Een smartphone is niet een auto, dit concludeer ik omdat beide totaal verschillende functies hebben en dus ook totaal verschillende toepassingen. Dit zal er toe leiden dat beide in het gebruik ook verschillende handelingen vereisen en is de wijze van gebruik anders.
Tevens wil ik uitwijzen dat GoT een groep is van "powerusers" ofwel de "doe-het-zelfer" onder de computer en electronica gebruikers. Het is hier niet anders als normaal dat mensen je erop wijzen dat je een nieuwe rom moet installeren.
Om het argument compleet te maken wil ik nog het volgende uitwijzen. Het originele argument was dat de telefoon vol zit met Samsung bloatware, dit klopt maar dit is iets wat normaal is in de industrie en tevens ook wordt gedaan door andere fabrikanten. Het werd je aangeraden om een vanilla ROM te installeren op je toestel wat dit niet zou hebben. Jou argument hier tegen was het bovenstaande. Het "debranden" van een toestel, als men die vergelijking zou maken, is niet gelijk aan het vervangen van het onderstel. Het "debranden" van een toestel is evenredig aan het verwijderen van alle merk logo's en tekens uit je auto.
*Knip* Je loopt hier heel erg over de grens een dergelijke reactie is bijna goed voor een directe ban! zie de topic waarschuwing! Ik kan zo even geen optie vinden om dit te doen. Wat hij daar doet is de default homscreen, dus de homescreen waarmee je start, op de middelste zetten. Dit heeft het effect dat ipv je helemaal links begint en naar rechts moet scrollen, je in het midden begint en naar links en rechts kan scrollen.
Ik begrijp niet wat het nut is van deze hack, de launcher onthoud welke homescreen je het laatst had en zal altijd naar die homescreen gaan als je de home toets indrukt. Deze hack is dus niks anders dan een stukje cosmetica wanneer je je toestel aanzet.
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 03:18:
Voor iedereen die zich stoort aan de 3 seconden delay bij het wakker maken van het scherm:
Installeer softlocker uit de market. Dit programma draait op de achtergrond en zorgt ervoor dat het toestel niet meer in de deep sleep gaat. Het scherm gaat bij mij nu gewoon meteen aan zonder vertragingen zoals het hoort. Ik hoop dat samsung dit oplost want iedere keer 3 seconden wachten om iets te checken is irritant.
Ik begrijp dat de deep sleep batterijbesparend werkt maar voor mij is een scherm wat meteen aangaat belangrijker. Waar heb je anders een dual core toestel voor?
Let op: kill het programma niet, hij moet actief blijven op de achtergrond, en verbruikt bijna geen resources.
Het is geen 3 seconden, misschien amper een halve seconden. Niet iets waar ik me snel aan stoor.
Als je toestel niet meer in deepsleep, ofwel S3/D, mode gaat dan zal dat je accutijden niet ten goede komen.
[
Voor 48% gewijzigd door
Bullet NL op 20-06-2011 13:58
]