Het Galaxy S II topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 50 Laatste
Acties:
  • 365.259 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier al op gelet, en is er eventueel een oplossing voor ? Je hebt in een map "afbeeldingen" bvb 100 foto's staan. Als je op thumbnail van de eerste foto klinkt kun je gewoon door de foto's scrollen in volledig formaat, en nu komt het... Als je bvb alleen maar van bvb foto 50 wilt beginnen kijken klink je op de thumbnail van foto 50, zie je foto 50 en als je dan de foto wegscrolt krijg je waar je foto 51 verwacht terug foto 1 daarna 2 enz. Dan moet je telkens al die andere foto's doorscrollen om bvb vanaf 50 te kunnen kijken. Heb al foto's op verschillende manieren proberen weer te geven (naam, datum, grootte...) Is dit bij jullie ook zo ? Thanks !!!
Voor de rest 2 weken in bezit en nog altijd super tevreden, geen vuiltje aan de lucht... Buiten beetje batterij-issues niks van alle andere problemen die hier af en toe aangehaald worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul van Druten
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 14:12
Golf2vr6 schreef op maandag 20 juni 2011 @ 08:54:
Totaal off-topic:

Als je niet tevreden bent over de prestaties van een auto is er de mogelijkheid tot chip-tuning....

Iemand trouwens enig idee wanneer officieel KF2 beschikbaar komt. Al zitten we natuurlijk meer op 2.3.4 te wachten.
Je bedoeld een custom ROM? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

leondepeon schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 19:58:
maar als ik winamp wil bedienen met mijn headset remote op mijn galaxy dan werkt het niet en gaat automatisch de galaxy player aan.
In de settings van winamp zit een optie Control headset 'Use Winamp to control the headset'. Die moest ik uitzetten omdat winamp steeds aanging als ik de galaxy player wilde pauzeren... Misschien dat jij hem juist aan moet zetten?

Constructed: Silver || Limited: Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyrddinLXXIIX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-08 02:13
Golf2vr6 schreef op maandag 20 juni 2011 @ 08:54:
Totaal off-topic:

Als je niet tevreden bent over de prestaties van een auto is er de mogelijkheid tot chip-tuning....

Iemand trouwens enig idee wanneer officieel KF2 beschikbaar komt. Al zitten we natuurlijk meer op 2.3.4 te wachten.
samfirmware heeft al een KF2
MULTI - CSC - OXAKF2

Maar wij willen natuurlijk een XEN versie.
Die uiteraard net zo goed overgeslagen zou kunnen worden hier. :P

Ik heb wel KF1 erop nu, maar wacht toch met smart op 2.3.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 13:05

Nutral

gamer/hardware freak

Hoe komen jullie aan 2% accu kwijt overnacht ? Ik heb hem in airplane mode gezet met 100% en in de ochtend was de accu weer leeg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-09 09:52
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 06:40:
[...]
Ik begrijp niet wat het nut is van deze hack, de launcher onthoud welke homescreen je het laatst had en zal altijd naar die homescreen gaan als je de home toets indrukt. Deze hack is dus niks anders dan een stukje cosmetica wanneer je je toestel aanzet.
Welnee, als je normaal gesproken op Home drukt gaat 'ie naar het meest linker scherm, iets dat ik vreselijk irritant vind aangezien na jaren Android gebruik het middelste scherm je startscherm is. Met deze hack kom je na een reboot dus op je gewenste scherm uit en ook het drukken op Home zal dat scherm als resultaat hebben.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
ZeilDude schreef op maandag 20 juni 2011 @ 01:42:
Wat ik erg lastig vind, is dat de meldingen op het notificatiescherm onder "doorlopend" een zwart lettertype hebben. Dat maakt ze lastig leesbaar. Weet iemand hier een (eenvoudige) oplossing voor? Ik kan nergens een instelling hiervoor vinden.

[afbeelding]
Dit heb ik ook al sinds dat ik hem heb. Het went wel maar het zou toch fijne zijn als dit in het wit was. Heb ook gewoon nog de originele Nederlandse KE2 firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
AtlAntA schreef op zondag 19 juni 2011 @ 11:56:
[...]

Vlingo ondersteund nog geen nederlands. Naar wat ik begrepen heb wordt daar wel aan gewerkt.
Is Vlingo ook te gebruiken als je niet verbonden ben met internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Nutral schreef op maandag 20 juni 2011 @ 11:07:
Hoe komen jullie aan 2% accu kwijt overnacht ? Ik heb hem in airplane mode gezet met 100% en in de ochtend was de accu weer leeg :(
Dit lijkt me toch niet echt normaal.
Mijn vriendin heeft deze telefoon ook. En hij gaat een stuk langer mee in gebruik dan mijn HTC Desire.

Schijnbaar loopt er een app iets te doen. Als hij echt helemaal leeg is 100% kwijt in de nacht blijft de processor waarschijnlijk iets doen, terwijl hij is slaap zou moeten vallen.

Je kan bv een app downloaden battery mix. En deze laat je gewoon aanstaan, die houd bij hoeveel batterij welke apps gebruiken.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 07:32:
Iemand hier al op gelet, en is er eventueel een oplossing voor ? Je hebt in een map "afbeeldingen" bvb 100 foto's staan. Als je op thumbnail van de eerste foto klinkt kun je gewoon door de foto's scrollen in volledig formaat, en nu komt het... Als je bvb alleen maar van bvb foto 50 wilt beginnen kijken klink je op de thumbnail van foto 50, zie je foto 50 en als je dan de foto wegscrolt krijg je waar je foto 51 verwacht terug foto 1 daarna 2 enz. Dan moet je telkens al die andere foto's doorscrollen om bvb vanaf 50 te kunnen kijken. Heb al foto's op verschillende manieren proberen weer te geven (naam, datum, grootte...) Is dit bij jullie ook zo ? Thanks !!!
Voor de rest 2 weken in bezit en nog altijd super tevreden, geen vuiltje aan de lucht... Buiten beetje batterij-issues niks van alle andere problemen die hier af en toe aangehaald worden...
Als ik bij foto 50 begin gaat hij gewoon verder met 51, 52 etc. Standaard player.
Snoop schreef op maandag 20 juni 2011 @ 11:27:
[...]

