19,x uur van nu? Das toch gewoon 7 uur 's avonds?Preau schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 23:41:
Volgens de aftelling worden er morgen rond 9 uur 's ochtends al nieuwe deals geplaatst?
Normaal is dit toch om 7 uur 's avonds.
Volgen we hier de Summer Sale of gaat daar nog een apart topic voor komen net als de Holiday Sale van afgelopen winter? If so, wil best even een TS opzetten als we dat gaan doen..
Wacht, dus voordat ik naar een feestje ging was TDU 2 op steam 5 euro en nu 10? Bummer...
Die achievements zijn echt te verleidelijk om niet te doen. Zojuist even een half uurtje geprobeerd om de 'Air. Wind. Sun. Pain. I Am All of This, and Your Mom Makes a Fine Pasta Dinner' te halen, nu eindelijk gelukt
Wat is dat AaAa een rotspel zeg...
Gisteravond: TDU2: 4,99
Vanochtend: TDU2: 9,99
Ik dacht gisteravond: Oh die ga ik morgen 2x bestellen (voor een vriend ook). Verhogen ze de prijs... Summer sale begint op een slechte noot voor mij.
Ik dacht gisteravond: Oh die ga ik morgen 2x bestellen (voor een vriend ook). Verhogen ze de prijs... Summer sale begint op een slechte noot voor mij.
Ja precies, daar had ik ook last van. Hopen dat hij vanmiddag weer op 5 springt...DeX schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 07:28:
Vond het al vreemd dat TDU2 goedkoper was in Europa inderdaad. Lijkt er op dat ze dat gecorrigeerd hebben uiteindelijk. (was $10)
Is er dan een manier om een amerikaans account aan te maken ?Pheace schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 22:49:
Ow god, het Sims 3 pack roept me ....
80 Dollar =~55 Euro, voor alles Sims 3 tot vandaag.
* heuveltje zit ook over de sims te twijfelen, alleen hier kosten ze 70E
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Dat had ik hetzelfde met deze:DeX schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 07:28:
GVD kutzooiBart ® schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 20:00:
Zo niet:
Counter-Strike: Source + Garry's Mod €6,24 (normaal los 30 euro)
Cunning linguist.
ben wel blij dat ik EU3 chronicles eerder deze week gekocht heb voor 7.50, is nu 20,-
ik vind summersale altijd zo funest, er zit altijd wel iets leuks bij en je ziet altijd iets wat je een maandje eerder ook heb gekocht maar nog niet echt de tijd voor hebt gehad voor aanzienlijk minder
ik vind summersale altijd zo funest, er zit altijd wel iets leuks bij en je ziet altijd iets wat je een maandje eerder ook heb gekocht maar nog niet echt de tijd voor hebt gehad voor aanzienlijk minder
Ik had toevallig een britse vriend die het voor me wilde doenheuveltje schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 09:22:
[...]
Is er dan een manier om een amerikaans account aan te maken ?
* heuveltje zit ook over de sims te twijfelen, alleen hier kosten ze 70E
Account aanmaken en al betaalt krijgen via proxy en zo is heel lastig en very risky.
[ Voor 11% gewijzigd door Pheace op 01-07-2011 10:17 ]
Gamersgate UK
Die is er ook nog xD
Sid Meier's Civilization 5 -66% £6.78 (Steam Key uiteraard)
Die is er ook nog xD
[ Voor 9% gewijzigd door Pheace op 01-07-2011 10:21 ]
Wow, 7½ euro. Goeie deal zeg!Pheace schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 10:21:
Gamersgate UK
Die is er ook nog xD
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Overigens mensen die twijfelen om TDU:2 te kopen, schijnen problemen mee te zijn. Keys die niet worden geaccepteerd, geen accounts kunnen aanmaken... Ondanks slechts €9,99, toch zonde van je geld. Hoewel ik mag aannemen dat deze problemen worden opgelost.
Overigens mocht je het prijsverschil te groot vinden, tussen Amerika en Europa, je kan, als je een Amerikaan kent, iemand een spel laten kopen en dan laten versturen als 'Gift'. Hij betaalt, jij krijgt het spel.
Overigens mocht je het prijsverschil te groot vinden, tussen Amerika en Europa, je kan, als je een Amerikaan kent, iemand een spel laten kopen en dan laten versturen als 'Gift'. Hij betaalt, jij krijgt het spel.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
IS TDU2 het waard om te kopen. Vond namelijk niks aan deel 1
Ik hoop het, heb hem gisteravond voor die €4,99 toch maar meegenomen. Da's direct het nadeel van die Sales, je gaat weer van alles kopenchampion16 schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 10:43:
4,99? Vandaag geeft ie 9,99 aan terwijl de 'kortingen' nog 8 uur duren
Ik vond deel 1 ook niks, maar heb me toch wel een aantal uurtjes met deel 2 vermaakt. Zeker als je een controller hebt is de game erg goed te doen, en voor 5, hell, zelfs voor 10 raad ik m zeker aanchampion16 schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 10:43:
Probleem van Steam is dat je EN ingelogd moet zijn in de regio waar je de prijzen van wilt betalen EN je betalingswijze in die regio moet zitten. Enkel een US-proxy is dus niet genoeg, als je wilt betalen kom je niet ver genoeg met je NL-creditcard.Pheace schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 10:16:
Account aanmaken en al betaalt krijgen via proxy en zo is heel lastig en very risky.
bleh, ik was van plan zo'n groot publisher setje te kopen, maar ze boeien met geen van allen. Of te weinig spellen die ik leuk vind, of te veel overlap met dingen die ik al heb.
Twijfel over het ID pack, voornamelijk voor de quake's, maar ik heb 1tm 3 al op cd en doom is misschien nog wel leuk op mijn netbookie
en het valve pakket....maar ik heb net portal 2 al besteld, en ook de half life's heb ik bijna allemaal al.
Maar ja, voor die beide pakketten geld wel dat je voor je geld wel het gemak van steam krijgt en achievements zijn ook leuk.
epic pack is ook een kleine kans hebber, vroeger veel lol met de diverse unreal's op lans gehad. Maar ik lan niet meer een sp/online vind ik die spellen niet zo leuk......
Oh wel, dag aanbiedingen afwachten, dag 1 is iig lekker goedkoop voor mij. 0 uitgegeven
Twijfel over het ID pack, voornamelijk voor de quake's, maar ik heb 1tm 3 al op cd en doom is misschien nog wel leuk op mijn netbookie
en het valve pakket....maar ik heb net portal 2 al besteld, en ook de half life's heb ik bijna allemaal al.
Maar ja, voor die beide pakketten geld wel dat je voor je geld wel het gemak van steam krijgt en achievements zijn ook leuk.
epic pack is ook een kleine kans hebber, vroeger veel lol met de diverse unreal's op lans gehad. Maar ik lan niet meer een sp/online vind ik die spellen niet zo leuk......
Oh wel, dag aanbiedingen afwachten, dag 1 is iig lekker goedkoop voor mij. 0 uitgegeven
10 second ninja DONE
Verwijderd
ja de packs zijn voor mij ook niet echt interessant omdat je tegenwoordig de dubbele niet kan giften. Zo zonde 
Net zoals je geen 4 packs van een spel kan giften als het spel al hebt.
Ik hou het inderdaad wel even bij de dagaanbiedingen.
die 2kgames pack met games lijkt me interressant. Alleen heb ik nba 2k11 op de ps3 en Borderlands op xbox 360. Zal ik hem toch halen?
wat? kan je niet meer giften? wat is dat nu weer voor logica?Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 11:34:
ja de packs zijn voor mij ook niet echt interessant omdat je tegenwoordig de dubbele niet kan giften. Zo zonde
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
@Sagat: iD pack is een aanrader. Was mijn eerste Steam aankoop, toen iD Software ook via Steam ging verkopen (dan hebben we het volgens mij over 2007 ofzo?). Ik heb er toen nog bijna 90€ voor betaald geloof ik, maar vond het / vind het nog steeds het geld waar. Veel uurtjes plezier gehad van alle Doom titels (die dus gewoon werken onder Vista zonder zelf te rommelen met emulators), Wolfenstein etc.
Voor wat betreft de huidige aanbiedingen, valt het mij ook wat tegen. Ik vind het THQ pack ook wat magertjes. De packs hadden vroeger toch meer 'value' (of zo voelt het iig), doordat alle spellen van een uitgever toen gewoon in een pack werden gestopt.
Ik hoop nog op een Portal 2 aanbieding!
Voor wat betreft de huidige aanbiedingen, valt het mij ook wat tegen. Ik vind het THQ pack ook wat magertjes. De packs hadden vroeger toch meer 'value' (of zo voelt het iig), doordat alle spellen van een uitgever toen gewoon in een pack werden gestopt.
Ik hoop nog op een Portal 2 aanbieding!
wild mutant space hamsters
Verwijderd
ja inderdaad bij het THQ pack mis ik nog wat titels. o.a. de laatste uitbreiding van company of heroes: tales of valor. of is dat door een andere uitgever uitgebracht ?pkopf schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 12:06:
..
..

Ik heb die hele reeks al in box, maar niet op steam dus het was wel interessant geweest als die THQ pack compleet was.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2011 12:13 ]
Hmm de aanbiedingen zijn nog niet echt spectaculair. Wacht nog wel even op de nieuwe lichting.
[ Voor 197% gewijzigd door guReMcO op 01-07-2011 12:42 ]
Croissant in hand, I was alone.
Meestal niet, maar dat is altijd zo geweest.Sando schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 12:04:
[...]
wat? kan je niet meer giften? wat is dat nu weer voor logica?
Het zijn een paar spellen die de uitzondering vormen. Zie ook hier
net de Civ 5 aanbieding gekocht, kon ik echt niet laten liggen.
De 4-packs hebben altijd 1 kopie voor de koper. Daarom kan je hem niet meer kopen als je de game al hebt.Sando schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 12:04:
[...]
wat? kan je niet meer giften? wat is dat nu weer voor logica?
Dus je kan niet een 4-pack kopen en 4 kopieen weggeven. Enkel 3.
Dit is hoogst waarschijnlijk bedoelt om er voor te zorgen dat je niet allemaal online stores en 'dealertjes' hebt die stapels 4-packs inslaan om dan na de sale weer voor net onder de volle pond te verkopen.
Precies, lijkt me meer dan logisch ook.Pheace schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 12:45:
[...]
De 4-packs hebben altijd 1 kopie voor de koper. Daarom kan je hem niet meer kopen als je de game al hebt.
Dus je kan niet een 4-pack kopen en 4 kopieen weggeven. Enkel 3.
Dit is hoogst waarschijnlijk bedoelt om er voor te zorgen dat je niet allemaal online stores en 'dealertjes' hebt die stapels 4-packs inslaan om dan na de sale weer voor net onder de volle pond te verkopen.
Door deze sale kriebelt het toch om wat aan te schaffen. Jammer dat mijn pc crasht met meer dan 2gb geheugen erin, dat stopt me nog
Meeste games zijn anders wel prima te spelen met 2GBEduardboon schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 12:56:
Door deze sale kriebelt het toch om wat aan te schaffen. Jammer dat mijn pc crasht met meer dan 2gb geheugen erin, dat stopt me nog
OT
Zou er nog een civ 5 dlc aanbieding komen? Zeg 66% korting op alle dlc's
Zou me niet verbazen als Civ 5 nog langskomt.karstnl schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 13:05:
[...]
Meeste games zijn anders wel prima te spelen met 2GB![]()
OT
Zou er nog een civ 5 dlc aanbieding komen? Zeg 66% korting op alle dlc's
Of eventueel, als je nog geen account hebt bij Greenmangaming kan je eventueel door mijn link beneden registreren en daar wat DLC kopen. Als je een aankoop van 5 Euro of meer doet dan krijgen we beide 5 Euro credit. Dus stel dat je twee 2.95 DLC's koopt dan kan je die DLC krijgen en nog een 4.95 er bij nemen ook. Ik koop daar ook enkel Games die weer op Steam geaktiveerd kunnen worden
vraagje, je kan zeg maar spellen in bundels kopen of los. Zijn ze in de bundel goedkoper? of maakt dat geen verschil uit
Hangt er van af. De echt grote bundels, de publisher bundles en zo die 70-89% afgeprijsd zijn, dat ga je echt niet goedkoper zien (even aangenomen dat je er geen van hebt).champion16 schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 14:40:
vraagje, je kan zeg maar spellen in bundels kopen of los. Zijn ze in de bundel goedkoper? of maakt dat geen verschil uit
De bundels zoals die van Assassin's creed -25% ... dat kan echt wel beter, dus hopen dat die nog langskomen op een Daily dan bijvoorbeeld.
De dailies zullen hoofdzakelijk losse games zijn waarschijnlijk. (misschien een franchise bij uitzondering)
dus het is beter te kijjen naar daily sales?
Uiteraard. Als de laatste dag van de sale de game niet als daily is langsgekomen, kan je hem altijd nog kopen nietwaar?champion16 schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 14:51:
Cunning linguist.
Als je niet een hele bundel wilt kopen dan wel ja. Hoewel je zoiets als het THQ pack niet op de daily zal zien. Maar als je enkel in losse games geinteresseerd bent, dan kan je beter de daily sales volgen tot de laatste dag. Anders heb je kans dat je een game die je vandaag koopt met korting, nog een keer langs ziet komen als daily maar dan nog goedkoperchampion16 schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 14:51:
De manier waarop ik naar de packs kijk, is hoeveel voor mij interresante games er in zitten. Je kan natuurlijk wel 50 games met 400 euro korting kopen, maar als er maar 5 leuke (uiteraard smaakwise dus volkomen subjectief) bij zitten is het nog relatief duur.
Having said that......
square enix eidos set
Leuke games imho
- batman
- lc, guardian of light
- de 3 tomb raider games
redlijke games imho
- deus ex
- hitman
- just cause
- kane en lynch
- mini ninja's
- supcom2
- thief
eigenlijk moeten al deze games x2 omdat er dlc en sequels bijzitten
En dat zitten er nog een x aantal games bij die ik niet ken......de redelijke games zijn voornamelijk die categorie omdat ze niet echt mijn genre zijn. Ga ik er nog is hard over nadenken de komende dagen!
Having said that......
square enix eidos set
Leuke games imho
- batman
- lc, guardian of light
- de 3 tomb raider games
redlijke games imho
- deus ex
- hitman
- just cause
- kane en lynch
- mini ninja's
- supcom2
- thief
eigenlijk moeten al deze games x2 omdat er dlc en sequels bijzitten
En dat zitten er nog een x aantal games bij die ik niet ken......de redelijke games zijn voornamelijk die categorie omdat ze niet echt mijn genre zijn. Ga ik er nog is hard over nadenken de komende dagen!
10 second ninja DONE
DoneBart ® schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 20:00:
Toch maar ff een apart Steam Summer Sale topic openen?
ook een modje gevraagd alle summer sale posts te verplaatsen?
10 second ninja DONE
Verwijderd
Een snele zoekactie zag ik nog geen berichten over deze dus....
Twin sector voor 1,70.
Prachtige game ,een beetje lara croft meets portal ofzo.
Mooie close up`s van de hoofdpersoon,( Ashley Simms)
.
Een aanrader voor 1,70 ,op steam.
In Twin Sector volgt de speler het verhaal van Ashley Simms, die, net als veel andere mensen, in slaapstand in een ondergrondse complex is omdat het oppervlak van de aarde een post apocalyptische woestenij is. Het beveiligingssysteem van dit complex ontwaakt Ashley omdat de steunregeling leven is ongeveer te mislukken en Miss Simms de enige die de gebroken belangrijkste generator uitgevoerd binnen 10 uur is om te voorkomen dat een ramp kunnen krijgen.
bing vertaling van,(omdat niet ieder 1 kan engels lezen)
In Twin Sector the player follows the story of Ashley Simms, who is, like many other people, hibernation in a subterranean complex because the surface of the earth is a post apocalyptic wasteland. The security system of this complex awakes Ashley because the life support system is about to fail and Miss Simms is the only one who can get the broken main generator running within 10 hours to prevent a catastrophe.
Twin sector voor 1,70.
Prachtige game ,een beetje lara croft meets portal ofzo.
Mooie close up`s van de hoofdpersoon,( Ashley Simms)
Een aanrader voor 1,70 ,op steam.
In Twin Sector volgt de speler het verhaal van Ashley Simms, die, net als veel andere mensen, in slaapstand in een ondergrondse complex is omdat het oppervlak van de aarde een post apocalyptische woestenij is. Het beveiligingssysteem van dit complex ontwaakt Ashley omdat de steunregeling leven is ongeveer te mislukken en Miss Simms de enige die de gebroken belangrijkste generator uitgevoerd binnen 10 uur is om te voorkomen dat een ramp kunnen krijgen.
bing vertaling van,(omdat niet ieder 1 kan engels lezen)
In Twin Sector the player follows the story of Ashley Simms, who is, like many other people, hibernation in a subterranean complex because the surface of the earth is a post apocalyptic wasteland. The security system of this complex awakes Ashley because the life support system is about to fail and Miss Simms is the only one who can get the broken main generator running within 10 hours to prevent a catastrophe.
[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2011 21:19 ]
Jeej, nu hebben we weer 2 topics bij te houden

Anyway, TDU2 lijkt steeds duurder te worden. Ik heb hem voor net minder dan 5 euro maar de prijs is nu al 2x gestegen lijkt het.
[ Voor 20% gewijzigd door Bor op 01-07-2011 21:57 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Ben er zelf ook niet zo blij mee. Volgens mij was de reden dat het een apart topic kreeg dat het anders het algemeen topic ging bevuilen. Nu is er een apart topic voor PC, dus ik vind het onnodig...
Maar vorige keer kwam het door naggen van PC-mensen die alleen fysieke aanbiedingen wilden. Het is maar tijdelijk denk ik maar
.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Ik ben er niet blij mee dat dit topic nu weer volgeluld wordt over Steam, terwijl hier gewoon aanbiedingen gepost moeten worden. In het Steam Summer Sale-topic kan je lullen over de sales.Gropah schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 21:57:
Ben er zelf ook niet zo blij mee. Volgens mij was de reden dat het een apart topic kreeg dat het anders het algemeen topic ging bevuilen. Nu is er een apart topic voor PC, dus ik vind het onnodig...
Cunning linguist.
Dan is het wel zo handig om even alle posts over de Steam Summer Sales te verplaatsen naar het nieuwe topic. En even in een modbreak ofzo alle mensen attent te maken op het nieuwe topic.
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Hoe zit het eigenlijk met de amazon download games? Werkt dat in Nederland? Ik heb geen creditcard dus kan het niet controleren.
http://www.amazon.com/gp/...docId=1000701371&plpage=1
http://www.amazon.com/gp/...docId=1000701371&plpage=1
Verwijderd
kan je daar niet met paypal of ideal / click&buy, Amazone is een groot en bekend bedrijf.
wat ook wel een aanrader is en nu zeer betaalbaar (naar Arma2 Free wat je als tester kan zien)
Arma2: Combined Operations 25€
wat ook wel een aanrader is en nu zeer betaalbaar (naar Arma2 Free wat je als tester kan zien)
Arma2: Combined Operations 25€
Amazon accepteert voor zover ik weet alleen creditcards.
Niemand die weet of amazon werkt vanuit Nederland? Ze hebben dit weekend o.a. battlefield bad company 2 voor $5.
Wel eens wat boeken en dvd's besteld bij amazon.com en dat werkt prima. Enige nadeel is als je boven de 22 euro uitkomt, dan is het dokken aan invoerrechten.technofreak1 schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 16:04:
Niemand die weet of amazon werkt vanuit Nederland? Ze hebben dit weekend o.a. battlefield bad company 2 voor $5.
Er komt nog wel porto bij het versturen en je hebt inderdaad een cc nodig...
Oh is download
En lezen:
Downloading: Currently, this item is available only to customers located in the United States and who have a U.S. billing address.
[ Voor 16% gewijzigd door ralfbosz op 02-07-2011 16:54 ]
rm -r *
We kunnen anders misschien een apart thread maken voor elke verschillende winkel?
En dan ook voor elke Zavvi Mega Monday een thread?
Ik koop namelijk nooit bij Greenmangaming en vind echt dat daar een apart topic voor moet zijn want ik heb dat niet nodig. Ook vind ik het lastig om daar overheen te lezen.
Ik koop namelijk nooit bij Greenmangaming en vind echt dat daar een apart topic voor moet zijn want ik heb dat niet nodig. Ook vind ik het lastig om daar overheen te lezen.
[ Voor 40% gewijzigd door Preau op 02-07-2011 17:10 ]
Dat was sarcastisch hoop ik?
Hoop toch echt dat je het niet meentPreau schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 17:08:
We kunnen anders misschien een apart thread maken voor elke verschillende winkel?
Verder nu is lekker de summer sale begonnen op steam (die mag wel in een aparte thread omdat dat zoveel aanbiedingen zijn
[This space is for rent]
Zal even wat bijbenen dan maar mijn interesse ligt ook hoofdzakelijk bij steam dus ik let niet zo op de andere retailers op het moment inderdaad xD
Greenmangaming
Beyond Good and Evil -80% 1.99
Trackmania United Forever -75% 7,49€
Greenmangaming
Trackmania United Forever -75% 7,49€
Dat gaat niet werken als je een adres gebruikt in NL. Ik heb het geprobeerd met Mass Effect 2, maar op het eind zegt amazon dan: "Only for US customers".technofreak1 schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 16:04:
Maar please correct me if I'm wrong.
Edit: Sorry. ralfbosz had het al beantwoord zie ik nu.
[ Voor 6% gewijzigd door Asphyxion op 04-07-2011 15:14 ]
Die is vervolgens zeker niet te activeren op Steam? Heb één keer eerder via Greenmangaming gekocht, en toen stond er expliciet bij dat dat kon/moest, maar deze keer niet.Pheace schreef op maandag 04 juli 2011 @ 11:27:
Zal even wat bijbenen dan maar mijn interesse ligt ook hoofdzakelijk bij steam dus ik let niet zo op de andere retailers op het moment inderdaad xD
Greenmangaming
https://support.steampowe...le.php?ref=7480-WUSF-3601Melkunie schreef op maandag 04 juli 2011 @ 17:09:
[...]
Die is vervolgens zeker niet te activeren op Steam? Heb één keer eerder via Greenmangaming gekocht, en toen stond er expliciet bij dat dat kon/moest, maar deze keer niet.
Cunning linguist.
Kan je dat soort reacties niet beter in een ander topic plaatsen? Nou moet ik daar weer overheen lezen enzo.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Hai ik ga voor ongeveer 80 euro aan films bestellen op zavvi.com. Weet iemand of je hiervoor ook nog belasting over moet betalen?
Nee, Zavvi is voor zover ik weet gewoon binnen de EU (UK). Mocht je nog niet zeker zijn kun je eventueel ook nog in meerdere keren bestellen.champion16 schreef op maandag 04 juli 2011 @ 22:51:
Hai ik ga voor ongeveer 80 euro aan films bestellen op zavvi.com. Weet iemand of je hiervoor ook nog belasting over moet betalen?
Ja, het is mogelijk dat je daar belasting over moet betalen. Zavvi verstuurt namelijk vanaf de Jersey eilanden enchampion16 schreef op maandag 04 juli 2011 @ 22:51:
deze zijn geen onderdeel van de EU. Dus ik raad je aan je order te spiltsen om zo het bedrag per order onder
22 euro te houden. Dit levert geen extra kosten op, want Zavvi rekent geen verzendkosten meer.
Assumption is the mother of all fuckups|Check out The Boondocks|
Fout, Zavvi zit op de kanaaleilanden, boven de 22 euro moet je bijbetalen als je word gepaktalex3305 schreef op maandag 04 juli 2011 @ 23:18:
[...]
