• Anoniem: 274613
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Wekko306 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:35:
[...]

In principe hoef je apps in Android niet te sluiten via taakbeheer of een task killer, zolang die apps tenminste niet onnodig op de achtergrond CPU blijven gebruiken. Dat ze in het geheugen blijven staan is niet erg (in tegendeel) dus goed geprogrammeerde apps zou je niet hoeven force-closen.
ah, ok.

ik zet in ieder geval wel altijd de wifi uit, dat vind ik echt energieverspilling 's nachts.
en de data staan standaard uit, zie / lees dat velen die ook altijd aan hebben?

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:22
s.v.seters schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:07:
[...]

Is niet nodig. Als er vingervlekken op zitten en ik stop hem in mijn zak, zijn de vlekken weer weg als ik hem eruit haal.
Wauw, jij hebt magische broekzakken? Ik moet met een microvezel doek flink poetsen om het weg te krijgen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Niet online
Phusebox schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 16:51:
[...]

Wauw, jij hebt magische broekzakken? Ik moet met een microvezel doek flink poetsen om het weg te krijgen.
2x heen en weer over de broek enz e zijn allemaal weg.
weet ik natuurlijk niet of jij vettige vingers hebt :o
gebruikershaes schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 16:47:
Brad pitt de nieuwe Phusebox in wording? ;)
Nee hoor. Denk niet dat er iemand blijer is met de telefoon dan ik. Kan hem niet neerleggen, zit er de hele dag mee te rommelen. Vanaf opstaan tot (met moeite want wil doorgeen) slapen. Absurd fijn, absurd snel, absurd stabiel bij hogere snelheden, mooiste scherm ever, alle apps draaien en installeren sneller dan op welke telefoon ooit, etc. Zou hem meteen zonder enig nadenken weer kopen. Maar dat wil niet zeggen dat álles koek en ei is ;)

Nickname does not reflect reality

• Phusebox
I agree, (vrijwel) alles werkt lekker snel, en dus check ik nu eerder internet of een filmpje op mijn telefoon dan op mijn iPad... nadeel alleen is dat ik 's avonds als ik thuis ben (en de telefoon dus het meest gebruik) nog maar een half uurtje heavy use over is en dan is ie leeg... Blijft echt het grootste minpunt van deze telefoon, al het andere kan ik misschien nog wel door de vingers zien, maar het energieverbruik is echt absurd hoog.

• Niet online
ik heb nog geen last gehad van de problemen.
komt ook doordat ik in de IT werk en dus de hele dag al aan de pc zit. Ik gebruik mijn telefoon dus zelden overdag en 's avonds maar een beetje aangezien ik dan toch alles al gedaan heb.

In het weekend gebruik ik hem inderdaad veel.

• boombes
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:26
Hallo allemaal,

Ik ben ook een eigenaar van een galaxy s 2 maar kan niet zeggen dat ik er trots op ben. Heb 2 grote problemen met het apparaat en denk hem zelfs hiervoor terug te brengen:

1): Telefoon gaan soms in "frenzymode" als ik me carkit van pioneer aankoppel, dwz dat de accu dan binnen 15 min leeg wordt getrokken, hierop wordt ik attent gemaakt door mijn half in brand staande broekzak (iets overdreven). Het scherm reageert dan totaal niet meer, gaat niet meer aan en geen feedback meer van touchknoppen. Enige dat ik hieraan kan doen is de accu eruit trekken of wachten totdat de accu helemaal leeg is. Op de grafiek van cpu usage wordt +/- 15-20% aangegeven dus hier kan het in mijn ogen niet aan liggen.
Heb al op de website van pioneer gekeken echter geen firmware updates. Dit is een heel ernstig probleem en wil graag weten of meer mensen hier last van hebben.

2) Telefoon kan soms geen telefoon gesprekken ontvangen of de verbinding valt binnen een aantal seconden weg. Heb vorig jaar bij mijn htc wildfire een nieuwe simkaart gekregen dus denk niet dat hier hieraan ligt. Als 1 ding een telefoon moet doen is het wel bellen!

Heeft iemand een oplossing voor deze problemen of zijn er meer mensen die hier last van hebben ik hoor het heel graag!

[Voor 10% gewijzigd door boombes op 08-06-2011 17:24]

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

Anoniem: 408269

Brad Pitt schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 16:54:
[...]

Nee hoor. Denk niet dat er iemand blijer is met de telefoon dan ik. Kan hem niet neerleggen, zit er de hele dag mee te rommelen. Vanaf opstaan tot (met moeite want wil doorgeen) slapen. Absurd fijn, absurd snel, absurd stabiel bij hogere snelheden, mooiste scherm ever, alle apps draaien en installeren sneller dan op welke telefoon ooit, etc. Zou hem meteen zonder enig nadenken weer kopen. Maar dat wil niet zeggen dat álles koek en ei is ;)
Hier kan ik mij helemaal in vinden het is gewoon een top telefoon.

• iklucas
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18:50
Hoe hebben jullie de gegevens ingestuurd naar samsung voor de SD kaart?

Ik heb me geregistreerd, maar moet je het ergens heen mailen? of per post?

• Dlocks
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-12-2022
iklucas schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 17:37:

Als het goed is heb je een mail ontvangen met daarin onderstaande instructies:
Bedankt voor je registratie!

Dit is een registratiebevestiging van je aanmelding en deze e-mail dient als bewijs van je deelname aan de promotie. Dit is tevens je garantiebewijs voor de 8GB microSD geheugenkaart, dus bewaar deze e-mail goed!

Stuur (een kopie van) deze aanmelding samen met een kopie van je aankoopbon naar:

Samsung Galaxy S II 8GB Pre Sale
Antwoordnummer 1185
6200 VB MAASTRICHT

Deze gegevens dienen voor 8 juli 2011 te zijn ontvangen door Samsung. Houd er rekening mee dat deze actie alleen geldt voor toestellen die voor 1 juli 2011 zijn aangeschaft.
De 8GB microSD geheugenkaart wordt zo spoedig mogelijk naar je toegestuurd, nadat we je complete inzending hebben ontvangen.
Voor vragen of opmerkingen kun je contact opnemen met de Samsung Service- en informatielijn: 0900-2020088 (10 cent/minuut).
Post, zoals staat ingegeven in de mail die je terug krijgt.

[Edit] Iets met spuit 11 ensow :P

[Voor 7% gewijzigd door Brad Pitt op 08-06-2011 17:43]

Nickname does not reflect reality

108886

Brad Pitt schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:18:
[...]

Laat ik de eerste zijn: geen dead pixels (wil ik geloven) en gele/donkerdere zijkant (geloof ik niks van)? ;)
Geen van beide inderdaad, nu is hij 100% top, net als het vorige toestel, op de micro na uiteraard :)

Anoniem: 408269

Mensen werkt jullie socialhub naar behoren? Die van mij wil niet goed synchroniseren namelijk. om de haverklap werkt het niet.

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

omg, alles wijst zich vanzelf in het bevestigingsmailtje. ik kan me niet voorstellen hoe je deze vraag kunt stellen tenzij je niet eens de moeite hebt genomen om dat mailtje even door te lezen.

