Toon posts:

Het Galaxy S II topic - Deel 5 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 48 49 50 Laatste
Acties:
  • 360.774 views

• 6772Chevy
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 04-07-2018
Xmoo schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:41:
Nou aanstellend jezelf op te vreten hoeft niet.

Op Google word ik er niet wijzer op, helft zegt ja anders zegt nee....
Effe een belletje naar één van de vele zaken en je weet meer.

Ik heb mijn telefoon op 10 mei aangeschaft i.c.m. een Vodafone abbonnement en het toestel is unbranded.
Haal je er één bij een Vodafone winkel zal die hoogstwaarschijnlijk wél branded zijn.

Succes.

Edit: Ik zie dat Brad Pitt de zelfde gedachte had ;)

[Voor 5% gewijzigd door 6772Chevy op 12-08-2011 10:46. Reden: Zelfde tip als vorige poster...]

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-05 14:20
Nieuwtje op de FP :) :

nieuws: 'Afbeeldingen Android Ice Cream Sandwich duiken op'

Heel nieuwsgierig hoe deze gaat presteren op de bestaande S2's (en overige toestellen natuurlijk...)

• koen61
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-01-2021
Ik heb gister mijn telefoon voor het eerst laten stuiteren, en natuurlijk een setje prachtige barsten te pakken in het oh zo onverwoestbare gorilla glass. Iemand al ervaring met reparatie adressen of met de mogelijkheid om het zelf te doen?

• SizzLorr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08-2019

SizzLorr

✅ geverifieerde account

Dit is niet de bedoeling, zie ook Het algemeen beleid #verbodenspam

[Voor 99% gewijzigd door janvanduschoten op 12-08-2011 15:27]

Cryptocurrency is the real Occupy Wallstreet!

• kronk
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Dwazer schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 11:45:
Nieuwtje op de FP :) :

nieuws: 'Afbeeldingen Android Ice Cream Sandwich duiken op'

Heel nieuwsgierig hoe deze gaat presteren op de bestaande S2's (en overige toestellen natuurlijk...)
Is het al bevestigd dat deze versie van android komt naar de bestaande generatie telefoons (iig s2) ?

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Iemand dezelfde ervaring dat de SGS2 als ie trilt nogal wat geluid maakt als ie bijvoorbeeld op tafel ligt? Als je 'm gewoon in je hand hebt is dat veel minder, dus het 't idee dat er ergens wat mee rammelt...

[Voor 4% gewijzigd door JBS op 12-08-2011 13:25]

Anoniem: 357522

Anoniem: 153264 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 20:16:
Het zal hier wel niet op zijn plaats zijn om het hier te plaatsen maar op NU.nl stond vandaag te lezen dat het er misschien wel van zou kunnen komen dat de galaxyS2 toestellen na 13 oktober verboden gaan worden. Nou vraag ik mij af wat er dan gaat gebeuren. Is je toestel dan niet meer bruikbaar o.i.d. ?
Leuk voor de tweedehandse markt,krijg je meer geld als je hem wil verkopen.
Alleen voordelen als je er één hebt.

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:29
JBS schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 13:23:
Iemand dezelfde ervaring dat de SGS2 als ie trilt nogal wat geluid maakt als ie bijvoorbeeld op tafel ligt? Als je 'm gewoon in je hand hebt is dat veel minder, dus het 't idee dat er ergens wat mee rammelt...
Als jij met een stukje hout op de tafel slaat, maakt dat ook veel meer herrie dan wanneer je even hard op je hand slaat. Leg de telefoon eens op een grote op z'n kop gezette pan, moet je horen wat voor herrie hij dan maakt!

Home Assistant configuratie

JBS schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 13:23:
Eerst even rustig ademhalen, dan pas reageren. Dit voegt niets toe

Op dat moment werkt de tafel als een klankkast,gewoon even logisch nadenken.

[Voor 10% gewijzigd door janvanduschoten op 12-08-2011 15:31]

• JBS
  • Niet online
Anoniem: 357522 schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:14:
[...]

*knip*
Op dat moment werkt de tafel als een klankkast,gewoon even logisch nadenken.
:O :X
The_Fes schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:14:
[...]

Als jij met een stukje hout op de tafel slaat, maakt dat ook veel meer herrie dan wanneer je even hard op je hand slaat. Leg de telefoon eens op een grote op z'n kop gezette pan, moet je horen wat voor herrie hij dan maakt!
Ik zeg niet voor niets "bijvoorbeeld". Hetzelfde geldt als ik 'm op een zachtere ondergrond (deken) leg.

[Voor 40% gewijzigd door janvanduschoten op 12-08-2011 15:32]

• TheFes
JBS schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:22:
[...]
:O :X

[...]
Ik zeg niet voor niets "bijvoorbeeld". Hetzelfde geldt als ik 'm op een zachtere ondergrond (deken) leg.
Dat kon ik jouw vraag toch niet opmaken. Bijvoorbeeld kan ook een koektrommel of een computerkast zijn. Het is wel handig dat je van te voren even nadenkt of je vraag duidelijk genoeg gesteld is. Dit soort antwoorden had je zo immers kunnen verwachten.

Om je vraag dan te beantwoorden: Ik hoor hem niet overdreven hard trillen als hij op mijn leren hoesje op de tafel ligt. Als hij zonder hoesje op tafel ligt, maakt het wel een hoop herrie. Ik heb dus niet diezelfde ervaring.

The_Fes schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:31:
[...]

Dat kon ik jouw vraag toch niet opmaken. Bijvoorbeeld kan ook een koektrommel of een computerkast zijn. Het is wel handig dat je van te voren even nadenkt of je vraag duidelijk genoeg gesteld is. Dit soort antwoorden had je zo immers kunnen verwachten.

Om je vraag dan te beantwoorden: Ik hoor hem niet overdreven hard trillen als hij op mijn leren hoesje op de tafel ligt. Als hij zonder hoesje op tafel ligt, maakt het wel een hoop herrie. Ik heb dus niet diezelfde ervaring.
Tafel werk als klankkast,hoesje als demper,logisch toch of mis ik iets?

• TheFes
Anoniem: 357522 schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:37:
[...]

Tafel werk als klankkast,hoesje als demper,logisch toch of mis ik iets?
Ja, je mist dat hij bij JBS ook overdreven veel herrie maakt (volgens JBS zelf) als de telefoon op een deken ligt.

The_Fes schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:43:
[...]

Ja, je mist dat hij bij JBS ook overdreven veel herrie maakt (volgens JBS zelf) als de telefoon op een deken ligt.
Zal aan de isolatiewaarde van het materiaal liggen.

• SizzLorr

SizzLorr

✅ geverifieerde account

koen61 schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 12:12:
Ik heb gister mijn telefoon voor het eerst laten stuiteren, en natuurlijk een setje prachtige barsten te pakken in het oh zo onverwoestbare gorilla glass. Iemand al ervaring met reparatie adressen of met de mogelijkheid om het zelf te doen?
Je DM staat uit dus stuur mij even een berichtje.