Nee, Zavvi is voor zover ik weet gewoon binnen de EU (UK). Mocht je nog niet zeker zijn kun je eventueel ook nog in meerdere keren bestellen.
Greenmangaming
Weekschema van hun Ubisoft week:
Weekschema van hun Ubisoft week:
.The Daily Deals are:
Monday July 4th:
Beyond Good & Evil (60% off)
Far Cry 2 (60% off)
Trackmania United Forever (75% off)
Tuesday July 5th:
Heroes over Europe (60% off)
IL2 Sturmovik (60% off)
Wednesday July 6th:
Heroes of Might & Magic V (60% off)
RUSE (70% off)
Settlers 7 Complete (70% off)
Thursday July 7th:
Splinter Cell (60% off)
Splinter Cell: Double Agent (60% off)
Friday July 8th – Monday July 11th:
Assassin’s Creed (60% off)
Assassin’s Creed 2 (60% off)
Assassin’s Creed 2 Deluxe (60% off)
Assassin’s Creed Brotherhood (50% off)
Assassin’s Creed Brotherhood Deluxe (50% off)
End of discussion;) Er heeft dus al iemand een topic aangemaakt omtrent de steam summer sales
D2DUK
Heeft ook een summer sale waarbij dagelijks wat titels voorbij komen. Aanbod is alleen nog niet zo bijzonder geweest tot nog toe.
Op het moment hebben ze wel Shogun 2 voor £17.95 ~20-21 Euro. En mogelijk is Oblivion GOTY ook wel interessant voor £6.55
Heeft ook een summer sale waarbij dagelijks wat titels voorbij komen. Aanbod is alleen nog niet zo bijzonder geweest tot nog toe.
Op het moment hebben ze wel Shogun 2 voor £17.95 ~20-21 Euro. En mogelijk is Oblivion GOTY ook wel interessant voor £6.55
[ Voor 9% gewijzigd door Pheace op 06-07-2011 10:57 ]
Left 4 Dead 2 gister voor 5 euro-tjes op Steam gekocht
Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg
Goeie aanbieding die je daar post.dapluiz schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 08:22:
Left 4 Dead 2 gister voor 5 euro-tjes op Steam gekocht
Oh wacht: \[PC/Mac] De Steam Summer Sale '11!
Cunning linguist.
Greenmangaming
In-keeping with our scouring the gaming universe for the best free titles on the market, we've also secured exclusive codes to download THREE more titles.
All you need to do is head to Green Man Gaming, and enter the relevant code for the game you want below - by all means, download all three.
* Arma II - a first-person shooter and military simulator.
Code: THESU-NFREE-ARMA2
* Men of War - acclaimed war-time strategy title.
Code: THESU-NFREE-MOFW2
* Tower Bloxx Deluxe - addictive, fun puzzle game.
Code: THESU-NFREE-BLOXX
The codes are valid for this weekend only - so get in quick!
All three games will be fully tradable, part of Greenman Gaming's unique set-up.
So, once you've finished playing them, you can trade them in for other great games like Assassin's Creed Brotherhood, Football Manager 2011, FEAR 3 or pre-order Call of Juarez: The Cartel.
Read more: http://www.thesun.co.uk/s...gratis.html#ixzz1RVE6dKKH
Op greenmangaming zelf : http://www.greenmangaming.com/thesun/
In-keeping with our scouring the gaming universe for the best free titles on the market, we've also secured exclusive codes to download THREE more titles.
All you need to do is head to Green Man Gaming, and enter the relevant code for the game you want below - by all means, download all three.
All three games will be fully tradable, part of Greenman Gaming's unique set-up.
So, once you've finished playing them, you can trade them in for other great games like Assassin's Creed Brotherhood, Football Manager 2011, FEAR 3 or pre-order Call of Juarez: The Cartel.
[ Voor 3% gewijzigd door TheAnthonyNL op 08-07-2011 11:04 ]
Is er eigenlijk een soort g2play waar je met dollars betaald? Probeer een beetje te besparen op civ5
G2play is juist goedkoop *omdat* ze de dollar versies en zo pakken en die aan je verkopen voor euro prijzen xDEduardboon schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 14:00:
Is er eigenlijk een soort g2play waar je met dollars betaald? Probeer een beetje te besparen op civ5
Vind civ5 er nog aardig duur. Moet ik toch maar via play.com halen dus. daar krijg je voor hetzelfde geld nog 6 DLC erbijPheace schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 14:22:
[...]
G2play is juist goedkoop *omdat* ze de dollar versies en zo pakken en die aan je verkopen voor euro prijzen xD
[ Voor 8% gewijzigd door Eduardboon op 09-07-2011 11:33 ]
Een week geleden was Civ5 €7,50. Misschien dat er binnenkort weer zo'n aanbieding voorbijkomt? 
Moet ik zeggen dat die GOTY-aanbieding inderdaad niet slecht is. Zitten wat loze DLC bij, zoals een aantal maps, maar ook 4 civs. Het is niet compleet, maar niet slecht voor €22,49
Moet ik zeggen dat die GOTY-aanbieding inderdaad niet slecht is. Zitten wat loze DLC bij, zoals een aantal maps, maar ook 4 civs. Het is niet compleet, maar niet slecht voor €22,49
[ Voor 50% gewijzigd door anandus op 09-07-2011 11:51 ]
Op g2play? dat is wel een nette prijs natuurlijk. verwar je hem niet met civ4?anandus schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 11:42:
Een week geleden was Civ5 €7,50. Misschien dat er binnenkort weer zo'n aanbieding voorbijkomt?
Gamersgate. Wel het topic een beetje in de gaten houden, hè?Eduardboon schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 11:45:
[...]
Op g2play? dat is wel een nette prijs natuurlijk. verwar je hem niet met civ4?
Pheace in "PC Budget Gaming topic"
Verdorie, compleet overheen gelezenanandus schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 11:46:
[...]
Gamersgate. Wel het topic een beetje in de gaten houden, hè?
Pheace in "PC Budget Gaming topic"
Enige nadeel is dat het dik 2 a 3 weken duurt voor je hem in huis hebt.anandus schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 11:42:
[ Voor 45% gewijzigd door Eduardboon op 09-07-2011 11:59 ]
Op Amazon.co.uk is Alice:Madness Returns nu GBP 14,99
Bij besteding boven GBP 25,- is verzending naar Nederland gratis
Bij besteding boven GBP 25,- is verzending naar Nederland gratis
Als ik die codes invul op de basket krijg ik een 404. Ook het programma logde gister aldoor niet in. Ben niet echt overtuigd van die gaming service. Werken die codes bij iemand anders wel?GAMEKINGZ schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 11:01:
Greenmangaming
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
je moet eerst de game toevoegen aan de basket en dan de code gebruiken. Bij mij werkt het wel. Ben nu ArmAII aan het downloaden
De website was gisterenmiddag idd heel erg down. Toen kreeg ik ook aldoor 404's. Gisterenavond is het me tussen de traagheid door gelukt om die games kopen (gewoon gratis met die codes dusMsG schreef op zondag 10 juli 2011 @ 14:15:
[...]
Als ik die codes invul op de basket krijg ik een 404. Ook het programma logde gister aldoor niet in. Ben niet echt overtuigd van die gaming service. Werken die codes bij iemand anders wel?
Maar ook nu kan ik niet inloggen op de site... Capsule werkt gelukkig wel nu.
[ Voor 3% gewijzigd door Compizfox op 10-07-2011 14:40 ]
Raar ik heb het net 5 minuten geleden ongeveer moeiteloos kunnen doen. Duurde wel even voordat ik de games kon gaan downloaden en het gaat niet ubersnel, maar het werkt wel (voor mij)
Hier werkte het net prima. Alleen zijn er geen Arma II keys meer, maar die verwachten ze binnenkort.
En de Men of War-key doet het niet in Steam als iemand zich dat afvroeg.
ehm zou die het op steam moeten doen dan ? hij staat hier anders niet bij https://support.steampowe...le.php?ref=7480-wusf-3601anandus schreef op zondag 10 juli 2011 @ 17:26:
Hier werkte het net prima. Alleen zijn er geen Arma II keys meer, maar die verwachten ze binnenkort.
Thanks, leuke tipGAMEKINGZ schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 11:01:
Greenmangaming
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Nee, klopt, maar ik denk, ik zeg het evenGAMEKINGZ schreef op zondag 10 juli 2011 @ 18:25:
[...]
ehm zou die het op steam moeten doen dan ? hij staat hier anders niet bij https://support.steampowe...le.php?ref=7480-wusf-3601
Lekkere site, die van Greenman Gaming. Ik ben al 30min bezig om een account te creeren waar ik ook daadwerkelijk op die 'capsule' kan inloggen, en nog werkt het niet.
M'n credentials pakt die capsule niet, password resetten op de site gaat vervolgens wel. Capsule pakt het alsnog niet, pwd terugveranderen gaat opeens niet meer "old password incorrect". Via een mail de boel resetten krijg ik een linkje die me naar hun homepage stuurt.
Ondertussen heb ik meer 504's op me scherm gekregen dan ik in de afgelopen 5 jaar in het wild ben tegengekomen.
Tijd voor een fatsoenlijke database-server?
Zulke acties geeft potentiele kopers wel het vertrouwen om op zo'n site je centen uit te geven.
M'n credentials pakt die capsule niet, password resetten op de site gaat vervolgens wel. Capsule pakt het alsnog niet, pwd terugveranderen gaat opeens niet meer "old password incorrect". Via een mail de boel resetten krijg ik een linkje die me naar hun homepage stuurt.
