Tja dat jij daarmee genoeg neemt bij een bedrag van +/- € 500Golf2vr6 schreef op maandag 20 juni 2011 @ 19:24:
[...]
pffff loser
Ik herken de meeste problemen in dit topic echt niet, of ze zijn zo minimaal dat ik me er niet aan erger. Smartphones zijn nu eenmaal geen mannen, maar vrouwen. Daar is gewoon geen perfect model van!
Oh als je al wordt gebashed als je niéts zegt kan je beter wel gewoon alles opsommen! Moment, maak wel ff een lijstje, elk half uur een ander "probleemgeval"
Perfect is het toestel niet nee. Wel waarnzinnig fijn gewoon. Zou hem zonder enig aarzelen weer nemen. Maar vrijwel élk probleem wordt hier als zijnde een non-issue neergezet en ook dat is onwaarschijnlijk irritant IMHO.Ik herken de meeste problemen in dit topic echt niet, of ze zijn zo minimaal dat ik me er niet aan erger. Smartphones zijn nu eenmaal geen mannen, maar vrouwen. Daar is gewoon geen perfect model van!
Nickname does not reflect reality
Een vrouw is veel duurder kan ik je meldenVerwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 19:26:
[...]
Tja dat jij daarmee genoeg neemt bij een bedrag van +/- € 500
Zoals ik al aangaf ik heb geen grote/niet overkomelijk problemen met mijn sgs2, dus waar zou ik over moeten klagen? Ik kom van een N97.... dat was...... waar zal ik beginnen....laat maar. Zoek maar eens naar een topic hier.
Ik heb ook niks tegen phusebox, ik mag hem eigenlijk wel!
Hij vroeg of meerdere mensen dit hadden gehad/hebben. Ik gaf aan dat ik dat niet had. Hij heeft ook veel meer "problemen"met zijn toestel dan ik. Ik zou hem nu ook zo weer nemen als ik nu moest kiezen.Brad Pitt schreef op maandag 20 juni 2011 @ 19:27:
[...]
Oh als je al wordt gebashed als je niéts zegt kan je beter wel gewoon alles opsommen! Moment, maak wel ff een lijstje, elk half uur een ander "probleemgeval"
[...]
Perfect is het toestel niet nee. Wel waarnzinnig fijn gewoon. Zou hem zonder enig aarzelen weer nemen. Maar vrijwel élk probleem wordt hier als zijnde een non-issue neergezet en ook dat is onwaarschijnlijk irritant IMHO.
[ Voor 40% gewijzigd door Golf2vr6 op 20-06-2011 19:36 ]
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Het is inderdaad niet de Swype-optie, want als je 'em instelt op Engels heet het 'sweeping'. Geen idee wat dit doet.Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 18:42:
Ik ben even met het toetsenbord aan het puzzelen, maar wat wordt er bedoeld met Instellingen > Taal en toetsenbord > Samsung-toetsenbord en dan 'Toetsenbord vegen' (heeft in ieder geval niks met swype te maken)?
Ik heb swype uitgezet. Gaat wel snel als ie de juiste woorden vindt, maar pakt nog té vaak verkeerde woorden, waardoor het uiteindelijk toch weer redelijk langzaam gaat om een juiste zin te vormen.
Waar gaat jullie voorkeur eigenlijk naar uit?
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
*weg*, off-topic!!!
[ Voor 108% gewijzigd door Bullet NL op 20-06-2011 19:59 ]
Het heeft letterlijk met vegen te maken. Als de optie aanstaat kan je door naar links of rechts te vegen bij de symbolen komen. Ik twijfel overigens nog of dat Samsung toetsenbord of Swype nou sneller is. Wat gebruiken jullie? Ik merk wel dat Swype irritant is bij woorden waarin twee letters achter elkaar voorkomen. Zoals "boom" of "weet".Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 18:42:
Ik ben even met het toetsenbord aan het puzzelen, maar wat wordt er bedoeld met Instellingen > Taal en toetsenbord > Samsung-toetsenbord en dan 'Toetsenbord vegen' (heeft in ieder geval niks met swype te maken)?
Ik heb swype uitgezet. Gaat wel snel als ie de juiste woorden vindt, maar pakt nog té vaak verkeerde woorden, waardoor het uiteindelijk toch weer redelijk langzaam gaat om een juiste zin te vormen.
Waar gaat jullie voorkeur eigenlijk naar uit?
Je maakt gewoon een snel cirkeltje op de dubbele letter. Dan pakt die m twee maal als het goed is. Als je goed ABN gebruikt bij het opstellen van text, dan gaat het hier heel goed.-Edwin- schreef op maandag 20 juni 2011 @ 19:37:
[...]
Het heeft letterlijk met vegen te maken. Als de optie aanstaat kan je door naar links of rechts te vegen bij de symbolen komen. Ik twijfel overigens nog of dat Samsung toetsenbord of Swype nou sneller is. Wat gebruiken jullie? Ik merk wel dat Swype irritant is bij woorden waarin twee letters achter elkaar voorkomen. Zoals "boom" of "weet".
[ Voor 6% gewijzigd door BioHazard op 20-06-2011 19:39 ]
Dat klopt wel ja. En gewoon een keer alle superhandige Swype filmpjes bekijken. Er kan ZO veel mee werkelijk.BioHazard schreef op maandag 20 juni 2011 @ 19:38:
Je maakt gewoon een snel cirkeltje op de dubbele letter. Dan pakt die m twee maal als het goed is.
[ Voor 7% gewijzigd door Brad Pitt op 20-06-2011 19:43 . Reden: Video link toegevoegd ]
Hmm oke. Ik zal me dan eens meer verdiepen in Swype.
Oftewel, je kan geen Voice talk of Voice command zonder internetverbinding gebruiken?Jeroenneman schreef op maandag 20 juni 2011 @ 18:59:
[...]
Waarschijnlijk gebruikt google zijn servers om je speech om te zetten naar tekst.
Zat ook raar te kijken dat voice search opeens niet werkte toen ik een liedje naar de telefoon riep (het blijft leuk, zon gadget)
Als je van links naar rechts (of andersom, denk ik) over het toetsenbord veegt, wisselt het toetsenbord van letters naar getallen en tekens.Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 18:42:
wat wordt er bedoeld met Instellingen > Taal en toetsenbord > Samsung-toetsenbord en dan 'Toetsenbord vegen'?
Constructed: Silver || Limited: Silver
Verwijderd
Als ik swype aanheb en ik verstuur bijvoorbeeld een zin in Whatsapp (met het swype toetsenbord dus), dan doet hij heel vaak automatisch een spatie vooraf aan een nieuwe zin. Weet niet hoe ik daar vanaf kom..
Kun je bij instellingen - toetsenbord - swype wijzigenVerwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 20:11:
Als ik swype aanheb en ik verstuur bijvoorbeeld een zin in Whatsapp (met het swype toetsenbord dus), dan doet hij heel vaak automatisch een spatie vooraf aan een nieuwe zin. Weet niet hoe ik daar vanaf kom..
Mm raar probleem, had telefoon gebackuped met titanium vervolgens na VR 1.4 te hebben geinstalleerd de backup terug gezet maar widgetlocker komt pas na het samsung lockscreen en crasht vervolgens, hoe krijg ik dat samsung lockscreen weg?
widget locker - instellingen -geavanceerd - standaard lockscreen uitschakelensouljah1h schreef op maandag 20 juni 2011 @ 20:26:
Mm raar probleem, had telefoon gebackuped met titanium vervolgens na VR 1.4 te hebben geinstalleerd de backup terug gezet maar widgetlocker komt pas na het samsung lockscreen en crasht vervolgens, hoe krijg ik dat samsung lockscreen weg?
Zonder widgetlocker is het blijkbaar niet mogelijk het lockscreen aan te passen, of wel? Zou handig zijn als je het lockscreen net zo simpel kon aanpassen als de homescreen, want de standaard homescreens zijn wel erg amateur... (puntjes verbinden/pincode/geen beveiliging)
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Werkt nietGolf2vr6 schreef op maandag 20 juni 2011 @ 20:32:
[...]
widget locker - instellingen -geavanceerd - standaard lockscreen uitschakelen
Verwijderd
Vanmiddag even geprobeerd hoe de mic van mijn camera is.
YouTube: Bavaria boombox
Het is niet top kwaliteit maar van zo'n klein ding is het best degelijk. Jammer dat die kabel niet goed zat, tegen het einde aan toch een beetje fatsoenlijke bass en midrange.
YouTube: Bavaria boombox
Het is niet top kwaliteit maar van zo'n klein ding is het best degelijk. Jammer dat die kabel niet goed zat, tegen het einde aan toch een beetje fatsoenlijke bass en midrange.
Wil net als op de Galaxy S 3g aan en uitzetten via een widget (APNdroid of APN OnOff) maar deze werken niet. Kan er niet mee schakelen, wel via de aan/uit knop van de telefoon ( ingedrukt houden en kiezen voor "Dataverbindingstand").....maar wil het graag via een widget doen.
Iemand soortgelijke ervaring?
Verwijderd
Bedoel je niet de samsung galaxy s2? Anders zit je hier in het verkeerde topic..FunZip schreef op maandag 20 juni 2011 @ 21:14:
Wil net als op de Galaxy S 3g aan en uitzetten via een widget (APNdroid of APN OnOff) maar deze werken niet. Kan er niet mee schakelen, wel via de aan/uit knop van de telefoon ( ingedrukt houden en kiezen voor "Dataverbindingstand").....maar wil het graag via een widget doen.
Ik heb vandaag na pas last gekregen van de battery drain na een maand de sgs2 hebben,
Android systeem CPU-totaal nu 1u6m aan en de telefoon is inmiddels 14 uur van de oplader.
Heb nu nog wel 44% batterij over maar ik heb vandaag erg weinig gedaan.
Iets anders,
Ik heb nu 6 paginas helemaal ingedeeld en als ik door de homepages door swype dan laggt hij heel erg op de 5e en beetje op de 6e maar de rest doet hij gewoon soepel. Vind ik een beetje raar..
Android systeem CPU-totaal nu 1u6m aan en de telefoon is inmiddels 14 uur van de oplader.
Heb nu nog wel 44% batterij over maar ik heb vandaag erg weinig gedaan.
Iets anders,
Ik heb nu 6 paginas helemaal ingedeeld en als ik door de homepages door swype dan laggt hij heel erg op de 5e en beetje op de 6e maar de rest doet hij gewoon soepel. Vind ik een beetje raar..
Im notorious
Verwijderd
Wat heb je op 5 en 6 staan dan, zal ik ook ff proberen als het niet teveel moeite is.Thenotorious schreef op maandag 20 juni 2011 @ 21:16:
Iets anders,
Voor alle duidelijkheid, ik had de Galaxy S en heb nu de Galaxy S II maar.....APNdroid of APN OnOff werken niet!Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 21:15:
[...]
Bedoel je niet de samsung galaxy s2? Anders zit je hier in het verkeerde topic..
Op pagina 5 waar hij niet soepel loopt heb ik 12 spelletjes staan en een android market widget en op pagina 6 heb ik AP mobile widget op zijn grootst staan , youtube widget en 4 apps.Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 21:19:
[...]
Wat heb je op 5 en 6 staan dan, zal ik ook ff proberen als het niet teveel moeite is.
Im notorious
Verwijderd
In welke gebieden word de SGS2 geleverd met SLCD-scherm.
Want ik wil toch wel een SAMOLED scherm.
Is ondertussen reeds ongeveer 912x besproken geloof ik. "Hier" krijg je gewoon altijd een SAMOLED+.Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 21:47:
In welke gebieden word de SGS2 geleverd met SLCD-scherm.
Verwijderd
SorryBrad Pitt schreef op maandag 20 juni 2011 @ 21:48:
[...]
Is ondertussen reeds ongeveer 912x besproken geloof ik. "Hier" krijg je gewoon altijd een SAMOLED+.
Ik woon nl in Belgie?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2011 21:49 ]
We verwachten op GoT wel wat meer eigen inzet en initiatief dan dit. Ga aub eerst even zelf op zoek, zeker omdat dit al zo vaak besproken is.Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 21:49:
[...]
SorryWaar is hier ,
Ik woon nl in Belgie?
Krijg steeds een unknown reason error - 110 bij het installeren van een app
weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? Op internet is alleen -18 te vinden

Is dit nou hoe de beruchte battery drain eruit ziet? Heb hem toen ik vanmorgen opstond van de oplader gehaald, toen even niks gedaan, 10 minuten muziek geluisterd toen ik even weg was en sinds ik thuis ben vrijwel niet gebruikt (scherm is vandaag in totaal 22 minuten aan geweest). Het viel me al snel op dat de batterij nadat ik thuis was gekomen erg snel achteruit ging en heb zo'n twee keer alle lopende applicaties afgesloten en het geheugen vrijgemaakt, maar het batterijniveau bleef gewoon lineair dalen. Met of zonder wifi/3g maakt niets uit.. Dit terwijl ik normaal gewoon anderhalve dag (30 a 40 uur) haal met matig tot lichtelijk intensief gebruik.

Retoriek ftwRecrush schreef op maandag 20 juni 2011 @ 21:58:
Is dit nou hoe de beruchte battery drain eruit ziet?
Verwijderd
Is dat niet gewoon een slecht gekalibreerde batterij?Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 22:01:
Bij mij ziet battery drain eruit als een rechte lijn naar beneden!
Een andere optie is de vraag gewoon beantwoorden, aangezien ik het oprecht niet weet en ik inderdaad, zoals rutgerlak zegt, ook wel eens een verticale lijn gezien heb.
Verwijderd
Sorry mods.Recrush schreef op maandag 20 juni 2011 @ 22:03:
[...]
Een andere optie is de vraag gewoon beantwoorden, aangezien ik het oprecht niet weet en ik inderdaad, zoals rutgerlak zegt, ook wel eens een verticale lijn gezien heb.
Dit is een antwoord. Retoriek, oftewel de vraag beantwoordt zichzelf. Om het helemaal duidelijk te maken; ja dat is de beruchte drain.
Als er geen vreemde app op de achtergrond constant actief was is het antwoord gewoon duidelijk lijkt mij, als je normaal wel een goede accuduur hebt en nu opeens niet. Wat zou het dan moeten zijn?Recrush schreef op maandag 20 juni 2011 @ 22:03:
Ik heb nergens gevraagd om de definitie van retoriek, maargoed. Bedankt voor de bevestiging dat een battery drain er als zodanig afgebeeld uitziet.Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 22:07:
[...]
Sorry mods.
Dit is een antwoord. Retoriek, oftewel de vraag beantwoordt zichzelf. Om het helemaal duidelijk te maken; ja dat is de beruchte drain.
Android Systeem een bizar hoog percentage, telefoon vrijwel constant wakker, voldoende hints IMHO.Recrush schreef op maandag 20 juni 2011 @ 22:10:
Ik heb nergens gevraagd om de definitie van retoriek, maargoed.
of je wisselt de screen gewoon om, dat kan via bewerken!Brad Pitt schreef op maandag 20 juni 2011 @ 12:52:
[...]
Kijk aan, dáár heb ik dus nooit aan gedacht!Niet dat daarmee die tweak voor mij daardoor zinloos is, want vind het ook gewoon fijn als de telefoon "in het midden" opstart. Wel goeie tip though, dus thanks!
Het gaat er om dat de telefoon opstart op het middelste scherm, en dát je homescreen is hè...Paul van Druten schreef op maandag 20 juni 2011 @ 22:17:
of je wisselt de screen gewoon om, dat kan via bewerken!
Bij mij crasht me Camera steeds
meer mensen last van?
En om het -110 probleem op te lossen heb ik inmiddels dit gevonden:

En om het -110 probleem op te lossen heb ik inmiddels dit gevonden:
Maar die map staat er niet..1. Plug phone to computer and mount it as a disk drive
2. click on the .android_secure folder
3. delete smdl2tmp1.asec file
[ Voor 68% gewijzigd door souljah1h op 20-06-2011 22:22 ]
Verwijderd
De crux is juist dat je dan vanuit je homescreen met naar twee kanten kan vegen om een ander scherm te kijken en je dus sneller meer schermen kan bereiken, dit omdat de grootste "afstand" 3 vegen naar links of naar rechts is. En niet 6 vegen naar rechts. Ik hoop dat dit duidelijk genoeg is en we weer on-topic kunnen.Paul van Druten schreef op maandag 20 juni 2011 @ 22:17:
[...]
of je wisselt de screen gewoon om, dat kan via bewerken!
Verwijderd
Al eens aangesloten op pc, usb debugging aan, en dan met de sdk van android geprobeerd te achterhalen wat er fout gaat? Geprobeerd om onder instellingen->applicaties->camera te forceren/gegevens te wissen? en een reboot?souljah1h schreef op maandag 20 juni 2011 @ 22:19:
Bij mij crasht me Camera steedsmeer mensen last van?
Onder instellingen > Applicaties > camera kan ik niks aanraken. Alles is greyed out. SDK nog niet geinstalleerdVerwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 22:22:
[...]
Al eens aangesloten op pc, usb debugging aan, en dan met de sdk van android geprobeerd te achterhalen wat er fout gaat? Geprobeerd om onder instellingen->applicaties->camera te forceren/gegevens te wissen? en een reboot?
Het grappige is dat het voor jou logisch is omdat je er al bekend mee bent. Ik zie dit nu voor het eerst, en omdat ik eerder wel de verticale lijn heb gezien (en niet een lineair dalende lijn) had ik wat vraagtekens. Maar ik zal voortaan wel een antwoord gokken i.p.v. vragen.Brad Pitt schreef op maandag 20 juni 2011 @ 22:14:
[...]
Android Systeem een bizar hoog percentage, telefoon vrijwel constant wakker, voldoende hints IMHO.
Kan dit niet liggen aan apps die bij jou op de achtergrond draaien? Ik gebruik ook Navigon en per half uur laad hij tijdens het navigeren ongeveer zo'n 5% bij als ik bluetooth ook aan heb staan. Gebruik voor het opladen een of andere oude kabel die ik een paar jaar geleden in Duitsland bij een pomp heb gekocht.l3art schreef op zondag 19 juni 2011 @ 15:28:
De verschillende navigatieprogramma's zoals bijvoorbeeld Google Maps navigatie vs Navigon, zit toch een flink verschil tussen wat betreft energie verbruik.
Ik heb een 1A lader. Met Google Maps navigatie laadt mijn telefoon langzaam op. Echter met Navigon loopt mijn telefoon langzaam leeg. Ik vermoed dat vanwege het renderen Navigon gewoon veel meer verbruikt. Dat wordt dus een andere (2A) lader aanschaffen.
Jongens,
ik heb denk ik een idee waarom sommige de stenen uit de grond liggen te klagen over hun batterij-leven, terwijl anderen dan weer lyrisch zijn over wat deze telefoon kan hebben qua mobiliteit.

Zie je die twee plotse dalingen in de grafiek? Toen was ik "on the move".
Tijdens de eerste reed ik naar mij werk, tijdens de tweede terug naar huis. Het is inderdaad iets langer omdat ik nog even langs de supermarkt ben gegaan. Verder heb ik de hele dag de telefoon gewoon laten liggen waar hij lag. Af en toe eens een smsje of telefoontje uiteraard wel.
Het was me nog niet eerder opgevallen omdat dit niet zo vaak tot mijn patroon behoort, maar volgens mij schuilt daar een belangrijke factor: deze telefoon gaat in beweging opeens bizar meer energie verbruiken.
En verder, waarom is de wifi-lijn niet onderbroken? Tijdens mijn rit naar huis was er anders geen wifi ontvangst hoor...
Natuurlijk is dit maar een theorie op één steekproef, niet echt verdedigbaar. Maar wat zijn jullie bevindingen rond jullie batterijverbruik en het in beweging zijn?
ik heb denk ik een idee waarom sommige de stenen uit de grond liggen te klagen over hun batterij-leven, terwijl anderen dan weer lyrisch zijn over wat deze telefoon kan hebben qua mobiliteit.

Tijdens de eerste reed ik naar mij werk, tijdens de tweede terug naar huis. Het is inderdaad iets langer omdat ik nog even langs de supermarkt ben gegaan. Verder heb ik de hele dag de telefoon gewoon laten liggen waar hij lag. Af en toe eens een smsje of telefoontje uiteraard wel.
Het was me nog niet eerder opgevallen omdat dit niet zo vaak tot mijn patroon behoort, maar volgens mij schuilt daar een belangrijke factor: deze telefoon gaat in beweging opeens bizar meer energie verbruiken.
En verder, waarom is de wifi-lijn niet onderbroken? Tijdens mijn rit naar huis was er anders geen wifi ontvangst hoor...
Natuurlijk is dit maar een theorie op één steekproef, niet echt verdedigbaar. Maar wat zijn jullie bevindingen rond jullie batterijverbruik en het in beweging zijn?
[ Voor 15% gewijzigd door wasco op 20-06-2011 22:44 ]
wasco [the brightest crayon in the box]
Verwijderd
Uhm, ik zal eens testen overmorgen. Bus, trein, fiets, lopen. Staat bij jou bij locatie&beveiliging ook locatiebepaling op basis van sensoren aan (zal wel accelerometer zijn) en latitude?wasco schreef op maandag 20 juni 2011 @ 22:41:
Of een topic zoals deze eens doorlezen/zoeken i.p.v. meteen badinerende opmerkingen te maken, kan ook.Recrush schreef op maandag 20 juni 2011 @ 22:28:
Maar ik zal voortaan wel een antwoord gokken i.p.v. vragen.
Je Wi-Fi staat non-stop aan. Zou het kunnen zijn dat je telefoon onderweg blijft scannen naar een opgeslagen wi-fi netwerk?wasco schreef op maandag 20 juni 2011 @ 22:41:
Jongens,
[afbeelding]
Ja, latitude en locatiebepaling op basis van sensoren staan beide aan. Zowat alles staat aan.Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 22:44:
[...]
Uhm, ik zal eens testen overmorgen. Bus, trein, fiets, lopen. Staat bij jou bij locatie&beveiliging ook locatiebepaling op basis van sensoren aan (zal wel accelerometer zijn) en latitude?
Dat zou kunnen, maar hiervoor had ik een HTC Hero en daar zag ik helemaal niet zo'n drain als de WiFi nog opstond in transit.-Edwin- schreef op maandag 20 juni 2011 @ 22:45:
[...]
Je Wi-Fi staat non-stop aan. Zou het kunnen zijn dat je telefoon onderweg blijft scannen naar een opgeslagen wi-fi netwerk?
Ik heb toevallig ook de Hero gehad en die schakelde wi-fi met default instellingen na 10 minuten uit als je er niks mee deed. Dus misschien dat het verschil daarin ligtwasco schreef op maandag 20 juni 2011 @ 22:50:
[...]
Dat zou kunnen, maar hiervoor had ik een HTC Hero en daar zag ik helemaal niet zo'n drain als de WiFi nog opstond in transit.
Had de Desire ook nogal last van in het begin: een paniekerige 3g verbinding. Kwamen wel fixjes voor op een gegeven moment. Ik heb bvb een stuk tussen Emmen en Groningen, niemandsland geheten, waar 3g heel zwak signaal heeft. Op dat moment wordt mijn SGS2 serieus warm van het vasthouden van het signaal zeg maar. Een 2g verbinding is minder ernstig, daarmee gaat je batterij langer mee, dus switchen verhelpt het probleem deels. 2g is nog altijd ruim voldoende om mailtjes/tweets binnen te krijgen, voor het echte internetwerk heb je liever 3g natuurlijk.wasco schreef op maandag 20 juni 2011 @ 22:49:
[...]
Ja, latitude en locatiebepaling op basis van sensoren staan beide aan. Zowat alles staat aan.Wi-Fi, Bluetooth, GPS. Ik ben een tijdje geleden ook naar halverwege Frankrijk gereden met de SGS2 in het handschoenkastje, maar toen stonden data en bluetooth uiteraard niet aan. GPS wel denk ik. Toen had ik geen bewegingsdrain what-so-ever.
Switchen is niet ideaal maar helpt wel.
Welles
Ik probeer al een paar dagen de search history van Google Goggles aan te zetten, maar dat lukt niet. Hij blijft telkens hangen op "Saving...". Ik heb een keertje 15 min gewacht, maar niks. Ik kan me niet herinneren dat dit op mijn Desire zo lang duurde.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Klopt, had ik ook last van laatst. Dus lijkt me niet specifiek aan jou te liggen.zonoskar schreef op maandag 20 juni 2011 @ 23:55:
Ik probeer al een paar dagen de search history van Google Goggles aan te zetten, maar dat lukt niet. Hij blijft telkens hangen op "Saving...". Ik heb een keertje 15 min gewacht, maar niks. Ik kan me niet herinneren dat dit op mijn Desire zo lang duurde.
Komt dit probleem jullie bekend voor: soms blijft het scherm bij een melding van een nieuw bericht oid aan staan.
Ik heb dit nu twee keer meegemaakt. Op 9 juni, en vandaag weer. Ik heb geen idee wat de oorzaak er van is. Maar het zorgt er wel voor dat mn accu opeens rap snel leeg gaat. In beide gevallen lag het toestel gewoon standby te liggen. De ene keer in een locker, en de tweede keer op mijn werk.
Ben benieuwd of meer mensen dit 'probleem' wel eens hebben meegemaakt.
Ik heb dit nu twee keer meegemaakt. Op 9 juni, en vandaag weer. Ik heb geen idee wat de oorzaak er van is. Maar het zorgt er wel voor dat mn accu opeens rap snel leeg gaat. In beide gevallen lag het toestel gewoon standby te liggen. De ene keer in een locker, en de tweede keer op mijn werk.
Ben benieuwd of meer mensen dit 'probleem' wel eens hebben meegemaakt.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Ik weet het nog niet met dat Swype. Ik type op een mobiel altijd met twee vingers (linkerduim en rechterduim) en swypen met twee vingers werkt niet echt lekker. Een spoor/swype van mijn linkerduim overnemen met mijn rechterduim gaat vaak mis.
Met één vinger swypen gaat (bij mij) niet sneller dan met twee vingers typen.
Maar... de indeling van het Swype toetsenbord vind ik weer wel een stuk prettiger werken dan het Samsung toetsenbord. Je kunt bijvoorbeeld sneller speciale tekens en getallen typen.
Het voordeel van het Samsung toetsenbord vind ik hoe suggesties voor woorden worden weergegeven (direct horizontaal boven toetsenbord i.p.v in groot verticaal vlak waardoor je groot gedeelte van de tekst die je aan het typen bent niet meer ziet).
Eigenlijk wil ik dus het Swype toetsenbord waarbij swypen uitstaat (scheelt weer wat geheugen) in combinatie met woord suggesties van het Samsung toetsenbord. Kan dit?
Met één vinger swypen gaat (bij mij) niet sneller dan met twee vingers typen.
Maar... de indeling van het Swype toetsenbord vind ik weer wel een stuk prettiger werken dan het Samsung toetsenbord. Je kunt bijvoorbeeld sneller speciale tekens en getallen typen.
Het voordeel van het Samsung toetsenbord vind ik hoe suggesties voor woorden worden weergegeven (direct horizontaal boven toetsenbord i.p.v in groot verticaal vlak waardoor je groot gedeelte van de tekst die je aan het typen bent niet meer ziet).
Eigenlijk wil ik dus het Swype toetsenbord waarbij swypen uitstaat (scheelt weer wat geheugen) in combinatie met woord suggesties van het Samsung toetsenbord. Kan dit?
@ hierboven, je kunt swiftkey proberen. Er is ook een nieuwe swype beta dat de woordsuggesties bovenin weergeeft
Mocht je twijfelen aan de kwaliteit van de accudeksel, kijk dan even naar dit filmpje:
Als het klepje onverhoopt toch stuk gaat, voor net geen 20 euro koop je een nieuwe.
Als het klepje onverhoopt toch stuk gaat, voor net geen 20 euro koop je een nieuwe.
Wil op de S II net als op de Galaxy S mijn 3g aan en uitzetten via een widget (APNdroid of APN OnOff) maar deze werken niet. Kan er niet mee schakelen, wel via de aan/uit knop van de telefoon ( ingedrukt houden en kiezen voor "Dataverbindingstand").....maar wil het graag via een widget doen.
Goed, inmiddels ook last van de beruchte battery drain. Mijn provider is T-Mobile. Misschien dat dat er ook nog iets mee te maken heeft. Over twee weken heb ik Vodafone, dan kan ik verder vergelijken. Als ik niet op Wifi netwerk zit dan heb ik een actieradius van ca. 10 uur.
Mijn batterij gaat overhoop op het moment dat ik Wifi uitzet. Het kost hem meer energie om 3G in stand te houden dan een wifi verbinding. On the move gaat Wifi uit en BT aan, dan zie je duidelijk een scherpe daling in de grafiek. Vannacht heeft ie ook contact met wifi netwerk even verloren (redelijk zwak signaal op de slaapkamer) en dan blijft ie vragen om een verbinding. Dan daalt de lijn even hard als hij normaal stijgt met laden (bijna verticaal). Exchange staat in "daluren" op eens per 8 uur, dus dit kan ook niet echt veel problemen veroorzaken. Toch staat de grafiek weinig op wakker, maar wel op veel uren CPU android OS.
Ik lees op internet geruchten dat 2.3.4 nu getest wordt en binnenkort uitgerold.
Ander probleempje. Hij synchroniseert mijn IMAP mail van XS4ALL alleen via 3G, niet via Wifi. Thuis of op kantoor maakt dan niet uit. Synch van Exchange mail gaat wel goed.
Mijn batterij gaat overhoop op het moment dat ik Wifi uitzet. Het kost hem meer energie om 3G in stand te houden dan een wifi verbinding. On the move gaat Wifi uit en BT aan, dan zie je duidelijk een scherpe daling in de grafiek. Vannacht heeft ie ook contact met wifi netwerk even verloren (redelijk zwak signaal op de slaapkamer) en dan blijft ie vragen om een verbinding. Dan daalt de lijn even hard als hij normaal stijgt met laden (bijna verticaal). Exchange staat in "daluren" op eens per 8 uur, dus dit kan ook niet echt veel problemen veroorzaken. Toch staat de grafiek weinig op wakker, maar wel op veel uren CPU android OS.
Ik lees op internet geruchten dat 2.3.4 nu getest wordt en binnenkort uitgerold.
Ander probleempje. Hij synchroniseert mijn IMAP mail van XS4ALL alleen via 3G, niet via Wifi. Thuis of op kantoor maakt dan niet uit. Synch van Exchange mail gaat wel goed.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ik heb precies dezelfde ervaring. Als ik daarintegen wifi aan laat staan in omgevingen waar ik geen bekend AP heb, dan gaat de batterij nog veel sneller. Het verwijderen van Wifi Direct heeft dat wel extreem verminderd overigens.Senor Sjon schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 08:53:
Goed, inmiddels ook last van de beruchte battery drain. Mijn provider is T-Mobile. Misschien dat dat er ook nog iets mee te maken heeft. Over twee weken heb ik Vodafone, dan kan ik verder vergelijken. Als ik niet op Wifi netwerk zit dan heb ik een actieradius van ca. 10 uur.
Ik heb ook xs4all via IMAP, maar dit probleem niet. Welke beveiligingsinstellingen heb je gekozen?Ander probleempje. Hij synchroniseert mijn IMAP mail van XS4ALL alleen via 3G, niet via Wifi. Thuis of op kantoor maakt dan niet uit. Synch van Exchange mail gaat wel goed.
In: SSL alle certificaten accepteren poort 993zAo schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 08:58:
[...]
Ik heb precies dezelfde ervaring. Als ik daarintegen wifi aan laat staan in omgevingen waar ik geen bekend AP heb, dan gaat de batterij nog veel sneller. Het verwijderen van Wifi Direct heeft dat wel extreem verminderd overigens.
[...]
Ik heb ook xs4all via IMAP, maar dit probleem niet. Welke beveiligingsinstellingen heb je gekozen?
Uit: SSL alle certificaten accepteren poort 465
Conform de site van XS4ALL eigenlijk.
Verwijderd
Een xs4all e-mail adres op een xs4all netwerk?Senor Sjon schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 09:06:
[...]
In: SSL alle certificaten accepteren poort 993
Uit: SSL alle certificaten accepteren poort 465
Conform de site van XS4ALL eigenlijk.
Thuis op XS4ALL netwerk, maar zelfde probleem. Heel moeizaam vernieuwen, meestal zonder resultaat, terwijl op 3G de mail direct binnenkomt. Internetten etc gaat verder probleemloos.Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 09:14:
[...]
Een xs4all e-mail adres op een xs4all netwerk?
Nog een vraag:
weet iemand een (gratis) agenda app welke ook categorieën mee synchroniseert? Android kent dat blijkbaar niet en dat haalt veel info weg uit mijn agenda. De Google workaround met verschillende agenda's vind ik echt kansloos. Hoe kan zoiets basics op een OS als dit nou overgeslagen zijn? Verder heb ik alleen een gmail account voor de appstore, ik gebruik het verder niet.
Verwijderd
Maar je hebt ook een @xs4all.nl e-mailadres?Senor Sjon schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 09:20:
[...]
Thuis op XS4ALL netwerk, maar zelfde probleem. Heel moeizaam vernieuwen, meestal zonder resultaat, terwijl op 3G de mail direct binnenkomt. Internetten etc gaat verder probleemloos.
Nog een vraag:
weet iemand een (gratis) agenda app welke ook categorieën mee synchroniseert? Android kent dat blijkbaar niet en dat haalt veel info weg uit mijn agenda. De Google workaround met verschillende agenda's vind ik echt kansloos. Hoe kan zoiets basics op een OS als dit nou overgeslagen zijn? Verder heb ik alleen een gmail account voor de appstore, ik gebruik het verder niet.
Dit heeft de nieuwe Swype ook gewoon hè...Dlocks schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 00:57:
Het voordeel van het Samsung toetsenbord vind ik hoe suggesties voor woorden worden weergegeven (direct horizontaal boven toetsenbord

JupVerwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 09:24:
[...]
Maar je hebt ook een @xs4all.nl e-mailadres?
edit
Net weer getest. Testmail komt niet binnen via wifi. Vernieuw ik de mailbox via 3G dan komt de mail binnen. Aangezien ik Wifi altijd aan heb omdat dat op locatie mijn batterij spaart, krijg ik dus geen mail.
Straks even proberen zonder SSL.
[ Voor 42% gewijzigd door Señor Sjon op 21-06-2011 09:37 ]
Verwijderd
Ik begin me nu toch een beetje zorgen te maken om de batterij. De eerste 3, 4 dagen kon ik er wel een hele dag tot een uurtje of 22:00 mee doen, maar hij lijkt het wel steeds minder lang vol te houden.
Ik heb Battery Mix. En vannacht heb ik hem opgeladen tot 100%, toen gaf hij aan nog net geen 8 uur vol te kunnen houden tot 0%. In ongeveer een half uur tijd is hij van 98% naar 93% gegaan en geeft nu aan nog 6,15 uur vol te kunnen houden tot 0% (terwijl ik er nauwelijks wat op deed, alleen even mail gecheckt en 2 internetpagina's).
Ik heb Battery Mix. En vannacht heb ik hem opgeladen tot 100%, toen gaf hij aan nog net geen 8 uur vol te kunnen houden tot 0%. In ongeveer een half uur tijd is hij van 98% naar 93% gegaan en geeft nu aan nog 6,15 uur vol te kunnen houden tot 0% (terwijl ik er nauwelijks wat op deed, alleen even mail gecheckt en 2 internetpagina's).
En wat is de grote boosdoener volgens Battery Mix? Ik neem aan dat je die app daarvoor hebt geïnstalleerd?Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 09:35:
Ik begin me nu toch een beetje zorgen te maken om de batterij. De eerste 3, 4 dagen kon ik er wel een hele dag tot een uurtje of 22:00 mee doen, maar hij lijkt het wel steeds minder lang vol te houden.
Verwijderd
Hmm, dan weet ik het niet. Misschien even bellen met de KS. Ik weet dat ik met mijn (toekomstige oude, fucking PostNL
Veel geld voor een stukje plastic wat waarschijnlijk nog geen euro kost.ZeilDude schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 06:26:
Mocht je twijfelen aan de kwaliteit van de accudeksel, kijk dan even naar dit filmpje:
[video]

Zonder beveiligde verbinding (zijn andere poorten) geen resultaat. Ik ben verdoemd tot dataverbruik lijkt wel.Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 09:39:
[...]
Hmm, dan weet ik het niet. Misschien even bellen met de KS. Ik weet dat ik met mijn (toekomstige oude, fucking PostNL) Nokia 5800 op mijn school netwerk ook geen mail binnen kan halen in verband met gesloten poorten, dus misschien zit het daar...
Mijn Nokia E72 had met dezelfde instellingen geen problemen.
Verwijderd
Haha, 1GB is toch een synoniem van eindeloos?Senor Sjon schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 09:43:
[...]
Zonder beveiligde verbinding (zijn andere poorten) geen resultaat. Ik ben verdoemd tot dataverbruik lijkt wel.
Mijn Nokia E72 had met dezelfde instellingen geen problemen.
Mwoah, met Exchange erbij gaat het wel vrij hard hoor. Die haal ik wel liever gewoon binnen via Wifi. 10-20MB per dag via mail is niet ondenkbaar (bouwkundig projectleider) aan tekeningen, rapporten en andere meuk.Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 09:45:
[...]
Haha, 1GB is toch een synoniem van eindeloos?
Ik zal vanavond eens testen met gmail. Kijken wat dat doet.
Hoe installeer ik deze op mijn S2?Brad Pitt schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 09:24:
[...]
Dit heeft de nieuwe Swype ook gewoon hè...
[afbeelding]
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Verwijderd
Ja deels, maar ook zodat ik nu kan zien hoeveel procent er nog over is van de batterij. Misschien ligt het aan mij, maar dat kon ik zonder die applicatie niet gelijk zien?Brad Pitt schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 09:38:
[...]
En wat is de grote boosdoener volgens Battery Mix? Ik neem aan dat je die app daarvoor hebt geïnstalleerd?
In ieder geval, bij Process zie ik staan: Swype 16,60%. Whatsapp 9,80%, TwLauncher op 9,77%, E-mail op 7,99%..... En onderaan staat other 23,85%.
En bij Power Usage: Display 41%, Android-systeem 20%, Spraakoproepen 13%, Opera Mobile 10%..
Heb even de grootste in procenten eruit gepikt.
Verwijderd
Het wordt wel heel erg off-topic nu... Je kan bij gmail bij accounts en import instellen dat je uit je imap ophaalt en dat je standaard via een ander adres antwoord. Ik gebruik dat omdat de mijndomein webmail nogal brak is, maar dat kan voor jou ook de oplossing zijn...Senor Sjon schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 09:49:
[...]
Mwoah, met Exchange erbij gaat het wel vrij hard hoor. Die haal ik wel liever gewoon binnen via Wifi. 10-20MB per dag via mail is niet ondenkbaar (bouwkundig projectleider) aan tekeningen, rapporten en andere meuk.
Ik zal vanavond eens testen met gmail. Kijken wat dat doet.
Misschien weet je dit al, maar dan kunnen anderen het ook vinden, dus bij deze...
Root, verwijder oude Swype, installeer nieuwe Swype.Ewivis schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 09:53:
Hoe installeer ik deze op mijn S2?
Als laatste semi-offtopic dan. Ik heb er niet zoveel trek in om alles via Google te laten lopen. Zo erg vertrouw ik ze ook niet.Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 09:54:
[...]
Het wordt wel heel erg off-topic nu... Je kan bij gmail bij accounts en import instellen dat je uit je imap ophaalt en dat je standaard via een ander adres antwoord. Ik gebruik dat omdat de mijndomein webmail nogal brak is, maar dat kan voor jou ook de oplossing zijn...
Misschien weet je dit al, maar dan kunnen anderen het ook vinden, dus bij deze...
Ik ga wel verder prutsen en ik zal de oplossing posten als ik hem heb. Vooralsnog heb ik liever de update naar 2.3.4 vanwege het lekverbruik en een goede kalender app met categorieën die ook nog eens syncht.
Is swype freezen ook genoeg, ben beetje bang als ik em verwijder dat ik nooit meer die versie kan krijgenBrad Pitt schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 09:55:
[...]
Root, verwijder oude Swype, installeer nieuwe Swype.
Als 'ie daarmee gewoon alsnog op de telefoon geïnstalleerd staat (wat uiteraard zo is) denk ik niet dat dat gaat werken. Nooit geprobeerd, verwijder alles gewoon i.p.v. freezen. Gewoon proberen. Kans klein lijkt mij echterEwivis schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 10:11:
Is swype freezen ook genoeg, ben beetje bang als ik em verwijder dat ik nooit meer die versie kan krijgen
Verwijderen is relatief risicoloos als je er gewoon ff een backup van maakt toch? Maar goed, dat lijkt mij.
[ Voor 11% gewijzigd door Brad Pitt op 21-06-2011 10:14 ]
Verwijderd
Noem hem swype.apk.bak en plaats hem ergens anders, en dan de nieuwe swype installeren. Als je dan de .bak extensie weghaalt heb je de oude weer terug.Ewivis schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 10:11:
[...]
Is swype freezen ook genoeg, ben beetje bang als ik em verwijder dat ik nooit meer die versie kan krijgen
Bij mijn zoektocht naar het probleem van de slechte gesprekskwaliteit ben ik volgens mij al een stapje verder.
Het UMTS signaal bij mij is gewoon zeer beroerd, geeft meestal maar 1 streepje, soms niet eens een streepje aan.
Nu heb ik de stand wel op auto GSM/ WCDMA staan maar deze gaat schijnbaar niet zo soepel over naar de GSM stand mocht de WCDMA stand zeer belabberd zijn...
Als ik de stand handmatig op GSM zet heb ik wel vol bereik en geeft hij ongeveer -79 dBM en 18 asu aan.
Bij 3GS wordt het tussen de -113 en -105 dBm en 0 en 4 asu, wat volgens mij toch wel verklaard waarom het zo'n belabberde verbinding is met telefoneren.
Ik woon zelf in Sneek, en volgens de dekkingkaart moet het hier gewoon goed gesteld zijn met de UMTS dekking, maar dus niet. Zit al jaren bij Vodafone en hiervoor nooit problemen gehad (i.c.m. Nokia).
Al even op een ander toestel geprobeerd, maar ook slechte dekking, zal vanmiddag de simkaart nog eens omruilen bij Vodafone.
Het UMTS signaal bij mij is gewoon zeer beroerd, geeft meestal maar 1 streepje, soms niet eens een streepje aan.
Nu heb ik de stand wel op auto GSM/ WCDMA staan maar deze gaat schijnbaar niet zo soepel over naar de GSM stand mocht de WCDMA stand zeer belabberd zijn...
Als ik de stand handmatig op GSM zet heb ik wel vol bereik en geeft hij ongeveer -79 dBM en 18 asu aan.
Bij 3GS wordt het tussen de -113 en -105 dBm en 0 en 4 asu, wat volgens mij toch wel verklaard waarom het zo'n belabberde verbinding is met telefoneren.
Ik woon zelf in Sneek, en volgens de dekkingkaart moet het hier gewoon goed gesteld zijn met de UMTS dekking, maar dus niet. Zit al jaren bij Vodafone en hiervoor nooit problemen gehad (i.c.m. Nokia).
Al even op een ander toestel geprobeerd, maar ook slechte dekking, zal vanmiddag de simkaart nog eens omruilen bij Vodafone.
Zo, CPU is nu helemaal los. Tijdens het opladen verlies ik nu gewoon accucapaciteit. Telefoon werd ook erg warm. Geen lopende processen volgens de widget. Nog een maand wachten op de update
Stel ik maak een backup van de huidige swype. Kan ik hem daarna un-installen? De nieuwe swype installeren.Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 10:14:
[...]
Noem hem swype.apk.bak en plaats hem ergens anders, en dan de nieuwe swype installeren. Als je dan de .bak extensie weghaalt heb je de oude weer terug.
Als de nieuwe swype niet bevalt, kan ik deze er dan afhalen en de backup terugzetten van de originele swype die bij het toestel zat? Of als ik un-install haalt hij de backup ook weg?
Yes.Ewivis schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 10:48:
Stel ik maak een backup van de huidige swype. Kan ik hem daarna un-installen? De nieuwe swype installeren.
Yup.Als de nieuwe swype niet bevalt, kan ik deze er dan afhalen en de backup terugzetten van de originele swype die bij het toestel zat?
Nope.Of als ik un-install haalt hij de backup ook weg?
Nice! ik ga het direct proberen! thnx
edit: nieuwe installeren gelukt! En ben er zeer content mee mag ik wel zeggen!
[ Voor 23% gewijzigd door Ewivis op 21-06-2011 11:25 ]
Wat was de verticale lijn dan?Recrush schreef op maandag 20 juni 2011 @ 22:28:
[...]
Het grappige is dat het voor jou logisch is omdat je er al bekend mee bent. Ik zie dit nu voor het eerst, en omdat ik eerder wel de verticale lijn heb gezien (en niet een lineair dalende lijn) had ik wat vraagtekens. Maar ik zal voortaan wel een antwoord gokken i.p.v. vragen.
Ik heb ook al eens een verticale lijn gezien. Ik heb eens een vastloper gehad en de batterij er moeten uithalen. Na het terug opstarten had ik een vertikale lijn in de batterijgrafiek. Is het dat wat je bedoeld Recrush?
Als ik 3g aanzet (die overigens standaard uit staat) dan werkt VT en VC wel, oftewel het gebruiken ervan is niet mogelijk zonder data verbinding. Conclusie: los van het feit dat het niet in NL beschikbaar en noise gevoelig is compleet nutteloze app. Nog bedankt aan diegenen die mee hebben gedacht.businka19 schreef op maandag 20 juni 2011 @ 19:43:
[...]
Oftewel, je kan geen Voice talk of Voice command zonder internetverbinding gebruiken?
Beetje mixed feelings over de batterij. Op Standby gaat ie echt HEEL lang mee (15u = 2% daling), maar met actief gebruik gaat het snel! In 3 kwartier weer 15% weg ofzo, met alleen maar een beetje browser + muziek
Wordt jullie Galaxy ook zo warm bij het bekijken van flash filmpjes?
Wordt jullie Galaxy ook zo warm bij het bekijken van flash filmpjes?
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Nog bedankt voor doorsturen van apktje. Ging hem installeren maar krijg een melding dat deze reeds in het systeem geïnstalleerd is (logisch) maar durf hem nu niet overheen te installeren. Hoewel, flash content wordt nu ook al niet afgespeeld dus wat kan er nog mis gaan...AzzKickah schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 20:16:
Ik heb een APK van Adobe Flash 10.2 op m'n X10 Mini Pro staan (ik heb m'n S2 nog steeds niet) maar ik weet niet zeker of ik die hier neer mag zetten...
Kun je die wat nu al geinstalleerd is uninstallen?businka19 schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 12:08:
[...]
Nog bedankt voor doorsturen van apktje. Ging hem installeren maar krijg een melding dat deze reeds in het systeem geïnstalleerd is (logisch) maar durf hem nu niet overheen te installeren. Hoewel, flash content wordt nu ook al niet afgespeeld dus wat kan er nog mis gaan...
Dan zou ik eerst dat ff doen, en dan die APK van mij installeren.
Kijken wat ie dan doet.
Hier een voorbeeld van batterijverbruik bij constant gebruik. In deze tijd heb ik vooral geWhatsAppt en draaide eBuddy constant op de achtergrond en af en toe ook gewoon gebruikt. Display helderheid op 0% en effect op standaard. WiFi Delen dook eerst op en toen werd mijn telefoon erg warm. Nadat ik stop forceren had gedaan koelde de telefoon meteen af. Ook heb ik ongeveer 10 minuten doodle jump gespeeld en 5 minuten Angry Birds. Af en toe een beetje browsen hoorde er ook bij en daarbij varieerde de helderheid van het scherm wel.
Ook was het heel duidelijk te merken dat de batterijverbruik met WiFi veel minder is dan op het mobiele netwerk.
Dit alles op stock KE2, en een scherm aan tijd van 3,5 uur. (Het ontladen begon vanaf 99%)

Ook was het heel duidelijk te merken dat de batterijverbruik met WiFi veel minder is dan op het mobiele netwerk.
Dit alles op stock KE2, en een scherm aan tijd van 3,5 uur. (Het ontladen begon vanaf 99%)

[ Voor 7% gewijzigd door SCARfaceE op 21-06-2011 12:18 ]
PSN ID: Beest41
Verwijderd
Even voor de zekerheid : Turns out the browser required us to tick an "enable plugins" box to get Flash running.businka19 schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 12:08:
[...]
Nog bedankt voor doorsturen van apktje. Ging hem installeren maar krijg een melding dat deze reeds in het systeem geïnstalleerd is (logisch) maar durf hem nu niet overheen te installeren. Hoewel, flash content wordt nu ook al niet afgespeeld dus wat kan er nog mis gaan...
Daar dacht ook ook aanVerwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 12:19:
[...]
Even voor de zekerheid : Turns out the browser required us to tick an "enable plugins" box to get Flash running.
Waar kan ik hem deinstalleren? Titanium backup geeft geen Flash aan en tot nu toe kon ik alle installed content daar vinden.AzzKickah schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 12:09:
[...]
Kun je die wat nu al geinstalleerd is uninstallen?
Dan zou ik eerst dat ff doen, en dan die APK van mij installeren.
Kijken wat ie dan doet.
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 12:19:
[...]
Even voor de zekerheid : Turns out the browser required us to tick an "enable plugins" box to get Flash running.
Dat was de eerste tip die ik kreeg, mocht niet baten. Staat zowel bij Opera mobile als bij native browser op Always On
Waar is deze .apk te vinden?Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 10:14:
[...]
Noem hem swype.apk.bak en plaats hem ergens anders, en dan de nieuwe swype installeren. Als je dan de .bak extensie weghaalt heb je de oude weer terug.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessoires voor de Samsung Galaxy SII mogen hier: : <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1456247/">Accessoires voor de Samsung Galaxy SII </a>.
Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1457175/">dit</a> topic.
Algemene Android software vragen mogen in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1462524/">Android Market en applicatietopic (deel 13)</a> of in een van de eerdere delen.
Discussie over het scherm van de S2 mag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1464029" target="_blank">hier</a>.
Discussie over de batterijduur van de S2 mag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1463861" target="_blank">hier</a>.
Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessoires voor de Samsung Galaxy SII mogen hier: : <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1456247/">Accessoires voor de Samsung Galaxy SII </a>.
Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1457175/">dit</a> topic.
Algemene Android software vragen mogen in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1462524/">Android Market en applicatietopic (deel 13)</a> of in een van de eerdere delen.
Discussie over het scherm van de S2 mag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1464029" target="_blank">hier</a>.
Discussie over de batterijduur van de S2 mag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1463861" target="_blank">hier</a>.