Toon posts:

Het Galaxy S II topic - Deel 5 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 48 49 50 Laatste
Acties:
  • 360.772 views

• ChrissieOne
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-08-2022
Italioboy schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 11:58:
Zijn er meer mensen met het probleem dat bijvoorbeeld de "driving mode" automatisch aangaat? Of dat de usb mode zich ineens opstart terwijl ik niks aansluit op het toestel? Ik heb dit 3 weken geleden al gehad en nu weer. Ik had een harde reset gedaan en toen bleek het verholpen. Gisternacht begon hij ineens daarmee en nu heb ik er geen last meer van? Terug naar de winkel met het toestel?
Dat heb ik een aantal keer gehad, inmiddels niet meer, idd na het schoonmaken van de connector.

Ik heb zelf ook nog wat issues met mijn SGSII, namelijk dat hij geen SD kaartjes met NTFS bestandssysteem slikt. Iemand iets om een bestand groter dan 4GB op je telefoon te zetten?

Ook heb ik een app gehad die mijn scherm aanzette zonder dat ik het wist, hoewel het enkel zaterdag gebeurde. na 3 uur werken had ik pauze en checkte ik even me mobiel, toen bleek dat het scherm 3 uur lang had aangestaan, dag 35% batterij... Na nog eens 3 uur werken had ik weer pauze, bleek dat ie opnieuw had aangestaan, ditmaal 2,5 uur. En weer 30% van de batterij af.
Ik heb een vermoeden dat het aan NoLED ligt, want toen ik later nog een sms kreeg, en ik hem niet gelijk wegklikte bleef het scherm aanstaan. (handcent SMS) Iemand anders ook zoiets gehad?

Asrock 870 R2.0 || AMD FX4100 || Sapphire HD6950 || Corsair Builder C500 V2 || Kingston HyperX 8GB || Antec One hundred || 320GB HDD || binnenkort Samsung 830 64GB SSD ||=-> Werkt voor Aperture Science

• Lethal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-04-2019
ChrissieOne schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 12:37:
[...]

Dat heb ik een aantal keer gehad, inmiddels niet meer, idd na het schoonmaken van de connector.

Ik heb zelf ook nog wat issues met mijn SGSII, namelijk dat hij geen SD kaartjes met NTFS bestandssysteem slikt. Iemand iets om een bestand groter dan 4GB op je telefoon te zetten?

Ook heb ik een app gehad die mijn scherm aanzette zonder dat ik het wist, hoewel het enkel zaterdag gebeurde. na 3 uur werken had ik pauze en checkte ik even me mobiel, toen bleek dat het scherm 3 uur lang had aangestaan, dag 35% batterij... Na nog eens 3 uur werken had ik weer pauze, bleek dat ie opnieuw had aangestaan, ditmaal 2,5 uur. En weer 30% van de batterij af.
Ik heb een vermoeden dat het aan NoLED ligt, want toen ik later nog een sms kreeg, en ik hem niet gelijk wegklikte bleef het scherm aanstaan. (handcent SMS) Iemand anders ook zoiets gehad?

[afbeelding]
Ik kreeg eenzelfde grafiek sinds mijn facebook app een update kreeg vorige week (1.6.3) Schijnt iets fout te zijn in de software waardoor hij telkens opnieuw laadt.

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:23
ChrissieOne schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 12:37:
[...]

[...]
Het is bekend dat NoLED een batterijenvreter is, vooral wanneer je niet snel op de notificatie reageert. Het kan dus inderdaad best aan NoLED liggen.

Home Assistant configuratie

• ChrissieOne
  • Laatst online: 23-08-2022
The_Fes schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 12:50:
[...]

Het is bekend dat NoLED een batterijenvreter is, vooral wanneer je niet snel op de notificatie reageert. Het kan dus inderdaad best aan NoLED liggen.
Ik heb NoLED wel vaker gecheckt of ie veel batterij vreette, maar na een uurtje is er hooguit 5% af dan in totaal.

@Lethal: Thanks, dan update ik die niet ;)

Asrock 870 R2.0 || AMD FX4100 || Sapphire HD6950 || Corsair Builder C500 V2 || Kingston HyperX 8GB || Antec One hundred || 320GB HDD || binnenkort Samsung 830 64GB SSD ||=-> Werkt voor Aperture Science

Anoniem: 388464

Ik ben sinds 3 dagen in het bezit van mijn Samsung Galaxy s2. Heel tevreden, alleen lukt er 1 ding niet:
ik heb al mijn contacten vanuit facebook overgeplaatst naar contacten. Alleen staat vanzelfsprekend niet bij iedereen het 06 nummer. maar als ik deze wil bewerken dan kan dat niet:
Kan sns contacten niet bewerken op deze telefoon.

Weet iemand dit op te lossen. Of moet ik al mijn contacten +- 200 over gaan typen ?

• SizzLorr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08-2019

SizzLorr

✅ geverifieerde account

Anoniem: 388464 schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 13:41:
Ik ben sinds 3 dagen in het bezit van mijn Samsung Galaxy s2. Heel tevreden, alleen lukt er 1 ding niet:
ik heb al mijn contacten vanuit facebook overgeplaatst naar contacten. Alleen staat vanzelfsprekend niet bij iedereen het 06 nummer. maar als ik deze wil bewerken dan kan dat niet:
Kan sns contacten niet bewerken op deze telefoon.

Weet iemand dit op te lossen. Of moet ik al mijn contacten +- 200 over gaan typen ?
Typische gevalletje van zoek fucntie. :P

SNS staat voor (Social Networking Site), dat zijn contacten die zijn geïmporteerd van Facebook, Twitter, Hyves, etc. Omdat op die sites alleen de persoon zijn eigen profiel kan beheren kan jij het ook niet bewerken.

Waar staan die +200 contacten van jou dan? Op een andere telefoon oid? Is een gevalletje van overzenden via bluetooth en dan alles samenvoegen.

Cryptocurrency is the real Occupy Wallstreet!

Anoniem: 388464

Haha beetje jammer, die staan dus nergens op!

• SizzLorr

SizzLorr

✅ geverifieerde account

Anoniem: 388464 schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 14:00:
Haha beetje jammer, die staan dus nergens op!
Tja, je zal dus ooit een keer een adressenboek aan moeten maken.

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 00:49
SizzLorr schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 14:04:
[...]

Tja, je zal dus ooit een keer een adressenboek aan moeten maken.
Ik zelf sync al mijn contacts met mijn gmail contact lijst, facebook koppeld vervolgens weer de namen aan de contact personen en indien nodig word de info aaangevuld :)

| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Nvidia Geforce 3080 XC3 Ultra Gaming | Corsair AX860 | Crucial MX300 1,05TB | Samsung 970 500GB |

• SizzLorr

SizzLorr

✅ geverifieerde account

Verderf schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 14:08:
[...]

Ik zelf sync al mijn contacts met mijn gmail contact lijst, facebook koppeld vervolgens weer de namen aan de contact personen en indien nodig word de info aaangevuld :)
Juh dat is wat ik bedoelde met samenvoegen, als de voor/achternaam, email of iets anders hetzelfde is gebeurd dat zelfs automatische. Ideaal, alles op een plek. :)

• Dekar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-08-2022
Ik heb de laatste tijd bij een aantal spelletjes dat het scherm steeds eventjes vasthangt of freezed, en dan na 2 tot 10 seconden weer verdergaat. Soms wordt het scherm ook even zwart. Dit gebeurt ongeveer elke minuut wel, en tijdens de simpelste spelletjes als bubble blast zelfs nog. Op het begin was dit niet het geval. Ik heb verder de samsung redelijk clean gehouden. Ram geheugen clearen werkt er niet tegen. Iemand een idee waar dit aan kan liggen? het lijkt namelijk wel of ie te warm wordt ofzo en daarom gaat throttlen ofzo...

edit: wow dit gebeurt ook alleen wanneer het geluid aanstaat ingame. Wanneer ik dus bij de games bij options het geluid uitzet en niet van mn mobiel zelf.

[Voor 16% gewijzigd door Dekar op 15-08-2011 17:19]

I've seen 'em do it, man. They fucking drown 'em in that shit.

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:14
Heb even in de thread gezocht, maar kon niet zo snel hier iets over vinden.

Mijn vriendin en ik hebben allebei een Galaxy S2... zelfde provider. Mensen die haar bellen klagen dat ze zichzelf horen en dat ze erg dof klinkt. In eerste instantie dacht ik dat de echo aan het volume lag... maar zelfs bij een laag speakervolume blijft de echo.

Na wat rondstruinen blijkt dat een hoesje nog wel eens voor problemen kan zorgen... en inderdaad, zonder hoesje (Casemate hard plastic) is de echo weg. De geluidskwaliteit voor de persoon aan de andere kant van de lijn is echter nog steeds bagger. Wat vreemd is, is dat ze perfect en kraak-helder te verstaan is als ze speaker aanzet. In veel gevallen niet echt een oplossing natuurlijk.

Ik ben bang dat het terugsturen wordt, maar ben benieuwd of hier mensen met soortgelijke ervaringen zijn. Op XDA las ik dat het bij een enkeling verholpen was na een firmware update... dat vanavond maar eens proberen.

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-05 20:42

TNJ

Frugalite

yinx84 schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 16:32:

Na wat rondstruinen blijkt dat een hoesje nog wel eens voor problemen kan zorgen... en inderdaad, zonder hoesje (Casemate hard plastic) is de echo weg. De geluidskwaliteit voor de persoon aan de andere kant van de lijn is echter nog steeds bagger. Wat vreemd is, is dat ze perfect en kraak-helder te verstaan is als ze speaker aanzet. In veel gevallen niet echt een oplossing natuurlijk.
Misschien bedekt het hoesje beide gaatjes aan de boven en onderkant? Deze worden AFAIK gebruikt om het omgevings-geluid te scheiden van de spraak. Mogelijk dat gaatjes maken in het hoesje de oplossing is?

Anoniem: 327943

Hoe is het gesteld met het record-geluid bij bv harde muziek op een feest ofzo?

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-05 22:18
Een tijdje terug gebruikte ik m'n Galaxy in het donker en vroeg ik me op dat moment af of hoe zwart het zwart eigenlijk is. Dus een compleet zwart scherm opgezet. Ogen even aan laten passen enzo, waarna ik met goed kijken m'n scherm wel iets op zag lichten. Met goed kijken zag ik er ook wat oneffenheden in terug.

Zodoende dacht ik een paar dagen geleden om dit op foto vast te leggen. Ik heb zover ik gelezen heb nog niet iets vergelijkbaars gezien, dus het lijkt me leuk om het resultaat met jullie te delen.

In het pikkiedonker, met telefoon op een zwart scherm en een wat langere sluitertijd op de camera + meer helderheid in photoshop, kwam dit eruit:

Ben benieuwd of iemand dit al eerder gezien heeft en of hij dit herkent, of dat het er bij jou heel anders uitziet.. :)

En nogmaals.. Foto is genomen in pikdonker, lange sluitertijd en is daarna nog helderder gemaakt.. Met het blote oog ziet het er natuurlijk niet zo uit ;) dan is het minder rood en erg lastig te zien. Plus, zodra er iets op het scherm oplicht kan je het al niet meer zien en is het gewoon zwart..

[PC] GoT F1 22 League (Steam)

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Recrush schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 19:43:
Een tijdje terug gebruikte ik m'n Galaxy in het donker en vroeg ik me op dat moment af of hoe zwart het zwart eigenlijk is. Dus een compleet zwart scherm opgezet. Ogen even aan laten passen enzo, waarna ik met goed kijken m'n scherm wel iets op zag lichten. Met goed kijken zag ik er ook wat oneffenheden in terug.

Zodoende dacht ik een paar dagen geleden om dit op foto vast te leggen. Ik heb zover ik gelezen heb nog niet iets vergelijkbaars gezien, dus het lijkt me leuk om het resultaat met jullie te delen.

In het pikkiedonker, met telefoon op een zwart scherm en een wat langere sluitertijd op de camera + meer helderheid in photoshop, kwam dit eruit:

[afbeelding]

Ben benieuwd of iemand dit al eerder gezien heeft en of hij dit herkent, of dat het er bij jou heel anders uitziet.. :)

En nogmaals.. Foto is genomen in pikdonker, lange sluitertijd en is daarna nog helderder gemaakt.. Met het blote oog ziet het er natuurlijk niet zo uit ;) dan is het minder rood en erg lastig te zien. Plus, zodra er iets op het scherm oplicht kan je het al niet meer zien en is het gewoon zwart..
bij mij is het met dezelfde test superstrak...

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

• Dekar
Anoniem: 327943 schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 19:24:
Op last world festival stond het geluid echt zo kneiterhard dat je er serieus duizelig van werd, op zo'n moment is het geluid in het filmpje niet helemaal zuiver, maar wanneer je van iets verder weg filmt vind ik het geluid zeer goed. Zeker vergeleken met de iPhone en SE C905 (vorige telefoons).

Dekar1 schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 19:50:
[...]

Op last world festival stond het geluid echt zo kneiterhard dat je er serieus duizelig van werd, op zo'n moment is het geluid in het filmpje niet helemaal zuiver, maar wanneer je van iets verder weg filmt vind ik het geluid zeer goed. Zeker vergeleken met de iPhone en SE C905 (vorige telefoons).
OK dat is goed om te horen, over de Galaxy S hoorde ik dat het erg kraakte allemaal en het geluid vrij matig was. Dat is bij de S2 dus niet :)

Anders is het misschien wel aan te passen d.m.v. root enz toch?

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-12-2022

En nogmaals.. Foto is genomen in pikdonker, lange sluitertijd en is daarna nog helderder gemaakt.. Met het blote oog ziet het er natuurlijk niet zo uit dan is het minder rood en erg lastig te zien. Plus, zodra er iets op het scherm oplicht kan je het al niet meer zien en is het gewoon zwart..
Zie hier en hier. Ik heb geen "druppels" zoals jij dat hebt, maar vegen/vlekken/strepen die ik zelf zie in het donker. Heb geen fatsoenlijke camera dus foto maken zal lastig worden... Ik zie het ook, moet wel moeite doen, bij donkere filmpjes of gewoon het zwart van de youtube app...

• Coltpower
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21-05 21:45
Italioboy schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 11:58:
Zijn er meer mensen met het probleem dat bijvoorbeeld de "driving mode" automatisch aangaat? Of dat de usb mode zich ineens opstart terwijl ik niks aansluit op het toestel? Ik heb dit 3 weken geleden al gehad en nu weer. Ik had een harde reset gedaan en toen bleek het verholpen. Gisternacht begon hij ineens daarmee en nu heb ik er geen last meer van? Terug naar de winkel met het toestel?
Ik heb dat ook, zoals poosje geleden gepost (pagina 179 ongeveer).

Heb zaterdagochtend mijn telefoon retour ontvangen van "reparatie" door het bedrijf Dynafix (partner van Typhone). Echter na een keer volledig opladen en de telefoon aangezet te hebben, bleek na een kwartier al dat de problemen totaal niet opgelost waren:
- MTP Application start automatisch;
- Voice Talk start automatisch;
- Autostand activeert automatisch;
- Toestel gaat vanzelf weer aan ná deze uitgezet te hebben;
- Toestel geeft soms aan dat 'ie aan de lader hangt (en oplaadt) terwijl dit niet zo is.

Heb dus afgelopen weekend een paar mailtjes uitgewisselt met de klantenservice van Dynafix, en vanochtend er nog eens achteraan gebeld. Vanmiddag heb ik mijn toestel opnieuw ter reparatie opgestuurd. Beetje jammer van deze dubbele verzendkosten dankzij het gebrek aan simpel/uitvoerig testen na de reparatiewerkzaamheden door Dynafix.

De reparatieomschrijving was dan ook een omschrijving van welgeteld één woord: "softwareupdate". Software update my ass, didn't work at all! :(

• Recrush
Nivk schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 20:02:
[...]

Zie hier en hier. Ik heb geen "druppels" zoals jij dat hebt, maar vegen/vlekken/strepen die ik zelf zie in het donker. Heb geen fatsoenlijke camera dus foto maken zal lastig worden... Ik zie het ook, moet wel moeite doen, bij donkere filmpjes of gewoon het zwart van de youtube app...
Zie net dat er een apart topic is voor schermdiscussie.. Beetje stom van me, maargoed :P. Zal die linkjes even checken.

Als ik zelf in het donker kijk zie ik bijna alleen de vegen bovenin en wellicht wat oneffenheden, maar lang niet alles wat op de foto stond. Gelukkig. :P

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:46

sjaool

Every life should have 9 cats

Ik weet niet wat voor camera je gebruikt hebt maar het lijkt mij eerder dat je de sensor van camera wel eens mag schoonmaken zeker gezien de gebruikte techniek van het beeldscherm van de Galaxy S2. ;)

"When you grow up your heart dies"

• Recrush
sjaool schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 21:05:
[...]

Ik weet niet wat voor camera je gebruikt hebt maar het lijkt mij eerder dat je de sensor van camera wel eens mag schoonmaken zeker gezien de gebruikte techniek van het beeldscherm van de Galaxy S2. ;)
Grappig, maar nee ;) dit is echt de S2 :)..

Recrush schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 21:22:
Grappig, maar nee ;) dit is echt de S2 :)..
Is zo, zijn op XDA ook threads over. Ook mensen met een gevlekt scherm. Die hem dus ook "aan" zien staan als je gewoon een geheel zwart plaatje laat zien. Welnu, heb dit al meerdere malen geprobeerd maar zie écht gewoon 100% helemaal niet. Telefoon is onzichtbaar in een donkere ruimte. Wil het nog wel een keer proberen na een hele lange tijd acclimatiseren maar normaal gesproken zie ik echt helemaal niets.

Nickname does not reflect reality

• WicKeD.El.GuPPo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-05 10:22
@Recrush: Je gebruikt een screenprotector? Misschien zijn het stofjes of luchtblaasjes onder de sp, die op deze wijze van vastleggen zichtbaar (ge-enhanced) worden. Verder zou je idd naar het schermdiscussie topic hiervoor kunnen gaan.

• Recrush
Brad Pitt schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 21:23:
[...]

Is zo, zijn op XDA ook threads over. Ook mensen met een gevlekt scherm. Die hem dus ook "aan" zien staan als je gewoon een geheel zwart plaatje laat zien. Welnu, heb dit al meerdere malen geprobeerd maar zie écht gewoon 100% helemaal niet. Telefoon is onzichtbaar in een donkere ruimte. Wil het nog wel een keer proberen na een hele lange tijd acclimatiseren maar normaal gesproken zie ik echt helemaal niets.
Okay, grappig. Ben wel benieuwd om het zelf eens bij een ander toestel te zien, dus binnenkort maar even kijken bij een maat.

Weet wel dat het bij mij niets uitmaakt wat voor scherminstellingen ik heb (helderheid, dynamisch/film etc.).
WicKeD.El.GuPPo schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 21:31:
@Recrush: Je gebruikt een screenprotector? Misschien zijn het stofjes of luchtblaasjes onder de sp, die op deze wijze van vastleggen zichtbaar (ge-enhanced) worden. Verder zou je idd naar het schermdiscussie topic hiervoor kunnen gaan.
Zou een logische verklaring zijn, maar is het niet. Hij is helemaal kaal namelijk.

• Italioboy
  • Laatst online: 24-05 13:23
Ik vraag met af hoe jullie SGS2 is afgewerkt. Hebben jullie ook kleine gleufjes tussen het scherm en de behuizing? Hoe zit je usb connector etc. Want ik heb een kleine gleuf aan de linkerkant van mijn toestel? Meer mensen met dit?

• WicKeD.El.GuPPo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-05 10:22
Bij mij zijn het geen gleufjes maar een en al gleuf rond het scherm.

• SizzLorr

SizzLorr

✅ geverifieerde account

Italioboy schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 21:44:
Ik vraag met af hoe jullie SGS2 is afgewerkt. Hebben jullie ook kleine gleufjes tussen het scherm en de behuizing? Hoe zit je usb connector etc. Want ik heb een kleine gleuf aan de linkerkant van mijn toestel? Meer mensen met dit?
maak anders even een paar fotos van het "probleem".

Het glas sluit niet aan op het frame en er zit een kleine uitsparing tussen het onderste en bovenste deel maar dat is normaal.

[Voor 13% gewijzigd door SizzLorr op 15-08-2011 21:57]

• iklucas
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-05 18:51
...

Ik had hetzelfde een tijdje terug toen ik via sleep as a droid app eens in het donker naar scherm keek(ag er reacties waren dat het scherm niet volledig uit zou gaan). Ik zag toen een groen/geelige kleur, met ook zo'n soort vlekken. Echter toen ik dit de nacht erna wilde reproduceren kon ik het niet zien:/ Ikzelf dacht toen ik het zag dat het misschien de lijm oid is van het scherm, waarmee de lagen aan elkaar worden geplakt. En de kleuring? i dont know. Maar ik ben geen expert op dit gebied;)

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-05 22:26
Anoniem: 327943 schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 19:24:
Ik heb een tijdje terug dit filmpje gepost in deel 3 of 4 van dit topic:
http://youtu.be/5oW4bYAc2TU?hd=1

Zoals toen ook gezegd: heerlijk feestje, heerlijk beeld, alleen dat geluid...

• Italioboy
  • Laatst online: 24-05 13:23
Klopt inderdaad dat het scherm niet aansluit op die rand. Wel blij dat dat gewoon normaal is :D

• alexhooven
  • Laatst online: 09:50
Gaargod schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 22:49:
[...]

zo maakte ik ook wat filmpjes van een hardstyle festival eindshow. mooi vuurwerk, prachtige kwaliteit beeld, maar dat geluid is echt niet om aan te horen! vreselijk! 8)7

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro. iPhone 14 Pro

• drunkfux
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-05 10:38
alexhooven schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 00:26:
[...]

zo maakte ik ook wat filmpjes van een hardstyle festival eindshow. mooi vuurwerk, prachtige kwaliteit beeld, maar dat geluid is echt niet om aan te horen! vreselijk! 8)7
En daarom rooten veel mensen hun telefoon en zetten de gemodde camera app erop met 192khz geluidsopname...

Systeem Specs

drunkfux schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 01:08:
En daarom rooten veel mensen hun telefoon en zetten de gemodde camera app erop met 192khz geluidsopname...
Zo dan, 192kHz nog wel, da's wel mega vet gewoon :P Kom geloof ik niet verder dan 17kHz qua gehoor :(

• drunkfux
Brad Pitt schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 01:31:
[...]

Zo dan, 192kHz nog wel, da's wel mega vet gewoon :P Kom geloof ik niet verder dan 17kHz qua gehoor :(
wat zeg je? ;)

Systeem Specs

• SizzLorr

SizzLorr

✅ geverifieerde account

Brad Pitt schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 01:31:
[...]

Wikipedia: Nyquist–Shannon sampling theorem

• drunkfux
we know, ik bedoelde kbit ipv khz maar verrek het om de typo aan te passen :P

Systeem Specs

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:43
Dit weekend GPS navigatie app gebruikt op de galaxy S2. Werkte heel goed. Klopt het dat je hiervoor 3G verbinding moet opzetten ? Gebruikt dit veel data ? En wordt dit geen dure grap wanneer je naar het buitenland moet ? Dataverbinding gebruiken in buitenland kost toch heel veel geld, niet.?

Gaargod schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 22:49:
[...]

Dat is idd niet echt geweldig...
[...]

Ook maar eens doen dan, :)

• mcpswijnenburg
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-11-2022
Rebbelx schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 08:10:
Dit weekend GPS navigatie app gebruikt op de galaxy S2. Werkte heel goed. Klopt het dat je hiervoor 3G verbinding moet opzetten ? Gebruikt dit veel data ? En wordt dit geen dure grap wanneer je naar het buitenland moet ? Dataverbinding gebruiken in buitenland kost toch heel veel geld, niet.?
Een klein beetje meer research mag wel hoor, dat stellen we op prijs hier.

Maargoed, om antwoord te geven op je vraag; Je gebruikt waarschijnlijk Google Maps navigatie en daar heb je inderdaad 3G voor nodig. Of dit veel data gebruikt weet ik niet, ik heb een datalimiet van 1 GB per maand en daar kom ik bij lange na niet overheen. Als je in het buitenland 3G gebruikt kost dat je idd een hoop geld alhoewel de meeste providers een limiet op de kosten hebben. Verder eigenlijk een vraag voor het abbo topic.

• gwystyl
  • Laatst online: 08:53

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Rebbelx schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 08:10:
Je hoeft in theorie geen 3G verbinding op te zetten, maar dat werkt wel beter. Bij mijn oude telefoon werkte GPS in het buitenland ook prima terwijl de dataverbinding uit stond.
Volgens mij is de truc om niet hier je GPS uit te zetten en hem dan 500 km verderop weer aan te zetten, maar hem onderweg ook gewoon te gebruiken. Op die manier 'onthoudt' je telefoon min of meer waar je bent, zodat hij de volgende keer dat je GPS gebruikt (binnen relatief korte tijd en afstand) ook vrij snel een fix heeft.
Als 3G aanstaat, kan hij de bekende positie van de satelieten op dat moment downloaden, zodat de telefoon eerder doorheeft waar hij is als hij die satelieten ziet.
WiFi kan ook helpen bij snellere plaatsbepaling.

Iets heel anders: ik werd afgelopen weekend door een vriend met een SGS1 gewezen op het programma Screen Filter. Deze dimt je scherm niet alleen, maar doet ook iets met contrast volgens mij. Het zorgt er in ieder geval voor dat het scherm 's nachts niet zo fel overkomt. Eerder gebruikte ik Dimmer, maar zelfs op 10% geeft de SGS II dan nog best veel licht

• Rebbelx
mcpswijnenburg schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 08:25:
[...]

Een klein beetje meer research mag wel hoor, dat stellen we op prijs hier.

Maargoed, om antwoord te geven op je vraag; Je gebruikt waarschijnlijk Google Maps navigatie en daar heb je inderdaad 3G voor nodig. Of dit veel data gebruikt weet ik niet, ik heb een datalimiet van 1 GB per maand en daar kom ik bij lange na niet overheen. Als je in het buitenland 3G gebruikt kost dat je idd een hoop geld alhoewel de meeste providers een limiet op de kosten hebben. Verder eigenlijk een vraag voor het abbo topic.
Ik gebruik de navigatie applicatie die op de Galaxy S2 reeds geinstalleerd stond. Ik veronderstel dat deze inderdaad werkt met Google Maps. Heb je daar constant 3G voor nodig of enkel in het begin voor het berekenen van de route ?

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Rebbelx schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 08:31:
[...]

Ik gebruik de navigatie applicatie die op de Galaxy S2 reeds geinstalleerd stond. Ik veronderstel dat deze inderdaad werkt met Google Maps. Heb je daar constant 3G voor nodig of enkel in het begin voor het berekenen van de route ?
Dat IS Google Maps :), staat ook duidelijk onder het icoontje en bij de programma-info
Verder ben ik het nu wel eens met zijn opmerking: hier is al een heleboel over te vinden in het android turn by turn navigatie topic, en anders op het wereld wijde web. Voor de fix zelf heb je in ieder geval geen 3G nodig, voor het downloaden van kaarten met online navigatiesoftware uiteraard wel. Aan jou om uit te zoeken of er ook andere navigatiesoftware is waarbij je kaarten kan downloaden en of die ook routes berekenen of dat door servers laten doen.

[Voor 3% gewijzigd door gwystyl op 16-08-2011 08:38]

• Rebbelx
gwystyl schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 08:29:
[...]

Je hoeft in theorie geen 3G verbinding op te zetten, maar dat werkt wel beter. Bij mijn oude telefoon werkte GPS in het buitenland ook prima terwijl de dataverbinding uit stond.
Volgens mij is de truc om niet hier je GPS uit te zetten en hem dan 500 km verderop weer aan te zetten, maar hem onderweg ook gewoon te gebruiken. Op die manier 'onthoudt' je telefoon min of meer waar je bent, zodat hij de volgende keer dat je GPS gebruikt (binnen relatief korte tijd en afstand) ook vrij snel een fix heeft.
Als 3G aanstaat, kan hij de bekende positie van de satelieten op dat moment downloaden, zodat de telefoon eerder doorheeft waar hij is als hij die satelieten ziet.
WiFi kan ook helpen bij snellere plaatsbepaling.

Iets heel anders: ik werd afgelopen weekend door een vriend met een SGS1 gewezen op het programma Screen Filter. Deze dimt je scherm niet alleen, maar doet ook iets met contrast volgens mij. Het zorgt er in ieder geval voor dat het scherm 's nachts niet zo fel overkomt. Eerder gebruikte ik Dimmer, maar zelfs op 10% geeft de SGS II dan nog best veel licht
Strange want als ik een bestemming ingeef blijf hij zagen over het feit dat ik geen dataverbinding heb, ik moet het dus opzetten anders kan ik de appl niet gebruiken en wordt deze automatisch afgesloten

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Rebbelx schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 08:46:
[...]

Strange want als ik een bestemming ingeef blijf hij zagen over het feit dat ik geen dataverbinding heb, ik moet het dus opzetten anders kan ik de appl niet gebruiken en wordt deze automatisch afgesloten
Lees even de rest van mijn antwoord. Ik dacht dat je het had over de fix (dat je telefoon weet waar je bent); daarvoor heb je geen dataverbinding nodig; voor navigatie met google maps heb je wel een dataverbinding nodig. Zie daarvoor mijn tweede antwoord (met verwijzing naar android turn by turn topic en google om zelf wat beter te zoeken).

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-05 10:34
Weet iemand een app waarmee me je de volume rocker controls kunt bewerken. Ik wil bijvoorbeeld door de volume knop ingedrukt te houden next/prev nummer inschakelen.

Instagram

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:54

janvanduschoten

Moderator Mobile / General Chat

Nr. 346

Furfoot schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 09:04:
Weet iemand een app waarmee me je de volume rocker controls kunt bewerken. Ik wil bijvoorbeeld door de volume knop ingedrukt te houden next/prev nummer inschakelen.
Daar is een ander topic voor, zie ook de topicwaarschuwing.

Android Market en applicaties - Deel 13

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• Siers
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-08-2015
Ik heb gisteren Lit´ning 5.0 erop gezet en daarna de Ninphetamine 2.0.5 kernel geflashed. Nu wil ik dat gele driehoekje weghalen door de JIG te gebruiken, maar ik heb niet kunnen terugvinden hoe je de JIG moet gebruiken. Moet je telefoon daarvoor uit staan, of kun je de JIG er gewoon in stoppen als de telefoon aan staat?

• SizzLorr

SizzLorr

✅ geverifieerde account

Siers schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 09:41:
Ik heb gisteren Lit´ning 5.0 erop gezet en daarna de Ninphetamine 2.0.5 kernel geflashed. Nu wil ik dat gele driehoekje weghalen door de JIG te gebruiken, maar ik heb niet kunnen terugvinden hoe je de JIG moet gebruiken. Moet je telefoon daarvoor uit staan, of kun je de JIG er gewoon in stoppen als de telefoon aan staat?
Had je op kunnen zoeken met een simpele zoekopdracht, op youtube staan genoeg filmpjes. Telefoon uit, JIG erin.

• MetalManic
  • Laatst online: 27-05 22:18
[...]

De root heb ik al. Nu de camera nog. Waar is die te krijgen? Een zoekopdracht hier op GOT levert niet het gewenste resultaat...

Snoep verstandig, verslind een Apple!

• Siers
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-08-2015
SizzLorr schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 09:44:
[...]

Had je op kunnen zoeken met een simpele zoekopdracht, op youtube staan genoeg filmpjes. Telefoon uit, JIG erin.
Ok, bedankt
MetalManic schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 09:55:
De root heb ik al. Nu de camera nog. Waar is die te krijgen? Een zoekopdracht hier op GOT levert niet het gewenste resultaat...
Zoeken op XDA doet vaak wonderen.

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-03-2021
X-Rey schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 22:55:
[...]

Bij mijn parrot werkt het wel gewoon, zodra mijn S2 (en hiervoor de HTC Hero) de parrot ziet wordt er verbinding gemaakt. Het is ook niet de BT partner die verbinding met jouw telefoon gaat maken, maar jouw telefoon die verbinding gaat maken met de BT partner.

Denk dus dat het meer met de BT partner te maken heeft dan Android. Nu weet ik even niet zeker of Android de eerste keer vraagt of hij altijd verbinding mag maken als hij de BT partner ziet, maar dat kun je eventueel uitproberen door de partner te verwijderen en opnieuw te verbinden.
Klopt, daarom zeg ik met sommige apparaten werkt het wel na eerste keer pairen. Meestal met wat nieuwere. Maar dat het Android tekortkoming is dat je BT standaard niet langer dan 120 sec aan kan zetten (zonder duidelijke reden) dat staat vast, staan hele forum pagina's mee vol. Er is ook verder geen aparte optie om paired toestel op authorized te zetten, zoals bijv. bij Symbian, oftwel Paired impliceert toestemming voor de verbindingen in de toekomst.

btw, bij mij initieert de radio wel degelijk de verbinding, niet de telefoon. BT staat daar ook standaard op aan en scannen. En zodra je BT in SGS2 op discovarble zet wordt er ook verbinding mee gemaakt. Maar dat moet je wel elke keer doen als je in de auto stapt. :-(
Anoniem: 327943 schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 19:56:

OK dat is goed om te horen, over de Galaxy S hoorde ik dat het erg kraakte allemaal en het geluid vrij matig was. Dat is bij de S2 dus niet :)

Anders is het misschien wel aan te passen d.m.v. root enz toch?
Ik heb andere ervaring dan Dekar1, geluid is matig met veel gekraak. En ik heb een modded camera.apk erop staan dus root biedt voor mij ook geen oplossing.

Beeld is wel mooi, 1080p in het donker bij Electronic Family afsluiting :9~

[Voor 29% gewijzigd door businka19 op 16-08-2011 11:52]

• businka19
edit

[Voor 95% gewijzigd door businka19 op 16-08-2011 11:42. Reden: sorry, samengevoegd met post hierboven]

Anoniem: 406787

Hoe kan ik op eenvoudige wijze de binary counter bekijken?

• BillSpaarbank
  • Niet online
Anoniem: 406787 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:43:
Hoe kan ik op eenvoudige wijze de binary counter bekijken?
Door even te booten in download-mode.

Anoniem: 406875

Het enige waar ik een camera hack zou voor gebruiken is om foto's te kunnen nemen met een toets (volume up-down whatever)... Het is me niet geheel duidelijk of het in deze app al ingebouwd is. Kun jij duidelijkheid brengen Brad ?

• businka19
Anoniem: 406875 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:15:
Het enige waar ik een camera hack zou voor gebruiken is om foto's te kunnen nemen met een toets (volume up-down whatever)... Het is me niet geheel duidelijk of het in deze app al ingebouwd is. Kun jij duidelijkheid brengen Brad ?
Niet ingebouwd

• SizzLorr

SizzLorr

✅ geverifieerde account

Anoniem: 406875 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:15:
[...]

De titel van het topic zegt al voldoende: "[MOD] Hacked Camera.APK for better audio quality, usage with any battery life & MORE!". Voor de rest moet je zelf even lezen.

Anoniem: 406875

SizzLorr schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:49:
[...]

De titel van het topic zegt al voldoende: "[MOD] Hacked Camera.APK for better audio quality, usage with any battery life & MORE!". Voor de rest moet je zelf even lezen.
merci voor de reacties :) ik blijf zoeken...

• SizzLorr

SizzLorr

✅ geverifieerde account

• Polster
  • Laatst online: 09:55
Polster schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 12:41:
:( Touchscreen begint los te komen uit de behuizing. De linker bovenhoek ligt net boven het chromen randje terwijl de andere hoeken daar onder blijven. Als ik er op druk dan veert het scherm ook een beetje in.
Toch maar mijn toestel opgestuurd naar Solid Vision voor reparatie. Ze hebben het scherm vervangen. Uit en thuis in 1.5 week.

Nu hebben ze in al hun wijsheid ook maar mijn telefoon gereset en firmware geflashed. Ze hebben me terug gezet naar KE7 terwijl ik al op KF3 zat (official firmware). Als ik mijn telefoon nu aan KIES hang zegt het:

Deze apparaat versie kan niet worden bijgewerkt.

Ik zit nu dus vast op PDA:KE7/Phone:KE4/CSC:KD3 (XEN)

Liggen de update servers er gewoon uit of hebben ze iets verprutst?

• slayeer
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-10-2022
slayeer schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 14:07:
Hey,

Als eerste wil ik mijn stomme verhaal kwijt: Ik ben gezellig met mijn sII wezen zwemmen. Na 5 minuten kwam ik erachter dat hij nog lekker in mijn broekzak zat. Toen ik thuis was heb ik hem grondig afgedroogd en 3 dagen in rijst gelegd.

Nu lijkt hij nog te leven, alleen krijg ik hem niet opgestart en verschijnt er een batterij icoontje als ik hem wil opladen:
[afbeelding]

Heeft iemand hier meer verstand van? Ik kon er in ieder geval niks over op google vinden.
Is alleen mijn batterij dood en zou ik met een nieuwe ver genoeg komen?
of kan het ook dat mijn connectie naar mijn batterij kapot is?

Elke tip en alle hulp is welkom!

Bedankt namens een domme vent 8)7
Zo, hier ben ik weer.

Vandaag heb ik mijn bestelde batterij binnen gekregen en heb ik hem meteen in mijn telefoon gestopt.
Alles ging lekker, totdat hij bijna helemaal opgestart was. Het scherm kreeg wat rare kleuren en verdween tot twee streepjes.
Hierna kwam het beeld niet terug. Wel ging hij hierna nog een keer aan, hij leeft nog wel dus.
Ik laat hem nu even met rust om verdere schade te voorkomen.

Advies graag:
Waar zou het aan kunnen liggen?
Zal ik hem langer moeten laten drogen en hoe misschien?
Is het misschien een optie om hem open te schroeven... voor extra te drogen...?

Bedankt voor de hulp!
Alex.

• BillSpaarbank
  • Niet online
Polster schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 15:02:
[...]

Toch maar mijn toestel opgestuurd naar Solid Vision voor reparatie. Ze hebben het scherm vervangen. Uit en thuis in 1.5 week.

Nu hebben ze in al hun wijsheid ook maar mijn telefoon gereset en firmware geflashed. Ze hebben me terug gezet naar KE7 terwijl ik al op KF3 zat (official firmware). Als ik mijn telefoon nu aan KIES hang zegt het:

Deze apparaat versie kan niet worden bijgewerkt.

Ik zit nu dus vast op PDA:KE7/Phone:KE4/CSC:KD3 (XEN)

Liggen de update servers er gewoon uit of hebben ze iets verprutst?
Vaag, het lijkt of je Belgische firmware hebt met (XEN) CSC i.p.v. (LUX)

Je zou via Odin de huidige versie kunnen flashen, maar weet niet of je weet hoe dat werkt.
slayeer schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 15:13:
[...]

Zo, hier ben ik weer.

Vandaag heb ik mijn bestelde batterij binnen gekregen en heb ik hem meteen in mijn telefoon gestopt.
Alles ging lekker, totdat hij bijna helemaal opgestart was. Het scherm kreeg wat rare kleuren en verdween tot twee streepjes.
Hierna kwam het beeld niet terug. Wel ging hij hierna nog een keer aan, hij leeft nog wel dus.
Ik laat hem nu even met rust om verdere schade te voorkomen.

Advies graag:
Waar zou het aan kunnen liggen?
Zal ik hem langer moeten laten drogen en hoe misschien?
Is het misschien een optie om hem open te schroeven... voor extra te drogen...?

Bedankt voor de hulp!
Alex.
Het beste is om hem minimaal 2 weken niet aan te raken. Lijkt erop alsof je nu meer schade hebt toegebracht...

[Voor 34% gewijzigd door BillSpaarbank op 16-08-2011 15:16]

BillSpaarbank schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:52:
[...]

Door even te booten in download-mode.
Had ik al geprobeerd, maar als ik naar download-mode ga krijg ik te zien:

DOWNLOADING
DO NOT TURN OFF TARGET

En verder niets.
Daarna moet ik de batterij eruit halen om hem opnieuw op te starten.
Nog andere suggesties?

• BillSpaarbank
  • Niet online
Anoniem: 406787 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 15:19:
[...]

Had ik al geprobeerd, maar als ik naar download-mode ga krijg ik te zien:

DOWNLOADING
DO NOT TURN OFF TARGET

En verder niets.
Daarna moet ik de batterij eruit halen om hem opnieuw op te starten.
Nog andere suggesties?
Vaag,

Bij mij staat er boven "Downloading... Do not turn off target!!" meer tekst. O.a. "Custom binary download: NO" en "Current Binary: Samsung Official".

Je hebt niet per ongeluk een Galaxy S1 in je handen ;)

Powerknop ingedrukt houden scheelt overigens een battery pull.

[Voor 5% gewijzigd door BillSpaarbank op 16-08-2011 15:26]

• businka19
BillSpaarbank schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 15:25:
Bij mij staat er boven "Downloading... Do not turn off target!!" meer tekst. O.a. "Custom binary download: NO" en "Current Binary: Samsung Official".
Same here.

@Pjotr8 Stock of custom rom?

BillSpaarbank schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 15:25:
[...]

Vaag,

Je hebt niet per ongeluk een Galaxy S1 in je handen ;)

Powerknop ingedrukt houden scheelt overigens een battery pull.
Laatste keer dat ik keek was het i.e.g. een S2 ;)
Er staat niets boven, helaas.
edit: Lightning 5.0 en powerknop ingedrukt houden geeft geen enkele reactie.

[Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 406787 op 16-08-2011 15:29]

• BillSpaarbank
  • Niet online
Anoniem: 406787 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 15:27:
[...]

Laatste keer dat ik keek was het i.e.g. een S2 ;)
Er staat niets boven, helaas.
edit: Lightning 5.0
Ahh, ik meen te hebben gelezen dat de dev daar een aanpassing in heeft gemaakt, maar dat is meer voor het custom ROM topic ;)

• Polster
BillSpaarbank schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 15:15:
[...]

Vaag, het lijkt of je Belgische firmware hebt met (XEN) CSC i.p.v. (LUX)

Je zou via Odin de huidige versie kunnen flashen, maar weet niet of je weet hoe dat werkt.
Nee XEN is de NL CSC.

• BillSpaarbank
  • Niet online
Ik had het misschien een beetje raar geformuleerd, maar bedoel dat je de combinatie van firmware die jij hebt eigenlijk alleen tegenkomt met CSC (LUX). XEN is inderdaad NL.

• Polster
BillSpaarbank schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 16:22:
[...]

Ik had het misschien een beetje raar geformuleerd, maar bedoel dat je de combinatie van firmware die jij hebt eigenlijk alleen tegenkomt met CSC (LUX). XEN is inderdaad NL.
Ah daar heb je gelijk in. Wij zijn geloof ik van KE2 gelijk doorgegaan naar KF3. Lekker dan :(
Zo dwingen ze je dus gewoon om Odin te gaan gebruiken.

Anoniem: 302361

Meerdere mensen er last van dat andere je zeer slecht verstaan aan de andere kant van de lijn??
zo ja, een oplossing voor hopelijk??

• BillSpaarbank
  • Niet online
Anoniem: 302361 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 17:45:
Meerdere mensen er last van dat andere je zeer slecht verstaan aan de andere kant van de lijn??
zo ja, een oplossing voor hopelijk??
Ja. meerdere hebben daar last van gehad. lijkt hardwarematig te zijn.

Anoniem: 59483

Ik heb nu een Galaxy S II, en vroeg me af of dat het normaal is dat het scherm last heeft van zogenaamd 'image retention'.

Als ik een tijdje m'n SMS app open heb staan om een SMSje te typen, en deze daarna sluit, dan zie ik de tekst van de SMSjes nog vaag door het scherm heen. Na enkele seconden/minuten verdwijnt dit vanzelf. Het is een soort van tijdelijke 'burn in'.

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-05 12:26
Anoniem: 59483 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 18:53:
Ik heb nu een Galaxy S II, en vroeg me af of dat het normaal is dat het scherm last heeft van zogenaamd 'image retention'.

Als ik een tijdje m'n SMS app open heb staan om een SMSje te typen, en deze daarna sluit, dan zie ik de tekst van de SMSjes nog vaag door het scherm heen. Na enkele seconden/minuten verdwijnt dit vanzelf. Het is een soort van tijdelijke 'burn in'.
Jep, da's een eigenschap van de AMOLED-techniek. Kan geen kwaad verder.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• jeroendh
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 29-05 19:43
Heb het al eerder gepost, maar werd meteen overheen gepraat.
Als ik mijn oortjes in de telefoon doe dan kan ik wel gewoon muziek luisteren, maar alle systeem geluiden zoals nieuwe mail of inkomend bericht/gesprek gaan door de telefoonspeaker i.p.v. via de oortjes.
Hoe kan ik dit veranderen zodat alles gewoon via de oortjes gaat? (dus dat ik het sms geluid of nieuwe mail geluid via mijn oortjes hoor)

• Dekar
Dekar1 schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 14:37:
Ik heb de laatste tijd bij een aantal spelletjes dat het scherm steeds eventjes vasthangt of freezed, en dan na 2 tot 10 seconden weer verdergaat. Soms wordt het scherm ook even zwart. Dit gebeurt ongeveer elke minuut wel, en tijdens de simpelste spelletjes als bubble blast zelfs nog. Op het begin was dit niet het geval. Ik heb verder de samsung redelijk clean gehouden. Ram geheugen clearen werkt er niet tegen. Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-05 17:29
jeroendh schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 19:10:
Als ik mijn oortjes in de telefoon doe dan kan ik wel gewoon muziek luisteren, maar alle systeem geluiden zoals nieuwe mail of inkomend bericht/gesprek gaan door de telefoonspeaker i.p.v. via de oortjes.
Hoe kan ik dit veranderen zodat alles gewoon via de oortjes gaat? (dus dat ik het sms geluid of nieuwe mail geluid via mijn oortjes hoor)
Heb ik geen last van?

• jeroendh
Ook niet als je gebeld wordt, dat dan je muziek zacht gaat en dat je dan uit je broekzak je ringtone hoort?

Anoniem: 419121

Ik hoop dat het de goede topic is.
Je kunt op de Samsung Galaxy S2 een LCD Test doen door op telefoonicoontje te drukken en vervolgens
*#0*# in te toetsen. Zover komt mijn SGS2 nog wel maar zodra ik op een van die kleuren druk.. loopt hij vast of geeft een foutmelding ' Sorry! De toepassing com.sec.android.app.lcdtest (proces com.sec.android.app.lcdtest) is onverwachts gestopt, probeer het opnieuw.'

Heeft iemand dit probleem ook of weet iemand hoe ik dit moet oplossen?
Ik heb vandaag mijn software opnieuw erop laten zetten maar zodra ik thuis was deed hij het al meteen niet meer. Kan dit komen doordat ik iets heb gedownload in de market?

jeroendh schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 19:10:
Kan zijn dat je het stekertje van je oortelefoon niet diep genoeg in de telefoon doet. Maar wel vreemd dat de muziek het dan wel doet :?

• jeroendh
Anoniem: 406787 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 20:24:
[...]

Kan zijn dat je het stekertje van je oortelefoon niet diep genoeg in de telefoon doet. Maar wel vreemd dat de muziek het dan wel doet :?
En zelfs de radio werkt. Kan het misschien komen omdat ik mijn eigen oortjes gebruik. Zijn overigens wel van Samsung maar dan van mijn MP3 speler. Heb zelf een hekel aan in-ear oortjes.

• Biersteker
  • Laatst online: 20-05 22:28
Gekke vraag maar is er een browser/player of wat dan ook, die deze streams kan afspelen?
http://www.upc.nl/upclive/tv_en_film/tv_kijken/nederland_3/
Echt de enige streamsoort die ik niet werkend krijg op me SGS2

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

• Polster
Polster schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 16:34:
[...]

Ah daar heb je gelijk in. Wij zijn geloof ik van KE2 gelijk doorgegaan naar KF3. Lekker dan :(
Zo dwingen ze je dus gewoon om Odin te gaan gebruiken.
Ok heb maar van XDA de KF3 XEN firmware gedownload en geflashed met Odin. Toestel is nu weer gewoon "updateble" via KIES. Toch bizar dat Solid Vision je met een Frankenstein firmware opzadelt.

• Yihaaa
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-05 22:07
Ik zit af en toe in een buitenlands hotel (dus wil geen roaming op m'n S2 aanzetten) waar ik met een utp kabel (geen wifi) op mijn laptop gewoon internet heb.
Mijn vraag is of het mogelijk is via mijn laptop en dan met een kabel ofzo internet op mijn S2 kan krijgen.

Weet iemand dit?

[Voor 10% gewijzigd door Yihaaa op 16-08-2011 22:02]

• Hades.NL
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Yihaaa schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 22:01:
Ik zit af en toe in een buitenlands hotel (dus wil geen roaming op m'n S2 aanzetten) waar ik met een utp kabel (geen wifi) op mijn laptop gewoon internet heb.
Mijn vraag is of het mogelijk is via mijn laptop en dan met een kabel ofzo internet op mijn S2 kan krijgen.

Weet iemand dit?
Zoiets? Eerste link op Google ;)

Anoniem: 302361

Je kunt je mening ook normaal verwoorden! Op de manier zoals jij dit nu doet wordt het niet op prijs gesteld.

[Voor 82% gewijzigd door Bullet NL op 17-08-2011 00:08]

• SizzLorr

SizzLorr

✅ geverifieerde account

Biersteker schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 21:03:
Gekke vraag maar is er een browser/player of wat dan ook, die deze streams kan afspelen?
http://www.upc.nl/upclive/tv_en_film/tv_kijken/nederland_3/
Echt de enige streamsoort die ik niet werkend krijg op me SGS2
Systeemeisen

Minimaal UPC Internet Light en overige pakketten en Windows Media® Player 9 of hoger.

• BillSpaarbank
  • Niet online
Anoniem: 302361 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 22:54:
[...]

Is dit nou niet het meest achterlijke wat je ooit gehoord hebt? *knip*
Ik bedoel een defect ;) gevalletje garantie en je bent wel verstaanbaar. Met mijn scherm is trouwens niets mis. *knip*, hier hebben we de Topic Report knop voor

[Voor 24% gewijzigd door Bullet NL op 17-08-2011 00:09]

• alexhooven
ik ben tot op heden zeer ontevreden over mijn toestel. Eerst een "overvoltage" probleem. Is verholpen, maand laten precies hetzelfde. Blijkt ineens dat mn usb ingang half mol is. Daarnaast werkt ook mijn microfoon ineens niet meer. Mensen horen mij niet behalve als ik hem op luidspreker zet of mn headsetje gebruik. iemand hiermee bekent? want ook spraakherkenning werkt niet, tenzij je op de microfoon tikt of echt hard in blaast, dan hoort die schijnbaar wel ineens wat. Kan hem dus weer wegbrengen. 2e samsung met complicaties. Had toch echt gehoopt dat ze vooruit zijn gegaan...helaas.

[Voor 27% gewijzigd door alexhooven op 17-08-2011 00:07]

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro. iPhone 14 Pro

• SizzLorr

SizzLorr

✅ geverifieerde account

alexhooven schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 00:04:
ik ben tot op heden zeer ontevreden over mijn toestel. Eerst een "overvoltage" probleem. Is verholpen, maand laten precies hetzelfde. Blijkt ineens dat mn usb ingang half mol is. Daarnaast werkt ook mijn microfoon ineens niet meer. Mensen horen mij niet behalve als ik hem op luidspreker zet of mn headsetje gebruik. iemand hiermee bekent?
Nou als je toestel een overvoltage heeft gehad kan er van alles kapot zijn.

• alexhooven
SizzLorr schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 00:07:
[...]

Nou als je toestel een overvoltage heeft gehad kan er van alles kapot zijn.
maar dat is dus bullshit, want had het gister ook, maar vandaag bijvoorbeeld helemaal niet. als iets kapot is moet het toch kapot blijven en niet spontaan werken en dan niet. lijkt mij hoor. maar ja ik weet er ook niks vanaf verder.

maar goed ik heb hem laten opsturen voor het overvoltage probleem, neem aan dat ze hem dan maken? blijkbaar niet, want heb het nu weer. als t aan de software zou liggen begrijp ik het wel.

[Voor 17% gewijzigd door alexhooven op 17-08-2011 00:10]

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 00:40

Bullet NL

Eigen Wijs

We zijn toe aan een nieuw deel in deze serie, voelt iemand zich geroepen?

Cogitationis poenam nemo patitur

• SizzLorr

SizzLorr

✅ geverifieerde account

alexhooven schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 00:08:
[...]

maar dat is dus bullshit, want had het gister ook, maar vandaag bijvoorbeeld helemaal niet. als iets kapot is moet het toch kapot blijven en niet spontaan werken en dan niet. lijkt mij hoor. maar ja ik weet er ook niks vanaf verder.

maar goed ik heb hem laten opsturen voor het overvoltage probleem, neem aan dat ze hem dan maken? blijkbaar niet, want heb het nu weer. als t aan de software zou liggen begrijp ik het wel.
Dat kun je nooit met zekerheid zeggen. Zelfde met waterschade, kan je toestel ook maanden werken en dan ineens raar gaan doen. Stuur hem terug voor een nieuwe.

[Voor 14% gewijzigd door SizzLorr op 17-08-2011 01:34]

• thespeed
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-05 21:41
Nieuw topic aangemaakt, maar nog nooit gedaan:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1469162

Nu nog even de afbeeldingen fixen :)
De vorige auteurs heb ik er weer aangekoppeld.

• iklucas
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-05 18:51
Edit, oeps, dacht hem in het nieuwe topic te plaatsen

[Voor 81% gewijzigd door iklucas op 17-08-2011 17:22]

Pagina: 1 ... 48 49 50 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessoires voor de Samsung Galaxy SII mogen hier: : <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1456247/">Accessoires voor de Samsung Galaxy SII </a>.

Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1457175/">dit</a> topic.

Algemene Android software vragen mogen in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1462524/">Android Market en applicatietopic (deel 13)</a> of in een van de eerdere delen.

Discussie over het scherm van de S2 mag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1464029" target="_blank">hier</a>.

Discussie over de batterijduur van de S2 mag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1463861" target="_blank">hier</a>.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee