PC Budget Gaming topic

Pagina: 1 ... 12 ... 103 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

lampekap06 schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 01:47:
Meh, beetje overdreven. Kan wel een paar weekjes duren gok ik maar heb daar al lang niets meer besteld.

En bij g2play mag je natuurlijk NOOIT kopen, wat een gare site en shady club is dat :N
Vreemd dat je dat zegt, ik heb voor 140 eu aan spellen bij ze uitgegeven zonder problemen. Misschien dat jouw ervaringen met G2Play misschien door andere factoren negatief zijn.
Als je bronnen hebt dat ze scammen zie ik die heel graag :)

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
kKaltUu schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 02:03:
[...]

Vreemd dat je dat zegt, ik heb voor 140 eu aan spellen bij ze uitgegeven zonder problemen. Misschien dat jouw ervaringen met G2Play misschien door andere factoren negatief zijn.
http://www.swtor.com/de/community/showthread.php?t=111158

Van 31.12.2011

Grote Scam dus , ze moeten inloggen met jouw account om te kijken of je niet liegt, waarom moet een webwinkel jouw accountgegevens hebben? ;)

En in het tweakers.net forum Legale gamekeys online kopen

Staat nog veel meer bewijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Er zijn bij elke site wel problemen. De manier waarop G2playd ie afhandelt is echter raar en daarom zie je die verhalen veel op het internet. Je post immer eerder als je ontevreden bent, dan waarneer je tevreden bent.

Ik zelf heb er geen problemen mee, ok het zijn maar 2 keys, but still. Ken genoeg mensen die honderden euros hebben uit gegeven zonder problemen.

edit: Kijk ook even in de TS van Legale gamekeys online kopen deel 2. Hierin zijn 15 gevallen geweest waarin het allemaal is gelukt zonder problemen en 0 waarin het mis ging

[ Voor 25% gewijzigd door Gropah op 04-01-2012 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
op Greenmangaming is het vandaag (vanaf 1 uur denk ik) -75% op Warhammer 40k: Space Marine wat volgens mijn calc skills ~€11.24 zou moeten zijn.
Space Marine - 75% off for 24 hours! [greenmangaming.com]

Spellforce 2: Gold Edition - 75% off for 24 hours! [greenmangaming.com]

Tomb Raider: Anniversary - 75% off for 24 hours! [greenmangaming.com]

Magicka: Collection - 60% off! [greenmangaming.com]

Bastion - 50% off! [greenmangaming.com]

(CO.UK) Far Cry 2 - 75% off for 24 hours! [greenmangaming.co.uk]

(CO.UK) Empire & Napoleon GOTY Edition - 75% off for 24 hours! [greenmangaming.co.uk]
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 22:31
F.E.A.R. 3 € 5,93 bij greenmangaming

Net besteld alleen ze hebben geen keys meer, krijgen ze binnen drie dagen. Lekker is dat, maar kan wel wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheace schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 12:38:
op Greenmangaming is het vandaag (vanaf 1 uur denk ik) -75% op Warhammer 40k: Space Marine wat volgens mijn calc skills ~€11.24 zou moeten zijn.
Het lijkt wel een herhaling van de steam sales als ik zo dat hele lijstje bekijk 8)7

Vooral die magica, die zit in elke uitverkoop tegenwoordig.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2012 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lampekap06
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:09
Sorry dat ik die offtopic put opentrok maar de hele tijd die spam van key sites in dit topic is me een doren in het oog :N
kKaltUu schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 02:03:
[...]

Die prijzen zijn natuurlijk niet voor niets lager dan fatsoenlijke gamesites, en dat is dus niet om jou een plezier te doen. Die sites verkrijgen de keys op allerlei manieren, waarvan de meest positivieve en minst illegale nog is dat ze tegen zeer lage prijzen inkopen in landen waar koopkracht en belasting veel lager zijn en veel meer wordt gedownload.

Wil je daarvan profiteren prima, maar weet wel dat de prijs die zij vragen vele malen hoger ligt dan wat zij hebben betaald, als dat al het geval is. En omdat zij bijna niets betalen ziet de uitgever van het spel dus niks terug van je geld. Sterker, het kost de uitgevers ook nog eens verkopen in landen waar normale prijzen worden gevoerd. Het is dus een shady clubje van een paar personen dat rijk wil worden over de rug van anderen.

Wil je de uitgevers en makers van spellen steunen, koop dan op hun eigen site of gewoon in een fatsoenlijke shop. Dan hebben zij misschien wat meer geld om in de volgende game te stoppen waardoor je uiteindelijk dus beter af bent. En spellen zijn best duur maar er zijn genoeg sales als je niet zoveel wilt uitgeven.
En wil je voor een duppie op de eerste rij, haal lekker een torrent binnen. Dan houd je je geld om uit te geven aan dat mooie spel dat je echt wilt. Die key sites hoef je echt niet te sponsoren en het scheelt je veel gezeik als je weer eens een key krijgt die niet werkt, of als je een russische vpn nodig hebt om het spel te spelen 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door lampekap06 op 04-01-2012 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Opzich ben ik het met je eens, maar:

Als je het spel direct via de uitgever koopt zitten er vaak alsnog diensten, zoals steam of origin, achter die toch nog een deel van de winst weghouden bij de ontwikkelaar (maar het zorgt idd voor meer winst dan een key van g2play ed). Maar waarom brengen die uitgevers het dan voor verschillende prijzen uit in veschillende landen. Je weet dat in deze digitale wereld het niet uit maakt waar je het uitbrengt, als de consument wil dan kan hij/zij het halen voor de laagste prijs, dus voor de prijs van het spel in dat land. Je zou dus gewoon de prijs internationaal aan moeten houden, want anders krijg je juist site zoals g2play.

Dat de inwoners van dat land dan in verhouding meer moeten betalen voor games is dan jammer, maar ik denk dat mensen tegenwoordig ook wel inzien dat je een spel moet kopen op het moment dat je het tof vind en er veel tijd in hebt zitten... Ok, het gros van de mensen, en dan maakt een tientje meer of minder volgens mij weinig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lampekap06
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:09
Gropah schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 14:22:

Als je het spel direct via de uitgever koopt zitten er vaak alsnog diensten, zoals steam of origin, achter die toch nog een deel van de winst weghouden bij de ontwikkelaar (maar het zorgt idd voor meer winst dan een key van g2play ed). Maar waarom brengen die uitgevers het dan voor verschillende prijzen uit in veschillende landen. Je weet dat in deze digitale wereld het niet uit maakt waar je het uitbrengt, als de consument wil dan kan hij/zij het halen voor de laagste prijs, dus voor de prijs van het spel in dat land. Je zou dus gewoon de prijs internationaal aan moeten houden, want anders krijg je juist site zoals g2play.
Ik heb toch precies aangegeven waarom de prijs verschilt. En als je in die landen de prijs met €20 omhoog gooit koopt al helemaal niemand je spel. En je kunt normaal gesproken alleen games kopen (bij betrouwbare bronnen) in je eigen regio dus betaal je de "faire" prijs.

Naar rato van koopkracht denk ik overigens dat spellen overal ongeveer evenveel kosten. En ja, prijzen van games liggen denk ik te hoog maar dat is een andere discussie, en niet aan ons om over te beslissen. Ik ga geen vergelijkingen maken met andere producten, maar normaal gesproken moet je het gewoon doen met de prijs die wordt gevraagd. Waarom dan niet voor games, en eigenwijs en tegen beter weten in het recht in eigen hand nemen?

... en dan maakt een tientje meer of minder volgens mij weinig uit.
Je spreekt jezelf hier ontzettend tegen want dan zou je voor een paar euro ook nooit by zo'n key site aankloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

lampekap06 schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 15:08:

[...]
Je spreekt jezelf hier ontzettend tegen want dan zou je voor een paar euro ook nooit by zo'n key site aankloppen.
Ik zelf klop niet vaak bij een game site aan en alleen als het meer dan 20 euro scheelt en het te vertrouwen is/lijkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar waarom brengen die uitgevers het dan voor verschillende prijzen uit in veschillende landen.
Als een spel wereldwijd voor Russische prijzen in de winkels gelegd worden levert het te weinig op, dan worden de ontwikkelkosten nooit terugverdiend en is het spel dus verliesgevend. Dat is dus geen optie.

Het spel wereldwijd voor Westerse prijzen in de winkels leggen is contraproductief. In veel landen is de koopkracht veel lager dan in het westen. Als men daar westerse prijzen zou vragen zouden de verkoopcijfers instorten.

En daarmee is het nadeel van keystores ook meteen duidelijk. Als iedereen zo zijn games zou kopen zouden games verliesgevend worden. Uiteraard zullen uitgevers het nooit zo ver laten komen, ze zullen proberen om games alleen in bepaalde regio's te laten werken, en als dat niet lukt zullen ze hun games niet langer in Rusland e.d. uitbrengen. Daarmee zijn zowel uitgevers als gamers slechter af. Keystores zijn dus voor niemand goed behalve de uitbaters van de keystores zelf. Niet gebruiken dus.
Compizfox schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 16:16:
Kan deze hele discussie misschien niet beter gevoerd worden in het Legale Gamekeys topic?
offtopic:
Eigenlijk wel, maar in dat topic wordt je zo ongeveer gelynched als je kritiek durft te hebben, bovendien komen ze hier ook steeds vaker voorbij. Maar goed, dat is opzich natuurlijk geen excuus voor een offtopic discussie, meer een slechte reden. ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2012 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-10 11:34

Compizfox

Bait for wenchmarks

Kan deze hele discussie misschien niet beter gevoerd worden in het Legale Gamekeys topic?

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-10 20:25
Idd zinloze discussie hier.

Er is een wereldmarkt en daar maken we gewoon gebruik van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:26

Sagat

Is pappa x2!

Iig eens dat de discussie hier niet thuis hoort.

Edit:
En over niet thuishoren gesproken, dacht dat ik in het steam sale topic zat
MOVE

[ Voor 80% gewijzigd door Sagat op 05-01-2012 11:57 . Reden: Doh ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijsjha
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-01-2024
"Nough said"..Bring on the bargain hunts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanCM
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:21
Bulletstorm is imo best een leuke budget game. Kort, maar wel leuk. Rauwe, bloederige FPS.

Ik vind `m echt heel vet en jammer dat ik hem zo snel uitgespeeld heb :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:24

IceStorm

This place is GoT-like!!!

BastiaanCM schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 12:52:
Bulletstorm is imo best een leuke budget game. Kort, maar wel leuk. Rauwe, bloederige FPS.
Eigenlijk wel de bedoeling om aanbiedingen te posten en niet alleen maar budget titels ;)

Neemt niet weg dat hij nu voor € 8,50 + € 2,- verzendkosten bij 4evergames.nl ligt en zo goedkoop heb ik hem offline nog niet gezien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Greenmangaming vandaag:
Dawn of War II: Retribution is 75% off for 24 hours [greenmangaming.com] (€8.69)

Sword of the Stars II: Lords of Winter is 25% off for 24 hours [greenmangaming.com]

Bastion is 50% off [greenmangaming.com]

STORM: Frontline Nation is 60% off [greenmangaming.com]

Tomb Raider: Legend is 75% off for 24 hours [greenmangaming.com]

(co.uk) Empire: Total War is 75% off for 24 hours [greenmangaming.com]

(co.uk) Heroes of Might & Magic VI: Deluxe Edition is 75% off for 24 hours [greenmangaming.co.uk]

[ Voor 11% gewijzigd door Pheace op 05-01-2012 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:58
Kan ik die ook als kado voor een vriend kopen?

(co.uk) Heroes of Might & Magic VI: Deluxe Edition is 75% off for 24 hours [greenmangaming.co.uk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
maartend schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 13:51:
Kan ik die ook als kado voor een vriend kopen?

Geen Steam of Origin in dit geval als ik me niet vergis dus dan denk ik van niet. In die gevallen zou je nog je key kunnen geven aan je vriend maar hier wordt het gewoon aan je account (capsule) gebonden helaas en giften hebben ze nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Indie Royale New Years Bundle is nu verkrijgbaar:

http://www.indieroyale.com/

2.68 euro op het moment, prijs gaat omhoog hoe langer je wacht.
Nuclear Dawn available on: steam (pc and mac)
Max & The Magic Marker available on: windows, mac, desura, steam (pc and mac)
Fractal available on: windows, mac, desura, steam (pc and mac)
Super Crossfire available on: windows, mac, desura

[ Voor 8% gewijzigd door Pheace op 05-01-2012 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die bundel valt tegen vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karstnl
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-09 16:27
mij ook, zitten toch altijd de minder leuke games in. Humble is in dat opzicht beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Met Nuclear Dawn erbij is dit duidelijk de beste bundel tot nu toe imho. Haalt bij lange na niet het niveau van HumbleBundle maar toch, voor die paar euro geloof ik het wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Veel liefde voor de Steam daily vandaag, X-com Complete Pack voor €5,09

De weekend deal van Age Of Empires 3 compleet voor -50% = €18,49 is niks anders dan schandalig imo >.< (37 euro basis prijs?!). Maar goed, hij staat toch al nummer 1 bij best verkocht voor vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Pheace schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 20:50:
De weekend deal van Age Of Empires 3 compleet voor -50% = €18,49 is niks anders dan schandalig imo >.< (37 euro basis prijs?!). Maar goed, hij staat toch al nummer 1 bij best verkocht voor vandaag.
En voor als mensen het afvroegen:
Nee, de key die je bij de actie, een tijdje geleden, van GFWL kreeg (AoE3 for €0,10) werkt niet in Steam.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
Age Of Empires 3 compleet voor -50% = €18,49

bij bol is hij al voor 20 euro te krijgen

http://www.bol.com/nl/p/g...04004007117781/index.html

dus zo'n grote korting is het niet van steam , want er zijn meerdere die het dus doen

[ Voor 8% gewijzigd door ravw op 05-01-2012 21:01 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Greenmangaming vandaag vanaf 1 uur:
Homefront is 75% off for 24 hours [greenmangaming.com]

Cities in Motion: Collection is 75% off for 24 hours [greenmangaming.com]

Tomb Raider: Underworld is 75% off for 24 hours [greenmangaming.com]

Just Cause Bundle saves 70% [greenmangaming.com]

Mount & Blade: Warband is 60% off [greenmangaming.com]

Dead Island: Blood Bath DLC is 35% off [greenmangaming.com]

(co.uk) FM2011 is 66% off for 24 hours [greenmangaming.com]

(co.uk) Call of Juarez: The Cartel is 75% off for 24 hours [greenmangaming.com]

[ Voor 12% gewijzigd door Pheace op 06-01-2012 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Greenmangaming vandaag vanaf 1 uur:
Deus Ex: Human Revolution is 75% off for 24 hours! [greenmangaming.com]

Penumbra Collection is 60% off! [greenmangaming.com]

Sword of the Stars Collection is 75% off for 24 hours! [greenmangaming.com]

(co.uk) Football Manager 2012 is 50% off for 24 hours! [greenmangaming.co.uk]

(co.uk) Beyond Good & Evil is 75% off for 24 hours! [greenmangaming.co.uk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:29
Lijkt er op dat er met de aanbieding van Football Manager 2012 iets mis is gegaan want een prijs van 49.97 € is niet bepaald 50% korting want ik kan me niet voorstellen dat ze die normaal verkopen voor 100 €.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Greenmangaming vandaag:
Magicka: Collection is 75% off for 24 hours! [greenmangaming.com]

Bastion is 60% off for 24 hours! [greenmangaming.com]

Space Marine is 50% off! [greenmangaming.com]

Lord of the Rings: War in the North is 60% off! [greenmangaming.com]

Lara Croft & The Guardian of Light is 50% off! [greenmangaming.com]
Greenman.co.uk deals maar weggelaten, want desondanks dat dat de site is die ik/wij gebruiken lijkt het er op dat die deals restricted zijn voor de UK.

[ Voor 4% gewijzigd door Pheace op 08-01-2012 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il 2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Als ik op greenmangaming iets wil halen staat er bij paypal dat je een verified account moet hebben :? Ik heb verder nog nooit problemen met paypal gehad en gebruik het al 2-3 jaar, wat is dit nou opeens. En hoe kan ik mijn account 'verifiëren'?

[ Voor 20% gewijzigd door Il 2 op 09-01-2012 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Il 2 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 00:32:
Als ik op greenmangaming iets wil halen staat er bij paypal dat je een verified account moet hebben :? Ik heb verder nog nooit problemen met paypal gehad en gebruik het al 2-3 jaar, wat is dit nou opeens. En hoe kan ik mijn account 'verifiëren'?
CC of je bank linken aan paypal als ik me niet vergis.

Ik denk dat GMG dit wil omdat ze een tijd lang (en nog steeds) een systeem hadden waar je door mensen te referren extra credit kreeg (5 euro voor jou en de referral, als ze 5 euro besteden)

Denk dat daar wel misbruik van gemaakt zal zijn door mensen want als je elke keer een nieuwe account aanmaakt en daar 5 euro mee besteedt heb je ineens 10 euro extra credit om nog te besteden. En aangezien je steeds unieke betaalinfo per account nodig had zal Paypal wel het meest voordehandliggend geweest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

Ik heb Hydrophobia: Prophecy voor 2.35 gekocht van steam nu nog even downloaden (6 uurtjes wachten Xd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 18:21

TheAnthonyNL

PC Gamer

hardcoresmurf schreef op maandag 09 januari 2012 @ 12:22:
Ik heb Hydrophobia: Prophecy voor 2.35 gekocht van steam nu nog even downloaden (6 uurtjes wachten Xd)
Zeer leuk spel heb er zelf ook van genoten :D is aan te raden voor mensen die graag leuke indie games spelen

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Heb em zelf ook gekocht met nog eens een -50% coupon, voor net iets over 1 euro zag het er niet slecht uit :)

Daily deal vandaag is Lucid -75% voor 1,25€

[ Voor 33% gewijzigd door Pheace op 09-01-2012 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
GetGamesGo

http://www.getgamesgo.com/

Football Manager 2011 -75% €4.99
Mafia 2 -75% €4.99
Civ V GOTY -75% €13.58
Shogun 2 Total War Collectors Pack Bundle €20.22
Sonic Generations €14.99

En nog meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Zavvi.nl:

S.T.A.L.K.E.R. - Call of Pripyat @ € 3.95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Greenmangaming vandaag:
Batman: Arkham City is 60% off for 24 hours only! [

Penumbra Collection is 75% off for 24 hours only! [

Hitman: Codename 47 is 75% off for 24 hours only!

Deus Ex: GOTY Edition is 75% off for 24 hours only!

Homefront is 50% off all week!

Team 17 games are 50% off all week!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Ik zie net dat FEAR 3 nu maar voor €4,74 is bij Greenmangaming, dus nog goedkoper dan paar dagen geleden. Is nog voor 1 uur in de aanbieding dus als je de game wilt moet je snel wezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-10 11:34

Compizfox

Bait for wenchmarks

GamersGate

Mass Effect bundle (ME1+ME2) £17.48 http://www.gamersgate.co....t-complete-pack-uk-bundle

Echt een koopje, must-have ;)

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Als je wacht op steam sales kan je ze kopen voor ongeveer 4 euro p.s. Dat is dus 10 euro goedkoper dan dat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:20

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Compizfox schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 14:27:
GamersGate

Mass Effect bundle (ME1+ME2) £17.48 http://www.gamersgate.co....t-complete-pack-uk-bundle

Echt een koopje, must-have ;)
Nou, koopje.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Heb ze op steam goedkoper gekocht in de sales tijdje terug.
ME1 €5
ME2 special edition €7,50

Trouwens best vaag die gamersgate want ze moeten ME1/2 ook los in de sales hebben elk voor ~5 dollar, kan er als european alleen niet bij.
En volgens http://www.steamgamesales.com zelfs €3,92 voor Duitsland bij gamersgate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Dead Space 1 en 2 zijn de -75% weekend sale bij Steam. 1 voor €2.50 en 2 voor €7.50, of de pack voor €9.99

Ook is Nation Red -75% voor €2,25, en als je twijfelt kan je hem dit hele weekend ook gratis spelen om uit te proberen.

[ Voor 38% gewijzigd door Pheace op 14-01-2012 03:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GodDamage
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-10 17:06
Pheace schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 03:09:
Dead Space 1 en 2 zijn de -75% weekend sale bij Steam. 1 voor €2.50 en 2 voor €7.50, of de pack voor €9.99

Ook is Nation Red -75% voor €2,25, en als je twijfelt kan je hem dit hele weekend ook gratis spelen om uit te proberen.
Dat Nation Red schijnt vrij matig te zijn. Jammer dat Steam op het Dead Space pack niet wat meer korting toepast want 1 cent besparing is niet echt een reden om dan meteen maar alle twee te kopen. Hoe dan ook, het jeukt me wel weer dus ik denk dat ik het pack haal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
GodDamage schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 11:24:
[...]

Dat Nation Red schijnt vrij matig te zijn. Jammer dat Steam op het Dead Space pack niet wat meer korting toepast want 1 cent besparing is niet echt een reden om dan meteen maar alle twee te kopen. Hoe dan ook, het jeukt me wel weer dus ik denk dat ik het pack haal. :)
Dat nation red is aangehaald als 1 van de betere indie games tot nu toe, schijnt vrij goed te zijn.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je nu een weekeinde gratis kan spelen, kan je dan op bijv. maandag je internetverbinding afsluiten en dan nog verder spelen of trapt steam daar niet in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
  • Laatst online: 15:57
Ik denk niet dat Steam erin trapt maar je kunt het proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-09 13:10
Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 15:36:
Als je nu een weekeinde gratis kan spelen, kan je dan op bijv. maandag je internetverbinding afsluiten en dan nog verder spelen of trapt steam daar niet in?
Vermoed toch wel dat Steam bijhoudt wie het gekocht heeft en wie niet, zal wel iets van een timer inzitten die ervoor zorgt dat het na het weekend niet meer werkt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

GodDamage schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 11:24:
Dat Nation Red schijnt vrij matig te zijn.
Absoluut niet mee eens eigenlijk. Hele leuke indie game met een dev die zich ook na 1,5 jaar gewoon nog bezig houdt met suggesties op forums etc. Tuurlijk, het moet je ding zijn om hordes zombies topdown af te schieten en het is geen spel om 3 uur achter elkaar te spelen (imho ;)) maar wel erg leuk. Co-op en alles erbij dus je kunt ook altijd met vrienden aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GodDamage
Ik heb het net even gespeeld want de installatie was iets meer dan 500 mb en dus goed te doen. Het is een topdown L4D, alleen dan niet leuk. Support van devs of indie zegt me ook niets; ik wil gewoon leuke spellen hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 23:51

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Nation Red is een leuke game, zeker voor de prijs waar hij nu voor in de shop staat. Veel updates, meerdere van mijn eigen aangedragen ideeën zitten al in de game (perks etc). Het is een spel wat vooral leuk is om af en toe even te spelen. Je speelt dit geen dagen achter elkaar over het algemeen. Ik heb over Nation Red eigenlijk alleen maar positieve reacties en reviews gelezen.

Het spel heeft overigens niets met een top down L4D te maken zoals GodDamage aangeeft. De enige overeenkomst zijn zombies zo ongeveer.

[ Voor 15% gewijzigd door Bor op 14-01-2012 20:30 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Steam Midweek Madness: Flatout serie -66%, Complete pack = 13,59€

Steam Daily: Painkiller serie -75%, Complete Pack = 4,99€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GodDamage
Dang! In de USA kost MoH maar $5 en dat is dus bijna de helft goedkoper dan de EU. Mmm het wordt dus toch maar eens tijd om een yank-maatje te zoeken zodat hij mij kan giften na een paypalbetaling. Het gaat uiteraard maar om een paar euri maar dat is de sport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
@GodDamage, voeg mij maar toe op Steam, ik ken wel een paar amerikanen die het kunnen regelen (en te vertrouwen zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GodDamage
kutagh schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 13:49:
@GodDamage, voeg mij maar toe op Steam, ik ken wel een paar amerikanen die het kunnen regelen (en te vertrouwen zijn).
Wat is je Steam nick? Mijn nick is hetzelfde als hier met de toevoeging 666.

[ Voor 9% gewijzigd door GodDamage op 21-01-2012 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
kutagh schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 13:49:
Mag ik ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
@Maartend: tuurlijk

Profiel: http://steamcommunity.com/id/kutagh

[ Voor 42% gewijzigd door kutagh op 21-01-2012 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_H_T
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 31-07 07:03
Daily Deal: The Binding of Isaac voor €2.50,-
http://store.steampowered.com/app/113200/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Voor mogelijke Sims fans. De Sims 3 serie en Sims Middeleeuwen Serie is -50% op Origin deze week. Nog steeds vreselijk duur maar goed, anders kan je lang wachten op een digitale versie waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Voor alle noobjes die nog denken dat ze via amerikaanse vriendjes moeten kopen: steamunpowered.eu
(neemt niet weg dat het handig kan zn er 1 te hebben hoor :+ , russen zijn ook een aanrader :9 )

[ Voor 34% gewijzigd door Postius op 24-01-2012 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Nieuwe Indie Royale Bundel is uit:

Serious Sam Lightning Pack €2.85 op het moment. prijs gaat omhoog hoe meer mensen hem kopen.

Serious Sam: The Random Encounter (Steam + Desura)
Serious Sam Double D (Steam + Desura)
Serious Sam: Kamikaze Attack (Desura)
Serious Sam: The First & Second Encounter (Steam)
Serious Sam: The Greek Encounter (Desura)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 14:07:
Voor alle noobjes die nog denken dat ze via amerikaanse vriendjes moeten kopen: steamunpowered.eu
(neemt niet weg dat het handig kan zn er 1 te hebben hoor :+ , russen zijn ook een aanrader :9 )
wat is dat voor site? Hij is kennelijk nu 2 dagen op zwart vanwege de acta wetgeving?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 18:52:
[...]

wat is dat voor site? Hij is kennelijk nu 2 dagen op zwart vanwege de acta wetgeving?
Volgens mij is het zo'n 'grijs gebied'-winkel. Denk ik. Russische serial keys en dat soort dingen.
Officieel mag het niet, maar de keys an sich zijn legaal.
Ikzelf waag me er niet aan, ik wil geen enkel risico lopen, maar veel mensen zweren erbij.

Maar ik ken de winkel niet, dus misschien zit ik ernaast. Maar ze zijn wel lang bezig met hun ACTA-actie, ja :P

[ Voor 12% gewijzigd door anandus op 24-01-2012 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

lama, was al gepost :S

[ Voor 93% gewijzigd door Gropah op 24-01-2012 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Wow, wat is het verschil tussen de lightning pack en de 100 hours pack?
/me in de war is
edit:

Oh, wacht, het is een andere poster. Damn you met jullie zwart-rode avatars :P
(En damn me dat ik overhaastig reply ;) )

Het gaat over hetzelfde pack.

[ Voor 49% gewijzigd door anandus op 24-01-2012 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

woohoopsie daisies niet goed gekeken :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

steamunpowered.eu is een soort van blog over steam en andere online retailers. ook kan je hier alle eurotiers vinden. op het forum spreekt iedereen zijn ervaringen over de retailers of gewoon over spellen in het algemeen.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-10 21:09
Vraagje.

Ik mis elke keer leuke deals op games die ik nog eens wil kopen om later te spelen.

Dit topic is leuk, maar verre van compleet. Is er ergens een plek waar je in 1 oogopslag de daily deals kunt lezen? Dus steam deals, Gamersgate offers etc. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guReMcO
  • Laatst online: 23:00

guReMcO

Praat mar frysk

_Anvil_ schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 11:57:
Vraagje.

Ik mis elke keer leuke deals op games die ik nog eens wil kopen om later te spelen.

Dit topic is leuk, maar verre van compleet. Is er ergens een plek waar je in 1 oogopslag de daily deals kunt lezen? Dus steam deals, Gamersgate offers etc. ?
Dat is, volgens mij iig, wel een beetje de bedoeling van dit topic maar het komt niet echt van de grond. Op YouTube word door Totalbiscuit bijna elke week in het weekend een video The Salebox geupload. Die is ook wel handig om te kijken wat de goede deals zijn en wat niet. Maar voor bijvoorbeeld Midweek Madness (ik mis doordeweekse dolheid) op Steam heb je er niks aan want dat is dan al voorbij. :P

Croissant in hand, I was alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Ach dit topic in de gaten houden, anders open een website ervoor. Het is er nog niet, wie weet wordt je de volgende internet miljoinair.

Overigens is steamunpowered.eu een vergelijkings site voor digitale distributeurs. En het is 100% legaal, lekker puh. Maar wat men niet kent.... ;) Het is net zo betrouwbaar als alle andere winkels.

@hieronder: I stand corrected

[ Voor 46% gewijzigd door Postius op 25-01-2012 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

_Anvil_ schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 11:57:
Vraagje.

www.steamgamesales.com nuff said :D

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
En het stond nog in de opening post van dit topic ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Bij Greenmangaming is Skyrim vandaag -50% 24.98 €

Was blijkbaar tot hun speciaal gereserveerde stock weg was. Hij is weer terug naar de normale prijs.

[ Voor 27% gewijzigd door Pheace op 26-01-2012 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 23:51

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Pheace schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 13:52:
Bij Greenmangaming is Skyrim vandaag -50% 24.98 €

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Pheace schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 17:08:
[...]

En het stond nog in de opening post van dit topic ook ;)
Dank, maar iets in de naam zegt mij dat het om alleen steam gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
_Anvil_ schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 14:00:
[...]

Daar lijkt het wel op inderdaad maar is niet zo, en daarom stond het er ook naast dat dat niet zo was ...

*Url even gefixed

[ Voor 36% gewijzigd door Pheace op 26-01-2012 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:51

Sorbo

Uw hulp in huis!

_Anvil_ schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 14:00:
[...]

Dan heb je de site nog niet helemaal goed bekeken ;) Steamgamesales post, ondanks de naam, deals van de grote winkels (Steam, GMG, GG), en sorteert ze ook automagisch op tijdstip van toevoegen, zodat je in 1 oogopslag kunt zien welke nieuwe deals er zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonin
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-08 00:24
Maar is ook heel handig om steamaanbiedingen op waarde te schatten!

Zie je een deal voorbij komen waarvan je denkt: die heb ik eerder voorbij zien komen, dan kun je in de price history kijken wat de prijzen zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Beetje jammer van de plek maar de prijs is natuurlijk TE goedkoop :)

D&D Master Collectie met Baldur's Gate I+II, Icewind Dale I + II en Planescape:Torment (en vooruit, The Temple of Elemental Evil zit er ook bij maar die kun je vergeten) voor € 7.50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
IceStorm schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 21:38:

D&D Master Collectie met Baldur's Gate I+II, Icewind Dale I + II en Planescape:Torment (en vooruit, The Temple of Elemental Evil zit er ook bij maar die kun je vergeten) voor € 7.50
Ik heb toch al een game van Impuls, dus voor mij perfect. Heb enkel Plancescape tornment origineel. Nu dus alles.

Oftewel bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlamonw
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-08 15:56

Tof, ik zoek al een tijdje naar een betaalbare versie van Baldur's Gate en Planescape, bedankt!

Durf me voor 7.50 zelfs wel aan dat Impulse te wagen ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:02

Superkiwi

Hoi doei

Dirt 3 op zavvi besteld voor 17,95, geen verzendkosten.
Stuk goedkoper dan de 30 euro waarvoor ik 'm in NL kan vinden.
Ten tijde van bestellen was ie in NL nog minimaal 39 euro.
Zavvi is trouwens sowieso goedkoop met z'n games;
heb daar ook AC Brotherhood (11,95) en Portal 2 (15,45) vandaan.

AC Relevations, NFS the Run en BF3 (ps3) liggen er nu voor 28,95 p/st.

*edit*
Sorry, had niet gezien dat het een pc topic was 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door Superkiwi op 27-01-2012 22:21 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ride277
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 18:03

ride277

Cooled by Noctua

dvdkiwi schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 23:01:
Dirt 3 op zavvi besteld voor 17,95, geen verzendkosten.
Stuk goedkoper dan de 30 euro waarvoor ik 'm in NL kan vinden.
Ten tijde van bestellen was ie in NL nog minimaal 39 euro.
Zavvi is trouwens sowieso goedkoop met z'n games;
heb daar ook AC Brotherhood (11,95) en Portal 2 (15,45) vandaan.

AC Relevations, NFS the Run en BF3 (ps3) liggen er nu voor 28,95 p/st.
Het nadeel van Dirt 3 is, (kwam ik deze week achter), is dat als je DLC wil, deze meer kosten dan de hele game... ong 28,50 voor de belangrijkste, en dan heb nog nog niet alles...

| system specs |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter

Ow die had ik ook gezien inderdaad. Zat eigenlijk te wachten tot de prijs op Gog wat te doen was maar ik denk dat ik maar ga wachten tot deze collectie (hopelijk) naar Steam komt uiteindelijk want met een goede sale is dit pakket echt niet in prijs te verslaan, zeker niet met die 9.99 price tags per stuk op Gog en meestal magere sales percentages.
Neverwinter Nights bundle is ook on sale trouwens, dan heb je 1 en 2 'compleet' (mist nog iets bij twee maar dat is bijna overal). Deal is wel wat minder goed, voor 11,44 €

[ Voor 12% gewijzigd door Pheace op 27-01-2012 02:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10 14:57
Is die bundle eigenlijk op steam te redeemen?

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Sinned123 schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 07:24:
Is die bundle eigenlijk op steam te redeemen?
Nee, Steam heeft die games niet eens helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Sorbo schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 14:10:
[...]

Dan heb je de site nog niet helemaal goed bekeken ;) Steamgamesales post, ondanks de naam, deals van de grote winkels (Steam, GMG, GG), en sorteert ze ook automagisch op tijdstip van toevoegen, zodat je in 1 oogopslag kunt zien welke nieuwe deals er zijn.
I stand corrected. Dank voor de tip heren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
IceStorm schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 07:40:
[...]

Nee, Steam heeft die games niet eens helaas.
Neverwinter Nights 2 zit wel op Steam.

Maar je kan het inderdaad niet redeemen met eventuele codes die je elders krijgt.

[ Voor 10% gewijzigd door anandus op 27-01-2012 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Ik dacht dat het om de games uit de DND Master bundle ging. Als Steam ooit nog BG, IWD en P:T in de catalogus krijgt worden dat ook insta-buys (ook al heb ik ze allemaal al een keer of 5).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
IceStorm schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 12:47:
[...]

Ik dacht dat het om de games uit de DND Master bundle ging.
Ah, okee.
Ja, teruglezend zie ik dat je de andere bundle bedoelt. Het was op meerdere manieren te interpreteren.
Als Steam ooit nog BG, IWD en P:T in de catalogus krijgt worden dat ook insta-buys (ook al heb ik ze allemaal al een keer of 5).
QFT, definitely.
Ook al heb ik ze hier ook allemaal. Op weetikveelhoeveel cd's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:20

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

BG, IWD en P:T
Right :7.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Op Getgamesgo vandaag Serious Sam 3 -66% en Deus Ex HR (en DLC) -70%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GodDamage
Gamersgate heeft Warhammerweekend
Deze spellen hebben korting tot 75%.
Ik heb zelf Dawn of War II gekocht voor €2,49 als kennismakertje want ik heb nog nooit een spel gespeeld uit deze serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Mooie prijs. En als ik het goed heb kan je de key gebruiken in Steam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GodDamage
anandus schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 13:06:
Mooie prijs. En als ik het goed heb kan je de key gebruiken in Steam :)
Goed dat je het zegt! Ik stond net op het punt om de versie die ik van Gamersgate had gedownload te installeren. Nu heb ik het spel in Steam geactiveerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Weer Skyrim -50% op het moment op GMG, voor een KORTE tijd.

http://www.greenmangaming...lder-scrolls-v-skyrim-eu/
Pagina: 1 ... 12 ... 103 Laatste

Let op:
Voor grijze gamekeys (zoals G2A, cdkeys.com en kinguin) is er: Online Gamekeys kopen - Deel II.
Voor bundles: Het grote 'Game Bundles'-topic
Voor een prijsvergelijker van legale games: IsThereAnyDeal
Prijsalert bot toe te voegen aan (je eigen) Discord server (let op: geen affiliatie met Tweakers dus eigen risico): https://freestuffbot.xyz/
Alles met betrekking tot budget en gratis Console games: Console Budget Gaming topic

Plaats deals alleen als ze op dit moment geldig zijn.

Slowchat in dit topic is niet de bedoeling. Post dus alleen aanbiedingen en eventuele zaken rondom deze aanbiedingen. Vraag dus niet om kortingscodes, gamekeys of aanbiedingen en kijk even of de aanbieding die je wilt posten niet al een keer eerder is gepost. Welke games je hebt gekocht, je gedachten over een game/aanbieding etc. horen niet in dit topic.

Daarnaast dienen games die altijd gratis zijn niet gepost te worden (het is immers geen tijdelijke aanbieding).
Heb je behoefte om je nieuwe aankoop te delen of er over te praten: Het nieuwe Game aankoop topic