Dit heb ik ook al sinds dat ik hem heb. Het went wel maar het zou toch fijne zijn als dit in het wit was. Heb ook gewoon nog de originele Nederlandse KE2 firmware.
Dat is merkwaardig: ook bij mij geeft hij gewoon vanaf het begin duidelijke witte letters. Nederlandse versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 00:39
Ja hoor, vannacht is er maar heel weinig batterij afgegaan. Sinds vanochtend begint dat wi-fi delen onzin weer en nu gaat het ineens veel sneller met de batterij. Dit snap ik dus niet. Je maakt als bedrijf een prachtig toestel en zoiets verhelp je niet binnen een paar weken? Eigenlijk is dat niet te accepteren hoor. In dit geval denk ik, neem een voorbeeld aan Apple, die ook onlangs binnen een paar dagen een fix uitbrachten voor het batterijgebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jodi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:39

Jodi

No Matches Found

Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 11:50:
[...]

Als ik bij foto 50 begin gaat hij gewoon verder met 51, 52 etc. Standaard player.
[...]

Dat is merkwaardig: ook bij mij geeft hij gewoon vanaf het begin duidelijke witte letters. Nederlandse versie.
Idem hier:
Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5101/5852509466_12a25cc30f.jpg
Originele NL firmware.

offtopic:
Wat bizar handig dat je zonder te rooten screenshots kan maken :) Dat kon mijn Desire HD niet...

Normaal doen, daar word je pas echt gek van! :: I reject reality, and substitute my own.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet alles heeft witte letters. Bij mij is 'spaarstand' gewoon in witte letters, maar 'Lookout' is weer in zwarte letters....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Jodi schreef op maandag 20 juni 2011 @ 11:58:
offtopic:
Wat bizar handig dat je zonder te rooten screenshots kan maken :) Dat kon mijn Desire HD niet...
Hebben wij toch ook weer iets gehad aan de producten van de heer Jobs ;)
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 12:02:
Niet alles heeft witte letters. Bij mij is 'spaarstand' gewoon in witte letters, maar 'Lookout' is weer in zwarte letters....
Dan houdt die app zich blijkbaar niet aan de in jouw Rom geldende kleuren maar gebruikt 'ie zijn eigen versie.

[ Voor 37% gewijzigd door Brad Pitt op 20-06-2011 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Golf2vr6 schreef op zondag 19 juni 2011 @ 20:41:
[...]

Je wilt dat ik nu tb zeg, maar dat is er bij mij echt niet! Misschien dat het wat uitmaakt dat ik litening rom draai (denk het niet).
Hier ook geen toetsenboord. En ook Lite'ning rom btw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremere
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-09 07:51
Nutral schreef op maandag 20 juni 2011 @ 11:07:
Check je batterij gebruik en kijk of Social Hub een hoog percentage heeft staan. Was bij mij wel het geval... was zelfs zo erg dat ik hem aan de USB port niet eens opgeladen kreeg. Heb alle SNS accounts weggegooid en daarna opnieuw toegevoegd en dat probleem is nu weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 13:05

Nutral

gamer/hardware freak

het is elke keer ongeveer 90% android systeem (de gele/groene)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 12:02:
Same here, Task Manager - zwarte letters, CPUNotify - witte letters. Lite'ning ROM 1.4 met KF1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op maandag 20 juni 2011 @ 11:25:
[...]

Welnee, als je normaal gesproken op Home drukt gaat 'ie naar het meest linker scherm, iets dat ik vreselijk irritant vind aangezien na jaren Android gebruik het middelste scherm je startscherm is. Met deze hack kom je na een reboot dus op je gewenste scherm uit en ook het drukken op Home zal dat scherm als resultaat hebben.
Nee hoor. Net geprobeerd en hij gaat terug naar de plaats waar ik was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 12:23:
Nee hoor. Net geprobeerd en hij gaat terug naar de plaats waar ik was.
Nee hoor. Ga maar op bijv. scherm 5 staan. Druk op Home toets. Hoppa, back to screen 1. Waardeloos is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:48
Brad Pitt schreef op maandag 20 juni 2011 @ 12:25:
[...]

Nee hoor. Ga maar op bijv. scherm 5 staan. Druk op Home toets. Hoppa, back to screen 1. Waardeloos is dat.
Waarom druk je op de home-toets als je al op een home-screen bent dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
[...]

Waarom is men geneigd om iets zo snel waardeloos te noemen. Het is gewoon hoe Samsung het heeft geïmplementeerd. Dat jij het anders gewend bent wil niet zeggen dat het verkeerd, waardeloos of wat dan ook is. Ik stap ook over van HTC Sense, en vind dit ook gewoon een normale benadering van de indeling. Het is alleen anders, maar niet "waardeloos".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AzzKickah schreef op maandag 20 juni 2011 @ 12:26:
[...]

Om naar het eerste scherm toe te gaan, dat is nou juist het mooie ervan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
AzzKickah schreef op maandag 20 juni 2011 @ 12:26:
Voor jullie is die tweak dan ook geheel onnodig zo te lezen. Ik druk op Home omdat ik het geheel waardeloos vind om door een paar schermen te moeten scrollen als ik bij mijn (lees: middelste) homescreen wil komen. Op het middelste scherm staan mijn meest gebruikte apps en wil daar naartoe kunnen met één click.
-Edwin- schreef op maandag 20 juni 2011 @ 12:28:
Waarom is men geneigd om iets zo snel waardeloos te noemen. Het is gewoon hoe Samsung het heeft geïmplementeerd.
Als enige Android leverancier ja. Maak het dan gewoon selecteerbaar. En doe niet "anders" omdat je "anders" wilt doen. Jaren lang is gewoon het middelste scherm je startscherm geweest. Waarom nu niet.
Dat jij het anders gewend bent wil niet zeggen dat het verkeerd, waardeloos of wat dan ook is. Ik stap ook over van HTC Sense, en vind dit ook gewoon een normale benadering van de indeling. Het is alleen anders, maar niet "waardeloos".
Sense vind ik ook waardeloos. Als jij dit nu een normale benadering vind is dat prima. Ik vind het (heel) vreemd.