• businka19
  • Laatst online: 05-03-2021
JBS schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 12:27:
Ook even een bluetooth gerelateerde probleem. Mijn SGS2 is gekoppeld met mijn Jabra Cruiser2 carkit. Wil ik echter verbinden dan dien ik bij de bluetooth instellingen de Jabra te selecteren en te kiezen voor verbinden.
Mijn HTC TouchPro2 welke ik hiervoor had stelde na de eerste keer de vraag of er indien binnen bereik automatisch verbinding gemaakt mocht worden. Deze optie kan ik op de SGS2 nergens vinden.. Mis ik iets?
Ik heb geen ervaring met HTC maar ik neem iig aan dat het Android tekortkoming is. Bij mij gaat het verbinden ook niet automatisch. De reden is dat BT niet alleen aan moet staan maar ook discoverable moet zijn en dat laatste duurt in Android slechts 120 sec nadat BT is aangezet. Als gevolg wordt SGS2 na 2 min. niet meer opgemerkt door BT partner. Het schijnt ook niet voor alle apparaten te gelden, sommige verbinden automatisch na eerste keer pairen. Maar met mijn Pioneer P9800BT is het anders en it's pain in the ass.

Anoniem: 227839

Weet iemand of er een app bestaat die je sms'jes
automatisch (in het nederlands) opleest?

Ik heb wel wat apps gevonden maar die spreken
alleen engels en dat is geen gehoor :)

• businka19
  • Laatst online: 05-03-2021
Anoniem: 227839 schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 17:24:
Weet iemand of er een app bestaat die je sms'jes
automatisch (in het nederlands) opleest?

Ik heb wel wat apps gevonden maar die spreken
alleen engels en dat is geen gehoor :)
Ik denk dat je vraag hier meer op zijn plaats is Android Market en applicaties - Deel 13

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-01 10:13

Strunkie

> Post is rechts!

Ik wil graag gewoon updaten met KIES omdat ik geen zin heb in een gebrickte telefoon en ik liever een maandje langer wil wachten op een update.

Dus een paar vraagjes:
1. Als ik mijn telefoon van I9100XXKG6 terug flash naar I9100XXKE2 - OXAKE2 kan ik dan gewoon KIES weer gebruiken om te updaten?
2. XXKE2 bestaat uit 1 TAR file ik neem aan dat een PIT niet nodig is ?
3. Moet ik een JIG reset doen?

[Voor 4% gewijzigd door Strunkie op 12-08-2011 20:38]

^ Post is hierboven!

• SizzLorr

SizzLorr

✅ geverifieerde account

kiwie2 schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 20:36:
Ik wil graag gewoon updaten met KIES omdat ik geen zin heb in een gebrickte telefoon en ik liever een maandje langer wil wachten op een update.

Dus een paar vraagjes:
1. Als ik mijn telefoon van I9100XXKG6 terug flash naar I9100XXKE2 - OXAKE2 kan ik dan gewoon KIES weer gebruiken om te updaten?
2. XXKE2 bestaat uit 1 TAR file ik neem aan dat een PIT niet nodig is ?
3. Moet ik een JIG reset doen?
Nee, je moet de XEN CSC hebben, dat is de Nederlandse generieke firmware.

PIT en repartitioning moet je niet gebruiken als het niet nodig is en het is niet nodig dus ook niet gebruiken. :)

[Voor 12% gewijzigd door SizzLorr op 12-08-2011 20:42]

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

SizzLorr schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 20:41:
[...]

Nee, je moet de XEN CSC hebben, dat is de Nederlandse generieke firmware.

PIT en repartitioning moet je niet gebruiken als het niet nodig is en het is niet nodig dus ook niet gebruiken. :)
MULTI - CSC - XENKE1 die dus.
Pit niet nodig ? en kan ik dan gewoon weer KIES gebruiken ?

^ Post is hierboven!

• SizzLorr

SizzLorr

✅ geverifieerde account

kiwie2 schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 20:44:
[...]

MULTI - CSC - XENKE1 die dus.
Pit niet nodig ? en kan ik dan gewoon weer KIES gebruiken ?
Pit is absoluut niet nodig, kijk maar even terug in het topic heb ik al meerdere keren uitgebreid voor gewaarschuwd. Het komt erop neer dat een repartition (dus PIT bestand) niks toevoegt en het is tevens ook de enige manier waarop je je toestel helemaal kan bricken. Al het andere is je toestel recoverable maar een foutieve of verkeerde partition is je toestel definitief stuk.

Ik weet niet welke firmware je erop hebt gezet maar het kan zijn dat je toestel nu zit op een OXA (Koreaans) of XEU (Verenigd Koninkrijk) CSC. Je gaat een MULTI CSC firmware installeren dus er zitten meerdere CSC's in 1 pakket. Na het flashen pakt hij automatische de CSC waar jij eerst op zat, dus hij zal waarschijnlijk terug gaan naar de OXA/XEU CSC. Dit kun je zien door Kies aan te sluiten en dan geeft hij bij Firmware information helemaal achteraan weer welke CSC je gebruikt. Als daar iets anders al XEN staat moet je even dit tooltje installeren en terug zetten naar XEN.

https://market.android.co...=com.manniakk.cscselector

Daarna zal Kies je toestel weer herkennen als een Nederlands toestel en kan je Nederlandse updates binnenhalen.

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

SizzLorr schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 20:55:
[...]

Pit is absoluut niet nodig, kijk maar even terug in het topic heb ik al meerdere keren uitgebreid voor gewaarschuwd. Het komt erop neer dat een repartition (dus PIT bestand) niks toevoegt en het is tevens ook de enige manier waarop je je toestel helemaal kan bricken. Al het andere is je toestel recoverable maar een foutive of verkeerde partition is je toestel definitief stuk.

Ik weet niet welke firmware je erop hebt gezet maar het kan zijn dat je toestel nu zit op een OXA (Koreaans) of XEU (Verenigd Koninkrijk) CSC zit. Je gaat nu een MULTI CSC firmware installeren dus er zitten meerdere CSC's in 1 pakket. Na het flashen pakt hij automatische de CSC waar jij eerst op zat, dus hij zal waarschijnlijk teurg gaan nar de OXA CSC. Dit kun je zien door Kies aan te sluiten en dan geeft hij bij Firmware information helemaal achteraan weer welke CSC je gebruikt. Als daar iets anders al XEN staat moet je even dit tooltje installeren en terug zetten naar XEN.

https://market.android.co...=com.manniakk.cscselector

Daarna zal Kies je toestel gewoon weer herkennen als een Nederlands toestel en kan je Nederlandse updates binnenhalen.
Heel duidelijk van je thanks!
Toch zit ik nog te twijfelen opzich kan je met die JIG die uitroepteken weghalen.
Ik ben vooral bang voor een brick omdat ik altijd pech heb -voorgevoel-.

Ik denk dat ik eerst even die JIG reset doe, daarna kijk ik wel verder.

Toch bedankt

^ Post is hierboven!

• SizzLorr

SizzLorr

✅ geverifieerde account

kiwie2 schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 21:00:
[...]

Heel duidelijk van je thanks!
Toch zit ik nog te twijfelen opzich kan je met die JIG die uitroepteken weghalen.
Ik ben vooral bang voor een brick omdat ik altijd pech heb -voorgevoel-.

Ik denk dat ik eerst even die JIG reset doe, daarna kijk ik wel verder.

Toch bedankt
In dat opzicht zijn onze toestellen best idiot proof. De SBL (Bootloader) is zelfs tweevoudig uitgevoerd, als je de ene stuk flasht kan je met de andere altijd opstarten en recoveren. De enige echte manier om je toestel definitief kapot te krijgen is door je toestel met een verkeerde Pit bestand te flashen, al het andere is recoverable. Vandaar dus als een Pit/Repartition niet nodig is, niet doen.

