Heb geduld, iedereen probeert waarschijnlijk vanalles te halen of door te bladeren.
Je zal meer geluk over een paar uur hebben gok ik
Je zal meer geluk over een paar uur hebben gok ik
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!
Ja, da's gewoon domyzx schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 19:45:
Gvd Binding of Isaac is 50% off, heb er eergisteren nog 8euro voor neer gelegd
[ Voor 8% gewijzigd door anandus op 12-07-2012 20:00 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Steam/XBL: Avioto
anandus schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 19:59:
[...]
Ja, da's gewoon dom
Vanaf mei moet je gewoon niets kopen, tenzij het een onwijze aanbieding is.
Vanaf oktober/november zelfde verhaal
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
[ Voor 8% gewijzigd door PWM op 12-07-2012 23:06 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe it can achieve" - Napoleon Hill
Die 2 euro ging het nu echt niet maken voor mij hooranandus schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 19:59:
[...]
Ja, da's gewoon dom
Vanaf mei moet je gewoon niets kopen, tenzij het een onwijze aanbieding is.
Vanaf oktober/november zelfde verhaal
Potver wat baal ik dat ik zo blut ben als Swiebertje
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
hmm, ik haal nu opeens gewoon 11,5MB/s (mijn max van 100mbit) ... vreemdsheez88 schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 19:56:
gta pack gehaald voor 20 euro na 5 keer proberen
15gb voor gta 4, zal nu wel lang gaan duren eer ik die binnen heb
Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!
Dude, de sale duurt nog 9 dagenmasauri schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 20:05:
heeft er iemand eigenlijk een idee waarom de anno 1404 games niet te koop zijn? kzag m bij de bart smit voor 7 euro liggen (gold edition) maar dacht misschien nog iets cheaper met de summer sale nu?
Steam/XBL: Avioto
Als ik het me goed herinner wilde ubisoft de steam versie niet patchen vanaf een bepaald moment. Uiteindelijk heeft steam het spel daarom uit de verkoop gehaald.masauri schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 20:05:
heeft er iemand eigenlijk een idee waarom de anno 1404 games niet te koop zijn? kzag m bij de bart smit voor 7 euro liggen (gold edition) maar dacht misschien nog iets cheaper met de summer sale nu?
Thx! dan hoef ik daar ook niet op te wachten en kan ik me dat pack bij de bs halen. Thx!Xerion404 schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 20:09:
[...]
Als ik het me goed herinner wilde ubisoft de steam versie niet patchen vanaf een bepaald moment. Uiteindelijk heeft steam het spel daarom uit de verkoop gehaald.
Verwijderd
Is het vandaag een daily? Dan niet.Kapoon schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 20:35:
hoop dat er nog een hogere korting op Max Payne 3 komt, wat denken jullie...komt die nog of unlikely?
Dat weten we nog nietBramBo schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 20:37:
Ligt het nu aan mij, of zijn er in tegenstelling tot de vorige sales (nog) geen ingame achivements?
En in Witcher 2 is er ook al een nieuwe achievement gevonden (Summer Solstice)Steam Scouts, we also have some fun activities scheduled - don't forget to earn your badges (and check out your existing ones).
[ Voor 27% gewijzigd door anandus op 12-07-2012 20:43 ]
Geen daily, wacht hem dus even af dan maaranandus schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 20:36:
[...]
Is het vandaag een daily? Dan niet.
Is het geen daily? Dan zit de kans er nog in. Misschien.
1,74?! Ging meteen even kijken, maar hier is ie 9,99 Eurodjfrankel schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 20:45:
Total war: shogun 2 - rise of the samurai is alvast binnen. Met €1,74 ga ik de dag nog netjes door komen.
Weird, hier is-ie ook €1,74Floris-K schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 20:48:
[...]
1,74?! Ging meteen even kijken, maar hier is ie 9,99 Euro
[ Voor 10% gewijzigd door anandus op 12-07-2012 20:49 ]
Dat is het originele spel, het ging bij mij op de rise of the samurai campaing. Dat is gewoon een DLC waar je Shogun 2 wel voor nodig hebt (maar die had ik al).Floris-K schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 20:48:
[...]
1,74?! Ging meteen even kijken, maar hier is ie 9,99 Euro
Daarna ging het mis, zoals te verwachten20:41 - Dandalf: " I joined this group and have not gotten the achevment for doing so."
20:42 - Dandalf: We're looking into that. If you've joined the group you will get your badge!
20:44 - Dandalf: "What are the main differences in terms of events that will happen in this year's summer sales compared to last year's?"
20:44 - Dandalf: This year's sale has flash sales, voting, and community involvement - you guys vote for the games you want to save on. The power is in your hands.
20:47 - Dandalf: We're unlocking the chat now for everyone - please refrain from spamming or the chat will be locked again and you may be removed. Have fun, and enjoy the sale!
