Het Galaxy S II topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 50 Laatste
Acties:
  • 365.257 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-09 19:11
Hoe kan ik aangeleerde woorden laten vergeten? Heb ooit per ongeluk een fout geswyped (is dat een woord) geaccepteerd en daar blijf ik last van houden..

Verder vind ik het opvallend dat bij unlocken na even standby staan ik eerst een flits krijg van het homescreen zelf, daarna pas het lockscreen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-06-2022
Lexo schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 13:33:
Hoe kan ik aangeleerde woorden laten vergeten? Heb ooit per ongeluk een fout geswyped (is dat een woord) geaccepteerd en daar blijf ik last van houden..

Verder vind ik het opvallend dat bij unlocken na even standby staan ik eerst een flits krijg van het homescreen zelf, daarna pas het lockscreen..
Je moet het woord nogmaals typen en dan selecteren, vervolgens druk je op de Swype toets op het keybord en het woord wordt verwijderd.

Trotse pappa van Yfke sinds 04-03-2009!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-09 19:11
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 00:49
Brad Pitt schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 13:24:
[...]

LOL, ik denk precies hetzelfde over jouw, geheel offtopic zijnde, opmerking, maar dat terzijde :P
Oeps, ik heb het verkeerde bericht gequote :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scaror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-09 22:39

Scaror

Don't watch this!

Ik zou nog terug komen op het 3.6 km/u issue. Aan twee andere mensen met dit toestel heb ik gevraagd om hier naar te kijken. De ene had er ook last van, de ander niet. Deze laatste claimt dat het ligt aan het niet inschakelen van 'Instellingen > Locatie en beveiliging > Sensorondersteuning gebruiken'. Natuurlijk heb ik met deze instelling lopen spelen, maar het lijkt bij mij niks te helpen.

Ik heb even naar *#*#1472365#*#* gekeken, maar het lijkt erop dat deze voor de Galaxy 1 is. Ik heb hem net zelf ingevuld, en er gebeurd inderdaad niks. Maar dat gebeurd met zo'n beetje elke willekeurige code startend met *#*# en eindigend op #*#*. Ik zal eens proberen of het nu toch bij mij magisch opgelost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-09 18:10
Scaror schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 14:16:
Ik zou nog terug komen op het 3.6 km/u issue. Aan twee andere mensen met dit toestel heb ik gevraagd om hier naar te kijken. De ene had er ook last van, de ander niet. Deze laatste claimt dat het ligt aan het niet inschakelen van 'Instellingen > Locatie en beveiliging > Sensorondersteuning gebruiken'. Natuurlijk heb ik met deze instelling lopen spelen, maar het lijkt bij mij niks te helpen.

Ik heb even naar *#*#1472365#*#* gekeken, maar het lijkt erop dat deze voor de Galaxy 1 is. Ik heb hem net zelf ingevuld, en er gebeurd inderdaad niks. Maar dat gebeurd met zo'n beetje elke willekeurige code startend met *#*# en eindigend op #*#*. Ik zal eens proberen of het nu toch bij mij magisch opgelost is.
Ik heb dat issue volgens mij ook! :(
In m'n speedometer-app gaat het telkens met sprongetjes van 3 of 4km/u omhoog of omlaag. Terwijl die app op m'n X10 gewoon per km/u aangeeft.

Als iemand hier een oplossing voor heeft of weet... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scaror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-09 22:39

Scaror

Don't watch this!

Okeee... hij werkt niet meer in stapjes van 3.6 km/u, nadat ik de code *#*#1472365#*#* op goed geluk had ingevoerd.

Ik heb gelijk even de uitspraak gecheckt dat de instelling 'Instellingen > Locatie en beveiliging > Sensorondersteuning gebruiken' hier mee te maken heeft. Als ik deze uitschakel, dan gaat hij weer in stapjes van 3.6, als ik hem vervolgens weer inschakel dan werkt hij weer normaal. Als ik gewoon rustig loop, dan geeft hij rond de 5.0 km/u aan. Als ik in hetzelfde tempo blijf lopen, maar flink met de telefoon schud, dan schiet mijn snelheid omhoog.

Mijn vermoeden is dan ook dat de GPS module tot 3.6 km/u nauwkeurig is, en de sensoren dus de tussensnelheden schatten. Deze kan op een of andere manier even niet werken en waarschijnlijk met bovenstaande code gereset worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
OK, top.

Ik heb die code ingevoerd en het vinkje aangezet bij 'Instellingen > Locatie en beveiliging > Sensorondersteuning gebruiken'.

Vanavond onderweg naar huis maar eens checken of dat the trick doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:00
Luitjes, Als ik mijn dataverbinding aanzet, gaat de batterijstatus heel hard naar beneden. Deze dataverbinding wil ik softwarematig aan en uit kunnen zetten. Ondertussen heb ik er al een aantal getest zoals Appdroid en Data on demand. Deze werken niet op de Galaxy S2. Dat deze programma's wel op andere apparaten werken is heel mooi, daarom zet ik de vraag onder de S2 threat.
Heeft iemand ervaring met de S2 waarop zo'n programma wél werkt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemd
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Als je een paar seconden de aan-/uitknop (rechterkant) ingedrukt houdt, krijg je een menu met daarin o.a. de optie om de dataverbinding uit te schakelen. Werkt dat wellicht voor je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
Het Leoh-Paard schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 15:13:
Als je een paar seconden de aan-/uitknop (rechterkant) ingedrukt houdt, krijg je een menu met daarin o.a. de optie om de dataverbinding uit te schakelen. Werkt dat wellicht voor je?
Bedankt voor je tip. _/-\o_
Deze optie is bekend, maar als ik het apparaat in de houder heb is het lastig om die knop even vast te houden. Graag zou ik dit softwarematig doen. Iemand een tip ? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aloysxda schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 15:19:
[...]

Deze optie is bekend, maar als ik het apparaat in de houder heb is het lastig om die knop even vast te houden. Graag zou ik dit softwarematig doen. Iemand een tip ? O-)
instellingen, draadloos en netwerk, mobile netwerken, pakket gegevens gebruiken aanvinken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

[...]