• X-Rey
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:22
businka19 schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 16:59:
[...]

Ik heb geen ervaring met HTC maar ik neem iig aan dat het Android tekortkoming is. Bij mij gaat het verbinden ook niet automatisch. De reden is dat BT niet alleen aan moet staan maar ook discoverable moet zijn en dat laatste duurt in Android slechts 120 sec nadat BT is aangezet. Als gevolg wordt SGS2 na 2 min. niet meer opgemerkt door BT partner. Het schijnt ook niet voor alle apparaten te gelden, sommige verbinden automatisch na eerste keer pairen. Maar met mijn Pioneer P9800BT is het anders en it's pain in the ass.
Bij mijn parrot werkt het wel gewoon, zodra mijn S2 (en hiervoor de HTC Hero) de parrot ziet wordt er verbinding gemaakt. Het is ook niet de BT partner die verbinding met jouw telefoon gaat maken, maar jouw telefoon die verbinding gaat maken met de BT partner.

Denk dus dat het meer met de BT partner te maken heeft dan Android. Nu weet ik even niet zeker of Android de eerste keer vraagt of hij altijd verbinding mag maken als hij de BT partner ziet, maar dat kun je eventueel uitproberen door de partner te verwijderen en opnieuw te verbinden.

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Modbreak:Vragen en discussies over jiggs zijn inderdaad off-topic hier. Hoewel een vreemde, is het een accessoire en hoort dus hier: Accessoires voor de Samsung Galaxy SII

De desbetreffende reacties zijn dan ook daar heen verplaatst.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Anoniem: 323940

Hallo,

Ik heb 2 vragen. Weet iemand hoe je de minutenteller uit kan zetten en weet iemand of de melding van een volle accu uit te zetten is?

Alvast bedankt.

• kenles
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-04 20:57
Anoniem: 323940 schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 12:25:
Hallo,

Ik heb 2 vragen. Weet iemand hoe je de minutenteller uit kan zetten en weet iemand of de melding van een volle accu uit te zetten is?

Alvast bedankt.
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/36529523

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-09-2022

Daywalk3r

Walks at night 2

WicKeD.El.GuPPo schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 18:03:
Als aanvulling op de accu vragen hierboven, onderstaande link:

http://www.androidworld.n...t-batterij-indicator.html

Vooral dan het stukje m.b.t. de "Do's & Don't's".
Do's:

* Kalibreer een nieuwe batterij door het volledig te ontladen en vervolgens weer volledig opladen. Als we dit doen elke maand één of twee doen zal dit helpen om de batterij nauwkeurig gekalibreerd te houden.

Verderop:

Belangrijke informatie:
Sommige Quick Start Guides staat dat de batterij 'de levensduur verhoogd word door hem volledig te ontladen voordat hij weer volledig word opgeladen’. Deze informatie is van toepassing op nikkel-cadmium-en NiMH-batterijen, bij Lithium-Ion, accu’s zo vaak mogelijk opladen (‘topped up”) als mogelijk, en vermijd altijd dat ze volledig ontladen worden.

Wat is het nou? Wel of niet volledig ontladen. Wat een bericht.

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

• X-Rey
  • Laatst online: 20:22
wat ze zeggen is:
- wil je de batterij nauwkeurig gekalibreerd houden? Dan doe je hem volledig ontladen en dan weer volledig opladen.
- volledig ontladen en weer opladen zorgt er bij Lithium-Ion NIET voor dat de levensduur wordt verhoogd/verbeterd. Lithium-Ion kun je gewoon bijladen zonder dat de batterij leeg is en zonder risco te lopen dat de batterij "lui" wordt.

Waarom je moet vermijden dat de batterij volledig wordt ontladen (laatste zin) is mij dan ook weer een raadsel.

[Voor 14% gewijzigd door X-Rey op 13-08-2011 14:04]

• dmrazor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-03 13:19
Vraagje: heb nu al twee keer gehad dat mijn telefoon dood lijkt terwijl de batterij nog meer dan half vol is. Reageert niet meer op Aan of Home knop en de enige manier om hem weer aan de gang te krijgen is batterij loskoppelen en weer aansluiten. Hij staat normaal in dat patroon lockscreen.

Iemand enig idee?

Raz.

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-05 01:38
Is er toevallig ergens op het internet iets te vinden over het feit dat de power button gewoon niets doet .
Ik heb op 1 ander forum erover wat kunnen vinden , maar blijkbaar niet een veel voorkomende probloeem .

http://samsunggalaxysforu...ton-Sometimes-Not-Working

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=14297657

Kan nu alleen in mijn telefoon komen als ik even de stekker erin doet , vrees dat na een maand hij al weer retour moet =(

Offtopic : ik heb ook altijd zo een geluk met telefoons :S

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:31

Xmoo

Ever seen a beast like me?!?!

Mensen ervanring met MHL?

Ik heb er een gekocht, en vind de kwaliteit erg laag. Mijn Optimus 2X had betere HDMI.
Tevens moet je ook persee een goede oplader gebruiken, anders gaat je telefoon ontladen.
Je kunt de scherm ook niet uitzetten tijdens het kijken (deed de Optimus 2X wel) en het meest irritante is dus je hebt stroom nodig anders gaat de hdmi out niet werken :s

Toch weer iets wat ik mis van mijn Optimus 2X.

Ps. zag ook dat hij 1080i was en niet 1080p, of kan dat aan de HDMI kabel liggen?

http://www.Twitter.com/Xmoo

Je hebt gelijk, dit voegt niets toe ;)

[Voor 97% gewijzigd door janvanduschoten op 13-08-2011 16:56]

• Xmoo

Xmoo

Als HDMI aan staat en ik de beeld over mijn 41" tv krijg, waarom dan nog op de 4.3" scherm?
Optimus 2X deed alles op tv broadcasten en de toestel zelf was remote zeg maar.

[Voor 25% gewijzigd door janvanduschoten op 13-08-2011 17:07]

• august66
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-05 21:52
Hier is de topic report knop voor.

[Voor 93% gewijzigd door janvanduschoten op 13-08-2011 17:07]

• slvans
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-05 15:18
Heeft iemand een oplossing voor mijn probleem? Mijn Facebook app doet niet meer wat hij moet doen op mijn gs2. Mijn vriendin heeft op vakantie een keer ingelogd. Nu krijg ik iedere keer als zij een reactie krijgt op haar facebook een infobericht bovenin. Net als dat ik dit van mezelf krijg als ik een reactie heb. Die van haar wil ik natuurlijk helemaal niet krijgen. Ik ben gewoon zelf ingelogd op mijn app. Ik heb de app als af en aangemeld met mijn eigen naam. En ik heb de app verwijderd. Dit hielp ook niet. Geen idee wat ik er dus verder mee kan.

• Xmoo

Xmoo

s.v.seters schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 16:32:
Heeft iemand een oplossing voor mijn probleem? Mijn Facebook app doet niet meer wat hij moet doen op mijn gs2. Mijn vriendin heeft op vakantie een keer ingelogd. Nu krijg ik iedere keer als zij een reactie krijgt op haar facebook een infobericht bovenin. Net als dat ik dit van mezelf krijg als ik een reactie heb. Die van haar wil ik natuurlijk helemaal niet krijgen. Ik ben gewoon zelf ingelogd op mijn app. Ik heb de app als af en aangemeld met mijn eigen naam. En ik heb de app verwijderd. Dit hielp ook niet. Geen idee wat ik er dus verder mee kan.
Welke app gebruik je die van Samsung of Facebook van de market. Wellicht apparte app en krijg je daarom de melding.
Kijk ff in Acounts en Sync in instellingen.

• slvans
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-05 15:18
Xmoo schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 16:36:
[...]

Welke app gebruik je die van Samsung of Facebook van de market. Wellicht apparte app en krijg je daarom de melding.
Kijk ff in Acounts en Sync in instellingen.
Ik gebruik de facebook app. Maar bij accounts en sync instellingen staat onder facebook gewoon mijn e-mail adres. Echt heel raar.

• SizzLorr

SizzLorr

✅ geverifieerde account

Vandaag toevallig een vervangingsscherm binnen gekregen voor iemand. Er waren nog mensen die zich afvroegen of je dat randje kon vervangen. Zoals je kan zien is dat randje een integraal deel van de constructie dus is het heel moeilijk te vervangen.

• phobosdeimos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23:28
Als ik Samsung Kies start krijg ik mijn huidige firmware versie te zien (PDA:KF3 / PHONE:KE7 / CSC:KE1 (XEN)). Maar afgelopen weken stond daar dan bij dat ik de nieuwste versie had, en ik dus niet kon upgraden. Nu staat dat er echter niet meer bij :s Wanneer kunnen we nu eindelijk een firmware update verwachten? :'(

• BamSlam_
  • Niet online
phobosdeimos schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 17:52:
Als ik Samsung Kies start krijg ik mijn huidige firmware versie te zien (PDA:KF3 / PHONE:KE7 / CSC:KE1 (XEN)). Maar afgelopen weken stond daar dan bij dat ik de nieuwste versie had, en ik dus niet kon upgraden. Nu staat dat er echter niet meer bij :s Wanneer kunnen we nu eindelijk een firmware update verwachten? :'(
Dat viel mij laatst ook al op. Ben ook zeer benieuwd wanneer we nu eindelijk kunnen updaten naar 3.3.4!

• Daan®
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 28-05 13:02
3.3.4??

Das wel heel erg optimistisch :)

Maar hier het zelfde in KIES, ben benieuwd

He who laughs last.. Thinks slowest

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:07
X-Rey schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 14:01:
Waarom je moet vermijden dat de batterij volledig wordt ontladen (laatste zin) is mij dan ook weer een raadsel.
En voor zo velen. Vandaar dat ik al eerder in dit draadje de suggestie opwierp, voor mensen die echt willen weten hoe het allemaal werkt qua batterijsoorten, de Battery University site te bezoeken. Zie tabel 2 aldaar voor een indicatie waarom 100% ontladen niet fijn is.

On topic:
Gebruikt íemand van jullie de Samsung Hubs en zo ja welke?
Ik vind de Social erg traag laden, de Music niet interessant omdat het gewoon een winkel is en ik voor de prijs van één cd daar een maand Spotify heb, Games speel ik nauwelijks (probeerde Shrek Kart spelletje te installeren en dat ging niet) maar bij de Readers Hub heb ik in Zinio daar méér gratis magazines dan in de Zinio Reader die ik 'los' van de Android Market had geïnstalleerd.

• mvt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:58

mvt

ja ik ja

The_Fes schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:10:
[...]

Ik heb ook zo'n minikit slim, ik moet zeggen dat ik hem pas één keer geprobeerd heb (vergeet altijd dat dat ding in de auto hangt) maar toen werkte hij prima. Adresboek werd gesynct naar de parrot, en kon gewoon bellen.
Ik heb het ondertussen aan de praat gekregen. Ik had mijn contacten via mijn simkaart overgezet vanaf mijn vorige mobieltje (kon niet meer opladen en had op het werk even snel de accu van een collega met dezelfde telefoon gebruikt om de contacten op mijn simkaart te zetten). Maar blijkbaar kunnen veel apparaten niet het telefoonboek vanaf een simkaart syncen.
Via KIES alles naar mijn pc overgezet en toen weer terug naar mijn telefoon(geheugen). Sinds dien synced ie weer met mijn Parrot en met de andere auto.

schandalig duur systeem, schandalig hoge 3d mark score, volgend jaar toch maar wat eerder mijn verlanglijstje opsturen naar Spanje, anders blijft dit gelul

• koen61
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-01-2021
SizzLorr schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 16:33:
[...]

Je DM staat uit dus stuur mij even een berichtje.
DM? en een berichtje sturen lukt ook niet. Mijn excuses ben niet een extreem actieve tweaker

• Trusten
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-09-2022
Kan iemand mij toevallig helpen met het volgende? Ik heb sinds ik mijn telefoon heb (2 weken) problemen met m'n wifi helaas, ondanks het wisselen van kanaal etc. In instellingen, slaapstand, wifi instellingen uitvinken, netwerkmelding uitvinken, geavanceerd wifi slaapstandbeleid alle 3 geprobeerd, van nooit, nooit indien en wanneer scherm, etc,.etc,. Ip instellingen gechecked, alles dubbel check.

Ik vind het maar vreemd. Ik kan namelijk wel verbinden, dan krijg ik ook het WIFI icoontje bovenin die balk, status is verbonden etc. maar wanneer ik iets start dat met internet te maken heeft weigert ie heel vaak. Whatsapp stuurt/ontvangt geen berichten, internetpaginas laden niet, YouTube geeft een verbindingsfout ''Er is een probleem met het netwerk - (Opnieuw proberen)". Dit alles terwijl WIFI gewoon aan staat en een sterk signaal doorgeeft. 3G en H netwerk werken vlekkeloos.
Soms werkt de Wifi ineens wel en download hij iets heel snel maar stopt er dan mee bij bijv. 30%, alsof de verbinding is weggevallen en vervolgens krijg ik weer de meldingen dat er een probleem is met het netwerk etc. Als ik dan wifi uitzet en weer aan doet hij het weer om na een aantal minuten weer precies hetzelfde te doen. Bij m'n vriend thuis heb ik precies hetzelfde probleem. We hebben allebei Ziggo, kan dit er iets mee te maken hebben, bijv. door dynamische ip adressen oid? In de trein heb ik namelijk gebruik gemaakt van een T-mobile hotspot en toen deed hij het wel prima leek het.

Weet iemand wat dit kan zijn?

• SizzLorr

SizzLorr

✅ geverifieerde account

koen61 schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 20:27:
[...]

DM? en een berichtje sturen lukt ook niet. Mijn excuses ben niet een extreem actieve tweaker
Ik had al dingen geplaatst over wat ik voor je kan doen maar dat is verwijderd door de mods omdat ze het als spam beschouwen.

DM = Direct Message, dus een prive bericht.

Hier links ondermijn naam zie je een poppetje met een tekst ballon. Als je daarop klikt kun je mij een direct message sturen, dan kan ik je vertellen wat ik voor je kan doen.

• august66
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-05 21:52
Is er misschien een firmware-update beschikbaar voor je modem(/router)? Kan eventueel soelaas bieden.

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:21
Hoe stel je hotmail correct.in?

Hij blijft zeuren over een verbinsingsfout bij de inkomende instellingen.

Iets met inloggen en 15 minuten expired heb het al twee keer geprobeerd... Beetje moe worit ik hiervan

• Yihaaa
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-05 22:07
STIMPPYYY schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 23:10:
Hoe stel je hotmail correct.in?

Hij blijft zeuren over een verbinsingsfout bij de inkomende instellingen.

Iets met inloggen en 15 minuten expired heb het al twee keer geprobeerd... Beetje moe worit ik hiervan
zie bv hier: http://www.androidworld.n...Hotmail+account+instellen

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:21
Die.instellingen.vult hij.dus automatisch in.

Anyway het werkt vooralsnog nu ineens wel dus hoop dat het blijft werken nu

• SizzLorr

SizzLorr

✅ geverifieerde account

phobosdeimos schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 17:52:
Die update servers van Samsung zijn altijd al brak geweest. Om een of andere reden (god weet welke) zijn ze weer eens moeilijk bereikbaar/overbelast dus duurt het even voordat Kies je firmware kan checken en je die melding krijgt. Die update servers van Samsung zijn altijd al zo geweest, ze moeten eens opschieten met FOTA updates en dan bij Akamai een kilo bandbreedte inkopen voor die downloads.

Anoniem: 302952

Beste tweakers,

Ik ben nu via kies mijn firmware aan het updaten, maar hij hangt nu al een half uur op 3%. Wat moet ik hiermee doen?

Ok, hij is nu dus volledig opgehouden met werken...

Bij noodherstal blijft hij ook hangen...

Wie weet hoe ik dit kan oplossen?

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:31

Vuvuzela

My spire is forming

Is het mogelijk om in te stellen na x tijd de schermvergrendeling (met pin) aangaat. Het is nu elke keer.

I served in a company of heroes.

Ja, dat kun je bij instellingen en dan kun je bij energiebepaling het automatische schermuitschakelen aanzetten en bij beveiliging meen ik de pin.

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:31

Vuvuzela

My spire is forming

Heb de telefoon nu net niet meer bij de hand, dus zal zo weer kijken. Thanks ga ik daar zo zoeken.

Want bij "instellingen > lokatie & beveiliging > schermvergrendeling wijzigen oid." staat niets over wanneer die pincode vergrendeling geactiveerd wordt. Liever pas na 3 minuten ipv. na elke lock.

I served in a company of heroes.

• SizzLorr

SizzLorr

✅ geverifieerde account

Anoniem: 302952 schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 11:07:
Ok, hij is nu dus volledig opgehouden met werken...

Bij noodherstal blijft hij ook hangen...

Wie weet hoe ik dit kan oplossen?
Waarschijnlijk een probleem met drivers en jou computer. Probeer het eens op een andere computer. Als dat niet werkt heb je 2 opties.

1. Opsturen ter reparatie
2. Odin downloaden en zelf updaten.

Instrucites voor Odin en waar je het kan downloaden heb ik al vaker geschreven, kijk even terug. Voor je begint even zeker zijn dat je firmware hebt bestemt voor jou toestel (dus de i9100). Ook zeer belangrijk, PIT bestand moet je niet gebruiken en repartition moet je niet aanvinken!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-05 22:28
Iemand ook dat bij instellingen->over het toestel->status-> Mijn telefoonnummer onbekend staat?

Ik heb in contacten bij mijn profiel mijn nummer ingevuld, en ook een reboot gedaan, maar mijn telefoonnummer komt daar niet te staan. Zelf heb ik Vodafone. Niet dat het echt een probleem is, maar op internet kan ik niet vinden hoe ik dit moet aanpassen.

• ibmos2warp
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-10-2020

ibmos2warp

Eval is Evil

nobleone schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 20:15:
[...]
On topic:
Gebruikt íemand van jullie de Samsung Hubs en zo ja welke?
Ik vind de Social erg traag laden, de Music niet interessant omdat het gewoon een winkel is en ik voor de prijs van één cd daar een maand Spotify heb, Games speel ik nauwelijks (probeerde Shrek Kart spelletje te installeren en dat ging niet) maar bij de Readers Hub heb ik in Zinio daar méér gratis magazines dan in de Zinio Reader die ik 'los' van de Android Market had geïnstalleerd.
Ik dacht toen ik mijn toestel net had dat het handig was om die social hub te gebruiken. Inmiddels gebruik ik die niet meer, werkt niet handig, instellingen kunnen alleen online aangepast worden waar ik ook niet op kan inloggen :S
ninc schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 13:44:
Iemand ook dat bij instellingen->over het toestel->status-> Mijn telefoonnummer onbekend staat?

Ik heb in contacten bij mijn profiel mijn nummer ingevuld, en ook een reboot gedaan, maar mijn telefoonnummer komt daar niet te staan. Zelf heb ik Vodafone. Niet dat het echt een probleem is, maar op internet kan ik niet vinden hoe ik dit moet aanpassen.
Volgens mij was dat iets wat de provider moet versturen en niet doet. Ik heb ook Vodafone en bij mij staat het ook niet. Iemand die ik ken die een S1 heeft met T-Mobile heeft het ook niet.
Maciek schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 12:00:
Is het mogelijk om in te stellen na x tijd de schermvergrendeling (met pin) aangaat. Het is nu elke keer.
Volgens mij is dat niet mogelijk...

Ik weet alles van niks
Vind Excel ongelovelijk irritant.

• SizzLorr

SizzLorr

✅ geverifieerde account

ninc schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 13:44:

Heeft met je simkaart te maken. Bij sommige kaart wordt het nummer op de kaart weggeschreven, hier in Nederland heb je et vooral met prepaid kaarten. Met abo kaarten is dat dus niet. Android heeft ook geen voorziening om je nummer daar weg te schrijven, als je wel wil dat je nummer er komt te staan moet je even een hele oude nokia of een iphone regelen en daarmee het nummer van je simkaart wijzigen.

• Cooperator
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-03 01:41
Is het mogelijk om de lijst met applicaties in rasterweergave op alfabetische volgorde te laten lopen, zonder dit helemaal zelf handmatig te hoeven doen (is geen doen)? Ik vind dit namelijk toch wel een beetje een gemis. Hetzelfde geldt voor de sortering in een mapje? Zo nee, weet iemand een app ofzo waarmee dit wel mogelijk wordt gemaakt?

[Voor 4% gewijzigd door Cooperator op 14-08-2011 13:57]

• GJ123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-03-2019
Cooperator schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 13:56:
Is het mogelijk om de lijst met applicaties in rasterweergave op alfabetische volgorde te laten lopen, zonder dit helemaal zelf handmatig te hoeven doen (is geen doen)? Ik vind dit namelijk toch wel een beetje een gemis. Hetzelfde geldt voor de sortering in een mapje? Zo nee, weet iemand een app ofzo waarmee dit wel mogelijk wordt gemaakt?
Zoek in de market op: 'appzorter'

• slayeer
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-10-2022
Hey,

Als eerste wil ik mijn stomme verhaal kwijt: Ik ben gezellig met mijn sII wezen zwemmen. Na 5 minuten kwam ik erachter dat hij nog lekker in mijn broekzak zat. Toen ik thuis was heb ik hem grondig afgedroogd en 3 dagen in rijst gelegd.

Nu lijkt hij nog te leven, alleen krijg ik hem niet opgestart en verschijnt er een batterij icoontje als ik hem wil opladen:

Heeft iemand hier meer verstand van? Ik kon er in ieder geval niks over op google vinden.
Is alleen mijn batterij dood en zou ik met een nieuwe ver genoeg komen?
of kan het ook dat mijn connectie naar mijn batterij kapot is?

Elke tip en alle hulp is welkom!

Bedankt namens een domme vent 8)7

• BamSlam_
  • Niet online
slayeer schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 14:07:
Als eerste wil ik mijn stomme verhaal kwijt: Ik ben gezellig met mijn sII wezen zwemmen. Na 5 minuten kwam ik erachter dat hij nog lekker in mijn broekzak zat. Toen ik thuis was heb ik hem grondig afgedroogd en 3 dagen in rijst gelegd.
Vrijgezellenfuif gehad? :)
Kan allemaal natuurlijk, maar zonder nadere inspectie van je SGS2 kunnen we dat niet met zekerheid zeggen. Als ik jou was zou ik eerst de batterijcontactjes checken op corrosie en als die niet gecorrodeerd lijken cheap een andere accu bestellen in het verre oosten en kijken of het dan beter gaat.

[Voor 18% gewijzigd door BamSlam_ op 14-08-2011 14:35]

• slayeer
BamSlam_ schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 14:33:
[...]

Vrijgezellenfuif gehad? :)

[...]

Kan allemaal natuurlijk, maar zonder nadere inspectie van je SGS2 kunnen we dat niet met zekerheid zeggen. Als ik jou was zou ik eerst de batterijcontactjes checken op corrosie en als die niet gecorrodeerd lijken cheap een andere accu bestellen in het verre oosten en kijken of het dan beter gaat.
Bedankt voor de tip! Ga ik doen=p. Beter 10 euro voor een nieuw accuutje dan de hele reutemeteut om een nieuwe te krijgen.

Edit: Nee xD Ik had een uitje me mevrouw vriendin die nogal voor wat afleiding zorgde O-)

[Voor 7% gewijzigd door slayeer op 14-08-2011 14:38]

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-05 21:59

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Hey,

Heeft iemand hier meer verstand van? Ik kon er in ieder geval niks over op google vinden.

Zie accessoires topic [klik] van gisteren. Ik heb een cheap accu evt voor € 5 incl verzending.

Samsung S23 Ultra 256GB

• slayeer
wvexeltweakers schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 14:41:
[...]

Zie accessoires topic [klik] van gisteren. Ik heb een cheap accu evt voor € 5 incl verzending.
Bedankt voor het aanbod, maar ik ga liever voor een volledige accu. Als mijn SII het weer besluit te doen, kan ik tenminste meteen lang voor uit:)

• Cooperator
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-03 01:41
GJ123 schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 14:06:
[...]

Zoek in de market op: 'appzorter'
Bedankt! Werkt perfect.

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-05 21:59

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

slayeer schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 14:43:
[...]

Bedankt voor het aanbod, maar ik ga liever voor een volledige accu. Als mijn SII het weer besluit te doen, kan ik tenminste meteen lang voor uit:)
...dan nog een waterdichte case erbij...

Samsung S23 Ultra 256GB

• slayeer
wvexeltweakers schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 14:53:
[...]

...dan nog een waterdichte case erbij...
hahaha, dat zou nog niet zo'n slecht idee zijn _/-\o_ Of 10 plastic zakjes eromheen zouden ook wel de trick doen als ik me rondom water bevind xD

• SizzLorr

SizzLorr

✅ geverifieerde account

slayeer schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 15:10:
[...]

hahaha, dat zou nog niet zo'n slecht idee zijn _/-\o_ Of 10 plastic zakjes eromheen zouden ook wel de trick doen als ik me rondom water bevind xD
Of een condoom... ideaal voor als je weet dat je naar het strand gaat.

• yohan
  • Laatst online: 14-05 12:26
Cooperator schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 13:56:
Veel Launchers hebben deze mogelijkheid ook, bijv. het prachtige Go Launcher Ex :)

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• jeroendh
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:49
Ik heb vandaag mijn telefoon geupdate naar KE7/KF3. Maar helaas nog geen android 2.3.4.
Update was eerst fout gegaan en moest ik noodherstel doen, hierna is alles gelukkig goed gegaan.

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:47
jeroendh schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 19:35:
Ik heb vandaag mijn telefoon geupdate naar KE7/KF3. Maar helaas nog geen android 2.3.4.
Update was eerst fout gegaan en moest ik noodherstel doen, hierna is alles gelukkig goed gegaan.
Gaat nu iedereen elke dag melden dat de update er nog niet is?

• yohan
  • Laatst online: 14-05 12:26
Samsung heeft 2.3.4 zojuist via Kies beschikbaar gesteld voor Chinese toestellen (bron).

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• jeroendh
jongetje schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 19:39:
[...]

Gaat nu iedereen elke dag melden dat de update er nog niet is?
Ik meld alleen dat er WEL een update is, alleen nog niet voor android 2.3.4

• SizzLorr

SizzLorr

✅ geverifieerde account

jeroendh schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 19:40:
[...]

Ik meld alleen dat er WEL een update is, alleen nog niet voor android 2.3.4
KE7/KF3 zei je toch?

Letter Year Month
A 2001 January
B 2002 February
C 2003 March
D 2004 April
E 2005 May
F 2006 June
G 2007 Jule
H 2008 August
I 2009 September
J 2010 October
K 2011 November
L 2012 December

De eerste K staat dus voor 2011. De tweede letter (E/F) staat bij de ene voor mei en bij de andere voor juni. Die update is dus al 2 maanden in de circulatie. Beloof je de zoek functie te gebruiken in de toekomst?

• jeroendh
SizzLorr schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 20:27:
[...]

KE7/KF3 zei je toch?

Letter Year Month
A 2001 January
B 2002 February
C 2003 March
D 2004 April
E 2005 May
F 2006 June
G 2007 Jule
H 2008 August
I 2009 September
J 2010 October
K 2011 November
L 2012 December

De eerste K staat dus voor 2011. De tweede letter (E/F) staat bij de ene voor mei en bij de andere voor juni. Die update is dus al 2 maanden in de circulatie. Beloof je de zoek functie te gebruiken in de toekomst?
Ik heb mijn telefoon nu 1 maand, en vandaag kreeg ik pas deze update. Dus naar mijn weten moet die dan dus wel nieuw zijn, anders had ik hem al lang gekregen moeten hebben.

• SizzLorr

SizzLorr

✅ geverifieerde account

jeroendh schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 20:31:
[...]

Ik heb mijn telefoon nu 1 maand, en vandaag kreeg ik pas deze update. Dus naar mijn weten moet die dan dus wel nieuw zijn, anders had ik hem al lang gekregen moeten hebben.
Voordat je verder gaat met deze discussie, gebruik gewoon even de zoek functie.

Het Galaxy S II topic - Deel 5

• Gotiniens
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:57

Gotiniens

Fairly odd Tim

Iemand hier ervaring met de backups van kies?

