'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Dilemma: aanschaffen, of wachten op een Publisher EA Day waar het -75% zou kunnen zijn?
Ik doe het niet echt voor het geld, maar ik heb nog wat games dat ik eerst wil uitspelen, dus er zou niets mis zijn met wachten
Rule number 1: Altijd wachten tot een daily deal, wordt het geen daily deal, dan kan je het op de laatste dag nog meepakkenAsgaro schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 18:46:
Dilemma: aanschaffen, of wachten
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
11 dagen waarschijnlijk.Grudgie schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 18:49:
Hoelang duurt deze summer sale? Een week?
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Hoewel ik eigenlijk geen heel bijzondere dingen verwacht. Ik verwacht vooral de zelfde games voor dezelfde prijzen als bij andere sales, dezelfde publisher packs als altijd en misschien hier en daar een redelijke aanbieding voor een niet al te oude game.
Voor velen kan het alleen nog maar tegenvallen met de hoge verwachtingen die ze hebben opgebouwd.
Niet waarschijnlijk, zeker weten
Alle aanbiedingen duren tot de 23e
Ah, dus die -50% die nu geldig is, blijft geldig tot het einde van de Summer Sale?anandus schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 18:47:
[...]
Rule number 1: Altijd wachten tot een daily deal, wordt het geen daily deal, dan kan je het op de laatste dag nog meepakken![]()
(vorig jaar mijn eerste summer sale, dus ken niet echt de details)
Mijn wish list, maar hier zie je dus al wat sales en moet ik niet alles overtypen:
Ja, kijk maar, als het goed is staat er 'Offer ends 23 July'Asgaro schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 18:52:
[...]
Ah, dus die -50% die nu geldig is, blijft geldig tot het einde van de Summer Sale?
Maar er zijn inderdaad nu al mooie aanbiedingen zoals Trine 2 -50%, civ5 -50% (Gods and kings -10%, terwijl die net een week of 2 uit is), Batman Arkham City -33% en CoD black ops -25% (op steam, ja het kan!)
25% korting in de sale: http://store.steampowered.com/sub/222/MegaTronics schreef op maandag 09 juli 2012 @ 08:05:
Mooi, kijken of ik nog goedkoop de Call of Duty: War Chest kan scoren.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
PreciesGropah schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 18:56:
Alleen als het een daily deal is moet je het op die dag kopen (wil je het hebben). Anders altijd wachten op de laatste dag. Dan weet je namelijk zeker dat je niet genaait wordt met een daily.
Over paar minuutjes weten we wat de daily deals zijn.
Edit:
Ik moet trouwens zeggen dat de servers verdacht goed overeind blijven
[ Voor 10% gewijzigd door anandus op 12-07-2012 18:57 ]
Ik zie 25% staan: http://store.steampowered.com/app/42700/Gropah schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 18:56:
Alleen als het een daily deal is moet je het op die dag kopen (wil je het hebben). Anders altijd wachten op de laatste dag. Dan weet je namelijk zeker dat je niet genaait wordt met een daily.
Maar er zijn inderdaad nu al mooie aanbiedingen zoals Trine 2 -50%, civ5 -50% (Gods and kings -10%, terwijl die net een week of 2 uit is), Batman Arkham City -33% en CoD black ops -50% (op steam, ja het kan!)
Specs PCtjuh - Specs File Servertjuh - Specs Encode Servertjuh
iets te enthousiast getiktMegaTronics schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 18:59:
[...]
Ik zie 25% staan: http://store.steampowered.com/app/42700/

Laat maar

[ Voor 12% gewijzigd door BramBo op 12-07-2012 19:03 ]
The Steam Store is experiencing some heavy load right now. Please try again later.
Error 503 Service Unavailable
XID: 436468486

kan trouwens die silent hill niet "kopen"
staat nergens een knop bij

Verwijderd
Nee kloptgodofal schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 19:04:
nu al? te vroeg!
kan trouwens die silent hill niet "kopen"
staat nergens een knop bij
Zie bijvoorbeeld die van nu:

[ Voor 4% gewijzigd door Gropah op 12-07-2012 19:07 ]
Nergens last van. Portal 2 download nu op 1.4 mb/s, niet heel veel langzamer dan normaal.Diamond4ever schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 19:06:
nou dat duurde ook niet lang voordat ie eruit lag...
Verwijderd
SpaceChem is een aanrader!Gropah schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 19:07:
OOooh er zijn ook short sales. Sales die maar klein aantal uren duren, maar best wel goedkoop zijn...
Zie bijvoorbeeld die van nu:
[afbeelding]
Verwijderd
Maar wat kan je met die badges?Preau schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 19:09:
Zo even snel een video uploaden naar youtube en dan is de community badge binnen
Ah jammer, ik heb 7 jaar ondertussen maar het icoontje is hetzelfde. Had gedacht dat ie zo veranderen.
Paar keer refreshen, bij mij was het ook eerst 3 jaarmasauri schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 19:13:
hoe krijg je die? ik zit aan 3 maar ben al lid sinds 2005 ?
Community Badge is binnen
Was eregister bezig met het opruimen van mijn groups en toen heb ik deze er ook uit gegooid, maar vraag me dus af of het aan mij ligt, of dat het gewoon niet mogelijk is. Kan namelijk geen grote oranje knop vinden op de community page
Bij bohemia hebben ze nu zelf ook een summersale, hij is daar nu 16 euro.jantje 2 schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 19:17:
Klopt het dat de zaken die nu offer ends at 23 July hebben vaak ook nog in de dailys komen?? Arma 2 nu 19,99 maar ik hoop op iets meer dan 20%
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Ik kan het zo snel niet vinden..
De summer sale eindigt op 22 juli. Ik zou sowieso wachten of die niet eerst in de daily deal komt. Kan je hem alsnog op de laatste dag kopen.jantje 2 schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 19:22:
16 euro wordt al aantrekkelijker haha. Instant buy stond voor mij op 12,50. ( 50%) korting. Dus even afwachten wat er nog komen gaat. Staat er daar ook een datum dat het eindigd bij?
[ Voor 11% gewijzigd door Psyram op 12-07-2012 19:25 ]
Pillar of Community
Complete all the tasks below to get the Steam Community badge (6 of 14 completed)
- Link your Steam and Facebook accounts
Ik heb geen facebook, wil geen facebook en ga geen facebook aanmaken.... Waaarrroooommmmm zit tegenwoordig facebook *OVERAL* in? >_<
Bubai steam badge dan maar
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Badges en achievements hebben bijna nergens nut, gewoon leuk voor erbijluuj schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 19:21:
Wat is eigenlijk het nut van die badges?
Ik kan het zo snel niet vinden..
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Ik had vroeger een dummy Facebook zonder vrienden speciaal voor dit; Tegenwoordig heb ik wel een normale.Ryceck schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 19:24:
Fantastisch...
Pillar of Community
Complete all the tasks below to get the Steam Community badge (6 of 14 completed)
Ik heb geen facebook, wil geen facebook en ga geen facebook aanmaken.... Waaarrroooommmmm zit tegenwoordig facebook *OVERAL* in? >_<
Ik heb bij de vorige sale gekoppeld en meteen weer ontkoppeld en werd nu nog steeds geteld. Dus dat kan ook nog.
Ik heb hem net ook gejoined. Er gebeurd niets.Gropah schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 19:21:
Meh, hij stond er nog bij, dus gerejoined, maar niks veranderd...
ja, dat dacht ik eerst dus ookRyceck schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 19:24:
Fantastisch...
Pillar of Community
maar goed, het word je echt óveral door de strot gedouwd (facebook, twitter, zelfs hyves hier en daar!) dus heb maar een aantal lege accounts gemaakt, zal ze leren
en ik roep nog steeds tegen iedereen dat ik geen facebook e.d. heb

Vind ik ook onnozel!Ryceck schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 19:24:
Fantastisch...
Pillar of Community
Heb wel FB maar ik ken nauwelijks mensen die zo fanatiek gamen zoals mij. Dus ik wil niet dat mijn profiel vol gespammed staat met achievements enzo waar 1% van mijn FB friends om geeft...
Al gepost, maar nog is ter amusement:
ps: vote Saints row 3
Hoe kun je nu niet voor Batman stemmen? Hoe meer mensen het evangelie van dat prachtige spel ontdekken hoe beter!
Maar wat kun je met die badges? Krijg je er TF2 hoedjes voor?
Ik zit nog een beetje te twijfelen over Legend of Grimrock. Alle reviews die ik lees zijn erg lovend en ik heb er vaak over gehoord (als ik dat het een goede indie game is), maar als ik de trailer kijk, denk ik moah...
[ Voor 45% gewijzigd door Compizfox op 12-07-2012 19:33 ]
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
En vinden jullie Mafia 2 de 8 euro waard?
Steam/XBL: Avioto
Mafia 2 is wel een aanrader hoorAvioto schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 19:34:
Heeft Arkham City ook GFWL? Zo niet, dan stem ik ook Batman.
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Zeker. Heel fijn spel, alleen beetje kort.Avioto schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 19:34:
Heeft Arkham City ook GFWL? Zo niet, dan stem ik ook Batman.
Wat bedoel je meevalt? Het spel? Da's dik in order imho hoorelpookie schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 19:34:
Heb deus ex gekocht . Hoop dat het meevalt... Hoelang zou je een community deal kunnen kopen?
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Het leven is te kort om geduld te hebben!
Ow dat is iets anderselpookie schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 19:34:
Heb deus ex gekocht . Hoop dat het meevalt... Hoelang zou je een community deal kunnen kopen?
[ Voor 10% gewijzigd door Zethiel op 12-07-2012 19:43 ]
Gewoon refreshen, like a bossJoopieboy schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 19:37:
Nou ligt alweer plat, hadden ze er niet even rekening mee kunnen houden?
Thanks, ik koop em gewoon.yzx schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 19:34:
[...]
Mafia 2 is wel een aanrader hoorspeelde lekker weg
Steam/XBL: Avioto
Nou nou, had jij er niet even rekening mee kunnen houden en zelf zo'n 5 uur later ofzo gaan checken?Joopieboy schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 19:37:
Nou ligt alweer plat, hadden ze er niet even rekening mee kunnen houden?
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Niet dat ik hem wil hebben, maar viel me op.
Prijs van individuele games: € 92,42
Pakketprijs: € 184,92
Steam pls
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Vorige sale voor 4,99 gekocht als daily. Dus de kans is groot.Grudgie schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 19:42:
Zal Batman: Arkham Asylum GOTY Edition nog goedkoper worden dan €13,39?
Oeh! Dan wacht ik nog even met aanschaffen!shenr schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 19:46:
[...]
Vorige sale voor 4,99 gekocht als daily. Dus de kans is groot.
Is dat omdat het momenteel druk is, of schakelen ze dat gewoon uit om een of andere reden en gaat dat dus de gehele summersale zo zijn?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
De titel van dit topic is "Steam Summersale 2012", en dat is ook de enige titel. (Inhoudelijke) vragen over games of kwaliteit hiervan horen hier niet thuis. Niet om te pesten, maar om dit topic leesbaar te houden. Als je de hele dag in dit topic woont, valt het misschien niet op, maar als je 1x per dag kijkt, moet je berichten over de sale bijna zoeken.
En, excuus dat ik daar niet eerder een reactie op heb gegeven, handel is niet toegestaan, geen uitzondering. Dit geldt dus ook voor de 4-1 deals of het zoeken naar andere personen hiervoor.
Je mag DM gebruiken of zoekt andere kanalen.