Dan mag er nog wel wat bijkomen. Heb mijn Level 8 Badge al in de pocket, Pillar of The Community is klaar en de andere gaat ook wel lukken met een paar dagen stemmenKapitein Iglo schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 20:51:
Overigens wordt er gezegd dat Badges de nieuwe 'achievement hunt' is. Ik zoek effe de quote waar ik dat heb gezien.
Als je al drie van de nieuwe achievements hebt (1 vote, discounted game gekocht, group gejoined) heb je zelfs daar al badge van (ik moet wachten tot ze de bug hebben gefixt van de group joinen) genaamd junior architect.IceStorm schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 20:53:
[...]
Dan mag er nog wel wat bijkomen. Heb mijn Level 8 Badge al in de pocket, Pillar of The Community is klaar en de andere gaat ook wel lukken met een paar dagen stemmen
Ze zeggen van wel:Preau schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 20:57:
Mee eens, het enige wat ik nog moet doen is 19 keer stemmen verdeeld over alle dagen en die badge is ook compleet, hoop dat er nog wat meer bij komt
we also have some fun activities scheduled
[ Voor 17% gewijzigd door anandus op 12-07-2012 20:58 ]
Ik heb nog niks gekochtKapitein Iglo schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 20:56:
Als je al drie van de nieuwe achievements hebt (1 vote, discounted game gekocht, group gejoined) heb je zelfs daar al badge van (ik moet wachten tot ze de bug hebben gefixt van de group joinen) genaamd junior architect.
[ Voor 9% gewijzigd door IceStorm op 12-07-2012 21:05 ]
Zit ook te wachten op arma 2 c.o , die 20% gaat em nog niet worden, ff geduld nog.hardcoresmurf schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 21:10:
wat zou ik beter doen, arma 2 c.o nu kopen of wachten op meer korting?
-20% is nog nikshardcoresmurf schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 21:10:
wat zou ik beter doen, arma 2 c.o nu kopen of wachten op meer korting?
[ Voor 8% gewijzigd door DECOY88 op 12-07-2012 21:14 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Preau op 12-07-2012 21:15 ]
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Morgen even proberen als het allemaal wat afgekoeld isCompizfox schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 21:15:
Ik kan die Pillar of Community badge niet halen omdat ik een error krijg als ik Steam Guard probeer aan te zetten
http://steamcommunity.com/id/<username>/badgesRann schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 21:27:
Misschien vreemde vraag maar, ik zie nergens iets met badges ?
Of gewoon je profile bekijken, staan ze aan de rechterkant.anandus schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 21:29:
http://steamcommunity.com/id/<username>/badges
Op <username> je username invullen
Uiteraard, maar ik vond die link snellerIceStorm schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 21:31:
[...]
Of gewoon je profile bekijken, staan ze aan de rechterkant.
Deze werken ook:IceStorm schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 21:31:
[...]
Of gewoon je profile bekijken, staan ze aan de rechterkant.
Nee, zo te zien niet, inderdaad.technofreak1 schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 21:40:
Klopt het dat je via de android app nergens kan voten voor de community choice? Of kijk ik er overheen?
Niets op het moment. E-penis vergroten enzo.hardcoresmurf schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 21:53:
wat doen die badges eigenlijk?
mijn e-penis is dan groot, ik heb alle 3 badgesanandus schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 21:54:
[...]
Niets op het moment. E-penis vergroten enzo.
Maar misschien dat de Summer Sale-badges nog iets doen, wie weet?
[ Voor 86% gewijzigd door anandus op 12-07-2012 22:01 ]
hoe krijg je alle 7?
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
4 ervan krijg je als je meegedaan hebt met eerdere sale-achievements (dus helemaal eerlijk is het niet)
laat ik toen net geen steam account hebben gehadanandus schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 22:02:
[...]
4 ervan krijg je als je meegedaan hebt met eerdere sale-achievements (dus helemaal eerlijk is het niet)
Ja, die badges boeien ook helemaal niet, verder.hardcoresmurf schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 22:05:
[...]
laat ik toen net geen steam account hebben gehad
Er zit geen tijdslimiet op volgens mij, maar ga TF2 spelen, replay editor of gewoon de Source Film MakerEdwinB schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 22:04:
Moet die video achievement nog doen, maar heb geen video's op YouTube staan. Iemand nog een tip om die achievement snel te halen?
Download iets willekeurigs/spit je download dir door en gooi een willekeurige clip van het een of ander online.EdwinB schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 22:04:
Moet die video achievement nog doen, maar heb geen video's op YouTube staan. Iemand nog een tip om die achievement snel te halen?
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
[ Voor 52% gewijzigd door Trinsec op 12-07-2012 22:38 ]
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Heb je een goed puntTrinsec schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 22:37:
@hierboven, voor de flash sales zou ik toch niet tot morgenochtend willen wachten.
Waarom wel ?Trinsec schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 22:37:
Mastercard? Waarom niet gewoon via iDeal?
@hierboven, voor de flash sales zou ik toch niet tot morgenochtend willen wachten.
[ Voor 49% gewijzigd door heuveltje op 12-07-2012 22:40 ]
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Stalker clear sky was toch 3euro ofzhardcoresmurf schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 22:40:
hebben jullie het ook dat de prijzen soms random veranderen? bvb: stalker cop loyality promo was eerst 3 euro en nu opeens 6 euro
zou kunnen, trouwens die heb ik ook gekocht! ik heb stalker soc ook maar niet op steamyzx schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 22:42:
[...]
Stalker clear sky was toch 3euro ofzdenk dat je de naam gewoon gewisseld hebt
[ Voor 20% gewijzigd door MrRobers op 12-07-2012 23:05 ]
Deze melding heb ik al 2 keer eerder gehad; in mijn geval was het een dikke bug aan de kant van Steam.BazenKruistocht schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 22:36:
andere mensen hier last van? voor het eerst een account aan het aanmaken en 2 games in me winkelmandje
vervolgens willen betalen met Mastercard en dan
There seems to have been an error initializing or updating your transaction. Please wait a minute and try again or contact support for assistance.
Die heb ik nog maals gekocht sinds maandag gezien ik nog geen actieve steam aacount had toen ik de indi bundel kocht op een site en de serials niet op steam werkte
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
niet twijfelen, gewoon doen. geweldige game.MrRobers schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 23:02:
Total War Shogun 2 en Terraria gekocht, beide 75% korting.
Wacht op: Skyrim, Arma 2, Sins of a Solar empire Rebellion, en wat Telltale games.
Twijfel nog over Deus Ex Human Revolution 7,49 maar..
[ Voor 11% gewijzigd door YbonG op 12-07-2012 23:25 ]
Hiermee bedoel je dat boek?Trinsec schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 23:13:
Portal 2 DLC (had de main game al)
Yeah, dat bedoel ik. Gods, ik ben echt gewend om alle additions als DLC te bestempelen he?
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Sorry bro, I win...anandus schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 21:59:
Alle 7 bedoel je zeker?
Dit zijn, voor zover ik weet, alle badges die je nu kan hebben:
[list]• Steam Summer Sale 2012
• Pillar of Community
• Years of Service
• Steam Holiday Sale 2011
• Steam Summer Camp
• The Potato Sack
• The Great Steam Treasure Hunt
dat zijn achievements van gamespot? en dat heeft met steamsale te maken..?Asgaro schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 23:30:
[...]
Sorry bro, I win...
17 achievements! E-PEEN, THROUGH THE ROOF.
... maar wel op Gamespot
De hele situatie deed me gewoon even denken aan Gamespot, dus ik checkte daar het aantal even![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Related keyword with this thread: E-PEENkKaltUu schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 23:34:
[...]
dat zijn achievements van gamespot? en dat heeft met steamsale te maken..?
I knowTrinsec schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 23:35:
Pfft, Gamespot. Ga even een andere thread vervuilen, jij!
[ Voor 36% gewijzigd door Asgaro op 12-07-2012 23:39 ]
Ideaal juist. Elk jaar pleur ik er ongeveer €50 op en daarvan kan ik het hele jaar kadootjes voor mezelf kopen.Compizfox schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 15:24:
Nah, dan heb je op nóg een plek geld staan. Ik houd daar niet zo
Same hereRyceck schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 19:24:
Ik heb geen facebook, wil geen facebook en ga geen facebook aanmaken.... Waaarrroooommmmm zit tegenwoordig facebook *OVERAL* in? >_<
Steam heeft een sociaal element, facebook is het grootste sociale netwerk wat er is. Zolang dat zo blijft zal er een overlap zijn. Maak een facebookaccount aan of houd op met miepen.frickY schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 23:46:
[...]
Ideaal juist. Elk jaar pleur ik er ongeveer €50 op en daarvan kan ik het hele jaar kadootjes voor mezelf kopen.
[...]
Same here
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Nog 1 keer dan, Arma is in de summersale hier: https://store.bistudio.co...-operations-steam-version. 25% korting iig.YbonG schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 23:15:
[...]
niet twijfelen, gewoon doen. geweldige game.
zelf so far een terraria 4pack gekocht en uitgedeeld, verder nog niks! hoop op een arma deal.
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
nog 1 keer dan, ARMA kan ook nog een daily deal worden waardoor hij goedkoper wordt dan bij ze zelf. Daarnaast heb je het dan op steam, wat best wel handig is.Donnie schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 23:55:
[...]
Nog 1 keer dan, Arma is in de summersale hier: https://store.bistudio.co...-operations-steam-version. 25% korting iig.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq