Zal de rest van het weekend ook wel niet zo heel spannend zijn. Iig een Civilization sale lijkt me en verder gok ik op Duke Nukem en Mafia of Bioshock. Ik kan me helaas niet voorstellen dat het veel spannender wordt. Nog steeds prima games natuurlijk maar zijn al heel vaak voorbij gekomen.Pheace schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 19:17:
Steam
2K Weekend. Meeste van de 2K collectie -50% en vandaag (weer eens) Borderlands -75%
Ja, ik verwacht er ook niet veel van voor mensen die de sales bijhoudenIceStorm schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 21:30:
[...]
Zal de rest van het weekend ook wel niet zo heel spannend zijn. Iig een Civilization sale lijkt me en verder gok ik op Duke Nukem en Mafia of Bioshock. Ik kan me helaas niet voorstellen dat het veel spannender wordt. Nog steeds prima games natuurlijk maar zijn al heel vaak voorbij gekomen.
Wel ga ik de Railroad Tycoon collection toch maar een keer kopen denk ik. Nog even tot Zondag wachten just in case, maar goed, erg onwaarschijnlijk dat dat een daily is
Misschien dat ik Civ5 GOTY maar eens ga kopen. Heeft me altijd wel getrokken, maar de demo trok mij niet echt. Nu staat de GOTY al voor 8 euro oid, dus misschien als hij daily wordt.... aan de andere kant wil ik mij echter ook wel aan black march gaan houden
. Keuzes, Keuzes
offtopic:
Wat is black march?
Wat is black march?
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
offtopic:
http://black-march.com/
Het is allemaal begonnen als actie tegen SOPA en PIPA. Tegen de aanhangers van een verouderd business model (voornamelijk bij muziek, maar ook bij online gameretailers). Maar het staat tegenwoordig ook voor actie tegen bepaalde beslissingen van bepaalde uitgevers. Ik weet niet of je de hele rel rond de "From Ashes" DLC hebt mee gekregen van ME3?
De DLC zou zijn gemaakt in de tijd vanaf starten van debuggen tot aan release en zou beschikbaar zijn op dag 1 van release. Veel mensen voelde zich echter bedrogen, omdat het gedeelte wat DLC was al eerder was geshowed zonder dat er werd gezegd dat het DLC was en daarnaast komen mensen eindelijk op tegen day 1 DLC. (Nu blijkt echter weer vandaag dat de DLC al gewoon op de disc staat en het verhaal van BioWare dus gewoon BS is).
Zelfde is bijv ook met een Capcom beat-m-up die binnenkort uitkomt op de Vita. De chars die in de DLC zitten zijn al included.
http://black-march.com/
Het is allemaal begonnen als actie tegen SOPA en PIPA. Tegen de aanhangers van een verouderd business model (voornamelijk bij muziek, maar ook bij online gameretailers). Maar het staat tegenwoordig ook voor actie tegen bepaalde beslissingen van bepaalde uitgevers. Ik weet niet of je de hele rel rond de "From Ashes" DLC hebt mee gekregen van ME3?
De DLC zou zijn gemaakt in de tijd vanaf starten van debuggen tot aan release en zou beschikbaar zijn op dag 1 van release. Veel mensen voelde zich echter bedrogen, omdat het gedeelte wat DLC was al eerder was geshowed zonder dat er werd gezegd dat het DLC was en daarnaast komen mensen eindelijk op tegen day 1 DLC. (Nu blijkt echter weer vandaag dat de DLC al gewoon op de disc staat en het verhaal van BioWare dus gewoon BS is).
Zelfde is bijv ook met een Capcom beat-m-up die binnenkort uitkomt op de Vita. De chars die in de DLC zitten zijn al included.
offtopic:
Oh, okee, niets voor mij dus
Ik vind het persoonlijk bizar dat gamers denken dat ze ergens recht op hebben.
Als een retailer een zero-day DLC wil uitbrengen moeten ze dat gewoon lekker doen en als mensen het er niet mee eens zijn moeten ze het spel maar laten liggen en een ander spel kopen en spelen. Simpel.
Maarja, dit is allemaal buiten de scope van dit topic
Oh, okee, niets voor mij dus
Ik vind het persoonlijk bizar dat gamers denken dat ze ergens recht op hebben.
Als een retailer een zero-day DLC wil uitbrengen moeten ze dat gewoon lekker doen en als mensen het er niet mee eens zijn moeten ze het spel maar laten liggen en een ander spel kopen en spelen. Simpel.
Maarja, dit is allemaal buiten de scope van dit topic
offtopic:
Opzich heb je gelijk met het feit dat gamers nergens recht op hebben en opzich heb ik ook niks tegen day1 DLC, maar ga niet zeggen dat het is ontworpen in tijden dat het ontwikkelteam anders niks te doen zou hebben en dat het echt niet meer op de disk kon, om het vervolgens wel te doen. Dat is gewoon je fans verneuken.
De prijs is (dacht ik) 10 euro, wat 1/6 van de prijs is om de game compleet te maken, want daar komt het wel op neer. Het is niet zozeer een benodigt deel van de game, maar het is (soort van) vergelijkbaar als GTA zonder freeroaming...
Opzich heb je gelijk met het feit dat gamers nergens recht op hebben en opzich heb ik ook niks tegen day1 DLC, maar ga niet zeggen dat het is ontworpen in tijden dat het ontwikkelteam anders niks te doen zou hebben en dat het echt niet meer op de disk kon, om het vervolgens wel te doen. Dat is gewoon je fans verneuken.