• jordy5
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:49
boombes schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 16:59:
Hallo allemaal,

Ik ben ook een eigenaar van een galaxy s 2 maar kan niet zeggen dat ik er trots op ben. Heb 2 grote problemen met het apparaat en denk hem zelfs hiervoor terug te brengen:

1): Telefoon gaan soms in "frenzymode" als ik me carkit van pioneer aankoppel, dwz dat de accu dan binnen 15 min leeg wordt getrokken, hierop wordt ik attent gemaakt door mijn half in brand staande broekzak (iets overdreven). Het scherm reageert dan totaal niet meer, gaat niet meer aan en geen feedback meer van touchknoppen. Enige dat ik hieraan kan doen is de accu eruit trekken of wachten totdat de accu helemaal leeg is. Op de grafiek van cpu usage wordt +/- 15-20% aangegeven dus hier kan het in mijn ogen niet aan liggen.
Heb al op de website van pioneer gekeken echter geen firmware updates. Dit is een heel ernstig probleem en wil graag weten of meer mensen hier last van hebben.
Frenzymode ;) lijkt meer op een vastgelopen process. Aankoppelen bedoel je neem ik aan via bluetooth. Lijkt me dat er of iets conflicterends gebeurt met de bluetooth of een of andere app op je toestel over de zeik gaat. Kijk even bij de koppelingsopties op je telefoon en speel daar met enkele settings mbt wat hij met je carkit moet doen.
2) Telefoon kan soms geen telefoon gesprekken ontvangen of de verbinding valt binnen een aantal seconden weg. Heb vorig jaar bij mijn htc wildfire een nieuwe simkaart gekregen dus denk niet dat hier hieraan ligt. Als 1 ding een telefoon moet doen is het wel bellen!

Heeft iemand een oplossing voor deze problemen of zijn er meer mensen die hier last van hebben ik hoor het heel graag!
ik heb dit probleem niet, maar misschien een factory reset als niemand je verder kan helpen en kijken of het probleem is opgelost.

• jordy5
  • Laatst online: 22:49
Brad Pitt schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:35:
Scherper lukte me even niet zo snel maar dit is in het donker de statusbalk omlaag op mijn S2 ;)

[afbeelding]

Inclusief de (zo goed als zelden als negatief bemerkbaar zijnde) donkerdere linker kant.
Is het alleen bij donkere vlakken. Ik zie soms wel verschil, maar storend zeker niet. In de browser app 100% brightness nooit het verschil gezien. Alleen bij homescreen lichtjes.

• Durazno
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-12-2022
Heeft iemand ervaring met het feit dat als je de SIM vervangt door een andere, je tel gewoon opstart maar dat je niet naar je apps scherm kan? en is er een manier om deze "beveiliging" te verwijderen, want als ik de andere SIM er weer indoet is alles weer... :s
bedankt!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:39
Durazno schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 18:47:
Heeft iemand ervaring met het feit dat als je de SIM vervangt door een andere, je tel gewoon opstart maar dat je niet naar je apps scherm kan? en is er een manier om deze "beveiliging" te verwijderen, want als ik de andere SIM er weer indoet is alles weer... :s
bedankt!
Ergens in Opties - Locatie en Beveiliging?

• Plexcon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-11-2022
Iemand al last van een doode pixel?
Ben benieuwd,Want ik heb vanaf maandag een roze/rood achtige pixel en wil er graag mee terug maar weet alleen niet of dit wel onder de garantie valt.

• Durazno
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-12-2022
Net gekeken, maat welke instelling is dat dan? of ben ik nou zo scheel? :p

• Anoniem: 286128
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Plexcon schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 18:53:
Iemand al last van een doode pixel?
Ben benieuwd,Want ik heb vanaf maandag een roze/rood achtige pixel en wil er graag mee terug maar weet alleen niet of dit wel onder de garantie valt.
Dood of houdt ie gewoon een schoonheidsslaapje?
Dood is namelijk heel wat anders vaak hè :+.

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:39
Durazno schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 18:55:
Net gekeken, maat welke instelling is dat dan? of ben ik nou zo scheel? :p
Weet het niet zeker, maar heb wel iets gehoord dat je telefoon word geblokkeerd als je er een andere sim indoet, en dat er een smsje word gestuurd naar een nummer wat je erin zet.
Maar dat moet je volgens mij wel eerst aanzetten..

• iklucas
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18:50
Dlocks schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 17:43:
[...]

Als het goed is heb je een mail ontvangen met daarin onderstaande instructies:

[...]
Thanks voor de reacties, mijn excuses, zie net dat ik naar de verkeerde mail had gekeken, dank jullie!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-05 10:05
Ik heb sinds vandaag mijn Galaxy S2 ontvangen...
Ik heb hem eerst enkele uren (ongeveer 3 uur) gebruikt.
Hij was ongeveer 28% en toen heb ik hem aan de lader gehangen.
Ik lees hier berichten dat hij 8 uur moet opladen.
Maar na 2 uur is hij al voor 90% ongeveer opgeladen...

Is er iets mis?
Ik gebruik de standaard lader die in de doos aanwezig was.

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:03

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

frye schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 19:12:
Ik heb sinds vandaag mijn Galaxy S2 ontvangen...
Ik heb hem eerst enkele uren (ongeveer 3 uur) gebruikt.
Hij was ongeveer 28% en toen heb ik hem aan de lader gehangen.
Ik lees hier berichten dat hij 8 uur moet opladen.
Maar na 2 uur is hij al voor 90% ongeveer opgeladen...

Is er iets mis?
Ik gebruik de standaard lader die in de doos aanwezig was.
Nee, je hebt gewoon geluk met je toestel ;)

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• simthadim
  • Laatst online: 17-05 08:55
Iemand van jullie ook problemen met de spraakherkenning, niet dat deze af en toe niet pakt wat je zegt, maar dat deze niet meer werkt? Ik doel dan op de spraakherkenning van samsung (2x klikken op de menu button), normaal zei ze dan "what would you like to do". Maar nu niet meer =(.
Misschien dat Lookout beetje loopt te conflicteren, maar geen idee hoe ik daar achter kom (de laatste app die ik geinstaleerd heb).
Moet er dan wel bijzeggen dat ik ook bij "actieve services" altijd alle services uitvink die ik niet gebruikte (waaronder de spraakherkenning), maar dit zou toch geen effect moeten hebben naar meerdere reboots?

cheers!

• Niet online
simthadim schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 19:16:
Iemand van jullie ook problemen met de spraakherkenning, niet dat deze af en toe niet pakt wat je zegt, maar dat deze niet meer werkt? Ik doel dan op de spraakherkenning van samsung (2x klikken op de menu button), normaal zei ze dan "what would you like to do". Maar nu niet meer =(.
Misschien dat Lookout beetje loopt te conflicteren, maar geen idee hoe ik daar achter kom (de laatste app die ik geinstaleerd heb).
Moet er dan wel bijzeggen dat ik ook bij "actieve services" altijd alle services uitvink die ik niet gebruikte (waaronder de spraakherkenning), maar dit zou toch geen effect moeten hebben naar meerdere reboots?

cheers!
ik heb wel dat ik kort bij de telefoon moet praten en hard moet praten.
Maar waarom zet je services uit? Dat is toch totaal niet nodig?

Maar dat mag er niks mee te maken hebben, als ze nu wel gewoon lopen...
denk dat je ook een hard-reset moet doen...

• Plexcon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-11-2022
Anoniem: 286128 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 19:01:
[...]

Ik zou het niet weten, heb momenteel alleen een zeer slechte camera in beschikking.
Hij geeft nog kleur, maar ik denk dat hij evengoed dood is omdat hij geen kleur verschil meer aangeeft.(Hij blijft dus op Rood Roze)

[Voor 3% gewijzigd door Plexcon op 08-06-2011 19:21]

• Jeroenneman

Jeroenneman

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• boombes
jordy5 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 18:23:
[...]
Orginele post:

Hallo allemaal,

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Frenzymode ;) lijkt meer op een vastgelopen process. Aankoppelen bedoel je neem ik aan via bluetooth. Lijkt me dat er of iets conflicterends gebeurt met de bluetooth of een of andere app op je toestel over de zeik gaat. Kijk even bij de koppelingsopties op je telefoon en speel daar met enkele settings mbt wat hij met je carkit moet doen.

[...]

ik heb dit probleem niet, maar misschien een factory reset als niemand je verder kan helpen en kijken of het probleem is opgelost.
Misschien had ik iets vollediger moeten zijn: het is niet elke keer als ik hem via blauwetand aankoppel met me carkit. Het is een op de X keer waarbij X een variable is. Wat een intermitterende storing zou zijn en dus eigenlijk niet van een constante af kan hangen zoals software die geladen is, tenzij dat het software is die op een specifiek moment geladen is.

Ben nu zelf met een experimentje bezig op dit gebied: Elke keer het frontje eraf halen want mijn hypothese is dat: als ik instap hij connectie begint te maken maar voordat het helemaal rond is ik mijn auto start waardoor de radio helemaal spanningsvrij wordt gemaakt en er weer een nieuwe pairing plaats moet vinden maar denkelijk dat daar een conflict onstaat alleen het is niet elke keer.

(Ik ben troubleshooter van beroep en ben hierop uitgekomen, echter dit is ver van mijn vak gebied en het zou zéér fijn zijn als iemand die meer met dit soort apparaten te maken heeft, zou kunnen be-amen dat dit een mogelijke oorzaak is / kan zijn)

[Voor 33% gewijzigd door boombes op 08-06-2011 19:31]

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

• Kanivan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-04 16:51
ik heb een avi en een srt bestand die ik via de standaard media player van de S2 probeer af te spelen. Het avi bestand speelt hij af maar zonder ondertiteling. Op de pc werkt het wel met Windows media player. Moet ik een andere media player voor de S2 gebruiken of is er een andere oplossing?

------
Al opgelost. ik had de bestanden in een algemene map gezet. Als je de bestanden in de standaard moviemap zet dan werkt de ondertiteling wel.

[Voor 20% gewijzigd door Kanivan op 08-06-2011 20:13]

• sneeziaz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 09:33
Weet iemand waarom mijn afbeeldingen in Whatsapp die mensen mij sturen niet wllen downloaden?
Ze verschijnen tevens als corrupted file icoontje in mijn fotoalbum
Ik heb hetzelfde probleem als ik via 3g online zit, ik kan wel afbeeldingen versturen, maar downloaden lukt niet, van meerdere personen geprobeerd. Echter als ik op mijn wifi online ben lukt het wel..! Zeer vreemd.

tsjoe

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Via wifi werkt het wel? Zoja maat heeft hetzelfde probleem

Burp

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:56

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Ik heb de GS2 nu net een uur en ik heb nu al een hekel aan Touchwiz. Trekt dat nog bij?

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output.

• sneeziaz
@ Wii4all
Ja, via wifi kan ik wel probleemloos Whatsapp images downloaden van anderen. Echter via 3G niet, krijg bijna direct een verbindingsfoutmelding oid. Versturen lukt wel -_-. Zal toch aan de S2 icm 3G icm Whatsapp te liggen lijkt me, aangezien anderen met een HTC en/of Iphone dit probleem niet hebben, en in dit topic zijn we al met zijn 3'tjes die dit probleem ervaren (timmmehhh, maat van je, en ik :()

tsjoe

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Vandaag gebeld voor die 2e galaxy s2 die ik per ongeluk ontvangen had. uiteindelijk een geirriteerde reactie van hun kant dat ze me zonder ordernummer niet verder kunnen helpen. nogmaals uitgelegd dat er geen ordernummer vermeld staat... Geen resultaat. Ze bekijken het maar. Voorlopig dus een verzegelde reserve s2 in de kast :)

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

• boombes
BillSpaarbank schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 20:32:
Vandaag gebeld voor die 2e galaxy s2 die ik per ongeluk ontvangen had. uiteindelijk een geirriteerde reactie van hun kant dat ze me zonder ordernummer niet verder kunnen helpen. nogmaals uitgelegd dat er geen ordernummer vermeld staat... Geen resultaat. Ze bekijken het maar. Voorlopig dus een verzegelde reserve s2 in de kast :)
En dat vond je handig om hier te vermelden ?:)

• Gruijters
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-05 21:07
Vanmiddag ook eentje ontvangen en al een paar uurtjes mee zitten spelen. Prachtig apparaat, groot scherm (kom van een BB Bold). Kleuren imo te verzadigd. Batterij duur ben ik erg benieuwd na. Na 3-4 uurtjes gespeeld te hebben ziet hij er angstvallig leeg uit al.... WIFI continue aangehad, wat gewhatsapped, wat apps gedownload, apps geordend etc.

Trilfunctie heb ik altijd aan; geen geluiden. Geen tril feedback etc.

Heeft iemand nog nuttige tips voor besparing van de batterij?

En nog een vraagje, de zijtoets met hard-zacht, als ik hier op klik gaat de trilfunctie naar de geluidsniveau, is dit ergens in te stellen dat dit bijvoorbeeld alleen te gebruiken is tijdens een gesprek?

• SizzLorr
  • Laatst online: 27-08-2019
Yes! nieuwe toestel is weer onderweg, morgen in mijn handen. :)

Wat ik me nu afvraag is, als ik nou een officiele firmware flash via Odin, wordt de flash counter dan ook opgehoogd? Ben van plan om de nieuwe 2.3.4 er direct op te gooien, Samsung Nederland kenende duurt het minimaal een maand of 3 voordat ze bij zijn en dan heb ik het niet eens over KE7.

Cryptocurrency is the real Occupy Wallstreet!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:39
Ben net bij de Mediamarkt Arnhem geweest vanwege de defecte pixel op mijn SGS2. Ondanks dat ze nog genoeg op voorraad hadden wilde men het niet omruilen maar opsturen ter reparatie met daarbij de opmerking dat het 3-4 weken kan duren. Ook durfde men niets te roepen over de pixel policy van Samsung, dus of het gerepareerd/vervangen zou worden is niet bekend.

Jammer, ik leer er wel mee leven. Voor 1 defecte pixel wil ik 'm niet 3-4 weken missen. Ik heb er overigens wel spijt van dat ik 'm niet alsnog bij Coolblue heb besteld, CB zou dit beter opgelost hebben.

• boombes
sylvesterrr schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 20:45:
Ben net bij de Mediamarkt Arnhem geweest vanwege de defecte pixel op mijn SGS2. Ondanks dat ze nog genoeg op voorraad hadden wilde men het niet omruilen maar opsturen ter reparatie met daarbij de opmerking dat het 3-4 weken kan duren. Ook durfde men niets te roepen over de pixel policy van Samsung, dus of het gerepareerd/vervangen zou worden is niet bekend.

Jammer, ik leer er wel mee leven. Voor 1 defecte pixel wil ik 'm niet 3-4 weken missen. Ik heb er overigens wel spijt van dat ik 'm niet alsnog bij Coolblue heb besteld, CB zou dit beter opgelost hebben.
Een tip download even flashlite en dan zet je het zwaailicht een half uurtje aan en kijk eens of het dan weg is.
Verschil tussen luie pi(k)sel en dode pixel. Als die nog iets doet gaat ie daarna waarschijnlijk gewoon weer meedoen

• SizzLorr
sylvesterrr schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 20:45:

Ik heb hem bij Coolblue besteld, ook 1 defecte pixel, werd zonder pardon omgeruild. Mediamarkt koop al jaren niks meer, alleen even binnenlopen als ik iets wil proberen meer ook niet. Die hele klantenservice van hun is waardeloos. Als je nog binnen de 14 dagen termijn zit moet je hem gewoon retourneren en bij Coolblue bestellen.

• Mawlana
boombes schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 20:47:
[...]

Een tip download even flashlite en dan zet je het zwaailicht een half uurtje aan en kijk eens of het dan weg is.
Verschil tussen luie pi(k)sel en dode pixel. Als die nog iets doet gaat ie daarna waarschijnlijk gewoon weer meedoen
Ik heb Pixelfixer geprobeerd (een nachtje aan laten staan), dat heeft niet opgelost. Het is een luie pixel (het is enkel te zien bij sommige kleuren).
SizzLorr schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 20:49:
[...]

Ik heb hem bij Coolblue besteld, ook 1 defecte pixel, werd zonder pardon omgeruild. Mediamarkt koop al jaren niks meer, alleen even binnenlopen als ik iets wil proberen meer ook niet. Die hele klantenservice van hun is waardeloos. Als je nog binnen de 14 dagen termijn zit moet je hem gewoon retourneren en bij Coolblue bestellen.
Daarom, Coolblue heeft wel fatsoenlijke service (voorbeeld: http://www.facebook.com/c...posts/10150642834650537). Het is doorgaans wel iets duurder dan de concurrent, maar de service is top (verder geen toeslag bij creditcard-betalingen!).

• SizzLorr
sylvesterrr schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 20:53:
Daarom, Coolblue heeft wel fatsoenlijke service (voorbeeld: http://www.facebook.com/c...posts/10150642834650537). Het is doorgaans wel iets duurder dan de concurrent, maar de service is top (verder geen toeslag bij creditcard-betalingen!).
Verdomme ik lees net op die site dat ik hem ook gewoon in de winkel hier in Eindhoven had om kunnen ruilen. :( Tja, gebeurd is gebeurd heb hem morgen toch. :)

• sneeziaz
Update over images downloaden via Whatsapp:
We zijn niet de enige! (uit het Whatsapp voor Android topic:
Anoniem: 371132 in "WhatsApp voor Android"

tsjoe

• BillSpaarbank
  • Niet online
boombes schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 20:37:
[...]

En dat vond je handig om hier te vermelden ?:)
Je hebt eigenlijk gelijk. ik stuur hem morgen wel terug met een briefje erbij.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:17
[...]

Had hem ook bij Coolblue besteld. Aan de telefoon zeiden ze (was nog toen ze geen voorraad hadden) dat ik hem wel mocht komen omruilen als ze er effectief terug op voorraad waren. Na 16 dagen ging ik er dus naartoe, maar bleek dat het binnen de 14 dagen moest, en een dode pixel was nogal twijfelachtig, of dit wel omgeruild zou moeten worden. Ze hebben toen een mailtje naar de baas gestuurd en vandaag heb ik mijn nieuwe SGS II in ontvangst mogen nemen :) Helaas wel van zaterdag moeten wachten (moest hem daar laten) tot ik hem had, maar nu heb ik tenminste geen dode pixel meer :) Prima service daar inderdaad bij Coolblue! Het kost wel iets meer, maar daar krijg je ook goede service voor terug.

Wat ik me overigens afvraag, is er nu al een 2.3.4 update? Want ik las hier ietsje naar boven dat die uit was?

• Jeroenneman

Jeroenneman

Kanivan schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 20:03:
ik heb een avi en een srt bestand die ik via de standaard media player van de S2 probeer af te spelen. Het avi bestand speelt hij af maar zonder ondertiteling. Op de pc werkt het wel met Windows media player. Moet ik een andere media player voor de S2 gebruiken of is er een andere oplossing?

------
Al opgelost. ik had de bestanden in een algemene map gezet. Als je de bestanden in de standaard moviemap zet dan werkt de ondertiteling wel.
Whoah, dit ding kan srt files gewoon prima koppelen aan films? Damn, dat kan WMP 12 niet eens standaard, en dat is een desktop OS!

Nice going Samsung!

• SizzLorr
Jo... schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 21:01:
Wat ik me overigens afvraag, is er nu al een 2.3.4 update? Want ik las hier ietsje naar boven dat die uit was?
Nee maar geruchten is dat hij volgende week uitkomt. Ik wil die erop hebben omdat de geruchten is dat het een paar belangrijke dingen fixt.
Jeroenneman schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 21:07:

Whoah, dit ding kan srt files gewoon prima koppelen aan films? Damn, dat kan WMP 12 niet eens standaard, en dat is een desktop OS!

Nice going Samsung!
Dat kon mijn Samsung i8910HD ook al. :) En een hoop andere Android telefoons ook, niet echt bijzonder.

[Voor 46% gewijzigd door SizzLorr op 08-06-2011 21:10]

Anoniem: 308755

Anoniem: 286128 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 19:01:
[...]

er staat in je beschrijving dat je cm7 beta draait, ik weet dat ze er mee bezig zijn maar er is nog niks uit toch ? Ook geen test versie dacht ik?

• Jo...
[...]

Nice going Samsung!
Inderdaad, de SGS II heeft echt een geweldige videospeler. Je kan zelfs de ondertitels wat vertragen! Het enige nadeel is dat als er een regel af is, deze blijft staan totdat de volgende komt.
Speelt overigens ook mijn 720P series af, geweldig gewoon!
Heb trouwens via de Samsung Apps Applicatie een update gevonden voor de Camera. Lijkt dat bij Full HD recording, dingen niet meer zo hard 'uitrekken', dus als je zo snel beweegt, dat het niet achterloopt zegmaar.

[Voor 16% gewijzigd door Jo... op 08-06-2011 21:19]

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-05 20:59
zonoskar schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 20:28:
Ik heb de GS2 nu net een uur en ik heb nu al een hekel aan Touchwiz. Trekt dat nog bij?
Het wordt iets minder matig, maar als je net zoals ik er weinig mee hebt en je stoort aan veel dingen moet je Go Launcher Ex of LauncherPro downloaden. Die lijken meer op stock Android.

- Je kan kiezen wat je hoofd-homescreen is (bij mij middelste ipv meest linker)
- De dock heeft 5 of meer apps/icoontjes
- De appdrawer is op alfabet, ook als ie in raster staat

Ik heb zelf Go Launcher, omdat deze gratis is en ook een fijne agenda-widget heeft. LauncherPro heeft een gratis versie, maar daar zitten geen widgets bij. De widgets die je krijgt bij de betaalde versie zijn 99% gelijk aan die van HTC Sense.
BillSpaarbank schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 21:00:
[...]