Ondertussen heb ik meer 504's op me scherm gekregen dan ik in de afgelopen 5 jaar in het wild ben tegengekomen.
Tijd voor een fatsoenlijke database-server?
Zulke acties geeft potentiele kopers wel het vertrouwen om op zo'n site je centen uit te geven.

[ Voor 8% gewijzigd door SirNobax op 10-07-2011 20:36 ]
Pentaxiaan
Ik denk dat de servers door de grote belangstelling voor hun gratis-games-actie een beetje plat liggen...
Blijkbaar, ook al staat er sinds gisteren een blogpost: "Website issues – now fixed!".
Maargoed, net nog maar een poging gedaan en ben er nu wel ingekomen.

Maargoed, net nog maar een poging gedaan en ben er nu wel ingekomen.
Pentaxiaan
Is ook niet raar aangezien je die kan inleveren voor geld bij GMG... steam key zou dat in zijn geheel omzeilen omdat het niet kan daaro.anandus schreef op zondag 10 juli 2011 @ 17:26:
Wow....ik was eigenlijk van plan om aan steam vast te houden om zou maar 1 digitaal punt te hebben voor mijn pc games, maar dat inruil gebeuren van gmg vind ik echt briljant. Dan wil ik best ook is geld uitgeven aan een nieuwe game, er vanuit gaande dat de inruil prijs niet maar 10% is ofzo.....ga me er toch maar is in verdiepen.
edit:
Even snel gekeken, het werkt dus met vraag een aanbod. Op zich wel eerlijk, maar wel veel werk om dus je games voor veel geld in te kunnen ruilen. Ben nieuwsgierig hoe mensen het hier ervaren, maar ik denk dat het toch niet voor mij is.
edit:
Even snel gekeken, het werkt dus met vraag een aanbod. Op zich wel eerlijk, maar wel veel werk om dus je games voor veel geld in te kunnen ruilen. Ben nieuwsgierig hoe mensen het hier ervaren, maar ik denk dat het toch niet voor mij is.
[ Voor 27% gewijzigd door Sagat op 13-07-2011 11:19 ]
10 second ninja DONE
Steam

F.E.A.R Collection
met F.E.A.R (+ Extraction Point, Perseus Mandate DLC) en F.E.A.R 2 (+ Reborn DLC)
voor € 9,99

F.E.A.R Collection
met F.E.A.R (+ Extraction Point, Perseus Mandate DLC) en F.E.A.R 2 (+ Reborn DLC)
voor € 9,99
Let op:
Voor grijze gamekeys (zoals G2A, cdkeys.com en kinguin) is er: Online Gamekeys kopen - Deel II.
Voor bundles: Het grote 'Game Bundles'-topic
Voor een prijsvergelijker van legale games: IsThereAnyDeal
Prijsalert bot toe te voegen aan (je eigen) Discord server (let op: geen affiliatie met Tweakers dus eigen risico): https://freestuffbot.xyz/
Alles met betrekking tot budget en gratis Console games: Console Budget Gaming topic
Plaats deals alleen als ze op dit moment geldig zijn.
Slowchat in dit topic is niet de bedoeling. Post dus alleen aanbiedingen en eventuele zaken rondom deze aanbiedingen. Vraag dus niet om kortingscodes, gamekeys of aanbiedingen en kijk even of de aanbieding die je wilt posten niet al een keer eerder is gepost. Welke games je hebt gekocht, je gedachten over een game/aanbieding etc. horen niet in dit topic.
Daarnaast dienen games die altijd gratis zijn niet gepost te worden (het is immers geen tijdelijke aanbieding).
Heb je behoefte om je nieuwe aankoop te delen of er over te praten: Het nieuwe Game aankoop topic
Voor grijze gamekeys (zoals G2A, cdkeys.com en kinguin) is er: Online Gamekeys kopen - Deel II.
Voor bundles: Het grote 'Game Bundles'-topic
Voor een prijsvergelijker van legale games: IsThereAnyDeal
Prijsalert bot toe te voegen aan (je eigen) Discord server (let op: geen affiliatie met Tweakers dus eigen risico): https://freestuffbot.xyz/
Alles met betrekking tot budget en gratis Console games: Console Budget Gaming topic
Plaats deals alleen als ze op dit moment geldig zijn.
Slowchat in dit topic is niet de bedoeling. Post dus alleen aanbiedingen en eventuele zaken rondom deze aanbiedingen. Vraag dus niet om kortingscodes, gamekeys of aanbiedingen en kijk even of de aanbieding die je wilt posten niet al een keer eerder is gepost. Welke games je hebt gekocht, je gedachten over een game/aanbieding etc. horen niet in dit topic.
Daarnaast dienen games die altijd gratis zijn niet gepost te worden (het is immers geen tijdelijke aanbieding).
Heb je behoefte om je nieuwe aankoop te delen of er over te praten: Het nieuwe Game aankoop topic