Deze is ook voor Steam trouwensGropah schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 23:59:
[...]
nog 1 keer dan, ARMA kan ook nog een daily deal worden waardoor hij goedkoper wordt dan bij ze zelf. Daarnaast heb je het dan op steam, wat best wel handig is.
ik wou dat the witcher 2 gewonnen hadPreau schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 00:31:
Saints Row heeft gewonnen, de enige van de drie die ik al heb
Erg jammer inderdaad...Preau schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 00:31:
Saints Row heeft gewonnen, de enige van de drie die ik al heb
En die gaat dus 7,50 kosten. Opzich aardige prijs maar had liever The Witcher gezien.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
idd, the witcher is een awesome franchiseTsurany schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 00:33:
En die gaat dus 7,50 kosten. Opzich aardige prijs maar had liever The Witcher gezien.
weet iemand een beetje leuke race sim game voor steam?
ora et labora
Is de dlc van Saints Row The Third de moeite waard? De game heb ik al dusjah.. DLC zal ook wel een leuke prijs krijgen neem ik aan.
Steam/XBL: Avioto
Same here heb Arkham City en SR3 ook, maar The Witcher 2 kan je wss voor 75% off ook van g2play halen of een andere keysite
[ Voor 8% gewijzigd door Kapoon op 13-07-2012 00:40 ]
Portal 2, Rayman Origins en Legends of Grimrock.
Drie van de vijf games op mijn "to buy" lijstje. Dankjewel Steam ! Nu nog morgen Arma II aan -90% en mijn week is goed
Drie van de vijf games op mijn "to buy" lijstje. Dankjewel Steam ! Nu nog morgen Arma II aan -90% en mijn week is goed
Voor de verminderde prijs is de DLC het waard, als je Season Pass koopt, dan heb je main DLC. Zijn alledrie iets van 2-3 uur denk ik, misschien minder. Maar voor minder dan 4 euro is het de moeite waard.Avioto schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 00:36:
Is de dlc van Saints Row The Third de moeite waard? De game heb ik al dusjah.. DLC zal ook wel een leuke prijs krijgen neem ik aan.
EDIT: Ik zie dat de DLC niet in de aanbieding is gegaan, dan zou ik het niet aanraden.
Sowieso de main game voor 7,50 zou ik aanraden aan iedereen, heb er toch een 60 uur plezier inzitten.
[ Voor 7% gewijzigd door Preau op 13-07-2012 01:13 ]
ik ben een beetje zat van al die schietspellen,wil eens wat anders 
mijn aanwinsten van vandaag zijn:
modern times voor tropico 4
dirt (1e dus)
civ v dlc(korea)
prince of persia: sands of time
en dat voor de 1e dag
mijn aanwinsten van vandaag zijn:
modern times voor tropico 4
dirt (1e dus)
civ v dlc(korea)
prince of persia: sands of time
en dat voor de 1e dag

ora et labora
wel apart met die badges, stuk makkelijker te krijgen dan bij de vorige summer events. Moet alleen nog een video zien te linken en dan elke dage stemmen.
[ Voor 28% gewijzigd door Tukker_T op 13-07-2012 01:04 ]
Idd goede keuze, een van de beste co-op spellen ooit.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Mooi, SR3 gewonnen dus inderdaad. Die pikken we dan ff mee
.
Hoop ook Trine2 mee te kunnen nemen voor een leuk prijsje....
Hoop ook Trine2 mee te kunnen nemen voor een leuk prijsje....
Ach Trine 2 is maar 6,50. Zelfs zonder 75% korting geen slechte prijs. Met 75% korting een instant buy
Thanks, maar ik ga het idd niet doen. Toch te duur.Preau schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 00:46:
[...]
Voor de verminderde prijs is de DLC het waard, als je Season Pass koopt, dan heb je main DLC. Zijn alledrie iets van 2-3 uur denk ik, misschien minder. Maar voor minder dan 4 euro is het de moeite waard.
EDIT: Ik zie dat de DLC niet in de aanbieding is gegaan, dan zou ik het niet aanraden.
Sowieso de main game voor 7,50 zou ik aanraden aan iedereen, heb er toch een 60 uur plezier inzitten.
Ik heb ook Trine 2 gestemd. Magicka heb ik niks mee en Limbo heb ik al. Al verwacht ik wel dat Limbo gaat winnen.
Steam/XBL: Avioto
Denk niet dat Limbo gaat winnen, veel mensen hebben hem al sinds de Humble Bundle waar die bij zat. Terwijl Trine 2 nog relatief nieuw is.