Je hebt eigenlijk gelijk. ik stuur hem morgen wel terug met een briefje erbij.
Terug naar mijn adres? Ik doe namelijk niet moeilijk over een ordernummer of niet.

[Voor 15% gewijzigd door Framoes op 08-06-2011 21:38]

• TonyStark
  • Laatst online: 14-09-2018
BillSpaarbank schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 20:32:
Verkoop je hem voor een mooi prijsje?

Anoniem: 406875

Nu bijna een weekje in mijn bezit. Heb van al die dingen die ik hier lees niks last, beetje roze vlek bij een wit vel papier, maar witte vellen papier fotograferen is mijn ambitie niet echt...
Moet hem wel elke nacht opladen, maar ik geef de batterij de tijd om een beetje te "settelen" voor ik hierover zal beginnen zagen of "panikeren" Daarnet wel een half uur gebeld en ineens 10% weg. Normaal of teveel, geen idee...
Enige waar ik beetje last mee heb is dat ik na het synchen van facebook altijd online kom te staan op FB, Beetje lastig als FB op pc ook open staat. Beginnen mensen dan te chatten terwijl ik er in feite niet ben, sta sowieso liever offline. Bestaat daar een mogelijkheid voor of zie ik iets over het hoofd, een instelling of zo ? Moet altijd weer manueel offline gaan.
Contacten synchen via gmail lukt me ook niet echt, ik vind ze dan niet terug op mijn gmail account :-(
Subs bij een film klinkt zalig, eens uitproberen. Daar kon ik met mijn oude Nokia maar over dromen...

• ObiTewodros
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-05 22:38
(jarig!)
Ik ben van plan om een los gs2 te kopen, ik heb echter nog een aantal vragen:
- Mocht ik toch willen internetten, kan dat gewoon met een prepaid simkaart? Hoe zit het met de snelheid en de kosten ervan?

- En hoe zit het met navigatie? Heb je daar internet voor nodig?

• CeetjeBeetje
  • Laatst online: 29-05 23:04
Ik heb de Samsung nu een net een weekje en heb in het grijze pulldown menutje een soort 'ingebrande' cirkel ontdekt.. in het SGS2 topic deel 3 is een post van pvang84 die dit ook heeft, dit is zijn post:

"Het lijkt erop alsof m'n scherm nu al is ingebrand! Is alleen zichtbaar op grijstinten. Kan zoiets vanzelf nog minder worden?"

Dit is een foto van zijn 'ingebrande' cirkel, die van mij zit op exact de zelfde hoogte maar dan in de rechter onderhoek van mijn scherm

Ingebrand?

Ik ben al bij de Vodafone winkel geweest maar ze willen hem alleen opsturen ter reparatie bij Samsung, ben ik 'm gelijk een week of 2 kwijt. Ze willen absoluut het toestel niet omruilen voor een andere SGS2.. beetje stom.

Is er iemand anders die in zijn toestel een dergelijke cirkel had 'ingebrand'?

[Voor 23% gewijzigd door CeetjeBeetje op 08-06-2011 22:11]

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:39
Ik heb dan eindelijk ook mijn SII en ik moet zeggen wat een lekker toestel is me dat zeg, lekker snel maar ik moet nog wennen aan andriod aangezien mijn vorige de Omnia HD was.

Wat ik mij afvroeg ik dat KIES enorm traag is als ik het programma open, als ik mij wil registreren of iets wil downloaden krijg ik almaar een foutmelding van een serverstoting of werken?

Is dat nog het geval bij anders?

Ik heb de laatste NL versie geinstalleerd.

Dank.

• Niet online
Zo holy shit is dit niet, dag eerder is bekend gemaakt dat Samsung Atinm een Samsung Galaxy 2
heeft gestuurd om ervoor te zorgen dat het voltallige CM7-devteam zich gaat richten op Samsung
haar prachtpareltje, niet meer dan logisch dus. Denk dat Samsung haar verkoop ook behoorlijk
heeft te danken aan de échte customrom-bouwers, dus niet die ik-gooi-er-een-paar-scriptjes-in-
en-noem-mij-een-developer :X, maar de gasten zoals Codeworkx, Atinm, tha Doc, Darky en in
wat mindere mate de maker van Lightning. Dus goede en begrijpelijke zet van Samsung, _/-\o_.

• phobosdeimos
  • Laatst online: 23:28
offtopic:
Dus begrijp ik het goed dat je, als je de SGSII bij Coolblue koopt, je zonder zeuren mag omruilen? Want ik wil graag 550 euro neertellen, maar enkel voor een SGSII die pixel-perfect is.

• Framoes
  • Laatst online: 24-05 20:59
NeutraleGast schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 22:05:
Ik ben van plan om een los gs2 te kopen, ik heb echter nog een aantal vragen:
- Mocht ik toch willen internetten, kan dat gewoon met een prepaid simkaart? Hoe zit het met de snelheid en de kosten ervan?

- En hoe zit het met navigatie? Heb je daar internet voor nodig?
1. Snelheid zal matig zijn en kosten hoog. Je betaalt per KB/MB en dat gaat in de papieren lopen.
2. Ja, hij moet namelijk de map laden en daar gebruik je data voor. Sowieso verbruik je met een smartphone met erg veel applicaties data, dus prepaid is af te raden.

• TijmenK
  • Laatst online: 25-06-2020

TijmenK

hun ≠ hen ≠ zij

[...]

Nice going Samsung!
Werkt dat ook over DLNA? Dan koop ik namelijk een MHL kabeltje en ben ik voorzien. Ik heb momenteel een provisorische NAT oplossing met TOMATO op een Linksys E3000, en vind het al een wonder dat hij in DLNA voorziet, daarnaast ondersteunt mijn televisie ook DLNA, maar hij pakt de .srt bestandjes er niet bij. Ik neem aan dat het feit dat mijn televisie over mijn Time Capsule is gerout.

Excuses voor Off Topic, maar ik weet niet waar het anders moet...

http://www.youtube.com/watch?v=CYHGh6lmSbo

• TijmenK

TijmenK

hun ≠ hen ≠ zij

Framoes schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 22:46:
[...]

1. Snelheid zal matig zijn en kosten hoog. Je betaalt per KB/MB en dat gaat in de papieren lopen.
2. Ja, hij moet namelijk de map laden en daar gebruik je data voor. Sowieso verbruik je met een smartphone met erg veel applicaties data, dus prepaid is af te raden.
Je kan bij Vodafone bij een prepaid kaartje ook blox aanzetten, dan heb je voor €7,25 1 GB per maand tegen 3,6 Mbps down, dat is dus de huidige standaard. Dit kan je bovendien per maand aan en uit zetten.

http://www.vodafone.nl/mo...internet/smartphone_blox/

• ObiTewodros
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-05 22:38
(jarig!)
gangsterjoop schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 22:53:
[...]

Je kan bij Vodafone bij een prepaid kaartje ook blox aanzetten, dan heb je voor €7,25 1 GB per maand tegen 3,6 Mbps down, dat is dus de huidige standaard. Dit kan je bovendien per maand aan en uit zetten.

http://www.vodafone.nl/mo...internet/smartphone_blox/
Reden waarom ik geen abonnement wil nemen is omdat ik al een sim only abonnement heb maar daar zit geen internet bij. Dit zou dus wel een goede oplossing zijn denk ik. Of misschien een heel goedkope abo met weinig belminuten maar toch snel internet? Bestaat dat?

• TijmenK

TijmenK

hun ≠ hen ≠ zij

Sorry voor off topic

[Voor 104% gewijzigd door TijmenK op 08-06-2011 23:11]

• quizzical
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21-05 15:00
Pyrone89 schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 09:49:
[...]

Nederlands leren, stelletje Belgen :D
Heeft iemand hier nu een oplossing voor gevonden? Enkel het Franse toetsenbord is Azerty. Ik tijp in nederlands en engels maar wil Azerty...
Dit is wel een teleurstelling

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-05 19:07

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 7 Pro Hazel 256

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:56

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Framoes schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 21:34:
Het wordt iets minder matig, maar als je net zoals ik er weinig mee hebt en je stoort aan veel dingen moet je Go Launcher Ex of LauncherPro downloaden. Die lijken meer op stock Android.

- Je kan kiezen wat je hoofd-homescreen is (bij mij middelste ipv meest linker)
- De dock heeft 5 of meer apps/icoontjes
- De appdrawer is op alfabet, ook als ie in raster staat
Ik heb al een aantal dingen weten te veranderen, oa de 4 icons onderaan (soort van Dock). Ik had eerst niet door hoe je die kon wijzigen. Nu heb ik alleen nog die achterlijk Samsung app store en die hubs die ik niet gebruik. Ach, het zit niet echt in de weg. Ik probeer eerst even zo.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output.

Anoniem: 406875

esben schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 23:05:
[...]

Heeft iemand hier nu een oplossing voor gevonden? Enkel het Franse toetsenbord is Azerty. Ik tijp in nederlands en engels maar wil Azerty...
Dit is wel een teleurstelling
blijkbaar geen oplossing voor gevonden. Ik typ dus mijn sms-en gewoon zoals met mijn nokia vroeger, ik gebruik geen swype, ben niet genoeg vertrouwd met een qwerty toetsenbord. Dit is inderdaad jammer... Mss valt er ooit een oplossing uit de lucht, maar heb geen goeie hoop...

• Jubelteentje
  • Laatst online: 19-12-2020
Heb ineens ook een aantal problemen ontdekt:

- sinds deze week last van een batterydrain. Ben nu bezig een voor een de laatst geinstalleerde apps eraf te gooien om te kijken of een van deze het veroorzaakt. Heb de intensiteit van het scherm ook op de laagste stand gezet.
- vorige week de camera-update uit Samsung apps erop gezet en sindsdien last van een gele vlek als ik flits.
- het is mij al enkele keren opgevallen dat als ik de telefoon unlock ineens het belvenstertje heb. Af en toe staat hij dan in de contactenlijst. Terwijl ik hem altijd lock vanaf de homescreen. Hij schijnt dus iets te doen nadat ik het toestel gelocked heb.
- De laatste dagen heb ik al een paar keer gehad dat mensen aan de andere kant van de lijn mij niet hoorden. Soms gelijk aan het begin van het gesprek, als dit een enkele keer gebeurt zou dit aan de verbinding kunnen liggen. Maar als ik midden in een gesprek iemand steeds hallo, hallo hoor schreeuwen ga ik toch denken dat het aan mijn telefoon ligt.

Denk dat ik dit weekend maar even bij de BC binnen loop waar ik hem vandaan heb. De eerste punten uit mijn lijst lijken mij tot nu toe softwarematig op te lossen. Het openen van het belmenu vind ik ernstiger. Tot nu toe wijst niets erop dat er ook verbinding wordt gemaakt, maar ik ben het liever voor.

• Jo...
Anoniem: 406875 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 23:38:
[...]

blijkbaar geen oplossing voor gevonden. Ik typ dus mijn sms-en gewoon zoals met mijn nokia vroeger, ik gebruik geen swype, ben niet genoeg vertrouwd met een qwerty toetsenbord. Dit is inderdaad jammer... Mss valt er ooit een oplossing uit de lucht, maar heb geen goeie hoop...
Inderdaad, ik vind het ook best verveld. Al went het Qwerty toetsenbord vrij snel. Misschien moet iemand Samsung eens contacteren om te melden dat men in België ook een Azerty toetsenbord gebruikt.. Want zo een grote moeite lijkt het me niet te zijn voor Samsung om het aan te passen.

• Kirretje
  • Registratie: Juli 2009
[...]

Hangt misschien ook van de persoon af....zit aan me 3e toestel (allen MM) 2 in arnhem, derde in groningen gehaald. zonder gezeik gewoon om kunnen ruilen zelfs arnhem<->groingen 474<->599......
+1 wat mij betreft

edit, vanavond met een maat van me nog een opgehaald voor hem. Dus mooi even kunnen vergelijken.
en natuurlijk compleet andere kleurweergave en geen ''blauwe waas'' (daar istie weer :+ ) bij zijn toestel te bekennen, vergeleken met mijn toestel.....misschien toch ooit nog eens aankloppen...wil me er niet aan storen, maar doe het af en toe toch :F

[Voor 20% gewijzigd door Kirretje op 09-06-2011 00:01]

• Niet online
Framoes schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 22:46:
[...]

Valt allemaal best mee :). Heb HollandsNieuwe, was niet tevreden met de functie van het 'abonnement'
dus nu enkel de prepaid kant van dit verhaal genomen. Of althans, voor 5 euro opladen kan ik 500 MB
krijgen en daaruit ook bellen / sms'en. Zit zelf voornamelijk met mijn Samsung Galaxy op WiFi, puur
omdat dit minder batterij vreet, sneller gaat EN BETER voor mijn dataverbruik ;). En het gaat heel goed
zo. Per maand max. 15 euro kwijt. En ik internet veel, heel veel :+ .

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:25
Ik zie hier mensen praten over dat ze voor de telefoon een app gebruiken om snachts de telefoon op stil te zetten, is het niet makkelijker om gewoon de vliegtuigstand te selecteren als je gaat slapen? Of zitten hier nog nadelen aan t.o.v. een app als 'sweet dreams'?

thnx

• yasin76
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-05 23:20
zet je invoertaal op frans en dan heb je je azerty toetsenbord. Dus het is er degelijk wel.

Anoniem: 341310

yasin76 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 00:02:
zet je invoertaal op frans en dan heb je je azerty toetsenbord. Dus het is er degelijk wel.
Ja, en dan Nederlandse teksten invoeren, dat gaat niet echt lekker met de franse woordenlijst...
Dat probeert hij/zij waarschijnlijk duidelijk te maken.

• yasin76
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-05 23:20
Good point.

ik ben zelf ook van belgie ik gebruikt geen woordenboek daarmee dat ik het zei.
aah well.

• LZF
  • Laatst online: 13:41
zonoskar schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 23:06:
[...]

Ik heb al een aantal dingen weten te veranderen, oa de 4 icons onderaan (soort van Dock). Ik had eerst niet door hoe je die kon wijzigen. Nu heb ik alleen nog die achterlijk Samsung app store en die hubs die ik niet gebruik. Ach, het zit niet echt in de weg. Ik probeer eerst even zo.
Rooten en met Titanium Backup het ongewenste spul freezen of zelfs definitief verwijderen. Als je dat nog niet aandurft kan je ook apps verbergen in de app drawer (als je Go Launcher gebruikt).

