Het Galaxy S II topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 50 Laatste
Acties:
  • 365.255 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben blij dat ik mijn SGS2 weg heb gedaan en nu weer de iphone 4 heb, deze accu gaat zeker 1,5 dag mee bij intensief gebruik i.t.t. de SGS2 maar 4 á 6 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heath
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 19:59
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 13:20:
Ik ben blij dat ik mijn SGS2 weg heb gedaan en nu weer de iphone 4 heb, deze accu gaat zeker 1,5 dag mee bij intensief gebruik i.t.t. de SGS2 maar 4 á 6 uur.
Fanboy!:D

Ga eens even heel snel van dit forum af;)
(tenzij je verdere argumenten kunt geven waarom je toch weer teruggaat naar zo'n kuttelefoon(A))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowhereman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-09 14:41

Nowhereman

Ygenweis

@Heath, dit heet flamebait, niks van aantrekken, voorjekijkendoorlopen ;-)

-Pwn the day-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dlocks
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-09 17:12
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 13:20:
Mijn Nokia 6230i ging twee weken mee. Maar voor mij geen reden om te downgraden.

Weet nog wel vorig jaar op Lowlands, al die mensen met een iPhone iedere dag naar het oplaadpunt omdat de batterij weer leeg was. Mijn Nokia (bewust geen smartphone meegenomen) was aan het einde van het weekend nog voor de helft vol.

[ Voor 25% gewijzigd door Dlocks op 23-06-2011 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heath
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 19:59
Nowhereman schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 13:24:
@Heath, dit heet flamebait, niks van aantrekken, voorjekijkendoorlopen ;-)
Ja maar, Watskeburt?:P

Sorry, kon het niet helemaal laten, vind het altijd ongepast als mensen het gaan hebben over wat voor een kuttelefoon de SGS2 is en dan gaan mekkeren over de iPhone4 op een forum voor de SGS2 ;)

*Knuffelen en samen liedjes zingen rond het kampvuur, iedereen houdt van elkaar*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:En nu weer gewoon ontopic aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds een paar dagen de Zenus Color Case via eBay gekocht (http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...0615507324#ht_5810wt_1139). Ziet er prachtig uit:

Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5101/5863165474_a36519c0d3.jpg
Samsung Galaxy S2 i9100 in Zenus Color Case by JulesHolleboom.nl, on Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Ziet er mooi uit die Zenus Case, heb je niet meer foto's? Zet ze anders even hier Accessoires voor de Samsung Galaxy SII ( O-) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe even normaal.

[ Voor 123% gewijzigd door BastiaanN op 23-06-2011 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-09 18:10
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 14:01:
Ik zeg niet dat de SGS2 een k*t telefoon is, alleen de batterijduur is ontzetten k*t, als dit met een update beter wordt dan ben ik de eerste die weer de SGS2 pakt.
Vandaag is de 3e dag dat ik hem heb en ben dus nog de batterij aan het kalibreren, maar de eerste lading vanaf 100% heeft het bij mij 21 uur en 40 minuten volgehouden. En ik heb de telefoon net dus ik speel en tweak er behoorlijk veel mee.

Hij ligt nu net weer een klein uurtje aan de lader. Als ie straks weer 100% is, eens kijken hoeveel uur dat gaat opbrengen.

Ik heb overigens de helderheid van het scherm op volle polle (100%) staan. Dan zijn de kleuren zoveel mooier vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowhereman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-09 14:41

Nowhereman

Ygenweis

Sneezydevil schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 15:01:
[...]

Als je een engelse telefoon hebt wel ;), voor de nederlandse telefoons is hij er nog niet, en persoonlijk denk ik dat hij er ook niet meer gaat komen. Ik denk dat wij KE7 overslaan en gelijk naar KF1 gaan of wat de nieuwe ook moge worden.
Je kunt de Lite'ning mod flashen, daarmee heb je KE7 en is je toestel ook direct geroot. Heb dit zelf ook gedaan en ben prima tevreden, je behoudt overigens al je apps en instellingen. Echter gezien 2.3.4. voor de deur staat vraag ik me af of je op dit moment nog moet willen flashen.

-Pwn the day-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dlocks
Aan de andere kant, 2.3.4 heeft al ruim een maand last van drempelvrees. Dus het is nog maar de vraag of 't daar binnenkort overheen durft te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nivk schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 13:47:
Ziet er mooi uit die Zenus Case, heb je niet meer foto's? Zet ze anders even hier Accessoires voor de Samsung Galaxy SII ( O-) ).
Thanks voor de link, over het hoofd gezien.

Hier meer foto's: http://www.flickr.com/pho...m/sets/72157626904054423/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 14:01:
:P :P Ik zeg niet dat de SGS2 een k*t telefoon is, alleen de batterijduur is ontzetten k*t, als dit met een update beter wordt dan ben ik de eerste die weer de SGS2 pakt

Ben zeker geen Apple fan, zie onderstaande telefoons die ik heb gehad dan zou je eerder denken Nokia fan, maar ook dat klopt niet.
batterij gaat 2 dagen mee bij mij.
heb hem gisteravond opgeladen en morgenavond gaat hij er weer aan.

7u 13min aan en 8% batterij verbruikt vind ik heel netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 15:18:
[...]

batterij gaat 2 dagen mee bij mij.
heb hem gisteravond opgeladen en morgenavond gaat hij er weer aan.

7u 13min aan en 8% batterij verbruikt vind ik heel netjes.
Ongelooflijk zelfs, tenzij je 'm op vliegtuigstand hebt staan of werkelijk niets laat synchen o.i.d.

Mij irriteert de battery life me eerlijk gezegd steeds meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 15:21:
[...]

Ongelooflijk zelfs, tenzij je 'm op vliegtuigstand hebt staan of werkelijk niets laat synchen o.i.d.

wifi staat altijd aan en dataverbinding ook.

Facebook synct om de 30- minuten, twitter om de 10 minuten, weer om de 3 uur en nieuws om het half uur.
kijk er af en toe even mijn twitter berichten op en speel soms even 30 minuutjes ofzo een spelletje.

Voor de rest loop er niks op, mail e.d. wil ik niet op mijn telefoon. Snap ook de problemen niet, ik gebruik hem toch gewoon normaal...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 15:26:
[...]

wifi staat altijd aan en dataverbinding ook.

Facebook synct om de 30- minuten, twitter om de 10 minuten, weer om de 3 uur en nieuws om het half uur.
kijk er af en toe even mijn twitter berichten op en speel soms even 30 minuutjes ofzo een spelletje.

Voor de rest loop er niks op, mail e.d. wil ik niet op mijn telefoon. Snap ook de problemen niet, ik gebruik hem toch gewoon normaal...?
Dat verwondert mij wel een beetje, dat jouw batterij zo lang meegaat bij dat gebruik :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AzzKickah schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 15:28:
[...]

Dat verwondert mij wel een beetje, dat jouw batterij zo lang meegaat bij dat gebruik :o
Ja, daar ben ik ook wel een beetje jaloers op. Bij dat gebruik is er bij mij minimaal een procentje of 30, 40 foetsie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Hoe heeft NoSII Denskie de scherm-helderheid staan? Erg laag?

Nickname klopt niet echt als je een SII hebt by the way :P

[ Voor 47% gewijzigd door AzzKickah op 23-06-2011 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:54

Oekol

waka waka hey hey

AzzKickah schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 15:36:
Hoe heeft NoSII de scherm-helderheid staan? Erg laag?

Je bedoelt Denskie? Ik denk of op auto of 10 % max ;)

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Leoon. schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 15:41:
[...]

Ik bedoel inderdaad Denskie 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:49
Leoon. schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 15:41:
Plus scherm staat zélden aan. Dat is de enige manier om lang te doen met je accu. Scherm aan = doei accu.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Brad Pitt schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 15:43:
[...]

Plus scherm staat zélden aan. Dat is de enige manier om lang te doen met je accu. Scherm aan = doei accu.
Hoe, staat zelden aan? Hij zegt net dat ie af en toe een half uur een spelletje doet en dat 3G ook altijd aanstaat e.d.
Hij synchroniseert ook van alles, alleen geen mail. En dat gaat 't verschil niet maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
AzzKickah schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 15:44:
Hoe, staat zelden aan? Hij zegt net dat ie af en toe een half uur een spelletje doet en dat 3G ook altijd aanstaat e.d.
Je ziet die screenshot toch van het toestelgebruik? Lijkt mij allemaal nogal duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Brad Pitt schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 15:45:
[...]

Je ziet die screenshot toch van het toestelgebruik? Lijkt mij allemaal nogal duidelijk.
Screenshot? Ben ik nou zo fucking blind of haal jij dingen door elkaar?

Of kon jij in de toekomst kijken? Z'n post hieronder.

[ Voor 11% gewijzigd door AzzKickah op 23-06-2011 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[s]
AzzKickah schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 15:28:
[...]

ja mij ook moet ik zeggen, als ik dat hier allemaal hoor.

gisteren had ik hem wel in 22 uurtjes leeg, maar toen heb ik dik 2 uur angry birds gespeeld...
AzzKickah schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 15:36:
Hoe heeft NoSII Denskie de scherm-helderheid staan? Erg laag?

[small]Nickname klopt niet echt als je een SII hebt by the way :P
scherm staat altijd op auto.

Afbeeldingslocatie: http://i14.photobucket.com/albums/a310/denskie/SC20110623-154034.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ha, stamt uit de tijd dat ik mijn irritaties over het niet-leveren van mijn SII wilde spuien. Maar hij is al weer enige tijd toch geleverd. Kan ik een nick veranderen? :D

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2011 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Screenshot staat hierboven.
bij de streepjes scherm aan heb ik twitter gelezen en facebook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 15:49:
[...]

Ha, stamt uit de tijd dat ik mijn irritaties over het niet-leveren van mijn SII wilde spuien. Maar hij is al weer enige tijd toch geleverd. Kan ik een nick veranderen? :D
offtopic:
Volgens mij kan dat 1x. Moet je aanvragen bij de modjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
AzzKickah schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 15:48:
Screenshot? Ben ik nou zo fucking blind of haal jij dingen door elkaar?
My bad, was in de war met een ander.
Of kon jij in de toekomst kijken? Z'n post hieronder.
Dát uiteraard wel, zie schermgebruik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 15:50:
Screenshot staat hierboven.
bij de streepjes scherm aan heb ik twitter gelezen en facebook.
wat een foeilelijk lettertype is dat toch. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Snoop schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 16:22:
Hierdoor kijk je minder naar je scherm en heb je dus betere accuduur. It's a feature ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snoop schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 16:22:
[...]

heerlijk lettertype. net de schrijfstijl.
beter dan die hoekige standaard lettertypes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:05
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 16:26:
[...]

heerlijk lettertype. net de schrijfstijl.
beter dan die hoekige standaard lettertypes.
:N

http://comicsanscriminal.com/

ps Ubuntu ftw! :p

[ Voor 33% gewijzigd door Golf2vr6 op 23-06-2011 16:35 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zucht...
dit is geen comic sans!!

Lijkt wel alsof jullie je telefoon maar half hebben bekeken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 16:36:
[...]

zucht...
dit is geen comic sans!!
Nee, hij is nóg lelijker ;)

Maar smaken verschillen! Als jij het mooi vind, is het jah goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
der_roedie schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 13:37:
[...]

Je moet het woord nogmaals typen en dan selecteren, vervolgens druk je op de Swype toets op het keybord en het woord wordt verwijderd.
Het lijkt niet te werken voor niet aangeleerde woorden. Weet iemand daar een truuk voor? Heb nu namelijk vaak dat als ik "voor" aan het schrijven ben Swype telkens "voute" als eerste zet, het woord die ik dus nooit in mijn leven gebruikt heb 8)7
Ewivis schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 10:19:
[...]

Snap ik niet, laatst nog genavigeerd met Aura. Had 95% accu en na 45 rijden zat ik gewoon netjes aan de 100% Dus bij mij komt er wel zeker wat bij. (hoe snel dat gaat weet ik niet, maar leeglopen doet ie dus iig niet bij mij! )
Met Sygic idd geen ervaring met leeglopen, gisteren nog van Amstelveen naar Eindhoven geweest voor 3 Doors Down, kwam gewoon met 100%, kon ik mooi nog hele avond pics en videos schieten :*) goedkoop autoladertje van erhantelecom.

[ Voor 36% gewijzigd door businka19 op 23-06-2011 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
EDIT

[ Voor 99% gewijzigd door businka19 op 23-06-2011 17:49 . Reden: samengevoegd met de bovenste ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SluttyHo
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 31-08 08:09
Ik heb gelezen dat je naar het IP van de samsung galaxy kan surfen om files te transferen. Heb je hiervoor een app nodig of moet je dit nog ergens activeren?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Dat heet KIES air, SluttyHo :> .

[ Voor 6% gewijzigd door Nivk op 23-06-2011 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SluttyHo
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 31-08 08:09
Nivk schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 17:44:
Dat heet KIES air, SluttyHo :> .
Ahaaa, gevonden ... bedankt!

en ook een dikke :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
_O- priceless

Ik zat net filmpjes te bekijken die ik gisteren tijden het concert had gemaakt, in 1080p, maar de kwaliteit is echt bagger, alle gezichten zwaar overbelicht, gewoon witte vlekken :S

[ Voor 31% gewijzigd door businka19 op 23-06-2011 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 09:57
Moet overigens wel even kwijt dat ik zowel een milestone als een desire z heb gehad voor de galaxy s2. En deze discussies over de batterij werden in al die topics uitgebreid gevoerd. Het hoort gewoon bij een smartphone, accepteer het :).

(En ja, ik heb in die andere topics net zoveel mensen zien voorbij komen als in dit topic, die zeggen dat hun telefoon de dag niet haalt. Even los van de mogelijkheid van een defect toestel/batterij, betekent dat gewoon dat je je toestel intensief gebruikt. Het is niet anders, ook niet bij de meeste andere toestellen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickey98
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-03-2022
Heb sinds gisteren de S2, geweldig apparaat moet ik zeggen. Heb één probleem, via m'n werk heb ik te maken met Exchange Online van MS. Synchronisatie loopt als een zonnetje maar alle afspraken in de agenda, wanneer ik ze wil wijzigen, staan op GMT -7 ingesteld, als ik de tijdzone voor een afspraak verander dan verandert de tijd niet mee.

Een afspraak die voor 8.00 uur in mijn agenda op de tel wordt weergegeven, geeft bij het aanpassen van de afspraak aan dat ie om 23.00 uur de vorige dag begint. Tijdzone staat dan op GMT -7. Als ik vervolgens de tijdzone aanpas naar de juiste, GMT +2 dan past ie de tijden van die afspraak niet aan.

Alle datuminstellingen, zowel op de telefoon als op m'n MS Online account nagekeken, staat allemaal goed.
Als ik Roadsync gebruik komt de agenda wel goed over.

Ik wil alles gewoon op GMT+2 hebben staan, zie ik iets over het hoofd? Iemand een idee?

Het toestel draait Android 2.3.3 build XWKE2

I'm Fat But You're Ugly....And I Can Loose Weight !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 09:34

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 15:21:
[...]

Nou ja zo ongelooflijk is dat niet hoor. Bij mij stond hij met KE7 9 uur standby en was er 6% af. 4 Mailtjes onvangen, 1 sms, om de 2 uur synct facebook, om de 2 uur synct twitter, om het uur synct evernote. Maar dat is dus wel in standby modus. Zodra het scherm aangaat gaat de accu inderdaad rap leeg.
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 00:50:
Ik heb al een tijdje de s2 maar sinds vorige week met de brodit autolader met 12v aansluiting geintegreerd. Vandaag voor het eerst een lang ritje met de s2 aan met navigon navigatie... Echter loopt mijn accu dus gewoon leeg. Is dit een bekend probleem? Moet ik terug met mijn toestel?

Het zat verder ook niet echt mee want ik haal de 12 v aansluiting uit mijn sigarettenansteker en vervolgens valt mijn brodit 12v aansluiting uit elkaar... Morgen maar carkitstunter.nl bellen en vragen hoe te handelen... Zucht
Dit is echt een Navigon probleem. Volgens mij heeft iedereen met Navigon op de SGS2 dit probleem. Mijn vermoeden is, is dat Navigon een dusdanig zwaar programma is, dat de processor er ook nog maximaal bij belast wordt. Het renderen van de beelden kost gewoon veel energie, meer dan bij andere navigatie programma's. Hierdoor loopt de telefoon langzaam leeg tijdens het navigeren. Zelf heb ik nu een 2A lader gekocht om te zien wat er dan gebeurd. Er zijn al de nodige berichten dat dit voor vastlopers, etc zorgt, maar goed we zullen zien of de telefoon dan nog steeds leeg loopt.

Weet eigenlijk ook niet of iemand Navigon er al een bericht over gestuurd heeft met de vraag of het aan te passen is. Wel balen want Navigon is voor mij tot op heden wel het beste navigatieprogramma.

Maar het ligt dus echt niet aan de Brodit houder.

[ Voor 55% gewijzigd door 13art op 23-06-2011 18:36 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een paar dingetjes waar ik niet goed uitkom, en mss hebben jullie een oplossing.

Als ik een foto uit mijn galerij kies als achtergrond moet je dat precies knippen, ik denk dat jullie weten wat ik bedoel. Eenmaal de foto als achtergrond ingesteld is hij heel erg ingezoomd op een plek van de foto, kleiner dan waar je "geknipt" hebt, het geknipte is overigens perfect als screenlock-afbeelding. Is het uberhaupt mogelijk een foto volledig (ongeknipt) als achtergrond te gebruiken, en zo ja hoe stel ik dit in ?

Ik weet niet of het aan het toestel ligt, of aan de provider, maar als ik een heel lange sms typ en ik kom op mijn derde reeks van 150 tekens terecht switcht mijn sms automatisch naar een mms. Werkt dit bij iedereen zo ? Kan dat gewijzigd worden eventueel.

Thanks iedereen voor al de prima input hier overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:59
Ik heb een nieuw probleem...
Gisteren heb ik een gereset naar fabrieksinstellingen.
Vanaf toen maakte mijn wekker-radio & andere radio's geluiden alsof ik heel tijd berichten krijg.
Zeer vaag hoe dat ineens komt want voor de reset was dit niet zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cfbarca
  • Laatst online: 22-04-2024
weet iemand waar ik de map "concepten" bij berichten kan vinden. een paar van mijn smsjes worden hier namelijk in opgeslagen, raar weet ook niet waarom en ik kan dit nergens terug vinden.

dacht eerst dat ze naar mijn mailbox werden gestuurd en daar in concepten stonden maar dat is ook niet zo

iemand een idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:52
cfbarca, concepten staan gewoon in de 'sms-thread' die je hebt met de betreffende persoon.
Word opgeslagen als 1e bericht. Als je dus op de sms thread van de betreffende persoon klikt, zou je je concept automatisch moeten zien!

Er bestaat dus niet zoiets als een 'conceptenmap'.

[ Voor 10% gewijzigd door Gaargod op 23-06-2011 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cfbarca
  • Laatst online: 22-04-2024
Gaargod schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 19:05:
cfbarca, concepten staan gewoon in de 'sms-thread' die je hebt met de betreffende persoon.
Word opgeslagen als 1e bericht. Als je dus op de sms thread van de betreffende persoon klikt, zou je je concept automatisch moeten zien!

Er bestaat dus niet zoiets als een 'conceptenmap'.
ah ok, nu zie ik het ja.

ben nog niet zo vertrouwt met android, bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 09:34

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 18:49:
......tekst over foto instellen als achtergrond.....
Verder ingezoomd dan jij hebt ingesteld? Bedoel je niet dat hetgeen dat jij hebt uitgeknipt is verdeeld over al je homescreens? Wil je dat niet dan moet je er voor kiezen dat de afbeelding op elk scherm hetzelfde is.

[ Voor 52% gewijzigd door 13art op 23-06-2011 19:19 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een paar dingetjes waar ik niet goed uitkom, en mss hebben jullie een oplossing.

Als ik een foto uit mijn galerij kies als achtergrond moet je dat precies knippen, ik denk dat jullie weten wat ik bedoel. Eenmaal de foto als achtergrond ingesteld is hij heel erg ingezoomd op een plek van de foto, kleiner dan waar je "geknipt" hebt, het geknipte is overigens perfect als screenlock-afbeelding. Is het uberhaupt mogelijk een foto volledig (ongeknipt) als achtergrond te gebruiken, en zo ja hoe stel ik dit in ?

Ik weet niet of het aan het toestel ligt, of aan de provider, maar als ik een heel lange sms typ en ik kom op mijn derde reeks van 150 tekens terecht switcht mijn sms automatisch naar een mms. Werkt dit bij iedereen zo ? Kan dat gewijzigd worden eventueel.

Thanks iedereen voor al de prima input hier overigens.
Dodol (wallpaper maker ,gratis in de market)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l3art schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 19:18:
[...]

Verder ingezoomd dan jij hebt ingesteld? Bedoel je niet dat hetgeen dat jij hebt uitgeknipt is verdeeld over al je homescreens? Wil je dat niet dan moet je er voor kiezen dat de afbeelding op elk scherm hetzelfde is.
die optie kies ik... Het gaat om een foto van de aarde omgeven door zwart heelal. Op die foto staat de aarde net in het midden. Ik wilde gewoon die foto op elk scherm volledig gelijk hebben, maar op de één of ander manier lukt dit niet. Ik heb het met andere foto's geprobeerd ook en telkens krijg ik een ingezoomd resultaat. Het zal wel poepsimpel zijn maar ik vind het gewoon niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 19:34:
[...]

die optie kies ik... Het gaat om een foto van de aarde omgeven door zwart heelal. Op die foto staat de aarde net in het midden. Ik wilde gewoon die foto op elk scherm volledig gelijk hebben, maar op de één of ander manier lukt dit niet. Ik heb het met andere foto's geprobeerd ook en telkens krijg ik een ingezoomd resultaat. Het zal wel poepsimpel zijn maar ik vind het gewoon niet...
Zie bij je eerste post,inderdaad "poepsimpel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 19:36:
[...]

Zie bij je eerste post,inderdaad "poepsimpel)
lol denk dat het probleem is dat de foto die ik wil gebruiken gewoon "vierkant" is en dus fout als formaat. Zelfs bij bij de optie 'make whole image as wallpaper' krijg ik een ingezoomde versie. Bij een foto in 'portrait mode' lukt het wel om hem volledig op mijn scherm te krijgen.
thnx voor de tips !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• illagen
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09-2024
Ik heb een probleem met het kopieren van bestanden naar mijn Samsung Galaxy S2.

Ik probeer foto's en muziek vanaf mijn computer naar de SGS2 te sturen.

Ik hang hem met een USB kabel aan mijn PC en kopieer de data bijvoorbeeld naar de usbStorage map. Er is nog voldoende ruimte vrij: zo'n 11 GB. Toch stopt de filetransfer op enig moment en ik kan er daarna ook niets meer bijzetten, hij blijft aangeven 'Error copying file' en het enige wat ik kan kiezen is 'Skip' of 'Cancel'.

Nou dacht ik dat ik de files misschien naar een verkeerde directory kopieerde, maar ik heb diverse directories gehad en het blijft mislukken.

Toen dacht ik slim te zijn en heb ik met FileExpert een FTP server gestart op mijn SGS2. Als ik ga uploaden, blijft de upload op enig moment hangen en kan ik ook niets meer versturen naar mijn SGS2.

Vandaag kwam mijn MicroSD kaartje binnen en ik heb hetzelfde geprobeerd naar mijn microSD kaartje, maar ook daar heb ik hetzelfde probleem (zowel FTP als via de USB kabel aan mijn PC).

Wat kan het probleem zijn?

Ik heb ook nog geprobeerd het microSD kaartje via een kaartlezer aan te sluiten op mijn Windows XP systeem en mijn Ubuntu 10 systeem, maar beide zien geen kaartje...

Heeft iemand een suggestie hoe ik wel fatsoenlijk files naar mijn SGS2 kan versturen? Ik wil er gewoon wat muziek opzetten, maar dat wordt me zo wel erg onhandig gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het misschien een bestand groter dan 3 of 4 GB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• illagen
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09-2024
Nope, het zijn bestandjes van tussen de 2 en 10 MB per stuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het mogelijk is door het kantelen van het scherm, dat de icoontjes ook mee kantelen horizontaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkels
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-10-2024

Wokkels

Het lekkerste zoutje

Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 20:45:
Weet iemand of het mogelijk is door het kantelen van het scherm, dat de icoontjes ook mee kantelen horizontaal?
Met bijvoorbeeld Launcher Pro kan dat wel ja :)

Permanent wintericon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fortfort
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 06:25
Heeft het overigens nog zin om de de camera update te draaien, als je nu de telfoon binnenkrijgt met de laatste firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Laatst online: 21-09 12:19
Mijn batterij van vandaag, krijg nu na een maand pas last van de battery drain.
Zie screenshots:
http://imageshack.us/phot...694/sc20110623185403.jpg/
http://imageshack.us/phot.../37/sc20110623185552.jpg/

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het ook, de ene keer wel, de andere keer niet. Eerste paar dagen dat ik op Vodafone zat was het ook bagger en haalde ik 11 á 12 uur. Nu weer 'gewoon' ruim anderhalve dag. En daarvoor ook geen last gehad.
Geen touw aan vast te knopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 17:15:
[...]

Een beetje omslachtig, maar als je de gewone wallpaper zet en niet die voor het lockscreen, dan krijg je de standaard achtergrond wel te zien. Als je die zet, dan krijg je de optie om het ook voor het lockscreen te gebruiken.
Heeft dit bij iemand gewerkt? Ik kan alleen direct een afbeeling uit mn gallery kiezen, geen liveachtergronden of standaardachtergronden meer dus. Ik heb er een mega-lelijke foto opgezet, maar krijg die dus nu niet meer weg :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:57
Is er een app of een instelling die ervoor kan zorgen dat er directe toegang is tot de stille modus EN een mode met alleen trillen. Nu moet je dat nog in het menu bij "trillen" zelf bepalen. Ik bedoel iets net als wat de HTC's hebben. Als je bij die telefoons de aan/uit knop ingedrukt hield kon je kiezen tussen trillen of stil. Bij de SGS2 alleen voor stil welke je dan zelf moet definiëren als trillen of volledig stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wokkels schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 21:23:
[...]

Met bijvoorbeeld Launcher Pro kan dat wel ja :)
Okay hartelijk dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:06
Dlocks schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 13:08:
Na 2 dagen en 4 uur zit mijn batterij op 29%. Toch maar eens opladen, dan is de batterij over een uurtje weer vol :)

[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 15:48:
[s]
[...]

ja mij ook moet ik zeggen, als ik dat hier allemaal hoor.

gisteren had ik hem wel in 22 uurtjes leeg, maar toen heb ik dik 2 uur angry birds gespeeld...

[...]

scherm staat altijd op auto.

[afbeelding]
Wifi aan scheelt al gauw 50% in batterijverbruik. 3G is een echte zuipert.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SgtElPotato schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 22:31:
[...]

[...]

Wifi aan scheelt al gauw 50% in batterijverbruik. 3G is een echte zuipert.
Als je alleen synchroniseren aan hebt staan thuis en voor de rest geen internet gebruikt, verbruikt wifi juist meer energie volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:06
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 22:33:
[...]

Als je alleen synchroniseren aan hebt staan thuis en voor de rest geen internet gebruikt, verbruikt wifi juist meer energie volgens mij.
Nope, mijn praktijk ervaring leert dat zelfs GPRS onzuiniger is al Wifi. Al scheelt het dan niet veel.
Je 3G antenne moet natuurlijk een stuk verder uitstralen, en als je bereik wat minder is en hij gaat zoeken naar een netwerk dan gaat het helemaal hard.
Laat je telefoon zonder sync e.d. maar eens leeg lopen op alleen 3G, GRPS en Wifi. Dan zul je zien dat Wifi een stuk minder verbruikt.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dlocks
[..]

[..]
Misschien dat 1 MMS goedkoper is dan 3 SMS'jes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke bug te pakken. Ik heb een paar maps in mijn menu om alles beter te kunnen ordenen. De icoontjes in die maps verspringen constant van plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroendh
  • Registratie: Januari 2008
  • Nu online
-Edwin- schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 22:18:
Is er een app of een instelling die ervoor kan zorgen dat er directe toegang is tot de stille modus EN een mode met alleen trillen. Nu moet je dat nog in het menu bij "trillen" zelf bepalen. Ik bedoel iets net als wat de HTC's hebben. Als je bij die telefoons de aan/uit knop ingedrukt hield kon je kiezen tussen trillen of stil. Bij de SGS2 alleen voor stil welke je dan zelf moet definiëren als trillen of volledig stil.
Ik gebruik nu deze als widget:https://market.android.co...h.widgets.silentmodeonoff
Werkt echt supper makkelijk, en je kan switchen tussen aan, tril of stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Toen ik wakker werd vanochtend was m'n foon dood. Moest de batterij eruit halen en er weer in doen om er weer leven in te krijgen :(

40% batterij weg.

Dit is dag 4 dat ik 'm heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkels
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-10-2024

Wokkels

Het lekkerste zoutje

Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 07:29:
Leuke bug te pakken. Ik heb een paar maps in mijn menu om alles beter te kunnen ordenen. De icoontjes in die maps verspringen constant van plaats.
Ja hier heb ik ook last van. Het lijkt ook niet mogelijk te zijn de iconen in mappen met de hand te ordenen... Jammer wel, want nu moet ik in de mappen nog steeds op zoek.

Permanent wintericon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asdrubaul
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-06 15:12
Zijn er op dit moment Bugs bekend die het plezier van deze telefoon drukken? Of heeft iemand irritatie punten gevonden?

Mijn vriendin heeft namelijk de HTC desire HD die vaak de fotos op de SD kaart niet meer kan vinden (dit is een oude bug die steeds nog af en toe voorkomt).

Verder heeft een collega van mij de Galaxy S2 nu sinds 2 dagen en hij is er erg goed over te spreken. Heb zelf al even wat met de telefoon gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:05
Asdrubaul schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 08:40:
Zijn er op dit moment Bugs bekend die het plezier van deze telefoon drukken? Of heeft iemand irritatie punten gevonden?

Mijn vriendin heeft namelijk de HTC desire HD die vaak de fotos op de SD kaart niet meer kan vinden (dit is een oude bug die steeds nog af en toe voorkomt).

Verder heeft een collega van mij de Galaxy S2 nu sinds 2 dagen en hij is er erg goed over te spreken. Heb zelf al even wat met de telefoon gewerkt.
Lees de 2 post boven je en dan nog camera, scherm etc. Maar dit alles kan bij mij de pret niet drukken (ik heb ook niet alle bugs). Ik zou direct weer voor dit toestel kiezen!

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Golf2vr6 schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 08:45:
[...]

Lees de 2 post boven je en dan nog camera, scherm etc. Maar dit alles kan bij mij de pret niet drukken (ik heb ook niet alle bugs). Ik zou direct weer voor dit toestel kiezen!
Tot nu toe heb ik idd alleen vannacht gehad dat ie vast was gelopen. Maar ik heb 'm net 4 dagen.

Verder werkt ie echt super. Top telefoon. Als ie niet meer vastloopt ben ik dik tevreden.
Camera is overigens subliem. Zo superscherp. Ook full-HD video. Verraste mij echt positief.

[ Voor 8% gewijzigd door AzzKickah op 24-06-2011 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-09 19:10
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 22:33:
[...]

Zou je dit kunnen onderbouwen, onderstaande tekst is dus volgens jou niet juist?
WiFi, 3G, and how it affects things
The second biggest battery killer (after the screen), and the one most apt to cause battery life problems is the 3G radio in your phone. Looking at the sky and determining which signal to lock on to, and when to switch, is a huge drain on your battery. You can test this yourself. Spend a day outside doing some drinking doing some healthy activities and check your battery life. The next day, spend it inside your cube at work, or deep in your basement where the signal sucks. Your battery life suffers. A lot.

Believe it or not, the WiFi radio uses a lot less battery. A big part of this is the way it locks on to a signal and doesn't switch until it's told to, or the signal degrades enough that a proper connection can't be maintained. We can use this to our advantage, because that's what we do -- exploit everything we learned from the Science Channel to our own benefit :)
Bron: http://www.androidcentral...y-life-your-android-phone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-09 21:57
Is het mogelijk om mijn smstoon te herhalen als ik het smsje nog niet bekeken heb op mijn Galaxy S2? Bij mijn vorige telefoon de UltraTouch kon dit, dat hij om de zoveel minuten weer een toontje liet horen asl ik hem nog niet gelezen had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Fist schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 10:16:
Is het mogelijk om mijn smstoon te herhalen als ik het smsje nog niet bekeken heb op mijn Galaxy S2? Bij mijn vorige telefoon de UltraTouch kon dit, dat hij om de zoveel minuten weer een toontje liet horen asl ik hem nog niet gelezen had.
Als je een aftermarket SMS app installeert (Chomp, Handsent, etc.) i.i.g. wel. Zonder extra app/tool niet zomaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

Fist schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 10:16:
Is het mogelijk om mijn smstoon te herhalen als ik het smsje nog niet bekeken heb op mijn Galaxy S2?
Dat is in ieder geval mogelijk met Tasker, maar is eventueel overkill als je niet van tweaken houdt. Dan kun je in de market altijd zoeken op repeat sms notification

Constructed: Silver || Limited: Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-09 21:57
Helemaal top, precies wat ik zocht. Dankje=)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:32
Brad Pitt schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 10:24:
[...]

Als je een aftermarket SMS app installeert (Chomp, Handsent, etc.) i.i.g. wel. Zonder extra app/tool niet zomaar.
Vreemd, mijn sms geluid blijft gewoon herhalen en ik heb geen handcent of wat dan ook geinstalleerd. Dacht dat het een standaard functie was?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:50
Phusebox schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 10:54:
[...]

Vreemd, mijn sms geluid blijft gewoon herhalen en ik heb geen handcent of wat dan ook geinstalleerd. Dacht dat het een standaard functie was?
Je bent gewoon veel te populair :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Vreemd, mijn sms geluid blijft gewoon herhalen en ik heb geen handcent of wat dan ook geinstalleerd.
Knap. Heb dat niet.
Dacht dat het een standaard functie was?
Dan mag ik hopen dat het ook uit te zetten is, niet? Doe even een screenie van die optie dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cut the Rope is uit. :)

Gratis versie voor Nexus maar werkt op S2:

http://www.getjar.com/mob...ree-for-google-nexus-one/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Laatst online: 09:59
AzzKickah schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 08:24:
Toen ik wakker werd vanochtend was m'n foon dood. Moest de batterij eruit halen en er weer in doen om er weer leven in te krijgen :(

40% batterij weg.

Dit is dag 4 dat ik 'm heb.
Dat heb ik dus ook!
Is al 3x gebeurt op 2 weken...
Nu heb ik een factory reset gedaan, hopelijk doet het wat af :)

Sinds de factory reset gaat mijn batterij trouwens zeeeeer lang mee.. Van 1 dag en 5 uur naar ongeveer 2 dagen en enkele uren.. Terwijl ik dezelfde programma's erop heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Geweldig! :D
Beetje Angry Birds achtige game, maar dan anders. Erg leuk! _/-\o_
frye schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 13:25:
[...]

Dat heb ik dus ook!
Is al 3x gebeurt op 2 weken...
Nu heb ik een factory reset gedaan, hopelijk doet het wat af :)

Sinds de factory reset gaat mijn batterij trouwens zeeeeer lang mee.. Van 1 dag en 5 uur naar ongeveer 2 dagen en enkele uren.. Terwijl ik dezelfde programma's erop heb :)
Hmm OK.. Dus een factory reset verwijdert niet je apps + instellingen? :?

[ Voor 26% gewijzigd door AzzKickah op 24-06-2011 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
[...]

Heb jij niet NoLed nog steeds erop staan?
AzzKickah schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 13:33:
[...]

[...]

Hmm OK.. Dus een factory reset verwijdert niet je apps + instellingen? :?
Ik denk dat hij bedoelt dat hij na factory reset hetzelfde apps erop heb gezet, met backup of handmatig

[ Voor 34% gewijzigd door businka19 op 24-06-2011 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Sorry, dubbel post

[ Voor 93% gewijzigd door businka19 op 24-06-2011 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroonjuweel
  • Laatst online: 04-08-2020
Is hier iemand die de camera mod heeft uitgeprobeerd van xda? Bij mij werkt het nl. niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand ervaringen / problemen met het automatisch schakelen van data naar wifi?

ben vanmorgen om 8:30 op het werk naar binnen gelopen. Telefoon ligt 6 meter van de router af en heeft dus altijd volledig bereik.
Nu pak ik hem net, ontgrendel en zie het wifi en het 3G icoontje in beeld.
Dit is me al eens eerder opgevallen.

Andersom is het nog niet gebeurt, als ik naar buiten loop en ik ontgrendel staat er gewoon 3G en geen wifi icoontje.

Maar houd dat in dat hij pas gaat schakelen als ik hem ontgrendel?
en update hij dan steeds alles via de dataverbinding, terwijl hij ook volledig wifi heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 14:53:
heeft iemand ervaringen / problemen met het automatisch schakelen van data naar wifi?

ben vanmorgen om 8:30 op het werk naar binnen gelopen. Telefoon ligt 6 meter van de router af en heeft dus altijd volledig bereik.
Nu pak ik hem net, ontgrendel en zie het wifi en het 3G icoontje in beeld.
Dit is me al eens eerder opgevallen.

Andersom is het nog niet gebeurt, als ik naar buiten loop en ik ontgrendel staat er gewoon 3G en geen wifi icoontje.

Maar houd dat in dat hij pas gaat schakelen als ik hem ontgrendel?
en update hij dan steeds alles via de dataverbinding, terwijl hij ook volledig wifi heeft?
Wi-Fi slaapstandbeleid op 'Nooit' zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinus73
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 09:04
embee schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 10:27:
[...]

Dat is in ieder geval mogelijk met Tasker, maar is eventueel overkill als je niet van tweaken houdt. Dan kun je in de market altijd zoeken op repeat sms notification
Is Llama niet een goedkoper/beter alternatief. Ik ben het nu aan het testen, maar ziet er goed uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 15:26:
[...]

Wi-Fi slaapstandbeleid op 'Nooit' zetten.
waar zit dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:46
wifi instellingen--> menu--> geavanceerd

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Ik heb de Galaxy nu een dag en vind het een erg mooi toestel!
Een hele verbetering ten opzichte van m'n Motorola Milestone.

Ik ben alleen een van de gelukkige waarbij Kies niet goed werkt en kan dus niet updaten.
Krijg telkens de melding als ik mijn telefoon aansluit 'sluit het apparaat opnieuw aan in de modus samsung kies pc studio'.
Is hier inmiddels al een soort van oplossing voor?
Heb zo'n beetje alles geprobeerd wat ik hier en op XDA kon vinden zoals UK versie downloaden, drivers opnieuw installeren etc.

Wat ik ook wel vervelend vind is dat gegevens upload via Kies Air of Websharing niet werkt.
Zowel het interne geheugen als op een SD kaart wil ie geen gegevens op zetten.
Vrij vervelend om telkens via een USB kabel de telefoon aan m'n PC te hangen. (Massa opslag via USB werkt dus wel gewoon)

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ewivis schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 15:44:
[...]

wifi instellingen--> menu--> geavanceerd
dat stond al op nooit.
maar ik weet niet of hij dan pas omspringt, of dan pas het icoontje gaat aanpassen.

het is trouwens de overstap van data naar wifi waarvij dat gebeurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Denskie Probeer y5 batterysaver eens. Werkt heel goed met data-wifi schakeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:09
Radiance schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 15:55:
Ik heb de Galaxy nu een dag en vind het een erg mooi toestel!
Een hele verbetering ten opzichte van m'n Motorola Milestone.

Ik ben alleen een van de gelukkige waarbij Kies niet goed werkt en kan dus niet updaten.
Krijg telkens de melding als ik mijn telefoon aansluit 'sluit het apparaat opnieuw aan in de modus samsung kies pc studio'.
Is hier inmiddels al een soort van oplossing voor?
Heb zo'n beetje alles geprobeerd wat ik hier en op XDA kon vinden zoals UK versie downloaden, drivers opnieuw installeren etc.

Wat ik ook wel vervelend vind is dat gegevens upload via Kies Air of Websharing niet werkt.
Zowel het interne geheugen als op een SD kaart wil ie geen gegevens op zetten.
Vrij vervelend om telkens via een USB kabel de telefoon aan m'n PC te hangen. (Massa opslag via USB werkt dus wel gewoon)
USB debugging uitzetten in Applicaties -> Ontwikkeling oid. Tweede probleem herken ik niet, Kies Air werkt hier best goed.
Pagina: 1 ... 18 ... 50 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessoires voor de Samsung Galaxy SII mogen hier: : <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1456247/">Accessoires voor de Samsung Galaxy SII </a>.

Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1457175/">dit</a> topic.

Algemene Android software vragen mogen in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1462524/">Android Market en applicatietopic (deel 13)</a> of in een van de eerdere delen.

Discussie over het scherm van de S2 mag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1464029" target="_blank">hier</a>.

Discussie over de batterijduur van de S2 mag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1463861" target="_blank">hier</a>.