Tropico 3 -70% 4.48 €
Ze hebben ook -15% op een aantal pre-orders.
Call of Juarez: The Cartel
Deus Ex: Human Revolution
Deus Ex: Human Revolution Augmented Edition
Driver San Francisco
Driver San Francisco Deluxe Edition
Might and Magic: Heroes VI
Renegade Ops
Stronghold 3
Tropico 4
Bij mij doet hij het.Plisson schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 14:07:
Hmm.. website van Greenmangaming wilt maar niet laden bij mij
Iemand die kan bevestigen dat dit een steam key is?Pheace schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 13:19:
Gamersgate
R.U.S.E. -75% £4.99 (Steam key geloof ik)
https://support.steampowe...le.php?ref=7480-WUSF-3601technofreak1 schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 21:01:
[...]
Iemand die kan bevestigen dat dit een steam key is?
Cunning linguist.
Dat topic ken ik, maar daar staat dus het volgende:
R.U.S.E. CD Keys in this format: 1AB2C-D3FGH-456I7-JK8LM-NOP9Q
Note: R.U.S.E. keys from Ubisoft's Digital River service are not accepted on Steam
Op de site van de aanbieding staat alleen dat je 3rd party software moet installeren, niet of dat steam of "ubisoft river" is.
Vandaar mijn vraag. Of weet jij er meer van?
Het is een steamworks games dus tenzij het een bijzondere case is zou het toch zo moeten zijn.technofreak1 schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 21:52:
[...]
Dit lijkt het wel te bevestigen:
"Bought a copy and activated it on Steam. Thanks!"
code: GETYO-URWAN-DOUT1
Staat er toch duidelijk? Keys van Ubisoft Digital River service worden niet geaccepteerd. Koop jij een key bij Ubisoft Digital River service, of koop jij een key bij Gamersgate? You do the math.technofreak1 schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 21:52:
[...]
Dat topic ken ik, maar daar staat dus het volgende:
R.U.S.E. CD Keys in this format: 1AB2C-D3FGH-456I7-JK8LM-NOP9Q
Note: R.U.S.E. keys from Ubisoft's Digital River service are not accepted on Steam
Op de site van de aanbieding staat alleen dat je 3rd party software moet installeren, niet of dat steam of "ubisoft river" is.
Cunning linguist.
Tomb raider bundel (legend, anni & underworld) voor pc
10 euro
10 second ninja DONE
D2D UK
[url="£8.95"]Fallout New Vegas[/url]: -75% £8.95
[ Voor 5% gewijzigd door Pheace op 18-07-2011 19:31 ]
Mooi gekochtPheace schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 14:03:
Gamersgate.co.uk
Batman Arkham Asylum GOTY -75% £3.74
Betalen met iDeal kostie maar 4,25Pheace schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 14:03:
Gamersgate.co.uk
Batman Arkham Asylum GOTY -75% £3.74
Ook is AC Brotherhood 11 euro volgens mij.
Bovendien free-play-weekend voor deze titel. Try before you buy.gm1999 schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 14:41:
Altitude 50% Korting(€4,49) Op Steam: http://store.steampowered.com/app/41300/
Magicka is 5 euro
Victoria Collection Pack: £7.20 (-85%)
Betaal wat je wilt voor deze 5 games: Cogs, Crayon Physics Deluxe, VVVVVV, Hammerfight and Yet It Moves.
http://www.humblebundle.com/
[ Voor 25% gewijzigd door Pheace op 26-07-2011 19:01 ]
Bundle TimePheace schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 19:00:
Humble Bundle #3
Betaal wat je wilt voor deze 5 games: Cogs, Crayon Physics Deluxe, VVVVVV, Hammerfight and Yet It Moves.
http://www.humblebundle.com/
[video]

Welke hiervan zitten er eigenlijk ook in Steam?
Cogs en VVVVVV volgens mij? (althans, die ben ik in Steam weleens tegengekomen).
Andere nog?
Oh, staat in het filmpje
[ Voor 5% gewijzigd door anandus op 26-07-2011 19:12 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Allemaal, je kunt ook direct een steam key krijgen, ik heb ze allemaal al in steam staananandus schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 19:09:
[...]
Bundle Time
Welke hiervan zitten er eigenlijk ook in Steam?
Cogs en VVVVVV volgens mij? (althans, die ben ik in Steam weleens tegengekomen).
Andere nog?
Oh, staat in het filmpjeAllemaal als ik goed heb gekeken.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Croissant in hand, I was alone.
Een super-RPGguReMcO schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 16:31:
Steam Weekenddeal
Vampire: The Masquerade - Bloodlines
€ 4,99
Het ziet er grafisch niet (meer) uit, maar qua spel is het geweldig. Vind ik
Als je het spel wil spelen, vergeet dan niet de unofficial patch eroverheen te gooien
[ Voor 12% gewijzigd door anandus op 29-07-2011 16:45 ]
Hmmm das wel cheap zeg, hij was laatst 17 euro op steam in aanbiedingPheace schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 22:21:
Greenmangaming
Sid Meier's Civilization 5 -70% €8.99
Die is te activeren op Steam toch gezien er staat "requires Steam". In dat geval een erg mooie aanbiedingPheace schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 22:21:
Greenmangaming
Sid Meier's Civilization 5 -70% €8.99
[ Voor 5% gewijzigd door Bor op 29-07-2011 23:05 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Ja, Steamworks game dus dat is zoiezo SteamBor de Wollef schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 23:04:
[...]
Die is te activeren op Steam toch gezien er staat "requires Steam". In dat geval een erg mooie aanbieding
Europa Universalis Complete Pack: £11.24 (-75%)
http://www.gamersgate.co.uk/DD-FO2/flatout-2 Flatout 2 voor 0,14 pond
edit tijdens het posten is het aangepast naar 1,49 pond....
[ Voor 25% gewijzigd door technofreak1 op 01-08-2011 16:26 ]

Summersale is daar van start gegaan. Tot 80% korting op een stapel games.
En hier de gamersgate.co.uk link omdat dat vaak goedkoper is.
@hierboven, blijkbaar hadden ze een probleem met hun prijssysteem in het begin, veel games die veel te goedkoop stonden.
[ Voor 12% gewijzigd door Pheace op 01-08-2011 18:03 ]
Daily Deal:
• Naval Warfare, 75% korting, €2,50
Midweek madness:
• Paradox Strategy Pack, 75% korting, €43,99 voor de pack, maar alle onderdelen zijn ook met 75% korting.
• Anomaly: Warzone Earth, 66% korting, €3,33
Zijn hier games bij die ook via Steam te activeren zijn?Pheace schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 17:44:
Gamersgate
[afbeelding]
Summersale is daar van start gegaan. Tot 80% korting op een stapel games.
En hier de gamersgate.co.uk link omdat dat vaak goedkoper is.
@hierboven, blijkbaar hadden ze een probleem met hun prijssysteem in het begin, veel games die veel te goedkoop stonden.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Nice! Daar zocht ik al een tijdje naar. Schijnt een hele goede game te zijn.
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Beter betaal je iets meer en haal je hem met de Humble BundlePreau schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 20:25:
Steam Daily Deal
[afbeelding]
Machinarium €2,12
Voor degene die hem nog niet heeft gespeeld is dit zeker de prijs waard!
Zeker de moeite waard!
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Thanks voor de link, Steelstorm, Revenge of the Titans, Cortex Command & Machinarium zien er erg leuk uit! (Meer fan van bundle #2 en de extra game van bundle #3 dan bundle #3 zelfTouchdomex schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 20:44:
[...]
Beter betaal je iets meer en haal je hem met de Humble Bundlehttp://www.humblebundle.com/
Zeker de moeite waard!
Portal 2 heeft een nieuwe prijs op Steam (geen aanbieding): € 29,99. Flink wat goedkoper dus. Ik had hem nog niet maar voor die prijs hengel ik hem binnenkort wel binnen.
http://www.zavvi.nl/games...10215567.html?affil=BUYATTomAtTweakers schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 21:33:
Ik weet niet of dit wel helemaal in dit topic past, maar toch:
Portal 2 heeft een nieuwe prijs op Steam (geen aanbieding): € 29,99. Flink wat goedkoper dus. Ik had hem nog niet maar voor die prijs hengel ik hem binnenkort wel binnen.
17,45. scheelt je weer 12,50.
Ik heb namelijk een Dirt 3 Steam Key en deze wil ik graag met andere mensen ruilen voor een andere Steam of Origin game. Een iTunes of een PSN Voucher is ook mogelijk.
Bovendien ben ik verkoper op bol.com, dus je kan op me vertrouwen.
http://www.bol.com/nl/2nd...n=2ehands&sellerId=390375
[ Voor 10% gewijzigd door C_H_T op 04-08-2011 09:39 ]
Thanks.Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 09:42:
ik zou zeggen doe dat in het voucher topic
Steam

Quakecon pack voor 70 Euro.
34 games, waaronder Brink, Fallout NV, Fallout 3, Oblivion, Morrowind, Doom Collectie, Quake Collectie
Ook apart Brink, Doom pack en Quake pack -50%
[ Voor 24% gewijzigd door Pheace op 04-08-2011 19:32 ]
Hopelijk slaag ik erin om hem te kopen.
Eindelijk heb ik hem
[ Voor 9% gewijzigd door TheAnthonyNL op 08-08-2011 11:32 ]
Ik heb laatst 1,99 betaald voor Trine via Steam in de Summercamp Sales. Nog steeds weinig, maar volgens mij is 19 pence nog minder.
[ Voor 13% gewijzigd door Madje op 08-08-2011 11:54 ]

Fallout New Vegas & DLC -50%

Fallout 3 & DLC -66%
Neem zelf Fallout 3 GOTY mee voor 10 euro, heb de DLC daarvan nog niet gespeeld.
Had em een week ervoor voor €44 bij de Nedgame gekocht...
Verkeerde topic? Voor zover ik weet is Monster Hunter Tri alleen voor de Wii beschikbaar en niet voor de PCBooth schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 12:32:
Paar weken terug Monster Hunter Tri gekocht voor €2,50 bij de Dixons!
offtopic:
Had em een week ervoor voor €44 bij de Nedgame gekocht...
Ontopic:
Steam daily deal:
Painkiller: Black Edition voor €5
Ben het niet gewend mijn dagen om 0900 te beginnenkutagh schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 13:50:
[...]
Verkeerde topic? Voor zover ik weet is Monster Hunter Tri alleen voor de Wii beschikbaar en niet voor de PC
Ontopic:
Steam daily deal:
Painkiller: Black Edition voor €5
Ongelofelijk dat een game van 2 maanden oud al zo snel in prijs is gedaald.
Kan ik morgen dan pas vertellen, ik ben tot die tijd niet op m'n eigen PC.Gropah schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 09:54:
ik zou zeggen probeer het gewoon? en vertel het btw ook hier of het werkt
Edit:
Getest, werkt niet.
[ Voor 6% gewijzigd door BinaryRun op 09-08-2011 16:38 . Reden: Update ]
The Stronghold Collection: €9,95 (-50%)
Ik heb net de complete gekocht en dit spel is echt goed. Veel leuker als Audiosurf vind ik.C_H_T schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 08:42:
Steam
Beat Hazard - 1.75
Beat Hazard Complete - 2.50
http://store.steampowered.com/app/49600/
Zeker die 2,50 waard.
Zelf vind ik het jammer dat het indexeren van songs geen nut heeft omdat hij het de volgende keer al niet meer weet..
Enige van de games die echt fatsoenlijk draait op een Intel GMA4500HD
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Kalypso Anniversary Weekend
Bijna alle Kalypso Games -66% (Behalve Commandos en Pre-Orders).
[ Voor 7% gewijzigd door Preau op 12-08-2011 00:23 ]
En nog zijn Dungeons en Patrician 4 pas op het niveau waar ik vind waar ze standaard zouden moeten zijn xDPreau schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 00:22:
Steam
[afbeelding]
Kalypso Anniversary Weekend
Bijna alle Kalypso Games -66% (Behalve Commandos en Pre-Orders).
http://www.gamersgate.co.uk/DD-MAFIA2/mafia-ii
Betreft een steam key.
[ Voor 11% gewijzigd door technofreak1 op 12-08-2011 17:45 ]
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Bah, is ie weer 6,95 pondMsG schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 10:32:
Evil Genius 60% er af: http://www.gamersgate.co.uk/DD-EG/evil-genius 2,78 pond

Midweek Madness - Section 8: Prejudice 66% off!
Normale game van 12,99€ voor 4,41€
DLC Pack van 9,99€ voor 3,39€
Ook is er een 4-pack van deze game die normale game + alle dlc's bevat van 38,99€ voor maar 13,25€
Meer informatie : http://store.steampowered.com/news/6075/
Mocht iemand een 4-pack kopen laat het me weten ik neem er graag eentje over
Bedankt DeX, voor de 4-pack
[ Voor 10% gewijzigd door TheAnthonyNL op 17-08-2011 09:26 ]
Same here!GAMEKINGZ schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 06:44:
[afbeelding]
Midweek Madness - Section 8: Prejudice 66% off!
Normale game van 12,99€ voor 4,41€
DLC Pack van 9,99€ voor 3,39€
Ook is er een 4-pack van deze game die normale game + alle dlc's bevat van 38,99€ voor maar 13,25€
Mocht iemand een 4-pack kopen laat het me weten ik neem er graag eentje over.
Voeg me maar toe op steam anyway.
Denk het ook wel jah, even afwachten of hier hem nog iemand wil, of ik zal het even vragen aan wat mensen. Maar goed ik spreek je straks wel ff aan op steam als ik thuis ben.GAMEKINGZ schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 08:10:
Hmm @DeX en LordHades ik denk dat als we nog iemand hebben die deze game wilt we het wel onderling kunnen regelen?
Voeg me maar toe op steam anyway.
Zodra ik thuis ben zal ik via Steam contact opnemen.
[ Voor 36% gewijzigd door Jayden op 17-08-2011 08:31 ]
"I reject your reality and substitute my own." ~Adam Savage | "When does the hurting stop?" ~Bill
Voor grijze gamekeys (zoals G2A, cdkeys.com en kinguin) is er: Online Gamekeys kopen - Deel II.
Voor bundles: Het grote 'Game Bundles'-topic
Voor een prijsvergelijker van legale games: IsThereAnyDeal
Prijsalert bot toe te voegen aan (je eigen) Discord server (let op: geen affiliatie met Tweakers dus eigen risico): https://freestuffbot.xyz/
Alles met betrekking tot budget en gratis Console games: Console Budget Gaming topic
Plaats deals alleen als ze op dit moment geldig zijn.
Slowchat in dit topic is niet de bedoeling. Post dus alleen aanbiedingen en eventuele zaken rondom deze aanbiedingen. Vraag dus niet om kortingscodes, gamekeys of aanbiedingen en kijk even of de aanbieding die je wilt posten niet al een keer eerder is gepost. Welke games je hebt gekocht, je gedachten over een game/aanbieding etc. horen niet in dit topic.
Daarnaast dienen games die altijd gratis zijn niet gepost te worden (het is immers geen tijdelijke aanbieding).
Heb je behoefte om je nieuwe aankoop te delen of er over te praten: Het nieuwe Game aankoop topic