Top, een key gehaald voor €24 (na inwisselen van een game).Pheace schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 14:16:
Weer Skyrim -50% op het moment op GMG, voor een KORTE tijd.
http://www.greenmangaming...lder-scrolls-v-skyrim-eu/
Goed opgelet, want de actie is alweer voorbijkutagh schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 15:38:
[...]
Top, een key gehaald voor €24 (na inwisselen van een game).
Nu staat er 20% korting, van 49,99 naar 39,97.Pheace schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 14:16:
Weer Skyrim -50% op het moment op GMG, voor een KORTE tijd.
http://www.greenmangaming...lder-scrolls-v-skyrim-eu/
Merkte ik toen ik na de post weer ging kijken... Precies geluk gehad en op juiste moment gekochtPheace schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 16:13:
[...]
Goed opgelet, want de actie is alweer voorbij
Mogen ze wel vaker doen, zulke acties, ook al duren ze zo kort....
Steam Midweek Madness is Duke Nukem Forever -75% €5,-
Daily Deal is Flotilla -75% €2,24
================================
Ook is er een 'nieuwe' Humble Bundle.
Ik zeg 'nieuw' want een aantal games zaten al in de oudere bundels.
Anomaly Warzone Earth
Edge
Osmos
World of Goo (Als je meer dan het gemiddelde betaalt)
*Let op* voor Steam keys zal je nu minstens 1 Euro moeten betalen.
Anomaly Warzone Earth
Edge
Osmos
[ Voor 48% gewijzigd door Pheace op 31-01-2012 19:15 ]
Alleen dit keer zit alles voor Android erbijPheace schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 19:08:
Anomaly Warzone Earth
Edge
Osmos

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Verwijderd
Ik zat er al op te wachten! Edge lijkt mij best een tof spel en Anomaly schijnt echt een topper te zijn.Pheace schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 19:08:
Anomaly Warzone Earth
Edge
Osmos
Alleen alweer Osmos en World of Goo?
Edit :
Oh en geen Desura keys? Jammer
Hmm, op zich wel tof om ook games op Android te releasen natuurlijk in de bundel. Beetje jammer dat ik maar 1 game niet heb 
Volgens mij alleen APK.Touchdomex schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 19:16:
Alleen ben ik benieuwd of je alleen de APK krijgt of ook direct dat je ze in de market kan pleuren.
[edit]Jammer, de keys van EDGE, Anomaly en Osmos zitten bij elkaar. Die van World of Goo is uiteraard wel los vanwege het bonusgehalte.1) Set your device to accept non-Market games
Open the Settings app, then open the Security or Applications menu. Look for the option labeled "Unknown sources," and make sure that the box is checked. This will allow you to install Android application packages (APK files) from Humble Bundle.
2 )Download the games with your device's web browser [meer verhaal over keys etc]
[ Voor 8% gewijzigd door IceStorm op 31-01-2012 19:54 ]
Dames, verkeerde topic
-> Het grote Humble Bundle topic
[ Voor 12% gewijzigd door anandus op 31-01-2012 20:26 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
anandus schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 20:26:
Dames, verkeerde topic-> Het grote Humble Bundle topic
ATSSS!
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Het is toch ook een budgettoppertje
Ik heb 'm iig net ff aangeschaft à 5 dollar, dan kon ik World of Goo weer doorpassen naar een vriend...
Alle Warhammer 40.000 games zijn op Steam met 66% korting.
En Retribution multiplayer is dit weekend free to play
En Retribution multiplayer is dit weekend free to play
De Indie Gala Bundle 2 is nu uit, en afhankelijk van hoeveel je betaalt krijg je meer of minder games. Er zijn 3 bundles:
Carebear bundle
Critical Mass
Fortix 2
Bunch of Heroes
The Big-Saver bundle
Carebear bundle
+
Roboblitz
Greed Corp
The Epic gala bundle
The Big-Saver bundle
+
Indie Gala Bundle 1
Ik zelf zit te twijfelen tussen de duurste 2 bundles. Weet iemand of je bij de Epic Gala bundle de vorige bundle as een aparte key erbij krijgt? Anders heeft het voor mij niet veel zin die te kopen, want de vorige Gala Bundle heb ik al.
Carebear bundle
Critical Mass
Fortix 2
Bunch of Heroes
The Big-Saver bundle
Carebear bundle
+
Roboblitz
Greed Corp
The Epic gala bundle
The Big-Saver bundle
+
Indie Gala Bundle 1
Ik zelf zit te twijfelen tussen de duurste 2 bundles. Weet iemand of je bij de Epic Gala bundle de vorige bundle as een aparte key erbij krijgt? Anders heeft het voor mij niet veel zin die te kopen, want de vorige Gala Bundle heb ik al.
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
**
[ Voor 132% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 14:05 ]
Thx

-33% = 33,49 €
| system specs |
**
[ Voor 104% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 14:04 ]
Geld op paypal?Fantasma schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 19:22:
[...]
En Elder Scrolls 3 tot 3 45 euro samen, stom dat'k geen geld heb op paypal.
Je kan je CC en/of je bankrekening koppelen
3tot3 is 1 tot 3?
Arena is gratis.
Daggerfall een paar euro en morrowwind niet veel duurder.
[ Voor 15% gewijzigd door Sinned123 op 07-02-2012 19:30 ]
**
[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 14:03 ]
**
[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 14:03 ]
Ze hebben ook geen creditcards in België?
Cunning linguist.
Hij bedoelt 3 tot 5
Morrowind/Oblivion/Skyrim
**
[ Voor 117% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 14:03 ]
Dat is 1 mogelijkheid, je gebruikt PayPal dan als een soort prepaidrekening. Je kunt ook je bankrekening aan je PayPal koppelen zodat er nooit geld op je PayPal hoeft te staan, maar PayPal dmv. een machtiging automatisch het geld van je bankrekening afschrijft zodra je een betaling doet met PayPal. Veel makkelijker.Fantasma schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 19:36:
[...]
Hoe bedoel je? ik moet toch van m'n bankrekening naar m'n paypal storten ?
**
[ Voor 103% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 14:02 ]
Ik heb nog een -33% coupon voor skyrim. Werkt ook tijdens deze aanbieding gewoon. Iemand die er een leuk spel voor over heeft?
daarvoor is eigenlijk de V&A. BTW krijg je dan in totaal 66% korting of krijg je 33% over 33% korting?
Net ook ff Starcraft II uit de folder van Mediamarkt gehaald. Wachtte al tijden op een normale prijs voor dit spel, nu 22 euro betaald. Heb dit spel nog niet voor minder dan 33 gezien, dus vond dat een prima prijs! Voor de mensen in de regio groningen, er liggen nu nog ongeveer 3 exemplaren.
| system specs |
Kan iemand Starcraft II voor me doen. Heb hier geen mediamarkt en kan hem ook online niet vinden. 22 euro is een mooie prijs
Meh, als de Saturn in Groningen nou de zelfde aanbieding hadride277 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 16:42:
Net ook ff Starcraft II uit de folder van Mediamarkt gehaald. Wachtte al tijden op een normale prijs voor dit spel, nu 22 euro betaald. Heb dit spel nog niet voor minder dan 33 gezien, dus vond dat een prima prijs! Voor de mensen in de regio groningen, er liggen nu nog ongeveer 3 exemplaren.
Ga je niet meer op tijd halen.Fantasma schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 14:57:
[...]
Gaat even checken
Edit: Waar vind je dit dan?
Bij het koppelen van je bank rekening worden er tussen de 1 en 3 microtransacties op je rekening gestort.
En dan bij verificatie moet je vertellen om wat voor bedragen en nummers het gaat.
Hier gaat een aantal dagen overheen.
**
[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 14:02 ]
Het gaat erom dat ze geld bij jouw op de rekening storten. Dat komt vanaf een buitenlandse rekening dus dat duurt een aantal dagen. Tegen de tijd dat je het geld binnen hebt is de deal echter alweer om...
**
[ Voor 101% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 14:00 ]
Je moet paypal toestemming geven om direct geld er vanaf te halen.
Die toestemming geef je mede door een aantal microtransacties te ontvangen en bevestigen.
Dit proces duurt een aantal dagen.
Dat jij eerder geld hebt overgemaakt heeft hier niets mee te maken.
Het storten van geld zelf, zal best sneller gaan ja.
Die toestemming geef je mede door een aantal microtransacties te ontvangen en bevestigen.
Dit proces duurt een aantal dagen.
Dat jij eerder geld hebt overgemaakt heeft hier niets mee te maken.
Het storten van geld zelf, zal best sneller gaan ja.
**
[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 14:00 ]
Het kan idd een week of langer duren.
Weekend deal op Steam is Plants vs Zombies voor €2,- en Stronghold 3 voor €24,99
Goede deal!!!
Rochard, King Arthur 1 en 15% Off GamersGate.com For Life
Hoe vet! Gamersgate is sowieso de no.1 bron voor Paradox spellen, en nu kom ik daar zeker en vast zo'n 15% vaker
Rochard, King Arthur 1 en 15% Off GamersGate.com For Life
Hoe vet! Gamersgate is sowieso de no.1 bron voor Paradox spellen, en nu kom ik daar zeker en vast zo'n 15% vaker
Geen humble bundle, maar een andere partij;
http://www.indieroyale.com/
4 games voor rond de 4 euro.
Zeno Clash
Hoard
Lume
Soulcaster/Soulcaster II (tel dit even gemakshalve als 1 game)
http://www.indieroyale.com/
4 games voor rond de 4 euro.
Zeno Clash
Hoard
Lume
Soulcaster/Soulcaster II (tel dit even gemakshalve als 1 game)
| system specs |
Had die al gezien, maar vind de games weinig interessant eigenlijk.
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
TYPISCH, en net bf3: return to karkand hebben ze weer niet in de aanbieding gegooidPropane schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 10:05:
Origin heeft een lading shooters in de aanbieding met korting tot 50%:
[afbeelding]
Had me eigen voorgenomen om niet meer met origin te doen dan noodzakelijk was voor BF3, maar crysis 2 is ook wel interessant
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Ook karkand heeft 50% korting, ondanks dat hij er op dat plaatje niet bij staat.heuveltje schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 16:23:
[...]
TYPISCH, en net bf3: return to karkand hebben ze weer niet in de aanbieding gegooid
Had me eigen voorgenomen om niet meer met origin te doen dan noodzakelijk was voor BF3, maar crysis 2 is ook wel interessant
Steam:

E4.08
wel een mooi dealtje!
ik heb hem net even gekocht.

E4.08
wel een mooi dealtje!
ik heb hem net even gekocht.
[ Voor 44% gewijzigd door hardcoresmurf op 15-02-2012 14:44 ]
ja maar de plaatjes laden niet bij steam
Doen ze wel, je had de bb code alleen in de verkeerde volgorde staan.
oh daar ligt het dus aan
Steam
Magicka Daily Deal -75% 2,49€ , en als je een -60% Magicka coupon hebt dan stacked die en wordt het €1,-. (werkt ook op 4-pack, niet op de complete edition)
Greenmangaming
Niet echt Budget maar Alan Wake is net uit voor 29.99 en met de code HALFT-ERMHO-RRORS krijg je daar gelijk -33% korting op = 20.10€
Magicka Daily Deal -75% 2,49€ , en als je een -60% Magicka coupon hebt dan stacked die en wordt het €1,-. (werkt ook op 4-pack, niet op de complete edition)
Greenmangaming
Niet echt Budget maar Alan Wake is net uit voor 29.99 en met de code HALFT-ERMHO-RRORS krijg je daar gelijk -33% korting op = 20.10€
[ Voor 7% gewijzigd door Pheace op 17-02-2012 08:19 ]
Alan Wake is verdwenen van de sitePheace schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 08:15:
Greenmangaming
Trouwens COD:MW3 Free Weekend op Steam voor de geïnteresseerden.
Croissant in hand, I was alone.
Steam Daily Deal is Wolfenstein -75% €4,99
@hierboven. Ik neem aan dat ze door hun keys zijn of iets dergelijks. (pff, had ik mijn checkout gelinked in plaats van naar de game xD)
@hierboven. Ik neem aan dat ze door hun keys zijn of iets dergelijks. (pff, had ik mijn checkout gelinked in plaats van naar de game xD)
[ Voor 38% gewijzigd door Pheace op 17-02-2012 19:21 ]
Verkeerde topic?
[ Voor 94% gewijzigd door PWM op 18-02-2012 19:21 ]
Gulfstream G650
Beste Salim. Wij, jongens met pc, hoeven slechts te dubbelklikken als we met elkaar willen spelen. Toch bedankt, al houd ik die euro lekker op zak
en trouwens wat moet hij in het pc budget gaming topic? dit is toch eerder wat voor het console budget gaming topic
Sale op een brazilliaanse site: http://www.nuuvem.com.br/produtos?promo=1&ordem=valor
o.a. Deus ex: human revolution voor (omgerekend) 6,90 euro (steamkey)
en Total War:shogun 2 voor 4,60 euro. (steamkey)
Betalen kan met o.a. paypal in brazilliaanse real en de site is in het portugees. Maar de prijzen maken dat weer goed imho.
Betalen kan met o.a. paypal in brazilliaanse real en de site is in het portugees. Maar de prijzen maken dat weer goed imho.
Dat zul je per spel uit moeten zoeken als je het zeker wil weten. Voor deus ex human revolution weet ik zeker dat deze gewoon in het engels is. ( heb ik daar zelf net gekocht en al geinstalleerd)Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 19:44:
Is het spel wel in het Engels dan? Anders schiet het niet op natuurlijk
Btw nog een leuke deal:
De Bemine indie bundle:
- Xotic
- Sideway New York
- Wasteland Angel
- Beep
- The Ball
- Nikopol
En nog wat muziek en dlc voor die spellen.
Alle spellen inclusief steam keys.
Pay what you want vanaf $1
link: http://groupees.com/bemine/
[ Voor 33% gewijzigd door technofreak1 op 18-02-2012 20:06 ]
Vanaf dezelfde nuuvem-site is ook Magicka Complete Edition te koop voor €3,66. Scheelt toch weer ruim €20 met de prijs op Steam !
Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees
Heb mijn eerste Total War titel gekocht. Werdt eens een keer tijd dat ik die serie eens probeerde. Heb hem via Nuuvem gekocht, en hij is via steam in het engels te spelen (portogees is ook mogelijk zo te zien, maar daar snapt ik geen hout van...)technofreak1 schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 19:43:
Sale op een brazilliaanse site: http://www.nuuvem.com.br/produtos?promo=1&ordem=valor
Die BeMine indien bundle ziet er to have wel interessant uit, zitten een paar leuke fps-games tussen zo te zien.
Waar kan ik die steam keys vinden van die Bundle? heb hem gekocht door in te loggen met FB, ze hebben mijn email adres, maar geen email gekregen met orderbevestiging of zoiets. Vervolgens druk ik op download bij 1 van die steam titels, maar dan krijg ik een read me dat ik de game kan vinden bij de download page, waar vervolgens alleen wat staat bij Xotic, welke ik gewoon heb kunnen gebruiken binnen steam, maar goed bij oa Sideway staat er niks.
**
[ Voor 122% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:59 ]
Geweldige draadje toch dit! Shogun: Total War 2 en Deus EX: human revolution gekocht voor €11,48 in totaal op nuuvem.com. Bedankt voor de tip!
Ik weet dat er niet al te veel mensen positief zijn over Origin, maar ze hebben nog meer spul in de aanbieding. Onder meer:
- Fifa 09 & 10 - €5
- Shift 2 Unleashed - €5
- Red Alert 3 & Uprising - €5
- Medal of Honor - €5
- Burnout Ultimate - €5
- Mass Effect 1 - €5
- Mirrors Edge - €5
- Een shitload aan Sims 2 spul - €5
http://store.origin.com/s.../pbPage.lovescarnival_NL/
- Fifa 09 & 10 - €5
- Shift 2 Unleashed - €5
- Medal of Honor - €5
- Burnout Ultimate - €5
- Mass Effect 1 - €5
- Mirrors Edge - €5
Ze proberen veel mensen ernaartoe te krijgen met goedkope games uit eigen zak. Het is goedkoop maar jammer dat het origin isPropane schreef op maandag 20 februari 2012 @ 13:28:
Ik weet dat er niet al te veel mensen positief zijn over Origin, maar ze hebben nog meer spul in de aanbieding. Onder meer:
- Fifa 09 & 10 - €5
- Shift 2 Unleashed - €5
- Medal of Honor - €5
- Burnout Ultimate - €5
- Mass Effect 1 - €5
- Mirrors Edge - €5
Gister Shift 2 Unleashed + DLC gehaald. Ik snap wel dat mensen niet positief zijn over Origin maar vaak word voor het gemak even vergeten dat Steam in z'n begin dagen ook heel erg ruk was. En (vind ik) nog steeds te vaak problemen heeft. Och ik heb er twee games gekocht (DarkSpore, Shift 2) en dat ging gewoon perfect dus ik klaag niet.Propane schreef op maandag 20 februari 2012 @ 13:28:
...origin sale lijst...
Croissant in hand, I was alone.
Nice. Maar je krijgt er zeker geen Steam keys voor?Propane schreef op maandag 20 februari 2012 @ 13:28:
Ik weet dat er niet al te veel mensen positief zijn over Origin, maar ze hebben nog meer spul in de aanbieding.
Tijdje geleden Medal of honor digital deluxe via origin aangeschaft, E12,49.. werkt prima het kopen en spelen van spellen via Origin. Ik zie nu trouwens dat hij weer 24,99 is.
@ Anandus,
Je krijgt er inderdaad geen steam key voor
@ Anandus,
Je krijgt er inderdaad geen steam key voor
Het is D&D week bij GoG.com. Oftewel, buy 1 get 1 free 
http://www.gog.com/en/new..._on_sale_for_a_whole_week
Echter klassiekers als Baldur's Gate I, Baldur's Gate II, PlaneScape:Torment, de beide IceWind Dales en Neverwinter Nights zijn dus te koop voor $ 9,99 per stuk (of dus eigenlijk de helft daarvan als je er 2 koopt
).
Bij elke aanschaf krijg je ook gratis Temple of Elemental Evil. Nou zou ik het voor die game niet doen (ZEKER niet als je een pareltje als BGII of P:T aanschaft) maar toch, mooi meegenomen.
http://www.gog.com/en/new..._on_sale_for_a_whole_week
Echter klassiekers als Baldur's Gate I, Baldur's Gate II, PlaneScape:Torment, de beide IceWind Dales en Neverwinter Nights zijn dus te koop voor $ 9,99 per stuk (of dus eigenlijk de helft daarvan als je er 2 koopt
Bij elke aanschaf krijg je ook gratis Temple of Elemental Evil. Nou zou ik het voor die game niet doen (ZEKER niet als je een pareltje als BGII of P:T aanschaft) maar toch, mooi meegenomen.
[ Voor 21% gewijzigd door IceStorm op 22-02-2012 16:42 ]
Op zich, als het je enkel om een paar games te doen is is dat een geweldige deal. $9.99 voor Temple of Elemental Evil en twee geweldige RPG klassiekers.
Zelf wacht ik op de Dungeon and Dragons Master Edition die beschikbaar is op Impulse en Gamersgate, die Baldur's Gate Complete 1+2, Icewind Dale Complete 1+2, Planescape Torment en Temple of Elemental Evil bevat, en die is beschikbaar voor €15,14 op Impulse en 19.95 op Gamersgate, en dat is zonder een sale.
Als je al die games, nu op sale zou kopen op Gog dan zit je nog op $25 (eigenlijk $29.97 met nog een extra game anders heb je geen 50%). Dat is een dollar goedkoper dan de gamersgate versie die niet eens on sale is. Impulse versie was 10 kort geleden.
Ik hoop persoonlijk dat deze collectie uiteindelijk op Steam staat. En dan een goede sale en hij is van mij
Vergis me niet, Gog is geweldig en deze sale is zeer goed als je enkel uit bent op een paar van de titels (en interesse hebt voor TOEE), maar voor iemand die zijn oog heeft op de Master Edition ligt de prijs gewoon veel te hoog bij Gog in verhouding.
Zelf wacht ik op de Dungeon and Dragons Master Edition die beschikbaar is op Impulse en Gamersgate, die Baldur's Gate Complete 1+2, Icewind Dale Complete 1+2, Planescape Torment en Temple of Elemental Evil bevat, en die is beschikbaar voor €15,14 op Impulse en 19.95 op Gamersgate, en dat is zonder een sale.
Als je al die games, nu op sale zou kopen op Gog dan zit je nog op $25 (eigenlijk $29.97 met nog een extra game anders heb je geen 50%). Dat is een dollar goedkoper dan de gamersgate versie die niet eens on sale is. Impulse versie was 10 kort geleden.
Ik hoop persoonlijk dat deze collectie uiteindelijk op Steam staat. En dan een goede sale en hij is van mij
Vergis me niet, Gog is geweldig en deze sale is zeer goed als je enkel uit bent op een paar van de titels (en interesse hebt voor TOEE), maar voor iemand die zijn oog heeft op de Master Edition ligt de prijs gewoon veel te hoog bij Gog in verhouding.
Begrijpelijk, ik had alleen nog geen GoG account en dit was wel een mooi begin. Ben even voor BGII en Torment gegaan, dat zijn toch de games die ik het eerste zou spelen. En waarvan ik de extra's het liefst wil hebben.
Het is ook puur gemak, ik kan ook de discs uit de kast pakken
.
Het is ook puur gemak, ik kan ook de discs uit de kast pakken
Greenmangaming heeft L.A. Noire The Complete Edition -75% voor €9.99. Helaas moet je dan wel de GMG Capsule client gebruiken want hij aktiveert niet op Steam.
[ Voor 4% gewijzigd door Pheace op 23-02-2012 15:33 ]
Indie Royale Alpha Collection nu beschikbaar, minimum is €3,76 (op het moment, gaat omhoog).
Games: Towns, 3079, Wyv and Keep. Enkel DRM vrij downloadbare clients en Desura Keys geloof ik.
Ik heb hem gekocht voor Towns, wat een beetje Dwarf Fortress/Diablo-ig city builder achtig is.
Games: Towns, 3079, Wyv and Keep. Enkel DRM vrij downloadbare clients en Desura Keys geloof ik.
Ik heb hem gekocht voor Towns, wat een beetje Dwarf Fortress/Diablo-ig city builder achtig is.
[ Voor 11% gewijzigd door Pheace op 23-02-2012 16:42 ]
Mirror's Edge op Steam voor €2,49.
Als je hem nog niet hebt gespeeld nu kopen. Echt een leuk spel, zeker voor dit geld.
Als je hem nog niet hebt gespeeld nu kopen. Echt een leuk spel, zeker voor dit geld.
Zelfs als je hem gespeeld hebt, gewoon even kopen. Erg tof!
Voor de prijs van een biertje kon ik hem ook niet laten liggen.
Ook de Missing link DLC voor Deus ex gekocht, beiden in de aanbieding momenteel...
Ik heb al zo veel te spelen, maar je kan dit soort aanbiedingen niet laten schieten! Hoewel ze vaak genoeg terug komen
Ook de Missing link DLC voor Deus ex gekocht, beiden in de aanbieding momenteel...
Ik heb al zo veel te spelen, maar je kan dit soort aanbiedingen niet laten schieten! Hoewel ze vaak genoeg terug komen
Serious Sam Franchise is met 66% korting op Steam.
Recent is ook Serious Sam 2 op Steam gereleased, die is nu bijv. € 3,40. De laatste telg is met € 13,60 ook heel betaalbaar.
Zeer schappelijke prijzen, voor nog geen € 27 euro koop je ALLES van Serious Sam (FE, SE, FE:HD, SE:HD, SS2, SS3 en de indie games Serious Sam Random Encounter en Serious Sam Double D)
En Deus Ex is er ook met 66% korting (incl. DLC)
Recent is ook Serious Sam 2 op Steam gereleased, die is nu bijv. € 3,40. De laatste telg is met € 13,60 ook heel betaalbaar.
Zeer schappelijke prijzen, voor nog geen € 27 euro koop je ALLES van Serious Sam (FE, SE, FE:HD, SE:HD, SS2, SS3 en de indie games Serious Sam Random Encounter en Serious Sam Double D)
En Deus Ex is er ook met 66% korting (incl. DLC)
Voor diegene die twijfelen over Mirror's Edge:
Ik stream nu op http://www.twitch.tv/GropahTV gameplay van de game zelf, het is ook terug te kijken op VOD's. Enjoy
Ik stream nu op http://www.twitch.tv/GropahTV gameplay van de game zelf, het is ook terug te kijken op VOD's. Enjoy
Hoe klinkt €6,78?Pheace schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 19:57:
Zelf wacht ik op de Dungeon and Dragons Master Edition die beschikbaar is op Impulse en Gamersgate
Same here. Ik sta enorm te twijfelen om de anthology te kopen, het zijn prachtgames voor een prachtprijs, maar niet in Steam is geen optie voor mij.Ik hoop persoonlijk dat deze collectie uiteindelijk op Steam staat. En dan een goede sale en hij is van mij
[ Voor 30% gewijzigd door anandus op 27-02-2012 18:17 ]
Nope, daar was ik al van op de hoogte. Ik wacht tot hij op Steam is, maar toch bedankt ^^Hoe klinkt €6,78?
Edit: Ow, eerst de post helemaal doorlezen volgende keer ^^ Het is echt een geweldige prijs voor zo'n collectie. Maar ik ken mijzelf, ik installeer het, speel het misschien eens, en nadat ik het uiteindelijk een keer installeer is de kans dat ik er nog op let miniem, omdat ik altijd eerst naar mijn Steam library ga
[ Voor 42% gewijzigd door Pheace op 27-02-2012 18:44 ]
Verwijderd
Ook voor 5-9 euro in de winkel, voor diegenen die 'm graag heeft (of Steam liever niet heeft, zoals ik).Gropah schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 16:53:
Voor diegene die twijfelen over Mirror's Edge:
Sterker nog: het $6,78 dus maar €5,23. Voor die prijs laat ik het niet lopen
Vreemd, bij mij staat er €6,78? (ik ben ingelogd)Rincewind schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 11:04:
[...]
Sterker nog: het $6,78 dus maar €5,23. Voor die prijs laat ik het niet lopen
Misschien doen ze gewoon $=€?
Heb je misschien andere instellingen dat je een andere prijs ziet?
[ Voor 16% gewijzigd door anandus op 28-02-2012 11:09 ]
Ik gebruik geen speciale instellingen want ik heb de link uit de posting hierboven gebruikt. Quote vanuit mijn paypal-betalingsbewijs:anandus schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 11:08:
[...]
Vreemd, bij mij staat er €6,78? (ik ben ingelogd)
Misschien doen ze gewoon $=€?
Heb je misschien andere instellingen dat je een andere prijs ziet?
Order item(s): 1 x Dungeons & Dragons Anthology: The Master Collection $6,78 USD
Betaling $6,78 USD Betaling overgemaakt aan support@gamersgate.com
Van bedrag €5,23 EUR
Naar bedrag $6,78 USD
Dus maar 5 eurotjes
Als je naar gamersgate.co.uk gaat is het vaak nog iets goedkoper, dan betaal je in ponden. Kost in dit geval 5.08 gbp (net geen 6 euro).
edit: de dollar variant is natuurlijk nog weer goedkoper
Op de .com krijg ik overigens ook gewoon euro prijzen ipv dollar.
edit: de dollar variant is natuurlijk nog weer goedkoper
[ Voor 68% gewijzigd door cpt.skydiver op 28-02-2012 11:31 ]
15% korting van IGN-Prime misschien?Rincewind schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 11:16:
[...]
Ik gebruik geen speciale instellingen want ik heb de link uit de posting hierboven gebruikt. Quote vanuit mijn paypal-betalingsbewijs:
Order item(s): 1 x Dungeons & Dragons Anthology: The Master Collection $6,78 USD
Betaling $6,78 USD Betaling overgemaakt aan support@gamersgate.com
Van bedrag €5,23 EUR
Naar bedrag $6,78 USD
Dus maar 5 eurotjes
Waarschijnlijk ben ik te laat, maar had je dit gezien? NickD in "Steam Trading Topic"skoozie schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:44:
Zojuist mijn eerste echte steam aankoop:
t/m vrijdag 1:00 Assassins Creed Revelations voor €24,99
Wilde ik nog hebben.
Had ik niet gezien, weet niet of dat soort kortingen stapelen, maar ik heb ook geen steam spul te ruil. Toch bedankt voor het melden =) Ik was al wat langer aan het rond kijken voor AC:R maar €50 (op steam) vond ik te duur, helemaal omdat retail al op een kleine €30 zit. Met deze actie toch weer wat extra bespaard.anandus schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 16:29:
[...]
Waarschijnlijk ben ik te laat, maar had je dit gezien? NickD in "Steam Trading Topic"
Steam had ik al wel omdat ik portal 1 en 2 retail had, gekoppeld aan steam voor het gemak.
Kleine kick/promotie voor de Be Mine-bundel.Compizfox schreef op zondag 19 februari 2012 @ 13:11:
Die BeMine indien bundle ziet er to have wel interessant uit, zitten een paar leuke fps-games tussen zo te zien.
Hij is al twee weken oud, maar hoe meer er verdiend wordt, hoe meer er bij komt, zo zijn er al DLC voor Xotic bijgekomen, het spel Nikopol en een zooi cd's en soundtracks.
Somehow over het hoofd gezien dus toch bedankt
Gisteren is er ook nog Dream Aquarium en Post Apocalyptic Mayhem bijgekomenIceStorm schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 08:13:
[...]
Somehow over het hoofd gezien dus toch bedanktIk had willen zeggen 'WEER een indie bundel' maar deze heeft wel games er bij zitten die nog nooit (bij mijn weten) in een bundle gezeten hebben. Met alle extra meuk er bij (en Steam keys voor bijna alles) is het een prima deal.
Oh, en het is weer weg

Edit:
Was inderdaad een foutje, was te vroeg erbij gekomen
[ Voor 11% gewijzigd door anandus op 03-03-2012 08:56 ]
Steam heeft The Sims 3 in de aanbieding incl. zo'n beetje alle DLC tot vanavond 7 uur. Let wel, het kan ernstig lonen om iemand in de US te vinden die je wil helpen want de game zelf is daar zo'n beetje exact de helft goedkoper (bij de DLC scheelt het ca. 1/3e en wil de UK nog wel eens cheaper zijn dan US).
En ook Football Manager 2012 is in de sale bij Steam tot morgen. Je krijgt 66% korting op de game of 75% korting als de game gegift wordt door iemand die het spel al heeft. Prijsverschil is hier helemaal bizar. In de US en UK is het spel omgerekend RUIM de helft goedkoper.
En ook Football Manager 2012 is in de sale bij Steam tot morgen. Je krijgt 66% korting op de game of 75% korting als de game gegift wordt door iemand die het spel al heeft. Prijsverschil is hier helemaal bizar. In de US en UK is het spel omgerekend RUIM de helft goedkoper.
Iemand in de USA die me voor mijn dochter wil helpen aan de sims 3?
Goede aanbieding, bedankt!maartend schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 07:54:
Iemand in de USA die me voor mijn dochter wil helpen aan de sims 3?
Cunning linguist.
Greenmangaming
Niet erg Budget maar ze hebben momenteel de Mass Effect 3 Preorder -20% met de TAKEE-ARTHB-ACK20 code. Wel enkel als je de .co.uk versie kan gebruiken geloof ik (als je het kan toevoegen werkt het als het goed is). Ze hebben de Basis (€33.58) en de N7 Digital Deluxe versie (€52.77) beschikbaar.
Ook is Civilization V -75% €7.49
Gamersgate
Deus Ex (HR+DLC en oudere games) -75%
Amazon.com Digital (US)
Football Manager 2012 $5.99
Naar horen hebben veel mensen gewoon op de US site kunnen kopen, je moet wel een geldig US adres gebruiken. Support moet je uiteraard niet verwachten in dat geval maar aangezien FM een steamworks game is kan je gewoon Steam gebruiken in plaats van hun download service. Voor wie daar geen probleem mee heeft een zeer goede prijs. (doe even wat onderzoek of de keys overal bruikbaar zijn)
Niet erg Budget maar ze hebben momenteel de Mass Effect 3 Preorder -20% met de TAKEE-ARTHB-ACK20 code. Wel enkel als je de .co.uk versie kan gebruiken geloof ik (als je het kan toevoegen werkt het als het goed is). Ze hebben de Basis (€33.58) en de N7 Digital Deluxe versie (€52.77) beschikbaar.
Ook is Civilization V -75% €7.49
Gamersgate
Deus Ex (HR+DLC en oudere games) -75%
Amazon.com Digital (US)
Football Manager 2012 $5.99
Naar horen hebben veel mensen gewoon op de US site kunnen kopen, je moet wel een geldig US adres gebruiken. Support moet je uiteraard niet verwachten in dat geval maar aangezien FM een steamworks game is kan je gewoon Steam gebruiken in plaats van hun download service. Voor wie daar geen probleem mee heeft een zeer goede prijs. (doe even wat onderzoek of de keys overal bruikbaar zijn)
[ Voor 8% gewijzigd door Pheace op 08-03-2012 16:22 ]
Let op:
Voor grijze gamekeys (zoals G2A, cdkeys.com en kinguin) is er: Online Gamekeys kopen - Deel II.
Voor bundles: Het grote 'Game Bundles'-topic
Voor een prijsvergelijker van legale games: IsThereAnyDeal
Prijsalert bot toe te voegen aan (je eigen) Discord server (let op: geen affiliatie met Tweakers dus eigen risico): https://freestuffbot.xyz/
Alles met betrekking tot budget en gratis Console games: Console Budget Gaming topic
Plaats deals alleen als ze op dit moment geldig zijn.
Slowchat in dit topic is niet de bedoeling. Post dus alleen aanbiedingen en eventuele zaken rondom deze aanbiedingen. Vraag dus niet om kortingscodes, gamekeys of aanbiedingen en kijk even of de aanbieding die je wilt posten niet al een keer eerder is gepost. Welke games je hebt gekocht, je gedachten over een game/aanbieding etc. horen niet in dit topic.
Daarnaast dienen games die altijd gratis zijn niet gepost te worden (het is immers geen tijdelijke aanbieding).
Heb je behoefte om je nieuwe aankoop te delen of er over te praten: Het nieuwe Game aankoop topic
Voor grijze gamekeys (zoals G2A, cdkeys.com en kinguin) is er: Online Gamekeys kopen - Deel II.
Voor bundles: Het grote 'Game Bundles'-topic
Voor een prijsvergelijker van legale games: IsThereAnyDeal
Prijsalert bot toe te voegen aan (je eigen) Discord server (let op: geen affiliatie met Tweakers dus eigen risico): https://freestuffbot.xyz/
Alles met betrekking tot budget en gratis Console games: Console Budget Gaming topic
Plaats deals alleen als ze op dit moment geldig zijn.
Slowchat in dit topic is niet de bedoeling. Post dus alleen aanbiedingen en eventuele zaken rondom deze aanbiedingen. Vraag dus niet om kortingscodes, gamekeys of aanbiedingen en kijk even of de aanbieding die je wilt posten niet al een keer eerder is gepost. Welke games je hebt gekocht, je gedachten over een game/aanbieding etc. horen niet in dit topic.
Daarnaast dienen games die altijd gratis zijn niet gepost te worden (het is immers geen tijdelijke aanbieding).
Heb je behoefte om je nieuwe aankoop te delen of er over te praten: Het nieuwe Game aankoop topic