Ja hoor. Ik zie inderdaad iets achter de lens zitten. Heb ik dat weer. Bij 1080p video is het nog veel groter. Wat nu? Opsturen naar Samsung?
Even een vraagje. Ik kom van een oude Android versie die op mijn G1 stond te draaien. Zodra ik nauwkeurige GPS-fix had in Google Maps zag ik enkel het blauwe richtingspijltje.
Nu met de SGS2 krijg ik het blauwe pijltje met een blauwe kring erom met de tekst "nauwkeurig tot op 10 meter". Is de nauwkeurigheidsweergave veranderd in Google Maps, of is de fix gewoon niet optimaal?
Nu met de SGS2 krijg ik het blauwe pijltje met een blauwe kring erom met de tekst "nauwkeurig tot op 10 meter". Is de nauwkeurigheidsweergave veranderd in Google Maps, of is de fix gewoon niet optimaal?
[ Voor 7% gewijzigd door rhepius op 21-06-2011 20:31 ]
een app genaamd APNdroid werkt erg goedChipSkylark schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 20:14:
Jammergoeg heb ik geen optie gevonden om alleen 3G uit te zetten. Moet ik hier een app voor downloaden of kan dat ook zonder?
Een paar dingen zijn al uitgetest:
- GPS fix kwam na een minuut ongeveer (ik zit binnen) en leek niet heel stabiel te zijn omdat ie een keer het signaal verloor. Ik vermoed dat dat probleem minder is als ik gewoon in de auto zit.
- Scherm is dus goed
- Accuduur kan ik binnenkort wat over zeggen (2.3.4 komt hopelijk iig snel)
- Achterkant-cover komt een beetje breekbaar over, ben een beetje bang dat hij een keer breekt als ik hem er te vaak op of af doe (natuurlijk doe je dat sowieso niet zo vaak)
Haha, geloof het of niet. Maar met een paar klopjes op de lens is de vlek weg. Dit is echter niet de bedoeling toch? Wat denken jullie dat ik zal moeten doen?-Edwin- schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 20:30:
Ja hoor. Ik zie inderdaad iets achter de lens zitten. Heb ik dat weer. Bij 1080p video is het nog veel groter. Wat nu? Opsturen naar Samsung?
Ik zou het even op z'n beloop laten... als je geluk hebt komt het niet weer terug. als je je telefoon terugstuurt ben je hem lang kwijt denk ik, plus er zit nu geen vlek meer krijg je ook niet een nieuwe gok ik zo-Edwin- schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 20:31:
[...]
Haha, geloof het of niet. Maar met een paar klopjes op de lens is de vlek weg. Dit is echter niet de bedoeling toch? Wat denken jullie dat ik zal moeten doen?
Moet ook toegeven dat ik de SGS2 gister heb laten vallen. Was wel in een volledig dicht leren hoesje en op het eerste gezicht was er geen schade. Maar dit kan toch iets wat daardoor is gebeurd zijn ben ik bang.TweakerXs schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 20:33:
[...]
Ik zou het even op z'n beloop laten... als je geluk hebt komt het niet weer terug. als je je telefoon terugstuurt ben je hem lang kwijt denk ik, plus er zit nu geen vlek meer krijg je ook niet een nieuwe gok ik zo
Als hij verder geen kuren heeft, denk ik dat het gewoon een stofje is? of hoor je ook iets rammelen als je der mee heen en weer schud
Nee ik hoor niks rammelen. Maar een stofje op de binnenkant van de lens. Zou niet mogen toch?TweakerXs schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 20:37:
Als hij verder geen kuren heeft, denk ik dat het gewoon een stofje is? of hoor je ook iets rammelen als je der mee heen en weer schud
heb je al dit geprobeerd?ChipSkylark schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 20:14:
Ik heb eindelijk mijn Galaxy S2 ook ontvangen van Gigavolt. Omdat ik heb gelezen dat bij sommige mensen het beeldscherm een (paar) dode pixels hadden vermeld ik maar even dat ze het allemaal doen (getest met de *#0*#).
T is m'n eerste Smartphone en ik ga er heel zuinig op zijn (in ieder geval nu nog...)
Omdat ik vaak in het buitenland zit heb ik geen abonnement gekozen, maar een los toestel. Dat betekent dat ik ook geen internet abonnement heb. Wel zit ik veel op wifi's (thuis/trein/school/werk etc.)
Ik wil graag voorkomen dat als ik naar buiten loop m'n telefoon niet opeens het 3G netwerk pakt en al m'n beltegoed gaat opmaken aan zinlose dingen, eigenlijk zou het voor mij dus het beste zijn om 3G gewoon uit te schakelen (ik weet... wifi vreet meer accu). Als ik de dataverbinding uitzet gaat alleen m'n wifi ook uit.
Jammergoeg heb ik geen optie gevonden om alleen 3G uit te zetten. Moet ik hier een app voor downloaden of kan dat ook zonder?
instellingen -> draadloos en netwerk->helemaal naar beneden scrollen en mobiel netwerken kiezen->pakketgegevens gebruiken uitvinken.
dit voorkomt om data gebruik over 3g en wifi kun je wel gebruiken!
[ Voor 16% gewijzigd door raro007 op 21-06-2011 20:44 ]
Nee eigenlijk niet... maar als het nu weg is zou ik hem niet terugsturen ivm tijdsbestek waarin ze dat spul onderzoeken repareren en terugsturen
Dat gaf ik toch ook al aan?raro007 schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 20:42:
[...]
heb je al dit geprobeerd?
instellingen -> draadloos en netwerk->helemaal naar beneden scrollen en mobiel netwerken kiezen->pakketgegevens gebruiken uitvinken.
Wat gebeurt er eigenlijk als je in dat menu ook roaming en netwerkmodus op GSM zet?raro007 schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 20:42:
[...]
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
If your phone came pre-installed with SwypePhusebox schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 15:16:
Voor overige geïnteresseerden, de officiële beta vind je gewoon hier: http://beta.swype.com/android/
En als backup de originele standaard Swype van de SII hier.
DO NOT download this beta (it won't work
Dat gaat dus denk ik niet, zonder root?
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Klopt, maar dan moet ik dat elke keer doen als ik m'n telefoon aanzet, ik neem aan dat ie dat niet elke keer kan onthouden(?) Ik hoopte wat permanenters te vinden.raro007 schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 20:42:
[...]
APN settings verwijderen zou een permanente oplossing zijn toch? Voor zover ik heb kunnen vinden kan ik de bestaande settings niet verwijderen, maar wel een nieuwe aanmaken en deze aanvinken, of de bestaande APN aanpassen. Als het goed is kan ik daar dan gewoon wat prut inzetten waarbij de telefoon niks kan vinden? Ik weet niet genoeg over Android en telefoons in het algemeen om dat zeker te wetenkwiebus schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 20:28:
[...]
Hoe kom je erbij dat wifi meer accu vreet?
Als je geen 3G wil kan je toch gewoon packet data uitzetten of als je helemaal zeker wil zijn je APN settings verwijderen?
Hoop dat m'n vragen niet al te n00b-ish zijn

Edit: ik was een beetje blind, hij kan inderdaad worden verwijderd, excuus!
[ Voor 3% gewijzigd door ChipSkylark op 21-06-2011 21:15 ]
Vreemd, als ik use packet data uitzet en ik herstart mijn toestel dan staat bij mij dit daarna nog altijd uit, maar bij jou dus niet? Ook heb ik als ik de bestaande APN edit de optie om deze te verwijderen?ChipSkylark schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 21:03:
[...]
Klopt, maar dan moet ik dat elke keer doen als ik m'n telefoon aanzet, ik neem aan dat ie dat niet elke keer kan onthouden(?) Ik hoopte wat permanenters te vinden.
[...]
APN settings verwijderen zou een permanente oplossing zijn toch? Voor zover ik heb kunnen vinden kan ik de bestaande settings niet verwijderen, maar wel een nieuwe aanmaken en deze aanvinken, of de bestaande APN aanpassen. Als het goed is kan ik daar dan gewoon wat prut inzetten waarbij de telefoon niks kan vinden? Ik weet niet genoeg over Android en telefoons in het algemeen om dat zeker te weten
Hoop dat m'n vragen niet al te n00b-ish zijn
Ik heb zelf een hero dus niet zeker of dit standaard in android zit of dat het een sense toevoeging is, maar ik kan een widget voor mobiel internet aanmaken (vinger op een lege widget plek houden, nieuwe widget -> instellingen -> mobiel internet
Zulke widgets heb ik ook voor wifi/bluetooth/gps en daarmee kan ik ze met 1 druk aan/uit zetten. Er is volgens mij ook een app voor die eigenlijk hetzelfde doet maar dan in 1 grote widget, zal wel iets met energysaver zijn
Zulke widgets heb ik ook voor wifi/bluetooth/gps en daarmee kan ik ze met 1 druk aan/uit zetten. Er is volgens mij ook een app voor die eigenlijk hetzelfde doet maar dan in 1 grote widget, zal wel iets met energysaver zijn
In het menu bij instellingen en dan batterijgebruik zie je een onder het grafiekje een blauwe balk met af en toe een kort blauw streepje en soms ook lange aaneengeschakelde stukken. Weet iemand wat dit is? De tijd dat het scherm aanstond ofzo?
Dynaudio Contour 20i | Naim Nait XS 3 | Naim ND5 XS 2 | Naim HiCap DR | Audes ST-900DC
Ik heb net deze lockscreen widget geinstalleerd
https://market.android.co...get&feature=search_result
Maar het probleem is dat hij mijn normale lockscreen niet overwrite als het ware. Als ik instel dat ik geen schermvergrendeling wil, dan moet ik dus eerst dat scherm wegslepen, en daar achter zit dan de lockscreen van de widget. Zie ik gewoon iets over het hoofd?
https://market.android.co...get&feature=search_result
Maar het probleem is dat hij mijn normale lockscreen niet overwrite als het ware. Als ik instel dat ik geen schermvergrendeling wil, dan moet ik dus eerst dat scherm wegslepen, en daar achter zit dan de lockscreen van de widget. Zie ik gewoon iets over het hoofd?
Heey! Ik probeer nu al een tijdje in de agenda-functies uit te zoeken hoe je een verjaardag instelt; dus dat ie elk jaar terugkomt. Weet iemand waar je dat instelt, ik kan het niet vinden....

Hoe heet de app op de accu icoon te wijzigen?
Alvast bedankt
[ Voor 43% gewijzigd door kmichael op 21-06-2011 21:44 ]
TNX, over het hoofd gezien!Tk55 schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 21:42:
Gewoon bij nieuw, en dan onder herhalen 'jaarlijks'?
Verwijderd
Wie kan me helpen?
Als ik naar mijn wifi-instellingen ga zie ik dat ie om de 3 sec opnieuw scant welke verbindingen erzijn.
Dit terwijl ik al verbonden ben met me wifi.
Is dit normaal? Kan ik dit uizetten?of gebeurt dit alleen wanneer ik in dat scherm zit?
Als ik naar mijn wifi-instellingen ga zie ik dat ie om de 3 sec opnieuw scant welke verbindingen erzijn.
Dit terwijl ik al verbonden ben met me wifi.
Is dit normaal? Kan ik dit uizetten?of gebeurt dit alleen wanneer ik in dat scherm zit?
Gedaan via de UOT Kitchen. Kan alleen indien rooted.kmichael schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 21:43:
Hoe heet de app op de accu icoon te wijzigen?
Alvast bedankt
Nickname does not reflect reality
Ja hoor, ik kan probleemloos met mijn Apple BT toetsenbord typen op de SII.Kenny1001 schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 19:34:
In het filmpje is duidelijk dat je dit met een BT muis kan maar kan je er ook een bluetoothkeyboard aanhangen?
+ ik zoek nog een antwoord op hoe goed het scherm is. Beter dan de galaxy s 1? zo ja op welk vlak?
Precies het zelfde hier!Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 18:46:
gallery erg schokkerig
Als ik naar mijn gallery ga en dan zie je de verschillende directories staan met foto's. Als ik op die pagina heen en weer wil scrollen gaat dat heel erg schokkerig. en heel vaak lijkt ie een kolom te verspringen. Mijn collega heeft een nexus one, en daar gaat het scrollen precies zo als je zou verwachten. Hebben jullie dat ook?
Uiteraard, iedereen heeft dat. Was een van de eerste enorme teleurstellingen toen ik het toestel net had. Wat ze met de normaal gesproken gewoon vloeiend werkende Gallery3D hebben gedaan, geen idee. Het toestel draaien gaat schokkend, door de galerij heen bewegen gaat schokkend, echt bizar slecht geprogrammeerd.Paul van Druten schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 23:06:
Precies het zelfde hier!
Wattefack! Mijn mobiel aan de oplader hier, ik zag kwartier geleden ofzo al dat hij 100% was. Wil ik hem er nu afhalen wil hij niet aan? Hij is heeel erg heet en reageert nergens op. Wat kan ik doen? Batterij eruit halen niet erg voor telefoon ?
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Snel doen !Leoon. schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 23:33:
Wattefack! Mijn mobiel aan de oplader hier, ik zag kwartier geleden ofzo al dat hij 100% was. Wil ik hem er nu afhalen wil hij niet aan? Hij is heeel erg heet en reageert nergens op. Wat kan ik doen? Batterij eruit halen niet erg voor telefoon ?
Heb hem eruit gehaald en laat hem nu eerst afkoelen. Jezus ik schrik me dood.
Wil voor het eerst gebruik maken van de agendawidget, de grote die alle dagen van de maand laat zien. Alleen wil ik een item toevoegen, krijg ik de melding dat de google-agenda niet gesynchroniseerd kan worden met Samsung Kies. "Gebruik Mijn Agenda om te synchroniseren met Kies". Nouja, dat wil ik niet dus gewoon negeren. Krijg ik nog een melding dat de lokale agenda niet gesynchroniseerd kan worden met de google-agenda, en dat ik een Google Account nodig heb.
Het stomme is dat mijn Gmail gewoon vermeldt staat bij het toevoegen van een item.. Maar dan nog, van mij hoeft het niet eens gesynchroniseerd te worden (alleen lokaal op telefoon is goed). Maar.. Wanneer ik een item toevoeg zie ik die alleen in de agenda via de appdrawer en niet in de widget, ook al wilde ik het item via daar toevoegen. (Tenminste, het lijkt me dat in de agendawidget een icoontje o.i.d. moet verschijnen bij die betreffende datum van de activiteit?
Moet ik nou verplicht alles gaan lopen synchroniseren, wat ik eigenlijk niet wil, of doe ik gewoon iets fout? Wil gewoon dat de widget als agenda dient, that's all..
Het stomme is dat mijn Gmail gewoon vermeldt staat bij het toevoegen van een item.. Maar dan nog, van mij hoeft het niet eens gesynchroniseerd te worden (alleen lokaal op telefoon is goed). Maar.. Wanneer ik een item toevoeg zie ik die alleen in de agenda via de appdrawer en niet in de widget, ook al wilde ik het item via daar toevoegen. (Tenminste, het lijkt me dat in de agendawidget een icoontje o.i.d. moet verschijnen bij die betreffende datum van de activiteit?
Moet ik nou verplicht alles gaan lopen synchroniseren, wat ik eigenlijk niet wil, of doe ik gewoon iets fout? Wil gewoon dat de widget als agenda dient, that's all..
Voor de mensen die swype 3.6 hadden geprobeerd maar naar reboot een niet werkend exemplaar hadden...
Instaleer eerst versie 3.5, die dan weer verwijderen en 3.6 installeren. Nu werkt 3.6 ook na reboot.
http://dl.dropbox.com/u/28138337/swype.v3.5.83.26516.apk
- originele swype uninstal
- toestel reboot
- swype 3.5 instaleren
- swype 3.5 uninstal
- swype installer (3.6) gebruiken
- swype 3.6 instaleren
Nu werkt 3.6 ook na reboot
Instaleer eerst versie 3.5, die dan weer verwijderen en 3.6 installeren. Nu werkt 3.6 ook na reboot.
- toestel reboot
- swype 3.5 instaleren
- swype 3.5 uninstal
- swype 3.6 instaleren
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Is root hiervoor nodig?Golf2vr6 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 00:57:
Voor de mensen die swype 3.6 hadden geprobeerd maar naar reboot een niet werkend exemplaar hadden...
- toestel reboot
- swype 3.5 instaleren
- swype 3.5 uninstal
- swype 3.6 instaleren
Yup.Leoon. schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 01:24:
Is root hiervoor nodig?
Verwijderd

Vage battery drain vannacht. Gisteravond mijn toestel vol van de lader gehaald en voor de nacht op vliegtuig stand gezet. Normaal word je dan met 100% weer wakker. Vanochtend niet. Ruim 30% batterij weg doordat email de hele nacht wakker is geweest. Ik heb even gekeken, maar alle mails waren al verzonden voor ik 'm op vliegtuig stand zette. Verder heb ik geen bijzondere synch instellingen: één exchange account die elk uur syncht en één yahoo om het kwartier (maar in vliegtuigstand dus eigenlijk niet). Vreemd!
Verwijderd
Jij gebruikt die Samsung email applicatie? Hoe bevalt die?Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 08:21:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vage battery drain vannacht. Gisteravond mijn toestel vol van de lader gehaald en voor de nacht op vliegtuig stand gezet. Normaal word je dan met 100% weer wakker. Vanochtend niet. Ruim 30% batterij weg doordat email de hele nacht wakker is geweest. Ik heb even gekeken, maar alle mails waren al verzonden voor ik 'm op vliegtuig stand zette. Verder heb ik geen bijzondere synch instellingen: één exchange account die elk uur syncht en één yahoo om het kwartier (maar in vliegtuigstand dus eigenlijk niet). Vreemd!
Verwijderd
Ik gebruik die vooral omdat ik de split view in landschapstand erg prettig vind en de andere emailapplicaties hebben dat (voor zover ik weet) niet. Exchange synch werkt uitstekend, de interactie met yahoo (imap, geen pop; ja, ik betaal voor yahoo plus) laat te wensen over: trage synch en het verwijderen en verplaatsen naar mappen komt niet altijd goed door (best irritant, na verwijderen krijg je dan vrij snel een notificatie van nieuwe mail; het mailtje dat je net hebt verwijderd en dan weer verschijnt). Dus als er iets anders is met split view ben ik de eerste die dat gaat uitproberen.Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 08:45:
[...]
Jij gebruikt die Samsung email applicatie? Hoe bevalt die?
Voor de mensen die hun S2 wat persoonlijker willen maken is dit wel een leuke thread:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1102965
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1102965
Ik ben ook zeker te spreken over de split view, maar waarom haalt hij alleen de headers op???Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 08:50:
[...]
Ik gebruik die vooral omdat ik de split view in landschapstand erg prettig vind en de andere emailapplicaties hebben dat (voor zover ik weet) niet. Exchange synch werkt uitstekend, de interactie met yahoo (imap, geen pop; ja, ik betaal voor yahoo plus) laat te wensen over: trage synch en het verwijderen en verplaatsen naar mappen komt niet altijd goed door (best irritant, na verwijderen krijg je dan vrij snel een notificatie van nieuwe mail; het mailtje dat je net hebt verwijderd en dan weer verschijnt). Dus als er iets anders is met split view ben ik de eerste die dat gaat uitproberen.
Ook heb ik het idee dat hij niet altijd goed synct, wel als je hem gebruikt maar minder als je hem in je broekzak hebt zitten.
Mijn collega heeft sinds gister zijn SGS2 ook binnen.
NU heeft hij een zwarte Google Market....?
ik gewoon standaard wit? Iemand daar bekend mee?
NU heeft hij een zwarte Google Market....?
ik gewoon standaard wit? Iemand daar bekend mee?
Een zwarte market? Dan heb je alleen maar illegale apps [/flauw]
Ik heb de witte achtergrond bij market-apps, en de zwarte bij apps die buiten de market worden geinstalleerd.
Misschien moet hij even een factory-reset doen en via KIES zijn firmware up to date brengen.
Ik heb de witte achtergrond bij market-apps, en de zwarte bij apps die buiten de market worden geinstalleerd.
Misschien moet hij even een factory-reset doen en via KIES zijn firmware up to date brengen.
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Heeft hij het niet gewoon over de Samsung market?Arjan A schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 09:42:
Een zwarte market? Dan heb je alleen maar illegale apps [/flauw]
Misschien wel, die is standaard zwart. Alleen heeft hij het over de "Google Market" en niet over "Samsung Apps" zoals die 'market' heet...rikvandinteren schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 09:48:
[...]
Heeft hij het niet gewoon over de Samsung market?
Canon EOS | DJI M2P
Heb je niet een bepaalde thema draaien die zwart is?
Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt
Dat ding komt gewoon uit de doos....Is een dag oud. Daarom ben ik ook erg benieuwd wat het kan zijn.
Niks van thema's of dergelijk. (hebben overigens exact zelfde firmware e.d. draaien. Daar zit het ook niet in.
Niks van thema's of dergelijk. (hebben overigens exact zelfde firmware e.d. draaien. Daar zit het ook niet in.
Verwijderd
Dan zijn zijn letters in het notificatiescherm waarschijnlijk ook zwart. In dit forum was er ook iemand waarbij de kleuren zwart en wit anders werden gebruikt door samsung.
Oke....ho stop....bizar. Ik vroeg hem het toestel eens te rebooten....en uiteraard. Gewoon weer Wit.....?
Hmmm.
Hmmm.
De market heeft een tijdje een zwarte achtergrond gehad. Het was altijd wit, toen heeft Google een zwarte geintroduceerd (ik dacht met Froyo), maar is later weer op wit overgegaan. Op mijn Magic heb ik ook een tijdje een zwarte versie gehad, tot ik van rom wisselde/update-te.
Wat ik vreemd vind, is dat er bij hem nu een zwarte op staat.
Wellicht is er een update voor de market beschikbaar, waarna hij weer een witte heeft.
Wat ik vreemd vind, is dat er bij hem nu een zwarte op staat.
Wellicht is er een update voor de market beschikbaar, waarna hij weer een witte heeft.
[ Voor 0% gewijzigd door Arjan A op 22-06-2011 09:59 . Reden: fixed, zie ik al ]
Canon EOS | DJI M2P
Verwijderd
Je telefoon gaat pas kapot bij 120 graden ofzo, dat wordt hij echt niet. Schadelijker is het voor je batterij. Mensen denken vaak dat te vaak opladen slecht is voor je batterij (terwijl het voor Lithium juist beter is) maar batterij gaan pas echt snel kapot door warmte.Leoon. schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 23:33:
Het is ook geen toeval dat als je een spelletje speelt op je telefoon, deze warm wordt rond de camera en niet vlakbij de batterij.
Grmmbll... hoe krijg ik hem nu weer zwart...
Zoals Kirretje (mijn collega dus) al zei, na opnieuw opstarten is ie weer wit. Maar... gister de telefoon ook enkele malen herstart en bij bleef zwart. Héél apart zullen we maar zeggen.
Zoals Kirretje (mijn collega dus) al zei, na opnieuw opstarten is ie weer wit. Maar... gister de telefoon ook enkele malen herstart en bij bleef zwart. Héél apart zullen we maar zeggen.
oh een zwarte achtergrond, zeer nice! Die wil ik ook!
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Heb onlangs de SGS2 gekregen en het eerste wat met opvalt is dat i.v.m. mijn SGS1 het scherm minder helder is wanneer ik 'helderheid' op max zet. Bij mijn SGS1 had ik echt het wow-gevoel en bij de SGS2 niet.
Waar ik helderheid bij de SGS1 op half had staan, heb ik nu de helderheid op max staan. Iemand ook deze ervaring?
Waar ik helderheid bij de SGS1 op half had staan, heb ik nu de helderheid op max staan. Iemand ook deze ervaring?
I used to be schizophrenic, but we are okay now.
Ik heb sinds gisteren ook een GPS issue... krijg geen lock meer, verschillende apps geprobeerd. Is er niet zoiets als QuickGPS vroeger op WinMo toestellen? Die downloadde een bestandje waardoor je GPS fix sneller ging.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ook last van gehad. Na een factory reset was het bij mij weer in orde. Nu blijf ik van GPS fix en GPS status achtige programma's af. Ding heeft binnen no-time een fix(een goede ook)
Ik heb nooit een dergelijk programma gebruikt; en ga echt niet hard resetten omdat dit weer de zoveelste bug is.... zo kan ik wel ongeveer om de 3 dagen hard resetten.Kirretje schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 10:19:
Ook last van gehad. Na een factory reset was het bij mij weer in orde. Nu blijf ik van GPS fix en GPS status achtige programma's af. Ding heeft binnen no-time een fix(een goede ook)
Vannacht is mijn gsm weer dood gegaan!
Hij was nog ongeveer zo'n 75% voor ik ging slapen...
Toen ik wakker werd en op de power-knop klikte deed hij niks.
De power-knop inhouden deed ook niets af.
Het enige dat helpt is de batterij eruit te halen en er terug in te steken waardoor hij AUTOMATISCH terug aanspringt voor pin-code etc.

Dit is al de 3de keer dat dit voorvalt...
Zou een factory reset of hard reset helpen?
Wat kan ik doen?
Hij was nog ongeveer zo'n 75% voor ik ging slapen...
Toen ik wakker werd en op de power-knop klikte deed hij niks.
De power-knop inhouden deed ook niets af.
Het enige dat helpt is de batterij eruit te halen en er terug in te steken waardoor hij AUTOMATISCH terug aanspringt voor pin-code etc.

Dit is al de 3de keer dat dit voorvalt...
Zou een factory reset of hard reset helpen?
Wat kan ik doen?
[ Voor 4% gewijzigd door frye op 23-06-2011 18:49 ]
Je zou FasterFix kunnen proberen.Phusebox schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 10:07:
Ik heb sinds gisteren ook een GPS issue... krijg geen lock meer, verschillende apps geprobeerd. Is er niet zoiets als QuickGPS vroeger op WinMo toestellen? Die downloadde een bestandje waardoor je GPS fix sneller ging.
Helaas... 5 minuten buiten gestaan en niks. En ja dan wordt er weer geroepen dat ik zeik en zeur en weet ik veel wat maar ik heb nog nooit zoveel problemen gehad met een toestel als met de S II... zelfs windows mobile 6 toestellen waren stabieler.
Wilde gisteren even de "bug" testen van de slechts per 3.6 km/u nauwkeurige GPS-snelheid. Dus stop auto, zet GPS aan, dacht dit zal wel minuten gaan duren, en voor ik het wist een zeer nauwkeurige GPS-lock. PrimaPhusebox schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 10:41:
Helaas... 5 minuten buiten gestaan en niks. En ja dan wordt er weer geroepen dat ik zeik en zeur en weet ik veel wat maar ik heb nog nooit zoveel problemen gehad met een toestel als met de S II... zelfs windows mobile 6 toestellen waren stabieler.
Verwijderd
Dus wat is de beste oplossing............Phusebox schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 10:41:
[...]
zelfs windows mobile 6 toestellen waren stabieler.

Pff ik word echt moe van dit toestel (ja en jullie van mij ik weet het). Vodafone weigert gewoon iets voor me te doen... Moet ik dan gewoon echt weer mijn telefoon helemaal resetten en alles weer opnieuw instellen? Zucht... 8 pagina's apps sorteren is echt een HEL!Brad Pitt schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 10:44:
[...]
Wilde gisteren even de "bug" testen van de slechts per 3.6 km/u nauwkeurige GPS-snelheid. Dus stop auto, zet GPS aan, dacht dit zal wel minuten gaan duren, en voor ik het wist een zeer nauwkeurige GPS-lock. Prima
Root, install tooltje, click, done.Phusebox schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 10:50:
8 pagina's apps sorteren is echt een HEL!
gpsaids ook al geprobeerd?Phusebox schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 10:50:
[...]
Pff ik word echt moe van dit toestel (ja en jullie van mij ik weet het). Vodafone weigert gewoon iets voor me te doen... Moet ik dan gewoon echt weer mijn telefoon helemaal resetten en alles weer opnieuw instellen? Zucht... 8 pagina's apps sorteren is echt een HEL!
https://market.android.co...ids&feature=search_result
(Opmerkingen over aids zijn nutteloos btw!)
[ Voor 13% gewijzigd door Golf2vr6 op 22-06-2011 10:53 ]
GPS aids? Dus dat is de ziekte die mijn telefoon heeft
Overigens denk ik niet dat het probleem is "sneller een fix te krijgen" maar om uberhaupt een fix te krijgen. Nu staat hij hier buiten het raam zodat ik het kan zien; en na een paar minuten verdwijnt het GPS icoontje rechtsboven ook gewoon.
Ja sorteren op alfabet wel ja, niet op persoonlijke voorkeur. Laat staan alle apps handmatig opschrijven en opnieuw installeren (aangezien de my backup pro app die ik gekocht heb ook voor geen meter werkt en de vorige keer het een en ander verkloot heeft waardoor ik nog alles zelf moest doen).
[ Voor 14% gewijzigd door Phusebox op 22-06-2011 10:55 ]
Net Cognition Rom geflashed, die wiped alles, MyBackUpPro gestart, restore, alles draait weer topPhusebox schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 10:53:
(aangezien de my backup pro app die ik gekocht heb ook voor geen meter werkt en de vorige keer het een en ander verkloot heeft waardoor ik nog alles zelf moest doen).
Verwijderd
Hier ook Cognition Rom 1.07 geinstalleerd! Werkt een stuk fijner dan Litening Rom. Was het zat om steeds al die bloatware te verwijderen. Met Titanium Backup Pro alles kunnen terugzetten!Brad Pitt schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 10:54:
[...]
Net Cognition Rom geflashed, die wiped alles, MyBackUpPro gestart, restore, alles draait weer top
@Phuse
ga eens naar instellingen ->locatie en beveiliging en zet dan eens een vinkje (of haal hem weg) bij het eerste punt, Draadloze netwerken gebruiken (staat onder locatie vastgesteld door wi-fi en/of mobiele netwerken gebruiken)
Geen idee of het helpt, zonder het vinkje werkte bij mij de buienradar app via gps niet goed.
ga eens naar instellingen ->locatie en beveiliging en zet dan eens een vinkje (of haal hem weg) bij het eerste punt, Draadloze netwerken gebruiken (staat onder locatie vastgesteld door wi-fi en/of mobiele netwerken gebruiken)
Geen idee of het helpt, zonder het vinkje werkte bij mij de buienradar app via gps niet goed.
Wat kies je dan bij Backuppen want bij mij blijft hij na 1 app al hangen, zelf al kies ik maar 1 willekeurige app om te backuppen dan blijft hij hangen.Brad Pitt schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 10:54:
[...]
Net Cognition Rom geflashed, die wiped alles, MyBackUpPro gestart, restore, alles draait weer top
As we speak sterft mijn telefoon... gaat niet meer aan. Accu eruit halen dus.
[ Voor 9% gewijzigd door Phusebox op 22-06-2011 10:57 ]
Enige dat ik manueel aanvink bij de Options is Busybox (root) en restore dan alle APK's + Data. Reboot. Done.Phusebox schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 10:56:
Wat kies je dan bij Backuppen want bij mij blijft hij na 1 app al hangen, zelf al kies ik maar 1 willekeurige app om te backuppen dan blijft hij hangen.
Ding leeft nog... GPS Aids werkt ook niet. Als ik daarbij op GPS status klik vindt hij gewoon 0... Niet eens 1 satelliet.
Ben ik nu aan het testen, maar het lijkt er niet op dat dit werkt.SuperKneus schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 10:56:
@Phuse
[ Voor 68% gewijzigd door Phusebox op 22-06-2011 11:04 ]
Komt door The Impenetrable Negative Force Field dat er om jou heen zitPhusebox schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 11:02:
Ding leeft nog... GPS Aids werkt ook niet. Als ik daarbij op GPS status klik vindt hij gewoon 0... Niet eens 1 satelliet.
Dat ding is het ook zat natuurlijk, die denkt ook: stik er maar in vind het gescheten!Brad Pitt schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 11:03:
[...]
Komt door The Impenetrable Negative Force Field dat er om jou heen zitSignalen komen daar niet door.
Wat is er precies beter dan in Lite'ning RomVerwijderd schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 10:55:
[...]
Hier ook Cognition Rom 1.07 geinstalleerd! Werkt een stuk fijner dan Litening Rom. Was het zat om steeds al die bloatware te verwijderen. Met Titanium Backup Pro alles kunnen terugzetten!
je kan deze ook in custom rom topic beatnwoorden
Misschien klopt de tijd op je telefoon niet? Bij sommige Vodafone-abonnees loopt de klok niet gelijk (bij andere weer wel precies).Phusebox schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 11:02:
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 13:12:
[...]
Heb ook even gekeken vodafone loopt precies 3 minuten achter op de wereldklok.
Dus als de tijd niet klopt werkt je GPS niet? Betrouwbaar... op mijn TomTom klopt de tijd ook niet; geen probleem met navigeren.harman02 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 11:18:
[...]
Misschien klopt de tijd op je telefoon niet? Bij sommige Vodafone-abonnees loopt de klok niet gelijk (bij andere weer wel precies).
[...]
Overigens loopt mijn tijd (Vodafone) op 2 seconden gelijk.
[ Voor 7% gewijzigd door Phusebox op 22-06-2011 11:24 ]
Verwijderd
De locatie van de GPS satellieten gaat aan de hand van een combinatie van de exacte tijd en de voorspelde baan die hij af zal leggen. Doordat je meerdere satellieten hebt is de nauwkeurigheid die de GPS satelliet heeft dmv een atoomklok niet nodig, maar als je niet veel satellieten kan vinden bemoeilijkt een verkeerde klok instelling de bepaling wel. Gezien de hoge snelheden van een GPS satelliet, minstens 7,8 km/s om in zijn baan te blijven, is 3 minuten redelijk substantieel.Phusebox schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 11:21:
[...]
Dus als de tijd niet klopt werkt je GPS niet? Betrouwbaar... op mijn TomTom klopt de tijd ook niet; geen probleem met navigeren.
Een tomtom vindt zoveel satellieten dat dit geen probleem is, maar een mobiele telefoon vindt er aanmerkelijk minder en is dus gevoeliger voor tijd onnauwkeurigheden.
Maar je stelt de tijd wel handmatig in?Phusebox schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 11:21:
[...]
Dus als de tijd niet klopt werkt je GPS niet? Betrouwbaar... op mijn TomTom klopt de tijd ook niet; geen probleem met navigeren.
Overigens loopt mijn tijd (Vodafone) op 2 seconden gelijk.
Een handig appje om wellicht nog je GPS fix te testen is Hudy Lite.
Is een app die je snelheid weergeeft adhv GPS. Die heb ik vanochtend in de auto ff gebruikt en terwijl ik reed had hij binnen 10 seconden een GPS fix. Dit was tevens de 1e x dat ik GPS gebruikte op m'n S2.
Nee de tijd staat op automatisch en komt overeen met diverse websites die ik gecheckt heb.AzzKickah schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 11:51:
[...]
Maar je stelt de tijd wel handmatig in?
Is een app die je snelheid weergeeft adhv GPS. Die heb ik vanochtend in de auto ff gebruikt en terwijl ik reed had hij binnen 10 seconden een GPS fix. Dit was tevens de 1e x dat ik GPS gebruikte op m'n S2.
Nu staat de tijd op handmatig ingesteld. Probeer al paar minuten weer een fix te krijgen, maar niks... Heb het toestel ook net weer gereboot, alle apps afgesloten, een hoop apps eraf gegooid die ik als laatste had geinstalleerd.
[ Voor 17% gewijzigd door Phusebox op 22-06-2011 11:56 ]
Het zou zwaar kut zijn natuurlijk, maar het zou kunnen dat de GPS-antenne niet goed is..Phusebox schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 11:52:
[...]
Nee de tijd staat op automatisch en komt overeen met diverse websites die ik gecheckt heb.
Nu staat de tijd op handmatig ingesteld. Probeer al paar minuten weer een fix te krijgen, maar niks... Heb het toestel ook net weer gereboot, alle apps afgesloten, een hoop apps eraf gegooid die ik als laatste had geinstalleerd.
Op de Android-telefoon van m'n zusje bijv. doet Wi-Fi niet meer. Je kunt het wel aanzetten, hij doet dan net of ie gaat zoeken naar netwerken maar na een tijdje zegt ie dan 'Cannot scan for networks'. Ook niet met een andere ROM.
Misschien heb jij iets vergelijkbaars met je GPS-antenne/unit/satteliet-opzoek-mannetjes.
Een vraagje mbt de stand Netwerkmodus.
Mijn UMTS verbinding thuis is heel slecht, zelfs zo slecht dat ik heel slecht te verstaan ben voor de andere kant. Als hij dan over gaat op GPRS is het bereik weer vol en ben ik wel goed te verstaan (tot nu toe).
Nu heb ik de Netwerkmodus op automatisch staan dus GSM/ WCDMA.
Dan zou hij toch normaal als er een slecht UMTS signaal is over moeten gaan op GPRS, dit doet hij soms ook wel, maar meestal niet waardoor ik dus weer handmatig op GSM moet zetten.
De vraag is, kun je ergens de waarde instellen wanneer de telefoon over moet schakelen van UMTS naar GPRS ?
Mijn UMTS verbinding thuis is heel slecht, zelfs zo slecht dat ik heel slecht te verstaan ben voor de andere kant. Als hij dan over gaat op GPRS is het bereik weer vol en ben ik wel goed te verstaan (tot nu toe).
Nu heb ik de Netwerkmodus op automatisch staan dus GSM/ WCDMA.
Dan zou hij toch normaal als er een slecht UMTS signaal is over moeten gaan op GPRS, dit doet hij soms ook wel, maar meestal niet waardoor ik dus weer handmatig op GSM moet zetten.
De vraag is, kun je ergens de waarde instellen wanneer de telefoon over moet schakelen van UMTS naar GPRS ?
Ik ga vanmiddag maar een factory reset doen, als dat niet helpt dan stuur ik hem maar op.AzzKickah schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 12:00:
[...]
Het zou zwaar kut zijn natuurlijk, maar het zou kunnen dat de GPS-antenne niet goed is..
Op de Android-telefoon van m'n zusje bijv. doet Wi-Fi niet meer. Je kunt het wel aanzetten, hij doet dan net of ie gaat zoeken naar netwerken maar na een tijdje zegt ie dan 'Cannot scan for networks'. Ook niet met een andere ROM.
Misschien heb jij iets vergelijkbaars met je GPS-antenne/unit/satteliet-opzoek-mannetjes.
Dan tik je toch op de middelste van de zeven puntjes ipv home toets om op jouw homescreen te komen?Brad Pitt schreef op maandag 20 juni 2011 @ 12:33:
[...]
Jaaaa, en dan lekker elke keer veeeeel schermen heen en weer scrollen in plaats van twee. Handig!
Je hebt het vast al een keer gemeld, maar hoe lang heb je het toestel nu?Phusebox schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 12:24:
[...]
Ik ga vanmiddag maar een factory reset doen, als dat niet helpt dan stuur ik hem maar op.
En heeft GPS uberhaupt ooit gewerkt?
Sinds 11 mei, en GPS heeft zover ik weet tot gisteren altijd goed gewerkt. Weet even niet meer precies wanneer ik het de laatste keer gebruikt heb, maar niet langer dan twee weken geleden.AzzKickah schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 12:31:
[...]
Je hebt het vast al een keer gemeld, maar hoe lang heb je het toestel nu?
En heeft GPS uberhaupt ooit gewerkt?
Hoe kan ik nu het beste factory reset doen? Gewoon via het Instellingen menu of op een andere methode?
Je hebt vanaf dag 1 al een brakke telefoon, erg jammer dat Vodafone er niks aan wilt doen. Opsturen is echt je laatste hoop denk ik als een reset niet niet helpt. Zelf had ik net binnen 10 seconden 9 sattelieten gevonden en ook een fix, en dat binnenshuis.Phusebox schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 12:24:
[...]
Ik ga vanmiddag maar een factory reset doen, als dat niet helpt dan stuur ik hem maar op.
PSN ID: Beest41
Is reeds besproken dus mosterd na de maaltijd. Plus ik wil middelste screen ook na een reboot hebben.bkah schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 12:31:
Dan tik je toch op de middelste van de zeven puntjes ipv home toets om op jouw homescreen te komen?
Heb je je dataverbinding aanstaan met de GPS? Als dit uitstaat krijgt hij moeilijk een fix heb ik gemerkt.Phusebox schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 12:35:
[...]
Sinds 11 mei, en GPS heeft zover ik weet tot gisteren altijd goed gewerkt. Weet even niet meer precies wanneer ik het de laatste keer gebruikt heb, maar niet langer dan twee weken geleden.
Hoe kan ik nu het beste factory reset doen? Gewoon via het Instellingen menu of op een andere methode?
OK dus het heeft gewerkt.Phusebox schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 12:35:
[...]
Sinds 11 mei, en GPS heeft zover ik weet tot gisteren altijd goed gewerkt. Weet even niet meer precies wanneer ik het de laatste keer gebruikt heb, maar niet langer dan twee weken geleden.
Ik zou zeggen, flash er een compleet 'nieuwe' lege ROM op. Liefst gewoon stock.
Na het flashen batterij eruit, na 5 minuten er weer in. En dan puur alleen je Google-account instellen en dan meteen kijken of GPS werkt.
Waarom heb je een app voor gps-fix als je de gps nog niet heb gebruikt, en dus niet weet hoe snel je fix hebt zonder?AzzKickah schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 11:51:
[...]
Flash.Player.10.2.Android.apk heeft trouwens gewerkt, kon gisteren Southpark kijken met native browser. Tnx.
Opera Mobile werkt nog altijd niet.
Mweh? Waar hebbie het over?businka19 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 12:40:
[...]
Waarom heb je een app voor gps-fix als je de gps nog niet heb gebruikt, en dus niet weet hoe snel je fix hebt zonder?
Klopt, dat heb ik ook op de S2. In de native browser doet flash wel, in Opera niet. HelaasFlash.Player.10.2.Android.apk heeft trouwens gewerkt, kon gisteren Southpark kijken met native browser. Tnx.
Opera Mobile werkt nog altijd niet.
Als ik hem nog een keer lees stond je snelle gps-fix niet in verband met de app, so nevermind.AzzKickah schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 11:51:
[...]
GPS doet het weer... het laatste dat ik heb geprobeerd is deze code in te voeren:
*#*#1472365#*#*
(het gekke was dat deze helemaal niks deed, je zou eigenlijk een menu moeten krijgen of zoiets)
Ik zal de komende dagen elke dag mijn GPS testen om te kijken of het blijft werken. Vaag.
*#*#1472365#*#*
(het gekke was dat deze helemaal niks deed, je zou eigenlijk een menu moeten krijgen of zoiets)
Ik zal de komende dagen elke dag mijn GPS testen om te kijken of het blijft werken. Vaag.
Ik had ook moeite om een fix te krijgen. Sinds ik mijn data-verbinding aan heb gezet is dit geen probleem meer.Phusebox schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 11:52:
[...]
Nee de tijd staat op automatisch en komt overeen met diverse websites die ik gecheckt heb.
"When you grow up your heart dies"
Verwijderd
Ik heb eventjes een vraag. Hoe kun je een volledig bericht retweeten op Twitter met de SGSII? Ik heb hem nu precies een maand en ben ook maar eens met Twitter aan de slag gegaan. Alleen ik krijg voor geen mogelijkheid het voor elkaar om een volledig bericht te retweeten. Gebruik trouwens de officieele Twitter-app.
Ik denk trouwens dat het niet Android gerelateerd is omdat verschillende vrienden met android toestellen het wel gewoon kunnen. Vandaar dat ik het hier plaats.
Ik denk trouwens dat het niet Android gerelateerd is omdat verschillende vrienden met android toestellen het wel gewoon kunnen. Vandaar dat ik het hier plaats.
Dus je moet eigenlijk je telefoon van de lader afhalen zodra ie piept omdat ie anders warm wordt? Dat zou wel erg dom zijn, zon lader hoort dan gewoon op te houden met laden zodra ie vol is...Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 09:59:
[...]
Je telefoon gaat pas kapot bij 120 graden ofzo, dat wordt hij echt niet. Schadelijker is het voor je batterij. Mensen denken vaak dat te vaak opladen slecht is voor je batterij (terwijl het voor Lithium juist beter is) maar batterij gaan pas echt snel kapot door warmte.
Het is ook geen toeval dat als je een spelletje speelt op je telefoon, deze warm wordt rond de camera en niet vlakbij de batterij.
Btw, ligt het aan mij of werkt dat media scannen echt bagger. Heb nu al 5 keer het album van een mp3 verandert, maar de telefoon weigert te accepteren en blijft domweg de song in album >unknown< zetten...
Frustratie!
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Dit heeft puur met de Twitter app te maken. Wil je kunnen retweeten dan kan je TweetDeck of Twidroyd gebruiken. Dit hoort verder niet hier thuis.Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 13:13:
Ik heb eventjes een vraag. Hoe kun je een volledig bericht retweeten op Twitter met de SGSII? Ik heb hem nu precies een maand en ben ook maar eens met Twitter aan de slag gegaan. Alleen ik krijg voor geen mogelijkheid het voor elkaar om een volledig bericht te retweeten. Gebruik trouwens de officieele Twitter-app.
[ Voor 46% gewijzigd door -Edwin- op 22-06-2011 13:44 ]
LOL, ik denk precies hetzelfde over jouw, geheel offtopic zijnde, opmerking, maar dat terzijde-Edwin- schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 13:21:
Dit hoort verder niet hier thuis.
Is dat een soort reset van je gps coordinaten? mag best wel in de TS vermeldt worden overigens..Phusebox schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 13:04:
GPS doet het weer... het laatste dat ik heb geprobeerd is deze code in te voeren:
*#*#1472365#*#*
Dit topic is gesloten.
Let op:
Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessoires voor de Samsung Galaxy SII mogen hier: : <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1456247/">Accessoires voor de Samsung Galaxy SII </a>.
Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1457175/">dit</a> topic.
Algemene Android software vragen mogen in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1462524/">Android Market en applicatietopic (deel 13)</a> of in een van de eerdere delen.
Discussie over het scherm van de S2 mag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1464029" target="_blank">hier</a>.
Discussie over de batterijduur van de S2 mag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1463861" target="_blank">hier</a>.
Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessoires voor de Samsung Galaxy SII mogen hier: : <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1456247/">Accessoires voor de Samsung Galaxy SII </a>.
Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1457175/">dit</a> topic.
Algemene Android software vragen mogen in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1462524/">Android Market en applicatietopic (deel 13)</a> of in een van de eerdere delen.
Discussie over het scherm van de S2 mag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1464029" target="_blank">hier</a>.
Discussie over de batterijduur van de S2 mag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1463861" target="_blank">hier</a>.