Dat heb ik een aantal keer gehad, inmiddels niet meer, idd na het schoonmaken van de connector.Italioboy schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 11:58:
Zijn er meer mensen met het probleem dat bijvoorbeeld de "driving mode" automatisch aangaat? Of dat de usb mode zich ineens opstart terwijl ik niks aansluit op het toestel? Ik heb dit 3 weken geleden al gehad en nu weer. Ik had een harde reset gedaan en toen bleek het verholpen. Gisternacht begon hij ineens daarmee en nu heb ik er geen last meer van? Terug naar de winkel met het toestel?
Ik heb zelf ook nog wat issues met mijn SGSII, namelijk dat hij geen SD kaartjes met NTFS bestandssysteem slikt. Iemand iets om een bestand groter dan 4GB op je telefoon te zetten?
Ook heb ik een app gehad die mijn scherm aanzette zonder dat ik het wist, hoewel het enkel zaterdag gebeurde. na 3 uur werken had ik pauze en checkte ik even me mobiel, toen bleek dat het scherm 3 uur lang had aangestaan, dag 35% batterij... Na nog eens 3 uur werken had ik weer pauze, bleek dat ie opnieuw had aangestaan, ditmaal 2,5 uur. En weer 30% van de batterij af.
Ik heb een vermoeden dat het aan NoLED ligt, want toen ik later nog een sms kreeg, en ik hem niet gelijk wegklikte bleef het scherm aanstaan. (handcent SMS) Iemand anders ook zoiets gehad?
Asrock 870 R2.0 || AMD FX4100 || Sapphire HD6950 || Corsair Builder C500 V2 || Kingston HyperX 8GB || Antec One hundred || 320GB HDD || binnenkort Samsung 830 64GB SSD ||=-> Werkt voor Aperture Science