Kan iemand mij toevallig helpen met het volgende? Ik heb sinds ik mijn telefoon heb (2 weken) problemen met m'n wifi helaas, ondanks het wisselen van kanaal etc. In instellingen, slaapstand, wifi instellingen uitvinken, netwerkmelding uitvinken, geavanceerd wifi slaapstandbeleid alle 3 geprobeerd, van nooit, nooit indien en wanneer scherm, etc,.etc,. Ip instellingen gechecked, alles dubbel check.
Ik vind het maar vreemd. Ik kan namelijk wel verbinden, dan krijg ik ook het WIFI icoontje bovenin die balk, status is verbonden etc. maar wanneer ik iets start dat met internet te maken heeft weigert ie heel vaak. Whatsapp stuurt/ontvangt geen berichten, internetpaginas laden niet, YouTube geeft een verbindingsfout ''Er is een probleem met het netwerk - (Opnieuw proberen)". Dit alles terwijl WIFI gewoon aan staat en een sterk signaal doorgeeft. 3G en H netwerk werken vlekkeloos.
Soms werkt de Wifi ineens wel en download hij iets heel snel maar stopt er dan mee bij bijv. 30%, alsof de verbinding is weggevallen en vervolgens krijg ik weer de meldingen dat er een probleem is met het netwerk etc. Als ik dan wifi uitzet en weer aan doet hij het weer om na een aantal minuten weer precies hetzelfde te doen. Bij m'n vriend thuis heb ik precies hetzelfde probleem. We hebben allebei Ziggo, kan dit er iets mee te maken hebben, bijv. door dynamische ip adressen oid? In de trein heb ik namelijk gebruik gemaakt van een T-mobile hotspot en toen deed hij het wel prima leek het.
Weet iemand wat dit kan zijn?