De prijs is (dacht ik) 10 euro, wat 1/6 van de prijs is om de game compleet te maken, want daar komt het wel op neer. Het is niet zozeer een benodigt deel van de game, maar het is (soort van) vergelijkbaar als GTA zonder freeroaming...
Deus Ex weekend bij GamersGate: http://www.gamersgate.co....relevance&q=deusexweekend
14,99 pond voor de Complete Collection.
14,99 pond voor de Complete Collection.
[ Voor 18% gewijzigd door Compizfox op 09-03-2012 10:30 ]
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Gisteren was de Mafia franchise in de aanbieding, vandaag is het de beurt aan de Bioshock franchise op Steam. Korting van 75% op deeltje I en II.
Dus mocht je ze nog niet hebben, vandaag is (weer) de kans om ze cheap aan te schaffen
Dus mocht je ze nog niet hebben, vandaag is (weer) de kans om ze cheap aan te schaffen
Een tijdje terug flink geprofiteerd van de aanbiedingen bij Nuuvem, een Braziliaanse gamewinkel. Deus EX: HR en Shogun 2: Total War samen voor iets meer dan €11,-. Waarschijnlijk hebben ze gigantisch op hun flikker gehad van de ontwikkelaars en/of Steam (waar je de keys kon gebruiken). Nu kun je daar alleen nog spellen kopen als je een adres in Brazilië hebt. Jammer...
alleen jammer dat vista en 7 niet meer gesupport wordenPheace schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 22:09:
[...]
Wel ga ik de Railroad Tycoon collection toch maar een keer kopen denk ik.
Ik waag het er wel op, beetje tweaken ben ik wel gewendDECOY88 schreef op zondag 11 maart 2012 @ 10:21:
[...]
alleen jammer dat vista en 7 niet meer gesupport worden
Al een vista fix gevonden voor Railroad Tycoon 3
Verwijderd
Ik speel al mijn games maar gewoon op een windows xp partitite, dat werkt voor oudere games toch het fijnst en aangezien ik vooral oudere games speel...DECOY88 schreef op zondag 11 maart 2012 @ 10:21:
alleen jammer dat vista en 7 niet meer gesupport worden
Volgens mij waren overal wel fixes voor , maar helemaal lekker was het niet.
Gewoon windows XP virtueel draaien. Moet ik binnenkort ook nog weer doen voor Re-volt en andere games.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Origin heeft ook een aantal 50% korting aanbiedingen: http://store.origin.com/store/eaemea/home/
Battlefield 3 kost €25 en je kunt voor dat spel toch niet om Origin heen. Ik heb Mass Effect gekocht voor €4,99. Nu ik met deel twee bezig ben, wil ik toch deel 1 eerst uitspelen.
Battlefield 3 kost €25 en je kunt voor dat spel toch niet om Origin heen. Ik heb Mass Effect gekocht voor €4,99. Nu ik met deel twee bezig ben, wil ik toch deel 1 eerst uitspelen.
L.A. Noire compleet is op het moment -50% op Steam, niks bijzonders en geen bijzondere prijs maar om een of andere reden is hij in de Ukraine $2.50 en daarom wordt hij op het moment veel verkocht/verruild voor veeeel minder dan de EU prijs op de trade forums. $2.50 zal je niet moeten verwachten uiteraard maar voor de traders onder ons is het misschien wel interessant 
Ik heb hem zelf geruild voor twee spellen die me samen €2.50 + €1.79 gekost hebben
Maar bedenk wel dat er mogelijk een risico aan zit. Ik weet niet of ze zoiets zouden terugdraaien of niet want het lijkt wel een fout, dus weet dat je een risico neemt. (hoewel ik dan wel denk dat ik mijn games terug krijg in mijn geval)
Daarnaast is Orcs Must Die -75% op het moment op Steam, ik vind het zelf echt een geweldig spel.
Ik heb hem zelf geruild voor twee spellen die me samen €2.50 + €1.79 gekost hebben
Maar bedenk wel dat er mogelijk een risico aan zit. Ik weet niet of ze zoiets zouden terugdraaien of niet want het lijkt wel een fout, dus weet dat je een risico neemt. (hoewel ik dan wel denk dat ik mijn games terug krijg in mijn geval)
Daarnaast is Orcs Must Die -75% op het moment op Steam, ik vind het zelf echt een geweldig spel.
[ Voor 40% gewijzigd door Pheace op 14-03-2012 01:15 ]
Burnout Paradise is de daily bij Steam voor 3,74 (eindelijk weer een aanbieding die goed is omgezet van dollar naar euro) maar is voor 2,99 te koop bij Origin. Tel uit je winst!
Zelfs voor die prijs zou ik gaan voor SteamGodDamage schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 08:58:
Burnout Paradise is de daily bij Steam voor 3,74 (eindelijk weer een aanbieding die goed is omgezet van dollar naar euro) maar is voor 2,99 te koop bij Origin. Tel uit je winst!
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Burnout Paradise is een aanrader! Heb 'm ongeveer een jaar terug ook voor zo'n bedrag gescored en inmiddels zo'n 60 uur in zitten. Erg vermakelijk als je 'm helemaal wil uitspelen.
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Overigens erg vet! Inderdaad ook een jaar geleden gekocht en er net iets minder uur opzitten maar alsnog genoeg!Yonni schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 10:38:
Burnout Paradise is een aanrader! Heb 'm ongeveer een jaar terug ook voor zo'n bedrag gescored en inmiddels zo'n 60 uur in zitten. Erg vermakelijk als je 'm helemaal wil uitspelen.
Kuuuut alweer gemist! 3e keer dat ik een goeie aanbieding van Burnout mis.GodDamage schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 08:58:
Burnout Paradise is de daily bij Steam voor 3,74
Ik wil al mijn spellen bij één provider, en ik heb al mijn spellen in Steam, dus ik betaal liever 4 euro bij Steam dan 2 euro bij Origin.
[ Voor 24% gewijzigd door Sando op 14-03-2012 20:49 ]
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Bedankt voor de tip.Pheace schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 00:58:
L.A. Noire compleet is op het moment -50% op Steam, niks bijzonders en geen bijzondere prijs maar om een of andere reden is hij in de Ukraine $2.50 en daarom wordt hij op het moment veel verkocht/verruild voor veeeel minder dan de EU prijs op de trade forums. $2.50 zal je niet moeten verwachten uiteraard maar voor de traders onder ons is het misschien wel interessant
Ik heb via iemand uit de Ukraine L.A. Noire gekocht voor 5 dollar, aka 4 euro. =)
Ik moest wel even wachten voor dat ik aan de beurt was, maar verder legit trader.
Zie hier:
http://www.steamtrades.co...-pal-or-5-keys-mannco-tf2
Gamersgate heeft vandaag de Dungeon and Dragons Anthology: Master Collection weer on sale voor -70%. £4.49 voor Baldur's gate 1+2, Icewind Dale 1+2, Planescape Torment en Elemental Evil in een mooi pakketje, en alles DRM vrij.
Prachtige prijs voor zulke klassiekers. (zelf wacht ik tot ie op Steam is xD)
Het is onderdeel van de Atari week, met meer de meeste titels 50-70% afgeprijst.
Prachtige prijs voor zulke klassiekers. (zelf wacht ik tot ie op Steam is xD)
Het is onderdeel van de Atari week, met meer de meeste titels 50-70% afgeprijst.
[ Voor 17% gewijzigd door Pheace op 15-03-2012 10:28 ]
Er is een nieuwe indiebundle, ja alweer
the ST.PATRICK'S DAY BUNDLE
Met:
Hard Reset
Jolly Rover
Vertex Dispenser
DLC Quest
Lair of the Evildoer
Prijs is atm 3.85 wat volgens mij wel fair is. Lijken een aantal toffe games tussen te zitten zoals Hard Reset en DLC quest
Met:
Hard Reset
Jolly Rover
Vertex Dispenser
DLC Quest
Lair of the Evildoer
Prijs is atm 3.85 wat volgens mij wel fair is. Lijken een aantal toffe games tussen te zitten zoals Hard Reset en DLC quest
Dan zal ik de andere bundel maar opnoemen want ze zijn weer druk bezig met bundels:
De Indie Facekick Bundel, 8 games voor $8 (preorder, later $10), allemaal met Steam keys
Sol Survivor
Still Life 2
Booster Trooper
PAM – Post Apocalyptic Mayhem
Avencast: Rise of the Mage
Dead Horde
Runespell: Overture
Greed: Black Border
De Indie Facekick Bundel, 8 games voor $8 (preorder, later $10), allemaal met Steam keys
Sol Survivor
Still Life 2
Booster Trooper
PAM – Post Apocalyptic Mayhem
Avencast: Rise of the Mage
Dead Horde
Runespell: Overture
Greed: Black Border
[ Voor 12% gewijzigd door Pheace op 15-03-2012 19:56 ]
Net gekocht voor 3.06, waren net een aantal grote kopers die de prijs naar beneden drukten.Gropah schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 18:30:
Er is een nieuwe indiebundle, ja alweer
Met:
Hard Reset
Jolly Rover
Vertex Dispenser
DLC Quest
Lair of the Evildoer
Zitten wel goede games in zo te zien. Had alleen Hard Reset al wel.
Zijn het aparte keys, dus kan ik games die ik al heb weggeven, of niet?
Hier is wel een waarschuwing op z'n plek, want er schijnen issues te zijn met de keys. Het schijnt dat het 'van die Russische keys' zijn. Ik weet niet of het problemen oplevert, maar het is wel iets dat het vermelden waard is.Pheace schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 19:54:
Dan zal ik de andere bundel maar opnoemen want ze zijn weer druk bezig met bundels:
@Anandus, weet je zeker dat het over de keys in de bundel zelf gaat? Ik weet namelijk dat ze een link hadden op hun site naar een site die russische keys verkocht, na veel commotie erover hebben ze die link weggehaald.
Dat van die link wist ik. Maar ik *geloof* ook dat het over de keys zelf ging, maar dat weet ik niet zeker(!)kutagh schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 11:54:
@Anandus, weet je zeker dat het over de keys in de bundel zelf gaat? Ik weet namelijk dat ze een link hadden op hun site naar een site die russische keys verkocht, na veel commotie erover hebben ze die link weggehaald.
Nieuwe indie bundle.
De humble Indie bundle for android 2
Met:
Zen Bound 2
Canabalt, Cogs
Avadon: The Black Fortress
en als je meer dan gemiddeld betaalt ook nog:
Swords & Soldiers
De humble Indie bundle for android 2
Met:
Zen Bound 2
Canabalt, Cogs
Avadon: The Black Fortress
en als je meer dan gemiddeld betaalt ook nog:
Swords & Soldiers
Niet voor iOS helaas
Sword & Soldiers op PC lijkt me wel stoer
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Paradox sales bij GameStop:
http://www.impulsedriven....2_25&CID=eml_i03152012_25
o.a. Lead and Gold voor $2,50, veel Magica DLC...
http://www.impulsedriven....2_25&CID=eml_i03152012_25
o.a. Lead and Gold voor $2,50, veel Magica DLC...
Het is Square Enix weekend op Steam
Met vandaag, Hitman voor € 4,99 (3 delen) met dus 75% korting. Gok verder dat Lara Croft nog wel voorbij zal komen, net als Just Cause en Deus Ex. Maar we zullen zien.
Vijf euro voor 3 Hitman games is iig geen geld (als je ze niet al lang en breed hebt liggen natuurlijk).
Met vandaag, Hitman voor € 4,99 (3 delen) met dus 75% korting. Gok verder dat Lara Croft nog wel voorbij zal komen, net als Just Cause en Deus Ex. Maar we zullen zien.
Vijf euro voor 3 Hitman games is iig geen geld (als je ze niet al lang en breed hebt liggen natuurlijk).
Oeh als Just Cause 2 weer langskomt koop ik die directIceStorm schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 22:49:
Het is Square Enix weekend op Steam![]()
Heb ook ff Hitman Collection binnen gehaald, mooie prijs voor 3 games.
Nu ff wachten op een mooie deal voor Just Cause 1/2 en Kane & Lynch 1/2. Maar daar mag wel wat meer van de prijs af, dus bijvoorbeeld mooie bundle van maken voor beide games.
Nu ff wachten op een mooie deal voor Just Cause 1/2 en Kane & Lynch 1/2. Maar daar mag wel wat meer van de prijs af, dus bijvoorbeeld mooie bundle van maken voor beide games.
Niet om de weekend aanbieding op Steam nog eens dubbel te promoten, maar als je fan bent van Dungeon Siege en al je games graag op Steam wilt hebben is er dankzij dat SE weekend op Steam ook 50% korting op de Dungeon Siege complete bundle. Dus €25 voor DS1+2+3+DLC voor 3. Ook niet een al te slechte deal gezien deel 1 en 2 moeilijk te vinden kunnen zijn als je ze nog eens origineel wilt hebben.
Edit: Laat maar zitten, ik lees net dat ze voor de Steam versie van DS1 en 2 de multiplayer hebben gesloopt of iets dergelijks. Dan ben je veel beter af met een retail versie.
Edit: Laat maar zitten, ik lees net dat ze voor de Steam versie van DS1 en 2 de multiplayer hebben gesloopt of iets dergelijks. Dan ben je veel beter af met een retail versie.
[ Voor 18% gewijzigd door Propane op 22-03-2012 23:31 ]
Voor iedereen die Total War: Shogun 2 gemist heeft afgelopen week op Steam, hij is bij Play.com te krijgen voor maar € 6.99 incl. verzenden. En aangezien het een Steamworks game is kan (/moet) de key in Steam gepropt worden en ben je alsnog klaar
Ik hoop dat je gelijk hebt over Deus Ex, voor een tientje is dat een koopje. Ben echter bang dat ze Deus Ex niet voor 75% korting langs laten komen aangezien dat nog een recent spel is.IceStorm schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 22:49:
Het is Square Enix weekend op Steam![]()
Een maand geleden was het 66% korting voor Deus Ex. Dat vond ik ook al vrij snel als ik eerlijk ben. Ik verwacht dan ook eigenlijk niet dat ze binnen een maand nog verder gaan zakken. Als de game uberhaupt al in de aanbieding komt naturlijk, maar zoveel franchises heeft Square Enix simpelweg niet op Steam.Skizzik0 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 16:31:
Ik hoop dat je gelijk hebt over Deus Ex, voor een tientje is dat een koopje. Ben echter bang dat ze Deus Ex niet voor 75% korting langs laten komen aangezien dat nog een recent spel is.
Verder heeft GoG.com een hele rits Atari games in de aanbieding met 50% korting.
http://www.gog.com/promo/atari_array
Denk daarbij aan bijv. Total Annihilation + Expansions voor $ 2,99
Het uitstekende Lara Croft: Guardian of Light is tot 19:00 ook in de aanbieding op Steam voor €3,74. De dlc is het geld niet waard dus laat die vooral liggen.
Ik heb nog een backlog liggen van hier tot heel ver weg, dus ik sla ff over
Ik moet alleen de DLC nog, maar ik hoor vanuit meerdere bronnen dat het het niet waard is. Daarnaast vind ik de prijs gewoon te hoog. Als je alle DLC wilt hebben kost je dat net zoveel als de base game.GodDamage schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 11:38:
Het uitstekende Lara Croft: Guardian of Light is tot 19:00 ook in de aanbieding op Steam voor €3,74. De dlc is het geld niet waard dus laat die vooral liggen.

Als ze er een bundle van zouden maken voor 1,50 ofzo zou ik nog wel geneigd zijn deze te kopen.
Als je, zoals ik, dacht om met de dlc de spelduur nog een keer te verlengen, kom je bedrogen uit. Je bent er zo doorheen en het haalt nooit het niveau van het (hoofd) spel.Rutger Mulder schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 14:54:
[...]
Ik moet alleen de DLC nog, maar ik hoor vanuit meerdere bronnen dat het het niet waard is. Daarnaast vind ik de prijs gewoon te hoog. Als je alle DLC wilt hebben kost je dat net zoveel als de base game.
Als ze er een bundle van zouden maken voor 1,50 ofzo zou ik nog wel geneigd zijn deze te kopen.
De dames en heren van Valve hebben me toch weer zo ver gekregen om een game te kopen.IceStorm schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 16:56:
[...]
Een maand geleden was het 66% korting voor Deus Ex. Dat vond ik ook al vrij snel als ik eerlijk ben. Ik verwacht dan ook eigenlijk niet dat ze binnen een maand nog verder gaan zakken. Als de game uberhaupt al in de aanbieding komt naturlijk, maar zoveel franchises heeft Square Enix simpelweg niet op Steam.
Deus Ex: Human Revolution (en de 3 DLCs) vandaag in de aanbieding, 75% korting:
http://store.steampowered.com/app/28050/
De vorige twee Deus Ex games overigens met dezelfde korting.
*edit*
Nog meer goed nieuws voor de liefhebbers van RPG games:
Fallout, Fallout 2 en Fallout Tactics voor €3,39 per stuk (66% korting). Alle 3 zelfs voor €6,79.
http://store.steampowered.com/sub/2008/
[ Voor 12% gewijzigd door Skizzik0 op 24-03-2012 18:58 ]
Hè fuck, laatst nog die (iets duurdere) actie van GamersGate meegapakt
Gelukkig heb ik hem alsnog gewoon op Steam.
Deus Ex: Human Revolution ™ Augmented Edition 14.99
Deus Ex: Human Revolution ™ The Missing Link 2.75
Deus Ex: Human Revolution™ Tactical Enhancement and Explosive Mission Bundle 0.75
Total €18.49
Nu is ie op Steam dus goedkoper
Deus Ex: Human Revolution ™ Augmented Edition 14.99
Deus Ex: Human Revolution ™ The Missing Link 2.75
Deus Ex: Human Revolution™ Tactical Enhancement and Explosive Mission Bundle 0.75
Total €18.49
Nu is ie op Steam dus goedkoper
[ Voor 5% gewijzigd door Compizfox op 24-03-2012 21:18 ]
Just Cause 2 staat nu op 50% korting, zou die nog naar de 75% gaan of kan ik hem beter gewoon maar direct kopen?
Ik zou ff wachtenTouchdomex schreef op zondag 25 maart 2012 @ 16:57:
Just Cause 2 staat nu op 50% korting, zou die nog naar de 75% gaan of kan ik hem beter gewoon maar direct kopen?
Anders koop ik hem morgen alsnog + alle DLC
Verwijderd
PreciesTouchdomex schreef op zondag 25 maart 2012 @ 17:13:
[...]
Anders koop ik hem morgen alsnog + alle DLC
Vanavond weet ik het zeker!
Dungeon Seige on sale nu -75%
Mooie deal Dungeon Seige Complete voor €12,49
Mooie deal Dungeon Seige Complete voor €12,49
Nope dus. Dan maar JC2 + DLC in het mandjeTouchdomex schreef op zondag 25 maart 2012 @ 17:38:
[...]
Vanavond weet ik het zeker!Dus vanavond al kopen. 15 euro voor Just Cause 2 + alle DLC is ook niet bijster veel.
Morgen is er ook nog een sale. Dat zal dan Just Cause of Kane & Lynch worden denk ik.Touchdomex schreef op zondag 25 maart 2012 @ 19:39:
[...]
Nope dus. Dan maar JC2 + DLC in het mandje
En verder is Dungeon Seige 3 op amazon te krijgen voor 2,49 pond
http://www.amazon.co.uk/S...F8&qid=1332615737&sr=1-37
Maar als je die koopt krijg je niet deel 1/2 op steam en die zijn ook niet los te krijgen. En ook geen DLC voor 3.
Verder lees ik wel wat negatieve verhalen over de 3e game (multiplayer en camera), maar deel 1/2 zouden erg goed zijn en voor die prijs kan je niet echt fout gaan.
En als je wat buitenlandse vrienden hebt op steam kan je de bundle ook voor minder krijgen. $9,99 voor amerikanen en zelfs $8,74 voor Ukraine etc.
Komt nog wel ruim 2 pond verzend kosten bij. maar evengoed een goed prijsRutger Mulder schreef op zondag 25 maart 2012 @ 19:55:
[...]
Maar als je die koopt krijg je niet deel 1/2 op steam en die zijn ook niet los te krijgen. En ook geen DLC voor 3.
Ik heb aan het begin van de sale even het Steam forum doorgekeken, en het nadeel van de delen 1 & 2 op Steam is dat ze de multiplayer hebben gesloopt en je blijkbaar in het register moet duiken om de uitbreidingen te kunnen gebruiken, aangezien die er niet bij in zitten. De multiplayer is één van de leukste dingen in Dungeon Siege 1 & 2. Voor deel 1 is er blijkbaar een workaround, maar voor deel 2 via Steam niet. En de uitbreiding voor deel 2 brengt bijvoorbeeld een extra ras en twee extra speelklassen mee die nuttig zijn. Sommigen krijgen hem aan de praat door register sleutels aan te passen, anderen hebben ook daar problemen mee.Rutger Mulder schreef op zondag 25 maart 2012 @ 19:55:
[...]
Verder lees ik wel wat negatieve verhalen over de 3e game (multiplayer en camera), maar deel 1/2 zouden erg goed zijn en voor die prijs kan je niet echt fout gaan.
Als je ze kan vinden ben je denk ik beter af met de normale versies op CD-rom. Ik heb ze een half jaartje terug opgepikt via Marktplaats voor een tientje ofzo.
Net op twitter kwam voorbij dat dit de laatste aanbieding is en de aanbiedingen staan ook nog voor minder dan 24 uur open. Daarnaast is het een weekend sale dus kleine kans dat het nog doorgaatRutger Mulder schreef op zondag 25 maart 2012 @ 19:55:
[...]
Morgen is er ook nog een sale. Dat zal dan Just Cause of Kane & Lynch worden denk ik.

D&D anthology is weer eens in de aanbieding, en dit keer voor $5.
https://www.atari.com/buy...thology-master-collection
https://www.atari.com/buy...thology-master-collection
Trine is inderdaad geweldig en Trine 2 schijnt nog beter te zijn. Heb deel 2 nog niet gespeeld en heb voorlopig ook nog even geen tijd maar wanneer ik tijd heb, schaf ik hem zeker aan. Of hij op dat moment on sale is of niet maakt me niet uit, de normale prijs van € 12,99 is het ook zeker waard.
en vergeet dagaanbieding Bullet Storm niet voor €5,-
En Gotham City Imposters -50% (€7,49) als Weekend deal, nog niet genoemd.
[ Voor 44% gewijzigd door Pheace op 31-03-2012 22:21 ]
Tijdje terug gespeelt, nog best wel een verrassend leuke en mooie game. Ik was echt ontzettend verrast hoe mooi hij er op een bepaald punt uit zag (ergens bij een dam geloof ik). Aanradertje, al zou ik misschien wel eerst even de gameplay op youtube checken. Die kan enigzins repetitief zijn al had ik daar geen last van.GodDamage schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 21:58:
Ik heb die demo echt plat gespeeld. Kaufen kaufen kaufabond!
edit:
laat maar! Zie dat het Windows Live! bevat. EUGH!
edit:
laat maar! Zie dat het Windows Live! bevat. EUGH!
[ Voor 34% gewijzigd door Gropah op 31-03-2012 23:39 ]
Ik zou me daar niet door laten tegenhouden. Zeker voor € 5,- is het echt een heerlijke game. Goed voor een aantal uur lomp vermaak.Gropah schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 23:30:laat maar! Zie dat het Windows Live! bevat. EUGH!
Ah ! Dank je. Goede tip dus die heb ik even gekocht. 8.2 op Metacritic is toch niet slecht.GodDamage schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 21:58:
Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees
Ik heb Trine 2 maar meegepakt, omdat ik Trine 1 (die ik had via de Humble Frozenbyte Bundle) geweldig vond.
Maar nu zul je zien dat ie binnenkort vast weer in zo'n indie bundle komt
**
[ Voor 108% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:52 ]
Tsja, op zich is € 6,50 voor een game als Trine 2 niet te veel (kleine slag om de arm, ik heb hem ook pas aangeschaft dus ben pas in level 4 oid). Trine was als indiegame echt heel geslaagd en voor zover ik nu kan zien is die lijn gewoon doorgezet. Je bent er iig een paar uur mee zoet, het speelt heerlijk weg en ziet er ook nog eens prima uit.Compizfox schreef op zondag 01 april 2012 @ 18:44:
Ja klopt, ik ben er gisterenavond mee begonnen en het verbaast me gewoon weer hoe ze een 'simpele' 2D platformer zulke goede graphics kunnen geven.
Lekker op 4x SSAA draaien, en het ondersteunt zelfs 3D! (Al heb ik geen 3D hardware)
En de gameplay is gewoon leuk idd
Lekker op 4x SSAA draaien, en het ondersteunt zelfs 3D! (Al heb ik geen 3D hardware)
En de gameplay is gewoon leuk idd
[ Voor 19% gewijzigd door Compizfox op 02-04-2012 12:31 ]
Verwijderd
http://www.amazon.com/gp/...gam08-20&docId=1000789381
Darkness II voor $12,50..
Daarnaast nog meer games op sale, tot 15 april.
Iemand hier met een cc & paypal & usa adres?
Darkness II voor $12,50..
Daarnaast nog meer games op sale, tot 15 april.
Iemand hier met een cc & paypal & usa adres?
Cc wel. Us adres heb ik wel eens een fake gebruikt. Werkt prima
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Enhanced Edition van The Witcher is momenteel te koop op steam voor 7,99 euro
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Indiefort Bundle 1. 6 games voor €4,99
Is er ergens een centraal indie bundle topic, trouwens?
Is er ergens een centraal indie bundle topic, trouwens?
Moah. Die sla ik even over denk ik. Steel Storm heb ik al (2x zelfs
) en de rest van de games lijken me niet zoveel aan.
Ik zit nog wel te twijfelen over Indie Gala 3: http://www.indiegala.com/
Ik zit nog wel te twijfelen over Indie Gala 3: http://www.indiegala.com/
Anno 2070 uit de UbiShop voor 10 euro. Let wel op, werkt zeer waarschijnlijk niet op steam!
Mass Effect 3 voor 19,95 bij Zavvi.nl http://www.zavvi.nl/games...ss-effect-3/10293232.html Echt geen geld.
Waarom zou ME3 zo sterk in prijs zijn gedaald? Wegens alle kritiek rondom het einde?
Waarom zou ME3 zo sterk in prijs zijn gedaald? Wegens alle kritiek rondom het einde?
Heb hem gisteren ook gekocht! Had echt zin om dit met Pasen even te spelen. Helaas krijg ik de error dat hij geen contact kan maken met de key-server. De keys zullen wel op zijnBoeboe schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 11:33:
Enhanced Edition van The Witcher is momenteel te koop op steam voor 7,99 euro
En ja, heb ook al mijn firewall ff uitgezet om te kijken of dat het wellicht was
"From Holland with Love"-bundel bij Steam
Bevat het volgende:
Diamond Dan
EDGE
Greed Corp
RUSH
Serious Sam: The Random Encounter
Swords and Soldiers HD
Toki Tori
Pakketprijs: € 8,99
Bevat het volgende:
Diamond Dan
EDGE
Greed Corp
RUSH
Swords and Soldiers HD
Toki Tori
Jammer alleen dat ik de helft al heb uit eerdere bundles of losse aankopenIva_Bigone schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:00:
"From Holland with Love"-bundel bij Steam
Bevat het volgende:
Diamond Dan
EDGE
Greed Corp
RUSH
Swords and Soldiers HD
Toki Tori
Overigens voor Swords and Soldiers en Greed Corp is de prijs het al waard!
Ik mis nog maar 1 game uit die bundle
Mooie aanbieding, EDGE, RUSH en Toki Tori zijn echt heel leuk om te spelen vind ik.
Wel positief:
"Plus, if you already own one of the games, you'll receive an extra copy of it to give to a friend!"
Wel positief:
"Plus, if you already own one of the games, you'll receive an extra copy of it to give to a friend!"
1C complete pack voor 19,64. 87 spellen, er zitten vast wat rotte appels bij, maar toch een mooie prijs. King's Bounty en Men of War zijn de titels die ik op het eerste gezicht herkende, verder heb ik geen idee van de overall kwaliteit.
Ik kan helaas niet vinden of en welke spellen er op Steam kunnen worden geregistreerd, alleen voor Men of War lijkt dit bevestigd.
Ik kan helaas niet vinden of en welke spellen er op Steam kunnen worden geregistreerd, alleen voor Men of War lijkt dit bevestigd.
PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister
Zojuist een vriendelijke meneer van Ubisoft aan de lijn gehad. Prijs was fout. Orders zijn geannuleerd. Had ook nog niet kunnen betalen. Gevalletje jammer maar helaas.Gropah schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 20:31:
Anno 2070 uit de UbiShop voor 10 euro. Let wel op, werkt zeer waarschijnlijk niet op steam!
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
Gevalletje van: ik heb de key al binnen? Vraag mij dus ook ten zeerste af of het dan wel terug gedraaid kan worden?
Ik had de key nog niet binnen. Heb dus pech. Was wel een leuk koopje geweest.Gropah schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 15:37:
Gevalletje van: ik heb de key al binnen? Vraag mij dus ook ten zeerste af of het dan wel terug gedraaid kan worden?
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
Zavvi Mega Monday is begonnen. Heb L.A. Noire Complete Edition voor 20 euro gespot. (http://www.zavvi.nl/games...ete-edition/10523552.html) Is het een goede aanbieding / aan te raden?
[ Voor 3% gewijzigd door BinaryRun op 15-04-2012 19:42 ]
Ik heb hem zelf op de ps3 gespeeld en is zeker aan te raden.RevenNL schreef op zondag 15 april 2012 @ 19:42:
Zavvi Mega Monday is begonnen. Heb L.A. Noire Complete Edition voor 20 euro gespot. (http://www.zavvi.nl/games...ete-edition/10523552.html) Is het een goede aanbieding / aan te raden?
Of hij 20euro waard is? dat kan je alleen zelf bepalen.
Ik heb zelf wel een stel regel om niet meer dan 20euro voor een console spel en 15euro voor een pc spel uit te geven.
Sporadisch stap ik daar vanaf zoals bijv voor diablo3
Het is wel een leuk spel, alleen hij is via steam tijdens de holiday sales voor 12,50 geweest. Zou hem zelf voor 20e niet kopen, omdat het spel alweer een tijdje uit is.RevenNL schreef op zondag 15 april 2012 @ 19:42:
Ik zou hem voor €20 ook niet kopen. Het is een leuk spel , met name door de ingame sfeer, maar wel een beetje steeds hetzelfde. Zoals shenr al aangeeft was hij onlangs nog in een holiday sale op Steam en ik verwacht dat hij wel vaker langs zal komen. De DLC vond ik trouwens het geld niet waard.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Ik kon het niet laten, zeker niet na het kijken van de filmpjes. Maarja, ik speel dan altijd detective games.
The Witcher: Enhanced Edition op GOG voor USD 4.99 (iets van €3.80 of zo), vind ik persoonlijk toch wel een van de betere spelen.
Gaan we weer:
Indie Royale Spring Bundle:
Unstoppable Gorg : steam (pc and mac), windows, desura
Depths of Peril : steam (pc and mac), windows, mac, desura
Tobe's Vertical Adventure : steam (pc)
Inferno+ : windows, mac, desura
Slydris : windows, mac, desura
Ballistic : windows, mac, desura
€3,06 op het moment. Wordt hoger over tijd als meer mensen minimum betalen.
Indie Royale Spring Bundle:
Unstoppable Gorg : steam (pc and mac), windows, desura
Depths of Peril : steam (pc and mac), windows, mac, desura
Tobe's Vertical Adventure : steam (pc)
Inferno+ : windows, mac, desura
Slydris : windows, mac, desura
Ballistic : windows, mac, desura
€3,06 op het moment. Wordt hoger over tijd als meer mensen minimum betalen.
Helaas maar 3 steam games
HOI.
Ik raak steeds meer teleurgesteld in de Humble Bundle serie, het begint steeds minder op 'pay what you want' te lijken en meer op 'pay what you want for direct downloads, $5+ for steam keys and over average for additional games', samen met het feit dat ze steeds vaker een bundle releasen... Deze laat ik dus schieten (heb Machinarium en Samorost beiden al), de afgelopen bundels ging ik steeds minder betalen (zeker sinds ze het vanaf het begin van bundel 'pay more than average for additional games' doen in plaats van dat halverwege).
Als ze willen dat men minimaal zoveel betaalt, horen ze naar een Indie Royale model over te stappen in plaats van een verkapte prijsverhoging door te voeren...
Best jammer, de vroegere bundels waren best leuk, maar de consistent voor ons negatieve veranderingen vind ik echt niks en op deze manier is Indie Royale goedkoper voor wat ik leuk vind en eerlijker.
Als ze willen dat men minimaal zoveel betaalt, horen ze naar een Indie Royale model over te stappen in plaats van een verkapte prijsverhoging door te voeren...
Best jammer, de vroegere bundels waren best leuk, maar de consistent voor ons negatieve veranderingen vind ik echt niks en op deze manier is Indie Royale goedkoper voor wat ik leuk vind en eerlijker.
Ik vind deze HumbleBundle idd niet zo aantrekkelijk. Wel gekocht maar meer omdat ik benieuwd was naar Botanicula (wazige game).
Verdienmodel vind ik verder prima. Als de gemiddelde persoon niet volwassen genoeg is om een ietwat normaal bedrag te betalen dan vind ik deze incentives eigenlijk wel best.
Verdienmodel vind ik verder prima. Als de gemiddelde persoon niet volwassen genoeg is om een ietwat normaal bedrag te betalen dan vind ik deze incentives eigenlijk wel best.
Verwijderd
$5?anandus schreef op donderdag 19 april 2012 @ 19:46:
Er is ook een nieuwe Humble Bundle.
Let op! Als je Steam-keys wilt, dan kost dat minimaal $5,-
Waar slaat dit op? Eerst was het $1, oke daar kan ik nog wel inkomen, maar serieus $5?
En dan heb je tegenwoordig in elke bundel 1 of 2 games uit oude(!) of andere bundels.
Ik sla ze allemaal over.
Let op:
Voor grijze gamekeys (zoals G2A, cdkeys.com en kinguin) is er: Online Gamekeys kopen - Deel II.
Voor bundles: Het grote 'Game Bundles'-topic
Voor een prijsvergelijker van legale games: IsThereAnyDeal
Prijsalert bot toe te voegen aan (je eigen) Discord server (let op: geen affiliatie met Tweakers dus eigen risico): https://freestuffbot.xyz/
Alles met betrekking tot budget en gratis Console games: Console Budget Gaming topic
Plaats deals alleen als ze op dit moment geldig zijn.
Slowchat in dit topic is niet de bedoeling. Post dus alleen aanbiedingen en eventuele zaken rondom deze aanbiedingen. Vraag dus niet om kortingscodes, gamekeys of aanbiedingen en kijk even of de aanbieding die je wilt posten niet al een keer eerder is gepost. Welke games je hebt gekocht, je gedachten over een game/aanbieding etc. horen niet in dit topic.
Daarnaast dienen games die altijd gratis zijn niet gepost te worden (het is immers geen tijdelijke aanbieding).
Heb je behoefte om je nieuwe aankoop te delen of er over te praten: Het nieuwe Game aankoop topic
Voor grijze gamekeys (zoals G2A, cdkeys.com en kinguin) is er: Online Gamekeys kopen - Deel II.
Voor bundles: Het grote 'Game Bundles'-topic
Voor een prijsvergelijker van legale games: IsThereAnyDeal
Prijsalert bot toe te voegen aan (je eigen) Discord server (let op: geen affiliatie met Tweakers dus eigen risico): https://freestuffbot.xyz/
Alles met betrekking tot budget en gratis Console games: Console Budget Gaming topic
Plaats deals alleen als ze op dit moment geldig zijn.
Slowchat in dit topic is niet de bedoeling. Post dus alleen aanbiedingen en eventuele zaken rondom deze aanbiedingen. Vraag dus niet om kortingscodes, gamekeys of aanbiedingen en kijk even of de aanbieding die je wilt posten niet al een keer eerder is gepost. Welke games je hebt gekocht, je gedachten over een game/aanbieding etc. horen niet in dit topic.
Daarnaast dienen games die altijd gratis zijn niet gepost te worden (het is immers geen tijdelijke aanbieding).
Heb je behoefte om je nieuwe aankoop te delen of er over te praten: Het nieuwe Game aankoop topic