Ik heb namelijk na een firmware upgrade (via kies) zoals aanbevolen een backup teruggezet, en nu is mijn agenda helemaal leeg. En dat is ook al gesynchroniseerd naar google, dus ben nu al mijn afspraken kwijt :(

• BamSlam_
  • Niet online
Gotiniens schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 20:49:
En dat is ook al gesynchroniseerd naar google, dus ben nu al mijn afspraken kwijt :(
Bofkont! Heerlijk rustig de komende tijd! ;)

• BB333
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 05-03 23:53
Heb het web even afgezocht naar een geschikt antwoord op mijn vraag, maar krijg een eenduidige antwoorden. Ik wil namelijk dat mijn Galaxy S2 automatisch mijn e-mails binnenhaalt. Nu las ik op dit forum en op enkele andere (Engelse) fora dat je dat niet moet doen via de Social Hubs, omdat dat veel accu vreet. Dus ik heb het gewoon via het programma'tje 'e-mail' gedaan die in het scherm staat. Heb het Pop3/IMAP gebeuren uitgeschakeld gelaten en gewoon mijn Hotmailgegevens ingevuld. De mails werden keurig binnengehaald. Om ervoor te zorgen dat dat ook automatisch zou gebeuren, heb ik ingesteld dat er om de 5 minuten wordt gecontroleerd, bij de controlefrequentie. Deze stond aanvankelijk op 'nooit'. Nu viel mij het enorme datagebruik van mij op. Zo gaf 3G Watchdog aan dat ik van 0:00 tot 1:20 50MB had verbruikt. Ik had echt niet meer gedaan dan even twee keer teletekst geopend. Daarnaast ging mijn accu ook maar 6 uur mee voordat die aangaf aan de oplader te moeten. 6 uur, waarvan ik maar ongeveer een uurtje het scherm aan had staan. Vandaag heb ik de controlefrequentie van de e-mails weer teruggezet op 'nooit' en is het datagebruik ineens intens afgenomen. Vandaag heb ik bijvoorbeeld maar 5MB gebruikt. Heb redelijk wat webpagina's geopend en veel WatchApp gebruikt. Prima dus. Van de accu is ook nog relatief veel over. Toch blijf ik het vreemd vinden, ik heb dan weliswaar het probleem ontdekt maar een vriend van mij heeft een BlackBerry. Hij kan wel gewoon zijn mails automatisch synchroniseren en verbruikt hierbij een minima aan data. Nu moet ik erbij zeggen dat ik om het uur wel eens een of twee reclame-emails krijg, met grote banners, maar dat kan het neem ik aan niet zijn. Nu is mijn vraag, wat kan ik nu het beste gebruiken als mailprogramma? Ik wil dat mijn telefoon automatisch mijn mails binnenhaalt. Nu wil ik echter wel dat het datagebruik hiervoor minimaal blijft en het accugebruik redelijk.
Ik heb erg lang gezocht op het internet en veel kunnen vinden, maar de meeste dingen waren erg tegenstrijdig. Vandaar dat ik hier om jullie ervaringen vraag.

• BB333
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 05-03 23:53
Trusten schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 21:00:
Kan iemand mij toevallig helpen met het volgende? Ik heb sinds ik mijn telefoon heb (2 weken) problemen met m'n wifi helaas, ondanks het wisselen van kanaal etc. In instellingen, slaapstand, wifi instellingen uitvinken, netwerkmelding uitvinken, geavanceerd wifi slaapstandbeleid alle 3 geprobeerd, van nooit, nooit indien en wanneer scherm, etc,.etc,. Ip instellingen gechecked, alles dubbel check.

Ik vind het maar vreemd. Ik kan namelijk wel verbinden, dan krijg ik ook het WIFI icoontje bovenin die balk, status is verbonden etc. maar wanneer ik iets start dat met internet te maken heeft weigert ie heel vaak. Whatsapp stuurt/ontvangt geen berichten, internetpaginas laden niet, YouTube geeft een verbindingsfout ''Er is een probleem met het netwerk - (Opnieuw proberen)". Dit alles terwijl WIFI gewoon aan staat en een sterk signaal doorgeeft. 3G en H netwerk werken vlekkeloos.
Soms werkt de Wifi ineens wel en download hij iets heel snel maar stopt er dan mee bij bijv. 30%, alsof de verbinding is weggevallen en vervolgens krijg ik weer de meldingen dat er een probleem is met het netwerk etc. Als ik dan wifi uitzet en weer aan doet hij het weer om na een aantal minuten weer precies hetzelfde te doen. Bij m'n vriend thuis heb ik precies hetzelfde probleem. We hebben allebei Ziggo, kan dit er iets mee te maken hebben, bijv. door dynamische ip adressen oid? In de trein heb ik namelijk gebruik gemaakt van een T-mobile hotspot en toen deed hij het wel prima leek het.

Weet iemand wat dit kan zijn?
Heb zelf enkele dagen geleden ook dit probleem gehad. Precies hetzelfde, had ook Ziggo en heb de oplossing kunnen ontdekken (zie paar pagina's terug). Ik moest het channel veranderen naar kanaal 6. Toen deed ie het ineens vlekkenloos. Probeer het toch voor de zekerheid nog eens even met het veranderen van het kanaal. Ken voor de rest automatisch een IP-adres toe en dan hoort het te werken.

• Dawid127
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-05 09:16
Ik heb nog steeds last van de applicatie IM. Die logt steeds automatisch in op mijn MSN, terwijl hij wel gewoon op 'offline' staat..!? Echt raar.. ik heb nog wel aangeklikt bij mn hotmail configuratie om NIET automatisch aan te melden bij IM...

Iemand hier raadt mee? Mijn dataverbinding gaat dinsdag in, en ik ben bang dat dit mij veel data gaat kosten..

• SizzLorr

SizzLorr

✅ geverifieerde account

Dawid127 schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 22:42:
Ik heb nog steeds last van de applicatie IM. Die logt steeds automatisch in op mijn MSN, terwijl hij wel gewoon op 'offline' staat..!? Echt raar.. ik heb nog wel aangeklikt bij mn hotmail configuratie om NIET automatisch aan te melden bij IM...

Iemand hier raadt mee? Mijn dataverbinding gaat dinsdag in, en ik ben bang dat dit mij veel data gaat kosten..
Verwijder even je MSN account onder Accounts in de instellingen.

• Dawid127
SizzLorr schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 22:54:
[...]

Verwijder even je MSN account onder Accounts in de instellingen.
Maar hoe kan ik dan mijn hotmail ontvangen?

• G4H
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Hey,

Nu lijkt hij nog te leven, alleen krijg ik hem niet opgestart en verschijnt er een batterij icoontje als ik hem wil opladen:
[afbeelding]

Het icoontje is in ieder geval normaal, alleen horen de streepjes eronder te veranderen/bewegen. Is dat het geval?

• Dirk149
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-05 20:16
Dawid127 schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 23:09:
[...]

Maar hoe kan ik dan mijn hotmail ontvangen?
Social Hub > tab Berichten > links onderin op je scherm drukken en kiezen voor Nieuw account aanmaken. :)

• mcpswijnenburg
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-11-2022
BB333 schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 21:15:
Heb het web even afgezocht naar een geschikt antwoord op mijn vraag, maar krijg een eenduidige antwoorden. Ik wil namelijk dat mijn Galaxy S2 automatisch mijn e-mails binnenhaalt. Nu las ik op dit forum en op enkele andere (Engelse) fora dat je dat niet moet doen via de Social Hubs, omdat dat veel accu vreet. Dus ik heb het gewoon via het programma'tje 'e-mail' gedaan die in het scherm staat. Heb het Pop3/IMAP gebeuren uitgeschakeld gelaten en gewoon mijn Hotmailgegevens ingevuld. De mails werden keurig binnengehaald. Om ervoor te zorgen dat dat ook automatisch zou gebeuren, heb ik ingesteld dat er om de 5 minuten wordt gecontroleerd, bij de controlefrequentie. Deze stond aanvankelijk op 'nooit'. Nu viel mij het enorme datagebruik van mij op. Zo gaf 3G Watchdog aan dat ik van 0:00 tot 1:20 50MB had verbruikt. Ik had echt niet meer gedaan dan even twee keer teletekst geopend. Daarnaast ging mijn accu ook maar 6 uur mee voordat die aangaf aan de oplader te moeten. 6 uur, waarvan ik maar ongeveer een uurtje het scherm aan had staan. Vandaag heb ik de controlefrequentie van de e-mails weer teruggezet op 'nooit' en is het datagebruik ineens intens afgenomen. Vandaag heb ik bijvoorbeeld maar 5MB gebruikt. Heb redelijk wat webpagina's geopend en veel WatchApp gebruikt. Prima dus. Van de accu is ook nog relatief veel over. Toch blijf ik het vreemd vinden, ik heb dan weliswaar het probleem ontdekt maar een vriend van mij heeft een BlackBerry. Hij kan wel gewoon zijn mails automatisch synchroniseren en verbruikt hierbij een minima aan data. Nu moet ik erbij zeggen dat ik om het uur wel eens een of twee reclame-emails krijg, met grote banners, maar dat kan het neem ik aan niet zijn. Nu is mijn vraag, wat kan ik nu het beste gebruiken als mailprogramma? Ik wil dat mijn telefoon automatisch mijn mails binnenhaalt. Nu wil ik echter wel dat het datagebruik hiervoor minimaal blijft en het accugebruik redelijk.
Ik heb erg lang gezocht op het internet en veel kunnen vinden, maar de meeste dingen waren erg tegenstrijdig. Vandaar dat ik hier om jullie ervaringen vraag.
en
Dirk149 schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 01:14:
[...]

Social Hub > tab Berichten > links onderin op je scherm drukken en kiezen voor Nieuw account aanmaken. :)
Al eerder in dit topic is melding gemaakt dat dit ook op een andere manier kan. Mijns inziens eten de Samsung Hubs teveel batterij.

Via de standaard e-amil app een nieuw account aanmaken en dan vervolgens handmatig een exchange account instellen dmv onderstaande gegevens. Hierdoor heb je de social hubs niet nodig.
Servernaam: m.hotmail.com
Gebruikersnaam: naam@live.nl (of @hotmail.com of @hotmail.nl)
Wachtwoord: ********
SSL: ingeschakeld
Domein: (leeg laten)

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-05 19:14

TRaSH

koffie ?

BB333 schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 21:15:
...... Ik wil namelijk dat mijn Galaxy S2 automatisch mijn e-mails binnenhaalt.........het datagebruik ineens intens afgenomen. Vandaag heb ik bijvoorbeeld maar 5MB gebruikt. Heb redelijk wat webpagina's geopend en veel WatchApp gebruikt. ....... Nu moet ik erbij zeggen dat ik om het uur wel eens een of twee reclame-emails krijg, met grote banners, maar dat kan het neem ik aan niet zijn. Nu is mijn vraag, wat kan ik nu het beste gebruiken als mailprogramma? Ik wil dat mijn telefoon automatisch mijn mails binnenhaalt. Nu wil ik echter wel dat het datagebruik hiervoor minimaal blijft en het accugebruik redelijk.
waarom haal je niet alleen de headers binnen ?
en pas de hele email als je hem echt wilt lezen ?
whatsapp gebruikt bijna geen bandbreedte.
kijk maar eens in je stats van whatsapp.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Ik heb geprobeerd de telefoon via noodherstel terug op gang te krijgen, maar het mocht niet baten. Hij blijft hangen op 6% en wil dan niet meer verder. Ik ga hem terugbrengen naar de winkel. Valt dit onder de garantie? De software is geupdate met Kies waarna de telefoon niet meer reageerde.

• mcpswijnenburg
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-11-2022
Anoniem: 302952 schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 08:55:
Ik heb geprobeerd de telefoon via noodherstel terug op gang te krijgen, maar het mocht niet baten. Hij blijft hangen op 6% en wil dan niet meer verder. Ik ga hem terugbrengen naar de winkel. Valt dit onder de garantie? De software is geupdate met Kies waarna de telefoon niet meer reageerde.
Valt gewoon onder garantie.

• Dawid127
mcpswijnenburg schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 08:45:
[...]
en

[...]

Al eerder in dit topic is melding gemaakt dat dit ook op een andere manier kan. Mijns inziens eten de Samsung Hubs teveel batterij.

Via de standaard e-amil app een nieuw account aanmaken en dan vervolgens handmatig een exchange account instellen dmv onderstaande gegevens. Hierdoor heb je de social hubs niet nodig.
Servernaam: m.hotmail.com
Gebruikersnaam: naam@live.nl (of @hotmail.com of @hotmail.nl)
Wachtwoord: ********
SSL: ingeschakeld
Domein: (leeg laten)
Als ik dat doe, blijft mijn hotmail account zichtbaar in de IM applicatie, alsof er niks is veranderd.. Is er een mogelijkheid om die account te verwijderen?

• Lethal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-04-2019
Zijn er meerdere mensen die problemen hebben met de Facebook app, waardoor de telefoon continue 'wakker' blijft?

• Sinees
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Lethal schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 10:29:
Zijn er meerdere mensen die problemen hebben met de Facebook app, waardoor de telefoon continue 'wakker' blijft?
Denk dat dit een betere plek is voor je vraag

[Voor 10% gewijzigd door Sinees op 15-08-2011 10:40]

• Italioboy
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:20
Zijn er meer mensen met het probleem dat bijvoorbeeld de "driving mode" automatisch aangaat? Of dat de usb mode zich ineens opstart terwijl ik niks aansluit op het toestel? Ik heb dit 3 weken geleden al gehad en nu weer. Ik had een harde reset gedaan en toen bleek het verholpen. Gisternacht begon hij ineens daarmee en nu heb ik er geen last meer van? Terug naar de winkel met het toestel?

• SizzLorr

SizzLorr

✅ geverifieerde account

Italioboy schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 11:58:
Zijn er meer mensen met het probleem dat bijvoorbeeld de "driving mode" automatisch aangaat? Of dat de usb mode zich ineens opstart terwijl ik niks aansluit op het toestel? Ik heb dit 3 weken geleden al gehad en nu weer. Ik had een harde reset gedaan en toen bleek het verholpen. Gisternacht begon hij ineens daarmee en nu heb ik er geen last meer van? Terug naar de winkel met het toestel?
Kijk even teurg in het topic, zoek functie helpt je daarbij.

Waarschijnlijk is je USB connector vochtig of vuil, schoonmaken helpt vaak. Zoniet dan is de connector stuk, opsturen voor een nieuwe.

• Murzeltje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-05 11:51

Murzeltje

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Gisteren mn SGS2 besteld, morgenochtend word 'ie geleverd! Druk aan het lezen al hier...

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Pagina: 1 ... 48 49 50 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessoires voor de Samsung Galaxy SII mogen hier: : <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1456247/">Accessoires voor de Samsung Galaxy SII </a>.

Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1457175/">dit</a> topic.

Algemene Android software vragen mogen in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1462524/">Android Market en applicatietopic (deel 13)</a> of in een van de eerdere delen.

Discussie over het scherm van de S2 mag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1464029" target="_blank">hier</a>.

Discussie over de batterijduur van de S2 mag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1463861" target="_blank">hier</a>.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee