Nickname does not reflect reality
Verwijderd
Ik denk /system/appsbusinka19 schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 12:32:
[...]
Waar kan ik hem deinstalleren? Titanium backup geeft geen Flash aan en tot nu toe kon ik alle installed content daar vinden.
[...]
[...]
Dat was de eerste tip die ik kreeg, mocht niet baten. Staat zowel bij Opera mobile als bij native browser op Always On![]()
[...]
Waar is deze .apk te vinden?
Ik zou het graag voor je uitzoeken maar mijn SGS II ligt nog ergens tussen gsmtrack.nl en een sorteercentrum
wasco schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 11:56:
Ik heb ook al eens een verticale lijn gezien. Ik heb eens een vastloper gehad en de batterij er moeten uithalen. Na het terug opstarten had ik een vertikale lijn in de batterijgrafiek. Is het dat wat je bedoeld Recrush?
Geen idee, ik heb het op screenshots voorbij zien komen, zelf niet ervaren. Vandaar dat ik ook niet wist of dit de bug was of niet.
Ik ben opzoek naar wat accessoiren voor mijn telefoon.
Zo zoek ik een goed beschermhoesje en een houder voor in de auto met daarbij een oplader.
Dit heb ik al gevonden :
http://www.accessoires4all.nl/product/25904/muvit_Premium_Car_Pack_Samsung_Galaxy_S2.aspx
Weet alleen niet of dit het geld waard is en of iemand anders betere oplossingen weet.
Dit soort dingen horen thuis in een andere topic:pietjuh1 schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 12:44:
Beste mensen
Ik ben opzoek naar wat accessoiren voor mijn telefoon.
Zo zoek ik een goed beschermhoesje en een houder voor in de auto met daarbij een oplader.
Dit heb ik al gevonden :
http://www.accessoires4all.nl/product/25904/muvit_Premium_Car_Pack_Samsung_Galaxy_S2.aspx
Weet alleen niet of dit het geld waard is en of iemand anders betere oplossingen weet.
Accessoires voor de Samsung Galaxy SII
[ Voor 3% gewijzigd door SCARfaceE op 21-06-2011 12:48 ]
PSN ID: Beest41
Brad Pitt schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 12:33:
[...]
In /system/app, zoals alle andere system apps.
Klopt daar stond die ookVerwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 12:34:
[...]
Ik denk /system/apps
Ik zou het graag voor je uitzoeken maar mijn SGS II ligt nog ergens tussen gsmtrack.nl en een sorteercentrum
@ AzzKickah, je had hem van je Xperia geloof ik, op welke locatie stond die?
EDIT: located! naam was even anders, install_flash_player.apk
[ Voor 5% gewijzigd door businka19 op 21-06-2011 13:08 ]
Dat weet ik nietbusinka19 schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 13:03:
[...]
@ AzzKickah, je had hem van je Xperia geloof ik, op welke locatie stond die?
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
??? Niets qua settings aangepast btw...Ewivis schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 13:50:
Als deze in landscape modus gaat staat de spatie aan de linkerkant.

Kijk, dat is wat ik zoek.Brad Pitt schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 09:24:
[...]
Dit heeft de nieuwe Swype ook gewoon hè...
[afbeelding]
Weer een reden om nu toch echt eens te gaan rooten.
Sorry ik denk dat ik niet duidelijk was(het is sowieso de rechterkant ipv linkerkant DOH!Brad Pitt schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 14:22:
[...]
??? Niets qua settings aangepast btw...
[afbeelding]

[ Voor 7% gewijzigd door Ewivis op 21-06-2011 14:46 ]
Met de spatie in het midden zou er nog minder verticale ruimte zijn, nu zijn er drie regels met relatief grote knoppen. Als ze er vier regels van hadden gemaakt was er uiteraard wel ruimte voor een spatiebalk in het midden. Denk dat ze dit expres zo hebben gedaan.Ewivis schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 14:46:
Sorry ik denk dat ik niet duidelijk was(het is sowieso de rechterkant ipv linkerkant DOH!). Ik wil hem juist in het midden, net zoals bij de voorgeinstalleerde swype versie
Denk ook niet dat er een optie is om het op jouw manier terug te krijgen.
Doordeweeks haal ik hem 's ochtends van de lader af en heb ik 's avonds voor het slapen gaan nog zo'n 25% over. Qua overige connectivity heb de hele dag alleen wifi aanstaan. Gemiddeld bel ik per dag een kwartier, en stuur ik een dozijn smsjes/whatsapp berichten. Als ik Wifi niet aan heb staan, dan hou ik zo'n 40% batterij over 's avonds. Ik zou graag zien dat ik er een weekendje mee weg kon zonder lader mee te nemen, maar volgens mij heb ik niet veel te klagen als ik zo de andere reacties lees.
Ik heb wel een ander issue, waar ik verder niks over heb kunnen vinden. Alle apps die de snelheid weergeven op basis van GPS doen dit in stappen van 3.6 km/u (0, 3.6, 7.2, etc). 'GPS Speed Graph' en 'My Tracks' zijn daar een voorbeelden van. Deze laatste app had ik ook op mijn Galaxy Spica, maar daar gaf deze app de snelheid gewoon weer in stappen van 0.1 km/u. Hebben jullie daar ook last van, of zie ik een instelling over het hoofd?
Ik lees verschillende mogelijke oorzaken voor de battery drain bug. In dit topic zie ik een aantal keren Wifi als oorzaak terug komen. Op http://www.samsunggalaxy-...ensen-met-de-batterij-bug lees ik bijvoorbeeld dat het te maken heeft met het niet kunnen terugschakelen van de kloksnelheid. Dit laatste is ook het geval geweest bij de Galaxy Spica. Daarvoor is toen door iemand de app 'CoolS' geschreven (http://www.androidzoom.co...ons/tools/cools_hufr.html). Zou iets dergelijks voor de SGS2 ook niet kunnen werken, of denk ik nu te makkelijk?
My Tracks geeft het hier gewoon in 0.1 km/u stapjes aan ja zo te zien...Scaror schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 14:57:
Ik heb wel een ander issue, waar ik verder niks over heb kunnen vinden. Alle apps die de snelheid weergeven op basis van GPS doen dit in stappen van 3.6 km/u (0, 3.6, 7.2, etc). 'GPS Speed Graph' en 'My Tracks' zijn daar een voorbeelden van. Deze laatste app had ik ook op mijn Galaxy Spica, maar daar gaf deze app de snelheid gewoon weer in stappen van 0.1 km/u. Hebben jullie daar ook last van, of zie ik een instelling over het hoofd?

Nog iemand deze ervaring?
Ik zie dat je max speed 190.80 is. Laat dat nu net 53 x 3.6 zijn...Toeval?Brad Pitt schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 15:00:
[...]
My Tracks geeft het hier gewoon in 0.1 km/u stapjes aan ja zo te zien...
De average speeds waardes die gemiddeld worden over de tijd, waardoor die bij mij ook niet in stapjes van 3.6 zijn. Als ik echt aan het bewegen ben, dan staat bovenin ook een snelheid in stapjes van 3.6.
Die Swype beta is maar 76kB. Download hij de talen nadat je installeert?Brad Pitt schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 14:52:
[...]
Met de spatie in het midden zou er nog minder verticale ruimte zijn, nu zijn er drie regels met relatief grote knoppen. Als ze er vier regels van hadden gemaakt was er uiteraard wel ruimte voor een spatiebalk in het midden. Denk dat ze dit expres zo hebben gedaan.
Denk ook niet dat er een optie is om het op jouw manier terug te krijgen.
Ik heb de originele Swype van de SII overigens even online gezet voor mensen die hem eventueel nog nodig hebben... Download link volgt.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
ooooooh 190 km/uBrad Pitt schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 15:00:
[...]
[afbeelding]
swype beta is het installatiebestandje. Deze installeerd een app die later dan swype installeerd. Daar kan je kiezen tussen full-->full = alle talen.Phusebox schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 15:06:
[...]
Die Swype beta is maar 76kB. Download hij de talen nadat je installeert?
Ik heb de originele Swype van de SII overigens even online gezet voor mensen die hem eventueel nog nodig hebben... Download link volgt.
Hmmm, interessant!!! Zal dit z.s.m. nog eens testen dan. Wel heel vaag als dat zo is, en het lijkt inderdaad zo.Scaror schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 15:05:
Ik zie dat je max speed 190.80 is. Laat dat nu net 53 x 3.6 zijn...Toeval?
De average speeds waardes die gemiddeld worden over de tijd, waardoor die bij mij ook niet in stapjes van 3.6 zijn. Als ik echt aan het bewegen ben, dan staat bovenin ook een snelheid in stapjes van 3.6.
Hier is de beta 10.8MB.Phusebox schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 15:06:
Die Swype beta is maar 76kB. Download hij de talen nadat je installeert?
Ok thanks. Hmm ik vind het qua vormgeving er in ieder geval op achteruit gegaan. Zag er op mijn monitor wel mooi uit maar op de S II vind ik het maar groot en lelijk ?Brad Pitt schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 15:08:
[...]
Hmmm, interessant!!! Zal dit z.s.m. nog eens testen dan. Wel heel vaag als dat zo is, en het lijkt inderdaad zo.
[...]
Hier is de beta 10.8MB.
[ Voor 21% gewijzigd door Phusebox op 21-06-2011 15:14 ]
En als backup de originele standaard Swype van de SII hier.
[ Voor 39% gewijzigd door Phusebox op 21-06-2011 15:24 ]
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Klinkt erg aannemelijk, maar wat zou dan de onderliggende reden zijn? Bij mijn andere Android telefoon had ik deze restrictie niet. Dit is erg jammer als ik aan het hardlopen of mountainbiken ben. Ik ben eerst benieuwd of meer mensen dit hebben, anders is er wellicht iets mis met mijn exemplaar.zonoskar schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 15:23:
3.6 Km/h = 1 m/s Misschien is het dat?
Ik heb sinds 3 weken ook de galaxy s2 en had al gelijk geconstateerd dat mijn GPS niet optimaal functioneerde. In de eerste paar ritten (waarbij ik gps wilde testen) duurde het soms ruim een half uur voordat ik een signaal kon locken, en vaak verloor hij dit signaal ook weer binnen een paar seconden.
Terug gegaan naar de winkel en het probleem voorgelegd bij de verkoper. Hij gaf aan dat hij niet direct het toestel op wilde sturen, omdat het probleem waarschijnlijk in de firmware zit en misschien met een eerste update verholpen zou zijn (het was immers nog een vrij nieuw toestel, en er zou vrij snel een update komen)
Omdat ik hier geen zin had (en mijn toestel uiteraard niet 3 weken kwijt wilde zijn) om te wachten heb ik maar de factory reset gedaan, dmv *2327* blabla omdat ik via settings > privacy > factory reset geen reset kon doen omdat daar een wachtwoord wordt gevraagd van een @gmai.com adres (ipv @gmail.com) Dit wachtwoord kan hij inderdaad niet verifieren.
Enfin, na de factory reset is er het een en ander opnieuw geinstalleerd. Ik heb een ander lettertype op mijn telefoon (witte dikke letters) en de gps werkt perfect.
Nu de vraag,
Wat is er gebeurd met de firmware???
[ Voor 83% gewijzigd door RoD op 21-06-2011 15:57 ]
Heb net even gekeken in my tracks, sinds ik de telefoon heb maar liefst 3x hardgelopenScaror schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 15:26:
[...]
Klinkt erg aannemelijk, maar wat zou dan de onderliggende reden zijn? Bij mijn andere Android telefoon had ik deze restrictie niet. Dit is erg jammer als ik aan het hardlopen of mountainbiken ben. Ik ben eerst benieuwd of meer mensen dit hebben, anders is er wellicht iets mis met mijn exemplaar.
max snelheden waren:
12,66 km/h / 3,6= 3,516
13,09 km/h / 3,6= 3,636
12,21 km/h / 3,6= 3,391
Heb in de instellingen van GPS of Mytracks niks aparts ingesteld, alles staat nog op defaulf instellingen
Bedankt voor de info. Twee vrienden van mij hebben ook dit toestel, dus ik heb ze instructies gegeven. Als ik daar de resultaten van heb, dan kom ik er op terug.Flipmo schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 15:55:
[...]
Heb net even gekeken in my tracks, sinds ik de telefoon heb maar liefst 3x hardgelopen
max snelheden waren:
12,66 km/h / 3,6= 3,516
13,09 km/h / 3,6= 3,636
12,21 km/h / 3,6= 3,391
Heb in de instellingen van GPS of Mytracks niks aparts ingesteld, alles staat nog op defaulf instellingen
Verwijderd
Al eens in gps status gekeken wat de snelheid is op de fiets/auto/trein/lopend/..? Ik heb er in ieder geval geen last van (trein 140km/h = 38.9 m/s).Scaror schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 16:02:
[...]
Bedankt voor de info. Twee vrienden van mij hebben ook dit toestel, dus ik heb ze instructies gegeven. Als ik daar de resultaten van heb, dan kom ik er op terug.
Ik heb het al lopend, op de fiets, in de bus, in de trein en in de auto getest. Aan de ene kant is het goed nieuws dat het geen 'feature' is van de SGS2, maar nu weet ik nog niet precies wat ik hiermee aan moet. Buiten dit lijkt het toestel super te werken.Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 16:05:
[...]
Al eens in gps status gekeken wat de snelheid is op de fiets/auto/trein/lopend/..? Ik heb er in ieder geval geen last van (trein 140km/h = 38.9 m/s).
Ik verstook nu ongeveer 6GB data per maand. Mijn meeste taken bestaan uit:Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 09:45:
[...]
Haha, 1GB is toch een synoniem van eindeloos?
- Spotify
- Gmail
- Agenda
- Google Docs (soms erg grote presentaties of documenten)
- Syncen van foto's (schiet meerdere per dag)
- Af en toe tethering (dan gaat het heel hard als je niet oppast)
- Streamen van video
Verwijderd
wat is dat voor programma links boven in met dat blauw en full? en wat is dat blauwe rechts met 100?Brad Pitt schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 15:00:
[...]
[afbeelding]
Icoontje rechtsboven is custom. Linksboven is standaard inderdaad.whiskyslok schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 16:31:
waarschijnlijk lite'nin geinstalleerd, dan krijg je deze batterij icoontjes.
Het is geen lite'ning, die heeft andere battery iconwhiskyslok schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 16:31:
waarschijnlijk lite'nin geinstalleerd, dan krijg je deze batterij icoontjes.
Koop een jig dan, SGS2 zonder custom rom en root klinkt bijna als een scheldwoordVerwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 16:33:
grrrr dus zonder te rooten kan ik daar dus niet aankomen?
wil me garantie behouden
[ Voor 36% gewijzigd door businka19 op 21-06-2011 16:37 . Reden: grammar ]
Dat is correctVerwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 16:33:
wil me garantie behouden
Garantie prima te behouden d.m.v. een usb jigVerwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 16:33:
wil me garantie behouden
Ik vraag me af of Samsung er nu überhaupt zo op gaat letten hoe vaak je kernel is geflashed, hebben zij niet laatst zelf een SGS2 naar Cyanogenmod gasten opgestuurd zodat deze aan custom rom konden werken?whiskyslok schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 16:36:
[...]
Garantie prima te behouden d.m.v. een usb jig
Verwijderd
Als je met een gesmolten CPU komt dan schuiven ze het af op je custom ROM, maar ik denk dat je met een fabricage fout e.g. een niet functionerende accelerometer wel gewoon garantie krijgt.businka19 schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 16:44:
[...]
Ik vraag me af of Samsung er nu überhaupt zo op gaat letten hoe vaak je kernel is geflashed, hebben zij niet laatst zelf een SGS2 naar Cyanogenmod gasten opgestuurd zodat deze aan custom rom konden werken?
Daarna gekoppeld aan mijn externe GPS en nog eens gekeken en toen had ik hier geen last meer van. Het heeft dus iets met de interne GPS te maken.
Het was mij nog niet opgevallen en vind het ook niet een heel groot probleem, maar hoop toch wel dat dit met een firmware update wordt gefixed.
Canon 7D | Canon 70-200 2.8L | Canon 17-55 2.8 IS | Sigma 10-20 | fotos
Ik heb thuis geen of zeer slecht UMTS signaal icm Vodafone.
Als ik de simkaartjes omwissel in een Nokia E71 toestel heb ik opeens weer prima UMTS bereik, maw het ligt aan de Galaxy s2.
De vraag is, is dit een algemeen probleem of is er echt iets mis en hoort het signaal beduidend beter te zijn ?
Graag ontvang ik wat feedback van jullie
Nokia e72 heeft hier ook meer bereik met vodafone dan mijn S2Brabso schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 17:31:
Wat is de kwaliteit van het UMTS signaal van jullie, vooral in verhouding ivm je vorige toestel ?
Als ik de simkaartjes omwissel in een Nokia E71 toestel heb ik opeens weer prima UMTS bereik, maw het ligt aan de Galaxy s2.
De vraag is, is dit een algemeen probleem of is er echt iets mis en hoort het signaal beduidend beter te zijn ?
Ik jaag er ongeveer 4 Gig per maand door heen en ik hoef niet naar een hotel.pjvandesande schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 16:17:
[...]
Ik verstook nu ongeveer 6GB data per maand. Mijn meeste taken bestaan uit:Ik zit 4 dagen per week in een hotel. Hierdoor gebruik ik meer tethering dan als ik niet in een hotel zou zitten. Daar zit dus ook af en toe het downloaden van een iso bestand bij.
- Spotify
- Gmail
- Agenda
- Google Docs (soms erg grote presentaties of documenten)
- Syncen van foto's (schiet meerdere per dag)
- Af en toe tethering (dan gaat het heel hard als je niet oppast)
- Streamen van video
Heb het hier met horten en stoten, ene moment vol, andere moment 0 streepjes, terwijl ik dan op dezelfde plek zitBrabso schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 17:31:
Wat is de kwaliteit van het UMTS signaal van jullie, vooral in verhouding ivm je vorige toestel ?
Verwijderd
Waar wonen jullie allemaal? Qua stad bedoel ik, om een beeld te krijgen...iklucas schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 17:49:
[...]
Heb het hier met horten en stoten, ene moment vol, andere moment 0 streepjes, terwijl ik dan op dezelfde plek zit
/Edit: met Vodafone
Phusebox, hier net even reboot gedaan. Swype beta werkt nog steeds.
[ Voor 20% gewijzigd door Golf2vr6 op 21-06-2011 18:00 ]
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Ik kan me hier in herkennen. Ook Vodafoneiklucas schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 17:49:
[...]
Heb het hier met horten en stoten, ene moment vol, andere moment 0 streepjes, terwijl ik dan op dezelfde plek zit
Narf... heb ik weer. Ik merkte dat ik geen feedback meer had, en geen swype, wel nog gewoon typen. Ga ik verder zoeken zegt ie dat mijn license niet klopt. Dus wil opnieuw license genereren... gaat niet meer?Golf2vr6 schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 17:58:
Phusebox, hier net even reboot gedaan. Swype beta werkt nog steeds.
Te vroeg gejuicht....hier ookPhusebox schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 17:59:
[...]
Narf... heb ik weer. Ik merkte dat ik geen feedback meer had, en geen swype, wel nog gewoon typen. Ga ik verder zoeken zegt ie dat mijn license niet klopt. Dus wil opnieuw license genereren... gaat niet meer?

ja af en toe valt de verbinding wel weg ja, echter is dit maar paar min per dag denk ik. Stoor me er niet echt aan eigenlijk. Is niet structureel.
Hoe vaak moet je rebooten/wat moet je precies doen om die foutmelding te krijgen? Doet het hier (nog) prima.
Of is het:
Micro USB,
Weerstandje van 300 Ohm.
Weerstand solderen aan PIN 5 en 4, En klaar is je JIG ?
Of kan je zo iets ook bestellen? (Zoja waar? I.v.m. betrouwbaarheid vraag ik een website)Plexcon schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 18:04:
Kun je misschien ergens een schemaatje vinden voor die JIG,
Of is het:
Micro USB,
Weerstandje van 300 Ohm.
Weerstand solderen aan PIN 5 en 4, En klaar is je JIG ?
[ Voor 6% gewijzigd door Satom op 21-06-2011 18:05 ]
Gewoon 1x reboot, daarna alleen nog tb van swype maar geen swype funktie en fb meer ...Brad Pitt schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 18:03:
[...]
Hoe vaak moet je rebooten/wat moet je precies doen om die foutmelding te krijgen? Doet het hier (nog) prima.
Bij de swype installer geeft hij licensse fail.
Zie ook al meer mensen op het swype forum met deze melding.Golf2vr6 schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 18:05:
[...]
Gewoon 1x reboot, daarna alleen nog tb van swype maar geen swype funktie en fb meer ...
Ja hoor, gewoon eventjes op Ebay zoeken en je kunt er zo eentje kopen voor 5 euroVliegtuig02 schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 18:05:
[...]
Of kan je zo iets ook bestellen? (Zoja waar? I.v.m. betrouwbaarheid vraag ik een website)
Oh ok, dacht al, zit tien maal te rebooten. Blijft gewoon werken, Swypen doet het prima. Vaag.Golf2vr6 schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 18:05:
Gewoon 1x reboot, daarna alleen nog tb van swype maar geen swype funktie en fb meer ...
Verwijderd
http://cgi.ebay.com/Samsu...3cb8874f79#ht_4762wt_1139Vliegtuig02 schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 18:05:
[...]
Of kan je zo iets ook bestellen? (Zoja waar? I.v.m. betrouwbaarheid vraag ik een website)
of
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=819551
Dit alles via google...
Had jij hem ook van de swype site?Brad Pitt schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 18:07:
[...]
Oh ok, dacht al, zit tien maal te rebooten. Blijft gewoon werken, Swypen doet het prima. Vaag.
Versie 3.6.84.26668
Swype verwijderd, swype installer....alles werkt weer. Toch vaag?!!
[ Voor 12% gewijzigd door Golf2vr6 op 21-06-2011 18:12 ]
Zal heus wel dezelfde zijn als die van jullie, namelijk:Golf2vr6 schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 18:09:
Had jij hem ook van de swype site?
Versie 3.6.......

En mocht 'ie kappen met werken heb ik gelukkig een backup die het sowieso goed doet/blijft doen dus no biggie.
Backup heb ik ook, maar vond/vind hem wel fijn werken.Brad Pitt schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 18:12:
[...]
Zal heus wel dezelfde zijn als die van jullie, namelijk:
*plaatje*
En mocht 'ie kappen met werken heb ik gelukkig een backup die het sowieso goed doet/blijft doen dus no biggie.
Ik kan geen overmatig batterijgebruik tijdens beweging constateren dus of je theorie juist valt te betwijfelen.wasco schreef op maandag 20 juni 2011 @ 22:41:
Het was me nog niet eerder opgevallen omdat dit niet zo vaak tot mijn patroon behoort, maar volgens mij schuilt daar een belangrijke factor: deze telefoon gaat in beweging opeens bizar meer energie verbruiken.
En verder, waarom is de wifi-lijn niet onderbroken? Tijdens mijn rit naar huis was er anders geen wifi ontvangst hoor...
Natuurlijk is dit maar een theorie op één steekproef, niet echt verdedigbaar. Maar wat zijn jullie bevindingen rond jullie batterijverbruik en het in beweging zijn?
Hieronder een screenshot: Ik heb zo'n anderhalf uur gereden met de telefoon in mijn broekzak, ben vervolgens ongeveer een half uur op één plek geweest en heb daarna weer zo'n twee uur in de auto gereden met de telefoon in mijn broekzak.

Swype?Phusebox schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 18:24:
Narf backup van swype opnieuw geïnstalleerd en nu crasht ie steeds.... grrrrrrrr
Ik heb swype beta verwijderd, daarna met swype installer weer geïnstalleerd.
Ik heb de oude swype weer teruggezet en ik heb nergens last van, dus dat is wss sowieso nog een oplossing?Golf2vr6 schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 18:26:
[...]
Swype?
Ik heb swype beta verwijderd, daarna met swype installer weer geïnstalleerd.
edit: ik heb die tips bekeken op dat filmpje, echter wist ik alles eigenlijk al. About:useragent --> desktop zou ik wel graag als standaard hebben ingesteld. Weet iemand of en hoe dat kan/moet?
[ Voor 23% gewijzigd door Ewivis op 21-06-2011 18:31 ]
Verwijderd
http://tinyurl.com/66fxtlkEwivis schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 18:30:
[...]
Ik heb de oude swype weer teruggezet en ik heb nergens last van, dus dat is wss sowieso nog een oplossing?
edit: ik heb die tips bekeken op dat filmpje, echter wist ik alles eigenlijk al. About:useragent --> desktop zou ik wel graag als standaard hebben ingesteld. Weet iemand of en hoe dat kan/moet?
Lijkt voorlopig niet te kunnen, bij Dolphin Browser HD kan het overigens wel.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2011 18:39 . Reden: typo ]
Hartstikke bedankt voor deze tip. Heel veel kennis rijker geworden na het bekijken van het filmpje.Tsubarov schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 18:07:
Een paar leuke tips voor de SGS2 !![]()
http://www.youtube.com/watch?v=FjLe5_zTik8

Verwijderd
Als ik naar mijn gallery ga en dan zie je de verschillende directories staan met foto's. Als ik op die pagina heen en weer wil scrollen gaat dat heel erg schokkerig. en heel vaak lijkt ie een kolom te verspringen. Mijn collega heeft een nexus one, en daar gaat het scrollen precies zo als je zou verwachten. Hebben jullie dat ook?
die stem tering hier kan ik echt niet naar luisterenAloysxda schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 18:45:
[...]
Hartstikke bedankt voor deze tip. Heel veel kennis rijker geworden na het bekijken van het filmpje.![]()
![]()

Ik vond zijn stem ook niet echt fijn, maar wilde het hele filmpje zien om wat bij te leren.......niks nieuwsCrazyanz schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 18:55:
[...]
die stem tering hier kan ik echt niet naar luisteren

Ik had heus zelf wel gezocht, maar kon het niet vinden! excuses...Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 18:38:
[...]
http://tinyurl.com/66fxtlk
Lijkt voorlopig niet te kunnen, bij Dolphin Browser HD kan het overigens wel.
Verwijderd
Sorry voor mijn botheid, ik vind het gewoon een erg leuke functie. Het komt cynischer over dan bedoeld... Het was meer om te laten zien met welke termen ik zocht.Ewivis schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 19:07:
[...]
Ik had heus zelf wel gezocht, maar kon het niet vinden! excuses...
Ja is gewoon letterlijk onwerkbaar. Gewoon QuickPic gebruiken en die hele gare Gallery3D vergeten. Werkt veel sneller en fijner en met super handige opties verder.Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 18:46:
gallery erg schokkerig
Als ik naar mijn gallery ga en dan zie je de verschillende directories staan met foto's. Als ik op die pagina heen en weer wil scrollen gaat dat heel erg schokkerig. en heel vaak lijkt ie een kolom te verspringen. Mijn collega heeft een nexus one, en daar gaat het scrollen precies zo als je zou verwachten. Hebben jullie dat ook?
Het probleem bij mij is dus dat ik dan zeer slecht te verstaan ben, tenminste ik vermoed dat dit aan de verbinding ligt van het UMTS signaal. Deze staat bij mij meestal op 0 of 1Ewivis schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 18:02:
[...]
ja af en toe valt de verbinding wel weg ja, echter is dit maar paar min per dag denk ik. Stoor me er niet echt aan eigenlijk. Is niet structureel.
Zo lang je hier geen last van hebt, is er niks aan de hand. Maar ik heb hem nu handmatig op GSM gezet, eens zien wat de reacties nu zijn van de mensen die ik bel.
Thuis vindt ik in principe niet zo'n ramp omdat ik hier toch wifi heb, maar als je weer terug wilt naar 3G moet je dus weer handmatig de stand op automatisch zetten, dat schiet ook niet echt op...
Baarn, vlakbij amersfoort, verschillende plekken waar je normaal 3g vol had heb ik nu g/h laag ontvangst, en zo nu en dan voor een paar minuten vol ontvangst , dan zie je het ontvangst ook echt naar boven schieten. In de trein naar amsterdam en in amsterdam heb ik hooguit 3 minuten 3g gehadVerwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 17:50:
[...]
Waar wonen jullie allemaal? Qua stad bedoel ik, om een beeld te krijgen...
+ ik zoek nog een antwoord op hoe goed het scherm is. Beter dan de galaxy s 1? zo ja op welk vlak?
Verwijderd
Vanaf het eerste gesprek met het toestel was ik trouwens al niet goed te verstaan. En ik heb hem pas iets langer dan een week.
Ik heb net gelijk twee mensen gebeld en beide zeggen dat ik nu wel goed te verstaan ben. Tot zover een grote opluchting, hoop dat het zo blijft! Dus misschien een tip voor anderen die dit probleem ook hebben, om eens te proberen.
Ook kon ik de laatste dagen nog maar net een halve dag met de batterij doen, terwijl ik de eerste paar dagen wel een volle dag ermee kon. Dat was nog een reden voor mij om het toestel weer terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Kijken hoe lang ie het nu vol gaat houden.
Heb ook in dit topic gezocht maar antwoord blijft uit.
Verwijderd
Mijn SGS2 springt spontaan in de wachtstand als ik een gesprek wil aannemen. Wat te doen?
groetjes melcom
Wat heb je zelf zoal ondernomen? Laat aub eens merken dat je zelf enige moeite hebt gedaan voordat je je vragen hier inzetloos neer lijkt te plempen.Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 20:01:
Welk onderdeel ik moet zijn is mij allang niet meer duidelijk om mijn vraag te stellen!
Mijn SGS2 springt spontaan in de wachtstand als ik een gesprek wil aannemen. Wat te doen?
groetjes melcom
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Ben bang dat het je niet gaat helpen...Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 19:54:
Ik begon me steeds meer te frustreren over het slechte gehoor wanneer ik iemand belde (mensen konden mij niet goed verstaan), daarom had ik net besloten het toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen.
Vanaf het eerste gesprek met het toestel was ik trouwens al niet goed te verstaan. En ik heb hem pas iets langer dan een week.
Ik heb net gelijk twee mensen gebeld en beide zeggen dat ik nu wel goed te verstaan ben. Tot zover een grote opluchting, hoop dat het zo blijft! Dus misschien een tip voor anderen die dit probleem ook hebben, om eens te proberen.
Ook kon ik de laatste dagen nog maar net een halve dag met de batterij doen, terwijl ik de eerste paar dagen wel een volle dag ermee kon. Dat was nog een reden voor mij om het toestel weer terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Kijken hoe lang ie het nu vol gaat houden.
Heb dit ook allemaal al geprobeerd, maar het kan nooit kwaad om even een reset te doen
Heb je mijn verhaal ook een beetje gevolgd, misschien heb je iets vergelijkbaars...
Verwijderd
Jammer dat je er vanuit gaat dat ik het inzetloos plemp op het forum!pven schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 20:02:
[...]
Wat heb je zelf zoal ondernomen? Laat aub eens merken dat je zelf enige moeite hebt gedaan voordat je je vragen hier inzetloos neer lijkt te plempen.
1. de handleiding gedownload en gelezen m.b.t. gesprekken .... Hier komt wel de mogelijkheid om een gesprek in de wacht te zetten aan de orde.
2. instelling nagelopen of ik iets verkeert heb gedaan.
3. mijn vraag op het forum gezet.
4. ik hoop antwoord/advies te krijgen.
met vriendelijke groet, melcom
Verwijderd
visueel iets minder candy, maar wel beter en een stuk gladder. Thanks.Brad Pitt schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 19:19:
[...]
Ja is gewoon letterlijk onwerkbaar. Gewoon QuickPic gebruiken en die hele gare Gallery3D vergeten. Werkt veel sneller en fijner en met super handige opties verder.
Goed lezen: ik zeg dat het lijkt alsof je het inzetloos neerplempt.Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 20:08:
[...]
Jammer dat je er vanuit gaat dat ik het inzetloos plemp op het forum!
Mbt 2: welke instellingen heb je precies nagelopen?1. de handleiding gedownload en gelezen m.b.t. gesprekken .... Hier komt wel de mogelijkheid om een gesprek in de wacht te zetten aan de orde.
2. instelling nagelopen of ik iets verkeert heb gedaan.
3. mijn vraag op het forum gezet.
4. ik hoop antwoord/advies te krijgen.
met vriendelijke groet, melcom
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
[ Voor 90% gewijzigd door pven op 21-06-2011 20:11 ]
Verwijderd
Heb je verhaal niet echt gevolgd als ik eerlijk ben.. Maar heb je het nu dan over de batterij of over het gehoor/bellen?Brabso schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 20:07:
[...]
Ben bang dat het je niet gaat helpen...
Heb dit ook allemaal al geprobeerd, maar het kan nooit kwaad om even een reset te doen
Heb je mijn verhaal ook een beetje gevolgd, misschien heb je iets vergelijkbaars...
T is m'n eerste Smartphone en ik ga er heel zuinig op zijn (in ieder geval nu nog...)
Omdat ik vaak in het buitenland zit heb ik geen abonnement gekozen, maar een los toestel. Dat betekent dat ik ook geen internet abonnement heb. Wel zit ik veel op wifi's (thuis/trein/school/werk etc.)
Ik wil graag voorkomen dat als ik naar buiten loop m'n telefoon niet opeens het 3G netwerk pakt en al m'n beltegoed gaat opmaken aan zinlose dingen, eigenlijk zou het voor mij dus het beste zijn om 3G gewoon uit te schakelen (ik weet... wifi vreet meer accu). Als ik de dataverbinding uitzet gaat alleen m'n wifi ook uit.
Jammergoeg heb ik geen optie gevonden om alleen 3G uit te zetten. Moet ik hier een app voor downloaden of kan dat ook zonder?
Een paar dingen zijn al uitgetest:
- GPS fix kwam na een minuut ongeveer (ik zit binnen) en leek niet heel stabiel te zijn omdat ie een keer het signaal verloor. Ik vermoed dat dat probleem minder is als ik gewoon in de auto zit.
- Scherm is dus goed
- Accuduur kan ik binnenkort wat over zeggen (2.3.4 komt hopelijk iig snel)
- Achterkant-cover komt een beetje breekbaar over, ben een beetje bang dat hij een keer breekt als ik hem er te vaak op of af doe (natuurlijk doe je dat sowieso niet zo vaak)
Verwijderd
[ Voor 90% gewijzigd door pven op 21-06-2011 20:24 ]
Verwijderd
http://youtu.be/giJXF5pIITc?t=7m6sKenny1001 schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 19:34:
In het filmpje is duidelijk dat je dit met een BT muis kan maar kan je er ook een bluetoothkeyboard aanhangen?
+ ik zoek nog een antwoord op hoe goed het scherm is. Beter dan de galaxy s 1? zo ja op welk vlak?
Hij werkt, op XDA is er ook nog ergens een thread...
Over het scherm kan ik niks zeggen, donderdag zie ik iemand met een galaxy s, ik zal dan even kijken of ik er wat zinnigs over kan vertellen...
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2011 20:18 . Reden: toevoeging ]
heb je ook de binnenkant van het (achter)klepje schoongemaakt? waarschijnlijk wel, maar je weet maar nooit-Edwin- schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 20:23:
Heel raar. Ik heb ineens een zwart puntje op de beelden die ik met de camera maak. Ik zie geen vuil oid op de lens zitten. Had er tot voorheen geen last van. Ook schoonmaken helpt niet. Wat moet ik nu
Maar wat zou de binnenkant van het achterklepje met de camera te maken hebben? Die steekt er toch uit.TweakerXs schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 20:25:
[...]
heb je ook de binnenkant van het (achter)klepje schoongemaakt? waarschijnlijk wel, maar je weet maar nooit
aha...-Edwin- schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 20:26:
[...]
Maar wat zou de binnenkant van het achterklepje met de camera te maken hebben? Die steekt er toch uit.
[ Voor 20% gewijzigd door TweakerXs op 21-06-2011 20:29 ]
Hoe kom je erbij dat wifi meer accu vreet?ChipSkylark schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 20:14:
Ik wil graag voorkomen dat als ik naar buiten loop m'n telefoon niet opeens het 3G netwerk pakt en al m'n beltegoed gaat opmaken aan zinlose dingen, eigenlijk zou het voor mij dus het beste zijn om 3G gewoon uit te schakelen (ik weet... wifi vreet meer accu). Als ik de dataverbinding uitzet gaat alleen m'n wifi ook uit.
Jammergoeg heb ik geen optie gevonden om alleen 3G uit te zetten. Moet ik hier een app voor downloaden of kan dat ook zonder?
Als je geen 3G wil kan je toch gewoon packet data uitzetten of als je helemaal zeker wil zijn je APN settings verwijderen?
Dit topic is gesloten.
Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessoires voor de Samsung Galaxy SII mogen hier: : <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1456247/">Accessoires voor de Samsung Galaxy SII </a>.
Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1457175/">dit</a> topic.
Algemene Android software vragen mogen in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1462524/">Android Market en applicatietopic (deel 13)</a> of in een van de eerdere delen.
Discussie over het scherm van de S2 mag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1464029" target="_blank">hier</a>.
Discussie over de batterijduur van de S2 mag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1463861" target="_blank">hier</a>.