Sinds Android 2.3 is het niet meer mogelijk om via een app/widget de data verbinding aan/uit te zetten. Google heeft dit geblokkeerd. Volgens mij kan het wel mbv root toegang.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Laatst online: 22:47

Sjaak_Afhaak

Bleh!

jelmervos schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 15:28:
[...]

Sinds Android 2.3 is het niet meer mogelijk om via een app/widget de data verbinding aan/uit te zetten. Google heeft dit geblokkeerd. Volgens mij kan het wel mbv root toegang.
Klopt niet wat je daar zegt. Ik kan de dataverbinding hier met de switchpro widget gewoon met 1 druk op het scherm uitzetten. En nee, ik heb nog geen root..

[ Voor 5% gewijzigd door Sjaak_Afhaak op 22-06-2011 15:40 ]

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjaak_Afhaak schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 15:37:
[...]

Klopt niet wat je daar zegt. Ik kan de dataverbinding hier met de switchpro widget gewoon met 1 druk op het scherm uitzetten. En nee, ik heb nog geen root..
Verkeerd gelezen 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2011 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

[...]

Dan heb ik niks gezegd en heeft Aloysxda gelijk een oplossing. :)

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk ik naar mijn Track and Trace, zie ik dat mijn telefoon om 11:04 bij de buren is bezorgd, en ik maar wachten op de koerier... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-09 08:03
Zijn er al meer mensen die HSDPA+ hebben ontvangen op deze telefoon? Ik liep laatst door de stad (Den Haag) en toen gaf mijn telefoon opeens een H+ symbool/icoon. Kwist helemaal niet dat we dat al hadden in NL.

Of betekent dat icoontje iets anders? Want het is nog best wel lastig om een duidelijke uitleg te krijgen over de icoontjes. Zelfs in de manual van Samsung komt het niet voor.

Zit zelf overigens bij MTV Mobile.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:51

Arjan A

Cenosillicafoob

tikkietrugjaap schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 17:07:
Zijn er al meer mensen die HSDPA+ hebben ontvangen op deze telefoon? Ik liep laatst door de stad (Den Haag) en toen gaf mijn telefoon opeens een H+ symbool/icoon. Kwist helemaal niet dat we dat al hadden in NL.

Of betekent dat icoontje iets anders? Want het is nog best wel lastig om een duidelijke uitleg te krijgen over de icoontjes. Zelfs in de manual van Samsung komt het niet voor.

Ik heb het in Leiden ook (Vodafone)

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
[...]

Hey Sjaak. Jouw tip is precies waar ik naar zocht. Alle instellingen instelbaar als widget te plaatsen en werken perfect op de S2. En dat voor 70 cent. :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 17:00:
Kijk ik naar mijn Track and Trace, zie ik dat mijn telefoon om 11:04 bij de buren is bezorgd, en ik maar wachten op de koerier... 8)7
Dan gauw aan de slag met je nieuwe telefoon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik had het 3 weken geleden ook al op schiphol,maar kon niet zeggen dat het echt sneller was gewoon H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn telefoon springt steeds om tussen H+ en 3G.
heb HI als provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik gebruik APNDroid hier op de S2. En die werkt gewoon hoor? Ik heb niets ingesteld bij het programma.. En hij schakelt zelfs automatisch de dataverbinding uit als ik ergens op WIFI zit. Vreemd dat hij het bij mij wel doet..

Ik krijg ook het H icoontje te zien.. En voor mijn gevoel gaat het zo snel als stront in een trechter met die H. Ik heb T-mobile. Volgens mij betekent het juist dat je géén 3g ontvangst hebt? Want dat is echt heeeeeel langzaam als 3G wordt vervangen door een H..

H+ zie ik niet btw. Denk dan dat H+ het snelle is en alleen de H de ongelovelijk langzame

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2011 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is H+ alleen in de grote steden of wordt het landelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dlocks
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-09 17:12
Na 1 dag en 8 uur heb ik nog 60% over van mijn batterij (gisteravond was het nog 90%).

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/14ukinr.jpg

Maar heb niet veel gedaan. Beetje bellen, beetje internetten, beetje whatsapp, paar foto's gemaakt en af en toe een beetje met instellingen zitten spelen.

[ Voor 7% gewijzigd door Dlocks op 22-06-2011 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Dlocks schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 17:45:
Na 1 dag en 8 uur heb ik nog 60% over van mijn batterij (gisteravond was het nog 90%).

[afbeelding]

Maar heb niet veel gedaan. Beetje bellen, beetje internetten, beetje whatsapp, paar foto's gemaakt en af en toe een beetje met instellingen zitten spelen.
Nou dat vind ik wel extreem netjes. Ik hoop dat die van mij dat ook gaat doen zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-09 16:10
Zolang je je scherm niet aan zet(heel weinig) haal jij zulke batterij tijd ook hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dlocks
Kirretje schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 18:07:
Zolang je je scherm niet aan zet(heel weinig) haal jij zulke batterij tijd ook hoor...
Als het goed is wel ja. Je leest echter ook ervaringen van mensen dat als ze niets doen hun batterij al ieder uur met 5% leegloopt. Dus dat na een nachtje slapen de batterij 40% heeft opgemaakt. Dus ik laat even zien dat dit niet altijd het geval (ik heb dat nooit).

Ik heb overigens "op achtergrond synchroniseren" aan staan en "automatisch synchroniseren" uit. En display helderheid op automatisch.

Zodra ik een spelletje ga spelen dan gaat het verbruik (wel) hard.

[ Voor 8% gewijzigd door Dlocks op 22-06-2011 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-07 22:39
ik heb een nieuwe vraag;
dus ik heb wat muziek op mn G2 gezet(stel dat ik er 1 heb), kan ik die laten afspelen door mn autospeakers?(via fmtransmitter bvb)

Kan ik dat ook via usb?(usb aansluiten op g2, en zo muziek laten afspelen via autoradio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:38
Kga het nog eens proberen...

Vannacht is mijn gsm weer dood gegaan!
Hij was nog ongeveer zo'n 75% voor ik ging slapen...
Toen ik wakker werd en op de power-knop klikte deed hij niks.
De power-knop inhouden deed ook niets af.
Het enige dat helpt is de batterij eruit te halen en er terug in te steken waardoor hij AUTOMATISCH terug aanspringt voor pin-code etc.

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/2m2ynft.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/312jxg6.jpg

Dit is al de 3de keer dat dit voorvalt...
Zou een factory reset of hard reset helpen?
Wat kan ik doen?

[ Voor 4% gewijzigd door frye op 23-06-2011 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met een probleem. Mijn 3G verbinding via TMobile op mijn Samsung Galaxy S2 is heel langzaam! Ik haal niet eens 100kb/sec download snelheid.

Via de speedtest app van de market en de standaard browser (bb speedtest) haal ik 40kb/sec
Via de opera browser (bb speedtest) haal ik 900 kb/sec..

Maar Opera voelt eigenlijk niet echt heel veel sneller.. Waar kan dat aan liggen?

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2011 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:58

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Verkeerd APN geselecteerd?

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
OK ik heb ook een vraagje.

Hoe maak je een video-call? :?
Als ik dat doe zegt ie doodleuk 'Unable to make videocall'. Mjah. Want...?

Moet ik iets instellen daarvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:? Bedoel je iets met de APN app? Over WIFI werkt het supersnel allemaal maar de verbinding over 3G met de standaard browser gaat erg langzaam..

Bedoel je deze instellingen?

Name: T-Mobile NL
APN: smartsites.t-mobile
Proxy:
Port:
Username: *
Password: *
Server: *
MMSC: http://t-mobilemms
MMS proxy: 010.010.010.011
MMS port: 8080
MCC: 204
MNC: 16
APN type: default

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2011 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

der_roedie schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 13:37:
[...]

Je moet het woord nogmaals typen en dan selecteren, vervolgens druk je op de Swype toets op het keybord en het woord wordt verwijderd.
Soms geeft hij bij mij dan niet de optie aan om het woord toe te voegen of te verwijderen, dan kan ik alleen uit de opties van andere woorden kiezen? Vervelend, want zo blijven er woorden instaan waar ik last van heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin013
  • Laatst online: 21:58
Kenny1001 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 18:24:
ik heb een nieuwe vraag;
dus ik heb wat muziek op mn G2 gezet(stel dat ik er 1 heb), kan ik die laten afspelen door mn autospeakers?(via fmtransmitter bvb)

Kan ik dat ook via usb?(usb aansluiten op g2, en zo muziek laten afspelen via autoradio?
Wat dacht je van de koptelefoonuitgang? Als die ook op je radio zit, ben je al gelukkig. Indien niet, ik geloof dat er ook FM transmitters zijn met een eigen line-in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-09 15:07
Phusebox schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 13:04:
GPS doet het weer... het laatste dat ik heb geprobeerd is deze code in te voeren:

*#*#1472365#*#*
(het gekke was dat deze helemaal niks deed, je zou eigenlijk een menu moeten krijgen of zoiets)

Ik zal de komende dagen elke dag mijn GPS testen om te kijken of het blijft werken. Vaag.
Ik had ook plotseling geen fix meer. Dit was voor mij de oplossing:
Instellingen-Spaarstand (staat ingeschakeld bij mij)- Vinkje weghalen bij GPS uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Justin013 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 19:26:
[...]

Wat dacht je van de koptelefoonuitgang? Als die ook op je radio zit, ben je al gelukkig. Indien niet, ik geloof dat er ook FM transmitters zijn met een eigen line-in.
Op de radio zal het toch echt een ingang moeten zijn. AUX dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kenny1001 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 18:24:
ik heb een nieuwe vraag;

Heeft je autoradio BT? De mijne wel. Werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 13:05

Nutral

gamer/hardware freak

wow 12 uur op de accu en nog 55% accu over, dat heb ik nog niet meegemaakt, dat is incl 2 uur scherm aan met automatische brightness.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iklucas
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:10
frye schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 18:29:
Kga het nog eens proberen...

Vannacht is mijn gsm weer dood gegaan!
Hij was nog ongeveer zo'n 75% voor ik ging slapen...
Toen ik wakker werd en op de power-knop klikte deed hij niks.
De power-knop inhouden deed ook niets af.
Het enige dat helpt is de batterij eruit te halen en er terug in te steken waardoor hij AUTOMATISCH terug aanspringt voor pin-code etc.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Dit is al de 3de keer dat dit voorvalt...
Zou een factory reset of hard reset helpen?
Wat kan ik doen?
Wat is dat e tje bij verbinding? :s

En die gene die sloom 3g had, zeker dat je 3g hebt en niet gewoon g? Daar lijken die waardes nml met op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iklucas schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 20:06:
[...]

Wat is dat e tje bij verbinding? :s

En die gene die sloom 3g had, zeker dat je 3g hebt en niet gewoon g? Daar lijken die waardes nml met op
Bij dat E tje zie ik dus af en toe een H tje en doorgaan gewoon 3G :)

speedtest.net APP en de test via de standaard browser geven 44 kb down. Test via opera browser geeft 900. Een beeeeeetje vreemd.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

E voor edge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
E - EDGE
R - Roaming
G - 2G/GPRS
3G - 3G
H - HSDPA

Zo moeilijk is dat toch niet jongens? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

Edge is trouwens ook 2g he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-09 08:03
Ik zou als ik jou was even je telefoonnummer verwijderen uit de plaatjes voordat je ze op internet zet. Zoiets wil je denk ik toch liever gewoon prive houden.

Over dat H+:
Het is tot nu toe de eerste keer dat ik t zie en normaliter switcht mijn tel gewoon tussen H en 3G (en helaas G in mijn eigen woning :( ) maar H+ had ik nog niet eerder meegemaakt.
Denk overigens ook niet dat waneer je het hebt je daadwerkelijk de snelheid krijgt want dat bepaalt je provider.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreddyFish
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:19
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 20:11:
[...]

Bij dat E tje zie ik dus af en toe een H tje en doorgaan gewoon 3G :)

speedtest.net APP en de test via de standaard browser geven 44 kb down. Test via opera browser geeft 900. Een beeeeeetje vreemd.. :?
Je moet Opera niet gebruiken om de internetsnelheid te bepalen, want via Opera werkt via een omweg. De servers van Opera vragen de pagina op die jij intikt en comprimeren die pagina en halen bepaalde afbeeldingen eruit e.d. Daarna krijg jij de pagina voorgeschoteld. Maar wat er gebeurt als je een speed test doet is dat je eigenlijk de servers van Opera een speed test laat doen. De waardes zijn dus niet op jou van toepassing.

Verder zijn de APN-instellingen die je hier neerzette correct. Als je het exact zo hebt staan is het goed. Probeer eens op verschillende locaties een speed test te doen (via een speed test-applicatie). 3G geeft niet de hoogste snelheden. Als je H of H+ bovenin ziet dan heb je als het goed is een snellere verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met SMSen. Als ik wil reageren op een SMS, dan type ik netjes een SMS terug. Vervolgens druk ik op verzend en dan staat er ook een tijd en datum onder het bericht (ter info). Maar als ik dan weer met het pijltje terug naar alle berichten ga, dan staat er dat het bericht is opgeslagen in Concepten en staat er onder de naam van mijn contact Concepten (in het rood). Helaas krijg ik dat bericht niet meer verzonden. Wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Als er een datum en tijd onder het bericht staat is ie gewoon verzonden. Heb je niet per ongeluk de spatiebalk ingedrukt na het verzenden? Dan slaat ie namelijk ook een concept op (gewoon in het tekstvak bij de conversatie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Edwin- schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 20:30:
[...]

Het probleem is niet het vernieuwen van het weer, dat gebeurt gewoon om de 3 uur. Maar stel dat ik op dat moment in een andere stad ben, dan verandert de naam van de stad niet, ook al staat "Huidige locatie inschakelen" aangevinkt.
Het vreemde is dat het bij de stand bureau-klok wél werkt.
Zat gewoon even wat standaard dingen te proberen en op de eerst applicatie pagina's staat 'klok'.
Als ik die start krijg ik het 'docking' scherm voor, met daarin de klok én de locatie van waar ik ben
met het weer van accuweather.
Niks bijzonders verder maar vond het wel aardig om te vermelden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FreddyFish schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 20:28:
[...]

Je moet Opera niet gebruiken om de internetsnelheid te bepalen, want via Opera werkt via een omweg. De servers van Opera vragen de pagina op die jij intikt en comprimeren die pagina en halen bepaalde afbeeldingen eruit e.d. Daarna krijg jij de pagina voorgeschoteld. Maar wat er gebeurt als je een speed test doet is dat je eigenlijk de servers van Opera een speed test laat doen. De waardes zijn dus niet op jou van toepassing.

Verder zijn de APN-instellingen die je hier neerzette correct. Als je het exact zo hebt staan is het goed. Probeer eens op verschillende locaties een speed test te doen (via een speed test-applicatie). 3G geeft niet de hoogste snelheden. Als je H of H+ bovenin ziet dan heb je als het goed is een snellere verbinding.
Erg bedankt voor je leerzame post! :)

Ik had al een vermoeden dat er iets niet klopte met de snelheden via Opera, die heb je nu uitgelegd met nadere info. Ik heb met de SGS2 van een vriend hier een test gedaan, en hij zat tegen de 300 kb/sec.

De instellingen die TMobile via haar eigen site geeft zijn trouwens wel anders dan de instellingen die ik daar neer had gezet (google was my friend).

Wat dus vreemd is dat ie overschakeld van 3G naar H, maar het voelt niet echt heel snel en dat wordt bevestigd door de speedtest.net APP.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2011 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 21:15:
[...]

Het vreemde is dat het bij de stand bureau-klok wél werkt.
Zat gewoon even wat standaard dingen te proberen en op de eerst applicatie pagina's staat 'klok'.
Als ik die start krijg ik het 'docking' scherm voor, met daarin de klok én de locatie van waar ik ben
met het weer van accuweather.
Niks bijzonders verder maar vond het wel aardig om te vermelden :)
Welke bedoel je nou? Als ik in applicaties op klok druk krijg ik gewoon een wereldklok met als locatie Amsterdam en een klok met de tijd. Kan je even uitleggen welke "app" je precies bedoelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-09 10:05
-Edwin- schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 22:23:
[...]

Welke bedoel je nou? Als ik in applicaties op klok druk krijg ik gewoon een wereldklok met als locatie Amsterdam en een klok met de tijd. Kan je even uitleggen welke "app" je precies bedoelt?
lol, ik denk dat hij in Amsterdam zit en denkt dat de klok gps locatie aangeeft ;)

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de trein heb ik last van die 3.6m/s bug in de gps module, als ik gewoon (hard)loop geeft hij wel gewoon tot op 0.1 m/s nauwkeurig aan. Misschien kan iemand dit ook op xda vermelden en samsung e-mailen?

Een H+ telefoonmast heb ik 1 keer gezien nabij station Assen, misschien zetten ze deze alleen in tijdens grote evenementen?
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 20:34:
Ik heb een probleem met SMSen. Als ik wil reageren op een SMS, dan type ik netjes een SMS terug. Vervolgens druk ik op verzend en dan staat er ook een tijd en datum onder het bericht (ter info). Maar als ik dan weer met het pijltje terug naar alle berichten ga, dan staat er dat het bericht is opgeslagen in Concepten en staat er onder de naam van mijn contact Concepten (in het rood). Helaas krijg ik dat bericht niet meer verzonden. Wat doe ik fout?
Probeer eens de telefoon verticaal te houden en dan op de grote Verzend knop te drukken, dus niet op het toetsenbord. Heb je wel bereik? Misschien probeert hij de sms wel te verzenden, maar mislukt dat steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:45
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 22:16:
[...]

Erg bedankt voor je leerzame post! :)

Ik had al een vermoeden dat er iets niet klopte met de snelheden via Opera, die heb je nu uitgelegd met nadere info. Ik heb met de SGS2 van een vriend hier een test gedaan, en hij zat tegen de 300 kb/sec.

De instellingen die TMobile via haar eigen site geeft zijn trouwens wel anders dan de instellingen die ik daar neer had gezet (google was my friend).

Wat dus vreemd is dat ie overschakeld van 3G naar H, maar het voelt niet echt heel snel en dat wordt bevestigd door de speedtest.net APP.
Probeer het eens via speedtest.nl en dan de testsuite gewoon in je browser, hoeveel krijg je dan?

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

Ik heb op mijn galaxy s2 dat hij altijd op UMTS zit, maar zodra ik dan data ga gebruiken switcht hij naar HSDPA

Ik haal met speedtest.nl zelfs een flinke snelheid van 500Kib per seconde en 60 Kib up. Dat zijn best wel hoge snelheden, geen wonder dat een datalimiet van 1gb zo snel op is, als je met zon snelheid een half uur download heb je al een gb binnen gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Ik haal met H bij Hi snelheden van 5,5 mb/s. Terwijl mijn abonnement 7,2 mb/s is. Zou graag eens willen testen als ik H+ heb. Maar daarvan is nog geen sprake in Almere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Nutral schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 23:41:
Ik heb op mijn galaxy s2 dat hij altijd op UMTS zit, maar zodra ik dan data ga gebruiken switcht hij naar HSDPA

Ik haal met speedtest.nl zelfs een flinke snelheid van 500Kib per seconde en 60 Kib up. Dat zijn best wel hoge snelheden, geen wonder dat een datalimiet van 1gb zo snel op is, als je met zon snelheid een half uur download heb je al een gb binnen gehaald.
Jup dat verhaal van HSDPA is allang bekend. Dat was bij wm 6.1 al :) ik haal ook max bij speedtest.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan A

Arjan A

Cenosillicafoob

Ik heb net even e.e.a uitgezocht m.b.t HSPA+ en Vodafone.
Vodafone gebruikt dit inderdaad, en volgens hun wordt het gebruikt voor zakelijk internet.
HSPA+ is nóg sneller. Sinds 7 juli 2010 bereikt Mobiel Breedband hiermee snelheden tot 28,8 Mbps downlink en 5,8 Mbps uplink.
Bovendien is is aan de hand van de hierboven aangehaalde informatie meteen te bepalen waar de H+ gebieden zijn (namelijk 28,8 Mbps). Hier kan je de dekkingskaart vinden. De blauwpaarse gebieden geven de 28,8-dekking aan, waarbij ik er dan maar van uit ga dat dat het H+ gebied is (je kan de andere gebieden uitzetten mbv de gekleurde checkboxen in de legenda). In het kort: Amsterdam, Den Haag, Rotterdam, Utrecht en Almere en wat gebied ertussen. Toch heb ik in Leiden ook vaak H+, vlakbij NS-station Lammenschans.

Iets heel anders: Ik zag hier nog voorbij komen over audio afspelen over de autoradio. Zorg er voor dat je een autoradio met BT hebt, die ook stereo audio over BT kan afspelen. Dat werkt perfect met de SGS2, beter dan met mijn HTC-Magic die ik eerst had.

Canon EOS | DJI M2P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arjan A schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 23:48:
Ik heb net even e.e.a uitgezocht m.b.t HSPA+ en Vodafone.
Vodafone gebruikt dit inderdaad, en volgens hun wordt het gebruikt voor zakelijk internet.

[...]

Bovendien is is aan de hand van de hierboven aangehaalde informatie meteen te bepalen waar de H+ gebieden zijn (namelijk 28,8 Mbps). Hier kan je de dekkingskaart vinden. De blauwpaarse gebieden geven de 28,8-dekking aan, waarbij ik er dan maar van uit ga dat dat het H+ gebied is (je kan de andere gebieden uitzetten mbv de gekleurde checkboxen in de legenda). In het kort: Amsterdam, Den Haag, Rotterdam, Utrecht en Almere en wat gebied ertussen. Toch heb ik in Leiden ook vaak H+, vlakbij NS-station Lammenschans.

Iets heel anders: Ik zag hier nog voorbij komen over audio afspelen over de autoradio. Zorg er voor dat je een autoradio met BT hebt, die ook stereo audio over BT kan afspelen. Dat werkt perfect met de SGS2, beter dan met mijn HTC-Magic die ik eerst had.
Wel raar ik had paar weken geleden op Schiphol ook HSPA+ en heb geen zakelijk abonnement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:09
Ik heb ook vrij vaak H+ (vodafone), maar merk niet per se veel van de snelheid. Hier in Utrecht heb ik het zojuist even getest en met speedtest.net app haal ik 3,86 Mbs down en 0,70 up. Voor zover ik weet verschilt dat niet met de 'gewone' H (dat was tot 7,2 Mbs ofzo?). Maargoed, leuk dat ze het plusje erbij hebben gezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Laatst online: 21-09 12:19
T mobile 0.3mbps , joepie.
Ik kan niet eens een filmpje op hq kijken...

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morphix schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 00:11:
Ik heb ook vrij vaak H+ (vodafone), maar merk niet per se veel van de snelheid. Hier in Utrecht heb ik het zojuist even getest en met speedtest.net app haal ik 3,86 Mbs down en 0,70 up. Voor zover ik weet verschilt dat niet met de 'gewone' H (dat was tot 7,2 Mbs ofzo?). Maargoed, leuk dat ze het plusje erbij hebben gezet :)
HSDPA+ zorgt vooral voor een snellere toegang tot data, locaties niet zozeer de snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan A

Arjan A

Cenosillicafoob

Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 00:08:
[...]

Wel raar ik had paar weken geleden op Schiphol ook HSPA+ en heb geen zakelijk abonnement
Ik heb ook geen zakelijk abonnement, en heb H+ in Leiden, terwijl dat buiten het bereik zou liggen volgens de kaart. Wellicht dat HSPA+ vaker wordt ingezet, bijv om de andere dataprotocollen te ontlasten (?).
Overigens gaat het bij zakelijk voornamelijk om de snelheid. Vodafone is natuurlijk vrij om het plebs ook H+ aan te bieden, maar tegen een lagere snelheid.

[ Voor 15% gewijzigd door Arjan A op 23-06-2011 00:35 ]

Canon EOS | DJI M2P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al een tijdje de s2 maar sinds vorige week met de brodit autolader met 12v aansluiting geintegreerd. Vandaag voor het eerst een lang ritje met de s2 aan met navigon navigatie... Echter loopt mijn accu dus gewoon leeg. Is dit een bekend probleem? Moet ik terug met mijn toestel?

Het zat verder ook niet echt mee want ik haal de 12 v aansluiting uit mijn sigarettenansteker en vervolgens valt mijn brodit 12v aansluiting uit elkaar... Morgen maar carkitstunter.nl bellen en vragen hoe te handelen... Zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonstrike
  • Laatst online: 07-05 14:42
Kies zegt dat ik de laatste firmware heb: PDA:KE2/PHONE:KDJ/CSC KE1(XEN)
maar toch doet mijn scherm nog vreemd op auto brightness. Af en toe wordt het scherm weer helderder en dan weer minder, terwijl er aan de omgeving niks veranderd. Hoe kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moonstrike schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 01:19:
Kies zegt dat ik de laatste firmware heb: PDA:KE2/PHONE:KDJ/CSC KE1(XEN)
maar toch doet mijn scherm nog vreemd op auto brightness. Af en toe wordt het scherm weer helderder en dan weer minder, terwijl er aan de omgeving niks veranderd. Hoe kan dit?
Hand voor de lux sensor? Ga maar eens naar telefoon en "bel" naar *#0*#, dan kan je zien hoeveel licht erop valt. Aan de omgeving verandert wel wat ;), je eigen hand/hoofd voor de lamp/zon. Ook als ik hem uit mijn broekzak haal en snel aan doe, verandert de brightness.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonstrike
  • Laatst online: 07-05 14:42
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 01:21:
[...]

Hand voor de lux sensor? Ga maar eens naar telefoon en "bel" naar *#0*#, dan kan je zien hoeveel licht erop valt. Aan de omgeving verandert wel wat ;), je eigen hand/hoofd voor de lamp/zon. Ook als ik hem uit mijn broekzak haal en snel aan doe, verandert de brightness.
Ah bedankt, had mijn vorige telefoon ook altijd op auto-btightness staan, maar dat scherm zag ik nooit (merkbaar) veranderen. Dus ik dacht dat ik het scherm probleem nog had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty_6000
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-11-2020
Morphix schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 00:11:
Ik woon hiervlak bij een gsm mast en zit in het 28.8 mbps hsdpa+ gebied van vodafone. Ik heb geen zakelijk abbo en dat klopt wel, speedtest komt netjes uit op 3.2 mbps oftewel waarschijnlijk worden gewone abbo's gecapped op 3.2 mbps ... Met wireless kom ik veel hoger uit maar met 120 mbit abbo van UPC was dat te verwachten ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Smarty_6000 op 23-06-2011 02:24 . Reden: typo's ]

-=Mijn PC Specs=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarty_6000 schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 02:23:
[...]

Ik woon hiervlak bij een gsm mast en zit in het 28.8 mbps hsdpa+ gebied van vodafone. Ik heb geen zakelijk abbo en dat klopt wel, speedtest komt netjes uit op 3.2 mbps oftewel waarschijnlijk worden gewone abbo's gecapped op 3.2 mbps ... Met wireless kom ik veel hoger uit maar met 120 mbit abbo van UPC was dat te verwachten ;)
ik doe net een testje hij geeft bij mij 2273 kbps aan. Heb vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Edwin- schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 22:23:
[...]

Als je de applicatie 'Klok' opstart: In de bovenste balk de meeste rechtse, 'bureau klok'.
Daar springt 'ie bij mij automatisch naar toe.
En dat zal misschien komen omdat ik mijn telefoon altijd oplaad in de samsung dock, want zodra ik hem daar in zet komt dit zelfde scherm ook voor, minus die bovenste balk met wereld klok, timer etc.
En in dit scherm laat accuweather wel de lokatie zien waar je zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-09 09:49
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 00:50:
Ik heb al een tijdje de s2 maar sinds vorige week met de brodit autolader met 12v aansluiting geintegreerd. Vandaag voor het eerst een lang ritje met de s2 aan met navigon navigatie... Echter loopt mijn accu dus gewoon leeg. Is dit een bekend probleem? Moet ik terug met mijn toestel?
Nee dat hebben meer mensen. Mijn S2 loopt ook gewoon leeg als ik thuis zit te rommelen met het ding terwijl 'ie gewoon met de wandcontact lader is aangesloten. De S2 laadt te weinig bij, zowel via lichtnet als USB.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Brad Pitt schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 10:06:
[...]

Nee dat hebben meer mensen. Mijn S2 loopt ook gewoon leeg als ik thuis zit te rommelen met het ding terwijl 'ie gewoon met de wandcontact lader is aangesloten. De S2 laadt te weinig bij, zowel via lichtnet als USB.
Snap ik niet, laatst nog genavigeerd met Aura. Had 95% accu en na 45 rijden zat ik gewoon netjes aan de 100% Dus bij mij komt er wel zeker wat bij. (hoe snel dat gaat weet ik niet, maar leeglopen doet ie dus iig niet bij mij! )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-04-2019
Brad Pitt schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 10:06:
[...]

Screen brightness op minimaal zetten tijdens navigeren.. dan blijft hij redelijk constant bij mij .. en zodra je een fix hebt wifi uitzetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Lethal schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 10:21:
Screen brightness op minimaal zetten tijdens navigeren.. dan blijft hij redelijk constant bij mij .. en zodra je een fix hebt wifi uitzetten..
Ja dat snap ik uiteraard wel, blijft gewoon vreselijk primitief dat 'ie niet beter bijlaadt. De door Samsung ingestelde oplaadwaardes gaan echt helemaal nergens over. Wordt hopelijk nog wel een keer aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 07:17:
[...]

Als je de applicatie 'Klok' opstart: In de bovenste balk de meeste rechtse, 'bureau klok'.
Daar springt 'ie bij mij automatisch naar toe.
En dat zal misschien komen omdat ik mijn telefoon altijd oplaad in de samsung dock, want zodra ik hem daar in zet komt dit zelfde scherm ook voor, minus die bovenste balk met wereld klok, timer etc.
En in dit scherm laat accuweather wel de lokatie zien waar je zit.
Ah, ik wist niet eens dat je daar naar rechts kon schuiven 8)7 Daar is die blauwe gloed dus voor.
Maar, ditzelfde doet accuweather widget ook als je zelf opnieuw je huidige locatie toevoegt (dat is ook wat die bureau-klok doet). Maar ik wil dat die automatisch mijn huidige locatie bijwerkt. Niet dat als ik van stad verander ik zelf weer in die weather widget een huidige locatie moet toevoegen. Maar ach, het is een klein "probleem", als Samsung dit niet heeft ingebouwd, prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Edwin- schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 10:39:
[...]

Ah, ik wist niet eens dat je daar naar rechts kon schuiven 8)7 Daar is die blauwe gloed dus voor.
Maar, ditzelfde doet accuweather widget ook als je zelf opnieuw je huidige locatie toevoegt (dat is ook wat die bureau-klok doet). Maar ik wil dat die automatisch mijn huidige locatie bijwerkt. Niet dat als ik van stad verander ik zelf weer in die weather widget een huidige locatie moet toevoegen. Maar ach, het is een klein "probleem", als Samsung dit niet heeft ingebouwd, prima.
Dat bedoelde ik dus, bij mij veranderd op de bureau klok de locatie wél automatisch.
Maar niet in de widget die ik op mijn startscherm heb staan.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2011 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Lethal schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 10:21:
[...]

wifi in de auto? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thenotorious schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 00:28:
T mobile 0.3mbps , joepie.
Ik kan niet eens een filmpje op hq kijken...
Juist ja, dat probleem heb ik hier ook.
Ewivis schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 23:30:
[...]

Probeer het eens via speedtest.nl en dan de testsuite gewoon in je browser, hoeveel krijg je dan?
Dat is ook een beetje raar. Ik zie als resultaat op www.speedtest.nl via de standaard browser: 26761.4 Kbyte/sec

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kan, maar dan heb je wel een hyperdeluxe splinternieuwe Audi, of iets anders moois! http://www.taxipro.nl/inn...2-0-tdi-met-wifi-hotspot/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 11:18:
[...]

Juist ja, dat probleem heb ik hier ook.

[...]

Dat is ook een beetje raar. Ik zie als resultaat op www.speedtest.nl via de standaard browser: 26761.4 Kbyte/sec

:/
NICE! Welke provider is dat?? :) Maar geen idee wat er aan de hand is dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ewivis schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 11:38:
NICE! Welke provider is dat?? :)
Wifi most probably hè :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Dan is het toch een normaal resultaat? Of hoe snel is zn internet op wifi via de computer dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ewivis schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 11:54:
Dan is het toch een normaal resultaat? Of hoe snel is zn internet op wifi via de computer dan?
Uiteraard is het een normaal resultaat. Via geen enkele provider haal je zo'n snelheid hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heath
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 19:59
Hmm, ik begin te denken dat mijn accu/oplaad kabeltje toch niet helemaal in orde zijn..
De accu gaat inmiddels echt heel kort mee.
In het begin kon ik de dag doorkomen als ik een aantal youtube filmpjes bekeek en flink wat smste.
Inmiddels kom ik daarmee nog geen 3 uur verder:S
En al helemaal idioot is als ik hem aan de lader leg(usb en netstroom), dan trekt hij de accu gewoon nog steeds leeg!

Iemand anders deze problemen? Ik heb de officiele firmware update van KIES gedaan, dus gewoon de nieuwste..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-09 09:53
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 00:50:
Ik heb gemerkt dat de interne GPS erg veel stroom vreet.
Toevallig nog een Holux 1000 receiver liggen, deze nu via BT gekoppeld, en nu gaat mijn accu een stuk langer mee.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rtenklooster
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23-04 18:11
Heath schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 12:07:
Hmm, ik begin te denken dat mijn accu/oplaad kabeltje toch niet helemaal in orde zijn..
De accu gaat inmiddels echt heel kort mee.
In het begin kon ik de dag doorkomen als ik een aantal youtube filmpjes bekeek en flink wat smste.
Inmiddels kom ik daarmee nog geen 3 uur verder:S
En al helemaal idioot is als ik hem aan de lader leg(usb en netstroom), dan trekt hij de accu gewoon nog steeds leeg!

Iemand anders deze problemen? Ik heb de officiele firmware update van KIES gedaan, dus gewoon de nieuwste..
Breng gewoon terug. Vindt het eerlijk gezegd een domme vraag, je accu gaat drie uur mee, en nog twijfel je eraan dat je telefoon niet goed is? Lijkt me duidelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
rtenklooster schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 12:14:
Breng gewoon terug. Vindt het eerlijk gezegd een domme vraag, je accu gaat drie uur mee, en nog twijfel je eraan dat je telefoon niet goed is? Lijkt me duidelijk...
Wat een ongefundeerde opmerking. Mijn "goede" S2 gaat ook maar 3.5 uur mee als je constant hevig zit te gamen. Die van jou ook. Die van hem ook. Da's op iedere S2 zo. Ligt er maar net aan wat je er mee doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heath
Brad Pitt schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 12:16:
[...]

Wat een ongefundeerde opmerking. Mijn "goede" S2 gaat ook maar 3.5 uur mee als je constant hevig zit te gamen. Die van jou ook. Die van hem ook. Da's op iedere S2 zo. Ligt er maar net aan wat je er mee doet.
Ongefundeerd of niet, ik denk dat ik dat maar wel ga doen..
Idle, met de standaard synchronisaties zoals WhatsApp en gmail accounts enzo. Als ik dan oplaad via de usb kabel dan gaat dat ongeveer met 1% per 10 minuten, vind ik vrij langzaam. Als ik dan ook maar de kleinste app draai dan zuigt hij de accu gewoon leeg. Ook dat is gewoon normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Heath schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 12:18:
Ongefundeerd of niet, ik denk dat ik dat maar wel ga doen..
Nou, prima toch, de volgende trekt je ook in een paar uur leeg bij hevig gebruik hoor.
Als ik dan oplaad via de usb kabel dan gaat dat ongeveer met 1% per 10 minuten, vind ik vrij langzaam.
Opladen via USB gaat erg traag ja, zeker als je tegelijk ook iets aan het doen bent. Echter 1% per 10 minuten is erg weinig ja.
Als ik dan ook maar de kleinste app draai dan zuigt hij de accu gewoon leeg. Ook dat is gewoon normaal?
Define leegzuigen? Define kleinste app? Tijdens idle zal de telefoon redelijk lang moeten kunnen meegaan. Zodra je iéts doet met het scherm aan zakt de accuduur in als een pudding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met wifi heb je veel sneller een geschatte positie en kan je alvast de navigatie aanzetten en beginnen met rijden! Als je gps lock hebt, is wifi niet meer nodig om positie in te schatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heath
Brad Pitt schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 12:21:
[...]

Nou, prima toch, de volgende trek je ook in een paar uur leeg bij hevig gebruik hoor.

[...]

Opladen via USB gaat erg traag ja, zeker als je tegelijk ook iets aan het doen bent. Echter 1% per 10 minuten is erg weinig ja.

[...]

Define leegzuigen? Define kleinste app? Tijdens idle zal de telefoon redelijk lang moeten kunnen meegaan. Zodra je iéts doet met het scherm aan zakt de accuduur in als een pudding.
Hmm, ik ben gewoon erg zuinig op het beessie, ben zo blij met deze telefoon:P

Ik had inderdaad al door dat via de usb opladen echt te traag voor woorden gaat, ik zal er vanavond eens op letten als ik thuis kom.

Een klein app zoals de battery widget, als ik die open dan trekt hij de accu ook alweer leeg. Maar inderdaad, het scherm vreet nog altijd de meeste accu hoeveelheid op! Volgens de percentages van het systeem, 40% ongeveer.
(definitie leegzuigen: ongeveer per 5-10 minuten 1 procent eraf, was vergeten dat er even bij te zetten(A) )

[ Voor 5% gewijzigd door Heath op 23-06-2011 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 13:12
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 12:23:
[...]

Met wifi heb je veel sneller een geschatte positie en kan je alvast de navigatie aanzetten en beginnen met rijden! Als je gps lock hebt, is wifi niet meer nodig om positie in te schatten.
Is ook enkel maar mogelijk in een gebied met veel WiFi netwerken. Op een autosnelweg ga je er weinig aan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 09:57
Ik heb m'n galaxy nu zo'n twee weken, en ik red er gewoon een dag mee en dat is voor mij voldoende. Maar ik moet inderdaad ook wel zeggen dat ie erg langzaam oplaadt vergeleken met de desire z die ik hiervoor had (die ik weer erg snel vond opladen ten opzichte van de milestone die weer daarvoor had).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:18
Is er een mogelijkheid om het sms signaal vaker te laten klinken als ik hem nog niet bekeken heb? Bij mijn Ultratouch kon ik hem om de zoveel tijd laten klinken als ik hem nog niet bekeken had, kan me niet voorstellen dat het niet bij de S2 kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oeroeg
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-09 04:01
Ik heb gelukkig nog het oude abonnement van Vodafone, dat betekent zonder datalimiet.
En met H+ haal ik zojuist met mijn Galaxy s2:
Afbeeldingslocatie: http://speedtest.net/result/1354278719.png

[ Voor 8% gewijzigd door Oeroeg op 23-06-2011 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dlocks
Na 2 dagen en 4 uur zit mijn batterij op 29%. Toch maar eens opladen, dan is de batterij over een uurtje weer vol :)

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/28umrfq.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/4hv48z.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heath
Dlocks schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 13:08:
Na 2 dagen en 4 uur zit mijn batterij op 29%. Toch maar eens opladen, dan is de batterij over een uurtje weer vol :)
Cheat, jij gebruikt je scherm niet:P
Maar nais! Het kan dus wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dlocks
Heath schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 13:09:
[...]

Cheat, jij gebruikt je scherm niet:P
Maar nais! Het kan dus wel...
Haha, nee niet veel inderdaad. Ik heb de afgelopen dagen:

- paar sms'jes en whatsapp berichten verzonden/ontvangen
- ca 15 minuten gebeld (maar dan is scherm niet actief)
- filmpje van ca 30 seconden gemaakt en paar keer bekeken/laten zien
- stuk of 10 foto's gemaakt
- paar keer geinternet
- 2 keer Kies Air gebruik
- tijdje (meerdere malen) met instellingen zitten spelen

Eigenlijk heb ik in de afgelopen twee dagen alles (met mate) gedaan behalve spelletjes spelen. Als ik een spelletje speel dan gaat het wel heel hard met de batterij.
Pagina: 1 ... 17 ... 50 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessoires voor de Samsung Galaxy SII mogen hier: : <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1456247/">Accessoires voor de Samsung Galaxy SII </a>.

Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1457175/">dit</a> topic.

Algemene Android software vragen mogen in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1462524/">Android Market en applicatietopic (deel 13)</a> of in een van de eerdere delen.

Discussie over het scherm van de S2 mag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1464029" target="_blank">hier</a>.

Discussie over de batterijduur van de S2 mag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1463861" target="_blank">hier</a>.