken...
Ik gebruik gewoon iDeal en anders heb ik altijd PayPal nog
Met de wintersale werd daar echter wel ongelooflijk misbruik van gemaakt. Sommige maakten gewoon 100 accounts aan om extra coal te scoren. Vooral in combinatie met de humble bundle sale die rond die tijd plaatsvond. Gewoon 100 bundels voor 1 cent kopen. Op alt activeren en farmen die hap. Valve heeft nog een paar grootverbruikers aangepakt maar volgens mij zijn er een hoop kleinere vissen tussendoor geglipt.Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 13:47:
[...]
Nee joh, de kans op een game was veel leuker dan zo'n dlc dingetje! Wel of niet craften, coal sparen, traden etc. Dat had je allemaal niet bij de summersale en wel bij de wintersale.
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Het leven is te kort om geduld te hebben!
http://cdr.thebronasium.com/cdr
15516
Ubisoft Collection (Summer 2012)
15517
Ubisoft Collection (Summer 2012)
Kijk, waarschijnlijk zijn ze al begonnen om de duizenden sales online te zettenthe_assassin50 schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 18:05:
popcap collectie is nu te koop
Edit:
Yeah

Buy PopCap Complete Pack
SPECIAL PROMOTION! Offer ends 23 July
[ Voor 16% gewijzigd door anandus op 12-07-2012 18:19 ]
Tijdje terug al kunnen halen voor 9 euro, die komt vast wel voorbij in de sale, en anders misschien wel een Rockstar pack.Loev schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 11:51:
Note to self. GTA San Andreas is ook leuk om te hebben. Grand Theft Auto Complete Pack is ook leuk maar nog prijzig, komt vast in de aanbieding.
[ Voor 0% gewijzigd door Zethiel op 12-07-2012 18:36 . Reden: 9 euro zelfs ]
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Kommmaar kommaar kommaar
Edit:
THQ Collection
2K Collection
Het is zeker weten SEAL TIME
[ Voor 32% gewijzigd door anandus op 12-07-2012 18:31 ]
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Que?Trinsec schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 18:32:
Badges in the Steam profiles!
OT:
Als iemand even die PopCap collection koopt zullen ze vast wel denken:

[ Voor 15% gewijzigd door Gropah op 12-07-2012 18:39 ]
Maar nog geen speciale actie of treasure hunt gezien.
De titel van dit topic is "Steam Summersale 2012", en dat is ook de enige titel. (Inhoudelijke) vragen over games of kwaliteit hiervan horen hier niet thuis. Niet om te pesten, maar om dit topic leesbaar te houden. Als je de hele dag in dit topic woont, valt het misschien niet op, maar als je 1x per dag kijkt, moet je berichten over de sale bijna zoeken.
En, excuus dat ik daar niet eerder een reactie op heb gegeven, handel is niet toegestaan, geen uitzondering. Dit geldt dus ook voor de 4-1 deals of het zoeken naar andere personen hiervoor.
Je mag DM gebruiken of zoekt andere kanalen.