Hehe, da's ook wel weer waar natuurlijk. Het is dat ik Limbo al heb, anders had ik daar dan ook op gestemd. Die is namelijk ook top.Tsurany schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 01:15:
Ach Trine 2 is maar 6,50. Zelfs zonder 75% korting geen slechte prijs. Met 75% korting een instant buy
Dus als ik het goed begrijp hebben we nu:
- Elke dag 9 games in de dagaanbieding.
- Elke 8 uur 1 game (uit een selectie van 3) voor een fikse reductie
- Bundle sales
En dat t/m 22 Juli?
- Bundle sales
En dat t/m 22 Juli?
Hate us when you see us, fear us when you dont.
Yep tot 23 Juli (waarschijnlijk tot 19:00)
Daarnaast ook flits deals
Daarnaast ook flits deals
[ Voor 115% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 13-07-2012 02:17 ]
Je vergeet de Flash SalesDemoterror schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 02:15:
Dus als ik het goed begrijp hebben we nu:
- Bundle sales
En dat t/m 22 Juli?
Zie sidebar rechts onder de poll.
Limbo: heb ik, en vind ik een geslaagde game.Preau schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 01:07:
Geen sluikreclame in dit plaatje van de volgende votes:
[afbeelding]
Magicka: heb ik, maar vond ik niet leuk. Je moet relatief veel (de elementen van elke spreuk) vanbuiten leren. Ik heb niets tegen een game met wat challenge, maar hier is het echt papegaaienwerk. Daarnaast is de game nauwelijks doenbaar solo omdat het vooral een co-op game die niet schaalt qua difficulty.
Trine 2: hoewel het er nice and dandy uitziet, trekt het me niet genoeg om het te kopen.
Zal daarom op Limbo stemmen, in de hoop dat meer mensen het zo zullen kopen.
yzx schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 19:27:
https://twitter.com/SteamyDeals
Follow !
En anders poepenklets
thanks, dit komt goed te pasyzx schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 23:29:
http://steamsales.rhekua.com/
Let there be overzichterlijkheid!
[ Voor 30% gewijzigd door mellowpimp op 13-07-2012 02:50 ]
Flash sales zijn niet echt flashy hoor voor 10 dagen....

jah, ik had het ook net gezien. Geweldige flitskortingen! Misschien is er nog iets verkeerd gegaan.
En ook, why facebook?
En ook, why facebook?
ja maar dat zijn ook niet de flash sale prijzen. dat zijn gewone kortingen en als ze in flash sale staan ( duren rond de 6 uur ofzo) dan zit er extra korting opRevenNL schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 07:26:
Flash sales zijn niet echt flashy hoor voor 10 dagen....
[afbeelding]
Hoe groot is de kans dat Sniper Elite v2 goedkoper dan 13 euro wordt? Daarvoor is hij namelijk in de aanbieding op amazon. (met steam code) Dat staat gelijk aan 75% off op steam.nickertNL schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 07:37:
[...]
ja maar dat zijn ook niet de flash sale prijzen. dat zijn gewone kortingen en als ze in flash sale staan ( duren rond de 6 uur ofzo) dan zit er extra korting op
Kunnnen er problemen met ideal betalingen zijn? Ik zie namelijk de optie IDEAL niet staan bij betalingsopties. Durf te zweren dat ik vorige sale(winter) dit nog wel kon.
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Ik denk niet dat hij meer dan 75% korting gaat krijgen dus dan kan je hem sneller op amazon halen denk ikRevenNL schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 07:42:
[...]
Hoe groot is de kans dat Sniper Elite v2 goedkoper dan 13 euro wordt? Daarvoor is hij namelijk in de aanbieding op amazon. (met steam code) Dat staat gelijk aan 75% off op steam.
iDEAL moet er gewoon tussen staan, had ik gisteren nog mee betaald.
Mmm, de Starwars pack is normaal 50 euro, maar met de Force Unleashed flash sale is het 45 euro.. Twijfel of ik dat nu moet gaan kopen of gewoon voor individuele games moet gaan.
Volgens mij slapen ze daar bij Steam. Warlock en Rayman zijn nog niet vervangen in de flash sales.
Mmm, de Starwars pack is normaal 50 euro, maar met de Force Unleashed flash sale is het 45 euro.. Twijfel of ik dat nu moet gaan kopen of gewoon voor individuele games moet gaan.
Volgens mij slapen ze daar bij Steam. Warlock en Rayman zijn nog niet vervangen in de flash sales.
[ Voor 17% gewijzigd door Trinsec op 13-07-2012 07:54 ]
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Je hebt gelijk. Lag blijkbaar aan de firewall/proxy op het werk hier, daar stond dat ik uit België kwamTrinsec schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 07:47:
iDEAL moet er gewoon tussen staan, had ik gisteren nog mee betaald.
Edit: Saints Row is binnen, jammer dat ik nog tot 5 op werk zit..
[ Voor 9% gewijzigd door Melkaz op 13-07-2012 07:55 ]
Zelf Saint Rows 3 maar gekocht
. Daar had ik ook op gestemd dus ben blij dat het dat is geworden. Toch wel een leuk spel wat ik al een tijd had willen spelen
.
No animals were harmed in the making of this comment.
Ik heb zojuist 45,00 dollar / 36 euro extra gekregen voor Steam ^.^
Same here, had er op gestemt en vannacht even snel voordat ik ging slapen gekochtComgenie schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 07:54:
Zelf Saint Rows 3 maar gekocht. Daar had ik ook op gestemd dus ben blij dat het dat is geworden. Toch wel een leuk spel wat ik al een tijd had willen spelen
.
In the middle of every difficulty lies opportunity ~ Albert Einstein
Kans lijkt me heel dicht tegen 0 aanliggen. Zo oud is de game immers nog niet en Steam gaat zelden verder dan 75% voor games. Zeker als je bij Amazon gewoon een Steam key krijgt, lekker daar kopen.RevenNL schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 07:42:
Hoe groot is de kans dat Sniper Elite v2 goedkoper dan 13 euro wordt? Daarvoor is hij namelijk in de aanbieding op amazon. (met steam code) Dat staat gelijk aan 75% off op steam.
Rayman Origins nu ineens van 33% naar 50% gegaan in de Flits aanbieding. 15 euro nog net teveel van het goede voor mij dus ik wacht nog even af
M'n eerste game in de Steam Summersale gekocht, Back to the Future 
??Jammer dat Sniper Elite v2 niet meer in de aanbieding is??
??Jammer dat Sniper Elite v2 niet meer in de aanbieding is??
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Nu in ieder geval alvast €14,99, maar daar kan nog wel wat vanaf.frickY schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 18:24:
Ik hoop Tropico 4 te scoren. Vind hem nu véél te duur.
Omdat dat het grootste sociale netwerk is dat er is?Tarkin schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 07:34:
En ook, why facebook?
Da's net zoiets als 'why Youtube?', nou da's de grootste videosite die er is
Overigens staat het iedereen vrij om Facebook te koppelen, het is geen verplichting ofzo
Ik heb wel de vote voor vannacht gemist, da's wel jammer.
Van hoe laat tot hoe laat is het voten? Ik zie wel dat er nu een nieuwe flash deal (en vote) ingegaan is.
En een vote duurt 7½ uur (damn, dan had ik echt nét de vote gemist).
Dus flash deals zijn van 01.00-09.00, 09.00-17.00 en 17.00-01.00
Het voten is van 01.00-8.30, 09.00-16.30 en 17.00-00.30
Zo heb ik het goed, toch?
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Verwijderd
saints row alleen was net 7 euro , is de aanbieding afgelopen, komt er een nieuwe aanbieding en is het saints row voor 20 euro voor de komende 8 uurVerwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 09:00:
Net maar even Saints Row 3 Pack gekocht (Alle DLC etc.) + Portal 2.

Ik was ook net op tijd voor Saints Row the 3rd, hoewel ik vermoed dat deze ook nog wel in de daily langskomt. Wat mij verbaast is dat Skyrim op plaats 10 (op dit moment) van de verkooptop staat. Er wordt weliswaar 33% korting gegeven maar de sale duurt nog lang en kan alleen maar meer korting bieden of gelijk blijven.
Het loopt nog niet volledig in orde denk ik.Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 09:03:
[...]
saints row alleen was net 7 euro , is de aanbieding afgelopen, komt er een nieuwe aanbieding en is het saints row voor 20 euro voor de komende 8 uur
Wat mij dan meer verbaast is dat er blijkbaar mensen zijn die Skyrim nog niet hebben
Nee, inderdaad, het vakje moet even updaten met het juiste spelletje
[ Voor 54% gewijzigd door anandus op 13-07-2012 09:08 ]
Gisteren toch al enkele koopjes gedaan, The walking dead (wou ik al lang hebben) en de indie bundle koop ik ook altijd aangezien daarin altijd verborgen pareltjes zitten. Hoop op nog een mooie korting op batman en call of duty.
Ik heb m niet en wacht toch tot een leuke daily deal.anandus schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 09:06:
Wat mij dan meer verbaast is dat er blijkbaar mensen zijn die Skyrim nog niet hebben![]()
Yo Steam, wil je geld verdienen moet je verkoopfunctie wel werken. 
Hehehe, ik wou de Trine pack kopen.
Zit nog steeds te dubben of ik StarWars individuele games neem of de complete pack. Denk niet dat de kans groot is dat de individuele games onder de pack-prijs gaan zitten.
Hehehe, ik wou de Trine pack kopen.
Zit nog steeds te dubben of ik StarWars individuele games neem of de complete pack. Denk niet dat de kans groot is dat de individuele games onder de pack-prijs gaan zitten.
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Verwijderd
*Schaamte* destijds een keer illi-ali gedownload, maar niet 'echt' gespeeld!anandus schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 09:06:
Wat mij dan meer verbaast is dat er blijkbaar mensen zijn die Skyrim nog niet hebben![]()
Illi-ali downloaden is toch niet zo bijzonder? Zo heb ik Skyrim ooit ruim een maand illegaal gespeeld en toen het genomen tijdens de Steam Xmas sale. Had echt niet verwacht dat het toch 33% off zou zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 09:14:
[...]
*Schaamte* destijds een keer illi-ali gedownload, maar niet 'echt' gespeeld!
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Leuk is dat met die flitskortingen. 2 stuks welke niet beschikbaar zijn in mijn regio :\
edit:
nvm, nu weer in orde
nvm, nu weer in orde

[ Voor 21% gewijzigd door whyz op 13-07-2012 09:17 ]
Right for all the wrong reasons.
Refreshen en het werkt wel, steam is gewoon overbelast en gooit er dan vage meldingen uit.whyz schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 09:15:
Leuk is dat met die flitskortingen. 2 stuks welke niet beschikbaar zijn in mijn regio :\
Verwijderd
Darksiders zit nu in mijn winkelwagentje, maar ik twijfel nog over SpellForce 2. Iemand hier enige 'leuke' ervaringen mee? </Fitskortingen> (Sanctum heb ik al, wat trouwens echt een saai spel is, (maar dit is dan ook een eigen mening))
*En Trine2 nu ook in mijn winkelwagentje + op Brink gestemd!*
*En Trine2 nu ook in mijn winkelwagentje + op Brink gestemd!*
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2012 09:19 ]
Verwijderd
Ik moet dat skyrim ook eens gaan spelen, heb hem ook in de xmas sale gekocht toen, maar het is nu alweer 6 maand verder en ik heb hem nog niet eens bekekenTrinsec schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 09:15:
[...]
Illi-ali downloaden is toch niet zo bijzonder? Zo heb ik Skyrim ooit ruim een maand illegaal gespeeld en toen het genomen tijdens de Steam Xmas sale. Had echt niet verwacht dat het toch 33% off zou zijn.Ik wou Skyrim pas kopen als het onder de 40 euro was, en dat deed 'ie toen.

ME NEED ARMA II COMBINED OPERATIONS NOW!
Staat nu voor €20,-hardcoresmurf schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 09:35:
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Of anders net nog wat goedkoper:
https://store.bistudio.co...-operations-steam-version
https://store.bistudio.co...-operations-steam-version
Wachten op de dailyhardcoresmurf schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 09:35:
Net gevoted voor Stronghold 3 GOLD, wilde die game altijd nog is spelen. Maar het zal wel Ghost Recon worden denk ik
Nu nog wachten op Skyrim -50% of -75%
. Heb de game al op xbox maar wil hem ook op steam met steamworkshop.
Nu nog wachten op Skyrim -50% of -75%
Xfire: Irylx Xbox360: Iryl Twitter: @_Iryl
Heb ik Saint's row 3 gemist?
Achja, misschien komt ie nog een keer terug. Wacht nog het meeste op Cities in Motion + alle DLC die nog iets goedkoper wordt
Wel Trine 2 gekocht net, die kon ik niet laten liggen voor die prijs.
Wel Trine 2 gekocht net, die kon ik niet laten liggen voor die prijs.
Heb net 2 weken geleden GTA 4 besteld via bol.com voor 20 euro om multiplayer te gaan spelen. Zie ik zonet de complete pack voor 19.99 staan op steam. Deze ook maar gekocht, haha.
Ik heb ook voor Stronghold gestemd, maar Ghost Recon zou ik ook geen probleem vinden. Sniper v2 trouwens net via Amazon binnengehaald voor 12.50 dus gelijk aan 75% korting op steam. Toch mooi dat andere online-winkels zo goed meewerkenIryl schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 09:41:
Net gevoted voor Stronghold 3 GOLD, wilde die game altijd nog is spelen. Maar het zal wel Ghost Recon worden denk ik
Nu nog wachten op Skyrim -50% of -75%. Heb de game al op xbox maar wil hem ook op steam met steamworkshop.
Trine pack (ja, 1 ook, was maar paar centen meer samen met 2 in een bundel en was ook 75% afgeprijsd) en Sanctum gekocht.
Volgens mij zijn de flash sales het meest interessante deel van de site.
Oh ja, ik heb ook voor Stronghold gestemd.
@hieronder, ikke niet. Ik heb niets met dat soort spellen.
Volgens mij zijn de flash sales het meest interessante deel van de site.
Oh ja, ik heb ook voor Stronghold gestemd.
@hieronder, ikke niet. Ik heb niets met dat soort spellen.
[ Voor 21% gewijzigd door Trinsec op 13-07-2012 09:52 ]
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
ja en omdat arma 2 een hardcore oorlogs sim is
Als deze nog een keer voorbij komt, dan koop ik em nog een keer, voor gift oid.Tarkin schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 09:50:
de vorige sale heb ik de complete pack van GTA gekocht voor 9.99 LOL
Als je van hardcore oorlogs games houd, moet je voor Red Orchestra 2 gaan. Dat is pas hardcore!hardcoresmurf schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 09:53:
[...]
ja en omdat arma 2 een hardcore oorlogs sim is
Goede game laatst gekocht tijdens het Free weekend, verstoft nu alleen in m'n library. (DayZRevenNL schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 09:57:
[...]
Als je van hardcore oorlogs games houd, moet je voor Red Orchestra 2 gaan. Dat is pas hardcore!
Als die nog langskomt, zeker een aanrader.
[ Voor 6% gewijzigd door Iryl op 13-07-2012 09:58 ]
Hij is nu al 40% off. Ik heb nog een guest pass geloof ik.Iryl schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 09:58:
[...]
Goede game laatst gekocht tijdens het Free weekend, verstoft nu alleen in m'n library. (DayZ)
Mijn eerste geld is ook uitgegeven:
Disciples III
6.79 EUR
Saints Row: The Third
7.49 EUR
Total
14.28 EUR
Vond heroes of might and magic nog te duur dus die uiteindelijk toch maar niet gekocht.
Disciples III
6.79 EUR
Saints Row: The Third
7.49 EUR
Total
14.28 EUR
Vond heroes of might and magic nog te duur dus die uiteindelijk toch maar niet gekocht.
11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942
40% off? hier staat nog steeds 20% off hoorRevenNL schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 10:01:
[...]
Hij is nu al 40% off. Ik heb nog een guest pass geloof ik.
Hier staat ie toch op 40%, mooie prijs €10.hardcoresmurf schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 10:02:
[...]
40% off? hier staat nog steeds 20% off hoor
oh dat is alleen voor arma 2

Ik zit te wachten op Arma 2 Combined Operation korting
Erm, wij hebben het over Red Orchestrahardcoresmurf schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 10:07:
[...]
oh dat is alleen voor arma 2
Ik zit te wachten op Arma 2 Combined Operation korting
oh ik dacht dat het over arma 2 ging omdat:
er dayz in z'n post stondIryl schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 09:58:
[...]
Goede game laatst gekocht tijdens het Free weekend, verstoft nu alleen in m'n library. (DayZ)

Shogun 2 Fall of the Samurai is voor 50% in de aanbieding, terwijl de rest met de daily 75% in de aanbieding is. Dit betekend toch dat Fall of the Samurai vanavond toch gewoon 50% off blijft? Net als de 40% off DLC's.
[ Voor 6% gewijzigd door BinaryRun op 13-07-2012 10:16 ]
klik erop en kijk tot hoelang de aanbieding geldtRevenNL schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 10:16:
Shogun 2 Fall of the Samurai is voor 50% in de aanbieding, terwijl de rest met de daily 75% in de aanbieding is. Dit betekend toch dat Fall of the Samurai vanavond toch gewoon 50% off blijft? Net als de 40% off DLC's.

Buy Total War Shogun 2 - Fall of the Samurai
DAILY DEAL! Offer ends in 20:43
[ Voor 9% gewijzigd door DECOY88 op 13-07-2012 10:19 ]
20 uur voor alles, dus dat moet weer een error zijn.
Lol, wil ik Rise of the Samurai aanschaffen blijk ik die al te hebben alleen het stond niet op de steampagina. Gelukkig blokkeerde steam om die reden de betaling al
. Dan gaan we maar voor Fall of the Samurai.
Trouwens de loopt toch alsnog om 19:00 af: http://store.steampowered.com/app/201271/ terwijl deze: http://store.steampowered.com/app/201275/ gewoon tot 23 juli in de aanbieding blijft?
Trouwens de loopt toch alsnog om 19:00 af: http://store.steampowered.com/app/201271/ terwijl deze: http://store.steampowered.com/app/201275/ gewoon tot 23 juli in de aanbieding blijft?
[ Voor 30% gewijzigd door BinaryRun op 13-07-2012 10:35 ]
Iemand ervaring met brink? (als het community deal zou worden). Een koopje voor 5euro of niet?
ik heb hem met de winter sale gekocht maar nog niet opgestartelpookie schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 10:38:
Iemand ervaring met brink? (als het community deal zou worden). Een koopje voor 5euro of niet?

DECOY88 schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 10:39:
[...]
ik heb hem met de winter sale gekocht maar nog niet opgestart

Ben net wakker en terug van vakantie en de sale is begonnen.
Kan ik verder gaan met geld uitgeven
zit nu helaas nog niks voor mij bij.
Kan ik verder gaan met geld uitgeven
Ik raad hem niet aan. Komt bijna 10 keer per jaar in de aanbieding voor 5 euro en word door bijna niemand gespeeld of serieus genomen.elpookie schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 10:38:
nicht kaufen dusRevenNL schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 10:45:
[...]
Ik raad hem niet aan. Komt bijna 10 keer per jaar in de aanbieding voor 5 euro en word door bijna niemand gespeeld of serieus genomen.
Wel aardig als shooter, maar heeft te weinig inhoud om je lang bezig te houden.elpookie schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 10:38:
Online is vaak niet te doen omdat de mensen die het blijven spelen dit dan ook al maanden doen.
De mensen die soms even een potje willen spelen hebben weinig kans.
Aha, ik weet al waarom, van het Steam forum:anandus schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 20:58:
[...]
On a different note: Ik heb geen Treasure Hunt badgeEn ik durf te zweren dat ik die treasure hunt gedaan heb? Nouja, het zal wel.
The only achievement data we had recorded from the Treasure Hunt sale is what TF2 hats you got out of it. If you didn't launch the game to redeem the hat, then no badge for you sorry.
Ieamnd die mij kan uitleggen wat er juist aan is met die achievements of treasure hunt badge. Is de eerste keer dat ik echt steam sale volg en snap er eigenlijk niet veel van (buiten dat als je goed oplet heel erg leuke kortingen op games krijgt).
Let op:
De titel van dit topic is "Steam Summersale 2012", en dat is ook de enige titel. (Inhoudelijke) vragen over games of kwaliteit hiervan horen hier niet thuis. Niet om te pesten, maar om dit topic leesbaar te houden. Als je de hele dag in dit topic woont, valt het misschien niet op, maar als je 1x per dag kijkt, moet je berichten over de sale bijna zoeken.
En, excuus dat ik daar niet eerder een reactie op heb gegeven, handel is niet toegestaan, geen uitzondering. Dit geldt dus ook voor de 4-1 deals of het zoeken naar andere personen hiervoor.
Je mag DM gebruiken of zoekt andere kanalen.
De titel van dit topic is "Steam Summersale 2012", en dat is ook de enige titel. (Inhoudelijke) vragen over games of kwaliteit hiervan horen hier niet thuis. Niet om te pesten, maar om dit topic leesbaar te houden. Als je de hele dag in dit topic woont, valt het misschien niet op, maar als je 1x per dag kijkt, moet je berichten over de sale bijna zoeken.
En, excuus dat ik daar niet eerder een reactie op heb gegeven, handel is niet toegestaan, geen uitzondering. Dit geldt dus ook voor de 4-1 deals of het zoeken naar andere personen hiervoor.
Je mag DM gebruiken of zoekt andere kanalen.