[ Voor 43% gewijzigd door Brad Pitt op 20-06-2011 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Brad Pitt schreef op maandag 20 juni 2011 @ 12:29:
[...]

Voor jullie is die tweak dan ook geheel onnodig zo te lezen. Ik druk op Home omdat ik het geheel waardeloos vind om door een paar schermen te moeten scrollen als ik bij mijn (lees: middelste) homescreen wil komen. Op het middelste scherm staan mijn meest gebruikte apps en wil daar naartoe kunnen met één click.
Dan zet je je meest gebruikte apps toch op screen nummer 1 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
[...]

OK, ik snap het.

Is het een idee om jouw homescreen de meest linker te maken? Kwestie van gewenning denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
-Edwin- schreef op maandag 20 juni 2011 @ 12:30:
Dan zet je je meest gebruikte apps toch op screen nummer 1 8)7
Jaaaa, en dan lekker elke keer veeeeel schermen heen en weer scrollen in plaats van twee. Handig! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
[...]

Het vreemde bij mij is dat in sommige gevallen de letters wel gewoon wit zijn (ik had iets specifieker moeten zijn). De notificatietekst van nieuwe smsjes, emails etc, is wel gewoon wit.
Meldingen van nieuwe installaties zijn dan weer in het zwart. De tekst van Lookout bijvoorbeeld is in het menu ook zwart maar de info van Zdbox is wel weer gewoon wit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Snoop schreef op maandag 20 juni 2011 @ 12:33:
Het vreemde bij mij is dat in sommige gevallen de letters wel gewoon wit zijn (ik had iets specifieker moeten zijn). De notificatietekst van nieuwe smsjes, emails etc, is wel gewoon wit.
Meldingen van nieuwe installaties zijn dan weer in het zwart. De tekst van Lookout bijvoorbeeld is in het menu ook zwart maar de info van Zdbox is wel weer gewoon wit.
Die apps houden zich niet aan je framework instellingen maar gebruiken hun eigen kleur. Brakke apps dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Brad Pitt schreef op maandag 20 juni 2011 @ 12:33:
[...]

Jaaaa, en dan lekker elke keer veeeeel schermen heen en weer scrollen in plaats van twee. Handig! _/-\o_
Je kan nog altijd uitzoomen en een overzicht van al je schermen krijgen, of via het balkje met de nummers snel scrollen. Je moet het wel willen doen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Brad Pitt schreef op maandag 20 juni 2011 @ 12:33:
[...]

Hoezo dan..?
Waarvoor moet je elke keer veel schermen heen en weer als jouw meestgebruikte apps op scherm 1 staan?

Of je legt je probleem niet duidelijk uit, of je maakt een probleem van iets wat geen probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-09 19:45
AzzKickah schreef op maandag 20 juni 2011 @ 12:37:
[...]

Hoezo dan..?
Waarvoor moet je elke keer veel schermen heen en weer als jouw meestgebruikte apps op scherm 1 staan?

Of je legt je probleem niet duidelijk uit, of je maakt een probleem van iets wat geen probleem is.
hoo, ik heb launcher pro geinstalleerd staan, mede omdat ik dan het hoofdscherm de middelste kan laten zijn. Gewoon raar dat je het gewoon niet kan instellen. Zoveel moeite is dat niet volgens mij om daar een optie voor neer te zetten.

Is allemaal persoonlijke voorkeur, maar ik ben sense gewenst, dus middelste ;)

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
AzzKickah schreef op maandag 20 juni 2011 @ 12:37:
Het is geen "probleem", en zo te lezen ook niet voor jullie. Dat is prima. Dat Samsung naar mijn weten het enige merk is dat de homescreen aan de linkerkant plaatst is vreemd. En nogal wennen als je twee jaar iets anders gewend bent. Ik, en met mij toch wel andere mensen, zijn echter dolblij met deze tweak. That is all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Tja je kan natuurlijk ook gewoon op het getal drukken van welk scherm je wilt, dat is ook maar een druk.
Tenminste dat is wat ik doe, ik kan bijvoorbeeld gewoon van scherm 4 naar scherm 1, of scherm 2 naar scherm 5 met een druk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 12:45:
Tja je kan natuurlijk ook gewoon op het getal drukken van welk scherm je wilt, dat is ook maar een druk.
Tenminste dat is wat ik doe, ik kan bijvoorbeeld gewoon van scherm 4 naar scherm 1, of scherm 2 naar scherm 5 met een druk...
Kijk aan, dáár heb ik dus nooit aan gedacht! :) Niet dat daarmee die tweak voor mij daardoor zinloos is, want vind het ook gewoon fijn als de telefoon "in het midden" opstart. Wel goeie tip though, dus thanks! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Brad Pitt schreef op maandag 20 juni 2011 @ 12:34:
[...]

Die apps houden zich niet aan je framework instellingen maar gebruiken hun eigen kleur. Brakke apps dus.
Wat bedoel je precies met "brakke apps"? Kunnen ze ook schadelijk zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op maandag 20 juni 2011 @ 12:52:
[...]

Kijk aan, dáár heb ik dus nooit aan gedacht! :) Niet dat daarmee die tweak voor mij daardoor zinloos is, want vind het ook gewoon fijn als de telefoon "in het midden" opstart. Wel goeie tip though, dus thanks! :P
Ga me nou niet vertellen dat je dat nog niet wist :? :)
O en als je nou eens op het middelste scherm eindigt bij afsluiten, dan start je daar ook weer mee op.
Weer beginnen waarmee je bent afgesloten, dat is toch wel iets waar meer logica in zit.
Eigenlijk niet zo gek heh dat touchwiz... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:41

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Dat is op de iPhone ook zo. Samsung wordt niet voor niets aangeklaagt door Apple omdat ze teveel gejat zouden hebben.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zonoskar schreef op maandag 20 juni 2011 @ 13:13:
[...]

Dat is op de iPhone ook zo. Samsung wordt niet voor niets aangeklaagt door Apple omdat ze teveel gejat zouden hebben.
Ga aub niet beginnen aan deze discussie. Mooi als je een iphone hebt, maar wij zijn blij met onze sgs2 ;).

Hebben meer mensen last van spontane reboots in de nacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Brad Pitt schreef op maandag 20 juni 2011 @ 12:34:
[...]

Loze kreten waar ik niks aan heb. Tuurlijk ligt het aan de opmaak, dat weet ik ook wel. Het is alleen lichtelijk vervelend, daarom meld ik het ook nu pas na anderhalve maand omdat ik zie dat anderen dit ook hebben.
De apps zijn bovendien niet brak, want ik gebruik ze al jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbesseling
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-11-2020
nope geen reboots hier, wel een dode groene pixel :(
besteld bij Hi en levertijd staat nu weer op minimaal 10 dagen.
enig idee of je voorrang krijgt wanneer het om reparatie gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

Brad Pitt schreef op maandag 20 juni 2011 @ 12:52:
[...]

Wat ik nou zo mooi vind is dat je over de schermnummers kunt swipen en dat de verschillende home screens dan zo mooi soepel voorbij komen scrollen... Dan kan ik een widget waarvan ik vergeten ben op welk scherm ik hem gelaten heb weer mooi snel vinden :P Nee, serieus, ik vind het er gewoon erg tof uitzien.

Constructed: Silver || Limited: Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zonoskar schreef op maandag 20 juni 2011 @ 13:13:
[...]

Toch ff klagen.....

Neem aan dat je ook ios 5 hebt gezien, dat zegt namelijk ook al genoeg over jatten van een ander.
BTW ik weet dat je een GS2 hebt, en hopelijk nog steeds gelukkig ermee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dan zet je je middelste homescreen op plaats 1, klaar.
dan heb je precies wat je wilt.

In nederland lezen we gewoon van links naar rechts. Dus links staat je eerste scherm.
niet in het midden. wat krijg je dan, scherm -1 links ernaast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07

Bullet NL

Eigen Wijs

Modbreak:Dit topic is verschoond van een aantal off-topic berichten, als MOD’s zullen we strenger worden in het volgen van dit topic, keer op keer weten een aantal personen dit topic te laten ontsporen.
Het moge dus duidelijk zijn, denk na wat je post, blijf on-topic en val anderen niet aan wanneer ze het niet met je eens zijn. Een goede discussie wordt gevoerd door tegen polen en niet door mensen die elkaar na praten. Wanneer jij toch nog een bericht leest wat in jou ogen ongewenst is maak dan gebruik van de Topic Report knop, ga niet zelf reageren!
Indien blijkt dat dit topic weer ontspoord zal het definitief op slot gaan!

[ Voor 103% gewijzigd door Bullet NL op 20-06-2011 14:05 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe de dataverbinding nou precies werkt?
roaming staat uit, dat houd dus in dat hij niet op het buitenlands netwerk gaat.

wifi staat aan, met open netwerk meldingen. Thuis en op het werk gaat hij dus naar wifi.
Dataverbinding staat uit, als ik buiten wifi op internet wil zet ik dat even aan en erna weer uit.

Moet dit wel? als ik de data aan laat staan, gaat deze dan uit als ik binnen bereik van wifi ben? En vreet dit dan wel meer van de batterij aangezien hij wel aanstaat?
en waar kan ik het verbruik zien van bepaalde applicaties? Facebook update om de 30 minuten, twitter om de 10, het weer om de 3 uur en het nieuws ieder half uur.

(met deze installingen haal ik overigens 2 dagen accu duur. Ik heb de gewone standaard ROM en verder niks speciaals lopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
businka19 schreef op maandag 20 juni 2011 @ 11:33:
[...]

Is Vlingo ook te gebruiken als je niet verbonden ben met internet?
Ik zal hem nog een keer stellen: wie gebruikt er Vlingo (Voice Talk, Voice Command)? Bij mij vraagt die telkens om data verbinding en dat maakt het hem voor mij nutteloos aangezien ik deze in de auto wil gebruiken waar geen internet verbinding heb.

Is er een mogelijkheid om de duur van de vibratie bij notificatie te verlengen?

Tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Commentaar op moderatie mag via mail of DM. Maar dan wel op normale toon.

[ Voor 94% gewijzigd door RoD op 20-06-2011 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

businka19 schreef op maandag 20 juni 2011 @ 14:25:
[...]

Ik zal hem nog een keer stellen: wie gebruikt er Vlingo (Voice Talk, Voice Command)? Bij mij vraagt die telkens om data verbinding en dat maakt het hem voor mij nutteloos aangezien ik deze in de auto wil gebruiken waar geen internet verbinding heb.
Tnx
Als ik het start komt bij mij niet de vraag om een data-verbinding.

Ik heb het geprobeerd om hem in de auto te gebruiken maar er is volgens mij toch teveel omgevingsgeluid om het echt prettig werkend te krijgen.
Soms gaat het wel, maar het gaat helaas veel vaker mis.
Naar mijn bescheiden mening is het nog niet echt een vooruitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 15:02:
[...]

Ik heb het geprobeerd om hem in de auto te gebruiken maar er is volgens mij toch teveel omgevingsgeluid om het echt prettig werkend te krijgen.
vind ik ook.
ook dat het niet in het nederlands is vind ik erg jammer.
maar je moet sowieso dicht bij de microfoon praten vind ik. Ook als je b.v. via talking tom iets wilt inspreken.

*knip*

[ Voor 46% gewijzigd door RoD op 20-06-2011 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 15:02:
[...]

Wat vreemd. Ik ga zo te werk:
Voice Command -> Tap & Speak -> (onderaan) Please check your network and try again
Voice Talk -> Tap & Speak (of 1 van de 6 icoontjes) -> (onderaan) Please check your network and try again

Wat gaat er dan mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al twee keer eerder hier geklaagd over dat mensen mij niet goed kunnen verstaan als ik met ze bel. Vanaf het begin al niet en niemand niet, ik hun overigens wel. Nu heb ik net met oordopjes in gebeld en krijg ik te horen dat ik zo wel goed te verstaan ben.
Ik ga van de week even langs de Telfort winkel, kijken of hun een oplossing hebben. Ik ben er nog steeds erg gefrustreerd over dat ik niet normaal kan bellen. Mocht iemand hier een oplossing weten?

*Edit: ik heb al járen Telfort als provider en met mijn oude telefoon had ik dit probleem niet, mijn verlenging gaat pas volgende maand in dus het ligt echt aan het toestel.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2011 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg*

[ Voor 97% gewijzigd door RoD op 20-06-2011 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17:40
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 13:30:
[...]

Dan zet je je middelste homescreen op plaats 1, klaar.
dan heb je precies wat je wilt.

In nederland lezen we gewoon van links naar rechts. Dus links staat je eerste scherm.
niet in het midden. wat krijg je dan, scherm -1 links ernaast?
Wat heeft lezen te maken met het plaatsen van iconen? Alsof die elke icoon gaat lezen om bij de juiste uit te komen. Als ik een kruisje (op me windows pc) zoek om iets af te sluiten hoef ik echt niet links aan me beeld te beginnen om dan rechts het kruisje te vinden, kwestie van gewenning, dus als hij gewend is aan het hoofdscherm in het midden dan is dat zo :)

Het fijne om in het midden gecentreerd te staan is dat je in 3 swypes helemala links zit of helemaal rechts, wil ik nu naar me rechtse scherm moet ik 6x swypen...

Tuurlijk kan je de bolletjes klikken/swypen maar dat gebruik ik zelden omdat ik dat niet gewend ben...

Eerlijk is eerlijk, touchwiz is voor mij de eerste launcher vanuit een fabriaknt die ik als stnadaard wil gebruiken... Ik heb zowel launcherpro en ADW launcher gekocht ter vervanging van die launchers, en nu heb ik er niks aan.

[ Voor 11% gewijzigd door watercoolertje op 20-06-2011 15:48 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

watercoolertje schreef op maandag 20 juni 2011 @ 15:47:
[...]

Wat heeft lezen te maken met het plaatsen van iconen? Alsof die elke icoon gaat lezen om bij de juiste uit te komen. Als ik een kruisje (op me windows pc) zoek om iets af te sluiten hoef ik echt niet links aan me beeld te beginnen om dan rechts het kruisje te vinden, kwestie van gewenning, dus als hij gewend is aan het hoofdscherm in het midden dan is dat zo :)

Het fijne om in het midden gecentreerd te staan is dat je in 3 swypes helemala links zit of helemaal rechts, wil ik nu naar me rechtse scherm moet ik 6x swypen...

Tuurlijk kan je de bolletjes klikken/swypen maar dat gebruik ik zelden omdat ik dat niet gewend ben...

Eerlijk is eerlijk, touchwiz is voor mij de eerste launcher vanuit een fabriaknt die ik als stnadaard wil gebruiken... Ik heb zowel launcherpro en ADW launcher gekocht ter vervanging van die launchers, en nu heb ik er niks aan.
standaard kom je altijd op scherm 1 uit, dan maakt het niet uit of je op het midden staat of niet?

Ik zie in het algemeen het nut niet zo van veel homescreens.
ik heb er nu 3, echter gebruik ik alleen maar de eerste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 15:56:
ik heb er nu 3, echter gebruik ik alleen maar de eerste.
Ja precies, en als je dus je middelste scherm je "home" screen maakt ben je met één swipe waar je wilt zijn. Dit is gewoon al jaren zo op Android, op 99% van alle Launchers. Dat Samsung dit nu dus op deze manier doet vond ik hoogst apart, en irritant. Die tweak was dan ook een van de eerste dingen die ik uitvoerde na root. I.i.g. (voor mij) 10x nuttiger dan bijv. freezen van apps, hetgeen toch vrijwel geen enkele zin heeft. Ieder zijn ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op maandag 20 juni 2011 @ 16:02:
[...]

Ja precies, en als je dus je middelste scherm je "home" screen maakt ben je met één swipe waar je wilt zijn. Dit is gewoon al jaren zo op Android, op 99% van alle Launchers. Dat Samsung dit nu dus op deze manier doet vond ik hoogst apart, en irritant. Die tweak was dan ook een van de eerste dingen die ik uitvoerde na root. I.i.g. (voor mij) 10x nuttiger dan bijv. freezen van apps, hetgeen toch vrijwel geen enkele zin heeft. Ieder zijn ding :)
ah, ik dacht dat het iets was wat op IOS e.d. zo was en op android anders.

Ik heb de telefoon niet geroot en heb nog helemaal van launchers e.d aangepast.
maar dit is ook mijn eerste android telefoon, dus ik vind het nu al super zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 16:10:
maar dit is ook mijn eerste android telefoon, dus ik vind het nu al super zo :)
Kijk, dát scheelt! Op vrijwel elke Android telefoon/Launcher is "midden" home geweest hoor, echt waar :P Of was er op zijn minst de optie voor om dat zo in te stellen. Was dan ook echt zwaar verrast toen ik hem voor het eerst aanzette. Ben wel zwaar tevreden over Touchwiz verder, had verwacht meteen een andere Launcher te moeten installeren maar het is (okay, vind ik... ;) ) gewoon super. Het kunnen maken van mappen in de app lijst is echt geweldig. Ziet er super space uit, loopt best okay (had iets smoother gemogen), helemaal blij mee d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mn sgs2 nu een week in mn bezit als opvolger van de sgs. Bevalt uitstekend en niets te klagen over de batterijduur.

Wel even een vraagje. Ik heb 3 pop/imap accounts waarvan er 2 om t kwartier verversen en de ander eens per uur. Het is nu alleen zo dat er helemaal niet gesynchroniseerd wordt. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Kan het aan bepaalde sync instellingen liggen? Heb auto sync aanstaan bij verbindingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:38
Prevent Home Button From Waking GSII

http://www.xda-developers...-support-for-htc-headset/

Ik had een paar keer dat mijn sgs2 unlockte als ik hen uit mijn broekzak haalde, of dat ik tijdens een potje voetballen mensen aan het bellen was terwijl de sgs2 in mijn broekzak zat. Dat is hiermee op te lossen.

Vind het het niks comment dan aub niet. Geen zijn in nog zo'n wel niet draadje ;)

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemd
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Is het niet handiger dan om gewoon een ontgrendelpatroon in te stellen? Dan gaat ie echt niet meer uit zichzelf broekzakbellen, en het zit gewoon standaard in de stock-ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Het Leoh-Paard schreef op maandag 20 juni 2011 @ 16:25:
Is het niet handiger dan om gewoon een ontgrendelpatroon in te stellen? Dan gaat ie echt niet meer uit zichzelf broekzakbellen, en het zit gewoon standaard in de stock-ROM.
Klopt, heb ik ook gehad......maar vind ik lelijk :P

.....daar gaan we weer :+

[ Voor 4% gewijzigd door Golf2vr6 op 20-06-2011 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkels
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-10-2024

Wokkels

Het lekkerste zoutje

Ik vind het patroon eigenlijk wel mooi. Mooier dan de standaardmanier van het wegschuiven van de hele afbeelding in ieder geval :)

Weet iemand trouwens een goeie lockscreenvervanger waarbij je gemiste oproepen, smsjes en je agenda voor de komende dagen op het lockscreen kan zetten? Of moet je dan root hebben?

Permanent wintericon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op maandag 20 juni 2011 @ 16:16:
[...]

Kijk, dát scheelt! Op vrijwel elke Android telefoon/Launcher is "midden" home geweest hoor, echt waar :P Of was er op zijn minst de optie voor om dat zo in te stellen. Was dan ook echt zwaar verrast toen ik hem voor het eerst aanzette. Ben wel zwaar tevreden over Touchwiz verder, had verwacht meteen een andere Launcher te moeten installeren maar het is (okay, vind ik... ;) ) gewoon super. Het kunnen maken van mappen in de app lijst is echt geweldig. Ziet er super space uit, loopt best okay (had iets smoother gemogen), helemaal blij mee d:)b
dat wist ik niet, dat je daar mappen kunt maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 16:36:
dat wist ik niet, dat je daar mappen kunt maken...
Bedoel maar, zo leren we elke dag weer iets van elkaar ;) Gewoon app lijst openen, druk Menu, druk Wijzigen en sleep de icoontjes die je in een mappie wilt hebben linksonder op dat "Map toevoegen" plaatje en klaar.
Daarmee kan je ideaal al je zelden tot nooit gebruikte apps er in kieperen en een opgeruimde lijst maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Wokkels schreef op maandag 20 juni 2011 @ 16:32:
Ik vind het patroon eigenlijk wel mooi. Mooier dan de standaardmanier van het wegschuiven van de hele afbeelding in ieder geval :)

Weet iemand trouwens een goeie lockscreenvervanger waarbij je gemiste oproepen, smsjes en je agenda voor de komende dagen op het lockscreen kan zetten? Of moet je dan root hebben?
Ik gebruik widget locker:
Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/107kvoh.jpg

Voor sms mail en call notificatie zijn er diverse widgets in de app store te krijgen.

Ideeen opdoen kun je hier heel goed:
Post je Homescreen! - Deel 2

[ Voor 7% gewijzigd door Golf2vr6 op 20-06-2011 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20-09 07:52
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 15:37:
Ik heb al twee keer eerder hier geklaagd over dat mensen mij niet goed kunnen verstaan als ik met ze bel. Vanaf het begin al niet en niemand niet, ik hun overigens wel. Nu heb ik net met oordopjes in gebeld en krijg ik te horen dat ik zo wel goed te verstaan ben.
Ik ga van de week even langs de Telfort winkel, kijken of hun een oplossing hebben. Ik ben er nog steeds erg gefrustreerd over dat ik niet normaal kan bellen. Mocht iemand hier een oplossing weten?

*Edit: ik heb al járen Telfort als provider en met mijn oude telefoon had ik dit probleem niet, mijn verlenging gaat pas volgende maand in dus het ligt echt aan het toestel.
Heb al even contact opgenomen met de service point bij mij in de buurt.
Deze vertelde dat het zeer waarschijnlijk niet de microfoon is maar iets anders, kan verschillende oorzaken hebben. Het komt er op neer dat ik het toestel alsnog op moet sturen naar Samsung, zo weinig zin in maar goed.
Eventuele euvels zouden kunnen zijn iets met de printplaats zelf, of een slecht bereik.
Ik heb inderdaad soms wel een slecht bereik als ik op de streepjes af ga van de telefoon, soms is dit maar 1 maar meestal wel 2 of 3. Ik heb zelf Vodafone en heb hier nog nooit klachten over gehad wat betreft het bereik.
Ook heb ik in een forum gelezen dat het aan de simkaart zelf kan liggen, is dit mogelijk dan ?
Zal de simkaart eens in een ander toestel plaatsen en zien wat het bereik dan is en de verstaanbaarheid aan de andere kant.
Ben ook zeer benieuwd naar iedereen die deze klachten heeft welke provider jullie hebben en hoe het met jullie bereik staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap echt niet dat sommige mensen 3 dagen met hun batterij doen, ik moet hem halverwege de dag alweer opladen..
Ik neem aan dat ik alles bij Account- en synchronisatie uit kan zetten toch? Ook Whatsapp, want ik neem aan dat ie alleen maar de statussen elke keer bekijkt en update? Die had ik als enige nog aanstaan daar, mag zag dus dat het daar de contacten synchroniseert en dat lijkt me niet nodig.
Verder nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 17:34:
Ik snap echt niet dat sommige mensen 3 dagen met hun batterij doen, ik moet hem halverwege de dag alweer opladen..
Ik neem aan dat ik alles bij Account- en synchronisatie uit kan zetten toch? Ook Whatsapp, want ik neem aan dat ie alleen maar de statussen elke keer bekijkt en update? Die had ik als enige nog aanstaan daar, mag zag dus dat het daar de contacten synchroniseert en dat lijkt me niet nodig.
Verder nog tips?
Ja, geduld hebben. Het is een bug van 2.3.3...wachten op 2.3.4 dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brabso schreef op maandag 20 juni 2011 @ 17:34:
[...]

Heb al even contact opgenomen met de service point bij mij in de buurt.
Deze vertelde dat het zeer waarschijnlijk niet de microfoon is maar iets anders, kan verschillende oorzaken hebben. Het komt er op neer dat ik het toestel alsnog op moet sturen naar Samsung, zo weinig zin in maar goed.
Eventuele euvels zouden kunnen zijn iets met de printplaats zelf, of een slecht bereik.
Ik heb inderdaad soms wel een slecht bereik als ik op de streepjes af ga van de telefoon, soms is dit maar 1 maar meestal wel 2 of 3. Ik heb zelf Vodafone en heb hier nog nooit klachten over gehad wat betreft het bereik.
Ook heb ik in een forum gelezen dat het aan de simkaart zelf kan liggen, is dit mogelijk dan ?
Zal de simkaart eens in een ander toestel plaatsen en zien wat het bereik dan is en de verstaanbaarheid aan de andere kant.
Ben ook zeer benieuwd naar iedereen die deze klachten heeft welke provider jullie hebben en hoe het met jullie bereik staat...
Ja ik heb inderdaad ook niet echt zin om het toestel op te gaan sturen. Ben echt benieuwd waar het nou aan ligt, aangezien er meer zijn met dit probleem. Ik heb ook eens wat meer op het bereik gelet en zie soms inderdaad ook maar 1 of 2 streepjes, terwijl (zoals ik al zei) ik in/met mijn oude toestel nooit problemen hiermee heb gehad.
Als het aan de simkaart kan liggen, de mijne is al wel 5 á 6 jaar oud.. Maar dan nog had ik dit probleem al met mijn oude toestel moeten hebben lijkt me? En (wat ik ook al zei) met oordopjes in ben ik wel goed verstaanbaar voor anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dat vindt ik vreemd, zou er dan toch verschil zitten tussen toestellen cq software.

Zoals ik al eerder zei, mijn eerste toestel terug gestuurt en omgeruild voor een ander. Het toestel wat ik terug had andere standaard instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 17:41:
Zoals ik al eerder zei, mijn eerste toestel terug gestuurt en omgeruild voor een ander. Het toestel wat ik terug had andere standaard instellingen.
Als jij op scherm 2, 3, 4, whatever staat en je drukt op Home ga je niét naar scherm 1? I beg to differ, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]
thanks Pjotr8. Merk nu dat als ik mijn foto's bekijk van in "galerij" het wel werkt zoals het hoort. Ik bekeek ze via "mijn bestanden" waar het dus niet lukte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cross-posten is niet toegestaan! Lees de volgende keer goed de betreffende TS door en plaats je vraag in het topic wat het beste op je vraag aansluit.

[ Voor 86% gewijzigd door Bullet NL op 20-06-2011 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Je hebt gelijk, maar maak volgende keer gewoon een topicreport ;)

[ Voor 93% gewijzigd door RoD op 20-06-2011 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dlocks
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-09 17:12
Ik begrijp eigenlijk ook niet dat niet doorlopend door de home schermen kunt scrollen. Dus als je drie schermen hebt na het derde scherm weer het eerste scherm komt en je niet van het eerste scherm naar links kunt scrollen om op het derde scherm uit te komen.

Het gekke is dat bovenstaande wel standaard mogelijk is in de "applicaties" schermen.

Blijkbaar dachten ze bij Samsung:

"Hey, weet je wat handig is! Als je in applicaties zit je doorlopend kunt scrollen, maar als je in de home schermen zit is dit onhandig dus dat slopen we eruit." :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen na lang uitproberen en zoeken ben ik een manier tegen gekomen die ervoor zorg draagt dat je batterij een stuk langer mee kan (met heavy use, een uur of drie extra!) Dat is bijna 100% meer.

Hetgeen inhoudt dat je nu met helderheid op 100% een uur of acht kan genieten van je galaxy s 2.

Wat moet je doen?

- Flash de stock rom ke7
en flash vervolgens de ke2 stock kennel.

Dit zorgde ervoor dat ik drie uren langer kon doen met mijn batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Mfg. Werkt niet. Heb ik het geprobeerd? Nee. Is dat überhaupt nodig? Nee. Want? Onzin hè. Man man man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Brad Pitt schreef op maandag 20 juni 2011 @ 18:28:
[...]

Mfg. Werkt niet. Heb ik het geprobeerd? Nee. Is dat überhaupt nodig? Nee. Want? Onzin hè. Man man man.
_/-\o_

Het is zo simpel, het is een bug in 2.3.3, gewoon wachten op 2.3.4........

[ Voor 14% gewijzigd door Golf2vr6 op 20-06-2011 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-09 15:24

Roytoch

Nietes

Golf2vr6 schreef op maandag 20 juni 2011 @ 18:31:
[...]
Het is zo simpel, het is een bug in 2.3.3, gewoon wachten op 2.3.4........
Ik zou daar ook niet te hard op rekenen. Elke android phone heeft tussen de 3 en de 5 uur scherm-aan-tijd. Dat gaat echt niet opeens 8 uur worden, ook niet met een update. Dat dachten we bij 1.6 > 2.1 ook al, en och, bij 2.1 > 2.2 trapten we er weer in, en bij 2.2 > 2.3... juist.

Even los van de mensen waarbij Samsung per ongeluk een koude kernfusie reactor in plaats van een accu heeft ingebouwd (die van 'OMG ik kan 193 uur met scherm aan en GPS en gamez en zo echt waar').

[ Voor 17% gewijzigd door Roytoch op 20-06-2011 18:36 ]

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
roy.ahuis schreef op maandag 20 juni 2011 @ 18:36:
Ik zou daar ook niet te hard op rekenen. Elke android phone heeft tussen de 3 en de 5 uur scherm-aan-tijd. Dat gaat echt niet opeens 8 uur worden, ook niet met een update. Dat dachten we bij 1.6 > 2.1 ook al, en och, bij 2.1 > 2.2 trapten we er weer in, en bij 2.2 > 2.3... juist.
Degene die jij quote heeft het toch ook niet over de (bullcr*p) acht uur scherm-aan-tijd? Wat hij bedoelt is gewoon het verwijderen/verminderen van de Android OS-bug. Die zal er als het goed is uit moeten zijn met 2.3.4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
roy.ahuis schreef op maandag 20 juni 2011 @ 18:36:
[...]

Even los van de mensen waarbij Samsung per ongeluk een koude kernfusie reactor in plaats van een accu heeft ingebouwd (die van 'OMG ik kan 193 uur met scherm aan en GPS en gamez en zo echt waar').
Dat zeg ik ook niet! Wat er wel is, is een "batterij drain bug" in 2.3.3. (google maar), daar hebben we met 2.3.4 geen last meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop van harte dat het voor iedereen bug is maar ben benieuwd.. Geloof best dat met 2.3.4 sommige apps iets zuiniger zullen zijn maar om nou te wachten op een wereld van verschil.. We zullen zien.

Ik zit nu met vooral alles uit en geen 3G verbinding als ik m niet gebruik op 50% na anderhalve dag. Ik heb bijvoorbeeld niet het probleem dat ie snachts ineens leeg is, maar met een beetje surven of op msn is ie zo leeg. Enige voordeel is zoals eerder gezegd dat ie zuinig is als je m NIET gebruikt.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2011 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben even met het toetsenbord aan het puzzelen, maar wat wordt er bedoeld met Instellingen > Taal en toetsenbord > Samsung-toetsenbord en dan 'Toetsenbord vegen' (heeft in ieder geval niks met swype te maken)?
Ik heb swype uitgezet. Gaat wel snel als ie de juiste woorden vindt, maar pakt nog té vaak verkeerde woorden, waardoor het uiteindelijk toch weer redelijk langzaam gaat om een juiste zin te vormen.
Waar gaat jullie voorkeur eigenlijk naar uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiskyslok
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-06 09:46
De beste batterijduur die ik tot nu toe heb gehad was ongeveer 15 uur met bijna 5 uur het scherm aan. Vandaag haalde ik amper 6 uur met 3 uur scherm aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Op deze manier om hulp vragen stellen we niet op prijs. GoT is geen helpdesk.

[ Voor 93% gewijzigd door RoD op 20-06-2011 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:04
businka19 schreef op maandag 20 juni 2011 @ 18:47:
[...]

Gasten, kom nou! Bundel je tweakerkrachten en probeer eens deze effing vraag te beantwoorden: waarom kan ik niet Voice Talk en Voice Command gebruiken als mijn internet verbinding (wifi or other) uit staat? IS dat uberhaupt mogelijk? Iemand die het kan checken? Ik heb onder elke steen bij google gekeken maar ik vind het antwoord niet, wordt moe van mezelf om deze vraag telkens te moeten blijven stellen 8)7
Zelfde probleem hier, bevestigd dus wmb

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even normaal reageren aub.

[ Voor 93% gewijzigd door RoD op 20-06-2011 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23-09 12:58
Dit topic is niet bedoeld voor software.

[ Voor 89% gewijzigd door RoD op 20-06-2011 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit voegt niets toe.

[ Voor 92% gewijzigd door RoD op 20-06-2011 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat moet met AutomateIt eenvoudig te doen zijn. Maar dan heb je dus ook helemaal geen push of synch meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Doe maar niet.

[ Voor 94% gewijzigd door RoD op 20-06-2011 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

businka19 schreef op maandag 20 juni 2011 @ 18:47:
[mbr]Op deze manier om hulp vragen stellen we niet op prijs. GoT is geen helpdesk.[/]
Waarschijnlijk gebruikt google zijn servers om je speech om te zetten naar tekst.
Zat ook raar te kijken dat voice search opeens niet werkte toen ik een liedje naar de telefoon riep (het blijft leuk, zon gadget :9 )

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:En nu graag weer ontopic en fatsoenlijk reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snoop schreef op maandag 20 juni 2011 @ 11:27:
[...]

Bij mij is het gewoon wit met de standaard ke2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 19:02:
[...]

Bij mij is het gewoon wit met de standaard ke2.
Zoals al eerder aangegeven zijn niet alle apps zo netjes geprogrammeerd zodat ze de standaard kleur (wit) te nemen, maar een eigen kleur (zwart).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:56
Vandaag had ik weer een nieuwe issue, die na een reboot weg was. Volgende keer zal ik er foto's van maken want ik kan het nergens terugvinden.

Ik zat in mijn sms inbox te kijken en dacht; wat zien die fonts er raar uit. Heel dun, en met een wit randje eromheen, het effect dat je krijgt wanneer je iets te scherp probeert te maken met filters zoals op lcd-tv's waarbij je de sharpening op zijn hoogst zet. Precies zo zag het eruit.
Dus ik al eens een ander font gekozen; nog steeds hetzelfde. Vervolgens de tekstgrootte gewijzigd, fonts bleven nog steeds raar. Viel vooral op bij apps met veel tekst (twitter, sms, internet).
In de display optie stond de "dynamische beeldinstelling" ook nog gewoon op standaard, dus niet dynamisch of film.

Vreemd. Iemand eerder al gehad?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
*weg* off-topic!

[ Voor 146% gewijzigd door Bullet NL op 20-06-2011 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Golf2vr6 schreef op maandag 20 juni 2011 @ 19:19:
Nee nog nooit, net zoals al je eerdere gekke dingen.
Heb dit op XDA ook gelezen. Hij is zeer zeker niet de enige met zijn problemen hoor. Herken ze zelf ook gewoon vrijwel allemaal maar ga dat niet hier verkondigen om een hoop gebash te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Brad Pitt schreef op maandag 20 juni 2011 @ 19:21:
[...]

Heb dit op XDA ook gelezen. Hij is zeer zeker niet de enige met zijn problemen hoor. Herken ze zelf ook gewoon vrijwel allemaal maar ga dat niet hier verkondigen om een hoop gebash te voorkomen.
pffff loser :p

Ik herken de meeste problemen in dit topic echt niet, of ze zijn zo minimaal dat ik me er niet aan erger. Smartphones zijn nu eenmaal geen mannen, maar vrouwen. Daar is gewoon geen perfect model van!

Pagina: 1 ... 13 ... 50 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessoires voor de Samsung Galaxy SII mogen hier: : <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1456247/">Accessoires voor de Samsung Galaxy SII </a>.

Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1457175/">dit</a> topic.

Algemene Android software vragen mogen in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1462524/">Android Market en applicatietopic (deel 13)</a> of in een van de eerdere delen.

Discussie over het scherm van de S2 mag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1464029" target="_blank">hier</a>.

Discussie over de batterijduur van de S2 mag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1463861" target="_blank">hier</a>.