Anoniem: 407872

CeetjeBeetje schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 22:05:
Ik heb de Samsung nu een net een weekje en heb in het grijze pulldown menutje een soort 'ingebrande' cirkel ontdekt.. in het SGS2 topic deel 3 is een post van pvang84 die dit ook heeft, dit is zijn post:

"Het lijkt erop alsof m'n scherm nu al is ingebrand! Is alleen zichtbaar op grijstinten. Kan zoiets vanzelf nog minder worden?"

Dit is een foto van zijn 'ingebrande' cirkel, die van mij zit op exact de zelfde hoogte maar dan in de rechter onderhoek van mijn scherm

Ingebrand?

Ik ben al bij de Vodafone winkel geweest maar ze willen hem alleen opsturen ter reparatie bij Samsung, ben ik 'm gelijk een week of 2 kwijt. Ze willen absoluut het toestel niet omruilen voor een andere SGS2.. beetje stom.

Onacceptabel standpunt van Vodafone. Ik had hetzelfde probleem en heb het toestel daarom kunnen omruilen. Dit is duidelijk een non-conform product. Als jij het net na de aankoop meldt heb je gewoon recht op een omruiling. Een DOA noemen ze dat in de telecomwereld.
Een product van omstreeks 500 euro hoort namelijk een perfect scherm te hebben, aangezien dat zijn main selling point is. Als zoiets op een tv zou zitten zou je het toch ook niet accepteren? Waarom op een mobiel wel?

• pjvandesande
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-05 13:27

pjvandesande

GC.Collect(head);

BertP schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 00:02:
Ik zie hier mensen praten over dat ze voor de telefoon een app gebruiken om snachts de telefoon op stil te zetten, is het niet makkelijker om gewoon de vliegtuigstand te selecteren als je gaat slapen? Of zitten hier nog nadelen aan t.o.v. een app als 'sweet dreams'?
Je bent dan helemaal niet meer berijkbaar, je kunt dus ook niet meer gebeld worden. Apps geven je een mogelijkheid om te filteren. Bijvoorbeeld, geen SMS toon behalve bij persoon X of Y.

• HDDkapoet
  • Laatst online: 08-07-2020
CeetjeBeetje schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 22:05:

Ingebrand?

Ik heb ook iets dergelijks, ook al is het toch net anders. Ik heb een kleine lichte vlek bij bepaalde grijswaarden. Zie foto. Heb mijn telefoon inmiddels teruggestuurd. Ook de rand van de glasplaat kwam in de linkerbovenhoek een stuk boven de metalen rand uit, terwijl de plaat er in de andere hoeken onder lag.

http://i51.tinypic.com/25tdpur.jpg
Slechte kwaliteit foto, maar ik heb even geen fototoestel thuis liggen. De vlek is wel te zien. Hebben jullie ook last van vlekken bij bepaalde grijswaarden?

• Oekol
  • Laatst online: 23:10

Oekol

waka waka hey hey

Ik lees hier best wel veel over dat opladen 6 uur duurt enz. Maar ik had eregister rond de 3 uur nodig om van 0% tot 100% te komen. Waar ligt dit aan? Zou bij de meesten hier toch ook minder sloom moeten gaan dan?

edit: op aanraden hier op het forum ga ik ook voor de eerste nacht sweet dreams gebruiken! Hoop dat ik lekker kan slapen ;)

[Voor 22% gewijzigd door Oekol op 09-06-2011 02:00]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Anoniem: 162581

Heb de SGS2 nu vanaf 12 mei in mijn bezit en de gevoelens zijn gemengd. Heb eerder al wat posts gedaan over het roze en groene vlek probleem in de camera, maar heb besloten niet om te ruilen omdat dit probleem (samen met battery drain) aangepakt lijkt te worden in KE7. Afwachten dus.

Om dan meteen maar over te gaan op de batterij: wat is dit hopeloos zeg. Kom alsjeblieft niet met verhalen dat een smartphone van tegenwoordig nu eenmaal veel energie verbruikt. Vind het echt niet normaal meer dat je 's-ochtends je telefoon van de lader (en van vliegstand) af haalt, even ontbijt, daarna 3 kwartier in de trein twitter kijkt, twee webpagina's, mail leest en wat (lokale) muziek luistert en dat je er dan op je werk achter komt dat er bijna 30% acculading is verbruikt. Dat klopt toch gewoon niet? Heb het scherm op zo goed als minimaal staan, zo erg dat ik het af en toe niet eens meer kan lezen. Heb GPS uit, Bluetooth uit, heb achtergrondsync aan, maar automatisch syncen uit. Merk geen echt verschil tussen WiFi en 3G qua verbruik, het is met allebei erg.

In mijn processen loopt steeds WiFi sharing mee, maar bijvoorbeeld ook Google Maps. Gebruik het bijna niet, maar toch staat ie er na elke boot gewoon weer tussen. Superirritant. En ja, ik weet dat over dat eerste al veel is geschreven.

Wat ook vervelend is, is dat het toestel al een keer of 5 spontaan uit is gegaan (heel kort), geen reboot, en daarna met het pincode scherm kwam. Zomaar opeens tijdens gebruik. Verder is het me al meerdere keren gebeurd dat het toestel na het laden op zwart is gegaan en ik het alleen nog maar aan kreeg door de batterij te verwijderen en weer te plaatsen. Kan toch niet?

Oh ja, de temperatuur: "ze" zeggen wel eens dat je maar moet accepteren dat smartphones heet worden. Jaja, uren internetten en Youtube filmpjes kijken en er gebeurt helemaal niets met de temperatuur. Gisteren: net iets minder dan 10 minuten bellen, en de telefoon werd zo heet aan de bovenkant dat het bijna oncomfortabel werd. Of bij camera gebruik, ook dan wordt ie rond het gebied van de camera erg heet.

Al met al ben ik erg tevreden over de snelheid, de kwaliteit van het scherm, de foto's en video's, het gebruiksgemak en na even gewenning ook wel echt de look en feel van het apparaat. Maar de instabiliteit en met name het accugebruik doen mij echt twijfelen. Wil ik dit ding nog wel houden? Moet ik er mee terug?

• SizzLorr
Anoniem: 162581 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 07:14:
Heb de SGS2 nu vanaf 12 mei in mijn bezit en de gevoelens zijn gemengd. Heb eerder al wat posts gedaan over het roze en groene vlek probleem in de camera, maar heb besloten niet om te ruilen omdat dit probleem (samen met battery drain) aangepakt lijkt te worden in KE7. Afwachten dus.
De camera firmware updater kun je al downloaden uit de Samsung App store.

Anoniem: 323940

Is er hier al iemand die het 8Gb kaartje van Samsung al heeft gekregen?
Ik heb een week geleden de aanvraag op de post gedaan maar heb nog niets gekregen.

• Niet online
Echt, serieus :F. Lees het topic even door.

• Mawlana
De SGS2 is écht snel vergeleken met mijn oude Motorola Milestone. Sygic GPS/Aura loopt erg vloeiend. :)

• Phusebox
Anoniem: 407872 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 00:29:
[...]

Onacceptabel standpunt van Vodafone. Ik had hetzelfde probleem en heb het toestel daarom kunnen omruilen. Dit is duidelijk een non-conform product. Als jij het net na de aankoop meldt heb je gewoon recht op een omruiling. Een DOA noemen ze dat in de telecomwereld.
Een product van omstreeks 500 euro hoort namelijk een perfect scherm te hebben, aangezien dat zijn main selling point is. Als zoiets op een tv zou zitten zou je het toch ook niet accepteren? Waarom op een mobiel wel?
Vodafone is gewoon echt ontzettend crap op dat gebied; ik wacht nu al bijna 4 weken op uberhaupt een reactie op de problemen met mijn toestel... Ik ga ze volgende week een brief sturen om mijn contract te ontbinden. Mochten ze de telefoon terug willen; geen probleem.

• phobosdeimos
  • Laatst online: 23:28
Dus eigenlijk is de SGSII onbruikbaar in Vlaanderen? Wij willen een Azerty toetsenbord in combinatie met Nederlandse autocompletion (of zelfs Engelse of Franse autocompletion, ik schrijf in 3 talen, en heb altijd de voorkeur voor Azerty). Kan je dit verhelpen met een keyboard App uit de market? :(

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:06
Zou je eens in het topic moeten vragen over android applicaties. Geen idee of een toetsenbord zich automatisch aanpast aan de taal.... Je zou swiftkey eens kunnen proberen. Er zijn wel programma's waar je kan kiezen voor het soort toetsenbord...
Anderzijds, en zijn maar een paar toetsen die anders zitten, dus in het uiterste geval is er ook wel aan te wennen hoor :-)
HDDkapoet schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 00:34:
[...]
Ook de rand van de glasplaat kwam in de linkerbovenhoek een stuk boven de metalen rand uit, terwijl de plaat er in de andere hoeken onder lag.
Ow jee, hebben ze dezelfde lijm gebruikt als bij de Galaxy 10.1 tablets. Daar hebben ook velen last van een rand die omhoog komt zetten....

[Voor 35% gewijzigd door 13art op 09-06-2011 08:29]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je een pispot vol met potvispis

• Ursamajor
  • Laatst online: 23:12

Ursamajor

Astrofotograaf

Anoniem: 407872 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 00:29:
[...]
Een DOA noemen ze dat in de telecomwereld.
De afkorting DOA wordt overal wel gebruikt. Dead On Arrival. Dus dat is een telefoon met een vlek in het scherm absoluut niet.

Gadgets FTW!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:01

AzzKickah

06-CENSORED

Ursamajor schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 08:32:
[...]

De afkorting DOA wordt overal wel gebruikt. Dead On Arrival. Dus dat is een telefoon met een vlek in het scherm absoluut niet.
Uh, jawel. DOA hoeft niet te zeggen dat een apparaat helemaal niks meer doet. Hij is gewoon defect toen ie uit de doos kwam. Dat is een DOA.

Vanavond krijg ik mijn SGS2 :D Kan niet wachten *O*

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:06
Kan me niet helemaal aan het idee onttrekken dat hier in Nederland KE7 helemaal niet uit gaat komen....
In andere landen in europa is hij al wel uit en in India is zelfs KE8 al uit.

Ik vermoed dat we hier in Nederland in één keer gaan doorstomen naar 2.3.4
Nogmaals dit zijn puur vermoedens en niet gebaseerd op feiten.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je een pispot vol met potvispis

• Phusebox
l3art schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 08:47:
Kan me niet helemaal aan het idee onttrekken dat hier in Nederland KE7 helemaal niet uit gaat komen....

Ik dacht dat KE7 2.3.4 was? Hmm. Het kan niet vroeg genoeg komen. Voor mij is dit de vuurproef; lost dit mijn issues op dan hou ik mijn telefoon, zo niet gaat ie maar op marktplaats of terug naar Vodafone.

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:16
Phusebox schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 08:49:
[...]

Ik dacht dat KE7 2.3.4 was? Hmm. Het kan niet vroeg genoeg komen. Voor mij is dit de vuurproef; lost dit mijn issues op dan hou ik mijn telefoon, zo niet gaat ie maar op marktplaats of terug naar Vodafone.
had je al bericht terug gehad van vodafone op je mail?

Hoe heb je de mail verstuurd, via de klantenservicemailsysteemding op myvodafone?

AMD Ryzen 7 5800X3D / 32GB@3200mhz / Gigabyte 3080 TI Gaming OC

• Phusebox
Ewivis schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 08:57:
[...]

had je al bericht terug gehad van vodafone op je mail?

Hoe heb je de mail verstuurd, via de klantenservicemailsysteemding op myvodafone?
Ja via myvodafone, de enige manier. Enige dat ik heb is een automatisch bericht dat ik binnen 5 werkdagen reactie krijg... haha, dat zijn er inmiddels bijna 20.

[Voor 3% gewijzigd door Phusebox op 09-06-2011 09:04]

• monaldo
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-05 19:55
Ik heb al een paar keer gehad dat mn toestel opeens uit is gevallen. Moet vervolgens de batterij eruit halen om het aan de praat te krijgen.

Iemand hier ook al vast van gehad?

• Dlocks
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-12-2022
Phusebox schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 08:49:
[...]

KIES (KE2 / KE7) is toch software voor op je PC om je telefoon te beheren vanaf je PC? Waaronder het update van Android.

Ik dacht dat KIES en Android versie (2.3.4 in dit geval) in principe los vanelkaar staan :?

[Voor 4% gewijzigd door Dlocks op 09-06-2011 09:19]

• Sneezydevil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-04 20:13
Dlocks schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 09:18:
[...]

KIES (KE2 / KE7) is toch software voor op je PC om je telefoon te beheren vanaf je PC? Waaronder het update van Android.

Ik dacht dat KIES en Android versie (2.3.4 in dit geval) in principe los vanelkaar staan :?
Kies is inderdaad de samsung software op je pc of telefoon.

KE2 en KE7 zijn firmware versies van je telefoon en staan dus los van KIES, je krijgt deze updates alleen binnen via KIES.

KE2 en KE7 zijn beiden android 2.3.3

KE8 is ook android 2.3.3 maar dan voor india (schijnt zelfs een paar uur ouder dan KE7 te zijn)

De eerste 2.3.4 firmware zal waarschijnlijk KF1 gaan heten, heb ik gelezen.

• Anoniem: 144601
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
l3art schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 08:47:

Dat denk ik ook. Hoe zit het met de SGS1, moesten wij in NL ook steeds wachten op updates terwijl de UK die allang had? Zijn er nadelen om een XEU firmware erop te zetten?
Pagina: 1 ... 31 32 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wanneer je ongewenste berichten leest kan je de MOD's attenderen via de Topic Report knop, ga niet zelf reageren!

Denk eerst na voor dat je iets post! Heel veel vragen die in dit topic worden gesteld zijn gewoon te vinden op de website van de fabrikant en/of basic Android dingen. Door het tonen van eigen initatief wordt topic-vervuiling voorkomen!

Vragen of opmerkingen over levertijden, verkrijgbaarheid al dan niet in combinatie van een abonnement horen hier niet! voor deze vragen hebben we het: Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic.

Android software bediscussiëren we hier: Android Market en applicaties - Deel 12 .

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee